Het Final Fantasy Topic - Deel 3 -

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.210 views sinds 30-01-2008

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Anoniem: 2557 schreef op 17 december 2003 @ 17:09:
[...]

$700? Dat lijkt me erg sterk...of dan heeft iemand vet mazzel gehad :) er is maar 1 beeld dat meer dan $500 oplevert en dat is Highwind. Yuna wedding statue gaat tussen de $200 en $300 weg, de FF8 statues tussen de $80 en de $200, Cloud statue rond de $250 gemiddeld.

even een recente opgezocht:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...3160809050&category=16462
Yups. Daar is de 'reserve not met'.

De meesten zijn trouwens geen echte Kotobukyia statues maar wel 'resin kits' die zelf geschilderd zijn. De resin kits zijn gemaakt op basis van een 'cast'.

Als de doos er niet bij staat op de foto OF er staat geen registratienummer bij dan mag je aannemen dat het geen origineel is.

De standbeelden op FFG zijn 100% kotobukiya. Daarbij komt dat de statues zeer zeldzaam zijn, in Europa eigenlijk zo goed als niet te verkrijgen EN dat deze statues in Nederland zijn en afgehaald kunnen worden - dus geen enkele kans op beschadiging.

Cloud met de harley gaat trouwens wel iets meer dan 250 USD. Die is ondertussen super-rare - er is ook al in tijden geen veiling meer geweest van dat statue.

Maar het is natuurlijk allemaal a) smaak en b) wat men er voor wil geven.

Anoniem: 2557

intGod schreef op 18 december 2003 @ 22:05:
[...]

Yups. Daar is de 'reserve not met'.

De meesten zijn trouwens geen echte Kotobukyia statues maar wel 'resin kits' die zelf geschilderd zijn. De resin kits zijn gemaakt op basis van een 'cast'.

Als de doos er niet bij staat op de foto OF er staat geen registratienummer bij dan mag je aannemen dat het geen origineel is.
Klopt...bij genoemd voorbeeld staat trouwens het registratie kaartje op de foto erbij, dus die is ook wel echt. Het zijn ontzettend mooie beelden (net zoals het Yuna wedding statue) maar 400-600 euro vind ik echt te veel :)

[edit]
ps ook een mooie doos wil niks zeggen, kijk naar de Materia verzameling, prachtig vormgegeven, mooie plaquette erbij, mooie stand, mooie doos....maar ze zijn geen van alle 'officiele' merchandise. Een glasblazer in Canada kwam er mee aanzetten geloof ik, en een vriend van hem zag er wel handel in :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 18-12-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17

inXs

known as inXs

Anoniem: 2557 schreef op 18 december 2003 @ 23:43:
[...]

Klopt...bij genoemd voorbeeld staat trouwens het registratie kaartje op de foto erbij, dus die is ook wel echt. Het zijn ontzettend mooie beelden (net zoals het Yuna wedding statue) maar 400-600 euro vind ik echt te veel :)

[edit]
ps ook een mooie doos wil niks zeggen, kijk naar de Materia verzameling, prachtig vormgegeven, mooie plaquette erbij, mooie stand, mooie doos....maar ze zijn geen van alle 'officiele' merchandise. Een glasblazer in Canada kwam er mee aanzetten geloof ik, en een vriend van hem zag er wel handel in :)
Niet officieel, maar wel "origineel" ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78577

@Bor_de_Wollef

Dat je per maand moet betalen is niet meer dan normaal voor een MMORPG, en ik begrijp echt niet wrm je het een flop noemt. Er zijn 300.000 accounts in Jpn. Everquest, de meestgespeelde MMORPG, heeft 500.000 accounts verspreid de hele wereld. Dus een flop zou ik FFXI echt niet noemen niet in Jpn en erbuiten ook niet. Met de Amerikaanse pc erbij heeft men nu 430.000 accounts en hij is nog niet uit op de PS2. Dus als in maart de PS2 erbij komt zal m'n het record van EQ wel breken en dan is hij nog steeds niet in Europa verkrijgbaar.
FFXI een flop? Ik zou je mening toch eens herzien moest ik van jou zijn.

---

@ Bass64

Als je de moeite wil doen om van server te veranderen naar Ragnarok wil ik je met alle plezier inviten in onze linkshell en privé-forum. We zijn nu met een 15tal NL-taligen en zitten op Ragnarok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

[b]
@ Bass64

Als je de moeite wil doen om van server te veranderen naar Ragnarok wil ik je met alle plezier inviten in onze linkshell en privé-forum. We zijn nu met een 15tal NL-taligen en zitten op Ragnarok.
nee soz heb al veel tijd in gestoken om lvl 15 nu tezijn... wil niet overnieuw beginnen.. toch bedankt

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 18:49

Hironshy

Orooo!!!

Ehhh..heb pas Final Fantasy XI voor een paar dagen. Ben dus noob :P
Hoe weet ik in welke server ik zit? Heb egt overal gezocht maar kan het niet vinden. Weet iemand hoe ik erachter kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Anoniem: 2557 schreef op 18 december 2003 @ 23:43:
[...]
Absoluut! Het is erg duur. Het zijn 'normale' prijzen voor originele Kotobukyia beeldjes maar het blijft veel geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Hironshy schreef op 20 december 2003 @ 19:37:
Ehhh..heb pas Final Fantasy XI voor een paar dagen. Ben dus noob :P
Hoe weet ik in welke server ik zit? Heb egt overal gezocht maar kan het niet vinden. Weet iemand hoe ik erachter kan komen?
Bij de character selection zie je op welke server je zit (of eerder je character).
En zodra je echt in het spel komt is de eerste message zoiets van
Welcome to <server naam>

Zelf zit ik op Titan Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nijdam/webimages/happyverysmall.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Er is weer wat nieuws over FFXII, een aantal nieuwe screenshots.
Die zijn hier te zien.

En verder is er nieuws over FFX-2 International.
Je kan vechten in tournaments waar je als eindbazen tegen Tidus, Auron en Seymour kan vechten. Maar helaas zal die niet buiten japan worden uitgebracht. Waarom de naam international? geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op 31 december 2003 @ 17:14:
Er is weer wat nieuws over FFXII, een aantal nieuwe screenshots.
Die zijn hier te zien.
Dat zijn allemaal shots van de nieuwe trailer...nou ja nieuw...een maand geleden had ik die al gedownload :) Best een leuke trailer trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:28

Major Carnage

waki miko Reimu

Reigner_Mortem schreef op 21 december 2003 @ 21:23:
[...]

Bij de character selection zie je op welke server je zit (of eerder je character).
En zodra je echt in het spel komt is de eerste message zoiets van
Welcome to <server naam>

Zelf zit ik op Titan [afbeelding]
Hey cool, ik ook :)
Ik speel het nu ongeveer anderhalve maand, en ben bijna bij het punt om naar de advanced subjobs te gaan.. can't wait :)

hier nog een linkje naar m'n FFXI screenshot stash: http://www.advisie.demon.nl/FFXI/

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

Is er eigenlijk al meer bekend over een PAL remake van Final Fantasy III ? Aangezien dit de enige is die nog niet op het PSX/PS2 platform is verschenen.

Heb nu:
FF I (Origins )
FF II (Origins )
FF IV (Anthology)
FF V (Anthology)
FF VI
FF VII
FF VIII
FF IX
FF X

En FF Tactics

Mis dus nog FF III :(

En met de bekendmaking dat FF VII: Advent Children een film wordt kunnen we dan de geruchten over een sequel in de prullenbak doen of komt die er toch nog?

[ Voor 2% gewijzigd door FastBunny op 01-01-2004 17:33 . Reden: Schandelige typo's ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op 01 januari 2004 @ 16:37:
Is er eigenlijk al meer bekend over een PAL remake van Final Fantasy III ? Aangezien dit de enige is die nog niet op het PSX/PS2 platform is verschenen.

Heb nu:
FF I (Orgings)
FF II (orgings)
FF IV (Antholagie)
FF V (Antholagie)
FF VI
FF VII
FF VIII
FF IX
FF X

En FF Tactics

Mis dus nog FF III :(

En met de bekendmaking dat FF VII: Advent Children een film wordt kunnen we dan de geruchten over een sequel in de prullenbak doen of komt die er toch nog?
Nee er is nog niks bekend van FF3 remake, en een FF7 sequel lijkt me nog steeds erg onwaarschijnlijk. Mja, zeg nooit nooit, ze zijn nu ook al met een dating game bezig (Final Fantasy Memorial) dus ik sta nergens meer van te kijken.

Ik heb in elk geval wel weer vier nieuwe albums binnen uit Japan :) Final Fantasy Pray, Final Fantasy IV Celtic Moon, Final Fantasy VI Grand Finale en Final Fantasy Symphonic Suite. Nice :)

(ps het is Origins en Anthology)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 78577 schreef op 19 december 2003 @ 11:04:
@Bor_de_Wollef

Dat je per maand moet betalen is niet meer dan normaal voor een MMORPG, en ik begrijp echt niet wrm je het een flop noemt. Er zijn 300.000 accounts in Jpn. Everquest, de meestgespeelde MMORPG, heeft 500.000 accounts verspreid de hele wereld. Dus een flop zou ik FFXI echt niet noemen niet in Jpn en erbuiten ook niet.
Yep, FFXI was een gigantische flop in Japan. Lees de game magazines uit japan maar na (er zijn wel engelse vertalingen te vinden). Je geeft wel 300.000 accounts aan maar dat zijn belachelijk weinig verkopen voor een FF game. Vandaar dat ze weer van het mmorpg af stappen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Bor_de_Wollef schreef op 09 januari 2004 @ 11:19:
[...]

Yep, FFXI was een gigantische flop in Japan. Lees de game magazines uit japan maar na (er zijn wel engelse vertalingen te vinden). Je geeft wel 300.000 accounts aan maar dat zijn belachelijk weinig verkopen voor een FF game. Vandaar dat ze weer van het mmorpg af stappen.
Eén mmorpg van final fantasy is de komende jaren toch genoeg :?
Er komt vanzelf weer een nieuwe in tijd.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bor_de_Wollef schreef op 09 januari 2004 @ 11:19:
[...]

lees dit maar eens:

http://www.rpgamer.com/news/Q1-2004/010704b.html

500.000 is erg veel voor een online rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

http://cgi.ebay.com/ws/eB...7&category=11056&tc=photo

waah ! die zou ik graag willen kopen maar ugh de prijs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:42
Die is zekers vet.....alleen idd jammer dat het zoveel geld kost om zo'n leuk beeldje te kunnen kopen. Hiet is immers een hobby.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Freezer schreef op 10 januari 2004 @ 05:08:
[...]

Die is zekers vet.....alleen idd jammer dat het zoveel geld kost om zo'n leuk beeldje te kunnen kopen. Hiet is immers een hobby.
Naja, alle hobbies kosten geld :D is maar net hoeveel geld je ervoor over hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
BlackMage schreef op 10 januari 2004 @ 15:06:
[...]

Naja, alle hobbies kosten geld :D is maar net hoeveel geld je ervoor over hebt
Inderdaad, voor dat geld heb je al een redelijke auto.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAH! je kiest dan ook meteen het op 1 na meest-gewilde en meest-zeldzame Final Fantasy item ter wereld :)

En marruk...wat moet ik met een auto :? geef mij sephiroth maar!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 10-01-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Anoniem: 2557 schreef op 10 januari 2004 @ 18:12:
[...]

HAH! je kiest dan ook meteen het op 1 na meest-gewilde en meest-zeldzame Final Fantasy item ter wereld :)

En marruk...wat moet ik met een auto :? geef mij sephiroth maar!
Wat is dan het meest gewilde FF item ter wereld, vraag ik me dan af? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Devil N schreef op 10 januari 2004 @ 19:57:
[...]

Het schijnt dat de MSX-game fan FF het zeldzaamst is, tenminste dat heb ik hier ergens gelezen.

Gelukkig biedt trouwens niemand op dit beeldtje :P Al die FF verzamelaars zijn natuurlijk van die pubers die niet werken en alleen maar zakgeld krijgen en dit dus nooit kunnen veroorloven (wat een generaliseringen in een zin :P )
Hoewel......de verzamelaars hier zijn alweer wat ouder, dus die stelling gaat in dit geval net niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devil N schreef op 10 januari 2004 @ 19:57:
[...]

Final Fantasy VII - Highwind Cold Cast statue
Afbeeldingslocatie: http://www.ffmaniacs.com/ff7/imgff7/hiwindha.jpg

brengt gemiddeld meer dan 1500 dollar op.

@ freezer: de MSX versie van FF1 is het meest zeldzame spel ja, maar zeker niet het meest gewilde FF item!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 10-01-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

Er komt maar geen eind aan Final Fantasy.
Zo mogen van mij wel eens met iets nieuws komen.
Niet dat het al vervelend wordt het zoveelste ff deel.
Maar als ze niet stoppen dan wordt het wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791 schreef op 10 januari 2004 @ 20:52:
Er komt maar geen eind aan Final Fantasy.
Zo mogen van mij wel eens met iets nieuws komen.
Niet dat het al vervelend wordt het zoveelste ff deel.
Maar als ze niet stoppen dan wordt het wel vervelend.
Waarom? Elk deel is een nieuw verhaal, met nieuwe karakters, een nieuw battlesysteem, een andere stijl....ik zou niet weten waarom ze op zouden moeten houden.

Daarbij heeft Square-Enix ook nog Front Mission, Tobal, Chronotrigger / Chronocross, Dragon Quest, Xenogears / Xenosaga, Kingdom Hearts, Unlimited Saga, Seiken Densetsu (Mana), Eindhander, Super Mario RPG enz. enz.

Dus het is niet alleen maar FF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wanneer het vervelend word, is als Square een nieuw concept gaat gebruiken. Tot nu toe hebben ze 10 goede spellen op de wereld gezet, die allemaal anders zijn, maar toch weer niet helemaal. En dat vind ik een goede formule van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens wat meer info over Advent Children bekend :)

Het verhaal speelt zich dus 2 jaar na FFVII af, en sinds kort wordt de wereld geplaagd door een mysterieuze ziekte. Tegelijkertijd wordt Cloud aangevallen door drie jongemannen waarvan er 1tje dus erg veel op Sephy lijkt. Nomura heeft bevestigd dat Cloud een nieuwe motor zal hebben, en dat Barret en Vincent Valentine in elk geval een rol zullen spelen in de film.

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/barret.jpg
De AC versie van Barret :D

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/valentine.jpg
Ik vermoed hier een dramatische opkomst van Vincent Valentine. Dit figuur heeft in elk geval hetzelfde schoeisel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/wish.jpg
Zou Cloud een flashback of een nachtmerrie hebben als we dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:04
Anoniem: 2557 schreef op 11 januari 2004 @ 02:26:
[afbeelding]
Zou Cloud een flashback of een nachtmerrie hebben als we dit zien?
diegene die op de grond ligt lijkt op Aerith/Aeris te zien aan het roze jurkje met rode jasje eromheen. Zou zij dan toch een (actieve) rol spelen? Misschien zelfs teruggehaald worden?

[edit]
Idd, ze ligt in het water.

[ Voor 5% gewijzigd door Warbringer op 13-01-2004 10:57 . Reden: idd, cloud staat in het water. ]

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Warbringer schreef op 13 januari 2004 @ 10:24:
[...]

diegene die op de grond ligt lijkt op Aerith/Aeris te zien aan het roze jurkje met rode jasje eromheen. Zou zij dan toch een (actieve) rol spelen? Misschien zelfs teruggehaald worden?

Psst...ze ligt in het water en Cloud staat er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Warbringer schreef op 13 januari 2004 @ 10:24:
[...]

Een flashback / nachtmerrie lijkt me een stuk beter verklaring, aangezien dit stukje precies hetzelfe stukje lijkt als uit FF VII, het einde van disc I ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:04
Creepy schreef op 13 januari 2004 @ 10:46:
[...]

Een flashback / nachtmerrie lijkt me een stuk beter verklaring, aangezien dit stukje precies hetzelfe stukje lijkt als uit FF VII, het einde van disc I ;)
Ik kan me alleen niet herinneren dat de plek waar aeris door sephiroth gespiest werdt, omgeven was door bomen...

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Warbringer schreef op 13 januari 2004 @ 10:54:
[...]

Ik kan me alleen niet herinneren dat de plek waar aeris door sephiroth gespiest werdt, omgeven was door bomen...
Klopt, want dat is ook niet precies dezelfde plek waar Cloud Aeris in het water legt :) (bovenin bij 1 van die huisjes en onderin bij het water..)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Warbringer schreef op 13 januari 2004 @ 10:54:
[...]

Precies mijn gedachte.
Je volgens mij in een kristal-achtig gebouw met een aantal palen die het water uit staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freezer schreef op 13 januari 2004 @ 17:33:
[...]

Precies mijn gedachte.
Je volgens mij in een kristal-achtig gebouw met een aantal palen die het water uit staken.
Het is een andere plek maar duidelijk wel een 'remake' van Final Wish uit FFVII...dat plaatje van Valentine lijkt me erop volgen trouwens, en ik denk dat het een reflectie in het water is. Je ziet daar ook dezelfde soort bomen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Laatst online: 18-06 16:53

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ik vond net dit leuk gemaakte filmpje van FFXI:
http://vnfiles.ign.com/finalfantasy/FF.wmv

[ Voor 10% gewijzigd door NaWA op 14-01-2004 18:52 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, prachtig filmpje, heb het nu al een tijdje op m'n pc staan en telkens weer ben ik blij dat ik FFXI thuis heb (^_^)
als je dit ziet en nog geen FFXI hebt, ga je toch gewoon alles doen om dat spel in j ehanden te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu weer een tijdje bezig met FFX (alvast even het verhaal opfrissen voor FFX-2 die eind feb komt) Nooit geweten dat blitzballen zo leuk was :) , Iemand hier die zijn team nog weet ? ik speel nu voornamelijk met tidus,eigaar,graav,blappa,judda,nimrook (halve orginele albhed team dus :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

minders, krijg een access denied :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rechtermuisklikje en "opslaan als"

dan zou het moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Anoniem: 78577 schreef op 21 januari 2004 @ 13:12:
rechtermuisklikje en "opslaan als"

dan zou het moeten werken...
sigh, why didn't i think of that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Nog maar 18 nachtjes slapen en dan kunnen we final fantasy X-2 eindelijk spelen. Ik dacht ik breng het nog even onder de aandacht zodat we ons nog kunnen voorlekkeren :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Marruk schreef op 31 januari 2004 @ 21:04:
Nog maar 18 nachtjes slapen en dan kunnen we final fantasy X-2 eindelijk spelen. Ik dacht ik breng het nog even onder de aandacht zodat we ons nog kunnen voorlekkeren :)
Ik hoop van ganze harte voor jullie dat 't dit keer een goede PAL conversie wordt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Devil N schreef op 31 januari 2004 @ 23:13:
[...]

Ik hoop van ganze harte voor jullie dat 't dit keer een goede PAL conversie wordt... :/
Zal wel niet, maar gelukkig heb ik een zoomfunctie op de tv waardoor het niet meer zo heel erg is.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410 schreef op 20 januari 2004 @ 17:46:
Ben nu weer een tijdje bezig met FFX (alvast even het verhaal opfrissen voor FFX-2 die eind feb komt) Nooit geweten dat blitzballen zo leuk was :) , Iemand hier die zijn team nog weet ? ik speel nu voornamelijk met tidus,eigaar,graav,blappa,judda,nimrook (halve orginele albhed team dus :p )
Ik speel nog met het hele originele team, alleen heb ik een nieuwe rechtsback, ben z'n naam alleen ff kwijt...zo'n kerel met een ijzer masker voor.
Marruk schreef op 01 februari 2004 @ 12:55:
[...]

Zal wel niet, maar gelukkig heb ik een zoomfunctie op de tv waardoor het niet meer zo heel erg is.
En ik ben gewoon zo'n idioot die er helemaal niet mee zit...kan niet zeggen dat het me bij FFX ook maar 1 seconde gestoord heeft.

[ Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 01-02-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik vond die balken ook niet echt erg.
Tuurlijk lijkt het wel mooi dat het hele spel beeldvullend is, maar dat is met een zoom-functie ook zo opgelost.

Het gaat natuurlijk ook om het avontuur bij FF-games, niet om de graphs. Al moet ik zeggen dat de graphs er elke keer weer subliem uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wat nieuwere foto's online staan :) zie de link in mijn sig! Helaas zal het nog wel even duren voordat ik foto's kan maken van mijn complete verzameling aangezien nog een deel is ingepakt in verhuisdozen, die heb ik wel even erbij vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Waar kon ik ook alweer lvl 3 key spheres vinden in deeltje X?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marruk schreef op 10 februari 2004 @ 10:39:
Defender Z's gaan hakken in Zanarkand of Omega Dungeon....meestal krijg je lvl2 spheres maar vrij regelmatig ook lvl3 spheres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

FFX-2 ondersteunt naast 50hz ook 60hz en progressive scan :P (waarbij ik aanneem dat het op 50hz wel langzamer loopt en ook borders heeft)

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik zag bij gammo gister een preview van FFX-2, er werd ook verteld dat het verhaal niet echt zo'n grote rol speelt als de andere versies en dat het primaire doel is om spheres te verzamelen, maar is niet meer een grote "mini" game nu? Ik vraag me af of het echt nu zo leuk is om te spelen :) Naja uiteraard koop ik hem wel, maar ervaringen van mensen? Hoe het spel is? En is het verhaal echt zo miniem?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Marruk schreef op 10 februari 2004 @ 10:39:
Bij Mt. Gagazet kun je er een stuk of 6 ze van Biran and Yenki (Bossfight met Kimahri) stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

inXs schreef op 10 februari 2004 @ 20:18:
Ik zag bij gammo gister een preview van FFX-2, er werd ook verteld dat het verhaal niet echt zo'n grote rol speelt als de andere versies en dat het primaire doel is om spheres te verzamelen, maar is niet meer een grote "mini" game nu? Ik vraag me af of het echt nu zo leuk is om te spelen :) Naja uiteraard koop ik hem wel, maar ervaringen van mensen? Hoe het spel is? En is het verhaal echt zo miniem?
Verhaal is idd niet echt top , spel is wel erg leuk :)
mis eik toch het final fantasy gevoel in dit deel ....

Maar , GEEN summons 8)7 |:( , geen overdrives en blitzball hebben ze ook verpest ....

niet mijn favoriet in elk geval (vandaar dat ik weer met FF VIII bezig ben )
Xenosaga vond ik beter :) helaas voor de mensen die geen US PS2 hebben (of omgebouwt) dat die niet op Pal komt ....

[ Voor 5% gewijzigd door dontcare op 14-02-2004 19:00 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Ik loop "slechts" 4 jaar achter. Toen Final Fantasy VIII voor de PC werd gereleased kwam ik voor het eerst in aanraking met deze serie door middel van de demo. Ik was gelijk verkocht. Hoewel de graphics niet top waren (het was overduidelijk een port met lage resolutie achtergronden) vond ik de sfeer en het menselijke karakter van de demo zo geweldig dat ik het spel waanzinnig graag wilde hebben. En vreemd genoeg heb ik het toen nooit gekocht, ik zal waarschijnlijk wel geen enkele cent gehad hebben (ik ben nu 18, toen dus 14). Toch is altijd de wens gebleven om het spel te kopen, hoewel ik nooit meer een poging ondernomen heb, tot ik twee weken geleden spontaan weer aan die fantastische demo moest denken. Ik ben toen eens gaan zoeken naar het spel, en futurezone.nl was de enige (web)winkel die hem nog nieuw aanbood. Dus had ik hem maar (voor een belachelijk hoog bedrag) besteld, maar helaas, ik kreeg een telefoontje dat ze het spel niet meer geleverd kregen.

Toen een oproepje geplaatst op het gamer.nl forum, en toen was het raak. Vanochtend heb ik het spel met de post (2e hands) gekregen, compleet met doos en Nederlandse handleiding, en zo goed als nieuw. Dus ik ben nu lekker aan het FF8'en, en het bevalt erg goed tot nu toe, hoewel de graphics (die soms toch wel erg slecht zijn afgewerkt) toch af en toe een beetje pijn aan mijn ogen doen.

Geen idee waarom ik dit verhaal plaats, maar ik vond het leuk om het effe te delen :). Wellicht als dit deel inderdaad geweldig goed bevallen is als ik het uitgespeeld heb, dat ik eens ga overwegen een Playstation 2 aan te schaffen. Jammer toch dat er geen nieuwe singleplayer (ik ga geen maandelijks bedrag betalen voor de online versie) games van Final Fantasy voor de PC verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind dat helemaal niet jammer..... die spellen zijn gemaakt voor playstation. Het is voor de makers (Square enix) redelijk veel werk om die spellen naar de pc te porten, wat dus geld kost. En als ze die kosten er niet uit kunnen halen doen ze het niet.

En IMHO speelt een spel zoals final fantasy, en nog wel meer genre's waaronder beat-em-ups (Guilty Gear, Soul Calibur, Tekken, etc) helemaal niet goed op een pc. Bij een spel als FF moet je relaxed voor de tv gaan zitten enzo.

En als consoles zoveel zouden kosten dat het niet te betalen is naast een gewone pc (dus moest kiezen tussen OF een pc, OF een console, dan was het een ander verhaal. Een ps2 kost denk ik nu rond de 150 euro. Of terwel: Als je voortaan alle spellen op console gaat spelen ipv de pc hoef je geen videokaarten van 300 euro te kopen die je na 2 jaar al moet vervangen omdat niet alle spellen er meer op draaien.

Zo denk ik erover, maar dit is gewoon een console vs pc war, en daar ga ik niet verder op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Nee, laten we die discussie maar niet beginnen :). Punt is alleen dat ik net een nieuwe PC besteld heb, en dus eventjes geen geld heb voor een Playstation 2. Maar ik heb gelezen dat in mei de prijs waarschijnlijk daalt naar 150 euro, vandaar dat ik zei dat ik dan wellicht een PS2 aan ga schaffen, als FF8 het hele spel lang blijft boeien (bovendien zijn er natuurlijk meer coole games dan alleen FF voor de PS2).

Maar goed, terug naar waar het om ging: Final Fantasy. Weet iemand wanneer de nieuwe film uit komt, of is er nog niks over bekend? Ik heb deze threads niet echt gevolgd, dus neem het me aub niet kwalijk als dit allang voorbij gekomen is. De vorige FF film heb ik een jaar geleden op VHS gekocht. Coole film, ga ik zeker weer eens kijken, hoewel ik het allemaal iets te donker vond.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 33436 op 15-02-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 33436 schreef op 15 februari 2004 @ 00:08:
Weet iemand wanneer de nieuwe film uit komt, of is er nog niks over bekend? .
Advent Children ? geloof zomer 2004 in Japan .....

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En zitten er al meerdere mensen in spanning te wachten op een post pakketje dat ze morgen of overmorgen kunnen verwachten ? (ik heb het dan nartuurlijk over FF-x2) , heb hem pre-ordered bij dimensionplus en verwacht hem dan binnen te krijgen , hoop dat het een beetje een leuke opvolger is en niet een slap aftreksel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410 schreef op 17 februari 2004 @ 11:31:
En zitten er al meerdere mensen in spanning te wachten op een post pakketje dat ze morgen of overmorgen kunnen verwachten ? (ik heb het dan nartuurlijk over FF-x2) , heb hem pre-ordered bij dimensionplus en verwacht hem dan binnen te krijgen , hoop dat het een beetje een leuke opvolger is en niet een slap aftreksel :)
Het personeel van Dimension Plus (Doetinchem) komt er morgen 1tje persoonlijk brengen. Dat is nog beter geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Wat ik nou tegenkwam op ebay:Sephiroth Cold Cast
Staat jammergenoeg geen pic bij (misschien dat je met een mailtje dat wel kunt krijgen)
Maar voor 100 dollar (huidige prijs) is dat een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Nou, volgens de site van Dimension Plus is FFX-2 inmiddels gearriveerd, dus ik zou tegen iedereen hier zeggen: Ren snel naar de winkel! :)

En vertel mij eens of Square Enix dit keer wat heeft gedaan om er een goede PAL versie van te maken! ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Devil N op 17-02-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freezer schreef op 17 februari 2004 @ 11:58:
Wat ik nou tegenkwam op ebay:Sephiroth Cold Cast
Staat jammergenoeg geen pic bij (misschien dat je met een mailtje dat wel kunt krijgen)
Maar voor 100 dollar (huidige prijs) is dat een koopje.
Met nog 6 dagen te gaan gok ik dat ie tussen de 300 en 400 dollar uit zal komen. Als ie voor $100 'Buy it Now' zou staan was het een koopje geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106234

Ik vraag het eerst maar want in dit topic veel mensen dus het meeste kans, maar mag ik hier een vraag stellen want ik kan niet verder komen in FF 10? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
@Final_Fantasy: Uiteraard mag dat....daar zijn we voor :)

Idd, als er stond 'Buy it Now', dan had ik hem waarschijnlijk over een week op m'n kastje staan :P
Dan had ik het zeker niet hier gemeld, voordat ik hem zelf had gekocht.
Maar 300-400 dollar valt ook nog wel mee vind ik. Hoewel ik op het moment niet zoveel geld over heb.
Met nog 6 dagen te gaan gok ik dat ie tussen de 300 en 400 dollar uit zal komen. Als ie voor $100 'Buy it Now' zou staan was het een koopje geweest ja.

[ Voor 86% gewijzigd door Jan_V op 17-02-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Anoniem: 56410 schreef op 17 februari 2004 @ 11:31:
Geen slap aftreksel, is juist heel leuk :) .

(tip: doe alle side missions spelen! Voegt een hoop toe aan het spel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Anoniem: 106234 schreef op 17 februari 2004 @ 13:37:
Ik vraag het eerst maar want in dit topic veel mensen dus het meeste kans, maar mag ik hier een vraag stellen want ik kan niet verder komen in FF 10? 8)7
Ga je gang, maar tjek ook ff: www.gamefaqs.com :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik heb FFX-2 Gisteren gehaald :) echt een wijvengame :D haha.. al die verkleed partijen O-) jammer dat je het naakt gedeelte mist B) lol (* gitaarwerk is nerd, haha )

maar ik heb nu ook een snes er weer bij (en binnenkort een nes.. ) dus dat word echt kiezen wat te spelen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woot de postbode heeft me net Final fantasy x-2 + brady games guide + yuna poppetje bezorgd , en nu tijd om te spelen :D (en nee niet meteen de guide gebruiken maar wil die er altijd bij hebben voor de verzameling heb ze van deel 7 tot x-2) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

guide erbij?? die guide die er trouwends in dat boekje zit (aanbieding :? ? )
is dat ook de officiele?? want een vriend heeft er een besteld maar die kostte 28 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106335

Woei kben gisteren gebeld dat mijn Final Fantasy X-2 klaar ligt op opgehaald te worden! Eindelijk zeg!!! Zolang op zitten wachten _/-\o_

Maargoed heeft er al iemand eerste indrukken van X-2? Is hij net zo goed als X, beter of valt hij tegen?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 106335 op 18-02-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ja.. ach.. de kwaliteiet van de graphics zijn zoals gewoonlijk _O_ :9 :9~
het spelen is weer met ATB zoals in FF9, .. ik hoop alleen dat er nog iets van een turn based in zit zoals bij FFX.. vond ik toch wat lekkerder
ben benieuwd of er weer aeons in zitten. .ik heb verder nooit amerikaanse reviews bekeken.. teveel spoilers.. heheh..

ik vind em alleen te feministisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
* Marruk Meldt!

Ik heb hem ook. Nu maar fijn spelen :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb wel het 1 en ander gelezen over het spel en ik geloof dat er geen Aeons in zitten.
wat eigelijk wel logisch is aangezien dat het doel van het spel was sin te vernietigen zodat the faith konden gaan rusten en Zanarkand niet meer hoefde te dromen.
En aangezien de Aeons ook worden opgeroepen vanuit The faith lijkt het me stug dat ze terug komen. :7

Tidus was ook een faith en die verdween aan het eind ook....

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 106335 op 18-02-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ja..dat weet ik (die hard :P )
euh.. ik zie wel wat het gaat brengen.. tidus is namelijk toch ook nog niet dood.. en ik zag in het spel dat er nog steeds krachten waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik geloof dat ze zelf in een aantal dingen konden veranderen(gehoord van collega). Maar kheb ook screenshots gezien dat Tidus in een sphere te zien is met 1 of ander gaaf rood pak aan. Maargoed tis gewoon afwachten tot morgen en dan kwijlend achter de tv zitten denk :9~

Ik wil bijna aan mijn baas vrij gaan vragen om hem vanmiddag nog te gaan halen, maar dat is lichtelijk overdreven om te doen denk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zullen we alvast afspreken wat we met spoilers gaan doen? Gaan we weer in Al Bhed posten :D of gebruiken we gewoon van die spoiler blokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha in Al Bhed is wel geniaal zeg, ik ben hier nieuw op het forum maar das wel heel stoer(en ook redelijk timeconsuming :D )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105583

Yeey ik lees net in de topic die ik zelf aangemaakt heb dat Final fantasy 11 voor de pc komt (wel jammer dat het alleen multiplayer is)

Is er een fatsoenlijke psx emulator want ik wil Final fantasy 9 nog steeds een keer uitspelen (had hem gehuurd voor psx (toen ik er nog een had) maar cd4 klopte niet dus ik kon dat niet meer doen)

wat is AL Bhed eigenlijk???

p.s. Final_fantasy hoe heb je dan 9-10 en 10,2 op de pc?????

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 105583 op 18-02-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El Bhed is een spreektaal van een volk uit Final Fantasy X die toepasselijk "The El Bhed" heten.

Na Final Fantasy 8 hebben ze geen FF's meer uitgebracht op de pc vanwege de lage verkoopcijfers geloof ik.

Final Fantasy 11 is inderdaad al een tijdje uit op de pc, aangezien dat het volledig online is was dit een logische stap. Het jammere er aan is dat je per karakter waar je mee speelt per maand 15 dollar moet dokken :(. Anders was het geniaal geweest! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 2557 schreef op 18 februari 2004 @ 13:44:
Zullen we alvast afspreken wat we met spoilers gaan doen? Gaan we weer in Al Bhed posten :D of gebruiken we gewoon van die spoiler blokken?
Al bhed maar om in traditie te blijven volgens ons heilig draadje? :P
Heeft iemand nog een translator online staan dan?

Er zit trouwens ook een ventje in die shinra heet :)
Speel Final fantasy X eens :P

[ Voor 25% gewijzigd door Marruk op 18-02-2004 15:10 ]

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
http://www.pixelscapes.com/twoflower/albhed.html

Rean cdyyd aahdza tea fa syggamezg gihhah kapniegah juun ymma cbuemanc. Cillac sad VVQ-2 ymmasyym!

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105583

Net als Star wars Galaxie denk ik dat 11 dus ook door alleen maar echte fans gespeeld zal worden want ik wil eht ook spelen maar ik ga geen 15 dollar per maand betalen, ik snap wel waarom dat ze dat doen maar het is nog klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Marruk schreef op 18 februari 2004 @ 14:55:
[...]

Al bhed maar om in traditie te blijven volgens ons heilig draadje? :P
Heeft iemand nog een translator online staan dan?

Er zit trouwens ook een ventje in die shinra heet :)
Toch niet van de Shrinra Corparation B)

Zijn die mafkezen weer bezig ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastBunny schreef op 18 februari 2004 @ 15:08:
[...]

Toch niet van de Shrinra Corparation B)

Zijn die mafkezen weer bezig ;)
Es kijken of we Wedge & Biggs weer tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 2557 schreef op 18 februari 2004 @ 15:16:
[...]

Es kijken of we Wedge & Biggs weer tegenkomen :)
Vast wel, dat is immers al een vaste traditie geworden lijkt het wel :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Hmm ik ben nu bezig met FF VII! Heb het een paar jaar geleden uitgespeeld! CD's vergalt door me ps1. Gelukkig 2 maanden geleden een nieuwe versie gekocht (platinum).

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Wanneer komt FF X -2 nou eigenlijk uit ? Bij de lokale gameshop zeiden ze dat hij was uitgesteld tot maart oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door oRc quote:Wanneer komt FF X -2 nou eigenlijk uit ? Bij de lokale gameshop zeiden ze dat hij was uitgesteld tot maart oid
19 Februari komt hij officieel uit(morgen dus!), Maar de meeste winkels hebben hem al liggen voor de mensen die hem gereserveerd hebben(Including ME)!!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oRc schreef op 18 februari 2004 @ 16:20:
Wanneer komt FF X -2 nou eigenlijk uit ? Bij de lokale gameshop zeiden ze dat hij was uitgesteld tot maart oid.
Heb hem vandaag binnen gehad :) + guide en een yuna keychain , die guide die ik heb is van brady games , die guide die in de manual staat is van piggyback (zelfde idee andere uitgever). Ik zit trouwens na ruim 8 uurtjes spelen op 18% , ik hoop dat dit alleen van chapter 1 is en niet van het hele spel ? iemand een idee ? :) (dit is toch niet echt spoiler gevoelig ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Net gespeeld _/-\o_ vriend heeft net gekocht in winkel, is er al dus...
Kheb er gewoon geen geld voor 8)7 Yuna is wel heeeeeerlijk hier, meest sexy FF :D

Idd, zoals de oude FF topic alles in al-bhed...
De 2 al-bhed translators die we gebruikte zijn helaas niet meer online...

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 18-02-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Anoniem: 56410 schreef op 18 februari 2004 @ 18:17:
[...]

Heb hem vandaag binnen gehad :) + guide en een yuna keychain , die guide die ik heb is van brady games , die guide die in de manual staat is van piggyback (zelfde idee andere uitgever). Ik zit trouwens na ruim 8 uurtjes spelen op 18% , ik hoop dat dit alleen van chapter 1 is en niet van het hele spel ? iemand een idee ? :) (dit is toch niet echt spoiler gevoelig ?)
Spel duurt voor de meeste 40-60 uur, denk dus niet mission based..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Ik heb op m'n eerste playthrough van FFX-2 er ongeveer 20 uur over gedaan, en toen had ik een completion van dik 50%. FFX-2 is vrij kort, maar er zijn gigantisch veel sidequests te doen. Dus hoe lang je ermee doet hangt voornamelijk van jezelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 52687 schreef op 18 februari 2004 @ 18:47:
Net gespeeld _/-\o_ vriend heeft net gekocht in winkel, is er al dus...
Kheb er gewoon geen geld voor 8)7 Yuna is wel heeeeeerlijk hier, meest sexy FF :D

Idd, zoals de oude FF topic alles in al-bhed...
De 2 al-bhed translators die we gebruikte zijn helaas niet meer online...
http://www.pixelscapes.com/twoflower/albhed.html

Byyn bucdc pujah za :)

TMAXTINT

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:06
Heeft iemand FF8 toevallig nog ergens zien liggen? Of ergens waar je hem online kan bestellen.. ?

SCIxX schreef op 19 februari 2004 @ 00:32:
Heeft iemand FF8 toevallig nog ergens zien liggen? Of ergens waar je hem online kan bestellen.. ?
PC of Playstation? Bij Dimension Plus in Doetinchem zag ik er vandaag nog 2 liggen voor de Playstation...Platinum versies.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

FF8 moet ik ook nog kopen.. schijnt net zo goed (of beter) als 9 te zijn met dezelfde graphics.. die vond ik wel ok...

ik ben nu bij zanarkant.. maar ik ga denk ik eerst besaid de sphere halen

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:06
Anoniem: 2557 schreef op 19 februari 2004 @ 02:51:
[...]

PC of Playstation? Bij Dimension Plus in Doetinchem zag ik er vandaag nog 2 liggen voor de Playstation...Platinum versies.
Voor pc. ;)

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 106335 schreef op 18 februari 2004 @ 14:22:

Final Fantasy 11 is inderdaad al een tijdje uit op de pc, aangezien dat het volledig online is was dit een logische stap. Het jammere er aan is dat je per karakter waar je mee speelt per maand 15 dollar moet dokken :(. Anders was het geniaal geweest! 8)
Waar haal je dit vandaan?
Je betaald niet per karakter 15 dollar dat is onzin.
Prijzen momenteel zijn 12.95$ voor de eerste content id en 1$ per additional content id. Je eerste karakter kost de volle mep. Je koppelt je content Ids in het spel aan je karakters.

Gitaarwerk schreef op 19 februari 2004 @ 08:35:
FF8 moet ik ook nog kopen.. schijnt net zo goed (of beter) als 9 te zijn met dezelfde graphics.. die vond ik wel ok...

Ik ben nu ook bij Zanarkand (met een d!) maar de boss is een beetje pittig :/ Besaid ben ik al geweest, die was niet zo moeilijk :)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Gitaarwerk schreef op 19 februari 2004 @ 08:35:

Dat is ook beetje smaak denk ik. FF9 ziet er voor een PSX erg goed uit. Alleen moet het 'middeleeuwse, sprookjesachtige, magische' wereldje je liggen zeg maar. Persoonlijk vond ik het een leuk spel om te spelen :) FF8 is weer meer 'realistisch, futoristisch'. Terwijl FF7 weer "magische, technologische" wereld is.

Moeilijk te omschrijven altijd ;)
Maar vind 8 en 9 niet zo slecht als vele het spel vinden :) al vind ik 9 beter als 8 persoonlijk

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.