SA/WOS meeting 7-2-04 -> pas op modemers

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 995 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-04 13:07

mutsje

Certified Prutser

* mutsje komt ook met trein vanuit leiden :D

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

mutsje schreef op 01 februari 2004 @ 10:58:
* mutsje komt ook met trein vanuit leiden :D
Als je nou onderaan de trap naar perron 1 wacht. Ik en Rafe moeten ook vanuit Leiden naar Utrecht. Krijgen jullie nog OV-korting ook. :)

Er is een trein die van 13:08-13:52 gaat. Als we 1 later nemen, moeten we overstappen. Dat is iets minder.

@Rafe: Als jij nou ook wacht onderaan die trap naar perron 1. :)

[ Voor 10% gewijzigd door _the_crow_ op 01-02-2004 16:33 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10

Arno

PF5A

[16:59] <_the_crow_> Arno: jij eet mee @ meeting?
[16:59] <_the_crow_> zaterdag
[17:00] <@Arno> duno :o
[17:00] <@Arno> zal vast wel :P
[17:01] * _the_crow_ noteert: 1 Arno
[17:01] <@Arno> :P
[17:02] <_the_crow_> :P
Dus.. :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

sanfranjake schreef op 01 februari 2004 @ 04:52:
Nog iemand met de trein via Amsterdam ?
* F_J_K steekt de hand de lucht in.
momania ook gok ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Arno

Arno

PF5A

Hmmm kut :X

Ik zie net dat mijn salaris al weer voor een (te) groot deel op is. Ik moet morgen even een stapel rekeningen de deur uitdoen en als dat gedaan is weet ik of ik geld heb om volgende week wat leuks te gaan doen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
copy-paste uit de upgedate topicstart:

momenteel hebben de volgende mensen zich 'aangemeld' voor de meet:
1. G33rt
2. _the_crow_
3. mutsje
4. momania
5. alt-92
6. moto-moi
7. F_J_K
8. leon1
9. databeest
10. Sepans
11. blackd
12. riemer
13. Merely
14. sanfranjake
15. Rafe
16. elevator
17. Arno (twijfel)

iedereen behalve Sepans en blackd zouden een mailtje moeten hebben met informatie en een vraag of eten bij Mr. Jacks oke is. Het is de bedoeling dat we:

• Meeten tussen 14:00 en 14:30 bij het meetingpointvlaggetje vlak onder de grote vertrekborden in Utrecht CS
• 's middags gaan poolen/lasergamen (heb je ook een mailtje over gehad ivm reserveren en keuze)
• rond 18.30 gaan eten @ Mr. Jacks

iedereen die een mailtje heeft gehad weet mn emailadres - je kunt me dus altijd mailen. voor vragen over eten moet je _the_crow_ aanschieten :P

• G33rt
oh ja:

MAIL ME EVEN OF JE WILT POOLEN EN/OF LASERGAMEN

ik moet er voor reserveren namelijk, en een aantal is wel gewenst :)

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

G33rt schreef op 01 februari 2004 @ 22:36:
iedereen die een mailtje heeft gehad weet mn emailadres - je kunt me dus altijd mailen. voor vragen over eten moet je _the_crow_ aanschieten :P
Aanschieten dus. En niet afschieten. ;)

De mensen op dat mooie rijtje van G33rt (:P) hebben zich bij deze opgegeven voor het eten. Fijn dat jullie allemaal terugmailden. :X :+
Als je niet kan, is dat geen man over boord. Zolang er geen 10 mensen afzeggen dan. :P

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• G33rt
We gaan er gewoon vanuit dat iedereen wil eten (logisch lijkt me), en reserveren dus voor ~17 mensen. Veel meer en minder gaan we niet van uit, zo extreem zal het niet worden hopen we.

* G33rt Er is weer een mailtje verstuurd, REAGEER erop zodat we aantallen weten :) *

verder: er is ook biljart aanwezig, en volgens JSS is het:
(22:54:36) JSS: goedkoop
dus daar hoef je je niet zo'n zorgen over te maken. reageer alsjeblieft ook op de mail, en meld het niet alleen via irc/icq, dan raak ik echt in de war :)
(22:55:47) JSS: ik gok zo rond de 8 euro per uur per tafel
dat is gewoon met zn allen wat geld op een hoopje gooien en dan komt het wel goed denk ik.

verder: * G33rt is het een optie om de tijd naar 16:30 te schuiven * en dan 's avonds na het eten nog te gaan poolen? (dus eigenlijk een uurtje ervoor en daarna) Dit aangezien 14:30 wel ERG vroeg is :)

[ Voor 59% gewijzigd door G33rt op 01-02-2004 23:00 ]

Verwijderd

Ik heb even zitten nadenken met de planning, en is het niet slimmer dit te doen:

16:30 - Verzamelen
17:00 - Eten @ Mr.Jacks
19:00 - Poolen/Biljarten/Lasergamen/Laserquesten

Dan kunnen mensen die niet zoveel zin hebben in poolen/lasergamen na het eten en ev. heel even poolen weer weg, en hoeven mensen niet te wachten op het eten :) Sowieso vind ik persoonlijk poolen/biljarten 's avonds leuker, zeker omdat je daar een goede sloot pils bij naar binnen kan werken :9

Eventueel is er een alternatief, een soort compromis tussen de twee schema's:

16:00 - Verzamelen
16:30 - Poolen/Biljarten/Lasergamen/Laserquesten
18:00 - Eten @ Mr.Jacks
20:30 - Poolen/Biljarten/Lasergamen/Laserquesten

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 23:06 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

* F_J_K eensch is met optie 1. Laseren opslplitsen lijkt me (afhankelijk van de aantallen die dat willen) niet zo handig ei'k. En na een keer is mijn geld in ieder geval op :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

JSS: Is het jou nog niet opgevallen dat je na elke meeting die er is met GoT je erna een helehoop mensen niet hebt gesproken ? ;)

Die 2 uur extra komen we echt wel door in een cafe ofzo hoor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Arno

Arno

PF5A

Mocht mijn bankrekening komen toestaan, dan ben ik wel voorstander voor het rond 16.00/16.30 aanvangen.

Ik doe iig wel meeeten als ik kom (zal ff meele).

Jeremy Clarkson

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mmja dat kan ook ... ik vind 's middags afspreken ook wel ok ... Er zijn immers velen die al redelijk bij tijds weg moeten naar bijvoorbeeld Groningen en Den Helder. Die zouden dan snel wegmoeten ...

ook maar ff naar G33rt gemaild :)

[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 01-02-2004 23:19 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

moto: het is meer de indeling ervan, niet de duur :* Daarom had ik voorstel 2 ook, waarin meer tijd zit :P Je kunt daar ook alles wat vervroegen..

Daarnaast heb ik weinig meetings meegemaakt, en op de laatste ervan was het moeilijk iemand te negeren - we sliepen met z'n allen op één kamer :+

Ah, ons organisatorisch talent meldt zich:
(23:32:10) G33rt: ik heb nog nooit eerder een meet gedaan.. hoe vind je die :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 23:28 ]

• G33rt
JSS: moest dat nou gecopypaste worden? ;(

verder heb ik in goed overleg met iemand die volgens zn sig goed kan organiseren overlegd - en 3 pooltafels en een biljart (dat laatste voor Merely en momania, en anderen die dat eventueel willen) lijkt ons ruim voldoende :)

aantallen wil ik nog steeds graag weten - voor eten en lasergamen zijn die wel nodig :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 17:30

momania

iPhone 30! Bam!

F_J_K schreef op 01 februari 2004 @ 17:18:
[...]

* F_J_K steekt de hand de lucht in.
momania ook gok ik.
* momania steekt hand ook omhoog :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Vanaf 16 uur ergens beginnen lijkt mij niet zo'n goed plan eigenlijk.
Ik kom helemaal vanuit Den Helder en ben dus al 4 uur reistijd kwijt om heen en weer naar Utrecht te gaan.

Verder weet ik van de laatste meet in Utrecht dat we zo al een paar uur zonder probleem met elkaar konden volkletsen in een kroeg.
Qua tijd lijkt het iig altijd wel te kort.

We hoeven natuurlijk niet direct om 14:30 te gaan laseren etc, maar we kunnen wel met z'n allen naar een kroegje gaan (Merely weet er nog wel 1 alleen dan ben je wel een half uur aan het omlopen omdat hij de weg zo goed wist :+ )
En als er mensen zijn die later willen komen, dan zien we die gewoon in het pool/laser centrum oid.

Je zal het gewoon ff in 2 clubjes moeten verdelen dan:
1 die om 14:00 meet op Utrecht en 1 die wat later meet.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
momania schreef op 01 februari 2004 @ 23:58:
Vanaf 16 uur ergens beginnen lijkt mij niet zo'n goed plan eigenlijk.
... knip :+ ...

Je zal het gewoon ff in 2 clubjes moeten verdelen dan:
1 die om 14:00 meet op Utrecht en 1 die wat later meet.
* sanfranjake iig bij de vroege club, ondanks het feit dat ik niet echt een laatste trein hoef te pakken :D

Ik heb op zich geen moeite met wodka in the afternoon 8)

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Daar heb je inderdaad wel een goed punt, momania. De vraag is alleen wat je wanneer doet, dan. Eerst een kroeg ('s middags dus) of eerst poolen/laserschieten (wat 's middags ook minder leuk is IMO)..

• kamerplant
  • Niet online
Ik ben eigenlijk ook wel voor een aardig eindje eerder.

Gewoon ergens eerst in een cafe'tje hangen kan prima ook toch?

🌞🍃

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 08:53:
Daar heb je inderdaad wel een goed punt, momania. De vraag is alleen wat je wanneer doet, dan. Eerst een kroeg ('s middags dus) of eerst poolen/laserschieten (wat 's middags ook minder leuk is IMO)..
Ik zou dan gaan voor:
1400-1430: Verzamelen
1430-1445: Cafe zoeken :+
1445-17xx: Drinken
1800-????: Eten @ Mr. Jacks
????-????: Poolen/biljarten/lasergamen

[ Voor 13% gewijzigd door _the_crow_ op 02-02-2004 10:09 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
_the_crow_ schreef op 02 februari 2004 @ 10:06:
[...]
Ik zou dan gaan voor:
1400-1430: Verzamelen
1430-1445: Cafe zoeken :+
1445-17xx: Drinken
1800-????: Eten @ Mr. Jacks
????-????: Poolen/biljarten/lasergamen
Vind ik een geweldig voorstel _/-\o_

Als we dan niet al te lang zitten te eten kan iedereen die vroeg weg moet in verband met laatste treinen en dergelijke nog een aardig tijdje meepoolen/lasergamen/biljarten. Is er trouwens al een eindstand in de wie-wil-wat poll ?

Mijn spoorwegfotografie

• G33rt
Er is geen eindstand - het gebeurt gewoon beiden, ik moet alleen aantallen hebben :)

Maar 3 pooltafels en 1 biljart zou ruim voldoende moeten zijn denk ik. verder ben ik het eigenlijk wel eens met _the_crow_, en mensen die later willen komen kunnen dan altijd later komen toch? :)

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Florin is misschien een idee voor een cafe.
Lekkere standaard meet met Mr Jacks en Florin. 8)7

@G33rt: Ik ga alleen poolen en biljarten. :)

Verwijderd

Lijkt me een prima schema, _the_crow_ :)

/me meldt voor poolen vanaf +/- 20:30 :Y)

• Arno

Arno

PF5A

* Arno zou eik wel graag een 06 nummer willen heben van G33rt of een andere organisator. Is best makkelijk als ik jullie niet kan vinden :Y)

Jeremy Clarkson

• G33rt
Arno schreef op 02 februari 2004 @ 11:11:
* Arno zou eik wel graag een 06 nummer willen heben van G33rt of een andere organisator. Is best makkelijk als ik jullie niet kan vinden :Y)
check zo je mail maar (geldt overigens ook voor alle anderen) :)

edit: done :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 02-02-2004 11:16 ]

• kamerplant
  • Niet online
Goede planning.
* kamerplant is akkoord ;).

🌞🍃

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Mr. Jacks is gereserveerd op 18:00. Dus nu moet iedereen het wel eens zijn met de planning. :+

• G33rt
Morgen bel ik het poolen voor 3 tafels en 1 biljart, en informeer ik ff bij het lasergamen ivm reserveringen :)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

_the_crow_ schreef op 02 februari 2004 @ 16:59:
Mr. Jacks is gereserveerd op 18:00. Dus nu moet iedereen het wel eens zijn met de planning. :+
Choeso jei :)
G33rt schreef op 02 februari 2004 @ 22:55:
Morgen bel ik het poolen voor 3 tafels en 1 biljart, en informeer ik ff bij het lasergamen ivm reserveringen :)
\o/

• Arno

Arno

PF5A

Voor hoeveel man :?

Dan weten we gelijk of we mensen naar buiten moeten trappen als het te druk wordt :D

Jeremy Clarkson

• G33rt
Ik dacht dat _the_crow_ had gereserveerd voor +- 17 mensen :)

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
G33rt schreef op 02 februari 2004 @ 11:14:
check zo je mail maar (geldt overigens ook voor alle anderen) :)

edit: done :Y)
Ik heb niks van je gekregen :p
G33rt schreef op 02 februari 2004 @ 22:55:
You guys are heroes _/-\o_

Mijn spoorwegfotografie

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Arno schreef op 02 februari 2004 @ 23:34:
Voor hoeveel man :?

Dan weten we gelijk of we mensen naar buiten moeten trappen als het te druk wordt :D
16. Jij at toch droog brood? :?

Neej. Ik heb voor 17 man gereserveerd. Als er een paar toch niet kunnen komen, wordt er ook geen probleem van gemaakt denk ik. :)

• G33rt
sanfranjake jij krijgt mn nummer er nog wel achteraan dan - jij stond niet het lijstje mailadressen :) (ik heb een fwd van een ouwe mail gedaan en de inhoud geleegd :+)

edit @ 13:01

verstuurd :)

[ Voor 9% gewijzigd door G33rt op 03-02-2004 13:01 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
G33rt schreef op 03 februari 2004 @ 10:40:
sanfranjake jij krijgt mn nummer er nog wel achteraan dan - jij stond niet het lijstje mailadressen :) (ik heb een fwd van een ouwe mail gedaan en de inhoud geleegd :+)
Thanks G33rt \o/

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

G33rt: doe idd maar wel even tijdig reserveren. Ze zijn best druk ;) Oh, en vraag naar pooltafels rondom tafel 22, da's gezellig achteraan met z'n allen :)

Bij nader inzien; doe maar niet :X Dan zit je wel een eind van de biljarttafels, en dat is niet zo leuk :) Vraag maar naar tafels die ong. bij elkaar staan :)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 16:01 ]

• Arno

Arno

PF5A

Kijk, daar spreekt een kenner 8)

Jeremy Clarkson

• G33rt
Ik vraag om 3 pooltafels en 1 biljarttafel, zo dicht mogelijk bij elkaar, en ik ga nu naar beneden de telefoon halen :)

degene die JSS ritueel wil spanken mag nu beginnen (:+), er is geen biljart. volgens JSS zijn er wel snookertafels - ik weet niet of momania en merely dat ook ok vinden? :)

[ Voor 43% gewijzigd door G33rt op 03-02-2004 19:04 ]

Verwijderd

Damn, ik zou toch zweren dat er ook biljart bij die snookertafels stonden :o Maarja, ik weet het verschil ook niet echt goed :P :X

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 19:05:
Damn, ik zou toch zweren dat er ook biljart bij die snookertafels stonden :o Maarja, ik weet het verschil ook niet echt goed :P :X
En jij denkt dat je nu nog mee mag?
Alleen tenzij je een heel goede reden heb dan. :P

• G33rt
(20:32:22) (G33rt) woei! done!
(20:32:28) (G33rt) 3 pooltafles en 1 snookertafel!
(20:32:29) (G33rt) \o/
(20:32:32) (@momania) \o/
van 19-23 uur gereserveerd in principe :)

• Arno

Arno

PF5A

Nou, mijn chauffeur gaat definitief niet mee :'(

Helaas ben ik dan genoodzaakt nuchter te blijven :/

Jeremy Clarkson

• G33rt
Ach, _the_crow_ heeft beloofd een fristi-wodka te gaan maken, en ik ga em eraan houden (momania checkte dat ie het gezegd had :P), dus te lachen valt er iig voldoende >:)

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

G33rt schreef op 03 februari 2004 @ 21:41:
Ach, _the_crow_ heeft beloofd een fristi-wodka te gaan maken, en ik ga em eraan houden (momania checkte dat ie het gezegd had :P), dus te lachen valt er iig voldoende >:)
:o :X
Wel aan het einde van de avond dan. Anders kots ik een pool-tafel onder ofzo. :P

• G33rt
Ach ja, die roze brinta? Wie weet vind iemand hier brinta heeeeeel lekker :+

of je moet duimen dat je een chick vind die in is voor seksistisch getinte kotsspelletjes O-)

[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 03-02-2004 22:30 ]

• G33rt
* G33rt slingert het topic omhoog met een mededeling:

ik heb lasergamen gereserveerd voor 6 tot 10 man (in principe zijn het er nu 5 dacht ik) om 19:30 :)

Verwijderd

En waar blijft mijn mailje? :'(

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
G33rt schreef op 04 februari 2004 @ 19:44:
* G33rt slingert het topic omhoog met een mededeling:

ik heb lasergamen gereserveerd voor 6 tot 10 man (in principe zijn het er nu 5 dacht ik) om 19:30 :)
_/-\o_ G33rt !

Fristi-wodkatje maar als 'ie weer thuis is denk :+

Mijn spoorwegfotografie

• G33rt
wil je daar al een mailtje over? 8)7

sanfranjake: neem jij een pakje fristi mee voor _the_crow_?

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

sanfranjake schreef op 02 februari 2004 @ 10:15:
[...]

Vind ik een geweldig voorstel _/-\o_

Als we dan niet al te lang zitten te eten kan iedereen die vroeg weg moet in verband met laatste treinen en dergelijke nog een aardig tijdje meepoolen/lasergamen/biljarten. Is er trouwens al een eindstand in de wie-wil-wat poll ?
Prima :)

Late reactie afijn :)

Verzamelen om +/- 15:00 bij meeting point in Utreg :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Riemer Reinalda schreef op 04 februari 2004 @ 22:54:
[...]

Prima :)

Late reactie afijn :)

Verzamelen om +/- 15:00 bij meeting point in Utreg :?
tussen 14:00 en 14:30 ongeveer..
wel lezen jei ja! :+

• G33rt
tussen 14:00 en 14:30 dus

mocht je mij zoeken, dan moet je zoeken naar een virj lang iemand in een rooie jas en beige broek :P

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

momania schreef op 04 februari 2004 @ 22:55:
[...]

tussen 14:00 en 14:30 ongeveer..
wel lezen jei ja! :+
Zoals ik al zei:

Ik loop achter met de mail en één of andere idioot had mij verrast met 100 mb aan mail |:( :(

En achter Kennisnet telnetten naar mijn mail provider was niet mogelijk en op KPN inbel ging het ook niet van een leien dakje :'(

* aReaRe heeft de idioot een knietje in kruis gegeven >:)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Riemer Reinalda schreef op 04 februari 2004 @ 23:09:
Zoals ik al zei:

Ik loop achter met de mail en één of andere idioot had mij verrast met 100 mb aan mail |:( :(

En achter Kennisnet telnetten naar mijn mail provider was niet mogelijk en op KPN inbel ging het ook niet van een leien dakje :'(

* momania heeft de idioot een knietje in kruis gegeven >:)
* momania aait riemer

:*

Verwijderd

G33rt schreef op 04 februari 2004 @ 23:08:Mocht je mij zoeken, dan moet je zoeken naar een virj lang iemand in een rooie jas en beige broek :P
Kakkerrrrrrrr :P

• Remy
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb met fee-tje om 14:00u afgesproken op Utrecht CS, ga ik jullie gangstah-mob dan ook tegenkomen? :P (Ohja, ik neem ook nog een stuk hardware mee, mobo voor Superdeboer :P )

LinkedIn
Instagram

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
G33rt schreef op 04 februari 2004 @ 20:06:
[...]

wil je daar al een mailtje over? 8)7

sanfranjake: neem jij een pakje fristi mee voor _the_crow_?
Consider it done >:) Bewaren we wel tot 't eind van de avond dan he :P Wie regelt de wodka ?
G33rt schreef op 04 februari 2004 @ 23:08:
tussen 14:00 en 14:30 dus
mocht je mij zoeken, dan moet je zoeken naar een virj lang iemand in een rooie jas en beige broek :P
En een knalrode kerstmuts toch :+

momania en F_J_K en ieder ander komende uit de richting Amsterdam, wat doen jullie qua treinen ?

Mijn spoorwegfotografie

• G33rt
8)7

een jas die rood is wil niet perse zeggen dat ie kak is hoor :X :*

sanfranjake: ik kom met de trein uit arnhem :)

de wodka regelen we wel in een kroeg ofzo - en dan geven we ze het pakje en laten het ze mixen. daarna pakken we een digicam en trappen we _the_crow_ naar buiten om t op drinken >:) :+

[ Voor 28% gewijzigd door G33rt op 05-02-2004 18:19 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

sanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 09:36:
momania en F_J_K en ieder ander komende uit de richting Amsterdam, wat doen jullie qua treinen ?
12:33 Den Helder
12:37 Den Helder Zuid
12:45 Anna Paulowna
12:51 Schagen
13:00 Heerhugowaard
13:05 Alkmaar Noord
13:12 Alkmaar
13:38 Amsterdam Sloterdijk
13:47 Amsterdam Centraal
13:54 Amsterdam Amstel
13:59 Duivendrecht
14:17 Utrecht Centraal 12a/b

Zoiets :)

Mail anders je 06 nummer even (als je die hebt), dan bel ik wel waar we ergens zitten. Zoek naar de nerds 1 :+

1 Sorry Irmo, ik doelde natuurlijk alleen op mezelf :P

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
F_J_K schreef op 05 februari 2004 @ 19:02:
[...]

Mail anders je 06 nummer even (als je die hebt), dan bel ik wel waar we ergens zitten. Zoek naar de nerds 1 :+
<hr>1 Sorry Irmo, ik doelde natuurlijk alleen op mezelf :P
Ik stap op Centraal of Amstel in, woon er tussenin. Heb je net m'n 06 gemaild :)

Nu maar hopen dat de NS voor iedereen meewerkt aankomende zaterdag. Er zijn zoals op de NS site te lezen valt weinig werkzaamheden. Ook las ik daar net dat we tot 1 juli ons kaartje 'gratis' bij het loket mogen kopen \o/

Mijn spoorwegfotografie

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Oja, ik kom ook nog :P Ik rij met _the_crow_ & mutsje mee :)

Domme blonde moeder had m'n zakgeld naar de 't verkeerde rekeningnummer gestort 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 05-02-2004 19:58 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Rafe schreef op 05 februari 2004 @ 19:58:

Domme blonde moeder had m'n zakgeld naar de 't verkeerde rekeningnummer gestort 8)7
Ojee dat wordt weinig appelsap Rafe :+

Mijn spoorwegfotografie

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

1 Sorry Irmo, ik doelde natuurlijk alleen op mezelf :P
idd :P

woei \o/

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Beter ben je op tijd. Anders heb je pech. :P
1 uur op CS onder de trap naar perron 1 met kaartje gekocht.
En 1 tip: koop nou een kaartje met korting. :P

• G33rt
En 1 tip: koop nou een kaartje met korting.
dat lijkt me nogal logisch als je meereist met studenten met een OV he :+

maarrem - ik heb lasergamen en poolen gebeld. pool van 19:00 tot 23:00 en lasergamen om 19:30 voor 6 tot 10 man (dus Rafe moet wel meedoen :+), mocht men dat op de vorige pagina over het hoofd hebben gezien. verder kan je ook later komen dan 14:00~14:30 als je dat wil, dan lopen we wel ff terug richting CS om een paar mensen op te pikken.

zorg dan wel dat je om 17.30 op het CS bent, of vind je eigen weg naar mr jacks :)

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

G33rt schreef op 05 februari 2004 @ 20:23:
dat lijkt me nogal logisch als je meereist met studenten met een OV he :+
Nou. Ik bedenk me net iets. Dan moeten mutsje en Rafe wel tegelijk met mij terug gaan. Anders zijn ze op de terugweg alsnog de sjaak. :P

• kamerplant
  • Niet online
sanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 20:02:
[...]

Ik koop wel in de supermarkt in't voren een pakje appelsap voor Herr Rafe.

Okay? :9~ :9~ O+

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 05-02-2004 20:35 ]

🌞🍃

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 10:30
* Kix@$$ ook nog ff aan komt waaien..

Hmm meet... wel leuk.... mischien ook komen.... even kijken hoe wind staat...

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kixieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 8)

Super ! Gezellig dat je dat je ook komt :)

Mijn spoorwegfotografie

• Rafe
sanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 20:02:
[...]

Nee, want toen mijn ma de brief las heb ik het in cash gekregen. Dat wordt maar weer eens flink doorzuipen aan de appelsap! :P

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

[...]

<hr>1 Sorry Irmo, ik doelde natuurlijk alleen op mezelf :P
Woei :)

Om 13:59 zie ik Frankie Boy _o_

Kan ik hem weer aanraken :P

* aReaRe gaat snel foto zoeken van FJK en blackd op de HCC dagen :P

Gevonden

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22958/full.jpg

F_J_K :*

[ Voor 23% gewijzigd door aReaRe op 05-02-2004 22:06 ]

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Hieraan kunnen jullie straks iig G33rt herkennen:

Afbeeldingslocatie: http://www.momania.net/pics/muts_thumb.jpg

:+

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

sanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 19:56:
Ik stap op Centraal of Amstel in, woon er tussenin. Heb je net m'n 06 gemaild :)
Probeer het nog eens, ik zie niets :o
Ook las ik daar net dat we tot 1 juli ons kaartje 'gratis' bij het loket mogen kopen \o/
Hmja, nog duur zat :(

EDIT:
Je weet m'n nummer nog als het goed is ;)
:D

Ik heb m'n haar laten groeien en zal morgen even een Jamai bril kopen. Kan ik incognito komen :+

[ Voor 36% gewijzigd door F_J_K op 05-02-2004 21:29 ]

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

* aReaRe gaat snel de batterijen in de lader leggen voor de meeting _o_

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

F_J_K schreef op 05 februari 2004 @ 21:24:
[...]

Je weet m'n nummer nog als het goed is ;)
Ik ga je stalken >:) 8)7
Ik heb m'n haar laten groeien en zal morgen even een Jamai bril kopen. Kan ik incognito komen :+
Oke, ff op Jamai letten :) Jij kan beter zingen hoop ik 8)7

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
F_J_K schreef op 05 februari 2004 @ 21:24:
Probeer het nog eens, ik zie niets :o
Nu via multikabel. Mailserver hier blijkbaar weer d00d 8)7
Ikheb m'n haar laten groeien en zal morgen even een Jamai bril kopen. Kan ik incognito komen :+
:X Dat wordt dus ook een Fristi Wodka voor jou >:)

* sanfranjake telt 2 pakjes Fristi so far :+ Al iemand wodka geregeld ?

Mijn spoorwegfotografie

• kamerplant
  • Niet online
momania schreef op 05 februari 2004 @ 21:23:
Hieraan kunnen jullie straks iig G33rt herkennen:

[afbeelding]

:+
Ik ben aan het volgende te herkennen:
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg.php?img=cam0001.jpg
Blibli :+

Je kunt natuurlijk ook gewoon wachten op iemand die er wel erg als een nerd uit ziet. Dat moet ik dan wel zijn!

🌞🍃

• Arno

Arno

PF5A

Mij te duur :D

Jeremy Clarkson

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zit ook een beetje krap ... Maar de twee fristi's kunnen er nog wel vanaf :*)

Mijn spoorwegfotografie

• Arno

Arno

PF5A

En desnoods een beetje appelzap voor Rafe ook nog wel :D

* Arno wil trouwens ook geen gezeik voor het dronken voeren van minderjarigen met Vodka :D 8)7

Jeremy Clarkson

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Arno schreef op 06 februari 2004 @ 07:51:

* Arno wil trouwens ook geen gezeik voor het dronken voeren van minderjarigen met Vodka :D 8)7
Wie zegt dat de minderjarigen überhaupt alcohol krijgen. >:) :P

• Arno

Arno

PF5A

_the_crow_ schreef op 06 februari 2004 @ 12:18:
Wie zegt dat de minderjarigen überhaupt alcohol krijgen. >:) :P
offtopic:
Shit, jij bent al 18 :+

Dat weet ik niet, maar als jullie Rafe al vol met Vodka gaan duwen morgen, ga ik echt twijfelen aan deze gequote uitspraak :D

Jeremy Clarkson

• G33rt
Nee, Rafe word volgestouwd met het favo drankje van intoxicated :P

en _the_crow_ krijgt een fristi-wodka ;)

• Rafe
DataBeest schreef op 05 februari 2004 @ 21:56:
Je kunt natuurlijk ook gewoon wachten op iemand die er wel erg als een nerd uit ziet. Dat moet ik dan wel zijn!
Jou herken ik wel hoor databeessie :*
Arno schreef op 06 februari 2004 @ 07:51:

;(

Ik ben helemaal niet zo'n zuiplap hoor :+ teveel bier gaat gekke dingen met je doen, zover was ik ook al :P

edit:
G33rt: ksst, in je hoek en zeg niet zulke enge dingen :X

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 06-02-2004 15:36 ]

• Remy
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Oh, zal Rafe er ook zijn? Dan krijgt hij een ijsje van me :P

LinkedIn
Instagram

• Arno

Arno

PF5A

Ik ben erg benieuwd hoe gek Rafe doet na een partij bier :D

* Arno kent Rafe alleen nog van de HCC, waar hij als verlegen nerdje even kwam kijken bij de HCCPW stand van BlueShopping 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Arno op 06-02-2004 15:58 ]

Jeremy Clarkson

• G33rt
Arno wie is Rade nou weer? O-)

edit:
/me sluipt al terug naar zn hoek ;(

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 06-02-2004 15:53 ]

• Arno

Arno

PF5A

:? O-) :+

Jeremy Clarkson

• G33rt
welk mailtje?

Verwijderd

O-)

Overigens ben ik zo te herkennen:

:P

• G33rt
met stropdas? en ik was een kakker? :X :+

• Arno

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 16:10:
Overigens ben ik zo te herkennen:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/?UserID=37025

:P
Broekie :+

Jeremy Clarkson

• G33rt
ouwe lul :+

• Arno

Arno

PF5A

:(

Laat mij es een keer lekker flamen tegen een mod in een techforum :P

Normaal kan dat nooit :D

Jeremy Clarkson

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Neej...jij ziet eruit met je kerstmuts. :z :+

• Han
  • Niet online

Han

Wou jij nog een leuke avond hebben? >:)

Wees dan lief tegen jullie oppassers... :P :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Arno

Arno

PF5A

* Arno is wel liev (O+) tegen Merely....

Ik heb nog wat leuks tegoed :*

Jeremy Clarkson

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste