Ik kan echt nergens goede goedkope GBA koopjes vinden.
Denken jullie dat door de komst van de NDS, de GBA spellen van prijs verlagen?
Denken jullie dat door de komst van de NDS, de GBA spellen van prijs verlagen?
Verwijderd
Dus wat doen we.HIValicious schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:55:
maak dan een LoZ (al dan niet portable only)-serie topic.
ik wil best mee helpen
the minish cap is iig bruut!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
algemeen zelda: the minish cal topicRakkerzero schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:23:
[...]
Dus wat doen we.
• Een apart Zelda: The Minish Cap Topic
• Een algemeen Zelda topic
This is the Way.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 26-11-2004 09:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja, minish cap is idd erg vet, alleen kom ik niet verdero0-Bianca-0o schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:50:
oke ik ben ook wel voor een the minish cap topic
Je antwoord heb ik gezet in het Zelda: The Minish Cap topic.Ep0ss schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:31:
[...]
Ja, minish cap is idd erg vet, alleen kom ik niet verder. Ik ben bij de minish geweest en ik heb de 1e van die 4 dingen gehaald, maar waar ik daarna heen moet weet ik niet
. Kan iemand mij helpen
![]()
![]()
[ Voor 65% gewijzigd door Zeror op 26-11-2004 11:14 ]
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 05-12-2004 02:41 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Ik zou je de spellen in de volgende volgorde aanraden:Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:26:
Ik wilde graag voor in de kerstvakantie een nieuwe GBA game aanschaffen.
Zit namelijk lang in het vliegtuig dus wil wel even wat te doen hebben![]()
Heb al lang niet meer GBA gespeeld dus heb echt zin in een verslavende game![]()
Zat zelf te denken aan GTA 3 Advance (ben wel GTA fan), The Urbz, Sims´ Bustin Out, Super Mario Advance 4 of 3.
Welke zouden jullie mij aanraden?
Alle suggesties welkom!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is idd een erg leuk spel om te spelen.addictive schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:13:
Mario & Luigi: Superstar Saga is een echte aanrader!\
Mooi gemaakt, erg leuk om te spelen en ook nog eens grappig. Top spel!
Verwijderd
Moet je even bij de Mediamarkt in de budget bakken zoeken. Heb ik toch aardig wat gba games gevonden voor 5 - 15 euro. Zelf heb ik Pac-man Collection en Hot Patoto gekocht voor ieder 5€. Dat vond ik geen geld persoonlijk en het zijn leuke games.Dit bericht is een quote op Ruzbeh reply.
Ik kan echt nergens goede goedkope GBA koopjes vinden.
Denken jullie dat door de komst van de NDS, de GBA spellen van prijs verlagen
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
IKaddictive schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:27:
nice
Alleen vraag ik me af wie er een film gaat kijken op zo'n schermpje...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Verwijderd
heb 'm nooit gespeeldBor_de_Wollef schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:16:
NEC classic vind ik nooit de moeite waard eigenlijk. Zeker niet als je de games al op de NES gespeeld hebt.
Verwijderd
Doe jezelf een plezier en koop Metroid Zero Mission ipv de nes classic. (als je die uitspeelt kun je het originele NES-spel ook spelen als bonus!
Verwijderd
Haha, dit deel is nog erger dan deel 1. Waar ik in deel 1 nog wel een beetje het idee had waar ik ongeveer zat, is het bij dit deel echt compleet onmogelijk. Echt elk deel van een level lijkt op het vorige. Tenzij je een map tekent.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:01:
dus als je zero mission hebt uitgespeeld kan je als bonus volledig die nes classic spelen...?
heeft iemand deze gespeeld vroeger?
[afbeelding]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Die heb ik.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:01:
dus als je zero mission hebt uitgespeeld kan je als bonus volledig die nes classic spelen...?
heeft iemand deze gespeeld vroeger?
[afbeelding]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 20:51 . Reden: add ]
Metroid ZM is inderdaad een ge-upgrade versie van de allereerste Metroid voor de NES. Return of Samus is deel 2 in de serie en speelt zich af op de planeet SR388 waar de Metroids vandaan komen. Super Metroid (deel drie dus) is weer een ander deel, en speelt zich weer af op het oude vertrouwde Zebes. Fusion speelt zich inderdaad weer af na Super Metroid. Metroid Prime speelt zich af tussen Metroid 1 en 2. Waar Metroid Prime 2: Echoes zich in de hele serie nestelt is mij een complet raadsel. Denk dat D3 die vraag wel kan beantwoorden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:40:
Metroid Zero Mission is dus eigenlijk de NES Classic maar dan de nieuwe versie?
ben me er is in gaan verdiepen...
Maar als je 'm uit hebt gespeeld, speel je de originele metroid vrij ofzo? of begreep ik dat verkeerd?
Metroid II the return of Samus is dan gelijk aan Super Metroid voor de SNES?
of zit ie ervoor?
Metroid Fusion komt iig na Super Metroid
Verwijderd
Het is vooral qua verhaal een remake van de NES versie. (Voor zover je in het NES spel van een verhaal kunt spreken). De layout van de levels is totaal veranderd, er zijn nieuwe vijanden, nieuwe eindbazen en nieuwe moves. Zo af en toe herkende ik weleens wat uit de NES versie, maar 90% van de tijd had ik het gevoel een totaal anders (en veel beter) spel te spelen. Bovendien, waar het verhaal in de NES-versie ophoudt gaat het in Zero Mission nog een stukje verder in een soort epiloog... dat vond ik persoonlijk heel erg cool gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:40:
Metroid Zero Mission is dus eigenlijk de NES Classic maar dan de nieuwe versie?
Ja dat klopt.Maar als je 'm uit hebt gespeeld, speel je de originele metroid vrij ofzo? of begreep ik dat verkeerd?
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 19-12-2004 13:55 ]
Mijn foto's op Flickr.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Direct na Prime.GolbeZeromus schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:40:
Waar Metroid Prime 2: Echoes zich in de hele serie nestelt is mij een complet raadsel. Denk dat D3 die vraag wel kan beantwoorden.
Op de GBP is hij in kleur, wellicht dat dat op de GBA ook zo is? Maar alles lijkt idd op elkaar, vandaar dat ik bij RoS ook altijd een map gebruik.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:50:
Metroid II, Return Of Samus zou ik ook nog weleens willen proberen. Ik twijfel er niet aan dat ik het afgrijselijk zou vinden (Metroid in zwart/wit... ugh... het enige waar je in de NES-versie nog een klein beetje houvast aan hebt zijn de verschillende kleuren van elk gebied), maar ja... 't is toch Metroid he.Ik moet het minstens een keer gespeeld hebben. Op een dag kom ik hem nog weleens tegen op een rommelmarkt.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Verwijderd
Mijn foto's op Flickr.
Het spel is dan ook zwaar ok en haalt echt het maximale uit je GBA wat gameplay betreft. Veel, heel veel lol en tijdverdrijf op een cartridge. Een diepgang waar menig PC-game zich nog voor zou schamen...Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:50:
Zo hee, die Advance Wars, krijgt toch even een 9.9 op ign
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
idd !Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:54:
* Mario Kart (blijf je spelen )
Verwijderd
bedoel je dat tekenfilmgedoe op cartoonnetwork...? of is daar ook nog een game van?Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:41:
Ik krijg bij Mario Kart achtige zaken altijd zo'n wacky wheels gevoel. Lijkt de GBA versie ook hierop?
Wacky Wheels is zo te zien een (slechte?) Mario Kart kloon. Mario Kart lijkt niet op Wacky Wheels, maar andersom. Mario Kart op de GBA is echt de moeite waard. Je moet je niet laten leiden door het feit dat het op een ander spel lijkt(een spel dat is afgekeken van Super Mario Kart). Mario Kart op de GBA is waarschijnlijk het meest verslavende racespel op de GBA.Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:52:
Ik heb al wat screenshots bekeken en het komt inderdaad totaal op het zelfde neer als de oude vertrouwde wacky wheels games zo te zien. Die sla ik dan maar mooi over
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 17:32 ]
WW lijkt er op omdat het een schaamteloze rip is van Super Mario Kart uit 1992Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:54:
Waarom lijkt wacky wheels op mario kart? Ik weet niet hoe oud Mario Kasrt is maar WW is bijna antiek.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
En ik had geen van beide dus ik deed het met Skunny Kart op de PCD³ schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:40:
[...]
WW lijkt er op omdat het een schaamteloze rip is van Super Mario Kart uit 1992
Herinner mij nog de arme stakkers die toentertijd geen SNES hadden en het met WW op de PC moesten doen ipv SMK. Hartverscheurend
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Omdat Super Mario Kart in 1992 is uitgebracht en Wacky Wheels pas in 1994. Super Mario Kart was er dus al twee jaar voor Wacky Wheels.Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:54:
Waarom lijkt wacky wheels op mario kart? Ik weet niet hoe oud Mario Kasrt is maar WW is bijna antiek.
Verwijderd
Klopt, je hebt een platform versie en een kart versie.Captain N schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:10:
M'n moeder heeft mij ooit eens Skunny Karts gegeven voor Sinterklaas, maar dat was bij mij een platformer met een eekhoorntje?
Verwijderd
ik heb in alle cups een goude beker, maar heb waluigi niet...Unlockable: Waluigi
Get every cup and gold medal in every level
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
op alle levels ja
I've got a feeling...
Verwijderd
maar is er een minimaal aantal coins voor rank *** te halen?Wekkie schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:10:
Ik heb op alle GBA cups *** met 50cc,100cc en 150cc. Alleen de SNES banen niet, die zijn echt moeilijkVoor zover ik weet zit Waluigi er helemaal niet in..
Dit wel *mini spoiler*
spoiler:Als je op alle GBA cups goud haalt is de lucht in het intro filmpje oranje. Als je op 50cc, 100cc en 150 cc goud en *** haalt krijg je een speciale 'sterren' intro waarbij ook een soort bowser's kasteel voorbij vliegt
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 16:48 ]
Verwijderd
Metroid Fusion rocks!Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:04:
Heb gisteren Metroid Fusion gekocht voor 20 eurootjes, leek me niet verkeerd!
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je gewoon zoveel mogelijk muntjes halen. Als je er meer dan 100 haalt op een cup glimt het iig. Ze zijn er immers niet alleen om slippen te voorkomen lijkt me.Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:42:
[...]
maar is er een minimaal aantal coins voor rank *** te halen?
dan kan ik me concentreren op snelheid als ik genoeg muntjes heb per track
wat je nou precies voor waluigi moet doen weet ik niet, maar hij staat op een aantal sites dat je 'm zou moeten krijgen...
I've got a feeling...
Verwijderd
Thnx voor de uitleg!Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:05:
[...]
Metroid Fusion rocks!
Ik weet echt niet waarom dat spel zoveel kritiek krijgt van de metroid-fans. Het is wel waar dat die computer je grofweg zegt waar je naartoe moet, maar de levels zelf zijn verder nog ingewikkeld genoeg om behoorlijk in te kunnen verdwalen. En het voordeel van zo'n strakke regie is dat het verhaal met kop en schouders uitsteekt boven dat van de andere metroid-games. Ik heb van elke seconde genoten. Behalve 1 specifieke bossfight die ik wel heel erg lastig vond.
Ik heb net Metroid II, return of samus gewonnen op ebay voor ongeveer anderhalve euro. Eens kijken hoelang ik dat kan spelen voordat ik gek word.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit 'hoor' ik voor het eerst, hoe ziet zo'n namaak cartrige er dan uit?Bor_de_Wollef schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:47:
Je bent niet genaaid hoor maar de kans op ebay is vrij groot dat je namaak cartridges krijgt. Vaak zonder boekje in een professioneel uitziend maar zelfgeprint doosje.
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 23-12-2004 21:55 ]
Verwijderd
Kirby Red Diamond.Bor_de_Wollef schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:54:
Zo'n namaak cartridge lijkt op de originele (lijkt er echt erg op). Vaak levert men de game zonder doos en boekje of alleen in een nagemaakt doosje. Kijk maar eens bij de advertenties: wordt geleverd zonder doos en handleiding. Vaak weet je dan genoeg, of gestolen of namaak spullen. Bij de doosjes zie je het snel, afwijkende kleuren, ontbrekende info. Totaal andere tekst dan de doosjes in de winkel etc. etc.
[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 24-12-2004 13:15 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq