Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.259 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezer schreef op 09 maart 2004 @ 16:36:
Wat de aardige postmeneer nou weer aan me gaf *D
Twee wonderswan consoles met FF1 en FF2 in de doos. Mijn dag is iig weer goed :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes :)

Ik moet 1 en 3 voor de Wonderswan ook nog een keertje kopen, 2 en 4 had ik al. Ik hoop nog steeds ergens een MSX versie van het spel tegen te komen die niet in handen is van een handelaar, die vragen er schrikbarende bedragen voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Antonio: Doe dat verhaal alsjeblieft in het zwart, zo kan iedereen die spoilers lezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vash schreef op 09 maart 2004 @ 17:40:
Antonio: Doe dat verhaal alsjeblieft in het zwart, zo kan iedereen die spoilers lezen :/
Heb er toch bij vermeld dat er spoilers instaan :)

Hoe doe je dat zwart maken btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:47:
[...]

Heb er toch bij vermeld dat er spoilers instaan :)

Hoe doe je dat zwart maken btw
TEKST

lama, kwam veel strenger over dan de bedoeling was |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Marruk op 10-03-2004 09:46 ]

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 09 maart 2004 @ 18:01:
[...]

TEKST

En haal nou gvd onmiddelijk die spoilers weg of zet het in al bhed
Nogmaals er staat bij vermeld dat het spoilers bevat dus hoef je het niet te lezen, maar ik zal het wel zwart maken :S

Al hoewel ik ben geen of ander vriendinnetje of vriendje van jou (waar je mee knikkert) die orders aan neemt. Als je het nou gewoon netjes had gevraagd ok, maar om mij nou bevelen te gaan geven LANDROT.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Ryceck schreef op 05 maart 2004 @ 11:32:
[...]

Mjah... PS hebben :)
Ik heb dus geen PS, zit er wel hard over te denken om een PS2 te kopen om zo toch de hele FF serie te kunnen spelen (FF7 tot en met FFX-2) maar heb er momenteel geen eurie voor. Dus pc-versie moet ik hebben :) Doe mij die van jou verkopen als je er toch niets mee doet :) Zou je zeer dankbaar zijn :>
Ik vind het een beetje lullig om je 4 cdr's te verkopen ;) . Anders hadden we een deal.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:13:
[...]

Netjes :)

Ik moet 1 en 3 voor de Wonderswan ook nog een keertje kopen, 2 en 4 had ik al. Ik hoop nog steeds ergens een MSX versie van het spel tegen te komen die niet in handen is van een handelaar, die vragen er schrikbarende bedragen voor :'(
Zijn er van 3 en 4 ook box-sets te krijgen dan?
Ik heb wel de losse spellen gevonden op eBay, maar geen sets.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezer schreef op 09 maart 2004 @ 20:21:
[...]

Zijn er van 3 en 4 ook box-sets te krijgen dan?
Ik heb wel de losse spellen gevonden op eBay, maar geen sets.
Van 4 wel in elk geval want die heb ik, van 3 heb ik ze nog nooit gezien maar ik kan me niet voorstellen dat die niet bestaat als ze van de andere 3 WSC versies wel box-sets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
[quote]Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:05:
[...]
Al hoewel ik ben geen of ander vriendinnetje of vriendje van jou (waar je mee knikkert) die orders aan neemt. Als je het nou gewoon netjes had gevraagd ok, maar om mij nou bevelen te gaan geven LANDROT.
Nou, bij deze dan.

Maak het alsjeblieft zwart

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Marruk schreef op 09 maart 2004 @ 20:53:
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:05:
[...]

[...]

Nou, bij deze dan.

Maak het alsjeblieft zwart
Zo beter ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 21:03:
[/message]:[/b]

[...]

Zo beter ;) :*)
Ja . En nou kusjes geven enzo en dan zijn we weer vriendjes :>

:+

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

w3sTErGaS schreef op 27 februari 2004 @ 20:08:
Ik ga FFVII nog een keer (2e keer sinds '97 pas!) spelen.
Ik hoor overal dat dit niet kan op een xp1800 met een gf4 ti, is dat zo?
Iemand tips over hoe ik hem aan de praat kan krijgen?
bij mijn oude pc gingen somige dingen wat te snel (xp2400 gf4) zoals het snowboarden en die race op de motor maar voor de rest draaide die prima ....
(wel met nvidia & xp patch ofcourse ....)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Is FFX-2 al opgedoken voor minder dan 50 euro? :?
Mijn krappe inhoud van de bankrekening en de peperdure rijlessen belemmeren mij om het te kopen voor 65 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij alle finals kan je via menu altijd healen met cure(via ability's) ofzo, maar deze optie zie ik niet in FFX-2 :/
Zit dit er gewoon niet in of kijk ik ergens overheen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 09:17:
Bij alle finals kan je via menu altijd healen met cure(via ability's) ofzo, maar deze optie zie ik niet in FFX-2 :/
Zit dit er gewoon niet in of kijk ik ergens overheen??
Druk op je mooie groene knop en daarna :
White Magic -> cure

En presto :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 10 maart 2004 @ 09:47:
[...]

Druk op je mooie groene knop en daarna :
White Magic -> cure

En presto :)
Ur,...heb helemaal geen white magic in menu zien staan :? Kijk vanavond wel weer ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 10:05:
[...]

Ur,...heb helemaal geen white magic in menu zien staan :? Kijk vanavond wel weer ff :)
Moet er wel iemand de Cure ability hebben natuurlijk...ik heb er nog niet naar gekeken trouwens, nog nooit nodig gehad, ik gebruik altijd items voor healen, MP ben ik altijd zuinig op voor in de battles, met name omdat Ethers vrij zeldzaam zijn en Potions helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Je kunt in FFX2 wel curen, moet je natuurlijk wel eerst de White Mage dressphere hebben ;) al je die hebt, heb je het menutje white magic....

Beschouw het als FFX, daar kun je pas curen als Yuna in de party zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

BlackMage schreef op 10 maart 2004 @ 06:36:
Is FFX-2 al opgedoken voor minder dan 50 euro? :?
Mijn krappe inhoud van de bankrekening en de peperdure rijlessen belemmeren mij om het te kopen voor 65 euro :(
Te koop bij play.com voor 48 euro...

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Waar kreeg je die white mage sphere bij dan? Ben ik effe vergeten.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Marruk schreef op 10 maart 2004 @ 13:53:
Waar kreeg je die white mage sphere bij dan? Ben ik effe vergeten.
Chapter 1: Besaid Island als ik het me goed herinner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

dontcare schreef op 10 maart 2004 @ 05:15:
[...]

bij mijn oude pc gingen somige dingen wat te snel (xp2400 gf4) zoals het snowboarden en die race op de motor maar voor de rest draaide die prima ....
(wel met nvidia & xp patch ofcourse ....)
Hij liep wel goed op me gf4 (software rendering) maar ik vond het niks.
Ik heb hem meteen maar op de ps gekocht, toch een stuk beter....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo...net even Crystal Chronicles gehaald.....en meteen maar een Cube, kan ik hem ook nog spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ja, ik zag FF:CC vandaag ook in de winkel liggen.
Tis omdat ik op het moment geen 150,- euro over heb, maar anders had ik nu ook nog een cube gehad met de nieuwe FF :)

Zit trouwens wel in een leuke doos vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:47:
Zoooo...net even Crystal Chronicles gehaald.....en meteen maar een Cube, kan ik hem ook nog spelen :P
Hoor er wat minder positieve verhalen over... Sla hem denk over :)
Haal trouwens Metroid Prime, die moet je absoluut hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ziet er wel vet uit hoor die FF:CC.
Tuurlijk is die 'anders', maar dat is FFXI ook en FFX-2 ook.
Die kun je natuurlijk niet allemaal overslaan omdat ze anders zijn....maar ja, ieder z'n eigen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Misschien niet zo erg belangrijk, maar ik wou dit toch wel even delen. Een priceless scene uit FFX-2. Mogelijk een lichte spoiler, maar niet echt iets om je druk over te maken:

Filmpje
(901 KB, AVI met XviD video en MP3 geluid, gezipt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eerst Castlevania LOI tot een goed einde brengen en dan FFX-2 halen. Waarschijnlijk ook meteen FF-CC erbij, en een extra GBA-GC link kabel om samen met het vriendinnetje de wereld van FF-CC te gaan verkennen :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 20:22:
[...]

Hoor er wat minder positieve verhalen over... Sla hem denk over :)
Haal trouwens Metroid Prime, die moet je absoluut hebben :)
Die verhalen heb ik ook gehoord ja...maar goed, ik sla uberhaupt niks over al is ie nog zo slecht. verzameling moet compleet blijven he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb FF:CC nu 1 uur multiplayer en 2 uur Single player gespeeld.
In tegenstelling tot de berichten tot nu toe was mijn SP ervaring prachtig te noemen en MP is helemaal fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:21:
[...]

Die verhalen heb ik ook gehoord ja...maar goed, ik sla uberhaupt niks over al is ie nog zo slecht. verzameling moet compleet blijven he :)
Bij mij is het meer iets van financeel wat minder hebben en teveel games nog moet gamen :P
Komt later wel als ie wat is afgeprijst... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Vriend van me heeft een GC en zo nu en dan ruilen we eens van console, ideaal en spaart me onnodig veel geld uit :+

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
had ik maar vrienden met een console :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
[inkop modus]
had ik maar vrienden ;(
[/inkop modus]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een eigen bedrijf die je een wegboekhoudbare Gamecube bij de aankoop van Final Fantasy erbij geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
idd :P

btw vraagje aan jullie, in de power unlimited van zo'n 4 jaar terug heeft een special gestaan over final fantasy ter ere van het uitbrengen van FFVIII op de pc.

en nu komt het feit dat ik voor school een presentatie wil houden, en jullie raden het nooit :P, over final fantasy

Ik heb deze PU gehad, alleen kan ik hem nu niet meer terug vinden :(, heeft teovallig iemand van jullie die PU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF:CC doet Nintendo zeker goed; veel Final Fantasy fanaten (fans) die nog geen Cube hadden gaan nu een Cube kopen :) Ik ben een FF fanaat met een GC, maar geen PS2 (dat maakt het een stuk moeilijker) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
idd

btw vraagje aan jullie, in de power unlimited van zo'n 4 jaar terug heeft een special gestaan over final fantasy ter ere van het uitbrengen van FFVIII op de pc.

en nu komt het feit dat ik voor school een presentatie wil houden, en jullie raden het nooit , over final fantasy

Ik heb deze PU gehad, alleen kan ik hem nu niet meer terug vinden , heeft teovallig iemand van jullie die PU?
Ik weet bijna wel zeker dat ik die PU heb....spaar ze namelijk al vanaf 1995 geloof ik. Iig het 3e deel dat uitkwam was mijn eerste.
Maar die info die daar staat kun je op elke willekeurige site ook weer terug vinden.
Bijvoorbeeld deze http://www.finalfantasyinfo.com/ (toevallig eerste hit bij google :P )
Aangezien ik niet zo van inscannen houdt (omdat er tig kilo magazines bovenop dat nummer moeten liggen) adviseer ik je om dit soort sites te gaan gebruiken.
FF:CC doet Nintendo zeker goed; veel Final Fantasy fanaten (fans) die nog geen Cube hadden gaan nu een Cube kopen Ik ben een FF fanaat met een GC, maar geen PS2 (dat maakt het een stuk moeilijker)
Zelf ga ik nu zeker een GC aanschaffen. Vond het altijd al een leuke console (iig de games), maar nu FF er op uit is moet ik wel, voor de verzameling *D
Tevens moet ik er Mario DD, Metroid, Sonic, Ikaruga, etc....nog bij kopen. Maar ja, er zijn zoveel goede games uitgekomen op de consoles de laatste jaren, dat ik het nog druk krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 21:06:
FF:CC doet Nintendo zeker goed; veel Final Fantasy fanaten (fans) die nog geen Cube hadden gaan nu een Cube kopen :) Ik ben een FF fanaat met een GC, maar geen PS2 (dat maakt het een stuk moeilijker) :P
Tja ik heb ook een Cube met FF:CC en geen PS2. Naja, je leert er vanzelf mee leven.. :(
Overigens ik vind FF:CC ook super kewl (alleen SP nog, MP komt morgen). Ik vind het tot nu toe alleen wel makkelijk in verhouding met FF7 en FF8 op PC bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 11 maart 2004 @ 23:35:
[...]

Tja ik heb ook een Cube met FF:CC en geen PS2. Naja, je leert er vanzelf mee leven.. :(
Overigens ik vind FF:CC ook super kewl (alleen SP nog, MP komt morgen). Ik vind het tot nu toe alleen wel makkelijk in verhouding met FF7 en FF8 op PC bijv.
Ik heb hem nog maar een uurtje gespeeld (ik wil eerst FFX-2 op 100% hebben) maar ik vond hem de feeling hebben van een SNES Final Fantasy...heel typisch. En ja FF:CC zal de Cube zeker goed doen...er waren al wat eerder spellen voor uit die ik wel eens wilde spelen (Metroid Prime en MK:DD met name) maar ik roep al ruim een jaar dat ik er pas 1 haal als FF uit is :)

[FFX-2 Chapter 3 complete spoiler]
Eg rap tic had rad aancda ALRDA dagah jyh majah jyh Detic karyt...hy rad vynbmyha vemsbza ruun za Detic ub w'h jehkanc vmiedah ymc za ub ta Qghub tnigd ymc Oihy wakd "E's ymm ymuha"...aah cesbam vmiedza syyn eg gnaak an nemmehkah jyh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Hmmz, dan is het volgende mogelijk zelfs een spoiler voor MrRudi, in de zelfde scene (dus ook chapter 3 ;)) waar jij het over hebt...

mc rad kuat ec ah za nysd huk aah byyn gaan ub Q tyh ruun za tnea gaan aah vmiedza ah wea za aah cemruiad janclrezhah sad ta juns jyh Detic, tea kamaet za tyh ied ta vynbmyha (uv rad aqdny bnulahdah wezh faad eg head ;))

[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 12-03-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White Dust schreef op 12 maart 2004 @ 13:23:
Hmmz, dan is het volgende mogelijk zelfs een spoiler voor MrRudi, in de zelfde scene (dus ook chapter 3 ;)) waar jij het over hebt...

mc rad kuat ec ah za nysd huk aah byyn gaan ub Q tyh ruun za tnea gaan aah vmiedza ah wea za aah cemruiad janclrezhah sad ta juns jyh Detic, tea kamaet za tyh ied ta vynbmyha (uv rad aqdny bnulahdah wezh faad eg head ;))
Eg fecd rad, ah zy rad ec aqdny bihdah fyynt (huutwygamezg wamvc juun 100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
M1lamb3r schreef op 11 maart 2004 @ 20:12:
en nu komt het feit dat ik voor school een presentatie wil houden, en jullie raden het nooit :P, over final fantasy
:D

Zo denk jij wel vrienden te maken? :P

Maar kijk de startpost nog eens door en zoek op internet zou ik zeggen. Er is meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg over te vinden voor een spreekbeurt zou ik zeggen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een geschiedenislesje kan ik je wel geven :P aangezien ik in 1987 al achter de eerste Final Fantasy zat (en er geen kloot van begreep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nou ik heb al bergen met info gevonden, maar ik kon nog geen goede NL site erover vinden (en de luie IT student die ik ben heeft leiver NL info minder werk :P), btw ik ben nu weer bezig met FF VIII, maar wanneer is het nou eik het beste moment om diablos uit te dagen? vroeg of laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
M1lamb3r schreef op 12 maart 2004 @ 15:20:
nou ik heb al bergen met info gevonden, maar ik kon nog geen goede NL site erover vinden (en de luie IT student die ik ben heeft leiver NL info minder werk :P), btw ik ben nu weer bezig met FF VIII, maar wanneer is het nou eik het beste moment om diablos uit te dagen? vroeg of laat?
Vroeg, want dan heeft diablos veeeel minder HP dan dat je hem uitdaagt op lvl 40 bijvoorbeeld. Dan is hij heel moeilijk.

Dus zo snel mogelijk aan beginnen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over FF:CC, kunnen sommige puzzels (of allemaal :)) alleen met 4 personene gedaan worden? Ik doel op bepaalde switchen die ingedrukt moeten worden, zijn er vaak 4. Ik kan niets vinden wat ik erop kan leggen, zat net te denken 'misschien gravity spell?', dat heb ik als enige nog niet geproeerd. Ik heb zelf alleen FF:7 op PC, nooit echt veel aan gedaan, door de turn-based combat. Ik vind dit spel wel leuk, zelfs met 1 GBA is het wel leuk, doordat je je map kunt zien (en andere velden, ligt eraan hoe je dat beestje laat verven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Weet er iemand of er een FFVII (piggyback) guide bestaat?
Wil namelijk het liefst alles van dezelfde auteur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
CRu5H0n3 schreef op 13 maart 2004 @ 02:13:
Weet er iemand of er een FFVII (piggyback) guide bestaat?
Wil namelijk het liefst alles van dezelfde auteur hebben.
Die bestaat wel....alleen kan ik hem even niet vinden op de bekende sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik heb nu crimson sphere 9 gekregen, ook al gekeken enzo, maar kan je er ook een dress sphere van laten maken? Of heeft ie verder geen doel anders dan als een soort sleutel te dienen in dat ravijn en als filmpje?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

inXs schreef op 14 maart 2004 @ 12:44:
Ik heb nu crimson sphere 9 gekregen, ook al gekeken enzo, maar kan je er ook een dress sphere van laten maken? Of heeft ie verder geen doel anders dan als een soort sleutel te dienen in dat ravijn en als filmpje?
dat laatste :)
inXs schreef op 07 maart 2004 @ 18:21:
[...]
Naja je bent nog niet echt ver merk ik, als je wat verder komt wordt het een stuk spannender en komt het verhaal wat beter eruit. Het is wel dik ingewikkeld af en toe :D
en dat zegt iemand die net sphere 9 krijgt :D

[ Voor 34% gewijzigd door CrushOne op 14-03-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja kweet het :P maar ken mensen die het spel ook hebben en alang klaar zijn ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op 14 maart 2004 @ 17:41:
Ja kweet het :P maar ken mensen die het spel ook hebben en alang klaar zijn ;)
Ik heb hem ook al uit maar ik speel de eerste keer nooit met guide (dat haalt de verrassing er af) en speel nooit de sidequests. Nu ben ik voor de tweede keer bezig en ga ik voor de 100%....ik zit nu op 76% trouwens dus het gaat de goede kant op :) ik probeer ook zoveel mogelijk dressspheres op 100% te krijgen maar dat lukt niet in 1 ronde dat kan ik je wel vertellen, of je moet gigantisch veel tijd spenderen aan alleen maar knokken :) ik heb nu warrior, gun mage (Paine), thief, dark knight (rikku) en black mage, white mage (Yuna) op 100% en ben een heel end met respectievelijk Berserker, Samurai en Gunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 00:29:
[...]

Ik heb hem ook al uit maar ik speel de eerste keer nooit met guide (dat haalt de verrassing er af) en speel nooit de sidequests. Nu ben ik voor de tweede keer bezig en ga ik voor de 100%....ik zit nu op 76% trouwens dus het gaat de goede kant op :) ik probeer ook zoveel mogelijk dressspheres op 100% te krijgen maar dat lukt niet in 1 ronde dat kan ik je wel vertellen, of je moet gigantisch veel tijd spenderen aan alleen maar knokken :) ik heb nu warrior, gun mage (Paine), thief, dark knight (rikku) en black mage, white mage (Yuna) op 100% en ben een heel end met respectievelijk Berserker, Samurai en Gunner.
Er gaat de ronde dat je 100% niet in 1x kan halen. En, als je dingen vergeet tijdens je 1e ronde, ook niet in 2x.

Weet jij trouwens of er een piggyback van FFVII bestaat Rudi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel eerste keer ook altijd voor het verhaal en 2de keer voor de 100% :)
Alleen bij FFX de volle 100% niet gehaald, vond de side-quests etc. gewoon te min en onacceptabel :)

Heb zelf nooit een PiggyBack FFVII guide gezien, heb hem zelf van Brady, de rest van Piggy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb zelfs nog de zwartwit PC versie van die guide, wordt straks nog een collector's item ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:56:
Vraagje over FF:CC, kunnen sommige puzzels (of allemaal :)) alleen met 4 personene gedaan worden? Ik doel op bepaalde switchen die ingedrukt moeten worden, zijn er vaak 4. Ik kan niets vinden wat ik erop kan leggen, zat net te denken 'misschien gravity spell?', dat heb ik als enige nog niet geproeerd. Ik heb zelf alleen FF:7 op PC, nooit echt veel aan gedaan, door de turn-based combat. Ik vind dit spel wel leuk, zelfs met 1 GBA is het wel leuk, doordat je je map kunt zien (en andere velden, ligt eraan hoe je dat beestje laat verven).
(Lichte Spoiler)
Zover ik weet moet je alle switches in je eentje (SP) kunnen activeren (gebruik ook de kelk)

Het is echt een mooi spel; Alleen in multiplayer is ook geinig (hang alleen één GBA aan je GC en kies de multiplayer optie) alleen is het wel lastig, je moet zelf steeds met de kelk lopen slepen ;) (door dat er een GBA-GC kabel bij het spel zat kan ik nu mijn 2 GBA's (SP en de 'gewone') aan de GC hangen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRu5H0n3 schreef op 15 maart 2004 @ 01:31:
[...]

Er gaat de ronde dat je 100% niet in 1x kan halen. En, als je dingen vergeet tijdens je 1e ronde, ook niet in 2x.

Weet jij trouwens of er een piggyback van FFVII bestaat Rudi?
Volgens mijn guide kun je 100% in 1 keer halen, dus daar ga ik zolang ook nog maar vanuit. Het overzicht met acties en percentages klopt tot nu toe in elk geval perfect. Ik heb 76% waar ik 76% zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind niet altijd de PiggyBack guides goed, bijvoorbeeld die van FFIX.
Werdt constant gerefereerd naar PlayOnline.com, handig als je geen inet had :/
Je koopt zo boek voor alle secrets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
De Bradygames guide had ook telkens verwijzingen naar Playonline.com bij FFIX
Beetje jammer wel, want daar kon je dan extra info vinden over bepaalde monsters en secrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

De eerste final fantasy XII trailer is uit :9~ :9~

final fantasy XII trailer

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 15-03-2004 18:43 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ziet er iig wel vet uit.

Beetje FFX-achtig op het eerste gezicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

Square-Enix zou eigenlijk een 'nieuwe' FFVII moeten maken. Dus wel hetzelfde verhaal (beter dan het origineel KAN gewoon bijna niet) maar betere grahics en een hele hoop extra's. :9~
En dan porten naar PC, PS2 en GC of zo.
Dan komt er echt een droom uit voor vele FF fanatics...
(voor mij enniewee ckers ;) )

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:58
Denk dat enkel een remake van FF7 weinig fans zal bekoren...Als ze het zouden doen(wat imo echt niet gaat gebeuren), dan zullen ze wat dingen moeten toevoegen die in het ori verhaal passen(FF7 Extended Version :P ), zonder dat er ook maar één ding in het verhaal aan te passen. FF7 in zijn pure vorm speel ik nog steeds met veel plezier(mja FSAA is natuurlijk niet verkeerd :) ) en wat extra polygonen hebben voor mij iig geen meerwaarde.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

FFVII-2 lijkt me erg sterk, aangezien er echt een eind aan FFVII zit.
Maar bij FFX-2 lijkt dat ook te kunnen, sow... ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op 17 maart 2004 @ 13:43:
FFVII-2 lijkt me erg sterk, aangezien er echt een eind aan FFVII zit.
Maar bij FFX-2 lijkt dat ook te kunnen, sow... ;)
Omdat een gigantische hoeveelheid fans het einde van FFX niet af vonden ja, of er in elk geval ontevreden over waren (waaronder ikzelf). FFVII-2 zou ik persoonlijk een veel slechter idee vinden. Eerst maar een FFXII afwachten, en dan zal de volgende wel PS3 worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen FF:CC schijnt het toch goed te doen want de gamecube krijgt nog een FF titel hier een bericht van gamer.nl
Na het afleveren van het multiplayerspektakel Final Fantasy: Crystal Chronicles, is het team achter deze game inmiddels begonnen aan een nieuwe game gebaseerd op deze franchise. Ook deze titel zal exclusief voor Nintendo's console verschijnen. Veel is er nog niet over bekend, hoewel de titel de komende E3 show getoont zou gaan worden.
Wel gaan er enkele zeer interessante geruchten de ronde over deze aankomende titel. Zo zou het gaan om een game welke de settings van FFVII, FFVIII en FFIX combineert. Gezien deze drie games qua stijl redelijk uiteen lopen, zou dit kunnen betekenen dat ze via portalen met elkaar verbonden zijn. Dit was ook al terug te zien in Kingdom Hearts. Het zou echter ook goed kunnen dat het hier remakes van de drie RPG's betreft. Hierover gingen namelijk al vrij lang verhalen in het rond.

Hoet het ook zei, we zullen waarschijnlijk nog tot de E3 show in mei moeten wachten, voordat er meer informatie naar buiten gebracht gaat worden.
Klinkt goed. Hopelijk gaat Square nog meer games voor Nintendo maken in de toekomst

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is sielug :'(

Is dat verdomde concert van Uematsu gewoon uitverkocht voordat ik kaartjes kon reserveren :( Ik ga nog maar es proberen via mijn vele relaties te kijken of ik er nog aan kan komen maar ik heb verdomde weinig hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Ik heb een cube maar FF CC lijkt me 10x niks, misschien als multiplay leuk, maar als je het als andere FF delen wil moet je dit niet hebben.

Ben zelf voor het eerst bezig met FFVIII en heb ondertussen 7uur op het klokje staan, hij bevalt goed!
Laguna is wel cool btw. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op 17 maart 2004 @ 22:49:
Ik heb een cube maar FF CC lijkt me 10x niks, misschien als multiplay leuk, maar als je het als andere FF delen wil moet je dit niet hebben.

Ben zelf voor het eerst bezig met FFVIII en heb ondertussen 7uur op het klokje staan, hij bevalt goed!
Laguna is wel cool btw. 8)
"I dreamt I was a moron."

:P

Ik blijf FFVIII de minste van de next-gen Final Fantasies vinden trouwens, maar echt slecht is er geeneen gelukkig. Wat ik van m'n vrienden van FF:CC heb gehoord is die in single player ook heel erg leuk, dus het schijnt mee te vallen. Ik heb hem zelf nog niet gespeeld...eerst FFX-2 voor de 2de keer uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Kun je FF:CC ook in je eentje met de GBA spelen en geeft dit voordelen ten opzichte van de standaard controller? Heb al wel een GBA met FF:Tactics maar nog geen GC, maar die gaat er wel komen als ik met FFX-2 (en nog een aantal oudere) klaar ben ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Ik heb hem (FFcc) sinds maandag en hij valt mij ook onwijs mee.
Het geeft me een beetje het gevoel een RPG op de SNES in mooie 3d graphics opnieuw te beleven.

Het verhaal is niet zo vet en uitgebreid als de andere FF delen. Maar zeker de moeite waard en het Combat systeem bevalt mij ook wel, het is wat minder tactisch wat te doen bij vijanden.
Maar je moet bij de gevechten wel beter inschatten wanneer je aanvalt en met wat omdat zelfs bij de minste tegenstander je met een verstand op nul en hakken maar houding het je leven kan kosten.

Ondanks alle slechte verhalen is het voor mij dus absoluut geen miskoop
integenstelling tot FFVIII vroeger, wat ik dus echt een van de mindere delen(3d) vind, zoniet misschien wel de minste.

Dan heb ik hier nog een vreemde tik, waarvan ik mij afvroeg of meerdere mensen die hebben :+

De meeste delen van de FF serie na deel 3 heb ik uitgespeeld.
Op deel 7 na, waarom vraag je je dan misschien af.
Omdat ik het zonde vind het spel uit te spelen, het heeft me zoveel uur gekost alles te vinden, chocobos te kweken, vechters toernooi te winnen, Ultimate weapons te verzamelen, dat ik er gewoonweg van baal de eindbaas te moeten verslaan en een eind aan het spel te maken.
Heb er ondertussen een goeie 102 uur opzitten terwijl ik bij 50 uur al klaar was de eindbaas om te leggen.

Ik sta met me luchtschip klaar de vulkaan in te vliegen :X Nu er nog in en aan de laatste uren FFVII beginnen.
Ik heb het spel al sinds de europese release datum (7 jaar terug ofzo :? ) en nog is het me niet gelukt die controller op te pakken en dat laatste stukje te doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

volder schreef op 18 maart 2004 @ 12:23:
dat hij FF7 niet durft uit te spelen
Ga je schamen jij!
Het verhaal is zo mooi en het einde is goed, dat MOET je gewoon zien...

Snel achter die console!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Schop:
http://www.ffx2.net/forums/showthread.php?t=30092
FF-X3 is al te koop vanaf 1997 :Y)

FF-X en vooral FF-X2 zouden prequals zijn van FFVII. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
FastBunny schreef op 19 maart 2004 @ 16:26:
Schop:
http://www.ffx2.net/forums/showthread.php?t=30092
FF-X3 is al te koop vanaf 1997 :Y)

FF-X en vooral FF-X2 zouden prequals zijn van FFVII. :)
Tja, ik vind dat dus zo'n dikke bullshit. Shinra en die cutscene over energie extracten uit de Farplane enzo, dat zijn gewoon als grap bedoelde knipogen naar FF7. Net zoals de tekst in FF9: "no cloud, no squall shall hinder us". Gewoon een grapje van de makers, voor de fans van FF. Maar dan zijn er dus weer mensen die dat perse serieus moeten gaan nemen, en dan krijg je dus verhalen zoals die zogenaamde connectie tussen FF7 en FFX met alle theorieën van dien. Necron uit FF9 is toch ook niet in het geheim eigenlijk Yoda uit Star Wars, alleen maar omdat ie iets soortgelijks zegt? Get a life, people!

[ Voor 11% gewijzigd door Devil N op 19-03-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Devil N schreef op 19 maart 2004 @ 16:29:
[...]

Tja, ik vind dat dus zo'n dikke bullshit. Shinra en die cutscene over energie extracten uit de Farplane enzo, dat zijn gewoon als grap bedoelde knipogen naar FF7. Net zoals de tekst in FF9 "No cloud, no squall shall hinder us". Gewoon een grapje van de makers, voor de fans van FF. Maar dan zijn er dus weer mensen die dat perse serieus moeten gaan nemen, en dan krijg je dus verhalen zoals die zogenaamde connectie tussen FF7 en FFX met alle theorieën van dien. Get a life, people!
Ja die zin uit FF9 vond ik ook erg leuk :) Leuke knipoog ja. Denk ook dat die mensen die die sites gemaakt hebben wel erg ver denken, terwijl Square het meer als knipogen bedoeld heeft. Maar ze hebben ook zogenaamd een interview gehad met iemand die het bevestigd :?

Nou ja ik ga er niet wakker om liggen ofzo ;) Vond het wel een grappig berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik speel Final Fantasy al heel lang, maar 't moment dat ik 't saai begin te vinden is nu toch wel gekomen... :'(
Ik heb niet echt veel zin om nog verder te spelen bij FF-X2 (Na 20 uurtjes)

IK speel Final Fantasy al vanaf deel 4 op de SNES.

Hopelijk komt 't doordat er weinig vernieuwing zit in deel X2 en omdat ik dat hele dress gebeuren maar nix vind :(

Owja, en ik kan dr nog aan toevoegen dat ik de kwaliteit van de muziek ook beneden "FF niveau" vind :'(
De muziek was altijd toch wel iets wat FF speciaal maakte voor mij.

[ Voor 28% gewijzigd door Flint op 19-03-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje erg ver gezocht. De 'levenskracht van de planeet' die genoemd wordt in FFX-2 wordt in bijna elke FF wel in de een of andere vorm gebruikt...de GAIA boom in FF9 bijvoorbeeld...heeft dat ook een link? Natuurlijk kun je er zo omheen lullen dat Shinra de grondlegger is van shinra corp, ik kan ook een link verzinnen dat Yuna en Tidus de ouders zijn van een gezond nest moogles die Mog Central op hebben gezet 800 jaar voordat Zidane brieven moet gaan bezorgen :P

[edit]
En dat 'bevestigende interview' is met Nojima...die na FF7 weg is gegaan - of ontslagen is - bij Square....dus hoe geloofwaardig is die knakker?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 16:38:
[...]
ik kan ook een link verzinnen dat Yuna en Tidus de ouders zijn van een gezond nest moogles die Mog Central op hebben gezet 800 jaar voordat Zidane brieven moet gaan bezorgen :P
[...]
Kom maar! ik geloof er geen barst van! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Lekker bullshit inderdaad ;)
Nojima: Yes, actually. After Shinra quit the Gullwings he got enormous financial backing from Rin and went to the Farplane to start extracting the Mako energy used by the Vegnagun. But the system for utilizing this energy could not be completed in his generation, so far in the future when space travel was possible, the Shinra Company was founded on another planet... or something like that. That would be a thousand years or so from this game's story.
Alleen was space travel nog niet helemaal mogelijk in FF VII. De eerste raket, voor een rondje in de ruimte wordt afgeschoten met Cloud en de hele party er in ;)
En dit is alleen nog maar het eerste stukje van dat interview. De rest ga ik al niet eens meer lezen ;)

Affijn, lekker vergezocht

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 20-03-2004 11:30 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

FFX2 Chapter 5 - Bevelle

Pah hi eh ta Jey Ehvehedu tuut ah jantanv yyh rad wyyeah... Tysh, fyd ec tyd aah kafamteka (ah suaemezga) tihkauh, pah ub majam 43 tyyn eh kakyyh ah wed hi (vmuun 80-100) ub majam 78, ah huk wezh ta suhcdanc janclrneggamezg suaemezg.

Syyn ylr, tyd Lyd Heb kajymmadza fem fam rambah :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in FF IX bezig met de chocobo treasure side-quest, alleen ik kan op "The Lost Continent" geen enkele plek vinden om een chocobo te roepen! (van die voetafdrukken op de grond)
K heb nu de rode chcobo, en deze kan door water, over land en over bergen enzo, maar nog niet door het diepe water, dus kan niet vanaf een ander continent lopen. Weet iemand waar je op The Lost continent een chocobo "oproep" plek kan vinden?? bedankt!!

P.S. Kan ook niet lopend vanaf de chcobo lagoon, want geen enkel stuk van het ondiepe water sluit aan op een strandje. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Is er in FF IX ook een chocobo quest?

Ik dacht alleen in FFVII
(ps. ik heb FF IX niet helemaal tot het eind gespeeld, dus weet ik het niet zeker natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

White Dust schreef op 20 maart 2004 @ 23:50:
FFX2 Chapter 5 - Bevelle
Lyd Heb kajymmadza
??ah tyd ec?

[ Voor 5% gewijzigd door CrushOne op 22-03-2004 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damtheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:52
Lyd Heb ec waan accahdeaam dakah ta ciban puccac. Ymc za raymdr eh rad kaam ec ah za rapd ta lyd heb kaaxiebbat tyh tua za 9999 tysyka ban yddylg.

Ah tua tyh syyn aahc Kihhan Dnekkan Rybbo :B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Lyd Heb gnezk za ub vmuun 40 ymc za Pmylg Amasahdym rapd jancmykah, raavd ymc ubdea CUC ???? fyd an juun wunkd tyd za ub muf RB 9999 tysyka ied taamd, tyd cysah sad dnekkanrybbo mjm. kaavd raam ank maiga avvaldah ;)

hmmz... ik moet voortaan toch eens de laatste reply lezen :X :+

[ Voor 9% gewijzigd door White Dust op 22-03-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Eindelijk is het pakketje aangekomen. Na meer dan een maand onderweg te zijn geweest (mede omdat de douane het had onderschept :( )is het er eindelijk.
M'n nieuwe muziek van FF:
Afbeeldingslocatie: http://www.freezco.com/Pics/FF%20Music%20cd's%2026-3.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Jan_V op 26-03-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:58
Yep. Deze quest is nog lang ook.
Freezer schreef op 22 maart 2004 @ 01:36:
Is er in FF IX ook een chocobo quest?

Ik dacht alleen in FFVII
(ps. ik heb FF IX niet helemaal tot het eind gespeeld, dus weet ik het niet zeker natuurlijk)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:50:
Ik ben nu in FF IX bezig met de chocobo treasure side-quest, alleen ik kan op "The Lost Continent" geen enkele plek vinden om een chocobo te roepen! (van die voetafdrukken op de grond)
K heb nu de rode chcobo, en deze kan door water, over land en over bergen enzo, maar nog niet door het diepe water, dus kan niet vanaf een ander continent lopen. Weet iemand waar je op The Lost continent een chocobo "oproep" plek kan vinden?? bedankt!!

P.S. Kan ook niet lopend vanaf de chcobo lagoon, want geen enkel stuk van het ondiepe water sluit aan op een strandje. :'(
Weet echt niemand het?? :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Op www.gamefaqs.com zou je het wel moeten kunnen vinden ;)

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

*zucht*

Heb gister FFX2 op 100% uit gespeeld... inmiddels een stuk of drie keer vanaf de laatste savesphere op gestard alleen op de laatste cutscenes te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

White Dust schreef op 29 maart 2004 @ 22:27:
*zucht*

Heb gister FFX2 op 100% uit gespeeld... inmiddels een stuk of drie keer vanaf de laatste savesphere op gestard alleen op de laatste cutscenes te kijken...
beetje de moeite? ik bedoel de tijd die je erin stopt voor 100% itt het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat ik op 99.8% ga uitkomen ofzo :'( maar ik heb ook ergens gelezen dat je bij 96% of hoger het perfecte einde al kan krijgen dus daar hoop ik dan maar op :) (en anders heb ik weer een reden om hem nog een keer te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:49:
Ik ben bang dat ik op 99.8% ga uitkomen ofzo :'( maar ik heb ook ergens gelezen dat je bij 96% of hoger het perfecte einde al kan krijgen dus daar hoop ik dan maar op :) (en anders heb ik weer een reden om hem nog een keer te spelen).
wat is er mis gegaan dan>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRu5H0n3 schreef op 30 maart 2004 @ 01:39:
[...]

wat is er mis gegaan dan>?
Volgens mij heb ik of in CH1/2 iets op Gagazet vergeten ivm de gesprekken met de Ronso, of ik heb iets fout gedaan bij het commsphere netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

ai jaj jaj dat wordt overnieuw beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRu5H0n3 schreef op 30 maart 2004 @ 19:42:
ai jaj jaj dat wordt overnieuw beginnen :D
Ik speel hem eerst ff uit met de happy ending hoor...daarna Crystal Chronicles uitspelen, en dan zie ik wel of ik nog een keer overnieuw begin (waarschijnlijk wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

commsphere is inderdaad heel erg precies, je moet bijvoorbeel de derde keer als je er door heen praat twee keer met Isaaru praten (Zanarkand Ruins)

Eerlijk gezegt, ik heb er een 100% guide bij gehad, niet volledig gebruikt maar hier en daar wel...
CRu5H0n3 schreef op 29 maart 2004 @ 23:58:
[...]

beetje de moeite? ik bedoel de tijd die je erin stopt voor 100% itt het einde.
Ik ga niet drie keer vanaf het einde op starten omdat ik het maar een matig einde vind :+ echt een geweldig spel...
Ik zal nu maar weer eens vanaf X, The Eternal Calm en daarna X2 spelen, denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ Nou, een vriend van mij kwam ff zijn zilveren mem card laten zien en zijn FFX-2 savegame....wat doet ie....over mij heen saven |:( Kan ik opnieuw beginnen en was net bij het einde,...speel hem dit keer dan maar voor de 100% en zie het einde over 2 maanden wel...
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.