Inleiding:
Bij gebrek aan belangstelling voor deze Mp3speler met prachtige geluidkwaliteit heb ik dit topic geopend over deze speler!
Hij oogt wat groot op de plaatjes die rondcirkelen op het internet, maar hij is nog kleiner dan de bekende en populaire Iriver iFP 3**-T concurent:

Beschrijving van Mp3spelers.nl:
Cowon systems een onbekende naam. Toch bestaat deze Zuid Koreaanse firma al enkele jaren en fabriceren ze mooie en vooral 'echte MP3 spelers'. In veel MP3 winkels in Azië is de iAudio CW300 de meest verkochte High End MP3 speler. U zult direct merken dat op deze speler nergens is bezuinigd. De Cresyn oortelefoon waar binnenkort ook de iRiver en de Ibead's standaard mee worden uitgevoerd, klinkt zeker zo goed zo niet beter dan een Sennheiser oortelefoon set. In samenwerking met Dynamic Bass kunnen weinig MP3spelers dit geluid evenaren. De iAudio CW300 is geheel van aluminium vervaardigd en zodoende onverslijtbaar en erg licht van gewicht. De speler beschikt over een duidelijk blauw verlicht display met menu structuur, een 5 cm grote afstandsbediening, een ingebouwde FM tuner en Voice recorder, is firmware upgradeable en heeft een speeltijd tot 30 uur op een enkele AA batterij. Op CD rom wordt het uitgebreide software pakket Jet-Audio meegeleverd waar u zelf MP3 bestanden mee kunt maken en bestanden naar de speler kunt up en downloaden.
Specs:
-Standaard geheugen 256MB
-Geheugen uitbreiding niet mogelijk
-Ondersteund MP3 bestanden
-4 lines grafisch display met verlichting
-Afstandsbediening (50mm)
-Interface USB 1.1 en 2.0
-Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps
-ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0
-Firmware upgradeable
-Stereo Cresyn oortelefoon set
-Batterij speelduur tot 30 uur
-Afmetingen 82.5mm x 40mm x 18.6mm
-Gewicht 42 Gram
-Jet Audio MP3 manager (encoder)
-Signal to Noise > 95DB
-FM tuner met 24 presets & FM recorder
-Voice recorder (16 digitale effecten)
-4 equalizer modes + 1 handmatig
-DB Dynamic Bass
-Kleur zilvergrijs aluminium
-Behuizing aluminium
-1 jaar volledige fabrieksgarantie
-Website fabrikant www.iAudio.com
Nog wat reviews gevonden:
Tweakzone review
Computer Critics review
En wat plaatjes:

Het design vind ik zelf minder, maar met de betere geluidkwaliteit en de oordopjes vind ik dit zeker een goed alternatief! Heeft iemand ervaringen met deze speler die voor 215 euro te koop is?
Bij gebrek aan belangstelling voor deze Mp3speler met prachtige geluidkwaliteit heb ik dit topic geopend over deze speler!
Hij oogt wat groot op de plaatjes die rondcirkelen op het internet, maar hij is nog kleiner dan de bekende en populaire Iriver iFP 3**-T concurent:

Beschrijving van Mp3spelers.nl:
Cowon systems een onbekende naam. Toch bestaat deze Zuid Koreaanse firma al enkele jaren en fabriceren ze mooie en vooral 'echte MP3 spelers'. In veel MP3 winkels in Azië is de iAudio CW300 de meest verkochte High End MP3 speler. U zult direct merken dat op deze speler nergens is bezuinigd. De Cresyn oortelefoon waar binnenkort ook de iRiver en de Ibead's standaard mee worden uitgevoerd, klinkt zeker zo goed zo niet beter dan een Sennheiser oortelefoon set. In samenwerking met Dynamic Bass kunnen weinig MP3spelers dit geluid evenaren. De iAudio CW300 is geheel van aluminium vervaardigd en zodoende onverslijtbaar en erg licht van gewicht. De speler beschikt over een duidelijk blauw verlicht display met menu structuur, een 5 cm grote afstandsbediening, een ingebouwde FM tuner en Voice recorder, is firmware upgradeable en heeft een speeltijd tot 30 uur op een enkele AA batterij. Op CD rom wordt het uitgebreide software pakket Jet-Audio meegeleverd waar u zelf MP3 bestanden mee kunt maken en bestanden naar de speler kunt up en downloaden.
Specs:
-Standaard geheugen 256MB
-Geheugen uitbreiding niet mogelijk
-Ondersteund MP3 bestanden
-4 lines grafisch display met verlichting
-Afstandsbediening (50mm)
-Interface USB 1.1 en 2.0
-Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps
-ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0
-Firmware upgradeable
-Stereo Cresyn oortelefoon set
-Batterij speelduur tot 30 uur
-Afmetingen 82.5mm x 40mm x 18.6mm
-Gewicht 42 Gram
-Jet Audio MP3 manager (encoder)
-Signal to Noise > 95DB
-FM tuner met 24 presets & FM recorder
-Voice recorder (16 digitale effecten)
-4 equalizer modes + 1 handmatig
-DB Dynamic Bass
-Kleur zilvergrijs aluminium
-Behuizing aluminium
-1 jaar volledige fabrieksgarantie
-Website fabrikant www.iAudio.com
Nog wat reviews gevonden:
Tweakzone review
Computer Critics review
En wat plaatjes:

Het design vind ik zelf minder, maar met de betere geluidkwaliteit en de oordopjes vind ik dit zeker een goed alternatief! Heeft iemand ervaringen met deze speler die voor 215 euro te koop is?
[ Voor 43% gewijzigd door nnk op 14-10-2003 15:01 ]