"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Het werkt!!! Hartstikke bedankt, man!Freshbie schreef op 18 januari 2004 @ 20:10:
[...]
Mijn instellingen:
Instrumenten->instellingen->verbinding->toegangspunten
Dan opties->nieuw toegangspunt->standaardinst. gebr.
Naam: zelf bedenken...
...Login-script gebruik.: nee
Login-script: geen
Initialisatie modem: geen
En als laatste natuurlijk even naar Diensten->opties->instellingen->stand. toegangspunt: het zojuist ingestelde punt.
Wat je ook kunt doen: inloggen op t-mobile.nl en dan de instellingen van de Nokia 3650 laten sturen. Dan hoef je alleen het proxy serveradres en het proxy poortnummer in te stellen bij de geavanceerde instellingen.
Succes.
http://6600.info/viewtopic.php?t=88Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 13:18:
[...]
Welke instellingen,.. heb een beetje rondgekeken en op forum gezocht. Maar ze hebben het nergens over instellingem (althans,.. ik zie het nergens)
1 - 2 - 3
Op alle 2, alle ikke toch.KiTsEr schreef op 18 januari 2004 @ 21:26:
[...]
Kan je ook "gewone" websites bekijken?
Of alleen wab sites?
Via de opera browser, of via het gewone WAP 'dienst' menu
Support engineer
Verwijderd
en hoe doe je dat?Blowie1999 schreef op 19 januari 2004 @ 08:26:
[...]
Op alle 2, alle ikke toch.
Via de opera browser, of via het gewone WAP 'dienst' menu
want ik kan niet op tweakers of op fok komen hoor
Ik wil graag een 1-jarig contract omdat ik na 1 jaar een telefoon al zat ben (en dat is lang want vroeger was dat 3 maanden
Als ik met T-Mobile bel van: doe mij een contractsverlenging van 1 jaar ( ik heb al een T-Mobile 300 abo op mijn vaders naam) dan kost die telefoon mij 225 euro.
Weet iemand iets voordeligers dan die 99? Of kan ik ook in de winkel die gesimlockte halen met een contractsverlenging?
Verwijderd
Dat is wel netjes, 20 euro meer voor een toestel en ik behoud mijn nummer. Welke winkel?Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 22:50:
Ik heb vanmiddag een gesimlockte gekocht voor 119 euro. Met een jaar verlenging van 300 belminuten. Kon hem ook sim vrij kopen. Maar dan was hij 230 euro
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 23:43:
Best wel zuur dat nu de Nokia 6620 uitkomt...
[afbeelding]

Ik ga morgen (als 't goed is) de 6600 ook halen, maar wat zit er allemaal standaard bij? Zal er zeker wel een speciale dubbele headset bij moeten kopen voor mp3's en een bluetooth dongle zal ook wel moeten? Of zit er een datakabel bij?
Verwijderd
Ik heb et juist getest, toch de site www.tweakers.net en het werkt zonder problemen. Als accespoint heb ik wel, die genomen voor internet toepassingen. En niet digene voor de wap. En het werkt. Je hebt hoogst waarschijnlijk een verkeerd acces point aangeduid?Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:28:
[...]
en hoe doe je dat?
want ik kan niet op tweakers of op fok komen hoor
Je kunt deze vinden op de site van nokia...
Support engineer
Verwijderd
Wees maar niet bang, deze is alleen voor de USA (met EDGE ondersteuning) en komt dus naar alle waarschijnlijkheid niet in Nederland uit...Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 23:43:
Best wel zuur dat nu de Nokia 6620 uitkomt...
maar weet er iemand een app om langere video's op te kunnen nemen MET geluid?
en wat vinden jullie de beste app voor MSN op je 6600?
alvast bedankt!
Ciao
And Remember!: No one Ever Really Dies
Fly or Die
Zitten er ook 'normale' bel tonen in? Dus niet van die 'hippe' liedjes maar een gewoon tingeling ofzo
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Verwijderd
GPRS werkt wel want kan gewoon op internet komen.
Verwijderd
jij heb hebt het waarschijnlijk gedaan met gprs ik wil het proberen met bluetooth want ik heb geen shareBlowie1999 schreef op 20 januari 2004 @ 09:08:
[...]
Ik heb et juist getest, toch de site www.tweakers.net en het werkt zonder problemen. Als accespoint heb ik wel, die genomen voor internet toepassingen. En niet digene voor de wap. En het werkt. Je hebt hoogst waarschijnlijk een verkeerd acces point aangeduid?
Je kunt deze vinden op de site van nokia...
dus is iemand het al gelukt via bluetooth ?
Mooi ding man!
Heb er een bluetooth dongle van Sitecom bij gekocht.
Heb de software van de dongle geinstalleerd.
Ik kan nu vanaf m'n pc bestanden verzenden naar m'n foon en andersom.
Dus de verbinding is goed.
Ik kan alleen niet connecten met PC Suite:
Als ik de Connection Manger start en ik klik op Bluetooth zegt ie:
"Media type not supported. Check your system media settings."
Ik kan niet op "Geavanceerd" klikken om de juiste COM poort te selecteren.
In mRouter heb ik poort 7 en 8 (Bluetooth) aangvinkt.
Als ik PC Suite zelf open krijg ik:
"Dit is de eerste keer dat U PC Suite hebt gebruikt.
Verbind de Nokia 6600 met de pc en druk op OK om verder te gaan of op Sluiten om PC Suite af te sluiten."
Als ik op OK klik, krijg ik geen verbinding.
In m'n taakbalk staat ook een icoontje (van Windows) met:
"Bluetooth Network
Een van de netwerkkabels is niet aangesloten."
Ik heb de software van de bluetooth adapter al verwijderd en de adapter zelf uit apparaatbeheer gegooit, PC Suite verwijderd en de Register cleaner gebruikt.
Daarna alles opnieuw geistalleerd (Bluetooth adapter handleiding gelezen en die van PC Suite)
Tijdens de installatie van de Bluetooth adapter weer gepaird (wachtwoord op pc en telefoon ingegeven)
Maar ook nu hetzelfde probleem:
Ik kan niet connecten met PC Suite.
Als ik op een foto (op mijn pc) rechts klik, kan ik gewoon kiezen voor:
Kopieëren naar-> Bluetooth -> Nokia 6600
En het komt gewoon op mijn nieuwe foontje.
Van de Nokia naar de PC lukt ook.
Ik snap er niks meer van!!!
Waar moet ik dat dan veranderen?Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 16:51:
je moet een hogere poort gebruiken minimaal 10 of 11
Als ik in Apparaatbeheer de eigenschappen van poort 7 of 8 kies, heb ik alleen de tabbladen: Algemeen en Stuurprogramma
Ik heb het voor elkaar!!
Voor degene die ook deze problemen hebben:
http://deviceadvice.info/phone/nokia/7650/howto/
Ik heb al remote-60, dus ik kan men scherm al over nemen van men gsm op mijn pc. Nu nog de camera functie

Ik heb het al gevonden... voor geinterreseerden.
http://www.allaboutsymbia...opic.php?start=15&t=13745
remote-60 kun je vinden bij download.com
en softcam op http://www.luminositi.com/
Het werkt dus... yeah

[ Voor 36% gewijzigd door Triss op 20-01-2004 17:46 ]
Support engineer
Drager gegeven : GPRS
Naam toegangspunt: WAP-ACT
Gebruikersnaam: tmobile
vraag om wachtwoord: nope
wachtwoord: tmobile
vertificatie: normaal
homepage: geen
Beveiligde verbinding : uit
Sessiemodus : doorlopend
Geavanceerde instellingen:
Ip-Adres telefoon: -
Primaire naamserver: -
Secund. Naamserver: -
proxy-serveradres: 10.10.10.10
Proxy-poortnummer: 8080
T-Zones werkt, maar opera kan niet surfen, ik zie heel even de G met vierkant eromheen komen en daarna stopt de connect poging.
Weet iemand ook waar ik guides kan vindne over het maken / downloaden van Themes?
Verwijderd

Wat kan je nu het beste doen??? gewoon naar een servicepoint van nokia gaan en ze zetten er gratis een nieuwe is die ook een uitgebreide test ondergaat. Het moeten dan wel 2 of meer"Dead or Hot Pixel". Hot= hij flikket, geeft maar een kleur. DeaD= een zwarte stip in je scherm.
Woon je, net als ik
Nu hopen dat we dus niet hetzelfde gezeik krijgen als met de 8210 als iemand dat probleem nog kan herinneren

Gegoet
Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 16:10:
[...]
jij heb hebt het waarschijnlijk gedaan met gprs ik wil het proberen met bluetooth want ik heb geen share![]()
dus is iemand het al gelukt via bluetooth ?
Maar nu wil ie weer niet connecten.
Word er een beetje moe van.
De verbinding is wel goed.
Want ik kan wel bestanden heen en weer zenden.
Allen met PC Suite vertikt ie het.
Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben?
3th Party tools?
Wil je me dan toevoegen aan MSN? (majkoster bij hetemail punt com)
[ Voor 3% gewijzigd door Kitser op 21-01-2004 09:09 ]
Hmm, ik herinner me dat in Videoplanken & Beeldkanonnen een tijd geleden een topic liep over TFT's en dode pixels. Daar heeft iemand volgens mij een uitspraak van een geschillencommissie of rechter oid neergezet waarin staat dat je geen genoegen hoeft te nemen met dode pixels in je scherm. Dit, aangezien het tegenwoordig gewoon goed mogelijk is een scherm te produceren zonder dode pixels.Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 19:52:
Ik heb ff nokia gebeld in verband met mijn dode pixel. Zij hebben mij doorverwezen met de servicepoint. heb daar het hele verhaal uitgelegd gekregen met als tip het toestel niet weer te ruilen. het zit zo. de Tftschermen die nokia in zijn telefoon stopt hebben geen "zero pixels garantie". Dat betekent dat de schermen niet op elke pixel zijn getest. Het kan zijn dat er een dode pixel is. Als ze nou alles zouden gaan controleren het te duur zou worden om het te fabriceren en voor de consument dus heel duur zou zijn. Ze nemen dus een risico maar volgens hun is het veel goedkoper voor hun en dus ook voor ons(volgens mij meer met de hoop dat toch niemand het merkt). Telkens naar de winkel gaan heeft ook geen zin wat er bestaat een grote kans dat je er weer eentje met een dode pixel krijgt en misschien wel in het midden van het scherm en dat de winkel op den duur moeilijk gaat doen
en dan is de lol er al heel snel vanaf. Heb je geen dode pixel kan het in de toekomst nog komen is mij ook gezegd
.
Wat kan je nu het beste doen??? gewoon naar een servicepoint van nokia gaan en ze zetten er gratis een nieuwe is die ook een uitgebreide test ondergaat. Het moeten dan wel 2 of meer"Dead or Hot Pixel". Hot= hij flikket, geeft maar een kleur. DeaD= een zwarte stip in je scherm.
Woon je, net als ik, in Utrecht kan je het beste naar MD Products in Hilversum
gaan. Echt een goede zaak met veel technische kennis. Meer dan als nokia maar is niet voor niets door nokia gewezen als officiele service point. Deze mensen nemen ook de tijd voor je want hij mij bijvoorbeeld erop gewezen dat hij misschien binnen 1 a 2 maanden een nieuwe software van de 6600 krijgt en dat ik dan ook langs kan komen voor een update
Nu hopen dat we dus niet hetzelfde gezeik krijgen als met de 8210 als iemand dat probleem nog kan herinneren![]()
Gegoet
Helaas ben ik nogal druk, anders had ik het opgezocht.
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Is hij geschikt voor bv in je broekzak te doen en dan opstap te gaan?
en nog een.
Wordt er gewerkt aan een gba emulator? lijkt me geweldig voor zoiets te spelen op je telefoon
[ Voor 1% gewijzigd door mitchel op 21-01-2004 22:36 . Reden: typo ]
Verwijderd
Uhm, je bent bekend met het feit dat je cijfers, letters en hoofdletters kan tikken,...en switchen door # in te drukken,...of ingedrukt te houden???businka19 schreef op 21 januari 2004 @ 21:38:
HELP!!! Ik kan op mijn phone geen tekens of letters mer intyppen alleen cijfers. Ik heb mijn MMc al geformateerd en geprobeerd om te re-booten via 3+groene knop+*+ aan/uit knop maar niets lijkt te helpen. Heeft iemand ooit zo'n probleem gehad of ergens erover gehoord? HELP, aub!!!
of potloodje gebruiken om te switchen..
Karel de grote?mitchel schreef op 21 januari 2004 @ 18:13:
Een vraagje over de grote.
(Misschien bedoel je de grootte?)
[ Voor 91% gewijzigd door Kitser op 21-01-2004 22:53 ]
wordt nog steeds dagelijks ziek van de crashes tijdens GPRS en de errors van het ding..
godmeja wat waren we ooit blij...
is ie bij julloe ook zo verdomd traag met MMS en ook bijv met reageren tijdens het ontvangen van een smsje../afleverrapport?
beetje brak allemaal ...
hij valt ook kei vaak uit tijdens GPRSsen... maja..
we wachten af.
ik overweeg echt bij nokia een nieuwe af te dwingen..
was met met de 5210 ook gelukt.. softwareproblemen die niet te verhelpen waren:
bij sms-telletje dat aangaf hoeveel tekens je nog had 0/160 1/159 ken je wel he..
telde hij voor een spatie 2 tekens waardoor het hele telletje bagger was..
nouja uiteindelijk via Nokia een nieuwe uit mogen zoeken! (ander model 3510i)
als r mensen zijn die al oplossingen hebben gekregen..
of met de simliock-tmobile versie ik ben benieuwd naar jullie reacties..!
Het is een KPN abbonnement met 25MB databundel
Ik dan via i-mode het gprs netwerk op. (ik gebruik iig de i-mode instellingen die hier in het topic voorbij zijn gekomen).
Nou wilde ik ook even de opera browser checken, om te zien hoe dat nou allemaal werkt. Maar ik kan met geen mogelijkheid een verbinding maken in opera. Hij vraagt aan mij welk toegangspunt ik wil gebruiken, ik kies het i-mode toegangspunt, en vervolgens blijft de telefoon een minuut hangen en komt uiteindelijk met een error dat hij de site niet kan bereiken.
Doe ik iets fout?
2e probleempje:
E-mail verzenden met de 6600. Ik maak een mooi email account aan, vul alle waardes goed in (mailserver van de zaak, email adres, username en pw, smtp en pop server en het te gebruiken accespoint). Ik verstuur een mailtje, krijg geen errormelding, en in mijn outbox zie ik het bericht vervolgens gewoon staan met de melding "wederom proberen om <tijdstip>"
ook hier, wat doe ik fout? Of is het met KPN helemaal niet mogelijk dit soort geintjes te flikken omdat je gebruik maakt van de zogenaamde i-mode instellingen?
Even ter verduidelijking, de telefoon is dus zonder I-mode menu, en zonder al die meuk die KPN er normaal gesproken opzet. Gewoon een kale nokia, met een KPN simkaart en een i-mode GPRS data bundel.
Ik kan wel naar het imenu en daar browsen enzo.
Wie o wie helpt?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
THANXFreshbie schreef op 21 januari 2004 @ 16:38:
[...]
Hmm, ik herinner me dat in Videoplanken & Beeldkanonnen een tijd geleden een topic liep over TFT's en dode pixels. Daar heeft iemand volgens mij een uitspraak van een geschillencommissie of rechter oid neergezet waarin staat dat je geen genoegen hoeft te nemen met dode pixels in je scherm. Dit, aangezien het tegenwoordig gewoon goed mogelijk is een scherm te produceren zonder dode pixels.
Helaas ben ik nogal druk, anders had ik het opgezocht.
Lolz, ja hij is klein genoeg om in je broekzak te stoppen.mitchel schreef op 21 januari 2004 @ 18:13:
Een vraagje over de grootte.
Is hij geschikt voor bv in je broekzak te doen en dan opstap te gaan?
en nog een.
Wordt er gewerkt aan een gba emulator? lijkt me geweldig voor zoiets te spelen op je telefoon
En weegt helemaal niet veel.
En die gba emulator bestaat al.
Heb je het nodig mail me op "triss @ blowie . be"
(heb men mail adres uitelkaar getrokke... om geen spam te krijgen...)
Support engineer
Verwijderd
wat is die gba emulator dan? ik heb alleen maar gezien voor gb en gbc...Blowie1999 schreef op 22 januari 2004 @ 13:30:
[...]
Lolz, ja hij is klein genoeg om in je broekzak te stoppen.
En weegt helemaal niet veel.
En die gba emulator bestaat al.
Heb je het nodig mail me op "triss @ blowie . be"
(heb men mail adres uitelkaar getrokke... om geen spam te krijgen...)
Maar heb toch nog wat vraagjes:
• Ik wil internetten via Bluetooth, heb de tips van GoT en Google geprobeerd maar wil niet
• Opera verbindt nergens naar, alleen localhost
• Agile Messenger verbindt ook niet
Orange World werkt wel, vandaag nog in de winkel laten fixen
En eh, waar kun je ergens in Eindhoven die MMC kaartjes kopen?
Heb ze nog nergens gezien...
Ik heb Opera gedownload en geinstalleerd
kan iemand dit onderstaande voor me invullen dan?
Voor Orange om te internetten/wappen met Oprah
Share instellingen:
Naam Verbinding: .......
Drager gegeven : .......
Naam toegangspunt: .......
Gebruikersnaam: .......
vraag om wachtwoord: .......
wachtwoord: .......
vertificatie: .......
homepage: .......
Beveiliging verb.: .......
Geavanceerde instellingen:
Ip-Adres telefoon: .......
Primaire naamserver: .......
Secund. Naamserver:.......
proxy-serveradres: .......
Proxy-poortnummer: .......
bedankt alvast!!
Ja zover was ik al, maar bedankt voor de het proberen, grapjasVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 22:12:
[...]
Uhm, je bent bekend met het feit dat je cijfers, letters en hoofdletters kan tikken,...en switchen door # in te drukken,...of ingedrukt te houden???
of potloodje gebruiken om te switchen..
Ik heb ook iets heel vreemds: ik was even bezig met m'n try&buy shit, maar ik kan opeens niets meer proberen. Alleen de 'how to purchase' en 'enter application key' worden weergegeven. En ik heb alleen de spellen nog maar 1 keer geprobeerd
Dit wordt afgespeeld, via de standaart player van de gsm...
Support engineer
Verwijderd
PV player erop zettenBlowie1999 schreef op 23 januari 2004 @ 08:51:
Ik heb dit met filmpjes, als ik een filmpje of een clipje wil afpele van bv 5min. Geeft hij eerst een waarschuwing, dat hij niet het volledig clipje kan afspelen. En dan ook nog zonder geluid, damn!!!! Kent iemand dit? Know how to fix this????
Dit wordt afgespeeld, via de standaart player van de gsm...
Heb een Sitecom USB bluetooth adapter, inclusief nieuwste software.
1 keer bluetooth gebruiken gaat prima. Daarna moet ik m'n PC en m'n telefoon rebooten. Doe ik dat niet, dan loopt m'n systray icoon vast en als ik in m'n telefoon bluetooth uit wil zetten (of de PC verwijderen) dan loopt heel de bluetooth module vast. Na reboot van beide apparaten werkt het weer gewoon.
Dit is niet normaal, neem ik aan. Iemand tips? Word er moedeloos van
[edit]
Al gefixt
En zo heb ik het gedaan
[edit 2]
Hmm, toch niet gefixt. Nu doet de serial connection 't wel, maar PC Suite niet? Heb alle BT poorten gekozen in mRouter. Sowieso geeft de BT kernel nog BSOD's
[ Voor 28% gewijzigd door rb338 op 23-01-2004 13:13 ]
Verwijderd
#0000# lijkt niet te werken.
Thanx in advance
V 3.42.1
16-10-03
NHL-10
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
rooie60 schreef op 22 januari 2004 @ 22:41:
op 2 feb.wordt de 6600 in het abonnement assortiment opgenomen van de KPN,dit is het antwoord wat ik kreeg toen ik vroeg of er een 6600i uitkwam
Verwijderd
Ik heb ook een Sitecom CN500.rb338 schreef op 23 januari 2004 @ 10:37:
Ik word gek van die bluetooth zooi
1 keer bluetooth gebruiken gaat prima. Daarna moet ik m'n PC en m'n telefoon rebooten. Doe ik dat niet, dan loopt m'n systray icoon vast en als ik in m'n telefoon bluetooth uit wil zetten (of de PC verwijderen) dan loopt heel de bluetooth module vast. Na reboot van beide apparaten werkt het weer gewoon.
[edit]
Al gefixt
En zo heb ik het gedaan
[edit 2]
Hmm, toch niet gefixt. Nu doet de serial connection 't wel, maar PC Suite niet? Heb alle BT poorten gekozen in mRouter. Sowieso geeft de BT kernel nog BSOD's
Werd er helemaal moedeloos van.
Eerst met het cd-je geinstallleerd.
Werkte niet.
Daarna de nieuwste drivers gedownd.
Nog niet.
Heel die manual doorgelezen die ook in het zip bestand van de sitecom site zit.
Niks dus.
Toen op een andere pc gezet.
Met de nieuwste drivers.
Virtual COM poort aangemaakt, mRouter op die COM poort ingesteld.
En het werkte perfect!!
Snapte er niks van.
Heb toen m'n ghost image
Daarna het hele verhaal weer opnieuw.
En ja hoor, dat werkt perfect!!
Het lijkt erop dat ie steeds de "oude" (meegeleverde) drivers voor die Sitecom adapter pakte.
Misschien kan je hier wat mee.
Succes
[ Voor 3% gewijzigd door Kitser op 23-01-2004 14:56 ]
Ik heb dit probleem ook constant. Ik kan er ook niet meer aan uit, ik ben blij wanneer ik connectie heb. Upgrade de software zeker niet! Dan werkt het helemaal niet meer, allej bij mij toch nirb338 schreef op 23 januari 2004 @ 10:37:
[edit]
Al gefixt
En zo heb ik het gedaan
[edit 2]
Zou het iets te maken kunnen hebben, met Xp en bluetoot?
Support engineer
Met deze instellingen kan ik inderdaad MMS gebruiken en via Diensten browsen.Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:06:
I-mode instellingen Nokia 3650/7650/6600
KPN heeft nu de Nokia 3650 geïntroduceerd voor i-mode.
Volgens hen is dit een speciaal voorgeprogrammeerde versie van de Nokia 3650
en kun je het niet op een "gewone" Nokia 3650/7650/6600 toepassen. Niets is echter minder waar!
Als je klant bent van KPN (werkt niet voor Debitel klanten),
kun je met de volgende instellingen zowel i-mode, i-mail, als MMS gebruiken!
1 - Laat een i-mode bundel activeren (prepay of abonnement maakt NIET uit)
2 - Creëer een nieuw toegangspunt voor i-mode
Het toegangspunt is het "adres" dat gebruikt wordt om de informatie op te vragen. Dit stel je als volgt in:
ga naar het menu
kies: instrumenten en dan instellingen.
kies: verbinding
kies: toegangspunten en daarna nieuw toegangspunt
kies: standaardinst. gebr.
vul bij naam verbinding in: "i-mode"
kies bij drager gegevens "gprs"
vul bij toegangspunt in: "portalmmm.nl"
vul bij gebruikersnaam niets in (laat hem dus op "leeg" staan)
vraag om wachtw. "nee"
vul bij wachtwoord niets in
verificatie "normaal"
homepage in: "http://imenu"
kies opties
kies Geavanc. instell.
ip-adres telefoon: automatisch.
Primaire en secund.: 0.0.0.0
proxy serveradres: 010.010.100.010
Proxy-poortnummer: 5080
Kies: terug, net zolang tot dat je in het hoofd scherm bent.
Voor de 6600 ga je nu naar diensten en je ziet nu een huisje en de tekst: i-mode G. druk erop en kies ja om een verbinding op te zetten. Have fun!
3 - Tijdelijke bookmark toevoegen (deze stap is NIET nodig voor 6600/7650)
Er moet even een tijdelijke bookmark toegevoegd worden om een i-mode update binnen te halen.
ga naar het menu
kies [diensten]
kies [opties]
kies [bookmark toevoegen]
vul bij [naam] in: "i-mode"
vul bij [adres] in: "http://imenu.nl"
selecteer bij [toegangspunt] "i-mode"
bij [gebruikersnaam] en [wachtwoord] vul je weer niets in
kies [terug]
de telefoon vraagt nu of je de wijzigingen wilt opslaan. Kies [ja]
4 - Download de update
kies [opties]
kies [downloaden]
de telefoon vraagt nu of je de serververbinding tot stand moet brengen. Kies [ja]
je ziet nu het i-menu, het officiële portal van i-mode
ga naar [5 - opties]
ga naar [4 - toestel]
kies [start update]
na het downloaden meldt het toestel: "De update is geslaagd"
5 - Verwijder de tijdelijke bookmark (geld niet voor 6600)
druk op de rode toets om terug te gaan naar het standby-scherm
ga naar het menu en kies [diensten]
ga naar de tijdelijke bookmark en verwijder deze.
MMS MET KPN
1 maak een nieuw toegangspunt.
2 naam verbinding: i-mode mms.
3 drager gegevens: GPRS.
4 naam toegangspunt: portalmmm.nl
5 geen wachtwoorden invullen.
6 verificatie: normaal.
7. homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
8 Druk op opties, geavanc. instell. en kies voor: proxy-serveradres.
Toets in: 010.010.100.010.
9 bij proxy-poortnummer vul je in: 5080
Nu druk je net zolang op "terug" tot dat je weer in het hoofd scherm bent.
Maak een nieuw multimedia bericht en kies (éénmalig) dat je een nieuw toegangspunt wilt definieeren.
Druk op toeg.punt ingebruik, en kies de zojuist aangemaakte mms instellingen.
ontvangst multimedia zet je op altijd aan. Raport ontvangen op aan.
Heb je de nokia 7650, surf dan naar deze pagina: http://www.teltarif.de/i/imode-7650.html en download de netfront brouwser van de firma acces. Deze browser zit in (bijna) alle i-mode toestellen. Letop! het is een duitse site. Dat betekent dat het ip adres wat word vernoemd (212.233.97.180) moet worden: 10.10.100.10. En verbindungsname: i-mode. Portalmmm.de word: portalmmm.nl Gewoon even goed opletten wat je invult. Deze browser is echt nodig op de 7650, anders werk i-mode echt niet. Op de 3650 en de 6600 heb je deze browser dus niet nodig. Of als je het helemaal perfect en volgens de kpn regeltjes wilt, dan kan deze browser ook op de 3650 en 6600.
Al deze toestellen werken perfect met i-mode.
Alleen krijg ik Opera niet aan de praat.
Wie heeft dit al werkend met KPN?
Ook kan ik mijn mail van Planet niet binnen halen.
Ik vul gewoon al de gegevens in zoals ik dat op mijn pc doe.
De SMTP server moet volgens van KPN zijn, maar die hebben ze niet.
Een medewerker van KPN vertelde mij dat ik daar de SMTP van Planet moet invullen.
Bij Nokia.com kan ik ook een bericht laten sturen met de instellingen.
In die instellingen staat SMTP ook ingesteld op die van Planet.
Als ik alles heb ingesteld en ik ga verbinden (of nieuwe mail halen) lijkt ie na een tijdje vast te lopen, maar na nog langer wachten krijg ik de fout:
Algemeen
Time out bewerking
Wie kan mij helpen?
Zie mijn verhaal.......Blowie1999 schreef op 23 januari 2004 @ 15:11:
[...]
Ik heb dit probleem ook constant. Ik kan er ook niet meer aan uit, ik ben blij wanneer ik connectie heb. Upgrade de software zeker niet! Dan werkt het helemaal niet meer, allej bij mij toch niIk heb zelf een D-link dongle...
Zou het iets te maken kunnen hebben, met Xp en bluetoot?
BTW heb jij de software laten updaten?
Ik wist niet dat die er al was.
Welke versie heb jij nu?
Ik heb
V 3.42.1
16-10-03
NHL-10
Denk dat je de software van de Bluetooth adapter bedoel..........
Niet goed gelezen, sorry
[ Voor 10% gewijzigd door Kitser op 23-01-2004 16:47 ]
Q: Ik kan niet verbinden met mijn Nokia 6600, hoe los ik dit op?
A: Voor de Nokia 6600 behoort u de Bluetooth adapter opnieuw te installeren met de laatste stuurprogramma's, welke hier te downloaden zijn.
NB. Voordat u de nieuwe software installeerd moet eerst alle oude Bluetooth software verwijderd zijn.
bron: de sitecom faq
[ Voor 9% gewijzigd door DutchTSE op 23-01-2004 16:12 ]
Verwijderd
"latest version officially released is 3.48, but there is also a Beta 3.49 in Orange phones.
There is no need to upgrade over 3.42 however, as the new firmwares fix and do nothing new"
Nieuwe filmware dus
Verwijderd
En ik heb gelezen dat je er ngage games op kan spelen.. Hoe en waar kan ik die vinden..
Alvast bedankt !!!
Als je perse met Pc suite wil werken dan kan ik je niet helpen, werkt bij mij ook niet, en al dat gedoe met het rebooten van beiden apparatten heb ik ook gehad, je blijft bezig, maar als je gewoon dingen rechstreeks wil versturen dan heb ik een tip: zet je bt aan, kies een bestand die je wil versturen en verstuur hem via bt, zelfs als de pc aangeeft dat er geen verbinding is. Bij mij doet hij het geweldig, er ontstaat een verbinding alleen voor de periode dat het bestand verstuurd wordt en daarna wordt het gelijk verbroken, het resultaat: het bestand staat in je inbox. Probeer het en laat even weten of het werkt.rb338 schreef op 23 januari 2004 @ 10:37:
[edit]
Al gefixt
En zo heb ik het gedaan
[edit 2]
Ik neem aan dat dit alleen voor mensen met sitecom bt-dongle van toepassing is?DutchTSE schreef op 23 januari 2004 @ 16:11:
voor mensen met het bluetooth gekloot:
Q: Ik kan niet verbinden met mijn Nokia 6600, hoe los ik dit op?
A: Voor de Nokia 6600 behoort u de Bluetooth adapter opnieuw te installeren met de laatste stuurprogramma's, welke hier te downloaden zijn.
NB. Voordat u de nieuwe software installeerd moet eerst alle oude Bluetooth software verwijderd zijn.
bron: de sitecom faq
Je hebt gelijkbusinka19 schreef op 24 januari 2004 @ 02:08:
[...]
Als je perse met Pc suite wil werken dan kan ik je niet helpen, werkt bij mij ook niet, en al dat gedoe met het rebooten van beiden apparatten heb ik ook gehad, je blijft bezig, maar als je gewoon dingen rechstreeks wil versturen dan heb ik een tip: zet je bt aan, kies een bestand die je wil versturen en verstuur hem via bt, zelfs als de pc aangeeft dat er geen verbinding is. Bij mij doet hij het geweldig, er ontstaat een verbinding alleen voor de periode dat het bestand verstuurd wordt en daarna wordt het gelijk verbroken, het resultaat: het bestand staat in je inbox. Probeer het en laat even weten of het werkt.
Ik had de Sitecom zooi en de PC Suite verwijderd, daarna de nieuwste Sitecom programma's erop gezet en de PC Suite maar links laten liggen. Nu werkt het inderdaad prima, gewoon bestandje kopieren/plakken en hj staat in m'n inbox.
Nu heb ik echter nog 1 probleempje, al heb ik wel een idee daarover. Als ik een bestand van meer dan 7 MB upload (wat met PC Suite nieteens lukte) dan krijg ik 'm niet uitgepakt. Of het nu een .zip of .blz is, ze werken allemaal maar tot 7 MB. Zou dit kunnen liggen aan m'n geheugenkaartje (de standaard 32 MB zit erin)? Er is iig wel genoeg vrij (30 MB vrij, bestand van 7.1 MB wil niet uitpakken
ps: de kwaliteit is wel beduidend beter dan ik had verwacht, alleen hij schokt om de zoveel sec. maakt niet uit welke bitrate. is dit normaal of hoort dit niet
Dit schijnt gewoon aan mp3go te liggen. Probeer UltraMP3 eens, die werkt hier perfect (heb verder niks geprobeerd omdat ik overal lees dat UltraMP3 gewoon het beste is)jozy schreef op 24 januari 2004 @ 14:37:
Ik heb een mp3tje opgezet op de geheugenkaart en die afgespeeld met mp3go maar om de zoveel seconden komt er hapering. Weet iemand waardoor dit komt en hebben anderen er ook last van?
ps: de kwaliteit is wel beduidend beter dan ik had verwacht, alleen hij schokt om de zoveel sec. maakt niet uit welke bitrate. is dit normaal of hoort dit niet
32 MB.Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 14:30:
Ik wil graag geheugen kopen voor de 6600. Tot welke grote kan ik dan gaan?? Zit er een limiet op, en wordt de telefoon er misschien trager van?
Ik zit zelf ook over dit toestel te denken, maar kan pas op 1 April mn abo verlengen bij T-Mobile, dus mag nog ff rondneuzen
Toestel ziet dr gelikt uit!
Sowieso zijn mp3s 2x zo klein op dezelfde kwaliteit, omdat je ze gewoon kan omzetten naar mono. 6600 ondersteunt namelijk toch geen stereo AFAIK. Misschien komt er verandering in met een stereo headset, maar ik betwijfel het...
welke progs gebruik je dan en waar download je ze?rb338 schreef op 24 januari 2004 @ 23:38:
Overigens heb ik van diverse bronnen vernomen dat 256 en 512 MB MMC kaartjes het perfect doen. De vraag is alleen: waar koop je die dingen. Bij shop.t.net hebben ze max 128 MB, bij MyCom ook. Heb vandaag maar een 128 MB gekocht, is voorlopig wel genoeg. Desnoods kan ik die 32 MB die erbij zat nog volgooien met MP3s...
Sowieso zijn mp3s 2x zo klein op dezelfde kwaliteit, omdat je ze gewoon kan omzetten naar mono. 6600 ondersteunt namelijk toch geen stereo AFAIK. Misschien komt er verandering in met een stereo headset, maar ik betwijfel het...
ik gebruik dus mp3go maar dat zuigt aars
kun je me de links geven (anders pm'je me)
heel hard bedankt
en over dat mono
ik had een andere headset aangesloten
en daar kwam wel beter geluid uit
maar ik weet niet of dat stereo is
het gaat om dat ene setje met dat nokia stukje ergens middenin
met een knopje erbij
Het is niet mogelijk om mp3's in stereo te beluisteren -zelfs niet met een stereo headset- omdat de 6600 nou eenmaal helaas een mono-chip er in heeft zitten.jozy schreef op 24 januari 2004 @ 23:53:
en over dat mono
ik had een andere headset aangesloten
en daar kwam wel beter geluid uit
maar ik weet niet of dat stereo is
het gaat om dat ene setje met dat nokia stukje ergens middenin
met een knopje erbij
image verwijderen uit c:\system\Apps\phone\oplogoVerwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 21:41:
Ik heb mijn operator logo perongeluk verandert hoe zet ik dat weer treug?
Verwijderd
Ik moet kiezen tussen de 6600 en de 3650. Ik moet er spelletjes op testen voor een site. De 3650 heeft op www.myfone.nl de meeste spellen, maar is er kans dat de 6600 nog wel meer spellen krijgt omdat die zo nieuw is?
Volgens mij werken alle spellen voor de 3650 ook op de 6600. Ze draaien allebei op Symbian, nl.Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 14:05:
Hey,
Ik moet kiezen tussen de 6600 en de 3650. Ik moet er spelletjes op testen voor een site. De 3650 heeft op www.myfone.nl de meeste spellen, maar is er kans dat de 6600 nog wel meer spellen krijgt omdat die zo nieuw is?
Verwijderd
EDIT: Deze bijv. http://www.123poly.nl/nok...cat26_10=&mmcountry26_10=
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 14:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
gotver de gotver, waarom kan ik in vredesnaam niet mn gemaakte foto's via bluetooth naar mn computer sturebn?!@!@$?
kan iemand me asjeblieft helpen, ik heb een msi bluetooth dongel, en ik kan wel sturen naar mn mob maar niet van mn mob naar mn comp...
hij legt verbinding en daarna krijg ik de melding, verzenden mislukt!
stel ik zulke moeilijke vragen of heeft niemand zin om te antwoorden!?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 18:10 ]
Er is geen N-Gage emulator. Je kan de meeste N-Gage spellen gewoon spelen op een Nokia 6600 alleen sommige spellen zijn bijna onspeelbaar vanwege de controls (zoals het missen van diagonale richting).Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 17:28:
Goh, wat een animeaux, nu had ik nog een vraag, klopt het dat er een n-gage emulator is voor op de 6600?
[ Voor 34% gewijzigd door Alpine op 25-01-2004 18:23 ]
Verwijderd
Ik wil graag m'n Planet mail binnen halen.
pop.planet.nl als pop server en mail.planet.nl als SMTP.
(heb de instellingen door Nokia.com laten sturen)
Als ik dan m'n mail wil op halen, lijkt ie vast te lopen, maar na een hele tijd krijg dan:
Algemeen:
Time out bewerking
Ik kan wel GPRS gebruiken met de Netfront browser.
En MMS-en kan ik ook.
Ik gebruik de volgende instellingen:
1 - Laat een i-mode bundel activeren (prepay of abonnement maakt NIET uit)
2 - Creëer een nieuw toegangspunt voor i-mode
Het toegangspunt is het "adres" dat gebruikt wordt om de informatie op te vragen. Dit stel je als volgt in:
ga naar het menu
kies: instrumenten en dan instellingen.
kies: verbinding
kies: toegangspunten en daarna nieuw toegangspunt
kies: standaardinst. gebr.
vul bij naam verbinding in: "i-mode"
kies bij drager gegevens "gprs"
vul bij toegangspunt in: "portalmmm.nl"
vul bij gebruikersnaam niets in (laat hem dus op "leeg" staan)
vraag om wachtw. "nee"
vul bij wachtwoord niets in
verificatie "normaal"
homepage in: "http://imenu"
kies opties
kies Geavanc. instell.
ip-adres telefoon: automatisch.
Primaire en secund.: 0.0.0.0
proxy serveradres: 010.010.100.010
Proxy-poortnummer: 5080
Kies: terug, net zolang tot dat je in het hoofd scherm bent.
Voor de 6600 ga je nu naar diensten en je ziet nu een huisje en de tekst: i-mode G. druk erop en kies ja om een verbinding op te zetten. Have fun!
3 - Tijdelijke bookmark toevoegen (deze stap is NIET nodig voor 6600/7650)
Er moet even een tijdelijke bookmark toegevoegd worden om een i-mode update binnen te halen.
ga naar het menu
kies [diensten]
kies [opties]
kies [bookmark toevoegen]
vul bij [naam] in: "i-mode"
vul bij [adres] in: "http://imenu.nl"
selecteer bij [toegangspunt] "i-mode"
bij [gebruikersnaam] en [wachtwoord] vul je weer niets in
kies [terug]
de telefoon vraagt nu of je de wijzigingen wilt opslaan. Kies [ja]
4 - Download de update
kies [opties]
kies [downloaden]
de telefoon vraagt nu of je de serververbinding tot stand moet brengen. Kies [ja]
je ziet nu het i-menu, het officiële portal van i-mode
ga naar [5 - opties]
ga naar [4 - toestel]
kies [start update]
na het downloaden meldt het toestel: "De update is geslaagd"
5 - Verwijder de tijdelijke bookmark (geld niet voor 6600)
druk op de rode toets om terug te gaan naar het standby-scherm
ga naar het menu en kies [diensten]
ga naar de tijdelijke bookmark en verwijder deze.
MMS MET KPN
1 maak een nieuw toegangspunt.
2 naam verbinding: i-mode mms.
3 drager gegevens: GPRS.
4 naam toegangspunt: portalmmm.nl
5 geen wachtwoorden invullen.
6 verificatie: normaal.
7. homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
8 Druk op opties, geavanc. instell. en kies voor: proxy-serveradres.
Toets in: 010.010.100.010.
9 bij proxy-poortnummer vul je in: 5080
[ Voor 4% gewijzigd door Kitser op 25-01-2004 21:15 ]
Verwijderd
als ik blzinstaller open staan er geen games terwijl ik er toch echt wel 1 op heb staan
of moet ik ze spelen met iets anders?
Verwijderd
Dus ik moet weten of een 3650 spelletje ook op een 6600 werkt.
Daarnaast had ik nog een vraagje of er veel Symbian programma's werken op de 6600.
Bedankt!
Verwijderd
***Mijn gebruikerservaring is over het algemeen prima, alleen je beeldscherm zit snel vol krassen***
Verwijderd
Verwijderd
Alvast bedankt voor de moeite!
Hou ajb even de regels mbt copyright in de gaten. Het is niet de bedoeling dat er hier support wordt gegeven aan de Blizzard installer op GoT.Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 16:48:
waar moet ik de n-gage games plaatsen?
als ik blzinstaller open staan er geen games terwijl ik er toch echt wel 1 op heb staan
of moet ik ze spelen met iets anders?
Zie Korakal in "Nokia 6600 - Deel 2"
Verwijderd
Sorry dat ik me zo schaamteloos quote maar tis eigenlijk heel dringendVerwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 20:23:
Het is het nou juist dat ik dat ding nog niet heb maar ik moet eerst weten of spelletjes die volgens de specificaties niet op de 6600 kunnen er wel op kunnen. En omdat de 3650 heel erg op de 6600 lijkt leek mij het nou zo dat dat wel moet werken maar ik moet dit eerst echt zeker weten.
Dan ga je maar snel zelf zoeken. Ook hier geldt gewoon de regel: niet kicken binnen 24 uur. GoT is geen helpdesk...Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:52:
[...]
Sorry dat ik me zo schaamteloos quote maar tis eigenlijk heel dringend. Ik moet echt heel snel weten of de 6600 ook de spellen van 3650 ondersteunt.
Verwijderd
Modbreak:
Dat je nieuw bent mag geen argument zijn; iedereen hoort hier Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) te kennen, dat hoort ook bij je registratievoorwaarden. Blijkbaar heb je dat niet gelezen, dus doe dat dan alsnog om misverstanden in het vervolg te voorkomen.
[ Voor 58% gewijzigd door Korakal op 26-01-2004 22:08 ]
Verwijderd
dat is toch een beetje onzin? stel nou dat ik eerst zo'n spelletje wil uitproberen of dat werkt op mijn 6600 en daarna kopen? ik ben niet zo'n warez iemand maar als iets werkt koop ik het ook. Ik ga niet zomaar iets kopen zonder dat ik weet of het werkt....Korakal schreef op 26 januari 2004 @ 21:41:
[...]
Hou ajb even de regels mbt copyright in de gaten. Het is niet de bedoeling dat er hier support wordt gegeven aan de Blizzard installer op GoT.
Zie Korakal in "Nokia 6600 - Deel 2"
Verwijderd
Linux

Verwijderd
Als je al mn posts een beetje had gelezen had je kunnen begrijpen dat ik de telefoon van een site krijg waarvoor ik die spelletjes moet reviewen. Vandaar... Als dat niet hoefte had ik gewoon de 6600 genomen ja. En ik gebruikte de 3650 als voorbeeld omdat deze veel spellen ondersteunt.Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 11:28:
PimmyNL niet zeiken... Wat doet het er toe of die frot spelletjes erop doen.. Als er veeeele mooiere speller op werkenKoopt die telefoon toch niet voor de 3650 spellen.. koop dan een 3650.... En als je het toch niet kan laten... zoek dan op google
Linuxje moet die in de root zetten dus helemaal in het begin van je mmc kaart. En dan herkent hij hem wel... !! Maar het is wel fout !! koop ze in de winkel
ook in grijs/roze te koop is? Vind die witte niet eg mooi.
Dit topic is gesloten.