Wisten jullie dat de 6600 niet zo goed tegen bier kan? Nou dan bij deze
Verwijderd
rb338:
Ben het met je eens dat dat de oplossing is.
Alle gegevens staan ook zo in m'n 6310i.
Maar als je alles kopieërt naar de 6600 krijg je alle gegevens los (Jan, Jan1 etc).
Daarom was mijn vraag of ik dit ook kon bekijken in de telefoonlijst, tijdens het toevoegen van een contact.
Bij Nokia werkt dat super door op het # te drukken
Het is heel veel gedoe om m'n hele telefoonboek weer aan te passen.
Ik weet dat het via de PC veel sneller kan, maar het moet toch ook met zo'n super toestel lukken
Ben het met je eens dat dat de oplossing is.
Alle gegevens staan ook zo in m'n 6310i.
Maar als je alles kopieërt naar de 6600 krijg je alle gegevens los (Jan, Jan1 etc).
Daarom was mijn vraag of ik dit ook kon bekijken in de telefoonlijst, tijdens het toevoegen van een contact.
Bij Nokia werkt dat super door op het # te drukken
Het is heel veel gedoe om m'n hele telefoonboek weer aan te passen.
Ik weet dat het via de PC veel sneller kan, maar het moet toch ook met zo'n super toestel lukken

Verwijderd
Zijn baasje waarschijnlijk ook niet dan!Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 09:50:
Wisten jullie dat de 6600 niet zo goed tegen bier kan? Nou dan bij deze
Iemand al flexe poly beltonen die de chip optimaal benutten?! Ben nog niets tegengekomen (behalve voor de Samsungs dan...
Lag er inderdaad aan dat ik parities gebruik nu werkt het wel echt veel relaxter nu! Nu moet ik alleen nog een nieuwe MMC heb er nu een van 32MB das niks natuurlijk, waar kan ik het beste zo'n ding kopen en moet mijn huidige kaart er dan uit of kunnen er meerdere in?Ptoeneigh schreef op 05 februari 2004 @ 22:52:
[...]
Hey! ik heb dit probleem ook gehad,
je moet ff bij nokia.com bij 7650 kijken, registercleaner downloaden, uitvoeren..
het ligt aan je register!
waar het OOK aan kan liggen is als je partities gebruikt op je pc,
dan verwijst hij in het register standaard naar C:/ terwijl jou programfiles misschien op F staan zoals bij mij..
dit moet je ff fixen in het register.
als je er niet uitkomt, moet je nokia bellen, (belgen) en vragen naar de DATA afdeling en dan vragen naar Roy, die weet alles!
Always Look On The Bright Side Of Life!
Verwijderd
is er nog een ander met pcsuite vergelijkbaar programma voor de telefoon?
als ik nu pc suite opstart zegt hij: failed to create empty document
als ik nu pc suite opstart zegt hij: failed to create empty document
Ik heb bij MyCom een MMC kaartje van 128 MB gekocht voor 43 euro. Da's zo'n beetje het goedkoopste wat je kan vinden. Bij de tweakshop kosten ze 40 euro, maar daar komt 10 euro verzendkosten bovenop.Johannn schreef op 06 februari 2004 @ 15:30:
[...]
Lag er inderdaad aan dat ik parities gebruik nu werkt het wel echt veel relaxter nu! Nu moet ik alleen nog een nieuwe MMC heb er nu een van 32MB das niks natuurlijk, waar kan ik het beste zo'n ding kopen en moet mijn huidige kaart er dan uit of kunnen er meerdere in?
Uiteraard kan er maar 1 kaartje in
heb ik om 17 uur de 6600 gekocht,pak ik hem net uit en.....franstalig boekje erbij en geen nederlands!!!!!!! @#$#@#!!! hoe kan dat nou??? ik koop daar al mijn nok's en heb dit nog nooit eerder gehad!! en nu?kan wel janken!
Verwijderd
http://www.nokia.com/noki...3&languageId=13&x=31&y=10 .......rooie60 schreef op 06 februari 2004 @ 21:00:
heb ik om 17 uur de 6600 gekocht,pak ik hem net uit en.....franstalig boekje erbij en geen nederlands!!!!!!! @#$#@#!!! hoe kan dat nou??? ik koop daar al mijn nok's en heb dit nog nooit eerder gehad!! en nu?kan wel janken!
ja daar heb ik niks aan he die kan ik niet in mijn tas ff meenemen,maar hoe kan dit?vroeg ik?is dit toestel nu anders?menu is wel ned. (gzd) leg ff uit aub ik snap er geen reet van .......sorry maar ben pissig
niet op jullie hoor!
is dit toestel hetzelfde als dat ik er een kocht waar een ned.handleiding in zat?stel me ff gerust als dat kan? ;-)
niet op jullie hoor!
is dit toestel hetzelfde als dat ik er een kocht waar een ned.handleiding in zat?stel me ff gerust als dat kan? ;-)
Alles wat via het acces point name "wap" gaat en door de proxy server van Orange is gratis. Dat komt dus neer op websites (incl. plaatjes, filmpjes, misschien wel hele dvd-images als de proxyserver dat leuk vindVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 22:36:
[...]
En wat houd dat in dat ik alleen sites kan bekijken (zonder plaatjes?)
maar ik niks mag downloaden?(Na 2 mb)
[ Voor 13% gewijzigd door straat op 06-02-2004 21:55 ]
Laat je niet gek maken.. het NL boekje is er gewoon uit gevallen.rooie60 schreef op 06 februari 2004 @ 21:25:
ja daar heb ik niks aan he die kan ik niet in mijn tas ff meenemen,maar hoe kan dit?vroeg ik?is dit toestel nu anders?menu is wel ned. (gzd) leg ff uit aub ik snap er geen reet van .......sorry maar ben pissig
niet op jullie hoor!
kijk even rustig naar je doosje en de sticker er op, daar staat vast wel iets van benelux..
verder een frans boekje.. waarsch met een antwoordkaart naar belgie er in (clubnokia) zegt ook al genoeg..
verder maakt het geen zak uit hoor allemaal dezelfde brakke sowftware of ie nu uit NL komt of uit australie.
heb de versie bekeken is : V3.42.1 16-10-03 NHL-10
dus wel nederlandse?
ennuh boekje eruitgevallen??lijkt me sterk dan is deze eerder uit de doos geweest!!! ik bel morgen gelijk op
dus wel nederlandse?
ennuh boekje eruitgevallen??lijkt me sterk dan is deze eerder uit de doos geweest!!! ik bel morgen gelijk op
Bestaat er een blue tooth chat-programma voor deze telefoon?
Kan je met bv. msn via BT tjetten?
Kan je met bv. msn via BT tjetten?
YepVerwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 20:10:
heeft iemand dit programma al?
http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=92

Op zich wel handig... maar het grote nadeel is dat cellen in elkaar overlopen. Hij pakt het sterkste signaal. Dus als je op een bepaald punt een cel hebt gemarkeert zodat je telefoon op stil komt te staan... en hij pakt een sterkere cell dan zet hij het geluid weer aan, terwijl je het niet weet.
Je moet dus goed alle cellen invoeren en koppelen. Als je dan bijvoorbeeld heel je school opgeslagen hebt kun je die wel op stil instellen. Alleen heb je dan een aantal meter buiten school er misschien ook weer last van. Hij zal niet omschakelen als je de deur uitstapt.
Verwijderd
Ik kan gratis mijn SE T-610 ruilen voor een Nokia 6600, wat raden jullie mij aan?, zijn jullie helemaal tevreden over de Nokia 6600?
Verwijderd
ik heb net mijn t610 met een vriend geruild voor de nokia 6600, ik ben er blij mee 
Maar er staat op de achterkant T-Mobile, weet iemand hoe ik dit netjes weg kan halen? werkt het suikerklont truukje hier ook, net als bij de T-610?
Maar er staat op de achterkant T-Mobile, weet iemand hoe ik dit netjes weg kan halen? werkt het suikerklont truukje hier ook, net als bij de T-610?
suikerklont truukje?Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 22:41:
ik heb net mijn t610 met een vriend geruild voor de nokia 6600, ik ben er blij mee
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
je moet inderdaad meerdere cellen selecteren voor bv werk of school. maar opzich wel handig toch? ik hoop de er ook een routeplanner komt die met dit princiepe werkt. niet zo nauwkeuring(ik denk om de 300/400 meter) maar toch er leuk.zerosignal schreef op 07 februari 2004 @ 13:36:
[...]
Yep
Op zich wel handig... maar het grote nadeel is dat cellen in elkaar overlopen. Hij pakt het sterkste signaal. Dus als je op een bepaald punt een cel hebt gemarkeert zodat je telefoon op stil komt te staan... en hij pakt een sterkere cell dan zet hij het geluid weer aan, terwijl je het niet weet.
Je moet dus goed alle cellen invoeren en koppelen. Als je dan bijvoorbeeld heel je school opgeslagen hebt kun je die wel op stil instellen. Alleen heb je dan een aantal meter buiten school er misschien ook weer last van. Hij zal niet omschakelen als je de deur uitstapt.
Verwijderd
Bij de T610 kon je het heel voor zichtig wegschuren met een suikerklontje zonder krassen te maken op het ALUMINIUM frontje. Het kan best zijn dat het plastic frontje van de nokia 6600 wel beschadigd...
met de blauwe kant van een gum ook! lukt ook
Haha waanzin..! waar gaat dit over ;-) kijk uit daar mee..Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 23:32:
[...]
Bij de T610 kon je het heel voor zichtig wegschuren met een suikerklontje zonder krassen te maken op het ALUMINIUM frontje. Het kan best zijn dat het plastic frontje van de nokia 6600 wel beschadigd...
ik probeer dat soort dingen van te voren altijd op demo's in de winkel..
bij vodafone bijvoorbeeld krijg je ze er met geen moeite af. (zonder te beschadigen dus)
en bij Nokia toestellen zou ik het maar niet proberen want die soort lak slijt ook,
bijvoorbeeld achter bij de camera zit zo'n pinnetje (en net als op de 5-toets) daar is de lak al een beetje van versleten bij mij,
en ik voorspel bij het zien van bijvoorbeeld ene gebruikte 6610
dat de 6600, aan de zijkanten van het display (verhogingen daar) ook op den duur kan gaan slijten.
belangrijker.. hoe zit het gvd met die software?! grr..
fijn weekend allemaal!
en ehh Rooie60: ja hoor het is de goede.. het is de zelfde als iedereen heeft,
en die doos.. hij kan echt wel open zijn geweest hoor, zeker in de winkel hebben ze er een handje aan om ze open te maken en aan iedereen te laten zien.
let maar eens op het zegel.
bij mijn 3650 waren er zelfs al foto's mee gemaakt!
niet dat het EIGENLIJK iets uitmaakt want je hebt gewoon een jaar garantie ;-)
simlockvrije toestellen van nokia zijn niet verzegeld,maar krijg nieuw ned. boekje ;-) gaan ze bestellen de foon was nog niet aangeraakt,want ik lette erop!! en in die winkel kennen ze me kocht daar ook de 3650 simvrij en ze weten dat ik dan gelijk weer op de stoep sta hahahaah
Ik lees er weinig van dus post ik de vraag maar:
Een leerling van mij heeft de 6600 en ik heb dat ding eens bekeken... het opstarten (aanzetten) duurt denk ik tussen de 40 en de 60 seconden !!!!, duurt dat bij iedereen zo traag ??
Ook vindt ik in het config menu de mapjes nogal bleek (flets) ???
Een leerling van mij heeft de 6600 en ik heb dat ding eens bekeken... het opstarten (aanzetten) duurt denk ik tussen de 40 en de 60 seconden !!!!, duurt dat bij iedereen zo traag ??
Ook vindt ik in het config menu de mapjes nogal bleek (flets) ???
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
jah het opstarten duurt idd een tijd. config menu is gewoon normaal.
heb de telefoon nu 8 dagen, en ben gisteren hem gaan ruilen omdat er 3 !! dode pixels in zaten. Kreeg meteen een nieuwe mee van de belcompany
op de nieuwe nog geen dode pixels gevonden, maar toch jammer dat je adresboek op je telefoon bleek te staan
kan ik weer alles gaan overtype
heb de telefoon nu 8 dagen, en ben gisteren hem gaan ruilen omdat er 3 !! dode pixels in zaten. Kreeg meteen een nieuwe mee van de belcompany
op de nieuwe nog geen dode pixels gevonden, maar toch jammer dat je adresboek op je telefoon bleek te staan

Backup ???DutchTSE schreef op 08 februari 2004 @ 11:08:
jah het opstarten duurt idd een tijd. config menu is gewoon normaal.
heb de telefoon nu 8 dagen, en ben gisteren hem gaan ruilen omdat er 3 !! dode pixels in zaten. Kreeg meteen een nieuwe mee van de belcompany![]()
op de nieuwe nog geen dode pixels gevonden, maar toch jammer dat je adresboek op je telefoon bleek te staankan ik weer alles gaan overtype
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Handig hoor dat MiniGPS ik gebruik het al best een tijd (ook al op de 3650)zerosignal schreef op 07 februari 2004 @ 13:36:
[...]
Yep
bijvoorbeeld als je vaak het zelfde traject met de trein reist, vooral 'savonds weet je dan nooit precies waar je bent. Als je dan vertraging hebt.. (en dat heb je nog wel eens bij die klote NS) dan wil je soms ook graag weten waar je bent, en hoe lang het nog zal duren voordat je op je bestemming aan komt... kun je dus inschatten of je je bus nog gaat halen bijvoorbeeld.
Nou wat ik gedaan heb is tussen 2 stations, bijvoorbeeld Utrecht - Den Bosch dat is een lang stuk.. heb ik alle cellen opgeslagen (dat zijn er heel wat) en als het er 50 zijn.. heb ik dat er achter gezet.. iedere cel heet dan bijv Utrecht-dBosch 1/50, 2/50 3/50 enz enz.. zo kun je je positie goed inschatten.. in ieder geval de tijd/afstand tot je bestemming.
je kunt natuurlijk ook overal een plaats bij zetten...
nou ik heb het 1 weekje allemaal ingesteld en heb er al vaak dankbaar gebruik van kunnen maken.
Ook op m'n werk gaat ie altijd netjes stil, en als ik het gebied uit ben gaat ie weer normaal.. ideaal dus ;)!
PS wie van jullie is al eens ge-blue-jacked?
in de spits zijn er wel eens mensen met hun laptop aan de gang in de trein..
die blijven dan visitekaartjes sturen, daarin staat dan dat je gebluejacked bent en ze verwijzen je naar een internetsite enzo..
soms wel irri.. wel moeilijk om te achterhalen WIE het is.. als de hele universiteit in de trein zin en dus 8 van de 10 mensen een laptop aan hebben staan..
zou wel handig zijn als je zo'n signaal kon peilen.. net als op je PC de sterkte peilen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ptoeneigh op 08-02-2004 12:09 ]
verschijnen die dode pixels gelijk al?of kan dat ook naar een paar dagen of weken!!!!! ik heb hem nu 3 dagen,moet er niet aan denken dat zoiets later nog gebeurd!!
Ik heb tot nu toe echt ontichelijk veel mensen gebluejackedPtoeneigh schreef op 08 februari 2004 @ 12:05:
[...]
PS wie van jullie is al eens ge-blue-jacked?
in de spits zijn er wel eens mensen met hun laptop aan de gang in de trein..
die blijven dan visitekaartjes sturen, daarin staat dan dat je gebluejacked bent en ze verwijzen je naar een internetsite enzo..
soms wel irri.. wel moeilijk om te achterhalen WIE het is.. als de hele universiteit in de trein zin en dus 8 van de 10 mensen een laptop aan hebben staan..
zou wel handig zijn als je zo'n signaal kon peilen.. net als op je PC de sterkte peilen.
Verwijderd
Ik heb dus ook al een dode pixel.... Meteen vanuit de doos.... Zag iedere keer al een puntje zitten maar had er verder geen aandacht aan geschonken...( dacht dat jet vuil was..
)
Isser een minimum aan dode pixels eer je toestel terug wordt genomen?! Ik heb hem namelijk ook bij Belcompany gekocht......

Isser een minimum aan dode pixels eer je toestel terug wordt genomen?! Ik heb hem namelijk ook bij Belcompany gekocht......
Verwijderd
Heeft iemand wat goede sites voor programmatjes en spelletjes voor de Nokia 6600?
Ik heb een MP3 bestand naar mijn telefoon gestuurd maar hij kan hem niet afspelen. Hoe komt dit? heb ik hier een speciaal programmatje voor nodig of hoort die nokia 6600 dit standaard al te kunnen?
Ik heb een MP3 bestand naar mijn telefoon gestuurd maar hij kan hem niet afspelen. Hoe komt dit? heb ik hier een speciaal programmatje voor nodig of hoort die nokia 6600 dit standaard al te kunnen?
Nouja het kan geen kwaad eigenlijk..EmRuTToY schreef op 08 februari 2004 @ 16:55:
[...]
Ik heb tot nu toe echt ontichelijk veel mensen gebluejackedIn de film, op het perron, in de vakantiebeurs, dus vooral op drukke plekken. Ik ben nog nooit gebluejacked, maar ik heb dan ook niet altijd mn BT aanstaan (ivm. batterijduur). Maar de enige manier om te achterhalen wie het heeft gedaan is gewoon opstaan en schreeuwen: "Heeeeeee mn telefoon is gehacked!!!". En dan kijken wie zich helemaal kapotlacht
de tel vraag of hij de verbinding of visitekaartje mag accepteren..
ik vind het wel storen als mensen verbinding proberen te maken met m'n phone.
dan kunnen ze dus in m'n phone.. foto's enzo.
nee niet leuk.. zeker als er van die sukkels zijn die dan ook nog eens op "ja" klikken ben je dom.
Ik doe het zelf nooit dat bluejacken.. maar heel soms als ik me ECHT verveel is het wel leuk om te zien hoeveel mensen er in de buurt zijn met BT.
Maar mensen die echt serieus proberen de hacken.. zoals laatst als ze aan de gang blijven.. als ik wist wie het was had ik zijn laptop door de hele trein geschopt.
Zit je te internetten of te sms-en krijg je de hele tijd van die irritante meldingen.. verbinding accepteren van DrBlue? echt irri
[ Voor 8% gewijzigd door Ptoeneigh op 08-02-2004 20:21 ]
Weet iemand of je je gewone email met de 6600 kan ophalen. Ik heb mijn wanadoo instellingen overgezet maarhij zegt steeds dat ie de internet server niet kan vinden.
wil iemand aub zeggen hoe ik het snelst bij mij ringtones,belmelodiene kom???ik heb alleen nog franse handleiding
thnx alvast
thnx alvast
Ik heb een orange abbo en ik wil er graag mee internetten en me mail ophalen.
Maar dan moet ik denk ik eerst me aanmelden bij orange world wat me 6 euro per maand kost of niet?
En daarnaast betaal je dan nog is per MB (eerste 2 MB's gratis)
moet je je eerst aanmelden voordat je je mail kunt ontvangen en kunt internetten?
Ander vraagje me tel. trilt niet als ik een smsje krijg.
Maar dan moet ik denk ik eerst me aanmelden bij orange world wat me 6 euro per maand kost of niet?
moet je je eerst aanmelden voordat je je mail kunt ontvangen en kunt internetten?
PSILoc is het bedrijf!Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 13:24:
Als je PsiLoc gebruikt, zijn daar nog extra kosten aan verbonden ? Dataverkeer oid ?
Dat geeft geen dataverkeer! De cellen komen automatisch al op je telefoon binnen (omdat je onderdeel bent van het netwerk). Het programma vangt ze alleen op om er iets mee te doen!
Na het kopen van het programma

Ik vind het wel gaaf om filmpjes te maken met mijn 6600, maar 9 seconden is natuurlijk waardeloos is daar wat aan te doen? Kan ik ergens goedkoop aan een memorycard komen van 256 mb vind 128 net te weinig eigenlijk.
Verwijderd
Ik heb twee vraagjes:
- Hoe installeer ik een BLZ bestand op mijn telefoon?
- Ik een theme naar mijn telefoon gestuurd via infra rood, maar deze theme stond al in mijn telefoon. Nu kan ik de theme niet meer uit mijn inbox verwijderen. Kent iemand een manier waarmee ik het toch uit mijn inbox kan verwijderen?
- Hoe installeer ik een BLZ bestand op mijn telefoon?
- Ik een theme naar mijn telefoon gestuurd via infra rood, maar deze theme stond al in mijn telefoon. Nu kan ik de theme niet meer uit mijn inbox verwijderen. Kent iemand een manier waarmee ik het toch uit mijn inbox kan verwijderen?
Verwijderd
Ik heb een probleempje met de trilfunctie van me tel. Ik heb al gekeken op de site van nokia maar ik kan geen settings vinden
Kan iemand een link geven. Want als ik m op profiel stil heb staan krijg ik geen trilfunctie, terwijl ik die wel aan heb staan
En ik heb al gevraagd bij Tfortelecom maar die zeiden dat ze m dan op moesten sturen en dan zou ik m 3 weken kwijt zijn
En om naar deventer te gaan naar het servicepunt is ook best veel werk

Verwijderd
Dat is helaas een bug in de software...Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:10:
Ik heb een probleempje met de trilfunctie van me tel. Ik heb al gekeken op de site van nokia maar ik kan geen settings vindenKan iemand een link geven. Want als ik m op profiel stil heb staan krijg ik geen trilfunctie, terwijl ik die wel aan heb staan
En ik heb al gevraagd bij Tfortelecom maar die zeiden dat ze m dan op moesten sturen en dan zou ik m 3 weken kwijt zijn
Verwijderd
Nou ik heb vandaag dus Belcompany gebeld ivm die dooie pixel... Die stumperd zei in eerste instantie "als U het beeldscherm wil laten maken bl44tz0rz opsturen nog meer gebl44t 6 weken kwijt etc etc etc".... 
"IK wil het niet laten maken, ik ga er vanuit dat als ik een telefoon koop er niet al na een week een dooie pixel in het scherm zit, wat vermoedelijk zo uit de doos kwam. Dus geef me je filiaalmanager maar..."
"Morgen kunt u een ander toestel komen ophalen meneer...Geen enkel probleem."

"IK wil het niet laten maken, ik ga er vanuit dat als ik een telefoon koop er niet al na een week een dooie pixel in het scherm zit, wat vermoedelijk zo uit de doos kwam. Dus geef me je filiaalmanager maar..."
"Morgen kunt u een ander toestel komen ophalen meneer...Geen enkel probleem."
Verwijderd
ik heb een t-mobile abonnement met belminuten. als ik ga internetten via wap gaat dat dan van mijn belminuten af of moet ik extra bijbetalen?
als ik via gprs doe moet ik namelijk wel bij betalen
als ik via gprs doe moet ik namelijk wel bij betalen
Verwijderd
Welke file manager gebruiken jullie om bestand van de pc op de root van je MMC te krijgen?
MobiMB ondersteunt helaas de Nokia 6600 (nog) niet....
MobiMB ondersteunt helaas de Nokia 6600 (nog) niet....
Als ik een theme van http://www.gsmschwantz.com/page.htm gebruik, krijg ik na een paar keer het menu "gebruikt" te hebben zwarte strepen aan de boven en/of onderkant van m'n scherm.
Hebben jullie daar ook last van?
Als ik de standaard themes gebruik heb ik er geen last van.
Zou het misschien aan de themes van die site liggen?
Hebben jullie daar ook last van?
Als ik de standaard themes gebruik heb ik er geen last van.
Zou het misschien aan de themes van die site liggen?
Verwijderd
Kan ik ergens een firmware update downloaden of wordt het toch een zaak voor het servicepunt van nokia?
aub heb ff geen handleiding nog,kan iemand me zeggen hoe ik bij ringtones kan komen in de 6600 ?ik ben ff helemaal wars van alle suitproberen (zonder handleiding) er is toch een andere manier dan via profiel? (want zo kan ik er geen wissen?? ik weet het ff niet meer sorry!
Verwijderd
Ik denk dat dat door een service point gedaan moet worden, want je hebt daar een speciale data kabel voor nodig. Kan voor zover ik weet niet via infrarood/bluetooth.Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 22:34:
[...]
Kan ik ergens een firmware update downloaden of wordt het toch een zaak voor het servicepunt van nokia?
Weet iemand in welke map de smsjes worden opgeslagen, ik heb een smsje in mijn telefoon staan die ik niet op de normale manier kan verwijderen
Verwijderd
De enige manier die ik ken is inderdaad ook via profiel...rooie60 schreef op 09 februari 2004 @ 23:08:
aub heb ff geen handleiding nog,kan iemand me zeggen hoe ik bij ringtones kan komen in de 6600 ?ik ben ff helemaal wars van alle suitproberen (zonder handleiding) er is toch een andere manier dan via profiel? (want zo kan ik er geen wissen?? ik weet het ff niet meer sorry!
killuminati007: eFileManager voor je telefoon, gewoon bestand verplaatsen
altec2004: er is nog geen firmware update
rooie60: alleen via profiel, maar om ze te wissen ga je naar galerij
killuminati007: smsjes staan bij mij in E:\system\mail, op de geheugenkaart dus. als jij de telefon gebruikt als berichtgeheugen zal dat C:\system\mail zijn.
killuminati007: smsjes staan bij mij in E:\system\mail, op de geheugenkaart dus. als jij de telefon gebruikt als berichtgeheugen zal dat C:\system\mail zijn.
ga naar menu -> "instrumenten" -> "bestand beheer"Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 08:36:
[...]
De enige manier die ik ken is inderdaad ook via profiel...
dan zit je standaard in telefoon geheugen ga dan naar "Geluidsclips" en dan naar "dig. geluid". Daar staan ze en kan je ze verwijderen..
Kan nou iemand mij ook helpen met de volgende vraag:
Ik heb een orange abbo en ik wil er graag mee internetten en me mail ophalen.
Verwijderd
rb338, hoe weet je dat er geen firmware update is? Die informatie zoek ik juist, maar kan ik nergens vinden..?rb338 schreef op 10 februari 2004 @ 08:57:
killuminati007: eFileManager voor je telefoon, gewoon bestand verplaatsen
Verwijderd
Is geen BUG.. bij sms doet hij het niet...
Ga naar:
- menu
- profielen
- stil
- aanpassen
en zet trilsignaal aan.. staat standaard uit..... klaar
Verwijderd
hmmzz zo moeilijk te bedenkenrooie60 schreef op 09 februari 2004 @ 23:08:
Verwijderd
Weet iemand of je het geluid kan uitzetten als je NGage games speelt... Ben zwaar verslaafd aan Sonic, alleen mijn mede-treinpassagiers zien dat anders.....

/edit : ik heb trouwens zojuist een nwe, dodepixel-vrije telefoon opgehaald.
Nette service van Belcompany

/edit : ik heb trouwens zojuist een nwe, dodepixel-vrije telefoon opgehaald.
Nette service van Belcompany
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 10:16 ]
ik wilde een paar ringtones wissen Sava,het selecteren van een ringtone is me bekend,thnx rb338 ik heb het gevonden
Verwijderd
Ik heb net opera geïnstalleerd.
Deze zie ik netjes onder Toep.beheer, maar nergens in mijn menu.
Moet ik appart een koppeling in het menu hangen?
Na de installatie van bijv. FExplorer kwam ik die netjes in het menu tegen.
Deze zie ik netjes onder Toep.beheer, maar nergens in mijn menu.
Moet ik appart een koppeling in het menu hangen?
Na de installatie van bijv. FExplorer kwam ik die netjes in het menu tegen.
Met Sonic kun je de nul indrukken om het geluid te regelen, met andere N-Gage spellen weet ik het niet.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 10:14:
Weet iemand of je het geluid kan uitzetten als je NGage games speelt... Ben zwaar verslaafd aan Sonic, alleen mijn mede-treinpassagiers zien dat anders.....![]()
Er bestaan hackprogramma's om via BT in iemand zijn telefoon te kijken (sms-jes lezen, programma's copieren, etc.) zonder dat je dan een password hoeft op te geven. Weet iemand hoe/of je je daar tegen kan beveiligen?
En als laatste vroeg ik me af of er een videoplayer bestaat waar ik mijn .rm bestanden (dus niet .3gp) fullscreen mee kan afspelen. Ik heb me rot gezocht op verschillende fora en Google, maar ik kan niets vinden.
[ Voor 40% gewijzigd door DaWit op 10-02-2004 12:19 ]
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
Verwijderd
hey mensen,
Ik heb 4 februari een Nokia 6600 besteld via de advertentie in de SPiTS www.super-deal.nl/nokia
Is hier iemand die net zoals mij die Nokia 6600 besteld heeft via de SPiTS,zoja hoeveel dagen nam het in beslag voordat Orange contact met je opnam en daarna hoelang duurde het voordat jeje toestel had?? Is het toestel ook Simlock vrij? en hoe bevalt het telefoontje? ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen
Groeten
PS ik kan haast niet wachten, ik hoop ook snel een Nokia 6600 eigenaar te zijn
Ik heb 4 februari een Nokia 6600 besteld via de advertentie in de SPiTS www.super-deal.nl/nokia
Is hier iemand die net zoals mij die Nokia 6600 besteld heeft via de SPiTS,zoja hoeveel dagen nam het in beslag voordat Orange contact met je opnam en daarna hoelang duurde het voordat jeje toestel had?? Is het toestel ook Simlock vrij? en hoe bevalt het telefoontje? ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen
Groeten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2004 13:08 ]
dat ging ik ook net vragen, ik heb hem de 28e besteldVerwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 13:02:
hey mensen,
Groeten
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ja het kan dus bij mij nog wel ff duren maar ik hoop dat het niet te lang duurt want ik wil zo graag ff spelen met die Coole Nokia6600......BaRF schreef op 10 februari 2004 @ 14:15:
[...]
dat ging ik ook net vragen, ik heb hem de 28e besteldMaar het kan 10 werkdagen duren, dus morgen is mijn 10e dag... ben benieuwd
Als ze contact met je hebben gehad en je hebt het toestelletje zou je dan misschien ff een stukje hier neer willen zetten over hoe het allemaal ging?
Groeten
Vraagje.. Bij Dixons hebben ze de 6600 in de aanbieding i.c.m. T-Mobile 150 voor 2 jaar (€ 22,50 p/m). Je betaalt dus: € 22,50 x 24 = 540 euro. Aansluitkosten van 52,50 worden vergoed..
Je kunt ook kiezen voor 1 jaar abo, en dan betaal je €199 voor het toestel. Dus dat is 469 totaal..
3 vragen
1 Nou zie ik op de T-mobile site alleen zo'n T-mobile theme op het scherm. Kan ik dat weghalen of moet ik met zoiets een jaar lang rondlopen?
2 En valt zo'n telefoon ook na een jaar volledig te unlocken, zodat ie helemaal gewoon clean is net als je hem los koopt zeg maar?
3 En dan de laatste vraag, ik las dat er nieuwe firmware was. Kan ik daar aanspraak op maken, op gratis nieuwe firmware bij een nieuw toestel?
Je kunt ook kiezen voor 1 jaar abo, en dan betaal je €199 voor het toestel. Dus dat is 469 totaal..
3 vragen
1 Nou zie ik op de T-mobile site alleen zo'n T-mobile theme op het scherm. Kan ik dat weghalen of moet ik met zoiets een jaar lang rondlopen?
2 En valt zo'n telefoon ook na een jaar volledig te unlocken, zodat ie helemaal gewoon clean is net als je hem los koopt zeg maar?
3 En dan de laatste vraag, ik las dat er nieuwe firmware was. Kan ik daar aanspraak op maken, op gratis nieuwe firmware bij een nieuw toestel?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
ten 1e zou ik voor het 2 jarig abbo gaan, voor die 71 euro meer (540-469) heb je wel 12*150 belminuten erbij-Sander_ schreef op 10 februari 2004 @ 14:28:
Vraagje.. Bij Dixons hebben ze de 6600 in de aanbieding i.c.m. T-Mobile 150 voor 2 jaar (€ 22,50 p/m). Je betaalt dus: € 22,50 x 24 = 540 euro. Aansluitkosten van 52,50 worden vergoed..
3 vragen
1. Het weghalen heb ik nog niet geprobeerd maar je kan eenvoudig nieuwe themes installen (the matrix theme, windows xp theme, finding nemo theme +)). Dan selecteer je 1 van je geinstallde themes en weg is je t-mobile theme
2. Volges mij kan je na een jaar hem laten unlocken door t-mobile. Je kunt um ook zelf unlocken maar daarvoor moet je erges anders zijn
3. Weet ik niet, maar las in 1 van de vorige posts dat nokia service center en 35 euro voor vraagt

[ Voor 5% gewijzigd door DutchTSE op 10-02-2004 14:39 ]
Dank!DutchTSE schreef op 10 februari 2004 @ 14:37:
[...]
ten 1e zou ik voor het 2 jarig abbo gaan, voor die 71 euro meer (540-469) heb je wel 12*150 belminuten erbij
1. Het weghalen heb ik nog niet geprobeerd maar je kan eenvoudig nieuwe themes installen (the matrix theme, windows xp theme, finding nemo theme +)). Dan selecteer je 1 van je geinstallde themes en weg is je t-mobile theme
2. Volges mij kan je na een jaar hem laten unlocken door t-mobile. Je kunt um ook zelf unlocken maar daarvoor moet je erges anders zijnwant dat vinde ze niet zo fijn bij tweakers.net
![]()
3. Weet ik niet, maar las in 1 van de vorige posts dat nokia service center en 35 euro voor vraagt
Nu ben ik alleen Vodafone gewend. Kost wat, maar dan heb je kwaliteit.
Nog iemand een objectieve beschrijving hoe dat zit met T-mobile qua bereik..?
*dubbelpost!*
[ Voor 97% gewijzigd door SanderTje! op 10-02-2004 14:44 ]
ik ben wel tevreden over t-mobile, behalve dat ik al 120 minuten van mijn 150 zou hebben gebeld, maar weet 100% cker dat ut niet klopt, misschien dat de 1 is weggevalle en dat ik nog 133 min over heb ipv 33 
voor de rest overal bereik (woon vlakbij amsterdam)
voor de rest overal bereik (woon vlakbij amsterdam)
Probeer je profiel eens op Algemeen te zetten en het belvolume op 0.Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:10:
Ik heb een probleempje met de trilfunctie van me tel. Ik heb al gekeken op de site van nokia maar ik kan geen settings vindenKan iemand een link geven. Want als ik m op profiel stil heb staan krijg ik geen trilfunctie, terwijl ik die wel aan heb staan
Ik heb daarnet irremote geinstalleerd, maar op onze philips breedbeeld tv wil het niet lukken, moet je nog bepaalde dingen instellen daarvoor of niet? Het enige wat ik gedaan heb is een philips tv selecteren.
Je hoeft geen verdere instellingen aan te passen. Ik heb 3 tv's er in staan, een video recorder en een ded speler. De merken philips, loewe, panasonic en aristona.Johannn schreef op 10 februari 2004 @ 17:25:
Ik heb daarnet irremote geinstalleerd, maar op onze philips breedbeeld tv wil het niet lukken, moet je nog bepaalde dingen instellen daarvoor of niet? Het enige wat ik gedaan heb is een philips tv selecteren.
Alles doet het gewoon. Het bereik is +- 3 meter en je moet zorgen dat je het infrarood lampje goed op je tv mikt.
ZELF HEB IK OOK EEN VRAAG,
Alles lukt mij tot nu toe, van programma's tot ngage games maar een simpele beltoon van mijn computer naar mijn telefoon sturen en hem dan selecteren lukt niet. Ik kan wel beltonen sturen maar waar kan ik hem selecteren ???
Verwijderd
Weet iemand waar ik een nieuwe front cover (en eventueel ook back cover) kan krijgen. De vorige eigenaar van mijn telefoon is er met een mes langs gegaan op zijn werk 
En wat gaat dat kosten?
En wat gaat dat kosten?
Hoe Komen jullie aan die NGage spellen en hoe zet je die op je 6600 ?
Verwijderd
Mijn vraag is hoe ik ze eraf krijg... Hoe je eraankomt mag je niet vragen aangezien het illegaal is...
Maar nogmaals, ik heb het dacht ik niet eerder langs zien komen : Hoe verwijder ik NGage games nadat ik ze installed heb met die BLZinstaller?!
Maar nogmaals, ik heb het dacht ik niet eerder langs zien komen : Hoe verwijder ik NGage games nadat ik ze installed heb met die BLZinstaller?!
Gewoon het mapje verwijderen met de naam van de game.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 22:22:
Mijn vraag is hoe ik ze eraf krijg... Hoe je eraankomt mag je niet vragen aangezien het illegaal is...
Bij mij staan ze in E:\system\apps
Kan iemand mij nou heel kort uitleggen waarom deze foon nu zo populair is?
Als je wapt via GSM-data gaat het van je belminuten af. Wap je via GPRS dan moet je dat apart betalen.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 17:31:
weet iemand toevallig of wappen met t-mobile van je belminuten afgaat?
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
oke ik heb al mijn wavjes gevonden in de gallerei,maar als ik wav's stuurde naar mijn 3650 dan kon ik ze ook terugvinden in (profiel aanpassen) als ik nu naar profiel aanpassen ga(in de 6600) ,zie ik alleen de standaars ringtones/geluiden staan???
Heb ik de wav's in een verkeerde map gezet of zo? ze staan op de MMC in nokia map sounds..aub help me.
Deze foon heeft ook veel meer submappen!kan ff door de hoge bomen het bos niet meer zien sorry
Daar komt bij.....zag één dode pixel,maar zit ook in de datum verborgen dus laat ik het maar zo
Heb ik de wav's in een verkeerde map gezet of zo? ze staan op de MMC in nokia map sounds..aub help me.
Deze foon heeft ook veel meer submappen!kan ff door de hoge bomen het bos niet meer zien sorry
Daar komt bij.....zag één dode pixel,maar zit ook in de datum verborgen dus laat ik het maar zo
Hij trilt wel, maar alleen i.c.m. een berichtensignaaltoon. Als je met de memorecorder (in de map Extra) een seconde 'stilte' opneemt en dat als berichtensignaaltoon instelt dan trilt ie wel zonder een signaaltoon te laten horen.
Sorry voor deze dubbelpost maar niemand lijkt te reageren omdat ik ook een antwoord boven de originele post heb gegeven.
Alles lukt mij tot nu toe, van programma's tot ngage games maar een simpele beltoon van mijn computer naar mijn telefoon sturen en hem dan selecteren lukt niet. Ik kan wel beltonen sturen maar waar kan ik hem selecteren ???
Verwijderd
Net nagevraagd bij een vriend van me, zijn telefoon trilt wel onder profiel Stil (natuurlijk wel met de instelling trilalarm aan). Zie je die instelling niet over het hoofd?Yosemite schreef op 11 februari 2004 @ 02:09:
[...]
Hij trilt wel, maar alleen i.c.m. een berichtensignaaltoon. Als je met de memorecorder (in de map Extra) een seconde 'stilte' opneemt en dat als berichtensignaaltoon instelt dan trilt ie wel zonder een signaaltoon te laten horen.
Zijn jullie Nokia gasten nu allemaal zo lui, dat er niet iemand een mooi informatieve startpost wilt maken.
Het is namelijk bij zo'n toestel erg makkelijk als er een duidelijke en complete startpost is, dan vallen alle standaard vragen terug te verwijzen naar de startpost..
So... Wie neemt de eer?
Het is namelijk bij zo'n toestel erg makkelijk als er een duidelijke en complete startpost is, dan vallen alle standaard vragen terug te verwijzen naar de startpost..
So... Wie neemt de eer?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pfffff SE 630-6600 630-6600
Moeilijk hoor!
O ja of P900
Moeilijk hoor!
O ja of P900
[ Voor 18% gewijzigd door basset op 11-02-2004 11:25 ]
Hop,hop,hop!
ff advies graag....stel ik mag hem omruilen (1 dode pixel) is de kans dan niet groot dat ie in de volgende 6600 weer zit? dus omruilen of niet
aan de ene kant denk ik:zeur niet,hij zit in de datum,aan de andere kant denk ik: ik heb er 570 voor betaald dus moet ie goed zijn...
Verwijderd
Oke, ik probeer het. Hier verder:Ginz schreef op 11 februari 2004 @ 10:42:
Zijn jullie Nokia gasten nu allemaal zo lui, dat er niet iemand een mooi informatieve startpost wilt maken.
So... Wie neemt de eer?
Deel 3
Verwijderd
Heb BlzIstaller en de Blz. bestanden voor de spelletjes.
Maar waar moet ik de Blz. bestanden in zetten?
Want als ik het Blz. bestand op mijn phone zet, dan nog kan BlzInstaller geen gegevens geven en dus niks installen. ik kan ze niet terug vinden op mijn 6600
Moet ik de blz. bestanden in een aparte map zetten????
Probeer nu al twee weken iets erop te instaleren, maar het lukt me gewoon niet
Want als ik het Blz. bestand op mijn phone zet, dan nog kan BlzInstaller geen gegevens geven en dus niks installen. ik kan ze niet terug vinden op mijn 6600
Probeer nu al twee weken iets erop te instaleren, maar het lukt me gewoon niet
Verwijderd
Op de root van je memory card.Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 12:13:
Heb BlzIstaller en de Blz. bestanden voor de spelletjes.
Probeer nu al twee weken iets erop te instaleren, maar het lukt me gewoon niet![]()
![]()
E:/ dus...
Verwijderd
Raar.
Ik heb een Nokia6600 waar ik uiterst tevree mee ben. Sinds vandaag heb ik hierbij een Bluetooth headsetje van Logitech.
Als de headset verbonden is met de telefoon krijg ik alleen een beltoon door mn headset. Terwijl ik het bijzonder logisch zou vinden als ook je telefoon zou rinkelen.
Je hebt immers, althans ik niet, altijd je headset op je oor en stel dat je headset dan wel aanstaat, hoor je geen binnenkomend bericht.
Ik heb alle instellingen volgens mij bekeken maar kan nergens iets vinden wat lijkt op wat ik wil. Een telefoon die zelf ook luidkeels overgaat terwijl ook je bt headsetje aanstaat.
Ben ik de enige met dit fenomeen? Ik heb natuurlijk al flink lopen grasduinen maar heb geen medeslachtoffers kunnen vinden.
Joan.
Ik heb een Nokia6600 waar ik uiterst tevree mee ben. Sinds vandaag heb ik hierbij een Bluetooth headsetje van Logitech.
Als de headset verbonden is met de telefoon krijg ik alleen een beltoon door mn headset. Terwijl ik het bijzonder logisch zou vinden als ook je telefoon zou rinkelen.
Je hebt immers, althans ik niet, altijd je headset op je oor en stel dat je headset dan wel aanstaat, hoor je geen binnenkomend bericht.
Ik heb alle instellingen volgens mij bekeken maar kan nergens iets vinden wat lijkt op wat ik wil. Een telefoon die zelf ook luidkeels overgaat terwijl ook je bt headsetje aanstaat.
Ben ik de enige met dit fenomeen? Ik heb natuurlijk al flink lopen grasduinen maar heb geen medeslachtoffers kunnen vinden.
Joan.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.