Opnieuw verhoging download kpn adsl!

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Nog net op tijd om over te stappen van Multikabel op XS4all met een flinke korting. Denk dat ik dat maar ga doen.

Immers, de snelheid van ADSL is nu meer dan 2x zo snel voor maar 4 euro extra per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Sjoan schreef op 28 november 2003 @ 00:52:
[...]
Mwa, aangezien het lite-abbo nu dezelfde uploadspeed als de basic-abbo krijgt... vind ik dat wel een gegronde regel tot klagen dacht ik zo :)
Nee, je krijgt iets GRATIS erbij (downloadsnelheid wordt verdubbeld!) en wat jij doet is "Maar zij krijgen meer !". Dat noem ik kinderachtig gedrag....

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:58
Het staat trouwens nu ook op webwereld.nl: http://www.webwereld.nl/nieuws/17004.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19

Quarin

Ondertitel... wasda?

Het enige wat ik nog steeds wel flauw vindt, is dat je nog steeds vast zit aan die 30 dagen overzet tijd. Daarvan was eerst gezegd dat dat naar 3 dagen werd gezet. Op deze manier proberen ze te zorgen dat er mensen niet overstappen en daar minder over gaan zeuren. Maar ik wil nog steeds van planet af en naar demon gaan (om verschillende redenen) en zoals het er nu uitziet gaat dat betekenen dat ik in april veel gezeik krijgen met extra telefoonlijnen enzo aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 05:25

Pubbert

random gestoord

DirectADSL
Begin november bevestigde KPN tegenover WebWereld de mogelijkheden voor adsl zonder abonnement te onderzoeken. Dit concept is gebaseerd op het principe van DirectInternet dat KPN in de zomer van vorig jaar introduceerde.

Met DirectADSL zou het mogelijk moeten worden om zonder tussenkomst van een provider een adsl-aansluiting aan te vragen. Via een speciaal inbelnummer zouden mensen dan in enkele stappen een breedbandverbinding hebben.

Net zoals bij DirectInternet zou de breedbandvariant van deze dienst geen aanvullende diensten bevatten, zoals e-mail of ruimte voor een homepage.

bron: webwereld.nl

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

'KPN was wel bereikbaar, maar nog in staat inhoudelijk te reageren. '

??

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 28 november 2003 @ 09:57:
[...]

'KPN was wel bereikbaar, maar nog in staat inhoudelijk te reageren. '

??
Zeiden ze bij de vorige upgrade ook. Ze willen niks zeggen om hun "operationele werkzaamheden niet te verstoren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 14-09 05:25

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 10:03:
[...]

Zeiden ze bij de vorige upgrade ook. Ze willen niks zeggen om hun "operationele werkzaamheden niet te verstoren".
De verhoging staat iig op www.kpnadsl.nl :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 19:26
KPN heeft vandaag bevestigd dat de snelheden inderdaad omhoog gaan. Vanaf 15 januari 2004 begint het telecombedrijf met het aanpassen van de telefoon-wijkcentrales.

bron: FOK, KPN site

het is dus waarheid !!!

ga ik binnenkort dus ook naar 4mbit :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:19
Bij de vorige update van minder dan een maand geleden was ik op de tweede dag aan de beurt. Ik hoop dat het deze keer weer zo snel gaat :Y)

En dan te bedenken dat ik gewoon ADSL lite nam omdat 256/64 snel genoeg was voor me, maar lang leve KPN. Straks gewoon 1Mbit :) (en dan te bedenken dat een jaar geleden ik nog last had van Kabelfoon Demos met 2kb/sec down zonder upgrade opties :D)

En die datalimiet van XS4all is voor mij nog geen probleem, ik zit meestal nog onder de 3 gig per maand... (verhoging mag natuurlijk altijd wel :))

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Nu online
Bedankt voor uw aanvraag!
:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
k dacht dat ik es wat gelezen had met max2mbit voor kpn ivm hun netwerk?
Lijkt me meer een marketingtruukje van KPN om zogenaamd bewijs te hebben dat ze niet meer konden leveren, in verband met concurentie. (Als het waar is wat jij zegt)
Geld dit nou voor alle providers?
Alle providers die ADSL via KPN aanbieden gaan natuurlijk mee met deze verhoging.
Lol, wat heb je nou aan 1 Mbit download als je een 500 MB of 1 GB datalimiet hebt ? (Lite)
Ik heb persoonlijk liever 100mbit met een datalimiet van 50gb dan 1mbit met ongelimiteerd dataverkeerd.
* Sluuut is geen leecher, maar als er dan iets leuks is, wil ik dat wel graag zo snel mogelijk hebben ;)
Bovendien zouden huis-tuin-en-keuken gebruikers er ook blij mee zijn dat hun email en websites die ze bekijken toch sneller laden.
Dit schijnt nog steeds het overgrote deel van ADSL gebruikers te zijn.

Ik zie uit naar 15 Januarie of later.. een XViD'je niet meer in 2 uur en 10 minuten, maar 1 uurtje!
DVDr zal eindelijk niet meer 12 uur duren maar 6 uur... Dan beschouw ik dat ook eindelijk als 'te doen' :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Planet.nl is ook wakker geworden: http://www.planet.nl/plan...ontentid=422915/sc=0e74ec

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Killalot op 28-11-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Als je nu met ADSL Lite constant @ 100KByte zou downloaden zit je binnen +/- 3 uur aan je limiet :Y)

(de ISP's gaan vast wel meer verdienen door alle mensen die nu heel snel over die limiet gaan :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:21
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ze de prijzen ook gaan verhogen ;(

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Laatst online: 13-09 22:38

BoAC

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Sir_Killalot schreef op 28 november 2003 @ 11:55:
[...]

directe link werkt niet ;)
Werkt prima hoor.
Nieuwe snelheidsverhoging ADSL van KPN

KPN stelt de Internet Service Providers connected by KPN in staat om vanaf 15 januari 2004 de snelheden van alle ADSL-varianten opnieuw te verhogen.

Voor ADSL Lite gaat het om een verhoging naar 1024/320 kbit/s, voor ADSL Basic naar 2048/320 kbit/s en ADSL Extra naar 4096/640 kbit/s.

Raadpleeg de site van uw Internet Service Provider voor nieuws over deze snelheidsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Begrijp me niet verkeerd, ik (ADSL basic) ben zeer blij met de verhoging. Maar waarom krijgt lite in godsnaam de zelfde upload als basic? Vind het een beetje uit verband gerukt.

Desalniettemin _/-\o_

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Sir_Killalot schreef op 28 november 2003 @ 09:30:
[...]

Maar dan betaal je welk elke maand extra toch?
nooit extra rekening gehad... en dat wil ik zoow houden.. ff afkloppen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lite wordt op deze manier wel heel erg Basic qua snelheid dan.

We kunnen als Basic gebruiker wel massaal naar Lite gaan...

Alleen op Lite zit vaak een (gratis) Datalimiet, bij XS4ALL bijvoorbeel 5Gb/maand

Kom ik met mijn 30Gb/maand niet mee weg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 12:02:

Alleen op Lite zit vaak een (gratis) Datalimiet, bij XS4ALL bijvoorbeel 5Gb/maand

gemiddeld download ik nu 3gb per week, maar pas als ik cker weet dat ik nix krijg zet ik mun verbinding op 100% load >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens wat ik op KPN.com vind!!

http://www.kpn.com/br2/ng...D=-18054&site=0&channel=0
Nieuwe snelheidsverhoging ADSL van KPN

KPN stelt de Internet Service Providers connected by KPN in staat om vanaf 15 januari 2004 de snelheden van alle ADSL-varianten opnieuw te verhogen.

Voor ADSL Lite gaat het om een verhoging naar 1024/320 kbit/s, voor ADSL Basic naar 2048/320 kbit/s en ADSL Extra naar 4096/640 kbit/s.

Raadpleeg de site van uw Internet Service Provider voor nieuws over deze snelheidsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Wow, dus die verhoging gaat ECHT door.

Mmm, game demos downloaden met 200kb/s.. .here I come!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Het is dus zeker WAAR > (Mijn hersens hebben even nodig voor het werkelijk doordringt merk ik :+ ) Ondanks dat ik FXXXing druk ben, daardoor niet naar HCC kan, en van de week voor 500 euro schade aan mijn auto heb gereden ben ik weer blij zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzin Hornet
  • Niet online
http://www.xs4all.nl/nieu.../adsl2004_nogsneller.html

Ook hier staat het...
Ik vind dit dus echt een hele goeie ontwikkeling... netjes in stappen steeds sneller, zo trek je klanten door steeds in het nieuws te komen.

Maar 4Mbit had ik niet kunnen dromen 1 jaar geleden toen ik nog met isdn zat zeg :)
KPN ook al zijn jullie een service gerichte onderneming die geen service bieden, toch: _/-\o_

I intend to live forever - so far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 12-09 10:08
Bull schreef op 28 november 2003 @ 11:53:
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ze de prijzen ook gaan verhogen ;(
Snelheden worden meestal met maar 2 euro verhoogd. Stel dat de ISP dat doet, en KPN ook, dan zal dat 4 a 5 euro zijn (per jaar?)

Als je dat vergelijkt met de verhogingen die ze uitdelen dan heb ik daar absoluut geen problemen mee ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 12:02:

Ik heb Zon Lite FUP :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Sluuut schreef op 28 november 2003 @ 12:22: Snelheden worden meestal met maar 2 euro verhoogd.
Prijzen neem ik aan :+
offtopic:
Heb je nog wat van die gast met die neptruien gehoord btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Nu zit ik te denken he, mijn oom & tante hebben dat ADSL Lite van Zonnet en die hebben een datalimiet van 250MB per maand 8)7 Dan denk ik das toch nie te doen :X

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Niels99 schreef op 28 november 2003 @ 12:45:
Nu zit ik te denken he, mijn oom & tante hebben dat ADSL Lite van Zonnet en die hebben een datalimiet van 250MB per maand 8)7 Dan denk ik das toch nie te doen :X
Zonnet lite heeft geen datalimiet...

http://www.zonnet.nl/breedband/br_main_overzicht_lite.html

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Dan zullen ze wel Budget van Versatel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Sir_Killalot schreef op 28 november 2003 @ 13:05:
[...]

Dan zullen ze wel Budget van Versatel hebben :)
Maar dan betaal je maximaal 10 euro in de maand extra.... dus dan 25 euro voor 256 down en "limietloos"..

Ben blij met deze aankomende verhoging, ook ik heb nog nooit last gehad van m'n Planet downloadlimiet (lite). Ik download ook niet extreem veel (2 gig p/maand).

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik heb adsl lite (wat ze weer standaard noemen bij Planet) en officieel een limiet van 1gb, maar ook nooit iets van gemerkt.. laat staan dat je kunt nakijken hoeveel je hebt gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

mja, planet controleert ook niet of nauwelijks.
ik heb daar ook lite (niet schelden) en mijn overzichtje :X
-edit- toch maar weggehaald, nam teveel upload :+
mja, ik blij :P

[ Voor 22% gewijzigd door krvabo op 28-11-2003 14:36 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
tomhster schreef op 28 november 2003 @ 13:35:
Ik heb adsl lite (wat ze weer standaard noemen bij Planet) en officieel een limiet van 1gb, maar ook nooit iets van gemerkt.. laat staan dat je kunt nakijken hoeveel je hebt gebruikt...
DU Meter installeren 8)

Sir_Killalot in "datalimieten en fair use policies bij br..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:32

MikeWazowski

Look into my eye

sweeper schreef op 28 november 2003 @ 09:09:
Ik heb 3 maanden geleden mijn abbo bij Planet opgezegd en wordt dus per 31 januari 2004 verbroken (jaarcontract he), en heb nu al 2 KPN-snelheidverhogingen zien langsvliegen.....
* SWEEPER twijfelt nu of hij Planet moet vragen zijn opzegging ongedaan te maken (heb nog geen KPN-brief gehad)
.... is een upload van 1024 ipv 320 wel 2 maanden zonder internet + nieuwe aansluitkosten waard?
Ff nagevraagd per email bij Planet (reactie binnen 1,5 uur _/-\o_) en ik blijk mijn opheffing te kunnen annuleren :). Hij was dus nog niet aangemeld bij KPN. Weet alleen nog niet precies hoe ik deze moet opheffen (werd verwezen naar 'mijn gegevens' maar kon daar niks vinden), maar het kan dus. Nu is de vraag: doe ik het ook :P, want tja het is wel weer een jaarcontract he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gaan nu alvast beginnen met een status-website betreft de nieuwe ADSL-upgrade. Deze website moet volledig fraudebestendig worden.

Als er nieuws is hoor je het van Hasse, want die gaat ermee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
sweeper schreef op 28 november 2003 @ 13:45:
[...]
. Nu is de vraag: doe ik het ook :P, want tja het is wel weer een jaarcontract he....
Tuurlijk doen, je denkt toch niet dat (vooral)bbned 1 jaar lang niets gaat doen?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 16:25:
Wij gaan nu alvast beginnen met een status-website betreft de nieuwe ADSL-upgrade. Deze website moet volledig fraudebestendig worden.

Als er nieuws is hoor je het van Hasse, want die gaat ermee bezig.
lijkt me niet zo heel moeilijk.

gewoon een tracert naar het IP van de bezoeker zodat ie alleen zn eigen centrale aan of uit kan zetten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:34

EXX

EXtended eXchange

Eeeh, hoe wil je aan het IP adres kunnen zien op welke centrale je zit aangesloten? Dat is toch privacy gevoelige info? IIRC is daar zelfs een rel over geweest tussen KPN en XS4ALL: bij het aanmelden op de breedband portal vulde KPN al het telefoonnummer in, ook bij XS4ALL klanten. Om dit te doen moest KNP echter gegevens gebruiken waarmee ze met XS4ALL overeen waren gekomen dat ze er vanaf zouden blijven.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
EXX schreef op 28 november 2003 @ 17:07:
Eeeh, hoe wil je aan het IP adres kunnen zien op welke centrale je zit aangesloten? Dat is toch privacy gevoelige info? IIRC is daar zelfs een rel over geweest tussen KPN en XS4ALL: bij het aanmelden op de breedband portal vulde KPN al het telefoonnummer in, ook bij XS4ALL klanten. Om dit te doen moest KNP echter gegevens gebruiken waarmee ze met XS4ALL overeen waren gekomen dat ze er vanaf zouden blijven.
Kijk, en dat is 1 van de redenen dat xs4all zo populair is....de privacy staat bij hun hoog in het vaandel!!!
En dat ik een paar keer de helpdesk als test gebeld heb met wat vragen maar zeker niet voor een storing en dat er binnen 30 seconden iemand aan de lijn was vermeld ik er ook nog maar even bij.....

Al 2 redenen waarom ik liever wat meer voor mijn abbo betaal en zeker niet voor Zonnet ga met hun 14,95 per maand maar dat de helpdesk 70 eurocent per minuut is!!!!!!!!..........
Maar goed....gelukkig denken er meer zo over...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
(jarig!)
pinolief schreef op 28 november 2003 @ 17:18:
[...]

Al 2 redenen waarom ik liever wat meer voor mijn abbo betaal
Maar goed....gelukkig denken er meer zo over...... >:)
Nou zo duur is XS4ALL niet, want het ADSL Fast abo kost bij XS4ALL € 79,95 en bij Planet € 88,15. Dus wie is er dan duur.. :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
Br@m schreef op 28 november 2003 @ 17:23:
[...]

Nou zo duur is XS4ALL niet, want het ADSL Fast abo kost bij XS4ALL € 79,95 en bij Planet € 88,15. Dus wie is er dan duur..
Dat bedoel ik.....heheheehehehe..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een bronvermelding van een provider.

Uit mijn Planet Internet email.
ADSL van Planet Internet:
u krijgt twee snelheidsverhogingen in twee maanden.

Geachte heer Heuts,

In november is de snelheid van ADSL in al onze abonnementen verhoogd. U heeft daar tijdens het internetten waarschijnlijk al iets van gemerkt. Vanaf eind januari 2004 gaat het allemaal zelfs nog sneller. Zonder moeite, zonder kosten.

Voor dit voordeel hoeft u niets te doen en niets extra?s te betalen.
Kijk hieronder wat uw voordeel precies inhoudt!

ADSL advanced
Huidige snelheid 2048/640 Kbit/s
Nieuwe snelheid 4096/640 Kbit/s*

* Bovengenoemde snelheid is vanaf eind januari 2004 van kracht. Een mooi begin van het nieuwe jaar!

Met vriendelijke groet,

Eric-Jan Doorenbosch
Directeur Marketing & Sales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:15:
[...]

Volledig
offtopic:
Ik heb des tijds Chello netjes een aangetekende brief gestuurd. Met daarin de melding dat ze het modem konden komen ophalen, dat ik mijn abonement per direct stop zet, en dat vanaf heden de automatische incasso geblokkeerd is.
Aangegeven reden: verhuizing naar een niet UPC/Chello gebied.

NOOIT meer wat van gehoord, ook het modem is nog in mijn bezit, de 'borg' (FL 50,-) ook niet terug gehad, maar om eerlijk te zijn . . . Blij toe! Als je soms de verhalen hoort over dat het na 12 maanden nog niet geregeld is enz. enz.
LET OP: dit werkt ALLEEN als je GEEN UPC voor de televisie hebt!!! Anders ben je die ook kwijt :p)
Ik werk bij een inet provider waar ik de naam niet van zal noemen, maar wij hebben een maand geleden vele klanten gebeld die een betalings achterstand van 12 maanden hadden door nalatig incasso van onze kant. Deze mensen kwamen vaak voor een verrassing te staan. ( bedragen van >500 euro)
dus hou het wel goed in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 17:44:
Even een bronvermelding van een provider.

Uit mijn Planet Internet email.

[...]
Ik heb pcies dezelfde mail!

Kijk, dit zijn de betere dingen in deze tijden van recessie :D

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Over ADSL Lite bij Planet:

Ik kan me herrineren dat Planet voorlopig niet doet aan het handhaven van de 1 gig limiet omdat de klanten nog steeds met geen mogelijkheid bij Planet kunnen controleren wat ze daadwerkelijk verbruikt hebben ;)

ChiMero: wil geen flamewar starten maar het kan haast niet anders dan dat dat Chello is, is het niet? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Glashelder op 28-11-2003 17:56 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Oké, hier komt even mijn vraag:

XS4ALL Basic EUR 51,15

1024 Kbit/s
320 Kbit/s Fair use policy

Die is dus nu 1mbit, gaat deze ook omhoog naar 2mbit?

Aangezien xs4all kpn gebruikt.

En ik helaas alleen KPN of chello ( :r :r ) kan gebruiken.

Zo ja, dan beb ik erg blij en bestel ik het nog vadaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ wat denk je zelf? kun je lezen of niet? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 18:32:
^^ wat denk je zelf? kun je lezen of niet? :X
Ho ho ...

Ik wil gewoon ff weten of er geen addertjes onder het gras zitten :P

Zoals met tiscalli, 3mbit abbo voor 39 euro per maand, dus ik wou lid worden blijkt dat ik niet op het knp netwerk kon en ik terug viel naar 1mbit / 256kbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• declan001
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01-2023
KPN stelt de Internet Service Providers connected by KPN in staat:? om vanaf 15 januari 2004 de snelheden van alle ADSL-varianten opnieuw te verhogen.

hmmm stelt de ISP in staat. enne kabel? gaan die nog upgraden? hoop van wel zit nu maar met een 1024 down, straks is die gast uit me klas met ze adsl lite abbo even snel :(

chance favors the prepared mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
declan001 schreef op 28 november 2003 @ 18:54:

hmmm stelt de ISP in staat. enne kabel? gaan die nog upgraden? hoop van wel zit nu maar met een 1024 down, straks is die gast uit me klas met ze adsl lite abbo even snel :(
Chello zegt al een tijdje dat ze niet van plan zijn wat aan de snelheden te doen en als je sneller wil downloaden moet je maar Plus nemen zeggen ze dan :/

Als ze nou iig de upload naar 256 of 512 gooien raken ze misschien minder klanten kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
dual-zip schreef op 28 november 2003 @ 17:54:
Over ADSL Lite bij Planet:

Ik kan me herrineren dat Planet voorlopig niet doet aan het handhaven van de 1 gig limiet omdat de klanten nog steeds met geen mogelijkheid bij Planet kunnen controleren wat ze daadwerkelijk verbruikt hebben ;)

ChiMero: wil geen flamewar starten maar het kan haast niet anders dan dat dat Chello is, is het niet? :P
Bij xs4all hebben ze online in een service menu de mogelijkheid om per dag,maand of jaar je dataverbruik te kunnen zien.
Je kan dus zelf kijken wat de download was.
Die data meet xs4all niet zelf volgens die site maar ze krijgt die verbruiksgegevens gewoon netjes van KPN.
Zie niet in waarom KPN aan haar andere dochter ook niet die data zo maar verstrekt behalve om de reden dat het blijkbaar zo weinig op zou leveren dat het de moeite niet waard is of zo ?
Overigens zie ik bijna niemand de upload bij de download rekenen.
xs heeft 5 gig voor lite,maar dat is dus wel de som van je up en download.
Het is ook geen download limiet maar de limiet aan dataverkeer dat je genereert.
Als ze dat nou iets nog verhogen naar 6,5 gig of zo,dan stap ik over van basic naar Lite,deze snelheid bevalt me prima.
Ik had hem vroeger met adsl extra,heb hem nu met basic en dan straks met lite...
Hoewel je dus bij KPN wel weer 18 euro moet betalen voor een wijziging van je abonnement :(

[ Voor 12% gewijzigd door Nick39 op 28-11-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick39 schreef op 28 november 2003 @ 19:03:
[...]

Bij xs4all hebben ze online in een service menu de mogelijkheid om per dag,maand of jaar je dataverbruik te kunnen zien.
Je kan dus zelf kijken wat de download was.
Die data meet xs4all niet zelf volgens die site maar ze krijgt die verbruiksgegevens gewoon netjes van KPN.
Zie niet in waarom KPN aan haar andere dochter ook niet die data zo maar verstrekt behalve om de reden dat het blijkbaar zo weinig op zou leveren dat het de moeite niet waard is of zo ?
Overigens zie ik bijna niemand de upload bij de download rekenen.
xs heeft 5 gig voor lite,maar dat is dus wel de som van je up en download.
Het is ook geen download limiet maar de limiet aan dataverkeer dat je genereert.
Als ze dat nou iets nog verhogen naar 6,5 gig of zo,dan stap ik over van basic naar Lite,deze snelheid bevalt me prima.
Ik had hem vroeger met adsl extra,heb hem nu met basic en dan straks met lite...
Hoewel je dus bij KPN wel weer 18 euro moet betalen voor een wijziging van je abonnement :(
Dat is niet waar, XS4All telt upload verkeer niet mee...

uit de FAQ

Voor de datalimieten en fair-use-policy zoals van toepassing op de particuliere ADSL abonnementen van XS4ALL wordt met “dataverkeer” alleen de totaal ontvangen (downstream) hoeveelheid data bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
hccnet heeft geen downloadlimiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Thompson Ethernet modem

ADSL Ethernet modem

Voor alle besturingssystemen. Eenvoudig te installeren, stabiel modem met ingebouwde firewall voor beveiliging. Direct 1 computer aansluiten op internet.
De computer dient voorzien te zijn van een vrije ethernet aansluiting. Ontbreekt zo'n aansluiting dan kunt u een ethernet netwerkkaart kopen bij iedere computerwinkel. Een ethernet kaartje is al beschikbaar voor ongeveer EUR 10,-. Het ethernet modem kan ook op een hub worden aangesloten om meerdere computers te verbinden met internet en met elkaar.

Hier kan ik dus nog wel mijn Sitecom WL-018 op hangen?
( is een router + wlan )

Ik ben igg geen n00b maar mijn vader wil het even zeker weten want hij betaald 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/adsl/img/speedtouch.jpg

Plaatje heet speedtouch

[ Voor 19% gewijzigd door Roberto op 28-11-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 28 november 2003 @ 18:44:
[...]
Ik wil gewoon ff weten of er geen addertjes onder het gras zitten :P
lees dan de voorwaarden van xs4all eerst eens door, en nee er zitten daar geen addertjes onder het gras bij xs4all. :P

/me geeft zelf ook xs4all basic ;)

ben wel dan sterk aan het denken om naar de "light" te downgraden, die 5gb limiet van xs4all wordt ook erg "ruim" naar gekeken, vlgns mij als je 10gb per maand hebt valt xs4all je daar met "light" niet op aan. Correct me if I`m wrong :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:36:
[...]

lees dan de voorwaarden van xs4all eerst eens door, en nee er zitten daar geen addertjes onder het gras bij xs4all. :P

/me geeft zelf ook xs4all basic ;)

ben wel dan sterk aan het denken om naar de "light" te downgraden, die 5gb limiet van xs4all wordt ook erg "ruim" naar gekeken, vlgns mij als je 10gb per maand hebt valt xs4all je daar met "light" niet op aan. Correct me if I`m wrong :9
Kan je vast en zeker ook ff vertellen of het kan met dat modem :? :)

Ik kom er btw net wel achter dat ik nog 74,95 installatie kosten moet betalen :( dat stond er dus eerst niet bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 28-11-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... verkeerd knop

^^ je krijgt toch een modem gratis erbij?

[ Voor 153% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op 28 november 2003 @ 19:34:
Thompson Ethernet modem

ADSL Ethernet modem

Voor alle besturingssystemen. Eenvoudig te installeren, stabiel modem met ingebouwde firewall voor beveiliging. Direct 1 computer aansluiten op internet.
De computer dient voorzien te zijn van een vrije ethernet aansluiting. Ontbreekt zo'n aansluiting dan kunt u een ethernet netwerkkaart kopen bij iedere computerwinkel. Een ethernet kaartje is al beschikbaar voor ongeveer EUR 10,-. Het ethernet modem kan ook op een hub worden aangesloten om meerdere computers te verbinden met internet en met elkaar.

Hier kan ik dus nog wel mijn Sitecom WL-018 op hangen?
( is een router + wlan )

Ik ben igg geen n00b maar mijn vader wil het even zeker weten want hij betaald 8)7
[afbeelding]

Plaatje heet speedtouch
Kan je de route functionaliteit van de WLAN access point uitzetten? Anders krijg je een router achter een router :)

Ik heb zelf een WAP11, das alleen een WAP, en dat werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:40:
[...]

Kan je de route functionaliteit van de WLAN access point uitzetten? Anders krijg je een router achter een router :)

Moet dat? want dat kan ik niet.

En het is toch alleen een modem?

Want het asdl modem heeft maar 1 poort.
Net zoals mijn com21 waar hij wel goed op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Dit is wel interessant voor mensen met een Basic abo bij XS4all: Verwijderd in "datalimieten en fair use policies bij br..."

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[quote]RS_003 schreef op 28 november 2003 @ 19:42:
[...]
Moet dat? want dat kan ik niet.
En het is toch alleen een modem?
Want het asdl modem heeft maar 1 poort.
Net zoals mijn com21 waar hij wel goed op werkt.[/quote]

dit gaat wel helemaal offtopic zo.
Dit is wel interessant voor mensen met een Basic abo bij XS4all: DonDJ. in "datalimieten en fair use policies bij br..."
kijk,.. dan is downgraden wel erg interessant aan t worden binnenkort, die nieuwe download is prima, upload blijft toch hetzelde, scheelt zo`n 15 euro per maand.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die nieuwe versies zijn modem en router ineen.

Dan is de andere optie de router van de Thompson uitschakelen, maar weet niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiter
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 19:40:
[...]

De Alcatel modem kan je op meerder manieren configureren.
Ook op een manier waardoor je met een router achter deze modem in kunt loggen op ADSL ipv 2x nat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
buiter schreef op 28 november 2003 @ 19:47:
[...]

De Alcatel modem kan je op meerder manieren configureren.
Ook op een manier waardoor je met een router achter deze modem in kunt loggen op ADSL ipv 2x nat
Is daar een site voor ofzo? want dan kan ik ook stoppen met het volgens 1 iemand vervuilen van dit topic :)

Ik sta namelijk nog steeds met het open bestel window :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
(jarig!)
RS_003 schreef op 28 november 2003 @ 19:52:
[...]

Is daar een site voor ofzo? want dan kan ik ook stoppen met het volgens 1 iemand vervuilen van dit topic :)

Ik sta namelijk nog steeds met het open bestel window :P
Kijk hier effe op de site van xs4all. Staan veel instellingen van modem/routers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zie ook de Alcatel Speedtouch 510 FAQ.

edit:
Mijn ADSL aanvraag is overigens vandaag al doorgestuurd naar KPN, ik hoop dat het een beetje opschiet. :P

[ Voor 50% gewijzigd door Joni op 28-11-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 28 november 2003 @ 18:59:
[...]

Chello zegt al een tijdje dat ze niet van plan zijn wat aan de snelheden te doen en als je sneller wil downloaden moet je maar Plus nemen zeggen ze dan :/

Als ze nou iig de upload naar 256 of 512 gooien raken ze misschien minder klanten kwijt :)
Toevallig vanmiddag een mailtje naar Chello gestuurd met de vraag of ze nog wat aan de uploadsnelheid gaan doen,zoniet stap ik naar ADSL wat momenteel gewoon aantrekkelijker is qua prijs als snelheid.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Br@m schreef op 28 november 2003 @ 19:53:
[...]

Kijk hier effe op de site van xs4all. Staan veel instellingen van modem/routers.
Kan het helaas niet vinden, maar ik ga de gok maar gewoon nemen.
Toch bedankt voor de informatie hoor :)

Vond @ google wel dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.adslguide.org.uk/images/reviews/st510v4/st510v4-web1.jpg

Static routing ofzo
Ga hem meteen lezen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Roberto op 28-11-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hallow deze topic gaat over de KPN snelheidsverhoging..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 28 november 2003 @ 12:07:
Wow, dus die verhoging gaat ECHT door.

Mmm, game demos downloaden met 200kb/s.. .here I come!
Mmm, games demos downloaden met 200kb/s.. .here I come bedoel je zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kom op, dit topic gaat over de snelheidsverhoging, niet over basic-vraagjes over de ST510. Vanaf nu weer een beetje ontopic a.u.b.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
intoxicated schreef op 28 november 2003 @ 21:04:
Kom op, dit topic gaat over de snelheidsverhoging, niet over basic-vraagjes over de ST510. Vanaf nu weer een beetje ontopic a.u.b.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb nu maar een topic gemaakt.
Want dit was inderdaad forum vervuiling.

Mijn excuus

Ik heb nu maar een apart topic gemaakt

[ Voor 21% gewijzigd door Roberto op 28-11-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaf jah, 2e versnelling in korte tijd, nu gelijk maar ff een verdubbeling..
hmzz, dan heb ik begin volgend jaar een 2Mbps lijntjuh. :D
Leuk nieuwjaarskado ;)

ben benieuwd wanneer ze met de volgende versnelling komen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
En straks komen de :( gezichten als blijkt dat er maar weinig servers die je snelheid ook echt ondersteunen :)
Heb liever een wat hogere upload en geen datalimiten
Upload heb je niet zo heel veel aan maar het 'voedt' wel de p2p netwerken.
Maaruh voordat jullie denken dat ik zoon pessimistische zeikert ben--> KPN--> _/-\o_ _/-\o_

Ben gewoon nog nauwelijks gewend aan de recente verhoging van adsl lite naar 40 kb/s 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 28-08 21:01
Mag KPN zo langzamerhand ook wel es wat minder gaan rekenen voor het dataverkeer. Het gaat KPN er puur om dat mensen gebruik van maken van de hogere snelheden en zo meer dataverkeer gaan genereren. Hiervoor betalen providers (en dus (in)direct) ook weer de consument, meer voor adsl. Solcon hanteert nog steeds de limiet van 10 gb voor het basic abonnement (up én download bij elkaar).

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel aardig van KPN, maar ik baal er eigenlijk van. Vind 1024 een heel aardige snelheid en hoef eigenlijk niet meer. Ik had dus ook gewoon een lite abonnement kunnen nemen! Is het mogelijk om wegens deze snelheidsverhoging over te stappen? Iets in de AV of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 22:26:
Heel aardig van KPN, maar ik baal er eigenlijk van. Vind 1024 een heel aardige snelheid en hoef eigenlijk niet meer. Ik had dus ook gewoon een lite abonnement kunnen nemen! Is het mogelijk om wegens deze snelheidsverhoging over te stappen? Iets in de AV of zo?
Het is mogelijk om over te stappen. Bij de meeste providers moet je als je contract nog niet is afgelopen volgens mij wel wat betalen. (uit mijn hoofd: 17 euro bij XS4all (geen idee of het klopt :P ))

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

kweet niet of het er al stond in deze topic, maar even vopor de volledigheid:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stond er al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 23:38
Lijstje updated :P
code:
1
2
3
4
5
6
updategeschiedenis:
Lite:     -------- / 256/64   / 256/64   / 384/96   / 384/128  / 1024/320
Basic:    512/64   / 512/128  / 768/128  / 1024/160 / 1024/320 / 2048/320
Basic DU: -------- / -------- / -------  / 1024/320 / -------- / --------
Extra:    1024/128 / 1024/256 / 1536/256 / 2048/320 / 2048/640 / 4096/640
Extra DU: -------- / -------- / -------- / 2048/640 / -------- / --------

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
sander815 schreef op 28 november 2003 @ 23:54:
kweet niet of het er al stond in deze topic, maar even vopor de volledigheid:
jij krijgt de 'Spuit 54672546 Award' d:)b

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Magma schreef op 28 november 2003 @ 09:36:
[...]

Nee, je krijgt iets GRATIS erbij (downloadsnelheid wordt verdubbeld!) en wat jij doet is "Maar zij krijgen meer !". Dat noem ik kinderachtig gedrag....
Gratis?
Betaal toch echt iedere maand 51,15 euro. En dan vind ik dat ik mag klagen als de verhouding adsl-lite adsl-basic niet meer correct is in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Sjoan schreef op 29 november 2003 @ 00:38:
[...]

Gratis?
Betaal toch echt iedere maand 51,15 euro. En dan vind ik dat ik mag klagen als de verhouding adsl-lite adsl-basic niet meer correct is in mijn ogen.
Als dat je niet zint ga je toch lekker naar een andere provider?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 22:26:
Lite Abo's hebben vaak wel een lage datalimiet, dus niet alleen de snelheid is anders. Je kunt niet zomaar overstappen naar een lichter pakket, je moet daarvoor eerst je jaarcontract uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Illegal_Alien schreef op 29 november 2003 @ 00:59:
[...]

Als dat je niet zint ga je toch lekker naar een andere provider?
Daar gaat het niet om, ik ben hardstikke blij voor de lite-abbo-houders. Ik ben ook blij met de download-verhoging.
Ik zelf vind het niet zo'n hele slimme actie van kpn om de upload niet omhoog te gooien, aangezien de drempel nu gewoon heel erg laag is voor mensen om te gaan downgraden, en hoogstwaarschijnlijk ga ik dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Dit is mooi, maar ik vind dat mensen met lite niet moeten klagen dat ze nu sneller over hun datalimiet gaan.
Want dat is niet waar, als dat zo is download je gewoon meer! en de snelheid heeft daar niets mee te maken.
Je kan wel sneller downloaden, maar als je eerder over je limiet bent is het toch echt eigenschuld, dikke rekening.

En idd, alles goed enzo, maar de verhouding lite/basic is nu wel een beetje scheef geworden.
Maar als we nou gewoon allemaal blij zijn komt het allemaal goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Brons schreef op 29 november 2003 @ 01:17:
Dit is mooi, maar ik vind dat mensen met lite niet moeten klagen dat ze nu sneller over hun datalimiet gaan.
Want dat is niet waar, als dat zo is download je gewoon meer! en de snelheid heeft daar niets mee te maken.
Je kan wel sneller downloaden, maar als je eerder over je limiet bent is het toch echt eigenschuld, dikke rekening.

En idd, alles goed enzo, maar de verhouding lite/basic is nu wel een beetje scheef geworden.
Maar als we nou gewoon allemaal blij zijn komt het allemaal goed :).
Ik vind de verhouding Upload/Download anders ook aardig scheef!

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surcouf
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Sjoan schreef op 29 november 2003 @ 01:05:
[...]

Daar gaat het niet om, ik ben hardstikke blij voor de lite-abbo-houders. Ik ben ook blij met de download-verhoging.
Ik zelf vind het niet zo'n hele slimme actie van kpn om de upload niet omhoog te gooien, aangezien de drempel nu gewoon heel erg laag is voor mensen om te gaan downgraden, en hoogstwaarschijnlijk ga ik dat ook doen.
Vind ik niet slim zo'n downgrade. Krijg je weer te maken met een datalimiet. Heb je nog steeds niks aan je 1 mbitslijntje.
Nu heb je vermoedelijk nog een FUP en die geeft toch heel wat meer vrijheid.
Ik ben voorlopig alleen maar heel blij met deze KPN actie, al ben ik het wel eens met voorgangers dat de up/down verhouding een beetje scheef ligt.
Ach een beetje knieperige Hollander moet wat te zeuren overhouden hè? ;)

Yo people, take my advice. Take of your pants and slide on the ice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op de kabel maar ik ga verhuizen en dan wil ik naar ADSL omdat ik daar meer krijg en er veel meer keus is, nu is mijn vraag wat de gemiddelde downloads en uploads in de praktijk zijn, want die cijfers zijn wel erg leuk maar de praktijk wil nog wel eens anders liggen...

ik overweeg demon 8192 down 1024 up voor 65,- per maand WOWWWWWWWWWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik schat dat je met dat abbo ongeveer 800 KB/s download zal halen.
En ongeveer 100~110 kB/s upload :D (mits je modem dit haalt)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
_WgV_ schreef op 29 november 2003 @ 01:23:
[...]

Ik vind de verhouding Upload/Download anders ook aardig scheef!
Met ADSL Extra zit de upload al bijna aan de max :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/16487/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
_WgV_ schreef op 29 november 2003 @ 02:10:
Ik schat dat je met dat abbo ongeveer 800 KB/s download zal halen.
En ongeveer 100~110 kB/s upload :D (mits je modem dit haalt)
100KB haal je bijna nooit, of je moet een paar meter van de centrale afwonen :)

http://www.speedtest.nl/D...id&TestTypeID=3&chkCTA=on

De max upload van ADSL ligt zo rond de 83Kbyte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
(jarig!)
Het hoort niet echt hier denk ik, maar om nou voor deze éne vraag een nieuw topic te beginnen. :)

Volgens de statuspagina van xs4all staat er nu "Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2004-01-02. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht."

Is het nu zeker dat ik ADSL kan krijgen, dus is de lijntest al gebeurd nu, of wordt dit pas gedaan als de centrale gereed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hebben we de snelheid van uw ADSL-abonnement onlangs verhoogd. Nóg sneller surfen en downloaden voor hetzelfde geld! En daar blijft het niet bij. Want vanaf eind januari 2004 wordt de verbindingssnelheid van ADSL Surfen van Het Net opnieuw verhoogd. Dat betekent dus nog sneller downloaden zonder dat het u iets extra kost.

ADSL Surfen
Huidige snelheid 384/128 Kbit/s
Nieuwe snelheid 1024/320 Kbit/s *

* Bovengenoemde snelheid is vanaf eind januari 2004 van kracht

Net gekregen :P van de andere kant is dit wel kut nu ben ik nog sneller door mn limiet heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan er geen problemen komen met de USB modems op de echt hoge snelheden of l*l ik nu uit m'n nek? Hoe snel kan zo'n modempje eingelijk?
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.