Het Grote GBA Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 01 augustus 2004 @ 22:49:
Zeg dat dan gewoon i.p.v. er een cheesy poll omheen te plakken :)
Ik zou zelf voor Golden Sun 1 & 2 gaan. Breath of Fire heb ik nog niet gespeeld, shining soul heb ik even gespeeld maar kon me niet zo boeien.
Golden Sun 1 & 2 heb ik allebei al

maak je niet druk over een poll

heb al niet zulke goede reacties gehad over beide games dus misschien wacht ik even op wat betere...

volgens mij als je GS heb gespeeld vallen de RPG over het algemeen allemaal wat tegen of niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

GS is wel 1 van de betere ja :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS is de beste RPG voor de GBA. Dat is een feit. Daarnaast vind ik Sword Of Mana ook erg goed. Maar ik vind spellen als Fire Enblem, Final Fantasy Tatics Advance ook erg goed. (En natuurlijk The Legend Of Zelda (alle) ook) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 18:01:
GS is de beste RPG voor de GBA. Dat is een feit. Daarnaast vind ik Sword Of Mana ook erg goed. Maar ik vind spellen als Fire Enblem, Final Fantasy Tatics Advance ook erg goed. (En natuurlijk The Legend Of Zelda (alle) ook) ;)
ik weet nog niet wat mijn volgende RPG wordt

Over Boktai: The Sun in your hands heb ik ook wel leuke reacties gehoord
wel maf dat je met zo'n zonnecollector moet spelen...

heeft iemand hier 'm?

Fire Emblem vind ik qua graphics niet zo bijzonder (wat ik ervan gezien heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
De graphics van Advance Wars zijn ook niet super tog? En das egt een cool spel (schijnt).
En dan vind ik de graphics bij FE nog wel wat beter (vooral tijdens de close-up gevecht acties)

p.s. weet iemand waar ik nieuwe coole frontjes voor me GBA kan krijge? Ik ben ook op zoek naar een of ander joystickje voor over me 'vierpuntstoets' (e.g. Stickboy, Light Grip, Stick Advance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
eswa schreef op 03 augustus 2004 @ 11:53:
De graphics van Advance Wars zijn ook niet super tog? En das egt een cool spel (schijnt).
En dan vind ik de graphics bij FE nog wel wat beter (vooral tijdens de close-up gevecht acties)

p.s. weet iemand waar ik nieuwe coole frontjes voor me GBA kan krijge? Ik ben ook op zoek naar een of ander joystickje voor over me 'vierpuntstoets' (e.g. Stickboy, Light Grip, Stick Advance).
www.lik-sang.com ik denk dat je daar genoeg leuks zult vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Thanks!
S dit een goeie winkel? (iemand ervaringen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 18:01:
Mee eens, games als GS, SoM zijn prima RPGs waar je je erg lang mee kan vermaken. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of ik Fire Emblem ga kopen. Heb al diverse reviews gelezen die meestal hetzelfde schrijven (Gamespot, Gamespy, IGN) maar heb ook enkele reviews van 'gebruikers' gelezen en die zijn soms wat tegenstrijdig. Zo las ik er een die vond dat de gameplay erg saai werd (veel hetzelfde) en dat de omgevingen niet veel veranderen als je verder in het spel komt. Zijn er hier mensen die deze game hebben en is ie de moeite waard om te spelen?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

** quote ipv edit, :Y)

[ Voor 96% gewijzigd door Ulti23 op 03-08-2004 14:13 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op 03 augustus 2004 @ 14:12:
[...]

Mee eens, games als GS, SoM zijn prima RPGs waar je je erg lang mee kan vermaken. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of ik Fire Emblem ga kopen. Heb al diverse reviews gelezen die meestal hetzelfde schrijven (Gamespot, Gamespy, IGN) maar heb ook enkele reviews van 'gebruikers' gelezen en die zijn soms wat tegenstrijdig. Zo las ik er een die vond dat de gameplay erg saai werd (veel hetzelfde) en dat de omgevingen niet veel veranderen als je verder in het spel komt. Zijn er hier mensen die deze game hebben en is ie de moeite waard om te spelen?
Ik heb Fire Emblem zelf. Het is zeker de moeite waard. Zeker als je wat minder goed in de Tacktische RPG's bent. Anders is de Game wel erg kort.

Maar het is zeker een goede game. Met een goed verhaal. Er zitten ook een paar goede side-quests in. En is een must-have voor mensen die Advance Wars hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wie weet waar ik de powerbombs kan vinden in Metroid: Zero Mission?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde net MK SC weer eens en zag dat ik de laatste cup op 150cc nog geen goede beker had gehaald

nu kan ik dus de extra cups gaan spelen en ik ben weer volop aan het karten 8)

zijn wel allemaal erg kleine tracks... maar ze zijn wel leuk

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

eswa schreef op 03 augustus 2004 @ 12:01:
Thanks!
Prima, gisteren lag Animal Crossing op mijn deurmat. Had het 10 dagen geleden besteld ongeveer. Lik-sang is een van de bekendere import sites. Een voordeel is ook dat ze Paypal accepteren, mocht je dat gebruiken.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komen er dan geen extra kosten bovenop als je bij lik-sang koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik kreeg Animal Crossing vanuit een Duits distributiecentrum verzonden. Ik geloof dat het ook wel eens van buiten europa verzonden wordt, dus dan kunnen er import kosten bij komen. Wel een voordeel is dat ze verder op de meeste items geen verzendkosten rekenen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
eswa schreef op 03 augustus 2004 @ 12:01:
Thanks!
ja, ik denk dat t ewl de bekendste onlinme tgaem shop is

ik ben niet zyat... sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb nu een tijdje Final fantasy Tactics advance gespeeld. En oh wat is dat een vet spel. Er zit ook best een hoge moeilijkheids graad in.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 06 augustus 2004 @ 13:08:
Ik heb nu een tijdje Final fantasy Tactics advance gespeeld. En oh wat is dat een vet spel. Er zit ook best een hoge moeilijkheids graad in.
ik weet niet... ik heb er zo mijn twijfels over... ik heb er een kort filmpje van gezien, maar het maakte niet echt indruk...
misschien moet ik 'm gewoon eens spelen :P

Mario & Luigi Superstar Sage lijkt me wel tof
al veel goede reacties over gehoord

en daarna misschien een SMA deel...

welk SMA deel vinden jullie het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
[...]

welk SMA deel vinden jullie het beste?
Super Mario Advance die gaat over Super Mario Bros 2; weinigen hebben die game gespeeld op de NES

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

meelmark schreef op 06 augustus 2004 @ 15:09:
[...]

Super Mario Advance die gaat over Super Mario Bros 2; weinigen hebben die game gespeeld op de NES
Dat weinigen SMB 2 gespeeld hebben op de NES is niet zonder reden: het is het zwakste deel in de serie. Je kan dan beter Super Mario World 1 (SMA2) of Super Mario Bros. 3 (SMA4) kopen, deze zijn vele malen beter dan Super Mario Bros. 2. Ik vind Super Mario World het beste spel in de Mario serie, maar volgens de meeste reviews heeft de GBA-versie een aantal gebreken. Super Mario Bros. 3 heeft daarentegen een zeer goede port gekregen op de GBA.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 06 augustus 2004 @ 15:34:
[...]

Dat weinigen SMB 2 gespeeld hebben op de NES is niet zonder reden: het is het zwakste deel in de serie. Je kan dan beter Super Mario World 1 (SMA2) of Super Mario Bros. 3 (SMA4) kopen, deze zijn vele malen beter dan Super Mario Bros. 2. Ik vind Super Mario World het beste spel in de Mario serie, maar volgens de meeste reviews heeft de GBA-versie een aantal gebreken. Super Mario Bros. 3 heeft daarentegen een zeer goede port gekregen op de GBA.
jep, maar SMB 3 was al de bestverkopende videogame aller tijden las ik.

Yoshi's island lijkt me ook wel leuk en daar heb ik ook goede reacties over gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Yoshi's Island is ook heel leuk, alleen ook vrij makkelijk, wat opzich wel handig is want dan kan je vriendin het ook spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit zo is even rond te kijken op lik sang, maar het valt een beetje tegen...

ik neem aan dat je de US games moet hebben want de japanse versies snap je de ballen niet van...
maar het is allemaal tijdelijk niet leverbaar en ze hebben erg weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Lik-sang was van oorsprong een bedrijf dat vooral import hardware zoals copyboxen verkocht. Na een rechtzaak zijn ze over gegaan op games en zo, en import consoles.

Jap games zijn over het algemeen prima te spelen, zolang het geen RPG's zijn ofzo :) Als je niet zeker bent of je het zult begrijpen kun je natuurlijk ook altijd even loeren naar het japanse rommetje. En als je het speelbaar vindt kopen (of flashen :X O-)).

Super Mario Bros 1 is trouwens het meest verkochte videospel allertijden, met een niet geringe verkoopcijfer van ruim 40 miljoen exemplaren.

Voor de GBA is Super Mario Advance 2 (SMW) het meest verkocht: 2,nogwat miljoen exemplaren.

[ Voor 9% gewijzigd door Captain N op 07-08-2004 13:23 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.Goku.nl schreef op 07 augustus 2004 @ 13:22:
Lik-sang was van oorsprong een bedrijf dat vooral import hardware zoals copyboxen verkocht. Na een rechtzaak zijn ze over gegaan op games en zo, en import consoles.

Jap games zijn over het algemeen prima te spelen, zolang het geen RPG's zijn ofzo :) Als je niet zeker bent of je het zult begrijpen kun je natuurlijk ook altijd even loeren naar het japanse rommetje. En als je het speelbaar vindt kopen (of flashen :X O-)).
ik heb geen zin in een japanse versie... ik wil gewoon engels
Super Mario Bros 1 is trouwens het meest verkochte videospel allertijden, met een niet geringe verkoopcijfer van ruim 40 miljoen exemplaren.

Voor de GBA is Super Mario Advance 2 (SMW) het meest verkocht: 2,nogwat miljoen exemplaren.
dan klopte mijn bron niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
www.Goku.nl schreef op 07 augustus 2004 @ 13:22:
Tja, die kreeg je vroeger altijd bij je NES, dus dat lijkt me weer niet zo raar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Mwa,
ik raad jullie niet aan een Super Mario Advance spelletje te kopen wat je ook al op de NES had, ik heb van de week Super Mario Advance 4 aangeschaft (SMB3) en was er al heel snel op uitgekeken, het is bijna precies hetzelfde, wat andere geluidjes, de levels zijn een klein beetje aangepast op sommige stukken maar voor het meeste is het zo uitgespeeld (ik had hem binnen 2 uur uitgespeeld met dank aan de 2 fluitjes :) )

I

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Zero Legends of GP heb ik totnutoe nog steeds niet gekocht, en ben ik ook nog niet echt van plan. Maar nu lees ik op gameboy.ign.com over nog een nieuwe F-Zero game voor de GBA. En deze ziet er wel erg interessant uit! :)
August 05, 2004 - Though F-Zero: GP Legends is still waiting for its September release date here in the US, Nintendo is touting a new feature for F-Zero: Climax, the third game in the series due for a Japanese release this October.

F-Zero: Climax will feature a full-on track editor for players to construct their own courses for play and trade in the game. The editor will feature pre-drawn tiles that players can piece together, creating something entirely unique and playable within the game's engine. Cameras can also be positioned on the track for the replay function.
Afwachten hoe het uitpakt natuurlijk, maar dit zou heel erg interessant kunnen worden. Hopelijk zitten er helemaal geen voorgeprogrammeerde banen in het spel. (die zijn er immers al meer dan genoeg in Maximum Velocity en GP Legends). Zodat het spel zich helemaal kan concentreren op de track-editor!
Hopelijk kun je veel banen opslaan in het geheugen. En er ook zelf cups mee samenstellen enzo. Dat je na een paar maanden van experimenteren en tweaken echt voor jezelf de ultieme F-Zero hebt samengesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

D4V3 schreef op 07 augustus 2004 @ 21:46:
Mwa,
ik raad jullie niet aan een Super Mario Advance spelletje te kopen wat je ook al op de NES had, ik heb van de week Super Mario Advance 4 aangeschaft (SMB3) en was er al heel snel op uitgekeken, het is bijna precies hetzelfde, wat andere geluidjes, de levels zijn een klein beetje aangepast op sommige stukken maar voor het meeste is het zo uitgespeeld (ik had hem binnen 2 uur uitgespeeld met dank aan de 2 fluitjes :) )

I
Tja, dat is het nadeel van de GBA he... al die ports! :/ Hopelijk gaat dat bij de DS niet gebeuren. Trouwens... er zijn 3 fluitjes he ;) edit: Maar je hebt er idd maar 2 nodig, hehe :)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 09-08-2004 00:06 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op 07 augustus 2004 @ 21:46:
Mwa,

I
ik heb 'm nog nooit gespeeld
zit er dan wel genoeg speelplezier in?

hoeveel uur kan je je met zo'n spel vermaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als je ze nog nooit gespeeld hebt zou ik ze zeker aanschaffen! Mario Bros 3 en Super Mario World en Yoshi's Island zijn heel erg tof, en Mario Bros 2 is op zich ook wel leuk. Vooral de eerste 2 zijn erg groot (SMB3 heeft 8 werelden met een stuk of 10 levels, SMW heeft als ik me goed herinner iets van 100 levels.)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
man.. ik speel net ff Mario en Luigi Super Saga.. en dat is echt humor! Ik lig dubbel, echt waar! En ik ben 21, echt waar! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zeker een erg humoristisch spel, vooral als je bekend bent met eerder Mario games. Wel vind ik het een minpuntje dat de 'eindbazen' zo lang duren. En je hebt totaal geen idee hoe vaak je precies dezelfde move nog een keer moet doen. Maar verder een erg leuk spel! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

meelmark schreef op 09 augustus 2004 @ 23:46:
man.. ik speel net ff Mario en Luigi Super Saga.. en dat is echt humor! Ik lig dubbel, echt waar! En ik ben 21, echt waar! :o
Heb hem gisteren binnen gehad, vanavond maar eens spelen en ik ben 40 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
i2Paq schreef op 10 augustus 2004 @ 10:01:
[...]

Heb hem gisteren binnen gehad, vanavond maar eens spelen en ik ben 40 :D
40? ja ja... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 18:55
Rakkerzero schreef op 06 augustus 2004 @ 13:08:
Is inderdaad een erg cool spel, alleen die moeilijkheidsgraad (scrabblewoord :P) word na een tijdje lager. Ik bedoel, al je met 2 klappen DE eindbaas verslaat. Maar verder een extreem goed spel :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

IK had eerst niet door dat je die bonus punten aan verschillende abilities kan toevoegen. Ik heb het hele spel tot 10 minuten voor het einde ofzo m'n health geloof ik zitten verhogen met 1 puntje per keer :P Bij mij zijn ze dus echt extreem slap, en is het een stuk moeilijker :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Check mijn geboortedatum.... B)

Heb gisteren even het spelletje opgestart, dat begin als die prinses gemold wordt >:) , hilarius!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:58

BoGu5

hmmmz

GBA voor 79,99 Dollar, wanneer zouden we daar ook in Nederland van kunnen gaan genieten? :Y)
Check: http://gameboy.ign.com/articles/543/543495p1.html

request.getCookies();

Verwijderd

De oude prijs was daar 99 dollar dus zou hij hier van 129 naar 109 gaan ofzo ?

hmm laten we hopen 100 want sinds dat mijn oude sp kapot is heb ik niks leuks meer te doen op de wc :)

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 18:24:
De oude prijs was daar 99 dollar dus zou hij hier van 129 naar 109 gaan ofzo ?

hmm laten we hopen 100 want sinds dat mijn oude sp kapot is heb ik niks leuks meer te doen op de wc :)
Al genoeg shops voor 119, maar dat was vorige week ook. Misschien is dat hem al? :/ (zou jammer zijn op zich) Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor in de trein, moet dagelijks van Almelo naar Utrecht :7 WC is ook een goed idee, dan kunnen die stripboeken en maandbladen van de wc ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BoGu5 op 02-09-2004 18:58 ]

request.getCookies();

Verwijderd

Ik heb sinds kort een Gameboy Advance en na wat games gespeeld te hebben erger ik me toch aan het licht (of het ontbreken daarvan).

Nu kwam ik het volgende tegen (na aanschaf van een vergrootglas met licht die nu al in de prullenbak ligt omdat het niet werkte):
Afbeeldingslocatie: http://www.gbashop.com/winkel/gbaa0013.jpg

Iemand ervaring hiermee? Je moet je oude glas uit de gameboy verwijderen en deze erin zetten. Hoeven geen batterijen in. In combinatie met mijn accupack moet dat wel goed werken dacht ik zo.

Volgens www.gbashop.nl is het vergelijkbaar met het licht van de Gameboy Advance SP. Speeltje kost wel 25 euro, dus ik zou graag even hier wat ervaringen lezen voordat ik het koop (als het niet werkt kan ik dus beter een Advance SP kopen en mijn geld niet weggooien aan nog ene licht dat niet goed werkt).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:32 ]

Verwijderd

Het werkt ansich wel goed ja, beter als een worm light, de afterburner is volgens mij de uber gba verlichting, maar als je zelf niet wilt lopen tweaken dan is dit de uitkomst, moet er wel bij zeggen dat gbashop.nl erg duur is maar dat is volgens mij al wel bekend, zou ik eerder online uit hk laten komen, is 15,63 euro, goed komt shipping bij maar dat is minder dan 10 euro, plus dat hun artikel lijkt op een vaag chinees replica ding van http://www.success-hk.com/pp/item_detail.asp?itemID={0DCFCA5F-7D76-4F05-9FEE-09EAB9DCC8A8}

Een GBA SP is zoiezo een hele opluchting, als je even wacht zal deze ook in prijs gaan verlagen.

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Ik heb ook erg veel goeds over die afterburner gelezen. Vroegah (toen de kratten bier nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel aan te houden) Had ik ook zo'n uberconstructie om een beetje licht + vergrootglas op m'n gewone gameboy te krijgen, background verlichting is wel IDEAAL.

request.getCookies();

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:48:
zou ik eerder online uit hk laten komen, is 15,63 euro, goed komt shipping bij maar dat is minder dan 10 euro, plus dat hun artikel lijkt op een vaag chinees replica ding van http://www.success-hk.com/pp/item_detail.asp?itemID={0DCFCA5F-7D76-4F05-9FEE-09EAB9DCC8A8}

Een GBA SP is zoiezo een hele opluchting, als je even wacht zal deze ook in prijs gaan verlagen.
Ik dacht eerst dat je inderdaad gelijk had, maar ik heb nog eens goed beide sites (gbashop en success-hk bekeken en de maker van het licht is bij allebei dezelfde fabrikant. Plaatje op gbashop zal wel ouder zijn ofzo). Gezien het geringe verschil in prijs bestel ik liever bij een Nederlandse shop, het is maar 8 euro meer (en dat is alleen omdat het aangetekend verstuurd gaat worden, bij ophalen is de prijs gelijk). Bij problemen met het licht heb ik dan wel een Nederlandse winkel die ik kan aanspreken en eventueel bezoeken voor garantie.

Is success-hk.com trouwens een betrouwbare site? Zie andere mooie dingen die ik wel zou willen bestellen met mijn creditcard, maar met aziatische sites ben ik altijd een beetje wantrouwig.

Wat betreft de afterburner: daar heb ik veel gruwelverhalen over gelezen en hij is ook niet meer verkrijgbaar volgens mij. Het halo licht moet hetzelfde werken als de afterburner, alleen 100 keer makkelijer afgaande op wat ik erover gelezen heb.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 20:03:
[...]
je hoort idd erg veel over verschil in backlight... maar ook over de kwaliteit van het scherm zelf...
Als het contrast niet goed is (de kleuren een beetje verbleekt ofzo) dan kan je dit instellen met de micro potentiometer (VR1) die onder de batterypack van de SP zit.

Instructies:
• GBA uitzetten
• Batterij klepje (mini kruisschroef) eraf schroeven.
• Batterypack erin laten zitten!
• Aansluiten op voeding.
• Cart erin stoppen met een stilstaand kleurrijk opstart of pause scherm.
• GBA aan zetten.
• Pause op het scherm
• Batterypack eruit pulken (Er komt waarschijnlijk wat brom op het scherm maar dit is later weer weg)
• Met een minikruis of rechte schoevendraaier in het gaatje met het stukje metaal (VR1) een kwartslag langzaam heen-en-weer draaien. Als het goed is zie je het scherm beter en slechter worden.
• Op de beste plek stoppen ;)
• GBA uit.
• Batterypack erin, klepje terug.
• Spelen maar :*)

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/large/gbasp-release-22.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 09:53 . Reden: Plaatje fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 12:43:
[...]

ik heb 'm nog nooit gespeeld
zit er dan wel genoeg speelplezier in?

hoeveel uur kan je je met zo'n spel vermaken?
Mja, waarom laat je je in vredesnaam zo ontzettend naaien door die gasten. Ze verkopen iedere mario bros apart op de GBA, terwijl ze op de SNES gewoon alle spellen op 1 cart hadden voor 129 gulden (en die ook nog bij een SNES console weggaven). Super Mario All-Stars + Mario World. Dat waren 5 spellen op 1 casette.

Eigenlijk zou je ze uit principe al gewoon niet moeten kopen.

Daarnaast is door het lagere resolutie GBA scherm het beeld te klein, wat in bepaalde delen van marioworld bijvoorbeeld je leven erg zuur maakt. Er is gewoon een deel van het scherm afgehakt, dus je ziet dingen niet die normaal al in beeld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Aidix schreef op 05 september 2004 @ 13:05:
[...]

Mja, waarom laat je je in vredesnaam zo ontzettend naaien door die gasten. Ze verkopen iedere mario bros apart op de GBA, terwijl ze op de SNES gewoon alle spellen op 1 cart hadden voor 129 gulden (en die ook nog bij een SNES console weggaven). Super Mario All-Stars + Mario World. Dat waren 5 spellen op 1 casette.

Eigenlijk zou je ze uit principe al gewoon niet moeten kopen.

Daarnaast is door het lagere resolutie GBA scherm het beeld te klein, wat in bepaalde delen van marioworld bijvoorbeeld je leven erg zuur maakt. Er is gewoon een deel van het scherm afgehakt, dus je ziet dingen niet die normaal al in beeld waren.
Je kan dus beter een SNES emulator downloaden met Super mario all-stars rom en dan kun je er optimaal van genieten.
En als extra zit er dan ook nog Super mario: lost levels op. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 05 september 2004 @ 13:13:
[...]

Je kan dus beter een SNES emulator downloaden met Super mario all-stars rom en dan kun je er optimaal van genieten.
En als extra zit er dan ook nog Super mario: lost levels op. :)
heb ik... maar ik vind er geen hol aan om mario op mn pc te gaan spelen...
vind er sowieso weinig aan om op mn pc te gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Aidix

Geluidspietlut

Dat kan maar ritsel dan gewoon een SNES en speel het origineel.
Je laat je toch geen 13 jaar oude meuk aansmeren voor zo'n schandalig bedrag? Nintendo vind het wel best, ze hoefden alleen de engine te porten naar GBA en dat was het!

Let nog even op die verkoopprijs he, 45 euro is altijd nog 100 gulden!!!
En dat terwijl een GBA cart een miezerig stukje plastic is vergeleken met de originele NES/SNES, dus de productiekosten zijn ook nog eens veel lager.

Pure winst dus!

En dat terwijl die 'NES classics series' voor ~20euro over de toonbank gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Aidix op 05-09-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

'NES classics series' voor 20euro vind nog duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja... het is allemaal best duur...

ik heb sowieso nog eerst een paar andere games op mn verlanglijstje

maar op de GBA gamen is gewoon tof, omdat het lekker compact is en je overal kan gamen

misschien later is een andere console (playstation of Xbox)

maar nu vermaak ik me nog prima met de GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

GBA is idd een prima console.

En welke games staan dan op je verlanglijst(je)?

Zelf kan ik niet wachten op de nieuwe zelda. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Welke carry case gebruikt iedereen eigenlijk? Ik vind een Airform Carry Case er wel vet uitzien, maar geen idee of het echt wat is :)

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik zou WAT graag Magic the gathering op de GBA zien, maar ik vermoed dat dat er nooit op zal verschijnen (zeker niet als alle series er op zouden komen, dan heb je ongeveer drie-miljoen-vijfhonderd-duizend-drie-honderd-een-en-veertig verschillende kaarten :+ ). Maar je zou je er wel UREN mee kunnen vermaken (zeker als je met z'n 2en bent, beiden het spel hebt en een wireless linkcable hebt :9~).
....droomt verder..... :/
Maarja, GTA lijkt me ook best grappig op de GBA :+

BoGu5, er is een tijdje terug ook al wat gepraat over de GBA-cases en hoesjes, even zoeken :)
Misschien heb je hier iets aan >
i2Paq in "Het Grote GBA Topic Deel 3"
Okyah in "Het Grote GBA Topic Deel 3"
Ongeveer hier worden een paar modellen genoemd en beschreven :)

[ Voor 18% gewijzigd door Okyah op 06-09-2004 19:53 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

BoGu5 schreef op 06 september 2004 @ 19:41:
Welke carry case gebruikt iedereen eigenlijk? Ik vind een Airform Carry Case er wel vet uitzien, maar geen idee of het echt wat is :)
Ik heb geen voor de GBA speciaal gemaakte draagbox, maar hij is wel perfect in gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://www.curver.com/diy/large/boxes/02900L.gif
Kleine gereedsschapbox van Curver.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 06-09-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op 05 september 2004 @ 20:20:

ja, ik wil ook de nieuwe Zelda :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Rakkerzero schreef op 06 september 2004 @ 20:50:
[...]

Ik heb geen voor de GBA speciaal gemaakte draagbox, maar hij is wel perfect in gebruik.

[afbeelding]
Kleine gereedsschapbox van Curver.
Hoeveel games neem je doorgaans mee dan? :|
Okyah schreef op 06 september 2004 @ 19:50:BoGu5, er is een tijdje terug ook al wat gepraat over de GBA-cases en hoesjes, even zoeken :)
Misschien heb je hier iets aan >
i2Paq in "Het Grote GBA Topic Deel 3"
Okyah in "Het Grote GBA Topic Deel 3"
Ongeveer hier worden een paar modellen genoemd en beschreven :)
Ja hier is 1 ding afgekraakt en gezegd dat iemand een goedkoop nintendo hoesje had kunnen krijgen :P

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BoGu5 schreef op 06 september 2004 @ 21:19:
[...]

[...]

Ja hier is 1 ding afgekraakt en gezegd dat iemand een goedkoop nintendo hoesje had kunnen krijgen :P
hierzo dan: addictive in "Het Grote GBA Topic Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario & Luigi lijkt me heel tof

Fire Emblem hoor ik ook goede dingen over

heb Golden Sun The Lost Age nu bijna uitgespeeld... :'(
daar zou ik graag nog een deel van willen terugzien... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 21:36:
[...]

Mario & Luigi lijkt me heel tof

Fire Emblem hoor ik ook goede dingen over

heb Golden Sun The Lost Age nu bijna uitgespeeld... :'(
daar zou ik graag nog een deel van willen terugzien... :z
Golden Sun is idd erg vet, ook mooi gemaakt. Fire Emblem heb ik zelf niet gespeeld, maar je moet er van houden omdat het voor een groot gedeelte tactisch is, a la Advance Wars.

M&L is een heel erg leuk spel, ik heb hem hier ook liggen (bijna uit nu). Het is mooi gemaakt en erg grappig.

Ik zou M&L kopen ipv Fire Emblem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

BoGu5 schreef op 06 september 2004 @ 21:19:
[...]

Als ik mijn (ik zeg als) dan neem ik er maar eentje mee. Dit is voor mij puur een bewaarbox om al mij gb(a) spellen in op te bergen.
Op vakantie neem ik deze ook mee (errug handig zo'n ding) dan zitten er zo'n 20 spellen in, adapter, extra batterijen, wormlicht en mijn gba natuurlijk. Past er allemaal in. Sterker, ik heb nog ruimte over zelfs.
Hiermee wil ik dus zeggen dat ik je zo'n kistje erg kan aanraden (als veel te mee te sjouwen hebt teminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op 06 september 2004 @ 21:44:
[...]

Golden Sun is idd erg vet, ook mooi gemaakt. Fire Emblem heb ik zelf niet gespeeld, maar je moet er van houden omdat het voor een groot gedeelte tactisch is, a la Advance Wars.

M&L is een heel erg leuk spel, ik heb hem hier ook liggen (bijna uit nu). Het is mooi gemaakt en erg grappig.

Ik zou M&L kopen ipv Fire Emblem
ik ga ook eerder voor M & L dan Fire Emblem

maar ik heb er erg goede reacties over gehoord
daarom wil ik 'm ook wel eens proberen

maar misschien heb ik tegen die tijd een betere game gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb pas geleden een rom :X gedownload van Super Mario Ball.
Japanse rom.
hier een aantal pics om jullie een indruk te geven.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/QJ88II11I17Z/picserver.png

Dat is een leuk pinball spel met mario in de hoofdrol.
Ik hoop dat het spel ook naar europa komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
dat ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

@ Rakkerzero
Ik dacht al dat je alles bij je had als je ff weg ging ofzo :P Ik heb wel zo'n mini koffertje hier staan, het is wel een strak idee!

@ addictive
Thx :)

@ Screenie
Ziet er echt vet strak uit :9~ Heeft het een beetje een goeie fun factor? A la Timon and Pumba Jungle Games ofzo :Y)

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 06 september 2004 @ 22:45:
Dat is een leuk pinball spel met mario in de hoofdrol.
Ik hoop dat het spel ook naar europa komt. :)
Ja, ik heb laatst een filmpje bekeken van dat spel. Moest 3x kijken of het wel echt voor de GBA was en niet de gamecube. :p Super Mario Ball ziet er echt belachelijk goed uit! Zeker als je het in beweging ziet. In dat filmpje zag ik onder andere een gevecht met een Piranha Plant, die volledig vloeiend geanimeerd alle kanten op slingerde. En ook een gevecht met Bowser, die gewoon in 3D door het veld heen liep. De graphics-department heeft wel overuren gemaakt zeg. :D

Maar de grote vraag is natuurlijk of het leuk speelt. Dat vind ik altijd lastig bij flipper-spelletjes. Of ze zijn helemaal geweldig en verslavend en ik kan ze wekenlang niet wegleggen, of het speelt oersaai en ik ben er al na 3 seconden op uitgekeken. De allerbeste pinball game vind ik nog steeds Kirby's Pinball voor de originele Gameboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

GBA is idd een prima console handheld.
;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 01:44:
[...]

Ja, ik heb laatst een filmpje bekeken van dat spel. Moest 3x kijken of het wel echt voor de GBA was en niet de gamecube. :p Super Mario Ball ziet er echt belachelijk goed uit! Zeker als je het in beweging ziet. In dat filmpje zag ik onder andere een gevecht met een Piranha Plant, die volledig vloeiend geanimeerd alle kanten op slingerde. En ook een gevecht met Bowser, die gewoon in 3D door het veld heen liep. De graphics-department heeft wel overuren gemaakt zeg. :D

Maar de grote vraag is natuurlijk of het leuk speelt. Dat vind ik altijd lastig bij flipper-spelletjes. Of ze zijn helemaal geweldig en verslavend en ik kan ze wekenlang niet wegleggen, of het speelt oersaai en ik ben er al na 3 seconden op uitgekeken. De allerbeste pinball game vind ik nog steeds Kirby's Pinball voor de originele Gameboy.
hier is een online trailer te vinden voor mensen die het spel nog niet gezien hebben: http://www.gametrailers.c..._mariopinball_e3_2k4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 01:44:
De besturing is simpel. linkerflipper = L knop, rechterflipper = R knop, powerup activeren = B knop. makkelijker kan niet.
En het is zeer verslavend omdat je steeds weer nieuwe dingen kan unlocken.
Meer ga ik niet zeggen. anders verklap ik teveel. :)
Volgens mij is een handheld ook nog steeds een console. Alleen wat kleiner. Een betere benaming hiervoor zou eigenlijk "handconsole" zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 07-09-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Rakkerzero schreef op 07 september 2004 @ 11:35:
Volgens mij is een handheld ook nog steeds een console. Alleen wat kleiner. Een betere benaming hiervoor zou eigenlijk "handconsole" zijn.
Mja, handheld console ... hehe, "together we combine! we are.. Captain Planet!". Dus.... 8)7

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Een console is:

Volgens vandale:
dat deel van de computer dat de gebruiker in staat stelt met de computer te communiceren, zoals het toetsenbord en het beeldscherm bij pc's.

Handheld is dus ook een console. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als je die definitie volgt zou een handheld nog geen console zijn hoor :P De toetsjes en het beeldscherm wel, maar de handheld als geheel niet.

Maar console heeft meerdere betekenissen, waaronder 'spelcomputer'. Een handheld is een draagbare spelcomputer: handheld console. Het is dus op zich wel een console, maar in het dagelijks gechitchat over games en de wondere apparaten die deze schijfjes/carts daadwerkelijk nut geven in deze wereld wordt er naar gerefereerd als handheld. Voluit is de correcte term handheld console iig. :)

Maar goed.. hoe dan ook. Iedereen begrijpt toch wel wat je bedoelt, dus waar hebben we het over? :P (No offence btw :))

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 07-09-2004 15:22 ]

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

ik las ik een ander topic dat de pricedrop voor de GBA SP er binnenkort aan gaat komen
zou 99€ worden...

weet iemand er iets meer over? vanaf wanneer bijv.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Pricedrop op IGN
Currently, the system sells for $99.99, but embargoed pricing material for the retailers have shown that the SP will dip to the very, very attractive $79.99 within the next couple of weeks.
In de US zal er een pricedrop zijn van $ 20 (15 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Hmmmz psxshop.nl begint al met 99 euri:
pricewatch: \[GBA] GameBoy Advance SP (Zwart)

En op de website zelf:
http://www.psxshop.nl/pro...3bacf9f6d619443e0aa310348
Alleen 14 dagen levertijd is toch wel een minpuntje :(

Kommaar andere shopeigenaren 8)

[ Voor 11% gewijzigd door BoGu5 op 10-09-2004 00:33 . Reden: levertijd ]

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Zero Climax plaatjes!
Het race-gedeelte is onderhand wel bekend. Ik bedoel, ik kan eigenlijk al precies inschatten wat ik daarvan mag verwachten... Er zijn ook 34 verschillende voertuigen, gebaseerd op de animatie-serie bla bla bla...

Het is die track-editor waar ik echt in geïnteresseerd ben! Na het zien van deze beelden maak ik me wel een beetje zorgen of het niet heel erg beperkt gaat worden. Ik zie maar 6 vlakjes... bochten in 4 richtingen, horizontaal recht stuk, verticaal recht stuk... als dat alles is dat tot je beschikking staat worden het wel saaie banen allemaal. Ik had gehoopt dat je ook echt zelf kon instellen hoe scherp of hoe flauw een bocht mocht zijn, hoe breed de baan is... etc. Maar goed, misschien valt het mee en zijn er nog veel meer opties die alleen nog niet op deze plaatjes staan. Eind van dit jaar moet hij in Japan uitkomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamemag.nl/img/fzeroclimax.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/1616/15226.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand Gammo gekeken afgelopen zaterdag?
ben het vergeten... moet de herhaling maar kijken...

er zouden nog 4 nes games voor de GBA besproken worden

vinden jullie ook dat er erg weinig GBA games besproken worden daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:16:
saaie banen allemaal. Ik had gehoopt dat je ook echt zelf kon instellen hoe scherp of hoe flauw een bocht mocht zijn, hoe breed de baan is... etc. Maar goed, misschien valt het mee en zijn er nog veel meer opties die alleen nog niet op deze
Als je goed naar de screenshot rechtsboven kijkt kan je zien dan je wél de hoek van de bocht kan instellen. Je kan een 1x1 2x2 of een 3x3 bochtje maken. Er is al een 3x3 bocht geplaatst en een 2x2 bochtje zit onder de knop. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
lol @ psxshop.nl, daar kun je een nintendo DS kopen, binnen 14 dagen heb je hem: linkje 240 euro

same voor de psp: linkje en die kost niks

:D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:16:
Maar goed, misschien valt het mee en zijn er nog veel meer opties die alleen nog niet op deze plaatjes staan.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamemag.nl/img/fzeroclimax.jpg
Ik zie bijvoorbeeld in het rechterplaatje een knopje "ALL". Misschien betekent dit wel alle baanonderdelen.
tevens staat er knopjes "1x1" + "2x2" + "3x3".
dat wil zeggen dat je kan kiezen hoe groot de bocht wordt. dus 1x1 (1 hokje), 2x2 (4 hokjes) of 3x3 (9 hokjes).

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 13-09-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 21:11:
[...]

Als je goed naar de screenshot rechtsboven kijkt kan je zien dan je wél de hoek van de bocht kan instellen. Je kan een 1x1 2x2 of een 3x3 bochtje maken. Er is al een 3x3 bocht geplaatst en een 2x2 bochtje zit onder de knop. :*)
Ja nu je het zo zegt... je hebt helemaal gelijk! Stom dat dat me zelf weer niet was opgevallen... 8)7

Wel, dat is al een stuk beter. Met twee 1x1 bochten naast elkaar heb je al een aardige haarspeldbocht gemaakt denk ik. Ik weet natuurlijk niet precies hoe groot één zo'n blokje precies is, maar toch.

Hm, en als je dat 1x1 tot 3x3 principe ook op de rechte stukken zou kunnen toepassen, dan kun je daarmee dus ook een baanstuk van 3 blokjes breed maken.
Ik zie bijvoorbeeld in het rechterplaatje een knopje "ALL". Misschien betekent dit wel alle baanonderdelen.
Jaja, dat heb ik ook al bedacht. Het moet toch in ieder geval (hopelijk) ook mogelijk zijn om er sprongen in te bouwen. En natuurlijk ook ergens een refill-strook plaatsen. Wellicht zelfs nog een Y-splitsing voor alternatieve routes? :D

En nog eens wat anders... als dit screenshots zijn van de japanse versie, dan is het behoorlijk import-vriendelijk. :) Met al die engelse termen erin. Dat komt goed uit, want ik kan hier bijna letterlijk niet op wachten. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat jullie me kunnen helpen:

Ik heb nu een maandje een Gameboy SP. Zelda (NES) en LttP erbij gekocht.
Nu zoek ik eigenlijk nog de volgende spellen voordat ik op vakantie ga:

1) Een leuke platformer
Zelf dacht ik aan iets in de geest van Mario op de SNES. Ik zie alleen zoveel verschillende, wat is jullie favoriet?

2) Een pinball game
Ik las dat Mario Pinball eraan komt, maar wat is op dit moment een leuk flipperspel?

Hoop dat iemand iets weet, thx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Dat pinball spel lijkt me echt cool.

Verder zoek ik nu ook nog wat leuke gba games maar ik ben niet echt op de hoogte van watvoor spellen er nu uit zijn. Ik weet alleen dat ik golden sun 1 of 2 wil. Tot nu toe heb ik alleen final fantasy tactics advance en dat spel vind ik erg tegenvallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o0-Bianca-0o schreef op 14 september 2004 @ 14:16:
Dat pinball spel lijkt me echt cool.

Verder zoek ik nu ook nog wat leuke gba games maar ik ben niet echt op de hoogte van watvoor spellen er nu uit zijn. Ik weet alleen dat ik golden sun 1 of 2 wil. Tot nu toe heb ik alleen final fantasy tactics advance en dat spel vind ik erg tegenvallen :(
Golden Sun vind ik helemaal geweldig
het zijn wel 2 delen met veel van hetzelfde
als je van plan bent maar 1 van de 2 delen te kopen dan zou ik voor deel 2 gaan omdat ie wat beter is (uitgebreider)
maar als je daarna 1 alsnog zou aanschaffen is dat een stuk minder leuk (denk ik)

ik heb ze allebei en ik heb ze met plezier uitgespeeld (deel 2 bijna dan...)

ik heb er zelf wel een guidebook bij gekocht en volgens mij mis je ontzettend veel als je die niet hebt

maar het is niet leuk als je alle puzzels gewoon met het boek erbij speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Jaxe,
1) Een leuke platformer
Zelf dacht ik aan iets in de geest van Mario op de SNES. Ik zie alleen zoveel verschillende, wat is jullie favoriet?
• Super mario advance 2: Super mario world
• Super mario advance 4: Super mario bros 3
zijn echt de leukste twee.
2) Een pinball game
Ik las dat Mario Pinball eraan komt, maar wat is op dit moment een leuk flipperspel?

Hoop dat iemand iets weet, thx. :)
De volgende pinball spellen zijn bekend voor gba:
• Muppet Pinball Mayhem
• Pinball of the Dead
• Pinball Challenge Deluxe
• Pinball Advance
• Hardcore Pinball
• Pinball Tycoon
• Sonic Pinball Party
• Pokemon Pinball - Ruby & Sapphire
Ik zou zeggen, zoek wat screens/info op en kijk welke het leukst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@Wacko-Dreamer: Ik had zelf gedacht om eerst deel 1 te spelen en als het spel bevalt daarna deel 2. Maar omdat er zoveel prijsverschil in het spel zit heb ik die eigenlijk nog niet aangeschaft, maar dat ga ik zeker nog wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deel 1 heb ik binnen een week uigespeeld (helemaal verslaafd)
deel 2 niet omdat ik bang was te snel klaar te zijn :P

deel 1 is iets duurder dan deel 2 en hij is niet zo goed meer te vinden in de winkel (hier dan)
scheelt iets van 5€
ik heb 'm besteld bij dimensionplus en kreeg 25% korting op de playerguide (die van deel 1 + 2 is)

deel 2 heb ik gewoon in de winkel gekocht want als je 'm zou bestellen (+ verzendkosten) kwam ie even duur uit als in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Nouja deel 1 staat bij de free record shop voor 20 euro op de site alleen is hij daar niet leverbaar. Maar in de winkels is golden sun 1 nog wel op sommige plaatsen te krijgen maar dan voor 40/45 euro. Dan kan ik net zo goed deel 2 meteen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Met deel 2 mis je de helft van het verhaal, dus ik zou met deel 1 beginnen.
Beide delen vormen namelijk 1 groot verhaal.

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 14 september 2004 @ 17:23:
@ Jaxe,

[...]
• Super mario advance 2: Super mario world
• Super mario advance 4: Super mario bros 3
zijn echt de leukste twee.
Wah, de SNES versie op de gameboy? :)
Ga meteen Super Mario Advance 2 ergens bestellen.
Hopen dat ik hem voor zaterdag ergens kan vinden / ontvangen.
Thx, altijd veel plezier gehad met dat spel. :)

Die pinball games ga ik zeker opzoeken. Ik zie ze zelden in winkels liggen (behalve pokemon), maar anders ook maar bestellen.

Verwijderd

Het is natuurlijk al vaker gezegd, maar ik wil toch nog maar eens benadrukken dat Advance Wars echt vreselijk leuk is! :) Ik heb hem vandaag gekocht. Was altijd een beetje afgeschrikt door de screenshots. Ik heb nog nooit echt een strategy-game gespeeld, en ook niet echt behoefte aan gehad.

Maar dit is dus echt briljant! Nog nooit zo'n duidelijke (en leuke) tutorial meegemaakt. Ik heb net een stuk of 7 missies gespeeld. Alles wordt zo goed uitgelegd. En alles dat je leert kun je ook gelijk in het spel gaan toepassen. Voor ik het wist zat ik al al allerlei tactieken te bedenken. (Lange afstandstank veilig achter de bergen opstellen. Met een paar voetsoldaatjes de vijandelijke tank binnen vuurbereik lokken, en dan... BAM! Hij wist niet wat hem overkwam). :p

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/=HellFire=/200409/1095183115_0.jpg
Ik zie hier nog weinig over GTA :?
Lijkt jullie dat niet koel? :D Mobiel GTAen? :) Ziet er best zo uit als GTA1 eik. Nja, stuk ranziger, maar still ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Okyah schreef op 15 september 2004 @ 16:18:
[afbeelding]
Ik zie hier nog weinig over GTA :?
Lijkt jullie dat niet koel? :D Mobiel GTAen? :) Ziet er best zo uit als GTA1 eik. Nja, stuk ranziger, maar still ;)
Ja man ik wil mobiel GTAen :D Kan niet wachten tot deze game uitkomt

request.getCookies();

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 14 september 2004 @ 23:58:
Met deel 2 mis je de helft van het verhaal, dus ik zou met deel 1 beginnen.
Beide delen vormen namelijk 1 groot verhaal.
idd

en je mist het character overzetten uit een vorig deel !

ik ben echt blij dat ik de moeite heb genomen om de Gold password over te nemen en in te voeren (wat wel een extreem rotwerkje was)

ik had precies dezelfde items die ik in het vorig deel had verzameld

dan heb je dat teminste niet voor niks gedaan

:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 16:14:
Het is natuurlijk al vaker gezegd, maar ik wil toch nog maar eens benadrukken dat Advance Wars echt vreselijk leuk is! :) Ik heb hem vandaag gekocht. Was altijd een beetje afgeschrikt door de screenshots. Ik heb nog nooit echt een strategy-game gespeeld, en ook niet echt behoefte aan gehad.

Maar dit is dus echt briljant! Nog nooit zo'n duidelijke (en leuke) tutorial meegemaakt. Ik heb net een stuk of 7 missies gespeeld. Alles wordt zo goed uitgelegd. En alles dat je leert kun je ook gelijk in het spel gaan toepassen. Voor ik het wist zat ik al al allerlei tactieken te bedenken. (Lange afstandstank veilig achter de bergen opstellen. Met een paar voetsoldaatjes de vijandelijke tank binnen vuurbereik lokken, en dan... BAM! Hij wist niet wat hem overkwam). :p
heb verschillende meningen erover gehoord maar ik ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig !

wat kost deel 1 tegenwoordig?
ik denk dat ik 'm toch maar eens op mn lijstje zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Prijsverlaging GBA SP!
17.09.04
17 september 2004 - Nintendo of Europe heeft vandaag bekend gemaakt dat de Game Boy Advance SP vanaf 24 september 2004 door heel Europa verkrijgbaar zal zijn voor de verwachte verkoopprijs van 99,95 Euro. Dat is zo'n 30 Euro lager dan de huidige prijs!

"Doordat de Game Boy Advance SP nu verkrijgbaar is voor deze nieuwe prijs," meldt Jim Merrick, Senior Director of European Marketing van Nintendo of Europe, "wordt de handheld een stuk toegankelijker voor een bredere groep gamers, met name onze jongere fans. Met alle fantastische games die er al voor de Game Boy Advance op de markt zijn, plus de vele extra titels die nog voor Kerstmis verkrijgbaar zullen zijn, willen we het voor iedereen mogelijk maken een Game Boy Advance SP te bezitten."

Voor Kerstmis brengt Nintendo ook nog twee Limited Edition Game Boy Advance SP Paks uit. Het Zelda Limited Edition Pak komt op 12 november uit in Europa en bevat een limited edition goudkleurige Game Boy Advance SP met een speciaal Zelda opdruk plus een exemplaar van het langverwachte The Legend of Zelda: The Minish Cap. Het Mario Limited Edition Pak verschijnt op 19 november in Europa en bevat naast een exemplaar van Mario vs. Donkey Kong ook een unieke Game Boy Advance SP in Mario-stijl. De verwachte verkoopprijs van beide Limited Edition Paks bedraagt 129,95 Euro.
Sinds de introductie van de Game Boy Advance SP in maart 2003 is deze - met meer dan 4 miljoen verkochte exemplaren in Europa - een enorm succes gebleken. Dankzij deze nieuwe prijs en het sterke aanbod aan games dat rond de kerst op de markt zal zijn, ziet het er naar uit dat dit succes zich alleen maar voort gaat zetten. In de aanloopperiode naar Kerstmis zal Nintendo een aantal games uitbrengen waar al lange tijd naar wordt uitgekeken, waaronder Pokémon FireRed en Pokémon LeafGreen, The Legend of Zelda: The Minish Cap en Mario vs. Donkey Kong. Hierbij komen nog vele uitstekende games van andere uitgevers zoals Star Wars Trilogy: Apprentice of the Force (Ubisoft), The Lord of the Rings; The Third Age (EA), Tony Hawk's Underground 2 (Activision) en Disney Pixar's The Incredibles (THQ). Gamers hebben het nog nooit zo goed gehad!
Het is zeker een leuke prijsverlaging. Honderd euro is wel netjes voor het beestje... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

En niet alleen die prijsverlaging is leuk. Ook die GBA SP in Zelda stijl ziet er heel cool uit!!!
|
V

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 17-09-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 17 september 2004 @ 16:06:
En niet alleen die prijsver4laginbg is leuk. Ook die GBA SP in Zelda stijl klinkt heel cool.
Deze staat in het grote GameCube topic, maar ik denk dat ie hier ook wel thuis hoort

Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=27833

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 23:49
Ik heb nog geen sp alleen de oude versie, maar ik vind dit wel een mooie gelegenheid om er een te kopen. Vooral die zelda verise vind ik erg cool.

Last FM

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.