Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey kent iemand deze site...
www.mobiclip.com ?????

Kan je een sis bestand downloaden waarmee je fullscreen met vet goede kwaliteit fils kunt checken... Het is freeware (heheheh moderator) maar het enige nadeel is dat je je filmpjes moet converten naar mo en daar snap ik dus geen flikker van... Dus check die site en vertel me hoe je het moet doen of deel je mo bestandjes met mij...

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 08:48

JeroenT

hoi!

De website ligt hier plat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 22:13:
Hey kent iemand deze site...
www.mobiclip.com ?????

Kan je een sis bestand downloaden waarmee je fullscreen met vet goede kwaliteit films kunt checken... Het is freeware (heheheh moderator) maar het enige nadeel is dat je je filmpjes moet converten naar mo en daar snap ik dus geen flikker van... Dus check die site en vertel me hoe je het moet doen of deel je mo bestandjes met mij...

Thnx
Thanks, ben hem nú aan het downloaden. Goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 13:27
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 22:49:
[...]

Thanks, ben hem nú aan het downloaden. Goede tip.
wel goede software... full screen filmpjes!
Maar het converteren van avi naar mo snap ik ook nog niet.
Mp3 en swf werkt perfect!

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensuh, ik heb op mjoy het spel Moorhen Seasons gedownload, nou is het mij gelukt na veel zoeken enzo om da spel geinstalleerd te krijgen, maar nu ik hem wil spelen is hij best wel een beetje erg traag, is dat normaal of ben ik de enige met dat probleem?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Ik heb vanmiddag de 6600 in mn handen
gehad, erg leuk dingetje.
Ben alleen vergeten te kijken of er zo'n
gaatje in zit aan de zijkant/8erkant waar
je een keykoort aan kan hangen, zit ie erop
weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superpolm schreef op 20 december 2003 @ 02:29:
weet iemand dat?
nee en daar is dit ding trouwen ook veel tegroot voor , het is geen samsung ofzo ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huggiedug
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-03-2022

Huggiedug

Nah so was!

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 11:48:
Weet iemand hoe je kan instellen dat het telefoonboek en logboek altijd op de achtergrond draaien, zodat ze snel openen als je ze nodig hebt. Nu klik ik ze altijd eerst open zodat ze op de achtergrond draaien, maar als je dan afsluiten klikt, dan duurt het laden weer langer. Bestaat hier toevallig een programma voor of is er een andere methode.
Als je toepassingen niet afsluit, blijven ze in het geheugen actief. Je kan zien welke toepassingen er op dit moment actief zijn door de menu knop ingedrukt te houden (werkt hetzelfde als CTRL-ALT-DEL in windows).

Daarbij kan je meteen met de joystick naar de toepassing die je wilt hebben.

Tis overigens slim om af en toe te checken of er niet nog wat meer 'draait' dan alleen de telefoon, want de batterij gaat sneller leeg als er meer toepassingen tegelijk draaien.

Om meteen naar je contacten te gaan, hoef je alleen maar de joystick in te drukken trouwens.

Good luck. :P

PS Iemand MMS al draaiend met een KPN abo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik heb goboy en goboy plus geinstalleerd, maar nu ik hem er af wil halen via beheer - verwijderen dan staat er "systeemfout" hoe krijg ik hem er toch af? of kan ik beter even een backup terugzetten?

edit
lama, na m'n telefoon een keer herstart te hebben kon ik hem ineens wel verwijderen
/edit

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 03:58:
[...]

nee en daar is dit ding trouwen ook veel tegroot voor , het is geen samsung ofzo ! :P
Valt best mee met de grootte hoor, op plaatjes lijkt ie groter.
Zit trouwens wel zo'n gaatje, kweet alleen niet of dat voor
een keykoort bedoeld iz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu paar dagen die nokia 6600 met een t-mobile abo, maar hoe kan ik nu internetten op dat ding?

Termen als gprs enzo zijn voorbij gekomen maar heb geen flauw idee wat het is etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Ik heb eindelijk de mms settings van proximus kunnen ontvangen oef...

1. Druk op de toets MENU
2. Selecteer INSTRUM. (OUTILS, TOOLS) door kort op de jog-dial te drukken.
3. Selecteer INSTELL. (PARAMETRES, SETTINGS).
4. Selecteer VERBINDING (Connexion, Connection).
5. Selecteer TOEGANGSPUNTEN (Points d’accès, Access point)
6. Druk op de toets OPTIES
7. Selecteer Nieuw toegangspunt (nouveau Points d’accès, new access point) / STANDAARDINST. (Utiliser param. defaut, Use default settings).
8. Selecteer Naam verbinding (Nom de connexion, Connection name).
9. Geef in : MMS en bevestig met OK
10. Selecteer DRAGER GEGEVENS (porteuse de donnees, data bearer) en kies GPRS
11. Selecteer NAAM TOEGANGSPUNT (nom du point d’acces, Access point name)
12. Voer in :” event.proximus.be “ en bevestig met OK
13. Selecteer GEBRUIKERSNAAM (nom d’utilisateur, User name)
14. Voer in :” mms” en bevestig met OK
15. Selecteer WACHTWOORD (mot de passe, password) en selecteer Nee (ne pas demander, no). Bevestig met OK
16. Selecteer WACHTWOORD (mot de passe, password)
17. Voer in :” mms” en bevestig met OK
18. Selecteer VERIFICATIE (authentification, authentification) en zet deze op NORMAAL (NORMALE, NORMAL).
19. Selecteer HOMEPAGE (page de demarrage, homepage)
20. Voer in :” http://mmsc.proximus.be/mms “ en bevestig met OK
21. Druk op de linkertoets OPTIES (OPTIES, OPTIONS)
22. Selecteer Geavanc. Instell.
23. Selecteer Proxy-serveradres
24. Voer in :” 010.055.014.075 “ (lang indrukken voor cijfers en 1 induwen voor een punt.) Druk op Ok
25. Selecteer Poortnummer
26. Voer in :” 8080 “
27. Druk op de toets Ok
28. Druk verscheidene keren op de rechtertoets om het menu volledig te verlaten.
Activeren MMS account
1. Druk op de toets MENU
2. Selecteer en open het menu BERICHTEN met de jog-dial.
3. Druk op de toets OPTIES (OPTIES, OPTIONS)
4. Selecteer INSTELLINGEN (PARAMETRES , SETTINGS)
5. Selecteer MULTIMEDIA-BERICHT (message multimedia, multimedia message)
6. Selecteer TOEGANGSPUNT IN GEBRUIK (Connexion préférée, PREFERRED CONNECTION).
7. Selecteer het gewenste profiel voor MMS met de jog-dial.
8. Druk verscheidene keren op de rechtertoets om het menu volledig te verlaten.

That was it, sorry mod voor het nogal grote manual...

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie de poepie! Ik heb dan eindelijk Tony Hawk draaien op mijn Nokia 6600! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 15:54:
Heb nu paar dagen die nokia 6600 met een t-mobile abo, maar hoe kan ik nu internetten op dat ding?

Termen als gprs enzo zijn voorbij gekomen maar heb geen flauw idee wat het is etc
hoe je kunt internetten durf ik zo niet te zeggen...
GPRS is ook soort internet, maar je betaald niet per minuut dat je online bent, maar voor de data die je download/upload....
de GPRS instellingen kun je via de nokia site naar je gsm laten sturen, dan krijg je een berichtje en dan moet je instellingen uit het bericht opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op die instellingen van mms via proximus, het werkt simpleweg niet. Er zijn problemen met de instellingen van proximus voor dit toestel, ik zeg het niet graag omdat ik zelf klant ben en heel graag zou mmsen en via gprs op msn maar het werkt gewoonweg niet.. zodus bespaar u allen de moeite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee die Ngage spellen heh die zijn gemaakt op multimedia kaarten...

worden die gelezen door de 6600??

Zo ja werkt t een beetje...

en is is er een site waar je dus die ngage spellen ken downloaden

Grtz
Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 01:01:
Joepie de poepie! Ik heb dan eindelijk Tony Hawk draaien op mijn Nokia 6600! >:)
hoeveel mb moest je vrij hebben om th uit te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tony is 15 mb en als je die heb en je instaleerd m gooit hij zelf de install file weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 18:11:
Hee die Ngage spellen heh die zijn gemaakt op multimedia kaarten...

worden die gelezen door de 6600??

Zo ja werkt t een beetje...

en is is er een site waar je dus die ngage spellen ken downloaden

Grtz
Dirk
Lees jij eens heel snel de FQA door. Aan warez request wordt hier op GoT niet gedaan.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 17:51:
Om even terug te komen op die instellingen van mms via proximus, het werkt simpleweg niet. Er zijn problemen met de instellingen van proximus voor dit toestel, ik zeg het niet graag omdat ik zelf klant ben en heel graag zou mmsen en via gprs op msn maar het werkt gewoonweg niet.. zodus bespaar u allen de moeite..
Lolz, mms werkt nu op mijn nokia 6600!!!! En via proximus!!!! Zet de instellingen die ik eerder heb gezegd in uw gsm en het moet werken!

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha Als je gewoon me vraag had beantwoord stuk eigenwijs...

ten eerste vroeg ik alleen maar of de kaarten van de ngage gelezen worden en ten tweede vroeg ik niet naar een adres maar of er zoiets bestaat waar ze te downloaden zijn dat vind ik zelf ook wel...bij de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Laatst online: 09-09 19:15
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar het lijkt er op dat T-Mobile lekker gaat stunten met (gesimlockte) 6600's.

In de zondagskrant zag ik nl. een advertentie staan voor een 6600 voor 0 euro, toestel beschikbaar vanaf 4 januari.
Dezelfde advertentie stond er een jaar geleden in toen de 7650 gesimlocked voor weinig de verkoop in ging. Hetzelfde lijkt dus nu met de 6600 ook te gaan gebeuren.
Heb gisteren ook nog even in de prijslijst van een winkel gekeken en daar stond de T-abonnee 6600 ook al in (was alleen nog niet leverbaar), gratis bij T-mobile 150 2 jaar. Kijk ik naar de prijzen die nu gelden kom ik een stuk hoger uit. Voor de mensen die geen bezwaar hebben tegen een simlock misschien interessant om nog even te wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heet dat programma om de pc te besturen met bluetooth?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 21:12:
Dat wil ik ook wel eens weten, want je kan toch met je telefoon browsen over je pc???

En dan nog iets. Ik had toen ik me mobiel net had me mmc kaart moeten formatten, omdat die zei dat die beschadigt was. Nu wil ik dus graag die originele backup hebben en ik heb idie ergens in deel 1 van het nokia 6600 topic een rar file van 17 mb gedownload ( die het origineel moet zijn), maar ik heb geen flauw idee hoe ik die file als die unrarred is op me telefoon moet zetten met photosuit, want het is toch geen backup bestand?

Dus heeft iemand effe een originele backup van die memory kaart voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pruiter schreef op 21 december 2003 @ 20:27:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar het lijkt er op dat T-Mobile lekker gaat stunten met (gesimlockte) 6600's.

In de zondagskrant zag ik nl. een advertentie staan voor een 6600 voor 0 euro, toestel beschikbaar vanaf 4 januari.
Dezelfde advertentie stond er een jaar geleden in toen de 7650 gesimlocked voor weinig de verkoop in ging. Hetzelfde lijkt dus nu met de 6600 ook te gaan gebeuren.
Heb gisteren ook nog even in de prijslijst van een winkel gekeken en daar stond de T-abonnee 6600 ook al in (was alleen nog niet leverbaar), gratis bij T-mobile 150 2 jaar. Kijk ik naar de prijzen die nu gelden kom ik een stuk hoger uit. Voor de mensen die geen bezwaar hebben tegen een simlock misschien interessant om nog even te wachten dus.
Klopt zal wel door die actie van Debitel komen :

Debitel 2 jaar, 150 belminuten via KPN
1e 6 maanden 50% korting
geen aansluitkosten
Nokia 6600 = gratis

Actie was 15 december al begonnen en duurt tot 4 januari.
Ik had er ook 1 gehaald, helaas met een dode pixel in het scherm.
Hopelijk gaat het hier wel om nieuwe 6600's en niet teruggestuurde 6600's.
Afijn, woensdag komt er een nieuwe voorraad binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die nog geintresseerd zijn in messengers voor de mobiel...

IM+ werkt perfect...doet t met Orange share en Vlife maar werkt niet met Tmobile...(dacht ik)

Er is ook een java gebaseerde MSN te vinden alleen daarvoor moet je betalen na verloop van tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 18:12:
[...]

hoeveel mb moest je vrij hebben om th uit te pakken?
zou ik eigenlijk niet weten. Ik had mijn hele kaartje leeg.

Gewoon 15Mb denk ik. Ik dacht namelijk dat hij de file afbreekt zodra de boel extracted is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remote Control of your PC (only for SonyEricsson phones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet mogelijk zijn om bijvoorbeeld met je nokia internet te krijgen d.m.v je pc!

Weet iemand hoe dit moet met blauwetand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superpolm schreef op 20 december 2003 @ 02:29:
weet iemand dat?
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/nokia/6600/6600_quarters-000-0039.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 22:08:
Mensen die nog geintresseerd zijn in messengers voor de mobiel...

IM+ werkt perfect...doet t met Orange share en Vlife maar werkt niet met Tmobile...(dacht ik)

Er is ook een java gebaseerde MSN te vinden alleen daarvoor moet je betalen na verloop van tijd...
Kijk ook eens naar AgileMessenger. Werkt bij mij (Orange Free) perfect.
Met ICQ, MSN, Yahoo en AOL.
Heb zelf verbinding met ICQ en dat werkt super. Rest weet ik niet.
Neem aan dat dát dan ook wel zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik tombraider uninstallen op me telefoon?

Heb de blizzinstaller maar zie geen mogelijkheid om tombraider eraf te flikkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 02:08
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 10:17:
[...]

Ondersteunt Orange de 6600 al dan met share?? Want toen ik vorige week belde, kreeg ik te horen dat de telefoon te nieuw is en nog niet door Orange wordt ondersteund. Ze zouden me bellen zodra dat wel het geval was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 11:50:
Hoe kan ik tombraider uninstallen op me telefoon?

Heb de blizzinstaller maar zie geen mogelijkheid om tombraider eraf te flikkeren
Gewoon de map tombraider verwijderen van je mmc. Je kan em vinden @ e:\system\apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op 22 december 2003 @ 12:00:
[...]

Gewoon de map tombraider verwijderen van je mmc. Je kan em vinden @ e:\system\apps
Ja, maar ik ken die locatie niet zien. Ik heb pcsuit icm bluetooth. Moet ik speciaal een cardreader hebben om daar te komen of kan het op nog een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 12:16:
[...]

Ja, maar ik ken die locatie niet zien. Ik heb pcsuit icm bluetooth. Moet ik speciaal een cardreader hebben om daar te komen of kan het op nog een andere manier?
Dan moet je ff een file explorer voor je foon downloaden en installeren. FExplorer ofzo, daarmee kan je wel die map verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op 22 december 2003 @ 12:25:
[...]

Dan moet je ff een file explorer voor je foon downloaden en installeren. FExplorer ofzo, daarmee kan je wel die map verwijderen.
Haha nice, ga gelijk effe downen.

Wel vette phone het is gewoon een pc!!! Gelijk Tony Hawk proberen hoor er goede dingen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een soort gelijk programma als nokia pc suite, want ik wil een bestand van 15 mb kopieren naar me phone maar nokia pc suit ken er maar max 8 mb ofzo doorheen jagen :S Vage sjit

Doe het via bluetooth en werkt opzich prima ( beetje geduld hebben ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 13:00:
Is er een soort gelijk programma als nokia pc suite, want ik wil een bestand van 15 mb kopieren naar me phone maar nokia pc suit ken er maar max 8 mb ofzo doorheen jagen :S Vage sjit

Doe het via bluetooth en werkt opzich prima ( beetje geduld hebben ).
moet je even kijken bij de instellingen van je berichten daar kan je kiezen voor geheugenkaart en dan moet het wel werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om zeg maar je telefoongeheugen (6mb intern) te formatten?

Ik bedoel dat ik gewoon me telefoon geheugen weer helemaal schoon wil hebben.
Is er hier een toetsencombinatie voor ofzo? Fabrieksinstellingen is het dus niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:04:
Is er een mogelijkheid om zeg maar je telefoongeheugen (6mb intern) te formatten?

Ik bedoel dat ik gewoon me telefoon geheugen weer helemaal schoon wil hebben.
Is er hier een toetsencombinatie voor ofzo? Fabrieksinstellingen is het dus niet :+
kweet niet of je telefoon dat leuk zou vinden want volgens mij staat daar alle benodigde shit op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusun
  • Laatst online: 19-12-2023
Hebben er trouwens meer mensen last van 1 of meerdere defecte pixels op hun toestel? Ik heb n.l. rechts-onder in het scherm 1 defect pixel, als ik een zwarte achtergrond neem dan brand deze pixel fel groen. Ik heb de telefoon aangeschaft bij T-for-Telecom en die deden er abosoluut niet moeilijk over, krijg nu een nieuwe zodra deze binnen is want ze zijn schijnbaar moeilijk te leveren.

Groeten Bart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp er niks heb alles gewist en me interne geheugen zegt het volgende:

586 b kalender
5 kb contacten
144 b documenten
20 kb berichten
0 b afbeeldingen
0 b geluidsbest
0 b videoclips
0 b toepas

685 kB Geh. in gebr.

5482 kB Vrij geheug

Hij ziet dus een b als een kB een bug in de software, maar verder behoor ik volgens mij nog 0 kb bij berichten te hebben want alle secties bij berichten zijn leeg en 144b aan documenten? Welke documenten heb toch echt niks erin staan behoort toch 0 te zijn dan. Idem dito voor contacten aangezien ik er geen 1 in heb staan momenteel.

Vandaar me vraag ken ik me interne geheugen niet opschonen voor zover ik dat wil? Dus dat alles in die lijst 0 wordt :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder trouwens net gezien dat je voor de nokia 6600 ook een nes emulator heb. Dus je kan al de good old nes game spelen op je nokia 6600 en geloof me die games zijn echt ADDICTED!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 16:04:
Check je thread op 6600.info hierover ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dusun schreef op 22 december 2003 @ 17:17:
Hebben er trouwens meer mensen last van 1 of meerdere defecte pixels op hun toestel? Ik heb n.l. rechts-onder in het scherm 1 defect pixel, als ik een zwarte achtergrond neem dan brand deze pixel fel groen. Ik heb de telefoon aangeschaft bij T-for-Telecom en die deden er abosoluut niet moeilijk over, krijg nu een nieuwe zodra deze binnen is want ze zijn schijnbaar moeilijk te leveren.

Groeten Bart.
Ik had ook een defecte pixel, zelfde probleem -> bij groen beeld knipperde er een pixel fel groen. Kon hem opsturen of langs gaan,..ben langs geweest en heb een nieuwe gehad. (ze hadden hem op voorraad....bij Telecom.nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op 22 december 2003 @ 18:04:
[...]

Check je thread op 6600.info hierover ff..
WORKED :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 18:15:
[...]

Ik had ook een defecte pixel, zelfde probleem -> bij groen beeld knipperde er een pixel fel groen. Kon hem opsturen of langs gaan,..ben langs geweest en heb een nieuwe gehad. (ze hadden hem op voorraad....bij Telecom.nu)
mmh dat ga ik denk ik ook maar doen, ik heb er ook 1 gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je mailtjes kan ontvangen op je 6600 met een tmobile abbo

Ik bedoel de instellingen er voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:27
ff vraag tussendoor

kan deze telefoon wel of geen MP3's afspelen
belcompany zegt ja, t-for telecom zegt nee 8)7 :? (in beverwijk)
ik weet nou niet welke je moet geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heeft de Belcompany gelijk want t is gewoon mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dusun schreef op 22 december 2003 @ 17:17:

Groeten Bart.
Nou ik heb geen defect pixel maar een lijn onderin.. deze gaat over de hele breedte. Het zijn geen defecte pixels maar lijkt meer op vuil of zo. Dus binnenkort ff open maken en kijken..

[zal morgen even proberen er een foto van te maken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 21:08:
Iemand een idee hoe je mailtjes kan ontvangen op je 6600 met een tmobile abbo

Ik bedoel de instellingen er voor???
ja kan;gewoon net als outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensuh zijn er bepaalde programma's waarmee je beter fotos kunt maken als met het standaard programma? want ik krijg regelmatig als ik in het donker fotograveer puntjes op de foto en in het licht zijn de foto's regelmatig onduidelijk :?
of is de camera die erin zit gewoon niet goed genoeg daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mag je mij vertellen hoe je die messenger aan de praat heb gekregen. Met orange kan je alleen nog maar mms-en en wappen. Share word namelijk nog niet ondersteund voor de 6600. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 10:17:
[...]

Met ICQ, MSN, Yahoo en AOL.
Heb zelf verbinding met ICQ en dat werkt super. Rest weet ik niet.
Neem aan dat dát dan ook wel zal werken.
Dan mag je mij vertellen hoe je deze messengers aan de praat hebt gekregen. Ik kan alleen maar mms-en en wappen met orange en kpn. Met al de genoemde messengers krijg ik geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:21
Ik heb zaterdag eindelijk een 6600 in mijn bezit gekregen!! :9

Ik was alleen niet zo blij met een klein krasje, net onder het oppervlak van het beeldscherm. Toen ik hem ging omruilen zat er in het andere toestel nog zo een kras. 8)7
Zijn er hier mensen mee bekend?

Ik kon gelukkig naar een andere winkel waar ze er een hadden liggen zonder kras, dus ik ben nu erg blij met mijn 6600 zonder kras!!! _/-\o_

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 17:28:
Ik begrijp er niks heb alles gewist en me interne geheugen zegt het volgende:

586 b kalender
5 kb contacten
144 b documenten
20 kb berichten
0 b afbeeldingen
0 b geluidsbest
0 b videoclips
0 b toepas

685 kB Geh. in gebr.

5482 kB Vrij geheug

Hij ziet dus een b als een kB een bug in de software, maar verder behoor ik volgens mij nog 0 kb bij berichten te hebben want alle secties bij berichten zijn leeg en 144b aan documenten? Welke documenten heb toch echt niks erin staan behoort toch 0 te zijn dan. Idem dito voor contacten aangezien ik er geen 1 in heb staan momenteel.

Vandaar me vraag ken ik me interne geheugen niet opschonen voor zover ik dat wil? Dus dat alles in die lijst 0 wordt :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verder trouwens net gezien dat je voor de nokia 6600 ook een nes emulator heb. Dus je kan al de good old nes game spelen op je nokia 6600 en geloof me die games zijn echt ADDICTED!!!
Ja dat is mogelijk

1. zorg voor een volle accu.
2. sluit je lader aan.
3. zet je toestel aan.
4. toets deze code: *#7370#.
Het toestel vraagt je nu de beveiligingscode in te toetsen.
Standaard is dat 12345.
Even geduld hebben en je krijgt een 6600 terug als de dag dat ie uit de doos kwam.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 01:08:
[...]

Ja dat is mogelijk

1. zorg voor een volle accu.
2. sluit je lader aan.
3. zet je toestel aan.
4. toets deze code: *#7370#.
Het toestel vraagt je nu de beveiligingscode in te toetsen.
Standaard is dat 12345.
Even geduld hebben en je krijgt een 6600 terug als de dag dat ie uit de doos kwam.

Succes!
dat is volgen mij niet een echte format de echte doe je zo:

1.minimaal halfvolle accu
2.doe de fone uit
3 hou de toetsen * , de groene bel knop , en de 3 ingedrukt.
4.doe dan de telefoon aan (hou de knoppen ingedrukt)
5.laat de toetsen pas los als hij begint te formatteren.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 17:28:
http://www.yewsoft.com/yewnes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 21:12:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
jozy schreef op 22 december 2003 @ 21:14:
ff vraag tussendoor

kan deze telefoon wel of geen MP3's afspelen
belcompany zegt ja, t-for telecom zegt nee 8)7 :? (in beverwijk)
ik weet nou niet welke je moet geloven
Ja en zonder problemen eigenlijk, je kunt je mp3'tjes gewoon op je telefoon zetten. En vanaf daar af spelen. Zo heb ik mijn beltonen :*)

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triss
Revodrone schreef op 23 december 2003 @ 01:04:
Ik heb zaterdag eindelijk een 6600 in mijn bezit gekregen!! :9

Ik was alleen niet zo blij met een klein krasje, net onder het oppervlak van het beeldscherm. Toen ik hem ging omruilen zat er in het andere toestel nog zo een kras. 8)7
Zijn er hier mensen mee bekend?

Ik kon gelukkig naar een andere winkel waar ze er een hadden liggen zonder kras, dus ik ben nu erg blij met mijn 6600 zonder kras!!! _/-\o_
Ja ik :(
Ik denk dat toch onderaan, een krasje, en onder het scherm, zo ziet het er toch uit... :(

Support engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja..... programma heet remote s60. Hiermee kan je via bluetooth je telefoon besturen.

Het is hier dus ook mee mogelijk om je camera mee te besturen, of onder andere te gebruiken als webcam. Het was me gister avond gelukt om mijn 6600 als webcam te gebruiken en te tonen via msn :*) . (Webcam proggie doet captrue screen, en zend dat uit als webcam, dus die meot je plaatsen over andere proggie als je je beeld hebt van je camera, proggie heet softcam, is te vinden op softcam.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
is er al wat bekend over evt software update?
vind het er wel tijd voor namelijk :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 21:51:
[...]

Klopt zal wel door die actie van Debitel komen :

Debitel 2 jaar, 150 belminuten via KPN
1e 6 maanden 50% korting
geen aansluitkosten
Nokia 6600 = gratis

Actie was 15 december al begonnen en duurt tot 4 januari.
Ik had er ook 1 gehaald, helaas met een dode pixel in het scherm.
Hopelijk gaat het hier wel om nieuwe 6600's en niet teruggestuurde 6600's.
Afijn, woensdag komt er een nieuwe voorraad binnen.
Ik zoek precies zo'n abbo en natuurlijk zo'n phone :) Maar uhh, ik kan nergens deze aanbieding vinden. Heb je toevallig een link?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
Ik heb ook 1 dode pixel op me scherm vooral te zien als ik game maar mag ik hem dan ook omruilen voor een ander?

hij is gekocht bij gsmhuis

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op 23 december 2003 @ 14:46:
[...]

Ik zoek precies zo'n abbo en natuurlijk zo'n phone :) Maar uhh, ik kan nergens deze aanbieding vinden. Heb je toevallig een link?
Ik zag de actie op de voorste pagina van het Debitel krantje die ik 16 december j.l in mijn brievenbus kreeg. Deze foldertjes liggen ook in Debitel shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op 23 december 2003 @ 15:51:
Ik heb ook 1 dode pixel op me scherm vooral te zien als ik game maar mag ik hem dan ook omruilen voor een ander?

hij is gekocht bij gsmhuis
Ja die van mij dus ook.. ook via GSMHuis.. ga jij ze bellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Koel.
Zou t niet mogelijk zijn om snes spellen te spelen
op je 6600, is 16bit d8 ik zow. Of komt daar nog
meer bij kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

ff een vraagje, ik zit er echt zwaar over te denken om deze mobiel te kopen, hij lijkt me echt fucking vet :D

Maar ik vroeg me af welke abbo's jullie allemaal hebben genomen? En waar je deze hebt gekocht (website, zo jah welke, of gewoon in een winkel) ?!

Alvast bedankt :)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLeSH schreef op 23 december 2003 @ 17:16:
ff een vraagje, ik zit er echt zwaar over te denken om deze mobiel te kopen, hij lijkt me echt fucking vet :D

Maar ik vroeg me af welke abbo's jullie allemaal hebben genomen? En waar je deze hebt gekocht (website, zo jah welke, of gewoon in een winkel) ?!

Alvast bedankt :)
orange 40 1 jaar toestel kosten mij 150 euro bij gmsshop in rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusun
  • Laatst online: 19-12-2023
Debitel 210 (vodafone) 32.50€ p/m, geen aansluitkosten, 1/2 jaar 1/2 van de abonnementskosten, 89.00€ voor het toestel.

Groeten Bart.

P.S. en ja, iedereen met een defect pixel moet hem kunnen omruilen, garantie van Nokia. Wil de winkel waar je hem gekocht hebt niet mee werken dan naar een Nokia Service Point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 09:22:
Kan iemand het ff laten weten zodra hij/zei kpn mms werkend heeft? :)

Moet wel zeggen dat ik de 6600 af en toe een beetje traag vind...
MMS MET KPN _/-\o_

1 maak een nieuw toegangspunt.
2 naam verbinding: i-mode mms.
3 drager gegevens: GPRS.
4 naam toegangspunt: portalmmm.nl
5 geen wachtwoorden invullen.
6 verificatie: normaal.
7. homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc

8 Druk op opties, geavanc. instell. en kies voor: proxy-serveradres.
Toets in: 010.010.100.010.
9 bij proxy-poortnummer vul je in: 5080

Nu druk je net zolang op "terug" tot dat je weer in het hoofd scherm bent.

Maak een nieuw multimedia bericht en kies (éénmalig) dat je een nieuw toegangspunt wilt definieeren.
Druk op toeg.punt ingebruik, en kies de zojuist aangemaakte mms instellingen.
- ontvangst multimedia zet je op altijd aan. Raport ontvangen op aan.

P.S. ook imode is mogelijk op de nokia 6600

Succes ermee!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Na het hele topic (1 en 2) helemaal doorgelezen te hebben blijf ik toch nog met een vraag zitten. Kun je met een debitel abbo (vodafone of kpn) foto's versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 00:55:
Dan mag je mij vertellen hoe je die messenger aan de praat heb gekregen. Met orange kan je alleen nog maar mms-en en wappen. Share word namelijk nog niet ondersteund voor de 6600. :|
Simple, GPRS aan de praat brengen en klaar is Kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 19:08:
[...]

Simple, GPRS aan de praat brengen en klaar is Kees.
Ja dat is leuk gezegt! Krijg gprs maar eens werkende met de 6600 en orange.
Op de 7650 gaat dat prima en werken ook al die messengers prima.
Maar omdat de 6600 een ander soort toestel is, ondersteunen veel mobiele-operators het toestel (nog) niet.
Misschien dat je mij (ons) kunt vertellen hoe je grps werkende hebt gekregen en met welke provider(s)
Heb zelf al werkende gekregen: kpn mms, orange mms, orange wap.

Ik lees het graag van je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 19:58:
[...]

Ja dat is leuk gezegt! Krijg gprs maar eens werkende met de 6600 en orange.
Op de 7650 gaat dat prima en werken ook al die messengers prima.
Maar omdat de 6600 een ander soort toestel is, ondersteunen veel mobiele-operators het toestel (nog) niet.
Misschien dat je mij (ons) kunt vertellen hoe je grps werkende hebt gekregen en met welke provider(s)
Heb zelf al werkende gekregen: kpn mms, orange mms, orange wap.

Ik lees het graag van je!
GPRS met Orange FREE: (alleen in het Engels. heb géén NL toestel dus zelf vertalen)

Tools --> Settings --> Connection --> Access Points

dan, Options, kies New Access Point

Connection name: Orange ISP GPRS
Data Bearer: GPRS
Access Point name: internet
User name: none
Prompt password: No
Password: ****
Authentication: Normal
Homepage: None

Opnieuw naar Options --> Advanced Settings

IP Automatic
Primary 0.0.0.0
Second. 0.0.0.0
Proxy None
Port 0

Terug, terug.

Options --> new access point

Connection name: internet
Data Bearer: GPRS
Access Point name: internet
User name: none
Prompt password: No
Password: ****
Authentication: Secure
Homepage: 0.0.0.0

Opnieuw naar Options --> Advanced Settings

IP Automatic
Primary 0.0.0.0
Second. 0.0.0.0
Proxy None
Port 0

And this should do the trick.

Maar het werkt bij mij perfect, maar dan wél met een FREE abbo.
EN, ik heb de info laten opsturen door Orange, en dát had je zelf
óók kunnen laten doen als je er een telefoontje aan had gewaagd.

Maar goed, het is bijna Kerstmis . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:21
VRAAGJE:

Ik ben nu al een 2 dagen bezig om de 6600 via bluetooth (sitecom CN-500) te synchroniseren met mijn computer.
De verbinding is er, alleen als ik voor het eerst PC suite opstart en je moet een naam invoeren, zegt ie dat ik geen geldige naam invoer. Dit zegt ie bij elke naam die ik invoer!!! 8)7 :(

Heeft iemand dit probleem ook gehad en heeft iemand een oplossing???

[ Voor 3% gewijzigd door Revodrone op 23-12-2003 23:58 ]

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 19:42:
[...]

IK, sinds gisteren.
Aangesloten op een HOME (bromfiets) Accu en alles werkte perfect.
Kon ik van de CK-1W niet zeggen. Zág hem wel maar wilde niet pairen.
Geen probleem dus met de Cark-112. Koste, overigens, €. 139,=

Ligt er natuurlijk aan waar je hem gaat kopen.
En waar heb je deze vandaan voor dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 18:15:
[...]

Doet Nokia zo makkelijk dan met dode pixels? Ik heb namelijk rechts midden een pixel die niet zwart wil worden! Hij blijft dan rood. Verder kan hij wel de andere kleurtjes...

Valt dit ook onder "dode" pixel? Of mag ik hier niet over zeuren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op 24 december 2003 @ 00:24:
[...]

En waar heb je deze vandaan voor dat geld?
In een lokale winkel hier. sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Nog 2 vragen :D !

1. Wat voor geheugenkaart kan erin? En waar koop ik die :P ?
2. Kan ik om de 6600 met mijn pc te laten communiceren http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=4089 gebruiken?

Ps. vanmiddag ben ik ook een echte 6600 gebruiker ;P. Koop hem met de actie van T-For-Telecom als et goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLeSH schreef op 24 december 2003 @ 09:24:
Nog 2 vragen :D !

1. Wat voor geheugenkaart kan erin? En waar koop ik die :P ?
2. Kan ik om de 6600 met mijn pc te laten communiceren http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=4089 gebruiken?

Ps. vanmiddag ben ik ook een echte 6600 gebruiker ;P. Koop hem met de actie van T-For-Telecom als et goed is.
Kan je niet beter de eerder genoemde aanbieding van Debitel nemen???

Scheelt je bijna 10 euro per maand over het KPN 8)7 of Vodafone netwerk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 10:07:
[...]

Kan je niet beter de eerder genoemde aanbieding van Debitel nemen???

Scheelt je bijna 10 euro per maand over het KPN 8)7 of Vodafone netwerk!!!
Ik kon die actie nergens vinden, vandaar :(
En debitel heeft ook nniet echt een klant vriendelijke site ! Wat een rotzooi is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de automatische toetsblokkering functie kunnen vinden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLeSH schreef op 24 december 2003 @ 10:19:
[...]

Ik kon die actie nergens vinden, vandaar :(
En debitel heeft ook nniet echt een klant vriendelijke site ! Wat een rotzooi is dat
De site zuigt idd, maar in de shops ligt een folder met de aanbieding, is geldig tot 4 januari, ik heb juist goede ervaringen met Debitel alles snel en correct geregeld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Wat is nou precies het verschil tussen
Debitel-Vodafone en aparte Vodafone abbo's?
Kan iemand mij dat vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het netwerk is exact gelijk is mij verteld, alleen ontvang je de rekening van Debitel, voor de rest weet ik het eigelijk niet..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

superpolm schreef op 24 december 2003 @ 15:27:
Wat is nou precies het verschil tussen
Debitel-Vodafone en aparte Vodafone abbo's?
Kan iemand mij dat vertellen.
debitel koopt op grote schaal minuten in bij kpn/vodafone/telfort; deze ontvangt daarover een soort van 'korting' (waardoor deb. winst kan maken over de minuten)
door die korting, bied debitel de tarieven 'net' iets gunstiger aan dan de 'netwerken zelf'.
Je belt dus over een van die 3 netwerken, maar hebt de klantenservice/rekeningen/voorwaarden die debitel heeft.
heb weinig positiefs te melden over debitel, rekeningen 'schijnen' wel eens niet te kloppen, klantenservice is echt ruk

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Ik heb em nu ook :P

maar er is iets wat ik niet helemaal kan uitvogelen.
Ik heb dus een 2e mmc card erin zitten van 32 mb.
Maar hoe sla ik daar shit op op? Want hij doet nu alles naar telefoon geheugen, en via bluetooth kan ik ook geen mapje kiezen waar ik et neerpleur. :S

Beetje confused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLeSH schreef op 24 december 2003 @ 20:18:
Ik heb em nu ook :P

maar er is iets wat ik niet helemaal kan uitvogelen.
Ik heb dus een 2e mmc card erin zitten van 32 mb.
Maar hoe sla ik daar shit op op? Want hij doet nu alles naar telefoon geheugen, en via bluetooth kan ik ook geen mapje kiezen waar ik et neerpleur. :S

Beetje confused
Om alles op het geheugenkaartje op te laten slaan doe je het volgende:

1. Klik op de MENU knop
2. Klik op BERICHTEN
3. Klik op OPTIES
4. Klik op INSTELLINGEN
5. Selecteer OVERIGE
6. En klik op OVERIGE ;)
7. Dan zie je ondering "Gebruikt geheugen". Hier verander je "Telefoongeheug." naar je geheugenkaart!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in het menu -> extra mapje kijk en dan geheugen aanklik geeft de 6600 een capaciteit aan van 30 Mb, terwijl er een 32 Mb kaartje inzit!
Hebben meer mensen dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 21:15:
Als ik in het menu -> extra mapje kijk en dan geheugen aanklik geeft de 6600 een capaciteit aan van 30 Mb, terwijl er een 32 Mb kaartje inzit!
Hebben meer mensen dit probleem??
same by me :)

Binnenkort maar eens een 256 kaartje kopen! Die 2mb mis ik namelijk SUPER! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch een beetje raar of is hier een simpele verklaring voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Tnx !
Nog ff een laatste vraagje, hoe installeer ik themes :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FLeSH schreef op 24 december 2003 @ 22:49:
Tnx !
Nog ff een laatste vraagje, hoe installeer ik themes :P ?
Als je die op je phone hebt gaat het installeren hetzelfde als programmatuur.

Je kunt ze activeren onder het THEME mapje in het menutje... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 22:15:
Is toch een beetje raar of is hier een simpele verklaring voor???
Inderdaad een beetje raar, maar misschien kun je het met HDtjes vergelijken, die zitten er ook altijd een aantal mbtjes/gigjes naast... :?

Verwijderd

Maar 2 Mb is toch gauw zo'n 6,25 % das wel erg veel of niet dan????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 00:29:
Maar 2 Mb is toch gauw zo'n 6,25 % das wel erg veel of niet dan????
:+ eigenlijk wel ja
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.