Als je nou onderaan de trap naar perron 1 wacht. Ik en Rafe moeten ook vanuit Leiden naar Utrecht. Krijgen jullie nog OV-korting ook.
Er is een trein die van 13:08-13:52 gaat. Als we 1 later nemen, moeten we overstappen. Dat is iets minder.
@Rafe: Als jij nou ook wacht onderaan die trap naar perron 1.
[ Voor 10% gewijzigd door _the_crow_ op 01-02-2004 16:33 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Dus..[16:59] <_the_crow_> Arno: jij eet mee @ meeting?
[16:59] <_the_crow_> zaterdag
[17:00] <@Arno> duno
[17:00] <@Arno> zal vast wel
[17:01] * _the_crow_ noteert: 1 Arno
[17:01] <@Arno>
[17:02] <_the_crow_>
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
* F_J_K steekt de hand de lucht in.sanfranjake schreef op 01 februari 2004 @ 04:52:
Nog iemand met de trein via Amsterdam ?
momania ook gok ik.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zie net dat mijn salaris al weer voor een (te) groot deel op is. Ik moet morgen even een stapel rekeningen de deur uitdoen en als dat gedaan is weet ik of ik geld heb om volgende week wat leuks te gaan doen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
momenteel hebben de volgende mensen zich 'aangemeld' voor de meet:
1. G33rt
2. _the_crow_
3. mutsje
4. momania
5. alt-92
6. moto-moi
7. F_J_K
8. leon1
9. databeest
10. Sepans
11. blackd
12. riemer
13. Merely
14. sanfranjake
15. Rafe
16. elevator
17. Arno (twijfel)
iedereen behalve Sepans en blackd zouden een mailtje moeten hebben met informatie en een vraag of eten bij Mr. Jacks oke is. Het is de bedoeling dat we:
• Meeten tussen 14:00 en 14:30 bij het meetingpointvlaggetje vlak onder de grote vertrekborden in Utrecht CS
• 's middags gaan poolen/lasergamen (heb je ook een mailtje over gehad ivm reserveren en keuze)
• rond 18.30 gaan eten @ Mr. Jacks
iedereen die een mailtje heeft gehad weet mn emailadres - je kunt me dus altijd mailen. voor vragen over eten moet je _the_crow_ aanschieten
Aanschieten dus. En niet afschieten.G33rt schreef op 01 februari 2004 @ 22:36:
iedereen die een mailtje heeft gehad weet mn emailadres - je kunt me dus altijd mailen. voor vragen over eten moet je _the_crow_ aanschieten
De mensen op dat mooie rijtje van G33rt (
Als je niet kan, is dat geen man over boord. Zolang er geen 10 mensen afzeggen dan.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
* G33rt Er is weer een mailtje verstuurd, REAGEER erop zodat we aantallen weten
verder: er is ook biljart aanwezig, en volgens JSS is het:
dus daar hoef je je niet zo'n zorgen over te maken. reageer alsjeblieft ook op de mail, en meld het niet alleen via irc/icq, dan raak ik echt in de war(22:54:36) JSS: goedkoop
dat is gewoon met zn allen wat geld op een hoopje gooien en dan komt het wel goed denk ik.(22:55:47) JSS: ik gok zo rond de 8 euro per uur per tafel
verder: * G33rt is het een optie om de tijd naar 16:30 te schuiven * en dan 's avonds na het eten nog te gaan poolen? (dus eigenlijk een uurtje ervoor en daarna) Dit aangezien 14:30 wel ERG vroeg is
[ Voor 59% gewijzigd door G33rt op 01-02-2004 23:00 ]
Verwijderd
16:30 - Verzamelen
17:00 - Eten @ Mr.Jacks
19:00 - Poolen/Biljarten/Lasergamen/Laserquesten
Dan kunnen mensen die niet zoveel zin hebben in poolen/lasergamen na het eten en ev. heel even poolen weer weg, en hoeven mensen niet te wachten op het eten
Eventueel is er een alternatief, een soort compromis tussen de twee schema's:
16:00 - Verzamelen
16:30 - Poolen/Biljarten/Lasergamen/Laserquesten
18:00 - Eten @ Mr.Jacks
20:30 - Poolen/Biljarten/Lasergamen/Laserquesten
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 23:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Die 2 uur extra komen we echt wel door in een cafe ofzo hoor
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik doe iig wel meeeten als ik kom (zal ff meele).
Jeremy Clarkson
ook maar ff naar G33rt gemaild
[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 01-02-2004 23:19 ]
Verwijderd
Daarnaast heb ik weinig meetings meegemaakt, en op de laatste ervan was het moeilijk iemand te negeren - we sliepen met z'n allen op één kamer
Ah, ons organisatorisch talent meldt zich:
(23:32:10) G33rt: ik heb nog nooit eerder een meet gedaan.. hoe vind je die
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 23:28 ]
verder heb ik in goed overleg met iemand die volgens zn sig goed kan organiseren overlegd - en 3 pooltafels en een biljart (dat laatste voor Merely en momania, en anderen die dat eventueel willen) lijkt ons ruim voldoende
aantallen wil ik nog steeds graag weten - voor eten en lasergamen zijn die wel nodig
* momania steekt hand ook omhoogF_J_K schreef op 01 februari 2004 @ 17:18:
[...]
* F_J_K steekt de hand de lucht in.
momania ook gok ik.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik kom helemaal vanuit Den Helder en ben dus al 4 uur reistijd kwijt om heen en weer naar Utrecht te gaan.
Verder weet ik van de laatste meet in Utrecht dat we zo al een paar uur zonder probleem met elkaar konden volkletsen in een kroeg.
Qua tijd lijkt het iig altijd wel te kort.
We hoeven natuurlijk niet direct om 14:30 te gaan laseren etc, maar we kunnen wel met z'n allen naar een kroegje gaan (Merely weet er nog wel 1 alleen dan ben je wel een half uur aan het omlopen omdat hij de weg zo goed wist
En als er mensen zijn die later willen komen, dan zien we die gewoon in het pool/laser centrum oid.
Je zal het gewoon ff in 2 clubjes moeten verdelen dan:
1 die om 14:00 meet op Utrecht en 1 die wat later meet.
* sanfranjake iig bij de vroege club, ondanks het feit dat ik niet echt een laatste trein hoef te pakkenmomania schreef op 01 februari 2004 @ 23:58:
Vanaf 16 uur ergens beginnen lijkt mij niet zo'n goed plan eigenlijk.
... knip...
Je zal het gewoon ff in 2 clubjes moeten verdelen dan:
1 die om 14:00 meet op Utrecht en 1 die wat later meet.
Ik heb op zich geen moeite met wodka in the afternoon
Verwijderd
Gewoon ergens eerst in een cafe'tje hangen kan prima ook toch?
🌞🍃
Ik zou dan gaan voor:Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 08:53:
Daar heb je inderdaad wel een goed punt, momania. De vraag is alleen wat je wanneer doet, dan. Eerst een kroeg ('s middags dus) of eerst poolen/laserschieten (wat 's middags ook minder leuk is IMO)..
1400-1430: Verzamelen
1430-1445: Cafe zoeken
1445-17xx: Drinken
1800-????: Eten @ Mr. Jacks
????-????: Poolen/biljarten/lasergamen
[ Voor 13% gewijzigd door _the_crow_ op 02-02-2004 10:09 ]
Vind ik een geweldig voorstel_the_crow_ schreef op 02 februari 2004 @ 10:06:
[...]
Ik zou dan gaan voor:
1400-1430: Verzamelen
1430-1445: Cafe zoeken
1445-17xx: Drinken
1800-????: Eten @ Mr. Jacks
????-????: Poolen/biljarten/lasergamen
Als we dan niet al te lang zitten te eten kan iedereen die vroeg weg moet in verband met laatste treinen en dergelijke nog een aardig tijdje meepoolen/lasergamen/biljarten. Is er trouwens al een eindstand in de wie-wil-wat poll ?
Maar 3 pooltafels en 1 biljart zou ruim voldoende moeten zijn denk ik. verder ben ik het eigenlijk wel eens met _the_crow_, en mensen die later willen komen kunnen dan altijd later komen toch?
Lekkere standaard meet met Mr Jacks en Florin.
@G33rt: Ik ga alleen poolen en biljarten.
Jeremy Clarkson
check zo je mail maar (geldt overigens ook voor alle anderen)Arno schreef op 02 februari 2004 @ 11:11:
* Arno zou eik wel graag een 06 nummer willen heben van G33rt of een andere organisator. Is best makkelijk als ik jullie niet kan vinden
edit: done
[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 02-02-2004 11:16 ]
Choeso jei_the_crow_ schreef op 02 februari 2004 @ 16:59:
Mr. Jacks is gereserveerd op 18:00. Dus nu moet iedereen het wel eens zijn met de planning.
\o/G33rt schreef op 02 februari 2004 @ 22:55:
Morgen bel ik het poolen voor 3 tafels en 1 biljart, en informeer ik ff bij het lasergamen ivm reserveringen
Voor hoeveel man_the_crow_ schreef op 02 februari 2004 @ 16:59:
Mr. Jacks is gereserveerd op 18:00. Dus nu moet iedereen het wel eens zijn met de planning.
Dan weten we gelijk of we mensen naar buiten moeten trappen als het te druk wordt
Jeremy Clarkson
Ik heb niks van je gekregenG33rt schreef op 02 februari 2004 @ 11:14:
check zo je mail maar (geldt overigens ook voor alle anderen)
edit: done
_the_crow_ schreef op 02 februari 2004 @ 16:59:
You guys are heroesG33rt schreef op 02 februari 2004 @ 22:55:
Morgen bel ik het poolen voor 3 tafels en 1 biljart, en informeer ik ff bij het lasergamen ivm reserveringen
16. Jij at toch droog brood?Arno schreef op 02 februari 2004 @ 23:34:
Voor hoeveel man
Dan weten we gelijk of we mensen naar buiten moeten trappen als het te druk wordt
Neej. Ik heb voor 17 man gereserveerd. Als er een paar toch niet kunnen komen, wordt er ook geen probleem van gemaakt denk ik.
edit @ 13:01
verstuurd
[ Voor 9% gewijzigd door G33rt op 03-02-2004 13:01 ]
Thanks G33rt \o/G33rt schreef op 03 februari 2004 @ 10:40:
sanfranjake jij krijgt mn nummer er nog wel achteraan dan - jij stond niet het lijstje mailadressen(ik heb een fwd van een ouwe mail gedaan en de inhoud geleegd
)
Verwijderd
Bij nader inzien; doe maar niet
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 16:01 ]
Jeremy Clarkson
degene die JSS ritueel wil spanken mag nu beginnen (
[ Voor 43% gewijzigd door G33rt op 03-02-2004 19:04 ]
Verwijderd
En jij denkt dat je nu nog mee mag?Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 19:05:
Damn, ik zou toch zweren dat er ook biljart bij die snookertafels stondenMaarja, ik weet het verschil ook niet echt goed
![]()
Alleen tenzij je een heel goede reden heb dan.
van 19-23 uur gereserveerd in principe(20:32:22) (G33rt) woei! done!
(20:32:28) (G33rt) 3 pooltafles en 1 snookertafel!
(20:32:29) (G33rt) \o/
(20:32:32) (@momania) \o/
Helaas ben ik dan genoodzaakt nuchter te blijven
Jeremy Clarkson
G33rt schreef op 03 februari 2004 @ 21:41:
Ach, _the_crow_ heeft beloofd een fristi-wodka te gaan maken, en ik ga em eraan houden (momania checkte dat ie het gezegd had), dus te lachen valt er iig voldoende
Wel aan het einde van de avond dan. Anders kots ik een pool-tafel onder ofzo.
of je moet duimen dat je een chick vind die in is voor seksistisch getinte kotsspelletjes
[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 03-02-2004 22:30 ]
ik heb lasergamen gereserveerd voor 6 tot 10 man (in principe zijn het er nu 5 dacht ik) om 19:30
G33rt schreef op 04 februari 2004 @ 19:44:
* G33rt slingert het topic omhoog met een mededeling:
ik heb lasergamen gereserveerd voor 6 tot 10 man (in principe zijn het er nu 5 dacht ik) om 19:30
Fristi-wodkatje maar als 'ie weer thuis is denk
wil je daar al een mailtje over?
sanfranjake: neem jij een pakje fristi mee voor _the_crow_?
Primasanfranjake schreef op 02 februari 2004 @ 10:15:
[...]
Vind ik een geweldig voorstel
Als we dan niet al te lang zitten te eten kan iedereen die vroeg weg moet in verband met laatste treinen en dergelijke nog een aardig tijdje meepoolen/lasergamen/biljarten. Is er trouwens al een eindstand in de wie-wil-wat poll ?
Late reactie afijn
Verzamelen om +/- 15:00 bij meeting point in Utreg
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
tussen 14:00 en 14:30 ongeveer..Riemer Reinalda schreef op 04 februari 2004 @ 22:54:
[...]
Prima
Late reactie afijn
Verzamelen om +/- 15:00 bij meeting point in Utreg
wel lezen jei ja!
mocht je mij zoeken, dan moet je zoeken naar een virj lang iemand in een rooie jas en beige broek
Zoals ik al zei:momania schreef op 04 februari 2004 @ 22:55:
[...]
tussen 14:00 en 14:30 ongeveer..
wel lezen jei ja!
Ik loop achter met de mail en één of andere idioot had mij verrast met 100 mb aan mail
En achter Kennisnet telnetten naar mijn mail provider was niet mogelijk en op KPN inbel ging het ook niet van een leien dakje
* aReaRe heeft de idioot een knietje in kruis gegeven
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
* momania aait riemerRiemer Reinalda schreef op 04 februari 2004 @ 23:09:
Zoals ik al zei:
Ik loop achter met de mail en één of andere idioot had mij verrast met 100 mb aan mail![]()
![]()
En achter Kennisnet telnetten naar mijn mail provider was niet mogelijk en op KPN inbel ging het ook niet van een leien dakje
* momania heeft de idioot een knietje in kruis gegeven
Verwijderd
KakkerrrrrrrrG33rt schreef op 04 februari 2004 @ 23:08:Mocht je mij zoeken, dan moet je zoeken naar een virj lang iemand in een rooie jas en beige broek
Consider it doneG33rt schreef op 04 februari 2004 @ 20:06:
[...]
wil je daar al een mailtje over?
sanfranjake: neem jij een pakje fristi mee voor _the_crow_?
En een knalrode kerstmuts tochG33rt schreef op 04 februari 2004 @ 23:08:
tussen 14:00 en 14:30 dus
mocht je mij zoeken, dan moet je zoeken naar een virj lang iemand in een rooie jas en beige broek
momania en F_J_K en ieder ander komende uit de richting Amsterdam, wat doen jullie qua treinen ?
een jas die rood is wil niet perse zeggen dat ie kak is hoor
sanfranjake: ik kom met de trein uit arnhem
de wodka regelen we wel in een kroeg ofzo - en dan geven we ze het pakje en laten het ze mixen. daarna pakken we een digicam en trappen we _the_crow_ naar buiten om t op drinken
[ Voor 28% gewijzigd door G33rt op 05-02-2004 18:19 ]
12:33 Den Heldersanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 09:36:
momania en F_J_K en ieder ander komende uit de richting Amsterdam, wat doen jullie qua treinen ?
12:37 Den Helder Zuid
12:45 Anna Paulowna
12:51 Schagen
13:00 Heerhugowaard
13:05 Alkmaar Noord
13:12 Alkmaar
13:38 Amsterdam Sloterdijk
13:47 Amsterdam Centraal
13:54 Amsterdam Amstel
13:59 Duivendrecht
14:17 Utrecht Centraal 12a/b
Zoiets
Mail anders je 06 nummer even (als je die hebt), dan bel ik wel waar we ergens zitten. Zoek naar de nerds 1
1 Sorry Irmo, ik doelde natuurlijk alleen op mezelf
Ik stap op Centraal of Amstel in, woon er tussenin. Heb je net m'n 06 gemaildF_J_K schreef op 05 februari 2004 @ 19:02:
[...]
12:33 Den Helder
Zoiets
Mail anders je 06 nummer even (als je die hebt), dan bel ik wel waar we ergens zitten. Zoek naar de nerds 1
<hr>1 Sorry Irmo, ik doelde natuurlijk alleen op mezelf
Nu maar hopen dat de NS voor iedereen meewerkt aankomende zaterdag. Er zijn zoals op de NS site te lezen valt weinig werkzaamheden. Ook las ik daar net dat we tot 1 juli ons kaartje 'gratis' bij het loket mogen kopen \o/
Domme blonde moeder had m'n zakgeld naar de 't verkeerde rekeningnummer gestort
[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 05-02-2004 19:58 ]
Ojee dat wordt weinig appelsap RafeRafe schreef op 05 februari 2004 @ 19:58:
Oja, ik kom ook nogIk rij met _the_crow_ & mutsje mee
idd
woei \o/Rafe schreef op 05 februari 2004 @ 19:58:
Beter ben je op tijd. Anders heb je pech.Rafe schreef op 05 februari 2004 @ 19:58:
1 uur op CS onder de trap naar perron 1 met kaartje gekocht.
En 1 tip: koop nou een kaartje met korting.
dat lijkt me nogal logisch als je meereist met studenten met een OV heEn 1 tip: koop nou een kaartje met korting.
maarrem - ik heb lasergamen en poolen gebeld. pool van 19:00 tot 23:00 en lasergamen om 19:30 voor 6 tot 10 man (dus Rafe moet wel meedoen
zorg dan wel dat je om 17.30 op het CS bent, of vind je eigen weg naar mr jacks
Nou. Ik bedenk me net iets. Dan moeten mutsje en Rafe wel tegelijk met mij terug gaan. Anders zijn ze op de terugweg alsnog de sjaak.G33rt schreef op 05 februari 2004 @ 20:23:
dat lijkt me nogal logisch als je meereist met studenten met een OV he
Ik koop wel in de supermarkt in't voren een pakje appelsap voor Herr Rafe.
Okay?
[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 05-02-2004 20:35 ]
🌞🍃
Hmm meet... wel leuk.... mischien ook komen.... even kijken hoe wind staat...
Super ! Gezellig dat je dat je ook komt
Nee, want toen mijn ma de brief las heb ik het in cash gekregen. Dat wordt maar weer eens flink doorzuipen aan de appelsap!
WoeiF_J_K schreef op 05 februari 2004 @ 19:02:
[...]
12:33 Den Helder
Zoiets
<hr>1 Sorry Irmo, ik doelde natuurlijk alleen op mezelf
Om 13:59 zie ik Frankie Boy
Kan ik hem weer aanraken
* aReaRe gaat snel foto zoeken van FJK en blackd op de HCC dagen
Gevonden

F_J_K
[ Voor 23% gewijzigd door aReaRe op 05-02-2004 22:06 ]
Probeer het nog eens, ik zie nietssanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 19:56:
Ik stap op Centraal of Amstel in, woon er tussenin. Heb je net m'n 06 gemaild
Hmja, nog duur zatOok las ik daar net dat we tot 1 juli ons kaartje 'gratis' bij het loket mogen kopen \o/
EDIT:
Je weet m'n nummer nog als het goed isRiemer Reinalda schreef op 05 februari 2004 @ 21:19:
Om 13:59 zie ik Frankie Boy
Ik heb m'n haar laten groeien en zal morgen even een Jamai bril kopen. Kan ik incognito komen
[ Voor 36% gewijzigd door F_J_K op 05-02-2004 21:29 ]
Ik ga je stalken
Oke, ff op Jamai lettenIk heb m'n haar laten groeien en zal morgen even een Jamai bril kopen. Kan ik incognito komen
Nu via multikabel. Mailserver hier blijkbaar weer d00d
Ikheb m'n haar laten groeien en zal morgen even een Jamai bril kopen. Kan ik incognito komen
* sanfranjake telt 2 pakjes Fristi so far
Ik ben aan het volgende te herkennen:momania schreef op 05 februari 2004 @ 21:23:
Hieraan kunnen jullie straks iig G33rt herkennen:
[afbeelding]

Blibli
Je kunt natuurlijk ook gewoon wachten op iemand die er wel erg als een nerd uit ziet. Dat moet ik dan wel zijn!
🌞🍃
Mij te duursanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 21:33:
Al iemand wodka geregeld ?
Jeremy Clarkson
Ik zit ook een beetje krap ... Maar de twee fristi's kunnen er nog wel vanaf
* Arno wil trouwens ook geen gezeik voor het dronken voeren van minderjarigen met Vodka
Jeremy Clarkson
Wie zegt dat de minderjarigen überhaupt alcohol krijgen.Arno schreef op 06 februari 2004 @ 07:51:
En desnoods een beetje appelzap voor Rafe ook nog wel
* Arno wil trouwens ook geen gezeik voor het dronken voeren van minderjarigen met Vodka![]()
_the_crow_ schreef op 06 februari 2004 @ 12:18:
Wie zegt dat de minderjarigen überhaupt alcohol krijgen.![]()
Shit, jij bent al 18
Dat weet ik niet, maar als jullie Rafe al vol met Vodka gaan duwen morgen, ga ik echt twijfelen aan deze gequote uitspraak
Jeremy Clarkson
en _the_crow_ krijgt een fristi-wodka
Jou herken ik wel hoor databeessieDataBeest schreef op 05 februari 2004 @ 21:56:
Je kunt natuurlijk ook gewoon wachten op iemand die er wel erg als een nerd uit ziet. Dat moet ik dan wel zijn!
Arno schreef op 06 februari 2004 @ 07:51:
En desnoods een beetje appelzap voor Rafe ook nog wel
* Arno wil trouwens ook geen gezeik voor het dronken voeren van minderjarigen met Vodka![]()
Ik ben helemaal niet zo'n zuiplap hoor
G33rt: ksst, in je hoek en zeg niet zulke enge dingen
[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 06-02-2004 15:36 ]
* Arno kent Rafe alleen nog van de HCC, waar hij als verlegen nerdje even kwam kijken bij de HCCPW stand van BlueShopping
[ Voor 4% gewijzigd door Arno op 06-02-2004 15:58 ]
Jeremy Clarkson
/me sluipt al terug naar zn hoek
[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 06-02-2004 15:53 ]
Jeremy Clarkson
Broekie
Jeremy Clarkson
Laat mij es een keer lekker flamen tegen een mod in een techforum
Normaal kan dat nooit
Jeremy Clarkson
Wou jij nog een leuke avond hebben?
Wees dan lief tegen jullie oppassers...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb nog wat leuks tegoed
Jeremy Clarkson