die had ik al gezien ja, maar ik heb het niet zo op naamloze merken (hij wordt onder een paar verschillende merken verkocht). beeldscherm schijnt ook niet super te zijn.albert04 schreef op 24 juni 2004 @ 12:13:
Hmm diabloo V3100 heeft een ati m11 128 mb. alleen hij is een beetje onbekend![]()
kijk maar op www.de-laptopper.nl
Hmm weet niet.. opzich ziet hij er wel goed uit en de prijs ook
hehe
Verwijderd
Idd, de prijs van zo'n Diabloo V3100, met die specs, is echt niet te kloppen. Kost zo maar eventjes 400 € minder dan een vergelijkbare laptop van Asus. En waarschijnlijk komen ze toch allebei van dezelfde Taiwanese fabrikant
Die diabloo is toch hetzelfde als die CL65 ofzo?
Ik heb de 2012WLCi een uur geleden van meneer TPG gekregen en ik moet zeggen, zeer strak laptopje hoor! Beeld is goed duidelijk, er komt een redelijk geluid uit. Ervaring met programma's en games heb ik nog niet, maar dat ga ik in de loop van de dag wel achter komen!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
nouja dit was al 2 a 3 weken geleden. En ik heb hem via Aragorn gekocht.Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 12:06:
[...]
Mag ik vragen waar (mits het in NL is)? Ik zoek me helemaal scheel naar een laptop met Ati M11 128mb
www.aragorn.nl
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik heb al flink liggen racen met rally championship (2) en dat ging als een speerCopyman schreef op 24 juni 2004 @ 13:23:
Ik heb de 2012WLCi een uur geleden van meneer TPG gekregen en ik moet zeggen, zeer strak laptopje hoor! Beeld is goed duidelijk, er komt een redelijk geluid uit. Ervaring met programma's en games heb ik nog niet, maar dat ga ik in de loop van de dag wel achter komen!
ik heb wel 1gb internet geheugen.. vond ik wel een must.
Legion 7i i9 3080 32gb
Met de pentium-m 1,5 GHz?stalker_90909 schreef op 24 juni 2004 @ 13:35:
[...]
Ik heb al flink liggen racen met rally championship (2) en dat ging als een speer
ik heb wel 1gb internet geheugen.. vond ik wel een must.
Want ik twijfel een beetje of dat ook snel genoeg is om te gamen of dat ik moet wachten tot de Dothans wat goedkoper worden.
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Verwijderd
Ik heb gelukkig geen dode pixels ... of komen die er vanzelf na korte duur ?stalker_90909 schreef op 24 juni 2004 @ 11:32:
Ik heb dus via een andere leverancier een 2023Wlmi gekocht en deze had ook een dode pixel.... ik wacht nu alleen al meer dan 1,5 week tot hij gemaakt is (vervanging van scherm denk ik )
Zijn hier al veel mensen die ervaring hebben met een dode pixel icm Aspire 2023Wlmi ?
In de eerste fase dat je je scherm gebruikt is de kans groter dat je die dead en subpixel krijgt dan er na. dus bv na 3 dagen intensief gebruik. Netzoals bij de laptopper keuren ze hem eerst mits je een pixel garantie hebt maar dan kun je ook pech hebben dat je na een paar uren thuis ineens wel dead/sub pixels hebt..Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 13:38:
[...]
Ik heb gelukkig geen dode pixels ... of komen die er vanzelf na korte duur ?
Ik kreeg bij mijn 2023WLMi (met pixelgarantie, dus voor verkoop getest) na 3 dagen intensief gebruik 1 dode pixel....Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 13:38:
[...]
Ik heb gelukkig geen dode pixels ... of komen die er vanzelf na korte duur ?
Dus even vet gebruik van maken deze week en flink laten draaien die bak !
If there is life out there in space, why don't we hear them laugh
Die Acer sticker, met alle specificaties er op. Gaat deze er makkelijk af?
Lekker erop laten zitten..heb je niet echt last van n is mooie pats factor
.
Ik vind het anders een wanvertoning die sticker erop
.
Verwijderd
dat is inderdaad het eerste wat ik deed, zelfs voor ik de laptop aanzette: eerst die rotzooi eraf slopen
Die centrino/windows/radeon stickers laat ik wel zitten, maar hoe zit het met die grote Acer sticker? Gaat die er een beetje makkelijk af?
Verwijderd
alle stickers gaan er vrij makkelijk af, je ziet er niks van. Ook blijft er geen lijm achter of zo.
Jij hebt die Centrino, Windows XP en ATi Mobility stickers er af gehaald?Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 12:09:
alle stickers gaan er vrij makkelijk af, je ziet er niks van. Ook blijft er geen lijm achter of zo.
Ik heb gehoord dat sommige mensen daar erg moeilijk over doen, dat ze ze niet hebben, that is. Die grote sticker haal ik er binnenkort af, die kleine stickertjes blijven lekker zitten
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Wow, awesomeVerwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 13:14:
2012WLMi nu overal in prijs verlaagd!!!!!!!!!
Nu zo rond 1450.-- incl BTW.....
groet
Ray
edit:
Hmm wat voor schijf zit er in een 2012WLMI?? 4200 rpm zeker
[ Voor 12% gewijzigd door albert04 op 25-06-2004 14:08 ]
Bij veel winkels was hij al rond de 1225-1250 volgens mijVerwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 13:14:
2012WLMi nu overal in prijs verlaagd!!!!!!!!!
Nu zo rond 1450.-- incl BTW.....
groet
Ray
en wat heb ik betaald voor m'n 2023 met 1024 mg geheugen.
2199.... beetje genaaid maarja
2199.... beetje genaaid maarja
[ Voor 16% gewijzigd door markklok op 25-06-2004 14:55 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
De afgelopen dagen m'n nieuwe 2023 uit zitten proberen.
Ik ben er erg tevreden mee!
Het scherm is boven verwachting en de radeon 9700 ism de 1,6 pentium M doen hun werk wel! En met de inkijkhoek is ook te leven...
Halo en Splinter Cell draaien als een tierelier in full detail. Halo zelfs op 1200x800 (native resolutie van het scherm). Een prima game laptop!
Geluid is zeker niet slecht dankzij de subwoofer.
Het ding is overigens erg stil; alleen bij gamen gaat de fan aan, en niet eens hinderlijk.
Acer Arcade is trouwens erg handig om fullscreen DVD's te kijken.
Ga nu weer verder spelen...
Ik ben er erg tevreden mee!
Het scherm is boven verwachting en de radeon 9700 ism de 1,6 pentium M doen hun werk wel! En met de inkijkhoek is ook te leven...
Halo en Splinter Cell draaien als een tierelier in full detail. Halo zelfs op 1200x800 (native resolutie van het scherm). Een prima game laptop!
Geluid is zeker niet slecht dankzij de subwoofer.
Het ding is overigens erg stil; alleen bij gamen gaat de fan aan, en niet eens hinderlijk.
Acer Arcade is trouwens erg handig om fullscreen DVD's te kijken.
Ga nu weer verder spelen...
Verwijderd
Ja ik heb al die stickers er meteen afgehaald. Als ik er stickers op wil dan plak ik die er zelf wel opthe_shadow schreef op 25 juni 2004 @ 13:15:
[...]
Jij hebt die Centrino, Windows XP en ATi Mobility stickers er af gehaald?
Ik heb gehoord dat sommige mensen daar erg moeilijk over doen, dat ze ze niet hebben, that is. Die grote sticker haal ik er binnenkort af, die kleine stickertjes blijven lekker zitten
Verwijderd
HEY,
ik volg al een tijdje de 2001(die trouwens nog steeds leverbaar is) en de 2012. De 2012 heeft qua prestaties meer te bieden, de 2001 ziet er misschien wat leuker uit maar dat was het dan ook wel. Maar het is mij een beetje onduidelijk waarom de 2001 duurder is dan de 2012. Kan iemand me dat vertellen? Thanx.
ik volg al een tijdje de 2001(die trouwens nog steeds leverbaar is) en de 2012. De 2012 heeft qua prestaties meer te bieden, de 2001 ziet er misschien wat leuker uit maar dat was het dan ook wel. Maar het is mij een beetje onduidelijk waarom de 2001 duurder is dan de 2012. Kan iemand me dat vertellen? Thanx.
nee want wij kunnen het niet helpen dat je bij te dure shops koopt
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/68
de 2012 is wel degelijk duurder, de 2001 is zoals je zei 'nog steeds' verkrijgbaar maar toch al een ouder model...
edit: trouwens welkom op GoT, volgende keer eerst beter zoeken (pricewatch!
)

de 2012 is wel degelijk duurder, de 2001 is zoals je zei 'nog steeds' verkrijgbaar maar toch al een ouder model...
edit: trouwens welkom op GoT, volgende keer eerst beter zoeken (pricewatch!
[ Voor 18% gewijzigd door The.Force op 25-06-2004 23:39 . Reden: ff nieuw member 'begroeten' ]
//oftoptic[b]http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/68
warom heeft die:
Sony Vaio TR1MP Mobile Ultra Low Voltage Pentium 900MHz 256MB 30GB Combo 10.6 in
ineens 6x zoveel hit als de normale top, er zit ook een flinke downpeak richting de 1000 euro als je het prijsverloop bekijkt, stuntje van een of ander nep bedrijf?
Verwijderd
hmm, ik volg het dus al een tijdje. De goedkoopste 2012 is volgens mij rond de €1250 en de 2001 rond de €1280. Precies wat je zegt, de 2012 is nieuwer en heeft betere specificaties dan de 2001. De 2012 blijft dus goedkoper dan het oudere model, zoals ik al zei, beetje vaag lijkt meThe.Force schreef op 25 juni 2004 @ 23:35:
nee want wij kunnen het niet helpen dat je bij te dure shops koopt![]()
edit: trouwens welkom op GoT, volgende keer eerst beter zoeken (pricewatch!)

Aspire 2003WLMi
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.6GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR RAM (2x 256), 60GB HDD, DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan 802.11b, 4 in 1 memory stick card reader
Aspire 2012WLCi
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.5GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR RAM (2x 256), 40GB HDD, DVD&CDRW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless 802.11g Lan, 4 in 1 memory stick card reader, no FDD, ATI 9700 64MB
Waarom heeft het hogere model niet gewoon ook een 1.6GHz, DVD-RW, 60GB.
Ik wil graag de 2012 maar dan met 1.6GHz, DVD-RW en 60GB. Snap niet waarom ze het niet zo hebben gedaan bij de 2012.
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.6GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR RAM (2x 256), 60GB HDD, DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan 802.11b, 4 in 1 memory stick card reader
Aspire 2012WLCi
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.5GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15.4TFT WXGA, 512MB DDR RAM (2x 256), 40GB HDD, DVD&CDRW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless 802.11g Lan, 4 in 1 memory stick card reader, no FDD, ATI 9700 64MB
Ik wil graag de 2012 maar dan met 1.6GHz, DVD-RW en 60GB. Snap niet waarom ze het niet zo hebben gedaan bij de 2012.
[ Voor 3% gewijzigd door mark9534 op 26-06-2004 13:39 ]
@JFK
man toch, wat maakt het uit? De 2012 is in prijs sneller gedaald dan de 2001 aangezien de aankomende 'Dothan' processoren in zicht zijn...
Zoals ik al zei de 2001 is een oud model, en als je het nog bij winkels kan krijgen dan is dat puur stock! Hij staat officieel niet meer op de acer-prijslijst & is dus end of life...
@mark
Dan moet je naar de Acer Aspire 2023WLMI gaan!
man toch, wat maakt het uit? De 2012 is in prijs sneller gedaald dan de 2001 aangezien de aankomende 'Dothan' processoren in zicht zijn...
Zoals ik al zei de 2001 is een oud model, en als je het nog bij winkels kan krijgen dan is dat puur stock! Hij staat officieel niet meer op de acer-prijslijst & is dus end of life...
@mark
Dan moet je naar de Acer Aspire 2023WLMI gaan!
Verwijderd
Ofwel bestel je gewoon de 2012 Wlmi net zoals ik, heeft 60GB harde schijf, en DVD +/- brander. alleen geen 1.6 maar 1.5mark9534 schreef op 26 juni 2004 @ 13:39:
Aspire 2003WLMi
Aspire 2012WLCi
Ligt het aan mij, of is de standaard installatie van de 2012WLCi niet "super"? Als ik namelijk icoontjes op mijn bureaublad verplaats, gaan deze niet transparant mee (ja prestaties staat op beste weergave). Ook lijkt het of bepaalde instellingen niet woren opgeslagen. Bijvoorbeeld, dat de icoontjes op je bureaublad na een reboot weer op een andere plaats staan. Ik denk dat ik Windows XP Pro zelf maar ga installeren, kijken of het dan nog zo is.
Voor de rest, nog steeds een top laptoppie!
Voor de rest, nog steeds een top laptoppie!
Verwijderd
Wat ga jij ervoor betalen en bij welke shop?Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 16:56:
[...]
Ofwel bestel je gewoon de 2012 Wlmi net zoals ik, heeft 60GB harde schijf, en DVD +/- brander. alleen geen 1.6 maar 1.5
Verwijderd
mogelijk is de vraag al gesteld maar ik ga niet +/- 30 pagina's lezen 
is de DVD drive van de 2012WLMi nu slot-loading of niet?
dit blijkt moeilijk te vinden te zijn door de verschillen in versies (Europees, NA,...)
en weet iemand toevallig ergend high-res pictures ervan staan?
dit blijkt moeilijk te vinden te zijn door de verschillen in versies (Europees, NA,...)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 15:17 ]
ftp://ftp.aac.acer.com/Aspire/Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 15:15:
/?limit=999 does the trick.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 15:15:
...
Verwijderd
Copyman zeg eens iets nuttigs. Mijn kont weet ook wel dat de pricewatch er is. Ik vraag wat HIJ heeft betaald.
Niet zo chagrijnig hè.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 18:58:
Copyman zeg eens iets nuttigs. Mijn kont weet ook wel dat de pricewatch er is. Ik vraag wat HIJ heeft betaald.
Verwijderd
De 2012Wlmi heeft geen slot-loading dvd drive.
En ik heb er € 1600 aan gegeven in een gewone pc zaak in België
En ik heb er € 1600 aan gegeven in een gewone pc zaak in België
Ik ben op het moment Windows XP Pro aan het installeren. Eens kijken of ik het handeltje aan de praat krijg. Ik houd jullie op de hoogte.
Hoi allemaal.....
Heb hele topic doorgelezen maar ik kan nergens de verschillen vinden tussen de WLCI en de WLMI.
Iemand die mij dat uit kan leggen????
En een hele newbee vraag wat is verschil ook alweer tussen 802.11g en b?
Dus eigenlijk wat is de betere???
Alvast bedankt.
Danny.
Heb hele topic doorgelezen maar ik kan nergens de verschillen vinden tussen de WLCI en de WLMI.
En een hele newbee vraag wat is verschil ook alweer tussen 802.11g en b?

Alvast bedankt.
Danny.
2012WLMi = 2012WLCi maar metPuff schreef op 28 juni 2004 @ 11:25:
Hoi allemaal.....
En een hele newbee vraag wat is verschil ook alweer tussen 802.11g en b?![]()
Alvast bedankt.
Danny.
DVD brander
en 60GB harde schijf
dat is al denk ik.
Laat maar..Puff schreef op 28 juni 2004 @ 11:25:
Hoi allemaal.....
En een hele newbee vraag wat is verschil ook alweer tussen 802.11g en b?![]()
Alvast bedankt.
Danny.
[ Voor 17% gewijzigd door albert04 op 28-06-2004 11:37 ]
De WLMi heeft een aantal dingen groter/beter, namelijk een 60GB schijf ipv een 40GB schijf en een DVD+/- brander ipv een CD-RW/DVD combo.
Het verschil tussen 802.11b en 802.11g zit hem in het aantal Mbit's. De 802.11b is namelijk wireless 11Mbit en de 802.11g is wireless 54Mbit. Lekker netwerken zonder kabels dus.
Het verschil tussen 802.11b en 802.11g zit hem in het aantal Mbit's. De 802.11b is namelijk wireless 11Mbit en de 802.11g is wireless 54Mbit. Lekker netwerken zonder kabels dus.
Ok dus 802.11g moet het worden dan.....
Thanks en als ik dan dus voor een WLCI ga en bij de laptopper upgrade naar een 60 GIG 5400 dan heb ik een WLMI zonder DVD brander (wat denk ik niet echt noodzakelijk is) en schuif ik zo maar 150 eurie in mijn zak of die kan ik voor xtra verzekeringen (pixelgarantie ect ect) gebruiken.
Of zit ik nu helemaal mis?
Danny.
Thanks en als ik dan dus voor een WLCI ga en bij de laptopper upgrade naar een 60 GIG 5400 dan heb ik een WLMI zonder DVD brander (wat denk ik niet echt noodzakelijk is) en schuif ik zo maar 150 eurie in mijn zak of die kan ik voor xtra verzekeringen (pixelgarantie ect ect) gebruiken.
Danny.
Verwijderd
ik overweeg sterk de aanschaf van een 2012, maar vraag mij alleen af of zo'n breedbeeld scherm nog een beetje hanteerbaar is als je bijv in de trein zit te werken.
m'n alternatief is een 12 inch oplossing, ik zal de laptop hoofdzakelijk voor kantoorapplicaties gebruiken, maar vind t wel leuk om af en toe nog eens een spelletje te kunnen spelen op een hotelkamer maar dat zullen simpele oude spellen zijn.
m'n alternatief is een 12 inch oplossing, ik zal de laptop hoofdzakelijk voor kantoorapplicaties gebruiken, maar vind t wel leuk om af en toe nog eens een spelletje te kunnen spelen op een hotelkamer maar dat zullen simpele oude spellen zijn.
Juist, dit ben ik ook van plan.Puff schreef op 28 juni 2004 @ 11:49:
Ok dus 802.11g moet het worden dan.....![]()
Danny.
Ik heb vandaag ook de 2012 WLCI besteld, kan hem hopelijk vrijdag ophalen.
Het breedbeeld scherm vond ik wel mooi, veel beeldinhoud en toch nog vrij compact.
en alle specs bij elkaar opgeteld vind ik hem zn geld driedubbel waard
Het breedbeeld scherm vond ik wel mooi, veel beeldinhoud en toch nog vrij compact.
en alle specs bij elkaar opgeteld vind ik hem zn geld driedubbel waard
Ja ik wilde ook gaan bestellen alleen totdat ik bij laatste bestel knop kwam.......
Toen kwam ik erachter dat bij de-laptopper de prijzen ex btw waren &^@$&%%#@#@$(% gloeiende gloeiende...................
Waarom kunnen ze dat er nou niet gewoon bijzetten........
Het staat bij sommige wel.....maar bij de 2012 WLCI wordt er met geen woord over ex BTW gerept...
Ik schijt er echt van....
250 eurie meer kwijt dan verwacht .
Toen kwam ik erachter dat bij de-laptopper de prijzen ex btw waren &^@$&%%#@#@$(% gloeiende gloeiende...................
Waarom kunnen ze dat er nou niet gewoon bijzetten........
Het staat bij sommige wel.....maar bij de 2012 WLCI wordt er met geen woord over ex BTW gerept...
Ik schijt er echt van....
250 eurie meer kwijt dan verwacht .
Verwijderd
Ja puff daar maakte ik eerder in dit topic ook een post over. Opeens worden het gewoon kutprijzen. Ik vroeg op msn waarom ze dat deden en ze doen het voor bedrijven zeggen ze.
Er staat niks bij, dan is het meestal een 4200rpm.Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:04:
Weet al iemand of de 2012WLMi een 7200 rpm schijf heeft? of is het 5400?
Ik heb hem nu ook binnen. Er zat geen enkele cd bij met drivers dus die moet ik allemaal handmatig gaan downloaden. De netwerkaansluiting heb ik dan ook nog niet aan het werk gekregen. Misschien moet ik daarvoor eerst ook wel de chipset drivers installeren.
Verder mooi ding. Vrij groot, maar wel breedbeeld
Nu ben ik nog op zoek naar een progje om de snelheid van de processor in een grafiekje te zien. Ik vind hier wel o.a. cpu-z maar dat is alleen maar de snelheid op dat moment, en niet in een mooi grafiekje. Weet iemand hier toevallig hoe dat progje dat grafiekjes maakt ook weer heet?
Verder mooi ding. Vrij groot, maar wel breedbeeld
Nu ben ik nog op zoek naar een progje om de snelheid van de processor in een grafiekje te zien. Ik vind hier wel o.a. cpu-z maar dat is alleen maar de snelheid op dat moment, en niet in een mooi grafiekje. Weet iemand hier toevallig hoe dat progje dat grafiekjes maakt ook weer heet?
edit:
niet goed gekeken, was toch een cd met programma's en drivers
niet goed gekeken, was toch een cd met programma's en drivers
[ Voor 49% gewijzigd door Winnetou op 30-06-2004 13:42 ]
Ik weet niet welke je hebt, maar bij mij zit er een BroadCom 440x in en geen Realtek. Wel een Realtek Audio Chip. 
Geen driver CD? Bij mij staan alle drivers netjes op de System CD.
Had die cd net gevondenCopyman schreef op 30 juni 2004 @ 13:43:
Ik weet niet welke je hebt, maar bij mij zit er een BroadCom 440x in en geen Realtek. Wel een Realtek Audio Chip.
Nu ben ik alleen nog op zoek naar een programmaatje om de cpu-snelheid in een grafiekje te laten zien en eventueel als het bestaat lijkt me ook wel grappig eentje die een grafiekje maakt van de batterij, dan kun je namelijk goed zien wát hoeveel gebruikt.
^&*^%$#@ 
3 tot 4 weken geleden meldde ik dat ik bij de laptopper een 2012wlci heb besteld via het pc prive plan. zou ongeveer 10 dagen duren, nu is het al meer als 20 dagen! al een aantal keer gebeld, en dan zeggen ze dat het geld er nog niet is. bel ik naar dat bedrijf, blijkt het al lang gestort te zijn
"sorry we hadden niet gezien dat het geld al binnen was, vrijdag komt je laptop binnen, en dan bezorgen we hem waarschijnlijk maandag of dinsdag". Hier kan ik dus niet tegen , eerst zeggen dat ze die dingen op voorraad hebben en dan nog moeten bestellen...
moest ik even kwijt. ik kan dus pas volgende week genieten van de 2012wlci...
3 tot 4 weken geleden meldde ik dat ik bij de laptopper een 2012wlci heb besteld via het pc prive plan. zou ongeveer 10 dagen duren, nu is het al meer als 20 dagen! al een aantal keer gebeld, en dan zeggen ze dat het geld er nog niet is. bel ik naar dat bedrijf, blijkt het al lang gestort te zijn
"sorry we hadden niet gezien dat het geld al binnen was, vrijdag komt je laptop binnen, en dan bezorgen we hem waarschijnlijk maandag of dinsdag". Hier kan ik dus niet tegen , eerst zeggen dat ze die dingen op voorraad hebben en dan nog moeten bestellen...

moest ik even kwijt. ik kan dus pas volgende week genieten van de 2012wlci...
Verwijderd
Dit soort toestanden kom je vaak tegen, vooral bij computerwinkels hoor.
Ja ja maandag is de laptop er zeker. Het is maandag, nog niets ontvangen, bel je naar de winkel : oh sorry dat zijn we even vergeten, we zullen de bestelling dadelijk afhandelen. Drie dagen later nog niks gehoord, bel je weer : oh ja dat is waar, wij wachten nog steeds tot het geld op de rekening gestort is (wat al lang gebeurt is).
Een paar dagen later hebben ze eidenlijk door dat het gestort is, en dan blijk dat er leveringsproblemen zijn bij de leverancier... en ga zo maar door.
Al het personeel in zo'n computerwinkel is immers spelletjes verslaafd ofzo, die hebben geen tijd om hun job goed uit te oefenen
Ja ja maandag is de laptop er zeker. Het is maandag, nog niets ontvangen, bel je naar de winkel : oh sorry dat zijn we even vergeten, we zullen de bestelling dadelijk afhandelen. Drie dagen later nog niks gehoord, bel je weer : oh ja dat is waar, wij wachten nog steeds tot het geld op de rekening gestort is (wat al lang gebeurt is).
Een paar dagen later hebben ze eidenlijk door dat het gestort is, en dan blijk dat er leveringsproblemen zijn bij de leverancier... en ga zo maar door.
Al het personeel in zo'n computerwinkel is immers spelletjes verslaafd ofzo, die hebben geen tijd om hun job goed uit te oefenen
ik heb hem vandaag binnen gekregen \0/ was idd ook gezeur met levering (de laptopper) maar vandaag na bijna 2 weken wachten is hij in mijn bezit ben er tot nu toe heel erg tevreden over, (moeten jullie foto's? zeg het dan dan ga ik ze morgen maken (ik ben alleen geen held in het verkleinen van die foto's :x )
heb jij hem ook via het pc prove plan besteld? ik dacht altijd dat de laptopper een goede reputatie had qua service, maar dat is nu al verloren gegaan.WRXSTI schreef op 30 juni 2004 @ 22:59:
ik heb hem vandaag binnen gekregen \0/ was idd ook gezeur met levering (de laptopper) maar vandaag na bijna 2 weken wachten is hij in mijn bezit ben er tot nu toe heel erg tevreden over, (moeten jullie foto's? zeg het dan dan ga ik ze morgen maken (ik ben alleen geen held in het verkleinen van die foto's :x )
ik zou eigenlijk nog wel wat foto;s willen zien, graag zelfs! verkleinen van foto's kun je zelfs met paint!
ik heb hem niet via pc-prive, mijn ervaring nu met de laptopper is een klein 5je. ik zal morgen foto's gaan makennewpegasus schreef op 01 juli 2004 @ 00:06:
[...]
heb jij hem ook via het pc prove plan besteld? ik dacht altijd dat de laptopper een goede reputatie had qua service, maar dat is nu al verloren gegaan.
ik zou eigenlijk nog wel wat foto;s willen zien, graag zelfs! verkleinen van foto's kun je zelfs met paint!
Hier de foto's van de 2012 wlci

De laptop

Vooraanzicht

Schuin bovenaanzicht

Bovenaanzicht met scherm dicht (het beschermingsfolie zit er nog op

De achterkant&zijkant als hij ingeklapt is
(hij is lekker dun!)
tot zo ver de foto's
als jullie er meer willen geef dan maar een gil
De laptop
Vooraanzicht
Schuin bovenaanzicht
Bovenaanzicht met scherm dicht (het beschermingsfolie zit er nog op
De achterkant&zijkant als hij ingeklapt is
tot zo ver de foto's
[ Voor 77% gewijzigd door Metalrick op 01-07-2004 11:18 ]
Hoe zou je de stevigheid van deze Acer omschrijven?
Je hebt hem in huis, dus je kan wel ff voelen... niet?
offtopic: zie maar dat je hem niet stuk maakt, want ik weet alleen dat acer een budgetmerk is en dat vertrouw ik toch nog niet voor 100%
edit: het tegendeel daarentegen kan wel bewezen worden, voor hetzelfde geld is ie zo stevig als wat.
Je hebt hem in huis, dus je kan wel ff voelen... niet?
offtopic: zie maar dat je hem niet stuk maakt, want ik weet alleen dat acer een budgetmerk is en dat vertrouw ik toch nog niet voor 100%
edit: het tegendeel daarentegen kan wel bewezen worden, voor hetzelfde geld is ie zo stevig als wat.
[ Voor 18% gewijzigd door memento__mori op 01-07-2004 12:00 ]
hoezo acer een budgetmerk?? ik meen toch echt dat acer een a-merk is hoor? en zelfs budget laptops vallen niet zomaar uit elkaar hoor
.
Ik vind hem best stevig. Wat ik op zich wel een nadeel vind is dat er niet nog een klein display'tje is met de accutijd erop want als je nu eens niet onder windows werkt dan weet je gewoon niet hoeveel % er nog in de batterij zit.
Hij voelt best wel degelijk en stevig aan, muispad werkt lekker toetsen typen goed en hij draait games ook als een gek
gewoon een goed apparaat!
Kun je eigenlijk ook ergens instellen dat ie standaard niet opstart met w-lan ingeschakeld? Scheelt weer stroom en dan hoef je niet elke keer bij het booten op dat knopje te drukken.
in windows kun je in apparaatbeheer gewoon het apparaat uitschakelen, probleem opgelost.alwinh schreef op 01 juli 2004 @ 12:14:
Kun je eigenlijk ook ergens instellen dat ie standaard niet opstart met w-lan ingeschakeld? Scheelt weer stroom en dan hoef je niet elke keer bij het booten op dat knopje te drukken.
Op de TM's zit daar een optie voor in Launch Manager, wellicht in je Aspire ook?
Dat staat gewoon bij de launch manager.alwinh schreef op 01 juli 2004 @ 12:14:
Bij Draadloze LAN opstart status moet je gewoon Draadloze LAN Altijd UIT neer zetten.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Ja die had ik blijkbaar nog niet geïnstalleerd. Is wel beter zothe_shadow schreef op 01 juli 2004 @ 13:57:
[...]
Dat staat gewoon bij de launch manager.
Bij Draadloze LAN opstart status moet je gewoon Draadloze LAN Altijd UIT neer zetten.
Kwam net een gare pixel tegen, beetje rood ofzo
Gelukkig heb ik wel pixelgarantie afgesloten.

edit:
Was als edit bedoeld maar per ongeluk ge-quote
Was als edit bedoeld maar per ongeluk ge-quote

[ Voor 53% gewijzigd door Winnetou op 01-07-2004 22:23 ]
Kweet hoe het voelt... ik had een blauwealwinh schreef op 01 juli 2004 @ 22:22:
Kwam net een gare pixel tegen, beetje rood ofzo![]()
edit:
Was als edit bedoeld maar per ongeluk ge-quote![]()
was hem wel 2 weken kwijt maar dat was niet via de-laptopper ofzo
Legion 7i i9 3080 32gb
Hmm.. als er bij een laptop 60 gb ata/100 staat.. betekend alleen dat hij 4200 is of niet??
Merk je dat ook erg?? bij o.a gamen of programmeren?
Merk je dat ook erg?? bij o.a gamen of programmeren?
Ja 4200 rpm is erg traag, je zult het bij gewoon internetten niet echt merken, maar met gamen ed. heel erg. Het verschil zul je pas echt merken op het moment dat je van 4200 rpm op 7200 overstapt. Ik raad zelf iedereen altijd aan gelijk voor de 7200 rpm te gaan, je zult er geen spijt van krijgen om de extra euro's er voor uit te geven.
Bij laptopper.nl kun je verschillende garanties afsluiten.
Weet iemand misschien het verschil tussen "Acer Advantage Light New Edition warranty upgrade" en "Acer Advantage warranty upgrade" ?
Weet iemand misschien het verschil tussen "Acer Advantage Light New Edition warranty upgrade" en "Acer Advantage warranty upgrade" ?
http://www.aceradvantage.com/en/notebook.htmPcFer schreef op 03 juli 2004 @ 10:17:
Bij laptopper.nl kun je verschillende garanties afsluiten.
- 3-year warranty extension from Notebook purchase date at our repair Centers.
- 3-year warranty extension from Notebook purchase date at our repair Centers, with accidental damages coverage.
[ Voor 3% gewijzigd door Copyman op 03-07-2004 11:03 ]
Dan doe ik de light versie ook. Voor dat extra geld kun je beter een goeie tas kopen. Bovendien pas ik wel goed op mijn spul.
Ik zou echter voor die paar tientjes meer voor de met accidental damages coverage gaan, want een ongeluk zit in een klein hoekje. En zo'n reperatie op eigen kosten is dan velen malen groter dan het beetje wat je nu betaald voor die extra dekking.
ik dacht 1st dat ik een 2012CLMI zou kopen m aar dat ga ik veranderen omdat me vader via zijn werkt laptops tegen kostprijs kan inkopen.
dus neem ik de 2012WLMI versie, met als verschil
*60GB ATA/100 hard disk drive
*Internal DVD+/-RW Drive
en dat voor maar 1164 (ex btw) euro!
dus neem ik de 2012WLMI versie, met als verschil
*60GB ATA/100 hard disk drive
*Internal DVD+/-RW Drive
en dat voor maar 1164 (ex btw) euro!
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Volgens mij heb ik ook de light garantie, kostte me alsnog wel een dikke 200 euro, maar volgens mij heb je dat er na één reparatiebeurt wel uit
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Ik heb een 2023WLMi en ben er zeer content over, wil nu het bios updaten, maar ik heb alleen een dvd... via flashit zou ik hem onder windows moeten kunnen updaten maar dan krijg ik een error, is er een bootable dos cd-rom, zodat ik de bios kan flashen ?.
gevonden.... uitleg op www.bootdisk.com
gevonden.... uitleg op www.bootdisk.com
[ Voor 8% gewijzigd door The Barfly op 04-07-2004 17:39 ]
If there is life out there in space, why don't we hear them laugh
Verwijderd
Hallo,
Ik heb vanmiddag eens alle post gelezen (veel werk), ik ben van plan een Acer Aspire 2023WLCi te kopen. Heb hem ier staan in een brochurtje, maar heb hier al vanalles gelezen over dat deze laptop van de markt gehaald is en zo ...
Hoe komt het dan dat ik de As 2023WLCi hier dan wel kan krijgen?
Heb namelijk ook gelezen in de reply's dat het verschil bij een WLMi en een WLCi is dat een WLMi een 60 Gig hardeschijf heeft, 802.11g lan en een ATI 9700 128Mb kaart. Dat is namelijk bij het model van As 2023WLCi net het zelfde.
specs:
Intel Pentium M processor at 1.60Ghz
Microsoft Windows Xp Home edition
15,4" WXGA TFT
512 MB DDR Ram (2x 256)
60GB HDD
Super Multi DVD-RW
Lilon
56K modem
Wired & Wirless 802.11g lan
4in1 memory Memory Card Rea
no FDD
ATI 9700 128MB
Azerty keybord
Ik heb dit na gekeken op de site van acer (www.acer.be) waar ik tot de conclusie kwam dat er geen enkel acer aspire 2*** meer bij stond. Op de duitse site staat die wel maar dit is dan de Acer Aspire 2023WLMi.
Welke is dan de beste ? de 2023WLMi of de 2023WLCi ?
Alvast bedankt
Ik heb vanmiddag eens alle post gelezen (veel werk), ik ben van plan een Acer Aspire 2023WLCi te kopen. Heb hem ier staan in een brochurtje, maar heb hier al vanalles gelezen over dat deze laptop van de markt gehaald is en zo ...
Hoe komt het dan dat ik de As 2023WLCi hier dan wel kan krijgen?
Heb namelijk ook gelezen in de reply's dat het verschil bij een WLMi en een WLCi is dat een WLMi een 60 Gig hardeschijf heeft, 802.11g lan en een ATI 9700 128Mb kaart. Dat is namelijk bij het model van As 2023WLCi net het zelfde.
specs:
Intel Pentium M processor at 1.60Ghz
Microsoft Windows Xp Home edition
15,4" WXGA TFT
512 MB DDR Ram (2x 256)
60GB HDD
Super Multi DVD-RW
Lilon
56K modem
Wired & Wirless 802.11g lan
4in1 memory Memory Card Rea
no FDD
ATI 9700 128MB
Azerty keybord
Ik heb dit na gekeken op de site van acer (www.acer.be) waar ik tot de conclusie kwam dat er geen enkel acer aspire 2*** meer bij stond. Op de duitse site staat die wel maar dit is dan de Acer Aspire 2023WLMi.
Welke is dan de beste ? de 2023WLMi of de 2023WLCi ?
Alvast bedankt
Verwijderd
Je kijkt niet goed 
Je hebt de 202x-serie nergens meer. Op. Weg
Directe vervanger van de 2023WLMi is de 2012WLMi
Het verschil tussen de 2012WLCi en de 2012WLMi is:
40GB vs. 60GB
dvd/cd-rw vs. dual dvd-rw (+/-)
Van een 2023WLMi naar een 2012WLMi lever je in feite in:
Centrino 1.6GHz naar 1.5GHz
128MB naar 64MB ATi 9700
DVD+/-/-Ram naar DVD+/-
Kost 200~300 euro incl. minder (ongeveer)
De 2023WLCi heeft in de benelux nooit bestaan.
40GB vs. 60GB
128MB naar 64MB ATi 9700
DVD+/-/-Ram naar DVD+/-
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 00:19 ]
Hoe kom je aan die info ???Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 00:18:
Je kijkt niet goed
40GB vs. 60GB
128MB naar 64MB ATi 9700
DVD+/-/-Ram naar DVD+/-
Ik sta op het punt een 2023 te kopen, het gaat me vooral om de combo 60GB 1.6Ghz, 802.11g en 128 MB dedicated video...
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Verwijderd
ik heb gelezen op deze forum dat mensen hier ook last hebben van een vervelend piep geluidje.. volgens mij komt het uit mijn rechterbox...
Weet iemand hier meer van??
heb de acer aspire 2012
heb de acer aspire 2012
Van piepen heb ik geen last (2023WLMi), maar wel dat het soms erg schel klinkt tijdens het afspelen van sommige muziek. Ik denk dat dit komt doordat het metalen bescherm roostertje (om het zo maar even te noemen) meeresoneerd. Niets aan te doen.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 11:13:
ik heb gelezen op deze forum dat mensen hier ook last hebben van een vervelend piep geluidje.. volgens mij komt het uit mijn rechterbox...
heb de acer aspire 2012
Verwijderd
Wat betekent dat ram?[b][message=21143722,noline]vwk schreef op 05 juli 2004 @ 00:18
DVD+/-/-Ram naar DVD+/-
dat is een andere versie dan + en - het was zo ongeveer de eerste beschrijfbare DVD's... (= beetje geflopt imho
)
Verwijderd
Ok dan heb ik een zeer speciale leverancier van acer want de 2023WLCi bestaat hier in belgië welVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 00:18:
Je kijkt niet goed
40GB vs. 60GB
128MB naar 64MB ATi 9700
DVD+/-/-Ram naar DVD+/-

Look at picture:
http://users.skynet.be/NitroKe.be/acer.jpg
Of is dit dan een fout van de leverancier ?
Verwijderd
Waarom staat ie dan niet meer op de Acer siteVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 15:02:
[...]
Ok dan heb ik een zeer speciale leverancier van acer want de 2023WLCi bestaat hier in belgië wel.
Look at picture:
http://users.skynet.be/NitroKe.be/acer.jpg
Of is dit dan een fout van de leverancier ?
Dat 2023WLCi is een drukfout in de brochure.
Alles met een C in toevoeging heeft een dvd/cd-rw en alles met een M heeft een dvd-brander.
Geloof me, de 2020-serie is er echt uit
Verwijderd
k maar stel nu dat het een drukfout is en dat er moest staan 2023WLMi, dan gaat deze ook van de markt, waarom zou ik dan een laptop kopen die van de markt gehaald wordt :Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 15:52:
[...]
Waarom staat ie dan niet meer op de Acer site
Dat 2023WLCi is een drukfout in de brochure.
Alles met een C in toevoeging heeft een dvd/cd-rw en alles met een M heeft een dvd-brander.
Geloof me, de 2020-serie is er echt uit
Waarom zou je dat niet doen? als je hem voor een mooie prijs kan kopen zou ik het zeker doen. Alleen voor dat bedrag wat daar staat 1950 euro zou ik het persoonlijk niet doen, maarja dat moet je zelf weten.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:24:
[...]
k maar stel nu dat het een drukfout is en dat er moest staan 2023WLMi, dan gaat deze ook van de markt, waarom zou ik dan een laptop kopen die van de markt gehaald wordt :
Verwijderd
Stel nu dat er iets aan die laptop is. En acer maakt de 2023WLMi niet meer (van de markt gehaald). Dan sta ik daar mooi met men laptop als z die niet kunnen vervangen of vermaken.
En de 2012WLMi die de vervanger wordt van de 2023WLMi is echt wel nie beter dan de 2023
.
Hoeveel kost de 2026WLMi ? de prijs staat er niet bij op de site van acer:(.
En de 2012WLMi die de vervanger wordt van de 2023WLMi is echt wel nie beter dan de 2023
Verwijderd
Niet meer verkocht betekend niet dat ook de onderdelen niet meer in voorraad zijn.
En dan nog, dingen als cd/dvd drives, hdd's, tft schermen enzo zijn niet echt laptop specifiek.
En dan nog, dingen als cd/dvd drives, hdd's, tft schermen enzo zijn niet echt laptop specifiek.
Waar heb jij de 2026 gezien? Ik ben em nog nooit tegen gekomen.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:51:
Stel nu dat er iets aan die laptop is. En acer maakt de 2023WLMi niet meer (van de markt gehaald). Dan sta ik daar mooi met men laptop als z die niet kunnen vervangen of vermaken.
En de 2012WLMi die de vervanger wordt van de 2023WLMi is echt wel nie beter dan de 2023.
Dit topic is gesloten.