Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 21:11:
[...]
Als je goed naar de screenshot rechtsboven kijkt kan je zien dan je wél de hoek van de bocht kan instellen. Je kan een 1x1 2x2 of een 3x3 bochtje maken. Er is al een 3x3 bocht geplaatst en een 2x2 bochtje zit onder de knop.

Ja nu je het zo zegt... je hebt helemaal gelijk! Stom dat dat me zelf weer niet was opgevallen...
Wel, dat is al een stuk beter. Met twee 1x1 bochten naast elkaar heb je al een aardige haarspeldbocht gemaakt denk ik. Ik weet natuurlijk niet precies hoe groot één zo'n blokje precies is, maar toch.
Hm, en als je dat 1x1 tot 3x3 principe ook op de rechte stukken zou kunnen toepassen, dan kun je daarmee dus ook een baanstuk van 3 blokjes breed maken.
Ik zie bijvoorbeeld in het rechterplaatje een knopje "ALL". Misschien betekent dit wel alle baanonderdelen.
Jaja, dat heb ik ook al bedacht. Het moet toch in ieder geval (hopelijk) ook mogelijk zijn om er sprongen in te bouwen. En natuurlijk ook ergens een refill-strook plaatsen. Wellicht zelfs nog een Y-splitsing voor alternatieve routes?
En nog eens wat anders... als dit screenshots zijn van de japanse versie, dan is het behoorlijk import-vriendelijk.

Met al die engelse termen erin. Dat komt goed uit, want ik kan hier bijna letterlijk niet op wachten.