Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n MobiBLU 512 mb opgehaald op het postkantoor.

Wat me opviel was dat ie echt heeeeel erg mooi is en erg klein. Hij lijkt zeer robuust en duurzaam, alleen het batterijklepje is wel heel erg dun en kwetsbaar. Ik ben blij dat ik de afstandsbediening erbij genomen heb. De mp3 speler past makkelijk in de broekzak en de afstandsbediening kan je aan je kleding vastklikken wat erg handig is. De oordopjes die er bijgeleverd zijn vallen positief op, zien er mooi uit, zitten best goed en er komt gewoon een fatsoenlijk geluid uit. Het belangrijkste van de speler is natuurlijk dat ie een goede kwaliteit geluid kan produceren en dat doet ie volgens mij dan ook. Ik hoor met 192 kbps MP3's afgespeeld op de stereo door de MobiBLU geen duidelijke verschillen met cd's. De goedkopere geluidskaarten (standaard op moederboard) presteren een stuk slechter.

firmware upgrade:

Het zou wel erg prettig zijn als de scrollsnelheid waarmee de nummerinformatie voorbij komt ingesteld kan worden. Zelfs op stand 15 (zijn 12 seconde) komt alleen maar het eerste gedeelte van de filename in beeld.

Verder lijkt me het idiaal als je tijdens het afspelen van een nummer alvast een nieuwe op kan zoeken. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat je de a-b knop inhoudt terwijl je met de voor en achteruit knop door je playlist heen kunt gaan zonder dat het huidige nummer stopt met spelen.

Die a-b functie kan trouwens ook beter aangeroepen worden door de a-b knop in te drukken op punt a en los te laten op punt b. Desnoods zou je als het een lang stuk is vast kunnen zetten door de select knop even in te drukken.

Een mappenfunctie kan ook geen kwaad. Met enkele honderden nummers duurt het een eeuwigheid om door de playlist heen te wandelen. Daarbij komt dat mensen die geen afstandsbediening hebben geen stop knop hebben en dus ook niet door de playlist kunnen door de forward knop in te houden.

Een zoekfunctie ? Al is dit misschien een beetje ingewikkeld. Maar het zou misschien kunnen dat je door de a-b knop in te drukken samen met de playknop een alfabet te zien krijgt waar je een letter uit kunt kiezen. Dan kan je snel naar het eerste nummer toe dat met die letter begint. Dat werkt natuurlijk alleen prettig als je een beetje logische naamgeving hebt gebruikt (bijv. artist - album - nummer - title).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 13:16:
Net m'n MobiBLU 512 mb opgehaald op het postkantoor.

Wat me opviel was dat ie echt heeeeel erg mooi is en erg klein. Hij lijkt zeer robuust en duurzaam, alleen het batterijklepje is wel heel erg dun en kwetsbaar. Ik ben blij dat ik de afstandsbediening erbij genomen heb. De mp3 speler past makkelijk in de broekzak en de afstandsbediening kan je aan je kleding vastklikken wat erg handig is. De oordopjes die er bijgeleverd zijn vallen positief op, zien er mooi uit, zitten best goed en er komt gewoon een fatsoenlijk geluid uit. Het belangrijkste van de speler is natuurlijk dat ie een goede kwaliteit geluid kan produceren en dat doet ie volgens mij dan ook. Ik hoor met 192 kbps MP3's afgespeeld op de stereo door de MobiBLU geen duidelijke verschillen met cd's. De goedkopere geluidskaarten (standaard op moederboard) presteren een stuk slechter.

firmware upgrade:

Het zou wel erg prettig zijn als de scrollsnelheid waarmee de nummerinformatie voorbij komt ingesteld kan worden. Zelfs op stand 15 (zijn 12 seconde) komt alleen maar het eerste gedeelte van de filename in beeld.

Verder lijkt me het idiaal als je tijdens het afspelen van een nummer alvast een nieuwe op kan zoeken. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat je de a-b knop inhoudt terwijl je met de voor en achteruit knop door je playlist heen kunt gaan zonder dat het huidige nummer stopt met spelen.

Die a-b functie kan trouwens ook beter aangeroepen worden door de a-b knop in te drukken op punt a en los te laten op punt b. Desnoods zou je als het een lang stuk is vast kunnen zetten door de select knop even in te drukken.

Een mappenfunctie kan ook geen kwaad. Met enkele honderden nummers duurt het een eeuwigheid om door de playlist heen te wandelen. Daarbij komt dat mensen die geen afstandsbediening hebben geen stop knop hebben en dus ook niet door de playlist kunnen door de forward knop in te houden.

Een zoekfunctie ? Al is dit misschien een beetje ingewikkeld. Maar het zou misschien kunnen dat je door de a-b knop in te drukken samen met de playknop een alfabet te zien krijgt waar je een letter uit kunt kiezen. Dan kan je snel naar het eerste nummer toe dat met die letter begint. Dat werkt natuurlijk alleen prettig als je een beetje logische naamgeving hebt gebruikt (bijv. artist - album - nummer - title).
Als je geen afstands bediening hebt, hoe ga je dan door de playlist? Het kan dus niet via de forward knop !!

greetz,

maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Mijn broertje heeft em dus ook net binnengekregen. Omdat hij pas vandaag binnenkwam hebben we er een gratis remote bij gekregen. Erg aardig :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 13:16:
Daarbij komt dat mensen die geen afstandsbediening hebben geen stop knop hebben en dus ook niet door de playlist kunnen door de forward knop in te houden.
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 17:32:
[...]
Als je geen afstands bediening hebt, hoe ga je dan door de playlist? Het kan dus niet via de forward knop !!
Ik zie nu dat ook de pause knop gegebruikt kan worden ipv de stopknop. Dus ook zonder afstandsbediening kan je nog redelijk snel door je muziek heen hollen.

@ migwel : knippen in een quote mag gewoon van mij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 24 december 2003 @ 17:38:
Mijn broertje heeft em dus ook net binnengekregen. Omdat hij pas vandaag binnenkwam hebben we er een gratis remote bij gekregen. Erg aardig :D
hoppa, 10 euri in de knip ;)

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Nieuwe firmware:

Muziek mode
- Zoals al gezegd, hogere scrollsnelheid
- Mogelijkheid tot het toewijzen van een andere functie aan A-B, zoals
* Backgroundverlichting aan/uit, zodat ie uit blijft als je naar een volgend nummer gaat en hij zit in je broekzak (stroombesparend)
* Volgend nummer opzoeken
* Random aan/uit (sneloptie)
* Etc.
Dit zou je dan via het menu moeten kunnen kiezen.

Voice recording
- Eerste en laatste seconde er automaisch af knippen (zodat je het klikje van het knopje niet meer hoort). Stoppen met REC ipv Play/pause.

Nederlander in België

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb em ook sinds vandaag (de 256MB versie), gekregen voor kerst :D Echt superfijn apparaatje maar ik zit met 1 "probleempje".

Bij mij worden er nl. geen id3 tags weergegeven. In het schermpje staat gewoon de filename van het bestand (vooral bij nummers die bijv 12.mp3 heten is dit niet zo handig). Nou is dit opzich niet zo'n groot probleem, kan natuurlijk gewoon de files renamen, maar op bijv. mp3cdspeler.nl staat dat de speler id3 tags wel gewoon moet kunnen lezen, en ja als ie het wel kan dan vink het ook wel leuk als ie dat ook doet :P Weet er hier iemand of je dat misschien aan moet zetten of zoiets want ik heb er in het boekje niets over kunnen vinden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

staat ie niet in de id3-tag ook als bijv. 12.mp3? volgens mij zou hij het automatisch moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashen
Ojjorz schreef op 26 december 2003 @ 00:42:
staat ie niet in de id3-tag ook als bijv. 12.mp3? volgens mij zou hij het automatisch moeten doen.
Nope heb nog ff nagekeken maar stond gewoon goed als ID3 v2 tag, ook nog even een id3 v1 aan toegevoegd (via winamp) maar maakt geen verschil laat em nog steeds gewoon als 12.mp3 zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook.

misschien dat ze dat kunnen veranderen in de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 02:12:
heb ik ook.

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt gisteren in de trein , ga maar even een nieuwe bestellen maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 12:48:
[...]

Ik ben mijn afstandsbediening kwijt geraakt gisteren in de trein , ga maar even een nieuwe bestellen maandag.
Kost je weer 10,- euro.... valt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashen
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 02:12:
heb ik ook.

ah thnx dan ligt het (waarschijnlijk) iig niet aan mijn spelertje. Zou idd wel handig zijn als dat in de volgende firmware wel zou kunnen werken (als dat mogelijk is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:09
Review van de MobiBLU 512 mb

Wat mij meteen opviel was het prachtige design :9~
Heel erg klein maar niet TE klein, mooi afgeronde hoeken, ziet en voelt sterk/solide aan. Batterijklepje is wat aan de zwakke kant heb ik het gevoel.
De oordopjes zien er mooi, de kwaliteit valt niet tegen.
Ik heb de Speler aan een versterker gehangen en de MobiBLU vergeleken met een Creative Zen NX 30gb en een Audigy 2.
Wat mij meteen opviel dat de Zen NX veel harder kon als de MobiBLU maar ik vind dat hij voor mijn gevoel hard genoeg kan.
Tussen de Zen NX en de audigy 2 zat ERG weinig verschil in al vond ik dat Audigy 2 net iets beter geluid produceren.
Daarna de MobiBLU tegen de Zen NX, hier was het verschil groter, de MobiBLU gaf een wat meer "ongecontroleerd" geluid weer. Niet dat ik dit echt slecht vindt aangezien de Zen NX 3x zo groot is.
Helaas geeft de speler niet de ID3 tag weer en kan je niet spoelen in VBR files.
En hij is al een keer gecrasht in een liedje.

Positief:
Formaat :D
Gewicht
desingn
voice recorder
Dat hij wordt gezien als verwisselbare schijf.

Niet positief maar ook niet negatief:
uitgangs vermogen
Geluidskwaliteit (net iets ongecontroleerd/ met de hand voor de mond praten)
Kan het niet goed uitleggen.
Snelheid waarmee de MP3's worden gekopieerd naar de MobiBLU
Dat het een eeuwigheid duurt als je 50 nummers verder moet spoelen

Negatief:
hij "crasht"
Niet kunnen spoelen in VBR mp3's
Geeft geen ID3 tag weer.
je kan de naam niet helemaal zien omdat de display verlichting al na 12 seconden uitvalt.

Als ik nog een keer mocht kiezen zou ik weer deze kiezen denk ik.
Waarom?
Formaat gewicht desings en toch wel een zeer behoorlijke geluidskwaliteit en het vermogen is net voldoende als je een net wat mindere gevoelige grote hoofdtelefoon hebt. Alleen ik hoop echt dat ze de scrollsnelheid zullen verhogen met de volgende firmware want ik vind het zwaar irritant.

conclusie:
Super ding voor een zeer scherpe prijs :D
Ik denk dat kwa prijs/kwaliteit er geen betere is

[ Voor 3% gewijzigd door Peertje NL op 26-12-2003 22:30 ]

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Waar kan je een firmware update vandaan halen? (misschien een domme vraag hoor)

Alvast bedankt.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Peertje NL schreef op 26 december 2003 @ 22:27:
Helaas geeft de speler niet de ID3 tag weer en kan je niet spoelen in VBR files.
En hij is al een keer gecrasht in een liedje.
Ligt ook aan het MP3'tje. Had ook bij MP3'tjes van één en dezelfde album dat de eerste halve seconde werd overgeslagen. Bij één mp3'tje(van een ander album overigens) viel de speler na twee minuten stil. Wel ging hij na naar het volgende nummer te hebben doorgeschakeld gewoon verder met spelen. Maar hij liep niet echt vast ofzo.
Positief:
Formaat :D
Net iets groter dan een wegwerpaansteker, en ongeveer anderhalf á twee keer zo dik, zo zou ik het willen omschrijven.
Dat hij wordt gezien als verwisselbare schijf.
Erg makkelijk. Is het overigens niet zo dat bij MP3-spelers de bestanden alleen geupload moeten kunnen worden naar, en niet gedownload van de speler? Of geldt dat alleen voor Amerikaanse fabrikanten van MP3-spelers? Ik meen mij te herinneren dat Amerikaanse platenmaatschappijen niet zo blij waren met dit soort apparaten, juist vanwege de mogelijkheid om MP3'tjes te "transporteren", zeg maar.
Dat het een eeuwigheid duurt als je 50 nummers verder moet spoelen
Inderdaad. Door albums scrollen, ipv. door de afzonderlijke MP3'tjes is niet mogelijk. Dat scrollen gaat wel iets sneller als je de speler eerst op pauze zet.
Negatief:
hij "crasht"
Niet kunnen spoelen in VBR mp3's
De tijdsweergave klopt ook niet bij VBR'etjes
Geeft geen ID3 tag weer.
je kan de naam niet helemaal zien omdat de display verlichting al na 12 seconden uitvalt.
Dat zou idd anders kunnen.
Als ik nog een keer mocht kiezen zou ik weer deze kiezen denk ik.
Waarom?
Formaat gewicht desings en toch wel een zeer behoorlijke geluidskwaliteit en het vermogen is net voldoende als je een net wat mindere gevoelige grote hoofdtelefoon hebt. Alleen ik hoop echt dat ze de scrollsnelheid zullen verhogen met de volgende firmware want ik vind het zwaar irritant.

conclusie:
Super ding voor een zeer scherpe prijs :D
Ik denk dat kwa prijs/kwaliteit er geen betere is
Hier sluit ik me verder wel bij aan.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

CyBeRSPiN

sinds 2001

DeppOx schreef op 27 december 2003 @ 01:39:
Waar kan je een firmware update vandaan halen? (misschien een domme vraag hoor)

Alvast bedankt.
Op internet, zodra deze beschikbaar is... (lezen dus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op 27 december 2003 @ 09:57:
[...]

Op internet, zodra deze beschikbaar is... (lezen dus :))
www.mobiBLU.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:09
Peertje NL schreef op 26 december 2003 @ 22:27:
Review van de MobiBLU 512 mb
Negatief:
hij "crasht"
Dit had ik dus fout, dit mp3tje speelt nu ook meer goed op mijn normale computer, gewoon kapot filetje dus. Het mp3tje maakt het zelfde geluid als computer vastloopt.

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje NL schreef op 29 december 2003 @ 12:12:
[...]

Dit had ik dus fout, dit mp3tje speelt nu ook meer goed op mijn normale computer, gewoon kapot filetje dus. Het mp3tje maakt het zelfde geluid als computer vastloopt.
Vond het al vreemd ik heb hem nu een weekje of 4 en ik had het nog niet 1 keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ user JIJNIET

Hoe zit het met die wensenlijst die jij namens de gebruikers van GoT met MobiBLU gaat overleggen. Is de kans reëel dat er binnenkort een firmware upgrade beschikbaar komt met de door ons aangegeven verbeteringen? En heb je enig idee wanneer de eerstvolgende firware upgrade beschikbaar zal zijn? Ik ben hier namelijk wel benieuwd naar. succes en laat graag af en toe weten hoe de vorderingen erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen!
Toppie dingetje, draait alles prima af en ook de radio is goed te ontvangen.

En enige en echt nodige wat ik vind dat ze moeten veranderen in de nieuwe firmware is de tijd van het backlight... djies zelfs 15 seconden gaan dan snel voorbij... er moeten een keuze zijn voor langere instel tijden en voor altijd aan.. ik heb het liefst altijd een beetje kleur op dat ding.

Hopen dat dat in de nieuwe firmware geregeld kan worden.. verder prima dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 18:41:
@ user JIJNIET

Hoe zit het met die wensenlijst die jij namens de gebruikers van GoT met MobiBLU gaat overleggen. Is de kans reëel dat er binnenkort een firmware upgrade beschikbaar komt met de door ons aangegeven verbeteringen? En heb je enig idee wanneer de eerstvolgende firware upgrade beschikbaar zal zijn? Ik ben hier namelijk wel benieuwd naar. succes en laat graag af en toe weten hoe de vorderingen erbij staan.
Ik heb het 1 en ander opgeschreven, ga nu eerst mijn vuurwerk eens afsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er eindelijk uit... :) ik ga deze mp3 speler morgen bestellen denk ik :+ zijn er ook mensen die totaal niet tevreden zijn met het apparaat? anders lijkt de keuze me duidelijk voor zown scherpe prijs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:37:
Ik ben er eindelijk uit... :) ik ga deze mp3 speler morgen bestellen denk ik :+ zijn er ook mensen die totaal niet tevreden zijn met het apparaat? anders lijkt de keuze me duidelijk voor zown scherpe prijs >:)
Nou ik volg dit topic al een tijdje, maar nog niet 1 overtreffend slecht ding gehoord over dit spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 17:12:
djies zelfs 15 seconden gaan dan snel voorbij... er moeten een keuze zijn voor langere instel tijden en voor altijd aan.. ik heb het liefst altijd een beetje kleur op dat ding.
Het probleem van het backlight is dat het veel energie verbruikt. Vandaar dat het nooit altijd aan kan zijn.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zit ik te twijfelen tussen de MPIO FL100 128MB, i-Bead 150 128MB, iFP 380-T 128MB en deze.

Voor mij valt de i-Bead eigenlijk wel zo goed als af doordat er een ingebouwde accu inzit. Jammer, want ik vind em wel 't mooist en kleinst. Niet praktisch tijdens lange auto/butritten door de accu alleen. De iFP 380 heeft als voordeel dat hij een erg lange speeltijd heeft, maar is dan ook iets groter en volgens mij zit daar geen beschermhoesje bij. Wel schijnt die een zeer goede geluidskwaliteit te hebben en heeft meer outputvermogen dan de rest. Maar 'k vraag me af of ik het verschil zal merken. De MPIO FL100 klinkt ook zeker niet negatief en vind ik vergelijkbaar met de MobiBLU. Alleen waarou zou ik dan de mobiBLU DAH-1000 niet nemen als die meer ruimte heeft voor dezelfde prijs?
'k ben d'r dus nog niet 100% uit, maar 'k neig naar de MobiBLU. Heeft iemand het doorslaggevende argument voor mij? :P

'k zou sowieso nog antwoord op deze vragen willen:

- Zijn de bijgeleverde oordopjes van voldoende kwaliteit, of kan ik maar beter meteen de Sennheiser MX400/500 d'r bijnemen? En hoe is dat in combinatie met de AB die ik toch wel graag d'r bij wil hebben?

- Ik lees af en toe dat het outputvermogen niet zo hoog is van deze mp3-speler. Wat merk je daar in de praktijk van? Of merk je dat alleen als je 'em bijv op je stereo aansluit?

- Ik ben van plan om er ook meteen AAA 800mAh GP batterijen bij te kopen. Daarvoor heb ik dan ook een oplader nodig. Nou zie ik op http://www.mp3cdspeler.nl/ drie verschillende laders, maar kan niet echt een significant verschil ontdekken. Eigenlijk alleen de laadtijd en de rapid kan 9V batterijen opladen. Volstaat het gewoon als ik de goedkoopste neem? Of kan ik nog beter gewoon een cheap ass huis-tuin-en-keuken oplader van de hema ofzo kopen?

- Heeft iemand em al op schokbestendigheid getest? :P 'k wil em namelijk ook gebruiken tijdens 't wintersporten (snowboarden) en aangezien ik dan nog wel 'ns op m'n smoeltje wil vallen, kan ik me voorstellen dat de mp3speler ook wel 't een en ander te verduren krijgt :P Of hoef ik me niet druk te maken?

- Hoe zit het met firmwareupdates?

BTW jammer dat ie een week lang niet leverbaar is :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 18:14:
Persoonlijk zit ik te twijfelen tussen de MPIO FL100 128MB, i-Bead 150 128MB, iFP 380-T 128MB en deze.
Ook al! lees ook mijn topic ff door mischien helpt het je wat
[rml][ mp3 keuze] Mpio Fl100, i-Bead 150 of iFP 380-T[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 18:34:
[...]

Ook al! lees ook mijn topic ff door mischien helpt het je wat
[rml][ mp3 keuze] Mpio Fl100, i-Bead 150 of iFP 380-T[/rml]
Ja, die heb ik al twee keer helemaal gelezen :P
Alleen staat in jouw rijtje de MobiBLU DAH-1000 niet en dat is bij mij juist de grootste kanshebber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

512 mb voor 219 euro is spotgoedkoop en ik zou daarom al deze nemen.

de bijgeleverde oordopjes zijn niet slecht, maar ook niet top.

ab is handig, maar niet noodzakelijk.

het geluid van deze mp3speler is voldoende, maar als je hem op 30 zet *maximaal* dan kan je er nog gerust naar luisteren, niet echt te hard.

ik heb ook gelijk een setje gp batterijen erbij gekocht, samen met een
standaard gp oplader waar normale aa batterijen bijzit.
maar ik heb ook ergens gelezen dat een hemalader ook prima werkt met gpbatterijen

mp3speler heeft geen schokkende delen, en het zal volgens mij nooit overslaan.

firmwareupdates zijn op de site verkrijgbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haal je vandaan dat hij een week lang niet te leveren is? Ik wil hem zelf namelijk ook bestellen en ik zou het wel errug vervelend vinden als ik er nog een week op zou moeten wachten. Ik heb net op www.mp3cdspeler.nl gekeken en daar stond dat ze hem gewoon binnen 1 of 2 dagen kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Voor mij valt de i-Bead eigenlijk wel zo goed als af doordat er een ingebouwde accu inzit. Jammer, want ik vind em wel 't mooist en kleinst. Niet praktisch tijdens lange auto/butritten door de accu alleen. De iFP 380 heeft als voordeel dat hij een erg lange speeltijd heeft, maar is dan ook iets groter en volgens mij zit daar geen beschermhoesje bij. Wel schijnt die een zeer goede geluidskwaliteit te hebben en heeft meer outputvermogen dan de rest. Maar 'k vraag me af of ik het verschil zal merken. De MPIO FL100 klinkt ook zeker niet negatief en vind ik vergelijkbaar met de MobiBLU. Alleen waarou zou ik dan de mobiBLU DAH-1000 niet nemen als die meer ruimte heeft voor dezelfde prijs?
'k ben d'r dus nog niet 100% uit, maar 'k neig naar de MobiBLU. Heeft iemand het doorslaggevende argument voor mij? :P

'k zou sowieso nog antwoord op deze vragen willen:

- Zijn de bijgeleverde oordopjes van voldoende kwaliteit, of kan ik maar beter meteen de Sennheiser MX400/500 d'r bijnemen? En hoe is dat in combinatie met de AB die ik toch wel graag d'r bij wil hebben?

- Ik lees af en toe dat het outputvermogen niet zo hoog is van deze mp3-speler. Wat merk je daar in de praktijk van? Of merk je dat alleen als je 'em bijv op je stereo aansluit?

- Ik ben van plan om er ook meteen AAA 800mAh GP batterijen bij te kopen. Daarvoor heb ik dan ook een oplader nodig. Nou zie ik op http://www.mp3cdspeler.nl/ drie verschillende laders, maar kan niet echt een significant verschil ontdekken. Eigenlijk alleen de laadtijd en de rapid kan 9V batterijen opladen. Volstaat het gewoon als ik de goedkoopste neem? Of kan ik nog beter gewoon een cheap ass huis-tuin-en-keuken oplader van de hema ofzo kopen?

- Heeft iemand em al op schokbestendigheid getest? :P 'k wil em namelijk ook gebruiken tijdens 't wintersporten (snowboarden) en aangezien ik dan nog wel 'ns op m'n smoeltje wil vallen, kan ik me voorstellen dat de mp3speler ook wel 't een en ander te verduren krijgt :P Of hoef ik me niet druk te maken?

- Hoe zit het met firmwareupdates?

Dat van die hemalader kan ik bevestigen.
Was de Beste Koop volgens de consumentengids uit okt of nov. meen ik.

Batterijen heb ik bij de paradigit gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 03:04:
[...]

Waar haal je vandaan dat hij een week lang niet te leveren is? Ik wil hem zelf namelijk ook bestellen en ik zou het wel errug vervelend vinden als ik er nog een week op zou moeten wachten. Ik heb net op www.mp3cdspeler.nl gekeken en daar stond dat ze hem gewoon binnen 1 of 2 dagen kunnen leveren.
Bij de 256mb versie staat: Weer leverbaar 8 januari a.s. De 512mb versie is wel gewoon leverbaar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kga hem vandaag bestellen :7 moet hem wel snel binnen hebben want binnekort op ski vakantie dus lange rit :Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op 04 januari 2004 @ 10:48:
[...]

Dat van die hemalader kan ik bevestigen.
Was de Beste Koop volgens de consumentengids uit okt of nov. meen ik.

Batterijen heb ik bij de paradigit gehaald..
GP zijn goede opladers ze winnen elke keer weer bij de consumentenbond. De Smart laad de AAA batterijen in nog geen half uur op.... echt een heel tof ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag 4 jan 04 :*) via de bekende pagina zo'n dah-1000 besteld
meteen maar even het geld via internet betaald.

Vandaag kon ik hem al afhalen _/-\o_ _/-\o_ in Tilburg.
Meteen aan de slag gegaan thuis (ik kan nooooit wachten!)

Volgens mij ondersteund hij wel folders, als je verschillende mappen, je kunt ze alleen niet een voor een door skippen, je moet dus door de nummers heen scrollen
maar das nog niet zo'n groot probleem.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat het een SUPER speler is! :*)

BTW ik kan gewoon met mijn mediaplayer de opgenomen audio bestanden afspelen, volgens mij las ik een stuk terug dat dit niet ging 8)7

Als je nog niet kunt kiezen en je hebt 219 te besteden, koop een DAH-1000

PS afstandbediening heb ik erbij maar achteraf niet echt nodig... wordt de kabel van speler naar koptelefoon erg lang van.

De bijgeleverde oordopjes zitten trouwens nog in de verpakking, de MX500 doet het perfect!

Roestique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) egt een topspeler dus. ik heb hem ook besteld alleen ik kan niet wachten dus heeft iemand misschien een foto van het bescherm hoesje van de speler?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 07:47:
:) egt een topspeler dus. ik heb hem ook besteld alleen ik kan niet wachten dus heeft iemand misschien een foto van het bescherm hoesje van de speler?? :)
[edit] ik bedoel dus een foto van het bescherm hoesje met de speler erin :) want op pag. 1 staat wel het bescherm hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beschermhoes is doorzichtig plastic. Stelt niet erg veel voor maar doet zijn functie goed.
Ik heb de speler nu een week. Na het lezen van deze topic heb ik hem gelijk besteld en het is een prachtdingetje!
Het geluid is zeker goed te noemen voor een MP3 speler. Lekker helder en sparkly in de positieve zin. De equalizer doet ook zijn werk goed.
De oordopjes zijn ook prima, wellicht wat meer warmte te krijgen uit het geluid door andere dopjes te gebruiken. Voor de rest een prima ding en zeker een aanrader als je er aan zit te denken om een MP3 speler te kopen.\

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

CyBeRSPiN

sinds 2001

Enige nadeel vind ik wel dat je het scherm totaal niet kunt lezen als het backlight uit is. En tis te hopen dat er folder- en ID3-tag ondersteuning komt in de volgende firmware-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 17:46

EgoPro

Time is an illusion.

Ik wil em binnenkort gaan kopen maar als ik op de website kijk kan ik een bestandje downloaden voor deze speler. DAH-1000.zip is dit een firmware upgrade? Dit kan ik er over lezen:

DAH1000 Download Manager

Manager Version : 1.521.1.139

OS Version : 1.001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat even te kijken op mobiblu.com en daar zag ik ook de DAH610 en DAH650S spelertjes. Kan iemand mij uitleggen of die ergens te koop zijn in NL en wat ze kosten?
Zie trouwens ook weinig verschil verder met de DAH1000, behalve het uiterlijk :9

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de ideale mp3 speler voor mij. De DAH1000 komt aardig in de buurt wanneer ik de reviews hier zo lees. Toch vind ik het minpunten dat'ie geen id3 tags toont en dat de bestanden niet in folders onderverdeeld te zien zijn.... :?

de prijs voor de 512mb versie is voor mij wel weer een groot pluspunt :)

bij iemand dus iets bekend over de DAH610/650S??

En uuh... kan iemand mij een reden geven (behalve de prijs en opslag cap.) waarom ik voor een mobiblu DAH1000 256Mb zou moeten kiezen ipv de Decktron IMP4256 256MB die bij mmport.nl staat?? Ik vind het een moeilijke keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 23:37:
Afgelopen zondag 4 jan 04 :*) via de bekende pagina zo'n dah-1000 besteld
meteen maar even het geld via internet betaald.

Vandaag kon ik hem al afhalen _/-\o_ _/-\o_ in Tilburg.
Meteen aan de slag gegaan thuis (ik kan nooooit wachten!)

Volgens mij ondersteund hij wel folders, als je verschillende mappen, je kunt ze alleen niet een voor een door skippen, je moet dus door de nummers heen scrollen
maar das nog niet zo'n groot probleem.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat het een SUPER speler is! :*)

BTW ik kan gewoon met mijn mediaplayer de opgenomen audio bestanden afspelen, volgens mij las ik een stuk terug dat dit niet ging 8)7

Als je nog niet kunt kiezen en je hebt 219 te besteden, koop een DAH-1000

PS afstandbediening heb ik erbij maar achteraf niet echt nodig... wordt de kabel van speler naar koptelefoon erg lang van.

De bijgeleverde oordopjes zitten trouwens nog in de verpakking, de MX500 doet het perfect!

Roestique.
Ben ik 100% mee eens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow, vandaag heerlijk genoten van mijn persoonlijke audio behoefte 8)
Ik zal als ik strax weer thuis ben ff een foto maken van de dah-1000 geplaatst in zijn plastic hoesje.

Zelf is de dah-1000 erg mooi, glimmend en een super strak design, heel vatbaar voor krasjes als je het plastic hoesje niet gebruikt.

Bediening is gewoon goed wanneer hij in zijn jasje zit. Alleen kan je het usb klepje niet openen, hiervoor moet je hem toch uit zijn jasje halen.

Batterij gaat ook zoals verwacht een prima tijd mee, ik weet alleen niet of hij de batterij gebruikt wanneer je hem aansluit op je usb poort, misschien zijn ze zo slim geweest om de standaard spanning te gebruiken die via de usb poort geleverd wordt.

Ik zal de batterij er eens uithalen en hem zonder aansluiten op de computer.

Foto en verder commentaar volgt.

Mazzl,
Miqwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
En uuh... kan iemand mij een reden geven (behalve de prijs en opslag cap.) waarom ik voor een mobiblu DAH1000 256Mb zou moeten kiezen ipv de Decktron IMP4256 256MB die bij mmport.nl staat?? Ik vind het een moeilijke keuze!
Ik kan geen andere reden bedenken dan de voorkeur naar de vormgeving. De Decktron biedt een heleboel (en meer). Ik vind de keuze ook moeilijk. Zo te zien zijn er maar weinig die kiezen voor de Decktron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk even tijd gemaakt om de foto's te maken.

Ook de test gedaan of het mogelijk is om zonder batterij een verbinding te maken via de usb poort.

De test is geslaagd, de MobiBLU gebruikt de 5 Volt van de USB poort om het apparaat van voeding te voorzien. Dit is een groot voordeel, ik weet nog dat de eerste digitale camera's alleen de batterij gebruikte tijdens het uploaden, en die waren toch al zo snel leeg.

MobiBLU in zijn jasje:

Afbeeldingslocatie: http://riot.be/images/Mobiblu002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://riot.be/images/Mobiblu011.jpg

Mazzl,
Miqwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit !! ik heb hem pcies nu 24uur geleden besteld maar nog niks binnen :'( zal morgen wel worden ;) kzal dan gtelijk mijn reviewtje wel ff posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of er een adapter in kan? Ook eentje die in je auto werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
Dinsdag 30 januarie hebk mijn dingetje besteld en gelijk een overschrijving op de post gedaan.. Maar ik heb nu nog steeds nix binnen na anderhalve week.. Kheb al gemaild en ze zeiden dat ze m'n geld nog niet hadden.. :?
Hmm beter schieten ze op want ik wil m zooooooo graag!! :'(

laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom heb ik hem rembours gedaan :o maarja ik heb hem ook nog niet na 30uur :) morgen meer hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
B)

Hmmm boeit mij niet :P toch maar weer 5 euri in de knip 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow die 512 ziet er ontzettend vet uit! Die moet ik gaan bestellen.
Wat kost zo'n AAA lader bij de HEMA?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 21:49 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 21:48:
Wow die 512 ziet er ontzettend vet uit! Die moet ik gaan bestellen.
Wat kost zo'n AAA lader bij de HEMA?
19.95 euro maar tot 18 jan in de aanbieding voor 15 euro!

[ Voor 13% gewijzigd door _Richie_ op 08-01-2004 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:42
Ik ben een animocheck aan het doen op:
http://www.inkoopacties.net/ia/hvlyfpnm

Ik kan via http://www.mp3cdspeler.nl/ de 512MB versie regelen voor 214,- euro.

Alle spelers krijgen dan gratis een afstandsbediening bijgeleverd.

Om de kosten te drukken kun je als je via de actie besteld de speler ophalen in Almere (overdag) of in Houten (avond + weekend).

Om deze korting te krijgen moeten er minimaal 10 spelers besteld worden.

[ Voor 10% gewijzigd door daredevil__2000 op 08-01-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Laatst online: 15-04 15:43
Wilde eerst de 256mb versie aanschaffen. Gelukkig nog ff gewacht, want mijn vriendin gaat eind volgende maand naar de States. Neemt voor mij een leuke I-pod mini mee.............

Keuze is namelijk snel gemaakt; 256 mb ------> €169,- / 4 gb -----------> €200,-

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb 256mb versie besteld, maar ik zie op de site dat ze nog niet op voorraad hebben :'( :'(
kan echt niet wachten, lijkt me zo'n vet ding!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Eindelijk!! :9

Net belde er een iemand die zei dat ik betaald had en dat het nu op de post zou gaan :P
Khoop m morgen binnen te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemailt naar Mobiblu voor de firmware:

1) Resume functie
2) Backlight langer kunnen laten branden als 15 seconden
3) Random functie aan en uit kunnen zetten
4) Ogg vorbis en of MP3pro ondersteuning (is mogelijk bij deze speler daar heb ik al eerder over gemailt met MobiBLU)
5) Voice recorder bestanden ook naar de PC kunnen overbrengen
6) in & uit schakelen van het opstart en afsluit logo
7) Scrollspeed van nummerinformatie sneller
8 ) Search functie

Er zullen nog wel een paar punten zijn maar als we eerst dit eens krijgen hebben we al heel wat en dan maak ik over een paar weken weer een wensen lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murw schreef op 08 januari 2004 @ 12:50:
Eindelijk!! :9

Net belde er een iemand die zei dat ik betaald had en dat het nu op de post zou gaan :P
Khoop m morgen binnen te krijgen 8)7
welke versie heb je besteld?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daredevil__2000 schreef op 08 januari 2004 @ 11:26:
Ik ben een animocheck aan het doen op:
http://www.inkoopacties.net/ia/hvlyfpnm

Ik kan via http://www.mp3cdspeler.nl/ de 512MB versie regelen voor 214,- euro.

Alle spelers krijgen dan gratis een afstandsbediening bijgeleverd.

Om de kosten te drukken kun je als je via de actie besteld de speler ophalen in Almere (overdag) of in Houten (avond + weekend).

Om deze korting te krijgen moeten er minimaal 10 spelers besteld worden.
5 euro korting of 15 als je toch van plan bent de AB erbij te doen vin ik persoonlijk beetje weinig om hem via een inkoopactie te bestellen.duurt ook langer voordat ik hem binnenheb met inkoopactie lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de MobiBLU, wie heeft er ervaring met dit apparaatje in combinatie met Windows 98?
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen tussen de Iriver IFP 180 en deze MobiBLU, en heb laatst de Iriver gekocht maar kreeg hem niet aan de praat onde Windows 98. Vandaar. Hopelijk werkt deze wel maar dat zou ik graag bevestigd zien voordat ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 13:19:
[...]

welke versie heb je besteld?????
De 128mb alleen khad gewoon met de post gedokt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 15:33:
Even een vraagje over de MobiBLU, wie heeft er ervaring met dit apparaatje in combinatie met Windows 98?
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen tussen de Iriver IFP 180 en deze MobiBLU, en heb laatst de Iriver gekocht maar kreeg hem niet aan de praat onde Windows 98. Vandaar. Hopelijk werkt deze wel maar dat zou ik graag bevestigd zien voordat ik hem koop.
Koopt eerste Windows XP :) werkt de iriver ook gelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prrrrrt, knettergaar :( nu 2 dagen geleden dat ik hem besteld heb en nog niks binnen :) ik had hem gister eigelijk al verw8 maar zonder enig resultaat :( ook vandaag niet. hoelang was bij jullie de gemiddelde levertijd onder Rembours kosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:18:
prrrrrt, knettergaar :( nu 2 dagen geleden dat ik hem besteld heb en nog niks binnen :) ik had hem gister eigelijk al verw8 maar zonder enig resultaat :( ook vandaag niet. hoelang was bij jullie de gemiddelde levertijd onder Rembours kosten :?
ja k zit er ook op te wachten!! de 256mb versie hebben ze nog niet denk, terwijl op de site staat dat ze op 8 jan. binnen zouden krijgen, maar de status is nog niet veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kopje Thee:
Heb je enig idee wat dat kost? Bovendien heb ik helemaal geen zin in Windows XP op die brakke fleptop van mij.
Volgens mij heb je trouwens toch de MobiBLU-software nodig om de firmware te upgraden, of is dat bij deze niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tja ik heb de 256 mb versie ook maar bestelt, afwachten dus want ik denk dat dat nog wel ff kan duren.
@Nizzle als je echt gaar aan het worden bent dan mail je toch ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik gedaan ;) uiteraard. Ik wacht nu op een reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:30
Gruwelijk mooi ding zeg, en zo te horen presteert die net zo goed als dat die eruit ziet, nu nog even 200 euro ergens weg zien te hoesten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 17:18:
heb ik gedaan ;) uiteraard. Ik wacht nu op een reactie :)
houdt me op de hoogte aub!! thanx!! _/-\o_

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het 2 dagen geledne ook besteld en tot nu toe ook nix ntvangen, heb ook ff gebeld naar mp3spelers.com en daar heb ik te horen gekregen dat als ik tot 21.00 uur nix heb ontvangen om een mail naar ze te sturen blabla

im waiting .. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 19:14:
[...]

houdt me op de hoogte aub!! thanx!! _/-\o_
Dit kreeg ik in de email:

Je speler is onderweg helaa sheb ik nog geen code van het pakket voor je Deze krijegn wij 1 x per week per fax ,maar alles komt in orde
Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Ik neem aan dat hij dus morgen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Ik heb de 256 besteld, betaald met overschrijving (België). Uit ervaring weet ik dat het zon 3-4 dagen duurt eer het geld op de rekening moet staan. Weet er iemand of het 24 uur principe ook voor België geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nizzle heb jij de 256mb versie besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 22:44:
@Nizzle heb jij de 256mb versie besteld??
nee 128 mb :+ is voor mij genoeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 22:47:
[...]

nee 128 mb :+ is voor mij genoeg :X
oh dan denk ik dat ze de 256mb versie nog niet binnen hebben ;( ;( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou het is al een tijd 21.00 geweest en nog nix hoop het morgen te ontvangen. dit is een beetje een tegenvaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:00:
[...]

oh dan denk ik dat ze de 256mb versie nog niet binnen hebben ;( ;( :'( :'(
Voor 7 januari stond er op hun website dat ze er nieuwe (256) op 8 januari binnenkregen. Nu staat er binnen tien dagen, maar geen preciese tijdsaanduiding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Alsk zo thuiskom hoop ik zeer blij te zijn met een pakketje dat bij de buren moet liggen.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JIJNIET

Wat bedoel je precies met:

-[5) Voice recorder bestanden ook naar de PC kunnen overbrengen]-

Als ik de opgenomen bestanden naar mn pc trek kan ik ze met de mediaplayer van windows gewoon afspelen.

Mijn ervaring met het geld overmaken ging prima. Ik heb via telebankieren het geld op zondag! overgemaakt en de dag erna (maandag's) meteen gebeld, ze hadden mn geld al binnen !!! (ging van rabo naar rabo rekening)

Kon de speler 's avonds na het werk in Tilburg City ophalen.

Prima geregeld en misschien ook een beetje geluk.

WOEI!

Miqwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Kom ik thuis --> briefje met volgende werkdag op te halen..

maandag na 13:30 :'(

dat wordt een lang weekend.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesssssssssss olé hijs binnen >:) >:) ik schrok me de poep toen ik het formaat van het ding zag :D wat kleinnnnnnnn. ik ben nu wat muziek aan het overladen naar de speler.

Ik kreeg er omdat ik hem een dag te laat kreeg zelfs de afstandsbediening bij !! :z heerlijk hoor.

Binnekort fotos enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay 256 mb versie is weer op voorraad!hopen dat ik em morgen binnenkrijg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nog steeds niet snif. hey nizz waar woon je in de buurt, misschien komen ze zo ook langs mij jeej, zal wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op 08 januari 2004 @ 08:18:
[...]

19.95 euro maar tot 18 jan in de aanbieding voor 15 euro!
Weet niet welke Hema jij bedoelt, maar die bij ons heeft alleen maar AA-oplader in de aanbieding.

Weet je het heel zeker dat het een AAA is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben tot nu toe zeer tevreden over de speler :) net 10 uur in bezit ofzo :9 ik ga nu wat proggies zoeken om mp3 te veranderen in wma en wachten op firmware update(s) :)

tot nu toe een échte aanrader voor de 128mb low budget mp3's met toch grote kwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashen
@ JIJNIET

Mooi lijstje! Enige dat ik er eigenlijk op mis is de ondersteuning voor ID3 tags magoed ik zal niet zeuren en als deze wijzigingen kunnen worden doorgevoerd ben ik al lang tevreden. Vooral ff hopen dat die 15 sec van backlight omhoog kan :) Thnx voor je moeite alvast iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Volgen de website:
Product is op voorraad en leverbaar binnen 1-2 werkdagen.

Dus zal mijn 256mb'tje wel snel komen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:30
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:12:
beetje jammer idd, dat je voor een prikkie meer de 512mb versie krijgt 8)7

maar ik ga hem niet upgraden.

ik wacht nu op de

iaudio 4 (http://eng.iaudio.com/)

dat is pas een juweeltje.
124 kleuren leds, etc...
Cool, dan gaan de batterijen nog sneller op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
SCIxX schreef op 10 januari 2004 @ 16:37:
[...]

Cool, dan gaan de batterijen nog sneller op. :+
o nee, stel je voor, je zou je batterijen uit je speler moet halen en in de oplader stoppen en een paar uurtjes later ze der uit moeten halen en terug in je mp3 speler moeten doen, je zou nog is moe worden :/

EDIT:

vanaf 14 januari gaat http://www.it2move.com/MP3.html de nieuwere versie van de mobiblu verkopen: de dah 1100, 256 voor 160 euro...

[ Voor 19% gewijzigd door McBBvB op 11-01-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Die 1100 ziet er ook erg leuk uit, ik vind de kleuren van de 1000 mooier. Ik heb de 1000 dan ook al besteld maar ben idd wel nieuwsgierig naar de 1100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Kheb vanochtend gehaald bij t postkantoor! Hijs echt superklein, je moet m echt een keer int echt zien om dat te geloven :P
De LED bij het volume knopje heeft 3 kleuren:
blauw --> mp3 spelen
Rood --> voice recorden
Roze --> Fm radio

Je kan instellen hoe lang die blijft aanstaan. Je kunt m ook op altijd aan zetten, dan knippert ie wanneer je aant afspelen bent..

hoesje is goed, nekband ziet er goed uit, oordopjes hebben niet zo'n dikke bass maar kan er mee door.. Max volume is ook goed, want harder zet je m toch niet..

hmm ik ga maar is eten :Y)

laaatzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeey die 1100 ziet er tof uit, (niet naar specificaties gekeken) , maar ik vind toch design van 1000 beter uitzien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

@ Murw: Dat klinkt allemaal erg interressant, kan niet wachten!! Hoe vaker ik op GOT kom hoe gekker ik word

Is de speler niet een beetje groot om aan een neckstrap te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en kan iemand foto's maken van de display met letters enzo erop? iemand op de forum zei dat de letters niet blauw zijn (zoals op de foto van mp3cdspeler.nl) maar wit... dus wil ik wel zien hoe het eruit ziet!

thanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:38:
ja en kan iemand foto's maken van de display met letters enzo erop? iemand op de forum zei dat de letters niet blauw zijn (zoals op de foto van mp3cdspeler.nl) maar wit... dus wil ik wel zien hoe het eruit ziet!

thanx!!
Staat gewoon in de startpost:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/434_3.jpg

En zo ziet het er ook echt uit. Heb hem zelf ook.

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Laatst online: 13-09 10:08
De letters zijn bij mij gewoon wit.

Op de doos staat trouwens dat ie ook als FM recorder kan fungeren. In de handleiding staat hier niets over en met de bediening kom je er ook niet.
Wie heeft de FM RECORDER aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Ben ik de enige wie het opvalt dat er ontzettend veel nieuwe users in dit topic repliën ;) (*kuch*)

Maargoed. Ik w8 nog steeds op een firmware upgrade. Het is een goedkope mooie speler maar hij wordt hier wel erg opgehemeld zeg.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

HyPeRSTiLe schreef op 10 januari 2004 @ 20:24:

Op de doos staat trouwens dat ie ook als FM recorder kan fungeren. In de handleiding staat hier niets over en met de bediening kom je er ook niet.
Als de speler in de radio-stand staat gewoon gedurende een paar seconden de Rec/A-B ingedrukt houden om de opname te starten (je ziet in het display wanneer de opname start). Druk op Play om de opname te beëindigen.

Let er wel op dat het wordt opgeslagen als een adp-bestand (zou beter zijn als het gewoon als een mp3- of wma-bestand zou worden opgeslagen, maar goed...).

[ Voor 13% gewijzigd door Ferdo op 10-01-2004 22:57 ]

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyPeRSTiLe schreef op 10 januari 2004 @ 20:24:

oops, net te laat, hehe... precies.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 22:57 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste