Het Grote GBA Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Rakkerzero schreef op 10 juli 2004 @ 11:56:
zijn er al pics bekend van GBA 2 of niet?
Er is helemaal niets bekend over de GBA2. Nintendo heeft net de DS aan het publiek getoond, een GBA2 zullen we pas over minstens een jaar te zien krijgen als het niet langer is, als er zelfs al een GBA2 komt. Ik denk zelf dat de GBA2 alleen een backup-plan is voor als de NDS geen succes wordt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digital-DNA schreef op 10 juli 2004 @ 00:39:
doh dat klinkt wel erg als de standaard nes-emulator die bij pogoshell zit (zo'n shell voor een flashcard), die hebben ze dan gewoon op een cartridge geprogrammeerd :)
Het zou me niks verbazen :p
Ik geloof trouwens dat de savegames überhaupt niet echt werken. Hij slaat het spel in ieder geval niet automatisch op, en ik heb ook nog nergens een manier kunnen vinden om het handmatig te saven. Misschien hebben ze er wel gewoon geen batterijtje in gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even nog wat meer over:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileshop.com/images/videogames/gba/big/ctspecialforces.jpg

het is best een maf spel omdat je vijanden niet echt op jou richten maar gewoon heen en weer lopen en schieten
verder is dat nog best lastig om niet geraakt te worden...

Afbeeldingslocatie: http://www.red-ant.com.au/products/ctsfgbascr1.jpg

er is ook een sniperfunctie en daar missen je tegenstanders niet... er zit een bepaalde tijdgrens aan maar je moet genoeg levens hebben om die tijdgrens te overleven, maar het echte doel is al je vijanden te raken zonder je hostages af te schieten

Afbeeldingslocatie: http://www.consolenetwork.it/rec_prev/gba/CTspecialforce/TN_5.JPG

dan is er ook nog een stuk dat je in een helicopter vliegt
dit deed mij denken aan Tyrian (misschien kennen sommige dit niet, maar het was een populair spel bij ons thuis vroeger)
je kan hier naar voor schieten en bommen droppen

Afbeeldingslocatie: http://www.red-ant.com.au/products/ctsfgbascr2.jpg

het ziet er niet naar uit dat het een lang spel is, maar het spel is ook niet duur dus voor die prijs is het een toffe game :Y)

het is zeker aan te raden omdat het erg vermakend is en niet duur
leuk voor de afwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vond ik op een ander forum:
Nieuwe POKEMON titel:
Japan is binnenkort alweer een Pokémon spel rijker. Nintendo kondigt namelijk officiëel aan : Pokémon Emerald ! (welke al een soort van vermoed werd, maar dat terzijde)

De Emerald editie zal op 16 september 2004 voor 4800 Yen te koop zijn. Uiteraard belooft deze editie meer Pokémon, meer avontuur en nog meer

Wanneer deze game naar Nederland komt, en of er inderdaad ook een Pokémon Diamond bestaat is nog niet bekend.

[bron:GM.nl]
Afbeeldingslocatie: http://cubed-3.co.uk/staff/jesusraz/emerald.jpg

Wat vinden jullie nou eigenlijk van de pokémon serie qua graphics?
is het veel verbetert sinds de red & blue versie voor de GB?

ik las vanochtend in een boekjes iets over Ruby & Saphire maar qua graphics vond ik het niet veel beter... het is in kleur... en verder zijn er een paar extra opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:53

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik heb laatst ruby uitgespeeld, de graphics zijn gewoon een beetje als die van gold maar dan wat beter. Ook zitten er dingen als voetstappen in het zand en weerspiegeling in het water, maar zo'n grote verbetering kwa graphics is er niet t.o.v. de gbc.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Is er een mogelijkheid om met een of ander verloopje standaard oordopjes op je GBASP aan te sluiten? Omdat daar geen koptelefoonuitgang op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is er: http://www.lik-sang.com/i...gory=45&products_id=2398& Het is ook bij gameshops te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Goku333 schreef op 13 juli 2004 @ 17:24:
Is er een mogelijkheid om met een of ander verloopje standaard oordopjes op je GBASP aan te sluiten? Omdat daar geen koptelefoonuitgang op zit...
Bij Dixons hebben ze deze, van Big Ben.
Krijg je meteen een setje oordoppen bij.
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 17:04:
[...]
Ik heb alleen de GBC-versie even gespeeld, daarvan vond ik de graphics in ieder geval zwaar tegen vallen.. het zag er uit alsof ze de boel extreem afgeraffeld hadden, zeker als je het vergelijkt met een spel als Zelda: LA, wat er in zwart/wit zelfs een stuk beter uit zag.

Wat ik aan screenshots van de GBA-versies heb gezien vind ik eerlijk gezegd ook weer nergens op slaan.. kijk voor de gein een keer naar spellen als Golden Sun, ze hadden er makkelijk veel meer van kunnen maken. Ik heb het idee dat ze alleen maar zo snel mogelijk nieuwe versies op de markt proberen te zetten, erg jammer, want als ze hun best hadden gedaan had het er een stuk beter uit gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Tarin op 13-07-2004 18:21 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Lijkt heel erg op Metal Slug, dat was echt een serie vette games! _/-\o_
Is ooit begonnen op die Neo Geo arcadekasten en ook nog uitgebracht op de Neo Geo Pocket. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 13 juli 2004 @ 18:19:

[...]

Ik heb alleen de GBC-versie even gespeeld, daarvan vond ik de graphics in ieder geval zwaar tegen vallen.. het zag er uit alsof ze de boel extreem afgeraffeld hadden, zeker als je het vergelijkt met een spel als Zelda: LA, wat er in zwart/wit zelfs een stuk beter uit zag.

Wat ik aan screenshots van de GBA-versies heb gezien vind ik eerlijk gezegd ook weer nergens op slaan.. kijk voor de gein een keer naar spellen als Golden Sun, ze hadden er makkelijk veel meer van kunnen maken. Ik heb het idee dat ze alleen maar zo snel mogelijk nieuwe versies op de markt proberen te zetten, erg jammer, want als ze hun best hadden gedaan had het er een stuk beter uit gezien.
Ik vond sowieso dat GB games mooier waren dan de GBC games...
maarja... de GBC had kleur...

Helemaal mee eens dat de graphics bagger zijn !

Golden Sun is echt een voorbeeld van hoe een RPG er op de GBA uit kan/moet zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op 13 juli 2004 @ 18:53:
[...]

Lijkt heel erg op Metal Slug, dat was echt een serie vette games! _/-\o_
Is ooit begonnen op die Neo Geo arcadekasten en ook nog uitgebracht op de Neo Geo Pocket. :)
ik zou zeggen: Probeer 'm !

hij is maar 14€

hij is wel wat kort, maar er zijn nog 2 delen (alleen zijn die niet zo goedkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik zie ook dat Metal Slug Advance binnekort uitkomt, 17 augustus volgens gamespot.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

yay :)
* philipnorth heeft nu ook een GBA SP.

Heb zo'n SP classic NES dinges gehad van mijn vriendin, samen met Zelda erbij :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 17:04:
[...]
[afbeelding]

ik las vanochtend in een boekjes iets over Ruby & Saphire maar qua graphics vond ik het niet veel beter... het is in kleur... en verder zijn er een paar extra opties...
Heb ruby en sapphire gespeeld. Ik moet zeggen ze zijn stukken makkelijker dan de gbc versies. En dat is erg jammer. Het namelijk zo'n langdurig meeslepend avontuur kunnen zijn. Grafisch is het ook al geen hoogstandje. Het enige leuke effectje is dat je character weerspiegeld in het water. Meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pokémon voor de GBA (ik had de Red versie) vond ik erg goed
Erg lang plezier mee gehad
Het enige nadeel vond ik dat je het spel niet zonder de andere versie kan uitspelen...
Gelukkig had ik wel iemand om Pokémon mee uit te wisselen, maar gewoon dat afhankelijk zijn van een mede speler vind ik geen succes

nou kick ik niet zo op grafisch supermooie games (ik game niet voor niets op GBA en pc games hoeven niet super mooi te zijn)
maar als je ziet dat Pokémon sinds de GB nauwelijks verbeterd is valt dat toch wel tegen...

ik hoop dan dat de game dat zelf goedmaakt en dat je nog steeds zolang kan spelen, maar ik ga 'm niet kopen, want dan moet ik weer iemand vinden voordat ik het spel uit kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:20
Heb gister ook een Gameboy Advance SP Tribal Edition gehaald...
Geladen en daarnaa aangezet, om alles even te bekijken.

Nou vielen mij de volgende dingen op:
** De backlight valt me tegen. Het ziet er allemaal wat sober uit, de backlight van mijn T630 telefoon is 10x feller... Ook in het donker spelen vind ik niet echt super omdat die backlight minimaal licht geeft...

** Tijden het spelen zie ik zo nu en dan lijntjes in het beeld (dezelfde lijntjes die je ziet als je je gameboy uitzet) en die blijfen ook een tijd. Dit heb ik met verschillende spellen. Die lijntjes zijn net iets lichter dan de kleuren van de game en vallen dus op.

Hieronder een paar fotos om te kijken hoeveel licht mijn SP geeft... Heb de foto zo gemaakt dat hij het meest overeenkomt met de echte hoeveelheid licht. Want als je de foto normaal neemt ziet het er juist heel fel uit...

Mijn vraag: Hebben jullie hetzelfde met jullie gameboy? De zwakke backlicht en/of de strepen?

(ps. Ik zag op een buitenlandse site dat ze een SP verkochten met een backlight dimmer voor 150€. Daarmee kon je je backlight lager en hoger zetten om je batterij mee te besparen of om meer light te krijgen. Is het dan standaard dat die backlight zo zwak is?)

Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/gba_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.visior-designs.com/gba_2.jpg
Ook zie ik bij een donker scherm een blauwe reflectie in het scherm. Die reflectie is van de binnenkant. En als je je scherm niet precies recht voor je hebt zie je de backlight lamp (die onderin zit) ook reflecteren op het scherm.

[ Voor 41% gewijzigd door Saeverix op 14-07-2004 20:19 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das vrij normaal, ik vind de lichtopbrengst van mijn SP ook zwaar tegenvallen en als je er ook maar iets schuin opkijkt zit je al met een blauwige waas omdat nintendo cheap wou zijn en front-lit heeft gedaan ipv het mooie egale ideale backlit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou dat vind ik wel laag hoor. Als ik s'avonds in het donker ga gameboyen dan heb ik zeker meer licht voor zover ik weet. :)

Ga trouwens ook de GBA SP retro editie halen. :) Vind ik toch leuker als een gewone.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Staat je camera zo donker, of geeft je GBA SP echt zo weinig licht?
* Creepy kan zonder moeite in het totale donker er mee spelen.. en strepen in beeld met het backlight aan zijn me nog niet opgevallen. Ik zou maar eens kijken of je dat ding kan ruilen....

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 14-07-2004 20:57 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
hij geeft iets meer egaal licht dan op de foto te zien is, maar qua helderheid klopt die foto voor 90%... maar zoals ik lees valt daar weinig aan te doen.

alleen die strepen zijn niet normaal? dan moet ik ff proberen of ik hem kan ruilen (intertoys... kan nog moeilijk worden)...

edit:
zou t helpen als ik Nintendo eerst even mail?

[ Voor 10% gewijzigd door Saeverix op 14-07-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Saeverix schreef op 14 juli 2004 @ 21:11:
hij geeft iets meer egaal licht dan op de foto te zien is, maar qua helderheid klopt die foto voor 90%... maar zoals ik lees valt daar weinig aan te doen.

alleen die strepen zijn niet normaal? dan moet ik ff proberen of ik hem kan ruilen (intertoys... kan nog moeilijk worden)...

edit:
zou t helpen als ik Nintendo eerst even mail?
Volgens mij is dat veel te donker, mijn SP is ongeveer even helder als het scherm van mijn T610. Het effect van de frontlight is alleen in het daglicht niet te zien. Ik zou er even met Nintendo over mailen, of teruggaan naar de winkel. De helderheid zou in ieder geval overeen moeten komen met die van de Afterburner.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

TdV

Die frontlight van je ziet er inderdaad veel te donker uit. Ik heb een van de eerste sp-tjes en hij is praktisch als zaklamp te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

even een wat algemener vraagje, wat gebruikt iedereen hier om zijn gba sp in te vervoeren?

Ben namelijk op zoek naar een goed/degelijk hoesje of iets dergelijks :)

Of is zo'n hoesje van 4€ bij de bartsmit goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik ben opzoek naar wat pokemon gold/silver/crystal games voor op vakantie ,
ik vond dat deze games zeer lang en leuk waren . waar kan ik ze nog goedkoop vinden? frs.nl biedt ze aan voor 3,99 maar die zijn niet leverbaar. bij de intertoys zijn ze 20euro

[ Voor 7% gewijzigd door k5052 op 15-07-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik had m'n GBA-SP geruild omdat er een dooie pixel opzat. Het eerste wat me opviel was dat de nieuwe minder licht gaf als degene met de dooie pixel.

Ik heb nog steeds plannen om 'm te modden, ik weet ook wel hoe ik dat wil gaan doen, maar ben wel een beetje bang dat ik de ledjes dan per ongeluk opblaas :)

Je kan zelf meten hoeveel spanning er over de ledjes staan, volgens mij die van mij iets van 3,3V geloof ik (weet zo niet meer uit m'n hoofd). Dan moet je 'm wel eerst openschroeven met een speciale schroevendraaier.

Ik was altijd al benieuwd hoeveel spanning er over de ledjes staan van andere gba-sp owners. Ik vraag me gewoon af hoeveel verschil er daar inzit, alleen ben ik bang dat niemand de moeite wil/kan nemen om dit te meten.

de theorie:

Als je namelijk het kapje van het schermgedeelte afhaalt zie je 2 duidelijke punten zitten. M'n idee was namelijk de 2 pinnetjes van de flatcable die daarmee corresponderen (ff doormeten, het zijn de twee aan het eind) af te knijpen met wat plakband. Nu kun je handmatig een spanning over de leds zetten door de batterij rechtstreeks aan de twee punten te solderen (op de print zitten 2 punten waartussen de batterijspanning staat als je de gba aanzet).

Hoogstwaarschijnlijk heb je wel een soort van weerstand nodig en iets om de spanning constant te houden (want de batterij varieert van 3,6-4,2V), bijv een zenerdiode oid.

Nou ben ik niet echt een elektronica-held, maar ik heb er over nagedacht :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
philipnorth schreef op 15 juli 2004 @ 11:42:
even een wat algemener vraagje, wat gebruikt iedereen hier om zijn gba sp in te vervoeren?

Ben namelijk op zoek naar een goed/degelijk hoesje of iets dergelijks :)

Of is zo'n hoesje van 4€ bij de bartsmit goed genoeg?
Ik heb zo'n officele van Nintendo, werkt echt heel goed.
Er zit nog geen een kras op en je kan er ook nog 1 game erbij stoppen, eigenlijk 2 maar dan moet je wel heel erg hard drukken op die erin te krijgen.
Ik weet niet meer precies wat hij koste, maar het was iig wel meer dan 4 euro.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Digital-DNA schreef op 15 juli 2004 @ 12:18:
Ik had m'n GBA-SP geruild omdat er een dooie pixel opzat. Het eerste wat me opviel was dat de nieuwe minder licht gaf als degene met de dooie pixel.
Denk je dat er kans is dat ik een betere krijg als ik mijn Tribal omruil tegen een gewone Zwarte?

Want ik zag ook dat de tribal was overgespoten, en daarom ben ik na verloop van tijd bang voor slijtage... Ikzelf heb nogal warme handen, en die zweten snel. En zweet is een vijand voor de meeste verf... (Zelfs mijn Logitech MX700 muis moet afgesleten door t leven...

Bij de zwarte kan er geen verf slijten omdat er geen verf opzit, dus lijkt me dit opzich beter. Terwijl ik de looks van de Tribal ook vet vind 8)7 8)7 8)7 :?

* Saeverix weet niet meer wat ie moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Saeverix schreef op 15 juli 2004 @ 14:27:
[...]

Denk je dat er kans is dat ik een betere krijg als ik mijn Tribal omruil tegen een gewone Zwarte?

Want ik zag ook dat de tribal was overgespoten, en daarom ben ik na verloop van tijd bang voor slijtage... Ikzelf heb nogal warme handen, en die zweten snel. En zweet is een vijand voor de meeste verf... (Zelfs mijn Logitech MX700 muis moet afgesleten door t leven...

Bij de zwarte kan er geen verf slijten omdat er geen verf opzit, dus lijkt me dit opzich beter. Terwijl ik de looks van de Tribal ook vet vind 8)7 8)7 8)7 :?

* MetroidPrime weet niet meer wat ie moet doen...
Volgens mij zijn alle GBASP's gespoten, ook de zwarte. Alleen een originele GBA is niet gespoten, maar die heeft weer geen frontlight. Als je echt bang bent voor slijtage van de verf zou je misschien beter naar een tweedehands GBA met Afterburner-mod moeten zoeken. De verlichting is dan iets minder goed dan die van de GBASP, maar hij is niet gespoten dus er is geen verf die kan slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Ze zwarte is naar mijn idee gewoon van echt zwart plastic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Saeverix schreef op 15 juli 2004 @ 15:07:
Ze zwarte is naar mijn idee gewoon van echt zwart plastic...
Nintendo heeft voor geen enkele GBASP gekleurd plastic gebruikt, het is allemaal grijs plastic dat is overgespoten. In een review van Planet Gamecube staat het als een nadeel van het systeem:
http://www.planetgamecube...m?action=hwprofile&id=322
The SP also seems to be prone to scratches, since its casing is painted rather than made of colored plastic. That’s the price we have to pay for such a smooth, sexy surface.
Als je de foto's van de gekleurde GBASP's ziet op die site kun je duidelijk zien dat ze allemaal oversgespoten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
ja dat zijn weer gekke kleuren zoals roze en zilver... de zwarte glimt ook niet zoals de anderen maar is MAT/Stroef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb een zwarte en die is volgens mij ook wel zwart plastic hoor (ik heb hem van bij de release). Er zitten wel kleine krasjes op ja, mor je ziiet ze echt niet hoor, enkel als je hem in het licht houdt. En ik heb ook een vriend met een zwarte en de zijne is net mat, de mijne blinkt ook :o . Weet het verschil niet hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/gbasp-boktai14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Hmm. Overdose, welk spel is dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 15-07-2004 16:38 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
geen idee :p
t is ook niet mijn gameboy ;) niet best als ik zulke nagels had haha

edit:
weet t wel :) http://www.konamijpn.com/products/boktai/english/ Boktai heet t spel...

[ Voor 41% gewijzigd door Saeverix op 15-07-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is Boktai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:06
*hier stond iets doms*

[ Voor 92% gewijzigd door G70boX op 15-07-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
"Dat zeg ik..." ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Saeverix op 15-07-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Is dat niet Boktai: Solar Boy Django op dat plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Maar verder niemand die wat weet over mijn problemen?

Ik ga denk ik dan nu mijn Tribal ruilen voor een Black edition... Opzich vind ik t wel een beetje jammer, maar heb geen zin om na een paar maanden gebruiken grijze plastic vlekken door mijn zilveren verf te zien komen... Is t mij net een beetje te duur voor :p

[nog even een quote van een review over de card van Boktai: "Boktai heeft namelijk een ingebouwde zonnesensor, die invloed heeft op bijna alle elementen van het spel. Een sceptische houding tegenover de zonnesensor en de wisselwerking tussen de zon en het spel is logisch."]

[ Voor 33% gewijzigd door Saeverix op 15-07-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
Saeverix schreef op 15 juli 2004 @ 17:01:
Maar verder niemand die wat weet over mijn problemen?

Ik ga denk ik dan nu mijn Tribal ruilen voor een Black edition... Opzich vind ik t wel een beetje jammer, maar heb geen zin om na een paar maanden gebruiken grijze plastic vlekken door mijn zilveren verf te zien komen... Is t mij net een beetje te duur voor :p
Je moet gewoon een gewone gba kopen :Y) en een lamp, heb je precies hetzelfde...

Ik vind de gewone GBA veel beter in de hand liggen (wel gehoord dat je eaan de GBA SP zou wennen :S) en je kan er ook nog een afterburner in zetten als je toch backlight wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik lees net op het forum van Planet GameCube dat de zwarte GBASP een hele dunne verflaag heeft. Nintendo heeft alleen rekening gehouden met krassen door daaronder zwart plastic te gebruiken. Alle GBASP's zijn dus geverfd en onder de verf zit gekleurd plastic om de krassen te proberen te verbergen. Alleen bij de zilverkleurige GBASP vallen de krassen op omdat er grijs plastic is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
ooh. nouja ik heb nu de zwarte, en raar maar waar... de backlight is nu ook gelijk een stuk beter als de vorige... ben nu happy :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Saeverix schreef op 15 juli 2004 @ 18:04:
ooh. nouja ik heb nu de zwarte, en raar maar waar... de backlight is nu ook gelijk een stuk beter als de vorige... ben nu happy :p
dus toch een slecht exemplar waarschijnlijk :)

Maar mooi dat je nu happy bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde altijd dat mensen graag in de trein gamen, maar ik had het nog nooit iemand zien doen...

ik moest afgelopen dagen wat treinreizen en nam mn gba mee en meteen zag ik nog 3 andere :+

maar dat is best kl*te als er dus SP's zijn die een slechter lichtje hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zoek trouwens nog een leuk spelletje voor de vakantie.
Eisen:
- Actie of adventure.
- Multiplayer met 1 cartridge

Weet iemand een leuk spelletje met deze eisen. Btw. Mario kart heb ik al.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
Rakkerzero schreef op 18 juli 2004 @ 20:40:
Eisen:
- Actie of adventure.

Ik zou haast zeggen Super Mario Bros: alle 4 de delen zijn goed (nee niet de NES classic ;)), ze hebben allemaal dezelfde multiplayer, maar verwacht er geen vette multiplay van

Dit is trouwens het enige spel wat ik me kan herinneren dat aan jouw eisen voldoet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

G70boX schreef op 18 juli 2004 @ 23:45:
[...]

Ik zou haast zeggen Super Mario Bros: alle 4 de delen zijn goed (nee niet de NES classic ;)), ze hebben allemaal dezelfde multiplayer, maar verwacht er geen vette multiplay van

Dit is trouwens het enige spel wat ik me kan herinneren dat aan jouw eisen voldoet.....
Het belangrijkste is toch nog dat multiplayer met 1 cartridge. Twee spellen kopen is een beetje duur, he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Als jij Advance Wars (2 black hole rising) onder actie zou scharen, dan heb je daar je winnaar:
super in singleplayer en met 1 gba (en 1 spel) kan je zelfs al multiplayer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
nioz schreef op 19 juli 2004 @ 02:28:
Als jij Advance Wars (2 black hole rising) onder actie zou scharen, dan heb je daar je winnaar:
super in singleplayer en met 1 gba (en 1 spel) kan je zelfs al multiplayer spelen.
Ik kan me van AW 1 herinneren dat de multiplay wel heel erg beperkt was hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Iemand Mario Golf: Advance Tour al weten te bemachtigen? Heb me er goed mee vermaakt tijdens de vakantie.. het golf aspect is wel erg arcade, maar de 'story mode' is grappig gedaan, met de golden sun engine :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gba-nfo.com/gba_viewscreenshot.php?imageurl=content/gba/screenshots/Mario_Golf_Advance_Tour_GBA-VENOM_a.png Afbeeldingslocatie: http://www.gba-nfo.com/gba_viewscreenshot.php?imageurl=content/gba/screenshots/Mario_Golf_Advance_Tour_GBA-VENOM_b.png

[ Voor 45% gewijzigd door oZy op 19-07-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb afgelopen weekend het hele weekend zitten GBA'n op een SP en dat op mijn leeftijd :X

Pokemon Pinball R/S en wat van de jump/schiet/gooi etc. games. En het meest verschrikkelijke is gebeurd......, ik ben verslaafd :+

Dus maar meteen zo'n ding besteld, heb al een game gekocht Doom (spel ik nog steeds op mijn PC). Verder natuurlijk die Pokemon Pinball R/S en Doom 2 besteld. Vind die SP uitvoering erg mooi maar duur € 134,- Heb nu een adres waar hij "maar" € 100,- kost. Ze hebben alleen de zilveren maar daar kan ik wel mee leven, hoewel ik de zwarte erg mooi vind. Nu nog een goed spel, niet zo'n quest als Pokemon, gewoon dom jumpen/vliegen/slaan/gooien en punten verzamelen terwijl je booswichten etc. ontwijkt.

vwb een opbergdoos kwam ik op deze van aluminium uit;

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.nl/easyshopmaker/tn_e9_12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
die opberg doos schijnt niet erg stevig te zijn! Heb ik gelezen in een review (meen in de GamePro).

Verder kan ik je aanraden om het spel 'Mario & Luigi Superstar Saga' te kopen, daar heb ik me erg mee vermaakt (en nog steeds). Het is een mix tussen een rpg en een platform game. Dus springen en lopen, maar ook punten behalen om te 'level-en'. Er zitten ook leuke grapjes in, meerdere malen moest ik erg lachen en kwamen mn ouders kijken wat ik in hemelsnaam aan het doen was :) :)

En wat leeftijd betreft, vind ik dat gamen voor mensen van alle leeftijden is. Waarom zou je wanneer je volwassen bent niet meer mogen gamen? Onzin natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Rakkerzero schreef op 18 juli 2004 @ 20:40:
Eisen:
- Actie of adventure.

Eventueel Bomberman, dat blijft altijd lachen multiplayer.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

addictive schreef op 21 juli 2004 @ 12:47:
die opberg doos schijnt niet erg stevig te zijn! Heb ik gelezen in een review (meen in de GamePro).
Is er een ander waarvan jij zegt "dat is een goede"?
Verder kan ik je aanraden om het spel 'Mario & Luigi Superstar Saga' te kopen, daar heb ik me erg mee vermaakt (en nog steeds). Het is een mix tussen een rpg en een platform game. Dus springen en lopen, maar ook punten behalen om te 'level-en'. Er zitten ook leuke grapjes in, meerdere malen moest ik erg lachen en kwamen mn ouders kijken wat ik in hemelsnaam aan het doen was :) :)
Heb net een aantal reviews gelezen en hij komt er inderdaad goed uit, daarbij klinkt het verhaal leuk. Eens kijken of hij te bestellen is via de grijze kanalen.
En wat leeftijd betreft, vind ik dat gamen voor mensen van alle leeftijden is. Waarom zou je wanneer je volwassen bent niet meer mogen gamen? Onzin natuurlijk!
Haha, ben het helemaal met je eens maar moet je de mensen om me heen horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Speedy55 schreef op 21 juli 2004 @ 14:01:
[...]

Eventueel Bomberman, dat blijft altijd lachen multiplayer.
bomberman heb ik zo vaak al gespeeld. Dat vind nu echt afgezaagd worden. En het is ook niet bepaald een spel waar ik 40 euro aan uit geef.
Ik denk dat ik mijn eisen te hoog heb gegooid dus ga ik toch maar voor een RPG.

Wil ze eigenlijk alledrie, maar daar heb ik geen geld voor.
Welke van deze drie is nou echt goed?

- Final fantasy tactics
- Fire Emblem
- Mario & Luigi superstar Saga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
i2Paq schreef op 21 juli 2004 @ 14:52:
[...]
Lekker laten gaan, mensen kijken al snel raar. Ik ben 29 en speel dezelfde games als mijn zoontje (5). Pokemon vind ik namelijk een geweldig spel. Ik hoop nog te gamen als ik 60 ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

addictive schreef op 21 juli 2004 @ 12:47:
Volgens mij de n'gamer.

Lieten ze m vallen en was ie meteen naar de kl*te.
Ze waren blij dat ze hun SP er toch maar niet in hadden gedaan :)

Ik heb zelf nu bij de bart smit een opbergzakje gekocht, maar die vind ik ook niet echt wat, is er een met ritsen, en die komen mij te dicht langs de SP, en hij past ook niet echt lekker vind ik....

Dus toch maar op zoek naar een andere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb vorige zomer voor de SP het officiele hoesje gekocht tijdens een actie > was iets van 7.50 eypo voor dat hoesje, een spel (je kon er uit 20 kiezen ofzo) en Nintendo Magazine ofzo. Was best ok-e deal :)
Maar die is gewoon vierkant met een voorflapje met klitteband. SP pas er netjes in en er gaat een spelletje in in een zakje aan de voorkant en ik heb er ook nog een headphone-adapter bijgestopt :) En hij's behoorlijk stevig. Die kan je ook nog overwegen :)

Zijn er hier btw meer mensen die Yu-Gi-Oh! spelletjes op de GBA spelen? :+
Yu-Gi-Oh! World Championship Tournament 2004 is best koel :D
Bijna alle kaarten zitten er in \o/
Jammer dat er geen verhaaltje achter zit, maarja :P Maar het is een stuk goedkoper dan een echt deck samenstellen :) Zelfs al koop je het spel 2 keer (zodat je ook daadwerkelijk met iemand kan duel-en).

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Rakkerzero schreef op 21 juli 2004 @ 15:26:
[...]

....dus ga ik toch maar voor een RPG.

Wil ze eigenlijk alledrie, maar daar heb ik geen geld voor.
Welke van deze drie is nou echt goed?

- Final fantasy tactics
- Fire Emblem
- Mario & Luigi superstar Saga
Ik vond persoonlijk FF:TA echt heeeeeel verslavend, maar na 40 uur spelen wordt het wel enigzins eentonig aangezien je steeds over de kaart loopt en battles doet op net iets andere mapjes, de hoeveelheid aan verschillende classes en wapens e.d. is wel prima waardoor ik het toch nog steeds af en toe even oppak om even een battle te doen.

Mario & Luigi leunt toch ook wel erg naar platform/behendigheid, wel erg leuk maar toch iets minder diep (heb deze btw. nog maar een paar uurtjes gespeelt, dus misschien verandert dat later?)

Fire Emblem heb ik nog niet gespeelt, dus daar heb ik geen mening over; Als je ze nog niet hebt gespeelt kan ik beide Golden Sun's aanraden, mooi verhaal, leuke puzzles; iets meer RPG dan bijv. FF:TA vind ik (waar je toch eigenlijk alleen maar battle na battle doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zijn er hier btw meer mensen die Yu-Gi-Oh! spelletjes op de GBA spelen?
Ik vind Yu-Gi-Oh! Reshef of Destruction wel cool. Is ook best moeilijk.

Nog even over die RPG game:
Ik denk dat ik maar gewoon een paar roms download :X en uitprobeer. Misschien is dat het beste.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 21-07-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
i2Paq schreef op 21 juli 2004 @ 14:52:
[...]

Is er een ander waarvan jij zegt "dat is een goede"?
Ik heb zelf een tasje van Piranha, best fijn, stevig materiaal. Zal binnekort een pic posten.
[...]

Heb net een aantal reviews gelezen en hij komt er inderdaad goed uit, daarbij klinkt het verhaal leuk. Eens kijken of hij te bestellen is via de grijze kanalen.
Ik denk niet dat ik wil weten wat dat 'grijze' circuit inhoud :) Denk aan de forum regels voordat je een OW krijgt (Officiële Waarschuwing)
[...]

Tsja, gewoon je eigen ding doen en die mensen laten lullen! :)

/////////////////////////
philipnorth schreef op 21 juli 2004 @ 15:31:
[...]

Volgens mij de n'gamer.

Lieten ze m vallen en was ie meteen naar de kl*te.
Ze waren blij dat ze hun SP er toch maar niet in hadden gedaan :)
Ja klopt! Was idd de N-Gamer ja :)

/////////////////////////
Pewwy schreef op 21 juli 2004 @ 15:29:
[...]

Lekker laten gaan, mensen kijken al snel raar. Ik ben 29 en speel dezelfde games als mijn zoontje (5). Pokemon vind ik namelijk een geweldig spel. Ik hoop nog te gamen als ik 60 ben ;)
En zo hoort het! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Rakkerzero schreef op 21 juli 2004 @ 23:00:
[...]
Ik vind Yu-Gi-Oh! Reshef of Destruction wel cool. Is ook best moeilijk.
Mjah, die is weer anders, dat is een vervolg op The Sacred Cards, terwijl World Championship Tournament 2004 een vervolg is op The Eternal Duellist Soul en Stairway to the Destined Duel. TSC is ook rondlopen en een verhaaltje, dat hebben TEDS en SttDD niet (meer gericht op duel-en). Maar het schijnt dat het kaartspel niet precies zo is als het IRL-kaartspel bij Reshef en TSC. Weten doe ik het niet, want ik heb beide nog niet gespeeld. Bij TSC werd overigens gezegd dat het spel juist te makkelijk was :P Helaas zijn er nog nauwelijks reviews van Reshef. Speelt het verhaal zich btw af NA het Battle City Toernooi? Enig idee? :)

/edit - Mhm, ik vind net dit :P
WHY did Konami change the rules?
WHY did Konami remove the ability to filter a deck?
WHY did Konami remove win/loss stats?
This version of the game (like Sacred Cards I assume) takes away the compulsive-incentive for building a record, takes away features that make it convenient to build a deck, takes away strategy by changing rules, adds more luck by adding a summon hierarchy which makes super powerful cards worthless, and adds a cheap way of stretching the longevity by requiring a payment to enter a code... AND a payment to buy the card you unlock with the code...

Overall this game is LAME compared to WWE and EDS.
Ik denk dat ik Reshef dan wel even links laat liggen, totdat ik het geprobeerd heb..
Ik denk dat ik maar gewoon een paar roms download :X en uitprobeer. Misschien is dat het beste.
Doe ik ook veel, hoor, 45 eypo ofzo voor een spel vind ik toch wel veel zonder het uit te proberen > eerst downen en bekijken op pc, is het leuk, dan haal ik het spel. Zo ook gedaan met dat Yu-Gi-Oh! spel dus :)

Laatst ook Golden Sun 2 gehaald, maar kheb 1 nog niet eens uit :+ Maarja, heb ik iets te doen in de vakantie :P

Zijn er nog leuke net uitgekomen must-have GBA spelletjes btw? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.comet.co.uk/comet/dyn_imgs/prods/prod_full/900080.jpg
Pic van mijn SP-houder :)

[ Voor 22% gewijzigd door Okyah op 22-07-2004 10:23 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

addictive schreef op 21 juli 2004 @ 23:05:
Ik denk niet dat ik wil weten wat dat 'grijze' circuit inhoud :) Denk aan de forum regels voordat je een OW krijgt (Officiële Waarschuwing)
Haha, nee hoor, niet wat jij denkt. Ik ken iemand die importeerd de spelletjes zelf, scheeld al gauw zo'n € 15,- tot € 20,- per spel. Vroeger noemde men dat "grijze import" B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Okyah schreef op 22 juli 2004 @ 08:15:
[...]

[afbeelding]
Pic van mijn SP-houder :)
Waar heb je die vandaan en wat koste die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, hij kostte mij minder dan hij normaal kost, gekocht bij een gekke actie vorig jaar. Maar tis een officieel Nintendo * hoesje (GSP5) en hij kost bij Dimplus.nl 9.99.
Hij's verkrijgbaar in zwart met grijs en zwart met blauw, is van nylon-achtig spul en heeft een flapje met een stukje klitteband en een voorzakje voor een cartridge. Ik vind het wel handig, al is het maar om m'n SP een beetje te beschermen, maar je kan er niet veel spellen met transporteren ofzo..

*
Mhm, als ik er naar zoek dan lijkt het erop dat die GSP5 niet een officieel nintendo ding is, maar bij die van mij staat er ook nog nintendo op de voorkant en bij deze volgens mij niet. Het design is overigens wel hetzelfde volgens mij..

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Die van mij lijkt daar erg op:

Afbeeldingslocatie: http://www.contactdata.nl/piranha/images/gameboy/softcarrycase.jpg

plaat voor een sp, en 2 spelletjes (wanneer ze niet in een plastic doosje zitten)
hij koste dacht ik 4,95 euro @ Bart Smit

[ Voor 3% gewijzigd door addictive op 06-09-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hij kost bij de dixons 7/8 € voor de officiele
verder hebben ze ook de grotere versie voor 10 € geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

kenny89 schreef op 22 juli 2004 @ 12:44:
hij kost bij de dixons 7/8 € voor de officiele
verder hebben ze ook de grotere versie voor 10 € geloof ik
hhmmm, dixons maar eens checken dan, want degene die ik nu heb is bagger.

Iemand trouwens tips voor waar Golden Sun 1 goedkoop te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ben nog op zoek naar een gba skin.

Deze om precies te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:T4HwDHpEq7oJ:sen.zophar.net/oldnews/images/gba.jpg
Ik vind deze kleur veel vetter dan de paarse die ik nu heb.

Wie weet waar ik die kan kopen?

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 23-07-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op 23 juli 2004 @ 00:05:

Deze om precies te zijn:
[afbeelding]

kijk eens op http://www.lik-sang.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Weet iemand of er ook een Mega Man collectie op de GBA uit komt (of al uit is)?
Ik heb onlangs M&L gekocht en weer helemaal verslingerd aan mijn GBA. Mega Man vind ik koel en voor de Cube is er een collectie uitgekomen. Dat is op zich wel ok maar ik speel liever op de GBA!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Rakkerzero schreef op 23 juli 2004 @ 00:05:

Deze om precies te zijn:
[afbeelding]

dit is niet echt een skin maar een make over ;)
ik zou zelf dit ook heel graag hebben , maar volgens mij kun je hier niet aankomen of je moet het zelf omspuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

kenny89 schreef op 23 juli 2004 @ 10:58:
[...]

dit is niet echt een skin maar een make over ;)
ik zou zelf dit ook heel graag hebben , maar volgens mij kun je hier niet aankomen of je moet het zelf omspuiten
Was dit zelfs niet een prototype van de GBA dat op Spaceworld 2000 getoond werd?

EDIT: Op het scherm van de GBA kun je het spel Yoshi's Story zien, dit was ontwikkeld als een techdemo en is nooit uitgebracht. Nintendo heeft beelden uit het spel gebruikt op alle foto's van de GBA die tijdens Spaceworld 2000 zijn vrijgegeven. Het is dus inderdaad een prototype GBA.

[ Voor 30% gewijzigd door MetroidPrime op 23-07-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
volgens mij wel , er was toen een oranje zilver en een turqoise zilver uitvoering

maar je kunt je gameboy wel modde , via liksang een zilver shell kopen en dan de knopjes zelf spuiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ik had gister een GBA SP gekocht, zwart. Maar die had een witte balk boven, je zag ook dat het scherm iets naar beneden was gezakt.
Dus ik terug, omgeruilt net, maar NU!! is het scherm goed maar de backlight ziet er een stuk slapper uit.. dan me gene met defect.
Verder, als je het backlight aan hebt, zie je beneden wat verticale lijntjes, die zie je ook als je in het backlight kijkt, dus het shaduwt wat over de onderkant, en je ziet een soort regenboog in het scherm die mee beweegt als je het scherm kantelt..
hoort dit? of heb ik nu weer een gare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero schreef op 21 juli 2004 @ 23:00:
[...]

En het is geworden:...... Final Fantasy Tactics
Deze vond als doosje toch het meest interresants/mooist uitzien. Nu nog kijken hoe hij als spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op 24 juli 2004 @ 17:25:
[...]

En het is geworden:...... Final Fantasy Tactics
Deze vond als doosje toch het meest interresants/mooist uitzien. Nu nog kijken hoe hij als spel is.
Ik heb Sword of Mana, dat is ook een leuke rpg! FF Tactics Advance heb ik 1 keertje gespeeld maar vond ik toen al gauw saai worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

addictive schreef op 24 juli 2004 @ 18:37:
[...]

Ik heb Sword of Mana, dat is ook een leuke rpg! FF Tactics Advance heb ik 1 keertje gespeeld maar vond ik toen al gauw saai worden
Ik zocht ook eigenlijk sword of mana. Maar die was helaas uitverkocht bij de plaatselijke intertoys en marskramer (verder geen GBA dealer in de buurt).
Toen heb ik maar FFT genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op 24 juli 2004 @ 18:45:
[...]

Ik zocht ook eigenlijk sword of mana. Maar die was helaas uitverkocht bij de plaatselijke intertoys en marskramer (verder geen GBA dealer in de buurt).
Toen heb ik maar FFT genomen.
ja, das jammer ja. SoM is erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben terug van vakantie maar ben niet veel aan gamen toegekomen dus ik kan thuis weer gewoon verdergaan

ben bezig aan GS2 en CT special forces
allebei zit ik een beetje vast maar dat komt wel goed

in CH geen goedkope en leuke games gevonden, wel goedkope niet leuke en dure wel leuke games... 8)7

Ik wil Shining Soul opzich wel hebben omdat ie lekker is afgeprijsd maar ik heb er nog niet veel reacties over gehoord

is er iemand die 'm heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
CH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH is de afkorting van Zwitserland :+
misschien niet zo duidelijk :P

bij deze B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help !

ik kan niet verder met GS: the Lost Age 8)7

ik zit bij de gondowan cliffs en ik kan niet oversteken...
volgens mij heb je daar frost nodig en die heb ik nog niet...
heb je die al ergens moeten krijgen?

en wat valt er in die grot te doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Er zijn nogal wat buitenlandse aanbieders van GBA spellen op Ebay. De spellen kosten echt helemaal geen ruk. 10-15 euro is best normaal daar. Maar zijn dit nu wel echte spellen en geen illegale?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 30 juli 2004 @ 23:01:
Er zijn nogal wat buitenlandse aanbieders van GBA spellen op Ebay. De spellen kosten echt helemaal geen ruk. 10-15 euro is best normaal daar. Maar zijn dit nu wel echte spellen en geen illegale?
goedkope nieuwe games met foto's erbij met hoesjes die amerikaans zijn (en geen zelfgemaakte foto's zijn maar gewoon jpegs ofzo) zijn 9 van de 10 keer bootlegs, niet kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 09:16:
[...]

goedkope nieuwe games met foto's erbij met hoesjes die amerikaans zijn (en geen zelfgemaakte foto's zijn maar gewoon jpegs ofzo) zijn 9 van de 10 keer bootlegs, niet kopen dus.
Wat is een bootleg?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

zijn kopies die zich voordoen als originelen (met glanzende doosjes enzo)

oftewel illegaal

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 15:33:
Help !

ik kan niet verder met GS: the Lost Age 8)7

ik zit bij de gondowan cliffs en ik kan niet oversteken...
volgens mij heb je daar frost nodig en die heb ik nog niet...
heb je die al ergens moeten krijgen?

en wat valt er in die grot te doen...?
Whoohoo ! ik ben weer verder...

ik keek niet helemaal goed en kon dus allang verder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Hmm, ik ga deze week een SP Nes Classic halen :D. Enige probleem wat ik hier veeeel lees is dat de backlights (of frontlights whatever) enorm verschillen in sterkte???

Ik ga hem bij een vriend in de winkel kopen, en dan gaan we er maar een paar vergelijken met elkaar denk ik. Raar dat het zo vreemd is, dat verschil in sterkte.

Voor alle goede backlighters; het is dus mogelijk om in de avond te gamen in het bed, als alle lichten uit zijn???

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 01 augustus 2004 @ 19:24:
Voor alle goede backlighters; het is dus mogelijk om in de avond te gamen in het bed, als alle lichten uit zijn???
dat doen ze in de reclames wel iig :D

edit: is volgens mij best slecht voor je ogen B)

je hoort idd erg veel over verschil in backlight... maar ook over de kwaliteit van het scherm zelf...

ik zou hem in de winkel goed testen en vergelijken idd want is een beetje balen om daar thuis achter te komen...

is die nes classic nou duurder dan een normale SP?
ik heb 'm nog niet in de winkel zien liggen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Welke RPG?
Breath of Fire (€24,99)
Shining Soul (€29,99)
Geen van beide, Zoek een andere
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=14071&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

vertel ook even waarom de game goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 20:03:
[...]

is die nes classic nou duurder dan een normale SP?
ik heb 'm nog niet in de winkel zien liggen...
nee same price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 20:11:
Poll: Welke RPG?
Breath of Fire (€24,99)
Shining Soul (€29,99)
Geen van beide, Zoek een andere
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

vertel ook even waarom de game goed is
Als je dan een RPG poll maakt, stop er dan meer games in dan deze 2. En als je al een pol maakt en vraagt om ook te vertellen waarom je welke optie kiest, leg dan zelf ook even uit wat je ZELF zou kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 01 augustus 2004 @ 20:17:
[...]

Als je dan een RPG poll maakt, stop er dan meer games in dan deze 2. En als je al een pol maakt en vraagt om ook te vertellen waarom je welke optie kiest, leg dan zelf ook even uit wat je ZELF zou kiezen ;)
ik was van plan waarschijnlijk één van deze 2 te kiezen en ik wil jullie mening weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
meelmark schreef ooit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Eeh, lees het topic eens door? Een aantal pagina's terug zeg ik o.a. dit: Creepy in "Het Grote GBA Topic Deel 3"
Dus: ja, je kan met de GBA SP backlight prima in het donker spelen.
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 20:24:
[...]
ik was van plan waarschijnlijk één van deze 2 te kiezen en ik wil jullie mening weten
Zeg dat dan gewoon i.p.v. er een cheesy poll omheen te plakken :)
Ik zou zelf voor Golden Sun 1 & 2 gaan. Breath of Fire heb ik nog niet gespeeld, shining soul heb ik even gespeeld maar kon me niet zo boeien.

[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 01-08-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Gister had ik hier toch gereageerd?? Waar zijn me postings :P :?
Of wordt ik seniel.

Maar backlight op de SP is vel ZAT om in het pik donker te spelen, zowiezo werkt het backlight beter als het wat donkerder is anders verstoort het je 'natuurlijke' licht en worden de kleuren wat fletser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel de laatste tijd weer op me sp en ik wil een nieuw spel kopen. ik zat te denken aan metroid omdat ik dat op de cube heel vet vond.
maar welke metroid zal ik kopen, zero mission of fusion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 09:00:
ik speel de laatste tijd weer op me sp en ik wil een nieuw spel kopen. ik zat te denken aan metroid omdat ik dat op de cube heel vet vond.
maar welke metroid zal ik kopen, zero mission of fusion?
Het hangt ervan af. Metroid Zero Mission is de beste van de twee Metroids, maar je kan hem de eerste keer al binnen 3 uur uitspelen. Metroid Fusion is dan iets minder goed dan Zero Mission, maar je doet er wel veel langer over, minstens 6 uur de eerste keer. Metroid Zero Mission is op een van de eindbazen na, veel makkelijker dan Metroid Fusion. Zero Mission had van mij wel wat moeilijker gemogen, dan zou het wat langer duren om het uit te spelen.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.