Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.212 views sinds 30-01-2008

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Ik zit nu ook in Zanarkand. Echt gaaf spel. Laat UT2004 demo voorlopig naast HALO weer links liggen :)

PS Heb hem gisteren bij de Free Record shop gehaald, ze hadden er bergen van staan :)

Anoniem: 2557

Vandaag heeft Square Enix officieel aangekondigd, dat er een heus Final Fantasy concert (dat de titel “ Dear Friends- music from Final Fantasy” zal dragen) in de Verenigde Staten zal plaats vinden.
Dit op 10 mei aanstaande geplande concert zal in Los Angeles, in de Walt Disney Concert Hall door het Los Angeles Philharmonic en het Los Angeles Master Chorale opgevoerd worden. Het concert zal een greep worden uit de meest mooie, door Nobuo Uematsu gecomponeerde Final Fantasy muziek.
Bron: Gamer.nl

Laat ik nou net rond die tijd in Los Angeles zijn :)

Anoniem: 56410

Niet gek Rudi! :)
Trouwens over FFx-2 het kan aan mij liggen maar hebben ze het spel niet een beetje "te" makkelijk gemaakt , ik heb tot nu toe nog niet echt veel tegenstand gehad met vechten (zit nu in chapter2 na 1 dag).

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-12-2024
Heb FFVII t/m FX gespeeld en vond ze telkens een leuke uitdaging. Ik moet zeggen dat ik nooit te vooren zo lang een speel heeft gespeeld, met zo veel plezir.

Ik hoop het dat FFX-B niet te makkelijk is.

Als het goed is mij geld vandaag gestoord :).
Dus om 4 uur lekker snel naar de winkel en dan hopen dat ik nog eentje kan bemachtigen. En daarna heerlijk de hele nacht spellen hehehhe. })

Anoniem: 106335

HELL YEAH!!! Ik ben FFX-2 net weeste halen! Maar ik zit nog op school :(
Maargoed dalijk als een speer naar huis en mijn deur barricaderen, kan ik aan de gang! :7

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik wacht wel tot de aanbiedingen van 35 euro opduiken voordat ik die koop :) FFX heb ik ook voor die prijs gekocht :P
59,99 vind ik eigenlijk een beetje duur om zomaar te kopen (arm studentje hier)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Zucht, ik begin nu al gefrustreerd te raken. Ik zit nu in het begin van chapter 2 en moet die muzikanten in de lift zien te krijgen alleen dat kleine opdondertje werkt niet mee omdat hij de hele tijd loopt te ijsberen.

Doe ik iets verkeerd of zo?

TMAXTINT

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

zucht Rudi, jij geluk..
het schijnt dat de piano collections van FFX-2 ook zeer binnenkort uitkomen...

Zanarkand.. tja.. ik ga eerst terug naar besaid.. daar flink levelen.. ik meot alleen ff terug naar MT. Gagazet, omdat ik daar nog wat kistjes heb laten liggen..
* gitaarwerk wilt alles openen..ben neiuwscheirig.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Marruk schreef op 19 februari 2004 @ 14:17:
Zucht, ik begin nu al gefrustreerd te raken. Ik zit nu in het begin van chapter 2 en moet die muzikanten in de lift zien te krijgen alleen dat kleine opdondertje werkt niet mee omdat hij de hele tijd loopt te ijsberen.

Doe ik iets verkeerd of zo?
Die moet er ook niet in? :)
Als je de drie eerste tegoei in de lift hebt gezet komt er automatisch een movie, die kleine moet er niet mee in.

"You've scored ether!' B)

[ Voor 3% gewijzigd door interp op 19-02-2004 15:42 ]

• Marruk
interp schreef op 19 februari 2004 @ 15:41:
[...]

Die moet er ook niet in? :)
Als je de drie eerste tegoei in de lift hebt gezet komt er automatisch een movie, die kleine moet er niet mee in.

"You've scored ether!' B)
Ben er al uit, ze moesten er in een andere volgorde in. Gewoon eerst degene die het dichts bij de lift zit en zo verder dus.

Eg wed hi pez rad cdig tyd za ta cbrana tea MaPmyhl kacdumah ryt faan danik suad weah da gnezkah. Myhk maja ta syccyka :D

Ah Huuz ec iedanyynt faan ta pyt kio, fyynus cmied eg sa ymdezt aancd yyh pez ta cmalrdaneggah?

TMAXTINT

<------- net zo nieuw icoon :D

Whoa....huh? What? Hehe. Hehehe...weeee!

I couldn't control my body!

Liev filmpje ook O+

• Marruk
Anoniem: 2557 schreef op 19 februari 2004 @ 19:37:
<------- net zo nieuw icoon :D

Whoa....huh? What? Hehe. Hehehe...weeee!

I couldn't control my body!

Liev filmpje ook O+
Ze is ook zo'n cutiepie O+
:P

TMAXTINT

zit nu in chapter 3 met iets van tegen de 40% completed , gaat vrij snel zo (en ik probeer toch bijna alle sidequests mee te pakken)

Anoniem: 52687

Marruk schreef op 19 februari 2004 @ 19:46:
[...]

Ze is ook zo'n cutiepie O+
Pull yourself together man!
Ze waggelt wel lekker met haar kont :{ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb er gister FF X-2 Gekocht en het is onwijs leuke speel jammer genoeg was best wel moe dus was best wel snel naar me bedje gegaan.
Maar nog 9 uurtjes werken en dan kan ik weer.

In iedeer geval ben op 8%. Tot nu toe is het niet moelijk geweest tot dat je bij Zanarkand kwam, toen ging ik dood. Vanavond gaat het geburen hopelijk heb ik
wat meer tijd over en ben neit zo moe.

Trouwens speel ziet het onwijs mooi uit net als FFX, maar toch zijn er aardig wat graphics verandert. De eerste indruk van mij is goed, hopelijk komt deze deel me verwachtingen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damtheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05 14:11
Ben op zoek naar een guide voor ffx-2.

Welke raden jullie dan aan die van piggyback of die van brady games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marruk schreef op 19 februari 2004 @ 17:10:
[...]

Ben er al uit, ze moesten er in een andere volgorde in. Gewoon eerst degene die het dichts bij de lift zit en zo verder dus.

Eg wed hi pez rad cdig tyd za ta cbrana tea MaPmyhl kacdumah ryt faan danik suad weah da gnezkah. Myhk maja ta syccyka :D

Ah Huuz ec iedanyynt faan ta pyt kio, fyynus cmied eg sa ymdezt aancd yyh pez ta cmalrdaneggah?
Ustyd za (had ymc eg) kafuuh faekand us saa da kyyh sad aah knuab tea aah kamuuv yyhryhkd tyd ta pnuh jyh ymma ammahta eh FFX fyc....Yevon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damtheman schreef op 20 februari 2004 @ 11:05:

Ik heb zelf meestal de guides van piggyback (vind ze persoonlijk wat beter) maar heb voor ffx-2 de guide van brady games (was de enige die ze toen hadden) en bevalt ook wel , alleen is de indeling iets anders , welke van de 2 je koopt maakt dan ook niet echt uit , ze hebben beide dezelfde informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:39
Damtheman schreef op 20 februari 2004 @ 11:05:

Ik heb altijd de Bradygames. Dit komt omdat ik een keer op de HCC dagen een guide van FFVII zag liggen en toen gekocht heb. Omdat ik alles toch een beetje gelijk wil hebben heb ik de andere guides dus ook van Bradygames gekocht.
Welke het beste is maakt volgens mij niet uit. Net zoals hierboven staat, in alletwee staat dezelfde info.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb gister ook FFX2 gekocht, moet zeggen dat het me niet tegen valt. Er zijn wel een aantal dingen die me op valt, één van die dingen is dat dat realtime battle based vechten me totaal niet bevalt, geef mij maar de turned based battles :P
Het speelt toch heel anders dan FFX maar op de één of andere manier is het toch net zo verslavend (mischien ook wel doordat je veel vrijheid hebt) en ben blij dat ze niet aan de locaties hebben geslueteld, en als ze dat wel hebben gedaan dat ze er een logische reden voor hebben (kilika etc.)
Dat dress systeem is geniaal :Y)

O, * White Dust heeft gister de 13% gehaald en gaat zo verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Anoniem: 2557 schreef op 20 februari 2004 @ 11:30:
[...]

Ustyd za (had ymc eg) kafuuh faekand us saa da kyyh sad aah knuab tea aah kamuuv yyhryhkd tyd ta pnuh jyh ymma ammahta eh FFX fyc....Yevon.
Tua head wu suaemezg, bnyyd kafuuh hatanmyhtc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
White Dust schreef op 20 februari 2004 @ 12:56:
Heb gister ook FFX2 gekocht, moet zeggen dat het me niet tegen valt. Er zijn wel een aantal dingen die me op valt, één van die dingen is dat dat realtime battle based vechten me totaal niet bevalt, geef mij maar de turned based battles :P
Het speelt toch heel anders dan FFX maar op de één of andere manier is het toch net zo verslavend (mischien ook wel doordat je veel vrijheid hebt) en ben blij dat ze niet aan de locaties hebben geslueteld, en als ze dat wel hebben gedaan dat ze er een logische reden voor hebben (kilika etc.)
Dat dress systeem is geniaal :Y)

O, * White Dust heeft gister de 13% gehaald en gaat zo verder :)
Je kunt de ATB ook op Wait mode zetten, dan kun je nog in ieder geval rustig je potions uitzoeken als je vecht tegen een monster.

Ik moet wel zeggen, in chapter 3 als je weer de oude bekende voormalig bondgenoten tegenkomt wordt het wat pittiger want tot chapter 3 scheerde ik er als een heet mes door beter heen eigenlijk :/

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marruk schreef op 20 februari 2004 @ 15:27:
[...]

Je kunt de ATB ook op Wait mode zetten, dan kun je nog in ieder geval rustig je potions uitzoeken als je vecht tegen een monster.

Ik moet wel zeggen, in chapter 3 als je weer de oude bekende voormalig bondgenoten tegenkomt wordt het wat pittiger want tot chapter 3 scheerde ik er als een heet mes door beter heen eigenlijk :/
Yep ik merkte ook dat in chapter 3 de tegenstand behoorlijk pittig begon te worden , ik zit nu in chapter 4 , ergens op de helft ervan vermoed ik (gebruik me guide pas als ik hem voor de 2de x ga spelen) tot nu toe vind ik de game toch wat teleur stellen , ik heb steeds zoiets van het is het net niet :( kan mischien aan mij liggen maar ik hoop dat het nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Marruk: Ik weet dat de ATB op wait te zetten valt maar het blijft alsnog redelijk chaotisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu echt te twijfelen of ik ffx-2 wel verder wil spelen dit weekend , (zit nu denk ik op de helft van chapter 4) als ik wel verder ga spelen denk ik dat ik hem al uitspeel voor de 1ste x (beetje erg snel :/ ) en om hem dan nu al weer opnieuw te spelen en alle secrets proberen te halen is ook niet echt je van het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 23:45
Jah dat heb ik ook wel eens met spellen, dan wil ik het net spelen aangezien het jammer is om hem al uit te spelen. Maarja hij is dus wat te kort? FFX-2 trekt me niet zo heel erg moet ik zeggen (ook al kan ik hem niet spelen... geen ps2) ik vind de characters niet erg denderend en het is nu real time battlen?

* SCIxX is nog steeds bezig proberen aan FFVIII te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471

Ga nu is final fantasy 7 op me pc spelen ik heb de xp patch gevonden ( 1.04 ) en dan zou die goed moeten werken!

Window mode en dan ff7 terwijl je msn zit!!!!!!!!!!!! JOEHOE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
FFVIII? Moet je ff www.gameshopdeventer.nl mailen, die hebben 'm nog wel (mss niet in al te beste staat maar dat hangt ervan af...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch nog even gespeeld , zit nu in chapter 5 :( , morgen maar weer verder spelen anders heb ik hem vanavond al uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Ik ben ook maar weer eens begonnen met een New Game Plus in m'n US versie. Dit keer focus ik me meer op de sidequests en 't halen van zoveel mogelijk dresspheres. Ik ben nog niet van plan om zeer uitgebreid met FAQ's en alles bezig te gaan, ik kijk eerst wat ik zelf allemaal kan vinden, en probeer ook zoveel mogelijk experience te krijgen in de verschillende dresspheres. Als ik dan eventueel ooit nog een derde keer overnieuw begin, dan kan ik wel zo diep mogelijk gaan graven in het spel met behulp van guides.

Overigens ben ik nog steeds blij dat ik FFX-2 uit Amerika besteld heb. Er wordt dan wel her en der gezegd dat de balken en slowdown in de PAL versie niet zo hinderlijk zijn, maar laat ik het zo zeggen: Ik hoef niet eens te doen alsof het me niet hindert. In mijn versie bestaat het probleem gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey dat nummer van treble - ramagagagaggaa is volgens mij ALBHEDS!!!!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
abeker schreef op 10 februari 2004 @ 13:18:
[...]

FFX-2 ondersteunt naast 50hz ook 60hz en progressive scan :P (waarbij ik aanneem dat het op 50hz wel langzamer loopt en ook borders heeft)
Kan iemand mij vertellen waar dit staat? In menu staat niks, en in manual ook nie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Heb m'n savegames maar gewist... ben veels te snel door FFX2 gegaan en gewoon niet sterk genoeg in chapter 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 22 februari 2004 @ 11:50:
Heb m'n savegames maar gewist... ben veels te snel door FFX2 gegaan en gewoon niet sterk genoeg in chapter 5 :P
Ik vond al dat je zo snel ging :) we zijn toch rond dezelfde tijd begonnen en ik zit nu aan het begin van ch3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 2557 schreef op 22 februari 2004 @ 14:20:
[...]

Ik vond al dat je zo snel ging :) we zijn toch rond dezelfde tijd begonnen en ik zit nu aan het begin van ch3!
Same here, ik ga nu eerst eens rustig levelen want toen eg jymavun dakahgfys suacd eg ym 15 re-budeuhc kapniegah ah evned fant ym ramasyym uhsukamezg. Tic eg wunk an syyn aancd juun tyd eg ymma veahtc eh ta lyms myhtc yyh gyh ah tyh syyn faan aahc nicdek ymma dasbamc pawuagah.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Vash schreef op 22 februari 2004 @ 10:22:
[...]
Kan iemand mij vertellen waar dit staat? In menu staat niks, en in manual ook nie :'(
Dit had ik in (de nederlandse) OPM2 #30 gelezen, hoe zij aan die info komen weet ik niet...

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marruk schreef op 22 februari 2004 @ 14:36:
[...]

Same here, ik ga nu eerst eens rustig levelen want toen eg jymavun dakahgfys suacd eg ym 15 re-budeuhc kapniegah ah evned fant ym ramasyym uhsukamezg. Tic eg wunk an syyn aancd juun tyd eg ymma veahtc eh ta lyms myhtc yyh gyh ah tyh syyn faan aahc nicdek ymma dasbamc pawuagah.
bnydah rar eh wu aah dnyhcmydun bnuknyssy, fyhd rad ec aekahmezg head alrd ymprat yhtanc!!!

Syyn ryja vih sad ta veahtc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Anoniem: 2557 schreef op 22 februari 2004 @ 14:20:
[...]

Ach... heb het wel vaker :+ veels te snel eindbazen etc verslaan met een redlijk zwak team en dan een eindbaas tegen komen die net wat te sterk is :P

Ben nu van plan om wat subquestes etc. er bij te doen :) (opzich vond ik chapter 3 en 4 wel mee vallen kwa sterke monsters... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103104

Ik ga FFXI online kopen uit America, dan heb ik gegarandeerd het spel :P
Ik ben ook een fan van FF games, en Final Fantasy VII: Advent Children de film lijkt me cool, mijn voorkeur gaat uit naar de FFVII game, dus ben ik heel benieuwd naar de film, ik heb al 2 trailers gezien en het ziet er heel erg goed uit!
Ik heb FFVII tot FFX uitgespeeld (ik heb FFIX al uitgespeeld, moet em alleen nog zelf kopen, mocht em van me buurjongen lenen :P) maar ik vind geen enkele van de FF reeks slecht, in het begin had ik nog wat gedachtes erover, maar nu ik het goed bekijk (na FFVII 6x, FFVIII 4x en FFX 3x) uit te spelen vind ik alle FF games leuk :) nu nog een goeie remake van FF1 tot 6 (3D, niet SNES mode).

Ik ben benieuwd wat Square-Enix brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou heb ik echt iets vaags...iemand anders ook al eens gehad wellicht? Ik was wat aan het dwalen in de Calm Lands. Nu ben ik naar een lager plateau gesprongen waar je in FFX naar Remiem temple kon....maar de ingang naar Remiem Temple is geblokkeerd....en nu kan ik dus niet meer van dat plateau af! :'( naar beneden springen doet ze niet, terug naar waar ik vandaan kwam ook niet, en de blokkade kan ik niet weghalen of omzeilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Anoniem: 2557 schreef op 22 februari 2004 @ 20:56:
Nou heb ik echt iets vaags...iemand anders ook al eens gehad wellicht? Ik was wat aan het dwalen in de Calm Lands. Nu ben ik naar een lager plateau gesprongen waar je in FFX naar Remiem temple kon....maar de ingang naar Remiem Temple is geblokkeerd....en nu kan ik dus niet meer van dat plateau af! :'( naar beneden springen doet ze niet, terug naar waar ik vandaan kwam ook niet, en de blokkade kan ik niet weghalen of omzeilen :(
Je kunt daar wel vanaf. Bij die ingestorte brug, waar je op het plateau bent gekomen, daar kun je ook weer verder naar beneden. Hou de O-knop gewoon ingedrukt en loop wat langs de rand. Dan spring je er vanzelf wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 22 februari 2004 @ 21:20:
[...]

Je kunt daar wel vanaf. Bij die ingestorte brug, waar je op het plateau bent gekomen, daar kun je ook weer verder naar beneden. Hou de O-knop gewoon ingedrukt en loop wat langs de rand. Dan spring je er vanzelf wel af.
Hmm ik dacht dat ik dat toch wel zeker 10 keer gedan had zonder succes :/
Nou ja, ik had net gesaved dus heb ik de soft-reset maar gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

MrRudi: Je kunt er wel af, al is het verschrikkelijk moeilijk om het excacte punt op te zoeken, ik ben er af gesprongen ergens tussen de pilaren van de ingestorte brug...

Maargoed... een oude savegame op halen is net zo gemakkelijk :P er is daar toch niets te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
White Dust schreef op 23 februari 2004 @ 18:59:
Maargoed... een oude savegame op halen is net zo gemakkelijk :P er is daar toch niets te halen :P
Tuurlijk wel, herinneringen dat je belgemine ooit bent tegengekomen.
Je zou haar haast vergeten :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Marruk schreef op 23 februari 2004 @ 21:54:
[...]

Ja oké :P en dat je daar de Magus Sisters kreeg en dat Remiem Temple mischien wel de mooiste temple was uit FFX *zucht*

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
White Dust schreef op 23 februari 2004 @ 22:13:
[...]

Ja oké :P en dat je daar de Magus Sisters kreeg en dat Remiem Temple mischien wel de mooiste temple was uit FFX *zucht*

:)
En niet te vergeten de Chocobo race!
Die wel uiterst frustrerend kon zijn, maar dat terzijde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marruk schreef op 23 februari 2004 @ 21:54:
[...]

Herinneringen spelen wel een grote rol bij mijn spelvreugde hier ja...en hoe verder ik kom des te beter ik het spel vind :) Mooi moment (niet echt een spoiler) toen Yuna vrij vroeg in het spel superpissig "Who the hell is LENNE?" roept en iedereen d'r doodstil aanstaart. Prachtig :)

Gimme a Y
Gimme an R
.....
Gimme me a break!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
*net begonnen met FFVIII, tis even wat anders na FFVII, maar ik moet het zo onder de knie hebben. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36

Ryceck

Constants and Variables

SCIxX schreef op 24 februari 2004 @ 00:17:
*net begonnen met FFVIII, tis even wat anders na FFVII, maar ik moet het zo onder de knie hebben. :Y)
Ik heb hier ook FF VII net maar s uitgespeeld... voor het eerst zeg maar :X
Het einde is wel grandioos..... ONBEVREDIGEND :/ (of moettik de hele aftiteling bekijken... :? )

FF VIII is grafisch heel wat beter en kennik al wat langer. Tis ff wennen met dat draw/junction systeem maar als je dat eenmaal doorhebt werkt alles wel.
Ik mis wel duidelijk de grimmige sfeer uit FF VII, het was in VII net iets duisterder en iets moeizamer te volgen (wat het juist weer goed maakte), FF VIII is qua verhaal iets te simpel vind ik zelf.
Vind FF VII qua verhaal magnifiek, je denkt alles te snappen en ineens in 2 gesprekken en een gatheringetje wordt alles, maar dan ook alles omgegooid.
En Ruby en Emerald weapon zuigen btw :(, ze zijn gewoon te moeilijk :)

[edit]
Weet het foute vraag op de foute locatie maar weet iemand waar ik FFVII orgineel kan krijgen? ik heb hier een "back-up" :p maar ik wil hem dus echt orgineel hebben.
Markplaats enzo is geen uitkomst... daar issie gewoon niet te vinden :(
Weet iemand een winkel waar ze deze verkopen??? PC_versie graag :), liefst zelfs platinum :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ryceck op 24-02-2004 00:56 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op 24 februari 2004 @ 00:52:
[...]

Weet iemand een winkel waar ze deze verkopen??? PC_versie graag :), liefst zelfs platinum :)
PC...platinum :? Dat bestaat niet. De toevoeging "platinum" wordt toegekend aan Playstation (2) spellen die al wat ouder zijn. Er schijnt wel een all-stars heruitgave te zijn waarvan ik nog steeds niet weet of ze wel legitiem zijn of niet...daar is nog vrij makkelijk (factory sealed) aan te komen. Een normale FF7 voor PC ook wel...op eBay. In de winkel geef ik je...uhmm....0% kans...ongeveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
[...]

Het einde is wel grandioos..... ONBEVREDIGEND :/ (of moettik de hele aftiteling bekijken... :? )

FF VIII is grafisch heel wat beter en kennik al wat langer. Tis ff wennen met dat draw/junction systeem maar als je dat eenmaal doorhebt werkt alles wel.
Ik mis wel duidelijk de grimmige sfeer uit FF VII, het was in VII net iets duisterder en iets moeizamer te volgen (wat het juist weer goed maakte), FF VIII is qua verhaal iets te simpel vind ik zelf.
Vind FF VII qua verhaal magnifiek, je denkt alles te snappen en ineens in 2 gesprekken en een gatheringetje wordt alles, maar dan ook alles omgegooid.

[edit]
Weet het foute vraag op de foute locatie maar weet iemand waar ik FFVII orgineel kan krijgen? ik heb hier een "back-up" :p maar ik wil hem dus echt orgineel hebben.
Jah ik verwacht ook niet van FFVIII hetzelfde als FFVII, ik weet bijna zeker dat ik FFVII wel beter zal vinden, maarja die heb ik al 2x uitgespeeld, dus FFVIII kan ook wel ff leuk zijn. :)

FFVII was idd meesterlijk, het verhaal, de characters, de gameplay, grandioos, vooral het verhaal is erg meeslepend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
[...]

[edit]
Naast de vele All Stars versie heb ik nu ook een platinum gevonden.
Door Eidos zelf als Platinum bestempeld
Afbeeldingslocatie: http://i2.ebayimg.com/02/i/01/61/bb/aa_1_b.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i5.ebayimg.com/02/i/01/60/24/74_1.JPG
Linkje op eBay

Zie alleen net dat ze alleen naar de VS en Canada willen versturen.
Misschien dat je hem/haar met een mailtje op andere gedachten kunt brengen.

[edit]
Kun je trouwens gewoon buitenlandse (Amerikaanse) PC-games spelen op een nederlandse pc. Dus kan de cd-speler ook die regio aan, of moet je dan in allerlei instellingen gaan kloten?

[ Voor 6% gewijzigd door Jan_V op 24-02-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freezer schreef op 24 februari 2004 @ 10:31:
[...]

Naast de vele All Stars versie heb ik nu ook een platinum gevonden.
Door Eidos zelf als Platinum bestempeld
[afbeelding]
[afbeelding]
Linkje op eBay

Zie alleen net dat ze alleen naar de VS en Canada willen versturen.
Misschien dat je hem/haar met een mailtje op andere gedachten kunt brengen.

[edit]
Kun je trouwens gewoon buitenlandse (Amerikaanse) PC-games spelen op een nederlandse pc. Dus kan de cd-speler ook die regio aan, of moet je dan in allerlei instellingen gaan kloten?
PC's zijn regiovrij....alleen Japanse software doet wel eens moeilijk maar dat heeft niks met regios te maken. Maar goed, daar heb ik dan ook een Japanse windows voor :) Ik was ook even op het verkeerde been gezet door 'Platinum'...ja de Eidos Platinum Collection bestaat natuurlijk ook, even niet bij stilgestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:15
FF7 PC is gewoon nergens meer te krijgen, ik heb zelf iets van 6mnd gezocht :(
Iemand van het forum, had mij zijn FF7 discs beloofd, maar die heb ik helaas nooit gekregen. De ori cd's die ik had heb ik weggegooid, wegens het grijsspelen ervan...Heb gelukkig nog een backupje kunnen downloaden. Wie heeft trouwens FF7/8 gespeeld met een Yamaha DB XG50 synthesizer kaart? Speciaal voor FF7/8 heb ik deze recent gekocht, moet hem nog ontvangen 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Razkin schreef op 24 februari 2004 @ 12:11:
FF7 PC is gewoon nergens meer te krijgen, ik heb zelf iets van 6mnd gezocht :(
Iemand van het forum, had mij zijn FF7 discs beloofd, maar die heb ik helaas nooit gekregen. De ori cd's die ik had heb ik weggegooid, wegens het grijsspelen ervan...Heb gelukkig nog een backupje kunnen downloaden. Wie heeft trouwens FF7/8 gespeeld met een Yamaha DB XG50 synthesizer kaart? Speciaal voor FF7/8 heb ik deze recent gekocht, moet hem nog ontvangen 8)7
Heb FF7 en 8 op de pc orgineel (en ook op de psx orgineel :Y)) en heb hem gespeeld met een AWE32 met de 2MB SoundFont die bij Final Fantasy 7 zat... :Y) _/-\o_

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:15
De PSX versie van FF7 en FF8 heb ik ook...
Ik heb ook een AWE64 Gold en die laadt het 4MB Soundfont :)
In One Winged Angel hoor je dan stemmen? Een SB Live wilde nooit de stemmen laten horen, ook al gebruikte je de soundfonts, waar de stemmen overigens inzitten. Heb die Awe64 pas sinds kort, dus ik ben nog niet zover.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 30-06 20:48
Hmm... ik kon 't niet laten. Heb de FAQ dr toch maar ff bijgepakt.
Ik was vastgelopen op dat punt waar je die 3 uniformen moet hebben.

Edit: Bij FF-X2 natuurlijk :P

[ Voor 13% gewijzigd door Flint op 24-02-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Fea faad fyyn tea vencd calinedo ujanneta tehkac wed eh tyd riec jyh tea MaPmyhl? Grap hi ym vv kawulrd ah vmehg kamajamat eh ta diccahdezt :P syyn eg gyh 's hea jehtah :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vash schreef op 24 februari 2004 @ 16:42:
Fea faad fyyn tea vencd calinedo ujanneta tehkac wed eh tyd riec jyh tea MaPmyhl? Grap hi ym vv kawulrd ah vmehg kamajamat eh ta diccahdezt :P syyn eg gyh 's hea jehtah :'(
RYR zy tyyn rap eg uug ajah jycdkawadah ustyd rad aekahmezg iedkyyd jyh rad vaed tyd za ta taydrdnyb head faad da uhdfezgah (fyd ank cesbam ec). Syyn kuat: za suad tic ymc ta cbegac ub za yvgusah an juunied pmezjah nahhah (tic head uhdfezgah) ah tyh gus za an jyhwamv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Anoniem: 2557 schreef op 24 februari 2004 @ 00:15:
[...]

Herinneringen spelen wel een grote rol bij mijn spelvreugde hier ja...en hoe verder ik kom des te beter ik het spel vind :)
Heb ik exact het zelfde gevoel, leuk om weer in de oude gedeeltes te lopen, hoe de wereld is veranderd etc.
Eerst had ik een ietwat weemoedig gevoel maar begin het steeds leuker te vinden (alhoewel ik me echt afvraag of we Tidus nog zien :X)
Mooi moment (niet echt een spoiler) toen Yuna vrij vroeg in het spel superpissig "Who the hell is LENNE?" roept en iedereen d'r doodstil aanstaart. Prachtig :)

Gimme a Y
Gimme an R
.....
Gimme me a break!

Inderdaad erg humoristisch, als ze voor een zoveelste keer weer eens naar Luca gaan (chapter 2 geloof ik) en ze Shelinda (:?) tegen komen, ook een geniaal stukje :D

De dresspheres/grid begin ik ook steeds leuker te vinden :) werkt best wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]White Dust schreef op 24 februari 2004 @ 18:52:
[...]

Heb ik exact het zelfde gevoel, leuk om weer in de oude gedeeltes te lopen, hoe de wereld is veranderd etc.
Eerst had ik een ietwat weemoedig gevoel maar begin het steeds leuker te vinden (alhoewel ik me echt afvraag of we Tidus nog zien :X)[/quit]

Sterker nog, wat verderop in het spel als je weer in Besaid bent zegt Yuna op een gegeven moment "This is where I grew up, this is where I first met you" en toen stond ik er even bij stil hoe lang dat geleden is en "wat hebben we toch veel meegemaakt in die tijd", echt heel typisch. Geeft toch wel aan dat de binding met de karakters in Final Fantasy 10 wel erg goed was.
De dresspheres/grid begin ik ook steeds leuker te vinden :) werkt best wel handig
En hoeveel heb je er al op 100% ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Ik speel nu FF 7 op een psx emu (origineel was nergens meer te krijgen :/ ) en vraag me af of het er zo uit hoort te zien:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/desertcoffin/FF7psx.jpg

verder vind ik het tot nu toe ZWAAR tegenvallen (verhaal en sfeer, en vooral de muziek, dat klinkt als een brakke NES game :X)

Of staat de emu gewoon verkeerd ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Anoniem: 104283 schreef op 24 februari 2004 @ 20:35:
Ik speel nu FF 7 op een psx emu (origineel was nergens meer te krijgen :/ ) en vraag me af of het er zo uit hoort te zien:

[afbeelding]

verder vind ik het tot nu toe ZWAAR tegenvallen (verhaal en sfeer, en vooral de muziek, dat klinkt als een brakke NES game :X)

Ja, het ziet er idd zo uit.
Tenminste voor zover ik me kan herinneren.

Het verhaal is in het begin (waar je nu dus bent) helemaal niet bijzonder. De eerste uren is natuulijk ook alleen maar een intro. Wanneer je bij de Phoenix cave bent (als het zo heet iig) dan wordt het pas interressant vond ik dan.
Zelf ben ik niet zo'n FFVII-fan, meer een FFVIII-fan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

MrRudi, exact, de characters zijn zo menselijk uit gewerkt, erg goed gedaan :)
Anoniem: 2557 schreef op 24 februari 2004 @ 19:43:
En hoeveel heb je er al op 100% ? :)
Op dit moment nog geen één :+ de hoogste zit op 55%, maar ben dan ook nog maar in chapter 2 bezig :P (net even wat apen gekoppeld :+)

[ Voor 3% gewijzigd door White Dust op 24-02-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk

[afbeelding]

Tuurlijk hoort het er zo uit te zien :)
Maar je moet Final fantasy ook op de tv spelen, geeft veel meer sfeer.

Misschien moet ik na X-2 maar weer eens beginnen met VII en VIII

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Ik heb nu de dressphere speciaal voor Rikku, maar ik krijg hem maar niet 'geactiveerd' Er stond een keer een uitlegje maar die drukte ik per ongeluk nogal snel weg en kan ook nergens meer terugvinden hoe dat werkt. Je kan hem niet op een garment grid zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N

[afbeelding]

Yup, that's FF7 allright. Ondanks dat het er misschien wat (te?) cartoony uitziet, is het echt een heel meeslepend spel.
Maar ik moet toegeven dat de tand des tijds niet echt heel erg vriendelijk is geweest voor FF7. Als je het spel al jaren kent, dan blijft het eeuwig z'n waarde behouden, maar als je het nu pas voor het eerst speelt, dan kan ik me voorstellen dat het best wel tegenvalt. 't Is niet voor niets een game uit 1997, dus je moet nou eenmaal accepteren dat 't niet meer state-of-the-art is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Anoniem: 27316 schreef op 24 februari 2004 @ 21:39:
Ik heb nu de dressphere speciaal voor Rikku, maar ik krijg hem maar niet 'geactiveerd' Er stond een keer een uitlegje maar die drukte ik per ongeluk nogal snel weg en kan ook nergens meer terugvinden hoe dat werkt. Je kan hem niet op een garment grid zetten. 8)7
Op de garment grid moet je eerst alle nodes geactiveerd hebben tijdens een battle, dan pas kun je (door op R1 te drukken, meen ik) de special dressphere sellecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 24 februari 2004 @ 21:50:
[...]

Op de garment grid moet je eerst alle nodes geactiveerd hebben tijdens een battle, dan pas kun je (door op R1 te drukken, meen ik) de special dressphere sellecteren :)
Dus als ik het goed begrijp kun je het beste een kleine garment grid gebruiken, eentje van 2 ofzo, zodat je de nodes snel geactiveerd hebt en dan kun je de special dressphere gebruiken? Of moet je met die char minimaal 1x alle andere spheres gebruikt hebben? thx alvast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Anoniem: 27316 schreef op 24 februari 2004 @ 21:58:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kun je het beste een kleine garment grid gebruiken, eentje van 2 ofzo, zodat je de nodes snel geactiveerd hebt en dan kun je de special dressphere gebruiken? Of moet je met die char minimaal 1x alle andere spheres gebruikt hebben? thx alvast :P
Het eerste, je hoeft niet alle dresspehres gebruikt te hebben ;), er bestaat één garmentgrid die uit alleen 2 nodes bestaat, zonder ook maar iets er tussen in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

White Dust schreef op 24 februari 2004 @ 22:02:
[...]

Het eerste, je hoeft niet alle dresspehres gebruikt te hebben ;), er bestaat één garmentgrid die uit alleen 2 nodes bestaat, zonder ook maar iets er tussen in :P
Ja klopt die had ik al gevonden :P Das dus lekker handig dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

[afbeelding]

Je moet ook geen PS2 graphics verwachten bij een psx game uit '97 he. Verder is FFVII zeker wel een goed spel met een goed verhaal, ik denk dat je alleen bij het spelen van ffvii als je alleen gfx als ffx bent gewend dat het noggal een afknapper kan zijn.

ah eg pah wagan head dneacd... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Scorpion op 25-02-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Scorpion schreef op 25 februari 2004 @ 00:14:
[...]

Je moet ook geen PS2 graphics verwachten bij een psx game uit '97 he. Verder is FFVII zeker wel een goed spel met een goed verhaal, ik denk dat je alleen bij het spelen van ffvii als je alleen gfx als ffx bent gewend dat het noggal een afknapper kan zijn.

Ben ook weer es verder gegaan met FFVII en mooi is het cker niet :) maar dat mag de pret niet drukken :D (5 min gespeeld en weer compleet verslaafd). Is alleen klote als je na een 2/3 mnd weer es verder gaat en totaal niet meer weet hoe, wat en waar

En wtf houd dit in :? "ah eg pah wagan head dneacd"

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 25-02-2004 00:29 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem op psx en heb nu ook de pc versie werkend van ff7 ik wil hem weer opnieuw spelen maar ik vraag me af wat beter is op de tv of op de pc?

waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 18:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

bAdmuTs schreef op 25 februari 2004 @ 00:28:
[...]

Ben ook weer es verder gegaan met FFVII en mooi is het cker niet :) maar dat mag de pret niet drukken :D (5 min gespeeld en weer compleet verslaafd). Is alleen klote als je na een 2/3 mnd weer es verder gaat en totaal niet meer weet hoe, wat en waar

En wtf houd dit in :? "ah eg pah wagan head dneacd"
http://www.ffextreme.com/ff10/albhed/albhed_trans.html
Das al bhed XD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471 schreef op 25 februari 2004 @ 10:49:
heb hem op psx en heb nu ook de pc versie werkend van ff7 ik wil hem weer opnieuw spelen maar ik vraag me af wat beter is op de tv of op de pc?

waar gaat jullie voorkeur naar uit?
TV...duh. PC's zijn evil >:)

Chapter 4 niet gespeeld, niet lezen
Juun takaha tea Oihybymuuwy :D (1000 funtc) ym kaweah rappah, aah zyyn kamatah ryt eg ta Zybyhca jancea jyh ted vemsbza ymc aahc katufhmuyt ah duah tylrd eg 'kur fyd nyyn, ta mebcohl gmubd head'. Hi pmezgd tic tyd wa ras duah ym ryttah juunpanaet ub ta Ahkamca jancea jyh rad hissan! Alrd cibankyyv vemsbza, raam asudeuhaam...gebbajam ah dnyhah eh s'h ukah! (ah syh kahuak us rad dua da kajah :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Scorpion schreef op 25 februari 2004 @ 00:14:
[...]

Ik heb naast Crystal Cronicles nog nooit echt een Final Fantasy game gespeeld ;)

maar ik moet wel zeggen dat ik meer hou van RPG's zoals Golden Sun 1 en 2. lekker puzzelen, schuiven, en doolhoven.

en trouwens ik dacht dat FF turbased was :? maar FF7 is meer semi-turnbased, want er zit gewoon een tijdsbalkje voordat je mag aanvallen ofzo (gekke shit :P)

naja ik ga maar eens Golden Sun 2 uitspelen.

ennuh:

fam ymc za tawa dagcd wuhtan jandyymsylreha gyh mawah

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104283 op 25-02-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Anoniem: 104283 schreef op 25 februari 2004 @ 10:59:
[...]

Ik heb naast Crystal Cronicles nog nooit echt een Final Fantasy game gespeeld ;)

maar ik moet wel zeggen dat ik meer hou van RPG's zoals Golden Sun 1 en 2. lekker puzzelen, schuiven, en doolhoven.

en trouwens ik dacht dat FF turbased was :? maar FF7 is meer semi-turnbased, want er zit gewoon een tijdsbalkje voordat je mag aanvallen ofzo (gekke shit :P)

naja ik ga maar eens Golden Sun 2 uitspelen.

ennuh:

fam ymc za tawa dagcd wuhtan jandyymsylreha gyh mawah
Bij FFVI kun je het instellen! :)
ug ug, tyyn wed fyd eh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake

[afbeelding]

Grafisch is het spel idd goed en heel goed klote. Neemt niet weg dat de sfeer en (heel belangrijk) het verhaal ultiem goed zijn. Ook de battlesystem is simpel en doeltreffend, het blijft IMHO de beste FF ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 30-06 20:48
Anoniem: 27316 schreef op 24 februari 2004 @ 21:39:
Ik ben blij dat je 't vraagt. Daar is bij mij precies 't zelfde gebeurd :D

Thx White Dust voor de uitleg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Mwah ik vind het battlen bij FFVII er nog wel prima uit zien, alleen het rondlopen en die klompjes als handen zijn nogal achterhaald inderdaad, maar ik stoorde me er niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel 7 nu en hij rockt de pan uit!

Ben bij cosmo Canyon dus effe bugenhagen begroeten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:57

-db-

Hoi

Ik ben ook met FF7 bezig, al bijna uitgespeeld, maar ik vind de verhouding tussen de kracht van bosses en de gewone vijanden aan het einde erg vreemd.

*Spoiler voor de persoon die het spel voor het eerst speelt*
Eg ryt had Faybuh jancmykah (syggamezg), kehk tenald jantan hyyn Crehny. Gus tyyn aah parasud dakah ah janmeac. Eg ubheaif bnupanah, migda hi fam. Jumkahta Pucc, Bnuit Lmuit, tiinta vv, syyn dulr ank syggamezg. Eg tuun, huk fyd mycdeka kafuha jezyhtah ah tyh Ruzu, cham ah syggamezg kafuhhah. :*)
Eg tahgahta tyd eg kuat pawek pah syyn sadaah tea gnydan eh(pakeh LT3), gus eg tyyn aah ( :? tyng uv pmylg :? ) tnykuh dakah, sadaah Kysa-Ujan. :'(
Dulr syyn vv majamah tyh (wed hi ub majam 48 - 52 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

-db- schreef op 25 februari 2004 @ 17:15:
(wed hi ub majam 48 - 52 ).
Hmm, ik zit pas op cd 1 en ben daar nog "lang" niet mee klaar en zit nu op lvl 35 - 40, ben ik dan nu al sterk of ben jij gewoon slap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

bAdmuTs schreef op 25 februari 2004 @ 17:30:
Hmm, ik zit pas op cd 1 en ben daar nog "lang" niet mee klaar en zit nu op lvl 35 - 40, ben ik dan nu al sterk of ben jij gewoon slap :P
:o :o :o Dan ben jij sterk want ik kom er tot nu toe zonder veel moeite door. Ik neem aan dat jij dan wel voor elk geheim gaat, en vaak gaat levelen. Ik ga er snel doorheen, doe weinig extra's.
[ >:) Moet toch iets terug zeggen >:) ]
Ik vind een te hoge level ook niet leuk, want dan sla je ook elke vijand zo in puin. Ik vind het ook leuk als je af en toe moeite moet doen om ergens door te komen.
[/ >:) Moet toch iets terug zeggen >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

-db- schreef op 25 februari 2004 @ 18:04:
[...]

:o :o :o Dan ben jij sterk want ik kom er tot nu toe zonder veel moeite door. Ik neem aan dat jij dan wel voor elk geheim gaat, en vaak gaat levelen. Ik ga er snel doorheen, doe weinig extra's.
Ik vind een te hoge level ook niet leuk, want dan sla je ook elke vijand zo in puin. Ik vind het ook leuk als je af en toe moeite moet doen om ergens door te komen.
Jep, ik ga voor elk geheim en lvl zo vaak mogelijk, ben nu 40 - 44 :D

Is de eerste keer dat ik het speel dus wil meteen alles zo goed mogelijk doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 25-02-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
-db- schreef op 25 februari 2004 @ 17:15:
Ik ben ook met FF7 bezig, al bijna uitgespeeld, maar ik vind de verhouding tussen de kracht van bosses en de gewone vijanden aan het einde erg vreemd.

*Spoiler voor de persoon die het spel voor het eerst speelt*
Eg ryt had Faybuh jancmykah (syggamezg), kehk tenald jantan hyyn Crehny. Gus tyyn aah parasud dakah ah janmeac. Eg ubheaif bnupanah, migda hi fam. Jumkahta Pucc, Bnuit Lmuit, tiinta vv, syyn dulr ank syggamezg. Eg tuun, huk fyd mycdeka kafuha jezyhtah ah tyh Ruzu, cham ah syggamezg kafuhhah. :*)
Eg tahgahta tyd eg kuat pawek pah syyn sadaah tea gnydan eh(pakeh LT3), gus eg tyyn aah ( :? tyng uv pmylg :? ) tnykuh dakah, sadaah Kysa-Ujan. :'(
Dulr syyn vv majamah tyh (wed hi ub majam 48 - 52 ).
Whahahahaha :D
Juun tyd syhhadza suad za uug ubbyccah zur, rez raavd fam Lmuit'c imdesyda fybah ub wyg syyn rez ec wuuuuu kutcknifamezg cdang.... kamiggek head wu cdang ymc nipo ah asanymt syyn dulr suad za s head uhtanclryddah.

Pacd fam nyyn aekahmezg, ta myydcda pyyc eh rad cbam ec kafuuh head ta cdangcda :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damtheman
Ik heb nog een tip voor ffx-2 voor het snel verzamelen van ability points , mischien wel handig.

Zal em wel in Al-Bhed typen voor mensen die zoiets niet willen weten , kan het me niet voorstellen maargoed :)

Eh aah nyhtus kajalrd eh aah jezyht gnezk za amga gaan ymc za aah ypemedo kapniegd 1 yb anpez. tyd muubd ub dud 100yb buehdc syq ban nyhtus kajalrd.

tic kafuuh maggan 100 q bnyo tuah pezj. eh cesbama ynay ah suue syggamezg 100 yb anpez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik vond het veel te snel gaan (deel X-2) en heb alles er maar weer afgegooid en ben nu opnieuw begonnen. Nu ga ik gewoon voor iedere mission die ik maar zie. Zit nu bij de awesome sphere en ben lvl 17 geloof ik.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damtheman
Was zelf ook al bij chapter 5 na 2 dagen ong.

Ook helemaal overnieuw begonnen en pak elke missie die mogelijk is. Ik gebruik ook de piggyback guide nu.
En te lezen aan het boek heb ik nog een hoop te doen :)

L19 aan einde chapter 1 momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit nu in chapter 5 (heb me guide nog niet gebruikt) iedereen rond lvl 40-42 en heb voor iedereen minstens 1 dress sphere op 100% , ben nu de trainer dress sphere aan het expen met iedereen (3 trainers dus) maakt best een goede party aangezien je alle status effects kan curen en hp/mp kan curen (en veel aanvallen doen) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

FFVII hoor je op een psx en tv te spelen.Punt :P
Verhouding bij eindbaas is vaak niet gebalanceerd als je veel hebt geleveld.
Maar dat is altijd zo. De hidden Bosses (zoals Emeral & Ruby) zijn vaak vele malen sterker als de eindbaas.

Ben trouwens alle FF filmpjes van FFVII-FFIX aan het rippen. Vond een filmpje(CGI movie over Shinra motoren/auto's) op cd1 van FFVII dat ik nog nooit had gezien :{ Speel het al 6 jaar en honderden uren en ben groot fan en dan dit :{
*schaamt* ;(

Anoniem: 52687 schreef op 25 februari 2004 @ 23:03:
Maar dat is altijd zo. De hidden Bosses (zoals Emeral & Ruby) zijn vaak vele malen sterker als de eindbaas.

Ben trouwens alle FF filmpjes van FFVII-FFIX aan het rippen. Vond een filmpje(CGI movie over Shinra motoren/auto's) op cd1 van FFVII dat ik nog nooit had gezien :{ Speel het al 6 jaar en honderden uren en ben groot fan en dan dit :{
*schaamt* ;(
Ik *heb* alle filmpjes van FFIV t/m FFX-2 hoor mocht je interesse hebben :)
oh wacht, das niet helemaal waar, van FFVII heb ik er maar een paar, de intro, de motorscene, Final Wish en de ending.

Anoniem: 52687 schreef op 25 februari 2004 @ 23:03:

*schaamt* ;(
Dat filmpje kan je zien als je in het Shinra gebouw bent en je kijkt ergens in een monitor op 2de verdieping :D

-db- schreef op 25 februari 2004 @ 18:04:
[...]

[/quote]

Ik zit ook cd 1 nog en heb net Don Corneo in het ravijn geflikkerd :*)

Dit wordt denk wel me beste ffVII game ooit ik ben al lvl33 ofzo en krijg al het leuke nog !!!

Ik ga zo ook weer lvlen Yuffie moet iets sterker worden, zodat ze die tempel effe in kan :P

• -db-

-db-

Hoi

Vash schreef op 25 februari 2004 @ 20:18:
Whahahahaha :D
Juun tyd syhhadza suad za uug ubbyccah zur, rez raavd fam Lmuit'c imdesyda fybah ub wyg syyn rez ec wuuuuu kutcknifamezg cdang.... kamiggek head wu cdang ymc nipo ah asanymt syyn dulr suad za s head uhtanclryddah.

Pacd fam nyyn aekahmezg, ta myydcda pyyc eh rad cbam ec kafuuh head ta cdangcda :D
Imdesyda faybuh raavd dulr lmuit'c imdeasa fybah, ec kaah alrda pucc, saan aah aqdny. Ah head wu mycdek, rap ras jancmykah wuhtan kysa ujan. Fam maggan, 2 majamc anpez juun sezh dfaa wfygcda lrynyldanc, ah ta crytuf vmyna ahaso cgemm. :9

• Marruk
Ik las net de voice actors van FFX-2 door en bij Isaaru zag ik dat hij ingesproken werd door niemand anders dan 'Quinon Flynn'.

Sons of liberty iemand? :)

TMAXTINT

Marruk schreef op 26 februari 2004 @ 13:33:
Ik las net de voice actors van FFX-2 door en bij Isaaru zag ik dat hij ingesproken werd door niemand anders dan 'Quinon Flynn'.

Sons of liberty iemand? :)
Wat dacht je van Dwight Schultz voor Maechen? A-Team iemand? :P

Is me toch net iets bekender dan iemand uit Sons of Liberty, waar alleen David Hayter me opvalt omdat ie 1) Solid Snake speelt 2) The Guyver movie maakte en 3) Alle screenplay van de X-men movies doet.

Toch weer achter iets leuks gekomen.

Als je in Final Fantasy 7 tegen de gi natak moet vechten, die baas in Cosmo Canyon ken je hem in 1 hit verslaan.

Gooi gewoon een phoenix down of cast life op hem en de worden death verschijnen en dood is die!!!

Vage sjit!

• Kris
  • Laatst online: 21-02 19:20
Ok, gezien het FFX topic gesloten is post ik het hier maar...
ik heb bij GameFaqs gekeken maar dan zit ik nog met een paar vraagjes.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Aeons:
Ik wil Anima halen, ik heb die Yojimbo al wel maar voor Anima moet ik naar Baaj Temple. Daar aangekomen moet ik alle Destruction Spheres hebben en die heb ik dus niet. Als ik nu naar Besaid Temple ga om die sphere op te halen dan kom ik in aanraking met Dark Valefor die ik nog lang niet kan verslaan. Moet ik nu wachten
tot ik sterk genoeg ben of zit ik verkeerd ?

Legendary Weapons:
Sun Crest location: Yevon Dome. Als ik terug ga dan kom ik Dark Bahamut tegen en die kan ik nog niet verslaan. Zit die Sun Crest in dezelfde zaal als Bahamut of ergens bij een trap (waar ?).

Alvast bedankt !!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.