Ik heb ook de oude versie en ookal zijn deze speciale SP's erg mooi... ik denk niet dat ik er snel één zal kopen...
misschien als ik nog eens geld over heb of een sponsor heb...
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bedenk wel dat de DS een stuk groter is. Het grote voordeel van de SP is dat je hem zo in je zak steektkenny89 schreef op 18 september 2004 @ 18:28:
het is maar wat je leuk vind , ik weet niet of veel mensen die de SP nu kopen weten dat eind dit jaar /begin volgend jaar er een betere gameboy komt . ( de productie van spellen voor de GBA nemen dan af......)
ik denk dus dat ze hun laatste gameboys verkopen voordat de Ds uitkomt..
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
ik denk dat de meeste daar wel van op de hoogte zijnkenny89 schreef op 18 september 2004 @ 18:28:
het is maar wat je leuk vind , ik weet niet of veel mensen die de SP nu kopen weten dat eind dit jaar /begin volgend jaar er een betere gameboy komt . ( de productie van spellen voor de GBA nemen dan af......)
ik denk dus dat ze hun laatste gameboys verkopen voordat de Ds uitkomt..
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
hoeveel is er al bekend over die GBA 2?Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 16:20:
De Nintendo DS komt begin volgend jaar en de nieuwe GameBoy Aadvance 2 komt 2006/2007 uit.
Er is niet eens duidelijk of er wel een GBA2 komt. Er is wel een GBA2 in ontwikkeling, maar het lijkt er op dat deze meer een backup is voor het geval dat de NDS een flop wordt. Er is al helemaal niet bekend wanneer deze uit zou komen, als die al komt.Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 16:20:
De Nintendo DS komt begin volgend jaar en de nieuwe GameBoy Aadvance 2 komt 2006/2007 uit.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Alone at last
Just nostalgia and I
Door de NDS en de GBA2 samen uit te brengen zou Nintendo zijn eigen ruiten behoorlijk inslaan. Veel Nintendo gamers zouden verdeeld zijn over beide handhelds. Sony zou dan met gemak de markt veroveren. Lijkt me niet echt slim. Dat Nintendo iets ontwikkeld betekend niet dat ze het ook daadwerkelijk op de markt gaan brengen. Wie herinnerd zich de Super Nintendo CD-Rom, de Tetris-bloeddrukmeter en de Game-Eye nog?Okyah schreef op 19 september 2004 @ 17:03:
Maar er moet toch ook een nieuw superportable systeem zijn? De DS is te groot om in je zak te stoppen itt de SP. Das dus een reden voor een GBA2
Het lastige is dat DS spellen gemaakt worden met touchscreen en dualscreen in mind, waardoor er niet een DS-SP oid kan komen. Het moet groter zijn...
Als er toch nieuwe spellen gemaakt moeten worden voor de GBA2, worden de specs van de GBA2 meteen "verser" dan de DS. Wat heeft de DS dan nog voor voordelen? Ja, touchscreen en dualscreen, maar dat is imo niet een enorm verkooppunt. Dat is weer een reden om geen GBA2 te maken
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Alone at last
Just nostalgia and I
Wat was er dan nieuw aan de Game Boy Advance? Alles wijst er gewoon op dat de GB4(GBA2 vind ik dom klinken) echt niet meer dan een backup-plan is van Nintendo. De GB4 en de NDS zullen nooit naast elkaar kunnen bestaan. Net zo min als dat de GBC en GBA naast elkaar konden bestaan, terwijl Nintendo wel zei dat dat zou gebeuren(wat dus niet gebeurde). Ze gaan toch ook niet een andere console uitbrengen tegelijkertijd met de Revolution?Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 17:29:
Nintendo verzint wel iets iets nieuws in een gameboy te proppen, waardoor het toch een succes wordt onder de handheld consoles.
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Wat dacht je van:MetroidPrime schreef op 19 september 2004 @ 17:57:
[...]
Wat was er dan nieuw aan de Game Boy Advance?
NUVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:16:
...
de volgende GB komt pas weer als de GBA SP bejaard is
[ Voor 25% gewijzigd door Okyah op 19-09-2004 19:48 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Stereo is niet bepaald nieuw, dat had de allereerste GameBoy ook al:Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 19:43:
[...]
Wat dacht je van:
• schouderknoppen L en R
• 16bit kleurenscherm
• stereogeluid
lijkt mij toch vernieuwend.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Schouderknoppen had de SNES controller al als eerste, een 16-bits kleuren had de N64 ook al en stereo was zoals gezegd als sinds de GB. Het geluid van de GBA verschilt niet eens zoveel van dat van de originele GB, er zijn alleen twee PCM-kanalen toegevoegd. Deze dingen zijn misschien nog nooit in een handheld te zien geweest, maar dat maakt ze niet vernieuwend. De GBA is eigenlijk het logische gevolg van de ontwikkeling in computerchips van de laatste jaren, deze worden namelijk steeds kleiner. Daardoor kun je wat er in je home-console kon nu ook toepassen in je handheld. Daardoor is de GBA toch niet echt vernieuwend. Wat er in de NDS zit is natuurlijk ook niet nieuw, maar de manier waarop deze technologien gebruikt worden is wel vernieuwend.Rakkerzero schreef op 19 september 2004 @ 19:43:
[...]
Wat dacht je van:
• schouderknoppen L en R
• 16bit kleurenscherm
• stereogeluid
lijkt mij toch vernieuwend.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 20-09-2004 00:28 ]
En het is idd een toepassing van al bestaande technologie.Deze dingen zijn misschien nog nooit in een handheld te zien geweest, maar dat maakt ze niet vernieuwend
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Een nieuwe krachtigere processor van AMD is toch ook niet vernieuwend op het gebied van PC's?Rakkerzero schreef op 20 september 2004 @ 07:13:
[...]
En het is idd een toepassing van al bestaande technologie.
En omdat het nooit eerder is toegepast in een handheld, lijkt het mij toch wel vernieuwend voor een handheld.
Verwijderd
nevermind... het is al geluktVerwijderd schreef op 20 september 2004 @ 10:43:
Heeft er hier nog iemand anders CT Special Forces deel 1 gespeeld?
Ik kan de baas in World 3 maar niet verslaan...
iemand tips?
Dat wilde ik eigenlijk zeggen, dus.Captain N schreef op 20 september 2004 @ 09:48:
De GBA was gewoon een upgrade van de GBC. Beter geluid, meer pixels, meer kleuren, meer paardenkracht.. etc. De DS heeft echt nieuwe dingen zoals Voice recognition, touch screen en dual screen. Hoewel het dual screen natuurlijk ook al gebruikt werd in de Multi Screen serie Game & Watches. Maar we hebben het lange tijd niet gezien iig.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 22:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als het goed is op 21 oktober in Japan. Verder heb ik nog niks gehoord over een eventuele release buiten Japan...Rakkerzero schreef op 27 september 2004 @ 01:44:
wanneer komt die f-zero uit?
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door RAZORDUDE op 02-10-2004 01:24 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
OK, vraag 2: waar heb je die Contra gevonden en wat kostte die? Want die wil ik ook graag hebben.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 22:06:
Heb ook ff geprofiteerd van die mooie prijsverlaging, Gba SP voor 89 euro kon ik niet laten liggen
Heb vandaag het spel 'Contra Advance, The Alien Wars Ex' gekocht, een heeerlijke game!
Verder heb ik Probotector 1/2 Tetris en Pacman, Donkey Kong, beide Nes Classics.
Ik overweeg nog Ice Climber te kopen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Nee, je bent niet de enige.RAZORDUDE schreef op 02 oktober 2004 @ 01:20:
Btw, ben ik nou de enige die het zo lastig vind om de L+R knoppen te gebruiken?
Ik kan mijn vingers niet lekker op de knoppen houden.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 02-10-2004 20:58 ]
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Bron: www.nintendowatch.comAt Nintendo Benelux in Nieuwegein, The Netherlands today, I got the chance to play 'The Legend of Zelda: The Minish Cap' about halfway through. Out of respect for the magazine I'm reviewing this Game Boy Advance game for, I won't go into a lot of detail — I can't help myself sharing some impressions though.
So far, it's magnificent. Definitely better than 'The Wind Waker' and miles ahead of Flagship's previous singleplayer Zelda efforts for Game Boy Color.
It follows the Zelda formula standardized by 'A Link to the Past' quite strictly, but applies a novel twist to the multiple dimension concept — you can change to pixel size (and back) at magic portals. The game strictly limits where you can walk when you're small, so you discover the microscopic wonders Hyrule has to offer bit by bit.
This gameplay concept blends perfectly with a great story containing tons of traditional fairytale elements — all quite in tune with the game's top-down 2D-version of Wind Waker's cell-shaded graphics.
Best of all, The Minish Cap avoids the 'Zelda Saturation Effect' I felt when playing the 'Oracle' Zelda's — I'd seen everything before. It does this by quickly skipping through most major Zelda gameplay traditions and adding a lot of new, high quality stuff.
Though the games' major dungeons contain some pushable blocks and statues, most time is spent solving imaginative puzzles with entirely new tools — not of the uninspired 'special key to get past virtual doors' Wind Waker kind, they're true tools with multiple uses.
Though I admit to getting stuck in the overworld once or twice, The Minish Cap is quite easy. Probably unavoidable for a game that needs to appeal to both novice players and people like me, who have experienced at least five previous episodes in the series. Still, this is clearly a true gem.
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
heheZucht schreef op 12 oktober 2004 @ 18:40:
dat is stoer! Moet je alleen wel met zon grote dvd speler of gamecube / playstation op je schoot zitten
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:53 ]
Verwijderd
Misschien toch maar even wachten met kopen totdat ik hier wat meer duidelijkheid over krijg. Waarschijnlijk stelt het niks voor, maar toch... wie weet.Last week at the Nintendo Summit, a little tidbit slipped out about the North American version of The Legend of Zelda: The Minish Cap, the next game in the "Zelda" series for the Game Boy Advance.
According to sources at Nintendo, though the North American version will be the last version released, shipping in early 2005 as compared to the Japanese version (November 4th) and the UK version (November 11th), the version that will hit the US will have "more" in it.
What "more" means wasn't made clear, but the message made was this: if you're planning on importing the game from Europe (which will have English text), you may want to hold off for the true US version that will ship in January of next year.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Kom kom, niet zo pessimistisch.Captain N schreef op 24 oktober 2004 @ 11:19:
Een 5000-delige The Legend of Zelda e-Reader kaarten set die gebruikt kan worden icm The Minish Cap?
Huh? Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik blijf me erover verbazen hoeveel maffe uitbreidingsdingetjes er in de loop van de jaren allemaal al verschenen zijn voor nintendo's consoles.Over de e-Reader gesproken... wist je dat er al een dergelijk apparaat bestond voor de NES?
Mijn foto's op Flickr.
Das toch hetzelfde (alleen japanse versie).
Verwijderd
De GBA heeft dit niet. Sommige cartridges wel (zoals bijv. Pokemon).Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 09:37:
Maar goed, de GBA heeft dus een ingebouwd klokje. Dat heb ik nooit geweten.Kan me ook niet herinneren dat ik ooit eerder iets heb gelezen over een spel dat er gebruik van maakt eigenlijk.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
En hier is emulatie weer perfect voor.Hebben hebben hebben! Denk ik dan.
Maar ik vrees dat ze zoiets als dit wel niet snel buiten Japan uit zullen brengen. Gezien het speltype zal er wel redelijk veel tekst in zitten, dus het is ernstig de vraag of ik dat spel ooit zal kunnen spelen.
Het idee is hetzelfde, maar de vormgeving is bijvoorbeeld heel anders waardoor ik sterk betwijfel of je die kaartlezer kan gebruiken met een convertor.Rakkerzero schreef op 02 november 2004 @ 09:33:
[...]
Das toch hetzelfde (alleen japanse versie).
Maar ik heb de nieuwe Zelda: The Minish Cap gespeeld.
En ik MOET zeggen: Hij is geweldig.
Heb hem overigens gespeeld via emulatie.
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Wekkie op 11-11-2004 21:27 ]
I've got a feeling...
Succes met spelen.Tarin schreef op 11 november 2004 @ 20:34:
Nou, ik heb hem net.
[afbeelding]
Tot nu toe issie erg leuk, maar nu zijn m'n batterijen aan het opladen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Zit die old-school plastic protecter case ook bij het spel? Jammer dat ik me heb voorgenomen dit spel pas te kopen zodra ik een NDS heb ivm het superieure display van de NDS.Tarin schreef op 11 november 2004 @ 20:34:
Nou, ik heb hem net.
[afbeelding]
Tot nu toe issie erg leuk, maar nu zijn m'n batterijen aan het opladen.
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 11-11-2004 22:03 ]
Helaas niet, ik heb op een gegeven moment maar een pakje van die dingen gehaald, ik heb alleen 2 verschillende (heb 10 GBA-spellenMetroidPrime schreef op 11 november 2004 @ 22:01:
[...]
Zit die old-school plastic protecter case ook bij het spel? Jammer dat ik me heb voorgenomen dit spel pas te kopen zodra ik een NDS heb ivm het superieure display van de NDS.
Hehe, ik heb zelfs even vastgezeten in level 1 omdat ik de knoppen niet als zodanig herkende totdat ik er per ongeluk overheen liepRakkerzero schreef op 11 november 2004 @ 21:51:
Het het begin is het nog wel ( zeker omdat alle wapens, uitgezonderd het schild en zwaard, allemaal nieuw is) nog veel zoeken. Maar bij alle zelda games moet in het begin een hoop uitvinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Tarin op 11-11-2004 22:47 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb van die vierkante doosje, merk weet ik zo niet.Rakkerzero schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:04:
JA dat vind ik ook diep triest dat ze die doosjes er niet meer bij doen. Hoe duur is nou zo'n doosje. 1 euro misschien. dan kan er best een doosje bij geleverd worden.
Heb een paar van die fake-doosjes geprobeerd en dat is helemaal bagger. spellen [asten er niet eens in.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Alle spel gegevens wissenaaap schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:35:
Weet iemand hoe je een savegame delete van Advance Wars ? ik heb namelijk het boekje niet bij de hand.... Het was iets met L + ... ik heb al meerdere combo's gedaan maar het lukt nietwie kan het mij vertellen ?
Heb hem vandaag binnen gekregen! Maar moet eerst nog ALTTP uitspelen (schaam). Moet er niet een thread geopend worden voor alleen Minish Cap? Lijkt me best veel over te beprateno0-Bianca-0o schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:41:
Ik wacht nog steeds op zelda the minish cap. Ik heb hem vorig weekend al besteld en paper mario had ik dinsdag al binnen. Hopelijk krijg ik het spel dan morgen dan kan ik in het weekend beginnen
Zou op zich wel cool zijn. Een eigen topic voor the minish cap.Syntagma schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:31:
[...]
Heb hem vandaag binnen gekregen! Maar moet eerst nog ALTTP uitspelen (schaam). Moet er niet een thread geopend worden voor alleen Minish Cap? Lijkt me best veel over te bepraten
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 25-11-2004 11:32 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 25-11-2004 23:05 ]
This is the Way.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq