Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

crasy?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Was al eens eerder opgemerkt. Engels blijft moeilijk voor die Koreanen. ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Mmmmz, ik heb het voor elkaar (zoals gewoonlijk). Ik was gisteren eventjes een mapje met WMA'tjes aan het kopieeren naar de speler en halverwege blijft die hangen in het schermpje stond USB connected WRITING... dus ik wachten.........niks......toen maar eens de safely disconnect hardware knop aangevinkt in XP er bleef staan WRITING, na een tijdje van ellende toch maar eens de USB eruit gehaald en guess what, volgens het info schermpje van mijn speler heb ik precies 0MB geheugen in het beestje zitten (grrrrrr)
Toen maar ff de firmware gedowngrade (ook geen zin)

Nu ben ik bang dat ik em ga moeten RMA'en! Snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Werkt formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GleNnoS_ schreef op 25 januari 2004 @ 19:09:
Heb je wat aan die afstandsbediening ? of het is nutteloos ?
Is handig maar wel wat meer draadjes en die haat ik normaal. Maar de remote is erg klein heel klein zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

@ Schizophreen: Nee ik heb contact gehad met mp3cdspelers ik heb geprobeert te formateren maar het geheugen is compleet niet terug te vinden ik heb een RMA nummer en ben bang dat ik em morgen moet uitzwaaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MobiBlu DAH-1000 128mb besteld bij www.mp3cdspeler.nl en dat was op ff denkuh ... 10 Januari en het is vandaag 27 Januari en ik heb hem nog steeds niet. Het schijnt dat de voorraad op is en dat hij binnen 10 dagen weer op voorraad zou zijn... Hij was niet meer op voorraad op 12 Januari dus +10 dagen is 22 Januari en nog steeds niet op voorraad! :( ik was 23 Januari jarug en ik heb hem nog steeds niet en daar word ik togh aardug sacho van mja ff een tip voor de rest.. internet is niet altijd zo snel als je denkt .. Groeten .. Emile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:53:
Ik heb de MobiBlu DAH-1000 128mb besteld bij www.mp3cdspeler.nl en dat was op ff denkuh ... 10 Januari en het is vandaag 27 Januari en ik heb hem nog steeds niet. Het schijnt dat de voorraad op is en dat hij binnen 10 dagen weer op voorraad zou zijn... Hij was niet meer op voorraad op 12 Januari dus +10 dagen is 22 Januari en nog steeds niet op voorraad! :( ik was 23 Januari jarug en ik heb hem nog steeds niet en daar word ik togh aardug sacho van mja ff een tip voor de rest.. internet is niet altijd zo snel als je denkt .. Groeten .. Emile :)
Als je nou ook eens lege regels gebruikt ;) Tsja... dit zou natuurlijk kunnen gebeuren, mp3cdspeler kan je daar niet op aankijken, hun service is imo altijd goed geweest, voor zolang ik er al iets bestel... Toevalligerwijs zou dit natuurlijk nu kunnen gebeuren, maar neem dan even contact op met die mensen mocht je jezelf daaraan irriteren...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 27 januari 2004 @ 18:06:
[...]

Als je nou ook eens lege regels gebruikt ;) Tsja... dit zou natuurlijk kunnen gebeuren, mp3cdspeler kan je daar niet op aankijken, hun service is imo altijd goed geweest, voor zolang ik er al iets bestel... Toevalligerwijs zou dit natuurlijk nu kunnen gebeuren, maar neem dan even contact op met die mensen mocht je jezelf daaraan irriteren...
lege regels..pff zeur nie man je ben togh geen ouwe vent mmaaruhm ik heb waarschijnlijk precies pech jah met mp3cdspeler ... dis me eerste bestelling bij hun dus jammer dat het dan zo gaat mja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik heb zelf de 512 mb versie binnen en mijn broertje de 256 mb versie. Ben er erg tevreden over... Hier 9 foto's die ik maakte met m'n mobieltje (niet super kwaliteit dus) toen ik hem binnen kreeg... Khoop dat jullie er wat aan hebben...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~peerb046/mp3speler/foto9.jpg

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

leuke foto's, vooral van de AB :D zo kan iedereen zien hoe klein dat ding eigenlijk is...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zit deze Mobiblu ook te overwegen als mijn toekomstige speler. Ik zou alleen nog wat meer willen weten over de geluidskwaliteit. Na deze hele topic gelezen te hebben, vond ik de info daarover toch wat summier. In de trant van "goed" of "valt niet tegen".
Zou iemand wat uitgebreider willen beschrijven hoe de geluidskwaliteit van dit ding is, mischien ook met wat betere koptelefoon(tjes)?

bvd El Cid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:18
Ik had nog een vraagje over de opneemfunctie. Normaal neemt hij op met 32kbps.
Is dit ook hoger in te stellen? De huidige kwaliteit is namelijk vrij bagger :X
Verder werkt alles naar behoren. Ik post mijn ervaring later nog wel een uitgebreidere post.
Over de geluidskwaliteit: Ik vind deze goed: dat wil zeggen: ik heb er niks op aan te merken. Ik heb er ook meteen een setje sennheiser mx400 bij gekocht, en ik merk wel dat die vooral de lagere tonen beter weergeeft dan de standaart oordopjes.
Soms denk ik wel wat ruis te besporen, maar tijdens de nummers heb ik daar geen last van. ik gebruik overigens 192 kbps nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

brouwerpower schreef op 28 januari 2004 @ 23:17:
Ik had nog een vraagje over de opneemfunctie. Normaal neemt hij op met 32kbps.
Is dit ook hoger in te stellen? De huidige kwaliteit is namelijk vrij bagger :X
Dat kan zeker, ja. In de Voice-modus het menu openen, en dan via Setting en Recording mode kun je de bitrate instellen.

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
Super ding, vandaag binnen gekregen :) (gisteren besteld).
Op mijn verjaardag, prima dus.
En oh wat ben ik blij met dat ding zeg O+ .
Het is mijn eerste mp3 speler, maar wat mooi zeg WOEI!
Kwaliteit geluid is goed, ik vind hem echt ok.
MAAR: ik vind het erg vervelend dat je niet door folders kan browsen, hij deelt de bestanden wel in op volgorde zoals ze in de mapjes staan. Maar je kan de mapjes zelf niet zien, beetje jammer.
En natuurlijk het probleem wat al veel gezegd is, de tijd van de backlight dat is erg jammer.
Maar verder ben ik super tevreden.
(lekker licht ook)

edit:

Kan je eigenlijk wel 10 nummer tegelijk skippen ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Tije op 29-01-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

Meerwijck schreef op 29 januari 2004 @ 00:57:
Super ding, vandaag binnen gekregen :) (gisteren besteld).
Op mijn verjaardag, prima dus.
En oh wat ben ik blij met dat ding zeg O+ .
Het is mijn eerste mp3 speler, maar wat mooi zeg WOEI!
Kwaliteit geluid is goed, ik vind hem echt ok.
MAAR: ik vind het erg vervelend dat je niet door folders kan browsen, hij deelt de bestanden wel in op volgorde zoals ze in de mapjes staan. Maar je kan de mapjes zelf niet zien, beetje jammer.
En natuurlijk het probleem wat al veel gezegd is, de tijd van de backlight dat is erg jammer.
Maar verder ben ik super tevreden.
(lekker licht ook)

edit:

Kan je eigenlijk wel 10 nummer tegelijk skippen ofzo?
je vind de tijd van de backlight te kort? kan je gewoon instellen in het menu hoor :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
eendje schreef op 29 januari 2004 @ 01:05:
[...]

je vind de tijd van de backlight te kort? kan je gewoon instellen in het menu hoor :P
:+ ja niet langer dan 15 seconden....

En dan nog een vraag, ik heb een cd erop gezet waarbij de nummers crossfaden zeg maar, maar op mijn speler zit er dan steeds een pauze tussen van 2 seconden ofzo, is dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 14:54

SynergY

<Insert title here>

Ik ben van plan deze mp3 pleejer te kopen. Echter heb ik nog 1 vraag.

Ik las in de startpost dat hij Plug & Play was, en dat er dus geen drivers nodig waren.

Houdt dit in dat ik op elke PC met een windows besturingssysteem hem gewoon kan inpluggen via de USB en dat windows hem dan ziet als aparte harde schijf waar ik gewoon op kan browsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
SynergY schreef op 29 januari 2004 @ 10:50:
Ik ben van plan deze mp3 pleejer te kopen. Echter heb ik nog 1 vraag.

Ik las in de startpost dat hij Plug & Play was, en dat er dus geen drivers nodig waren.

Houdt dit in dat ik op elke PC met een windows besturingssysteem hem gewoon kan inpluggen via de USB en dat windows hem dan ziet als aparte harde schijf waar ik gewoon op kan browsen?
Ja dat klopt, maar dat is wel alleen op win2000 en XP.
Voor win98 moet je de drivers erbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Voor Windows 98 SE en Windows ME zijn ook geen drivers nodig.

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
Nou ik zal mijn mening over de speler ook eens geven.
Ik heb de MobiBLU nu 3 dagen in gebruik, en hij bevalt goed.
Dat hij wordt geleverd met een koortje om hem om je nek te hangen is erg handig, en ook het plastic beschermhoesje komt goed van pas. Het hoesje ziet er wel wat goedkoop uit.
De speler is echt klein, en daarnaast ook erg licht. De multicolor LED is ook een leuke gimmick. Hij start snel op, en sluit ook af met een mooi tempo.
De volumeknop vind ik zelf wat goedkoop aan doen, wat die zit wat los. Verder maakt de speler een solide indruk.
Het schermpje vind ik ook een nadeel van de speler. Je moet echt moeite doen om het scherm af te kunnen lezen als de backlight uitstaat. Ik heb zelf alle filenames zo kort mogelijk gemaakt, om de titel van het nummer nog tenminste te kunnen lezen. De titel van het nummer komt namelijk vrij langzaam voorbij op het schermpje.
De instellingen zijn makkelijk bereikbaar en ook goed in te stellen. Het duur een paar minuten voordat je door hebt hoe het werkt, maar je hoeft de handleiding er niet voor open te slaan.
Dat de speler plug&play is, is natuurlijk erg makkelijk, maar de doorvoersnelheid viel me zelf wel wat tegen. Het is gewoon USB 1.1, en om daarmee 490 mb (dat is de werkelijke grootte) vol te krijgen duurt wel even.
De opneemfunctie is meer een aardigheidje, want de kwaliteit daarvan is niet echt goed. Het is dan ook een interne microfoon, en je moet hem aardig dichtbij je geluidsbron houden om een redelijke opname te krijgen.
De radio werkt goed, ik kan veel zenders goed ontvangen en ik heb geen last van storing. Het opnemen van de radio klinkt wel aardig, maar is niet van een dergelijke kwalteit dat je er regelmatig naar zal luisteren.
De geluidskwaliteit zelf is goed voor elkaar, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Als minpuntje van de geluidskwaliteit zou ik kunnen zeggen dat hij niet alle toonhoogtes even goed weergeeft, maar dat hangt volgens mij ook erg af van de oordopjes en de muziek.
Ik zou het zelf geen luxe vinden als de backlight langer aan kan blijven, en ook ondersteuning voor mappen staat op mijn verlanglijstje voor een nieuwe firmware.
Al met al ben ik erg tevreden met mijn aankoop, en vind ik dat hij een erg goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Voor andere 512 spelers betaal je al snel 50 Euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spelertje nu ook al 3 dagen in mijn bezit. Ik moet zeggen dat ik er tot dusver heel erg tevreden mee ben. Ik wist al dat ie klein was, maar wat is ie ook ontzettend licht!!!! Hij blijft nog hangen aan je draadje als ie valt(don't try!) :)

Het enige wat me opviel bij de ontvangst was dat de seal-sticker al doorbroken was. M.a.w de doos is al open geweest. Vroeg me af wat hier de reden van kon zijn..

Verder zit er een handig menu'tje in, de functies werken goed en het geluid is ook goed.

De batterij is inmiddels leeg, had er zoveel plezier van dat ik er steeds mee heb zitten spelen.
Nu dus op zoek naar een Lader voor AA/AAA batterijen, met een paar goeie batterijen erbij. Enige tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft hier de mobiblu al een keer vergeleken met ibead en/of iriver 390?
Ik heb zelf namelijk een keer een ibead gehoord, en dat is zo'n super geluid! De mobiblu is echter goedkoper, maar hoe zit het met de geluidskwaliteit t.o.v ibead/iriver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

@Delta9:
Als je ff zoekt in het forum viind je dat de snellader van de hema als best getest is door de consumentenbond voor de batterijen zou ik zlef ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha mensen,
ik heb hier een beetje gezocht en via google..
maar ik las ergens dat het ook firmware upgrade-able was...
maar is er nu al een nieuwe firmware uit??
want kan niet echt veel vinden....

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
Er is nog geen nieuwe firmware uit.

Op deze pagina zal de firmware te downloaden zijn als hij uitkomt:
http://www.mobiblu.com/e_firmware/list.asp
Wat wel vreemd is dat er een nieuwere versie dan 1.00 standaart op de mobiblu staat, maar deze niet te downloaden is.
Ik heb nog een mailtje gestuurd naar de technical support met de vraag of er nog een nieuwe firmware uitkomt. Ze vroegen of ik een customer was of een reseller, en nadat ik terugmailde dat ik een customer was heb ik niks meer van ze gehoord... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels de HEMA-lader aangeschaft(20 euro). Daarbij 4 GP AAA batterijtjes 800 mAh (15 euro).

Deze zelfde batterijtjes waren 2 winkels verderop 30 euro, dus was ff goed dat ik doorgezocht had!!!
Mijn HEMA lader doet ook AAA zoals ik hierboven al meldde. Per twee of vier tegelijk. 2,8 Volt, 300/30 mA laden
De HEMA-lader laadt dus 300 mAh als ik het goed begrijp? Klopt dit?

Niet echt een goede combi dan met die batterijen, als ik de reacties zo lees..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:01:
Heb inmiddels de HEMA-lader aangeschaft(20 euro). Daarbij 4 GP AAA batterijtjes 800 mAh (15 euro).

Deze zelfde batterijtjes waren 2 winkels verderop 30 euro, dus was ff goed dat ik doorgezocht had!!!

Huh ? waarom geef je 35,- euro uit aan een HEMA lader :/ met GP batterijen terwijl je voor 25,- euro een orignele GP oplader hebt met 4x AAA GP batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:42:
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:01:

Huh ? waarom geef je 35,- euro uit aan een HEMA lader :/ met GP batterijen terwijl je voor 25,- euro een orignele GP oplader hebt met 4x AAA GP batterijen.
edit:
Heb de lader ingeruild, heb nu de GP Powerbank incl. 600 mAh batterijen Totaal 20 euro.. Ben dus voordeliger uit maar de batterijen zijn nu wel 600 ipv 800 mAh.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 800 mah maximale vermogen van een aaa batt => hoe lang gaat ie mee?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 15:41:
1000mAh bestaat ook maar het zijn meestal minder bekende merken , die kunnen er net zo goed 2000mAh op zetten (who cares) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 15:41:
Een uurtje of 12 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:01:

[...]

De HEMA-lader laadt dus 300 mAh als ik het goed begrijp? Klopt dit?

Niet echt een goede combi dan met die batterijen, als ik de reacties zo lees..
hey bedankt he... wel btje jammer dat die er nog nie is...

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 22:28:
[...]

hey bedankt he... wel btje jammer dat die er nog nie is...

groeten
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft een eventuele firmware upgrade:

Het zou ook niet verkeerd zijn als het menu(bij geen invoer) niet al na 5 sec. terugschakelt naar main scherm :(
Zelfde verhaal met de display backlight time..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 23:39:
Wat betreft een eventuele firmware upgrade:

Het zou ook niet verkeerd zijn als het menu(bij geen invoer) niet al na 5 sec. terugschakelt naar main scherm :(
Zelfde verhaal met de display backlight time..
Van dat menu heb ik zelf niet zoveel last, maar de backlighttime mag idd wel twee keer zo lang zijn ofzo.
Over een firmware upgrade gesproken, dit is de reactie die ik kreeg toen ik vroeg of er nog een nieuwe firmware upgrade komt, en of die folders ondersteund:
Dear Customer,

Yes we have the plan to include a folder.

It will be done around this March.
And the new firmware will be posted in our website, www.mobiblu.com.

Best regards,
Jay Park
Dat is dus wel goed nieuws. Ik vraag ook wel even of de backlight time ook verlengt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:04:
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 13:42:

[...]

edit:
Heb de lader ingeruild, heb nu de GP Powerbank incl. 600 mAh batterijen Totaal 20 euro.. Ben dus voordeliger uit maar de batterijen zijn nu wel 600 ipv 800 mAh.
Die originele powerbank lader is wel een beetje slechter hoor, houdt niet echt rekening tot op het moment wanneer de batterij vol is, maar laadt gewoon continu door met lage spanning (ook langere laadtijd trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]_Richie_ schreef op 31 januari 2004 @ 12:10:
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 14:04:

[...]

Die originele powerbank lader is wel een beetje slechter hoor, houdt niet echt rekening tot op het moment wanneer de batterij vol is, maar laadt gewoon continu door met lage spanning (ook langere laadtijd trouwens).
Het leek me zowiezo verstandiger om GP batterijen met een originele lader te doen, zoals meermalen aangeraden..

Maar ik ben van mening dat een gewone lader zowiezo beter is voor je batterijen dan een snellader. Hij doet er dan wel langer over maar je batterijen gaan wel langer mee.
Bij die Powerbank zit niet echt veel info over het apparaat zelf, dat zal ik dus ff opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brouwerpower schreef op 31 januari 2004 @ 11:08:
[...]

Van dat menu heb ik zelf niet zoveel last, maar de backlighttime mag idd wel twee keer zo lang zijn ofzo.
Over een firmware upgrade gesproken, dit is de reactie die ik kreeg toen ik vroeg of er nog een nieuwe firmware upgrade komt, en of die folders ondersteund:

[...]

Dat is dus wel goed nieuws. Ik vraag ook wel even of de backlight time ook verlengt wordt.
heb ik al gedaan.. dat was het belangrijkste punt en dat zullen ze zeker veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 13:58:
_Richie_ schreef op 31 januari 2004 @ 12:10:

[...]

Het leek me zowiezo verstandiger om GP batterijen met een originele lader te doen, zoals meermalen aangeraden..

Maar ik ben van mening dat een gewone lader zowiezo beter is voor je batterijen dan een snellader. Hij doet er dan wel langer over maar je batterijen gaan wel langer mee.
Bij die Powerbank zit niet echt veel info over het apparaat zelf, dat zal ik dus ff opzoeken.
Je moet het denk ik meer andersom zien, die lader van de HEMA heeft een - delta detectie, zodat deze stopt met laden wanneer de batterijen volzitten, de "originele" GP lader is gewoon een eenvoudige (domme) lader, die gewoon doorlaadt, ook al zitten de batterijen vol.... dus je batterijen gaan dan juist sneller achteruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Heb zelf dus de hema lader omdat deze idd een "slimme lader" hij maakt hebruik van het DeltaV of DeltaU systeem oftewel hij controleert regelmatig de batterij lading en zal stoppen als de batterij vol is hij schakelt dan over op druppelladen. Heb zeer bewust gekozen voor deze lader.

Anywee ik heb dus totaal geen tijd om naar het postkantoor te gaan zodoende doet mij spelertje nog steeds niks heb em nu ingepakt klaar staan. Maar geen tijd om te rma'en dus maar ik zal zo snel mogelijk ff gaan, en dan laat ik meteen horen hoe mp3cdspelers omgaat met RMA procedures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant al die laders , maar dit is het MobiBLU forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:24:
Interessant al die laders , maar dit is het MobiBLU forum :)
Hoe zit het met de nieuwe firmware JIJNIET ? ik hoop dat hij binnen een paar weken klaar is :) kan ik hem eens een update geven. Tjonge wat is het toch mooi ding ben er nog altijd erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Na deze speler al een tijdje in gebruik te hebben, hier een kleine review

De speler is door zijn spiegelend oppervlak erg mooi, maar ook erg "vetgevoelig". Verder is de 4Mb usbverbinding te traag. De geluidskwaliteit is goed, zonder meer. Wat erg onhandig is, is dat als de speler in lockfunctie staat, je de speler nog kan inschakelen. De ab trekt in een woord op niets. Je kan slechts met erg veel moeite de juiste knoppjes op de zijkant indrukken, zonder de tegenovergelegen knoppen niet in te drukken. Verder duurt het scrollen in de nummers erg lang. Neem toch een seconde of anderhalf per nummer. Reken dan maar eens uit als je het 53ste nummer wil hebben. Buiten deze kleine ongemakjes blijft het een zeer goede speler.

Geluid: 7.5/10
bediening: 8/10
ab: 3/10
bouwkwaliteit: 8/10

Totaal: 8/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schizophreen schreef op 02 februari 2004 @ 20:38:
De ab trekt in een woord op niets. Je kan slechts met erg veel moeite de juiste knoppjes op de zijkant indrukken, zonder de tegenovergelegen knoppen niet in te drukken.
Idd, wat dat betreft erg onhandig. Verder vind ik dat het draad wel erg lang wordt. Best irritant.

Verder ben ik zeer tevreden over dit spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 21:11:
wie heeft hier de mobiblu al een keer vergeleken met ibead en/of iriver 390?
Ik heb zelf namelijk een keer een ibead gehoord, en dat is zo'n super geluid! De mobiblu is echter goedkoper, maar hoe zit het met de geluidskwaliteit t.o.v ibead/iriver?
Is erg goed en doet er niet voor onder , ik heb alle verschillende iRivers gehoord en ben blijer met het geluid van mijn Mobiblu. Ook de afwerking is zeker zo goed zo niet beter :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 10:08
Ik heb gemerkt dat de speler van heel veel mp3s de eerste halve seconde overslaat.
Ik heb het gecheckt met dezelfde mp3s die op de computer staan en (exact!)dezelfde die op de mobiblu staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
Ik heb er geen last van, en ik denk dat als andere mensen er last van hadden gehad ze het wel gemeld hadden. Een RMA-tje denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
HyPeRSTiLe schreef op 03 februari 2004 @ 11:46:
Ik heb gemerkt dat de speler van heel veel mp3s de eerste halve seconde overslaat.
Ik heb het gecheckt met dezelfde mp3s die op de computer staan en (exact!)dezelfde die op de mobiblu staan.
Heb ik zojuist even gecontroleerd met een aantal mp3's, ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt wel of alle discussies van twee maanden terug gewoon weer opnieuw gevoerd worden. Kennenlijk zijn er weer een hoop nieuwe gebruikers bij. Het zou voor die mensen misschien wel makkelijk zijn als er een faq lijstje zou komen (in de eerste posting ofzo) plus de firmware update eisen ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 13:57
Speelt de MobiBLU DAH-1000 ook .mpg af (MPEG audio)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GeaR schreef op 04 februari 2004 @ 13:28:
Speelt de MobiBLU DAH-1000 ook .mpg af (MPEG audio)?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reeds al eerder besproken maar wil toch nog even de mening van anderen horen over de volgende stelling:

Het max. volume van de mobi is niet erg hard....Wat vinden jullie hiervan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 14:39:
Reeds al eerder besproken maar wil toch nog even de mening van anderen horen over de volgende stelling:

Het max. volume van de mobi is niet erg hard....Wat vinden jullie hiervan???
Ik vind dat best nog wel meevallen, maar goed... ik denk dat dat met veel verschillende afstellingsmogelijkheden te maken heeft en natuurlijk ook met het type oordopjes.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Heb mijn eigen eq. instellling gemaakt, en daarbij mooie sennheisser MX400 dopjes geen problemen met het volume.

Ach aangezien ik over 10 jaar nog naar muziek wil luisteren en omdat ik niet vind dat de hele trein/bus hoeft mee te genieten van mijn muziek ben ik meer dan tevreden over de geluidssterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
De MoliBLU haalt niet het "van je oren afblazen" volume, maar dat hoeft van mij ook helemaal niet. Ik heb het volume nu rond de 18 staan, en als ik op de fiets zit een stukkie harder. Ik gebruik overigens MX400 oordopjes.
Ik heb er ook een cheap-ass philips koptelefoon aan gehangen, en het viel mij op dat hij met dat ding een stuk minder hard kon.
Als je een 'echte' koptelefoon hebt kan ik me goed voorstellen dat het volume ontoereikend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Moet ik deze mp3-speler halen of de Decktron IMP4256?

Afbeeldingslocatie: http://www.decktron.com/images/products/mp3_4128_features.gif

[ Voor 6% gewijzigd door X-GeaR op 04-02-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de mobiblu wel eens vergeleken met de iBead 100/200 of iRiver wat betrefd geluidskwaliteit. Vaak hoor je het verschil in bas/helderheid namelijk pas echt als je meerdere mp3 spelers hebt beluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]X-GeaR schreef op 04 februari 2004 @ 18:50:

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 15:04:
X-GeaR schreef op 04 februari 2004 @ 18:50:

Als ik je 1 raad mag geven MOBIBLU !!!!!!!!!!!!! (3 maanden in bezit) en nog steeds dolgelukkig :p wat wel grappig vind zijn die twee earphones jacks op die decktron , ideaal voor een saimese tweeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 13:54:
[...]

shit mijn button bleef hangen , sorry guys

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Mobiblu 256MB sinds een maand in mijn bezit en ik ben er ook zeer tevreden mee. Een paar minpuntjes vind ik het ontbreken van een mapjes/zoek functie en de bass zou ook wel wat zwaarder mogen zijn, misschien dat dit anders is met andere oordopjes. Verder vind ik het geluid top (vergeleken met een Iriver ifp-180) erg helder en kraak/storings vrij. Het feit dat je geen software hoeft te installeren om hem te kunnen gebruiken vind ik ook een pluspunt en de overdrachtssnelheid vind ik ook wel oke.

Ik vraag me af of er hier ook Mobiblu bezitters zijn die problemen met het aanzetten hebben als het koud is, ik krijg hem af en toe tijdelijk niet als ik er mee op de fiets heb gezeten. De laatste tijd is dit gelukkig wel veel minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 16:47:
Ik heb de Mobiblu 256MB sinds een maand in mijn bezit en ik ben er ook zeer tevreden mee. Een paar minpuntjes vind ik het ontbreken van een mapjes/zoek functie en de bass zou ook wel wat zwaarder mogen zijn, misschien dat dit anders is met andere oordopjes. Verder vind ik het geluid top (vergeleken met een Iriver ifp-180) erg helder en kraak/storings vrij. Het feit dat je geen software hoeft te installeren om hem te kunnen gebruiken vind ik ook een pluspunt en de overdrachtssnelheid vind ik ook wel oke.

Ik vraag me af of er hier ook Mobiblu bezitters zijn die problemen met het aanzetten hebben als het koud is, ik krijg hem af en toe tijdelijk niet als ik er mee op de fiets heb gezeten. De laatste tijd is dit gelukkig wel veel minder geworden.
Condens... bij mp3 CD spelers zie je dat veel (laser)lens aangeslagen met condens en dan speelt de cd niet meer) , had ik bij mijn Sony CD speler constant last van

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Laatst online: 16-09 13:06
Het is alleen geen MP3 CD Speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet aanwezig zijn van een line-in encoder een groot gemis voor een mp3-speler en dus ook deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Tja, dat is iets dat je zelf moet uitmaken, heb je al je muziek op je pc staan is het geen probleem. Als je echter geen muziek op je pc hebt staan is het wel erg. Op de pc kan je die dingen ook nog namen geven, ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schizophreen schreef op 05 februari 2004 @ 21:48:
Tja, dat is iets dat je zelf moet uitmaken, heb je al je muziek op je pc staan is het geen probleem. Als je echter geen muziek op je pc hebt staan is het wel erg. Op de pc kan je die dingen ook nog namen geven, ook erg handig.
Op zich heb ik al me muziek op de pc staan, maar een keer rippen vanaf de radio of tv is ook wel handig misschien op ze tijd. Radio kan je eigenlijk ook gewoon via de speler zelf doen natuurlijk, dat is dan wel weer superhandig :P. Tv wordt was lastiger.
Tsja, ik denk niet dat het erg veel uitmaakt. Ik zou namelijk niet een hele cd vanaf de cd-speler rippen, duurt een stuk langer, zet hem dan liever gelijk helemaal om naar mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
Ik had toenet een raar probleem:
Ik kon niet meer dan 136 files in de root directory van m'n mobiblu plaatsen.
Als ik de 137ste file naar de mp3 speler toe wilde copieren, gaf hij simpelweg de fout dat het bestand niet gemaakt kon worden. Er was echter genoeg ruimte op de speler (100 mb vrij). Ik heb de speler ook aan/uit gezet en ontkoppeld van de pc, maar dat mocht niet baten. Ik kon ook 'normale' files zoals documenten en plaatjes niet naar m'n speler kopiëren
Ik kon echter wel mijn mp3 speler vol krijgen door een nieuwe map te maken en daar de overige files naar toe te slepen.
Ik heb nog niet eerder last gehad van dit probleem, maar voorheen gebruikte ik gewoon mp3-tjes. Nu wilde ik voor de verandering eens wma-tjes op m'n speler zetten, maar dat pikte hij dus niet.
Ik heb hier nog niet eerder mensen over gehoord, maar hebben meer mensen hiermee problemen gehad of hebben ze een verklaring cq. oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 21:42:
Is het niet aanwezig zijn van een line-in encoder een groot gemis voor een mp3-speler en dus ook deze?
Ik zie die vraag wel meer in mp3 speler forums opduiken, volgens mij gebruikt 99,9% zo'n encoder niet eens en weet 50% niet waar het voor dient. Als ik mij vergis zal ik het nu wel horen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
Zou iemand eens willen proberen of hij meer dan 136 files in de hoofdmap kan plaatsen? Ik ben namelijk wel benieuwd of ik de enige ben met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brouwerpower schreef op 08 februari 2004 @ 14:09:
Zou iemand eens willen proberen of hij meer dan 136 files in de hoofdmap kan plaatsen? Ik ben namelijk wel benieuwd of ik de enige ben met dit probleem.
Ik heb hem nog niet, sorry 8)7 Probeer het wel als ik hem binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Wat is het verschil tussen deze en de tien euro goedkopere MobiBLU DAH-900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 februari 2004 @ 19:50:
heeft iemand de mobiblu wel eens vergeleken met de iBead 100/200 of iRiver wat betrefd geluidskwaliteit. Vaak hoor je het verschil in bas/helderheid namelijk pas echt als je meerdere mp3 spelers hebt beluisterd.
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GeaR schreef op 08 februari 2004 @ 19:34:
Wat is het verschil tussen deze en de tien euro goedkopere MobiBLU DAH-900?
Zit niet veel verschil in , hij is zelfs 20,- euro goedkoper als de DAH 1000 (afstandsbediening is optie bij de 900 standaard) , maar ik vond de DAH 1000 gewoon veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je trouwens dat Voice bestand met de extentie *.ADP afspelen in windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik, met een iriver 590T... maar dat heb ik al eerder gepost (lees maar even het forum door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:00:
Hoe kun je trouwens dat Voice bestand met de extentie *.ADP afspelen in windows?
Met de iets "betere" geluidprogramma's. Ik zelf gebruik cool edit pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
Ik kan hem ook gewoon afspelen met windows media player 9. Ik heb overigens wel wat codec(packs) geïnstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn MobiBLU 128 binnen gekregen.

Leuk apparaat. Klein strak design en de nodige functies zijn aanwezig. Zeer leuk ding en er hangt ook nog een normaal prijskaartje aan.

Helemaal + punt is dat ze mij een afstandsbediening er gratis bij hebben gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaah ik zou hem ook vandaag krijgen maar ik was niet huis dus dan moet ik hem morgen maar op het postkantoor ophalen :'( maja ik maak wel wat pic's voor jullie als ik um heb als jullie intresse hebben .. doeg! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 20:11:
[...]

Ik, met een iriver 590T... maar dat heb ik al eerder gepost (lees maar even het forum door)
ik heb denk ik B) nodig, ik zie nix staan ongeveer welke pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Sow gelukkig ik heb het bericht van de PTT dat ik em weer kan ophalen RMA duurde 1 weekje relaxed!! Morgen heb ik em weer
!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze speler vandaag binnen gekregen en kben er erg tevreden over
toen ik hem net uitgepakt had had ik een beetje het idee dat het een prul ding was omdat hij zo licht en klein is....kleiner dan ik werwachte..
maar na een half- uurtje spelen met dat ding voelt hij toch stevig en qualitatief aan. het enige eigenlijk best grote nadeel vind ik de trage data overdracht maar dat wist ik al toen ik hem kocht....anders moet ik wachten op een usb 2.0 speler met de juiste specs en daar had ik niet echt zin meer in..

het kost ongeveer 15 minuten om em helemaal vol te gooien, iets langer misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Laatst online: 15:55
Net weer een nieuwe feature ontdekt: ik gebruik een oplaadbare batterij van Varta (750 Mah), nou was ik op de hogeschool even die 256 mb aan het volgooien maar mij batterij was leeg op het moment van volgooien. na het volgooien van mijn speler zijn de batterijen ook meteen opgeladen. Handig :*)

Sorry als dit al geweest was, had het zelf nog niet gezien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Method_c
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02 01:18
Hej ik heb zojuist de Mobiblu DAH-1000 256mb binnengrkregen !
heel mooi speelgoed, alle functies werken perfect en het geluid is
zeer mooi om aan te horen. en ik vind 256 mb wel genoeg heb er nu 3cds op staan en wat losse nummers... genoeg voor een dag of 2!

Ik heb alleen een aanmerking op mijn nieuwe gadget.
Op het display onder de speelduur van het nummer en aan de bovenkant van kbps aanduiding zit een zwarte streep van links naar rechts. het lijkt net of het display is verdeeld in 2 stukken. Maar het is niet mooi want de streep loopt recht door de cijfers van kbps aanduiding. heeft een van jullie dit ook op zijn speler?

maar voor de rest TOP!

(hoelang gaat jullie battery mee?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
amokjeeh schreef op 11 februari 2004 @ 12:14:
Net weer een nieuwe feature ontdekt: ik gebruik een oplaadbare batterij van Varta (750 Mah), nou was ik op de hogeschool even die 256 mb aan het volgooien maar mij batterij was leeg op het moment van volgooien. na het volgooien van mijn speler zijn de batterijen ook meteen opgeladen. Handig :*)

Sorry als dit al geweest was, had het zelf nog niet gezien O-)
Ik had ook al een vermoeden van deze feature.
Als mijn speler een half uurtje aan de computer heeft gehangen dan is hij ook warm, met name bij de plek waar de batterij zit.
Is het kabeltje waarmee je hem aan de pc hangt een speciale usb kabel? Ik ken zelf alleen maar usb A en usb B stekkers. Ik zou namelijk nog wel zo'n kabel willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah ik had het vreemde idee dat mijn gewone alkaline AA batterijen ook waren opgeladen, ik kreeg er namelijk met geen mogelijkheid meer geluid uit na het plaatsen van een mp3tje of 30 en het dan disconnecten van het apparaat.. alleen door een nieuwe batterij (Die er net in zat 8)7) kwam er weer beweging in :S

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Nou ik heb em weer terug, Holland Global heeft me een neiuwe gestuurd als ik het goed bekijk, de FW is upgedate en de speler zag er nieuwer uit. Dus over de RMA ben ook wel te spreken. Ben nu weer lekker mP3tjes aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej ik heb hem vandaag ontvangen (mp3cdspeler.nl) en ik vind het een top ding .. hij is nog kleiner dan ik had verw8 en ik vind hem er helemaal niet cheap uitzien en aanvoelen .. eght zo'n heerlijke gadget is het! :9 Het geluid is erg zuiver (ligt natuurlijk ook aan het mp3'tjuh) en de oordoppiesz die dr bij zittuh zijn oowk helemaal niet sleght ...ik zelf heb sennheiser mx4 doppiesz en t versgeel is amper hoorbaar vind ik... Eght een geil dingetjuh! Hoooooooooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schizophreen schreef op 09 februari 2004 @ 20:52:
[...]

Met de iets "betere" geluidprogramma's. Ik zelf gebruik cool edit pro 2.
Weet je ook een proggie waarmee je het vervolgens om kan zetten in mp3, wma, wav e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag ook binnen gekregen en tot nu toe zeer te vreden _/-\o_ Lekker klein licht mp3-spelertje meer zeer veel functies en goede geluidskwaliteit, i love it :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 18:30:
[...]

Weet je ook een proggie waarmee je het vervolgens om kan zetten in mp3, wma, wav e.d.?
Op CNET.com bij DOWNLOAD kun je altijd van die proggies vinden...download ik zelf van alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Laatst online: 16-09 13:06
Meestal zijn het van die dingen waarbij je er maar 1 tegelijk kunt doen óf bijv maar 90%. Ik ben ook opzoek naar een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Easy CD-DA extractor, is zeer bruikbaar converteerd alle formats inclsuief cd's enzo.
Gebruik em voor Mp3tjes wmatjes en wavjes

*on-topic mode* Hb nu in Zwolle de FM tuner aanstaan 7 zenders ontvangt de speler zeer goed,

NP: ID&T Radio

[ Voor 12% gewijzigd door EgoPro op 11-02-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrutjes schreef op 11 februari 2004 @ 21:50:
Easy CD-DA extractor, is zeer bruikbaar converteerd alle formats inclsuief cd's enzo.

*on-topic mode* Hb nu in Zwolle de FM tuner aanstaan 7 zenders ontvangt de speler zeer goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrutjes schreef op 11 februari 2004 @ 21:50:

Ik ontvang alle 'populaire' zenders hier goed en Radio 1 e.d. niet goed, niet dat ik daar nou mee zit ffzo ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brouwerpower schreef op 09 februari 2004 @ 22:54:
Ik kan hem ook gewoon afspelen met windows media player 9. Ik heb overigens wel wat codec(packs) geïnstaleerd.
Hé ik ook kom ik net achter :P Wel een veel hardere bass dan dat uitgezonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 19:40:
[...]

Op CNET.com bij DOWNLOAD kun je altijd van die proggies vinden...download ik zelf van alles
Hier kan ik dus echt niets vinden van een ADP convertor ffzo?

Verwijderd

Een nadeel is dus idd wel dat je zonder de backlight praktisch niets kan lezen op het display, maar dat neem ik maar voor lief :)

Verwijderd

Ok, dat omzet probleem is dus opgelost. Met Cool Edit Pro gewoon dat .adp bestand openen en dan opslaan als wav bestand (of iets anders uiteraard). :)
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste