Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
Van gamer.nl
Nieuw speelbaar personage Final Fantasy XII onthuld

Square-Enix heeft onlangs de vijfde speelbare personage, uit Square-Enix’s opkomende titel Final Fantasy XII vrijgegeven. Het gaat hierom de 16-jarige Pannelo, die ook de vriendin hoofdpersonage Vaan zal zijn. De interesses van deze meid zullen liggen op het gebied van zang en dans. Zoals ook op de onderstaande foto te zien is.

Tot nu aan toe zijn vier andere speelbare personages vrijgeven, namelijk de hoofdpersonages Ashe & Vaan, de met guns bewapende vent Balflear en tenslotte zijn vrouwelijke partner Vierra Fran.

Het twaalfde deel in de Final Fantay serie zal ergens deze zomer gereleased worden in Japan.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn_Dahl/200404/1082103665_0.jpg

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Freezer schreef op 16 april 2004 @ 11:26:
[...]

Ik las het in het GBA-topic ja.
Op zich wel vet, alleen heb ik net twee Wonderswan-packs gekocht met deze twee games. (zie eerder in dit topic)
Uiteraard moet ik deze twee op de GBA ook hebben. Deze move was wel te verwachten, omdat het bijne twee identieke apparaatjes zijn (qua functionaliteit).
Alleen wel jammer van het hoge geldklopperij gehalte, want nu is zijn die games op de NES, PSX, Wonderswan, GBA al te verkrijgen. Vast nog wel een console, maar dat weet ik dan weer niet zeker. Och, de GBA-ers kunnen nu ook genieten van het FF-universum, afgezien van Tactics dan.
^-- I'm with stupid :P

Tis geldklopperij, had van mij niet gehoeven...er was al een remake voor de PSOne, die gaan ze nu porten naar GBA...beetje goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Nice kontje, maar het is jammer van die knotjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:26
Ik heb nu FF7 gehaald, ik heb een FX5600. Elke keer als ik het spel probeer te spelen, dan kan ik nog net de trein uit springen en 2 bewakers afmaken, maar dan knalt hij keihard terug naar windows. Ik heb alle mogelijke patches er over gehaald en op google gezocht, maar daar vond ik alleen crashes bij de chocoboco race ofzo :/

Anyone?

edit; ben er nu achter dat hij er uit knalt als ik op shift druk :/

FF7 Crash

Geen oplossing :'(

Win2k en op software render zetten maakt niks uit :(

[ Voor 27% gewijzigd door danslo op 17-04-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

cls schreef op 17 april 2004 @ 09:34:
Ik heb nu FF7 gehaald, ik heb een FX5600. Elke keer als ik het spel probeer te spelen, dan kan ik nog net de trein uit springen en 2 bewakers afmaken, maar dan knalt hij keihard terug naar windows. Ik heb alle mogelijke patches er over gehaald en op google gezocht, maar daar vond ik alleen crashes bij de chocoboco race ofzo :/

Anyone?

FF7 Crash

Ergens een VooDoo 1 vandaan toveren, daar heeft het spel hardware ondersteuning voor en is goed 2e hands/vuilnisbelt/musea verkrijgbaar

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

cls schreef op 17 april 2004 @ 09:34:

Anyone?

FF7 Crash

Hebbie de WinXP patch al voor FF7 geinstalled ;)

WinXP FF7 Patch

edit: |:(, zo te lezen wel dus

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 17-04-2004 12:00 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Zoek es op de microsoft site naar Application Compatibility Toolkit. Daar even mee kutten wil ook wel eens helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

wat je ook doet INSTALLEER DIE WINDOWS XP PATCH NIET!!

de windows xp patch is hetzelfde als de 1.02 patch van eidos alleen staat er in de config XP ipv 1.02.

ook de .exe is hetzelfde als 1.02 exe met de chocobo crash fix.

Hier onder wat gekopieerd van een ff tweak forum, wil je weten welke pm me dan, ik wil niet dat heel got opeens daar heen gaat en gaat posten als een gek en zo maybe server laat crashen:

--------

First point: You shouldn't install the AnimeVamp "FF7 XP Patch" - here's why:

The AnimeVamp Final Fantasy 7 XP update patch hoax: FFVIIXP_patch.zip unveiled

What REALLY happens when you install the so called "100% XP Copatibility Patch"

-ff7.exe is changed to FF7 version 1.02 with a few "nop"s = do nothing commands = hex code $90 at offset: Hexadecimal address 36E033 through 36E039, used to be hex code "0F BF 94 01
B8 86 01 00" in case you want to search and replace your exe, i think it's the cd-protection check, i am not sure tho.

-gm.dls in windows\system32\drivers is simply overwritten with a new 6 megabyte file => probably makes most of the filesize, also explains the sudden problems with MIDI playback for some other
user in the forum that complained, remedy this by restoring that single file from your windows cd-rom (search inside the cab files with search then extract the file to the folder mentioned)
details: file date 06/08/2002, size 6615616 bytes

-FF7 ReadMe.txt is created, labeled "Final Fantasy VII ~XP Optimised~ README file", absolutely bullshit with nothing really interesting or new added.

-FF7config.exe is replaced with one dated 06/05/2002 size 448000, file compare shows that the ONLY difference is that the string "1.02" has been replaced with "XP" so basically it's the identical eidos 1.02 file

Summary: Somebody probably messed around a bit with the midi files, maybe even ripped off someone's work like threesixty's or someone elses, fucked around with an installer program and "hacked" some strings in the files to pretend he actually did something useful which he did not. This is all just the pitiful attempt at pretending someone made an indepdentent XP
patch which is simply not true and i felt this should be revealed. I used filemon from sysinternals to track the changes made and also made directory listings of the FF dir and windows dir to see which files were changed.

Now what _I_ want to know is: Which FF7 midi replacement package a) sounds best b) is the most recent c) works and where can i get it ? i have 360s and tiad-what'shisnames downloaded, haven't tried them yet. The XG-SbLive! one is down along witth he complete fice-webpage.

Oh and, FF7 is still the best game i ever played considering replayability and dedication to story and characters, period. ;) (To add a bit fervor)

--------

Problem: My game crashes when I try to race my Chocobos, and I'm using Windows 2000/XP.

Solution: Download and apply the FF7 Chocobo Patch.

--------

Problem: Help! The game only lets me select Software Rendering, and it fails the 8-bit Paletted Textures!

Solution: Download the FF7 1.02 patch here. Open FF7Config, go to the Graphics tab, check the NVIDIA box and move it to TNT mode. You should now be able to select Direct3D Hardware Accelleration, and play the game.

Alternatively, if you are using an nVidia graphics card, upgrading to the newest drivers should allow 8-Bit Paletted Textures to "pass," which would allow you to play the game without checking the NVIDIA box. However, your in-game text may be messed up. To fix this, you need to disable 8-bit Paletted Textures, or get FF7 running with FSAA (both addressed below).

--------

Problem: I'm using an nVidia grahpics card, and the text in my game appears slightly garbled, as in this picture.

Solution: You can (1.) use the 1.02 Patch with NVIDIA mode on and disable 8-bit Paletted Textures, or (2.) turn on FSAA. To learn how to enable FSAA in FF7 without corrupting the backgrounds, read the next question.

FF7 will crash if you are using an nVidia graphics card, the 1.02 patch with NVIDIA mode on, and drivers that support 8-bit Paletted Textures. To fix this, download and install Rivatuner. Open the program, click the little Triangle button in the "Driver Settings" section, and then select "DirectDraw and Direct3D Settings." Go to the Textures tab and uncheck "Enable 8-bit Palettized Textures." After restarting your computer, you should be able to run FF7 with the 1.02 patch installed and NVIDIA/TNT mode enabled, and have regular-looking text. You may need to turn 8-bit palettized textures back on if you see graphics corruption in other games.

Thanks to The Skillster for this information.

--------

Problem: How do I get FSAA to work without making gridlines in the backgrounds?

Solution: There is no known way to do this with ATI graphics cards, at present. If you use an nVidia graphics card that supports FSAA, read on...

Download RivaTuner. After installing it, go to the folder where it is installed and open the RivaTuner.cfg file with Notepad. At the very bottom, there should be a [ForceWareFSAAModes] section. Delete that entire section and replace it with this one:

Code:
[ForceWareFSAAModes]
FSAAMode01=2 x 1
Required01=170h,18Fh,200h,
FSAAMode02=1 x 2
Required02=170h,18Fh,200h,
FSAAMode05=2 x 2
FSAAMode06=ff06
FSAAMode0C=ff0c
FSAAMode0D=ff0d
FSAAMode0E=2x
FSAAMode0F=Quincunx
Required0F=170h,18Fh,200h,
FSAAMode10=4x
FSAAMode12=4x 9-tap
Required12=170h,18Fh,200h,
FSAAMode13=4xS
Required13=170h,18Fh,200h,
FSAAMode17=6x
Required17=200h,
FSAAMode19=8x
Required19=200h,
FSAAMode1A=16x
Required1A=308h,30Fh,338h,33Fh

Now, run RivaTuner. Click the little Triangle button in the "Driver Settings" section, and then select "DirectDraw and Direct3D Settings." Go to the Antialiasing tab, and where it says "Antialiasing method," choose 2 x 2. Now, when you run FF7, it should run with FSAA and no graphics corruption.

Note that for GeForce 3/4 cards, the new "Forceware" drivers seem to work great, while for GeForce FX cards, you may get some graphical glitches unless you use some older drivers (i.e., 45.32).

Thanks to halohalo for this information.

--------

Problem: I'm having trouble getting the game to run in Direct3D mode, or I see grid-lines on the backgrounds, and I'm using a Radeon card.

Solution: Try upgrading to the latest Catalyst driver (4.3 as of the time of this writing), downloading the 1.02 Patch, and checking the nVidia/TNT option in FF7Config.

--------

Problem: My movies play upside-down, or my movies don't play at all.

Solution: Download and install the upside-down movie patch here.

--------

Problem: I'm using Windows XP and a SoundBlaster Live!/Audigy, and the soundfonts don't work!

Solution: You must manually load the soundfonts in AudioHQ, and select SoundFont MIDI in FF7Config (without hitting the "Test" button). You should now be able to run the game and hear the SoundFont MIDI.

--------

Problem: The bike minigame is way too fast!

Solution: That's the way it is, sorry. You can try underclocking your processor, or using some third-party app to make your computer slower. It should be possible to beat the bike mini-game with enough health left to beat the boss, though (at least I did it on my 2 GHz computer).

PS: Je gebruikt win2k en een FX 5600. win2k en ff7 gaan niet echt samen. ook werken de Detonator drivers beter dan forceware drivers op de FX series.

Als je win2k en SP2 heb installed (niet hoger) dan doe dan hier naar toe

[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 17-04-2004 15:56 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Makkerlijke oplossing:
Je behoort FF op een console te spelen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 17 april 2004 @ 19:58:
Makkerlijke oplossing:
Je behoort FF op een console te spelen 8-)
Afbeeldingslocatie: http://www.games-workshop.nl/forum/images/smiles/withstupid.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

nou uhm

ik speel ff7 met high ress tectures, uber smooth gfx, snelle vlot lopende batttles, de hi res cloud van final battle met seph alleen dan in gehele spel, en met de wordmap chracters met normale handen.

ik bedoel ff7 met die gfx == pwnage

ook kan ik binnenkort final fantasy 7 met een resolutie van 1280x1024 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op 17 april 2004 @ 22:53:
[...]

nou uhm

ik speel ff7 met high ress tectures, uber smooth gfx, snelle vlot lopende batttles, de hi res cloud van final battle met seph alleen dan in gehele spel, en met de wordmap chracters met normale handen.

ik bedoel ff7 met die gfx == pwnage

ook kan ik binnenkort final fantasy 7 met een resolutie van 1280x1024 gaan spelen.
Graphics whore :O

:P

FF7 voor PC was (in den beginne) gewoon een verschrikkelijk slechte PSX port, dus hoe hoog de resolutie ook is, ik denk niet dat dat nu zoveel beter wordt. Filmpjes van 320*200 zonder hardware mpeg filters en de colorspill van een TV scherm (ergo: harde pixels) zien er bijvoorbeeld al niet uit. Alleen de MIDI ondersteuning was wel geinig.

En ik neem aan dat high-res textures etc dan later door fans zijn toegevoegd, aangezien de originele bundel echt geen 512*512 textures had :) zelfs 256*256 niet eens denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Afbeeldingslocatie: http://stud.hro.nl/0549792/bahamutmooi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://stud.hro.nl/0549792/gfxmooi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://stud.hro.nl/0549792/cloudhand.jpg
Afbeeldingslocatie: http://stud.hro.nl/0549792/cloudhires.jpg

ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

What part of "Graphics whore" did you NOT understand?

:P

En zoals ik al zei, hi-res textures my ass. Het zijn gewoon dezelfde textures...en voor de poppetjes worden helemaal geen textures gebruikt, dat zijn shaded poly's. Maar het is leuk dat je het op 1024*768 kan spelen als je spelplezier daarmee verband houdt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

ye-roon schreef op 18 april 2004 @ 17:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen....
Oke, welke patches en hoe speel je op 1024 :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opzich wel leuk dat de cars nu handen hebben, maar persoonlijk speel ik liever voor de tv op de bank ofzo...zonder een herriemakende pc (iig bij mij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
En dit is nou precies de reden waarom in mijn optiek consoles het winnen van pc's : PC games raken outdated. D'r is bijna geen recente pc die bijv nog Grim Fandango nog draait. Console games zijn eternal, vooral de oude consoles waarin geen bewegende onderdelen zitten (NES/SNES etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

bAdmuTs schreef op 18 april 2004 @ 17:43:
[...]

Oke, welke patches en hoe speel je op 1024 :?
dit zijn gewoon screenies op ware grootte ... 640x480 Hardware mode. ForceWare 52.16 op een GF4 ti 4200 8x agp. Met forced Antialiasing 2 x 2 aan m.b.v. RivaTuner. waardoor lelijke hoekjes weg zijn en ff7 draait alsof het aardig nieuw spel is, afgezien van de stilstaande omgevingen die er een beetje verjaard uitzien.

+ wat dingen veranderd in wat .lgp files zodat de handen op handen lijken en dat je speelt met de hi-res cloud die normaal alleen in de final battle met Sephiroth hebt.

@MrRudi: en kweet niet in hoeverre jij je verdiept hebt in de polygonen/textures van ff7, maar die cloud is dus wel degelijk anders en het model is wel degelijk anders. We zijn ook bezig met het maken van hi-ress models voor de andere characters, tis zelfs mogelijk hoofd van sepiroth te plaatsen op dat van Red XIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op 18 april 2004 @ 20:43:
@MrRudi: en kweet niet in hoeverre jij je verdiept hebt in de polygonen/textures van ff7, maar die cloud is dus wel degelijk anders en het model is wel degelijk anders. We zijn ook bezig met het maken van hi-ress models voor de andere characters, tis zelfs mogelijk hoofd van sepiroth te plaatsen op dat van Red XIII.
Ik heb me helemaal niet verdiept in de polygonen/textures van FF7. Ik zeg alleen wat ik zie, ik beleef geen lol aan het upgraden van een 7 jaar oud spel. Het model van Cloud is duidelijk beter/uitgebreider afgewerkt maar met name het bovenste plaatje is een textureloos model (of een texture met alleen kleur en schaduw :P) en de models eronder van Cid, Yuffie en Barett zien er ook niet echt getextured uit.

Anywayz, even wat anders, voor de mensen die het zich nog kunnen herinneren, destijds (na het uitspelen van FFX) had ik een Tribute song geplaatst in het FFX topic hiero. Uiteraard kon het niet uitblijven dat ik dat ook zou doen voor FFX-2. Het is nog niet af maar een preview kun je alvast beluisteren. Oh het einde van de vorige (FFX) song en het begin van deze kun je achter elkaar plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:53
Waar zijn die patches te downloaden? Ik heb een Voodoo4 4500, DB XG50 kaart en een Awe64 gekocht speciaal voor dat spel, dus die die patch wil ik ook. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 19 april 2004 @ 00:26:
[...]

Anywayz, even wat anders, voor de mensen die het zich nog kunnen herinneren, destijds (na het uitspelen van FFX) had ik een Tribute song geplaatst in het FFX topic hiero. Uiteraard kon het niet uitblijven dat ik dat ook zou doen voor FFX-2. Het is nog niet af maar een preview kun je alvast beluisteren. Oh het einde van de vorige (FFX) song en het begin van deze kun je achter elkaar plakken :)
Heb die vorige nog van je (8>
Klinkt cool, vooral als die clarinet ( ? ) begint.
Alleen die stemmen de hele tijd is iets minder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Razkin schreef op 19 april 2004 @ 06:17:
Waar zijn die patches te downloaden? Ik heb een Voodoo4 4500, DB XG50 kaart en een Awe64 gekocht speciaal voor dat spel, dus die die patch wil ik ook. :)
Ik wil hier geen sites advertisen, maar ik kan je de links wel sturen via email, links naar final fantasy forum that is. die links met patches staan daar op met uitleg hoe ze te gebruiken... mijn email ye_roonapestaartjehot m a i l punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 19 april 2004 @ 08:11:
[...]

Heb die vorige nog van je (8>
Klinkt cool, vooral als die clarinet ( ? ) begint.
Alleen die stemmen de hele tijd is iets minder :D
Een beetje overdreven met de stemmen ja :) dat haal ik straks wel weg...iig beetje minder. En het is een clarinet en een fluit. Alleen hoor je de fluit nauwelijks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF een close-up van me Varuna gemaakt 8)
(vanwege grootte een link)

http://home.planet.nl/~essen577/Dig/varuna.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan ye-roon:
Zou je je post boven misschien iets willen korten, scrolt zo irri :p

Rudi:
Hoe kom je trouwens aan al die FFX-2 stemmen die je in dat nummer hebt gedaan? (8>
En zou je een 'stem-vrije' willen maken? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/bloos.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Even nog een FF7 vraagje er tussen door...
Wat vinden jullie nou de beste muziek kwaliteit geven?
1. Soundblaster Live/Audigy met een big ass soundfont
2. Soundblaster Awe 64 Gold met 4MB squaresoft soundfont(en ws ook zang in One Winged Angel, moet ik nog testen)
3. Hostkaartje met Yamaha XG 50

Mijn ervaringen:
1. Valse noten zo nu en dan, geen echt FF7 geschikt soundfont gevonden, zelf maken heb ik geprobeerd, viel uiteindelijk tegen.
2. Geen mening, moet het nog helemaal spelen met de Awe64(ja, voor mij is dat een reden)
3. Daarmee speel ik het nu icm een SB 16, klinkt op het eerste gezicht super! Wel last van hangende noten. Boss battle, die distortion guitar echt super. Ik hoop dat zodra ik die XG50 aan mijn Terractec X-fire 1024 hang het beter gaat, tevens heb ik de "lange" wachttijd niet meer voor het laden van de muziek.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ik gebruik gewoon general midi met de MS wave table... kvin de muziek met SB fonts lelijk. er zijn wel andere fonts maar deze werkt prima en het klinkt lekker. ma goed huiswerk maken ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 19 april 2004 @ 23:08:
Aan ye-roon:
Zou je je post boven misschien iets willen korten, scrolt zo irri :p

Rudi:
Hoe kom je trouwens aan al die FFX-2 stemmen die je in dat nummer hebt gedaan? (8>
En zou je een 'stem-vrije' willen maken? [afbeelding]
www.square-enix.com :P

En een stemvrije...helemaal stemvrij? Dan is ie in het begin vrij saai hoor...die stemmetjes bij het clarinetstuk heb ik al weggehaald, dat was te druk. Maar goed, zonder de stemmen slaat het pas na 2 minuten op FFX-2 omdat ik dan Yuna's Ballad er in verwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 2557 schreef op 20 april 2004 @ 12:10:
[...]

www.square-enix.com :P

En een stemvrije...helemaal stemvrij? Dan is ie in het begin vrij saai hoor...die stemmetjes bij het clarinetstuk heb ik al weggehaald, dat was te druk. Maar goed, zonder de stemmen slaat het pas na 2 minuten op FFX-2 omdat ik dan Yuna's Ballad er in verwerk :P
www.square-enix.com is niet echt een werkzame site....
www.square-enix-usa.com/ en www.square-enix-europe.com/ wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Razkin schreef op 20 april 2004 @ 06:50:
Even nog een FF7 vraagje er tussen door...
Wat vinden jullie nou de beste muziek kwaliteit geven?
De originele PSX versie. Punt. Ik heb wat "grote" sound fonds geprobeert, inclusief de grootste originele FF VII PC soundfont. Maar het is niet te vergelijken met de muziek die de PSX ten gehore brengt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

btw in de EU en USA versie van FFX-2 kan je dan kiezen tussen de stemmen of zijn ze altijd engels?? ik bedoel, kheb dat nummer wat yuna zingt gehorod int japans, maar in het engels hebbik zoiets van GADVERDAMME. tis gewoon niet mooi in engels maar in japans is het super. Komt prolly omdat ik anime fan ben en zo .. oh en als iemand ergens een mp3tje van de japanse versie heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op 20 april 2004 @ 15:24:
btw in de EU en USA versie van FFX-2 kan je dan kiezen tussen de stemmen of zijn ze altijd engels?? ik bedoel, kheb dat nummer wat yuna zingt gehorod int japans, maar in het engels hebbik zoiets van GADVERDAMME. tis gewoon niet mooi in engels maar in japans is het super. Komt prolly omdat ik anime fan ben en zo .. oh en als iemand ergens een mp3tje van de japanse versie heeft ;)
Nee je kan niet kiezen. En ja de Japanse versie van Real Emotion is VEEL mooier dan de Engelse (sorry Jade). En ja ik zal de Japanse versie even voor je uploaden :+

Oh de Engelse versie van Kimi no Kotuba (1000 Words) is wel mooier dan de Japanse trouwens :) Samen met Melodies of Life waarschijnlijk mijn favoriete FF vocal ooit!

[edit]
Koda Kumi - Real Emotion

En het heeft niks met anime te maken hoor, ik ben geen anime fan en vind de Japanse versie ook beter. Ik ben wel Japanofiel :+

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 20-04-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Anoniem: 52687 schreef op 13 april 2004 @ 23:07:
[...]

Niet te doen, screens liggen in principe in handen van Square die ze door geeft aan Piggy en Brady...als er een pc versie was misschien zou het dan wel lukken maar anders niet...
Text download ik gewoon van www.gamefaqs.com...ben nu met FFIX en een .txt van 1 mb gedowned :{ dat belooft dus heel wat tekst :D hoewel ik ook gedeeltes weglaat zoals Bestiary.
Ik had trouwens nog een vraagske aan je. Jij gebruikt voor die stoere PDF walkthru’s die je maakt toch faqs van andere he? Meestal staan deze faqs in txt formaat (ken eigenlijk geen andere), maar als je het dan in wordt over plakt zijn de teksten gewoon geenterd aan het eind van een zin. Dat betekent dus dat het geen doorlopend tekst is. Hoe los jij dit in je FAQS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 2557 schreef op 20 april 2004 @ 15:40:
[...]

[..........]

En het heeft niks met anime te maken hoor, ik ben geen anime fan en vind de Japanse versie ook beter. Ik ben wel Japanofiel :+
hehe ik ken het gevoel, ben ook wel aardig japn freak, zo erg zelfs dat de mensen die met mij leven er gek van worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654 schreef op 20 april 2004 @ 15:57:
[...]

Ik had trouwens nog een vraagske aan je. Jij gebruikt voor die stoere PDF walkthru’s die je maakt toch faqs van andere he? Meestal staan deze faqs in txt formaat (ken eigenlijk geen andere), maar als je het dan in wordt over plakt zijn de teksten gewoon geenterd aan het eind van een zin. Dat betekent dus dat het geen doorlopend tekst is. Hoe los jij dit in je FAQS?
Ik werk op de Mac G4 met Quark Xpress, een opmaak programma.
Maak alles op A4 aan, text kader maken (in een zogenaamde basis pagina, die je door het hele document gebruikt, scheelt veel herhalingswerk). en alles uitlijnen (zodat alles wordt 'uitgerekt') . En idd, er zitten allemaal enters in de text maar die haal ik er handmatig uit, daarom duurt het maken zo lang.
Ik laat alle pagina's met elkaar linken zodat de text doorloopt door het hele document tot er geen text meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:26
Vraagje aan de kenners, denken jullie dat er nog een deel komt na X-2? En zal deze dan alleen op PS2 komen of verwachten jullie met compatibility, wat hopen jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op 20 april 2004 @ 18:35:
Vraagje aan de kenners, denken jullie dat er nog een deel komt na X-2? En zal deze dan alleen op PS2 komen of verwachten jullie met compatibility, wat hopen jullie? :P
Uhm...Duh?

Final Fantasy XII is allang aangekondigd, komt na de zomer 2004 in Japan uit en is PS2 only. Er zullen geen single player delen van de hoofdreeks op andere systemen verschijnen. Multiplayer versie (Final Fantasy XI) is er ook voor de PC uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

En als aanvulling om MrRudi, geruchten gaan dat er een X-3 komt maar dat die niet voor volgend jaar het levenslicht in japan zal zien... aan de andere kant wordt dat keihard ontkend door Square zelf (like duh :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei! Hij's af \o/

FFX-2 Tribute Song!

Sinds de vorige keer:
- Intro iets aangepast
- middenstuk herschreven oboe + tweede melodielijn, viool melodie ipv herhaling
- aantal FFX-2 samples verkleind (het was een beetje overkill)
- Stuk Yuna's Ballad afgemaakt
- Ending toegevoegd

en op speciaal verzoek van Ker: een versie zonder FFX-2 samples. Hoewel ik blijf vinden dat het erbij hoort :/

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 20-04-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Die high res PC screenies zien er echt niet uit. Het past gewoon niet. De achtergronden zien er ook lelijker uit dan op de psx versie. De PC versie heeft gewoon "the feeling" niet van het origineel wat voor mij zeer belangrijk is.

Als je perse mooiere graphics wil speel het dan op de psx emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Ik vind FF7 op de PSX maar klote. De lange laadtijden zijn enorm irritant en geen bilinear filtering -> blok textures. Ook valt de verbeterde kwaliteit van de gfx tegen als je het spel gaat emuleren.

Gewoon de PC versie met een voodoo kaart geeft mijn inziens het mooiste beeld en snelste gameplay. Dat je lelijke tussenfilmpjes hebt vind ik niet eens een probleem, daar je ongeveer een uur naar de filmpjes kijkt, maar meer dan 40uur loopt te vechten ed. Qua geluid vind ik de PC versie ook meer mogelijkheden bieden. Vind het geluid uit de PSX kil op de een of andere vage manier.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Freezer schreef op 26 maart 2004 @ 10:38:
Eindelijk is het pakketje aangekomen. Na meer dan een maand onderweg te zijn geweest (mede omdat de douane het had onderschept :( )is het er eindelijk.
M'n nieuwe muziek van FF:
[afbeelding]
beetje laat mischien, maar waar heb je die besteld en voor hoeveel?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Anoniem: 52687 schreef op 20 april 2004 @ 18:12:
[...]

Ik werk op de Mac G4 met Quark Xpress, een opmaak programma.
Maak alles op A4 aan, text kader maken (in een zogenaamde basis pagina, die je door het hele document gebruikt, scheelt veel herhalingswerk). en alles uitlijnen (zodat alles wordt 'uitgerekt') . En idd, er zitten allemaal enters in de text maar die haal ik er handmatig uit, daarom duurt het maken zo lang.
Ik laat alle pagina's met elkaar linken zodat de text doorloopt door het hele document tot er geen text meer is.
Ok, dankje voor de informatie. Ik ga namelijk zelf ook een guide maken (althans, dat ga ik proberen), van het spel Animal Crossing voor de GameCube.
Razkin schreef op 21 april 2004 @ 06:57:
Vind het geluid uit de PSX kil op de een of andere vage manier.
Je bent gek. Op de PC versie heb je niet eens zang bij One Winged Angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Razkin schreef op 21 april 2004 @ 06:57:
Ik vind FF7 op de PSX maar klote. De lange laadtijden zijn enorm irritant en geen bilinear filtering -> blok textures. Ook valt de verbeterde kwaliteit van de gfx tegen als je het spel gaat emuleren.

Gewoon de PC versie met een voodoo kaart geeft mijn inziens het mooiste beeld en snelste gameplay. Dat je lelijke tussenfilmpjes hebt vind ik niet eens een probleem, daar je ongeveer een uur naar de filmpjes kijkt, maar meer dan 40uur loopt te vechten ed. Qua geluid vind ik de PC versie ook meer mogelijkheden bieden. Vind het geluid uit de PSX kil op de een of andere vage manier.
En dit vind ik dus een beetje bullshit... alleen omdat de graphics klote zijn, is het spel ook meteen klote? :/

Bij FFVII is het juist het sublieme verhaal en de ontrafeling ervan dat bij mij het hart sneller doet gaan kloppen... ook de personages hebben op hun eigen manier allemaal te maken met het uiteindelijk te bereiken doel. Ook de gameplay vind ik erg goed; ik denk dat ik oprecht kan zeggen dat FFVII de moeilijkste FF is wat mij betreft (maar ik heb VI en lager helaas nooit gespeeld). De makkelijkste is wmb FFIX, en dat is puur omdat je in dat spel 4 members in je party kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 20 april 2004 @ 23:33:
Woei! Hij's af \o/

FFX-2 Tribute Song!

Sinds de vorige keer:
- Intro iets aangepast
- Ending toegevoegd

en op speciaal verzoek van Ker: een versie zonder FFX-2 samples. Hoewel ik blijf vinden dat het erbij hoort :/
_/-\o_
Thx :D
Als tribute horen er wel stemmen bij, associeert met de game.
Maar zonder klinkt het mooier (zou trouwens mooi bij je game horen :+ )

Als ik thuis ben ff downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vash schreef op 21 april 2004 @ 09:29:
[...]
Ook de gameplay vind ik erg goed; ik denk dat ik oprecht kan zeggen dat FFVII de moeilijkste FF is wat mij betreft (maar ik heb VI en lager helaas nooit gespeeld). De makkelijkste is wmb FFIX, en dat is puur omdat je in dat spel 4 members in je party kan hebben.
Ben van mening dat je het zelf makkelijk of moeilijk kan maken.
Als je erg veel leveled en nooit wegrent bij gevechten zal het spel over het algemeen redelijk makkelijk zijn.
En als je een boss gewoon niet gekilled krijgt; veel levelen.
Hoewel er op een punt van het spel (FF7) is, als je de bos niet verslagen krijgt je ook echt vast zit. Stuk in de Ancient Tempel als je tegen die ' muur' boss vecht en daarna Aeris verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:57

inXs

known as inXs

[...]
En dit vind ik dus een beetje bullshit... alleen omdat de graphics klote zijn, is het spel ook meteen klote? :/

Bij FFVII is het juist het sublieme verhaal en de ontrafeling ervan dat bij mij het hart sneller doet gaan kloppen... ook de personages hebben op hun eigen manier allemaal te maken met het uiteindelijk te bereiken doel. Ook de gameplay vind ik erg goed; ik denk dat ik oprecht kan zeggen dat FFVII de moeilijkste FF is wat mij betreft (maar ik heb VI en lager helaas nooit gespeeld). De makkelijkste is wmb FFIX, en dat is puur omdat je in dat spel 4 members in je party kan hebben.
Veel mensen vinden 7 de moeilijkste, maar dat komt denk ik ook omdat het 1 van hun eerste ff's is? altans hier wel.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
[...]

Nee, natuurlijk niet. Het is wat grof uitgedrukt maar denk er maar "in verhouding tot" achter. De eerste keer dat ik FF7 speelde was op een p2-333, 32MB Ram, Riva128 zonder de riva patch. Dat zag er nog erger uit dan de de PSX en ook nog veel slomer, heb nog nooit ze genoten van een spel. Na 14uur had ik het uitgespeeld, ken je nagaan hoe langzaam het wel niet gelopen heeft...

Die paar noten zang in OWA mis ik niet, toen ik de PSX versie speelde had ik nou niet echt iets van dit is uber. De choir IS aanwezig in de 4MB soundfont en ik vermoed dat je met een Awe64 met 4MB soundfont geheugen, die lyrics gewoon hoort...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Razkin schreef op 21 april 2004 @ 19:43:
[...]

Nee, natuurlijk niet. Het is wat grof uitgedrukt maar denk er maar "in verhouding tot" achter. De eerste keer dat ik FF7 speelde was op een p2-333, 32MB Ram, Riva128 zonder de riva patch. Dat zag er nog erger uit dan de de PSX en ook nog veel slomer, heb nog nooit ze genoten van een spel. Na 14uur had ik het uitgespeeld, ken je nagaan hoe langzaam het wel niet gelopen heeft...

Die paar noten zang in OWA mis ik niet, toen ik de PSX versie speelde had ik nou niet echt iets van dit is uber. De choir IS aanwezig in de 4MB soundfont en ik vermoed dat je met een Awe64 met 4MB soundfont geheugen, die lyrics gewoon hoort...
In 14 uur uitspelen ? Dat is snel niet langzaam!
Overigens heb ik nooit zang gehad met een AWE32 en de Officiele 4MB SoundFont :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
-=BoKKiE=- schreef op 21 april 2004 @ 07:46:
[...]

beetje laat mischien, maar waar heb je die besteld en voor hoeveel?
Op eBay bij animefanshop (amerika) voor in totaal $71,50 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

*zucht* geniaal... GE-NI-AAL!!!

Baal er nog steeds van dat ik X en X2 heb uit gespeeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
FastBunny schreef op 21 april 2004 @ 19:49:
[...]

In 14 uur uitspelen ? Dat is snel niet langzaam!
Overigens heb ik nooit zang gehad met een AWE32 en de Officiele 4MB SoundFont :)
Ik wilde net zeggen....14 uur is wel heel weinig. Dan ben ik meestal nog niet eens van de eerste cd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 08-07 09:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 2557 schreef op 20 april 2004 @ 23:33:
Woei! Hij's af \o/

FFX-2 Tribute Song!

Sinds de vorige keer:
- Intro iets aangepast
- Ending toegevoegd

_/-\o_

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Razkin schreef op 21 april 2004 @ 19:43:
[...]

FF VII... in 14 uur.. de eerste keer? Alle drie de CD's? grapjas.....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 21 april 2004 @ 20:00:
[...]

*zucht* geniaal... GE-NI-AAL!!!

Baal er nog steeds van dat ik X en X2 heb uit gespeeld :'(
Dank! Dank!

Ik vind de 'snel erbij verzonnen' melodietjes eigenlijk zo goed dat ik nog een compleet orchestrale versie ga maken zonder de FFX-2 zut erin denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Jullie snappen de zin niet :D

Het spel draaide zo langzaam dat de tijd niet klopt met de werkelijk gespeelde uren. Die 14uur waren er zeker 40...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Lijkt mij nogal onlogisch? Meestal nemen ze de PC timer in gebruik, als dat dus niet zo is en de snelheid gebaseerd is op kloksnelheid (dan heb je ook een goede kutport gemaakt), dan zou de tijd nogal hóger zijn lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Razkin schreef op 22 april 2004 @ 06:36:
Jullie snappen de zin niet :D

Het spel draaide zo langzaam dat de tijd niet klopt met de werkelijk gespeelde uren. Die 14uur waren er zeker 40...
Moet je maar zinnen typen die we wel snappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 18:06
Hey Mr Rudi, hoe kom je aan die geweldige avatar? En zijn er nog meer van zulke. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Goudstof: heb zo'n vaag vermoeden dat hij hem zelf heeft gemaakt :P

* White Dust kan vandaag een poster van X2 bij het postkantoor afhalen \o/ waarschijnlijk zal dat morgen worden als ik klaar ben met 'a hard days work' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goudstof schreef op 22 april 2004 @ 17:54:
Hey Mr Rudi, hoe kom je aan die geweldige avatar? En zijn er nog meer van zulke. :)
Zie White Dust :)

en ik had er tientallen maar ik bewaar ze nooit. Als je iets specifieks wilt kan ik het wel voor je maken denk ik hoor. Maar wel zelf hosten aub...de traffic die 1 zo'n avatar creeert is absurd hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 22 april 2004 @ 18:12:
[...]

en ik had er tientallen maar ik bewaar ze nooit. Als je iets specifieks wilt kan ik het wel voor je maken denk ik hoor. Maar wel zelf hosten aub...de traffic die 1 zo'n avatar creeert is absurd hoog :)
Of je legt ze uit hoe je het doet :)
Had je een keer gepost, ik maak ze nu ook zelf zoals me Xenogears avatar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Anoniem: 2557 schreef op 22 april 2004 @ 18:12:
[...]

Gaarne, ik wil een Tidus animation. Maar welk programma gebruik je daarvoor? Mschien dat ik het ook eens probeer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goudstof schreef op 22 april 2004 @ 22:09:
[...]Gaarne, ik wil een Tidus animation. Maar welk programma gebruik je daarvoor? Mschien dat ik het ook eens probeer dan.
Nou ten eerste moet je de filmpjes hebben (doh), die kun je op internet wel vinden. www.animetheme.com bijvoorbeeld of www.ffx2.net

Vervolgens moet je daar het stukje uitknippen waar je een icon van wil maken, dat kan bijvoorbeeld met VirtuaDub (of VirtuaDubMod of Nandub) wat volgens mij gewoon freeware is. In virtuadub exporteer ik dat stukje dan als uncompressed AVI waarna ik met een programma als Animation Shop (JASC, zit bij Paintshop) er een 60*60 icon van maak. Vervolgens moet je even klooien met aantal frames (culling) en aantal kleuren om hem op of onder de 100kB te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Anoniem: 2557 schreef op 22 april 2004 @ 22:16:
[...]

Nou ten eerste moet je de filmpjes hebben (doh), die kun je op internet wel vinden. www.animetheme.com bijvoorbeeld of www.ffx2.net

Vervolgens moet je daar het stukje uitknippen waar je een icon van wil maken, dat kan bijvoorbeeld met VirtuaDub (of VirtuaDubMod of Nandub) wat volgens mij gewoon freeware is. In virtuadub exporteer ik dat stukje dan als uncompressed AVI waarna ik met een programma als Animation Shop (JASC, zit bij Paintshop) er een 60*60 icon van maak. Vervolgens moet je even klooien met aantal frames (culling) en aantal kleuren om hem op of onder de 100kB te krijgen.
oh k, kan dat Avi-filetje ook bewrkt worden met photoshop? Image ready bijvoorbeeld.

Hmm, werkt prima met Image ready

[ Voor 3% gewijzigd door Slurpie Blauw op 23-04-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Het was echt zo! Toen ik eenmaal bij Sephiroth was aangekomen en m'n save crystal had uitgegooid, stond er 14 uur op de klok. Meer dan 99 uur had ik ook niet gespeeld...
Vash schreef op 22 april 2004 @ 09:13:
Lijkt mij nogal onlogisch? Meestal nemen ze de PC timer in gebruik, als dat dus niet zo is en de snelheid gebaseerd is op kloksnelheid (dan heb je ook een goede kutport gemaakt), dan zou de tijd nogal hóger zijn lijkt mij..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

* White Dust doet een vrolijk ogend huppeltje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/29910/full.jpg

Eindelijk binnen \o/

Edit: Excuus voor de 'geweldige' kwaliteit, snap-on ding van m'n SPV foontje

[ Voor 25% gewijzigd door White Dust op 23-04-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
White Dust schreef op 23 april 2004 @ 18:31:
* White Dust doet een vrolijk ogend huppeltje

[afbeelding]

Eindelijk binnen \o/

Edit: Excuus voor de 'geweldige' kwaliteit, snap-on ding van m'n SPV foontje
Kewl, waar heb je die vandaan? Ik ben nl. op zoek naar een FFX Tidus ketting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Goudstof schreef op 23 april 2004 @ 18:45:
[...]

Kewl, waar heb je die vandaan? Ik ben nl. op zoek naar een FFX Tidus ketting.
ik gok op:
http://www.finalfantasygoodies.nl

* heb net mijn japanse FF VII & VIII binnen :P
* net FF XI met 40gb harddisk besteld .....
(alles niet bij ffgoodies ... )

[ Voor 7% gewijzigd door dontcare op 24-04-2004 09:33 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Welke USB keyboards kun je gebruiken bij FFXI PS2? Gewone Logitech krengen met een USB convertertje werken ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Vash schreef op 24 april 2004 @ 11:11:
Welke USB keyboards kun je gebruiken bij FFXI PS2? Gewone Logitech krengen met een USB convertertje werken ook?
dacht van wel.
(heb eigenlijk final XI eigenlijk alleen voor de heb gekocht :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie trouwens interesse in een Xenogears Guide?
Weet dat niet iedereen import games speelt maar tis echt een waanzinnige game met een van de beste verhalen die in gespeeld heb :) Iemand die dit spel ook gespeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 52687 schreef op 24 april 2004 @ 15:59:
Hebben jullie trouwens interesse in een Xenogears Guide?
Weet dat niet iedereen import games speelt maar tis echt een waanzinnige game met een van de beste verhalen die in gespeeld heb :) Iemand die dit spel ook gespeeld heeft?
Ik vond het ook een erg leuk spel. Xenosaga btw ook ....
(maar ik heb al een guide ... )

[ Voor 3% gewijzigd door dontcare op 24-04-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

dat zeker maar ze hebben af en toe wel leuke hebbedingetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dontcare schreef op 24 april 2004 @ 16:39:
[...]

Jammer dat die hier niet uitkomen.
Sta echt versteld van Xenogears, tis zo uitgebreid dat verhaal, hebben ze waanzinnig gedaan daar bij square. Tis alleen soms erg ingewikkeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Kijk eens wat ik zojuist bij het postkantoor kon ophalen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30213/full.jpg

Edit: Nu nog een SNES en een US convertor :+

[ Voor 20% gewijzigd door White Dust op 28-04-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ziet er nog wel goed uit vanaf hier.

Gefeliciteerd ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Freezer: de rand van het doosje heeft de tand des tijds niet helemaal goed doorstaan (rand van het karton is iets schurf, niets noemenswaardig) en de handleiding heeft een ezelsoortje, maar verder is het puntgaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 28 april 2004 @ 18:38:
Kijk eens wat ik zojuist bij het postkantoor kon ophalen :)
[afbeelding]

Edit: Nu nog een SNES en een US convertor :+
Bah een Final Fantasy met verneukte telling :r

Het zou verboden moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Ik ben alweer een weekje bezig met deel IX. Damn, wat een fantastisch spel blijft dat zeg. Chocobo subquest bijna af na 900 punten gescoord te hebben (you do the math :P), Air Garden ook al gevonden en al voor de grap eens Ozma uit gedaagd.... ding had mij dood voordat ik een terugaanval kon doen (zoals het hoort ;)).

Ook 1 ultimate weapon (nouja...) op zak... Tiger Racket, compleet per toeval gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Me ode aan Xenogears _O_ :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Icons/xeno.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Icons/xeno2.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Icons/xeno3.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~essen577/Icons/xeno4.gif

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 52687 schreef op 25 april 2004 @ 23:15:
[...]

Jammer dat die hier niet uitkomen.
Sta echt versteld van Xenogears, tis zo uitgebreid dat verhaal, hebben ze waanzinnig gedaan daar bij square. Tis alleen soms erg ingewikkeld :P
Precies de reden dat ik ook een amerikaanse PS2 heb :) komen veels te veel RPG's uit die nooit europa halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat dat ding op 220V werkt? Transformator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Vash schreef op 29 april 2004 @ 10:14:
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat dat ding op 220V werkt? Transformator?
Daar heb je inderdaad speciale 220v/50hz --> 110v/60hz transformators voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

FastBunny schreef op 29 april 2004 @ 10:36:
[...]

Daar heb je inderdaad speciale 220v/50hz --> 110v/60hz transformators voor :)
idd , zat er gewoon bij :) ,uiteraard moet je tv ook NTSC ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
I see. Nouja jammer dan, ik ga niet voor die paar RPG's een Amerikaanse Playstation kopen als ik al een Europese heb... Als het nou ook zo was dat ik geen regio 1 DVD's op de Europese kon kijken dan veranderde dat de zaak, maar met die bootdisc werkt het geheel perfect dus dan ga ik er niet aan beginnen :P.

Ombouwen is ook out of the question, ik heb geen zin om dat hele ding te monteren wat hem alleen maar meer kwetsbaarder maakt (vooral de lensslijtage stijgt dan hard), plus online gamen kan ik dan waarschijnlijk ook vergeten.

Verder nog een vraag over IX: Ik ben op zoek naar de kane die Vivi Firaga, Blizzaga etc. leert, de Octa-nogwat. Deze werd verkocht in Esto Gaza, maar daar kun je in CD 4 niet meer op. Is er een andere mogelijkheid om nog aan dat ding te komen?

[ Voor 19% gewijzigd door Flake op 29-04-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

dontcare schreef op 24 april 2004 @ 16:39:
[...]

Beste RPG ooit.
Final Fantasy 7 was gewoon slecht als je kijkt naar dit verhaal. Xenogears dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic_X op 29-04-2004 20:38 ]

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Zojuist maar weer Final Fantasy 8 geinstalleerd, kreeg namelijk een beetje jeuk toen ik het topic weer zag staan.
Final Fantasy 7 was gewoon slecht als je kijkt naar dit verhaal. Xenogears dus.
Mystic_X signed his own death-warrant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

cardinal808 schreef op 29 april 2004 @ 23:37:
Zojuist maar weer Final Fantasy 8 geinstalleerd, kreeg namelijk een beetje jeuk toen ik het topic weer zag staan.

[...]

Mystic_X signed his own death-warrant :+
Valt wel mee hoor, trouwens als jij FF7 beter vind dan xenogears krijg je hordes boze amerikanen achter je aan :D. In amerika vinden ze ook xenogears beter :D.
Btw FF6 (of 3 amerikaanse telling) is gewoon beter dan FF7.
Niet dat FF7 een slecht spel was maar kwa verhaal kan het gewoon niet tegen xenogears op.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystic_X schreef op 30 april 2004 @ 12:46:
[...]

Valt wel mee hoor, trouwens als jij FF7 beter vind dan xenogears krijg je hordes boze amerikanen achter je aan :D. In amerika vinden ze ook xenogears beter :D.
Niet dat FF7 een slecht spel was maar kwa verhaal kan het gewoon niet tegen xenogears op.
Final Fantasy 7 staat bij mij op plaats 4 ofzo van beste Final Fantasies, dus het is zeker niet zo dat FF7 door iedereen als de beste wordt gezien. Ik vind het trouwens geen goed argument dat de Amerikanen Xenogears OOK goed vinden, als je Amerika als leidraad gaat nemen...dom volk ;)

Hier trouwens mijn nieuwste aanwinst:
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/bahamut.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystic_X schreef op 30 april 2004 @ 12:46:
[...]

Blijft natuurlijk persoonlijke smaak, Xeno's verhaal is gewoon veel uitgebreider en ingewikkelder. FFVII blijft bij mij bovenaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
* Devil N moet toch echt eens Xenogears gaan uitspelen.

Binnenkort zal Xenosaga ook al bij mij door de bus vallen, ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk aan de praat te krijgen is door de DVD op te splitsen in 3 afzonderlijke DVD's. Maar hoe dan ook, voordat ik daar goed en wel aan begin, lijkt 't me verstandig eerst Xenogears volledig te hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.escaflowneonline.com/xenogears/

Dit noem ik een fan, wat een werk zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Anoniem: 2557 schreef op 30 april 2004 @ 16:26:
[...]

Final Fantasy 7 staat bij mij op plaats 4 ofzo van beste Final Fantasies, dus het is zeker niet zo dat FF7 door iedereen als de beste wordt gezien. Ik vind het trouwens geen goed argument dat de Amerikanen Xenogears OOK goed vinden, als je Amerika als leidraad gaat nemen...dom volk ;)

Hier trouwens mijn nieuwste aanwinst:
[afbeelding]
Is dat een snes spel......op IGN stond namelijk in de walkthrough dat het op de snes was uitgekomen, maar veel betere graphs heeft dan FFVII.
Beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Mmm, the ever elusive Xenosaga is net binnen. Ik ben benieuwd of hij ooit gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freezer schreef op 01 mei 2004 @ 12:04:
[...]

Is dat een snes spel......op IGN stond namelijk in de walkthrough dat het op de snes was uitgekomen, maar veel betere graphs heeft dan FFVII.
Beetje raar.
Bahamut Lagoon is een SNES spel ja...een Final Fantasy spin-off waar je draakjes moet opvoeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

En dan wel de JAP snes he :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.