Heeft iedereen hier in Nederland met een Demon ADSL account last van? Nou, de tragere abonnementjes waarschijnlijk niet, maar ik doel vooral op de 2 en 8 mbit accounts.
Ik heb sinds juni een 2 mbit adsl account (ja nu nog steeds en betaal dus al een paar maanden hetzelfde als degene met 8mbit...) maar haal die 2 mbit snelheid eigenlijk nooit meer.
De eerste paar maanden gingen echt voorbeeldig, constante +/-220kb/sec... vanaf de newsserver ook (newsserver op dit moment eerder rond de 30 of 40k/sec!). Maar de laatste maanden is het snelste wat ik heb gezien 150-160kb/sec geweest! Maar vaak tussen de 100 en 130 k/sec. Vanaf ergens halverwege de middag kakt de boel meestal in tot ergens in de nacht dat het weer wat beter wordt.
Ik hoor van vrienden/collega's die zich ongeveer tegelijk met mij hebben aangemeld bij Demon dat zij er ook aardig op achteruit zijn gegaan,... dus ook in andere steden hetzelfde.
Heeft nu iedereen dit? Ik zit nu alweer uit te kijken naar het eind vh abonnementsjaar dat ik over kan gaan stappen eigenlijk,... ik vind dit wel aardig lullig zo. Had al pech dat ik net 75 euro moest betalen aan inschrijfgeld die een paar weken later verviel,...aansluiting was eerst foutief,... nou die overgang naar 8 mbit waarbij de 2 mbitters, dus ik ook, al maanden tevergeefs wachten op overzetting naar 8mbit, terwijl wij nu voor die maanden hetzelfde betalen als de 8mbitters ...
En nu dus ook nog een 2mbit accountje dat hooguit voor een 1mbit door mag gaan! Tis wel tegenvaller op tegenvaller bij Demon.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 02-01-2004 21:53
]