Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Anoniem: 52687 schreef op 21 mei 2004 @ 19:23:
Wat vinden jullie van FF:CC? :)
Heb hem net 30 min. gezien bij een vriend en moet zeggen, ben er erg gecharmeerd door :)
Erg fantasy in tegenstelling tot FFX & FFX-2 wat ik jammer vind bij die delen.

Ow, zit bij de guide bij de side-quest's,..denk dat die deze week af is of volgende week.Even kijken hoe het met de grootte zit anders moet ik de illustratie's wat lelijker maken / weghalen...
Daarna begin ik aan de Xenogears guide met behoorlijk wat tekst :P
Wat mij betreft kan FF:CC niet in de schaduw staan van zo ongeveer elke 'echte' FF. Het is best een leuk spel maar het ontbreekt aan:
- echte karakters (je kan je echte karakter samenstellen, dus echte achtergronden heb je niet)
- storytelling is minimaal
- real-time battles vind ik niet bij een FF passen

Echt lang heb ik het nog niet gespeeld (paar uurtjes) maar echt 'gegrepen' door het spel ben ik ook nog niet moet ik zeggen.

[edit]
En HIER kun je wat nieuwe merchandise bekijken van mijn verzameling :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 21-05-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Hee... een dejavu gevoel :P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31783/full.jpg
Closups:
Pain Yuna Rikku

Maar over CC ben ik het wel eens met MrRudi.
Maar goed, Ker Plunk, wat is jou definitie van fantasy dan? alles wat in een middeleeuwse wereld af speelt? Wat mij betreft is FFX/X2 net zo fantasy als de spellen die in een middeleeuwse fantasy wereld af spelen :P

[ Voor 60% gewijzigd door White Dust op 22-05-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Laat ik dan maar eens mijn verzameling Final Fantasy X exemplaren tentoonstellen :P

Afbeeldingslocatie: http://users.lichtsnel.nl/~nldp/images/ffxboxes.jpg

Van links naar rechts: PAL, International, originele Japanse versie.

En nog even een TV-foto van de Japanse FFX:

Afbeeldingslocatie: http://users.lichtsnel.nl/~nldp/images/ffxntscj.jpg

Ik ben momenteel bezig m'n Katakana bij te spijkeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 22 mei 2004 @ 12:26:
Laat ik dan maar eens mijn verzameling Final Fantasy X exemplaren tentoonstellen :P

[afbeelding]

Van links naar rechts: PAL, International, originele Japanse versie.

En nog even een TV-foto van de Japanse FFX:

[afbeelding]

Ik ben momenteel bezig m'n Katakana bij te spijkeren :P
En daar denk je wat aan te hebben? Van de 17 karakters in de screenshot zijn er precies 3 katakana :P Ik heb FF7 ook in het Japans uitgespeeld maar voor m'n lol doe ik het echt niet meer. Net zomin als dat ik (voorlopig) van plan was om alle versies van 1 en hetzelfde spel te verzamelen. Het is al moeilijk genoeg om gewoon alle games te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 2557 schreef op 22 mei 2004 @ 15:40:
[...]

En daar denk je wat aan te hebben? Van de 17 karakters in de screenshot zijn er precies 3 katakana :P Ik heb FF7 ook in het Japans uitgespeeld maar voor m'n lol doe ik het echt niet meer. Net zomin als dat ik (voorlopig) van plan was om alle versies van 1 en hetzelfde spel te verzamelen. Het is al moeilijk genoeg om gewoon alle games te hebben :)
Tja, de cutscenes kan ik niet volgen, maar dat probeer ik ook niet eens. Ik weet toch al hoe 't verhaal gaat, dus ik hoef 't toch niet te kunnen volgen. 't Is wel leuk om de verschillen te horen in stemmen en acteerwerk.
Waar katakana leren wel erg van pas komt is in de menu's. De meeste termen zijn vrijwel rechtstreeks uit het Engels overgenomen, dus dat is over het algemeen goed leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

White Dust schreef op 22 mei 2004 @ 11:11:

Maar goed, Ker Plunk, wat is jou definitie van fantasy dan? alles wat in een middeleeuwse wereld af speelt? Wat mij betreft is FFX/X2 net zo fantasy als de spellen die in een middeleeuwse fantasy wereld af spelen :P
Vind dat FFX/X2 iets missen ten opzichte van de oudere FF's. X had het nog een beetje maar bij X-2 ontbreekt het totaal. Dit is natuurlijk slechts mijn eigen mening en er zullen vast personen zijn die juist FFX heel erg fantasy vinden. Ten eerste de speech, heb zelf liever text-ballonetjes. FFX/X2 speelt zich wat meer op een 'normalere' wereld af. Het is wat meer ge-westenaardiseert ( wat een woord :{ ) ..kan hem moeilijk in woorden omschrijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 22 mei 2004 @ 15:58:
[...]

Tja, de cutscenes kan ik niet volgen, maar dat probeer ik ook niet eens. Ik weet toch al hoe 't verhaal gaat, dus ik hoef 't toch niet te kunnen volgen. 't Is wel leuk om de verschillen te horen in stemmen en acteerwerk.
Waar katakana leren wel erg van pas komt is in de menu's. De meeste termen zijn vrijwel rechtstreeks uit het Engels overgenomen, dus dat is over het algemeen goed leesbaar.
Sterker nog, het katakana alfabet bestaat alleen maar om Engelse termen in het Japans te schrijven :) Namen en inderdaad menu's worden vaak in Katakana geschreven. Je ziet gelukkig steeds minder dat Japanners hun naam nog echt in Kanji schrijven. Hoewel, als je die Japanse FFX uitspeelt zul je er zat tegenkomen in de aftiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik hoop bij toekomstige FF dat ze nokken met die irri side-quest's :P FFX-2 is gelukkig minder als bij FFX. Een deel zoals FFX-2 hoeven ze voor mij niet meer te maken ( sorry Rudi :P ) Leuk tussendoortje, maar slap verhaal en 75% van de game zag je al in deel X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110676

hallo,

ik heb een tijd geleden bij een vriend het spel final fantasy viii gespeeld ik vind dit spel leuk en wil het graag kopen. waar kan ik dit spel goedkoop kopen alvast bedankt. eh... voor de pc

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 110676 op 22-05-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 22 mei 2004 @ 16:02:
een 'normalere' wereld af. Het is wat meer ge-westenaardiseert ( wat een woord :{ )
"verwesterd" beste Ker Plunk "verwesterd" :P

Wat ook onzin is aangezien JUIST in FFX ze meer Aziatische invloeden in de architectuur en karakters hebben gestopt dan andere delen. zie ook interviews op de bonus DVD, daar zeggen ze het zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 110676 schreef op 22 mei 2004 @ 22:11:
hallo,

ik heb een tijd geleden bij een vriend het spel final fantasy viii gespeeld ik vind dit spel leuk en wil het graag kopen. waar kan ik dit spel goedkoop kopen alvast bedankt. eh... voor de pc
In de winkel geef ik je een kans van 0%
Als het voor de PSOne was, dan had je nog kans om hem in de budgetbakken te vinden of zo.
Als ik jouw was zou ik op eBay gaan zoeken naar FFVIII, daar wordt hij nog regelmatig aangeboden. Wel op eBay.com dan, want hier in NL wordt er weinig aan deze games gehandeld.
Ook kun je marktplaats proberen. Hier zitten veel meer nederlanders op dan op ebay, dit omdat het makkelijker is en vooral gratis.

Gelukkig heb ik hem vroeger al gekocht toen die nog 40 gulden was. Een week later zag ik FFVII staan voor 50 gulden. Toen dacht ik: 'Laat ik nog maar ff wachten, want dan prijzen ze deze zometeen ook wel af'. Dit was een van de grootste fouten van m'n leven.....tot nu toe dan :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:15

inXs

known as inXs

FF8 met hex editor oont B) (ja na 2x uitgespeeld te hebben, moest ik het proberen :P )

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo ik wil graag deze kopen:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=62053&sspagename=WDVW

is dit een goed idee of kan ik hem goedkoper ergens anders krijgen??
er komt volgens mij $10 verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110676 schreef op 23 mei 2004 @ 15:42:
hallo ik wil graag deze kopen:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ory=62053&sspagename=WDVW

is dit een goed idee of kan ik hem goedkoper ergens anders krijgen??
er komt volgens mij $10 verzendkosten bij.
De goedkoopste die ik de laatste drie maanden heb gezien was $21. De gemiddelde prijs voor FFVIII voor de PC ligt toch wel rond de $30. Dus lijkt me een prima deal die je hebt uitgekozen. Zou ik het voor doen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verkocht waar kan ik hem nog meer kopen it te zoeke kan nergens vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Damn... nooit geweten dat FFVIII voor de PC zo duur zou zijn :o Ik bedoel, nieuw heb ik er iets van veertig gulden voor neer gelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Moet je FFVII voor de PC eens zoeken.
En dan niet de platinum/budget versies.....alhoewel die ook wel prijzig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy aait z'n FFVII PC versie. Staat mooi naast m'n FFVII PSX versie (helaas is de PSX versie een platinum.....).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo egt bedankt dat je het opgezocht maar je kan er alleen betalen met credit card en ie heb ik nog niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb er zoveel gevonden maar alleen met credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110676 schreef op 24 mei 2004 @ 15:20:
Uhh ja...zaken die niet meer in de winkel verkrijgbaar zijn kopen zonder creditcard kun je in 99.99% van de gevallen wel vergeten. Haal een creditcard dus :)

Ik heb omdat ik zo fucking aardig ben ook nog even bij Final Fantasy Goodies en Dimension Plus gekeken (2 Nederlandse winkels, waar je via bank kan betalen) of ze FFVIII voor de PC hebben maar dat is dus niet het geval :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

* Creepy aait MrRudi. Aardig van je :)

FF VII tot en met IX zijn voor de Playstation nog wel te vinden. Dus als je FF VIII echt zo graag wilt spelen zit er niks anders op dan er een Playstation (1 of 2) bij te kopen.

FF VIII speelt naar mijn mening stukken lekkerder op een playstation met dualshock controller, zodat meteen weet of je de trigger goed gebruikt bij de aanval van Squall.

[ Voor 30% gewijzigd door Creepy op 24-05-2004 16:18 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Creepy schreef op 24 mei 2004 @ 16:17:
* Creepy aait MrRudi. Aardig van je :)

FF VII tot en met IX zijn voor de Playstation nog wel te vinden. Dus als je FF VIII echt zo graag wilt spelen zit er niks anders op dan er een Playstation (1 of 2) bij te kopen.

FF VIII speelt naar mijn mening stukken lekkerder op een playstation met dualshock controller, zodat meteen weet of je de trigger goed gebruikt bij de aanval van Squall.
*agree*

Maar een PSX versie met een emulator is ook een goede mogelijkheid. Zeker als je een PSX controller op je PC hebt aangesloten, dan is de feel aardig hetzelfde. En je hebt nog mooiere graphics ook :P. 't Is alleen wel redelijk wat werk om het werkend te krijgen, dus je moet wel weten wat je doet als je daaraan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Als je een paypal account opent kun je er geld op storten vanaf je gewone rekening. Dit duurt een paar dagen voordat het er op staat, maar dan kun je wel met paypal je aankopen via eBay betalen. Niet bij alle veilingen zo, maar bij een erg groot percentage wel, en groot kans dat je ook ffviii er mee kan betalen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

op marktplaats toevallig 1 tegengekomen... weet niet of ie nog te koop is maar check zelf zou ik zeggen:

http://www.marktplaats.nl...26rc%3D1%26s%3D50%26m%3D0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Scorpion schreef op 25 mei 2004 @ 00:10:
[...]

op marktplaats toevallig 1 tegengekomen... weet niet of ie nog te koop is maar check zelf zou ik zeggen:

http://www.marktplaats.nl...26rc%3D1%26s%3D50%26m%3D0
Gister ook al gezien, vreemde is, wat hij te koop aan biedt is Final Fantasy VII 7 :P
Waarom dan in godesnaam een foto van 8? Wat verkoopt 'ie nou :?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

White Dust schreef op 25 mei 2004 @ 00:58:
[...]

Gister ook al gezien, vreemde is, wat hij te koop aan biedt is Final Fantasy VII 7 :P

Volgens mij Final Fantasy IX :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat ga ik doen!!!!!! slim bedacht zo'n paypal account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51

CSB

:D

Weet iemand eigenlijk al iets over de EU-release date van advent children? Want ik heb nu die nieuwe (US) trailer gezien en ik vind em echt über! :9~

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Deze zomer toch? Zit er ook op te wachten, moet alleen nog wel eerst Final Fantasy VII uitspelen, die heb ik nog niet zo heel lang :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snappie88 schreef op 26 mei 2004 @ 15:26:
Deze zomer toch? Zit er ook op te wachten, moet alleen nog wel eerst Final Fantasy VII uitspelen, die heb ik nog niet zo heel lang :)
Deze zomer? in de EU? Ik quote even uit Dorimanga:

"All foreign versions of AC will not use English synchronisation and a European release is still undecided."

We weten nog niet eens of ie uberhaupt wel naar Europa komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51

CSB

:D

Toch heb ik een !amerikaanse! trailer op de officiele advent children site zitten kijken... :+

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Anoniem: 2557 schreef op 26 mei 2004 @ 15:40:
[...]

Deze zomer? in de EU? Ik quote even uit Dorimanga:

"All foreign versions of AC will not use English synchronisation and a European release is still undecided."

We weten nog niet eens of ie uberhaupt wel naar Europa komt.
daar hebben we een woordje voor....

fansub :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Final Fantasy IX guide :Y)

Nou heb een verzoek van mij voor jullie :P
Zoek een groot , hi-res logo van Xenogears :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Echt keurig gedaan dude, ik kan hem nu ook eindelijk dubbelpagina uitprinten. Ik ben zelf ook begonnen aan een guide, en ik ben erachter gekomen hoeveel tijd er nog in gaat zitten. Echt ontzettend moeilijk. Maar deze is echt weer keurig.

Natuurlijk zijn er nog een aantal puntjes. Misschien komt dit zeurderig over, maar ik bedoel het niet zo. Ik vind de opmaak van sommige plaatjes niet helemaal optimaal, ze hadden iets verder van de tekst kunnen staan. Tevens staan ze best wel vaak helemaal tegen de rand aan van de pagina. Dit vind ik persoonlijk niet mooi en veel printers kunnen niet helemaal tot de rand printen.

Voor de rest heb ik echt respect voor je dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 27 mei 2004 @ 13:49:
Final Fantasy IX guide :Y)

Nou heb een verzoek van mij voor jullie :P
Zoek een groot , hi-res logo van Xenogears :7
_/-\o_
Weer voer voor mijn printer :Y)

Echt respect :D Nog plannen voor andere guides :+ ?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, Xenogears.

Ben er net aan begonnen :7

Tis nu te laat om de plaatjes meer vrijstaan te maken maar was het eerlijk gezegd vergeten om dat te doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 01-07 23:56
Weet er iemand waar ik ff 8 kan kopen voor de pc. Ik zoek het al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoundWave schreef op 27 mei 2004 @ 16:37:
Weet er iemand waar ik ff 8 kan kopen voor de pc. Ik zoek het al een tijdje.
Lees de vorige bladzijde eens door :)

www.marktplaats.nl
www.ebay.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

White Dust schreef op 25 mei 2004 @ 00:58:
[...]

Is dit niet wat voor jou whitedust? maar zo'n 20 dollar (excl verzendkosten)...
http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=5900542293
Deze is al verkocht, maar er zijn nog genoeg anderen te vinden rond die prijs :+

[ Voor 3% gewijzigd door Scorpion op 27-05-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Ja, oké Scorp, grappig :P maar als zo iets in NL te krijgen was voor die prijs had ik dat wel gedaan... helaasch zijn er menschen zonder creditcard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

White Dust schreef op 27 mei 2004 @ 17:23:
Ja, oké Scorp, grappig :P maar als zo iets in NL te krijgen was voor die prijs had ik dat wel gedaan... helaasch zijn er menschen zonder creditcard ;)

dimensionplus, e29,99

vrij prijzig, maar met de verzendkosten van een internationale verzending zit je ook al snel op die prijs.

verder kun je altijd nog via paypal zonder creditcard betalen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorpion schreef op 24 mei 2004 @ 23:11:
[...]

Als je een paypal account opent kun je er geld op storten vanaf je gewone rekening. Dit duurt een paar dagen voordat het er op staat, maar dan kun je wel met paypal je aankopen via eBay betalen. Niet bij alle veilingen zo, maar bij een erg groot percentage wel, en groot kans dat je ook ffviii er mee kan betalen op deze manier.
hallo
bedankt ik heb geld op m'n paypal gezet en vandaag overgemaakt! 8)
nu alleen wachten tot ik de game kan ontvangen :> hij komt helemaal uit singapore dus dat kan wachten weet iemand hoe lang het duurt ik kan namelijk niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:15

inXs

known as inXs

Anoniem: 110676 schreef op 28 mei 2004 @ 19:20:
[...]

hallo
nu alleen wachten tot ik de game kan ontvangen :> hij komt helemaal uit singapore dus dat kan wachten weet iemand hoe lang het duurt ik kan namelijk niet wachten :9~
Naja succes met wachten, kan je wel vertellen dat je geen verkeerde keuze gemaakt hebt ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110676 schreef op 28 mei 2004 @ 19:20:
[...]

hallo
Hangt er natuurlijk vanaf hoe ze het versturen, maar ik had vorige week Final Fantasy II (NES) en Bahamut Lagoon besteld in Japan en die was er in 3 dagen !!

Maar goed normaal gesproken vanuit Singapore, reken op 8 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

nieuw binnen

Afbeeldingslocatie: http://occultforces.mine.nu/~scorpion/home/finalfantasy/yuffie_statue_640x480.jpg

al tijden binnen maar had behoefte aan foto's te maken

Afbeeldingslocatie: http://occultforces.mine.nu/~scorpion/home/finalfantasy/vincent_and_tifa_statues_640x480.jpg

en nog een foto van mijn game collectie van square

Afbeeldingslocatie: http://occultforces.mine.nu/~scorpion/home/finalfantasy/square_game_collection_640x480.jpg

Square games:

(FFVII PC, FF Anthology PS, FFVI PS, FFVIII PS, FFVIX PS, FFVIII PC)
(FFX PS2, FFX-2 PS2, FFII SNES, FFIII SNES, Secret of Mana, Final Fantasy I NES)
(FFVI SFAM, FFV SFAM, FFIV SFAM, Secret of Evermore SNES, Secret of Mana SNES)
(Chrono Trigger SNES, FFCC GCN, Sword of Mana GBA, FFTactics GBA)

Zie net dat de FFVII PS nog mist... die moet je er dus maar ff bij denken :)

maak later misschien nog wel es foto's van de rest van m'n final fantasy collectie

[ Voor 29% gewijzigd door Scorpion op 02-06-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Scorpion schreef op 02 juni 2004 @ 23:01:
nieuw binnen

[afbeelding]

al tijden binnen maar had behoefte aan foto's te maken

[afbeelding]

en nog een foto van mijn game collectie van square

[afbeelding]

maak later misschien nog wel es foto's van de rest van m'n final fantasy collectie
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

respect, kwou dat ik geld/tijd voor had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

ye-roon schreef op 02 juni 2004 @ 23:16:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

respect, kwou dat ik geld/tijd voor had :)
:P

Heb hier verder nog staan (hoop dat ik niets vergeet):

Final Fantasy VII
------------------
Tifa Lockheart Coca Cola Figure (Clear)
Tifa Lockheart Coca Cola Figure (Painted)
Aeris Gainsborough Coca Cola Figure (Clear)
Aeris Gainsborough Coca Cola Figure (Painted)
Aeris Gainsborough Manga Key Chain
Cloud + Chocobo Manga Key Chain
Red XIII Manga Key Chain
Barret Manga Key Chain
Strategy Guide (BradyGames)
Extra Knights - Vincent Valentine

Final Fantasy VIII
------------------
Guardian Force Ifrit
Guardian Force Cerberus
Guardian Force Siren

Final Fantasy X
---------------
Monster Collection - Iron Giant (Kotobukiya/ArtFX)
Monster Collection - Bahamut (Kotobukiya/ArtFX)
Monster Collection - Yojimbo (Kotobukiya/ArtFX)
Limited Editions - Lulu 1/6 Vinyl (Kotobukiya/ArtFX)
Limited Editions - Lulu 1/6 Vinyl (Kotobukiya/ArtFX)
Limited Editions - Yuna 1/6 Vinyl (Kotobukiya/ArtFX)
Cait Sith Plush
Lulu & Yuna Wallscroll
Lulu Coca Cola Manga Figure (Painted)

Misc
----
Final Fantasy - Spirits within DVD Special Edition
Coca Cola bottle (VII & VIII)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Wow, die FF VII figuren zijn wel heel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creepy schreef op 03 juni 2004 @ 08:49:
Wow, die FF VII figuren zijn wel heel erg mooi!
Idd!

Waar heb je die vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Zeer brutte collectie :>

Ik heb een week geleden een originele FF7 in huis gehaald (PAL, helaas geen boekje)

Nu staat mijn collectie op:

Final Fantasy VI (PAL, PS1, engels, boekje in NL)
Final Fantasy VII (origineel, PAL, PS1, engels)
Final Fantasy VIII (origineel, PC, grote doos/ boekje/spel in engels)
Final Fantasy X (platinum, PAL, PS2, engels, boekje in NL)
Final Fantasy X-2 (origineel,PS2, NTSC (US import), alles in engels)

Final Fantasy X-2: The Official Guide (helemaal in het engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Et enige wat ik aan FF heb (buiten de spellen natuurlijk :p) zijn deze 2 wallscrolls:

*klik voor groter*
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/wallscrolls.jpg

Die van Sephiroth is een beetje kleiner groter, maar die maak ik nog wel een keer ff korter.

Voor de rest vind ik FF-VII en FF-X de beste van de FF-serie.
Ik kan dus ook niet wachten tot FF-AC uit is. Mij maakt het niet uit of ie er in het engels komt of niet. Ik ga hem toch in het Japans kijken met ondertiteling ofzow :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 18:06
Het enige wat ik heb aan merchandise is de FFX Tidus armband maar ben naarstig op zoek naar de Tidus ketting die, als ik em heb, in het zilver laat namaken. En natuurlijk ga ik die ook dragen als een echte Square Enix fanboy. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Slurpie Blauw op 03-06-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vette wall scrolls :D

En wat maakt het uit dat de een groter is dan dan de ander. Seph is nou eenmaal groter dan cloud. Beetje logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112279

Niemand heeft hier Final fantasy Mystic Quest als ik goed kijk, ik heb dat spel echt maanden lang gespeeld (vroeger :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112279 schreef op 09 juni 2004 @ 16:20:
Niemand heeft hier Final fantasy Mystic Quest als ik goed kijk, ik heb dat spel echt maanden lang gespeeld (vroeger :*) )
Ik heb Mystic Quest wel hoor, maar ik vind dat spel zo verschrikkelijk meuk dat ik het nooit speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112279

Naja het is wel grappig als het je 1e Final Fantasy is. Eerlijk gezegd ben ik er pas jaren achter gekomen dat het uberhaupt bij FF hoort 8)7 Maar als je Mystic Quest nu bvb. met FF 7 vergelijkt kun je echt veel dingen terug vinden: Al die benamingen spells enz. Maar naja ik geef nu wel toe, het was wel de slechtste FF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Vond het wel een leuke FF.
Was weer eens wat anders dan het zelf rondlopen. Nu moest je gewoon het lijntje volgen en je kwam er wel. En zo nu en dan naar een ander dorpje lopen en weer ff vechten.
Lekker makkelijk dus voor de verandering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo,
kan iemand een ned. walktrough vinden voor ff8
ik zoek deze al een tijdje maar kan em niet vinde
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 23:19
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/25317.html onderaan de pagina, in totaal 30s zoek werk

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niet of het iemand interesseert maar zit bij de Xenogears Guide al op de 110 pagina's en counting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 21 juni 2004 @ 16:48:
Weet niet of het iemand interesseert maar zit bij de Xenogears Guide al op de 110 pagina's en counting :D
ja en dan??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Deze krijgt een notering voor 'meest nutteloze kick' ;)
Ontopic...

Is iedereen met dit hete weer niet meer binnen of zit iedereen ineens driftisch al zijn Final Fantasy's te spelen zonder hier te posten?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik ben eigenlijk met Neverwinter Nights bezig. Hiermee vermaak ik me al maanden en zal dit nog geruime tijd doen. Vind het wel jammer dat ik nu dus geen tijd meer heb om FF te spelen. Tevens is m'n verzameldrang iets terug gedrongen, dit omdat ik aan het sparen ben voor het komende half jaar waar ik tijdens m'n stage niet genoeg geld verdien om rond te komen en dus moet ik nu alvast een beetje daarvoor sparen ;)

Dus FF staat bij mij op een laag pitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13958

Wat vinden jullie van Final Fantasy: Crystal Chronicals? Heb weer eens zin in een leuke single player game.. Eerste wat bij me op kwam was natuurlijk de Final Fantasy reeks.. kheb FFVII, FFVIII & FFIX gespeeld.. Allemaal erg goed bevallen. Ik zou wel graag FFX willen gaan spelen maar heb geen ps2 dus gaat een beetje moeilijk aangezien ik daar het geld niet voor heb :p

Heb wel een gamecube maar aangezien deze game nogal wat verschilt van de andere FF games vroeg ik me af of het het geld wel waard is. Wil gewoon een leuke meeslepende game spelen en dat lijkt me bij FF:CC minder het geval (vergeleken met de andere FF's). Had eens gehoord dat het meer Secret of Mana alike is.. Ook dat vond ik een erg toffe game maar heb meer zin een 'pakkende' game. Ik vroeg me dus af of iemand me wat kon vertellen over de storyline/muziek/cutscenes/gameplay/meeslependheid tegenover de andere FF games.

Dit is vast wel al eens besproken maar khad niet echt zin om 3 volle threads door te lezen om dan kans te hebben om een antwoord te vinden :/ sorry ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Als je de afgelopen 4 pagina's bekijkt zie je dat vele het een leuke game vinden, maar het is een ander soort spel. Heb hem zelf ook maar nog niet kunnen spelen. Verder kun je hem prima in je eentje doen al schijnt het leuker te zijn met meerdere.

Verder vind ik ffx persoonlijk al een reden voor een ps2 aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

FastBunny schreef op 28 juni 2004 @ 15:37:
[...]
Is iedereen met dit hete weer niet meer binnen of zit iedereen ineens driftisch al zijn Final Fantasy's te spelen zonder hier te posten?
* Creepy knikt. FFX-2 uitgespeeld en ben nu met de piggyback guide bezig voor de 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel cru gezegd: vergeleken met andere FF's is de storyline en meeslependheid van Crystal Chronicles vrijwel nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13958

Ok, thx. Heb de laatste aantal pagina's even doorgelezen, kan nou niet zeggen dat er zoveel posi reacties stonden.. Ik denk dat ik FF:CC maar oversla.. Van alles wat ik tot nu toe gehoord/gelezen heb is de gameplay nogal saai, is er weinig storyline, zijn de bosses te makkelijk, is de wereld nogal klein en zijn er geen FMVs. Het is dus een ander soort spel dat je zeker niet moet gaan spelen als je naar iets pakkends op zoek bent zoals de andere FF games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
FastBunny schreef op 28 juni 2004 @ 15:37:
[...]
* Devil N is bezig met z'n tweede playthrough van Xenosaga. Dankzij HDLoader zijn de laadtijden ook nog eens korter, maakt 't nog leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Devil N schreef op 29 juni 2004 @ 16:26:
[...]

* Devil N is bezig met z'n tweede playthrough van Xenosaga. Dankzij HDLoader zijn de laadtijden ook nog eens korter, maakt 't nog leuker :P
HDLoad? Heb ik iets gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
FastBunny schreef op 29 juni 2004 @ 16:27:
[...]

HDLoad? Heb ik iets gemist ?
Waarschijnlijk wel. Lees het grote PS2 topic maar eens vanaf deze post. En zie de site van HDLoader zelf.

[ Voor 13% gewijzigd door Devil N op 29-06-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb besloten om me Ps2 te laten ombouwen met een messiah2 chip, zag de intro van Star Ocean 3 en echt _/-\o_
En ik kan veel eerder FFXII gamen :*)
Ben het een beetje zat om zoveel rpg's mis te lopen :{ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 52687 schreef op 04 juli 2004 @ 18:56:
Heb besloten om me Ps2 te laten ombouwen met een messiah2 chip, zag de intro van Star Ocean 3 en echt _/-\o_
En ik kan veel eerder FFXII gamen :*)
Ben het een beetje zat om zoveel rpg's mis te lopen :{ ...
Schaf ook zeker Xenosaga aan. Die is ook _/-\o_. Maar je moet wel tegen lange cutscenes kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 04 juli 2004 @ 20:15:
[...]

Schaf ook zeker Xenosaga aan. Die is ook _/-\o_. Maar je moet wel tegen lange cutscenes kunnen :)
Na Xenogears is alles kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.dvdsoon.com/product-images/45607.jpg?width=350&height=480&quality=0.8

*besteld*

8)

slechts €12,-! (22 canadese dollars) bij www.dvdsoon.com :D _/-\o_ zonder verzend kosten :o

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 05-07-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 52687 schreef op 05 juli 2004 @ 18:19:
[afbeelding]

*besteld*

8)

slechts €12,-! (22 canadese dollars) bij www.dvdsoon.com :D _/-\o_ zonder verzend kosten :o
Bravo _/-\o_
Ik had 'm voor iets meer dan 20 euro, is ook niet dat je zegt veel ofzo. Zeer zeker z'n geld waard in ieder geval, ik kijk nu meer uit naar Xenosaga Episode II dan naar Final Fantasy XII. Noem me een ketter als je wilt, I don't care :P

BTW, het leuke van die Canadese versie die je hierboven hebt staan is dat die Frans/Engels gemixte cover een los velletje over het doosje is met een extra handleiding erbij gebonden. Als je die eraf haalt, hou je een Engels only doosje over zonder die rode Greatest Hits rand. Lijkt 't dus net alsof je 'm voor de volle prijs hebt aangeschaft :P

[ Voor 26% gewijzigd door Devil N op 05-07-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

* Creepy wil ook XenoSaga :(
Toch maar eens aan ombouwen o.i.d. gaan denken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Creepy schreef op 05 juli 2004 @ 21:01:
* Creepy wil ook XenoSaga :(
Toch maar eens aan ombouwen o.i.d. gaan denken......
Met HDLoader is 't wel wat makkelijker geworden om Xenosaga te spelen. Ik heb Xenosaga opgesplitst in 3 verschillende single layer DVD's, die ik voorheen kon spelen door een drievoudige swap uit te voeren met Swap Magic en CDLoader. Nu heb ik alledrie de DVD's geinstalleerd op een HDD, en kan ik ze direct spelen zonder swappen.
't Is in principe ook mogelijk voor mij om voor iemand anders Xenosaga te installeren op een HDD met mijn PS2, en die dan vervolgens in die iemand anders z'n PS2 te stoppen zodat hij 't spel ook kan spelen. Maar dan moet die ander natuurlijk wel Xenosaga zelf legaal bezitten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Devil N op 05-07-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 05 juli 2004 @ 21:10:
[...]

Met HDLoader is 't wel wat makkelijker geworden om Xenosaga te spelen. Ik heb Xenosaga opgesplitst in 3 verschillende single layer DVD's, die ik voorheen kon spelen door een drievoudige swap uit te voeren met Swap Magic en CDLoader. Nu heb ik alledrie de DVD's geinstalleerd op een HDD, en kan ik ze direct spelen zonder swappen.
't Is in principe ook mogelijk voor mij om voor iemand anders Xenosaga te installeren op een HDD met mijn PS2, en die dan vervolgens in die iemand anders z'n PS2 te stoppen zodat hij 't spel ook kan spelen. Maar dan moet die ander natuurlijk wel Xenosaga zelf legaal bezitten ;)
Dit soort shit wil ik dus niet hebben. Wil gewoon me originele games in een keer starten :) vandaar dat ik ook de beste chip neem + 1 jaar garantie. Kost me iets van €100,- maar kan dat ook echt alles afspelen zonder te swappen ofzo. Doe meteen me psone de deur uit (waarbij ik wel een swapcd moet gebruiken).
Wil jullie tevens attenderen op Star Ocean 3 _/-\o_ Lijkt me geweldig en heb de OST al en die is echt waanzinnig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 05 juli 2004 @ 20:57:
[...]

Bravo _/-\o_
Ik had 'm voor iets meer dan 20 euro,
Bij dimplus is ie zelfs €40 ,- :o

Gewoon maanden eerder FFXII gamen en betere kwaliteit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 52687 schreef op 05 juli 2004 @ 21:23:
[...]

Bij dimplus is ie zelfs €40 ,- :o
Tja, nu ie in Amerika nog maar 20 dollar kost kunnen ze 'm hier niet meer fatsoenlijk voor een woekerprijs verkopen ;)
Gewoon maanden eerder FFXII gamen en betere kwaliteit _/-\o_
A-yup, had ik ook al met FFX-2. In November was ie binnen, en ik heb 'm heerlijk kunnen spelen op full speed zonder balken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*tromgeroffel*

Hij's af! Xenogears guide _/-\o_
Mijn mooiste werk tot nu toe :o (kwa lengte iig)

http://home.planet.nl/~essen577/Xenogears.pdf

Enjoy :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 06-07-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 06 juli 2004 @ 12:27:
*tromgeroffel*

Hij's af! Xenogears guide _/-\o_
Mijn mooiste werk tot nu toe :o (kwa lengte iig)

http://home.planet.nl/~essen577/Xenogears.pdf

Enjoy :Y)
_/-\o_

Alleen nu nog Xenogears zien te vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Anoniem: 52687 schreef op 05 juli 2004 @ 21:17:
[...]

Dit soort shit wil ik dus niet hebben. Wil gewoon me originele games in een keer starten :) vandaar dat ik ook de beste chip neem + 1 jaar garantie. Kost me iets van €100,- maar kan dat ook echt alles afspelen zonder te swappen ofzo. Doe meteen me psone de deur uit (waarbij ik wel een swapcd moet gebruiken).
Precies. Ik wil XenoSage gewoon kunnen kopen en spelen. En verder geen gezeur. Maar Namco brengt hem niet uit in de EU, en van Sony mogen we geen import spelletjes spelen.

Dus vandaar dat ik waarschijnlijk mijn PS2 alsnog laat ombouwen.

Maaruh.. ik dacht dat het met de HD loader niet mogelijk was om imports of backups te spelen? Blijkbaar kan dat dus wel? Verbaast me dat Sony de HDLoader nog niet uit de handel heeft laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Creepy schreef op 06 juli 2004 @ 12:52:
[...]

Precies. Ik wil XenoSage gewoon kunnen kopen en spelen. En verder geen gezeur. Maar Namco brengt hem niet uit in de EU, en van Sony mogen we geen import spelletjes spelen.

Maaruh.. ik dacht dat het met de HD loader niet mogelijk was om imports of backups te spelen? Blijkbaar kan dat dus wel? Verbaast me dat Sony de HDLoader nog niet uit de handel heeft laten nemen.
Hij werkt normaal alleen met legale games als ik het goed heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Creepy schreef op 06 juli 2004 @ 12:52:
[...]

Je moet wel een trucje uitvoeren om een import te kunnen installeren met HDLoader, maar zodra het eenmaal op de HD staat, kun je alles direct booten.

En ja, Sony is er niet blij mee en is al bezig om HDLoader uit de handel te halen. Dus als je er nog eentje wil hebben, wees er snel bij zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie vragen je vast af, hoe ziet zo guide er nou uit in het opmaak programma? :P
Nu, voor jullie een kleine screenshot 8-)

http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/xeno_shot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om de spanning er nog even in te houden, wat nieuwe FF7:AC karakters bevestigd, de hele FF7 cast is intussen volledig! Plaatjes zijn niet echt geweldig maar dat heb je met Famitsu scans :)

Tifa
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ff7ac_tifa.jpg

Cid
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ff7ac_cid.jpg

Red XIII
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ff7ac_red.jpg

Als klapstuk: Aerith
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ff7ac_aerith.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Anoniem: 52687 schreef op 06 juli 2004 @ 18:30:
Jullie vragen je vast af, hoe ziet zo guide er nou uit in het opmaak programma? :P
Nu, voor jullie een kleine screenshot 8-)

http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/xeno_shot.jpg
Woei Mac ;)
Anoniem: 2557 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:
Om de spanning er nog even in te houden, wat nieuwe FF7:AC karakters bevestigd, de hele FF7 cast is intussen volledig! Plaatjes zijn niet echt geweldig maar dat heb je met Famitsu scans :)

Tifa
[afbeelding]

Cid
[afbeelding]

Red XIII
[afbeelding]

[afbeelding]
Nice vooral Aerith :9
Aardige prammen

[ Voor 55% gewijzigd door FastBunny op 08-07-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Anoniem: 2557 schreef op 08 juli 2004 @ 18:32:

Tifa
[afbeelding]

Cid
[afbeelding]

Red XIII
[afbeelding]

[afbeelding]
Must....see....movie... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

http://www.adventchildren...hive=&start_from=&ucat=2&

In de bovenstaande links vind je magazine scans :) (Reno en Rude zijn er ook! _/-\o_ )

Reno VS Yazoo!!!!! :9
En Cloud staat achter Aeris in een bloemen veld :> .

BTW, ik wil iedereen nog even waarschuwen voor het gevaar van bekraste cd's. Ik heb soms een FMV gemist, of een baas twee keer moeten doen!! achter elkaar! dus niet eerst effe healen ofzo. (bij Gi Nattak was het easy, gewoon X-potion op gooien, maar twee keer Lost Number doen maakte mij echt pissig :( , vooral als je je Chocobo/Mog hebt op gebruikt :'( )

[ Voor 5% gewijzigd door DaGreatRV op 09-07-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Freezer schreef op 08 juli 2004 @ 20:19:
[...]

Must....see....movie... :9~
have.... to.... talk.... like this.......

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ff7ac_tifa.jpg

Ze heeft de verkeerde kleren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorpion schreef op 09 juli 2004 @ 14:22:
[...]

have.... to.... talk.... like this.......

[afbeelding]

Ze heeft de verkeerde kleren!!!
Nah, het is eerder krom dat karakters in RPG's altijd maanden in dezelfde kleren rondhuppelen :) en altijd met kleren aan gaan slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 2557 schreef op 09 juli 2004 @ 15:24:
[...]

Forbidden op alle URL's :|

En wat daar vreemd aan is...ik weet niet of jij maanden dezelfde kleren draagt? :X
Ff copy + pasten in een nieuw window, dan doen ze 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Anoniem: 2557 schreef op 09 juli 2004 @ 15:24:
[...]

Forbidden op alle URL's :|

En wat daar vreemd aan is...ik weet niet of jij maanden dezelfde kleren draagt? :X
:) ff naar http://www.gamefront.de/ gaan dan en dan ff naar beneden scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Ik ben al voor geruime tijd op zoek naar ff8 op de pc,weet iemand meschien waar ze hem hebben ?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.