Het Grote GBA Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.374 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemag.nl/img/mariogb.jpg

Ik heb ook de oude versie en ookal zijn deze speciale SP's erg mooi... ik denk niet dat ik er snel één zal kopen...

misschien als ik nog eens geld over heb of een sponsor heb...

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Komt er ook nog een Groene Luigi versie :P ???

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
het is maar wat je leuk vind , ik weet niet of veel mensen die de SP nu kopen weten dat eind dit jaar /begin volgend jaar er een betere gameboy komt . ( de productie van spellen voor de GBA nemen dan af......)
ik denk dus dat ze hun laatste gameboys verkopen voordat de Ds uitkomt..

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

kenny89 schreef op 18 september 2004 @ 18:28:
het is maar wat je leuk vind , ik weet niet of veel mensen die de SP nu kopen weten dat eind dit jaar /begin volgend jaar er een betere gameboy komt . ( de productie van spellen voor de GBA nemen dan af......)
Bedenk wel dat de DS een stuk groter is. Het grote voordeel van de SP is dat je hem zo in je zak steekt :) Of bedoel je niet de DS, maar de echte opvolger van de GBA? Die zou toch ook nog komen?
En er zijn al best wat GBA spellen die je NU spelen kan. En color en classic spellen natuurlijk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

kenny89 schreef op 18 september 2004 @ 18:28:
ik denk dat de meeste daar wel van op de hoogte zijn

een SP aanschaffen is juist wel slim op dit moment want zodra de DS er is zal de productie (misschien) afnemen, maar de games zullen dan ook vast wel goedkoper worden

en er zijn genoeg leuke games voor de GBA om een jaar of 2 zoet mee te zijn...

dus waarom niet?

tenzij je graag het nieuwste van het nieuwste wil hebben....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net GS: the Lost Age uitgespeeld

Dullahan in de Anemos Inner Sanctum heeft me een paar keer gekost maar die Doom Dragon op het eind was niet moeilijk

Ik ga nu verder met CT Special Forces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De Nintendo DS komt begin volgend jaar en de nieuwe GameBoy Aadvance 2 komt 2006/2007 uit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 16:20:
De Nintendo DS komt begin volgend jaar en de nieuwe GameBoy Aadvance 2 komt 2006/2007 uit.
hoeveel is er al bekend over die GBA 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 16:20:
Er is niet eens duidelijk of er wel een GBA2 komt. Er is wel een GBA2 in ontwikkeling, maar het lijkt er op dat deze meer een backup is voor het geval dat de NDS een flop wordt. Er is al helemaal niet bekend wanneer deze uit zou komen, als die al komt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar er moet toch ook een nieuw superportable systeem zijn? De DS is te groot om in je zak te stoppen itt de SP. Das dus een reden voor een GBA2

Het lastige is dat DS spellen gemaakt worden met touchscreen en dualscreen in mind, waardoor er niet een DS-SP oid kan komen. Het moet groter zijn...
Als er toch nieuwe spellen gemaakt moeten worden voor de GBA2, worden de specs van de GBA2 meteen "verser" dan de DS. Wat heeft de DS dan nog voor voordelen? Ja, touchscreen en dualscreen, maar dat is imo niet een enorm verkooppunt. Dat is weer een reden om geen GBA2 te maken :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Okyah schreef op 19 september 2004 @ 17:03:
Maar er moet toch ook een nieuw superportable systeem zijn? De DS is te groot om in je zak te stoppen itt de SP. Das dus een reden voor een GBA2

Het lastige is dat DS spellen gemaakt worden met touchscreen en dualscreen in mind, waardoor er niet een DS-SP oid kan komen. Het moet groter zijn...
Als er toch nieuwe spellen gemaakt moeten worden voor de GBA2, worden de specs van de GBA2 meteen "verser" dan de DS. Wat heeft de DS dan nog voor voordelen? Ja, touchscreen en dualscreen, maar dat is imo niet een enorm verkooppunt. Dat is weer een reden om geen GBA2 te maken :P
Door de NDS en de GBA2 samen uit te brengen zou Nintendo zijn eigen ruiten behoorlijk inslaan. Veel Nintendo gamers zouden verdeeld zijn over beide handhelds. Sony zou dan met gemak de markt veroveren. Lijkt me niet echt slim. Dat Nintendo iets ontwikkeld betekend niet dat ze het ook daadwerkelijk op de markt gaan brengen. Wie herinnerd zich de Super Nintendo CD-Rom, de Tetris-bloeddrukmeter en de Game-Eye nog?

De NDS is dichtgeklapt volgens Nintendo even groot als een originele GBA en die past ook nog wel in een jaszak en ook in sommige broekzakken. Ik heb zelf in ieder geval nooit problemen gehad met het opbergen van mijn oude GBA.

Een andere mogelijkheid voor de GBA2 is dat het een handheld is met de processor enz. van de NDS, maar zonder de kenmerkende functies van de NDS. Met andere woorden, je zou GBA2 spellen gewoon op de NDS kunnen spelen omdat het eigenlijk NDS spellen zijn die niet alle functies van de hardware gebruiken. Ik denk echter dat het toch eerder een backup-plan is van Nintendo. Tijdens de N64 en de NGC periode was Nintendo niet goed voorbereid op het succes van Sony en nu willen ze wel goed voorbereid zijn om zo Sony voor te kunnen blijven.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo verzint wel iets iets nieuws in een gameboy te proppen, waardoor het toch een succes wordt onder de handheld consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, dat is dus de vraag > Of je DS spellen kan spelen zonder touchscreen en dualscreen...
Maar ik vind eik de SP veel prettiger qua formaat dan de originele GBA, hoor. Ik vind de DS ook wat te groot en voor mij is TS en DS niet echt een (ver)koopargument Maar omdat ik dus niet weet of DS spellen ook zullen werken vraag ik me af of ze dan gelijke specs nemen. Het lijkt dan logischer om beter specs in te zetten :) Maarja, we speculeren wel een end los, maar kunnen er niets aan veranderen ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 17:29:
Nintendo verzint wel iets iets nieuws in een gameboy te proppen, waardoor het toch een succes wordt onder de handheld consoles.
Wat was er dan nieuw aan de Game Boy Advance? Alles wijst er gewoon op dat de GB4(GBA2 vind ik dom klinken) echt niet meer dan een backup-plan is van Nintendo. De GB4 en de NDS zullen nooit naast elkaar kunnen bestaan. Net zo min als dat de GBC en GBA naast elkaar konden bestaan, terwijl Nintendo wel zei dat dat zou gebeuren(wat dus niet gebeurde). Ze gaan toch ook niet een andere console uitbrengen tegelijkertijd met de Revolution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar waarom moeten ze de DS nu weer zo "groot" maken, terwijl we net zo klein gewend zijn? :P En TS en DS zijn imo gimmicks waar ik niet om gevraagd heb :P En Nintendo moet natuurlij wel naar * Okyah luisteren :+
Mhm, dit zou btw misschien beter in het DS topique besproken kunnen worden... Aangezien we het over de DS en GBA2/GB4(/GBNext :+)/tever hebben :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DS is helemaal geen vervolg op de GB serie
hij is waarschijnlijk gewoon bedoeld voor mensen die niet van de GB houden maar van een console met een hoog gadget gehalte (DS & TS)

hij is namelijk veel te vroeg om SP weer te vervangen

dat ie GB games kan spelen is volgens mij gewoon zodat ze er niet een hele serie nieuwe uit moeten brengen voor als hij mocht floppen

de volgende GB komt pas weer als de GBA SP bejaard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 19 september 2004 @ 17:57:
[...]

Wat was er dan nieuw aan de Game Boy Advance?
Wat dacht je van:
• schouderknoppen L en R
• 16bit kleurenscherm
• stereogeluid
lijkt mij toch vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:16:
...
de volgende GB komt pas weer als de GBA SP bejaard is
NU >:)

Ik zou ieg direct de opvolger kopen van de SP als deze ook klein is, N64+ powers krijgt en leuke spellen krijgt (en een stickje als er 3D spellen op komen) en backwardcompatible is. ( De DS had imo ook een stickje moeten krijgen, zeker voor dingen als M64 enzo.)
Er is niets mis met de GBA hoor, maar nieuw is altijd leuk :)

Momenteel kijk ik wel uit naar GTA btw :) Wat ik verder graag zou willen is een TB RPG zonder fantasy setting (Lees: Fallout voor de GBA :Y)).

[ Voor 25% gewijzigd door Okyah op 19-09-2004 19:48 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 19:43:
[...]

Wat dacht je van:
• schouderknoppen L en R
• 16bit kleurenscherm
• stereogeluid
Stereo is niet bepaald nieuw, dat had de allereerste GameBoy ook al:

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/dotmatrix_stereo.png

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik doelde eigenlijk op dat het geluid ook sterk was verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

de DS lijkt de eerste die ook daadwerkelijk 2 speakers heeft, alle andere hadden alleen stereo als je een koptelefoon oid aansluitte

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 19:43:
[...]

Wat dacht je van:
• schouderknoppen L en R
• 16bit kleurenscherm
• stereogeluid
Schouderknoppen had de SNES controller al als eerste, een 16-bits kleuren had de N64 ook al en stereo was zoals gezegd als sinds de GB. Het geluid van de GBA verschilt niet eens zoveel van dat van de originele GB, er zijn alleen twee PCM-kanalen toegevoegd. Deze dingen zijn misschien nog nooit in een handheld te zien geweest, maar dat maakt ze niet vernieuwend. De GBA is eigenlijk het logische gevolg van de ontwikkeling in computerchips van de laatste jaren, deze worden namelijk steeds kleiner. Daardoor kun je wat er in je home-console kon nu ook toepassen in je handheld. Daardoor is de GBA toch niet echt vernieuwend. Wat er in de NDS zit is natuurlijk ook niet nieuw, maar de manier waarop deze technologien gebruikt worden is wel vernieuwend.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 20-09-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Deze dingen zijn misschien nog nooit in een handheld te zien geweest, maar dat maakt ze niet vernieuwend
En het is idd een toepassing van al bestaande technologie.
En omdat het nooit eerder is toegepast in een handheld, lijkt het mij toch wel vernieuwend voor een handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

De GBA was gewoon een upgrade van de GBC. Beter geluid, meer pixels, meer kleuren, meer paardenkracht.. etc. De DS heeft echt nieuwe dingen zoals Voice recognition, touch screen en dual screen. Hoewel het dual screen natuurlijk ook al gebruikt werd in de Multi Screen serie Game & Watches. Maar we hebben het lange tijd niet gezien iig. :)

Komt die Mario GBA SP hier uit trouwens? Hij lijkt sterk op de Mario Gamecube controller, en die is voor zover ik weet alleen in Japan uit de sterrencatalogus te halen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier nog iemand anders CT Special Forces deel 1 gespeeld?
Ik kan de baas in World 3 maar niet verslaan...

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 20 september 2004 @ 07:13:
[...]

En het is idd een toepassing van al bestaande technologie.
En omdat het nooit eerder is toegepast in een handheld, lijkt het mij toch wel vernieuwend voor een handheld.
Een nieuwe krachtigere processor van AMD is toch ook niet vernieuwend op het gebied van PC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 10:43:
Heeft er hier nog iemand anders CT Special Forces deel 1 gespeeld?
Ik kan de baas in World 3 maar niet verslaan...

iemand tips?
nevermind... het is al gelukt
had gewoon wat meer levens nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Captain N schreef op 20 september 2004 @ 09:48:
De GBA was gewoon een upgrade van de GBC. Beter geluid, meer pixels, meer kleuren, meer paardenkracht.. etc. De DS heeft echt nieuwe dingen zoals Voice recognition, touch screen en dual screen. Hoewel het dual screen natuurlijk ook al gebruikt werd in de Multi Screen serie Game & Watches. Maar we hebben het lange tijd niet gezien iig. :)
Dat wilde ik eigenlijk zeggen, dus. ;)

Verwijderd

Heeft iemand de gba sp nog goedkoper zien liggen dan 99 euro ??
...ik wil nou mijn kapotgegooide sp :( graag vervangen en anders bestel ik hem bij bartje

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

VOlgens de pricewatch is 99 euro nog het goedkoopst voor een GBA SP

Verwijderd

dat is officieel morgen toch pas?

Verwijderd

Geen idee zag het op de site van bart smit staan en dacht dat de media markt ofzo wel weer goedkoper zouden zijn .

Maarja ik woon er niet dichtbij genoeg om ff te gaan kijken :)

Verwijderd

Ik heb voor mijn gameboy advance een halo licht gekocht , werkt op zich perfect. Alleen nu vraag ik mij af waarom er een siliconen beschermlaag in moet. Je moet zeg maar eerst het originele scherm verwijderen, dan dat siliconenelaagje op het lcd scherm leggen, dan het schermpje met licht erop plaatsen.

Net als bij afterburner kan je luchtbellen krijgen. Zonder siliconenstukje doet hij het trouwens ook.

Iemand een idee waar dat siliconenbeschermlaagje (toch wel 0,4 mm dik) voor is?

Lichtje ziet er trouwens zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.gbashop.com/winkel/gbaa0013.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://pocketmedia.ign.co...max-20040917095654069.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/article/549/549167/f-zero-climax-20040917095654069.jpg

Nu ben ik echt overtuigd. :) Dit wordt een geweldige game! Moet je zien wat er allemaal mogelijk is aan verschillende soort bochten, splitsingen... en zo te zien is ie daar een sprong aan het inbouwen? :9

Ondertussen heb ik maar even een pauze genomen van Advance Wars, om Mario & Luigi Superstar Saga te spelen. Ik stel de humor in het spel heel erg op prijs, vooral alle verwijzingen naar oude mariospellen zijn echt top! Maar jongens wat een irritante controls! :( Okee ik ben opzich nog niet zolang bezig, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hier ooit echt aan zal wennen. Hadden ze het niet beter zo kunnen maken dat het 2e poppetje gewoon achter je aan loopt en jouw bewegingen kopieert? Om hem handmatig te moeten laten springen is echt frustrerend. Vaak vergeet ik het gewoon. "Grrr, waarom blijft mario nu weer steken?" en dan staat luigi weer ergens onderaan de trap. "Oh shit ja, ik moet hem er ook op laten springen."
Of als je onder zo'n blokje staat waar je afwisselend met Mario en Luigi tegenaan moet springen... wil ik met luigi springen... klimt luigi opeens bovenop mario. Oh god, hij staat nog op bros-mode. Snel die L-knop indrukken. Godver, nou pakt hij z'n hamer weer tevoorschijn. :p En jahoor, voor ik er erg in heb heb ik mario alweer voor z'n kop geramd. In paniek druk ik dan ook nog eens op de R-knop en haalt mario ook z'n hamer weer uit z'n broekzak! Aaaargh! Tegen de tijd dat ik ze allebei weer in de normale springstand heb gezet is het blokje alweer uitgewerkt.

Maarja, ik blijf het toch wel spelen natuurlijk. :) Het verhaal is echt weer typisch Nintendo, minstens net zo goed als mario rpg en paper mario. Ik kan nu echt niet wachten op Paper Mario 2 voor de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

wanneer komt die f-zero uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is op 21 oktober in Japan. Verder heb ik nog niks gehoord over een eventuele release buiten Japan...

http://www.nintendo.co.jp/n08/b86j/

Dat is trouwens de officiele site. :)
Met ook een lang filmpje! Waarin je ook een paar seconden van de track-editor ziet. (niks dat niet ook al in de plaatjes is te zien, maar toch). Ook lachen: 2 japanners verkleed als Captain Falcon en als Black Shadow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook ff geprofiteerd van die mooie prijsverlaging, Gba SP voor 89 euro kon ik niet laten liggen :)
Heb vandaag het spel 'Contra Advance, The Alien Wars Ex' gekocht, een heeerlijke game!

Verder heb ik Probotector 1/2 Tetris en Pacman, Donkey Kong, beide Nes Classics.
Ik overweeg nog Ice Climber te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar is hij 89 euro dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, bij de Media Markt.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

icecoolsniper

never run from a sniper!

Bij de Dixons zijn alle versies 99 euro, ook de tribal editions dus. Bij de bart smit waren ze van de week nog 134 euro, netzoals bij de free record shop. Bij de eplaza waren ze wel 99 euro.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

De frs heeft um ook (NES style) voor € 99, khem um tijdje terug nog voor 135 gekocht :( .

Btw, ben ik nou de enige die het zo lastig vind om de L+R knoppen te gebruiken?
Ik kan mijn vingers niet lekker op de knoppen houden.

[ Voor 61% gewijzigd door RAZORDUDE op 02-10-2004 01:24 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je kunt voor een euro of 3 - 4 een stukje plastic kopen dat je om je GBA SP kan klikken zodat er twee van die uh... tja, hoe noem je zoiets... vleugels ( ?? ) aanzitten. Dat de vorm wat meer lijkt op een N64 controller :P Dus als je last hebt dat de SP zo klein is en daardoor niet lekker in de hand ligt is dat misschien een goed idee?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 22:06:
Heb ook ff geprofiteerd van die mooie prijsverlaging, Gba SP voor 89 euro kon ik niet laten liggen :)
Heb vandaag het spel 'Contra Advance, The Alien Wars Ex' gekocht, een heeerlijke game!

Verder heb ik Probotector 1/2 Tetris en Pacman, Donkey Kong, beide Nes Classics.
Ik overweeg nog Ice Climber te kopen.
OK, vraag 2: waar heb je die Contra gevonden en wat kostte die? Want die wil ik ook graag hebben.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hier hebben ze hem voor €19.99...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Je was me voor Captain N

Ik heb em bij Nedgame gehaald.
Het spel gaat vrij snel, soms best wel pittig, maar zeker de moeite waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RAZORDUDE schreef op 02 oktober 2004 @ 01:20:
Btw, ben ik nou de enige die het zo lastig vind om de L+R knoppen te gebruiken?
Ik kan mijn vingers niet lekker op de knoppen houden.
Nee, je bent niet de enige.
Ik vind die L + R knoppen van de GBA SP gewoon K*T zitten. geef mij maar een gewone GBA die speelt veel lekkerder.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 02-10-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:25
Vanmiddag ook een SP Silver edition gehaald voor 89 euro bij de Mediamarkt. Relaxed hoor. Ben nu druk met Advance Wars....

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb dinsdag eindelijk nog wat meer spellen gehaald. Ik heb nu sword of mana en golden sun 2 gehaald. En lufia ruins of lore. Ik ben nu steeds bezig met lufia maar die is nog best moeilijk. Wel een tof spel overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik speel sinds gisteren het spel Mario pinball land, wat ziet die game er gelikt uit!
Echt een aanrader als je flipperen leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

At Nintendo Benelux in Nieuwegein, The Netherlands today, I got the chance to play 'The Legend of Zelda: The Minish Cap' about halfway through. Out of respect for the magazine I'm reviewing this Game Boy Advance game for, I won't go into a lot of detail — I can't help myself sharing some impressions though.

So far, it's magnificent. Definitely better than 'The Wind Waker' and miles ahead of Flagship's previous singleplayer Zelda efforts for Game Boy Color.

It follows the Zelda formula standardized by 'A Link to the Past' quite strictly, but applies a novel twist to the multiple dimension concept — you can change to pixel size (and back) at magic portals. The game strictly limits where you can walk when you're small, so you discover the microscopic wonders Hyrule has to offer bit by bit.

This gameplay concept blends perfectly with a great story containing tons of traditional fairytale elements — all quite in tune with the game's top-down 2D-version of Wind Waker's cell-shaded graphics.

Best of all, The Minish Cap avoids the 'Zelda Saturation Effect' I felt when playing the 'Oracle' Zelda's — I'd seen everything before. It does this by quickly skipping through most major Zelda gameplay traditions and adding a lot of new, high quality stuff.

Though the games' major dungeons contain some pushable blocks and statues, most time is spent solving imaginative puzzles with entirely new tools — not of the uninspired 'special key to get past virtual doors' Wind Waker kind, they're true tools with multiple uses.

Though I admit to getting stuck in the overworld once or twice, The Minish Cap is quite easy. Probably unavoidable for a game that needs to appeal to both novice players and people like me, who have experienced at least five previous episodes in the series. Still, this is clearly a true gem.
Bron: www.nintendowatch.com

Nou, dat klinkt wel goed. Dacht ik zo. :) Zo te horen is dit dan eindelijk een waardige opvolger voor A Link To The Past & Link's Awakening. Met elke nieuwe screenshot die ik hier van tegenkom raak ik ook meer onder de indruk van hoe dit spel eruit ziet en wat er allemaal mogelijk gaat worden. In de eerste screens zag je gekrompen Link vooral door grasvelden lopen met enorme bloemen en grassprieten zo hoog als bomen enzo... een beetje het cliché gebeuren uit films als iemand krimpt... maar ik heb nu ook al screens gezien waarin hij over een tafel loopt ergens in een huis. Kan leuke situaties opleveren denk ik. :) Eerst met iemand praten, en daarna jezelf krimpen en stiekem z'n huis doorzoeken.

En de opmerkingen hierboven over dat er (eindelijk!) weer wat nieuwe puzzels zijn bedacht maken me erg blij. Ik wil wel weer eens "Damn, wat moet ik hier in godsnaam doen?" denken in plaats van: "Aha! Dit is weer zo'n puzzel. Als ik dit blokje nou hierheen schuif en alle kandelaars aansteek..." :p Ik krijg er steeds meer zin in! Moet wel zorgen dat ik alleen gepast geld meeneem naar de winkel en m'n pinpas thuis laat... anders loop ik gegarandeerd ook nog met een goudkleurige GBA naar buiten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Iedere Zelda game is voor mij een geschenk uit de hemel. Kijk dan ook erg naar deze game uit. Can't wait :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
iemand ervaring met een GBA AV ADAPTER??

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1e-70-2ls.html

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

dat is stoer! Moet je alleen wel met zon grote dvd speler of gamecube / playstation op je schoot zitten ;)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Zucht schreef op 12 oktober 2004 @ 18:40:
dat is stoer! Moet je alleen wel met zon grote dvd speler of gamecube / playstation op je schoot zitten ;)
hehe :P... nee ik heb een dvd speler maar geen tv. dvd speler staat te rotten in mn kast, en kan ik net zo goed ff onder mijn bed pleuren. maar vroeg me af of iemand er ervaring mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
the minish cap lijkt me echt tof, die moet ik hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu toch F-Zero: GP Legend maar gekocht. Een vreemd spel. Het grootste gedeelte van het spel is echt ongelooflijk simpel, zoals nog geen enkele andere F-zero ooit hiervoor. :/ Ik bedoel, de CPU spelers klooien maar wat aan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de computer zo vaak tegen muren crasht en over landmines heenrijdt enzo. En dat op Expert difficulty! Ik hoop dat er hierna nog een Master setting komt die echt een uitdaging is.

Maar ja, het speelt toch wel weer heel erg goed. :) Besturing is echt fantastisch, en de meeste nieuwe banen ook. Mijn verwachtingen waren niet echt hoog van dit spel, maar ik zat er gelukkig naast. Grafisch ziet het er ook prachtig uit, de wagens lijken haast uit polygonen opgebouwd, of het zijn toch in ieder geval geanimeerde sprites met waanzinnig veel frames! Zo soepel en vloeiend allemaal. Zeker als je een race hebt gewonnen, en de camera draait om de wagen heen zo... echt vlekkeloos!

Maar ik wil hier toch eens wat vragen over die klassieke F-Zero banen die ze erin hebben gestopt (de platinum cup). Is GP Legend nu echt zoveel sneller dan de snes-versie? Of hebben ze de banen wat korter gemaakt ofzo? Want ik ben hier echt krankzinnige tijden neer aan het zetten. :p Waar ik op de snes alleen maar van kan dromen! Sommige banen zien er gewoon "goed" uit, maar bij anderen heb ik inderdaad het gevoel dat ze ze wat kleiner hebben gemaakt... bochten die elkaar veel sneller opvolgen dan ik van de snes herinner enzo.

edit:
Je kunt op z'n minst 30 zelfgemaakte tracks opslaan in F-Zero Climax! :9
Niet slecht! Dat was ook wel iets waar ik me zorgen over maakte... dat er maar ruimte zou zijn voor 3 tracks ofzo. Maar 30 is lang niet slecht! :)

Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/article/549/549167/f-zero-climax-20040917095715225.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, wat is dit nu weer?
Last week at the Nintendo Summit, a little tidbit slipped out about the North American version of The Legend of Zelda: The Minish Cap, the next game in the "Zelda" series for the Game Boy Advance.

According to sources at Nintendo, though the North American version will be the last version released, shipping in early 2005 as compared to the Japanese version (November 4th) and the UK version (November 11th), the version that will hit the US will have "more" in it.
What "more" means wasn't made clear, but the message made was this: if you're planning on importing the game from Europe (which will have English text), you may want to hold off for the true US version that will ship in January of next year.
Misschien toch maar even wachten met kopen totdat ik hier wat meer duidelijkheid over krijg. Waarschijnlijk stelt het niks voor, maar toch... wie weet. :) Een extra level? Nintendo DS touch-screen functionaliteit? Een gouden cartridge? Dat zouden voor mij persoonlijk allemaal wel goede redenen zijn om te gaan importeren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Een 5000-delige The Legend of Zelda e-Reader kaarten set die gebruikt kan worden icm The Minish Cap? Over de e-Reader gesproken... wist je dat er al een dergelijk apparaat bestond voor de NES?

Afbeeldingslocatie: http://img155.auctions.yahoo.co.jp/users/5/5/7/3/manabuingwie1012-img600x374-1098199946deta_001.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 24 oktober 2004 @ 11:19:
Een 5000-delige The Legend of Zelda e-Reader kaarten set die gebruikt kan worden icm The Minish Cap?
Kom kom, niet zo pessimistisch. ;) Het is vast iets heel leuks!
Over de e-Reader gesproken... wist je dat er al een dergelijk apparaat bestond voor de NES?
Huh? Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik blijf me erover verbazen hoeveel maffe uitbreidingsdingetjes er in de loop van de jaren allemaal al verschenen zijn voor nintendo's consoles.

Ik herinner me wel dat er ook ooit een handheld was (niet van nintendo) die ook barcodes kon lezen. Maar dan niet van speciale kaartjes die je ervoor moest kopen, maar echte barcodes die overal op staan. En bij sommige codes had je dan geluk en gebeurde er blijkbaar iets speciaals in je spel. Dat concept vind ik eigenlijk veel leuker. De hele dag alle streepjescodes die je tegenkomt uitproberen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zei NES, ik bedoelde Famicon trouwens :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Captain N schreef op 24 oktober 2004 @ 22:20:
Ik zei NES, ik bedoelde Famicon trouwens :)
Das toch hetzelfde (alleen japanse versie).

Maar ik heb de nieuwe Zelda: The Minish Cap gespeeld.
En ik MOET zeggen: Hij is geweldig.
Heb hem overigens gespeeld via emulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New From Nintendo: Sennen Kazoku
Nintendo's latest lets you raise a family over a thousand years.

November 01, 2004 - Nintendo's latest Game Boy Advance games is a little different from games the company has previously produced. Sennen Kazoku (rough translation to, possibly, Thousand Year Family) is a simulation game with a few similarities (just a few!) to EA's The Sims.

You, playing as Cupid, have been asked by God to protect a particular family from dangers. You spend your time in the game meddling in the lives of members of the family. The family members move about on their own, but you can shoot them with emotion arrows which change their actions, examples being "Work Hard Arrow" and "Calm Down Arrow." The goal of the game is to keep the family going over multiple generations, perhaps spanning a thousand years (hence the name).
The game action is viewed from the side, with players looking into the family's home as big headed characters move about. To meddle in the path of a character, you merely select an emotion arrow from a menu and aim at the character. To help in your family management, you have quick access to stats about each member of the family along with a family tree. The game helps out by keeping an up-to-date listing all off happenings within the family.

Sennen Kazoku makes use of the Game Boy Advance's internal clock. Even when your GBA is off, the family will keep evolving. You'll have to be sure and turn on your GBA every now and then, or you'll miss key events.

A release date has yet to be set for Sennen Kazoku.

Hebben hebben hebben! :9 Denk ik dan.
Maar ik vrees dat ze zoiets als dit wel niet snel buiten Japan uit zullen brengen. Gezien het speltype zal er wel redelijk veel tekst in zitten, dus het is ernstig de vraag of ik dat spel ooit zal kunnen spelen. :/

Maar goed, de GBA heeft dus een ingebouwd klokje. Dat heb ik nooit geweten. :) Kan me ook niet herinneren dat ik ooit eerder iets heb gelezen over een spel dat er gebruik van maakt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 09:37:
Maar goed, de GBA heeft dus een ingebouwd klokje. Dat heb ik nooit geweten. :) Kan me ook niet herinneren dat ik ooit eerder iets heb gelezen over een spel dat er gebruik van maakt eigenlijk.
De GBA heeft dit niet. Sommige cartridges wel (zoals bijv. Pokemon).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hebben hebben hebben! Denk ik dan.
Maar ik vrees dat ze zoiets als dit wel niet snel buiten Japan uit zullen brengen. Gezien het speltype zal er wel redelijk veel tekst in zitten, dus het is ernstig de vraag of ik dat spel ooit zal kunnen spelen.
En hier is emulatie weer perfect voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Rakkerzero schreef op 02 november 2004 @ 09:54:
[...]

En hier is emulatie weer perfect voor.
En een cursus Japans, tenzij er weer gekken zijn die het ROM-bestandje onder handen nemen en teksten aan gaan passen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

idd een IPS patch om de taal te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
GTA is ook lachen op de gba ... erg relaxed en weinig verschil met graphics GTA 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Rakkerzero schreef op 02 november 2004 @ 09:33:
[...]

Das toch hetzelfde (alleen japanse versie).

Maar ik heb de nieuwe Zelda: The Minish Cap gespeeld.
En ik MOET zeggen: Hij is geweldig.
Heb hem overigens gespeeld via emulatie.
Het idee is hetzelfde, maar de vormgeving is bijvoorbeeld heel anders waardoor ik sterk betwijfel of je die kaartlezer kan gebruiken met een convertor.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik was net even op zoek naar een goeie afbeelding van de Famicom. Toen kwam ik deze afbeelding tegen.

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/gba-time-machine/gba-time-machine1large.jpg

Product kenmerken:
• Play with Famicom 8-bits carts on the GBA SP
• Shape specifically designed to fit the GBA SP
• Based on Famiclone hardware technology rather than on software emulation
• Takes power from 4 AA batteries (sold separately)
• Displaying sound through its own speaker or through its own earphone jack output
• Brightness and Hue can be adjusted through dialers
• Pass-through port for GBA games

Heeft iemand dit al in gebruik en wat is hier het eigenlijk nut van?
Het is volgens mij alleen leuk als je in japan woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nou, je kunt er dus Famicon spellen mee afspelen op je GBA SP :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik onderhand een klein beetje de voorzichtige indruk krijg dat de meeste mensen niet echt wakker liggen van deze game... ;) Wil ik toch even melden dat de postbode vandaag mijn F-Zero: Climax pakketje van lik-sang kwam brengen! :D Ik had geen zin om af te wachten of en wanneer Nintendo dit spel buiten Japan zou uitbrengen, dus ik heb maar gewoon de japanse versie besteld.

Na even het prachtige doosje bewonderd te hebben (wat zien onze GBA-verpakkingen er dan weer lomp uit in vergelijking), het spel gelijk in de Gameboy Player gepropt. Mijn vrees dat ik er misschien niks van zou begrijpen door de taalbarriere vervloog eigenlijk gelijk al toen een stem op het titelscherm (in het engels) "F-Zero Climax!!" bulderde. Yep, het hele spel en alle optieschermen zitten propvol met engelse termen. Het is allemaal prima te volgen, alleen de namen van de piloten zijn in het Japans... het klassement volgen tijdens een GP gaat dus een beetje lastig, maar ach. De naam van degene die jij bestuurt knippert de hele tijd, en dat is toch het belangrijkste.

De graphics en de muziekjes zijn voor een groot deel gerecycled uit GP Legend, maar tegelijkertijd zijn de graphics tijdens de race wel flink opgepoetst. Ik weet niet precies hoe ze het gedaan hebben, maar op het raceoppervlak (de baan) hebben ze een hele slimme structuur geplakt die het pixelatie-effect dat je bij Mode 7 graphics altijd hebt behoorlijk goed weet te verbergen. Alles ziet er daardoor een stuk gladder en soepeler uit. Complimenten aan Nintendo! De controls zijn ook weer helemaal omgegooid sinds het vorige deel. De leukste toevoeging vind ik zelf de dubbele boost. Je kan gedurende de hele race boosten zoveel als je wilt (ten koste van je energiebalk, net zoals in GX op de cube). Maar tijdens een boost kun je dan ook nog een keer op de boostknop drukken, en dan ga je nog veel sneller. Dit kan echter maar 1 keer per lap, net zoals vroeger op de SNES. :)
Het enige dat me wel al na 2 minuten mateloos irriteerde was de commentator. Voorheen telde hij alleen maar af, en schreeuwde op het eind: Finnish! Alright! First place! Maar in Climax babbelt hij dus gedurende de hele race. "Watch your back!" "You're getting the hang of it!" "You've taken the lead!" "You're about to lose the lead." "Alright, you got a booster!". Echt een spel om op mute te spelen dus, en zelf een leuk muziekje op te zetten. :)

En waar het me allemaal om ging, de course-editor, is ook meer dan de moeite waard, en veel uitgebreider dan ik had durven hopen. :) Het is waar dat je maar 6 basis-elementen hebt om uit te kiezen. (verticaal stuk, horizontaal stuk, bochten in 4 richtingen). Maar voor elk van die elementen zijn er gigantisch veel verschillende varianten om tussen te kiezen. Ronde bochten, rechte bochten, haarspeldbochten, extra wijde bochten, een bocht met een strook van die smurrie waardoor je afremt... etc etc. De mogelijkheden zijn echt eindeloos. Ook pitzones, landmijnen en speedboosters kun je plaatsen waar en zoveel je maar wilt. Ik denk dat je met een beetje creativiteit bijna net zoveel mogelijkheden hebt als de programmeurs zelf.
Ik heb net m'n eerste Big Blue baan in elkaar gezet, en het gevoel als je daar dan voor het eerst een testrun over maakt is echt onbeschrijfelijk. :D Echt je eigen baan! Elke bocht helemaal door mijzelf bedacht. :9 (Het was overigens wel een oersaaie baan om op te rijden... ;) Terug naar de tekentafel!). Hier ga ik nog heel veel plezier aan beleven, dat weet ik nu al. Het is de droom van iedere old-school F-zero freak die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

F-zero is idd wel cool. puur om de tijd te doden.
Ga ook maar eens kijken of ik het spel ergens vandaan kan toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

WHooooaaaa,
Ik heb zojuist Zelda the Minish Cap uitegspeeld.
En is echt een heerlijke game. Vol met zelda/nintendo magie.

Tell me what you want to know about the game ;)

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Nou, ik heb hem net.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44984/full.jpg

Tot nu toe issie erg leuk, maar nu zijn m'n batterijen aan het opladen.

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:38

Wekkie

Yeah

Surrounded : * Wekkie is blij dat je er veel plezier aan beleeft ;)
Maar ik vind F-Zero op de GBA zelf niet zo super.

Dat Zelda doosje ziet er mooi uit! (Net als de meeste GBA doosjes tho, imo)

Heeft hier iemand Shining Soul II? Deel 1 is niks, maar deel 2 is echt een soort Diablo II in je broekzak. 10 Dungeons, 8 verschillende characters en héél veel items (forgen ook) :) Toppertje imo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wekkie op 11-11-2004 21:27 ]

I've got a feeling...

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tarin schreef op 11 november 2004 @ 20:34:
Nou, ik heb hem net.
[afbeelding]

Succes met spelen. ;)

Ik moet wel toegeven dat het spel aan de makkelijke kant is, maar dat mag de pret natuurlijk niet bederven. Het is en blijft een mooie titel.
En een origineel idee, vind ik.

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ik vind het vooral erg leuk dat hij anders is dan de oude Gameboy-Zelda's: nieuwe wapens, maar vooral nieuwe beesten, en het klein worden is een hele creatieve aktie, ik ben alweer een hoop stukjes tegengekomen waar ik langs moet als ik weer zo'n klein-word-ding tegenkom.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het het begin is het nog wel ( zeker omdat alle wapens, uitgezonderd het schild en zwaard, allemaal nieuw is) nog veel zoeken. Maar bij alle zelda games moet in het begin een hoop uitvinden.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Tarin schreef op 11 november 2004 @ 20:34:
Nou, ik heb hem net.
[afbeelding]

Zit die old-school plastic protecter case ook bij het spel? Jammer dat ik me heb voorgenomen dit spel pas te kopen zodra ik een NDS heb ivm het superieure display van de NDS.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 11-11-2004 22:03 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Beter laat dan nooit natuurlijk hey.

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

MetroidPrime schreef op 11 november 2004 @ 22:01:
[...]

Zit die old-school plastic protecter case ook bij het spel? Jammer dat ik me heb voorgenomen dit spel pas te kopen zodra ik een NDS heb ivm het superieure display van de NDS.
Helaas niet, ik heb op een gegeven moment maar een pakje van die dingen gehaald, ik heb alleen 2 verschillende (heb 10 GBA-spellen :X), de ouderen die ik had zijn IMO mooier dan die daar op de foto; die zagen er meer uit als de spellendoosjes die je vroegâh kreeg..

Ze doen overigens al sinds, ehm, de GBC (?) niet meer aan protectorcases bij de spellen, erg jammer.
Rakkerzero schreef op 11 november 2004 @ 21:51:
Het het begin is het nog wel ( zeker omdat alle wapens, uitgezonderd het schild en zwaard, allemaal nieuw is) nog veel zoeken. Maar bij alle zelda games moet in het begin een hoop uitvinden.
Hehe, ik heb zelfs even vastgezeten in level 1 omdat ik de knoppen niet als zodanig herkende totdat ik er per ongeluk overheen liep :D.

[ Voor 25% gewijzigd door Tarin op 11-11-2004 22:47 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Je ziet wel de hele Wind waker stijl terugkeren in deze game. Dat vindt ik ookm errug gaaf gedaan. Het geeft je toch weer een unieke speel-ervaring.

Ik ga over een paar maandjes (launch NDS) de engelse versie spelen. Heb het nu met de japanse versie gedaan. Ben dus eigenlijk errug benieuwd naar het complete verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik vind toch ook heel jammer dat er niet meer van die plastic hoesjes bij de spellen zitten. Dat neemt veel makkelijker mee. Eigenlijk ben je verplicht losse erbij te kopen. Nu heb ik pasgeleden een setje van 6 gehaald dus ik kan ff vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik weet nog goed dat ik The Lion King voor de Game Boy (Classic) kocht. Er zat geen plastic doosje om m'n cartridge!! Dus ik terug naar de winkel, bleek dat zo te horen :| ... Dat was een triest moment, en het begin van het einde der spellen die geleverd werden met plastic doosje. :'(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

JA dat vind ik ook diep triest dat ze die doosjes er niet meer bij doen. Hoe duur is nou zo'n doosje. 1 euro misschien. dan kan er best een doosje bij geleverd worden.

Heb een paar van die fake-doosjes geprobeerd en dat is helemaal bagger. spellen pasten er niet eens in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Rakkerzero schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:04:
JA dat vind ik ook diep triest dat ze die doosjes er niet meer bij doen. Hoe duur is nou zo'n doosje. 1 euro misschien. dan kan er best een doosje bij geleverd worden.

Heb een paar van die fake-doosjes geprobeerd en dat is helemaal bagger. spellen [asten er niet eens in. :(
Ik heb van die vierkante doosje, merk weet ik zo niet.
Maar die zijn gewoon goed. Nooit problemen mee gehad.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Zelda The Minish Cap O+ * addictive is verliefd :D
Erg vet spel!

Over die doosjes gesproken, bij de Bart Smit, e-Plaza etc worden van het merk Piranha doosjes verkocht, zijn erg fijn en niet duur. Worden per zes verkocht, dus ik den dat Bianca die bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ja klopt die heb ik. Ik vond die originele doosjes toch beter maarja bij gebrek aan beter heb ik maar andere gekocht.

Ik heb trouwens ook een heel fijn opbergtasje voor mijn GBA SP. Echt een aanrader want ik had al in de winkels gekeken maar dat vond ik allemaal best goedkoop eruitzien. Dus nu heb ik een airform pocket van lik-sang. Echt een superding en hij was ook helemaal niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Weet iemand hoe je een savegame delete van Advance Wars ? ik heb namelijk het boekje niet bij de hand.... Het was iets met L + ... ik heb al meerdere combo's gedaan maar het lukt niet ;( wie kan het mij vertellen ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik wacht nog steeds op zelda the minish cap. Ik heb hem vorig weekend al besteld en paper mario had ik dinsdag al binnen. Hopelijk krijg ik het spel dan morgen dan kan ik in het weekend beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:35:
Weet iemand hoe je een savegame delete van Advance Wars ? ik heb namelijk het boekje niet bij de hand.... Het was iets met L + ... ik heb al meerdere combo's gedaan maar het lukt niet ;( wie kan het mij vertellen ?
Alle spel gegevens wissen
'Houd L, -> en SELECT ingedrukt terwijl je de GameBoy Advance aanzet om het scherm te openen waarin je alle spelgegevens kunt wissen. Druk op -> om YES te selecteren, en druk op A om je keuze te bevestigen.
!WEES VOORZICHTIG! Spelgegevens die je wist gaan voorgoed verloren.' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
o0-Bianca-0o schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:41:
Ik wacht nog steeds op zelda the minish cap. Ik heb hem vorig weekend al besteld en paper mario had ik dinsdag al binnen. Hopelijk krijg ik het spel dan morgen dan kan ik in het weekend beginnen :)
Heb hem vandaag binnen gekregen! Maar moet eerst nog ALTTP uitspelen (schaam). Moet er niet een thread geopend worden voor alleen Minish Cap? Lijkt me best veel over te bepraten :P

• Bianca
  • Niet online
Ik had em maandag binnen. Ik heb nog niet zoveel gespeeld maar de eerste indruk was dat het een tof spel is. Ik heb ALTTP ook nog niet uitgespeeld (ik ben ergens op de helft) dan eerst deze maar :)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Syntagma schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:31:
[...]

Heb hem vandaag binnen gekregen! Maar moet eerst nog ALTTP uitspelen (schaam). Moet er niet een thread geopend worden voor alleen Minish Cap? Lijkt me best veel over te bepraten :P
Zou op zich wel cool zijn. Een eigen topic voor the minish cap.

/me Rakkerzero kent het spel inmiddels al iets te goed O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 25-11-2004 11:32 ]

• Syntagma
Nou van mij mag je hem openen dan :D

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zal nog ff toestemming vragen aan een moderator of het de moeite waard is om een hier een apart tpic over te openen?
Als dat goed zit zal ik aan een nieuw topic werken.

[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 25-11-2004 23:05 ]

• Syntagma
Ok ben benieuwd. Ik wil altijd zoveel mogelijk uit Zelda games halen :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

maak dan een LoZ (al dan niet portable only)-serie topic.
ik wil best mee helpen

the minish cap is iig bruut!

This is the Way.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Advance wars is geweldig :) !!! de gameplay en strategie is echt geweldig gewoon :) super goed !! wilde ik ff mededelen :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.