idd, ik heb eroverheen gelezen. Waarschijnlijk omdat het in het hoofdstuk voice recording stond.
Ik heb hem nu ongeveer een week en ik ben er pretty blij mee. In het begin wel wennen omdat ik de knoppen een beetje iel vind. Bovendien vind ik de keuze voor een semi jog dial niet zo prettig. Er zit hier een kleine ruimte tussen de jog en de behuizing waardor deze ook een beetje op en neer kan gaan. Naar mijn ervaring blijkt vaak dat deze knoppen het snelst sneuvelen. De oudere generatie sony minidiscs heeft hier ook mee te kampen. Natuurlijk zijn jullie allemaal niet zo lomp als ik en gaat de jog waarschijnlijk niet sneller stuk dan bij mij.
Het beeldscherm is een negatief LCD, wat waarschijnlijk ten goede komt aan de batterijduur. Wat in dit topic meerdere malen genoemd is ,is dat backlight hiervan maximaal 15 seconden aan is, wat waarschijnlijk ook ten goede komt aan de batterijduur, maar hierdoor kan je titels vaak niet helemaal lezen.
Het geluid wat uit deze speler komt bevalt me prima, al heb ik de bijgeleverde dopjes nog steeds in de verpakking zitten. In plaats daarvan maak ik gebruik van Panasonic (open)klepjes type rp-hs90e (toen ik hem net kocht nog 90 gulden).
De plaatsing van de plek waar de oordopjes moeten worden ingeplugd is niet tactisch gekozen. Het plugje is op deze manier kwetsbaar waardoor het touwtje van mijn oordopjes in principe makkelijk kunnen afbreken als ze de speler in mijn broekzak zit.
Kopieren van bestanden naar de mobiblu gaat op XP zonder problemen, je plugt hem in en windows herkent hem als externe schijf en het kopieren (op 4mbit/sec)kan beginnen. Hiervoor hoeft de batterij niet in de speler te zitten.
Over het algemeen is het een zeer degelijke speler, mooi uiterlijk, prima geluid
en voor de prijs errrrrug goed te doen.
PS: Mijn gemierenneuk komt mede door mijn opleiding, excuus hiervoor.