SA/WOS MEETING 7-2-2004
*UPDATE* zie einde van deze post
Goed, aangezien volgens de search de laatste WOS/SA meeting ergens in september 2002 is geweest (afgezien van een hcc meet), open ik maar een topic om te kijken of er animo is voor een meeting in de kerstvakantie. Wat we kunnen gedaan doen staat uiteraard open, iig lijkt gaan eten en daarna nog iets ondernemen me wel leuk (al heb ik nada ervaring met meetings - afgezien van de SP-lan - dus draag vooral ideen aan). Ook kunnen we 's middags gaan karten of paintballen of iets dergelijks (al is karten het leukst imho). Draag vooral ideen aan, dit is meer bedoeld als animocheck enzo
[edit: hier stond een tabel met data]
Ik weet dat het nogal een magere topicstart is voor een meeting, maar zoals ik zei, ik heb er absoluut geen ervaring mee, dus help me vooral
Vergeet ik zowaar de locatie. Ikzelf stel Utrecht voor, omdat dat lekker centraal ligt. Andere voorstellen kunnen natuurlijk ook
Aangezien die gekke moderator kanariepiet* (
) hier stickies loopt te maken, wil ik wel even vermelden dat dit dus niet definitief is enzo. Ik kan je niets garanderen. Aan de andere kant, ga niet roepen 'ik kom' als er geen reele kans is dat je komt. Dankje 
Momenteel opperde momania om misschien voor februari te kiezen ivm de feestdagen en de kosten en tijdrovendheid van december. Meer info heb ik atm niet
* (00:03:24) F_J_K: Ik ben niet gek, ik ben een kanariepiet1s
edit @ 12-12 17:16: ik heb 20-12, 27-12 en 3-1 geschrapt, er kon toch amper iemand
op dit moment ziet 7-2 eruit als de meest waarschijnlijke optie
7-2 gebombardeerd tot definitief
momenteel hebben de volgende mensen zich 'aangemeld' voor de meet:
1. G33rt
2. _the_crow_
3. mutsje
4. momania
5. alt-92
6. moto-moi
7. F_J_K
8. leon1
9. databeest
10. Sepans
11. blackd
12. riemer
13. Merely
14. sanfranjake
15. Rafe
16. elevator
17. Arno (twijfel)
iedereen behalve Sepans en blackd zouden een mailtje moeten hebben met informatie en een vraag of eten bij Mr. Jacks oke is. Het is de bedoeling dat we:
• Meeten tussen 14:00 en 14:30 bij het meetingpointvlaggetje vlak onder de grote vertrekborden in Utrecht CS
• 's middags gaan poolen/lasergamen (heb je ook een mailtje over gehad ivm reserveren en keuze)
• rond 18.30 gaan eten @ Mr. Jacks
iedereen die een mailtje heeft gehad weet mn emailadres - je kunt me dus altijd mailen. voor vragen over eten moet je _the_crow_ aanschieten
*UPDATE* zie einde van deze post
Goed, aangezien volgens de search de laatste WOS/SA meeting ergens in september 2002 is geweest (afgezien van een hcc meet), open ik maar een topic om te kijken of er animo is voor een meeting in de kerstvakantie. Wat we kunnen gedaan doen staat uiteraard open, iig lijkt gaan eten en daarna nog iets ondernemen me wel leuk (al heb ik nada ervaring met meetings - afgezien van de SP-lan - dus draag vooral ideen aan). Ook kunnen we 's middags gaan karten of paintballen of iets dergelijks (al is karten het leukst imho). Draag vooral ideen aan, dit is meer bedoeld als animocheck enzo
[edit: hier stond een tabel met data]
Ik weet dat het nogal een magere topicstart is voor een meeting, maar zoals ik zei, ik heb er absoluut geen ervaring mee, dus help me vooral
Vergeet ik zowaar de locatie. Ikzelf stel Utrecht voor, omdat dat lekker centraal ligt. Andere voorstellen kunnen natuurlijk ook
Aangezien die gekke moderator kanariepiet* (
) hier stickies loopt te maken, wil ik wel even vermelden dat dit dus niet definitief is enzo. Ik kan je niets garanderen. Aan de andere kant, ga niet roepen 'ik kom' als er geen reele kans is dat je komt. Dankje Momenteel opperde momania om misschien voor februari te kiezen ivm de feestdagen en de kosten en tijdrovendheid van december. Meer info heb ik atm niet
* (00:03:24) F_J_K: Ik ben niet gek, ik ben een kanariepiet1s
edit @ 12-12 17:16: ik heb 20-12, 27-12 en 3-1 geschrapt, er kon toch amper iemand
op dit moment ziet 7-2 eruit als de meest waarschijnlijke optie
7-2 gebombardeerd tot definitief
momenteel hebben de volgende mensen zich 'aangemeld' voor de meet:
1. G33rt
2. _the_crow_
3. mutsje
4. momania
5. alt-92
6. moto-moi
7. F_J_K
8. leon1
9. databeest
10. Sepans
11. blackd
12. riemer
13. Merely
14. sanfranjake
15. Rafe
16. elevator
17. Arno (twijfel)
iedereen behalve Sepans en blackd zouden een mailtje moeten hebben met informatie en een vraag of eten bij Mr. Jacks oke is. Het is de bedoeling dat we:
• Meeten tussen 14:00 en 14:30 bij het meetingpointvlaggetje vlak onder de grote vertrekborden in Utrecht CS
• 's middags gaan poolen/lasergamen (heb je ook een mailtje over gehad ivm reserveren en keuze)
• rond 18.30 gaan eten @ Mr. Jacks
iedereen die een mailtje heeft gehad weet mn emailadres - je kunt me dus altijd mailen. voor vragen over eten moet je _the_crow_ aanschieten
[ Voor 230% gewijzigd door G33rt op 01-02-2004 22:35 ]