Unreal 2: XMP staat voor eXpanded MultiPlayer. Dit houdt in dat het niet de gewone deathmatch of ctf is, maar een erg goed uitgedachte combinatie tussen CTF, Assault en Deathmatch, met een beetje Onslaught erin!
Dat kan! Demo is inmiddels beschikbaar en is standalone, dat betekend dat je voor de demo dus geen Unreal 2 nodig hebt. Hij is 150 MB groot. De Full version zal 9 december downloadbaar zijn, echter alleen mensen die Unreal 2 hebben zullen die kunnen spelen. Er komt ook een special edition van U2 inclusief XMP in de winkels te liggen. De Full is inmiddels ook verkrijgbaar. Zie onderaan deze post.
BeyondUnreal
WorthPlaying
van mij ;) (100mbit connectie)

Ik raad iedereen die XMP niet snapt of er net mee begint aan om de tutorial door te lopen voordat je begint met spelen. Dit zal veel duidelijk maken.
Ik hoop ook voor XMP een servertje op te kunnen zetten, voorlopig heb ik echter een niet-dedicated servertje draaien op mijn workstation. Maar dat is goed genoeg om met aardig wat man op te kunnen spelen
IP: 131.211.229.224
Password: GoT
Druk op F11 om te switchen tussen third en firstperson view! Dit werkt alleen voor de bestuurder, degene in de geschutskoepel moet helaas firstperson blijven schieten
Dat kan, echter niet met bots. De demo bevat geen bots, en waarschijnlijk de full ook niet. Je kan wel door maps lopen of rijden om ze te leren kennen. Start XMP op en druk op ~ en dan 'open xmp-garden'.
Min specs om te kunnen spelen volgens Unreal2.com:
- intel pentium 3 733
- Geforce2 MX
- 256MB ram
Unreal2.com
BeyondUnreal
Unreal 2; The game - Deel 2
-= Unreal 2; The game =-
Tampie schreef op 10 december 2003 @ 11:01:
ik heb hem staan, ik maak wel ff een directe download link.
Unreal 2: XMP full version direct download: 280MB
[ Voor 17% gewijzigd door Ramon op 15-12-2003 08:46 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/