Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:52
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:06:
[...]

Ja trilfunctie doet het wel maar niet alleen trilfunctie. Je moet het in combinatie met een geluidje instellen
heb ik geen last van..
als ik gebeld word trilt hij wel :) en me geluid gaat niet af heb geen geluid ingesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 17:52

Hero

Duck power!

Ha, ik heb 'm ook gehaald! En bij berichten kan ik wel de beltoon op stil zetten.. :? Ziet er erg cool uit, op het eerste gezicht! Een redelijke verbetering tov m'n oude Ericsson T39m ;)

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Zijn er ook mensen hier die via WAP hun Yahoo mail checken? Op m'n oude phone was dat geen probleem, maar de 6600 zegt dat ie geen beveiligde verbinding kan maken en inloggen lukt niet. Ik heb beide topics doorgezocht en niets hierover gevonden. Als iemand weet wat ik moet doen: tell me, please!!

Oh ja: zowel via GSM-data als via GPRS werkt het niet.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op 12 januari 2004 @ 14:42:
Ik heb geen problemen met de MSI. Die werkt hier prima in combinatie met een Sony Ericsson T610 en een Palm Tungsten en de standaard drivers die bijgeleverd werden. Ik heb WinXP Prof.
Heb de Mycom dongle maar gehaald. JESUSSSSSSSSSs ik ben echt lang bezig geweest om het goed te krijgen. Niet normaal. Denk dat ik hem morgen ook maar ga ruilen voor een MSI. Kost wel 10eurotjes duurderDe myCom moet je allemaal via omwegen installeren. Echt lastig!!!!!!!

Is die MSI die makkelijk te installeren?????? Is het wel waard om mijn Mycom te ruilen voor die en extra 10eurotjes neer te tellen????

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 22:50:
[...]

Heb de Mycom dongle maar gehaald. JESUSSSSSSSSSs ik ben echt lang bezig geweest om het goed te krijgen. Niet normaal. Denk dat ik hem morgen ook maar ga ruilen voor een MSI. Kost wel 10eurotjes duurderDe myCom moet je allemaal via omwegen installeren. Echt lastig!!!!!!!

Is die MSI die makkelijk te installeren?????? Is het wel waard om mijn Mycom te ruilen voor die en extra 10eurotjes neer te tellen????

Gegroet
Zelf vind ik die MSI nogal bagger. Ik had 'm gehaald om te gebruiken met m'n Ericsson T39m. De drivers en software die er bij zaten gaven allemaal fouten bij mij. Zelfs de nieuwste versie kreeg ik niet goed aan de praat. Ik heb het geprobeerd op WinMe en WinXP Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan is msnen met een tmobile abbo? Ik heb agilemessenger geinstalleerd maar hij connect niet en heb toch echt werkende gprs! Is er een bepaalde instellingen ofzo?

Of een andere prog proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn trilfunctie heeft het begeven! En ik heb een dode pixel. :(

Hebben meer mensen deze problemen? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik heb ook de MSI mijn T610 en 3650 werken er prima op!! zonder problemen,alleen ik heb hem zelf niet op de pc gezet,heb ik laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:10
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 06:31:
Mijn trilfunctie heeft het begeven! En ik heb een dode pixel. :(

Hebben meer mensen deze problemen? :r
w000t, mijn trilfunctie heeft het ook begeven wtf is het?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Mclercx schreef op 13 januari 2004 @ 16:23:
[...]

Heb ik ook gehad, telefoon ge-herboot en het was terug inorde.
Iemand al last van krassen op zijn scherm? Hoe kan men dit weg doen?

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclercx schreef op 13 januari 2004 @ 16:23:
[...]

WTF? ik zet gauw mijn trilfunctie uit hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of er een logotje van t-mobile op de telefoon zit als je de simlockversie van T-Mobile koopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshbie schreef op 12 januari 2004 @ 22:56:
[...]

Zelf vind ik die MSI nogal bagger. Ik had 'm gehaald om te gebruiken met m'n Ericsson T39m. De drivers en software die er bij zaten gaven allemaal fouten bij mij. Zelfs de nieuwste versie kreeg ik niet goed aan de praat. Ik heb het geprobeerd op WinMe en WinXP Pro.
de msi is idd net zo kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:26:
Weet iemand toevallig of er een logotje van t-mobile op de telefoon zit als je de simlockversie van T-Mobile koopt??
Ik heb een simlock vrije nokia 6600 en inderdaad zonder logo. Wel heb ik een 2 jarig abbo nij t-mobile.

En tja, mijn telefoon is nu opgestuurd om te trilfunctie te fixen, en het kon wel 4 tot 6 week duren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:26:
Zoals al eerder gemeld door Fox-Racing:
Fox-Racing schreef op 10 januari 2004 @ 15:42:
[...]

Op toestellen van T-Mobile met een sim lock staat onder de camera een T-Mobile logo

iig op toestel met 2 jarig T-Mobile 150 abbo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn achterkantje is te koop van m'n Nokia 6600! ;)

€100,- er staats niets op wat met T-Mobile te maken heeft! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
hoezo achterkantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk T-Mobile instellingen aan de praat gekregen. Ik weet dat er mensen zijn die het allang hadden maar ik wou toch ff op de helpdesk wachten. Heb ze vanmiddag dus gebeld en nu kan je ze gesmst krijgen. ik weet niet of dit al eerder is gemeld maar de manier om je instellingen, als je ze kwijt bent of nog niet hebt, opnieuw te laten smsen naar je phone:

1. Ga naar www.nokia.COM

2. ga naar de 6600 pagina

3. klik op "SUPPORT"

4. klik op "Continue to Nokia 6600 phone support >> "

5. rechts zie je nu "settings" staan. Klik daarop en volg de instructie´s.

Hij vraagt vanzelf welke land, provider enz enz enz. Zoals je leest is het voor alle mobiele providers......

Ik weet niet of het al gemeld is maar soms als ik mijn telefoon aandoe dan moet ik opnieuw de tijd en datum invullen. Is het niet gemeld dan weer toe te voegen aan "BUGLIJST" van Macamba.....

Gegroet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 20:00:
Mijn achterkantje is te koop van m'n Nokia 6600! ;)

€100,- er staats niets op wat met T-Mobile te maken heeft! >:)
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, misschien wel een mooi handeltje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Okee nog 1 probleempje:
Ik heb de T-mobile foon en daarin zit onder favorieten en ook onder diensten mapjes zoals "Download Graphics", "Download Themes" en die mapjes krijg ik niet weg. Ik heb ze wel leeggegooid maar als ik 'm verwijder dan zegtie: Unable to delete.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je verschillende functies aan je joystick gekoppeld kunt krijgen?

Op een gegeven moment had ik het werkend . Joystick omhoog en dan kwam ik in het Favorieten menu en daar kon je via opties aan de joystick functies koppelen.
Dit was anders dan de Favorietn die via het menu zijn in te stellen.

Als ik de 6600 opnieuw start dan werken de functies bij joystick links(agenda),rechts(profielen) en naar beneden(infrarood). Als ik de joystick omhoog duw wordt Taskmanager afgesloten en daarna werkt de koppeling van functies aan de joystick niet meer.
Hoe kan ik Task manager weer opstarten? Ik vermoed dat daar de joystick aan functies te koppelen is.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-zoones op de 6600 valt wel tegen. de P900 was zeker wel 5x sneller. wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 00:03:
Weet iemand hoe je verschillende functies aan je joystick gekoppeld kunt krijgen?

Op een gegeven moment had ik het werkend . Joystick omhoog en dan kwam ik in het Favorieten menu en daar kon je via opties aan de joystick functies koppelen.

Als ik de 6600 opnieuw start dan werken de functies bij joystick links(agenda),rechts(profielen) en naar beneden(infrarood). Als ik de joystick omhoog duw wordt Taskmanager afgesloten en daarna werkt de koppeling van functies aan de joystick niet meer.
Hoe kan ik Task manager weer opstarten? Ik vermoed dat daar de joystick aan functies te koppelen is.

Bij voorbaat dank
Als ik denk wat je bedoelt is het: menuknop 2a3sec inhouden en je bent er....

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexited
  • Laatst online: 31-08 13:43
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:55:
Hoe kan is msnen met een tmobile abbo? Ik heb agilemessenger geinstalleerd maar hij connect niet en heb toch echt werkende gprs! Is er een bepaalde instellingen ofzo?

Of een andere prog proberen?
instellingen staan op 6600.info is hier al vaker langs gekomen, werkt prima hier.

1 - 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 00:03:

Bij voorbaat dank
Hier was ik ook op zoek naar! Hoe heb je dat gedaan??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:22:
Ik weet niet of het al gemeld is maar soms als ik mijn telefoon aandoe dan moet ik opnieuw de tijd en datum invullen. Is het niet gemeld dan weer toe te voegen aan "BUGLIJST" van Macamba.....
Gegroet......
Tja, dat zou alleen maar moeten als je de batterij een minuutje verwijderd hebt gehad . . .

Als je de batterij verwijderd om de sim of de MMC te verwijderen/plaatsen dan ben je
meestal op tijd om de batterij er weer in te doen en dan vraagt ie niet opnieuw om de datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Blowie1999 schreef op 13 januari 2004 @ 16:27:
[...]

ik heb hem al een paar keer gerestart maar het helpt niets:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blowie1999 schreef op 13 januari 2004 @ 16:27:
Ik heb ondertussen een paar kleine krasjes, waaronder 1 diepe,....maar je ziet ze niet zo 1,2,3. (Gelukkig). Ik doe er wel voorzichtig mee enzo,...maar krasjes kan je denk ik nooit helemaal voorkomen. Tenzij je zo'n veiligheids plasticje erover doet...maar dat vind ik irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ding ownt zwaar kheb een een gameboy emulator en zit gameboy color gamez te spelen, afstandsbediening, mp3speler, radio etc...

weet iemand nog vette gamez die je over bluetooth ttege elkaar kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ben net aan het zoeken geweest maar kon geen antwoord vinden.. weet iemand of het mogelijk is om in het buitenland te kunnen emailen via GPRS? Zit zelf bij Telfort. Ga namelijk op vakantie en wil graag met m'n 6600 m'n moblog bijhouden :) Op de site van Telfort staat trouwens wel iets maar geen Oostenrijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had maar vodafone live aangevraagd, want het leek me toch maar leuk om te kloten met GPRS enz. Nu is het me gelukt om mailtjes te ontvangen en te versturen. Ook kan ik wappen etc via GPRS (zal dus ook wel kunnen internetten, msn etc)...maar het is me nog niet gelukt om een MMS te versturen, enig idee wat er mis kan zijn?

-> EDIT -> Heb mms instellingen maar naar me laten sturen via nokia site, i.p.v. via vodafone bel spel:P... en daar lukte eht wel. Kan nu ook mms versturen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 09:39:
[...]

Tja, dat zou alleen maar moeten als je de batterij een minuutje verwijderd hebt gehad . . .

Als je de batterij verwijderd om de sim of de MMC te verwijderen/plaatsen dan ben je
meestal op tijd om de batterij er weer in te doen en dan vraagt ie niet opnieuw om de datum.
Maar ik heb hem niet verwijderd. Heb hem uit gedaan en de volgende ochtend weer aan en toen deed die dat...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 11:06:
ding ownt zwaar kheb een een gameboy emulator en zit gameboy color gamez te spelen, afstandsbediening, mp3speler, radio etc...

weet iemand nog vette gamez die je over bluetooth ttege elkaar kan doen ?
Waar zit die radiofunctie als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:00
Ares schreef op 14 januari 2004 @ 13:16:
[...]

Waar zit die radiofunctie als ik vragen mag?
Die zit er niet op O-)

Edit: Eindelijk gelukt om te sharen met de 6600 :*) , als er mensen interesse hebben in de instellingen dan hoor ik het wel.

[ Voor 27% gewijzigd door amokjeeh op 14-01-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een foto maak ik een donkere ruimte en hem dan op nachtmodus zet krijg ik allemaal "bewegende horizontale strepen" in het beeld. Ook als ik de foto maak is het wel heel duidelijk maar die rare strepen in beeld. Als het gewoon licht is dan heb ik daar geen last van en zijn de foto´s prachtig O-) Ook als ik een filmpje opneem heb ik dat.

Volgens een review op mobielburn.com(van Michael Oryl:http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=2&Id=544 ) is dat een hardwarefout. Weet iemand hier meer over?? wil het wel weten want mijn 8dagen omruilgarantie is bijna om :(

Gegroet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
amokjeeh schreef op 14 januari 2004 @ 14:12:
[...]

Die zit er niet op O-)

Edit: Eindelijk gelukt om te sharen met de 6600 :*) , als er mensen interesse hebben in de instellingen dan hoor ik het wel.
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik het ook ;)
btw: ik gebruik Orange Share, de homepage doet het prima, www.google.com ook, op pda.tweakers.net kom ik alleen niet...
Kan iemand met share dit ff proberen?
Ik heb de 3650 instellingen laten smsen en heb de poort en het ip want aan het begin van deze thread staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
De belgische gebruikers van de nokia6600 die Wap willen gebruiken, of de agile messenger. Ga naar http://www.nokia.com/nokia/0,,32863,00.html
Klik daar op 'Internet settings for applications'
Volg de aanwijzingen, je krijgt een smske aan met de gegevens, sla deze op.
En het werkt, er staat ook GPRS/WAP op die site. Maar die kreeg ik niet aan de praat.
Deze link is evengoe, voor de nederlandse gebruikers.
Check it out!!!
Eindelijk kan ik surfe _/-\o_

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:22:
[..]

Gegroet......
Geachte Dalunie, uw klacht is aan de buglist toegevoegd ;-)

heb er zelf geen last van maar toch ;-)

Zoals ik al eerder schreef.. zucht.. Nokia moet es opschieten met een update..
als ze toch DURVEN een 6600i uit te brengen dan eis ik dan we DIE krijgen als ik m'n oude 6600 inlever ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen Opera meer op mn 6600, wie kan me hieraan helpen?
(omg. Amsterdam)

Bvd Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amokjeeh schreef op 14 januari 2004 @ 14:12:
[...]

Die zit er niet op O-)

Hoi,

Zou je de instellingen voor share willen posten.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi heb nu ook een Nokia 6600. In het begin scherm hrb ik als sneltoetsen links camera en rechts t zones. Hoe kan ik aan de rechter toets iets anders hangen?

Groeten,

M :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexited
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 22:33:
Hoi heb nu ook een Nokia 6600. In het begin scherm hrb ik als sneltoetsen links camera en rechts t zones. Hoe kan ik aan de rechter toets iets anders hangen?

Groeten,

M :/
lezen blijft moeilijk he... LaborGardens in "Nokia 6600 - Deel 2"

1 - 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 21:05:
[...]

Hoi,

Zou je de instellingen voor share willen posten.

Thnx
Menu - Instrumenten - Instellingen - Verbinding - Toegangspunten

Share instellingen:
Naam Verbinding: Share
Drager gegeven : GPRS
Naam toegangspunt: wap
Gebruikersnaam: 0628000000
vraag om wachtwoord: nee
wachtwoord: ****
vertificatie: normaal
homepage: http://wap.orange.nl/colour/
Beveiliging verb.: uit

Geavanceerde instellingen:
Ip-Adres telefoon: automatisch
Primaire naamserver: 0.0.0.0
Secund. Naamserver: 0.0.0.0
proxy-serveradres: 10.250.255.188
Proxy-poortnummer: 5080

Belangrijk is dat je Share instelt als Standaard Toegangspunt

Bij mij was dus mms ingesteld als stadaard toeganspunt en dan werkt het niet, wist niet zo snel hoe ik het moest veranderen dus heb de instellingen van mms weggooid en share aangewezen als standaard toegangspunt. daarna via http://www.nokia.com bij support de mms gegevens van orange laten sturen.

Misschien wat omslachtig :X , maar het werkt als een zonnetje.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mss een stomme vraag

Maar elke keer als ik sms heb ik t idee dat bij het T9 woordenboek er automatische woorden bij komen...
Normaal deed hij het woord "is"altijd direct als ik de 4 en de 7 intoetsen nu komt er eerst iq terwijl ik die niet heb toegevoegd....ook het woord "ik"krijg ik eerst il
echt zwaar irrtitant
maar er zijn er nog meer...zal ze nie allemaal noemen maar heb t idee dat deze foon woorden opslaat die je niet heb toegevoegd...

Mss andere gebruikers dezelfde klacht vindt t erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Kan iemand me al iets meer vertellen over het trilfunctie-probleem?

Mijn trilfunctie werkt namelijk niet meer:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:55
Heeft iemand al instellingen om te MMS'en via Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonDaaf schreef op 15 januari 2004 @ 08:04:
Heeft iemand al instellingen om te MMS'en via Telfort?
Nope.. dat werkt nog steeds niet. Bij Telfort zeggen ze van wel.. en je krijgt ook de instellingen.. maar het werkt niet. Het wachten is tot Nokia met een oplossing komt zeggen ze. Want ook op de Nokia website staan de instellingen nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amokjeeh,

Bedankt man het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
The Nokia 6620 voor de Amerikaanse markt, misschien later de 6600i

Triband (GSM 850/1800/1900Mhz)
GPRS and EDGE data (up to 118Kbps)
Dimensions: 108.7mm x 58.2mm x 23.6mm, Weight: 124g
Talk time: up to 4 hours, Standby time: up to 8 days
65K colour TFT screen (176x208 pixels)
Integrated camera with 640x480 resolution and 2x digital zoom
Video capture at QCIF (176x144) or subQCIF (128x96) resolutions
Symbian 7.0 Operating System
MMS/SMS/Email (SMTP, POP3, IMAP)
xHTML browser
MP3/AAC music player
SyncML capable
Nokia Wallet
Bluetooth and Infra-red
Java MIDP 2.0 Technology
Polyphonic ringtones
12MB internal memory and included 32MB MMC card

Bron: Mobile Burn

Kijk eens naar die foto's. Deze vind ik toch echt vele malen mooier dan de 6600.

[ Voor 66% gewijzigd door deuxani op 15-01-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 17:05:
Als ik een foto maak ik een donkere ruimte en hem dan op nachtmodus zet krijg ik allemaal "bewegende horizontale strepen" in het beeld. Ook als ik de foto maak is het wel heel duidelijk maar die rare strepen in beeld. Als het gewoon licht is dan heb ik daar geen last van en zijn de foto´s prachtig O-) Ook als ik een filmpje opneem heb ik dat.

Volgens een review op mobielburn.com(van Michael Oryl:http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=2&Id=544 ) is dat een hardwarefout. Weet iemand hier meer over?? wil het wel weten want mijn 8dagen omruilgarantie is bijna om :(

Gegroet
NIEMAND?? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging over Share instellingen.
Sorry, het antwoord was er al.

[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 15 januari 2004 @ 13:10:

xHTML browser
MP3/AAC music player
SyncML capable
Nokia Wallet
Bluetooth and Infra-red
Java MIDP 2.0 Technology
Polyphonic ringtones

Kijk eens naar die foto's. Deze vind ik toch echt vele malen mooier dan de 6600.
lol, nokia wilt het wel mooier laten maken. Maar steeds mislukt het. Ik vind laatste tijd de nokias erg lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
inderdaad, het lijkt wel of ze sinds kort aan het bezuinigen zijn op het materiaal waar ze de telefoons van maken, lijken allemaal plastic wegwerpdingen. Helaas moet ik zeggen, want de 6230 en deze 6620 zijn allebei qua functies supertelefoontjes

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 15 januari 2004 @ 13:10:

xHTML browser
MP3/AAC music player
SyncML capable
Nokia Wallet
Bluetooth and Infra-red
Java MIDP 2.0 Technology
Polyphonic ringtones

:( maar het enige verschil is het geheigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Geheugen, EDGE, MP3 Speler en Java MIDP 2.0 zijn de verschillen. Dat zijn toch best belangrijke verschillen moet ik zeggen. Wel typisch Nokia dat ze al zo snel komen met een verbeterde versie. Dat doen ze nou altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3 speler kan je er zelf ook nog wel op dumpe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 18:15:
mp3 speler kan je er zelf ook nog wel op dumpe...
Hangt ervan af....het is wel een verschil als het stereo is... i.p.v. mono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Is het eigenlijk mogelijk om Gameboy Advance-spellen
te spelen op de 6600?
Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
superpolm schreef op 15 januari 2004 @ 23:26:
Is het eigenlijk mogelijk om Gameboy Advance-spellen
te spelen op de 6600?
Weet iemand dat?
Dat wil ik ook wel weten, lekker de hele dag "mario-karten" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ik heb deze vraag al meermalen op deze forum gesteld zien staan maar tot nu toe nog geen antwoord, dus ik doe het maar nog een keer: weet er iemand hoe je met t-mobile kan wappen via gsm-verbinding? En of het uberhaupt mogelijk is met 6600. Er blijfen toch belminuten bij mij over en voor gprs-verbinding moet je appart betalen. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah! volgens mij ben ik een van de weinige die t gelukt is :D
als je je aanmeld op de t-mobile site en dan inlogt kan je ergens de instellinge naar je telefoon zenden... maar daar kies je 3650 en dan krijg je een sms met instellingen en ga daar heen en dan verander je:
- Draager gegevens naar gegevensoproep
dan opties naar geavanc. instell.
- proxy serveradres naar 010.010.010.010
- en proxy poortnummer naar 8080

dat moet alles zijn :) bij mij werkt t:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Wie kan er al op internet via het LAN.

Go to Settings - Connection - Access Points. Create new access point

Connection Name - Bluetooth DSL (Anything really)
Data Bearer - GPRS (Even if you don't have access to it)
Access Point Name - (Important must be the name of your PC shared via BT for your phone !!! Check Bluetooth - Paired Devices to be sure)
User name - None
Prompt password - No
Password - Leave as is
Authentication - Secure
>>>IP address - AUTOMATIC <<<

Now go to settings - connection - GPRS

GPRS connection - when needed
Access Point - (Same as access point name of computer on BT connection of your phone <check paired devices> )

go to opera or other web viewer, select your just created connection and surf web of course there must be internet access in your computer, I using cable it work for me

Het lukt mij toch niet om op internet te komen. Ik denk dat het ligt aan de seriele bluetooth poort die geen verbinding kan krijgen. Wie helpt.

[ Voor 3% gewijzigd door GeJe op 16-01-2004 14:15 ]

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op 16 januari 2004 @ 05:22:
Ik heb deze vraag al meermalen op deze forum gesteld zien staan maar tot nu toe nog geen antwoord, dus ik doe het maar nog een keer: weet er iemand hoe je met t-mobile kan wappen via gsm-verbinding? En of het uberhaupt mogelijk is met 6600. Er blijfen toch belminuten bij mij over en voor gprs-verbinding moet je appart betalen. Alvast bedankt
Op de nokia.com site kan je alleen gprs vinden zie ik. Voor wap zou ik als ik jou was ff bellen met de klantenservice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
het aanleggen van die bluetooth verbinding kan gewoon met een sitecom usb bluetooth adapter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchTSE schreef op 16 januari 2004 @ 15:05:
het aanleggen van die bluetooth verbinding kan gewoon met een sitecom usb bluetooth adapter toch?
Ja dat kan. Ik had zelf eerst de Mycom maar die gaf steeds error´s. Heb nu eentje van TDK gekocht bij de Belcompany. werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft een Nikia 6600 met tmobile waarop wayfinder wel werkt?
Ik wil graag de instellingen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een msn messenger vorm aan de praat op zijn 6600??
Ik heb tot nu een aantal versies van IM+ geprobeerd en Agile messenger, maar met geen van allen is het me gelukt.

Iemand suggesties? of andere msn varianten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 15:13:
[...]

Ja dat kan. Ik had zelf eerst de Mycom maar die gaf steeds error´s. Heb nu eentje van TDK gekocht bij de Belcompany. werkt prima.
Er zijn dus meer mensen die problemen hebben met Mycom BT dongle. Is TDK veel beter, of zijn er nog betere. Als ik een tweede dongle ga kopen dan wil ik wel dat die het goed doet. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amokjeeh schreef op 16 januari 2004 @ 00:27:
[...]

Dat wil ik ook wel weten, lekker de hele dag "mario-karten" _/-\o_
Waarschijnlijk kan dat niet omdat je hiervoor een emulator moet hebben waardoor er veel te veel ram geheugen nodig zou zijn... Op een ander forum hadden ze het erover dat het misschien mogelijk was om de spellen als het ware al ge emulate op de 6600 te zetten maar dat kan waarschijnlijk ook niet...

Ik baal er in ieder geval ook van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Zo, heb net heel dit topic gelezen (en ook die van de SX1).
Ik denk dat ik nu mijn keuze wel gemaakt heb.
De toetsen van de SX1 zijn me toch iets te lastig.
Er valt wel aan te wennen denk ik, maar je zal toch altijd 2 handen nodig hebben.

Nog wat vragjes over de 6600:

In dit topic las ik iets over een routeplanner icm een extern GPS systeem.
Heeft iemand dat al gerealiseerd en wat kost zo'n GPS systeem?

Kan je ook gewoon HTML bekijken met Opera ofzo (ik bedoel dus al de sites die met je pc ook bekijkt) zoiets kan toch wel met de SPV?

Met welke providers kan je nu al de functies van de 6600 benutten (GPRS, WAP, MMS)

Ik wil eigenlijk een abo bij Orange omdat alles daarbij inzit (MMS, GPRS, Share, MMS) <- Klopt dit?
Maar ze hebben nu zo'n mooie actie bij T-Moblie: € 50,00 p/m, 1 jaar, tel. = € 0,00.
Wat moet ik dan nog betalen bij T-Mobile? Kan je voor die € 50,00 alleen bellen?
Of zit daar ook GPRS, MMS ofzo bij?

Heeft iemand al speakers proberen aan te sluiten?

Ik heb ook gelezen over een pop poort (zit niet op deze tel), kan iemand mij uitleggen wat dat is?

Sorry dat sommige vragen off topic zijn, maar misschien dat iemand mij er toch antwoord op kan geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op 16 januari 2004 @ 21:47:
[...]

Er zijn dus meer mensen die problemen hebben met Mycom BT dongle. Is TDK veel beter, of zijn er nog betere. Als ik een tweede dongle ga kopen dan wil ik wel dat die het goed doet. Thanx
Tja bij elke dongle krijg je volgens mij een error: "phone is connected on com0". Daarna geeft hij "the device has disconnect the connection" maar na 5sec is hij toch verbonden. Ik heb de mycom weggedaan omdat hij ook een andere error gaf namelijk telkens dat mijn sever bezet was ofzo. ik moet activeren of opnieuw starten telkens doen. heb ik bij deze nog niet gehad.

Die van sitecom geeft volgens mij ook de error: "phone is connected on com0". Daarna geeft hij "the device has disconnect the connection". Kijk maar op de sitecom site.

Ik vind de TDK goed, maar alleen omdat hij tot nu toe gen error´s geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 12:54

Fjeze

AllesPerfect!

hallo allemaal,

als het goed is krijg ik aankomende week ook een nokia 6600 _/-\o_ _/-\o_
telefoon ziet er echt stoer uit, is tenminste weer eens wat anders. en wat een mogelijkheden!

maar weet er iemand nog apps die ik absoluut moet kopen voor mijn 6600? zoals remote contril, mini GPS, enz? zou het erg op prijs stellen.

ook iemand nog goede site's voor de nokia 6600?

alvast bedankt! en zal dit topic in de gate houden. en zoveel mogelijk problemen proberen op te lossen!

ciao

and remember No one Ever Really Dies

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
KiTsEr schreef op 16 januari 2004 @ 23:51:
Met welke providers kan je nu al de functies van de 6600 benutten (GPRS, WAP, MMS)

Ik wil eigenlijk een abo bij Orange omdat alles daarbij inzit (MMS, GPRS, Share, MMS) <- Klopt dit?
Maar ze hebben nu zo'n mooie actie bij T-Moblie: € 50,00 p/m, 1 jaar, tel. = € 0,00.
Wat moet ik dan nog betalen bij T-Mobile? Kan je voor die € 50,00 alleen bellen?
Of zit daar ook GPRS, MMS ofzo bij?
Je kan met elke provider functies van 6600 benutten, maar ik zou geen t-mobile nemen als je van plan bent veel gebruik maken van GPRS en MMS. Actie is natuurlijk heel aantrekkelijk maar ik heb hem zelf nu en je hebt echt te veel aan 450 belminuten per maand. GPRS en de rest zit er nl. niet bij en wappen via GSM- verbinding doen ze niet, tenminste nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

businka19 schreef op 17 januari 2004 @ 11:14:
[...]

Je kan met elke provider functies van 6600 benutten, maar ik zou geen t-mobile nemen als je van plan bent veel gebruik maken van GPRS en MMS. Actie is natuurlijk heel aantrekkelijk maar ik heb hem zelf nu en je hebt echt te veel aan 450 belminuten per maand. GPRS en de rest zit er nl. niet bij en wappen via GSM- verbinding doen ze niet, tenminste nu nog niet.
Via T-Mobile kun je wel wappen via GSM-data. Ik doe het zelf nl. ook met m'n 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Freshbie schreef op 17 januari 2004 @ 15:31:
[...]

Via T-Mobile kun je wel wappen via GSM-data. Ik doe het zelf nl. ook met m'n 6600.
Ik ben nog niet helemaal thuis met WAP en GPRS.
Ik dacht dat WAP en GPRS hetzelfde waren behalve:
GPRS betaal je alleen voor het aantal kb dat je up/download?
GPRS is sneller?

Klopt dit?

Kan je dan met WAPpen op dezelfde sites komen als met GPRS?

GPRS is toch gewoon de naam van de verbindingstype die je hebt met internet?

Kan je dan ook met WAP op het GSM netwerk ook MMS versturen?

Dan zou je dus alles van je (bel)bundel van TMobile kunnen doen.
Behalve SMS-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
gsm data gaat dat van je belminuten af dan?

en weet niet welk abbo jij hebt genomen maar de actie is 2 jarig 150 min per maand abbo + gratis 6600 ;) dus neem je dat gewoon als 450 teveel is :P

ga um trouwes ook bestellen, heeft er iemand al voorbeeldpics die gemaakt zijn met 6600, hoorde dat de camera zeer goed was :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
DutchTSE schreef op 17 januari 2004 @ 18:00:
gsm data gaat dat van je belminuten af dan?

en weet niet welk abbo jij hebt genomen maar de actie is 2 jarig 150 min per maand abbo + gratis 6600 ;) dus neem je dat gewoon als 450 teveel is :P

ga um trouwes ook bestellen, heeft er iemand al voorbeeldpics die gemaakt zijn met 6600, hoorde dat de camera zeer goed was :D 8)
Voor zover ik weet gaat WAPpen via GSM van je belmuniten af omdat je inBELT naar een sever?

Ik vind 2 jaar te veel, maar 450 minuten niet, dat bel ik makkelijk op.
Over een jaar zijn er weer andere leuke phones, daarom wil ik maar 1 jaar.

Orange vind ik daarom beter, omdat dan ALLES van je bundel af gaat.
En je kan voor € 6,00 onbeperkt gebruik maken van Share,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

KiTsEr schreef op 17 januari 2004 @ 17:55:
[...]

Ik ben nog niet helemaal thuis met WAP en GPRS.
Ik dacht dat WAP en GPRS hetzelfde waren behalve:
GPRS betaal je alleen voor het aantal kb dat je up/download?
GPRS is sneller?

Klopt dit?

Kan je dan met WAPpen op dezelfde sites komen als met GPRS?

GPRS is toch gewoon de naam van de verbindingstype die je hebt met internet?

Kan je dan ook met WAP op het GSM netwerk ook MMS versturen?

Dan zou je dus alles van je (bel)bundel van TMobile kunnen doen.
Behalve SMS-en.
Wap en GPRS zijn niet hetzelfde. WAP staat voor Wireless Application Protocol en ís het internetten op je mobiel.

Van Telecommagazine.nl:
Wat is Wap?
De naam Wireless Application Protocol, zegt het al: in feite is Wap een gestandaardiseerd protocol voor het opzetten van mobiele client-server applicaties over onder andere Internet. Wat Wap onderscheidt van andere protocollen is dat het speciaal ontworpen is met de beperkingen van een draadloze verbinding als uitgangspunt. Dit zijn vooral de beperkingen van de mobiele terminal zoals beperkte geheugencapaciteit, klein schermpje en toetsenbord, korte levensduur van de batterij, de beperkte bandbreedte en de betrouwbaarheid van de verbinding. De voornaamste onderdelen van het Wap-concept zijn de Wap gateway, de Wap microbrowser en de Wireless Mark-up Language (WML).
De Wap-standaard definieert twee onderdelen: een end-to-end applicatieprotocol en een omgeving gebaseerd op een browser. Het applicatieprotocol heeft een gelaagde structuur en is onderdeel van iedere Wap client. Aan de andere kant (de server) is dezelfde gelaagde structuur te vinden. Meestal neemt deze server de rol op zich van gateway.
GPRS is een verbindingstype, waarbij de data in pakketjes verstuurd wordt en je het netwerk alleen belast als je data opvraagt. Daarom hoef je bij GPRS alleen te betalen voor de verstuurde data.

Bij WAP via GSM-data bel je in op een nummer en dat werkt net als internet via de telefoonlijn. Je betaalt dan de minuten die je online bent. Dit gaat bij T-Mobile (en volgens mij bij alle providers) van je belminuten af.

Als je een site vindt waar je MMS kunt versturen zal dat ook gewoon via de WAP-verbinding gaan, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexited
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 20:17:
Heeft iemand al een msn messenger vorm aan de praat op zijn 6600??
Ik heb tot nu een aantal versies van IM+ geprobeerd en Agile messenger, maar met geen van allen is het me gelukt.

Iemand suggesties? of andere msn varianten?
check de instellingen op http://6600.info (dit lijkt wel spam, maar is het niet.. :o)
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 16:12:
Wie heeft een NOkia 6600 met tmobile waarop wayfinder wel werkt?
Ik wil graag de instellingen weten.
kan je wel internetten via opera? zoniet dan zie antwoord hierboven

1 - 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zaterdag in Nokia Store R'dam geweest en geinformeerd voor de software update, ze zeiden dat ik daar VOORLOPIG niet op hoeft te rekenen!!!

Zeker 3 - 4 maanden!!! dan heb ik hem al bijna een half jaar!

We blijven gewoon informeren haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heten die emulator van gba en gb color??

Wil ik ook wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lexited schreef op 18 januari 2004 @ 03:56:
[...]
check de instellingen op http://6600.info (dit lijkt wel spam, maar is het niet.. :o)
[...]
Welke instellingen,.. heb een beetje rondgekeken en op forum gezocht. Maar ze hebben het nergens over instellingem (althans,.. ik zie het nergens :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik ga morgen ff bellen met telecom.nu
Daar issie € 69,00 icm Orange Free 60
Hopelijk kan ik hem gelijk op halen.

Nu moet/wil ik er gelijk een Bluetooth dongle bij kopen.
Op de site van Alternate staan oa dongles van Sitecom en MSI.
Bij MyCom hebben ze er één van MyCom en MSI.

Welke kan ik het beste nemen? Ervaringen?

P.S.

Kan je alle (HTML) pagina's die met je IE op je pc kan bekijken ook met deze foon bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiesmiddags mensen, ik heb nu even een vraag (wat vrij n00b zal zijn maar dat moet ook kunnen).

Ik heb sinds gister de nokia 6600, en vind het een prachtig ding, heb een beetje de basic instellingen gedaan. Maar nu surf ik zo op internet en zie ik dat iedereen zn nokia met zn eigen computer verbind, om bijvoorbeeld mid-files erop te zetten, of foto's over te zetten, spelletjes toe te voegen, etc. Nu vraag ik mij dus af hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, moet ik een datakabel kopen? En hoe weet ik of mijn computer dit ondersteunt, of moet het anders?
Of moet ik iets met het modem doen, connecten met bluetooth of infrarood? Ik heb dus geen idee.

Ik hoor van jullie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
Ik heb zelf een MSI Bluetooth usb dongletje gekocht (+/- €40)
deze werkt hier perfect...

enigste vereiste aan je pc die er is is een usb poortje

heb met m'n vorige telefoon ook gespeeld met infrarood en datakabel
maar dit is echt het makkelijkst... :)

[ Voor 17% gewijzigd door Fox-Racing op 18-01-2004 16:25 ]

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, thnx, en aan die bijgeleverde installatie cd, heb ik daar nog wat aan? Ik heb pc guide geinstalleerd maar daar heb ik nog weinig aan als ik nog niet zo een apparaatje heb. USB is hier gewoon aanwezig dus dat moet geen probleem zijn..

edit: waar heb je hem trouwens gekocht? Zijn die dingen gewoon verkrijgbaar in de telecom winkels?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
bijgeleverde cd is voor de drivers van het dongletje ;)

ik heb hem zelf bij computerzaak gekocht (ook post order)

www.Informatique.nl en hier te vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Fox-Racing op 18-01-2004 16:52 ]

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf is nou weer een dongletje? :)

sorry voor mn ontwetendheid.. :|

is dit wat? http://hd.nl/product_info.php?products_id=C04015

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 16:58:
wtf is nou weer een dongletje? :)

sorry voor mn ontwetendheid.. :|
dat is dus dat bluetooth adaptertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
Zo heet zo'n stickje ;)

heb geen ervaring met die dynalink...

weet uit eigen ervaring dat die MSI goed werkt met de Nokia 6600 :)

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook maar de MSI Bluetooth (Dongel/Key, Class 2, USB) bestelt (29 pleuroos + 5 euro verzendkosten), mensen die meer ervaring hebben met informatique.nl? Weet iemand waar ik mijn wachtwoord kan wijzigen van informatique? Bij persoonlijke instellingen heb ik niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op 18 januari 2004 @ 15:45:

Kan je alle (HTML) pagina's die met je IE op je pc kan bekijken ook met deze foon bekijken?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje:

waar dient devolgende knop voor (potloodtje)

click hier voor de afbeelding

ik dacht dat het voor een bericht opstellen is ofzo, maar er gebeurt niks als ik er op druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
KiTsEr schreef op 18 januari 2004 @ 15:45:
Ik ga morgen ff bellen met telecom.nu
Daar issie € 69,00 icm Orange Free 60
Hopelijk kan ik hem gelijk op halen.

Nu moet/wil ik er gelijk een Bluetooth dongle bij kopen.
Op de site van Alternate staan oa dongles van Sitecom en MSI.
Bij MyCom hebben ze er één van MyCom en MSI.

Welke kan ik het beste nemen? Ervaringen??
Geen myCom in iedere geval, wat een flut ding, duurt ook jaren ow te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 18:57:
Nog een vraagje:

waar dient devolgende knop voor (potloodtje)

click hier voor de afbeelding

ik dacht dat het voor een bericht opstellen is ofzo, maar er gebeurt niks als ik er op druk..
Knippen, copieren en plakken bij opstellen van je contacten en berichten. Je kan het beste gewoon handleiding lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Freshbie schreef op 17 januari 2004 @ 15:31:
[...]

Hoe?!! Kan je aub alle instellingen stap voor stap op een rijtje zetten want ik heb het al zo vaak geprobeerd. Thanx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op 18 januari 2004 @ 19:04:
[...]

Knippen, copieren en plakken bij opstellen van je contacten en berichten. Je kan het beste gewoon handleiding lezen...
heb ik al grondig gedaan maar dat kwam ik niet tegen :)

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op 18 januari 2004 @ 19:07:
[...]

Hoe?!! Kan je aub alle instellingen stap voor stap op een rijtje zetten want ik heb het al zo vaak geprobeerd. Thanx alvast
goed lezen want ik heb 1/2 pagina's terug al gepost hoe ik het had gedaan :) dus ff kijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

businka19 schreef op 18 januari 2004 @ 19:07:
[...]

Mijn instellingen:

Instrumenten->instellingen->verbinding->toegangspunten
Dan opties->nieuw toegangspunt->standaardinst. gebr.
Naam: zelf bedenken
Drager gegevens: gegevensoproep
Inbelnummer: +31624000927
Gebruikersnaam: 316[rest telnr]
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: [t-mobile online wachtwoord]
Verificatie: normaal
Homepage: www.t-zones.nl
Data-oproep: ISDN v.110
Max. snelh. gegevens: 9600
Beveiliging: uit
Sessiemodus: tijdelijk

Daarna: opties->geavanc. instell.
IP-adres telefoon: automatisch
Primaire naamserver: 0.0.0.0
Secund. naamserver: 0.0.0.0
Proxy serveradres: 10.10.10.10
Proxy poortnummer: 8080
Terugbellen gebruik.: nee
Terugbellen: gebruik servernr.
Terugbelnummer: geen
Gbrk PPP-compressie: nee (op ja zetten werkt ook bij mij)
Login-script gebruik.: nee
Login-script: geen
Initialisatie modem: geen

En als laatste natuurlijk even naar Diensten->opties->instellingen->stand. toegangspunt: het zojuist ingestelde punt.

Wat je ook kunt doen: inloggen op t-mobile.nl en dan de instellingen van de Nokia 3650 laten sturen. Dan hoef je alleen het proxy serveradres en het proxy poortnummer in te stellen bij de geavanceerde instellingen.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Kan je ook "gewone" websites bekijken?
Of alleen wab sites?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.