[Ervaringen] Demon DSL Express #8

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.539 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

cjdijk schreef op 11 december 2003 @ 15:31:
Zojuist mijn 4e aanvraag aangesloten, bij mijn zus en zwager deze keer.
Deze keer het Zyxel modem als router ingesteld, via een switch.
Ook deze keer direct werken, al kwam ik niet automatisch op de mac registratie pagina.
Wel opvallend trouwens dat ik deze keer via Tiscaly aangesloten zat en niet via BBNed.
Blijkt dat dit sinds kort in Veenendaal ook leverbaar is, eerder was alleen KPN en BBNed leverbaar hier. :)
Ik twijfel nog steeds of die mensen hier die geen IP krijgen of het niet bij hun zelf fout ingesteld staat.
Heb in de afgelopen 2 maanden 4 gezinnen aangesloten op Demon, allemaal in Veenendaal,
3 daarvan via BBNed adsl en eentje via Tiscaly adsl, alles werkte direct bij aansluiten.
Behalve die van mijzelf, daarbij het ik het modem al aangesloten staan voordat ik Demon aangevraagd had,
en toen werkte het internet nog niet (hoe zou dat nu komen :D, werkte wel direct 8 dagen na Geaccepteerd).
Bij mij lag het verkrijgen van een IP zeker niet aan de instelling; deze heb ik namelijk niet /nooid veranderd. (enkel 3X gecontroleerd)
Eerst geen IP en nu wel IP. Ik zou willen dat ik het probleem opgelost zou hebben, maar dit heb ik niet gedaan. Wat Demon gedaan heeft zodat ik nu wel een IP krijg weet ik niet....

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:35
Ik lees hier zoveel negatieve meuk over het gebruik van de Zyxel als router dat ik mij afvraag of het niet beter is om mijn SpeedTouch te blijven gebruiken (als modem+router) ipv die Zyxel.

Wat vinden jullie beter? SpeedTouch Home (tweaked naar pro) of Zyxel Router?

omniscale.nl

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
Na het uit- en daarna weer aanzetten van dhcp in m'n Freesco router kon ik www.bunkersite.com weer bereiken.
Weet niet wát er mis was maar het werkt weer! :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Vincent Bovelander schreef op 11 december 2003 @ 17:08:
Ik lees hier zoveel negatieve meuk over het gebruik van de Zyxel als router dat ik mij afvraag of het niet beter is om mijn SpeedTouch te blijven gebruiken (als modem+router) ipv die Zyxel.

Never change a running system (ofzoiets). Als je tevreden bent over die SpeedTouch zou ik gewoon die blijven gebruiken.

De islam kan uw vrijheid schaden

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Eindelijk tijd voor het aansluiten van internet hier.
We hebben hier ook nog een kpn adsl aansluiting via xs4all dus er was geen haast :)
Anyway, het is via BabyXL
Alles aangesloten, modem kreeg geen dsl sync..
Via telnet alles nagelopen endingen aagepast.
En ja hoor, adsl sync, snel inet op kwam ik bij een site van babyxl,
ik snel op verder drukken, daarna op activeren dacht ik, daarna modem gerestart en pc opnieuw gestart.
Krijg helemaal geen ip meer, modem zegt wel verbinding te hebben maar krijgt ook geen ip.

Zie ik iets over het hoofd ?

P.S. Al meerdere adsl aansluiting gedaan, die waren allemaal via bbned

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Heeft iemand hier al iets gehoord over BBned/Demon Telefonie over ADSL?

Het lijkt mij een goede optie om over te gaan namelijk. Maar ik heb zo mijn twijfels of Demon het ook gaan aanbieden...aangezien ze gebruik maken van 2 Netwerken...BaByXL en BBned. (alleen BBned doet aan Telefonie dacht ik)

Iemand?

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

cjdijk schreef op 11 december 2003 @ 07:32:
[...]

Je bedoelt dat je bij de eerste keer verbinding maken op je 1024 abbo,
dat je op die mac registratie pagina het syseemnaam en paswoord gebruikt van je 2048 abbo.
Die eerste stap gaat wel goed, je kunt namelijk meerdere mac adressen koppelen aan 1 abbo.
Het probleem is echter, dat als je dan met beide pc's tegelijk op internet wilt,
dan krijg je maar op eentje een IP van Demon, die andere kan dan niet op internet.
Dus als je maar 1 pc tegelijkertijd op internet wilt zou je het kunnen proberen,
maar ik zeg niet dat het gegarandeerd werkt.
Als het fout blijkt te gaan, en je komt helemaal internet niet meer op,
kan je altijd nog zeggen dat je jezelf vergist hebt. :)
Dat zou inprincipe geen probleem moeten zijn. Aangezien 2048 abo voor werk is dus ik gebruik het heel weinig. Die kan ik dan weer inloggen met 1024 abo

Lucky Goldstar

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Vincent Bovelander schreef op 11 december 2003 @ 17:08:

Als ik zelf geen losse router zou hebben zou ik dat ook doen,
tenminste gezien ik naast internet en email nog veel meer doe.
Die zwager van mij doet zowiso niet meer dan internet en email,
dus heb ik bij hem zijn Zyxel wel als router ingesteld.
Ik hoor nooit iemand over een getweakte Alcatel waarbij de verbinding wegvalt,
dus dat zou inderdaad wel eens stabieler kunnen zijn.
Nogmaals, zelf heb ik een losse router en dus ook geen problemen.
Weezer-DC schreef op 11 december 2003 @ 17:37:
We hebben hier ook nog een kpn adsl aansluiting via xs4all dus er was geen haast :)
ik snel op verder drukken, daarna op activeren dacht ik, daarna modem gerestart en pc opnieuw gestart.
Krijg helemaal geen ip meer, modem zegt wel verbinding te hebben maar krijgt ook geen ip.

Same here.
3 keer BBNed, 1 keer Tiscaly (heette vroeger BabyXL)
Ik kwam inderdaad ook op de Tiscaly pagina moest ergens op klikken,
heb de boel een kwartiertje uitgehad (pc en modem, modem stond op router).
Toen ik de boel weer aanzette, en www.hotmail.com in tikte kreeg ik www.demon.nl
Dus op een een of andere manier was die Tiscaly mac registratie niet geldig.
Toen ben ik via Search vanaf demon.nl op de registratie pagina gekomen,
kwam dus niet automatisch op die pagina.
Heb toen nogmaals het mac adres bevestigd.
Vroeg toen WEL om mijn systeemnaam en paswoord,
heb ook gechecked of het mac adres wat Demon aangaf overeen kwam
met het mac adres van het Zyxel modem in router modus (klopte precies).
Toen de boel voor de tweede maal 15 minuten uit.
Toen werkte het goed.

[ Voor 48% gewijzigd door cjdijk op 11-12-2003 18:24 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30
Hmm, ik heb de openings post een beetje door gelezen en nu weet ik zeker dat ik dus zo'n demon abbonement wil hebben.

Ik ga dus voor het 2048-8192/1024 65,- pakket,

Ik zit nog met een aantal vragen, welke modem moet ik er nou bij pakken hoe zit dat?

Modem type Firmware versie Lijntype
Allied Data Copperjet 800 V3.1.7.5 Analoog
Allied Data Copperjet 810 V4.28 Analoog
Allied Data Copperjet 811 ISDN
Allied Data Copperjet 813 ISDN
Allied Data Copperjet 823 ISDN
ZyXEL Prestige 650R-31 V3.40 Analoog
ZyXEL Prestige 650R-33 V3.40 ISDN

ik weet dat ik eerst een keuze moet maken tussen Analoog/ISDN
maar dan, welke moet ik dan kiezen? welke is het beste?

En kan ik met die modems 5pc's in totaal erop aansluiten?(dit is noodzakelijk)

Kan iemand mij hier meer informatie over geven?

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 13:25
Mclercx schreef op 11 december 2003 @ 18:38:
Hmm, ik heb de openings post een beetje door gelezen en nu weet ik zeker dat ik dus zo'n demon abbonement wil hebben.

Dit zijn de enigste 2 modems welke je bij een nieuw abbo kunt kiezen....

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ok... nog meer mensen die denken dat demon voor mij de beste is? op 1628 PR in hoorn?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

robertjan schreef op 11 december 2003 @ 19:22:
Ok... nog meer mensen die denken dat demon voor mij de beste is? op 1628 PR in hoorn?
Wat wil je met deze post bereiken?

Dat anderen zeggen ja doe maar? en dat jij dan kan zeggen als er iets je niet 100% bevalt "maar zij zeiden dat het goed was"

Demon is een goed provider, alleen ze verwachten cliënten die weten wat ze doen. Als je dat niet weet ben je beter af bij een provider die je tegen de boze buitenwereld afschermt. (dat is dus iets wat demon helemaal niet doet)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• cjdijk

cjdijk

Mclercx schreef op 11 december 2003 @ 18:38:

Ik ga dus voor het 2048-8192/1024 65,- pakket,

Ik zit nog met een aantal vragen, welke modem moet ik er nou bij pakken hoe zit dat?

Modem type Firmware versie Lijntype
Allied Data Copperjet 800 V3.1.7.5 Analoog
Allied Data Copperjet 810 V4.28 Analoog
Allied Data Copperjet 811 ISDN
Allied Data Copperjet 813 ISDN
Allied Data Copperjet 823 ISDN

ik weet dat ik eerst een keuze moet maken tussen Analoog/ISDN
maar dan, welke moet ik dan kiezen? welke is het beste?

En kan ik met die modems 5pc's in totaal erop aansluiten?(dit is noodzakelijk)

Kan iemand mij hier meer informatie over geven?
Die Zyxel is inderdaad de enige die je kan nemen bij Demon,
kan je standaard 1 pc op aansluiten, al kun je hem wel als router instellen.
Dan heb je nog wel een switch nodig om meer dan 1 pc aan te sluiten.
Als dat niet lekker loopt kan je altijd nog een losse router erbijkopen.
Een aantal mensen hebben wel eens last van disconnects als ze hun modem als router instellen.

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
nee, maar 65 euro is best veel geld. en ik heb niet echt veel verstand van adsl...
Ik zit bijv. 2.5 km van de centrale...als er mensen zijn die dat ook zitten en een shit snelheid hebben dan zouden die dat kunnen zeggen en dan weet ik dat ik net zo goed een goedkoper abbo kan nemen en dan gewoon de zelfde snelheid heb.

Ik zie het als een hulpmiddel om mijn keuze te maken aangezien er zo veel mensen zijn die door middel van dit soort forums hun keuze van provider maken. dus daaruit concludeer ik dat het een goede manier is om een provider te kiezen...toch?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Als je overigens een aparte router tussen je Zyxel en je pc hangt, en dan in totaal twee pc's daaraan koppelt, en je gebruikt dan 1 pc, wordt de download -en upload snelheid dan ook aangetast ?

Mijn YouTube Channel

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

robertjan schreef op 11 december 2003 @ 20:16:
nee, maar 65 euro is best veel geld. en ik heb niet echt veel verstand van adsl...
Ik zit bijv. 2.5 km van de centrale...als er mensen zijn die dat ook zitten en een shit snelheid hebben dan zouden die dat kunnen zeggen en dan weet ik dat ik net zo goed een goedkoper abbo kan nemen en dan gewoon de zelfde snelheid heb.

Ik zie het als een hulpmiddel om mijn keuze te maken aangezien er zo veel mensen zijn die door middel van dit soort forums hun keuze van provider maken. dus daaruit concludeer ik dat het een goede manier is om een provider te kiezen...toch?
Dan zou ik bij twijfel juist beginnen bij een 1024/512 of 2048/1024 abbo...
en upgraden als het je bevalt, maar te traag is.

Je kan namelijk vanaf week 1 al gratis upgraden en pas na 12 maanden down graden.

De 1024 up van het 2048/1024 pakket is al uncapped. die kan je ook gebruiken om te zien of je uberhaupt nut hebt van het 8/1 pakket. (want als je dicht bij de 512 up blijft zitten is het imho weggegooit geld)

In het BBned deel van de aansluitingen gaat een klein deel fout, en als het fout gaat duurt het best wel lang voordat het goed herstelt wordt, maar als het werkt werkt het goed.... over het BabyXL/Tiscali deel hoor ik heel erg weinig klachten.

Welke vje krijgt hangt af van wie kan leveren. met het laatste gedoe van bbned in het achterhoofd lijkt er een duidelijke voorkeur voor babyXL te zijn.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 16:32

boesOne

meuh

Snowwie schreef op 11 december 2003 @ 20:17:
Als je overigens een aparte router tussen je Zyxel en je pc hangt, en dan in totaal twee pc's daaraan koppelt, en je gebruikt dan 1 pc, wordt de download -en upload snelheid dan ook aangetast ?
Lijkt me dat een router niet de up en down in 2-en hakt en verdeelt over beide pc's..
Een beetje router geeft gewoon wat nodig is...

[ Voor 3% gewijzigd door boesOne op 11-12-2003 20:34 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Planetlithium
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 06:53
Weezer-DC schreef op 11 december 2003 @ 17:37:

Nope, je ziet niets over het hoofd. Vorige week dinsdag is Demon bij mij opgeleverd. Nadat ik alles heb geinstalleerd heb ik mijn account geactiveerd, het systeem gerestart en....toen werkte het niet. Tot op heden vandaag ben ik nog steeds niet in staat om gebruik te kunnen maken van de verbinding. Dit probleem is niet uniek daar ten tijde van mijn eerste contact al 4 personen met hetzelfde probleem stonden geregistreerd. Vandaag heb ik wederom contact met de helpdesk gehad; mogelijk heb ik morgen verbinding......misschien.

• posttoast
Wokschotel schreef op 11 december 2003 @ 17:29:
[...]

Never change a running system (ofzoiets). Als je tevreden bent over die SpeedTouch zou ik gewoon die blijven gebruiken.
Nou, er *is* nu nog geen running system :)

Ik heb hier nu ADSL van KPN, maar ga binnenkort het huis uit (woon nu bij mijn vader) en neem daar Demon. M'n vader gaat ook Demon nemen maar heeft geen router nodig. Er zijn dus 2 situaties mogelijk:

* ik neem geen modem bij mijn abonnement maar neem de SpeedTouch mee
* mijn vader neemt geen modem bij zijn abonnement en houdt de SpeedTouch

Als jullie mij de SpeedTouch boven de Zyxel aanraden neem ik de SpeedTouch mee. :)

omniscale.nl

• Chutney
Ik heb een probleem ik kom niet op een pagina waar ik toch wel moet wezen, vanwegen mij werk

www.annavanrijn.nl

Deze page is niet bereikbaar voor mij. Ik heb een ip met 82.xx.xx.xx via NRP 15.

DNS servers: 194.159.73.136 en 137

Na deze hop krijg ik time outs.

6 14 ms 26 ms 17 ms trueserver-gw.telecomplete.net [213.160.97.58]
7 * * * Time-out bij opdracht.

Hebben meerdere hier last van en weet iemand hoe dit komt, wat ik er tegen kan doen zodat de page wel werkt?

• FlowDesign
  • Laatst online: 00:58
cjdijk schreef op 11 december 2003 @ 20:16:
[...]

Die Zyxel is inderdaad de enige die je kan nemen bij Demon,
kan je standaard 1 pc op aansluiten, al kun je hem wel als router instellen.
Dan heb je nog wel een switch nodig om meer dan 1 pc aan te sluiten.
Als dat niet lekker loopt kan je altijd nog een losse router erbijkopen.
Een aantal mensen hebben wel eens last van disconnects als ze hun modem als router instellen.
Ik heb hier de ZyXEL Prestige 650R-33 V3.40 ISDN met Demon.
Die is doorverbonden naar een Edimax BR-6104 router/4-port switch maar ik heb ook dan last van disconnects. Het DSL lampje op het modem brandt, ik kan m'n router nog steeds configureren via een webbrowser, maar er is geen actieve link tussen het modem en de router.
De router verlist om een of andere reden telkens (+/- 2 keer per week) zijn verbinding met het modem. Bij de Status/Internet Connection staat dan ook "DISCONNECTED".
Ik heb hier al veel over heen en weer gemaild met Demon en zij konden ook geen oplossing bedenken.
Ikzelf denk dat het aan mijn router ligt aangezien het DSL lampje blijft branden.

Zijn er mensen die ook een dergelijke ervaring hebben met een combinatie van ADSL-modem en een bepaalde router?

Trouwens nog een vraag:
Hoe betrouwbaar is de firewall van de ZyXEL Prestige 650R-33 V3.40 ISDN ?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• FlowDesign
  • Laatst online: 00:58
www.annavanrijn.nl is ook voor mij niet bereikbaar via Demon en ik zit op nrp-13
bij mij houdt ie ook op bij die hop

[ Voor 19% gewijzigd door FlowDesign op 11-12-2003 21:35 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• Ashy
als ik dus die modem instel als router, en dan via een switch meerdere gebruikers erop wil hebben, of via een router, dan krijg ik disconnects,

hoeveel keer per dag/uur/week krijg ik die disconnects wel niet? als het er maar een of 2 per week zijn maakt dat toch niet zoveel uit ofwel?:S, zo weer verbonden toch? maar als het iedere dag is schiet het niet op want ik wil wel een beetje kunnen gamen :/ (vandaar dat ik van @home afwil)

• Chutney
FlowDesign schreef op 11 december 2003 @ 21:34:
www.annavanrijn.nl is ook voor mij niet bereikbaar via Demon en ik zit op nrp-13
bij mij houdt ie ook op bij die hop
Dacht ik al...een maat van me die demon heeft komt er wel op, dat vind ik het vreemdste.

Zijn er nog meer mensen die last van hebben, graag even de begin cijfes van je ip vermelden aub)

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Jongens even over de lijn tussen de modem en de telefoonaansluiting.

Ik had hier een kabel liggen van 20 meter, en had een verbinding op speedtest van: max 525 kB / 72 kB.

Net hebben we deze kabel ingekort tot 3 meter en tot mijn zeeeeer grote verbazing haal ik nu 835 kB / 85 kB op speedtest.

Dus het heeft wel degelijk invloed op je verbinding.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

heb al sinds mei met veel te vredenheid demon abbo. ik krijg volgend jaar een tweede computer en die moet natuurlijk op inet aangesloten worden. ik heb een zyxel modem. ik heb op dit moment modem op computer staan. er zit 15 meter telefoon lijn tussen splitter en modem werkt allemaal prima zodra tweede computer er is vervang ik die lijn voor een utp kabel en komt modem dicht bij de splitter maar nu mijn vraag. wat is een makelijk router om op mijn modem aan te sluiten. ik heb niet erg veel verstand van netwerken dus eentje die plug and play is ideaal. wie heeft goede ervaringen met welke router en wat kost een goede router?

[ Voor 2% gewijzigd door gakkethijs op 11-12-2003 22:11 . Reden: spel fouten ]

• Mark
Chutney schreef op 11 december 2003 @ 21:25:
Ik heb een probleem ik kom niet op een pagina waar ik toch wel moet wezen, vanwegen mij werk

www.annavanrijn.nl

Deze page is niet bereikbaar voor mij. Ik heb een ip met 82.xx.xx.xx via NRP 15.

Hebben meerdere hier last van en weet iemand hoe dit komt, wat ik er tegen kan doen zodat de page wel werkt?
Zo te zien zit het probleem aan de kant van telecomplete. De switch van hun (tenminste dat denk ik aan de hostnaam te zien: switch.chassis00.xsnetworks.net) kan ik wel gewoon pingen. Alle verdere ip-adressen zijn inderdaad dood vanaf demon. Wellicht een verkeerd ingestelde firewall oid, lijkt me in ieder geval geen demon probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Mark op 11-12-2003 22:32 ]

• Chutney
Mark schreef op 11 december 2003 @ 22:32:
[...]

Zo te zien zit het probleem aan de kant van telecomplete. De switch van hun (tenminste dat denk ik aan de hostnaam te zien: switch.chassis00.xsnetworks.net) kan ik wel gewoon pingen. Alle verdere ip-adressen zijn inderdaad dood vanaf demon. Wellicht een verkeerd ingestelde firewall oid, lijkt me in ieder geval geen demon probleem.
Bij mij verkeerd ingesteld?....lijkt me niet. ala, wat moet ik nu doen dan...een maat met ip 212 komt er wel op ik met me 82 niet. beetje k*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
robertjan schreef op 11 december 2003 @ 20:16:

Ja, ik zit 2,3 KM van de centrale af, maar een vriend van me woont nog 300 meter verder maar kan een stuk sneller down/uploaden. Dat ligt er gewoon helemaal aan wat voor een kabel er tussen jou en de telefooncentrale loopt. Die vriend woont namelijk in een nieuwbouwwijk waar net een nieuwe glasvezelkabel naar toe is gelegd 8)

Ik zit bijvoorbeeld op Max 720 down en 90 up, die ander die 300 meter verder zit op 850 down en 110 up _/-o_ !

Voor de rest, bij mij werkt Demon gewoon goed, zonder dat de lijn ook nog maar opgeleverd is. en da's al zo'n 12 dagen geleden dat ik al kan Internetten :*)

Die www.annavanrijn.nl doet het trouwens bij mij ook niet! (NRP-21) (IP 82.161)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/18844/thumb.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Klovan op 12-12-2003 00:20 . Reden: www.annavanrijn.nl en IP-adres toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Bij mij doet die website het ook niet! Misschien kan je een mailtje schrijven naar de support van demon?

NRP-18
En mijn IP begint met 82.161

[ Voor 17% gewijzigd door Racemol op 12-12-2003 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Chutney schreef op 11 december 2003 @ 23:10:
[...]

Bij mij verkeerd ingesteld?....lijkt me niet. ala, wat moet ik nu doen dan...een maat met ip 212 komt er wel op ik met me 82 niet. beetje k*t
Nee, een verkeerde instelling bij xsnetworks.net (daar word die site gehost). Ik kom er via Xs4all, @Home en UUnet wel gewoon op. Aangezien ik wel hun switch kan bereiken (213.239.132.240), maar niets wat daar theoretisch achter ligt (213.239.132.246 bijvoorbeeld), weet ik eigenlijk 99% zeker dat het probleem bij xsnetworks ligt. Ik zou zeggen, doe een whois op dat domein en stuur ze een mailtje.

[edit]
Bij nader inzien kan dit ook nog wel een routeringsprobleem zijn. Verkeer van demon naar die host verloopt via de UK. Vanuit alle andere plekken waar ik dit kan testen verloopt het direct via de amsix naar trueserver (daar staat die server). Het zou theoretisch dus nog een demon probleem kunnen zijn, maar ik vermoed dat het probleem bij xsnetworks.net ligt.

[ Voor 23% gewijzigd door Mark op 12-12-2003 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef het op, hele avond geprutst, maar ik krijg het niet aan de gang: Als ik m'n Zyxel (ISDN-uitvoering) in router-modus aan een LAN-poort van m'n switch/router hang, dan werkt alles zonder problemen, maar als ik 'm aan de WAN-poort daarvan hang, dan valt steeds na zo'n 5 minuten de verbinding weg, en kan ik ook de Zyxel niet meer benaderen. Als ik 'm dan even aan- en uitschakel gaat het weer 5 minuten prima, maar dan weer hetzelfde probleem. Ik heb al van alles geprobeerd: DHCP in- en uitgeschakeld, verschillende RIP-instellingen, NAT op de Zyxel aan, en uit op de switch/router, uiteraard 2 verschillende netwerken ingesteld, maar het maakt allemaal niet uit, het werkt steeds voor maar 5 minuten. Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? In bridge-mode aan de WAN-poort werkt 't natuurlijk wel, maar ik wil zo graag ook met de diverse instellingen van de Zyxel kunnen spelen, zonder daarvoor een LAN-poort te moeten opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Snowwie schreef op 11 december 2003 @ 20:17:
Zodra je beide pc's tegelijk laat down of uploaden wordt je totale down en upload verdeeld over beide pc's,
tenzij je op eentje een lagere limiet instelt (Emule/Kazaa) dan krijgt die andere weer meer.
Tenminste zo werkt het met mijn router (Draytek Vigor 2200E).
Chutney schreef op 11 december 2003 @ 21:25:

www.annavanrijn.nl

Bij mij doet hij het ook niet, zit ook op npr15, heb een Zyxel modem en een Draytek Router.
Heeft die website www.annavanrijn.nl misschien toevallig verbinding met internet via Versatel?
Doet me denken aan het probleem wat ik 3 maanden geleden had met mijn eigen website.
Toen zat ik overgens nog op KPN adsl, en inmiddels is het probleem opgelost door Versatel.
Niet op www.wizbiz.nl met Draytek Vigor 2200E
Ik heb trouwens IP 82.161.x.x, als ik jou was zou ik een los topic openen,
bij mij heeft het 6 maanden geduurd voor het opgelost was.
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 03:03:
Ik geef het op, hele avond geprutst, maar ik krijg het niet aan de gang: Als ik m'n Zyxel (ISDN-uitvoering) in router-modus aan een LAN-poort van m'n switch/router hang, dan werkt alles zonder problemen, maar als ik 'm aan de WAN-poort daarvan hang, dan valt steeds na zo'n 5 minuten de verbinding weg, en kan ik ook de Zyxel niet meer benaderen. Als ik 'm dan even aan- en uitschakel gaat het weer 5 minuten prima, maar dan weer hetzelfde probleem. Ik heb al van alles geprobeerd: DHCP in- en uitgeschakeld, verschillende RIP-instellingen, NAT op de Zyxel aan, en uit op de switch/router, uiteraard 2 verschillende netwerken ingesteld, maar het maakt allemaal niet uit, het werkt steeds voor maar 5 minuten. Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? In bridge-mode aan de WAN-poort werkt 't natuurlijk wel, maar ik wil zo graag ook met de diverse instellingen van de Zyxel kunnen spelen, zonder daarvoor een LAN-poort te moeten opofferen.
Toch is dat de gebruikelijke manier, je modem als bridge, je router/switch als router.
Je modem op de wanpoort van je router/switch, zo heb ik het ook.
Zelf heb ik geen behoefte om de settings van mijn modem te wijzigen.
Zo af en toe wijzig ik wel de settings van mijn switch/router (poortjes open of dicht zetten).
Maar de settings van mijn modem heb ik nog nooit gewijzigd, zou niet weten waarom ik die zou willen wijzigen.

Wat ook kan, is je switch/router als switch gebruiken en je modem als modem/router,
dan kan je wel de settings van je modem/router wijzigen, maar dan kost het inderdaad een poort,
want dan kun je niet de wanpoort van je switch gebruiken.
Wat ook kan is de seriele kabel gebruiken om de settings van je modem te wijzigen.
Dan kun je jouw switch/router als router gebruiken, en op de wanpoort je modem/bridge aansluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door cjdijk op 12-12-2003 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op 12 december 2003 @ 04:04:
[...]
Toch is dat de gebruikelijke manier, je modem als bridge, je router/switch als router.
Je modem op de wanpoort van je router/switch, zo heb ik het ook.
Zelf heb ik geen behoefte om de settings van mijn modem te wijzigen.
Zo af en toe wijzig ik wel de settings van mijn switch/router (poortjes open of dicht zetten).
Maar de settings van mijn modem heb ik nog nooit gewijzigd, zou niet weten waarom ik die zou willen wijzigen.
Het gaat mij ook niet echt om de modeminstellingen, maar er zijn nog zoveel andere leuke mogelijkheden, die je in dat telnet-menu kunt uitvoeren. Er zit een redelijke (filtering) firewall in met uitgebreide loggingmogelijkheden, ook kun je SNMP instellen om bijv. met PRTG te kunnen werken, je kunt je status en diagnostics info opvragen, dat soort dingen.

En uiteraard, op de 'gebruikelijke' manier werkt het natuurlijk, maar het zou op die andere manier ook gewoon moeten werken. Het zijn beide routers, op allebei zit het RIP-protocol, en volgens de handleiding zou het geen probleem moeten zijn, alleen krijg ik het niet voor elkaar, en ik wil weten waarom niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 07:50:
[...]

Het gaat mij ook niet echt om de modeminstellingen, maar er zijn nog zoveel andere leuke mogelijkheden, die je in dat telnet-menu kunt uitvoeren. Er zit een redelijke (filtering) firewall in met uitgebreide loggingmogelijkheden, ook kun je SNMP instellen om bijv. met PRTG te kunnen werken, je kunt je status en diagnostics info opvragen, dat soort dingen.

En uiteraard, op de 'gebruikelijke' manier werkt het natuurlijk, maar het zou op die andere manier ook gewoon moeten werken. Het zijn beide routers, op allebei zit het RIP-protocol, en volgens de handleiding zou het geen probleem moeten zijn, alleen krijg ik het niet voor elkaar, en ik wil weten waarom niet ;)
Op mijn Draytek zitten alle dingen die ik zou willen doen,
die Zyxel heeft veel minder opties en mogelijkheden dan mijn Draytek.
De reden dat het niet lukt, is dat beide op een ander sub-netwerk zitten,
tenminste zodra je de routerfunctie aanzet op je switch/router,
en daardoor dus ook de wanpoort van je switch/router gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Een paar goede tips voor de mensen, die de zyxel als router gebruiken. Je kunt hem wel goed laten werken (ja ik ben ook door schade en schande wijs geworden):
1) volg de handleiding goed
2) gebruik de laatste firmware
3) na nieuwe firmware/instelling het modem opnieuw resetten/opstarten (wat van toepassing is)
4) de zyxel kan er niet goed tegen als je voor verschillende ip adressen dezelfde poorten openzet. Er is 1 situatie waarbij dit namelijk wel kan. Wanneer je het ip adres van 1 pc op de eerste plaats van het portmappingsschema zet en vervolgens nog eens poorten van een andere pc openzet. Op de eerste plaats in dat schema zet ie namelijk alle poorten van de eerste pc open. In deze situatie geeft de Zyxel dus geen foutmeldingen, wel ontzettend veel uitval van internetaansluiting geeft. Ik ben hier achter gekomen toen ik emule voor 2 pc's wilde configureren, gaat dus niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 22:32
Bij mij wilde dat dus gewoon niet helpen, dat ding bleef hangen. Dus heb ik maar een PCtje met Smoothwall geinstalleerd... Werkt véél beter dan die Zyxel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen waarvan de lijn officieel is opgeleverd maar die nog steeds het internet niet opkunnen?

Al een paar keer contact gehad met de helpdesk maar tot op heden geen resultaat. Ze hebben wel een "ticket" naar BBNED gestuurd, wat dat inhoud weet ik niet.

Iemand die weet wat een "ticket" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op 12 december 2003 @ 08:40:
[...]
Op mijn Draytek zitten alle dingen die ik zou willen doen,
die Zyxel heeft veel minder opties en mogelijkheden dan mijn Draytek.
Ik weet het, alleen heb ik geen Draytek ;)
De reden dat het niet lukt, is dat beide op een ander sub-netwerk zitten,
tenminste zodra je de routerfunctie aanzet op je switch/router,
en daardoor dus ook de wanpoort van je switch/router gebruikt.
Maar zou had ik het nou ook precies ingesteld, beide op een verschillend netwerk, de Zyxel op de WAN-poort van de ander, en de gateway daarvan verwezen naar de Zyxel. En in beginsel werkt dat prima -zoals dat hoort-, alleen na zo'n 5 minuten (pas) valt de verbinding opeens weg, zelfs de Zyxel is dan niet meer bereikbaar. Het is dus niet zo dat het van begin af aan niet werkt. Ik krijg het vermoeden dat het wellicht te maken heeft met het RIP-protocol, maar weet er helaas het fijne niet van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 09:32:
Zijn er nog mensen waarvan de lijn officieel is opgeleverd maar die nog steeds het internet niet opkunnen?

Al een paar keer contact gehad met de helpdesk maar tot op heden geen resultaat. Ze hebben wel een "ticket" naar BBNED gestuurd, wat dat inhoud weet ik niet.

Iemand die weet wat een "ticket" is?
Ja, da's een bewijsje waarmee je bijvoorbeeld het vliegtuig in mag :+

Maar ik denk dat ze hier bedoelen dat ze jouw probleem aan BBNed hebben doorgespeeld, met het verzoek om er iets aan te doen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 09:36:
[...]

Ja, da's een bewijsje waarmee je bijvoorbeeld het vliegtuig in mag :+

Maar ik denk dat ze hier bedoelen dat ze jouw probleem aan BBNed hebben doorgespeeld, met het verzoek om er iets aan te doen ;)
Dann hoop ik maar dat het een beetje snel gebeurd..... zit al 2 weken zonder internet thuis :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
cjdijk schreef op 12 december 2003 @ 04:04:
[...]
Bij mij doet hij het ook niet, zit ook op npr15, heb een Zyxel modem en een Draytek Router.
Heeft die website www.annavanrijn.nl misschien toevallig verbinding met internet via Versatel?
Doet me denken aan het probleem wat ik 3 maanden geleden had met mijn eigen website.
Toen zat ik overgens nog op KPN adsl, en inmiddels is het probleem opgelost door Versatel.
Niet op www.wizbiz.nl met Draytek Vigor 2200E
Ik heb trouwens IP 82.161.x.x, als ik jou was zou ik een los topic openen,
bij mij heeft het 6 maanden geduurd voor het opgelost was.
Zou je in me nieuwe topic ook eens willen reageren...misschien wel handig.

Demon/BBned Website onbereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gister ff Demon ge-installed bij mijn schoonmoeder.
Moet zeggen dat het supersimpel en lekker vlot gaat. Héél wat anders als al die omslachtige XS4all KPN adsl abonnementen die ik heb aangesloten.
Na het testen van de kwaliteit van de verbinding (vond ping wel iets aan de hoge kant) hak ook ik de knoop door en ga van Chello naar Demon.

FF vraagje erover, en het spijt me mocht die al gesteld zijn:
Is er een insider die weet of het nog aantrekkelijk zal blijven om over te stappen vanaf januari ? (ivm akties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is dat het meestal 2-3 weken geen actie is en daarna komt er weer een nieuwe actie. Dat gaat al bijna het hele jaar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat vraag ik omdat als ik nu opzeg, de termijn ingaat per 1 januari en Chello dan dus ophoudt per 1 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 23:01
Is het bij Demon ook mogelijk om een ander ip adres te krijgen? Met chello was het ( meende ik )nog wel mogelijk door met een ander mac adres online te gaan en na registratie hiervan had je een ander IP. Werk dit ook zo met Demon of op een andere manier mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeneralNL schreef op 12 december 2003 @ 10:55:
Is het bij Demon ook mogelijk om een ander ip adres te krijgen? Met chello was het ( meende ik )nog wel mogelijk door met een ander mac adres online te gaan en na registratie hiervan had je een ander IP. Werk dit ook zo met Demon of op een andere manier mischien?
Nee, heb daarover eens gebeld en dat bleek helaas niet mogelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb een 512/256 abonnement, maar ik heb gewoon erg slechte ping tijden hebben meerdere hier last van? Ik zit maar 1,3km van de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op 12 december 2003 @ 10:47:
Dat vraag ik omdat als ik nu opzeg, de termijn ingaat per 1 januari en Chello dan dus ophoudt per 1 februari.
Ja dus?en? Ik heb ook de knoop doorgehakt en chello opgezegd, idd per 1-2-2004 geen chello meer, maarrrr hou rekening met oplevertermijn van 6 weken bij demon. Nu chello opzeggen en Nu Demon aanvragen = kleine kans dat je zonder breedband komt te zitten..
Bovendien vind ik het een hele mooie aanbieding die Demon nu heeft.. een betere is er gewoon niet uit te slepen lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:03
gakkethijs schreef op 11 december 2003 @ 22:10:
heb al sinds mei met veel te vredenheid demon abbo. ik krijg volgend jaar een tweede computer en die moet natuurlijk op inet aangesloten worden. ik heb een zyxel modem. ik heb op dit moment modem op computer staan. er zit 15 meter telefoon lijn tussen splitter en modem werkt allemaal prima zodra tweede computer er is vervang ik die lijn voor een utp kabel en komt modem dicht bij de splitter maar nu mijn vraag. wat is een makelijk router om op mijn modem aan te sluiten. ik heb niet erg veel verstand van netwerken dus eentje die plug and play is ideaal. wie heeft goede ervaringen met welke router en wat kost een goede router?
ik heb het goedkoopste routertje wat er zowat te krijgen is nl eentje van sweex.. was bij dynabyte maar 30 eurootjes :-) En in de Computer totaal! van een tijd geleden zeer goed getest... bij mij werkt het perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

GeneralNL schreef op 12 december 2003 @ 10:55:
Normaal gesproken niet, tenzij je een heel specifiek probleem hebt.
Zo had ik op een gegeven moment bij HccNet een ander IP gekregen,
omdat ze mijn probleem niet konden oplossen, bleek daar achteraf niet aan te liggen.
Het is een hele klus dat aan te passen voor een provider, dus misschien als je ervoor betaalt.
Chutney schreef op 12 december 2003 @ 10:16:
[...]

Zou je in me nieuwe topic ook eens willen reageren...misschien wel handig.

Demon/BBned Website onbereikbaar
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:04:
Jongens ik heb een 512/256 abonnement, maar ik heb gewoon erg slechte ping tijden hebben meerdere hier last van? Ik zit maar 1,3km van de centrale.
Wat is slecht?
Geef eens een paar voorbeelden van slechte pings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexxx schreef op 12 december 2003 @ 11:46:
[...]

Wat is slecht?
Geef eens een paar voorbeelden van slechte pings.
In het spel vietcong: ping bijna altijd rond de 190 a 200. Met mijn @home breedband lijntje had ik atlijd in zulke servers ron de 70 a 80. Daarnaast heeft een vriend van me die evrder van de centrale afwoont en een planet abo heeft (384/128) veel betere pings. Rond de 100 hij! Hebben meer zulke kl*te pings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 13:44:
[...]

In het spel vietcong: ping bijna altijd rond de 190 a 200. Met mijn @home breedband lijntje had ik atlijd in zulke servers ron de 70 a 80. Daarnaast heeft een vriend van me die evrder van de centrale afwoont en een planet abo heeft (384/128) veel betere pings. Rond de 100 hij! Hebben meer zulke kl*te pings?
Ikzelf heb een ping van rond de 30 tot 40, dit is dan wel bij Medal of Honor en UT 2K3...

Ik zit op NPR-12 met een 8/1 Mbit account.

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Ik wil nu dus zeker overstappen van @home naar Demon
Alleen zijn er nog een aantal dingen wat ik even zeker moet weten,

Als ik zo'n modem erbij krijg, die stel ik dan dus in als router, dan koop ik een router/switch erbij, zodat ik dus internet heb op 5 pc's(als dit niet gaat correct me,)

Dan, heb ik gelezen dat je dan time-outs krijgt, maar hoevaak zijn die time-outs? als dat maar 1 of 2 x per week is maakt dat toch niet zoveel uit eigenlijk?

Of is het echt elke dag 10x ofzo?

Want dit is eigenlyk wel de reden waarom ik van @home afwil, zovaak valt internet weg, terwijl ik dan meestal net in een game zit op internet.

Dus hoevaak moet ik me die disconnects voorstellen?

(ik wil het eigenlyk vandaag nog bestellen, maar dan moet ik wel eerst weten hoe en wat en welke dingen ik moet aanschaffen enzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 13:07
Mclercx schreef op 12 december 2003 @ 14:45:

Als ik zo'n modem erbij krijg, die stel ik dan dus in als router, dan koop ik een router/switch erbij, zodat ik dus internet heb op 5 pc's(als dit niet gaat correct me,)
Erm je gaat wel ergens de fout in ja. Als je een modem met ingebouwde router bij je adsl krijgt, hoef je alleen een switch achter te hangen, wat je nu wil doen is nutteloos 2 routers achter elkaar plaatsen, terwijl een simpele switch ook nog eens goedkoper is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:34
Mclercx schreef op 12 december 2003 @ 14:45:

Dan, heb ik gelezen dat je dan time-outs krijgt, maar hoevaak zijn die time-outs? als dat maar 1 of 2 x per week is maakt dat toch niet zoveel uit eigenlijk?

Of is het echt elke dag 10x ofzo?

Want dit is eigenlyk wel de reden waarom ik van @home afwil, zovaak valt internet weg, terwijl ik dan meestal net in een game zit op internet.

Dus hoevaak moet ik me die disconnects voorstellen?

(ik wil het eigenlyk vandaag nog bestellen, maar dan moet ik wel eerst weten hoe en wat en welke dingen ik moet aanschaffen enzo.)
Ik heb nu ong 2 weken demon (8-1) en heb tot nu aan toe helemaal geen dissconnects gehad.....
En de pc staat 24/7 aan Regio is barendrecht, alleen problemen met ip krijgen gehad,maar voor de rest is het is het helemaal geweldig en ben ook zeer goed te woord gestaan door demon. Dus als ik jou was dan zou ik het gewoon doen ;)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Aha dus ik krijg standaard zo'n modem met een ingebouwde router, zodat ik alleen een switch hoef te kopen.

Iemand nog over die disconnects?:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Weerz schreef op 12 december 2003 @ 15:25:
[...]

Ik heb nu ong 2 weken demon (8-1) en heb tot nu aan toe helemaal geen dissconnects gehad.....
En de pc staat 24/7 aan Regio is barendrecht, alleen problemen met ip krijgen gehad,maar voor de rest is het is het helemaal geweldig en ben ook zeer goed te woord gestaan door demon. Dus als ik jou was dan zou ik het gewoon doen ;)
Maar jij hebt geen meerdere computers erop aangesloten right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:34
Mclercx schreef op 12 december 2003 @ 15:31:
[...]

Nee eigenlijk niet, heb wel ff een paar dagen een laptop erbij gehad en ook geen problemen......
Maar 5 pc's nee dat helaas niet was het maar zo'n feest :7

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
kreeg net mail van demon, 18 december van 2/512 naar 8/1

babyxl, 350 meter van centrale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

JOEPIE:

Geachte klant,

Bij deze willen we u op de hoogte stellen van het feit dat de snelheid
van uw Demon DSL Express verbinding zal worden verhoogd. Het
maandelijkse bedrag blijft ongewijzigd.

De upgrade zal worden uitgevoerd op 18 december 2003, tussen 04.00 en
06.00 CET. Tijdens de uitvoering zal uw verbinding tijdelijk
uitvallen, daarna zal deze vanzelf weer opkomen op de nieuwe snelheid*.

Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
512 / 256 1024 / 512 EUR 39

* Voorwaarde is dat de verhoogde snelheid op uw aansluitlocatie
leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de
telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk
blijkt, blijft u het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste
jaar van uw contract.

We hopen u met dit prettige bericht voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
--
Demon Internet Customer Service
dslexpress@nl.demon.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

huh? ik dacht dat dat tot eind feb was uitgesteld :? Of krijgen sommige dudes toch nog de upgrade ?

(heb zo'n mailtje nie gekregen : ( )

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Alpha-xp schreef op 12 december 2003 @ 16:28:
huh? ik dacht dat dat tot eind feb was uitgesteld :? Of krijgen sommige dudes toch nog de upgrade ?

(heb zo'n mailtje nie gekregen : ( )
Ben babyxl klant.
bbnet is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 13:07
Mclercx schreef op 12 december 2003 @ 15:27:
Aha dus ik krijg standaard zo'n modem met een ingebouwde router, zodat ik alleen een switch hoef te kopen.

Iemand nog over die disconnects?:/
HO HO niet zo snel, jij zegt zelf dat dat modem een modem + router is ikken niet :?
Als ik zo'n modem erbij krijg, die stel ik dan dus in als router ...
Dus ik zeg niet dat je modem dit is, maar als het wel zo is, dan heb je natuurlijk geen dubbele router nodig. Of je modem ook een ingebouwde router heeft moet je zelf bekijken (of aan demon vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
MachoM schreef op 12 december 2003 @ 16:33:
[...]

HO HO niet zo snel, jij zegt zelf dat dat modem een modem + router is ikken niet :?

[...]

Dus ik zeg niet dat je modem dit is, maar als het wel zo is, dan heb je natuurlijk geen dubbele router nodig. Of je modem ook een ingebouwde router heeft moet je zelf bekijken (of aan demon vragen).
Maar hoe zit het dan? wat voor modem krijg je dan standaard van hun?

Als het dus een modem is met soort ingebouwde router hoef ik alleen nog een switch te kopen en die eraan hangen en dan alle pc's weer in die switch en dan is het goed? of.. ik zou dit wel ff allemaal eerst op een rij moeten hebben voordat ik het allemaal bestel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Laat mij effe vraag nog een keer stellen :)

Ik heb werk 2048 ADSL abo en thuis 1024 abo van Demon. Ze hebben beide verschillende telefoonlijn maar wel van zelfde telefooncentraal. Ik woon niet ver van mijn werk.

Kan ik systeemnaam van 2048 niet gebruiken voor thuis zodat ik thuis ipv 1024 snelheid 2048 snelheid kan halen? En voor het werk uiteraard systeemnaam van 1024 abo gebruiken.

BVD

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Mclercx schreef op 12 december 2003 @ 15:31:
[...]

Ik heb ook een stuk of 8 pc's op internet,
meestal hebben er ook een stuk of 3 gelijktijdig dataverkeer.
In 2 maanden dat ik bij Demon zit nog maar 1 dag disconnects gehad.
Zelf gebruik ik een losse router (Draytek Vigor 2200E),
daarachter een 8 poort switch, want op mijn Draytek kunnen maar 4 pc's,
en heb mijn Zyxel in bridged mode laten staan.
Mclercx schreef op 12 december 2003 @ 16:41:
[...]

Maar hoe zit het dan? wat voor modem krijg je dan standaard van hun?

Als het dus een modem is met soort ingebouwde router hoef ik alleen nog een switch te kopen en die eraan hangen en dan alle pc's weer in die switch en dan is het goed? of.. ik zou dit wel ff allemaal eerst op een rij moeten hebben voordat ik het allemaal bestel denk ik.
Als ik jou was zou ik gewoon een 8 poort switch kopen,
je Zyxel als router instellen, en kijken of het goedgaat in jouw geval.

Als je een losse router/switch koopt heb je zowiso een EXTRA switch nodig,
gezien je 5 PC's wilt aansluiten en een router/swich heeft ALTIJD 4 uitgangen.

Dus mocht je alsnog een router/switch achteraf nodig hebben,
dan heb je die 8 poort switch niet voor niets gekocht,
al is hij iets overbemeten dan, maar 8 of 4 poort-switch kost bijna niets meer.

[ Voor 53% gewijzigd door cjdijk op 12-12-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Zijn er meer babyXL's gebruikers die zo'n mail nog NIET hebben gehad (zoals ik) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 23:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb sinds deze week een Zyxel Prestige 650-R33 modem (ter vervanging van m'n defecte Copperjet). Deze hangt weer aan m'n E-tech router. Nu merk ik dat regelmatig het volgende verschijnsel optreedt: soms kan ik niet meer surfen. Als ik dan naar het modem en router kijk, zie ik dat de 10 en 100 ledjes van de Zyxel afwisselend onregelmatig knipperen, en dat het link ledje op de E-tech ook aan en uit gaat. Er is blijkbaar geen verbinding meer tussen Zyxel en E-Tech. De ADSL lijn is nog wel up, want dat ledje brand nog steeds. Pas als ik e.e.a. herstart werkt het weer een poosje. Op beide zit de laatste firmware.
Met m'n vorige Copperjet heb ik hier nooit last van gehad, dus gaan m'n gedachten naar de Zyxel.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Sponz schreef op 12 december 2003 @ 17:29:
Zijn er meer babyXL's gebruikers die zo'n mail nog NIET hebben gehad (zoals ik) ?
ach de mail is binnen, ik voel me nogal snel gepasseerd enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op 12 december 2003 @ 17:53:
Ik heb sinds deze week een Zyxel Prestige 650-R33 modem (ter vervanging van m'n defecte Copperjet). Deze hangt weer aan m'n E-tech router. Nu merk ik dat regelmatig het volgende verschijnsel optreedt: soms kan ik niet meer surfen. Als ik dan naar het modem en router kijk, zie ik dat de 10 en 100 ledjes van de Zyxel afwisselend onregelmatig knipperen, en dat het link ledje op de E-tech ook aan en uit gaat. Er is blijkbaar geen verbinding meer tussen Zyxel en E-Tech. De ADSL lijn is nog wel up, want dat ledje brand nog steeds. Pas als ik e.e.a. herstart werkt het weer een poosje. Op beide zit de laatste firmware.
Met m'n vorige Copperjet heb ik hier nooit last van gehad, dus gaan m'n gedachten naar de Zyxel.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Waarom 2 Routers?
Waarom 2 routers en niet 1. Je hebt hoogswaarschijnlijk te maken met de lengte van de kabel tussen de Zyxel en E-tech en/of pakketfragmentatie.

Om te testen:
Probeer eerst met 1 pc op de Zyxel kijk of het probleem nog voordoet, zoniet MTU waarde verlagen.

Eventueel een switch achter de Zyxel is voldoende maar gebruik wel een korte CAT 5(e) kabel.

Opmerking:
Maak je toevallig gebruik van p2p programma's zoja dan is dat ook de oorzaak van het dichtslibben van de pseudopoorten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Is wel netjes, zouden ze bij Demon eigenlijk ook moeten doen.
Een prijsverlaging veroorzaakt geen instabiliteit,
wat nu juist de reden is van uitstellen van de verhogingen.
Maja, zelf heb ik bij aanvragen direct de hoge snelheid gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 23:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 18:29:
[...]
Waarom 2 routers en niet 1. Je hebt hoogswaarschijnlijk te maken met de lengte van de kabel tussen de Zyxel en E-tech en/of pakketfragmentatie.

Om te testen:
Probeer eerst met 1 pc op de Zyxel kijk of het probleem nog voordoet, zoniet MTU waarde verlagen.

Eventueel een switch achter de Zyxel is voldoende maar gebruik wel een korte CAT 5(e) kabel.

Opmerking:
Maak je toevallig gebruik van p2p programma's zoja dan is dat ook de oorzaak van het dichtslibben van de pseudopoorten.
Er is maar 1 router. De Zyxel staat in Bridge mode. De E-tech is router en switch. (die had ik namelijk dus al)
Het kabeltje is 50cm en dat is niet veranderd.
Er wordt geen gebruik gemaakt van p2p programma's.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
cjdijk schreef op 12 december 2003 @ 17:16:
[...]

Ik heb ook een stuk of 8 pc's op internet,
meestal hebben er ook een stuk of 3 gelijktijdig dataverkeer.
In 2 maanden dat ik bij Demon zit nog maar 1 dag disconnects gehad.
Zelf gebruik ik een losse router (Draytek Vigor 2200E),
daarachter een 8 poort switch, want op mijn Draytek kunnen maar 4 pc's,
en heb mijn Zyxel in bridged mode laten staan.

[...]

Als ik jou was zou ik gewoon een 8 poort switch kopen,
je Zyxel als router instellen, en kijken of het goedgaat in jouw geval.

Als je een losse router/switch koopt heb je zowiso een EXTRA switch nodig,
gezien je 5 PC's wilt aansluiten en een router/swich heeft ALTIJD 4 uitgangen.

Dus mocht je alsnog een router/switch achteraf nodig hebben,
dan heb je die 8 poort switch niet voor niets gekocht,
al is hij iets overbemeten dan, maar 8 of 4 poort-switch kost bijna niets meer.
Thanks hier had ik iets aan:D, nu weet ik een beetje wat ik moet doen etc, nu kan ik verder met de kosten berekenen, ik wil eigenlyk wel een goede switch dan, iemand een aanrader 8poorts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:45
heeft iemand in de regio 3454 nog demon via bbned, ik ga eindelijk dat rot casema opzeggen (smiddags en savonds 10 kb/s vanaf 100mbit.nl, kan toch niet, al 2 maanden zo) dus mag ander inet, maar ik moet niet weer problemen krijgen want daar zal men ma niet echt blij mee zijn (die trouwens ook echt pissed op casema is)...dus vandaar mijn vraag aangezien er nog probs waren met bbned

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op 12 december 2003 @ 20:27:
heeft iemand in de regio 3454 nog demon via bbned, ik ga eindelijk dat rot casema opzeggen (smiddags en savonds 10 kb/s vanaf 100mbit.nl, kan toch niet, al 2 maanden zo) dus mag ander inet, maar ik moet niet weer problemen krijgen want daar zal men ma niet echt blij mee zijn (die trouwens ook echt pissed op casema is)...dus vandaar mijn vraag aangezien er nog probs waren met bbned
Ik hoop dat je ervan afkomt, want iedereen bij Casema heeft sinds oktober automatisch een verplicht jaarcontract gekregen. Heeft mij ook best wat moeite gekost om er op tijd vanaf te komen :{

[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
maar als je het al langer als een jaar hebt kan je het toch gewoon opzeggen, heb het nu al 1.5 jaar ongeveer

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 16:32

boesOne

meuh

DJkim schreef op 12 december 2003 @ 17:12:
Laat mij effe vraag nog een keer stellen :)

Ik heb werk 2048 ADSL abo en thuis 1024 abo van Demon. Ze hebben beide verschillende telefoonlijn maar wel van zelfde telefooncentraal. Ik woon niet ver van mijn werk.

Kan ik systeemnaam van 2048 niet gebruiken voor thuis zodat ik thuis ipv 1024 snelheid 2048 snelheid kan halen? En voor het werk uiteraard systeemnaam van 1024 abo gebruiken.

BVD
Nope.. Snelheid zit in de telefoon centrale. Het snelheids profiel is gekoppeld aan de koperdraad zegmaar..

Zou fraai zijn.. iemands systeemnaam bruteforcen en zijn snelheid pikken :)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op 12 december 2003 @ 22:26:
maar als je het al langer als een jaar hebt kan je het toch gewoon opzeggen, heb het nu al 1.5 jaar ongeveer
Dat is nou precies wat nu niet meer kan. Zie anders ook het Casema-topic, vanaf hier ongeveer. En misschien heb je nog wat aan dit topic..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
dat houd dus gvd in dat ik het nu niet kan opzeggen maar pas aankomende zomvervakantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op 12 december 2003 @ 23:20:
dat houd dus gvd in dat ik het nu niet kan opzeggen maar pas aankomende zomvervakantie ?
Als het aan Casema ligt wel, in principe. Ik vond het ook een geweldige naaistreek en het was voor mij de hoofdreden om dan maar meteen op te zeggen, en zelfs dat kostte nog veel moeite :{
Maar misschien is er wat aan te doen als je aangeeft dat je het bericht nooit ontvangen hebt, omdat ze die wijzigingen heel geniepig alleen in een soort 'nieuwsbrief' per email hebben verstuurd. Er zijn in elk geval meerdere slachtoffers die zich afvragen of dit allemaal zomaar kan. Succes maar, in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
tnx, ik ga morgen iig heel boos bellen dat dit nergens op slaat en dat ze niet reageren op mijn "storing"volgens hun want ik word nooit terug gebeld en gemaild en 's avonds is telefoon tikken nog sneller

ik ben het echt zat en ik wil die 1 maand opzeg termijn anders stuur ik de consumentenbond op ze af want hun leveren kwantiteit aan mij en geven geen gehoor op mailtjes en telefoontjes dus waarvoor zou ik dan nog betalen, dan betalen we gewoon niet :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Wat bedoel je met kwantiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
dat ze geen gehoor geven op mijn telefoontjes / mailtjes
dat het al 2 maanden lang vanaf 's middags 5 uur tot 's avonds 11 uur niks want hier is de overboeking 1:100 is ofzo

kortom ik kan zien wanneer er mensen gaan downloaden hier in de wijk en wanneer ze gaan slapen
onstabiele verbinding noem het maar op, en hier GA IK DUS NIET nog 8 maanden voor betalen, fock hun maar ik betaal niks meer aan die schooiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn zesde dag zonder internet na oplevering van mijn adsl lijn.

Zijn er nog meer mensen die in het zelfde situatie zitten of hebben gezeten, want ik vraag me af hoe snel BBNED eigenlijk te werk gaat en of ze ook in het weekend doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gebruiken jullie overigens de proxyserver van Demon? Als je de proxyserver van Demon gebruikt, dan ben je toch verlost van het feit dat ze meteen je mailadres hebben indien ze je IP hebben?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 22:32
jagermeister1 schreef op 13 december 2003 @ 11:30:
Gebruiken jullie overigens de proxyserver van Demon? Als je de proxyserver van Demon gebruikt, dan ben je toch verlost van het feit dat ze meteen je mailadres hebben indien ze je IP hebben?
Ik gebruik het wel, maar dat is dan voor zodat ik mijn eigen domein kan benaderen (dat ik dus thuis heb draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 13 december 2003 @ 11:30:
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Welke proxy server? :? mis ik iets? Heeft iemand een url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
henkleerssen schreef op 13 december 2003 @ 12:09:
Welke proxy server? :? mis ik iets? Heeft iemand een url?
www-cache.demon.nl

poort 8080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

dolby schreef op 13 december 2003 @ 12:10:
[...]

www-cache.demon.nl

poort 8080
jeetje .. kun je toch alleen maar gebruiken voor je browser? En dus ook voor je eigen web spul te zien op je eigen pc?
Ik snap niet waarom dat je daarmee je www adres zou kunnen maskeren.. outbound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
henkleerssen schreef op 13 december 2003 @ 12:15:
[...]

jeetje .. kun je toch alleen maar gebruiken voor je browser? En dus ook voor je eigen web spul te zien op je eigen pc?
Ik snap niet waarom dat je daarmee je www adres zou kunnen maskeren.. outbound.
Omdat als jij een webpagina bezoekt niet je systeemnaam.demon.nl te zien is maar cache.demon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

raar dat ze dat op service paginas geen melding van maken.. weer wat geleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
henkleerssen schreef op 13 december 2003 @ 12:24:
raar dat ze dat op service paginas geen melding van maken.. weer wat geleerd..
http://www.demon.nl/support/inbelverbinding/proxy.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

staat dus wel bij inbelverbindingen .. das niet gelijk onder adsl... dus gewoon te gebruiken met adsl?
Ik ga het een en ander uittesten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
henkleerssen schreef op 13 december 2003 @ 12:35:
[...]

staat dus wel bij inbelverbindingen .. das niet gelijk onder adsl... dus gewoon te gebruiken met adsl?
Ik ga het een en ander uittesten..
Ja hoor.
ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 12:13
* Knightwolf heeft een vraag over pop-mailboxen die hij nog nergens heeft kunnen vinden.

Ik heb nu ook eindelijk internet van Demon, eindelijk van @home af :P

Maar als ik dalijk hier thuis niet meer de enige ben die er gebruik van wil kunnen maken, zullen de anderen ook hun eigen mail willen kunnen ophalen.

Dit staat in hun FAQ:
Hoeveel e-mailadressen heb ik met een Demon DSL Express account?

Onbeperkt. Een Demon e-mailaccount maakt het mogelijk om zoveel e-mailadressen als u wilt aan te maken onder uw eigen sub-domeinnaam. Bijvoorbeeld: 'iets@systeemnaam.demon.nl'
Dit gaat dus over 1 POP3-mailbox die oneindig aantal aliassen heeft, en niet over pop3-boxen.
Hoe kan ik e-mail apart ophalen per gebruiker?

Alle e-mail die gericht is aan @systeemnaam.demon.nl komt in uw mailbox aan, ongeacht wat er voor het apestaartje staat. U kunt op deze manier een oneindig aantal e-mailadressen gebruiken. Wilt u deze e-mail gescheiden ophalen, zodat gebruiker A alleen de e-mail voor gebruikerA@systeemnaam.demon.nl ontvangt, en gebruiker B alleen de e-mail voor gebruikerB@systeemnaam.demon.nl? Er zijn verschillende mogelijkheden waarmee u dit kunt realiseren. U zou kunnen overwegen een eigen SMTP server te installeren: dan zal alle e-mail aan uw mailserver afgeleverd worden, en op uw mailserver kunt u vervolgens de mail verder verspreiden over verschillende postbussen met verschillende wachtwoorden. Wilt u de e-mail met POP3 blijven ophalen, dan kunt u een instelling in uw e-mailprogramma aanpassen. De gebruikersnaam waarmee u zich op de server pop3.demon.nl aanmeldt, is normaal gesproken uw systeemnaam. Wilt u echter alleen de mail ophalen die gericht is aan gebruikerA@systeemnaam.demon.nl, vul dan als gebruikersnaam voor de server pop3.demon.nl in: gebruikerA@systeemnaam.
Wat ik hier uit begrijp is dat het 1 pop3-mailbox is, met oneindig aantal aliassen, en dat de mail per alias uitgelezen danwel binnengehaald worden, maar allen met hetzelfde email-wachtwoord.

Ik vind dat beetje raar, want zover ik weet leveren bijna alle bekende providers mogelijkheden tot meerdere vaste pop-mailboxen met elk eigen wachtwoord. Het probleem van bovengeschreven is dus dat iemand anders hier in huis maar z'n naam hoeft weg te halen en hij/zij haalt al mijn email binnen, en dat is totaal niet de bedoeling.

Ik kan echter op de site van Demon helemaal niks vinden over meerdere vaste pop-mailboxen met eigen wachtwoord, heb met de search van GoT hier ook nada noppes over kunnen vinden, misschien dat jullie hier antwoord op weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Laatst online: 04-09 15:07
Knightwolf schreef op 13 december 2003 @ 12:36:
* Knightwolf heeft een vraag over pop-mailboxen die hij nog nergens heeft kunnen vinden.

[...]

Wat ik hier uit begrijp is dat het 1 pop3-mailbox is, met oneindig aantal aliassen, en dat de mail per alias uitgelezen danwel binnengehaald worden, maar allen met hetzelfde email-wachtwoord.

Ik vind dat beetje raar, want zover ik weet leveren bijna alle bekende providers mogelijkheden tot meerdere vaste pop-mailboxen met elk eigen wachtwoord. Het probleem van bovengeschreven is dus dat iemand anders hier in huis maar z'n naam hoeft weg te halen en hij/zij haalt al mijn email binnen, en dat is totaal niet de bedoeling.

Ik kan echter op de site van Demon helemaal niks vinden over meerdere vaste pop-mailboxen met eigen wachtwoord, heb met de search van GoT hier ook nada noppes over kunnen vinden, misschien dat jullie hier antwoord op weten?
Ik heb er een mailtje over gestuurd naar de helpdesk, het is niet mogelijk om (zelfs niet met bijbetaling) meerdere pop-boxen te krijgen.

Een oplossing voor dit "probleem" is om een wanadoo accountje te nemen voor 1,95 per maand, dan heb je 4 pop-boxen met eigen wachtwoord.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.