dual-zip schreef op 28 november 2003 @ 17:54:
Over ADSL Lite bij Planet:
Ik kan me herrineren dat Planet voorlopig niet doet aan het handhaven van de 1 gig limiet omdat de klanten nog steeds met geen mogelijkheid
bij Planet kunnen controleren wat ze daadwerkelijk verbruikt hebben
ChiMero: wil geen flamewar starten maar het kan haast niet anders dan dat dat Chello is, is het niet? 
Bij xs4all hebben ze online in een service menu de mogelijkheid om per dag,maand of jaar je dataverbruik te kunnen zien.
Je kan dus zelf kijken wat de download was.
Die data meet xs4all niet zelf volgens die site maar ze krijgt die verbruiksgegevens gewoon netjes van KPN.
Zie niet in waarom KPN aan haar andere dochter ook niet die data zo maar verstrekt behalve om de reden dat het blijkbaar zo weinig op zou leveren dat het de moeite niet waard is of zo ?
Overigens zie ik bijna niemand de upload bij de download rekenen.
xs heeft 5 gig voor lite,maar dat is dus wel de som van je up en download.
Het is ook geen download limiet maar de limiet aan dataverkeer dat je genereert.
Als ze dat nou iets nog verhogen naar 6,5 gig of zo,dan stap ik over van basic naar Lite,deze snelheid bevalt me prima.
Ik had hem vroeger met adsl extra,heb hem nu met basic en dan straks met lite...
Hoewel je dus bij KPN wel weer 18 euro moet betalen voor een wijziging van je abonnement
[
Voor 12% gewijzigd door
Nick39 op 28-11-2003 19:05
]