ja liep rond daarMiMiC schreef op 01 december 2003 @ 18:06:
Wordt vast een mooie mod*moedigt aan*
offtopic:
Liep je trouwens vrijdag's op de HCC?
mmh stoer een imacAnoniem: 48293 schreef op 01 december 2003 @ 19:29:
Ik heb ook nog een imac ligge een mooie roze maar mun analoge videoboard is naar de klote .. voordak daar een ander mobo in ken krijge kost me nog het enige zaag werk..
heb um nu al 4 maand bij huis ligge hahah
nog geen geld om te modden hehe
Suc 6 met je mod hij word wel cool..
pc in een apple was mij wel bekent ja maar wat ik tot dusver had gezien was dat de mobo aan de andere zijde was bevestigd, met wc erbij is weer een hele andere techniek namelijk hoe prop ik het erin.tazzman schreef op 02 december 2003 @ 01:13:
Hartstikke gaaf hoor! Ik had deze G4 case mod al idd 1x eerder gezien maar idd zonder waterkoeling! (En volgens mij ook niet zo mooi afgewerktGeniaal van dat alu latje!
Meer pics?![]()
![]()
* ReseTTim heeft de laatste tijd te weinig ruimte in casemods zelfs in die flightcase

maargoed zodra ik weer pics heb komen ze.. zal kijken of ik morgen weer me pomp kan bevestigen en nog wat kan poppen zodat die tang terug kan naar Oeloe.
dan kan ik me ook meer richten op de 5¼ bay voor de cd-rom/ dvd speler, powerbutton en me lichtwerk
kheb iets leuks gekocht moet het alleen nog solderen. zodra het werkt zal ik foto's posten
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..