Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Het wordt wat krap qua tijd, dus ik laat de demo server maar ff lopen
Als iemand ff wil proberen en laat weten bij hoeveel spelers hij gaat laggen dan weet ik de volgende keer wat de player limiet moet zijn
(lag voor drieen vandaag telt niet want ik ben nu bezig met mijn PC)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 14:28:
[...]

:) ja maar is er ook een manier om gewoon free door de levels heen te lopen?

Want dna kan je even kijken waar alles zit want nu ben ik al dood voor dat ik maar iets gedaan heb of gezien heb.
console openen dmv: Tab

Vervolgens typ je: 'open xmp-garden'

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 13-12-2003 14:48 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je servertje zit altijd vol schaapje :D. Zou wel even willen spelen. Mijn naam online = NozzeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 13 december 2003 @ 14:38:
heb net 2 keer voor gezorgt dat we gewonne hebbem :D echt zo goed dit :D
Hmm wat had je dan gedaan? Want meestal win je toch als team. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, zit nu op je server, gaat best lekker en goeie ping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
De toevoeging van punten per aktie die je maakt is echt leuk.
Enige nadeel is dat de meeste noobs fijn over jou net neer gelegde landmijnen gaan lopen........weg punten.

Ook snapt nog niet iedereen dat je gerevived kan worden en dat je elkaar kan resupplyen.

Voor de rest super spel :)
Heeft iemand dat level al gespeeld met die 2 super hoge torens? dat level is echt fucked up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 15:00:
[...]

Hmm wat had je dan gedaan? Want meestal win je toch als team. :+
artifact gejat en teruggebracht :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind al die noobs echt zwaar iritant :D, ze lopen maar te schelden en dingen te roepen die niet waar zijn.

Ook leuk: dit en dat failing, zus en zo failing, kijk je op je energy lijst, jawel hoor, 40 force walls met 2 generators 8)7

Teamkillers ook heel vervelend :(

Clan vs Clan is wel extreem bruut denk ik, met goeie tactics is dit spel geweldig. In public sta ik gewoon bijna altijd eerste nu. De meeste mensen snappen echt geen bal van het spel.

Alhoewel, iedereen is noob in dit spel want het is net uit. Sommige zijn gewoon dom of slecht neem ik aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net was ik aan het verdedigen op zo'n map, liep zo n idioot uit mijn team de hele tijd mijn verdediging kapot te maken en hij tkde me ook nog 8)7

Die woestijn map is trouwens echt slecht voor je FPS , klote wind }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren en vandaag pas echt tijd gehad om te spelen.
Wat een gave game is dit , als je het eenmaal doorhebt is het echt leuk om te spelen.
De maps vind ik ook erg goed , sommige zijn heel easy , sommige ook echt fvcked-up ;)
Vooral die map op die Astroide gordel....pppff , wat een map zeg.

Zo , nu eerst ff Star Trek kijken , daarna weer lekker knallen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die XMP Freefall map is echt klote. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Is er nog een server online? Schaapje_BlaaT? Tampie?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Volgens mij is Tampie's server wel online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een leuk linkje , voor als je je naam in kleur wil :)

http://www.beyondunreal.com/main/u2/xmpnamecol.php

Ma$$!m0 is m'n nick btw.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een clan die een clanbase ladder voor unreal 2 xmp willen stem hier : http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:45
eej ik heb nu btw een dedicated pc draaien voor XMP (die andere deed ook een FTP servertje dus dat schiet niet op)

IP: 131.211.228.191

geen pass, want dan komt er niemand.... maar ik heb er vandaag op gespeeld en hij draait best redelijk!

daarnaast nog wat tips:

- als je iets hackt ga dan niet dat ding lopen humpen, ga er iets vanaf staan zodat je teamleden ook mee kunnen helpen hacken, zodat het wat sneller gaat.
- ben je lekker aan het cruisen in je raptor en kom je een tank tegen, dan kan je als laatste redmiddel proberen om te sturen richting die tank en dan op het laatste moment boosten (shift) en dan eruitspringen, auto ontploft.. tank ook. Al meerdere keren succesvol toegepast. >:) Dit werkt natuurlijk ook tegen voetvolk alleen is dat wat lastiger.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vehicle manslaughters wilt maken (vind dit persoonlijk gewoon gruwelijk) moet je vlak voor je iemand aanrijd boosten. Meeste verwachten dit niet en ze springen dus te laat op zij. Sproei sproei is het gevolg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bij mij werkt die ingame server browser niet: ik zie geen games.
waar zou dit aan kunnen liggen? internet is gewoon up, en heb nergens last van wat betreft m'n connectie

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Hmm, het lijkt te werken met die server
hij zit continu vol.
Ik ga hem zo uitzetten en ff lekker de full version proberen
Binnenkort kan ie wel eens aan als fullversion server

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 14 december 2003 @ 22:19:
bij mij werkt die ingame server browser niet: ik zie geen games.
waar zou dit aan kunnen liggen? internet is gewoon up, en heb nergens last van wat betreft m'n connectie
De hele tijd of af en toe? Want ik heb het ook weleens, dan is de masterserver overbelast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heb net de demo gespeeld, lijkt me wel wat :)

Nog even een beetje wennen aan de gameplay maar ik ga morgen op zeker even m'n Unreal II cd terugvorderen bij m'n collega wil de full versie zeker wel even checken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt moe van het noob gehalte in de demo, moet maar unreal2 aanschaffen denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 01:00:
Ik word echt moe van het noob gehalte in de demo, moet maar unreal2 aanschaffen denk ik :).
De full is nog niet veel beter hoor , maar wat wil je, de game is net nieuw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de full al uit ? ik kan hem niet vinden ?
ik heb hem staan, ik maak wel ff een directe download link.

Unreal 2: XMP full version direct download:
Sorry overheen gelezen hehe ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 01:51:
[...]

De full is nog niet veel beter hoor , maar wat wil je, de game is net nieuw :9
Tja jammer dan, toch maar kopen :). Kan ik ook wat maps in elkaar flansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldige gametype, en zeer keurig dat het gratis is (maar na de flop van unreal2 mocht dat ook wel).
Het n00b-gehalte is nu nog wel erg hoog ja, veel mensen spelen dit spel als TDM en niet als een echte teamgame. Ik begin zo langzamerhand wel een hekel te krijgen aan mensen die geen energysources capturen of die je niet reviven
maar het went wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
best gaaf ja
wat ik irritant vind is dat soms niemand de basis verdedigt terwijl de artifacts aan alle kanten verdwijnen. Ik doe het zelf best vaak maar na 3 keer wil ik ook wel eens een keertje aanvallen. Ook irritant vind ik mensen die alleen voor de hoogste score gaan, dan gaan ze snipen bij spawnpunten ofzo en dan vinden ze zichzelf heel goed terwijl het vaak weinig functioneel is. Je artifacts verdedigen levert bijvoorbeeld minder punten op (tenzij ze met massa's komen) maar iemand die je daar afknalt is weer helemaal terug bij af.

oh, weet iemand hoe je de vlammenwerper in de tank kunt richten? (afgezien van het draaien van de hele tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 15 december 2003 @ 13:57:
best gaaf ja
wat ik irritant vind is dat soms niemand de basis verdedigt terwijl de artifacts aan alle kanten verdwijnen. Ik doe het zelf best vaak maar na 3 keer wil ik ook wel eens een keertje aanvallen. Ook irritant vind ik mensen die alleen voor de hoogste score gaan, dan gaan ze snipen bij spawnpunten ofzo en dan vinden ze zichzelf heel goed terwijl het vaak weinig functioneel is. Je artifacts verdedigen levert bijvoorbeeld minder punten op (tenzij ze met massa's komen) maar iemand die je daar afknalt is weer helemaal terug bij af.

oh, weet iemand hoe je de vlammenwerper in de tank kunt richten? (afgezien van het draaien van de hele tank)
Met de muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad ook allemaal nieuw. Ikzelf weet ook nog lang niet alles en doordat ik het nog niet zoveel gespeeld heb, ken ik verre van de maps uit mijn hoofd. Da's toch de grootste sleutel tot overwinning. Daarnaast kun je echt met meer mensen meer kans hebben op overwinning.

Aangezien niet ieder dat altijd door heeft, pak ik op een gegeven moment maar een tank of zo en ga een artifact halen. Spawn ik vlakbij een energiepunt, dan ga ik die scoren. Zelfs een noob in dit spel als ik, weet wel al hoe die kleinere dingen voor elkaar krijgt, maar wil je als team winnen, zul je toch anders moeten spelen.

Ik speelde laatste op de GoT server, ik bleef wel spelen, maar had een mega lag, dat was echt schieten op geluk, snipen is er niet bij dan. Maar ik heb toch meer een shotgun mens, rocket launcher en zelfs granaten .... de technician heeft toch het handigste granaten tuig tegen tanks en zo. Maaja, is ook niet leuk, voor mij dan, als ik in 5 minuten alles ken en het met mijn ogen dicht speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

verdeding is idd soms wat klote.. en dat noobjes niks hacken is ook irri.. Ze moeten meeer doen, meer verdedigen..

Maja

GOED spel man.. echt leuk is dit spel :Y)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:58
ah mooi om jullie in XMP te zien
ik heb dit topic nog niet echt door gelezen maar ik kan jullie verzekeren dat XMP gewoon een tegek spel is, het enigste wat het nu nog tegen houd is dat er te vele n00bs zijn want XMP is 100% teamplay

ik zal me nog ff voor stellen, ik kom vaak op dit forum om tips te lezen en uit tevoeren en jullie hebben me vaak mij daar mee geholpen :)

ik ben BETA Tester voor XMP (ja nog steeds want ik mag nu alle opkomende patches 3 dagen van te voren testen) dus ik kan jullie verzekeren dat als je ene goed team kan verzamelen die goed samen kunnen spellen en niet mensen telkesn de held willen spelen dat dit een super spel is

ik heb nog niet op de tweakers server kunnen spelen maar wanneer die wat vol is zal ik wel ff langkomen :)

als jullie trouwens nog vraagjes hebben of zo vraag ze maar raak

-[BETA]Black_Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Is er al een patch in beta fase of weet je wanneer we die mogen verwachten?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Hacku schreef op 16 december 2003 @ 10:51:
Is er al een patch in beta fase of weet je wanneer we die mogen verwachten?
waarschijnlijk zal aan het eind van deze week of volgende week een BETA Patch uit komen (alleen voor de betatesters dus) als allees dan goed verloopt dus dat de patch stabiel is etc dan zal hij 3 á 4 dagen na de beta release public gaan

ow ja jullie kunnen nu trouwens ook als julliue willen op het IRC kanaal komen waar de meeste BETA Testers uit hangen:

irc.progameplayer.com
#u2xmp

als jeje afvraagt waarom er zo vele Op's zijn dat komt omdat haast alle Beta Tsters OP's zijn gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Weet je al iets wat er zoal gefixt zal worden in de patch?
Persoonlijk wil ik z'n optie om in je voertuig naar bv positie 2 te gaan, zoals in bf1942, want nu moet je telkens uitstappen wil je bv de turrets bemannen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad een leuk spelletje, een leuke ctf kloon. Alleen hebben jullie ook last van dat de framerate omlaag schiet als er een stuk of 6 mannetjes op het scherm aan het bewegen en schieten zijn. Normaal heb ik 80 fps maar in grote gevechten schiet hij soms naar 15 fps :'( Dat heb je bijvoorbeeld bij quake3 niet, daar kunnen 16 mensen op je scherm staan en de fps is nog stabiel 100. Ik heb al geprobeer de detail niveau lager te zetten en aa uit te zetten maar veel helpt dat niet. (systeem: 2ghz; rad 9700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 17:09:
Het is inderdaad een leuk spelletje, een leuke ctf kloon. Alleen hebben jullie ook last van dat de framerate omlaag schiet als er een stuk of 6 mannetjes op het scherm aan het bewegen en schieten zijn. Normaal heb ik 80 fps maar in grote gevechten schiet hij soms naar 15 fps :'( Dat heb je bijvoorbeeld bij quake3 niet, daar kunnen 16 mensen op je scherm staan en de fps is nog stabiel 100. Ik heb al geprobeer de detail niveau lager te zetten en aa uit te zetten maar veel helpt dat niet. (systeem: 2ghz; rad 9700)
CTF kloon? dat vind ik toch wel wat af doen aan dit spel. Het is een stuk geavanceerder dan CTF maar goed een 3D spel wordt ook nog wel eens een DOOM kloon genoemd
En het is natuurlijk wel ff wat zwaarder dan quake3
hoewel het met een radeon9700 wel zou moeten lukken, ik heb ook wel eens last van wat framerate fluctuaties maar ik heb dan ook slechts een geforce4 en die resolutie staat op 1280 omdat ik dan goed ver die kereltjes kan onderscheiden. Gewoon details eruit gooien denk ik, misschien wat tweaken in de ini, ik heb dat nog niet geprobeerd ik vind het wel prima lopen zo

maar goed, ik heb nu een full version server aangezet, tot vannacht ofzo
IP staat wel ergens in dit topic, hij heet nog steeds schaapjeblaat 10mbit.
Een paswoord zit er niet op maar is wel te regelen als er genoeg animo is. Probeer eerst maar eens uit, ik heb nog niets over lag gehoord dus is de max weer 20 players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ik zal er wle ff langs droppen wanneer ik hem zie

ik zag dat sommige mensen wouden weten over er linux support komt, en daar heb ik net antwoord heb gekregen:
LE is nu bezig met linux support en de release zal niet lang meer duren :)

hhm ik zou nog wat zeggen allene ben het ff vergeten :S als het me tebinnen schiet zla ik het posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Mage schreef op 16 december 2003 @ 23:25:
ik zal er wle ff langs droppen wanneer ik hem zie

ik zag dat sommige mensen wouden weten over er linux support komt, en daar heb ik net antwoord heb gekregen:
LE is nu bezig met linux support en de release zal niet lang meer duren :)

hhm ik zou nog wat zeggen allene ben het ff vergeten :S als het me tebinnen schiet zla ik het posten
Nice, nu nog de serverload fixen en er komen snel wat servers bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 23:39:
[...]

Nice, nu nog de serverload fixen en er komen snel wat servers bij :)
Serverload? Dat impliceert dat je een flinke PC nodig hebt om het soepel te draaien voor veel spelers. Weet jij dan misschien wat voor power je nodig hebt voor een fatsoenlijke server?.

De full version is voorlopig minder druk bezet dan de demo trouwens, bij de demo zat ie altijd vol en nu zitten er slechts 12 op. Maar niet voor lang want ik ga zelf weer ff potje gamen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 17:09:
ik heb deze post echt 10x moeten overlezen voordat ik een geschikt antwoord heb kunnen bedenken, want want hierboven staat is echt onzin.

- dit spel is GEEN ctf kloon, dat is echt een belediging voor het spel. Hoelang heb je het gespeeld? Dit spel is Unreal 2: XMP, en niet een CTF kloon.
- als de framerate omlaag gaat dan moet je of het spel of je systeem tweaken. In de ini kan je skindetail bijvoorbeeld omlaag gooien.
- deze engine vergelijken met die van Quake3 is ook zooo fout. Quake3 is ten eerst nogal wat ouder, q3 is minder mooi, en de levels in q3 zijn niet zo uitgestrekt als die in XMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 17 december 2003 @ 00:09:
[...]

Serverload? Dat impliceert dat je een flinke PC nodig hebt om het soepel te draaien voor veel spelers. Weet jij dan misschien wat voor power je nodig hebt voor een fatsoenlijke server?.

De full version is voorlopig minder druk bezet dan de demo trouwens, bij de demo zat ie altijd vol en nu zitten er slechts 12 op. Maar niet voor lang want ik ga zelf weer ff potje gamen >:)
Weet ik niet precies, maar op het officiele unreal 2 forum zaten gameserver verhuurders te klagen dat een u2 xmp server zo zwaar was. Ze hadden met 4 UT2k3 servers van 16 spelers dezelfde serverload als met een U2xmp server van 16 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
voor de mensen die veel last het hebben van hun cpu met XMp heb ik goed nieuws!!

vandaag is de BETA Patch gereleased de grootste fix daarin is de CPU speed

andere fixen zijn nog een "beetje" on bekend

ik ga hem nu ff test laterzz

PS: ik kan nu dus niet meer bij jullie spellen komen omdat ik ene andere versie heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Binnekort!!!!

Unreal 2 XMP - Community Map Pack !!!

meer info kijk hier:
http://xmp.beyondunreal.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Black_Mage, mss kan je ook eens melden dat ze een optie moeten maken om in je voertuig snel van positie te veranderen, zoals in battlefield.
Want als je nu rijdt, en je wil de turrets bemannen moet je eerst altijd uitstappen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
dan moet je maar zorgen dat je niet alleen rijdt... denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Hacku schreef op 17 december 2003 @ 11:54:
Black_Mage, mss kan je ook eens melden dat ze een optie moeten maken om in je voertuig snel van positie te veranderen, zoals in battlefield.
Want als je nu rijdt, en je wil de turrets bemannen moet je eerst altijd uitstappen.
ik heb het gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
ik vind dat niet nodig, het bevordert teamplay als je niet zomaar ff kunt wisselen terwijl je in het voertuig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Het klinkt wel heel aantrekkelijk, ik ga het zo maar ff proberen..
Helaas vond ik Unreal 2 Singleplayer niet echt boeiend genoeg om uit te spelen.

Misschien maakt dit een hoop goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens op de planetunreal forums gekeken en daar is het een bekend probleem dat wanneer er veel mensen op je scherm staan dat de fps naar 10 of 15 fps schiet. Het is schijnbaar niet de schuld van de grafische dingen, maar van de barre netcode. Dat blijkt ook want als ik op een map met 16 man in de buitenlucht half naar de grond staar dan dropt m'n fps ook. Terwijl er dan niks getekend hoeft te worden want alle andere mensen zitten achter een berg verscholen. Ook als ik op het laagste grafische niveau speel krijg ik drop in fps, terwijl als ik met 2 mensen speel de fps gewoon goed blijft.

Het is een ctf kloon met wat uitbreidingen, ctf is flaggetje halen flaggetje terug brengen, xmp is autotje pikken flaggetje halen ondertussen hebben de teammates voor energie gezorgt en dan flaggetje terug brengen en natuurlijk niet dood gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol zie dit:

Ik sta boven aan :*) hehe was de 1e keer :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/213213123.JPG
* KLIK *

BMP formaat

Enne ik heet R-B he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/woei.jpg
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nick is btw Diablo , en volgens mij had ik vandaag met je gespeeld tampie in Dutchgame.nl server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
K vind het score systeem wel bruut! K snap alleen niet hoe je je naam in verschillende kleuren kunt veranderen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annihilator17 schreef op 17 december 2003 @ 17:48:
K vind het score systeem wel bruut! K snap alleen niet hoe je je naam in verschillende kleuren kunt veranderen |:(
Eerst shift 6, dan shift 3 en dan alt met een getal (welk getal ligt aan welke kleur je wilt). Stond trouwens ook in de read-me volgens een maat van mij waar ik dit vandaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annihilator17 schreef op 17 december 2003 @ 17:48:
Als je de hele post had gelezen , had je een linkje van mij gevonden naar een script waarin je je naam in kleur kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel bekeken en gespeeld ( en dan niet gewoon even bekeken, maar zeker een dag lang gespeeld ) en kan er weinig aanvinden.

Misschien komt het omdat ik een echte UT speler ben, speel het nu 5 jaar lang, en 4,5 jaar in clanverband, dus wel hardcore zeg maar.

UT2003 vind ik ook 10000x nix, al zijn de shock combo's wel lekker :+

Maar ff back on topic : het spel is niet "unreal" vind ik, het past niet in de unreal-serie, en ik vind dat ut2k3 daar ook al een beetje vanaf begint te wijken, laat staan ut2004 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 20:24:
Heb het spel bekeken en gespeeld ( en dan niet gewoon even bekeken, maar zeker een dag lang gespeeld ) en kan er weinig aanvinden.

Misschien komt het omdat ik een echte UT speler ben, speel het nu 5 jaar lang, en 4,5 jaar in clanverband, dus wel hardcore zeg maar.

Maar ff back on topic : het spel is niet "unreal" vind ik, het past niet in de unreal-serie, en ik vind dat ut2k3 daar ook al een beetje vanaf begint te wijken, laat staan ut2004 :(
Daarom vind ik het juist zo leuk, het is eens wat anders. Waarom zou het perse in de unreal serie moeten passen? Meer van hetzelfde is saai :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogal lastig aangezien het spel pas net 4 jaar bestaat? :+

offtopic:
Cuffstain hierzo btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
je kan het spel nie tin 1 dag beoordelen
je moet het minstens ene week hebben gespeeld op verschillende server en niet alleen met n00bs

XMP gaat veeeeel verder dan CTF maar ik heb gene zin om daar verder op in te gaan, ik ben hier niet om te zeggen wat beter is en wat niet, ik ben er alleen om er voor te zorgen dat jullie de zelfde fun krijgen met dit spel als ik kreeg :)

heeft iemand nog vraagjes over XMP??

Server Aanraders:
Factory Servers (gehost door een beta tester als er nieuwe mpas komen is dit d eplace to be)
MyUnreal Servers (in contact met vele betas draait nu al custom maps)
LE's eigen server natuurlijk maar die kan vaka laggy zijn

trouwens is he tjullie al opgevallen dat er 2 servers zij die [BETA] voor de naam hebbenen dat ze versie 7305 draaien, dan weten jullie ook meteen dat er een nieuwe patch op komst is en wie de beta testers zijn als je ze in de server zie

:P

-[BETA]Black_Mage

• Schaapje_BlaaT

Als er 1 spel is dat niet 'unreal' is dat wel UT. Dat jij alle unreal spellen niet 'unreal' vindt ligt aan jouw UT verleden. Ik heb intensief unreal1 online gespeeld vanaf toen het uitkwam tot ongeveer een ja nadat UT uitkwam. UT is unreal vermengd met een grote dosis quake, in UT2K3 wordt er weer wat meer unreal in gestopt. Wat unreal onderscheidt van quake zijn vooral grotere levels, kleinere kereltjes die relatief langzaam lopen en wapens die niet in 1 of 2 schoten doden. Unreal2 XMP geeft mij veel meer een unreal feeling dan UT of UT2K3. Bovendien is het leuk dat het vernieuwend is, wat een stuk minder geldt voor UT en UT2K3. Maar ja omdat het vernieuwend is zullen veel UT2K3 mensen het niks vinden. Ik ben het wel met je eens wat betreft de shock combo, die rulet. Tenminste die van unreal1, hoewel die wel iets te veel power had.

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
moet je hier de legale u2 voor hebben?? hope so (ik heb m ook nl)
kan er slecht tegen als mensen n spel dat ze gedownt hebben gewoon online kunnen spelen

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 18 december 2003 @ 11:37:
kan er slecht tegen als mensen n spel dat ze gedownt hebben gewoon online kunnen spelen
Voor zover ik weet is het alleen mogelijk met een originele U2 install.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er is een cracked versie die de originele U2 niet nodig heeft en je kan er perfect mee online spelen ;)

En waarom kan je het niet af dat er mensen zijn die games downloaden? Er zijn veel mooie games maar ik kan ze onmogelijk allemaal kopen. En ik heb het er zeker niet voorover om € 50 te geven aan een game waarvan enkel singleplayer is en dat je in minder dan 10h kan uitspelen.
Alleen games met een goeie multiplayer koop ik. (bv UT2004)

[ Voor 36% gewijzigd door XWB op 18-12-2003 13:57 ]

March of the Eagles

• Schaapje_BlaaT
ehm, dit is nou juist een spel met een goeie multiplayer
ik heb het nu getest en vind het goed dus ben maar op de legale toer gegaan
In de aanbieding bij de Intertoys slechts 15 euro

• R-B

R-B

Blokkert

illegale unreal 2 + illegale XMP = ONline kunnen spelen

dan weet je het ff ;)

[ Voor 63% gewijzigd door R-B op 18-12-2003 16:46 ]

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Hacku schreef op 18 december 2003 @ 13:52:
[...]

Er is een cracked versie die de originele U2 niet nodig heeft en je kan er perfect mee online spelen ;)

En waarom kan je het niet af dat er mensen zijn die games downloaden? Er zijn veel mooie games maar ik kan ze onmogelijk allemaal kopen. En ik heb het er zeker niet voorover om € 50 te geven aan een game waarvan enkel singleplayer is en dat je in minder dan 10h kan uitspelen.
Alleen games met een goeie multiplayer koop ik. (bv UT2004)
Vind ik ook, ik koop eigenlijk alleen spellen met een multiplayer omdat je er dan langer plezier van hebt en het je geld dus waard is. Des al niet te min heb ik wel Unreal2 gekocht (samen met ut2003 voor maar 50€) maar dat zijn uitzonderingen bij mij. Daarin tegen vind ik de XMP een beetje tegenvallen ik hoop dat UT2004 beter word.

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
hah, die had ik ook b3ta :)

• Black_Mage
uhm... ik heb XMP BETA en kan gewoon in alle xmp full version servers komen jullie versie is 6497 en ik heb 6496 of zo (nu 7305 door de nieuwe patch)\
ik heb ook helemala geen u2 cd nodig (gellukig maar want ik heb u2 niet echt legaal :))
het enigste wat ik nodig heb is ene cdkey voor de beta versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
CDkey? zit die erbij dan
nouja illegaal kun je gewoon de gekraakte XMP downen heb je dat hele unreal2 niet nodig hoor
En patches? zijn die al te downloaden of nu alleen nog als beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
nog een tip ;) heb je een auto van een vijand gejat of zie je er eentje staan waarvan je zeker weet dat die van de vijand komt en issie een (beetje) kapot. Maak hem dan niet HELEMAAL kapot, want anders komt ie weer bij de vijand in de base gespawnt en hebben zij dus weer een voertuig! Daarnaast, heb je een voertuig van jezelf meegenomen en half kapot gemaakt, dan moet je die dus wél helemaal afmaken als je em zelf niet meer gebruikt, zodat nieuwe spawners weer dat voertuig kunnen weggaan.

en dan nog iets voor de betatester, wat mij cool lijkt is als je met de raptor een bepaalde (moeilijk te bereiken) snelheid haalt, dat ie dan weer zichzelf repareert tot een bepaald niveau, zoals in airwolf dat die heli heel snel naar beneden valt en ze daarmee een virus uit hun computer halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
ik zal het ff met wat andere betas ter discussie brengen

*tip:
in een map zoals freefall (hij is niet zo slecht als je denkt hoor!) een map met low gravity dus kun je de flametrower gebruiken als Boost
er is nog een veeeel betere tip voor freefall maar die blijft voor nu alleen geheim:P

*tip:
een tip om de"hud" uit teschakelen (al die gevens van stroom jumps flaggs etc, dus dat je alleen het slagveld ziet) wel i engels btw:

Bind a key to "SendEvent ToggleUI" and then use that. Make sure you bind it to a key, because you won't be able to use the console with the ui disabled.
*met dank aan aaron(LE) voor deze tip

-[BETA]Black_Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 05-08 18:32
met U2 XMP heeft ik gewoon Rody en ik val op door mijn roze nick :)

Leuk spel, alleen ik kan voor geen meter met de Ranger spelen. Snipen is behoorlijk wennen.
Het punten systeem en het energy concept zijn ook erg cool. De energy zorgt voor een strategische aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 19 december 2003 @ 20:10:
met U2 XMP heeft ik gewoon Rody en ik val op door mijn roze nick :)

Leuk spel, alleen ik kan voor geen meter met de Ranger spelen. Snipen is behoorlijk wennen.
Het punten systeem en het energy concept zijn ook erg cool. De energy zorgt voor een strategische aanpak.
Weet iemand hoe je server admin instelt enzo?
Ik snap het niet echt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
wat bedoel je met server admin instellen? de web admin? of wat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Schaapje_BlaaT schreef op 18 december 2003 @ 10:19:
[...]
Als er 1 spel is dat niet 'unreal' is dat wel UT. Dat jij alle unreal spellen niet 'unreal' vindt ligt aan jouw UT verleden. Ik heb intensief unreal1 online gespeeld vanaf toen het uitkwam tot ongeveer een ja nadat UT uitkwam. UT is unreal vermengd met een grote dosis quake, in UT2K3 wordt er weer wat meer unreal in gestopt. ...
UT is unreal vermengd met een grote dosis quake... rofl :) Dat is het foutste argument dat ik ooit over de vergelijking UT-Quake heb gehoord, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
M1ch schreef op 19 december 2003 @ 23:53:
[...]

UT is unreal vermengd met een grote dosis quake... rofl :) Dat is het foutste argument dat ik ooit over de vergelijking UT-Quake heb gehoord, gefeliciteerd!
vertel dan ook ff jou argument waarom je dat niet zo vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar niet, want dit is het Unreal 2: XMP topic. Unreal Tournament en Quake hebben daar dus niets mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
M1ch schreef op 19 december 2003 @ 23:53:
[...]

let dan ook op, dat is niet een argument dat is de conclusie!
de argumenten staan erboven. Speel dan een keertje quake en unreal1 dan kom je er zelf achter. Het is inderdaad off topic anders zou ik wel eens willen horen wat UT onderscheidt van quake en wat NIET in unreal1 zit.
Maar goed het ging om unreal2 XMP, en dat heeft toch echt wel weer wat van dat unreal1 gevoel in zich. Zal wel komen door de grote levels en het feit dat wapens niet in 1 schot doden.
Oh ergeren jullie je er ook zo aan dat als je de basis verdedigt door de tank als stationary turret te gebruiken er iemand mee wegrijdt?
En dan zie je ondertussen de vijand je basis inzwermen als je achterom kijkt, grrr
En men blijft maar hardnekkig weigeren te verdedigen. Als er nou niemand die basis in kwam kan ik het begrijpen maar als ik ze met 3 tegelijk van me af moet houden kan ik wel wat hulp gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
nee daar erger ik me niet aan, een tank is niet bedoelt als stationary turret, anders hadden ze er geen wielen ondergezet. Als er dus iemand wegrijdt met 'jouw' tank dan stap je of uit of je gaat gezellig mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 05-08 18:32
Tampie schreef op 20 december 2003 @ 12:05:
nee daar erger ik me niet aan, een tank is niet bedoelt als stationary turret, anders hadden ze er geen wielen ondergezet. Als er dus iemand wegrijdt met 'jouw' tank dan stap je of uit of je gaat gezellig mee...
Precies. Het moet een beetje active blijven :)

De beste verdediging is aanvallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 19 december 2003 @ 21:51:
wat bedoel je met server admin instellen? de web admin? of wat??
Nou ik wil een server draaien, maar ik weet niet hoe je admin password enzo instelt, en wat de commands zien. Ik wil namelijk wel de tkers en lamers van de server bannen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al wat ervaring met de editor?
ik heb t even geprobeerd maar ben GAUW weer opgehouden, ik krijg steeds rare errors dat er geen spatie in filename mag :S
Ook beroerd dat je (voor zover ik weet) geen kant en klare deploypoints/vehicles e.d. neer kan zetten :/
een bouwpakket is leuk maar niet als je snel even een leveltje wilt maken :(

nja, in 1 woord belabberd, die editor :'(

edit:
het ligt aan mij |:(
na wat beter zoeken heb ik nu bijna m'n eerste (test)mapje af

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
nou ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.... ik kan me niet voorstellen dat je meer dan 4 muisklikken nodig hebt om een vehicle of deploypoint neer te zetten. Daarnaast denk ik ook niet dat je langer dan een uurtje erachter hebt gezeten, dus niet zo snel conclusies trekken imho.

Daarnaast moet je ook de positieve kant bekijken. Als iedereen binnen 5 minuten een level in elkaar kon gooien dan waren er ontiegelijk veel kutlevels zonder ook maar een beeeetje gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323
  • Laatst online: 04-03 14:14

Error323

d-_-b

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 16:25:
Ik heb eens op de planetunreal forums gekeken en daar is het een bekend probleem dat wanneer er veel mensen op je scherm staan dat de fps naar 10 of 15 fps schiet. Het is schijnbaar niet de schuld van de grafische dingen, maar van de barre netcode. Dat blijkt ook want als ik op een map met 16 man in de buitenlucht half naar de grond staar dan dropt m'n fps ook. Terwijl er dan niks getekend hoeft te worden want alle andere mensen zitten achter een berg verscholen. Ook als ik op het laagste grafische niveau speel krijg ik drop in fps, terwijl als ik met 2 mensen speel de fps gewoon goed blijft.
Is er ook wat tegen te doen??

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er komt een patch, mss zal die helpen ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 22 december 2003 @ 16:12:
nou ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.... ik kan me niet voorstellen dat je meer dan 4 muisklikken nodig hebt om een vehicle of deploypoint neer te zetten. Daarnaast denk ik ook niet dat je langer dan een uurtje erachter hebt gezeten, dus niet zo snel conclusies trekken imho.

Daarnaast moet je ook de positieve kant bekijken. Als iedereen binnen 5 minuten een level in elkaar kon gooien dan waren er ontiegelijk veel kutlevels zonder ook maar een beeeetje gameplay.
heb jij de editor wel bekeken dan?

en je kan nog steeds binnen 5 minuten een prutslevel in elkaar gooien, alleen moet je nog even een uur prutsen om al die dingen erin te krijgen. maar daar wordt het level niet beter van. kun je dat uur beter gebruiken om je map wel fatsoenlijk aan te kleden....

en kan jij wel een custom map opslaan? ik niet, welke naam ik ook verzin, "unreal filenames cannot contain spaces" :'(

beetje erg jammer. Volgens mij was dit spel gewoon nog lang niet af, maar wilden ze gebruik maken van het feit dat alle langverwachte shooters uitgesteld zijn, wel slim natuurlijk.... maar ik hoop dat die patch gauw uitkomt! want het is wel een supervet spel natuurlijk :9~

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 22 december 2003 @ 16:43:
Er komt een patch, mss zal die helpen ;)
hard nodig, die bug dat een bepaalde toets blijft hangen is ook redelijk irritant :(
en waarom heeft XMP die physics engine die ut2003 heeft niet? beetje brak dat nu in zo'n nieuw spel nog steeds lijken half in een berg liggen met hun benen in de lucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 17:10:
[...]

heb jij de editor wel bekeken dan?

en je kan nog steeds binnen 5 minuten een prutslevel in elkaar gooien, alleen moet je nog even een uur prutsen om al die dingen erin te krijgen. maar daar wordt het level niet beter van. kun je dat uur beter gebruiken om je map wel fatsoenlijk aan te kleden....

en kan jij wel een custom map opslaan? ik niet, welke naam ik ook verzin, "unreal filenames cannot contain spaces" :'(

beetje erg jammer. Volgens mij was dit spel gewoon nog lang niet af, maar wilden ze gebruik maken van het feit dat alle langverwachte shooters uitgesteld zijn, wel slim natuurlijk.... maar ik hoop dat die patch gauw uitkomt! want het is wel een supervet spel natuurlijk :9~
je moet gewoon zorgen dat er geen spaties in de hele naam incl directories bestaan dan werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 22 december 2003 @ 17:35:
[...]

je moet gewoon zorgen dat er geen spaties in de hele naam incl directories bestaan dan werkt het gewoon.
idd, daar kwam ik net ook achter..
dat ik daar niet eerder aan dacht 8)7

maar toch ook beetje gaar dat dat niet kan.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Idd raar, want met de ut2003 editor kan het wel.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323
  • Laatst online: 04-03 14:14

Error323

d-_-b

Daaaaaaaaaamn ze moeten echt opschieten met die fps patch, want dit is echt geen spelen gewoon :( :( :(

5 fps in combat.... hoe )(#@$*^)@($*^#@$ is dat...

kheb een amd 1333 512 sdram, gf 4 4200. Dan moet ik toch veel meer krijgen ?? In quake 3 1600 * 1200 90 fps

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
de BETAS hebben net ene nieuwe patch gekregen (7380)
er zitten aardig wat veranderingen in en leukje tweaks (Custom menu support )
meer kan ik dnek ik verder niet zeggen er over :)

ik heb geen idee wanneer de public patch uit zal komen, maar gezien alle veranderingen en omdat we tot nu toe nog geen nieuwe bugs zijn tegengekomen zal het denk ik niet lang meer duren (1 á 2 weken).

over de FPS ik zou zeggen zet je grfx eerst wat lager tot dat de patch uit is (ikw eet niet zeker of die het kan help)

trouwens als jullie nog wat Custom maps willen spelen
MyUnreal Server 1 draaid er ene paar
ze zijn niet echt super.... maar ze zijn custom :)

ow ja Binnenkort komt er inplaats van de Community Map pack
een Community Bonus Pack!!
hier zullen maps en wat handige Mutors in zitten
waarschijnlijk zal de CBP rond kerst of samen met de patch uitkomen
http://xmp.beyondunreal.com/

-[BETA]Black_Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 17:12:
[...]

hard nodig, die bug dat een bepaalde toets blijft hangen is ook redelijk irritant :(
en waarom heeft XMP die physics engine die ut2003 heeft niet? beetje brak dat nu in zo'n nieuw spel nog steeds lijken half in een berg liggen met hun benen in de lucht :(
Oh daars wel een verkalring voor :)
de physics engine zit standaard niet in het Unreal-engine-pakket. Oftewel, daar moet je apart voor betalen. Ook daar is weer een reden voor:
De Karma-engine (Unreal's physics engine) is niet gemaakt door epic zelf maar door een ander bedrijf (Math Engine volgens mij).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Error323 schreef op 22 december 2003 @ 22:51:
Daaaaaaaaaamn ze moeten echt opschieten met die fps patch, want dit is echt geen spelen gewoon :( :( :(

5 fps in combat.... hoe )(#@$*^)@($*^#@$ is dat...

kheb een amd 1333 512 sdram, gf 4 4200. Dan moet ik toch veel meer krijgen ?? In quake 3 1600 * 1200 90 fps
sja, het is ook niet te vergelijken met quake3, dat er nog niet half zo mooi uit ziet en ook nog eens veel kleinere levels heeft. Ik vind dat het nog best aardig loopt als je ziet hoe groot en ingewikkeld die levels zijn. Oh en die karma engine zit er gewoon in volgens mij. Was niet een van de voordelen daarvan dat het voertuigen mogelijk maakte? (er zit een vehicle demo in UT2K3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Van het INA forum:
Okay, so we beta testers have been working with a new patch... it's not a final, mostly just a few improvements here and there, but here are some results after a bit of testing:

1) CPU usage is GREATLY reduced. We just finished a match with 10 people, and the CPU usage was mostly around 12%, it did not excede 20%. This is a HUGE improvement and probably will help a lot with the lag.

2) Speech is better. Team speech is now in green so it's a whole lot easier to read, and normal users have white names instead of their team color.

3) Funny vehicle problems... like turrets falling off raptors. "It's not a bug, it's a feature!" Nah but those will be fixed.

[edit]

4) Harby grew some balls. It's now a bit stronger, more powerful rockets and the ass cannon has some pretty sweet new "steam", so when it hits something it creats a deadly goo on the ground....

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
dat gedoe met die CPU usage slaat toch alleen op servers?? ik bedoel; 3D games horen eigenlijk altijd 100% cpu te pakken toch? Maar sowieso goed nieuws want dan komen er wellicht meer goede servers! Teamspeech in groen is natuurlijk fijn, en die vehicle problems... nooit last van gehad :? :D

• Black_Mage
klopt allemaal :)
wie heeft dat bericht gepost trouwens? dubious of iemand anders?
CPU speed is rond het einde van het spel vaak rond de 70 á 80 % maar met de nieuwe patch is het maar rond de 20 á 30 % we spelers zelf merken er nie vele van maar de genen die een spel hosten zullen hier erg blij mij zijn :)

de "bus" (harbringer) was altijd al wat te zwak geweest want voor zijn groote en langzaamheid mocht he wel wa tlanger uit mogen houden op het slagveld

nog een verbetering op de bus is de "asscanon" (zo noeman wij het) die schiet nu als zo'n raptorgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loop je in de MP ook zolangzaam als in de SP ? Daar stoorde ik me namelijk nogal aan toen het spel verscheen. Vind het anders niet de moeite waard om die hele file te gaan downloaden. Iemand ? Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Je kan met de SHIFT knop ff een stukje sprinten (laad zichzelf weer bij)
En natuurlijk heb je nu voertuigen!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 26 december 2003 @ 01:00:
Je kan met de SHIFT knop ff een stukje sprinten (laad zichzelf weer bij)
En natuurlijk heb je nu voertuigen!
Ah kijk eens aan, voertuigen dat is vet man, dan ga ik hem wel ff downloaden kzag net in de startpost all dat tampie een sever heeft lopen, wordt dus downloaden en gamen :9
Pagina: 1 2 3 4 Laatste