Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:30
Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/u2xmp/header.jpg

:) Wat is Unreal 2: XMP
Unreal 2: XMP staat voor eXpanded MultiPlayer. Dit houdt in dat het niet de gewone deathmatch of ctf is, maar een erg goed uitgedachte combinatie tussen CTF, Assault en Deathmatch, met een beetje Onslaught erin!

:) Kan ik nu al XMP spelen?
Dat kan! Demo is inmiddels beschikbaar en is standalone, dat betekend dat je voor de demo dus geen Unreal 2 nodig hebt. Hij is 150 MB groot. De Full version zal 9 december downloadbaar zijn, echter alleen mensen die Unreal 2 hebben zullen die kunnen spelen. Er komt ook een special edition van U2 inclusief XMP in de winkels te liggen. De Full is inmiddels ook verkrijgbaar. Zie onderaan deze post.

:) Waar kan ik de XMP demo vandaan halen?
BeyondUnreal
WorthPlaying
van mij ;) (100mbit connectie)

:) Screenshots?
Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/u2xmp/small-bu-cannon.jpg Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/u2xmp/small-bu-ranger.jpg Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/u2xmp/small-bu-raptor.jpg

Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/u2xmp/small-bu-tank2.jpg Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/u2xmp/small-bu-sunsetbeach.jpg Afbeeldingslocatie: http://131.211.229.224/u2xmp/small-bu-tech.jpg

:) Ik heb de XMP demo gedownload en geinstalleerd, maar ik snap er niets van?
Ik raad iedereen die XMP niet snapt of er net mee begint aan om de tutorial door te lopen voordat je begint met spelen. Dit zal veel duidelijk maken.

:) Waar kan ik mijn superl33te skills botvieren op anderen?
Ik hoop ook voor XMP een servertje op te kunnen zetten, voorlopig heb ik echter een niet-dedicated servertje draaien op mijn workstation. Maar dat is goed genoeg om met aardig wat man op te kunnen spelen ;)
IP: 131.211.229.224
Password: GoT

:) Van binnen zo'n tank/jeep zie ik niet echt veel! kan ik daar wat aan doen?
Druk op F11 om te switchen tussen third en firstperson view! Dit werkt alleen voor de bestuurder, degene in de geschutskoepel moet helaas firstperson blijven schieten ;)

:) Ik wil graag eventjes offline oefenen, kan dat?
Dat kan, echter niet met bots. De demo bevat geen bots, en waarschijnlijk de full ook niet. Je kan wel door maps lopen of rijden om ze te leren kennen. Start XMP op en druk op ~ en dan 'open xmp-garden'.

:) Specs?
Min specs om te kunnen spelen volgens Unreal2.com:
- intel pentium 3 733
- Geforce2 MX
- 256MB ram

:) meer informatie?
Unreal2.com
BeyondUnreal
Unreal 2; The game - Deel 2
-= Unreal 2; The game =-

:) updates:
Tampie schreef op 10 december 2003 @ 11:01:
ik heb hem staan, ik maak wel ff een directe download link.

Unreal 2: XMP full version direct download: 280MB

[ Voor 17% gewijzigd door Ramon op 15-12-2003 08:46 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie startpost, ik had er gister even mee zitten stoeien, op jouw server (zag GoT in naam staan, dacht al dat pass GoT was ;)) en ik had toen die tutorial nog niet gezien, maar ik begreep tog wel ongeveer wat de bedoeling was.

Ik moet wel zeggen, dat het een beetje een laggy spel is, kan aan de netcode liggen, want ik heb nog geen een server gezien met lagere ping dan tampie's server ( en daar had ik een f6 ping van 70-80 ofzo).

Voor de rest wel vetjes gemaakt dit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geen linux versie?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zalig je server tampie :9
Daar is tenminste geen lag zoals de meeste.

btw ik heb een hoopje screens online gezet op http://users.pandora.be/betapics/xmp ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool spel :)

Alleen jammer dat er nog maar weinig goede servers zijn. Meeste zijn van die laggy kabel/dsl servers :(

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lijkt beetje op Tribes2 + Halo, maar dan zonder vliegen :)
Maar hoe moet je een IP toevoegen om een server te joinen ?

[ Voor 35% gewijzigd door ReseT op 06-12-2003 20:33 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Net gespeeld, beetje ctf met 4 vlaggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Laatst online: 28-05 23:10
Op tilde (~) drukken en dan intikken "open (ip-adres hier)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ziet erg vet uit, misschien een leuke voor een Hot Or Not (zoek topic ff... staat hieronder ergens ^^)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Best wel leuk als ik dat zo zie..net ff op tampie zn server gespeeld..maar er waren niet zoveel peepz :/
Beetje veel spelen en je leert t in no time lijkt me, moet em zelf wel beetje tweaken, heb maar een celly :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool!! :*) Ik kom zeker voorbij binnenkort.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker leuk :), ik vond single player echt een teleurstelling maar multiplayer lijkt me wel vet nu. Wel eerst even tutorial doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ik kaa niet op die (GoT)server komen, hij vraagt nog om het paswoord en dan timed de boel uit?
Iemand een oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:48
Agent-X schreef op 07 december 2003 @ 12:31:
Ik kaa niet op die (GoT)server komen, hij vraagt nog om het paswoord en dan timed de boel uit?
Iemand een oplossing? :)
GoT als password invullen? ;)

Het is trouwens hoe meer ik het speel, hoe leuker ik vind. De graphics zijn er gelikt uit, het loopt vrijwel altijd soepel, de gameplay is goed uitgedacht en lekker variërend en met meerdere mensen is het gewoon leuk om te spelen :)

Paar minpuntjes zijn dat het autorijden een beetje gaar is, de Halo besturing zou een stuk fijner zijn, ookal is dat misschien wat te makkelijk. En ook het killen van de tegenstander kan af en toe wat te lang duren, omdat je de hele tijd mis schiet en om elkaar heen springt. Maar allebei deze minpuntjes kan je beter leren :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ik vind het ook erg leuk :)
Heb dus GoT ingetoetst maar dan gebeurd er weinig meer, hij laat zien dat ie op het ip wil joinen maar thats it :/

Wagens vind ik prima bestuurbaar, alleen moet ik die netcode nog wat beter aanvoelen, snipen bv gaat bijna alleen maar uit stilstand bij mij.
De shotgun komt ook niet sterk over maar overall ben ik erg blij dat ik Unreal2 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 18:43
Agent-X schreef op 07 december 2003 @ 12:39:
Ik vind het ook erg leuk :)
Heb dus GoT ingetoetst maar dan gebeurd er weinig meer, hij laat zien dat ie op het ip wil joinen maar thats it :/

Wagens vind ik prima bestuurbaar, alleen moet ik die netcode nog wat beter aanvoelen, snipen bv gaat bijna alleen maar uit stilstand bij mij.
De shotgun komt ook niet sterk over maar overall ben ik erg blij dat ik Unreal2 heb.
ha da's relaxt om hem direkt te kunnen downloaden, geen gezeik met fileplanet en wacht ellende of van die trage downloads maar gewoon klikken en binnen in 5 minuten
Thx Tampie, nu nog zien of het een beetje lekker speelt

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ik heb vandaag ook weer een beetje zitten spelen en ik heb gemerkt dat de jolt.co.uk servers inmiddels online zijn en deze wel vrij lekker spelen zonder lag! En ook vrij druk zijn altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ah super !

meteen checken die handel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
best leuk spel volgens mij
zolang de teams enigszins uitgebalanceerd zijn tenminste
als de beste spelers in 1 team gaan zitten is er niks aan natuurlijk
en wel buggy, elke keer als een nieuw level moet laden klapt ie vast, en het lagt ook als de neten, in elk geval wel op die GoT server

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ik weet niet wanneer je er was maar toch niet net toen ik vergeten was pass erop te zetten en hij meteen vol zat met 16 man? ;)

dat is vrij laggy ja maar dat komt meer omdat ik dan zelf ook meespeel en dat is dan niet echt goed voor de CPU op de server :+

Ik heb al geprobeerd om hem dedicated te draaien op mijn server maar die heeft geen D3D dus dan kan ik de demo neit opstarten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Leuk spelletje, wel een beetje wazig :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 07 december 2003 @ 19:19:
Leuk spelletje, wel een beetje wazig :P
Daarom is er ook een tutorial 8)7

@Tampie , is je server nu offline trouwens? Ik zie hem niet

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 22:10

MaDLiVe

.-Observer-.

Tampie schreef op 07 december 2003 @ 18:50:
ik weet niet wanneer je er was maar toch niet net toen ik vergeten was pass erop te zetten en hij meteen vol zat met 16 man? ;)

dat is vrij laggy ja maar dat komt meer omdat ik dan zelf ook meespeel en dat is dan niet echt goed voor de CPU op de server :+

Ik heb al geprobeerd om hem dedicated te draaien op mijn server maar die heeft geen D3D dus dan kan ik de demo neit opstarten ;(
Ik wil anders wel hosten hoor.

* MaDLiVe krijgt gelijk het tribes2 gevoel terug in de vingers :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 16:48
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 19:59:
[...]

Hij heet nu Another U2:XMP Demo Server, omdat het password (GoT) anders zou makkelijk te raden was :P
Om er direct naar toe te verbinden kan je op TAB drukken en dan Open 131.211.228.207 typen, dan wordt er om een pass gevraagd en dan zit je er gelijk in :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een geprobeerd en ik moet zeggen dat ik het een tof spel vind!
De besturing van de voertuigen is wel lastig maar alsnog beter dan Halo..

'k ga nu maar weer 's een potje doen :p

edit: wie dit leest moet het spel downloaden en connecten.. In je eentje spelen zuigt.. :X

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
MaDLiVe schreef op 07 december 2003 @ 20:21:
[...]

Ik wil anders wel hosten hoor.

* MaDLiVe krijgt gelijk het tribes2 gevoel terug in de vingers :P
Ik heb ondertussen wel een mooie guide gevonden over hoe XMP dedicated te draaien.

http://www.ataricommunity...72a89e1e7&threadid=335856

Dit ga ik morgen maar even uitproberen. ;) maar jij mag ook hosten hoor ik weet niet of je verbinding dat trekt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 19:59:
[...]

Ik zeg toch niet dat ik ergens problemen mee heb? Ik zei alleen dat het spel een beetje wazig is 7(8)7 .

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
als je nou eens verteld wát je er wazig aan vind? ;)

is je beeld wazig? of vind je de doelstellingen wazig? (in dat geval zou de tutorial volgen wel handig zijn :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Tampie schreef op 07 december 2003 @ 23:27:
als je nou eens verteld wát je er wazig aan vind? ;)

is je beeld wazig? of vind je de doelstellingen wazig? (in dat geval zou de tutorial volgen wel handig zijn :X )
Niks technisch iig :P Gewoon dat je opeens wagen hebt, en een class moet kiezen (vind ik wel leuk), dat soort dingen (kan geen FAQ oplossen dus :P ). Zo nog maar een keertje spelen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
oeh, geweldig spel
Ik weet niet hoe snel het gaat vervelen maar voorlopig vind ik het geweldig
echt een teamspel, in tegenstelling tot de meeste shooters
Dit lijkt me echt een leuk spel om in clans te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 08 december 2003 @ 02:57:
oeh, geweldig spel
Ik weet niet hoe snel het gaat vervelen maar voorlopig vind ik het geweldig
echt een teamspel, in tegenstelling tot de meeste shooters
Dit lijkt me echt een leuk spel om in clans te spelen
Inderdaad een tof spel lijkt een beetje Battlefield meets Unreal maar dan anders :9
Loopt trouwens lekker soepel ook ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Laatst online: 28-05 23:10
Echt een super spel, super verslavend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-07 17:12

aapelite

Do the kirby!

Heb ook een servertje opgezet. gathering of tweakers 2. Geen dedicated pass: got

Kijk maar of ut snel genoeg is :)

hmz, doesnt seem to work, laat dan maar ff dan zoek ik het zo ff uit :)

[ Voor 25% gewijzigd door aapelite op 08-12-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een superspel, zou vandaag flink aan school gaan maar heb hele dag gegamed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je map gewoon offline wilt spelen en wilt bekijk moet je 'open xmp-garden' in console typen , las ik net.

En hier : http://www.beyondunreal.com/main/u2/xmpnamecol.php kun je een nick maken met kleurtjes erin, altijd leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Kun je de map ook offline draaien? Ik wil eventjes de map bekijken, war alles energie centrales staan en zo. Online gaan ze zich dan toch aan je ergeren omdat je niets doet.

Dit verslaat de Halo MP echt helemaal. Ikzelf ben een UT2k3 fan, maar vind het movement systeem veel beter passen bij dit speltype, en dus ook bij UT2k4. Het huidige movement systeem is goed en beter voor DM, TDM, CTF, etc.

Dit speltype werkt alleen met een beetje gevulde server, 5 vs 5 of 6 vs 6 is volgens mij perfect bij deze map.

Gisteren 2 vs 2 gespeeld met wat maten, maar is toch niet echt je-van-het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Kun je de map ook offline draaien? Ik wil eventjes de map bekijken, war alles energie centrales staan en zo. Online gaan ze zich dan toch aan je ergeren omdat je niets doet.
Kijk eens 1 post boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dat stukje had ik nu net niet gelezen! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Tampie schreef op 07 december 2003 @ 23:06:
[...]

Ik heb ondertussen wel een mooie guide gevonden over hoe XMP dedicated te draaien.

http://www.ataricommunity...72a89e1e7&threadid=335856

Dit ga ik morgen maar even uitproberen. ;) maar jij mag ook hosten hoor ik weet niet of je verbinding dat trekt? :?
Dezelfde verbinding die jij hebt als ik me niet vergis:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Dec 8 2003 om 18:13:12 UTC+0100)

Download : 4,067.7 KByte/sec
Upload : 1,532.9 KByte/sec
Connection : 1,467.0 Conn/min
Ping test Nederland : 5.0 ms

Snel zat dus. Bovendien kunnen we de komende weken mijn laptop als deticated server gebruiken: xp2500+(166)/512 intern/rd9600.

Ik ga zo even kijken naar de guide en zodra er host gegevens zijn horen jullie dat.

moet ook ff leren voor tentamens ensow :P

edit:

Zoals de meeste wel gemerkt hebben was de eerste run weinig succesvol. De ping is perfect maar er is toch sprake van packetloss op de een of andere vage manier.

[ Voor 13% gewijzigd door MaDLiVe op 08-12-2003 22:01 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de hele versie al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet vandaag uitkomen, maaruh .... het is een Amerikaans bedrijfje he :) Dus zij worden als het goed is net wakker, of moeten nog gaan pitten. Ik denk vanavond/vannacht ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Hmm, die gathering of tweakers server lijkt niet helemaal goed te werken
ik kan wel opzij lopen maar niet vooruit
of het ligt aan mij, maar zonet werkte het nog prima op een andere server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31
Ik kan helemaal geen goede severs vinden :'(

Allemaal ping ver boven de 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Mooie demo, nu nog Unreal II Cooperative!

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ook allemaal hoge pings .... begin bij 70-100 maar ging al snel over in 150-200 .... GoT server was 200.

Ik las op het forum dat die XMP servers nogal vreten en dus de server volop benutten, volle processor. Er zou bij de versie die nog steeds daluk uitkomt (volgens een developer) toch blijkbaar iets anders zijn, of dat waar is. De BETA scheen hier in ieder geval geen last van te hebben volgens een aantal testers op het forum. We wachten af. Het spel is volgens mij erg goed, minder arcade dan UT2k3 en UT2k4. Ik moet er nog steeds bekend mee raken, heb het een paar keer gespeeld, maar ken de map nog niet helemaal en weet nog niet wat je allemaal kan doen.

Als je energie omhoog gaat worden er dingen geroepen, mines active of zo .... zal wel bij de engineer horen of zo. Zo goed ben ik niet in die online shooters, maar ik blijf het wel leuk vinden. Hopelijk is en komt er meer echt team work.

Ze hadden toch beter naar BF1942 kunnen kijken met maps en keys, die game is echt perfect wat dat betreft. Althans, ik weet niet of je in kunt zoemen op de kaart of zo, maar team chat en zo heeft niet altidj zin als je niet weet wie wat zegt, maar ik heb dan ook maar eventjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-07 23:05
wordt het toch nog wat met unreal2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Ik ben er vanavond niet dus zet ik een server op
kan iemand zowieso ff testen en posten of ie het doet?
Ik heb de limiet op 20 players gezet, geen ID wat die computer kan hebben (XP2000+, 512MB DDR333, 10mbit upload en download)
de spawn tijd heb ik ook wat verkort, want dat wachten vind ik zelf altijd maar irritant

oh ja hij heet "schaapjeblaat 10mbit" en het IP is 129.125.102.72. Een paswoord doe ik er niet op want de GoT server is ook altijd leeg dus dat werkt blijkbaar niet

Edit: grmbl de Edit button was om een of andere reden verdwenen, ik druk dus uit automatisme de meest linkse knop in en dan quote ik dus mijzelf. Als er nog een moderator langs komt: delete die post hierboven maar

[ Voor 26% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 09-12-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 14:06
Schaapje_BlaaT schreef op 09 december 2003 @ 18:55:
Ik heb de limiet op 20 players gezet, geen ID wat die computer kan hebben (XP2000+, 512MB DDR333, 10mbit upload en download)
de spawn tijd heb ik ook wat verkort, want dat wachten vind ik zelf altijd maar irritant

oh ja hij heet "schaapjeblaat 10mbit" en het IP is 129.125.102.72. Een paswoord doe ik er niet op want de GoT server is ook altijd leeg dus dat werkt blijkbaar niet

Edit: grmbl de Edit button was om een of andere reden verdwenen, ik druk dus uit automatisme de meest linkse knop in en dan quote ik dus mijzelf. Als er nog een moderator langs komt: delete die post hierboven maar
Ik zal eens joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Schaapje_BlaaT schreef op 09 december 2003 @ 13:52:
Hmm, die gathering of tweakers server lijkt niet helemaal goed te werken
ik kan wel opzij lopen maar niet vooruit
of het ligt aan mij, maar zonet werkte het nog prima op een andere server
server werkt gewoon goed, afgezien van dat er helemaal niemand zit :/ Misschien zijn je .ini's gereset ofzo?
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:47:
Ik zag ook allemaal hoge pings .... begin bij 70-100 maar ging al snel over in 150-200 .... GoT server was 200.
GoT server pingt uitstekend. Gisteren had ik 12 mensen erin, met allemaal pings onder de 100, behalve 1 die was 111.
Als je energie omhoog gaat worden er dingen geroepen, mines active of zo .... zal wel bij de engineer horen of zo. Zo goed ben ik niet in die online shooters, maar ik blijf het wel leuk vinden. Hopelijk is en komt er meer echt team work.
Die dingen die geroepen worden zijn niet alleen voor de engineer maar voor iedereen handig, zo weet je immers de status van je 'oorlogsmachine'. Rechtsonder staat een lijstje icoontjes met alle dingen die je oorlogsmachine bevat, rood is dat ze offline zijn, groen is dat de online zijn en dus bruikbaar, en geel dat ze in twijfelgevalletjes zijn ;) (in gevaar zitten/net online zijn gegaan)
Ze hadden toch beter naar BF1942 kunnen kijken met maps en keys, die game is echt perfect wat dat betreft. Althans, ik weet niet of je in kunt zoemen op de kaart of zo, maar team chat en zo heeft niet altidj zin als je niet weet wie wat zegt, maar ik heb dan ook maar eventjes gespeeld.
hoe kan je dat nu al zeggen dat ze beter naar BF1942 hadden moeten kijken? Volgens mij heb je het niet langer dan 10 minuten geprobeerd.... De minimap werkt uitstekend...of bedoel je niet de minimap en leg dan eens uit wat dan wel? en met keys bedoel je welke keys?
Schaapje_BlaaT schreef op 09 december 2003 @ 18:55:

ik had er gisteren ook geen password op, en dan is de server binnen 2 minuten vol, dus kon men op #spielerij weer niet joinen..... :/

=edit=
ik kan niet op jouw server komen schaapjeblaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de map is wel goed hoor .... maar die van BF1942 is beter. Of kun je deze ook uitrekken, verkleinen, op grote schaal bekijken? Dan neem ik mijn woorden terug.

Ik bedoel de keys van BF1942 'Requesting Anti-Tank', ik heb de map van BF1942 altijd helemaal klein staan, zodat ik kan zien waar degene staat die het vraag, dat soort dingen bedoel ik. Dan weet je dus waar de tank rijdt, om maar wat te noemen.

Ik heb het inderdaad niet dagen gespeeld nog, maar dit is me nog niet opgevallen in ieder geval. Daarnaast, door alle hoge pings op servers, is het bijna onspeelbaar op de meeste servers die ik op kon.

Ik pingde net de server .... 100-200 ms .... nu net weer .... 14ms .... vreemd. Misschien toch mijn provider? Planet.NL zei dat de snelheden omhoog gingen, ik weet niet of ik nu totdat dat zover is ieder keer dit soort dingen kan verwachten? Europe.Battle.Net was van weekend ook al 300-400 ms.

Anyway, een designer van Legend zei dit in een post over server instellingen:

'Server Admins - Please grab this MyU2XMP.ini and use it on your systems : MyU2XMP.ini

The relevant parts are listed below :

[IpDrv.TcpNetDriver]
ConnectionTimeout=100.0
InitialConnectTimeout=120.0
MaxClientRate=5000
LanMaxClientRate=5000
MaxInternetClientRate=4000
RelevantTimeout=3.0
NetServerMaxTickRate=15
LanServerMaxTickRate=20

[U2.XMPGameDemo]
TimeLimit=45
bTeamAutobalance=False
TeamDamage=0.500000
PreMatchWait=45 '

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Schaapje_blaat ik kan ook niet je server joinen hij blijft maar contacting weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Hee, hij is uit
dat was ie niet volgens mij
had 'm net aan gezet of er zaten al 4 mensen op
maar nu is ie weg
ik probeer het morgen nog wel eens, dan ben ik weer weg

ik probeer die bovenstaande ini instellingen ook wel ff, behalve dan het 45 seconden wachten want dat is irritant

[ Voor 27% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 10-12-2003 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Full versie is uit, mirros op http://www.beyondunreal.com

8 Maps Included - Garden, Rampant, Lowlands, Freefall, Alcazar, NaKoja, Sirocco, Sunset Beach
3 Vehicles Included
3 Classes Included (same as demo)
A Community Map Pack is in progress, with atleast an additional 4 maps
From everything I've understood, you do NOT need Unreal 2 Installed, however, you will need the Unreal 2 Play CD to install XMP.
There is an editor included
Linux Support is a Maybe right now, with no guarantees
It will work with all of the localized versions of Unreal 2
There is NO Bot support, though it is evidently being worked on by a community project
There are no mutators included in the download

[ Voor 86% gewijzigd door XWB op 10-12-2003 10:45 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Hee, hoe kun je nou gewoon die full version downloaden?
het idee van een demo is toch dat je de full versie koopt als de demo je bevalt?
of vereist de full version dat je unreal2 hebt?

oh, ik zie het al je moet unreal2 hebben. Eens kijken wat ie van mijn versie van unreal2 vindt ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 10-12-2003 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
lees nou even 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ataricommunity...hread.php?threadid=336844

Ik heb gamershell.com nog niet gechecked, daar haal ik tegenwoordig het meeste vandaan. 3Dgamers.com is steeds waardelozer. FIleplanet is meestal als het nieuw is 30 minuten wachten als je geen lid bent, voordat je kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon

[ Voor 49% gewijzigd door Ramon op 10-12-2003 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tampie schreef op 10 december 2003 @ 11:01:

* KeeZ zoent tampie

thx :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik snap nog steeds niet waarom xmp zo vaag draaide bij mij. Pings voor iedereen onder de 100 maar toch supervreemde/onverklaarbare packetloss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
MaDLiVe schreef op 10 december 2003 @ 11:17:
Ik snap nog steeds niet waarom xmp zo vaag draaide bij mij. Pings voor iedereen onder de 100 maar toch supervreemde/onverklaarbare packetloss.
ligt aan de servers denk ik, probeer jolt.co.uk die draaide prima bij mij
en zonet kon ik nog zonder wachttijd downloaden van fileplanet, ook best snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Mooi eindelijks snel downloaden zonder dat je eerst moet inloggen / aanmelden :r
Bedankt voor link O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, thanks voor de link. Nu ga ik weer de hele dag spelen, stom stom stom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 10 december 2003 @ 11:28:
[...]

Er is inderdaad iets met sommige servers. Ik ga ook niet op de 'Another Unreal 2 XMP servers' (of zoiets), volgens mij zitten er namelijk genoeg mensen die het van eigen PC draaien of via een PCtje als server draaien.

Op het Unreal 2 forum staan ook wat tips voor server admins, ik heb hiervoor ergens ook een van die tips gezet. Ik gok dat er nog zowieso een patch op gaat volgen die dit verhelpt, want de servers moeten erg 'zwaar' zijn willen ze hem erg goed kunnen laten draaien (zeker voor veel man). Althans, zo had ik begrepen.

Daarnaast komt er ook snel een extra pack met 4 maps aan, dus ik hoop dat dit spelletje in leven gehouden wordt, het is echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb rechts boven de heletijd, Bad Connection staan. weet iemand waarom. want mn' internet is fine. heb sinds kort adsl. de server heeft ook geen hoge ping want ik join meestal een van de lagere ping servers. maar vind het irritant.

verder snap ik echt nie hoe mensen kunnen richten of ik heb idd super lag of ik ben gewoon slecht. bij cs maak ik talloze headshots. maar hier kan ik echt niet mikken lijkt wel. maar anderen wel op mij.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
bah, daar was ik al bang voor
het spel vindt mijn CD maar niks, dat zat erin natuurlijk
Op zich ben ik wel bereid op de legale toer te gaan, hoewel ik het liever nog ff test met de full version alvorens tot aankoop over te gaan. Maar goed het spel is volgens mij niet al te duur meer, iemand een idee wat de laagste prijs is waarvoor ik dat spel kan krijgen?. 20 euro inclusief verzendkosten is het laagste dat ik tot nu toe gevonden heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Schaapje_BlaaT schreef op 10 december 2003 @ 11:28:
[...]

Ik probeerde dus zelf te hosten. Een deticated server: amd xp2500+/512 intern --> meer dan genoeg en een snelle verbinding (theoretisch 100mbit).

Iedere player heeft een lage ping, maar de pl, echt vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 16:08
Whoa dit is een goeie mod....

Al clans?

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 22-07 20:27

b3ta

Hallo

Hoe kan de servers zien?

Is er op ASE al een mogelijk heid of moet je gewoon in console connect typen?

[ Voor 86% gewijzigd door b3ta op 10-12-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:27
* The Will schopt de discussie weer de legale kant op.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

b3ta schreef op 10 december 2003 @ 17:26:
Hoe kan de servers zien?

Is er op ASE al een mogelijk heid of moet je gewoon in console connect typen?
Wat dacht je van de ingame browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Crast het spel bij jullie vaak?

En is het al eens compleet blijven hangen zodat je moest resetten?

Ik heb namelijk sinds kort zon zalman pasive cooler ding op mijn kaartje zitten, en zo super heet voelt hij niet aan als ut crasht, zou zeggen zon 30 graden aan de boven kant en 36 aan de onderkant :|

Nu zat ik nog niet eens 30 min te gamen en het gebeurde al.

Terwijl gister toen mijn kaart veel warmer was het pas na 3 uur gamen en toe 20 min pauze + weer 2 ( dus na die laatste 2 uur ) het gebeurde :?

Radeon 9700 modded naar pro BBA :) cooled @ zalman ZM80C cpu 40, case 32. hoewel ik nu wel de kast al 1 minuut heb open staan.

edit:
2

En er blaast een 80cm enermax fan @ low over heen dankzij mijn geweldige chieftec kast met een gat voor een fan in zijn deur @ vidkaart hoogte

[ Voor 52% gewijzigd door Roberto op 10-12-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
de demo crashde bij mij vaak bij het instellen van kwaliteitsopties als ik ingame was, of bij het veranderen van resolutie tijdens een potje. De full crashed bij mij helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 10 december 2003 @ 11:59:
bah, daar was ik al bang voor
het spel vindt mijn CD maar niks, dat zat erin natuurlijk
Op zich ben ik wel bereid op de legale toer te gaan, hoewel ik het liever nog ff test met de full version alvorens tot aankoop over te gaan. Maar goed het spel is volgens mij niet al te duur meer, iemand een idee wat de laagste prijs is waarvoor ik dat spel kan krijgen?. 20 euro inclusief verzendkosten is het laagste dat ik tot nu toe gevonden heb
20 Euro is ook wat ik er voor betaald heb. :)
Nu met die MP aanvulling erbij , is dat een mooi prijsje voor een goed spel.
Goede prijs/kwaliteits verhouding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 22-07 20:27

b3ta

Hallo

MaDLiVe schreef op 10 december 2003 @ 20:37:
[...]

Wat dacht je van de ingame browser?
Ok logisch dat weet ik ook wel...

Maar ik ben gewoon een die-hard ASE user en als die game dan opeens niet in me lijstje voorkomt denk ik HuH :?

Waarschijnlijk nog even w8en op een update van ASE om hem in de lijst te krijgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
zoals je ziet (aan de plaatjes boven en mijn icoontje) is mijn servertje er net mee opgehouden, dus helaas geen plaatjes en geen XMP server voorlopig.

"Onze excuses voor dit ongemak." ;) :(

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Tampie schreef op 10 december 2003 @ 22:56:
zoals je ziet (aan de plaatjes boven en mijn icoontje) is mijn servertje er net mee opgehouden, dus helaas geen plaatjes en geen XMP server voorlopig.

"Onze excuses voor dit ongemak." ;) :(
Oei, ik was er vanavond net naar aan het zoeken...

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:37

Hachy

Laadpas Nerd

Inmiddels een dedicated server aan de praat.

Kwam erachter dat als je U2XMP.EXE -server voor de eerste keer draait hij een "U2XMP.INI" aanmaakt, en dus GEEN gebruik maakt van een "MYu2xmp.ini" file.

Voor de dedicated UT en UT2003 admins onder ons: de u2xmp.ini is nagenoeg hetzelfde als een doodnormale unrealtournament.ini dus knutsel er op los :)

En de luie gasten onder ons heb ik onderstaande
even geripped van unrealextreme.de: ;)

XMP Dedicated Server
By Sharkie ripped from the beta forums:

This is my personal, unoffical guide to setting up a dedicated server. All the information listed below was collected by me, and used to setup the west coast server that you can see in the game list. This server is not behind a firewall or using NAT.

Other admins please feel free to add anything that you have come along to help out other admins. Hopefully this guide helps most of you out there.

NAT and Firewall ports:

UDP
28900
27900
7778
7777

TCP
none

Command line options:
To get you server started without the use of the in game menus (mainly for those setting up remote servers) try using all or some of the following command line options

C:\games\U2XMP\SYSTEM\U2XMP.EXE -server -noddraw -nohard -ndsound

-server = dedicated only
-nodraw = no directdraw
-nohard = no d3d
-ndsound = no directsound

EDITING YOUR MYU2XMP.INI
To get you server to start on a given map add the following:

[URL]
Map=xmp-lowlands.unr
LocalMap=xmp-lowlands.unr

To set a map rotation add the following:
(Set order to whatever you want....add/remove what maps you want as well)

[U2.MapListXMP]
MapNum=1
Maps=XMP-SunsetBeach
Maps=XMP-Sirocco
Maps=XMP-Garden
Maps=XMP-NaKoja
Maps=XMP-Sirocco
Maps=xmp-rampant
Maps=XMP-Lowlands

Customizing you server:
Edit the following lines as you want the info displayed to users, or just leave blank.

[Engine.GameReplicationInfo]
ServerName=
AdminName=
AdminEmail=
MOTDLine1=
MOTDLine2=
MOTDLine3=
MOTDLine4=

Setting maxplayers, scoring, etc:

{Edited: these settings are better}

[Engine.GameInfo]
bWeaponStay=False
bChangeLevels=True
TeamDamage=0.500000
PreMatchWait=40
MaxSpectators=2
MaxPlayers=24
GoalScore=0
TimeLimit=45

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Score Chart:
[Base Scoring Values]
Captured artifact - 400
Teammate captured artifact - 200
Picked up dropped artifact - 100
Recovered artifact - 50
Stole artifact - 75
Fragged deployable - 75
Fragged player - 100
Deployable fragged player - 100
Fragged giant turret - 600
Fragged medium turret - 400
Fragged small turret - 250
Fragged Harbinger - 600
Fragged Juggernaut - 800
Fragged Raptor - 400
Hack assist - 75
Hacked deploy point - 125
Hacked energy source - 125
Hacked other - 75
Heal time (Per Second) - 20
Healed with pack - 30
Repair time (Per Second) - 10
Repaired with pack - 15
Resupply time (Per Second) - 10
Resupplied with pack - 15
Revived - 100

[Bonus Multipliers]
Carrying artifact - x1.5
Denied artifact capture - x2
Defended artifact carrier - x1.25
Defended dropped artifact - x1.5
Defended energy source - x1.25
Defended hacker - x1.25
Defended icon node - x1.5
Fragged artifact carrier - x2.5
Fragged base defender - x1.5
Fragged hacker - x1.25
Headshot - x1.5
Fragged Self - x-0.5
Fragged Teammate - x-1.5
Healed artifact carrier - x2
Monster kill - 1 + (Multikill Size x 0.25)
Repaired artifact carrier - x2
Resupplied artifact carrier - x2
Supplying the enemy - x-0.5
Vehicular manslaughter - x4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet em ook maar kopen denk ik, 25 euro is het goedkoopste wat ik gezien heb maar ik vind dit toch nog vrij hoog voor een spel wat misschien wel snel 'dood' gaat ook al is het spel gewoon geweldig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:37:
Moet em ook maar kopen denk ik, 25 euro is het goedkoopste wat ik gezien heb maar ik vind dit toch nog vrij hoog voor een spel wat misschien wel snel 'dood' gaat ook al is het spel gewoon geweldig :).
Waarom denk je dat het spel snel dood gaat dan ? De devs gaan het gewoon supporten hoor. En UT2004 trekt denk ik een ander publiek aan omdat daar minder teamplay in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:53:
[...]

En UT2004 trekt denk ik een ander publiek aan omdat daar minder teamplay in is.
Minder teamplay? De 2 nieuwe gamemodes zijn juist bedoeld voor teamplay.
btw http://www.unrealtournament.com :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-07 09:40

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Waarom denk je dat het spel snel dood gaat dan ? De devs gaan het gewoon supporten hoor. En UT2004 trekt denk ik een ander publiek aan omdat daar minder teamplay in is.
Er zijn denk niet veel mensen die Unreal 2 gekocht hebben om het online te spelen. En de mensen die het spel niet hebben gekocht, omdat er geen multiplayer in zat, die zullen nu wel wachten op UT2004. Daarom denk ik ook niet dat dit spel erg lang gespeeld gaat worden.

Ik moet wel zeggen dat ik aardig onder de indruk ben van XMP. Het zit allemaal harstikke doordacht in elkaar en het speelt erg lekker. Petje af voor Epic, want ik vind het echt klasse dat ze er zoiets moois van hebben gemaakt, wat ook nog gratis is voor Unreal 2 bezitters.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is overigens gemaakt door Legend, Epic had alleen de originele unreal gemaakt en zij hebben de merknaam als het ware uitgeleend aan Legend. Ik vind er ook weinig 'unreal' aan maar het is wel fun om te spelen (het multiplayer gedeelte dan, single player erger ik me dood aan lame voice acting en vind het ronduit saai). Ze hadden het gewoon een heel andere naam moeten geven dan unreal2. Het enigste wat in unreal2 enigzins met unreal1 te maken heeft zijn de skaarj. Ook dit slaat overigens nergens op want in unreal1 waren het echt vage beesten die gebroed werden door een machine met een queen aan de top en in unreal2 zijn het een soort van space-alien-pirates.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik betwijfel of de devs het gaan supporten. Heb op het unreal2 forum gelezen dat dat helemaal niet zo is aldus de beta-testers. Zodra het spel uit de beta zou zijn dan zouden de devs hun handen er vanaf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
sjongejonge wat is dat Tweakers ineens traag
maar goed, ik ga weer even servertje proberen. De vorige keer vloog ie spontaan uit blijkbaar want toen ik terug kom stond ie uit. Als iemand weet waarom hoor ik het graag dan fix ik het. Ik weet ook niet wat voor CPU power en geheugen het vraagt voor hoev eel spelers, ik heb hem nu op max 20 players staan met AMDXP2000+ en 512MB

De server heet weer Schaapjeblaats 10mbit server
Ip is 129.125.102.72, max players is 20. Geen paswoord want GoT servers zijn in mijn ervaring niet druk bezet. Als er genoeg belangstellenden zijn kan er natuurlijk altijd alsnog een paswoord op. Als ie niet weer uit gaat staat ie aan tot zondagavond

wow, dat gaat hard nu al vol
nouja als jullie een pwd willen zien dan moet ik het binnen een uurtje weten want dan ga ik weg

[ Voor 9% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 13-12-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:24
Maar hebben jullie nou ook zo veel last van LAG ?

Want de minste LAG server is bij mij 440 gemiddeld , terwijl ik met UT gewoon rond de 10 a 20 zit :)

Dus is hier wat aan te doen of is hetgewoon een server probleem?

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 12:11:
[...]

Ik betwijfel of de devs het gaan supporten. Heb op het unreal2 forum gelezen dat dat helemaal niet zo is aldus de beta-testers. Zodra het spel uit de beta zou zijn dan zouden de devs hun handen er vanaf houden.
lijkt me sterk, iets wat in de winkel komt en waar ze geld aan verdienen kunnen ze niet maken om niet te ondersteunen.
Aan de andere kant; over het commentaar op de naam unreal. Ik vind dat soort dingen dus echt onzin he. Waarom zouden de makers van unreal 2 de verhaallijn van unreal 1 moeten volgen? tis geen soap ofzo.... en nergens in unreal 1 werd gezegd dat er een vervolg met de naam unreal 2 zou komen.

Volgens mij gaat ook de samenwerking tussen legend en epic wel iets verder dan 'alleen de naam uitgeleent'.... volgens mij werken ze bijna altijd samen aan unreal spellen, samen met digital extremes.
Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 13:15:
Maar hebben jullie nou ook zo veel last van LAG ?

Want de minste LAG server is bij mij 440 gemiddeld , terwijl ik met UT gewoon rond de 10 a 20 zit :)

Dus is hier wat aan te doen of is hetgewoon een server probleem?
kwestie van een goede server uitzoeken. jolt.co.uk of MyUnreal doen het bij mij aardig goed!

[ Voor 39% gewijzigd door Ramon op 13-12-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik heb een vraagje , Er wordt gezegt dat je de U2 nodig heb ...

Maar waar om heb ik hier dan wel een standalone versie :(
Of is dat juist op het laaste moment besloten om hem standalone temaken.

Want volghens mij is dit niet de demo versie om dat hij dat zeker helemaal niet aan geeft dat het om een demo gaat.
Daarom vind ik het maar raar .
Kan iemand mij er even iets meer over vertellen .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 13:30:

Want volghens mij is dit niet de demo versie om dat hij dat zeker helemaal niet aan geeft dat het om een demo gaat.
de demo heeft 1 level, de complete versie heeft er meer
je hebt de unreal2 CD nodig voor installatie van de volledige versie
maar of ie verder nog unreal2 nodig heeft weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 13:30:

er schijnt een versie te zijn met een gecrackte installer, waar je dus niet de cd voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Schaapje_BlaaT schreef op 13 december 2003 @ 13:41:
[...]

de demo heeft 1 level, de complete versie heeft er meer
je hebt de unreal2 CD nodig voor installatie van de volledige versie
maar of ie verder nog unreal2 nodig heeft weet ik niet
De installer doet gewoon een cd check om te zien of je de echte versie van U2 hebt.
Na installatie van XMP heb je die niet meer nodig.
Tampie schreef op 13 december 2003 @ 13:47:
[...]

er schijnt een versie te zijn met een gecrackte installer, waar je dus niet de cd voor nodig hebt.
Inderdaad :9

[ Voor 108% gewijzigd door XWB op 13-12-2003 13:51 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Tampie schreef op 13 december 2003 @ 13:47:
[...]

Aha dat zal het zijn ...
ach anders zou het toch niet uit maken U2 heb ik hier ook liggen.
Maar ik vond het al vreemd.
Maar dit verklaard alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 14:14:
[...]

Aha dat zal het zijn ...
ach anders zou het toch niet uit maken U2 heb ik hier ook liggen.
Maar ik vond het al vreemd.
Maar dit verklaard alles :D
Hmm, mijn server vertoont misschien tijdelijk wat lag omdat ik met 700k/sec de full version aan het downloaden ben :)
kan ik wel een full version server aanzetten zometeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Schaapje_BlaaT schreef op 13 december 2003 @ 14:22:
[...]

Hmm, mijn server vertoont misschien tijdelijk wat lag omdat ik met 700k/sec de full version aan het downloaden ben :)
kan ik wel een full version server aanzetten zometeen
:) ja maar is er ook een manier om gewoon free door de levels heen te lopen?

Want dna kan je even kijken waar alles zit want nu ben ik al dood voor dat ik maar iets gedaan heb of gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 14:28:
[...]

Want dna kan je even kijken waar alles zit want nu ben ik al dood voor dat ik maar iets gedaan heb of gezien heb.
pak dat snelle voertuig en scheur eens lekker door het level terwijl teammates je de huid vol schelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:46

R-B

Blokkert

heb net 2 keer voor gezorgt dat we gewonne hebbem :D echt zo goed dit :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pics, iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 13 december 2003 @ 13:15:
[...]

lijkt me sterk, iets wat in de winkel komt en waar ze geld aan verdienen kunnen ze niet maken om niet te ondersteunen.
Aan de andere kant; over het commentaar op de naam unreal. Ik vind dat soort dingen dus echt onzin he. Waarom zouden de makers van unreal 2 de verhaallijn van unreal 1 moeten volgen? tis geen soap ofzo.... en nergens in unreal 1 werd gezegd dat er een vervolg met de naam unreal 2 zou komen.

Volgens mij gaat ook de samenwerking tussen legend en epic wel iets verder dan 'alleen de naam uitgeleent'.... volgens mij werken ze bijna altijd samen aan unreal spellen, samen met digital extremes.
[...]
kwestie van een goede server uitzoeken. jolt.co.uk of MyUnreal doen het bij mij aardig goed!
1: Dit is mijn mening en die van vele andere mensen. Unreal2 heeft gewoon niks met unreal1 te maken en normaal gesproken heeft een vervolg altijd wel veel te maken met het origineel. Ik vond unreal1 briljant vanwege het sfeertje, de uber graphics en de geweldige muziek. Dit alles zorgde er voor dat je het echt beleefde. Dit heb ik dus totaal niet met unreal2 single player.

2: Epic werkt samen met Digital Extremes aan de UT spellen (UT, UT2k3, UT2k4). Unreal2 is echter helemaal gemaakt door Legend, Epic heeft enkel de engine geleverd, gezegd dat er Skaarj in voor moeten komen en nog een paar eisen gedaan maar verder niet.

P.S. Ik vind unreal2 multiplayer wel geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Blackhole schreef op 13 december 2003 @ 14:28:
[...]

als je gewoon XMP opstart dan doe je <TAB> en dan 'open <levelnaam>' <ENTER>

dan open je dat level locaal en kan je erdoorheen lopen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste