Ik heb hem (FFcc) sinds maandag en hij valt mij ook onwijs mee.
Het geeft me een beetje het gevoel een RPG op de SNES in mooie 3d graphics opnieuw te beleven.
Het verhaal is niet zo vet en uitgebreid als de andere FF delen. Maar zeker de moeite waard en het Combat systeem bevalt mij ook wel, het is wat minder tactisch wat te doen bij vijanden.
Maar je moet bij de gevechten wel beter inschatten wanneer je aanvalt en met wat omdat zelfs bij de minste tegenstander je met een verstand op nul en hakken maar houding het je leven kan kosten.
Ondanks alle slechte verhalen is het voor mij dus absoluut geen miskoop
integenstelling tot FFVIII vroeger, wat ik dus echt een van de mindere delen(3d) vind, zoniet misschien wel de minste.
Dan heb ik hier nog een vreemde tik, waarvan ik mij afvroeg of meerdere mensen die hebben
De meeste delen van de FF serie na deel 3 heb ik uitgespeeld.
Op deel 7 na, waarom vraag je je dan misschien af.
Omdat ik het zonde vind het spel uit te spelen, het heeft me zoveel uur gekost alles te vinden, chocobos te kweken, vechters toernooi te winnen, Ultimate weapons te verzamelen, dat ik er gewoonweg van baal de eindbaas te moeten verslaan en een eind aan het spel te maken.
Heb er ondertussen een goeie 102 uur opzitten terwijl ik bij 50 uur al klaar was de eindbaas om te leggen.
Ik sta met me luchtschip klaar de vulkaan in te vliegen

Nu er nog in en aan de laatste uren FFVII beginnen.
Ik heb het spel al sinds de europese release datum (7 jaar terug ofzo

) en nog is het me niet gelukt die controller op te pakken en dat laatste stukje te doen.