Het Grote GBA Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.233 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

@ Wekkie
is het verhaal dan een beetje te volgen...? ik neem aan dat er een verhaal in zit :P
ik zal er eens over nadenken

ik heb nog een heel lijstje gba titels die ik moet hebben, maar ik geloof niet dat deze hoog in het lijstje staat...
maar aanbiedingen zijn nooit verkeerd :Y)

edit: nieuw topic? wie?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 16-01-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Ik zou wel een deel 4 willen maken, maar aangezien ik daar totaal geen ervaring mee heb, lijkt me het niet verstandig dat ik me daar mee ga bemoeien :)
Puur om een totale chaos te voorkomen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vraag me af of er nog wel belangstelling is voor een nieuw topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Deddiekoel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:39:
Hier wat pics van mijn eBay vangst. Zo op het eerste gezicht lijkt het toch erg goed spul:
Maar als je dit ziet (bij Advance Wars 2) dan weet je hoe de vork in de steel zit:
Kosten:
AW2 & M:ZM waren ieder 4,88 Britse Ponden
Z:MC was 9 Britse Ponden....
Ik lees hier de discussie over roms via ebay. Nu heb ik zelf laatst de Urbz gekocht (sims2 voor de gameboy) via iemand uit hongkong, nou lijkt het me aardig origineel. Geen info over diegene die hem gekraakt hebben enzo, dus zover ik het kan zien lijkt het me origineel (achter op de cartridge staat ook nintendo enzo en het doosje ziet er ook origineel uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchgunner.nl/images/urbz.jpg

Wat zeggen jullie? Mij lijkt er niets aan de hand iig

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Als het doosje overdreven glossy is (glanzend) of aan de donkere kant is, is hij nep (heb er veel ervaring mee), normale gba doosjes zijn niet zo glossy

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 17:14

Wekkie

Yeah

Check ook even het boekje, meestal zitten die er bij bootlegs niet bij, of ze zijn heel erg kort.

@Whacko-Dreamer: voor het verhaal hoef je shining soul II niet te kopen :P Als je van action-rpg's houdt, dus gewoon constant op A rammen, en met verschillende characters een spel uitspelen vind je dit vast ook leuk. Het is nogal moeilijk te zeggen eigenlijk :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik houd wel van een goed verhaal in mn rpg dus ik denk dat ik 'm lekker laat liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.