Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Als je "goedkoop" een leuke weller wilt hebben kun je het beste bij een electronica zaakje vragen naar een RESERVE magnastat bout. (enkel het boutje dus) het station zelf bestaat gewoon uit een 24V transformator en die kun je dus gemakkelijk zelf bouwen.
* Sine zelf heeft een LR21 antistatic digitaal ( voor 70 eur op marktplaats
[ Voor 15% gewijzigd door Sine op 07-12-2003 13:43 ]
Anoniem: 23911
ReseTTim schreef op 07 december 2003 @ 02:11:
oeloe was zo vriendelijk voor mij geweest om die connector los te krijgen van de printplaat want mij lukte het die nacht ervoor niet.. hij had een slimme methode dat het wel werkte waar ik niet aan had gedacht iig.
IPV een echte soldeerbout te kopen gaat ReseTTim liever naar mij, mag ik t voor m doen...Stoney3K schreef op 07 december 2003 @ 13:00:
[...]
* Stoney3K heeft op de universiteit een Voltcraft LS50/LA50 en wil niks anders meer
Weller is ook best goed. De beste zijn de Magnastat-bouten maar je kan ook voor een goekoop soldeerstation gaan @ de lokale elektroboer.
Deze bout heb ik m ooit eens gegeven omdat hij voor ieder rotklusje naar mij kwam, maar t ziet er naar uit dat hij meer zichzelf zit te solderen als het gene wat hij nou eigenlijk aan het solderen zou moeten zijn...
Owja, die connector ziet er dus niet uit...

Neem m maar mee, dan maken we er wat moois van...
Voor de rest schiet je meer op met je mod dan ik atm..

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Nee, alsof ik mn kast af heb wou je zeggen danAnoniem: 23911 schreef op 07 december 2003 @ 13:45:
Voor de rest schiet je meer op met je mod dan ik atm..

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
goed genoeg voor internet.. tja ik heb op dit mobo agp pro en daar gaat geen voodoo3 3000 in
maargoed nu de pics van het inbouwen van me waterkoeling.. ben er btw nogsteeds mee bezig.. wil niet echt lukken..

knietjes op me radiator omdat anders de slangen tegen me pci kaarten aankomen.

tom had een bankschroef dus daar heb ik ffies me slangtules een stukje ingekort en er knietjes opgezet..

nu met ffies drukken kan me apple case dicht

de prachtige blackice rad + p4 waterblok

me prachtige ati r9500@9700 met heatsinks op geheugen.

tja ook op me ati moet een hoekje gemonteerd worden dit omdat ander de slang in de fan komt..

tja als ik dit dus eerder wist hadden we het 2 jaar geleden wel anders gesoldeert

p4 met slang aan de ati gekoppeld

eheim 1046 aan radiator gekoppeld

wat een pracht gezicht

cpu ook nu met een slang bevestigd.. met T stuk ivm met vullen..

de kast moet dicht kunnen.. het grootste probleem in mijn geval, de slang ging ook knikken

ik zal het water er toch in krijgen...

daar zit dus nu me vul punt.. het hoogste punt opzich..
ja lieve kijkbuis kindertjes het vullen wil nog niet echt lukken.. heb misschien al een idee wat het is.. namelijk veel knietjes kan de lucht moeilijk weg gaan.. kortom.. we gaan verder met klooien
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Maar heb je nog wel enigzins airflow in kast voor de mem van je Radeon?
Hoe heb je dat trouwens opgelost met je radiotor? Zit er een gat in de zijkant zodat de warme lucht weg kan?
het leuke is dat er aan de zijkant van de case gaatjes zitten voor de 12cm fan die er al standaard in de g4 zit. dit is niet te zien van de buitenkant ivm het plexi deelKickasz schreef op 11 december 2003 @ 22:57:
Prachtige mod hoor echt super![]()
Maar heb je nog wel enigzins airflow in kast voor de mem van je Radeon?
Hoe heb je dat trouwens opgelost met je radiotor? Zit er een gat in de zijkant zodat de warme lucht weg kan?
kortom daar achter heb ik de radiator meteen gemonteerd met de fan. de fan is gericht naar buiten dus hij blaast opzich meteen alle warme lucht bij de videokaart ook vandaan
Dan kan de lucht ook uit je systeem als je aan het vullen bent.
Rest van de tips heb je net van me gehad via msn, ik hoop dat t gaat lukken..
/me Oeloe heeft er alle vertouwen in...
Ik heb dit hier neergezet zodat iedereen de vorderingen kan volgen enzo..

zit er niet in.. en heb ook 2 blaren nu in me mond.. dus ik kijk uit wat ik aan me mond zet.. heb er al anderhalve week last van ofzoAtomicShockwave schreef op 11 december 2003 @ 23:14:
met je mond een keer aan de slang zuige wil ook wonderen doenvoor de pomp iig wel, maar kijk uit dat je niet die waterwetter shit drinkt

ReseTTim schreef op 11 december 2003 @ 23:17:
[...]
zit er niet in.. en heb ook 2 blaren nu in me mond.. dus ik kijk uit wat ik aan me mond zet.. heb er al anderhalve week last van ofzo![]()
![]()
Je moet ook niet alles in je mond stoppen..

tot heden toe draait systeem goed
moet na de lan wel ffies wat verbeteringen aanbrengen en mod echt afmaken.. want zo zit er nog niks in qua licht en aan/uit schaker zit ook nog los.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Anoniem: 62201
Oefenen he. Dat is de enige manier om het te leren. Maar idd er zijn mensen die al heel veel geoefend hebben op dit forum, en elders in de wereld
Maaruh, idd good bezig nico.. maaruh waarom geen slangklemmen gebruiken i.p.v. tywraps
nog geen foto's omdat het er nog niet in zitPetergr schreef op 14 december 2003 @ 11:36:
zeg tim, zouw je mischien ook wat foto's willen posten van hoe je de cd/dvdrom drives heb ingebouwd? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door ReseTTim op 15-12-2003 01:24 ]
Maareh, zit aardig vaart in dus.
Trouwens: gewoon die pomp even laten lopen: de luchtbellen komen vanzelf langs
[ Voor 36% gewijzigd door Kr3Kr op 15-12-2003 01:45 ]
Maar om problemen zoals packet loss te bekijken heeft 3Com mooie tooltjes voor hoor.
Packet statistieken en dergelijk kun je direct zien in de tools die 3Com standaard meeleverd met de NIC's (Volgens mij heet het Utillity Software ofzo).
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
ik had een langere slang nodig.. en heb hem ffies op zijn kop gehouden enzo.. tis inmiddels wel goedKr3Kr schreef op 15 december 2003 @ 01:42:
Woei, ik gebruik voor vullen precies hetzelfde trechtertje
Maareh, zit aardig vaart in dus.
Trouwens: gewoon die pomp even laten lopen: de luchtbellen komen vanzelf langs(en je rad schuinhouden
)
thnx, maar die nic's heb ik niet gekocht. die heb ik meegekregen van me vakantie werkElectra schreef op 15 december 2003 @ 10:19:
Nice mod Resettim.
Maar om problemen zoals packet loss te bekijken heeft 3Com mooie tooltjes voor hoor.
Packet statistieken en dergelijk kun je direct zien in de tools die 3Com standaard meeleverd met de NIC's (Volgens mij heet het Utillity Software ofzo).
erg mooie mod
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

dit komt er nog maar uit de voeding
* 3 haakse molexen voor naar de hdd's + 12cm fan voor radiator bij gesoldeert
* ati r9500 heeft ook stroom nodig
* gewone 4pins en de 24pins stekker naar de mobo
* 230V voor de pomp
* nog 2 gewone molexen voor dvd brander oid dat in het bovengedeelte van de case kan komen.

me pc zonder voeding.

me prachtige apple g3 toetsenboard

overzicht foto. links me prachtige Coolermaster ATC201 case waar me dual celly 366@550 in zit die tevens webservert nu fungeert. daarnaast het frame van me flightcase. aan de rechterkant zit nog 1 pc

voeding er weer in en zoals je misschien al ziet veel minder stroom kabels

schuin van voren gezien

en de voorkant

prachtige haakse molexen die ik gebruik voor de hdd's

en nog een laatste foto van deze sessie een beetje overview shot
[ Voor 9% gewijzigd door ReseTTim op 13-12-2011 00:53 ]
Alleen de CDROM nog niet aangesloten?
Heb je al een idee hoe je dat gaat oplossen?
1 ding is zeker het gaat krap worden.. het past net.. ik zit nog te kijken met hoe en wat. dit ivm de dvd brander ook weer losgehaald moet kunnen worden als ik wil en ik kan er maar van 1 kant bij.. kortom het wordt waarschijnlijk iets van de onderkant en evt dat ik iets in de zijkant schroef. dit maakt toch niet uit omdat ik een dubbele wand hebJWR schreef op 22 december 2003 @ 01:20:
OK dan, dat ziet er mooi uit!
Alleen de CDROM nog niet aangesloten?
Heb je al een idee hoe je dat gaat oplossen?
'When you're not paying for the product, you are the product!'
In die kast zit helemaal geen "overview" meer in
Inderdaad het ziet er echt uit alsof het niet gaat passen...Killerhond schreef op 22 december 2003 @ 10:29:
en nog een laatste foto van deze sessie een beetje overview shot
In die kast zit helemaal geen "overview" meer in
#StopBurningStuff
ik moet hem eerst weer durven aan te zetten. want ben bang dat 1 van me hdd's die in raid staan aan het sterven is..Gipsy King schreef op 23 december 2003 @ 12:43:
wel mooi gedaan hoorlaat binnekort eens wat scores en benches zien van die bak
Die sterft dan sowieso wel een keer... Hoop alleen voor jou dat er niet al te belangrijke meuk opstaat..ReseTTim schreef op 23 december 2003 @ 13:47:
[...]
ik moet hem eerst weer durven aan te zetten. want ben bang dat 1 van me hdd's die in raid staan aan het sterven is..
z'n complete Pr0n collectieAnoniem: 62201 schreef op 23 december 2003 @ 16:10:
[...]
Die sterft dan sowieso wel een keer... Hoop alleen voor jou dat er niet al te belangrijke meuk opstaat..
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
ga zo door
woei das fucked upReseTTim schreef op 23 december 2003 @ 13:47:
[...]
ik moet hem eerst weer durven aan te zetten. want ben bang dat 1 van me hdd's die in raid staan aan het sterven is..
Anoniem: 41187
Tot nu toe heb ik alleen een site gevonden die dat spul in Duitsland verkoopt.
Weet jij maybe een winkel die dat in Nederland verkoopt
Al vast bedankt
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik gok dat hij dat bij Eurosound (voormalige Display) in H'rlem heeft gehaald. Dat is een electronica-zaak namelijk.Anoniem: 41187 schreef op 02 januari 2004 @ 11:28:
Tim waar heb jij die prachtige haakse molexen vandaan gehaald ?
Weet jij maybe een winkel die dat in Nederland verkoopt?
Al vast bedankt
Probeer het bij de locale electro-boer, zou ik zeggen. Nee heb je, ja kan je krijgen
Anoniem: 101379
die haakse molexen heb ik van iemand overgekocht. hij bood ze aan @ casejunkies. ik heb geen idee waar hij ze vandaan heeft gehaald.Anoniem: 41187 schreef op 02 januari 2004 @ 11:28:
Tim waar heb jij die prachtige haakse molexen vandaan gehaald ?
Weet jij maybe een winkel die dat in Nederland verkoopt?
Al vast bedankt
zeker dicht op elkaar.. mij iets te dicht maar dat kan niet anders..Anoniem: 99288 schreef op 02 januari 2004 @ 12:30:
Mooie mod, maar zit wel allemaal dicht opelkaar.
Hoeveel GB heb je eigenlijk
in deze pc zit nu 2x 80gig in raid + 1x 120gig.
280gig.. dus totaal..
in me andere pc's heb ik nog..
2x 80, 1x 60, 1x 30, 3x 20gig
Anoniem: 101379 schreef op 02 januari 2004 @ 11:42:
XLR is idd voor Audio. Misschien kun je 'Powercon' proberen, dat is precies even groot als XLR, maar dan een connector voor strroom. Zijn ook hele moooie pluggen die erin moeten
Powercon is dus een stukje groter dan XLR...
Helemaal als je een contra-kabeldeel wilt hebben...
XLR hoort niet, maar 't werkt wel...
ff voor de duidelijkheid... |
Powercon ![]() ![]() ![]() ![]() |
XLR ![]() ![]() ![]() |
ReseTTim heeft toch geen pro-audio met XLR aansluitingen...
Het chassisdeel is dus wel even groot..
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 23911 op 02-01-2004 13:02 ]
ik heb me ati r9500 gesloopt denk ik zo
waarschijnlijk kapot doordat ie teveel mhz op zijn bus heeft gehad of teveel voltage
toevallig voordat dit zo was uit je kast gehad of aangeraakt ? zo is mij gf4 ti ook gemolt door statische electriciteit. Gaf hetzelfde resultaat alleen had ik het over het gehele beeldReseTTim schreef op 09 januari 2004 @ 01:01:
[afbeelding]
ik heb me ati r9500 gesloopt denk ik zoiig dit sucks..
waarschijnlijk kapot doordat ie teveel mhz op zijn bus heeft gehad of teveel voltage
Aah dit zuigtReseTTim schreef op 09 januari 2004 @ 01:01:
[afbeelding]
ik heb me ati r9500 gesloopt denk ik zoiig dit sucks..
Doet ie dit constant? of puur omdat je te hoog hebt geoc'ed?
Still Cripple as Hell
neej niet aangeraakt volgensmij.. ik ga het misschien zo nog een keer proberen.. maar ik denk gewoon dat de kaart echt gaar is voor altijdStoney187 schreef op 09 januari 2004 @ 01:06:
toevallig voordat dit zo was uit je kast gehad of aangeraakt ? zo is mij gf4 ti ook gemolt door statische electriciteit. Gaf hetzelfde resultaat alleen had ik het over het gehele beeld
hij doet het nog meer dan ik last van had op me ati r8500. toen had ik in dos en in de bios geen last. hier heb ik constant last vanMiMiC schreef op 09 januari 2004 @ 01:24:
Aah dit zuigt
Doet ie dit constant? of puur omdat je te hoog hebt geoc'ed?
ik denk dat ati toch 1 van de breedste kaarten zijn.. dus ik denk dat het geen probleem zal zijn met de nieuwe..SnakeMind schreef op 09 januari 2004 @ 11:15:
Ik hoop toch best voor je dat het nog oplosteen grotere (nieuwere) videokaart zou niet handig zijn in jouw case
die hdd's werken nog.. was dus uiteindelijk niks ernstig gelukkigAnoniem: 62201 schreef op 09 januari 2004 @ 14:27:
Eerst die schijf, nu je vid-kaart.. `k geloof dah je systeem heimwee heb naar die flightcase.. dat of je doet niet loief voor je spullen
btw best ruk om 2 p4 systemen te hebben waar op dit moment een ati 2mb pci videokaart in zit..
kortom heeft nog iemand een ati r9500 of een ati r9700 (pro) in de aanbieding die hij wil verkopen? zoek er namelijk nog 1..
ok ffies wat punten onder elkaar..
* ati r9500 werkt nogsteeds perfect

* er past geen dvd brander / speler in me case
* heb een gave usb light voor apple keyboard
* me eheim pomp heeft nu rubbers, stuk stiller nu

dit is dus het usb light dat ik heb gekocht

de power switch met daaronder de reset switch

onder elkaar power, reset, nog niet werkende schakelaar en een speaker die ik nog wil gebruiken..

de eheim rubber dat zeker het geluid / resonantie van de pomp dempt
kan zo ook makkelijker me pomp demonteren van de case..

en daar onder de hdd komen de 3 kabeltjes van power, reset en switch vandaan

van een vriend van me heb ik van zijn vriendin een usb2.0 externe behuizing overgenomen zodat ik me dvd brander toch kan aansluiten
hijs prachtig van alu
[ Voor 9% gewijzigd door ReseTTim op 13-12-2011 00:54 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
powermac G4 case heHydraulik-Phunk schreef op 01 februari 2004 @ 23:17:
Welke behuizing is dat ? Erg gaaf iig !
iig weer een leuke update
[ Voor 9% gewijzigd door Foxke op 01-02-2004 23:31 ]
om te gaan mierenneuken. het is een quicksilver g4 case
ik heb vandaag / vannacht me voeding gemod. me enermax voeding vertrouwde ik niet meer. afgelopen donderdag nacht was het zo erg dat ik me hdd 12x heb horen up/down spinnen waardoor ik een bevroren beeld kreeg. en ik draai ook nog is RAID0 dus was niet zo fijn. kortom tijd voor een nieuwe voeding..
partyboy wou van zijn antec voeding af kortom die heb ik overgenomen en meteen flink onder de soldeerbout genomen..
maar eerst fotoz van mijn nieuwe bevestiging van me ATi waterblok

mooie heatsink waarvan veel mensen weg van zijn

koperen plaat die dus gesoldeert is op het waterblok wat al 2 jaar oud is.
en dan nu de voeding..

voeding is verhoogd van een plaatje lexan zodat ik zeker weet dat het strax geen problemen ga krijgen als ik hem tegen de zijkant van de apple monteer.

3 voedingen.. bovenste een dode enermax, daaronder een niet betrouwbare gemodde enermax en daaronder de oude gemodde voeding van partyboy.
zoals je ziet is de ATX connector van de enermax toch wel wat langer dan die van de antec.

mooie macro foto waarop je kunt zien hoe enermax hun kabels bij elkaar zetten en dan op de printplaat van de voeding vast solderen.

2 ATX connectoren op 1 voeding

verschil in lengte.. de enermax ong. 64cm en de antec ong. 48cm

eind resultaat van vandaag.. nog niet helemaal klaar maar wel voor vandaag..
voeding heeft nu een mooie 20db panaflo fan
zo heeft ie ook weer de P4 aansluiting en de ATX connector is verlengd.
ik moet nog aan deze voeding het 230V gedeelte solderen voor me pomp en me licht dat ik via een aparte adapter ga schakelen. verder nog wat stroom kabels eraf en 1 eraan met de 12V fan en 3x hdd molex aansluiting.
ik heb de voeding nu in de kast gemonteerd en ben erachter gekomen dat de voeding moet roteren zodat de kabel erin kan.. op dit moment is de kabel dus nogsteeds te kort. met het roteren van de voeding hoop en denk ik het probleem te hebben opgelost..
Use the Search Luke...
1 vraagje: misschien is het een beetje dom van mij en heb ik er gewoo overheen gelezen, maar wat heb je nu precies aan die antec voeding gemod behalve dan een extra atx connector en een andere fan?
naja niet een extra atx maar een langere atxBertrand schreef op 30 maart 2004 @ 20:58:
Ziet erg erg kewl uit, apple cases roelen zwaar!
1 vraagje: misschien is het een beetje dom van mij en heb ik er gewoo overheen gelezen, maar wat heb je nu precies aan die antec voeding gemod behalve dan een extra atx connector en een andere fan?
verder zit er dus een andere fan idd aan. voeding is uitgehuizing gehaald en zo zorg ik ervoor dat alleen de molexen overblijft dat ik nodig heb en die zijn precies op lengte.. dus geen overbodige lange kabels..

gesloopt van een oude voeding

dit is dus mijn mod ruimte.. ik heb geen werkbank of wat dan ook.. als ik moet boren pleur ik 2 planken onder me apple en weet ik zeker dat ik de vloer niet raak. en zo zijn er nog meer dingen.. alles gebeurd dus op me slaapkamer.. zo heb ik ook me flightcase met de workmate van me buurman gezaagd en toen kon ik elke avond gaan stofzuigen.

mijn 230V aansluiting

voeding neemt zo wel meer ruimte in maar is minder breed/ diep

overzicht foto
het leuke van deze case is ook dat je dus de moertjes en boutjes aan de buitenkant niet te zien zijn. dit ivm het plexi dat eroverheen komt..
dit is dus getikt achter mijn pctje die veel stiller is geworden ivm maar 1 psu fan dat een 20db panaflo is en ook veel stabieler.. iig voltages zijn mooier
Mooi gedaanReseTTim schreef op 30 maart 2004 @ 02:34:
ffies een kick na een lange tijd![]()
ik heb vandaag / vannacht me voeding gemod. me enermax voeding vertrouwde ik niet meer. afgelopen donderdag nacht was het zo erg dat ik me hdd 12x heb horen up/down spinnen waardoor ik een bevroren beeld kreeg. en ik draai ook nog is RAID0 dus was niet zo fijn. kortom tijd voor een nieuwe voeding..
partyboy wou van zijn antec voeding af kortom die heb ik overgenomen en meteen flink onder de soldeerbout genomen..
maar eerst fotoz van mijn nieuwe bevestiging van me ATi waterblokhet oude koelde niet goed genoeg via de zwarte standaard heatsink.
[afbeelding]
mooie heatsink waarvan veel mensen weg van zijn![]()
[afbeelding]
koperen plaat die dus gesoldeert is op het waterblok wat al 2 jaar oud is.
en dan nu de voeding..
[afbeelding]
voeding is verhoogd van een plaatje lexan zodat ik zeker weet dat het strax geen problemen ga krijgen als ik hem tegen de zijkant van de apple monteer.
[afbeelding]
3 voedingen.. bovenste een dode enermax, daaronder een niet betrouwbare gemodde enermax en daaronder de oude gemodde voeding van partyboy.
zoals je ziet is de ATX connector van de enermax toch wel wat langer dan die van de antec.
[afbeelding]
mooie macro foto waarop je kunt zien hoe enermax hun kabels bij elkaar zetten en dan op de printplaat van de voeding vast solderen.
[afbeelding]
2 ATX connectoren op 1 voedingtja ik heb kleur voor kleur gesoldeert. dus niet eerst de ouder eraf en dan de nieuwe erop. zoals je misschien kunt zien heb ik direct op de printplaat gesoldeert. heb inmiddels een goedkoop soldeerstationetje dat het leuk doet
[afbeelding]
verschil in lengte.. de enermax ong. 64cm en de antec ong. 48cm
[afbeelding]
eind resultaat van vandaag.. nog niet helemaal klaar maar wel voor vandaag..
voeding heeft nu een mooie 20db panaflo fan
zo heeft ie ook weer de P4 aansluiting en de ATX connector is verlengd.
ik moet nog aan deze voeding het 230V gedeelte solderen voor me pomp en me licht dat ik via een aparte adapter ga schakelen. verder nog wat stroom kabels eraf en 1 eraan met de 12V fan en 3x hdd molex aansluiting.
ik heb de voeding nu in de kast gemonteerd en ben erachter gekomen dat de voeding moet roteren zodat de kabel erin kan.. op dit moment is de kabel dus nogsteeds te kort. met het roteren van de voeding hoop en denk ik het probleem te hebben opgelost..
FF een vraagje kzal het zeer op prijs stellen (anderen denk ook, vooral de nieuwkomers) om ff die plaatjes in je startpost en die posts daarop te fixen bvd
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
klik maar op de kruisjes.. want de links werken wel nog.. ik laat het zo omdat deze fotoz op 3 forums staan + me eigen site kortom dat trekt nog al wat bandbreedte dus ik laat het liever zoMeneer aard schreef op 03 april 2004 @ 00:23:
Mooi gedaan![]()
FF een vraagje kzal het zeer op prijs stellen (anderen denk ook, vooral de nieuwkomers) om ff die plaatjes in je startpost en die posts daarop te fixen bvd
/me de links achter de kruisjes werken!!
Oh ja nu snap ik het je hebt ze getumbnailed voor de modemmersReseTTim schreef op 03 april 2004 @ 00:36:
[...]
klik maar op de kruisjes.. want de links werken wel nog.. ik laat het zo omdat deze fotoz op 3 forums staan + me eigen site kortom dat trekt nog al wat bandbreedte dus ik laat het liever zo
/me de links achter de kruisjes werken!!
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
maar daar wil ik en andere tweakertjes
vast wel een foto reportage van zien zoals we van je gewend zijn
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
maar vandaag na een avondje weg kwam ik wat minders tegen. ik vond me pc namelijk wel erg stil. toen merkte ik op dat ie uit stond en me ups stond nog aan en pc startte maar niet. dus hup de case open en toen rook ik een beetje brand lucht.. vrees dat de voeding te warm is geworden oid.. iig morgen in de ochtend / middag even bekijken..
maar hoe gaat het met de CIP? is ie al af? of heb je de hoop al opgegeven?
plaatje