heb ik geen last van..Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:06:
[...]
Ja trilfunctie doet het wel maar niet alleen trilfunctie. Je moet het in combinatie met een geluidje instellen
als ik gebeld word trilt hij wel
heb ik geen last van..Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:06:
[...]
Ja trilfunctie doet het wel maar niet alleen trilfunctie. Je moet het in combinatie met een geluidje instellen
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Verwijderd
Heb de Mycom dongle maar gehaald. JESUSSSSSSSSSs ik ben echt lang bezig geweest om het goed te krijgen. Niet normaal. Denk dat ik hem morgen ook maar ga ruilen voor een MSI. Kost wel 10eurotjes duurderDe myCom moet je allemaal via omwegen installeren. Echt lastig!!!!!!!Canaria schreef op 12 januari 2004 @ 14:42:
Ik heb geen problemen met de MSI. Die werkt hier prima in combinatie met een Sony Ericsson T610 en een Palm Tungsten en de standaard drivers die bijgeleverd werden. Ik heb WinXP Prof.
Zelf vind ik die MSI nogal bagger. Ik had 'm gehaald om te gebruiken met m'n Ericsson T39m. De drivers en software die er bij zaten gaven allemaal fouten bij mij. Zelfs de nieuwste versie kreeg ik niet goed aan de praat. Ik heb het geprobeerd op WinMe en WinXP Pro.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 22:50:
[...]
Heb de Mycom dongle maar gehaald. JESUSSSSSSSSSs ik ben echt lang bezig geweest om het goed te krijgen. Niet normaal. Denk dat ik hem morgen ook maar ga ruilen voor een MSI. Kost wel 10eurotjes duurderDe myCom moet je allemaal via omwegen installeren. Echt lastig!!!!!!!
Is die MSI die makkelijk te installeren?????? Is het wel waard om mijn Mycom te ruilen voor die en extra 10eurotjes neer te tellen????
Gegroet
Verwijderd
Verwijderd
w000t, mijn trilfunctie heeft het ook begeven wtf is het?!?Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 06:31:
Mijn trilfunctie heeft het begeven! En ik heb een dode pixel.![]()
Hebben meer mensen deze problemen?
Heb ik ook gehad, telefoon ge-herboot en het was terug inorde.Mclercx schreef op 13 januari 2004 @ 16:23:
[...]
w000t, mijn trilfunctie heeft het ook begeven wtf is het?!?
Support engineer
Verwijderd
WTF? ik zet gauw mijn trilfunctie uit hoorMclercx schreef op 13 januari 2004 @ 16:23:
[...]
w000t, mijn trilfunctie heeft het ook begeven wtf is het?!?
Verwijderd
Verwijderd
de msi is idd net zo kutFreshbie schreef op 12 januari 2004 @ 22:56:
[...]
Zelf vind ik die MSI nogal bagger. Ik had 'm gehaald om te gebruiken met m'n Ericsson T39m. De drivers en software die er bij zaten gaven allemaal fouten bij mij. Zelfs de nieuwste versie kreeg ik niet goed aan de praat. Ik heb het geprobeerd op WinMe en WinXP Pro.
Verwijderd
Ik heb een simlock vrije nokia 6600 en inderdaad zonder logo. Wel heb ik een 2 jarig abbo nij t-mobile.Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:26:
Weet iemand toevallig of er een logotje van t-mobile op de telefoon zit als je de simlockversie van T-Mobile koopt??
Zoals al eerder gemeld door Fox-Racing:Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 17:26:
Weet iemand toevallig of er een logotje van t-mobile op de telefoon zit als je de simlockversie van T-Mobile koopt??
Fox-Racing schreef op 10 januari 2004 @ 15:42:
[...]
Op toestellen van T-Mobile met een sim lock staat onder de camera een T-Mobile logo
iig op toestel met 2 jarig T-Mobile 150 abbo....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, misschien wel een mooi handeltjeVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 20:00:
Mijn achterkantje is te koop van m'n Nokia 6600!![]()
€100,- er staats niets op wat met T-Mobile te maken heeft!
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als ik denk wat je bedoelt is het: menuknop 2a3sec inhouden en je bent er....Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 00:03:
Weet iemand hoe je verschillende functies aan je joystick gekoppeld kunt krijgen?
Op een gegeven moment had ik het werkend . Joystick omhoog en dan kwam ik in het Favorieten menu en daar kon je via opties aan de joystick functies koppelen.
Dit was anders dan de Favorietn die via het menu zijn in te stellen.
Als ik de 6600 opnieuw start dan werken de functies bij joystick links(agenda),rechts(profielen) en naar beneden(infrarood). Als ik de joystick omhoog duw wordt Taskmanager afgesloten en daarna werkt de koppeling van functies aan de joystick niet meer.
Hoe kan ik Task manager weer opstarten? Ik vermoed dat daar de joystick aan functies te koppelen is.
Bij voorbaat dank
instellingen staan op 6600.info is hier al vaker langs gekomen, werkt prima hier.Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 23:55:
Hoe kan is msnen met een tmobile abbo? Ik heb agilemessenger geinstalleerd maar hij connect niet en heb toch echt werkende gprs! Is er een bepaalde instellingen ofzo?
Of een andere prog proberen?
1 - 2 - 3
Verwijderd
Hier was ik ook op zoek naar! Hoe heb je dat gedaan??????Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 00:03:
Weet iemand hoe je verschillende functies aan je joystick gekoppeld kunt krijgen?
Op een gegeven moment had ik het werkend . Joystick omhoog en dan kwam ik in het Favorieten menu en daar kon je via opties aan de joystick functies koppelen.
Dit was anders dan de Favorietn die via het menu zijn in te stellen.
Als ik de 6600 opnieuw start dan werken de functies bij joystick links(agenda),rechts(profielen) en naar beneden(infrarood). Als ik de joystick omhoog duw wordt Taskmanager afgesloten en daarna werkt de koppeling van functies aan de joystick niet meer.
Hoe kan ik Task manager weer opstarten? Ik vermoed dat daar de joystick aan functies te koppelen is.
Bij voorbaat dank
Verwijderd
Tja, dat zou alleen maar moeten als je de batterij een minuutje verwijderd hebt gehad . . .Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:22:
Ik weet niet of het al gemeld is maar soms als ik mijn telefoon aandoe dan moet ik opnieuw de tijd en datum invullen. Is het niet gemeld dan weer toe te voegen aan "BUGLIJST" van Macamba.....
Gegroet......
ik heb hem al een paar keer gerestart maar het helpt niets:sBlowie1999 schreef op 13 januari 2004 @ 16:27:
[...]
Heb ik ook gehad, telefoon ge-herboot en het was terug inorde.
Iemand al last van krassen op zijn scherm? Hoe kan men dit weg doen?
Verwijderd
Ik heb ondertussen een paar kleine krasjes, waaronder 1 diepe,....maar je ziet ze niet zo 1,2,3. (Gelukkig). Ik doe er wel voorzichtig mee enzo,...maar krasjes kan je denk ik nooit helemaal voorkomen. Tenzij je zo'n veiligheids plasticje erover doet...maar dat vind ik irri.Blowie1999 schreef op 13 januari 2004 @ 16:27:
Heb ik ook gehad, telefoon ge-herboot en het was terug inorde.
Iemand al last van krassen op zijn scherm? Hoe kan men dit weg doen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 12:12 ]
Verwijderd
Maar ik heb hem niet verwijderd. Heb hem uit gedaan en de volgende ochtend weer aan en toen deed die dat...Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 09:39:
[...]
Tja, dat zou alleen maar moeten als je de batterij een minuutje verwijderd hebt gehad . . .
Als je de batterij verwijderd om de sim of de MMC te verwijderen/plaatsen dan ben je
meestal op tijd om de batterij er weer in te doen en dan vraagt ie niet opnieuw om de datum.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 12:44 ]
Waar zit die radiofunctie als ik vragen mag?Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 11:06:
ding ownt zwaar kheb een een gameboy emulator en zit gameboy color gamez te spelen, afstandsbediening, mp3speler, radio etc...
weet iemand nog vette gamez die je over bluetooth ttege elkaar kan doen ?
Die zit er niet op
[ Voor 27% gewijzigd door amokjeeh op 14-01-2004 15:41 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 17:14 ]
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik het ookamokjeeh schreef op 14 januari 2004 @ 14:12:
[...]
Die zit er niet op
Edit: Eindelijk gelukt om te sharen met de 6600, als er mensen interesse hebben in de instellingen dan hoor ik het wel.
Support engineer
Geachte Dalunie, uw klacht is aan de buglist toegevoegd ;-)Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:22:
[..]
Ik weet niet of het al gemeld is maar soms als ik mijn telefoon aandoe dan moet ik opnieuw de tijd en datum invullen. Is het niet gemeld dan weer toe te voegen aan "BUGLIJST" van Macamba.....
Gegroet......
Verwijderd
Verwijderd
Hoi,amokjeeh schreef op 14 januari 2004 @ 14:12:
[...]
Die zit er niet op
Edit: Eindelijk gelukt om te sharen met de 6600, als er mensen interesse hebben in de instellingen dan hoor ik het wel.
Verwijderd
lezen blijft moeilijk he... LaborGardens in "Nokia 6600 - Deel 2"Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 22:33:
Hoi heb nu ook een Nokia 6600. In het begin scherm hrb ik als sneltoetsen links camera en rechts t zones. Hoe kan ik aan de rechter toets iets anders hangen?
Groeten,
M
1 - 2 - 3
Menu - Instrumenten - Instellingen - Verbinding - ToegangspuntenVerwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 21:05:
[...]
Hoi,
Zou je de instellingen voor share willen posten.
Thnx
Verwijderd
Verwijderd
Nope.. dat werkt nog steeds niet. Bij Telfort zeggen ze van wel.. en je krijgt ook de instellingen.. maar het werkt niet. Het wachten is tot Nokia met een oplossing komt zeggen ze. Want ook op de Nokia website staan de instellingen nog nietDonDaaf schreef op 15 januari 2004 @ 08:04:
Heeft iemand al instellingen om te MMS'en via Telfort?
[ Voor 66% gewijzigd door deuxani op 15-01-2004 13:18 ]
Verwijderd
NIEMAND??Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 17:05:
Als ik een foto maak ik een donkere ruimte en hem dan op nachtmodus zet krijg ik allemaal "bewegende horizontale strepen" in het beeld. Ook als ik de foto maak is het wel heel duidelijk maar die rare strepen in beeld. Als het gewoon licht is dan heb ik daar geen last van en zijn de foto´s prachtigOok als ik een filmpje opneem heb ik dat.
Volgens een review op mobielburn.com(van Michael Oryl:http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=2&Id=544 ) is dat een hardwarefout. Weet iemand hier meer over?? wil het wel weten want mijn 8dagen omruilgarantie is bijna om
Gegroet
Verwijderd
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 14:59 ]
Verwijderd
lol, nokia wilt het wel mooier laten maken. Maar steeds mislukt het. Ik vind laatste tijd de nokias erg lelijk...deuxani schreef op 15 januari 2004 @ 13:10:
The Nokia 6620 voor de Amerikaanse markt, misschien later de 6600i
Triband (GSM 850/1800/1900Mhz)
GPRS and EDGE data (up to 118Kbps)
Dimensions: 108.7mm x 58.2mm x 23.6mm, Weight: 124g
Talk time: up to 4 hours, Standby time: up to 8 days
65K colour TFT screen (176x208 pixels)
Integrated camera with 640x480 resolution and 2x digital zoom
Video capture at QCIF (176x144) or subQCIF (128x96) resolutions
Symbian 7.0 Operating System
MMS/SMS/Email (SMTP, POP3, IMAP)
xHTML browser
MP3/AAC music player
SyncML capable
Nokia Wallet
Bluetooth and Infra-red
Java MIDP 2.0 Technology
Polyphonic ringtones
12MB internal memory and included 32MB MMC card
Bron: Mobile Burn
Kijk eens naar die foto's. Deze vind ik toch echt vele malen mooier dan de 6600.
Digital Media Junkie
Verwijderd
deuxani schreef op 15 januari 2004 @ 13:10:
The Nokia 6620 voor de Amerikaanse markt, misschien later de 6600i
Triband (GSM 850/1800/1900Mhz)
GPRS and EDGE data (up to 118Kbps)
Dimensions: 108.7mm x 58.2mm x 23.6mm, Weight: 124g
Talk time: up to 4 hours, Standby time: up to 8 days
65K colour TFT screen (176x208 pixels)
Integrated camera with 640x480 resolution and 2x digital zoom
Video capture at QCIF (176x144) or subQCIF (128x96) resolutions
Symbian 7.0 Operating System
MMS/SMS/Email (SMTP, POP3, IMAP)
xHTML browser
MP3/AAC music player
SyncML capable
Nokia Wallet
Bluetooth and Infra-red
Java MIDP 2.0 Technology
Polyphonic ringtones
12MB internal memory and included 32MB MMC card
Bron: Mobile Burn
Kijk eens naar die foto's. Deze vind ik toch echt vele malen mooier dan de 6600.
Verwijderd
Hangt ervan af....het is wel een verschil als het stereo is... i.p.v. monoVerwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 18:15:
mp3 speler kan je er zelf ook nog wel op dumpe...
Dat wil ik ook wel weten, lekker de hele dag "mario-karten"superpolm schreef op 15 januari 2004 @ 23:26:
Is het eigenlijk mogelijk om Gameboy Advance-spellen
te spelen op de 6600?
Weet iemand dat?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door GeJe op 16-01-2004 14:15 ]
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
Op de nokia.com site kan je alleen gprs vinden zie ik. Voor wap zou ik als ik jou was ff bellen met de klantenservicebusinka19 schreef op 16 januari 2004 @ 05:22:
Ik heb deze vraag al meermalen op deze forum gesteld zien staan maar tot nu toe nog geen antwoord, dus ik doe het maar nog een keer: weet er iemand hoe je met t-mobile kan wappen via gsm-verbinding? En of het uberhaupt mogelijk is met 6600. Er blijfen toch belminuten bij mij over en voor gprs-verbinding moet je appart betalen. Alvast bedankt
Verwijderd
Ja dat kan. Ik had zelf eerst de Mycom maar die gaf steeds error´s. Heb nu eentje van TDK gekocht bij de Belcompany. werkt prima.DutchTSE schreef op 16 januari 2004 @ 15:05:
het aanleggen van die bluetooth verbinding kan gewoon met een sitecom usb bluetooth adapter toch?
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn dus meer mensen die problemen hebben met Mycom BT dongle. Is TDK veel beter, of zijn er nog betere. Als ik een tweede dongle ga kopen dan wil ik wel dat die het goed doet. ThanxVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 15:13:
[...]
Ja dat kan. Ik had zelf eerst de Mycom maar die gaf steeds error´s. Heb nu eentje van TDK gekocht bij de Belcompany. werkt prima.
Verwijderd
Waarschijnlijk kan dat niet omdat je hiervoor een emulator moet hebben waardoor er veel te veel ram geheugen nodig zou zijn... Op een ander forum hadden ze het erover dat het misschien mogelijk was om de spellen als het ware al ge emulate op de 6600 te zetten maar dat kan waarschijnlijk ook niet...amokjeeh schreef op 16 januari 2004 @ 00:27:
[...]
Dat wil ik ook wel weten, lekker de hele dag "mario-karten"
Verwijderd
Tja bij elke dongle krijg je volgens mij een error: "phone is connected on com0". Daarna geeft hij "the device has disconnect the connection" maar na 5sec is hij toch verbonden. Ik heb de mycom weggedaan omdat hij ook een andere error gaf namelijk telkens dat mijn sever bezet was ofzo. ik moet activeren of opnieuw starten telkens doen. heb ik bij deze nog niet gehad.businka19 schreef op 16 januari 2004 @ 21:47:
[...]
Er zijn dus meer mensen die problemen hebben met Mycom BT dongle. Is TDK veel beter, of zijn er nog betere. Als ik een tweede dongle ga kopen dan wil ik wel dat die het goed doet. Thanx
Fly or Die
Je kan met elke provider functies van 6600 benutten, maar ik zou geen t-mobile nemen als je van plan bent veel gebruik maken van GPRS en MMS. Actie is natuurlijk heel aantrekkelijk maar ik heb hem zelf nu en je hebt echt te veel aan 450 belminuten per maand. GPRS en de rest zit er nl. niet bij en wappen via GSM- verbinding doen ze niet, tenminste nu nog niet.KiTsEr schreef op 16 januari 2004 @ 23:51:
Met welke providers kan je nu al de functies van de 6600 benutten (GPRS, WAP, MMS)
Ik wil eigenlijk een abo bij Orange omdat alles daarbij inzit (MMS, GPRS, Share, MMS) <- Klopt dit?
Maar ze hebben nu zo'n mooie actie bij T-Moblie: € 50,00 p/m, 1 jaar, tel. = € 0,00.
Wat moet ik dan nog betalen bij T-Mobile? Kan je voor die € 50,00 alleen bellen?
Of zit daar ook GPRS, MMS ofzo bij?
Via T-Mobile kun je wel wappen via GSM-data. Ik doe het zelf nl. ook met m'n 6600.businka19 schreef op 17 januari 2004 @ 11:14:
[...]
Je kan met elke provider functies van 6600 benutten, maar ik zou geen t-mobile nemen als je van plan bent veel gebruik maken van GPRS en MMS. Actie is natuurlijk heel aantrekkelijk maar ik heb hem zelf nu en je hebt echt te veel aan 450 belminuten per maand. GPRS en de rest zit er nl. niet bij en wappen via GSM- verbinding doen ze niet, tenminste nu nog niet.
Ik ben nog niet helemaal thuis met WAP en GPRS.Freshbie schreef op 17 januari 2004 @ 15:31:
[...]
Via T-Mobile kun je wel wappen via GSM-data. Ik doe het zelf nl. ook met m'n 6600.
Voor zover ik weet gaat WAPpen via GSM van je belmuniten af omdat je inBELT naar een sever?DutchTSE schreef op 17 januari 2004 @ 18:00:
gsm data gaat dat van je belminuten af dan?
en weet niet welk abbo jij hebt genomen maar de actie is 2 jarig 150 min per maand abbo + gratis 6600dus neem je dat gewoon als 450 teveel is
ga um trouwes ook bestellen, heeft er iemand al voorbeeldpics die gemaakt zijn met 6600, hoorde dat de camera zeer goed was![]()
Wap en GPRS zijn niet hetzelfde. WAP staat voor Wireless Application Protocol en ís het internetten op je mobiel.KiTsEr schreef op 17 januari 2004 @ 17:55:
[...]
Ik ben nog niet helemaal thuis met WAP en GPRS.
Ik dacht dat WAP en GPRS hetzelfde waren behalve:
GPRS betaal je alleen voor het aantal kb dat je up/download?
GPRS is sneller?
Klopt dit?
Kan je dan met WAPpen op dezelfde sites komen als met GPRS?
GPRS is toch gewoon de naam van de verbindingstype die je hebt met internet?
Kan je dan ook met WAP op het GSM netwerk ook MMS versturen?
Dan zou je dus alles van je (bel)bundel van TMobile kunnen doen.
Behalve SMS-en.
GPRS is een verbindingstype, waarbij de data in pakketjes verstuurd wordt en je het netwerk alleen belast als je data opvraagt. Daarom hoef je bij GPRS alleen te betalen voor de verstuurde data.Wat is Wap?
De naam Wireless Application Protocol, zegt het al: in feite is Wap een gestandaardiseerd protocol voor het opzetten van mobiele client-server applicaties over onder andere Internet. Wat Wap onderscheidt van andere protocollen is dat het speciaal ontworpen is met de beperkingen van een draadloze verbinding als uitgangspunt. Dit zijn vooral de beperkingen van de mobiele terminal zoals beperkte geheugencapaciteit, klein schermpje en toetsenbord, korte levensduur van de batterij, de beperkte bandbreedte en de betrouwbaarheid van de verbinding. De voornaamste onderdelen van het Wap-concept zijn de Wap gateway, de Wap microbrowser en de Wireless Mark-up Language (WML).
De Wap-standaard definieert twee onderdelen: een end-to-end applicatieprotocol en een omgeving gebaseerd op een browser. Het applicatieprotocol heeft een gelaagde structuur en is onderdeel van iedere Wap client. Aan de andere kant (de server) is dezelfde gelaagde structuur te vinden. Meestal neemt deze server de rol op zich van gateway.
check de instellingen op http://6600.info (dit lijkt wel spam, maar is het niet..Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 20:17:
Heeft iemand al een msn messenger vorm aan de praat op zijn 6600??
Ik heb tot nu een aantal versies van IM+ geprobeerd en Agile messenger, maar met geen van allen is het me gelukt.
Iemand suggesties? of andere msn varianten?
kan je wel internetten via opera? zoniet dan zie antwoord hierbovenVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 16:12:
Wie heeft een NOkia 6600 met tmobile waarop wayfinder wel werkt?
Ik wil graag de instellingen weten.
1 - 2 - 3
Verwijderd
Verwijderd
Welke instellingen,.. heb een beetje rondgekeken en op forum gezocht. Maar ze hebben het nergens over instellingem (althans,.. ik zie het nergenslexited schreef op 18 januari 2004 @ 03:56:
[...]
check de instellingen op http://6600.info (dit lijkt wel spam, maar is het niet..)
[...]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 16:01 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Fox-Racing op 18-01-2004 16:25 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 16:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Fox-Racing op 18-01-2004 16:52 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 17:04 ]
dat is dus dat bluetooth adaptertjeVerwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 16:58:
wtf is nou weer een dongletje?
sorry voor mn ontwetendheid..
Verwijderd
Verwijderd
?KiTsEr schreef op 18 januari 2004 @ 15:45:
Kan je alle (HTML) pagina's die met je IE op je pc kan bekijken ook met deze foon bekijken?
Verwijderd
Geen myCom in iedere geval, wat een flut ding, duurt ook jaren ow te installeren.KiTsEr schreef op 18 januari 2004 @ 15:45:
Ik ga morgen ff bellen met telecom.nu
Daar issie € 69,00 icm Orange Free 60
Hopelijk kan ik hem gelijk op halen.
Nu moet/wil ik er gelijk een Bluetooth dongle bij kopen.
Op de site van Alternate staan oa dongles van Sitecom en MSI.
Bij MyCom hebben ze er één van MyCom en MSI.
Welke kan ik het beste nemen? Ervaringen??
Knippen, copieren en plakken bij opstellen van je contacten en berichten. Je kan het beste gewoon handleiding lezen...Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 18:57:
Nog een vraagje:
waar dient devolgende knop voor (potloodtje)
click hier voor de afbeelding
ik dacht dat het voor een bericht opstellen is ofzo, maar er gebeurt niks als ik er op druk..
Hoe?!! Kan je aub alle instellingen stap voor stap op een rijtje zetten want ik heb het al zo vaak geprobeerd. Thanx alvastFreshbie schreef op 17 januari 2004 @ 15:31:
[...]
Via T-Mobile kun je wel wappen via GSM-data. Ik doe het zelf nl. ook met m'n 6600.
Verwijderd
heb ik al grondig gedaan maar dat kwam ik niet tegenbusinka19 schreef op 18 januari 2004 @ 19:04:
[...]
Knippen, copieren en plakken bij opstellen van je contacten en berichten. Je kan het beste gewoon handleiding lezen...
Verwijderd
goed lezen want ik heb 1/2 pagina's terug al gepost hoe ik het had gedaanbusinka19 schreef op 18 januari 2004 @ 19:07:
[...]
Hoe?!! Kan je aub alle instellingen stap voor stap op een rijtje zetten want ik heb het al zo vaak geprobeerd. Thanx alvast
Mijn instellingen:businka19 schreef op 18 januari 2004 @ 19:07:
[...]
Hoe?!! Kan je aub alle instellingen stap voor stap op een rijtje zetten want ik heb het al zo vaak geprobeerd. Thanx alvast
Kan je ook "gewone" websites bekijken?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq