Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Zelf heb ik nog een SonyEricsson P900. Ik ga die verkopen en wil daarvoor een klein toestel hebben. Nu begin ik weer te twijfelen om deze nokia 6600 te kopen. Op het internet zie ik alleen dat veel mensen problemen hebben met hun toestel. Zijn er hier ook mensen die problemen hebben gehad en hem moesten terug brengen wegens te VEEL! buggs!! in de software??? Kan iemand mij daar meer over vertellen of valt het wel mee??Alvast bedankt.

Laterszzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:58:
Zelf heb ik nog een SonyEricsson P900. Ik ga die verkopen en wil daarvoor een klein toestel hebben.
offtopic:
Die is idd outdated :z Hoe durf je daarmee op straat te lopen? :+

Gaat het je bij die P900 alleen om de grootte? Of heb je andere problemen met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 18:05:
[...]
offtopic:
Die is idd outdated :z Hoe durf je daarmee op straat te lopen? :+

Gaat het je bij die P900 alleen om de grootte? Of heb je andere problemen met deze telefoon?
Heb echt totaal geen problemen met deze phone gehad. Het is echt een best toestel. Vind het erg klote dat ik telkens de stylus erbij moet pakken........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de WAP instellingen voor T-Mobile (geen GPRS!) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-07 16:22
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 18:12:
[...]

Heb echt totaal geen problemen met deze phone gehad. Het is echt een best toestel. Vind het erg klote dat ik telkens de stylus erbij moet pakken........
ruilen voor een hagelnieuwe 6600 ?

[ Voor 3% gewijzigd door TukkerTweaker op 06-01-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb nog een probleempje ontdekt, ik heb even in de buglijst aan het begin van dit topic gekeken, daar stond ie niet bij, ik heb niet alles gelezen, dus het kan zijn dat het al gepost is.
Als ik gebeld wordt en het nummer komt in beeld dan koppelt de 6600 dit niet aan de naam in het telefoonboek, de nummers zijn _exact_ hetzelfde dus incl +31...
Toch wel jammer dat dit niet gebeurd, want dat is een van de makkelijke dingen van gsm's.
Doe ik iets fout? Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TukkerTweaker schreef op 06 januari 2004 @ 19:51:
[...]

ruilen voor een hagelnieuwe 6600 ?
Maybe, wat is je emailadres?

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Ares schreef op 06 januari 2004 @ 20:05:
Ik heb nog een probleempje ontdekt, ik heb even in de buglijst aan het begin van dit topic gekeken, daar stond ie niet bij, ik heb niet alles gelezen, dus het kan zijn dat het al gepost is.

Waar staat die "BUGLIJST"?? Kan hem niet vinden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik kan nergens een soort van " videorecorder " vinden om te downloaden om met fotokwaliteit filmpjes te maken en onbeperkt dus niet voor 10 a 12 seconden maar totdat mijn geheugenkaartje vol is

_/-\o_ 512 MB MMC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 14:53
Le0032 schreef op 06 januari 2004 @ 22:28:
Ik kan nergens een soort van " videorecorder " vinden om te downloaden om met fotokwaliteit filmpjes te maken en onbeperkt dus niet voor 10 a 12 seconden maar totdat mijn geheugenkaartje vol is

_/-\o_ 512 MB MMC _/-\o_
waar de neuk heb je die 512mb mmc dan vandaan???

ik kan niet meer dan 128 vinden in de winkels... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Weetje waar ik ziek van wordt.
Ik (wij) hebben deze telefoon nu met z'n allen (de harder kern van dit forum) ongeveer zo vanaf het begin dat ie er was.. zowat 2 maanden ofzo.. en ik wordt er echt doodziek van dat die kl... firmware nog steeds gewoon BAGGER is.
Bijv bij het ontvangen van een SMSje iedere keer error geluiden enzo... gewoon de veel besproken kleine bugjes.. voicecommando's?? Ik kan ze niet gebruiken..
niet dat het een big deal is maar het zou te gek voor woorden zijn als er dalijk een 6600i uitkomt en "wij" zitten nog steeds met een halve 6600.

ik hoorde ook geluiden van: het menu e.d. is alleen traag bij de eerste 1000 en de rest werkt wel fatsoenlijk?
want echt mulitasking is het niet hoor.. als ie een smsje ofzo krijgt en je bent met iets anders bezig hangt ie bijna zo lijkt het.

Toch nokia maar eens aanschrijven dat ze opschieten met die update want voor iets van 500 euro kost (nieuw) verwacht ik kwaliteit... de 3650 werkte ook dus waarom kan deze dat niet.

zo dat was de frustratie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 23:03
Ares schreef op 06 januari 2004 @ 20:05:
Als ik gebeld wordt en het nummer komt in beeld dan koppelt de 6600 dit niet aan de naam in het telefoonboek, de nummers zijn _exact_ hetzelfde dus incl +31...
Dit gebeurt wanneer een en hetzelfde nummer aan twee verschillende contacten is gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op 06 januari 2004 @ 23:08:
Weetje waar ik ziek van wordt.
Ik (wij) hebben deze telefoon nu met z'n allen (de harder kern van dit forum) ongeveer zo vanaf het begin dat ie er was.. zowat 2 maanden ofzo.. en ik wordt er echt doodziek van dat die kl... firmware nog steeds gewoon BAGGER is.
Bijv bij het ontvangen van een SMSje iedere keer error geluiden enzo... gewoon de veel besproken kleine bugjes.. voicecommando's?? Ik kan ze niet gebruiken..
niet dat het een big deal is maar het zou te gek voor woorden zijn als er dalijk een 6600i uitkomt en "wij" zitten nog steeds met een halve 6600.

ik hoorde ook geluiden van: het menu e.d. is alleen traag bij de eerste 1000 en de rest werkt wel fatsoenlijk?
want echt mulitasking is het niet hoor.. als ie een smsje ofzo krijgt en je bent met iets anders bezig hangt ie bijna zo lijkt het.

Toch nokia maar eens aanschrijven dat ze opschieten met die update want voor iets van 500 euro kost (nieuw) verwacht ik kwaliteit... de 3650 werkte ook dus waarom kan deze dat niet.

zo dat was de frustratie ;-)
_/-\o_ is er nog niks bekent over een frimware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Het lijkt dan toch echt waar te zijn, ik ben effe gaan zoeken naar wat nieuws over de 6600i. Dit is wat ik allemaal gevonden heb, hij schijnt medio maart/april te worden released.

Hier heeft iemand het over de volgende veranderingen:
-------------------------------------------------------------------------------------
Posted by: Genius2000

Warning: Nokia will unveil soon the 6600 evolution
for EDGE technology ==> Nokia 6600i

Improvements

- Support GPRS/EDGE
- 10 Mb of internal memory
- Update of Series 60

that's all..

(see Taiwanase forum for more info)

http://www.howardforums.com/archive/topic/264096-1.html
-------------------------------------------------------------------------------------

En dan hier nog iets, hier heeft iemand het over een 1.3mp camera.

Originally posted by Rambler76
http://nokiafree.org/foru....php?t=51875&page=1&pp=40

this forum makes reference to:

- 1.3 megapixel camera
- 262k colour screen
- radio
- mp3 player
- 6600i to be released march this year

there may be some truth behind the 1.3 megapixel camera as anandtech reports that IC Media will release a 1.3 megapixel camera cmos for phone use in early 2004 being March or April.
see http://www.anandtech.com/news/shownews.html?i=21217

Rambler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een 1.3 megapixel camera zou wel stoer zijn, maar vooral een 256K kleuren scherm is mooi meegenomen.
Hopelijk stoppen ze gelijk er een pop-port op ipv de huidige connectie.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 21:12:
[...]

Gegroet
kvsy@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-07 15:28

Nitai

Live the life you love.

weet iemand hoe je automatische toets blokkering aan kan zetten, zodat hij na een tijdje zelf op toets lock gaat? M'n oude 7210 kon dit wel, evenals m'n SE T610.

@TukkerTweaker: Ik zou m'n email adres niet zo op GoT zetten. Die SPAM bots vinden ehm geheid, je kan het beter zo noteren: kvsy AT xs4all.nl

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
Nitai schreef op 07 januari 2004 @ 12:11:
@TukkerTweaker: Ik zou m'n email adres niet zo op GoT zetten. Die SPAM bots vinden ehm geheid, je kan het beter zo noteren: kvsy AT xs4all.nl
tis maar een aliasje, en xs4all heeft een spamfilter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 21:09
Homedisc schreef op 07 januari 2004 @ 09:32:
Een 1.3 megapixel camera zou wel stoer zijn, maar vooral een 256K kleuren scherm is mooi meegenomen.
Hopelijk stoppen ze gelijk er een pop-port op ipv de huidige connectie.
Op hoeveel megapixel komt de normale 6600 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

superpolm schreef op 07 januari 2004 @ 15:38:
[...]

Op hoeveel megapixel komt de normale 6600 eigenlijk?
De Nokia 6600 heeft een 0,3 Megapixel camera.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik heb in dit forum gelezen dat het mogelijk is een MP3-speler op de 6600 te installeren, maar wat mag ik mij daar dan bij voorstellen? En dan bedoel ik niet van indeling van de speler(maar dat zou ik ook wel willen weten) maar vooral over kwaliteit van de muziek en gebruiksgemak....

Bedankt op voorhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is het mogelijk om met bluetooth headset te luisteren naar mp3-speler?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06 19:42
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:36:
Ik heb een vraagje, ik heb in dit forum gelezen dat het mogelijk is een MP3-speler op de 6600 te installeren, maar wat mag ik mij daar dan bij voorstellen? En dan bedoel ik niet van indeling van de speler(maar dat zou ik ook wel willen weten) maar vooral over kwaliteit van de muziek en gebruiksgemak....

Bedankt op voorhand
Ik heb de software Mp3Player erop staan, en euh de kwaliteit vind ik zelf niet zo goed, als ik men headset aansluit is het wel beter, maar dit gaat maar door 1 oortje. Het geluid dat door de speaker van de gsm komt, is doenbaar maar niet echt vet...

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:54:
En is het mogelijk om met bluetooth headset te luisteren naar mp3-speler?
Ja...
Die heb ik, maar de bluetooth headset is maar door 1 oortje he.
Zowel games, als alles wat met geluid te maken heeft, komt door de headset, als die een connectie heeft met je gsm tenminste toch.

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Ares schreef op 06 januari 2004 @ 20:05:
Ik heb nog een probleempje ontdekt, ik heb even in de buglijst aan het begin van dit topic gekeken, daar stond ie niet bij, ik heb niet alles gelezen, dus het kan zijn dat het al gepost is.quote]

Niemand die het weet waar ik die lijst kan vinden????? Heb vandaag mijn P900 verkocht en wil eerst weten wat er allemaal aan de hand is met de 6600 voordat ik hem misschien koop ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 18:59:
Ares schreef op 06 januari 2004 @ 20:05:
Ik heb nog een probleempje ontdekt, ik heb even in de buglijst aan het begin van dit topic gekeken, daar stond ie niet bij, ik heb niet alles gelezen, dus het kan zijn dat het al gepost is.quote]

Niemand die het weet waar ik die lijst kan vinden????? Heb vandaag mijn P900 verkocht en wil eerst weten wat er allemaal aan de hand is met de 6600 voordat ik hem misschien koop ;)
Mensen ik heb het al gevonden. sorryyyyyy |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nokia 6600 en als ik die via bluetooth/infrarood wil synchroniseren met mijn outlook 2003 (geen XP) dan geeft die aan dat hij outlook niet kan openen. Met mijn 8910i en de PC suite kon ik wel prima synchroniseren met outlook 2003 wat kan het probleem zijn? de Mrouter vind hem moeilijk (bluetooth), de infrorood vind de tel efoon direct/ en ik kan ook bestanden overzetten, alleen outlook en contactpersonen werken niet.

wie oh wie kan me helpen, volgens mij ben ik namelijkd e enige die het niet lukt, want er valt over dit probleem geen enkel topic te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 06:01:
Ik heb een nokia 6600 en als ik die via bluetooth/infrarood wil synchroniseren met mijn outlook 2003 (geen XP) dan geeft die aan dat hij outlook niet kan openen. Met mijn 8910i en de PC suite kon ik wel prima synchroniseren met outlook 2003 wat kan het probleem zijn? de Mrouter vind hem moeilijk (bluetooth), de infrorood vind de tel efoon direct/ en ik kan ook bestanden overzetten, alleen outlook en contactpersonen werken niet.

wie oh wie kan me helpen, volgens mij ben ik namelijkd e enige die het niet lukt, want er valt over dit probleem geen enkel topic te vinden.
Het syncroniseren doe ik zelf niet.
Maar met de effectieve bluetooth verbinding heb ik ook heel last van via mrouter.
Het werkt nu zelfs niet, na ik de software heb geuprade...

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik me nou met die email client op die telefoon voorstellen?

Kan je dan alleen je eigen email van je tel nr gebruiken of ook mijn mail van chello bijvoorbeeld?

Wat voor toegangspunt moet je gebruiken voor email op de telefoon? Mijn GPRS toegangspunt gewoon?

Heb btw t-Mobile Abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je het beste een nokia 6600 aanschaffen? Met abbonement, de telefoon zelf mag max. 100 euro kosten.

Welke provider werkt het lekkerst volgens jullie?

Tot nu toe is www.telecom.nu de goedkoopste die ik gevonden heb.

Maar ik sta open voor suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 21:12:
Gegroet
PinoPolio@hotmail.com :D

Heb zelf de 6600 maar collega de P900.. tering wat een mooi toestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:20:
Waar kan je het beste een nokia 6600 aanschaffen? Met abbonement, de telefoon zelf mag max. 100 euro kosten.

Welke provider werkt het lekkerst volgens jullie?

Tot nu toe is www.telecom.nu de goedkoopste die ik gevonden heb.

Maar ik sta open voor suggesties :)
Ik heb de mijne bij http://www.06plaza.nl gekocht. Betaalde 179 euro extra voor 1 jarig t-mobile 300 verlenging.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vandaag ff bij de Belcompany. Daar was de 6600 met een simlock van T-Mobile voor 439,-. Maakt voor mij niet uit want heb toch een simonly van T-Mobile. Vroeg hem naar de bug´s en hij heeft het in zijn winkel nog niet gehoord. Zijn collega had er ook eentje en heeft er nooit problemen mee gehad. Verder vertelde hij dat als er problemen zijn je een software update kon laten doen in de nokia centers in Amsterdam en Den Haag. Nu wil ik toch een aantal dingen weten.

1. Als hij een simlock heeft kan je hem dan nog steeds laten update??? belcompany wist het niet zeker omdat ze ook worden gelockt op IMEInummer zei hij..

2. Macamba, weet jij al iets meer van een update?

3. komt de 6600i nog uit of niet??

Alvast bedankt voor de moeite mensen. Moet nu echt een telefoon hebben want loop nu met een halve telefoon(8210).

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-07 22:49
simlock kan iedereen in een handomdraai verwijderen, geen kabeltje of enge flashtechnieken noodzakelijk ;)

[ Voor 33% gewijzigd door straat op 09-01-2004 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen nog maar eens de vraag .
Is er iemand die een MMC heeftvan meer dan 128 MB?
Zo ja , waar komt die dan vandaan?

Er zijn volgens mij meerdere leden die om een antwoord verlegen zitten

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 12:55:
Mensen nog maar eens de vraag .
Is er iemand die een MMC heeftvan meer dan 128 MB?
Zo ja , waar komt die dan vandaan?

Er zijn volgens mij meerdere leden die om een antwoord verlegen zitten

Groeten
http://www.geheugenkaart....tem.asp?idproduct=8978127

Kaarten hoger dan 128 mb worden wel ondersteund, ook al geeft Nokia aan dat ze officieel tot maar 128mb ondersteunen. Hoogste wat ik tot nu toe gezien heb is een 512mb MMC, maar dat vind ik eigenlijk wel overkill voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is GVD nog steeds niet mogelijk te MMSen met Telfort... ik wordt er gek van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:23:
Het is GVD nog steeds niet mogelijk te MMSen met Telfort... ik wordt er gek van!!
http://www.telfort.nl/pri...iensten/mms/instellingen/

Voila, even je mobiele nummer intoetsen, en je krijgt ze gratis opgestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blowie1999 schreef op 07 januari 2004 @ 17:29:
[...]

Ik heb de software Mp3Player erop staan, en euh de kwaliteit vind ik zelf niet zo goed, als ik men headset aansluit is het wel beter, maar dit gaat maar door 1 oortje. Het geluid dat door de speaker van de gsm komt, is doenbaar maar niet echt vet...
Weet iemand hoe je die mp3 dan als ringtone instelt?? Ik heb trouwens ookMp3Player op mijn liefje staan. :+

mzl Boudha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04-2024
Kun je deze telefoon ook als webcam gebruiken?

Always Look On The Bright Side Of Life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:58:
[...]

Weet iemand hoe je die mp3 dan als ringtone instelt?? Ik heb trouwens ookMp3Player op mijn liefje staan. :+

mzl Boudha
Dat is helaas niet mogelijk. Je enige optie is om de MP3 file te converten naar WAV/AMR, omdat je alleen MID/WAV/AMR bestanden als ringtone kan instellen. Ik zou WAV aanraden, omdat dat aanzienlijk beter klinkt dan AMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Niet online
Johannn schreef op 09 januari 2004 @ 17:00:
Kun je deze telefoon ook als webcam gebruiken?
Dat is nog niet mogelijk volgens mij. Er was wel een programma waarmee je de 3650 als webcam kon gebruiken op MSN, maar ik weet niet of die compatible is met de 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EmuTToy

THX!!!!

Boudha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met het ontvangen van wap push messages

Ik heb een abbo bij orange en heb een probleem met het ontvangen van wap push messages, sommige komen aan, maar een hoop ook niet. (berichten met een bookmark er in.) Tevens heb ik problemen met het registreren van het spelletje rockit pinnball. Hij verstuurd de sms met de code en daarna maakt ie verbinding met de server maar ik blijf de melding houden waiting for respons. Heb de hele software er af gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar hij blijt de melding geven sms nog geen antwoord van server gehad bericht opnieuw verzenden enz.

Ik kan wel internet, e-mail en share gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmRuTToY schreef op 09 januari 2004 @ 17:37:
[...]

Dat is nog niet mogelijk volgens mij. Er was wel een programma waarmee je de 3650 als webcam kon gebruiken op MSN, maar ik weet niet of die compatible is met de 6600.
Ik heb het hier al eens eerder gepost, maar het is mogelijk om hem als webcam te gebruiken. Via de verbinding die je wilt. Ik had hem aan de praat met bluetooth. en toonde hem via msn, wel lachen...

Wat je nodig hebt is het volgende:
Remote s60 (kan je je telefoon besturen vanaf je pc, dus ook camera tonen...en beeld zien.)
Een webcam utility die met capture screen als webcam fungeert. (Bijvoorbeeld softcam van luminositi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de email instellingen voor de 6600 ik zie problemen maar ik zie geen oplossingen op de site staan.

Ik krijg het ook niet voor mekaar, het versturen en ook het ophalen van email lukt mij niet. Ik heb het geprobeerd met Instellingen van Tiscali, deze kun je laten toesturen vanaf de site van nokia.com overigens ook van andere providers. De melding dat de email instellingen fout zijn komt steeds terug. Ook heb ik het geprobeerd met instellingen van een eigen pop server, helaas ook geen succes. Ik doe iets fout, of ligt het aan T-mobile? zoiets heb ik al eerder bij de hand gehad, bleek dat het tegengehouden werd bij de provider destijds Vodafone met een prepaid account. Nu heb ik T-mobile 150.
Help!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de 6600 gekocht met een T-mobile 150 abo. Meteen een blue-tooth dongle'tje aangeschaft werkt allemaal perfect, maar nu las ik pas geleden ergens (kweet nie waar) over het idee om met de 6600 te internetten dmv van je eigen thuispc met bv adsl verbinding. Is hier iemand bekend mee, of dit kan of dat het nog komt ?

Verder heb ik bij het beginscherm rechtsonderin een snelkoppeling naar T-Zones staan. Kan ik dit veranderen? Op de een of andere manier druk ik hier nogal vaak per ongeluk op :/

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het in je allereerste scherm staan? of heb je het in je menu staan?
Als het in je menu staat kun je het verplaatsten, selecteren, knop opties en verplaatsen, je eerste scherm heb ik nooit gezien of gehoord.
Gr Abdll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 01:11:
Hoe zit het met de email instellingen voor de 6600 ik zie problemen maar ik zie geen oplossingen op de site staan.

Ik krijg het ook niet voor mekaar, het versturen en ook het ophalen van email lukt mij niet. Ik heb het geprobeerd met Instellingen van Tiscali, deze kun je laten toesturen vanaf de site van nokia.com overigens ook van andere providers. De melding dat de email instellingen fout zijn komt steeds terug. Ook heb ik het geprobeerd met instellingen van een eigen pop server, helaas ook geen succes. Ik doe iets fout, of ligt het aan T-mobile? zoiets heb ik al eerder bij de hand gehad, bleek dat het tegengehouden werd bij de provider destijds Vodafone met een prepaid account. Nu heb ik T-mobile 150.
Help!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben er achter nu, en het werkt gewoon. Het probleem was dat ik twee mailboxen aangemaakt had. Ondanks het feit dat het systeem maar gebruik maakt van 1 box kan het blijkbaar niet werken met meer dan 1 mailbox.
Vreemd dat de meldingen anders doen vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 01:25:

Verder heb ik bij het beginscherm rechtsonderin een snelkoppeling naar T-Zones staan. Kan ik dit veranderen? Op de een of andere manier druk ik hier nogal vaak per ongeluk op :/

Alvast bedankt
Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby Modus en verander het daar in wat je maar wilt dat er komt te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:37:
[...]

PinoPolio@hotmail.com :D

Heb zelf de 6600 maar collega de P900.. tering wat een mooi toestel!!
Hij is al verkocht. ging behoorlijk snel. binnen 4uurtjes al een serieuze afspraak....... ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik even mogen vragen welke Bluetooth dongle jullie hebben? merk/type?

Over +- 10 daagjes heb ik ook een 6600, maar weet niet ongeveer welke dongle ik moet kopen..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 krasjes op me display :'( Is er een manier een nieuw hoesje op te laten zetten? Een telefoon van 570 euro heeft daar wel wat voor neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00

Hero

Duck power!

Straat schreef op 09 januari 2004 @ 00:59:
simlock kan iedereen in een handomdraai verwijderen, geen kabeltje of enge flashtechnieken noodzakelijk ;)
Hoe dan?

En nog een paar vraagjes:

Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?

Deze phone heeft geen verwisselbare frontjes. Is ie wel goed dichtgeplakt/-geschroefd zodat er geen stof in kan komen?

Voor mensen met een T-Mobile 6600: Staat er op de buitenkant ook een logo oid van T-Mobile?

[ Voor 40% gewijzigd door Hero op 10-01-2004 15:25 ]

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 13:51:

Over +- 10 daagjes heb ik ook een 6600, maar weet niet ongeveer welke dongle ik moet kopen..... :)
Gigabyte USB Dongle GN-BTD01
LaborGardens schreef op 10 januari 2004 @ 12:55:
[...]

Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby Modus en verander het daar in wat je maar wilt dat er komt te staan...
Thnx het werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-07 10:59
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 13:51:

MSI PC2PC Bluetooth Dongle (MS-6967) :)
Freshbie schreef op 10 januari 2004 @ 14:57:
[...]
Voor mensen met een T-Mobile 6600: Staat er op de buitenkant ook een logo oid van T-Mobile?
Op toestellen van T-Mobile met een sim lock staat onder de camera een T-Mobile logo

iig op toestel met 2 jarig T-Mobile 150 abbo....

[ Voor 36% gewijzigd door Fox-Racing op 10-01-2004 15:44 ]

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al een manier gevonden om .RM video's full screen af te spelen, dus geen PVPlayer want die speelt geen .RM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Laatst online: 20-07 07:40

GeJe

Je...

Ik vraag me af of iemand al fullscreen video heeft afgespeeld.

Door met PVAuthor een avi om te zetten naar een 3gpp of mpeg4 met een redelijke framrate>15/frames sec.

En die dan vervolgens op z'n 6600 fullscreen af te spelen met PVplayer. Dit lukt al op de P900 maar op de 6600 heb ik het nog niet gezien.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaa eindelijk. Ik kon niet langer wachten op softwareupdate´s of iets in die richting. Ik heb hem gewoon gehaald bij t for telecom.............. HIJ IS VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 19:13:
Jaaaaaaaaaaaaa eindelijk. Ik kon niet langer wachten op softwareupdate´s of iets in die richting. Ik heb hem gewoon gehaald bij t for telecom.............. HIJ IS VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
wat zijn de verschillen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07 11:47
Ik heb opera web browser van me telefoon geflikkerd :(
weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?!
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonic- schreef op 10 januari 2004 @ 20:01:
Ik heb opera web browser van me telefoon geflikkerd :(
weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?!
alvast bedankt
downloaden vanaf de opera site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 19:28:
[...]

wat zijn de verschillen :) ?
Uhmmmmm wat bedoel je???? verschil met P900??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bowie ,

Ik ben vandaag pas op dit forum terecht gekomen door zelf oplossingen te zoeken om te kunnen wappen met mijn 6600.
Ik zit ook bij Proximus en die sturen mij van het kastje naar de muur. MMS -sen is geen enkel probleem bij mij . Mocht je daar nog steeds probs mee hebben stuur me gerust een mailtje , dan zal ik je uitleggen hoe je het precies in orde kan brengen.
Mocht jij kunnen wappen ( vooral op de nokia en priximus wapsite ) kan je mij misschien ook even laten weten hoe je dit hebt klaar gekregen ? :)
Ik vind het een kei toffe GSM maar ik zou graag er extra dingen op kunnen downloaden.

Groetjes

44@pandora.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yosemite schreef op 05 januari 2004 @ 23:36:
De Share site doet het inderdaad eindelijk op de 6600 :)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Het ziet er grafisch wel wat minder mooi uit dan bijvoorbeeld Vodafone Live; maar daarentegen ziet het er naar uit dat er wel wat meer sites zijn die je zonder abonnement kan gebruiken.
Kan je aub de goede instellingen even posten, ik krijg het nog steeds niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een programma'tje waarmee je programma's voor de 6600 op de PC kunt draaien (onder XP)? Ik heb namelijk een aantal programma's gedownload, maar of het de moeite is om daar een grotere MMC en BlueTooth dongle voor aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 11:19:
Is er ook een programma'tje waarmee je programma's voor de 6600 op de PC kunt draaien (onder XP)? Ik heb namelijk een aantal programma's gedownload, maar of het de moeite is om daar een grotere MMC en BlueTooth dongle voor aan te schaffen..
Nokia heeft voor developers een series 60 emulator. Misschien even zoeken op de nokia site.

http://ncsp.forum.nokia.com/support/?body=detail&aid=541

Hier is de link te vinden. Met een lichte versie van Borland c++ + een emulator.
Wel 298 MB te downen :o
Ik hoop dat je wat kennis hebt van c++

[ Voor 23% gewijzigd door GeJe op 11-01-2004 12:20 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dat is wel interessant!

Helaas heb ik geen kennis van C++ dus vraag me af of ik er wat mee kan, anyway.. Ben het programma nu aan het downloaden!

Als het goed is, kan ik toch gewoon de programma's die ik heb in dit programma laden en dan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Ben er ook mee bezig zit nu op 53%. Ik ben ook erg benieuwd. Er is trouwens als je een beetje op die site rondbladert ontzettend veel documentatie te vinden.
(ook over hoe je games maakt etc...)

Maar ik weet nog niet of het zo 123 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook aan het bladeren en in principe moet je er alles mee kunnen! Heb net van het N-Gage spel 'Tomb Raider' een image gemaakt op m'n PC en ga zo eens kijken of ik dat kan draaien via dat Nokia programma! Zou wel cool zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm.. tot op heden is het voor mij allemaal abracadabra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik zou hem zo kopen de 6600 ,maar ik wil hem niet met bug's! de 3650 kocht ik ook gelijk toen ie uit was,en had er geen problemen mee?maar zo hoef ik hem niet,dan is bijna €600 te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb nokia gemaild om te vragen of er in alle 6600 bug;s zitten of alleen in de eerste serie's!! en of er een upgrade komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuuuuuuurlijk zal Nokia zeggen dat er bugs in zitten en dat je hem maar beter niet kunt kopen 8)7

Zelfs bij de Nokia 8210 bleven ze ontkennen dat er problemen waren met het beeldscherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 11 januari 2004 @ 16:19:
ik heb nokia gemaild om te vragen of er in alle 6600 bug;s zitten of alleen in de eerste serie's!! en of er een upgrade komt
Nou zo dacht ik ook in het begin. Nu heb ik hem toch gehaald en ik vind niet echt hij veel bug´s heeft. Enige wat ik merk in vergelijking met mijn P900 is dat:

1. hij soms wat traag is bij het opstarten van een programma, maar dat staat zelfs ook in het boekje geschreven dat het lang kan duren. Als die eenmaal is opgestart en je sluit hem niet af is hij gewoon snel.....Met mijn P900 had ik precies hetzelfde, alhoewel de p900 misschien soms 2 a3 sec sneller was maar echt niet veel sneller. Moet je dit nu als een bug zien of niet??

2. Sommige mensen zeggen ook dat hij niet trilt als er een berichtje binnen komt. Volgens mij is dit een gewoonte van nokia want als ik een berichtje binnen krijg op mijn oude 6310i dan trilt hij ook niet. Ook in je profiel kan je voor berichten nergens een trilsignaal instellen. Kan je dit dan als een bug beschouwen???

Voor de rest heb ik nog niet veel ermee gedaan want zelf heb ik geen BTdonggle. Wat mij heeft doen besluiten om niet langer te wachten is ten eerste gierigheid(kon niet langer wachten) }) ten tweede je kan altijd naar de nokia store gaan om te updaten. Dus als je hem zo graag wilt koop hem gewoon. Je went er wel aan en nokia laat zijn klanten echt niet in de steek, mocht de software worden veranderd kan dat geheel kostenloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Trilt de phone niet als je een berichtje krijgt? Ook niet als je het geluid uit hebt staan?

Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?

Deze phone heeft geen verwisselbare frontjes. Is ie wel goed dichtgeplakt/-geschroefd zodat er geen stof in kan komen?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshbie schreef op 11 januari 2004 @ 17:14:
Trilt de phone niet als je een berichtje krijgt? Ook niet als je het geluid uit hebt staan?
Nee, je hebt geen opties om te laten trillen als je een berichtje binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 17:26:
[...]

Nee, je hebt geen opties om te laten trillen als je een berichtje binnen krijgt.
Hmm, da's vervelend. Ik heb meestal m'n phone op trillen staan en dan ga ik dus nooit ontdekken dat ik een sms krijg...... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

GeJe schreef op 11 januari 2004 @ 12:16:
Nokia heeft voor developers een series 60 emulator. Misschien even zoeken op de nokia site.

http://ncsp.forum.nokia.com/support/?body=detail&aid=541

Hier is de link te vinden. Met een lichte versie van Borland c++ + een emulator.
Wel 298 MB te downen :o
Ik hoop dat je wat kennis hebt van c++
Weet jij ook welke bestanden nodig zijn voor de emulator? OF heb je dan het hele pakket nodig? Dat lijkt me namelijk sterk!
Als je weet welke map je moet downloaden (uit dat bestand) voor de emulator, dan scheelt dat nogal wat downloaden! :)
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 17:26:
Pardon? Mis ik nu een conversatie... of is dit letterlijk te nemen: het gsmmetje trilt niet als je een SMS krijgt? Wat is dat voor onzin? Dat doet toch elke telefoon... lijkt me toch logisch... of niet?

[ Voor 25% gewijzigd door iAR op 11-01-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
er zit wel degelijk een trilfunctie op,misschien moeten sommige maar eens de moeite nemen de handleiding door te lezen?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie de WAP functie al aan de praat met een T-Mobile abbo?

Dus WAP zodat alles van de belminuten afgaat! Dit is dan geen GPRS WAP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op 11 januari 2004 @ 18:03:
er zit wel degelijk een trilfunctie op,misschien moeten sommige maar eens de moeite nemen de handleiding door te lezen?:?
Ja trilfunctie doet het wel maar niet alleen trilfunctie. Je moet het in combinatie met een geluidje instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:06:
[...]

Ja trilfunctie doet het wel maar niet alleen trilfunctie. Je moet het in combinatie met een geluidje instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 19:06:
[...]

Ik schrok al.
Maar dan kan je gewoon een .wav zonder geluid opnemen,
en instellen als smsgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met outlook te synchroniseren?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

zerosignal schreef op 11 januari 2004 @ 17:44:
[...]

Weet jij ook welke bestanden nodig zijn voor de emulator? OF heb je dan het hele pakket nodig? Dat lijkt me namelijk sterk!
Als je weet welke map je moet downloaden (uit dat bestand) voor de emulator, dan scheelt dat nogal wat downloaden! :)
Het zit in series 60 development tools dus niet het borland gedeelte. Dit is niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 13:44:
Hij is al verkocht. ging behoorlijk snel. binnen 4uurtjes al een serieuze afspraak....... ;) 8)7
Jammer, en bevalt de 6600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 22:57:
Is het mogelijk om met outlook te synchroniseren?
Ja. Zit handige software bij waarmee je makkelijk alle contacten en agenda punten kunt synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Telfort kun je nu wel de MMS instelling aanvragen voor de 6600 maar deze werken nog niet! Op de Nokia site zelf hebben ze nog geen instellingen. Of heeft iemand anders het al wel voor mekaar om te MMSen met Telfort?

Verder vraag ik me nog steeds af of het ook mogelijk is om SMS berichten te backuppen op de computer. Of in iedergeval van het toestel te halen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

Hmm, nog maar een keer een makkelijke vraag. Nokia geeft een stand-by tijd van 150-240 uur. Wat voor stand-by tijd halen jullie op een volle batterij?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
EmRuTToY schreef op 09 januari 2004 @ 17:36:
[...]

Dat is helaas niet mogelijk. Je enige optie is om de MP3 file te converten naar WAV/AMR, omdat je alleen MID/WAV/AMR bestanden als ringtone kan instellen. Ik zou WAV aanraden, omdat dat aanzienlijk beter klinkt dan AMR.
Huh ik heb toch een mp3'ke erin staan, als ringtone.
Dat gaat perfect...

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 10:37:
[...]

Jammer, en bevalt de 6600?
Ik vind hem veel beter dan de P900. Als je bijvoorbeeld alles met een hand wilt doen en nog andere dingen tegelijk dan zou ik voor de 6600 gaan want die stylus gaat vervelen. Wat ik wel een echte pluspunt vind van de P900 is de SEUS(SonyEricsson Update Service). Dus dat je de software online kan updaten en niet meer naar een servicecenter hoeft te gaan. Mag nokia ook wel eens doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 10:14:
Hey bowie ,

Ik ben vandaag pas op dit forum terecht gekomen door zelf oplossingen te zoeken om te kunnen wappen met mijn 6600.
Ik zit ook bij Proximus en die sturen mij van het kastje naar de muur. MMS -sen is geen enkel probleem bij mij . Mocht je daar nog steeds probs mee hebben stuur me gerust een mailtje , dan zal ik je uitleggen hoe je het precies in orde kan brengen.
Mocht jij kunnen wappen ( vooral op de nokia en priximus wapsite ) kan je mij misschien ook even laten weten hoe je dit hebt klaar gekregen ? :)
Ik vind het een kei toffe GSM maar ik zou graag er extra dingen op kunnen downloaden.

Groetjes

44@pandora.be
Idd, ik heb juist naar proximus gebeld.
Zij vertelde me dat wap over gprs of wap over gsm, in heel west europa nog niet ging. En dat half februari een update van de telefoon ging verschijnen. Die dit probleem ging oplossen. Ik heb je ondertussen gemaild.

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
[quote]Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 17:06:
[...]

Nou zo dacht ik ook in het begin. Nu heb ik hem toch gehaald en ik vind niet echt hij veel bug´s heeft. Enige wat ik merk in vergelijking met mijn P900 is dat:

2. Sommige mensen zeggen ook dat hij niet trilt als er een berichtje binnen komt. Volgens mij is dit een gewoonte van nokia want als ik een berichtje binnen krijg op mijn oude 6310i dan trilt hij ook niet. Ook in je profiel kan je voor berichten nergens een trilsignaal instellen. Kan je dit dan als een bug beschouwen???

Het zal wel een bug zijn dus.
Want mijn toestel trilt wel wanneer hij een smske aankrijgt.
Ik heb wel gehad, dat hij af en toe geen toon geeft, of idd niet trilt wanneer hij een smske aankrijgen. Maar het leuke is dat dit precies zoals een pc is.
Dus 'ctrl-alt-delete' en het is inorde, dus effe de gsm terug herboten en alles werkt trug _/-\o_

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Freshbie schreef op 12 januari 2004 @ 11:48:
Hmm, nog maar een keer een makkelijke vraag. Nokia geeft een stand-by tijd van 150-240 uur. Wat voor stand-by tijd halen jullie op een volle batterij?
Alvast bedankt.
In ieder geval niet zo lang!
Max duur dat ik met deze gsm al had zijn 3dagen. Maar toen was ie volledig leeg. Ik begrijp niet goed waar ze die tijd van hebben. Dan mag je niets op de gsm doen, en altijd volle ontvangst hebben...

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij adviseren welke bluetooth donggle ik zou moeten kopen??? MSI, Sitecom, Mycom of een ander merk??Waar moet ik op letten bij aanschaf?

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 14:24:
Kan iemand mij adviseren welke bluetooth donggle ik zou moeten kopen??? MSI, Sitecom, Mycom of een ander merk??Waar moet ik op letten bij aanschaf?

Gegroet
Ik heb er eentje van D-link.
Ik denk dat alles wat hetzelfde is.
Ik heb wel gelezen dat msi niet zo goed was.

Ik heb nog altijd problemen met het verbinden van de gsm met de pc (via bluetooth). Eerst werkte het, maar ik heb de software geupdate van de bluetooth software.
En het is verkeerd gegaan. Sinsdien werkt het niet meer.

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb geen problemen met de MSI. Die werkt hier prima in combinatie met een Sony Ericsson T610 en een Palm Tungsten en de standaard drivers die bijgeleverd werden. Ik heb WinXP Prof.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje he, ik kan nu kiezen bij t-mobile, of een samsung e700 of een nokia 6600, wat ik belangrijk vind is hoe is de camera kwaliteit, ik kan maar heel weinig foto's vinden, niet dat ze superieure kwaliteit moeten zijn, maar om te kijken of de foto's van de 6600 een beetje acceptabel zijn.

En wat zien jullie als e700 vs 6600 , voor en nadelen?
-compactheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 15:22:
Even een vraagje he, ik kan nu kiezen bij t-mobile, of een samsung e700 of een nokia 6600, wat ik belangrijk vind is hoe is de camera kwaliteit, ik kan maar heel weinig foto's vinden, niet dat ze superieure kwaliteit moeten zijn, maar om te kijken of de foto's van de 6600 een beetje acceptabel zijn.

En wat zien jullie als e700 vs 6600 , voor en nadelen?
-compactheid
Camera kwaliteit is ongeveer hetzelfde.
Volgens het magazine netwerk zou dit van de Nokia nog iets duidelijker zijn.
En ook de nachtmodus op de nokia is prachtig. Ik geloof dat je die niet had op de samsung, toch niet zo duidelijk.
Voor fotos kun je effe kijken op http://users.pandora.be/b...0Image%20files/index.html
Daar heb ik een boel fotos staan, die ermee getrokken zijn...

Support engineer

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.