Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
* Arno gaat morgen 2 mods meppen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
* sanfranjake doet ff mee denk ik
Iets met 'de 300e posts halen'sanfranjake schreef op 06 februari 2004 @ 18:29:
[...]
* sanfranjake doet ff mee denk ikWaar is m'n post nou gebleven ?
Reminder: /me momania morgen meppen *
Tot 2 keer toe m'n post wissen...na jaaaaaa
[ Voor 38% gewijzigd door _the_crow_ op 06-02-2004 18:31 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
F_J_K schreef op 06 februari 2004 @ 18:32:
Jah, allemaal de schuld van momania, laten we het daar op houden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vier wielen, leuk kleurtje en niet al te hoog
Jeremy Clarkson
Welke wagen bedoel je precies?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Een rolstoel
Die bak waar je zus blijkbaar bang van is
Jeremy Clarkson
Die Porsche is weg, daar durfde ze niet in te rijden. Dit staat er op dit moment op onze oprit, kies daar maar uit:

Audi TT Roadster
Fiat Barchetta
Saab 93 Aero
Allen cabrio
Jeremy Clarkson
maarrem - wat moet je met al die auto's? dat is toch zonde van je geld?
Je denkt toch niet werkelijk dat ze allemaal van mij zijn?G33rt schreef op 06 februari 2004 @ 18:58:
maarrem - wat moet je met al die auto's? dat is toch zonde van je geld?
Achterste, Saab: pa
Midden, Fiat: van mij
Vooraan: Audi: zus
Jeremy Clarkson
*als in: je woont er alleen/met vriendin ofzo
en dat dus ook alle auto's van jou waren
[ Voor 37% gewijzigd door G33rt op 06-02-2004 19:03 ]
Jeremy Clarkson
[edit]
momania: kksstt, ga naar je HW hok !
[ Voor 18% gewijzigd door momania op 06-02-2004 19:17 ]
Pr0n url, ban !!!ReemF schreef op 06 februari 2004 @ 19:12:
Jullie zitten verkeerd jongens, hier moeten jullie zijn: Tweakers Huiskamer
Jeremy Clarkson
En ga jij een snel naar die blauwen... je hoort hier nietReemF schreef op 06 februari 2004 @ 19:12:
Jullie zitten verkeerd jongens, hier moeten jullie zijn: Tweakers Huiskamer
* aReaRe ziet Sanfranjake, F_J_K en momania om 13:59 in Duivendrecht City
* aReaRe gaat slapen
[ Voor 33% gewijzigd door aReaRe op 06-02-2004 23:58 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Tot morgen RiemerRiemer Reinalda schreef op 06 februari 2004 @ 23:53:
Tot Morgen dan
* sanfranjake ziet Sanfranjake en F_J_K en momania om 13:59 in Duivendrecht City
* sanfranjake gaat slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Don't forget momania
[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 06-02-2004 23:58 ]
Nee nee, komt helemaal goed
Riemer heeft 't gelukkig gefixt
Gaan we elkaar nou eigenlijk op de meet bij echte naam noemen of gaan we nicks gebruiken
Huhu, daarom die opmerking
Jeremy Clarkson
* sanfranjake ook een poging doet :Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 08:46:
/me is hard bezig echte namen uit het hoofd te leren in ieder geval
- G33rt= Geert-Jan
- _the_crow_ = Jeroen aka kraai
- mutsje = Hans
- momania = Irmo
- BackSlash32 a.k.a alt-92 = Dirk
- moto-moi = Hylke (thx _the_crow_)
- F_J_K = Frank

- leon1 = Leon
- DataBeest = Renko
- [Verwijderde gebruiker] = ?
- blackd = Bram
- Riemer Reinalda = Riemer

- Merely= Han
- sanfranjake = Jake

- Rafe = Bart
- elevator = Maarten
- Arno = Arno
- Kix@$$ = Erik

- [Verwijderde gebruiker] = Jebbe

De rest : Roept u maar
[ Voor 77% gewijzigd door sanfranjake op 07-02-2004 12:05 ]
Rafe = Bart?
Nicks noemen is zoooooooo fout.sanfranjake schreef op 07 februari 2004 @ 02:10:
Gaan we elkaar nou eigenlijk op de meet bij echte naam noemen of gaan we nicks gebruiken
Je zegt maar kraai of Jeroen tegen me, maar geen crow.
[ Voor 81% gewijzigd door _the_crow_ op 07-02-2004 10:25 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Oh wat vervelend._the_crow_ schreef op 07 februari 2004 @ 10:23:
[...]
Nicks noemen is zoooooooo fout.
Ik print het lijstje van sanfranjake Jake maar uit en ga het in de trein uit m'n hoofd leren dan maar.
Databeest = Renko overigens.
🌞🍃
D'r moet dan wel even een foto bij iedere naam worden gezetDataBeest schreef op 07 februari 2004 @ 10:33:
Oh wat vervelend.
Ik print het lijstje van sanfranjake Jake maar uit en ga het in de trein uit m'n hoofd leren dan maar.
Databeest = Renko overigens.
Jij ziet er niet uit als een random gekleurd schaap en _the_c Jeroen waarschijnlijk helaas niet als zijn icon. Of Jake op Homer lijkt is nog afwachten
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
In je dromen.F_J_K schreef op 07 februari 2004 @ 10:37:
Jij ziet er niet uit als een random gekleurd schaap en _the_c Jeroen waarschijnlijk helaas niet als zijn icon.
Klopt, ik zit geen nepnamen onder die tientallen OWs die ik elke dag stuur
Oe, en ik heb juist de neiging om mensen met nicknames aan te spreken (sterker nog, op school hebben m'n vrienden sneller mijn aandacht als ze "Rafe" roepen ipv "Bart"Nicks noemen is zoooooooo fout.
Noemen we jou gewoon RafeRafe schreef op 07 februari 2004 @ 10:43:
[...]
Klopt, ik zit geen nepnamen onder die tientallen OWs die ik elke dag stuur![]()
[...]
Oe, en ik heb juist de neiging om mensen met nicknames aan te spreken (sterker nog, op school hebben m'n vrienden sneller mijn aandacht als ze "Rafe" roepen ipv "Bart").
Maakt toch niet uit, want het gaat eigenlijk vaker om de vervolging van de zin:
"drank halen"!
* momania rent
Wie geeft er linkjes naar de fotos ?F_J_K schreef op 07 februari 2004 @ 10:37:
[...]
D'r moet dan wel even een foto bij iedere naam worden gezet
Jij ziet er niet uit als een random gekleurd schaap en _the_c Jeroen waarschijnlijk helaas niet als zijn icon. Of Jake op Homer lijkt is nog afwachten
Modjes plz update too
Hoop niet dat ik op Homer lijk
[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 07-02-2004 10:54 ]
De mijne is niet zo moeilijkVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 08:46:
/me is hard bezig echte namen uit het hoofd te leren in ieder geval
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik post hem nog maar een keerF_J_K schreef op 07 februari 2004 @ 10:37:
[...]
D'r moet dan wel even een foto bij iedere naam worden gezet
F_J_K (Frank)

Riemer
maar zo naar cs in leiden en dan tjoeke tjoek naar utrecht.
Riemer Reinalda schreef op 07 februari 2004 @ 11:17:
[...]
Ik post hem nog maar een keer
F_J_K (Frank)

Ik vind er overeenkomsten tussen zitten, behalve de naam.
🌞🍃

Don't ask!
-Edit-
* _the_crow_ gaat zich richting station begeven.
See you on the flipside.
[ Voor 75% gewijzigd door _the_crow_ op 07-02-2004 12:40 ]
Das jammer Han... of durf je niet omdat je de Boxer nu niet hebt
Jeremy Clarkson
Han, we missen jeMerely schreef op 07 februari 2004 @ 20:56:
Mjah... ben net weer uit een heet bad. Vanmiddag naar een kameraad van mij geweest die fysiotherapeut is om mijn spieren te masseren. Ik word helemaal gek van de spierkrampen die telkens in mijn benen schieten, verdomd pijnlijk, soms beide benen tegelijk...
Maar als je niet kunt lopen,dan had je Fiat kunnen pakken.
Groeten van nerdend Utrecht
Jeremy Clarkson
Of zijn dit weer de vroege vogels die eerder thuis moesten zijn?
The devil is in the details.
Verwijderd
In de korte tijd dat ik er was vond ik het erg gezellig
was jij er ook dan? heb je niet gezien, heb eigenlijk weinig "bekenden" gezien, die meeting was toch hier in LelystadVerwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 23:52:
/me dacht als eerste thuis te zijn/me aait muts
In de korte tijd dat ik er was vond ik het erg gezelligNiet iedereen kunnen zien en identificeren, maar leuk was het wel; en ik heb nog een lekker potje pool kunnen spelen
Prima!
Was idd erg gezellig, leuk om meer van mensen te zien dan alleen nick/icon/sig/etc
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar
F_J_K, momania en riemer hebben iig foto's
Fristi Wodka was zeker de moeite waard voor _the_crow_ en f_j_k
Erkens schreef op 07 februari 2004 @ 23:53:
was jij er ook dan? heb je niet gezien, heb eigenlijk weinig "bekenden" gezien, die meeting was toch hier in Lelystad
[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 08-02-2004 00:42 ]
De upload is bezig
Pak hem beet 35 MB aan foto's
Was erg gezellig idd.
Mustje valt in het echt best wel mee
(zo, pokke, begint hier ondertussen ff te regenen, niet normaal...)
Foto's zijn onderweg naar crew.tweakers.net
moet ze eerst nog ff thumbnailen..
(ze zijn wel enorm voorzien van rode ogen btw
pics komen zo
Frank aka F_J_K

Hier onze lieve Bart aka Rafe

Fristi met wodka

Links Arno, midden FJK, rechts _the crow_
Sepans
[ Voor 255% gewijzigd door aReaRe op 08-02-2004 01:49 . Reden: sorry Arno _o_ ]
* F_J_K vind dat* mutsje een te snelle trein heeft
Veder heb je gelemaal gelijk
Stomme wisti / fristi wodka, ik heb de smaak van die troep NOG in mn mond
Foto's komen morgen wel. Hebben mensen nog de kans om aan te geven niet met hun hoofd op het web te komen
Het was erg gezellig.
Elevator, daarvan kwam ik in de trein er pas achter dat je d'r ook was. Voor de rest weet ik de meeste nu gelukkig wel
Nu heb ik een keer gewonnen met Laserquest, ben ik m'n scoreformulier kwijt.
Moto-moi: Toen ik zo ineens weg ging aangezien ik uit moest stappen was ik negatief aan het doen. Wat voel ik me nu daardoor rot, ik was niet uitgesproken dus vergeet het maar
🌞🍃
meteen nogmaals: Arno bedankt dat je even omreed
F_J_K moet je maar niet zo dom doen
Ik zei toch - ik ben Maarten maar nu weet je nog niet wie ik benDataBeest schreef op 08 februari 2004 @ 00:54:
Elevator, daarvan kwam ik in de trein er pas achter dat je d'r ook was. Voor de rest weet ik de meeste nu gelukkig wel
elevator schreef op 08 februari 2004 @ 00:59:
[...]
Ik zei toch - ik ben Maarten maar nu weet je nog niet wie ik ben
Ik dacht Moarten ofzo. Maar dat vond ik al zo raar?
Ik vind gewoon nicknames noemen handiger
Thanks voor de pics btw.
[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 08-02-2004 01:23 ]
🌞🍃
Np
Jeremy Clarkson
Momania, Blackd
F_J_K
Momania again
Momania, Black wazig uit ogen kijkende
Rest van de pics.
Als ik morgen ofzo tijd heb zal ik er nog naampjes achterplakken
* aReaRe pakt snel de trein
[ Voor 101% gewijzigd door aReaRe op 08-02-2004 13:34 . Reden: pics toegevoegd ]
Wel kotsneigingen gehad, maar gelukkig geen output.
Momania heeft me ook nog eens ingemaakt met snooker.
@F_J_K: Toch sportief dat je mee deed.
Jeremy Clarkson
Watje
Ik kan me nog steeds niet voor de geest halen dat ik het had beloofd@F_J_K: Toch sportief dat je mee deed.![]()
Maar goed, dat mag geen reden zijn om nee te zeggen
Oeh en verder was zeker leuk
edit:
Aanpassing verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 08-02-2004 13:10 ]
Fristi is vies! Bah!
Ik quote van IRC:Ik kan me nog steeds niet voor de geest halen dat ik het had beloofd
<sanfranjake> _the_crow_ krijgt wodka fristi, en F_J_K ook omdat ie
dreigde Jamai na ter doen LOL
<_the_crow_> ohw..wat sportief er doet iemand mee
<sanfranjake> ik heb dat even voor frankie bepaald hoor
* F_J_K mompelt iets over sanfranjake en puntige stokken op vreemde plaatsen in het lichaam
Jeremy Clarkson
@t your serviceMike Jarod schreef op 08 februari 2004 @ 01:36:
Krijgen we ook nog namen bij de pics?
niet allemaal natuurlijk, gewoon een paar ofzo
Bedankt
Ziet er best gezellig uit
momania is echt het type dat ik vroeger nog wel eens op houseparties tegenkwam
Ik ga nog steeds naar houseparty'sMike Jarod schreef op 08 februari 2004 @ 13:48:
momania is echt het type dat ik vroeger nog wel eens op houseparties tegenkwamdat is postitief bedoeld btw
Volgende meeting blijf ik ver bij F_J_K vandaan danF_J_K schreef op 08 februari 2004 @ 12:51:
Ahzo.
* F_J_K mompelt iets over sanfranjake en puntige stokken op vreemde plaatsen in het lichaam
Die bril staat je trouwens goed hoor
Dat was het zeker
[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 08-02-2004 17:40 ]
De mijne heb ik aan datadinges gegevenleon1 schreef op 08 februari 2004 @ 18:49:
Meeting was zeker gezellig, vooral het lasergamen waar mijn front niet werkteWanneer komt de kleurplaat online?
Nu heeft hij dubbele kans om te winnen
Jeremy Clarkson
De hoofdprijs is een tongzoen van TheCrow toch?Arno schreef op 08 februari 2004 @ 18:56:
[...]
De mijne heb ik aan datadinges gegeven
Nu heeft hij dubbele kans om te winnen
Laat mijn 1337 underscores er eens tussen staan.
Wie was de winnaar dan? Databeest?
No thanks! Ik heb m'n eigen databeestje al.
Jeremy Clarkson
Staat op 1 van de foto'sDataBeest schreef op 08 februari 2004 @ 21:45:
[...]
Nee iets veeel beters
Ik ben overigens m'n kleurpaten vergeten. *Snif*![]()
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Jij kan ook niet eens mooi kleuren. Jij krast alleen maar.
Een filmpje van de trein reis naar huis, met sanfranjake en F_J_K in de hoofdrol
http://crew.tweakers.net/sanfranjake/trein2.mov (16Mb
[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 14-05-2005 02:30 . Reden: dood linkje gefikscht :Y) ]
De achterkant van de Lasergame uitslagen!
Beh, en wat een flauw filmpje. =)
Upload trein1.mov ook eens als je wilt
[ Voor 17% gewijzigd door kamerplant op 09-02-2004 22:12 ]
🌞🍃