Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

WOEI! Er is een nieuwe Final Fantasy XII trailer, en die laat summons zien! Ik meende zeker Ifrit en Shiva te herkennen :D Ik begin er steeds meer zin in te krijgen, jammer dat Squeenix er op de E3 niks van zegt te zullen laten zien :'(

trailer kun je hier vinden: http://www.gamershell.com/download_5707.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Ligt het aan mij of lijkt het er op dat de battle realtime is geworden :? Ik vond het (semi) turned based battle systeem wel z'n charmes hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:46
Was die Shiva niet eerder Eden die we ook in FFVIII hebben gezien. Tenminste ze schoot uit de ruimte met een groot kanon.
Kan ook natuurlijk een spin-off van de Knights uit FFVII zijn.

Verder is het volgens mij nog steeds turn-based (de battles) alleen zitten er dus nog meer features bij die je kunt doen tijdens het rondrennen. Dit is mijn eerste indruk iig.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

lijkt mij ook eerder Eden dan Shiva. maar verder wel pwnage filmpje

word misschien toch tijd een PS2 te kopen. ff10 ff10-2 en ff12 vink wel rede genoeg :) (maybe xenosaga importeren)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 18:06
Anoniem: 2557 schreef op 04 mei 2004 @ 14:14:
WOEI! Er is een nieuwe Final Fantasy XII trailer, en die laat summons zien! Ik meende zeker Ifrit en Shiva te herkennen :D Ik begin er steeds meer zin in te krijgen, jammer dat Squeenix er op de E3 niks van zegt te zullen laten zien :'(

trailer kun je hier vinden: http://www.gamershell.com/download_5707.shtml
volgens IGN wordt FFXII wel zeker op de E3 getoond. IIg ziet het flilmpje er weer indrukwekkend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

ye-roon schreef op 05 mei 2004 @ 12:58:
lijkt mij ook eerder Eden dan Shiva. maar verder wel pwnage filmpje

word misschien toch tijd een PS2 te kopen. ff10 ff10-2 en ff12 vink wel rede genoeg :) (maybe xenosaga importeren)
NU pas ;)
Alleen FFX is al reden genoeg eigenlijk :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè :'(
Slecht nieuws voor alle Final Fantasy fans, want Square-Enix heeft te kennen gegeven dat in elk geval de Japanse releasedate van Final Fantasy XII naar achteren geschoven is. Hoewel de game eerst geplanned stond voor een release deze zomer, is dit nu verschoven richting de winter van dit jaar, of zelfs begin volgend jaar.

Of dit ook gevolgen heeft voor releasedata van andere games van Square-Enix en in hoeverre dit uitstel de Europese release zal beïnvloeden is vooralsnog niet duidelijk. Het zou heel goed kunnen dat de game alsnog eind 2005 in Europa verschijnt, hoewel de kans daarop redelijk klein is en we misschien zelfs wel tot 2006 zullen moeten wachten. Te hopen is dit in ieder geval niet.
Bron.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 06-05-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:03

inXs

known as inXs

Anoniem: 2557 schreef op 06 mei 2004 @ 15:12:
Wèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè :'(

[...]

Bron.
omfg, het zal eens niet...... Kan iemand eens uitleggen wat nou zo'n vertraging zou kunnen veroorzaken? Wat voor dingen gaan er dan fout? En hoeveel vertraging zou dit dan opleveren voor de VS?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inXs schreef op 06 mei 2004 @ 15:21:
[...]

omfg, het zal eens niet...... Kan iemand eens uitleggen wat nou zo'n vertraging zou kunnen veroorzaken? Wat voor dingen gaan er dan fout? En hoeveel vertraging zou dit dan opleveren voor de VS?
Dat kan van alles zijn hoor :) een griepvirus kan al een maand uitstel veroorzaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Ik wacht liever langer op een goede FF dan veel ' slechte' FF's ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

inXs schreef op 06 mei 2004 @ 15:21:
[...]

Japan: lente 2005
USA: december 2005
Europa: zomer 2006 :S

Zoiets dus, en eerlijk gezegt lijkt me dit logisch. We moeten altijd al lang wachten op een nieuw Square spel, en als zo'n project uitgesteld wordt kan je rekenen op zomer 2006.

Nieuwe trailer is idd vet, meende een ander systeem dan Turn Based te zien echter. Hoop dat ik dat verkeerd zag, vond het wel charmes hebben..

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Lente 2005.. wanneer wil Sony de PS3 uitbrengen?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

FastBunny schreef op 06 mei 2004 @ 15:58:
Lente 2005.. wanneer wil Sony de PS3 uitbrengen?
snappie gaf een voorbeeld, iets wat KAN zijn, het hoeft dus niet zo te zijn.

en wanneer sony ps3 wil uigeven is afhankelijk van de kwaliteiten van de nieuwe nintendo en de nieuwe xbox. In een heeeeeeeeel extreem geval gaat de nieuwe nintendo die ps3 zo hard in de grond stampen dat square zoiets heeft van adios amigos trug naar nintendo. (hoop ik ook :p) nog erger: microsoft koopt square op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Ach de PS2 loopt nog steeds goed en is technisch gezien ook iets minder. Verwacht dat de volgende generatie elkaar ook niet elkaar veel zullen ontlopen, misschien op pure specs, maar in de praktijk hoef je zoiets niet te merken en dan zie ik ook geen reden waarom Square naar Nintendo overstapt.

Is de PS2 in Japan niet populairder dan de Gamecube of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
FastBunny schreef op 06 mei 2004 @ 20:26:
Is de PS2 in Japan niet populairder dan de Gamecube of valt dat wel mee?
In Japan is de PS2 is momenteel nog steeds de best lopende console. Vlak na de PS2 is het niet de Game Cube maar de Game Boy Advance (SP) die het best verkoopt. Hierna komen op grote afstand pas alle andere consoles: Xbox, PS One en WonderSwan. Grappig om te vermelden is dat Xbox geheel niet populair is in Japan. Er worden in Japan weekelijks nog evenveel nieuwe PS One's verkocht als Xboxen... Dat zegt toch wel iets :)

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

ari3 schreef op 07 mei 2004 @ 00:00:
[...]
In Japan is de PS2 is momenteel nog steeds de best lopende console. Vlak na de PS2 is het niet de Game Cube maar de Game Boy Advance (SP) die het best verkoopt. Hierna komen op grote afstand pas alle andere consoles: Xbox, PS One en WonderSwan. Grappig om te vermelden is dat Xbox geheel niet populair is in Japan. Er worden in Japan weekelijks nog evenveel nieuwe PS One's verkocht als Xboxen... Dat zegt toch wel iets :)
Dan zie ik Square wel bij Sony blijven. Degene die nu daar veel plezier beleven aan RPGs kopen vast ook een PS3. En Square wil in Japan toch echt graag populair zijn denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

ari3 schreef op 07 mei 2004 @ 00:00:
[...]
Welcome toooooooo *tromgeroffel* yesterday's news!!!!!11!!!!

Hoezo oud nieuws :P maar die Jappen zijn gek, altijd al geweest. Welke idioot koopt nou nog een PSone terwijl deze ook een PS2 / Xbox kan kopen.

Enneh zomer 2006 is een officiel gerucht hoor :P
Denk dat de PS2 ergens in de lente/zomer uitkomt dan (2006 dan hé). Krijgen we hetzelfde tafereel als bij FFIX, die kwam ook uit toen de PS2 al op de markt was.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 2557 voelt zich heel dom...

Zijn er nog meer mensen die X-2 hebben gespeeld en die vinden dat Wakka een nogal rare naam voor z'n zoon kiest? Ik vond het in elk geval wel meer een meisjesnaam dan een jongensnaam. Stond er verder niet echt bij stil...tot...

de naam was Vidina, haal dat voor de gein es door de Al Bhed translator....

waarom kwam ik daar niet eerder op :?

:P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 07-05-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Hmmz... helemaal niet bij stil gestaan :o
Best wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
White Dust schreef op 07 mei 2004 @ 17:01:
Hmmz... helemaal niet bij stil gestaan :o
Best wel grappig :P
Future, nou ja heel toepasselijk toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat is die Al Bhed Translator?? tis ze furst time tat i heere offe tat.

oh en Snappie88, we krijgen misschien wel dat ff12 uitkomt als de ps3 er al is, maar prolly zal ps3 ook backwards compatible zijn. dus zou je ff 12 ook daar op kunnen spelen. Ma goed het verschil tussen ff12 en ff9, ff12 is goed :p

Edit: kwas laatste die gepost had en dubbel posten is niet fijn dus:

ik kwam een betere versie (hogere qualiteit en resolutie) van de ff12 trailer tegen. hier is ie.

[ Voor 27% gewijzigd door ye-roon op 07-05-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Nou, omdat hier toch niemand meer wat post, zal ik maar weer beginnen met een echte FF IX gerelateerde vraag, die een tijdje terug ook gesteld is door mij, maar niemand kon beantwoorden.

Ik ben met FF IX bezig met de chocobo hot n cold game. Alles gaat prima, ben in de lagoon enzo, alleen nou moet ik een chocograph location vinden op de forgotten continent (die linksonderin de world map). Ik heb de locatie al gevonden met mn vliegboot :P (het is boven op een heuvel/bergje, blakbij de mognet central) alleen ik kan NERGENS een plek vinden om een chocobo op te roepen met een gryslah (??) green. Weet iemand zon plek? (op de andere continenten kan je chocobo's oproepen op plaatsen waar hun voetafdrukken in de grond staan, maar deze kan ik nergens vinden!)

Zelfs GameFAQs bracht geen antwoord.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmmmz, even iets van een andere aard. ik ben weer bij dit topic gekomen door een link in een ander topic, want om de een of andere rede hebbik geen 2de pagina met topics mogelijkheid of zo. En dit topic stond niet op de lijst. weet iemand wat ik daar aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op 08 mei 2004 @ 21:29:
hmmmz, even iets van een andere aard. ik ben weer bij dit topic gekomen door een link in een ander topic, want om de een of andere rede hebbik geen 2de pagina met topics mogelijkheid of zo. En dit topic stond niet op de lijst. weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Je kan op GoT topics bookmarken...ik raad je aan dat te doen, hoef je nooit meer te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

dus door alleen ff dat vinkje hier benee te zetten en deze post, hebbik em gebookmarkt :D

oh en even ON topic.

die link met betere qual filmpje, een forum dat ik bezoek, mensen daar zijn als het goed is bezig met subs, zodat de mensen die geen japans kennen het ook zullen begrijpen wat er gezecht word. Maar dit alleen als de translator niet op vakantie gaat naar canada. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Goudstof schreef op 07 mei 2004 @ 17:22:
[...]

Future, nou ja heel toepasselijk toch ;)
Alleen best jammer dat ik dat nu al weet, terwijl ik zo ver nog niet ben......... :/

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Creepy schreef op 09 mei 2004 @ 19:47:
[...]

Alleen best jammer dat ik dat nu al weet, terwijl ik zo ver nog niet ben......... :/
Die naam zul je ook in het spel niet tegenkomen, je hebt het verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Zijn er nog meer mensen die X-2 hebben gespeeld en die vinden dat Wakka een nogal rare naam voor z'n zoon kiest? Ik vond het in elk geval wel meer een meisjesnaam dan een jongensnaam. Stond er verder niet echt bij stil...tot...

de naam was Vidina, haal dat voor de gein es door de Al Bhed translator....
Nou, als ik dat zo lees wordt de naam van de zoon van Wakka toch wel degelijk in het spel genoemd. Ook dat Lulu blijkbaar zwanger is van een zoon. Twee dingen die ik nog niet weet aangezien ik het spel sinds kort pas aan het spelen ben...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creepy schreef op 10 mei 2004 @ 09:05:
[...]

Nou, als ik dat zo lees wordt de naam van de zoon van Wakka toch wel degelijk in het spel genoemd. Ook dat Lulu blijkbaar zwanger is van een zoon. Twee dingen die ik nog niet weet aangezien ik het spel sinds kort pas aan het spelen ben...
Had je maar eerder moeten gaan spelen :P

Is wellicht een beetje bot gezegd maar er is een houdbaarheidsdatum aan spoilers. Ik vind het een beetje zwaar onzin dat op sommige fora verhalen betreffende Final Fantasy 6 nog als spoilers geschreven moeten worden. Een paar bladzijdes terug hebben we het heel veel over FFX-2 gehad dus dat zal wel volstaan met spoilers voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 2557 schreef op 10 mei 2004 @ 11:43:
[...]

Had je maar eerder moeten gaan spelen :P

Is wellicht een beetje bot gezegd maar er is een houdbaarheidsdatum aan spoilers. Ik vind het een beetje zwaar onzin dat op sommige fora verhalen betreffende Final Fantasy 6 nog als spoilers geschreven moeten worden. Een paar bladzijdes terug hebben we het heel veel over FFX-2 gehad dus dat zal wel volstaan met spoilers voor je.
* Creepy was nog bezig met Castlevania voor de PS2 en MGS voor de cube.. waarom komen er dan ook zoveel games tegelijk uit :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creepy schreef op 10 mei 2004 @ 12:08:
[...]

* Creepy was nog bezig met Castlevania voor de PS2 en MGS voor de cube.. waarom komen er dan ook zoveel games tegelijk uit :'( ;)
Prioriteiten stellen :+

Castlevania heb ik nog niet eens gekocht, dat moet ik nog eens doen binnenkort, en ik heb terwijl ik FFX-2 aan het spelen was ook een Cube gekocht met FF:CC en die is nog niet eens aan geweest totdat ik FFX-2 uit had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 2557 schreef op 10 mei 2004 @ 12:30:
[...]

Prioriteiten stellen :+

Castlevania heb ik nog niet eens gekocht, dat moet ik nog eens doen binnenkort, en ik heb terwijl ik FFX-2 aan het spelen was ook een Cube gekocht met FF:CC en die is nog niet eens aan geweest totdat ik FFX-2 uit had :P
Maak het nog ff erger dan het al is. :( FF:CC heb ik nog niet eens gekocht..... (eerst FFX-2 uitspelen..) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:11
Je hebt het over een plek bij het forgotten continent en hebt het vervolgens over het Mogent Central wat rechtsboven ligt :?
Anoniem: 51661 schreef op 08 mei 2004 @ 21:26:
Nou, omdat hier toch niemand meer wat post, zal ik maar weer beginnen met een echte FF IX gerelateerde vraag, die een tijdje terug ook gesteld is door mij, maar niemand kon beantwoorden.

Ik ben met FF IX bezig met de chocobo hot n cold game. Alles gaat prima, ben in de lagoon enzo, alleen nou moet ik een chocograph location vinden op de forgotten continent (die linksonderin de world map). Ik heb de locatie al gevonden met mn vliegboot :P (het is boven op een heuvel/bergje, blakbij de mognet central) alleen ik kan NERGENS een plek vinden om een chocobo op te roepen met een gryslah (??) green. Weet iemand zon plek? (op de andere continenten kan je chocobo's oproepen op plaatsen waar hun voetafdrukken in de grond staan, maar deze kan ik nergens vinden!)

Zelfs GameFAQs bracht geen antwoord.... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 2557 is naar de E3 :w doei!

tot zover deze nuttige bijdrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Waarom gaat iedereen naar de E3? Het halve IG management is ook al weg, en ik mocht weer net niet mee :@:@:@

Ehm, ehm, Final Fantasy? Ow ja, zojuist *kuchweekgeledenkuch* Final Fantasy deel 8 en 9 binnen gekregen. En natuurlijk zit ik met deel 8 al op de helft. Damn, imho de beste FF ooit! :]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Anoniem: 2557 schreef op 10 mei 2004 @ 23:33:
* Anoniem: 2557 is naar de E3 [afbeelding] doei!

tot zover deze nuttige bijdrage
*Jaloers is op MrRudi*

Moet maar snel een game-developer vinden die mij wil aannemen......dan kan ik volgend jaar ook mee misschien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 07-07 18:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

http://www.gamespot.com/news/2004/05/11/news_6097031.html
tof :9~

Hehe, denk wel dat Mr Rudi hier was of geen kaartjes kunnen krijgen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Snappie88 schreef op 10 mei 2004 @ 23:58:
Waarom gaat iedereen naar de E3? Het halve IG management is ook al weg, en ik mocht weer net niet mee :@:@:@

Ehm, ehm, Final Fantasy? Ow ja, zojuist *kuchweekgeledenkuch* Final Fantasy deel 8 en 9 binnen gekregen. En natuurlijk zit ik met deel 8 al op de helft. Damn, imho de beste FF ooit! :]
uhm ff8 beste ooit? T_T ieder z'n mening ofc, maar komop, level 100 zijn voor het einde van eerste cd..... vinnik niet echt wat je zegt leuk. en bij het spel, net doen of je die boekjes moet vinden wil je wapens kunnen maken, terwijl je alleen maar de ingredienten nodig heb en je heb ultimate wapen op cd1. Ik bedoel het spel is zooooooooooo makkelijk. het verhaal is slap (zal je nog wel merken).

maar goed zoals ik zei ieder z'n mening. als jij em goed vind dan is da fijn. Maar ik vind van niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Koetjeboe schreef op 11 mei 2004 @ 11:15:
http://www.gamespot.com/news/2004/05/11/news_6097031.html
tof :9~

Hehe, denk wel dat Mr Rudi hier was of geen kaartjes kunnen krijgen? >:)
Waarom zitten er screenshots van "Advent Children" bij de Final Fantasy VII game?
url: http://www.gamespot.com/p...fantasy7/screenindex.html :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

voor alle retro gamers:

http://www.square-enix.co.jp/games/gba/ff1-2/top.html

Final Fantasy I and II were originally released in 1987 and 1988 on the Famicom (called the NES in the US). This will be the second time that the two titles will be compiled into a single cartridge; Square also did it back on the Famicom in 1994. The new GBA version will come with upgraded graphics and the ability to save anywhere in the game. Other changes that are known is that magic can now be cast by consuming magic points instead of using limited magic stocks.

Both games also come with new additions that weren't present in their original Famicom releases. Final Fantasy I will have a new dungeon called the "Soul of Chaos", where you uncover new items such as the Ultima Weapon, and fight against historical bosses in the Final Fantasy series, like the ghost train from FF VI. Final Fantasy II will have an extra story line named the "Soul of Rebirth", where you get to play as four of the NPC scenario characters (Ming-Wu, Scott, Joseph, Richard) who die in the game's main story.

By Hirohiko Niizumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

ye-roon schreef op 13 mei 2004 @ 08:27:
voor alle retro gamers:

http://www.square-enix.co.jp/games/gba/ff1-2/top.html

Final Fantasy I and II were originally released in 1987 and 1988 on the Famicom (called the NES in the US). This will be the second time that the two titles will be compiled into a single cartridge; Square also did it back on the Famicom in 1994. The new GBA version will come with upgraded graphics and the ability to save anywhere in the game. Other changes that are known is that magic can now be cast by consuming magic points instead of using limited magic stocks.

Both games also come with new additions that weren't present in their original Famicom releases. Final Fantasy I will have a new dungeon called the "Soul of Chaos", where you uncover new items such as the Ultima Weapon, and fight against historical bosses in the Final Fantasy series, like the ghost train from FF VI. Final Fantasy II will have an extra story line named the "Soul of Rebirth", where you get to play as four of the NPC scenario characters (Ming-Wu, Scott, Joseph, Richard) who die in the game's main story.

By Hirohiko Niizumi
Leuk allemaal maar wanneer komen ze met deel FF III voor de PSX?
FF1 en 2 zijn al geremaked voor de psx, en nu dus met toevoegingen op de GBA, waarom nu wel toevoegingen en eerst niet?

He Ker Plunk lukt het allemaal met de FF IX guide ?

En je link in je signature voor FFVI werkt niet meer :?

[ Voor 87% gewijzigd door FastBunny op 13-05-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

FastBunny schreef op 13 mei 2004 @ 13:12:
[...]

Leuk allemaal maar wanneer komen ze met deel FF III voor de PSX?
FF1 en 2 zijn al geremaked voor de psx, en nu dus met toevoegingen op de GBA, waarom nu wel toevoegingen en eerst niet?

He Ker Plunk lukt het allemaal met de FF IX guide ?

En je link in je signature voor FFVI werkt niet meer :?
Waarom eerst niet en nu wel heel simpel: HET IS NINTENDO! :) aangezien de roots bij de big N liggen hebben ze dat gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
ye-roon schreef op 13 mei 2004 @ 17:12:
[...]

Waarom eerst niet en nu wel heel simpel: HET IS NINTENDO! :) aangezien de roots bij de big N liggen hebben ze dat gedaan :p
Euh......ja natuurlijk........

Denk dat het eerder is gedaan om de geldklopperij een beetje minder duidelijk te maken. Just my opinion off-course.

[ Voor 19% gewijzigd door Jan_V op 13-05-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Ik heb onlangs de originele Japanse versie van FFX besteld bij Play Asia. Ik ben nou wel eens benieuwd hoe die stemmen klinken in het Japans (alhoewel de Japanse tekst me waarschijnlijk wat minder zal bevallen :X). Dat wordt dan na FFX PAL en FFX International m'n derde exemplaar van FFX. Ben ik nu die-hard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
You are the master of FFX :worship: :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Devil N schreef op 13 mei 2004 @ 19:17:
Ik heb onlangs de originele Japanse versie van FFX besteld bij Play Asia. Ik ben nou wel eens benieuwd hoe die stemmen klinken in het Japans (alhoewel de Japanse tekst me waarschijnlijk wat minder zal bevallen :X). Dat wordt dan na FFX PAL en FFX International m'n derde exemplaar van FFX. Ben ik nu die-hard? :P
Stemmen van de PAL versie is zeker niet slecht, maar ik vind JAP toch net iets beter :

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Devil N schreef op 13 mei 2004 @ 19:17:
Als je al gewend bent aan de engelstalige stemmen zal dit waarschijnlijk tegenvallen. Ik persoonlijk ken de Japanse stemmen van diverse filmpjes en ik vind vooral de stem van Tidus niet passen bij zijn character, te serieus.

Maar je bent wel Hardcore FFX 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

ye-roon schreef op 11 mei 2004 @ 12:04:
[...]

uhm ff8 beste ooit? T_T ieder z'n mening ofc, maar komop, level 100 zijn voor het einde van eerste cd..... vinnik niet echt wat je zegt leuk. en bij het spel, net doen of je die boekjes moet vinden wil je wapens kunnen maken, terwijl je alleen maar de ingredienten nodig heb en je heb ultimate wapen op cd1. Ik bedoel het spel is zooooooooooo makkelijk. het verhaal is slap (zal je nog wel merken).

maar goed zoals ik zei ieder z'n mening. als jij em goed vind dan is da fijn. Maar ik vind van niet :p
Tja, ik weet dat de fans deel VII of deel IX het beste vinden, maar ik vindt deel VIII z'n charmes hebben. Volgens mij kan je met deel 7/9 ook wel voor de 2e CD leven 100 zijn, moet je alleen flink wat vechten. Waarom ik deel VIII voornamelijk zo goed vindt is het verhaal. Ik heb het spel al uitgespeelt, dus ik ken het (hele) verhaal. Daar komt ook nog een bij dat Rinoa een geil ^$$& &^%$@ *%$@ (aangezien er ook jeugdige kijkers bij zitten ;)) ding is :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Snappie88 schreef op 14 mei 2004 @ 15:35:
[...]

Tja, ik weet dat de fans deel VII of deel IX het beste vinden, maar ik vindt deel VIII z'n charmes hebben. Volgens mij kan je met deel 7/9 ook wel voor de 2e CD leven 100 zijn, moet je alleen flink wat vechten. Waarom ik deel VIII voornamelijk zo goed vindt is het verhaal. Ik heb het spel al uitgespeelt, dus ik ken het (hele) verhaal. Daar komt ook nog een bij dat Rinoa een geil ^$$& &^%$@ *%$@ (aangezien er ook jeugdige kijkers bij zitten ;)) ding is :P
FF8 vind ik ook erg goed, samen met FF7 en FFX een van mijn favorieten.
FF9 vind ik dus echt niks. De personages en de stijl vind ik dus niks. Is ook een van de weinige FF die ik niet heb uitgespeeld. Ben bij cd3 gekapt :)

[ Voor 3% gewijzigd door ken op 14-05-2004 15:41 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Er komt een spin-off op Final Fantasy VII... een prequel om precies te zijn,
er is alleen een grote maar... het spel wordt ontwikkeld voor een mobiele telefoon :X

Twee screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.yoxio.com/img/39604.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.yoxio.com/img/39605.jpg

Wat info:
Before Crisis will be a mobile game for a currently unannounced cell phone platform. It is an action-RPG with a top-down perspective and makes use of 3D-rendered graphics. Before Crisis follows the Turks when they first came to power as the Shinra Electric Power Company's premier team of henchmen. The game will consist of both overworld action elements and turn-based battles, the latter can be played by up to 3 players if they have the software on their mobile phones.
FFVII is een van mijn favouriete spellen aller tijden, maar dit valt me ontzetten tegen van Square-Enix :(

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter op 14-05-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

ken schreef op 14 mei 2004 @ 15:40:
[...]

FF8 vind ik ook erg goed, samen met FF7 en FFX een van mijn favorieten.
FF9 vind ik dus echt niks. De personages en de stijl vind ik dus niks. Is ook een van de weinige FF die ik niet heb uitgespeeld. Ben bij cd3 gekapt :)
Pffff, ff denken hoor. CD2 met FFVII (heb ik niet zo lang in m'n bezit), FFVIII uitgespeelt, Final Fantasy X & X-2 ook uitgespeelt en met Final Fantasy IX vlak voor de eindbaas m'n PSone moeten verkopen van m'n pa |:( . Dus kan nu weer helemaal overnieuw beginnen (ben van m'n oudeheer af :9 )

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 2557 heeft net lekker een half uurtje Final Fantasy XII gespeeld :D WOEI!

Om jullie NOG jaloerser te maken natuurlijk :) ik maak er wel een filmpje van bwuehehehe!

MrRudi reporting live from E3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

*zucht* waarom hij wel :{

Achja... het zijt u gegund :P

Maar ik vraag me toch af hoe het battle systeem nou echt is van XII, wel gewoon het oude semi-turned based systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 2557 schreef op 14 mei 2004 @ 19:47:
* Anoniem: 2557 heeft net lekker een half uurtje Final Fantasy XII gespeeld :D WOEI!
Patser! :)
Om jullie NOG jaloerser te maken natuurlijk :) ik maak er wel een filmpje van bwuehehehe!

MrRudi reporting live from E3!
Volgens mij zag ik je staan op een foto van gbadev.org ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 14-05-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Creepy schreef op 14 mei 2004 @ 23:44:

[...]

Volgens mij zag ik je staan op een foto van gbadev.org ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.gbadev.org/e3_2004/e3_2004_d2_11.jpg

Betrapt!! :D, het zal ook niet trouwens... playlogic stand :)

[ Voor 9% gewijzigd door Scorpion op 14-05-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Note: MrRudi is NIET de rondborstige dame met push-up aan. En ja, als je lang naar de foto kijkt zie je dat er meer mensen op de foto staan dan de dame alleen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Creepy schreef op 15 mei 2004 @ 00:13:
Note: MrRudi is NIET de rondborstige dame met push-up aan. En ja, als je lang naar de foto kijkt zie je dat er meer mensen op de foto staan dan de dame alleen....
pfff.. hoe lang kijk jij dan al? Ik zie nog steeds niemand anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Grappig gisteren bij de film Gladiator op net 5. Telkens als de reclame kwam hadden ze een troy contest. Het leukste aan dat filmpje was dat ze het viool muziek stukje uit Chrono Cross Scars of time (intro) als muziek gebruikten.
Ik weet niet hoe hun bij die muziek zijn gekomen Chrono Cross is nooit in Europa uitgekomen. Maar leuk was het zekers.
Vond dit wel grappig nieuws.
Heerlijk nummer trouwens. Chrono Cross heeft sowieso goede muziek.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Creepy schreef op 15 mei 2004 @ 00:13:
Inkoppertje,
Kan je uitleggen waar die zich bevind? Na een uur zie ik vaag wat dingen naast de dame... maar waar is die? dan knip ik even de foto uit :P Of zet er een pijltje bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

FastBunny schreef op 15 mei 2004 @ 14:08:
[...]

Inkoppertje,
Kan je uitleggen waar die zich bevind? Na een uur zie ik vaag wat dingen naast de dame... maar waar is die? dan knip ik even de foto uit :P Of zet er een pijltje bij ;)
ach, als je em niet herkend dan wil rudi zelf je vast wel aanwijzen waar hij staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik ken die dame wel :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/articles/custom/367/screen20_large.jpg

Enneh ben jaloers op je hoor. Ik wil ook FFXII spelen :@

[ Voor 5% gewijzigd door Snappie88 op 15-05-2004 21:51 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112279

* Is een beveiliging, orgineel kopen plus PS/PS2

MVG
H3INZ

[ Voor 7% gewijzigd door White Dust op 16-05-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Om een kopie van FF9 te kunnen spelen op bv. ePSXe heb je de PPF patches nodig. Deze kun je vinden op bv. * weg

[ Voor 16% gewijzigd door White Dust op 16-05-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Snappie88 schreef op 15 mei 2004 @ 21:50:

[afbeelding]

[hk]
Nice die dame ;) Lijkt zelfs wel of ze geen ondergoed aan heeft :+
[/hk]
Scorpion schreef op 15 mei 2004 @ 20:06:
[...]

ach, als je em niet herkend dan wil rudi zelf je vast wel aanwijzen waar hij staat...
Ken hem inderdaad niet ;) Geen idee hoe die eruit ziet, ken hem alleen van de reacties in dit topic o.a. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door FastBunny op 16-05-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975 schreef op 16 mei 2004 @ 14:12:
Om een kopie van FF9 te kunnen spelen op bv. ePSXe heb je de PPF patches nodig. Deze kun je vinden op bv. * weg
Ok vet bedankt precies zoiets zocht ik ff kijken of het allemaal wil werken:D

[ Voor 7% gewijzigd door White Dust op 16-05-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 112279 schreef op 16 mei 2004 @ 14:25:
[...]

Ok vet bedankt precies zoiets zocht ik ff kijken of het allemaal wil werken:D
Overigens is FF IX nog best te vinden, ORIGINEEL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Modbreak:
TerranGhost en H3INZ: Laten we maar niet meer over dit soort sites hebben, is niet echt het meest legale wat er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FFIX guide bijna klaar _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snappie88 schreef op 15 mei 2004 @ 21:50:

[afbeelding]

Dat is Maggie, die op de eerder geposte foto is Christy...zijn 2 verschillende dus :P

En het battlesysteem van FFXII, ik ben er nog niet uit...het is heel vaag :) het is in principe gewoon ATB zoals bijvoorbeeld FFVIII en FFIX maar de random encounters lijken gewoon rond te lopen. Ik heb in geen enkel stuk wat ik heb gespeeld een apart scherm of overgang gehad naar het battle stuk. Magoe, er komt een enemy in beeld, je kan dan het normale bekende menu oproepen met attack, magic enz. Als je dan Attack kiest kun je een vijand kiezen, waarna er een gekleurde lijn wordt getrokken tussen je eigen karakter en de vijand om aan te geven dat er een actie is gequeued ofzo. Het was erg vaag, in elk geval weer iets compleet nieuws.

[edit]
en ze hadden wel ondergoed aan hoor, de eerste dag zwart kant, de 2de dag wit kant en de derde dag g-strings met snoepkettingen :D (een heel nieuwe betekenis aan 'eat me')

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 17-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 2557 schreef op 17 mei 2004 @ 16:47:
[...]

[edit]
en ze hadden wel ondergoed aan hoor, de eerste dag zwart kant, de 2de dag wit kant en de derde dag g-strings met snoepkettingen :D (een heel nieuwe betekenis aan 'eat me')
Heb je dat ook persoonlijk gedoublecheckt van die g string met snoepkettingen :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op 17 mei 2004 @ 16:59:
[...]

Heb je dat ook persoonlijk gedoublecheckt van die g string met snoepkettingen :9 :+
Hoe denk je dat ik het weet? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

[...]
Dat is Maggie, die op de eerder geposte foto is Christy...zijn 2 verschillende dus :P
Maggie & Christy mogen van mij weg, zie veel liever de rechter van:

Afbeeldingslocatie: http://www.gbadev.org/e3_2004/e3_2004_d2_12.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

En het battlesysteem van FFXII, ik ben er nog niet uit...het is heel vaag :) het is in principe gewoon ATB zoals bijvoorbeeld FFVIII en FFIX maar de random encounters lijken gewoon rond te lopen. Ik heb in geen enkel stuk wat ik heb gespeeld een apart scherm of overgang gehad naar het battle stuk. Magoe, er komt een enemy in beeld, je kan dan het normale bekende menu oproepen met attack, magic enz. Als je dan Attack kiest kun je een vijand kiezen, waarna er een gekleurde lijn wordt getrokken tussen je eigen karakter en de vijand om aan te geven dat er een actie is gequeued ofzo. Het was erg vaag, in elk geval weer iets compleet nieuws.
Dat klinkt dan wel weer een stuk aantrekkelijker, op die manier kun je makkelijk vluchten (tenminste, als ik het goed begrijp) maar wel op een (ietwat andere manier) vechten...

Maar goed... * White Dust is nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorpion schreef op 17 mei 2004 @ 17:04:
[...]

Maggie & Christy mogen van mij weg, zie veel liever de rechter van:

[afbeelding]

Amelia :) degene die het uitdagendst wist te poseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even wat *kwijl* momenten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/shared%20images/photos/e32004/cloud&bike.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/shared%20images/photos/e32004/cloud&bike2.jpg

en hier zie je die rare battle system 'lijnen':
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/shared%20images/photos/e32004/ff12.jpg
[edit] dank theunage :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 17-05-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Anoniem: 2557 schreef op 17 mei 2004 @ 20:32:
Even wat *kwijl* momenten :)

[afbeelding]

[afbeelding]

en hier zie je die rare battle system 'lijnen':
[afbeelding]
Link dat laatste plaatje liever met de .jpg-extensie ;)

Maar dat ziet er inderdaad vrij vaag uit... Die zwaardjes zijn neem ik aan normal attacks. Is dat andere tekentje een "A" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raar probleem:
Zat te vechten in Bevelle (chapter 2) aldaar ik voor Paine poison en fury opliep...normaal te curen met antidote of remedy maar dat hielp niet. Zat vlakbij savesphere dus dacht dat is daar dan wel weg...nee hoor. Tegen Baralai gevochten en nieuwe chapter begonnen, Paine gekilled en gerevided en geslapen maar nog STEEDS aillments :{ help :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 18 mei 2004 @ 11:34:
Raar probleem:
Zat te vechten in Bevelle (chapter 2) aldaar ik voor Paine poison en fury opliep...normaal te curen met antidote of remedy maar dat hielp niet. Zat vlakbij savesphere dus dacht dat is daar dan wel weg...nee hoor. Tegen Baralai gevochten en nieuwe chapter begonnen, Paine gekilled en gerevided en geslapen maar nog STEEDS aillments :{ help :D
En als je saved, je ps2 reset en dan je spel laad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 16:13

JohnD

Bernd

* JohnD heeft sinds kort ook een PS2.
puur en alleen om FF op te spelen :)
direct maar FF X en FFX-2 bij gekocht.

ik ben alleen nog aan het wachten op mijn Hauppauge WinTV PVR 250 zodat ik eindelijk eens normaal op mijn TFT kan spelen. ik zit nu even met een MSI tv kaartje maar de kwaliteit daarvan is om te huilen.

ik zit nu op 30 uur bij FFX maar ik ben even gestopt.. spel is zo mooi (op een TV --> die ik niet heb op mijn kamer) maar zo kan ik niet spelen

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[edit]
Even mezelf quoten :D van die vier dames had trouwens Amelia geen ondergoed aan ;) en daar heb ik OOK foto's van bwuehehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op 18 mei 2004 @ 11:40:
[...]

En als je saved, je ps2 reset en dan je spel laad?
Yup, ook al gedaan. Uitgezet en weer aangezet.. raar :{
Zal toch niet zo zijn dat ze het hele spel zo zal zijn :{ zit hem nou volgens de guide te spelen voor de 100% en heb geen zin om voor de 2de keer opnieuw te beginnen omdat er een fout in zit / savegame wordt gewist :{ ;(

Ps. post die foto's is Rudi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 18 mei 2004 @ 13:13:
[...]

Ps. post die foto's is Rudi :P
Dat mag niet van de GOT policy :/ geen schaamstreek enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Menschen menschen menschen doch.
Ben ik er een tijd niet en dan gaan ze hier naar de e3. Ik moet nog wat posts doorlezen heb ik zo het idee.

En ik ben zeker ook nog de enige die ffX-2 niet heeft uitgespeeld :+

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 2557 schreef op 18 mei 2004 @ 13:18:
[...]

op fok mag het wel.

(hint hint) :P

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 18 mei 2004 @ 13:18:
[...]

yuri_enrico@hotmail.com ;)

Zit me toch zorgen te maken over die error, straks nog ff kijken, hopen dat het na een nachtje weg is :D
Waar cure je Fury (hoe heette dit ook alweer in de oudere FF's?) meestal mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Wahey! M'n Japanse FFX is binnen. Dat was veel sneller dan ik had verwacht, maar mij hoor je niet klagen :P

't Is natuurlijk even flink wennen, dat Japans, en lezen is er al helemaal niet bij. Tidus' stem klinkt wat overacted, maar mogelijk trekt dat wat bij. Anyways, ik ga maar weer eens verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 18 mei 2004 @ 14:28:
[...]

yuri_enrico@hotmail.com ;)
Check mail ;)

en Marruk: ik kom niet op FOK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 2557 schreef op 18 mei 2004 @ 14:57:
[...]

Check mail ;)

en Marruk: ik kom niet op FOK :P
Oh hee, dan wil ik ook :P

Mail adres staat wel in m'n profile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Wel, als je dan toch bezig bent iedereen te mailen

marckoster@yahoo.com ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Lekker onsubtiel weer allemaal :P

Maar goed, zullen we maar weer eens on-topic gaan? Straks worden de modjes boos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn die dames NL ofzo?

Neem trouwens terug dat de guide bijna klaar is, zie dat de secrets/side quests's sectie best wel groot is :p
Ander probleem is dat er veel illustratie's inzitten, me mac kan de pdf (zit op 56 pag. and counting) nauwelijks nog aanmaken. Kans zit er dus in dat ik de kwaliteit naar beneden haal of misschien wat weghaal zodat het iets kaler is als in me bestand nu....maar doe me best ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 18-05-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

_/-\o_ snappie88@hotmail.com _/-\o_

Hmm, dat probleem met Payne is raar. Ik had laatst ook iets vreemds meegemaakt. Was bij FFVIII, en had iets te maken met de status petrification. Weet niet meer wat alleen. Maar het bewijst wel dat zelfs de FF games bugs kunnen bevatten...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

nou laat ik dan ook maar mee doen aan de meute :p

ye_roon@warmepost.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Hoe zullen we het subtiel zeggen

Nu kappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Ehm... even op m'n reactie hier boven...
Het was de bedoeling dat het e-mail uit wisselen zou stoppen, niet dat de hele discussie moest worden gestaakt...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh

Zeg dat dan! :P

* Anoniem: 2557 heeft weer fijn een zooi merchandise binnen...straks even fotootjes maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

* FastBunny is benieuwd hoe het met de FFIX pdf staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden jullie van FF:CC? :)
Heb hem net 30 min. gezien bij een vriend en moet zeggen, ben er erg gecharmeerd door :)
Erg fantasy in tegenstelling tot FFX & FFX-2 wat ik jammer vind bij die delen.

Ow, zit bij de guide bij de side-quest's,..denk dat die deze week af is of volgende week.Even kijken hoe het met de grootte zit anders moet ik de illustratie's wat lelijker maken / weghalen...
Daarna begin ik aan de Xenogears guide met behoorlijk wat tekst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 21 mei 2004 @ 19:23:
Wat vinden jullie van FF:CC? :)
Heb hem net 30 min. gezien bij een vriend en moet zeggen, ben er erg gecharmeerd door :)
Erg fantasy in tegenstelling tot FFX & FFX-2 wat ik jammer vind bij die delen.

Ow, zit bij de guide bij de side-quest's,..denk dat die deze week af is of volgende week.Even kijken hoe het met de grootte zit anders moet ik de illustratie's wat lelijker maken / weghalen...
Daarna begin ik aan de Xenogears guide met behoorlijk wat tekst :P
Beter, kan haast niet wachten ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.