wat is dat voor een tent dan? * G33rt heeft nog nooit een eettent gereserveerd, dus als iemand ideeen heeft voor eettenten, draag ze vooral aan, dan kan ik zsm een keertje bellen_the_crow_ schreef op 30 december 2003 @ 14:04:
[...]
Mochten we naar Mr. Jacks gaan. Wel goed het aantal mensen erbij vermelden. Straks denken ze weer dat we met 30 mensen komen en dan komen we met 15 mensen aanzetten.
* Outerspace denkt dat hij niet gaat
* Outerspace had zich al opgegeven, maar is nooit genoteerd
* Outerspace denkt er nog even over na, misschien dat ik later nog zeg dat ik kom
* Outerspace had zich al opgegeven, maar is nooit genoteerd
* Outerspace denkt er nog even over na, misschien dat ik later nog zeg dat ik kom
Wauw, een sig!
Kijk maar op de site van Mr. Jacks.G33rt schreef op 30 december 2003 @ 14:10:
wat is dat voor een tent dan? * G33rt heeft nog nooit een eettent gereserveerd, dus als iemand ideeen heeft voor eettenten, draag ze vooral aan, dan kan ik zsm een keertje bellen
Neej...je mag komen. Softie!ReemF schreef op 30 december 2003 @ 14:45:
SA / WOS meeting? Oeh mag ik ook komen? Of ben ik niet Soft genoeg![]()
[ Voor 6% gewijzigd door _the_crow_ op 30-12-2003 15:01 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Hmmm.ReemF schreef op 30 december 2003 @ 14:45:
Van mij mag jeReemF (Mod DOC/GT / Nieuwsposter / Softie)
En ik stem voor 14:05 bij meeting point Utrecht CS. Als anderen nu net even anders stemmen komen we tot de honderd replies over de tijd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ziet er leuk uit
F_J_K: 14:05? ik vind alles goed (tot op zekere hoogte natuurlijk
ReemF staat ook in het lijstje zodadelijk
Nou ik weet het nog zo net niet hoor... Met wat voor bewijzen kan je komen om aan te tonen dat je 'Soft' genoeg bent?ReemF schreef op 30 december 2003 @ 14:45:
Dan ga ik voor 14:04.59F_J_K schreef op 30 december 2003 @ 15:11:
En ik stem voor 14:05 bij meeting point Utrecht CS. Als anderen nu net even anders stemmen komen we tot de honderd replies over de tijd![]()
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Eigenlijk ben ik voor 14:05:01 jongens, 14:05:00 of eerder kan ik er gewoon niet zijn 
14:12 ook goed? nog maar 97 reply's 
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails
12:37 Ruurlo 1 Zutphen Stoptrein 30844, alleen 2e klas, Geen AVR-NS, Rolstoel
12:55 Zutphen 2b
13:06 Zutphen 2a Apeldoorn Stoptrein 17844
13:24 Apeldoorn 4
13:28 Apeldoorn 3 Amersfoort Intercity 1644
13:54 Amersfoort 7
13:57 Amersfoort 6a/b Utrecht Centraal Intercity 544
14:12 Utrecht Centraal 7a/b Tussenstations
Treinroute |
Zullen we er dan niet gewoon tussen 14:00 en 14:30 van maken? Dan heeft iedereen ruim tijd om te komen, en is er nog voldoende tijd om wat te doen
Mooie tijd. ALS we gaan poolen wel even reserveren. De vorige keer stonden we met 15 man op de stoep en er was maar 1 tafel vrij.G33rt schreef op 30 december 2003 @ 16:19:
Zullen we er dan niet gewoon tussen 14:00 en 14:30 van maken? Dan heeft iedereen ruim tijd om te komen, en is er nog voldoende tijd om wat te doen
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
He ik moet wel met de ns komen he, en 3 keer overstappen is toch zeker 3*30 minuten vertraging...G33rt schreef op 30 december 2003 @ 16:19:
Mijn officiële functie-omschrijving @ werk is softwareondersteuner. Good enough?momania schreef op 30 december 2003 @ 15:38:
[...]
Nou ik weet het nog zo net niet hoor... Met wat voor bewijzen kan je komen om aan te tonen dat je 'Soft' genoeg bent?
![]()
...
voor deze ene keer danReemF schreef op 30 december 2003 @ 16:51:
[...]
Mijn officiële functie-omschrijving @ werk is softwareondersteuner. Good enough?
Beter
Ik mis alleen HTML abuse dus BIG RED H4 Marquee ofzo
* aReaRe geeft hint aan de WOS / SA mods
En die tijd van 14:00 ofzo kan
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Rond 14:00 uur is idd wel een mooie tijd. M'n treintje komt enkele minuten voor 14:00 uur aan dus dat zit wel goed.
Overigens, komen er nog andere menschen vanaf richtig Zwolle. Met de stoptrein uiteraard, want het moet niet te snel gaan.
Reem: Doosjes zijn lijkt mij ook welkom ja.
Overigens, komen er nog andere menschen vanaf richtig Zwolle. Met de stoptrein uiteraard, want het moet niet te snel gaan.
Reem: Doosjes zijn lijkt mij ook welkom ja.
[ Voor 11% gewijzigd door kamerplant op 30-12-2003 22:01 ]
🌞🍃
14.00 ga ik niet redden. Ik heb alle zaterdagen scouting tot 12:00, daarna eten, omkleden en weekendboodschappen.
Ergens tussen 1500 en 1600 is wel haalbaar.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je zou natuurlijk ook wat later er alsnog bij kunnen komen? Hoeft zeker geen probleem te zijn en heb jij ook de tijdArno schreef op 31 december 2003 @ 02:02:
14.00 ga ik niet redden. Ik heb alle zaterdagen scouting tot 12:00, daarna eten, omkleden en weekendboodschappen.
[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 01-01-2004 16:10 ]
🌞🍃
We kunnen een bepaalde plek afspreken voor mensen die later komen. Misschien even wat telefoonnummers onderling uitwisselen via chat oid is ook wel handig.
Ja is een idee... alleen even kijken of mijn vaste chauffeur meewil, dan kan ik ook een potje bier scoren tijdens de meeting
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Neem gelijk je limo mee. Kunnen we allemaal met de auto.Arno schreef op 03 januari 2004 @ 10:19:
Ja is een idee... alleen even kijken of mijn vaste chauffeur meewil, dan kan ik ook een potje bier scoren tijdens de meeting
moet ie alleen een heel rondje door het land rijden_the_crow_ schreef op 03 januari 2004 @ 11:52:
[...]
Neem gelijk je limo mee. Kunnen we allemaal met de auto.
Boeiend. Je zit toch op je luie reet naar een dvd te kijken. Ja..want wat is een limo zonder tv en dvd.
dan is het meer een soort limo-meet_the_crow_ schreef op 03 januari 2004 @ 15:46:
[...]
Boeiend. Je zit toch op je luie reet naar een dvd te kijken. Ja..want wat is een limo zonder tv en dvd.
Dus ik kan 7 februari nu als datum noteren die ik vrij moet houden.. (nu maar hopen dat me servers stabiel blijven @work
)
Ahrg! Waarom zie ik dit topic nu pas? 
Ik had het best leuk gevonden om jullie eens irl te zien (of dat vice versa is weet ik niet, maar boeiend
), maar 7 februari kan ik niet helaas...
* Zoefff staat dan op de ski's, en tenzij de meeting ergens op de piste in Verbier (
) is, ben ik er niet bij
Ik had het best leuk gevonden om jullie eens irl te zien (of dat vice versa is weet ik niet, maar boeiend
* Zoefff staat dan op de ski's, en tenzij de meeting ergens op de piste in Verbier (
Als iemand ff winterbanden onder Arno's limo zet is dat toch helemaal geen probleem?Zoefff schreef op 05 januari 2004 @ 11:37:
Ahrg! Waarom zie ik dit topic nu pas?
Ik had het best leuk gevonden om jullie eens irl te zien (of dat vice versa is weet ik niet, maar boeiend![]()
), maar 7 februari kan ik niet helaas...
* Zoefff staat dan op de ski's, en tenzij de meeting ergens op de piste in Verbier () is, ben ik er niet bij
🌞🍃
Die mag ik niet van de lease maatschappij 
Overigens wil ik gerust wat lui ophalen, maar 5 is het maximum aantal man in de wagen vanwege de verzekering enzo
Overigens wil ik gerust wat lui ophalen, maar 5 is het maximum aantal man in de wagen vanwege de verzekering enzo
Jeremy Clarkson
Ej,
The Will zou ook graag op de meeting willen komen, maar hij durft niet omdat hij zo weinig in SA post. Is hij wat jullie betreft ook welkom?
Hij durft het ook al niet zelf te vragen.. =)
The Will zou ook graag op de meeting willen komen, maar hij durft niet omdat hij zo weinig in SA post. Is hij wat jullie betreft ook welkom?
🌞🍃
Wat een watje
wb prima hoor, als ReemF als hardje al mag...DataBeest schreef op 09 januari 2004 @ 15:58:
Ej,
Even het topic een klap omhoog geven - zijn er al concrete uitvoerbare ideeen toevallig? Ikzelf dacht aan karten, maar dat kan best duur zijn (al is dat wel leuk om te doen, en je kunt altijd met een select groepje nog een keer gaan), en lasergamen kan ook leuk zijn. verder daarna gewoon ergens wat eten ofzo? ik heb geen idee hoe die meetings normaal gaan, dus schiet maar 
maar karten lijkt me wel een tof idee
maar karten lijkt me wel een tof idee
Karten is slecht voor mijn rug 
De laatste keer met volle snelheid moeten uitwijken voor iemand en vol op de zeikant geklapt... dat is NIET leuk
De laatste keer met volle snelheid moeten uitwijken voor iemand en vol op de zeikant geklapt... dat is NIET leuk
Jeremy Clarkson
Lasergamen is misschien wel een idee. Eten bij Mr. Jacks? Iemand andere ideeën?
Karten zit toch IIRC ook nogal buiten utrecht?
Ik ben - op crewmeetings en vlak bij het station werken na - niet bekend met Utrecht dus ideeen moeten niet van mij komen
Als het betaalbaar is lasergamen lijkt me wel wat. Mensen die dat niet willen gaan alvast ergens zitten voor een biertje / colaatje. Daarna eten & drinken en tot het weer licht wordt (of waarschijnlijk: de trein vertrekt
) door. Zoiets
Ik ben - op crewmeetings en vlak bij het station werken na - niet bekend met Utrecht dus ideeen moeten niet van mij komen
Als het betaalbaar is lasergamen lijkt me wel wat. Mensen die dat niet willen gaan alvast ergens zitten voor een biertje / colaatje. Daarna eten & drinken en tot het weer licht wordt (of waarschijnlijk: de trein vertrekt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Lasergamen lijkt me wel leuk, nu maar hopen dat we ons kunnen fixeren op een gebied groter dan 2*21inchF_J_K schreef op 15 januari 2004 @ 17:31:
Karten zit toch IIRC ook nogal buiten utrecht?
Als het betaalbaar is lasergamen lijkt me wel wat. Mensen die dat niet willen gaan alvast ergens zitten voor een biertje / colaatje. Daarna eten & drinken en tot het weer licht wordt (of waarschijnlijk: de trein vertrekt) door. Zoiets
Verwijderd
Oe, wordt net door Leon op dit topic gewezen.. Zitten wel veel bekenden bij, misschien dat ik even langswip als ik een uurtje over heb ofzo.
(/me woont 10 min. van Utrecht af)
Overigens zit (een van) de laserquest-toko in hetzelfde gebouw als de grootste/bekendste poolhal van Utrecht, allen op ong. 10 min. van Utrecht CS af. Mensen die willen laserquesten kunnen dat doen, de rest kan boven poolen en/of bier drinken
En Mr. Jacks ligt tussen Utrecht CS en de pool/laserhal in, precies in 't midden..
Overigens zit (een van) de laserquest-toko in hetzelfde gebouw als de grootste/bekendste poolhal van Utrecht, allen op ong. 10 min. van Utrecht CS af. Mensen die willen laserquesten kunnen dat doen, de rest kan boven poolen en/of bier drinken
En Mr. Jacks ligt tussen Utrecht CS en de pool/laserhal in, precies in 't midden..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 20:09 ]
Als de taart van je zusje op is, kun je gewoon even komen toch? Of beter nog neem haar even meeVerwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 20:08:
Oe, wordt net door Leon op dit topic gewezen.. Zitten wel veel bekenden bij, misschien dat ik even langswip als ik een uurtje over heb ofzo.(/me woont 10 min. van Utrecht af)
liefst exclusief bijgeleverde accesoiresleon1 schreef op 15 januari 2004 @ 20:09:
[...]
Als de taart van je zusje op is, kun je gewoon even komen toch? Of beter nog neem haar even mee
Blijft alleen de vraag of JSS niet te kabelig is, en ReemF te hard
JSS: heb je toevallig een site daarvan?
[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 15-01-2004 20:18 ]
Lasergamen.. ja, wel leuk alhoewel ik zelf dit nu al wel een beetje te vaak heb gedaan. 
Zo'n beetje het zelfde geld voor Karten
Alhoewel karten wel leuk is, ook vrij duur.
Maargoed, het is ook te doen met een groepje ofzo.
Zo'n beetje het zelfde geld voor Karten
Alhoewel karten wel leuk is, ook vrij duur.
Maargoed, het is ook te doen met een groepje ofzo.
🌞🍃
Als nou eens wat meer mensen in het topic kwamen, kunnen we tenminste een keuze maken:
• Karten
• Lasergamen / Poolen
• Iets anders / Niets
dan kunnen we een keuze maken, en kan ik ook rondkijken en -bellen (heb ook tentamens enzo, dus heb wel wat tijd nodig)
en als het je niets uitmaakt - meld dat ook even, dan weet ik iig dat je dit lijstje gezien hebt
• Karten
• Lasergamen / Poolen
• Iets anders / Niets
dan kunnen we een keuze maken, en kan ik ook rondkijken en -bellen (heb ook tentamens enzo, dus heb wel wat tijd nodig)
en als het je niets uitmaakt - meld dat ook even, dan weet ik iig dat je dit lijstje gezien hebt
[ Voor 16% gewijzigd door G33rt op 18-01-2004 23:13 ]
Ik wil NIET karten, de vorige keer had ik daar teveel last van. Lasergamen is wel leuk, maar dat is weer zo duur voor de meesten 
* Arno gaat voor zuipen en de pool
* Arno gaat voor zuipen en de pool
Jeremy Clarkson
Volgens JSS zitten Lasergamen en Poolen in hetzelfde gebouw - daar kan dus een combo van gemaakt worden. Ik vind poolen niet zo leuk namelijk 
Jammer ReemF
Jammer ReemF
[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 18-01-2004 23:22 ]
Ik vind die combi van lasergamen en poolen wel een idee op zich. En degenen die helemaal niks kunnen (
) of willen kunnen dan gewoon observeren en lurken.
Maar nog steeds geen tijd oid bekend
Jeremy Clarkson
Zullen we 14:00 - 14:30 uur maar aanhouden?G33rt schreef op 30 december 2003 @ 16:19:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ey niemand had iets gezegt over actief gaan doen..behalve praten rondhangen in kroeg en eten.. welke (#@*%^ komt nou weer op idee te gaan hollen enzo..
Je _hoeft_ niet mee te doenmutsje schreef op 21 januari 2004 @ 08:40:
ey niemand had iets gezegt over actief gaan doen..behalve praten rondhangen in kroeg en eten.. welke (#@*%^ komt nou weer op idee te gaan hollen enzo..
De poolen/lasergamen combi is denk ik het leukst.
Dan hou je iig drie opties om jezelf te vermaken, als je daar het hangen aan een tafel/bar bij opteld
het hoeft nietmutsje schreef op 21 januari 2004 @ 08:40:
wmb mag je ook in de kroeg gaan hangen, maar lasergamen/poolen combo lijkt toe nu toe wel het beste uit de verf te komen
kan een modje zodadelijk even mijn startpost html-en?
Dat is wel een mooie tijd ja. En dan bij het meetingpoint op Utrecht CS.
Zijn er mensen die problemen (denken te) hebben met de genoemde tijd?
* leon1e wil wel lasergamen, en daarna gezellig aan de bar zitten 
14:20 hoop ik te arriveren @cs
14:20 hoop ik te arriveren @cs
ik zal JSS eens aan zn mouw trekken dan, aangezien ik zelf niet weet waar de lasergame toko zit 
weet iedereen dat ook weerEen normaal spel kost €7,50, hiervoor speel je 20 minuten. Elk eventueel tweede spel kost €6,00. Na afloop van elk spel ontvang je je persoonlijke scoreformulier aan de bar.
[ Voor 53% gewijzigd door G33rt op 23-01-2004 17:01 ]
Hmm, dan is voor mij na max 1 spel het geld wel weer op
Psssst, heeft er nog iemand een OW af te kopeuh? Geen geld, twee honderd euro. Driehonderd om een ander een OW te laten krijgen
Maar we zouden even moeten weten wie er zeker komt en wil laseren - moet zoiets van te voren worden gereserveerd & betaald?
Maar we zouden even moeten weten wie er zeker komt en wil laseren - moet zoiets van te voren worden gereserveerd & betaald?
nee, maar als je een groep hebt kun je bellen voor kortingen...Maar we zouden even moeten weten wie er zeker komt en wil laseren - moet zoiets van te voren worden gereserveerd & betaald?
..ofzo
Bel voor reserveringen en vraag naar de mogelijkheden voor groepen.
[ Voor 17% gewijzigd door G33rt op 23-01-2004 17:13 ]
Leve de kinderkorting.F_J_K schreef op 23 januari 2004 @ 17:07:
Hmm, dan is voor mij na max 1 spel het geld wel weer opPsssst, heeft er nog iemand een OW af te kopeuh? Geen geld, twee honderd euro. Driehonderd om een ander een OW te laten krijgen
![]()
Ik koop een OW voor moto-moi.
Verwijderd
Hmmz, tijdje niet meer gezien dit
Duidelijkheid van mijn kant bij deze.
De poolhal en laserquest-toko zitten inderdaad in hetzelfde pand. Allebei kwalitatief goed, maar voor beide geldt in principe wel: reserveren. Ik weet niet hoe het programma in elkaar zit, maar zeker 's avonds kun je zo een half uur moeten wachten op een pooltafel. 's Middags kan dit denk ik minder zijn, en ook snooker- en biljarttafels zullen minder druk zijn. Maar zeker weten doe ik het niet, dan kan je beter even bellen
Ikzelf heb dus verjaardag van m'n zusje. Ik kom om 17:00 van m'n werk en ga dan thuis even gourmetten. Ik denk dat ik daarna wel even kan komen, zal dus rond 20:00 zijn. Afhankelijk van het programma zitten jullie dan waarschijnlijk ergens te eten (
), dus dan kan ik wel even ergens binnenlopen. Het zou misschien wel fijn zijn als ik van in ieder geval één van jullie een telefoonnummer heb zodat ik even kan bellen waar jullie zitten (Leon, Geert?)
Anyway, ik heb wel zin om even langs te wippen, jullie zullen me dus waarschijnlijk wel even zien
Ow, en _the_crow_, wat biedt je voor zo'n OW naar moto?
De poolhal en laserquest-toko zitten inderdaad in hetzelfde pand. Allebei kwalitatief goed, maar voor beide geldt in principe wel: reserveren. Ik weet niet hoe het programma in elkaar zit, maar zeker 's avonds kun je zo een half uur moeten wachten op een pooltafel. 's Middags kan dit denk ik minder zijn, en ook snooker- en biljarttafels zullen minder druk zijn. Maar zeker weten doe ik het niet, dan kan je beter even bellen
Ikzelf heb dus verjaardag van m'n zusje. Ik kom om 17:00 van m'n werk en ga dan thuis even gourmetten. Ik denk dat ik daarna wel even kan komen, zal dus rond 20:00 zijn. Afhankelijk van het programma zitten jullie dan waarschijnlijk ergens te eten (
Anyway, ik heb wel zin om even langs te wippen, jullie zullen me dus waarschijnlijk wel even zien
check zo je icq maarHet zou misschien wel fijn zijn als ik van in ieder geval één van jullie een telefoonnummer heb zodat ik even kan bellen waar jullie zitten (Leon, Geert?)
in principe zouden we dan inderdaad ergens zitten te eten ofzo, denk ik. ik zit nu midden in mn tentamenweek. heb in ieder geval net iedereen in het lijstje (muv ReemF want die kon niet) een mailtje gestuurd
over de begintijd valt uiteraard te praten
het zou ook later kunnen, maar ik moet bijvoorbeeld de trein van 23:00 terughebben, anders heb ik een probleem. we zouden het ook op kunnen schuiven, want een hele middag is wel erg lang.
verder is het wel leuk als een of emerdere mensen een digicam bij zich hebben
Ik heb dankzij de homo's van de belasting even voorlopig geen cent teveel uit te geven, dus ik ga wel kijken bij de lasergame oid. Poolen lijkt me wel leuk 
Moeten er eik nog mensen uit Brabant oid nog mee
-> ICQ of mail
Moeten er eik nog mensen uit Brabant oid nog mee
Jeremy Clarkson
Dan gaan wij lekker poolen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Deal
Jeremy Clarkson
ach, dat duurt toch maar max 30 minuten (inclusief uitleg), en ik ga daarna mn.. ehm.. 4e poging* wagen om te poolendus ik ga wel kijken bij de lasergame oid
* ik kan er niets van
Ik stem voor gewoon biljarten... beetje tien over rood oid.
Dat gedoe met die pockets
Daar valt wel over te onderhandelen.Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 21:52:
Mag je niet langer van paps en mams?G33rt schreef op 25 januari 2004 @ 21:59:
het zou ook later kunnen, maar ik moet bijvoorbeeld de trein van 23:00 terughebben, anders heb ik een probleem. we zouden het ook op kunnen schuiven, want een hele middag is wel erg lang.
nee, dan moet ik vanaf het station naar huis lopen en daar heb ik geen zin in, want dat kost me 1.5 uur
Ik ben ook om max. 23.00 weg om de laatste trein te halen en al om half twee thuis te zijn.
Ik wil best tot na 23.00 blijven maar dan heb ik of een Bob of een slaapplaats nodig
Een slaapplaats bij iemand die Bob heet mag ook, moet niet. Een gruwelijk knappe zus hebben is dan een pre
Dan ga ik tot de € 250 maar dan moet je wel de tekst vd OW mail zelf schrijven
Ik wil best tot na 23.00 blijven maar dan heb ik of een Bob of een slaapplaats nodig
Een slaapplaats bij iemand die Bob heet mag ook, moet niet. Een gruwelijk knappe zus hebben is dan een pre
Hmmm, een handelsoorlog
Waar wonen Geert-Jan en Frank dan
Jeremy Clarkson
Waar hij woont zou ik niet weten, ik woon in West-friesland
Ik woon in Arnhem. het probleem is niet de trein - maar de bus
Dan heb jij pechF_J_K schreef op 26 januari 2004 @ 23:18:
Waar hij woont zou ik niet weten, ik woon in West-friesland
Arnem is een bijna routeG33rt schreef op 26 januari 2004 @ 23:26:
Ik woon in Arnhem. het probleem is niet de trein - maar de bus
Je kunt dus geluk hebben
Jeremy Clarkson
Net zoals g33rt & F_J_K moet ook * leon1e tegen 22/23 in verband met de ral syntus die het laatste om 23.30 vertrekt uit zutphen, maar mischien wil nynke me wel ophalen in Arnhem of Zutphen
Treinen gaan voor mij tot 3 a 4 uur ofzo. Dus ik bikkel wel door in m'n eentje. 
Is Mr.Jacks trouwens goed genoeg voor iedereen? Straks ga ik bespreken en dan zit ik weer met 10 chagrijnige figuren en dan heb ik het weer gedaan.
Mocht iemand andere suggesties hebben? Ik hoor het graag.
Is Mr.Jacks trouwens goed genoeg voor iedereen? Straks ga ik bespreken en dan zit ik weer met 10 chagrijnige figuren en dan heb ik het weer gedaan.
Mocht iemand andere suggesties hebben? Ik hoor het graag.
[ Voor 13% gewijzigd door _the_crow_ op 27-01-2004 11:14 ]
_the_crow_; mijn zegen heb je hoor 
Arno - kom jij uit die richting dan?
Alleen als het lekker is
Nou ja. Je kan er Grieks en Italiaans eten. Dus ik denk dat de meesten dat wel lekker vinden.
Hmnmmm. Even wat quotes over Mr.Jacks (namen even verwijderd
)
Maar ook:
Of is het sindsdien erg veranderd?
(Al is de prijs natuurlijk ook zeker belangrijk
)
17 november 2002
MrJacks, dat is echt een geweldig restaurant. Kost geen kont, maar dan heb je ook niets (wel veel, maar smaakt nergens naar). Je kan beter in de Bacchant eten, als je met max 10-15 man bent in elk geval en je iets meer geld te besteden hebt en reserveert
.
17 november 2002
Van alle leuke restaurantjes in Utrecht is Mr. Jacks nou nét degene die je niet wil hebben. Tenzij je MacDonalds nivo zoekt met kaarslicht
17 november 2002
MrJacks =letterlijk. 3 keer wegens omstandigheden gegeten en 1 keer ziek geworden, 1 keer zwaar ongemakkelijk en 1 keer vond ik het gewoon niet te eten. Er zijn echt betere plekken te bedenken en eten mag van mij best geld kosten als het maar goed is. Elke euro bij M.J. is er imho echt 1 te veel.
19 november 2002
Overigens drukte ik het zo uit (over Mr Jacks):
"Dit is zo'n restaurant waar de kok zijn broek laat zakken en in de pan piest."
Maar goed - het was te eten en bovendien vergaten ze bijna de toetjes op de bon te zetten.
etc.21 december 2002
En Mr. Jacks krijgt van mij een hardgrondig veto, ware het niet dat het niet dat er niks beters in Utrecht voor die prijs is...
Maar ook:
Nu ken ik de tent zelf niet en moet je even op de datum letten, maar is het zo'n goed idee?17 november 2002
Als ex-Utrechter kan ik alleen maart zeggen dat Mr Jacks top is, aangezien je nergens anders zoveel kan carnivoren voor zo weinig Euro's
Bachant is ook wel lekker, maar de sate bij een andere toko aan het neude was ook okay
Of is het sindsdien erg veranderd?
(Al is de prijs natuurlijk ook zeker belangrijk
Jij als de eeuwige student moet natuurlijk op de kleintjes letten.(Al is de prijs natuurlijk ook zeker belangrijk)
Ik heb het nog steeds niet overlegd met m'n vriendin, komt nooit echt ter sprake
nee hoor, als we ongeveer een schatting van het aantal mensen bij Mr Jacks en het lasergamen / poolen kunnen geven dan is dat toch prima? die ene meer of minder kan dat niet zoveel kwaadmaar ik neem aan dat als ik kan, ik geen schriftelijk verzoek hoef in te dienen?
tsja ehm.. ik denk dat of het eten te vreten is of niet ook van de dag afhangt he. echt smerig zal het niet 24/7 zijn denk ik. wat mij betreft is Mr. Jacks prima - ik ken het ook niet
Verwijderd
Doe daar maar niet zo zeker over
Ze hebben een bepaalde manier van pizza's maken. Als zo'n pizza langer dan +/- 20 min. ligt wordt de kaas ranzig 
Het is verder wel mega-goedkoop. Nog niet eens €5 voor een _grote_ pizza. Voor groepen op een soort zuipavondje is het in principe perfect als je niet teveel geld uit wilt geven. Als je liever kwaliteit hebt zijn er betere tenten..
Het is verder wel mega-goedkoop. Nog niet eens €5 voor een _grote_ pizza. Voor groepen op een soort zuipavondje is het in principe perfect als je niet teveel geld uit wilt geven. Als je liever kwaliteit hebt zijn er betere tenten..
ik hou sowieso niet van pizza

serieus: mja, 5 euro is niet veel toch? en ik heb ook geen zin om 15 euro uit te gaan geven aan eten eigenlijk, ik weet niet hoe de anderen daarover denken?
serieus: mja, 5 euro is niet veel toch? en ik heb ook geen zin om 15 euro uit te gaan geven aan eten eigenlijk, ik weet niet hoe de anderen daarover denken?
Mooi, lekker goedkoop eten dan. Biertje erbij en het zit goed \o/
* F_J_K kniktCompubiter schreef op 27 januari 2004 @ 19:21:
Jij als de eeuwige student moet natuurlijk op de kleintjes letten.
Per PM mag ookIk heb het nog steeds niet overlegd met m'n vriendin, komt nooit echt ter sprake, maar ik neem aan dat als ik kan, ik geen schriftelijk verzoek hoef in te dienen?
.
Neej...je mag haar zo wel meenemen. Dat hoef je niet aan ons te vragen.Compubiter schreef op 27 januari 2004 @ 19:21:
Ik heb het nog steeds niet overlegd met m'n vriendin, komt nooit echt ter sprake, maar ik neem aan dat als ik kan, ik geen schriftelijk verzoek hoef in te dienen?
.
Ik heb ook gehoord van iemand op GoT, die van z'n ex-vriendin hoorde, dat er ratten liepen. Dus....
* _the_crow_ doet het grote sprookjesboek dicht.
Niet helemaal, maar het boeit me niet zoveel om via Arnhem terug te rijdenG33rt schreef op 27 januari 2004 @ 12:44:
Jeremy Clarkson
Bij dat Jack geval waren we de vorige meer met de SP meeting ook. Prima was dat.
Alhoewel ik me voor kan stellen dat een keer een andere tent ook wel leuk is.
Trouwens, wie komt er nogmeer vanaf richting Zwolle met de trein?
🌞🍃
hangt ervanaf hoe laat je terug zou gaan - maar opzich vind ik het wel een leuk ideeArno schreef op 27 januari 2004 @ 23:55:
[...]
Niet helemaal, maar het boeit me niet zoveel om via Arnhem terug te rijden
Suggesties zijn zeker welkom hoor.DataBeest schreef op 29 januari 2004 @ 22:08:
Niet al te gek laat, ik wil nog wel iets aan mijn zondag hebben, en dat lukt zeg maar niet als ik tot 13.00 in me nest ligG33rt schreef op 29 januari 2004 @ 22:24:
hangt ervanaf hoe laat je terug zou gaan - maar opzich vind ik het wel een leuk idee
Jeremy Clarkson
Verwijderd
moto-moi komt uit Zwolle en zal wegens zijn eeuwig student-zijn vast met het OV komenDataBeest schreef op 29 januari 2004 @ 22:08:
Bij dat Jack geval waren we de vorige meer met de SP meeting ook. Prima was dat.
'eeuwig student-zijn' ?Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:30:
moto-moi komt uit Zwolle en zal wegens zijn eeuwig student-zijn vast met het OV komen
Ik ben pas 4 maanden student!
Verder heb ik week-ov, dus ik moet nog gaan betalen ook *kijkt zielig*
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
OV? heb ik ook wel, maar dan moet ik nog 40% betalenVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:30:
[...]
moto-moi komt uit Zwolle en zal wegens zijn eeuwig student-zijn vast met het OV komen
iig wil _the_crow_ weten of Mr. Jacks oke is, dan gaat ie zsm bellen
* momania heeft 24/7 OVmoto-moi schreef op 29 januari 2004 @ 23:51:
[...]
'eeuwig student-zijn' ?
(baas betaald \o/ )
Zullen jullie zwaaien als ik fee-tje op Utrecht CS ophaal? Ik geloof dat ik namelijk rond de tijd die genoemd is in de startpost hier daar aanwezig zal zijn om haar op te halen
Dan kom je eerst even naar Leiden. En dan reis je met mij mee met OV-weekend-korting.moto-moi schreef op 29 januari 2004 @ 23:51:
'eeuwig student-zijn' ?
Wat je ook al hebt met week maar goed!
Mail is de deur al uit, maar 1 emailadres deed het niet. Ik geloof van mutsje.G33rt schreef op 29 januari 2004 @ 23:54:
iig wil _the_crow_ weten of Mr. Jacks oke is, dan gaat ie zsm bellen
Verder niet schrikken van de breezer-naam. "You have one message from: ThE cRoW"
Dan moet je wel een beetje raar doen anders herkennen we je misschien niet.ReemF schreef op 30 januari 2004 @ 08:51:
Zullen jullie zwaaien als ik fee-tje op Utrecht CS ophaal? Ik geloof dat ik namelijk rond de tijd die genoemd is in de startpost hier daar aanwezig zal zijn om haar op te halen
[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 30-01-2004 10:32 ]
Als je met de stoptrein gaat komen we elkaar wellicht tegenmoto-moi schreef op 29 januari 2004 @ 23:51:
[...]
'eeuwig student-zijn' ?
Ik stap in bij 't Harde.
Owh euh.
Nee, ik vind het prima hoor. =)
🌞🍃
Als je daar wel de kans voor geeft en niet met mach 4 voorbij rentReemF schreef op 30 januari 2004 @ 08:51:
[...]
ik elke weekdag. de staat betaalt \0/ (lees: jullie betalen ook
_the_crow_: in mutsje's adres staat 'staat', dat moet 'straat' zijn
ook dan lukt het wel, dan zwaaien we wel naar de dreun die we horenmomania schreef op 30 januari 2004 @ 11:24:
[...]
Als je daar wel de kans voor geeft en niet met mach 4 voorbij rent
[ Voor 35% gewijzigd door G33rt op 30-01-2004 12:12 ]
* sanfranjake heeft ook een gratis NS-kaart naar Utrecht en besides that is het een klein kippestukkie hier vandaan 
Zet mij er maar bij op de lijst
Wodkaatje met jullie lijkt me wel gezellig !
Nog iemand met de trein via Amsterdam ?
Zet mij er maar bij op de lijst
Nog iemand met de trein via Amsterdam ?
Vaste chauffeur is een beetje vergeten dat hij mee zou gaan...
Jammer als hij niet komt, kan ik geen potje bier nuttigen
Jammer als hij niet komt, kan ik geen potje bier nuttigen
Jeremy Clarkson