mijn gprs werkt maar agilemessenger doet nog niet 
Heb t-mobile abbo
Heb t-mobile abbo
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 19:54 ]
Verwijderd
Die heb ik geinstalleerd !Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 21:51:
ik heb verschillende verzoeken gezien naar software om de nokia 6600 als AB te gebruiken...
nu kwam ik net per toeval zon progje tegen dus denk ik ik post het hier ff..
http://www.handango.com/P...talog=20&txtSearch=remote
ik hoor wel of het iets is of niet.. ik heb zelf namelijk de nokia nog niet.. ga hem misschien kopen.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Werkt perfect! Zitten een heleboel standaard afstandsbedieningen al in dus je hoeft niet zelf codes in te voeren ofzoVerwijderd schreef op 25 december 2003 @ 21:51:
ik heb verschillende verzoeken gezien naar software om de nokia 6600 als AB te gebruiken...
nu kwam ik net per toeval zon progje tegen dus denk ik ik post het hier ff..
http://www.handango.com/P...talog=20&txtSearch=remote
ik hoor wel of het iets is of niet.. ik heb zelf namelijk de nokia nog niet.. ga hem misschien kopen.
Verwijderd
mijn axim gaat ook maar tot ongeveer een meter helaas.. dus helaas geen afstandsbediening die ik altijd bij heb danStraat schreef op 25 december 2003 @ 23:19:
[...]
Werkt perfect! Zitten een heleboel standaard afstandsbedieningen al in dus je hoeft niet zelf codes in te voeren ofzogewoon merk selecteren en type apparaat en het werkt
Echter is de IR van mijn 6600 niet zo sterk, het werkt maar tot een meter afstand ongeveer (mijn ouwe palm m130 gaat wel een stukje verder!).
Mijne krijg ik zelfs niet aan de praat, en het toestel staat in de gsmVerwijderd schreef op 26 december 2003 @ 02:14:
[...]
mijn axim gaat ook maar tot ongeveer een meter helaas.. dus helaas geen afstandsbediening die ik altijd bij heb dan
Support engineer
Wtf, ik had het gister getest op onze HiFi set.. die ging tot zo een 3,5 meter!Straat schreef op 25 december 2003 @ 23:19:
[...]
Echter is de IR van mijn 6600 niet zo sterk, het werkt maar tot een meter afstand ongeveer (mijn ouwe palm m130 gaat wel een stukje verder!).
Verwijderd
Verwijderd
EnjoyVerwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:26:
Ja, ik weet dat het al ergens staat, maar krijg het niet voor elkaar....![]()
[..]
Naam Verbinding: T-Mobile GPRS
Drager gegeven : GPRS
Naam toegangspunt: WAP / WAP-ACT / WAP-INT
Gebruikersnaam: tmobile
vraag om wachtwoord: nope
wachtwoord: tmobile
vertificatie: normaal
homepage: geen
Beveiligde verbinding : uit
Sessiemodus : doorlopend
Geavanceerde instellingen:
Ip-Adres telefoon: -
Primaire naamserver: -
Secund. Naamserver: -
proxy-serveradres: 10.10.10.10
Proxy-poortnummer: 8080
Het is verstandig om je ff aan te melden bij T-Mobile voor GPRS actief, kost 'n paar euro extra per maand, maar das stukken voordeliger GPRS-en. Meer info bij T-Mobile zelf svp.
Deze internet-instellingen zijn te gebruiken voor Opera, maar ook voor pop-mail
[..]
[ Voor 16% gewijzigd door Ptoeneigh op 28-12-2003 12:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Pcies.. ff T-Mobile bellen om te kijken wat je pcies hebt..phone aan en uit.Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 15:08:
@Macamba
Thnx ! Ik neem aan dat het werkt, maar ik zit momenteel niet in Nederland, en hier werkt het dus niet.. Misschien eerst een keer contact in NL leggen...
Grtz,
Sammy ;o)
Verwijderd
Tja, het levert hun gewoon méér telefoontikken op dus voordeliger voor hén.Yosemite schreef op 28 december 2003 @ 18:33:
Ik vind het wel vervelend dat Orange de Nokia 6600 nog steeds niet toe laat op de Orange Share Portal; je wordt nog steeds geredirect naar de WAP portal van Orange.
Dit terwijl alle andere Nokia Series 60 toestellen (N-Gage, 3650, 7650) wel toegang hebben.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door straat op 28-12-2003 22:55 ]
zeker de pc-suite op een andere partitie dan windows geïnstalleerd!Revodrone schreef op 23 december 2003 @ 23:30:
VRAAGJE:
Ik ben nu al een 2 dagen bezig om de 6600 via bluetooth (sitecom CN-500) te synchroniseren met mijn computer.
De verbinding is er, alleen als ik voor het eerst PC suite opstart en je moet een naam invoeren, zegt ie dat ik geen geldige naam invoer. Dit zegt ie bij elke naam die ik invoer!!!![]()
![]()
Heeft iemand dit probleem ook gehad en heeft iemand een oplossing???
hey bel anders even naar orange en klaag er over, dan ga ik dat ook doen.. hoe meer mensen klagen hoe beter dan doen ze er sneller wat aan ;-)Yosemite schreef op 28 december 2003 @ 18:33:
Ik vind het wel vervelend dat Orange de Nokia 6600 nog steeds niet toe laat op de Orange Share Portal; je wordt nog steeds geredirect naar de WAP portal van Orange.
Dit terwijl alle andere Nokia Series 60 toestellen (N-Gage, 3650, 7650) wel toegang hebben.
Verwijderd
Ik blijf toch gewoon via GPRS aan de gang dan kost het toch niets extra`s ?Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 19:39:
[...]
Tja, het levert hun gewoon méér telefoontikken op dus voordeliger voor hén.
Maar voor jou veel duurder.
Gewoon vaker lastigvallen met telefoontjes. Het liefst zoveel mogelijk.
heb gedaan wat je zei, maar mooi niet. Na het versturen zegt ie: verzenden mislukt, ongeldig toegangspunt.Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:36:
[...]
MMS MET KPN![]()
1 maak een nieuw toegangspunt.
2 naam verbinding: i-mode mms.
3 drager gegevens: GPRS.
4 naam toegangspunt: portalmmm.nl
5 geen wachtwoorden invullen.
6 verificatie: normaal.
7. homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
8 Druk op opties, geavanc. instell. en kies voor: proxy-serveradres.
Toets in: 010.010.100.010.
9 bij proxy-poortnummer vul je in: 5080
Nu druk je net zolang op "terug" tot dat je weer in het hoofd scherm bent.
Maak een nieuw multimedia bericht en kies (éénmalig) dat je een nieuw toegangspunt wilt definieeren.
Druk op toeg.punt ingebruik, en kies de zojuist aangemaakte mms instellingen.
- ontvangst multimedia zet je op altijd aan. Raport ontvangen op aan.
P.S. ook imode is mogelijk op de nokia 6600
Succes ermee!
Verwijderd
Heb je een abonnement op i-mode, of met hi-prepay?Huggiedug schreef op 29 december 2003 @ 14:28:
[...]
MMS Met Kpn.
heb gedaan wat je zei, maar mooi niet. Na het versturen zegt ie: verzenden mislukt, ongeldig toegangspunt.
weet je een oplossing?
volgens mij i-mode, zakelijk GPRS abo.Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 16:03:
[...]
Heb je een abonnement op i-mode, of met hi-prepay?
Verwijderd
Heb jij je toestel al op imode draaien dan?? Heb je daar dan niet de benodigde imode software van KPN voor nodig?Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 18:36:
[...]
MMS MET KPN![]()
1 maak een nieuw toegangspunt.
2 naam verbinding: i-mode mms.
3 drager gegevens: GPRS.
4 naam toegangspunt: portalmmm.nl
5 geen wachtwoorden invullen.
6 verificatie: normaal.
7. homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
8 Druk op opties, geavanc. instell. en kies voor: proxy-serveradres.
Toets in: 010.010.100.010.
9 bij proxy-poortnummer vul je in: 5080
Nu druk je net zolang op "terug" tot dat je weer in het hoofd scherm bent.
Maak een nieuw multimedia bericht en kies (éénmalig) dat je een nieuw toegangspunt wilt definieeren.
Druk op toeg.punt ingebruik, en kies de zojuist aangemaakte mms instellingen.
- ontvangst multimedia zet je op altijd aan. Raport ontvangen op aan.
P.S. ook imode is mogelijk op de nokia 6600
Succes ermee!
Verwijderd
Verwijderd
Oh ja hoor, die zijn er wel . . .Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 18:11:
Ja imode en mms doen het gewoon op de 6600. Het kan gewoon via de browser (diensten) op de phone. Als je het nog net ietsje mooier wilt, dan heb je de netfrontbrowser nodig van acces. Op deze site is daar alles over te lezen.http://www.teltarif.de/i/imode-7650.html. Ik heb hier ook op de 7650 perfect i-mode draaien met de netfrontbrowser. Deze browser zit standaard in (bijna) alle i-modetoestellen. Het werkt met i-mode prepay en met i-mode abonnement. Je kunt bij kpn ook het zogenaamde i-mode "nul" abonnement afsluiten, en deze is kosteloos en heel handig voor de kleine gebruiker. De instellingen heb ik ergens hierboven al gepost voor mms. Ik zal zsm meer duidelijkheid geven over de toegangspunten voor i-mode en (nogmaals) mms. Als er liefhebbers zijn dan?
Verwijderd
Zeker weten!!! Ben erg benieuwd naar alle instellingen van je toestel. Weet jij misschien ook of KPN van plan is dit toestel in de toekomst als i-mode toestel te ondersteunen?Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 18:11:
Ja imode en mms doen het gewoon op de 6600. Het kan gewoon via de browser (diensten) op de phone. Als je het nog net ietsje mooier wilt, dan heb je de netfrontbrowser nodig van acces. Op deze site is daar alles over te lezen.http://www.teltarif.de/i/imode-7650.html. Ik heb hier ook op de 7650 perfect i-mode draaien met de netfrontbrowser. Deze browser zit standaard in (bijna) alle i-modetoestellen. Het werkt met i-mode prepay en met i-mode abonnement. Je kunt bij kpn ook het zogenaamde i-mode "nul" abonnement afsluiten, en deze is kosteloos en heel handig voor de kleine gebruiker. De instellingen heb ik ergens hierboven al gepost voor mms. Ik zal zsm meer duidelijkheid geven over de toegangspunten voor i-mode en (nogmaals) mms. Als er liefhebbers zijn dan?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 12:11 ]
Verwijderd
MUCHOS GRACIAS!!!!! QriniVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:06:
I-mode instellingen Nokia 3650/7650/6600
KPN heeft nu de Nokia 3650 geïntroduceerd voor i-mode.
Volgens hen is dit een speciaal voorgeprogrammeerde versie van de Nokia 3650
en kun je het niet op een "gewone" Nokia 3650/7650/6600 toepassen. Niets is echter minder waar!
Als je klant bent van KPN (werkt niet voor Debitel klanten),
kun je met de volgende instellingen zowel i-mode, i-mail, als MMS gebruiken!
...................................................
Tip: als je de menu-toets wat langer ingedrukt houdt, kun je schakelen tussen de actieve applicaties. Je kunt dus verbonden blijven met i-mode terwijl je de telefoon voor andere doeleinden gebruikt.
Succes!!!
Verwijderd
Ooit van Google gehoord?Blowie1999 schreef op 30 december 2003 @ 02:24:
Weet er iemand hoe ik .blz bestanden moet laten werken op de nokia 6600?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ben er al ontzettend lang naar aan het zoeken.rb338 schreef op 30 december 2003 @ 10:21:
[...]
Ooit van Google gehoord?
BLZ bestanden worden geinstalleerd met Blizzard Installer.
Waar je die kan vinden moet je zelf ff zoeken, maar dat zal geen probleem zijn.
Verwijderd
Tja, het meest simpele zou moeten zijn door de battery eruit te halen enVerwijderd schreef op 30 december 2003 @ 15:03:
Ik heb het hele topic al meerdere malen doorgelezen, dat was ook de reden dat ik ook de 6600 heb gehaald met mijn orange verlenging.![]()
![]()
Maar nu, ik heb hem ongeveer een half uurtje gebruikt. Toen viel ie oppeens uit wanneer ik de menu knop indrukte en gaat ook niet meer aan.![]()
![]()
Hij hangt nu al een half uur aan de stroombeestjes, maar als i khem aan wil doen, geeft ie geen teken vam leven. Ook zie ik het 'ben nu de batarij aan het opladen' icoontje niet.
Moet ik nog langer opladen? Het het toestel stuk? Wie o wie weet het?
Verwijderd
Verwijderd
Thxrb338 schreef op 30 december 2003 @ 10:21:
[...]
Ooit van Google gehoord?
BLZ bestanden worden geinstalleerd met Blizzard Installer.
Waar je die kan vinden moet je zelf ff zoeken, maar dat zal geen probleem zijn.
Support engineer
Verwijderd
[ Voor 229% gewijzigd door Korakal op 02-01-2004 18:56 ]
compatabilitie modus op win2000 zettenVerwijderd schreef op 31 december 2003 @ 12:51:
hee ik heb Tgheme studio series 60 van de nokia site gedownload
Nu zegt ie als ik m wil installeren dat hij t niet doet want de configuratie voor het installeer programma voldoet niet op mijn pC terwijl ik wel aan de eisen voldoe om m te laten draaien op me PC
Iemand enog idee hoe dit kan of op te lossen is??
Grtz
Dirk
Ja, dat klopt. Ik heb hem nu gewoon op c:\ gezet en nu werkt ie.Straat schreef op 28 december 2003 @ 23:49:
[...]
zeker de pc-suite op een andere partitie dan windows geïnstalleerd!
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt als een probleempje met de smtp server voor uitgaande mail. Ik zou eens de smtp erver van je netwerkaanbieder proberen (als je nu die van chello hebt ingesteld).Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 17:18:
Allereerst allemaal de beste wensen!!
Wie kan mij helpen met het volgende probleem?
Als ik een email met Nokia 6600 wil verzenden lukt dat alleen als ik deze stuur naar mijn eigen emailadres (chello). Het zenden naar ieder ander emailadres lukt niet. Steevast krijg ik de melding: 'Verzenden mislukt' en 'controleer de emailinstellingen'.
Maar ik weet niet wat daar verkeerd aan is; het verzenden naar mijn eigen email gaat toch ook? En ik kan ook ontvangen emails ophalen, dus ik krijg contact.
Heeft iemand enig idee hoe dat komt of wat ik verkeerd doe?
Bij voorbaat dank.
Ton
Verwijderd
Help me even.Straat schreef op 01 januari 2004 @ 17:46:
[...]
Klinkt als een probleempje met de smtp server voor uitgaande mail. Ik zou eens de smtp erver van je netwerkaanbieder proberen (als je nu die van chello hebt ingesteld).
Dat zal debitel beter weten dan ikVerwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 18:55:
[...]
Help me even.
Die van chello is mail.chello.nl
Maar wat is die van de netwerkaanbieder als ik een abonnement heb bij Debitel op het KPN netwerk?
Ton
Verwijderd
Hmm, maakt het ook uit wat voor merk MMC (je weet maar nooit met nokia).ddc schreef op 04 december 2003 @ 23:44:
Ik had iemand deze week in de winkel die geheugen wilde kopen voor de 6600, maar wat stom dat er geen SD maar alleen MMC kaartjes in gaan. Zelfs mijn 3650, een stuk ouder model, accepteert SD. Bovendien is MMC steeds moeilijker verkrijgbaar.
Verwijderd
het grootste waarvan ik heb gelezen dat het met suc6 werkte is 256Mb hoger weet ik niet en merken ook niet...zerosignal schreef op 02 januari 2004 @ 16:11:
[...]
Hmm, maakt het ook uit wat voor merk MMC (je weet maar nooit met nokia).
En tot hoeveel MB kan hij aan?
Verwijderd
je moet even een serial connection maken met je 6600, en dan kan je in mrouter van nokia aangeven welke serial port je wil gebruiken.Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 22:07:
Hallo allemaal , ik heb sinds kort ook de nokia 6600 maar heb een probleem (ja heb zowel fok als got 6600 topics bekeken)
Ik wil graag via PC Suite een verbinding maken met me 6600 om data uit te wisselen (n-gage games etc) maar dat werkt totaal niet , ik maak gebruik van een sitecom bluetooth receiver maar ik krijg dus totaal geen verbinding met de pc volgens pc suite (ik maak wel een daadwerkelijke verbinding met de pc aangezien ik de wachtwoorden heb moeten geven etc en wel vanaf de telefoon foto's kan sturen naar de pc met blue tooth) iemand enig idee van hoe/wat nu ?
Verwijderd
ugh nu voel ik me best dom, maar hoe doe je dat in hemelsnaam (Elander is niet een tweaker blijkbaar hehe)alex1307 schreef op 02 januari 2004 @ 22:26:
[...]
je moet even een serial connection maken met je 6600, en dan kan je in mrouter van nokia aangeven welke serial port je wil gebruiken.
Dan werkt het.
De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
Ja dat gaat zonder problemen de pc, pakt deze als een gewone drive dan aan. En dan kun je je fotos enzo... verslepen naar je kaart. Plug it in your mobil, and it's done. Ik heb zelf ook bluetooth van D-link, en idd het blijkt niet altijd even vlekkeloos te gaan. Ik krijg het nu zelfs even niet meer aan de praat. Moet verschillende keren de telefoon of de pc herboten, om goed verbinding te krijgen. Via infrarood heb ik eigelijk geen problemen, maat het is serieus traag. Als bluetooth werkt, is het wel prachtig! en snel!Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 13:58:
Misschien een domme vraag, maar kan ik niet die mmc kaart eruit halen en via een kaartlezer de n-games/foto's erop-en eraf halen?![]()
Want met die bluetooth schijnt het niet nou altijd vlekkeloos te verlopen...
ps kan er ook een 256 mb mmc kaart in? iemand geprobeerd?
Support engineer
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 22:45 ]
Verwijderd
pv playerVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 21:44:
weet iemand een programmatje die filmpjes (.rm) full screen en gedraaid kan afspelen?
Verwijderd
Ik probeer dat nu maar ik krijg steeds de foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden of dat de telefoon de verbinding weer uitgooitRevodrone schreef op 03 januari 2004 @ 11:11:
Serial Conection maak je gewoon in het menu van je BT device, daar staat je 6600 en een icoontje om een serial connection te maken. Je hebt best kans dat ie dan een foutmelding geeft, maar dat er een sec later wordt gezegd dat er een Serial Connection wordt gemaakt!
Weet iemand een betere prog dan pcsuite om je telefoonboek te beheren??
Bij mij is het zo dat de foutmelding wordt gegeven (die hierboven staat) een paar seconde later wordt er aangegeven dat er toch contact gemaakt wordt en of ik dat wil toestaan.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 13:04:
[...]
Ik probeer dat nu maar ik krijg steeds de foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden of dat de telefoon de verbinding weer uitgooit
Verwijderd
Ja MRouter staat aan maar kan dus totaal de telefoon niet zien (iemand een idee hoe ik kan zien op welke com poort me bluetooth receiver staat?) , Het vreemde is dus , ik kan wel pairen (telefoon>pc) maar zodra ik pc suite wil gaan gebruiken dan word de telefoon nergens gezienRevodrone schreef op 04 januari 2004 @ 14:17:
[...]
Bij mij is het zo dat de foutmelding wordt gegeven (die hierboven staat) een paar seconde later wordt er aangegeven dat er toch contact gemaakt wordt en of ik dat wil toestaan.
Je hebt mRouter aan staan?
Je hebt al een keer gepaard?
Verwijderd
PVAuthorVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 16:16:
[...]
die doet bij mij geen .RM en weet je anders hoe je die kan omzetten naar mp4?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik had dit probleem ook. In het begin werkte alles goed. Maar erna was er wel bluetooth connectie, maar geen pairs.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 16:23:
[...]
Ja MRouter staat aan maar kan dus totaal de telefoon niet zien (iemand een idee hoe ik kan zien op welke com poort me bluetooth receiver staat?) , Het vreemde is dus , ik kan wel pairen (telefoon>pc) maar zodra ik pc suite wil gaan gebruiken dan word de telefoon nergens gezien
Support engineer
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 21:31:
is het iemand gelukt om via bluetooth te internetten via pc? zoja hoe
ja, dat kan. Je kan zelfs eigen velden maken als je wilt, en als er een beperking op het aantal velden zit ben ik die nog niet tegen gekomenVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 11:33:
Genoeg topics over de Nokia 6600 & synchronisatievelden, maar nog geen concreet antwoord:
Wie of welke gebruiker weet wél het antwoord op de vraag of de Nokia 6600 nu eindelijk - net als de SPV e200 - ook alle standaard Outlook contacts-velden kan synchroniseren (dus óók home-address, business-address, other-address, e-mail, alle tel.velden enzovoort)?
[ Voor 9% gewijzigd door straat op 05-01-2004 16:11 ]
Verwijderd
Kijk eens hier ; http://6600.info/viewtopic.php?t=11Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 15:07:
Hi lezers...
Ik heb op 30 december een T-Mobile Nokia 6600 aangeschaft.
Ik heb alleen nog problemen met de instellingen van de MMS server van T-Mobile.
Helaas kan ik nog steeds geen MMS ontvangen en versturen:(
Volgens T-Mobile zijn de instellingen van dit toestel nog niet gerealiseerd om op het netwerk van T-Mobile te MMS-en......
Hebben meer mensen last van dit probleem,
en zo ja binnen welk termijn worden de instellingen vrij gegeven??
Grtzz Marijn
Verwijderd
39
Ik vind dat ze wel heel snel weer een nieuwe versie van deze foon uitbrengen. Toch wel blij dat ik hem niet direct heb gekocht. Ze zullen ook vast wel weer een vernieuwde firmware erop zettenVerwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:04:
Ik weet niet of het al gepost is, maar er komt ( jaja, nokia is weer goed bezig ) een versie van de 6600.
NOKIA 6600i
Verwijderd
Ik heb alles letterlijk overgenomen, ik hen een orange free 60 en share werkt nu ook maar de messenger nogsteeds niet??? Kan iemand mij please helpenVerwijderd schreef op 23 december 2003 @ 21:00:
[...]
GPRS met Orange FREE: (alleen in het Engels. heb géén NL toestel dus zelf vertalen)
Tools --> Settings --> Connection --> Access Points
dan, Options, kies New Access Point
Connection name: Orange ISP GPRS
Data Bearer: GPRS
Access Point name: internet
User name: none
Prompt password: No
Password: ****
Authentication: Normal
Homepage: None
Opnieuw naar Options --> Advanced Settings
IP Automatic
Primary 0.0.0.0
Second. 0.0.0.0
Proxy None
Port 0
Terug, terug.
Options --> new access point
Connection name: internet
Data Bearer: GPRS
Access Point name: internet
User name: none
Prompt password: No
Password: ****
Authentication: Secure
Homepage: 0.0.0.0
Opnieuw naar Options --> Advanced Settings
IP Automatic
Primary 0.0.0.0
Second. 0.0.0.0
Proxy None
Port 0
And this should do the trick.
Maar het werkt bij mij perfect, maar dan wél met een FREE abbo.
EN, ik heb de info laten opsturen door Orange, en dát had je zelf
óók kunnen laten doen als je er een telefoontje aan had gewaagd.
Maar goed, het is bijna Kerstmis . . .
Verwijderd
ik denk en hoop dat dat bullshit isHomedisc schreef op 05 januari 2004 @ 22:59:
het enige verschil wat ik kan opmerken is dat het geheugen 4 mb groter is
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq