Ja ik heb m persoonlijk al mogen testen, foto's komen vanavond wel even online...
wat betreft de 'smetvrees' van sommige mede-gotters, daar heb je wel gelijk in... net zoals bij de ipod en dergelijke zijn vingervlekken niet te vermijden... voordeel is het bijpassende plastic hoesje waar je m goed in kan bewaren, prachtig gewoon en voorkomt die vlekjes enzo...
voor de rest onderstuend de player gewoon mappen, browsen e.d. gaat erg gemakkelijk. Ook de EQ instellingen zijn zeer overzichtelijk, inclusief 2 user-definable EQ-instellingen.
Wat me verder opvalt is dat de geluidskwaliteit zeer goed is... Nadeeltje blijft dat er niet veel 'power' uitkomt, met mijn mdr-v700 van sony (ja dan heb je het over een huge ding

) kan ik er niet super veel uit krijgen... mijn mx400's van sennheiser daarentegen voldoen prima bij deze.. ook de geluidskwaliteit van de meegeleverde koptelefoons is niet slecht te noemen.
Negatieve punten heb ik voor alsnog niet kunnen ontdekken, hooguit dat de overdrachtssnelheid niet super snel te noemen is, maar ach... Geduld is een schone zaak

ik doe ongeveer 4 minuten over 128 MB, dus binnen 10 minuten heb ik het beestje wel vol.
Ook istie gewoon te gebruiken als USB-opslagmedium, dus ook nog eens handig voor school
De AB is overigens een must, dan hoef je ook niet zo te graaien naar je lieve beestje

Het play/forward knopje is een soort van jogdial, waar ook op te drukken valt.
Het menu is erg inventief en makkelijk te gebruiken. Een beetje jammer is dat de play-mode wel ingesteld moet worden vanuit het menu, maar opties te over (random, repeat, repeat one, normal, intro) voor de liefhebbers. Het menu is ook lekker snel en browsen van nummers is absoluut goed te doen met dat 3regelig display
Het is inderdaad mogelijk dat je radio-instellingen op slaat, deze worden ook gewoon onthouden. Dit dankzij een 'settings.dat' filetje op het stickje, waar die hoogstwaarschijnlijk ook in staan. Misschien houdt dit in dat het eventueel vanuit windows wijzigbaar is
Overigens is het aansluiten binnen windows (XP hier) een fluitje van een cent, wordt gewoon als externe harde schijf beschouwt no probs with that one
VBR mp3's heb ik nog niet geprobeert, iets wat we vanavond nog even gaan deon, ik heb ook slechts een vluchtige blik kunnen doen op mijn speeltje.
Ervaringen met mp3cdspeler.nl zijn prima, garantie heb ik nog geen ervaring mee -gelukkig- maar service en bestelling gaan prima.
Gister besteld, een belletje gekregen of die bestelling correct was, en vanmorgen stond er zo'n kneusje van TNT voor mn deur met het pakketje
Voor de rest prima ervaringen t.n.t. met dit mp3 spelertje, van die 160 euri heb ik nog geen spijt gehad
[edit]
om de grootte van dit dingetje nog even te illustreren :
[
Voor 4% gewijzigd door
KeeZ op 05-12-2003 19:06
]
Deze plek is te koop.