Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.221 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Anoniem: 52687 schreef op 31 maart 2004 @ 17:49:
:/ Nou, een vriend van mij kwam ff zijn zilveren mem card laten zien en zijn FFX-2 savegame....wat doet ie....over mij heen saven |:( Kan ik opnieuw beginnen en was net bij het einde,...speel hem dit keer dan maar voor de 100% en zie het einde over 2 maanden wel...
Ik zal meteen maar zeggen dat je de 100% alleen maar kunt halen op een New Game Plus. Dus speel eerst 't spel toch maar normaal uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 15:07

White Dust

PlaneScape: Torment

Devil N: Is niet waar, je kunt 100% de eerste keer gelijk halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

White Dust schreef op 31 maart 2004 @ 18:00:
Devil N: Is niet waar, je kunt 100% de eerste keer gelijk halen ;)
* Anoniem: 2557 seconds that!

Het gaat mij alleen niet lukken door een stomme fout, maar vooruit :) het KAN wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

White Dust schreef op 30 maart 2004 @ 21:30:
commsphere is inderdaad heel erg precies, je moet bijvoorbeel de derde keer als je er door heen praat twee keer met Isaaru praten (Zanarkand Ruins)

Eerlijk gezegt, ik heb er een 100% guide bij gehad, niet volledig gebruikt maar hier en daar wel...

[...]
Ik ga niet drie keer vanaf het einde op starten omdat ik het maar een matig einde vind :+ echt een geweldig spel...
Ik zal nu maar weer eens vanaf X, The Eternal Calm en daarna X2 spelen, denk ik :+
cutscenes had je het over.. ik ging er vanuit dat je verschillende endings aan het bekijken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Anoniem: 2557 schreef op 30 maart 2004 @ 21:23:
[...]

Ik speel hem eerst ff uit met de happy ending hoor...daarna Crystal Chronicles uitspelen, en dan zie ik wel of ik nog een keer overnieuw begin (waarschijnlijk wel).
zag je niet dat het schuin ging met het procentage?
of had je geen mogelijkheid om terug te gaan naar een savegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRu5H0n3 schreef op 31 maart 2004 @ 18:52:
[...]

zag je niet dat het schuin ging met het procentage?
of had je geen mogelijkheid om terug te gaan naar een savegame?
Nee, aangezien je percentages met +0.2% kunnen stijgen en de savegames het altijd naar beneden afronden. 58.8% is dus 58%...je merkt het dus pas als je precies op een rond getal uit hoort te komen en dat niet zo is, en dat was pas heel laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 11:33

scorpie

Supra Addict

Ok mensen, ik heb een beetje hulp nodig..

Ik ben een RPG fan in hart en nieren (heb alle zelda's, koop zelfs consoles voor zelda's..) en ik twijfel over Final Fantasy Crystal Chronicles.

Ik heb Final Fantasy 7, 8 en 9, Final Fantasy 7 is zo'n beetje het spel waar ik het meest in werd meegesleept.
Nu lees ik reviews over FF:CC, en ik kom er maar niet uit.. is het nou een echte FF game of niet? Het schijnt dat je een GBA moet hebben om op de map te kijken waar je je bevind, dat gaat weer nergens over, daar ga ik dus geen GBA voor kopen.

Ook weet ik niet of de game de echte FF sfeer heeft..

plz enlighten me :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik koop juist voor FF:CC een GameCube.....iets wat jij dus met Zelda games doet.
Uiteraard zal ik er ook andere games bij kopen, zoals Zelda the wind waker, maar het gaat me vooral om FF.

Trouwens, waarom heb je geen GBA dan, want daar is ook een zelda game op en je kunt de oudere zelda's van de GB(C) er ook op spelen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorperito schreef op 02 april 2004 @ 15:16:
Ok mensen, ik heb een beetje hulp nodig..

Ik ben een RPG fan in hart en nieren (heb alle zelda's, koop zelfs consoles voor zelda's..) en ik twijfel over Final Fantasy Crystal Chronicles.

Ik heb Final Fantasy 7, 8 en 9, Final Fantasy 7 is zo'n beetje het spel waar ik het meest in werd meegesleept.
Nu lees ik reviews over FF:CC, en ik kom er maar niet uit.. is het nou een echte FF game of niet? Het schijnt dat je een GBA moet hebben om op de map te kijken waar je je bevind, dat gaat weer nergens over, daar ga ik dus geen GBA voor kopen.

Ook weet ik niet of de game de echte FF sfeer heeft..

plz enlighten me :)
Ik heb hem nog maar heel even gespeeld maar ik vond CC dezelfde sfeer hebben als de oude SNES Final Fantasies. Zo gauw ik X-2 uitheb ga ik iig verder met Crystal Chronicles. Het is qua sfeer dus een echte "Nintendo FF" en het is geen echte FF als zijnde 'behoort niet tot de hoofdserie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Anoniem: 2557 schreef op 02 april 2004 @ 16:15:
[...]

Ik heb hem nog maar heel even gespeeld maar ik vond CC dezelfde sfeer hebben als de oude SNES Final Fantasies. Zo gauw ik X-2 uitheb ga ik iig verder met Crystal Chronicles. Het is qua sfeer dus een echte "Nintendo FF" en het is geen echte FF als zijnde 'behoort niet tot de hoofdserie'.
ga je nog aan XI beginnen rude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Ik heb een FFVI guide samengesteld , dus als je interesse hebt kan je hem hier downloaden(PDF):

Beetje in de stijl van PiggyBack gedaan (hoewel minder illustraties) :)

FFVI Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Pleur die op gamefaqs.com man :) (als ze PDF's tenminste accepteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 05 april 2004 @ 15:53:
Ik heb een FFVI guide samengesteld , dus als je interesse hebt kan je hem hier downloaden(PDF):

Beetje in de stijl van PiggyBack gedaan (hoewel minder illustraties) :)

FFVI Guide
Very nice :)
Heb je er ook nog van FFVII, FFVIII, FFIX FFX etc etc in pdf :9

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op 06 april 2004 @ 10:26:
[...]

Very nice :)
Heb je er ook nog van FFVII, FFVIII, FFIX FFX etc etc in pdf :9
Nee heb ik niet :D
Heb deze speciaal gemaakt omdat er geen FFVI guide bestaat (zover ik weet)
Ga er denk eentje van FFVIII maken (heb daar nog geen guide van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 06 april 2004 @ 11:26:
[...]

Als die af is houd ik me aanbevolen :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Anoniem: 52687 schreef op 06 april 2004 @ 11:26:
[...]

Dan zou ik je om een gunst willen vragen: Wil je daar FFIX van maken? Daarvan ligt geen goede guide in de winkels :) (verwijzen allemaal met keywords naar playonline, maar daar heb ik het boek niet voor gekocht :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Vash schreef op 07 april 2004 @ 09:57:
[...]
Dan zou ik je om een gunst willen vragen: Wil je daar FFIX van maken? Daarvan ligt geen goede guide in de winkels :) (verwijzen allemaal met keywords naar playonline, maar daar heb ik het boek niet voor gekocht :()
Tijd voor een poll wellicht?
Welke guide zou Ker Plunk moeten maken :+
A ) Van FFIX, FFVII, FFVIII.
B ) FFVIII
C ) FFIX
D ) Zo veel mogelijk :9

* FastBunny Stemd D :Y)

;)

[ Voor 7% gewijzigd door FastBunny op 07-04-2004 13:27 . Reden: Ker Plunk niet Ker_Plunk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

CRu5H0n3 schreef op 02 april 2004 @ 18:32:
[...]

ga je nog aan XI beginnen rude?
Rude op vakantie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Mooie guide hoor, ik heb alleen een paar opmerkingen die je in de volgende guides kan verwerken. Zorg ervoor dat aan beide kanten een stuk ruimte over is. Als ik de guide nu dubbelzijdig uitprint en inbundeld loopt het niet helemaal lekker. Tevens zou ik persoonlijk meer plaatjes erin douwen. Maar voor de rest is die wel rettegaaf. Hoelang ben je er nou mee bezig geweest?

Tevens ben ik nu al een behoorlijke tijd (eigenlijk sinds FF5 op de SNES) fan van Final Fantasy. Mijn favoriet is inderdaad Final Fantasy 6. Maar goed, het is allemaal standaard shit als ik jullie ga vertellen hoe grote fan ik wel niet ben.

Tevens ben ik een behoorlijke fan van de soundtracks van Final Fantasy. Ik bezit er nu al een paar legaal en heel wat illegaal. Dat komt omdat ze rette duur zijn om aan te schaven, en zoveel poen heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(Fastbunny fokker? Je spreekt me aan als Ker_Plunk ;) )

De FFIX guide idd erg slecht met dat Play Online :)

Stinkvogel:

Heb hem zo gemaakt voor eenzijdig printen (tekst staat wat naar rechts, eerste print daarvoor prikte ik de gaatjes zo door de tekst heen :D )

Feit dat er weinig plaatjes inzitten is dat er niet super veel goede illustraties op internet staan (zal met FFVIII wel anders zijn)
Ten tweede print ik hier op me werk en ze zullen het niet superfijn als ik 65 pagina's met vol met plaatjes print :D
Deze guide is dus meer voor printen... kan het dus een stuk mooier maken :) (ben grafisch ontwerper/DTP' er van beroep)

Ben hier denk zo 2 werkweken mee bezig geweest(buiten me normale werk)...opzet was redelijk snel gedaan maar het editten van de tekst enzo kostte veel tijd :) maar is erg leuk om te doen

Heb overigens ook een Resident Evil 0 guide gemaakt maar dat even ter zijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk dat ik die FFIX guide maak!
Heb al een walktrough van FFVIII (+secrets enzo) , een keer een engels blad gekocht waar die volledig instond met mooie illu's enzo. Snij hem wel uit met de snijmachine en dan heb ik een mooie FFVIII Guide :D , sneller als zelf maken.

Maak ik even 2 versie's, eentje voor te printen en eentje met veel illu's enzo :)
Heb thuis op me pc nog tientallen hi-res FFIX tekeningen van de art designer van FFIX (iemand had een keer het art boek gekocht en ingescanned)
Dat wordt dus wel mooi :)

Heb zelf denk zo 900 - 1000 FF mp3's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 07 april 2004 @ 13:11:
(Fastbunny fokker? Je spreekt me aan als Ker_Plunk ;) )
Oeps, Dacht dat het inderdaad met _ was :) Dan heb ik die naam op FoK in het Final Fantasy topic gezien, al bezoek ik deze op GoT veel vaker. Schandalig dat ik je naam verkeerd typte ;)
Anoniem: 52687 schreef op 07 april 2004 @ 13:19:
Denk dat ik die FFIX guide maak!
Heb al een walktrough van FFVIII (+secrets enzo) , een keer een engels blad gekocht waar die volledig instond met mooie illu's enzo. Snij hem wel uit met de snijmachine en dan heb ik een mooie FFVIII Guide :D , sneller als zelf maken.

Maak ik even 2 versie's, eentje voor te printen en eentje met veel illu's enzo :)
Heb thuis op me pc nog tientallen hi-res FFIX tekeningen van de art designer van FFIX (iemand had een keer het art boek gekocht en ingescanned)
Dat wordt dus wel mooi :)

Heb zelf denk zo 900 - 1000 FF mp3's :)
Als je hem uitsnijd scan je hem dan in voor gebruik als pdf ;) :9

En vind het wel stoer dat je die guides maakt in je vrije tijd :) Is wel een applausje waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 07 april 2004 @ 13:11:
Heb hem zo gemaakt voor eenzijdig printen (tekst staat wat naar rechts, eerste print daarvoor prikte ik de gaatjes zo door de tekst heen :D )

Feit dat er weinig plaatjes inzitten is dat er niet super veel goede illustraties op internet staan (zal met FFVIII wel anders zijn)
Ten tweede print ik hier op me werk en ze zullen het niet superfijn als ik 65 pagina's met vol met plaatjes print :D
Deze guide is dus meer voor printen... kan het dus een stuk mooier maken :) (ben grafisch ontwerper/DTP' er van beroep)

Ben hier denk zo 2 werkweken mee bezig geweest(buiten me normale werk)...opzet was redelijk snel gedaan maar het editten van de tekst enzo kostte veel tijd :) maar is erg leuk om te doen

Heb overigens ook een Resident Evil 0 guide gemaakt maar dat even ter zijde ;)
Misschien moet je de volgende versie zo maken dat je hem ook dubbelzijdig kan uitprinten. Althans, dat zou ik heel tof vinden, want dan kan ik hem ook gewoon op me werk uitprinten. :+

Maar ik heb echt respect voor je werk dude! :)

Tevens ga ik dit weekend eindelijk FFCC dit weekend spelen met vier spelers, ik kan totaal niet wachten. Ik heb em nu al een tijdje lopen spelen met twee spelers, en ik moet zegen dat hij wel uber 1337 cool vet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op 07 april 2004 @ 13:30:
[...]

Oeps, Dacht dat het inderdaad met _ was :) Dan heb ik die naam op FoK in het Final Fantasy topic gezien, al bezoek ik deze op GoT veel vaker. Schandalig dat ik je naam verkeerd typte ;)

[...]

Als je hem uitsnijd scan je hem dan in voor gebruik als pdf ;) :9

En vind het wel stoer dat je die guides maakt in je vrije tijd :) Is wel een applausje waard _/-\o_
Thanx :D

Die Ker_Plunk ben ik trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654 schreef op 07 april 2004 @ 13:44:
[...]

Misschien moet je de volgende versie zo maken dat je hem ook dubbelzijdig kan uitprinten. Althans, dat zou ik heel tof vinden, want dan kan ik hem ook gewoon op me werk uitprinten. :+

Maar ik heb echt respect voor je werk dude! :)
Ik maak wel een Stinkvogel Limited Double Print Edition :P :D
(toch maar 3 min. werk)

Jullie moeten dan wel ff een paar weekjes wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 07 april 2004 @ 14:19:
[...]
Ik maak wel een Stinkvogel Limited Double Print Edition :P :D
(toch maar 3 min. werk)

Jullie moeten dan wel ff een paar weekjes wachten :D
Dat zou echt super tof zijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 07 april 2004 @ 13:45:
[...]

Thanx :D

Die Ker_Plunk ben ik trouwens ;)
Dat had ik al opgemerkt ja ;) Maar we wachten rustig af, zodra je weer voer voor mijn printer hebt laat het dan maar hier weten of in een van de volgende delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Heb inmiddels ook maar Crystal Chronicle gehaald, om de één of andere vage reden moest ik er zo'n kubus ook bij halen (go figure :+).

Maar goed, het spel ademt wel een erg goede sfeer uit, mooie graphics, geniale muziek... maar... ik ben bang dat de indruk van FFX/X2 nog te vers in m'n geheugen ligt om het ware spel te waarderen (blijkt eens te meer hoe ik m'n char in CC heb genoemd :+), mischien als die indruk wat weg is gevaagd dat ik FF:CC beter kan waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Hmm...waarschijnlijk rijmt het op 'kwibus' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Freezer: close... but no cigar :P in RPGs waar ik zelf een char kan creëren maak ik meestal female chars aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

White Dust schreef op 10 april 2004 @ 09:22:
Freezer: close... but no sigar :P in RPGs waar ik zelf een char kan creëren maak ik meestal female chars aan...
Rijmend op Uma dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu iig op 92% (bij X-2)...moet alleen Via Infinito en the Farplane zelf nog...die Mascott Dress Spheres zijn wel heerlijk flauw trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Via Infinito is ook geweldig om te levellen :Y) één van de mooiste dungeons uit FFX2 vind ik persoonlijk... alleen zijn er hier en daar (voornamelijk lvl80 tot 100) monsters die te overpowered zijn (ik noem een elder drake :(), maar ook een aantal die underpowered zijn...

Scorpion: O-) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 10 april 2004 @ 18:16:
Via Infinito is ook geweldig om te levellen :Y) één van de mooiste dungeons uit FFX2 vind ik persoonlijk... alleen zijn er hier en daar (voornamelijk lvl80 tot 100) monsters die te overpowered zijn (ik noem een elder drake :(), maar ook een aantal die underpowered zijn...

Scorpion: O-) O+
Klopt, ik loop nu met een AP Egg rond in Via Infinito en zo krijg je dresspheres lekker vlot op 100%. Ik heb nu:
Yuna: Songstress, White Mage, Black Mage en Gunner op 100% (bezig met Trainer)
Rikku: Thief, Trainer en Black Knight op 100% (bezig met Samurai)
Paine: Warrior, Gun Mage en Berserker op 100% (bezig met Mascot)

Ik zit nu geloof ik op Cloister 64 ofzo en ik vind het toch al vrij pittig, zeker Jumbo Tonberry's zijn niet grappig, 1 steek en je bent dood :'( zonder Cat Nip zou ik toch een probleem hebben denk ik. Had jij trouwens ook je Special Dresspheres geleveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Yup... die Jumbo Tonberry's zijn inderdaad niet te doen zonder catnip/triggerhapy...
Bij mij was het zo'n spelletje vanaf lvl80 alleen maar catnip/triggerhapy... Dan heb je ook nog wel eens van die grappige wezentjes die zo nu en dan beginnen met Ultima... helemaal geweldig :P
Het is ook wel makkelijk om een alchemist op lvl100 te hebben (of in iedergeval dat het potion gebruik te het minimale is gereduceerd :P)

Door het hele spel heb ik geen special Dresspheres gebruikt... weet eigenlijk niet waarom :P

(Kon je Gun Mage op lvl 100 hebben als je de Via nog niet had af gerond :? ik meen dat ergens aan het eind van de Via ook nog een blue bullet te halen viel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Paine overleeft nu al Jumbo Tonberry's :D Mascot dress-spheres heersen. Auto-Shell, auto-Protect en een defense+60 accesoire. Alleen jammer dat er geen normale manier is om break damage limit te krijgen. zowel Yuna als Paine slaan nu regelmatig 9999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Woei als je Yuna's Special Dress-sphere activeerd, zie je haar even naakt :+
Alleen beetje onduidelijk :P Lijkt net of ze driehoekige tieten heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Als jij dat als 'naakt' ziet :+... ik zie het meer als een vaag laagje oplichtend iets... wat precies de contouren van haar lichaam volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat geen verkeerde contouren zijn trouwens :) maar goed, ik dacht de eerste keer ook "pardon, zag ik dat goed" maar het is gewoon een lichteffect :P

[edit]

Rinoa uit FF8 in FFX-2 stijl :P

Afbeeldingslocatie: http://fallen-knight.net/shuku/rinoa.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 11-04-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

nice pic van rinoa :)

al is ff8 niet echt 1 van mijn fav's dat plaatje roelt. ah well back to getting huge materia in ff7 pc met antialiasing 2 x 2 :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Damn die Rinoa ziet er goed uit ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Vash schreef op 11 april 2004 @ 22:44:
Damn die Rinoa ziet er goed uit ja :9
Daarin geef ik je helemaal gelijk. Heb zelf FF8 voor de PC. Kon hem van een stagaire op het werk overkopen voor een klein bedragje. Hij zelf vond er nix aan en had problemen met de grafische kwaliteiten van het spel.

Ik heb hem toen zelf geinstalleerd en ja, strepen over het beeld en de kleuren zagen er niet uit, maar na een paar patches te hebben geinstalleerd werkte het als een zonnetje.

Kan er maar 1 ding van zeggen: GAAAAFF!!.
Speel het nu niet meer, maar heb wel de savegames bewaard, was net na de ruimtemissie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 63145 schreef op 12 april 2004 @ 01:07:
[...]

Daarin geef ik je helemaal gelijk. Heb zelf FF8 voor de PC. Kon hem van een stagaire op het werk overkopen voor een klein bedragje. Hij zelf vond er nix aan en had problemen met de grafische kwaliteiten van het spel.

Ik heb hem toen zelf geinstalleerd en ja, strepen over het beeld en de kleuren zagen er niet uit, maar na een paar patches te hebben geinstalleerd werkte het als een zonnetje.

Kan er maar 1 ding van zeggen: GAAAAFF!!.
Speel het nu niet meer, maar heb wel de savegames bewaard, was net na de ruimtemissie!
Toevallig, op de pc was ik ook tot na de ruimtemissie en toen was ik even gestopt. En daarna mijn savegames perongeluk weggeformateerd. Nu ben ik op de PSX opnieuw begonnen en ben ik weer na de ruimtemissie, maar ben nu weer bezig met FFX-2... is het na die ruimtemissie zo saai dat meerdere er even mee stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

FastBunny schreef op 12 april 2004 @ 10:02:
[...]

Toevallig, op de pc was ik ook tot na de ruimtemissie en toen was ik even gestopt. En daarna mijn savegames perongeluk weggeformateerd. Nu ben ik op de PSX opnieuw begonnen en ben ik weer na de ruimtemissie, maar ben nu weer bezig met FFX-2... is het na die ruimtemissie zo saai dat meerdere er even mee stoppen :+
Ik weet wel dat ik juist die ruimtemissie minder vond, elke keer de goede combo's van beesten vinden...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 19:05
Ik ben nu FF8 aan het lenen ( O-) ) van een vriend. Goeie herinneringen aan toen ik hem op de Playstation speelde, steeds zo'n gigantische spin achter me aan enzo.. Erg cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

inXs schreef op 12 april 2004 @ 10:55:
[...]

Ik weet wel dat ik juist die ruimtemissie minder vond, elke keer de goede combo's van beesten vinden...
En ook omdat je qua verhaallijn even 'los gelaten wordt'. Je moet het zelf maar even uitzoeken zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Damn, Rinoa Heartilliy is op die manier best nice :9

Hmm, wat ik me van de ruimte missie herinner is dat ik het toch één van de leukere missies vond, wat inXs al aan geeft vond ik juist weer leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

White Dust schreef op 12 april 2004 @ 11:01:
Damn, Rinoa Heartilliy is op die manier best nice :9

Hmm, wat ik me van de ruimte missie herinner is dat ik het toch één van de leukere missies vond, wat inXs al aan geeft vond ik juist weer leuk :+
Altijd weer iemand die tegendraads moet zijn :>

Naja uiteraard nog volop bezig met FFX-2 maar ik moet zeggen, ondanks de ommezwaai in verhaallijn, vechtsystemen etc etc vind ik het toch erg leuk. Vooral omdat ik weet dat er een ultiem einde is zorgt ervoor dat ik juist alles wil doen en zo goed mogelijk. En uiteraard dat je elke dress sphere apart kan levelen nog eens zorgt ervoor dat ik zoveel mogelijk wil vechten.

En dat gemis van die verhaallijn in het begin, lijkt voor me gevoel nu wel mee te vallen eigenlijk :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje.
Speel al ontzettend lang FFVII maar krijg de laatste tijd iets wat ik nog nooit heb gehad (met een savegame van 4-5 jaar oud waar ik alles heb) . Bij het begin van een gevecht staat er " Cloud was cought by suprise" en dan doet ie Ultima attack...
Heel raar, deed ie anders nooit. Ligt ook niet aan de materia, heb wel tijdens het spel alle Mind Source, Power Source etc. etc. aan hem gegeven dus zijn stats zijn heel hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

En er gaat een gerucht dat er toch een X-3 komt :D (dacht gewoon eens voor de grap in google in typen :P), IGN staat toch niet echt als geruchten site bekend... zit meestal wel iets van waarheid achter :P
http://ps2.ign.com/articles/389/389967p1.html

Weet om eerlijk te zijn niet echt wat ik er van moet denken... als ik de achterkant van het doosje van X-2 zie, zie ik daar ook het volgende staan "Electronic Arts" en dat staat redelijk bekend als uitmelkerij eerste klas (alhoewel ik me verbaas dat het niet groot voorop de X-2 doos staat :?)
Maar goed... time wil tell, ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 12 april 2004 @ 15:19:
En er gaat een gerucht dat er toch een X-3 komt :D (dacht gewoon eens voor de grap in google in typen :P), IGN staat toch niet echt als geruchten site bekend... zit meestal wel iets van waarheid achter :P
http://ps2.ign.com/articles/389/389967p1.html

Weet om eerlijk te zijn niet echt wat ik er van moet denken... als ik de achterkant van het doosje van X-2 zie, zie ik daar ook het volgende staan "Electronic Arts" en dat staat redelijk bekend als uitmelkerij eerste klas (alhoewel ik me verbaas dat het niet groot voorop de X-2 doos staat :?)
Maar goed... time wil tell, ofzo...
Electronic Arts doet alleen de distributie in Europa...ze hebben verder niks met het spel of het beleid van "Squeenix" te maken. Ik zou een FFX-3 niet eens erg vinden, ik heb het prima naar m'n zin in Spira...de eerste keer dat ik FFX-2 uitspeelde zat ik al van "kut, deze mensen zien we nooit meer terug :'(". Ach ja...ik ben te sentimenteel.

zit nu trouwens in Cloister 90 van Via Infinito...die boss op 80 was wel erg irritant met z'n Heaven's Cateract attack trouwens, daar heb ik wel even op gezeten!

ps. in FFX-2 wordt ook al verwezen naar FFX-3, maar ik dacht dat ze eerst twee delen hadden gepland (Yuna's story en Rikku's story) maar dat ze de laatste hadden geschrapt. Mja...als je in 1 dag 1.2 miljoen spellen verkoopt zou ik dat ook heroverwegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 12-04-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Bedank voor het ophelderen, MrRudi :)

Opzich zou ik een derde deel ook niet heel erg vinden , maar er is nog iets wat Yuna zelf zegt (samen met Rikku's Story ;)) wat mogelijk op nog een deel wijst:
"So much has hapened and Im sure it's only the beginning"

* White Dust hoopt dat er een derde deel komt :Y)

O, en wat lvl80 boss betreft... yup, verschrikkelijk ding... heb hem met cat nip kunnen doden...
Maar dat is ook zo met lvl100 boss en tweede lvl100 boss :(
Veel hebben het er over dat de eerste lvl100 boss het moeilijkst is, ikzelf vond de tweede moeilijker, met de eerste weet je vrij snel hoe de kaarten zijn geschud, of je wint, of je verliest... met de tweede is dat niet zo, daar kan het het hele gevecht goed gaan en vervolgens toch nog hopeloos fout gaan...

[ Voor 53% gewijzigd door White Dust op 12-04-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 12 april 2004 @ 16:57:
Bedank voor het ophelderen, MrRudi :)

Opzich zouy ik een derde deel ook niet heel erg vinden , maar er is nog iets wat Yuna zelf zegt (samen met Rikku's Story ;)) wat mogelijk op nog een deel wijst:
"So much has hapened and Im sure it's only the beginning"

* White Dust hoopt dat er een derde deel komt :Y)
Als je een tweede keer van de Farplane glen terugkeerd is Rikku op een gegeven moment ook niet meer op de Bridge maar op het Deck. Als je dan met d'r gaat praten...

Yuna: "So I am sure Rikku, next time will be your story!"
Rikku:"You think so? Will there be a hunky boy in my story?"
Yuna: "Need one?"
Rikku:"Yup-Yup!"

Erg grappig stukje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Ik weet het... zijn nog wel een aantal grappige stukjes als je vanuit de farplane weer terug naar de airship gaat... Het stukje met Brother/Buddy/Cid ook zo geweldig :D

MST_Morpheus, kijk eens naar de volgende reply Anoniem: 2557 in "Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -" :+

[ Voor 27% gewijzigd door White Dust op 12-04-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 13:31

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/ffx2_Rinoa.jpg

*secret hidden character from FF-X2 8) *

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh White Dust...kijk es wat ik hier lees, das pas lekker lullig:
Question 23: I'm using the Gunner/Catnip combo, but I cannot use Trigger Happy
because the Gunner is in Berserk. Whats happening?

Answer: You most likely own the International Version of this game, which
has another effect for Catnip. It'll berserk them. If you don't own
International Version and this is happening, you probably left Wring or
Bloodlust Acc. equiped.
Je zult de international versie hebben :/ dan is Via Infinito echt niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

O, damn... :X
Je kunt in geen 1000 jaar de Via halen zonder catnip/triggerhappy... die laatste bosses zijn daar gewoon veels te sterk voor...
Maar wat voor versie hebben we dan in NL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 12 april 2004 @ 18:11:
O, damn... :X
Je kunt in geen 1000 jaar de Via halen zonder catnip/triggerhappy... die laatste bosses zijn daar gewoon veels te sterk voor...
Maar wat voor versie hebben we dan in NL :?
De normale :) maar geloof het of niet...de FAQ die ik aan het doorlezen ben heeft een hele sectie met CatNip-free Strategies voor alle bosses...ik wil niet weten hoe lang zo'n battle dan duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo uitgespeeld...True ending gehad, niet de Ultimate...ik ben trouwens ook niet verder gegaan met Trema in de pan te hakken. Zat me er gisteren zo aan te ergeren dat ik aan het eind van de avond maar heb besloten hem uit te gaan spelen (de 100% kon ik toch al niet meer halen tenslotte). De Ultimate ending heb ik dan maar gedownload, net zoals de Last Mission ending (Japan only).

* Anoniem: 2557 moest wel weer even een traantje wegpinken hoor :/

Maar goed, mooi einde, waardig slot...ik had het allemaal nog wat emotioneler gebracht maar wie ben ik nou helemaal :D

Laat FFXII maar komen nu! Oh wacht...Crystal Chronicles moet nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

-edit-
De normale versie dus ;) Maar ik ben zo ver nog niet. Heb net 3 vrouwenpakjes gejat :)

[ Voor 85% gewijzigd door FastBunny op 13-04-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 12 april 2004 @ 13:06:
Even een vraagje.
Speel al ontzettend lang FFVII maar krijg de laatste tijd iets wat ik nog nooit heb gehad (met een savegame van 4-5 jaar oud waar ik alles heb) . Bij het begin van een gevecht staat er " Cloud was cought by suprise" en dan doet ie Ultima attack...
Heel raar, deed ie anders nooit. Ligt ook niet aan de materia, heb wel tijdens het spel alle Mind Source, Power Source etc. etc. aan hem gegeven dus zijn stats zijn heel hoog...
Iemand ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Er was ook iets met hp of 7777 geloof ik. Weet alleen niet meer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op 13 april 2004 @ 20:00:
[...]

Er was ook iets met hp of 7777 geloof ik. Weet alleen niet meer wat.
Ja dat ken ik, dan doet ie 7777 damage met 7777 Hp en 777 mp ofzo...maar dat is het niet..
Ow Rudi, weet niet of je het gemist had maar maak laatste tijd guides....van FFVI al klaar en nu bezig met FFIX (print versie en deluxe versie) check me sig voor update's etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 13 april 2004 @ 20:11:
[...]

Ja dat ken ik, dan doet ie 7777 damage met 7777 Hp en 777 mp ofzo...maar dat is het niet..
Ow Rudi, weet niet of je het gemist had maar maak laatste tijd guides....van FFVI al klaar en nu bezig met FFIX (print versie en deluxe versie) check me sig voor update's etc. :)
Ik had ze gezien :) ik zit er zelf ook nog altijd over te denken een guide te maken. Maar ik gruw van hele lappen tekst om een scherm te beschrijven, en zou dus liever met screenshots werken. En das weer lastig! *zucht* oh well..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 13 april 2004 @ 21:13:
[...]

Ik had ze gezien :) ik zit er zelf ook nog altijd over te denken een guide te maken. Maar ik gruw van hele lappen tekst om een scherm te beschrijven, en zou dus liever met screenshots werken. En das weer lastig! *zucht* oh well..
Niet te doen, screens liggen in principe in handen van Square die ze door geeft aan Piggy en Brady...als er een pc versie was misschien zou het dan wel lukken maar anders niet...
Text download ik gewoon van www.gamefaqs.com...ben nu met FFIX en een .txt van 1 mb gedowned :{ dat belooft dus heel wat tekst :D hoewel ik ook gedeeltes weglaat zoals Bestiary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 13 april 2004 @ 23:07:
[...]

Niet te doen, screens liggen in principe in handen van Square die ze door geeft aan Piggy en Brady...als er een pc versie was misschien zou het dan wel lukken maar anders niet...
Text download ik gewoon van www.gamefaqs.com...ben nu met FFIX en een .txt van 1 mb gedowned :{ dat belooft dus heel wat tekst :D hoewel ik ook gedeeltes weglaat zoals Bestiary.
Ja precies, screenshots zou je dan zelf moeten maken. En das een heikel karweitje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:55
Ker Plunk:
Volgens mij heb ik dit wel eens meegemaakt, echter weet ik dat niet zeker. Opzich zou het niet aan de stats moeten liggen, na veelvuldig morphen in de Gelnika heb ik aardig wat potions verzameld en m'n stats tot ver in de 200 gehad. 7777HP is elke hit 7777 punten eraf lucky 7's.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euh :o lag wel aan materia :D ( ' Sneak Attack' ) Had er overheen gekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 13 april 2004 @ 23:07:
[...]

De PSX versie zou jij minder problemen opleveren dan de PC versie. Het enigste nadeel is dat je er wel tijd voor moet nemen om heel het spel door te spelen. En tevens moet je een TV kaart hebben om daarna de console via de PC op je monitor te krijgen. Een maat van mij heeft dat met de Cube gedaan, en het ziet er nog wel aardig uit. Je krijgt er helaas geen hi-res screenshots van.

Maar goed, je gaat natuurlijk geen kaart aanschaven om een guide te maken. Tenzij je het echt perfect tot in de puntjes wil hebben.

Is het trouwens ook niet mogelijk via een psx emulator? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654 schreef op 14 april 2004 @ 15:51:
[...]

De PSX versie zou jij minder problemen opleveren dan de PC versie. Het enigste nadeel is dat je er wel tijd voor moet nemen om heel het spel door te spelen. En tevens moet je een TV kaart hebben om daarna de console via de PC op je monitor te krijgen. Een maat van mij heeft dat met de Cube gedaan, en het ziet er nog wel aardig uit. Je krijgt er helaas geen hi-res screenshots van.

Maar goed, je gaat natuurlijk geen kaart aanschaven om een guide te maken. Tenzij je het echt perfect tot in de puntjes wil hebben.

Is het trouwens ook niet mogelijk via een psx emulator? :+
Ja :o emulator (die ik heb) zou opzich goede pics opleveren..heb alleen geen zin om het hele spel door te spelen en screenshots te nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Afbeeldingslocatie: http://www.pixelscapes.com/jen/otakon99/ff8_4chars.jpg

Irvine / Selphie / Squall / Quistis

Sorry ik kon het gewoon niet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
das gewoon ziek, maar het kan erger :P

Afbeeldingslocatie: http://www.weaponmasters.com/images//products/WM/BC-006L2.jpg

http://www.weaponmasters....RT=QUALITY_DN&ITEM=BC-006

helaas niet scherp :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als mensen zich als 1 van die lui willen verkleden best, zorg er dan voor dat je er ook een beetje op LIJKT aub. Zo'n SeeD gala uniform dat kan nog, die zijn a) mooi en je hoeft niet op Squall te lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een heeele kleine voorproef van de FFIX guide :)
Check bijv. het plaatje met Vivi , echt hoge kwaliteit _O_
Die krul rechts lijkt wat kartelig maar bij printen verdwijnt dat gewoon :) (iig bij mij)

http://home.planet.nl/~essen577/ffix_temp.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 15-04-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dit zwaard wel aardig gelukt moet ik zeggen (uit FFX)

Afbeeldingslocatie: http://i15.ebayimg.com/03/i/01/9f/81/c1_1_b.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 15 april 2004 @ 13:03:
Die krul rechts lijkt wat kartelig maar bij printen verdwijnt dat gewoon :) (iig bij mij)

WAI! Dubbelprinten gaat nu denk ik prima. Ziet er echt goed uit man. Klasse. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
:9~ wat een vette zwaarden staan er op die site.
Jammer genoeg is m'n budget deze maand alweer opgemaakt, kheb namelijk voor zo'n 400 euro dvd's gekocht....moet ook gebeuren :P

Maar wat ik me afvraag, aangezien ik dan misschien volgende maand dan wel een zwaardje wil kopen....kun je deze dingen gewoon importeren. Het zijn in principe wapens en die mag je toch niet met de post oid versturen naar een ander land. Hoe ziet dat met bijvoorbeeld douane...iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 15 april 2004 @ 13:03:

Woei keep up the good work :Y)

Mijn printer is nu bezig met FFVI guide :) (kleureninkt was op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Freezer: je mag officieel wapens niet importeren, ook dit soort decoratieve wapens niet... ik meen dat Large wel iets van een vergunning er voor heeft...
Ik denk als de douna zo'n pakketje onderschept je dagdag naar het pakketje kunt zeggen (helaasch)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.swordsonline.com

Zwaarden mag wel. Heb zelf 3 zwaarden :)

Maak die FFVI guide toch ff iets anders, schuif de text weer een stuk naar links, kan namelijk op me werk zo ijzer spiraal door de rug heen doen dus slaat volledig en makkelijk open dus geen text naar rechts ;) Beter voor dubbelzijdig printen dus :)
Staat maandag in me sig dan, heb nu al weekend :P

Heb ook ff snel een printje gemaakt van FFIX... _O_ ziet er echt super uit, vooral die plaatjes van de personages maar ben denk nog wel zo 1.5 maand bezig, tis zoveel text en heb zoveel plaatjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Ker Plunk: het mag inderdaad wel, maar de winkel die het verkoopt moet wel een vergunning hebben.
Heb zelf een zwaard, boog en dolk uit Frankrijk, daar kun je in elke winkel decoratieve wapens kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 15 april 2004 @ 20:01:
www.swordsonline.com

Zwaarden mag wel. Heb zelf 3 zwaarden :)

Maak die FFVI guide toch ff iets anders, schuif de text weer een stuk naar links, kan namelijk op me werk zo ijzer spiraal door de rug heen doen dus slaat volledig en makkelijk open dus geen text naar rechts ;) Beter voor dubbelzijdig printen dus :)
Staat maandag in me sig dan, heb nu al weekend :P

Heb ook ff snel een printje gemaakt van FFIX... _O_ ziet er echt super uit, vooral die plaatjes van de personages maar ben denk nog wel zo 1.5 maand bezig, tis zoveel text en heb zoveel plaatjes :D
Komt ie nu mee, net nu ik 65 pagina's geprint heb :P

Hou me aanbevolen mijn HP 6127 heeft namelijk ook een duplex unit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil ze straks wel officieel hosten op m'n FF site (in ontwikkeling) Ker Plunk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op 15 april 2004 @ 21:33:
Ik wil ze straks wel officieel hosten op m'n FF site (in ontwikkeling) Ker Plunk :D
*duimen omhoog steekt smilie* :Y)
Ik hoor het tegen die tijd wel :) ach, ik zet ze in me sig dus kan je ze zelf downen etc. :) Maar wel cool idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow, nog 1 ding:
Ik zoek het logo van FFIX alleen in hoge resolutie (boven 500* ofzo) en die er goed uitziet (iig witte achtergrond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
kom ik in de credits als ik em lever :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/FFIX.JPG

oeps resize :X

[ Voor 56% gewijzigd door Puc van S. op 15-04-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 52687 schreef op 15 april 2004 @ 23:16:
Ow, nog 1 ding:
Ik zoek het logo van FFIX alleen in hoge resolutie (boven 500* ofzo) en die er goed uitziet (iig witte achtergrond) :)
Afbeeldingslocatie: http://www.toptronics.fi/kuvat.nsf/0/5e956f52d9e56442c22569f10050e671/$FILE/FinalFantasy9_24.jpg

Zoiets? (klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op 15 april 2004 @ 23:28:
ur,Ja *kuch* *proest* :+

Nou maar eens verder met FFX-2, zit nu bij Awesome Sphere Heist , zo 10 uur bezig en Gunner, Black Mage en Warrior(y,r,p.) al bijna op 100 % :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
M1lamb3r schreef op 15 april 2004 @ 23:28:
[afbeelding]

oeps resize :X
Heej, das niet eerlijk, een beetje je post editen 2 minuten nadat ik een pic gepost heb. Nu lijkt 't net alsof jij eerder was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Perfect!
En je houdt ook nog van Cactuars _O_
*devil-n in credits zet* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 15 april 2004 @ 23:35:
[...]

Heej, das niet eerlijk, een beetje je post editen 2 minuten nadat ik een pic gepost heb. Nu lijkt 't net alsof jij eerder was :P
Die van jou heeft veel hogere reso dus.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
tsss ik heb em al voor je geresized :P (btw ook google image search zelfde bron nml.)

nog hogere reso :P Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/ffix_whlogo_1024x768.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Puc van S. op 15-04-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op 15 april 2004 @ 23:38:
tsss ik heb em al voor je geresized :P (btw ook google image search zelfde bron nml.)

nog hogere reso :P [afbeelding]
Nee, iets lagere reso :D
Maar de kwaliteit is stukken beter :9~ erg scherp. Jij wint :P
Verder hoef ik niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 13-07 17:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy heeft gisteren dan ook maar eindelijk FF-X2 gekocht \o/ . Heerlijk spel!

Wat vinden jullie overigens van de FF I en II remakes voor de GBA? Ik heb er hier nog niet zo heel veel (niks? ;) ) over gelezen

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik ben nu bezig met FFVIII, en disc2, ik moet balamb bevrijden van de galbadian soldiers. Nu moet ik dus eerst vechten tegen Rajin, en die krijg ik wel af, maar dan moet ik vechten tegen Rajin EN Fujin. Die Rajin kan ineens klappen uitdelen waar 700+ HP weggaat, en ik krijg haast niet eens de kans om protect te casten. Ik kan ook al geen Quezacotl oproepen, want dan geef ik hem juist meer leven.. Terwijl Quezacotl m'n 2e beste Guardian Force is, die heb ik nodig dus. Ik heb al een walkthrough gevonden, maar dan nog wil het niet echt lukken. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
cls schreef op 16 april 2004 @ 10:37:
Ik ben nu bezig met FFVIII, en disc2, ik moet balamb bevrijden van de galbadian soldiers. Nu moet ik dus eerst vechten tegen Rajin, en die krijg ik wel af, maar dan moet ik vechten tegen Rajin EN Fujin. Die Rajin kan ineens klappen uitdelen waar 700+ HP weggaat, en ik krijg haast niet eens de kans om protect te casten. Ik kan ook al geen Quezacotl oproepen, want dan geef ik hem juist meer leven.. Terwijl Quezacotl m'n 2e beste Guardian Force is, die heb ik nodig dus. Ik heb al een walkthrough gevonden, maar dan nog wil het niet echt lukken. Iemand tips?
Eerst zorgen dat die zwarte gozer k.o. gaat en daarna die andere. En ervoor zorgen dat je 1 character hebt die je steeds healt. Maar ik weet hoe frustrerend dat daar kan zijn, gewoon een paar keer proberen en je zou er langs moeten kunnen komen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Marruk schreef op 16 april 2004 @ 10:45:
[...]

Eerst zorgen dat die zwarte gozer k.o. gaat en daarna die andere. En ervoor zorgen dat je 1 character hebt die je steeds healt. Maar ik weet hoe frustrerend dat daar kan zijn, gewoon een paar keer proberen en je zou er langs moeten kunnen komen.
Hehe, denk je dat protects veel uit zullen maken? En als ik in het eerste gevecht een protect spell, werkt die dan ook in het andere gevecht?

Is er een manier om een save game online te gooien zodat als iemand dat zelf wilt die mannetjes even een paar tikkies geeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
cls schreef op 16 april 2004 @ 10:49:
[...]

Hehe, denk je dat protects veel uit zullen maken? En als ik in het eerste gevecht een protect spell, werkt die dan ook in het andere gevecht?

Is er een manier om een save game online te gooien zodat als iemand dat zelf wilt die mannetjes even een paar tikkies geeft? 8)7
Manier

Maar dan ben je wel weer een paar weekjes verder voordat je 'm daadwerkelijk online kunt zetten 8)7
Overigens is zo'n ding best de moeite waard, ik heb er zelf ook eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Marruk schreef op 16 april 2004 @ 10:45:
[...]

Niet vergeten om de GF uit Fujin te extracten (Pandemona)
Deze is wel handig.
En idd je moet eerst Rajin verslaan en an Fujin.
Ik kon dit toendertijd makkelijk doen en heb hun twee zelfs helemaal leeg ge-extract, omdat ze toch wel leuke magic hadden en dus een GF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Nu online
Creepy schreef op 16 april 2004 @ 08:44:
* Creepy heeft gisteren dan ook maar eindelijk FF-X2 gekocht \o/ . Heerlijk spel!

Wat vinden jullie overigens van de FF I en II remakes voor de GBA? Ik heb er hier nog niet zo heel veel (niks? ;) ) over gelezen
Ik las het in het GBA-topic ja.
Op zich wel vet, alleen heb ik net twee Wonderswan-packs gekocht met deze twee games. (zie eerder in dit topic)
Uiteraard moet ik deze twee op de GBA ook hebben. Deze move was wel te verwachten, omdat het bijne twee identieke apparaatjes zijn (qua functionaliteit).
Alleen wel jammer van het hoge geldklopperij gehalte, want nu is zijn die games op de NES, PSX, Wonderswan, GBA al te verkrijgen. Vast nog wel een console, maar dat weet ik dan weer niet zeker. Och, de GBA-ers kunnen nu ook genieten van het FF-universum, afgezien van Tactics dan.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.