Het Grote GBA Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb net weer een paar reviews gelezen en ik denk dat ik toch eerst maar voor M&L:SS ga,
die lijkt me het meest vernieuwend. Kan ik later altijd nog MA4 halen :)

Hier nog een leuke preview van nog een nieuwere DK: Donkey kong, King Of Swing

Er staat ook een Filmpje

[ Voor 16% gewijzigd door bitpixl op 09-06-2004 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Skillz schreef op 09 juni 2004 @ 09:36:
Ik heb net weer een paar reviews gelezen en ik denk dat ik toch eerst maar voor M&L:SS ga,
die lijkt me het meest vernieuwend. Kan ik later altijd nog MA4 halen :)

Hier nog een leuke preview van nog een nieuwere DK: Donkey kong, King Of Swing

Er staat ook een Filmpje
Ziet er wel cool uit. Ga ik zeker even uitproberen als ie uit is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Heeft iemand hier toevallig ooit gemultiplayerd met Ecks vs Sever of Ecks vs Sever 2? Zoja, waren er veel levels? :)

Shining Soul II ff een stukje 'getest' en misschien is dat wel een aanschaf waard. Doet me denken aan Lineage 2//mmorpgs >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Wekkie op 09-06-2004 15:29 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb sinds gisteravond de GBA SP Silver edition met M&L:SS, wat een kickuh spel is dat, die humor :)

Waarom ben ik nu in godsnaam zo moe? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
is een leuk spel he! Ik heb hem zelf ook, echt grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Skillz schreef op 10 juni 2004 @ 07:40:
Ik heb sinds gisteravond de GBA SP Silver edition met M&L:SS, wat een kickuh spel is dat, die humor :)

Waarom ben ik nu in godsnaam zo moe? ;)
Als je op het moment dat je dit poste nog moest gaan slapen, dan heb ik wel een idee. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Inderdaad, M&L:SS is echt leuk, veel variatie in de game, een leuk verhaal, leuke humor en bovenal een goede gameplay en een spel waar je niet 1,2,3 doorheen bent. Ik speel hem zelf ook en heb er altijd plezier aan, ben nu voor het Yoshi Theater bezig die appels o.i.d. te verzamelen, ik weet niet hoe lang het nu nog duurt voordat ik deze game eens uitgespeeld heb.

Voor degene die er naar op zoek zijn, Bol.com verkoopt nog steeds de eerste Golden Sun. Heb hem daar vorige maand besteld en een week later had ik hem al binnen. Geweldig spel dit, een echte aanrader om ook te kopen.

Binnenkort op vakantie, ik wil nog een tweetal games kopen, ik weet eigenlijk niet zo goed welke. Hou erg veel van RPG's, dus ik koop iig Golden Sun 2 alvast als ik deel 1 uitspeel, denk dat ik dan mijn vakantie wel doorkom. Kan trouwens ook al niet wachten op die nieuwe Zelda voor de GBA!

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
addictive schreef op 04 juni 2004 @ 09:37:
[...]

Maar misschien kun jij me helpen, ik kom namelijk niet verder :( Aan het plafond loopt een soort rails, ik kan springen naar een soort klem, en dan zou ik moeten kunnen bewegen over de rails. Ik heb alles geprobeerd denk ik :) maar het lukt niet :( HELP!!11 :P
vet, jezelf quoten :P Maarre, weet iemand hier de oplossing voor? Ben namelijk nog steeds niet verder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Wekkie schreef op 09 juni 2004 @ 15:28:
Heeft iemand hier toevallig ooit gemultiplayerd met Ecks vs Sever of Ecks vs Sever 2? Zoja, waren er veel levels? :)

Shining Soul II ff een stukje 'getest' en misschien is dat wel een aanschaf waard. Doet me denken aan Lineage 2//mmorpgs >:)
Nog een self quote :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die nieuwe F-Zero voor de GBA (GP Legend) al gespeeld? Ik zat gisteren naar de review van dat spel bij Gamekings te kijken, en ondanks dat zij erg positief waren ben ik nu toch gaan twijfelen of het wel zo'n leuk spel zal zijn.

De ingame beelden die ze toonden leken eerder plaats te vinden op een soort doolhof dan op een racebaan. Heel veel verschillende routes, VEEL sprongen. Nu ook met 29 tegenstanders... ik neem aan dat dat zal betekenen dat de attack-moves uit de N64 en GC-spellen hier ook wel in verwerkt zullen zitten? Ik keek behoorlijk uit naar dit spel in de veronderstelling dat het weer een F-Zero in SNES stijl zou worden... lekkere simpele banen waarin je enige zorg is om de kanten niet te raken zodat je constant op snelheid blijft. Daar draait het F-Zero gevoel om (voor mij toch :)). Ik zit niet echt te wachten op een uitgebreide story-mode en races waarin je voornaamste doel is om alle tegenstanders van de baan te duwen.

Iemand al ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op 11 juni 2004 @ 09:31:
[...]
vet, jezelf quoten :P Maarre, weet iemand hier de oplossing voor? Ben namelijk nog steeds niet verder :'(

Volgens mij moest je dat ding (die klem aan de rails) eerst activeren. De stroom aanzetten zeg maar. Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij zat er daar in de buurt ergens zo'n ding verstopt waar je als een morphball in moet rollen en als je dan een bom dropt wordt je omhoog gelanceerd. Alleen in dit geval wordt je niet gelanceerd maar wordt de stroom aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 13:08:
Heeft iemand die nieuwe F-Zero voor de GBA (GP Legend) al gespeeld? Ik zat gisteren naar de review van dat spel bij Gamekings te kijken, en ondanks dat zij erg positief waren ben ik nu toch gaan twijfelen of het wel zo'n leuk spel zal zijn.

De ingame beelden die ze toonden leken eerder plaats te vinden op een soort doolhof dan op een racebaan. Heel veel verschillende routes, VEEL sprongen. Nu ook met 29 tegenstanders... ik neem aan dat dat zal betekenen dat de attack-moves uit de N64 en GC-spellen hier ook wel in verwerkt zullen zitten? Ik keek behoorlijk uit naar dit spel in de veronderstelling dat het weer een F-Zero in SNES stijl zou worden... lekkere simpele banen waarin je enige zorg is om de kanten niet te raken zodat je constant op snelheid blijft. Daar draait het F-Zero gevoel om (voor mij toch :)). Ik zit niet echt te wachten op een uitgebreide story-mode en races waarin je voornaamste doel is om alle tegenstanders van de baan te duwen.

Iemand al ervaringen?
Ik ben ook nieuwsgierig naar dit spel. Het enige wat ik vaag vindt is dat er zo weinig aandacht aan het spel wordt geschonken en dat is meteen de enige reden dat ik hem nog niet gekocht heb. Ik heb gehoord dat de tracks uit F-Zero voor de SNES allemaal in dit spel verwerkt zijn en dat het gebruikte boostsysteem uit F-Zero GX komt, maar verder heb ik er nog weinig over de gameplay gehoord.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 13 juni 2004 @ 13:25:
[...]

Ik heb gehoord dat de tracks uit F-Zero voor de SNES allemaal in dit spel verwerkt zijn
Oh echt? Dat zou wel cool zijn. Als bonus ergens verstopt zeker? Voor als je alle banen op de hoogste moeilijkheid hebt uitgespeeld.
en dat het gebruikte boostsysteem uit F-Zero GX komt,
Hm... ik hoop dat dat niet waar blijkt te zijn.
Je energiebalk leegvreten voor turboboosts... hmpf. Ik heb het al vanaf F-Zero X een belachelijk systeem gevonden. Gewoon 1 boost per gehaalde lap verdienen vind ik een veel beter systeem :)
maar verder heb ik er nog weinig over de gameplay gehoord.
Ja, de release gaat inderdaad nogal ongemerkt voorbij. Heb nog geen enkele review ervan gevonden op het internet. Terwijl hij volgens nintendo.nl toch al vanaf 4 juni uit is.

Ik hoop in ieder geval dat ze wat aan de controls gedaan hebben t.o.v. Maximum Velocity. Ik heb echt m'n best gedaan, maar dat idee van snel achter elkaar op de B-knop 'tappen' in de bochten blijft vreemd aanvoelen. In combinatie met ook nog een L- of R-knop ingedrukt houden is het zelfs ronduit verwarrend. Jammer, want opzich is het echt een heel goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em nu al een tijdje op mn flashcart staan, en vind em erg leuk. je kan nu dashen zoals in F-zero X, en je boost is ook zoals in F-zero X, ook zijn de maps nu minder rechttoe recht-aan, met veel gekke bochten en splitsingen.

soms ging ik zelfs ineens de geheel verkeerde kant op, zo onduidelijk is het soms, maarja F-zero draait ook een beetje om map verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 19:22
heb em net ff op de pc gespeeld, eerste keer dat ik een F-Zero op de gba speelde en het voelde best goed aan.. besturing is erg lekker, het gaat lekker snel. Alleen ff leren hoe je goed bochten moet nemen :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een online review gevonden. Ook al erg positief maar ja, wel met dit erin:

"In de oude F-Zero kon je met L of R flauwe bochten maken. Nu maak je met L of R bijna haakse bochten. Je schuurt zeg maar over het wegdek heen en kunt daarmee veel makkelijker haakse bochten maken,"

Zo te horen voelt dit spel dus wel heel erg anders aan. Haakse bochten? :/
Klinkt alsof je dan tijdens zulke bochten bijna stil komt te staan.
soms ging ik zelfs ineens de geheel verkeerde kant op, zo onduidelijk is het soms, maarja F-zero draait ook een beetje om map verkennen.
Hm...
Ik denk dat ik maar ga wachten tot ik dit spel een keer goedkoop 2ehands kan krijgen. Ik lees nu toch wel erg veel dingen die me niet bevallen. Misschien maar weer eens gaan oefenen op dat b-knop tappen in Maximum Velocity :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 19:22
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:17:
Toch een online review gevonden. Ook al erg positief maar ja, wel met dit erin:

"In de oude F-Zero kon je met L of R flauwe bochten maken. Nu maak je met L of R bijna haakse bochten. Je schuurt zeg maar over het wegdek heen en kunt daarmee veel makkelijker haakse bochten maken,"

Zo te horen voelt dit spel dus wel heel erg anders aan. Haakse bochten? :/
Klinkt alsof je dan tijdens zulke bochten bijna stil komt te staan.

[...]

Hm...
Ik denk dat ik maar ga wachten tot ik dit spel een keer goedkoop 2ehands kan krijgen. Ik lees nu toch wel erg veel dingen die me niet bevallen. Misschien maar weer eens gaan oefenen op dat b-knop tappen in Maximum Velocity :p
nee geen haakse, althans niet als je verder niet meestuurt.
Controls zijn beetje te vergelijken met de Cube versie.
L en R om te sliden en als je meestuurt kan je idd hele scherpe bochten maken zonder al teveel snelheids verlies.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:54
Ik kon Golden Sun (1) alsmaar niet vinden en heb hem nu uiteindelijk via Ebay gekocht voor erg weinig. Ga er morgenavond waarschijnlijk aan beginnen. I can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 13:12:
[...]

Volgens mij moest je dat ding (die klem aan de rails) eerst activeren. De stroom aanzetten zeg maar. Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij zat er daar in de buurt ergens zo'n ding verstopt waar je als een morphball in moet rollen en als je dan een bom dropt wordt je omhoog gelanceerd. Alleen in dit geval wordt je niet gelanceerd maar wordt de stroom aangezet.
oké, straks zal ik er eens naar kijken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand sonic advance 3 al in de winkles zien liggen ? hij zou deze week uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

/me Rakkerzero heeft een nieuwe verslaving: Mario VS Donkey Kong

Wil eigenlijk ook wel zo'n Mario toy :)

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 14-06-2004 23:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 14 juni 2004 @ 23:24:
/me Rakkerzero heeft een nieuwe verslaving: Mario VS Donkey Kong
Ohjee. Ik heb de voorganger van dat spel, en die is ook al zo verslavend. Echt waar, je kunt gewoon niet "even een leveltje" spelen in dat spel. Elke keer als ik dat van plan was zat ik 4 uur later nog steeds te spelen. Griezelig gewoon. Het komt door de simpelheid van de levels denk ik. Telkens als je begint zie je de deur en de sleutel al op het scherm. Het lijkt zooo dichtbij ;)

Die nieuwe toevoeging van een hele zooi speelgoedpoppetjes door de levels heen moeten leiden lijkt me verschrikkelijk moeilijk... als en wanneer ik dit spel ga kopen voorzie ik weer vele urenlange GBA-sessies.

Ik heb het filmpje op die site bekeken, de graphics zijn erg mooi! Supervloeiende animatie. Maar ik denk dat dat constante ge-WAHOO! en ge-JIPPIE! van mario wel snel op je zenuwen zal gaan werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
voorganger van dat spel?
bedoel je alle ouwe mario's? of de originele donkey kong?

of die ene op de gameboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 15 juni 2004 @ 00:43:
voorganger van dat spel?
bedoel je alle ouwe mario's? of de originele donkey kong?

of die ene op de gameboy!
Ehm? Ik denk "die ene op de gameboy" :p

Spel heet gewoon "Donkey Kong". De eerste 4 levels zijn het klassieke arcade-spel, en daarna komen nog een hele zooi nieuwe levels.

http://planetnintendo.com/nindb/dmg/qd/index.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die nieuwe toevoeging van een hele zooi speelgoedpoppetjes door de levels heen moeten leiden lijkt me verschrikkelijk moeilijk... als en wanneer ik dit spel ga kopen voorzie ik weer vele urenlange GBA-sessies.
Spel is overigens voorlopig alleen Japan te krijgen, maar ik denk dat dit dan wel een titel die het in de rest van de wereld gaat maken.

>:) Eventjes een level of 10 lukt ook al niet. Het zijn er gelijk 20 :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 15 juni 2004 @ 19:22:
[...]

Spel is overigens voorlopig alleen Japan te krijgen, maar ik denk dat dit dan wel een titel die het in de rest van de wereld gaat maken.
Oh echt? Ik dacht dat ie ook al in de USA uit was. Zit er veel tekst in of niet? Als het goed te volgen is wil ik hem eigenlijk ook wel importeren :D
lol
komt me bekend voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rakkerzero schreef op 15 juni 2004 @ 19:22:
[...]

Mario & Donkey Kong is inmiddels al een week of 3 uit in de VS hoor! De Japanse release was vorige week pas, dus het spel was in de VS al eerder uit dan in Japan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MetroidPrime schreef op 15 juni 2004 @ 19:57:
[...]

Mario & Donkey Kong is inmiddels al een week of 3 uit in de VS hoor! De Japanse release was vorige week pas, dus het spel was in de VS al eerder uit dan in Japan.
Oh, dat wist ik nog niet.
Maar heb net het spel weer even gespeeld. Kan er niet vanaf blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik heb vandaag een gameboy advance sp besteld met een EZ-Flash II PowerStar 512Mb flashkit. Maar ik zag dat de Nintendo DS al begin 2005 in Europa uit komt, tot hoe lang zijn ze van plan om games te maken voor de gba? Want dan heb ik nu net een GBA gekocht en worden er dadelijk geen games meer voor gemaakt. :'(

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:49
(jarig!)
Ik heb Mario vs Donkey Kong ook maar eens uitgeprobeerd, en jullie hebben geen woord teveel gezegt het is inderdaad zeer verslavend. Ik ben alweer in wereld 4 level 4.

Echt een aanrader voor iedereen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

victenn schreef op 16 juni 2004 @ 22:31:
Ik heb Mario vs Donkey Kong ook maar eens uitgeprobeerd, en jullie hebben geen woord teveel gezegt het is inderdaad zeer verslavend. Ik ben alweer in wereld 4 level 4.

Echt een aanrader voor iedereen.
Je merkt wel gelijk dat alle oude elementen heel goed of zelfs beter terug zijn. Daarnaast kent mario hele vette moves. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Perfect_Cell schreef op 16 juni 2004 @ 21:50:
Ik heb vandaag een gameboy advance sp besteld met een EZ-Flash II PowerStar 512Mb flashkit. Maar ik zag dat de Nintendo DS al begin 2005 in Europa uit komt, tot hoe lang zijn ze van plan om games te maken voor de gba? Want dan heb ik nu net een GBA gekocht en worden er dadelijk geen games meer voor gemaakt. :'(
Volgens is het de bedoeling van nintendo dat de Nintendo DS iets aparts is en niet de opvolger van de GBA SP. In dat geval blijven ze nog wel games maken voor de GBA SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Misschien is het niet helemaal gepast om het te vragen in dit topic, maar klopt het dat er homebrew snes ports zijn naar de gba? Het lijkt me we leuk om chrono trigger op reis te kunnen spelen :)

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Aan de flashkit te zien ben je ook niet van plan veel games te gaan kopen voor begin 2005 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Perfect_Cell schreef op 17 juni 2004 @ 13:20:
Misschien is het niet helemaal gepast om het te vragen in dit topic, maar klopt het dat er homebrew snes ports zijn naar de gba? Het lijkt me we leuk om chrono trigger op reis te kunnen spelen :)
Er is een SNES-emulator voor de GBA, Chrono Trigger wordt alleen nog niet ondersteund en het is nog maar de vraag of deze ooit ondersteund zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Waar kan je zo'n flash ding kopen en wat kost dat? Alvast beankt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

add me ff op msn, stefkuijpers[at]hotmail[punt]com.
Ik kan je wel helpen aan een flashcard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op 18 juni 2004 @ 15:09:
[...]

Waar kan je zo'n flash ding kopen en wat kost dat? Alvast beankt >:)
http://www.psxshop.com/in...5712e8d0a927fa989a4f9ceb2

Alstublieft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect_Cell schreef op 17 juni 2004 @ 13:20:
Chrono Trigger is er nog niet, maar er al veel andere andere homebrew ports.

Er is een ander topic voor vragen over homebrew GBA software en flash Carts:
Het GBA "backup tools" topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand weleens gehoord van een GBA-spel Kirby - Red Diamond?

Het wordt te koop aangeboden op marktplaats...

http://www.marktplaats.nl...arktplaats.nl/plaats.php3

Maar ik heb er nog nooit van gehoord. Staat ook nergens vermeld. Op IGN niet, gamefaqs niet, gamespot niet. Zelfs op de officiele nintendo-site kan ik er niks over vinden. Het is dat er bij die advertentie ook een foto staat anders zou ik het niet geloven. Ik weet dat er een nieuwe Kirby in de maak is die The Amazing Mirror heet. Maar dit ziet eruit als totaal iets anders. Zal het echt een platform-spelletje zijn of een spin-off puzzle-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 13:19:
Iemand weleens gehoord van een GBA-spel Kirby - Red Diamond?

Het wordt te koop aangeboden op marktplaats...

http://www.marktplaats.nl...arktplaats.nl/plaats.php3

Maar ik heb er nog nooit van gehoord. Staat ook nergens vermeld. Op IGN niet, gamefaqs niet, gamespot niet. Zelfs op de officiele nintendo-site kan ik er niks over vinden. Het is dat er bij die advertentie ook een foto staat anders zou ik het niet geloven. Ik weet dat er een nieuwe Kirby in de maak is die The Amazing Mirror heet. Maar dit ziet eruit als totaal iets anders. Zal het echt een platform-spelletje zijn of een spin-off puzzle-game?
Heb even een mailtje gestuurd naar die persoon met de vraag of hij wat screenshots wil sturen.
Zodra ik ze heb zal ik ze posten.

Kunnen we zien of ie fake is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 19 juni 2004 @ 13:29:
[...]
Kunnen we zien of ie fake is of niet.
Kirby Red Diamond lijkt wel te bestaan:
http://forums.nintendo.co...=gb_disc&message.id=75584

Kirby red diamond and shining soul 2...kirby was my brother's idea though...it kinda bores me. But ss2 is a really good game, though I'm not finished with it yet...

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...594&rd=1#ebayphotohosting
Afbeeldingslocatie: http://i14.ebayimg.com/01/i/01/df/da/37_1_b.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Wij gaan bijna op vakantie en zoeken een goede game voor op de GBA. Het moet lekker te spelen zijn en niet de heletijd hetzelfde. We houden van games zoals mario maar onze keuze is beperkt omdat we hier maar 1 winkel hebben die ze verkoopt. Mischien kan iemand voor ons een lijstje maken van 5 gave games die leuk te spelen zijn als je op vakantie gaat en het regend ofzo.

Sorry dat ik het zo vraag maar we zijn HELEMAAL niet op de hoogte van GBA games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ Bjk
Ik zou even op Nedgame kijken.
Staan vrijwel alle spellen die hier europa aan GBA games te krijgen zijn op de site.

Verder vallen spellen als Crash Bandicoot, Spyro the dragon, Wario land 4, Donkey Kong, Banjo Kazooie denk ik wel in jouw rijtje.

[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 02-07-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op 02 juli 2004 @ 12:24:
Wij gaan bijna op vakantie en zoeken een goede game voor op de GBA. Het moet lekker te spelen zijn en niet de heletijd hetzelfde. We houden van games zoals mario maar onze keuze is beperkt omdat we hier maar 1 winkel hebben die ze verkoopt.
En heb je alle Mario-spellen dan al? Anders lijkt het me simpel ;)

Super Mario World: Super Mario Advance 2
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3
Super Mario Advance
Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4

Allemaal klassiekers. Met één van die spellen heb je zeker geen miskoop.

Niet zoals Mario, maar wel heel verslavend en leuk (heb nog nooit van iemand gehoord dat ie het niet leuk vond :))

The Legend Of Zelda - A Link to the Past

De Donkey Kong Country serie (deel 1 en 2 zijn inmiddels verkrijgbaar voor de GBA) vinden veel mensen ook heel leuk. En ze lijken best wel op de Mario-spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Erg bedankt mensen !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemad of er ee Rayman deel 2 bestaat voor de GBA?

Ik heb zelf deel 1: vond het best te moeite waard, ziet er erg goed uit, leuke levels, alleen de kooien zoeken aan het eind heb ik overgeslagen en gecheat om de eindbaas te verslaan...

Deel 3 is nu flink afgeprijsd

is het de moeite waard of is ie daarom zo afgeprijsd?

weet iemand ook of er nog meer delen komen van Golden Sun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario vs. Donkey Kong is idd wel leuk spel
humor, leuke moves, mooie graphics
alleen tot nu toe (begin 2e wereld) gewoon erg korte leveltjes maar kan me voorstellen dat t later uitdagender word ;)

ik ga over een dikke week naar amerika toe; zullen games die ik daar evt. koop werken op me in nl gekochte GBA? dacht van wel maar wil t wel ff zeker weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 20:10:
zullen games die ik daar evt. koop werken op me in nl gekochte GBA? dacht van wel maar wil t wel ff zeker weten ;)
Ja, dat werkt allemaal probleemloos :) Alle gameboys zijn regiovrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie de beste RPG van het moment?

Ik kocht Golden Sun omdat ie speciaal voor de GBA is gemaakt... Ik houd niet zo van die games die aagepast zijn voor de GBA, omdat er dan altijd zoveel beperkingen zijn
maar misschien komen daar ook af en toe hele goede games van... (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:45
Kirby Red Diamond blijkt toch niet echt te zijn:
Caution! Do not buy this game!
Hi everybody a quick update to say do not buy this so-called game called, Kirby: Red Diamond. It is another one of the resent E-Bay and Yahoo scams.
The scary thing is though, this game looks real. They obviously spent a lot of time trying to sucker you out of your credit card details. Anyhoo, here's a picture.
Nintendo Info Site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb hier overigens een screen van de achterkant van een mogelijk doosje van Kirby: Red Diamond.

Afbeeldingslocatie: http://www33.brinkster.com/rakkerzero/kirbyrd2.jpg

Ook op de Nintendo info site te vinden:
Kirby and the Amazing Mirror preview (GBA)
When this is released in October, it will be Kirby’s second outing on the Gameboy Advance
Het dus gewoon een fake, maar compliment voor degene die dit zo real-looking heeft gemaakt.

[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 03-07-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met games kopen in andere landen (binnen Europa)
Zijn er misschien landen die over het algemeen goedkoper zijn? of moet je geluk hebben en de juiste winkel vinden?

vertalen ze de games ook allemaal of kun je ze redelijk overal in't engels treffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De meeste spellen hebben over het algemeen Engels. Soms, wat steeds vaker voorkomt, hebben de spellen multi-language, Engels + Duits + Frans (+ Italiaans + Spaans + Nederlands). Tussen de haakjes komt minder vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 03 juli 2004 @ 18:00:
Ik heb hier overigens een screen van de achterkant van een mogelijk doosje van Kirby: Red Diamond.

[afbeelding]
ziet er toch best geloofwaardig uit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 03 juli 2004 @ 18:06:
De meeste spellen hebben over het algemeen Engels. Soms, wat steeds vaker voorkomt, hebben de spellen multi-language, Engels + Duits + Frans (+ Italiaans + Spaans + Nederlands). Tussen de haakjes komt minder vaak voor.
maar dat zie je ook niet altijd van te voren of wel?

volgens mij staat het er niet bij op het doosje van Rayman...
en ik denk niet dat ze het in de winkel altijd zullen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 18:07:
[...]

ziet er toch best geloofwaardig uit... :/
Ja, ik wilde net hetzelfde zeggen. Iemand heeft een hoop moeite gedaan (hoewel in die tekst wel staat dat 4 spelers kunnen linken als ze allevier een cassette van "Kirby - Nightmare in Dreamland" hebben. Die tekst zal dan wel gewoon van de US-versie van het nightmare in dreamland doosje komen.

Maar is dat hele plaatje dan fake? Of zal het spel wel bestaan maar een imitatiegame uit Hong Kong zijn bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Caution! Do not buy this game!
Hi everybody a quick update to say do not buy this so-called game called, Kirby: Red Diamond. It is another one of the resent E-Bay and Yahoo scams.
The scary thing is though, this game looks real. They obviously spent a lot of time trying to sucker you out of your credit card details.
BRON: http://ninfosite.webcindario.com/index2.php

Nou ziet die bron er ook weer niet heel betrouwbaar uit maarja :P

[ Voor 9% gewijzigd door Willybubba op 03-07-2004 18:23 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Willybubba schreef op 03 juli 2004 @ 18:22:
[...]

BRON: http://ninfosite.webcindario.com/index2.php

Nou ziet die bron er ook weer niet heel betrouwbaar uit maarja :P
Klinkt als: Hey eh, dat spel moet je niet kopen!

Heb overigens die persoon (die het spel op marktplaats heeft gezet) een mailtje gestuurd om te zeggen dat ie fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft Shining Soul gespeeld? Wat vind/vond je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Shining Soul moet ik ook nog steeds spelen dus als iemand kan vertellen of het de moeite waard is. zou dat fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en Sword of Mana ?

Shining Soul is nu voor €29.99
is wel een redelijk prijsje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.futurezone.nl/images/packshots/080555.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/images/3/9/RAYMAN3GBA.JPG

Iemand anders nog een versie :?

Ik heb nog steeds nergens Rayman 2 gezien... zou die gewoon niet bestaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero schreef op 03 juli 2004 @ 18:45:
Heb overigens die persoon (die het spel op marktplaats heeft gezet) een mailtje gestuurd om te zeggen dat ie fake is.
heb mailtje terug.

Die persoon beweert dat het Kirby: Red diamond een remake is van een GBC kirby en dat het wel officieel van nintendo is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 05 juli 2004 @ 08:31:
[...]

heb mailtje terug.

Die persoon beweert dat het Kirby: Red diamond een remake is van een GBC kirby en dat het wel officieel van nintendo is. :?
hij woont zeker niet in de buurt? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier mensen die overstappen op de Nintendo DS zodra die uitkomt?
of blijven er hier allemaal trouwe GBA'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik blijf bij de gba voor de 2d games, als ik wil 3d gamen speel ik wel op mijn ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:41:
zijn er hier mensen die overstappen op de Nintendo DS zodra die uitkomt?
of blijven er hier allemaal trouwe GBA'ers?
IK verkoop mijn GBA bij de release (of net ervoor als niemand er nog van gehoord heeft). Dan koop ik een NDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 05 juli 2004 @ 15:32:
[...]

IK verkoop mijn GBA bij de release (of net ervoor als niemand er nog van gehoord heeft). Dan koop ik een NDS
Same here, de Ds kan gewoon gba games afspelen dus de GBA SP gaat een maandje ofzo ervoor lekker de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:21:
[...]
hij woont zeker niet in de buurt? B)
geen idee.
Maar ik mail diegene iig niet meer. Hij werd een beetje pissig op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

De DS is wat groter dan de GBASP, dus die blijf ik houden nadat ik de NDS gekocht heb. De SP gebruik ik dan als ik ergens heen ga en ik neem alleen GBA spellen mee. Als ik ook DS spellen meeneem neem ik alleen de NDS mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet...

ik bekijk eerst eens ff die DS en daarna zie ik wel...
ik ga iig niet meer een SP kopen en mn GBA verkopen want ik kan het hier wel mee uithouden aangezien er toch weer nieuwe komen...

Ik heb nu iig mn vakantie games gekocht:

Golden Sun: The Lost Age

CT Special Forces

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Is CT Special Forces een beetje leuke game? Het is toch een soort van metal slug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect_Cell schreef op 05 juli 2004 @ 17:48:
Is CT Special Forces een beetje leuke game? Het is toch een soort van metal slug?
weet ik niet... ik heb 'm net
het ziet er leuk uit en je kan er veel mee...

ik heb er goede reacties over gehoord en hij is niet duur dus ik dacht wel dat het het proberen waard zou zijn

als ik wat meer gespeeld heb zal ik het zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je je gegevens van Golden Sun overzet naar The Lost Age?

Er staat in het boekje dat dat ook met 1 GBA kan

druk bij de titelscherm de R knop + rechts in en vervolgens op start

daarna zou de optie SEND moeten verschijnen maar die zie ik niet

in het zelfde boekje staat bij de engelse handleiding

Druk R + links en vervolgens op start...

Ik heb beide geprobeer maar allebei werkt het niet...

weet iemand hoe het wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
Ik koop de DS en de GBA2 allebei. Maar Ik kijk wel meer uit naar de GBA2 dan naar de DS. Ik hoop dat de GBA2 een soort van SSBM style heeft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Waarom is de ds eigenlijk geen opvolger van de gba? En wat gaat er zoveel beter worden aan de gba2 dan de ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
Over de GBA2 is nog niet zoveel bekend, behalve dat hij aangekondigd is. Ik hoop dat de DS voor 3d games gebruikt gaat worden en de GBA2 voor 2d.

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=13345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Perfect_Cell schreef op 05 juli 2004 @ 19:11:
Waarom is de ds eigenlijk geen opvolger van de gba? En wat gaat er zoveel beter worden aan de gba2 dan de ds?
De NDS gaat volgens Iwata een revolutionaire nieuwe handheld worden, dankzij de online ondersteuning, de twee schermen, de microfoon en de touchscreen. De opvolger van de GBA(volgens de geruchten de Game Boy Evolution) zal waarschijnlijk een GBA worden met betere graphics enz. Niet echt iets wereldschokkends dus. Ik denk eigenlijk dat Nintendo alleen de Game Boy Evolution achter de hand houdt mocht de NDS niet zo goed verkopen als verwacht. Dan wordt de NDS van de markt gehaald en komt er de GBE. Mocht de NDS het wel goed doen, dan zullen we waarschijnlijk nooit de GBE te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:55:
Kan iemand mij vertellen hoe je je gegevens van Golden Sun overzet naar The Lost Age?

Er staat in het boekje dat dat ook met 1 GBA kan

druk bij de titelscherm de R knop + rechts in en vervolgens op start

daarna zou de optie SEND moeten verschijnen maar die zie ik niet

in het zelfde boekje staat bij de engelse handleiding

Druk R + links en vervolgens op start...

Ik heb beide geprobeer maar allebei werkt het niet...

weet iemand hoe het wel moet?
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 05 juli 2004 @ 16:47:

geen idee.
Ik heb vorige week de gok genomen en het bij hem besteld. Ik zal jullie op de hoogte houden wat het nu precies voor spel is. Overigens, die verkoper reageert nog steeds op al mijn mailtjes (en blijft vriendelijk) terwijl hij het geld ondertussen al ontvangen moet hebben. Dus ik denk in ieder geval niet dat hij de boel voor de gek houdt.

Nadat er hier werd gewezen op die site waar staat dat het spel niet bestaat heb ik hem ook gevraagd hoe dat dan zat. En bij bezweert me dat het spel echt bestaat, en dat ik het zelf zal zien zodra het bij me bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat moet je met een password doen, hoe is te vinden met google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:58:
[...]

Dat moet je met een password doen, hoe is te vinden met google
Dat staat in het boekje ja dat het met een password moet...

maar ik krijg die Send optie niet in mn scherm...

Beide methodes die in het boekje staan zijn dus fout

ik zocht op internet en kwam verschillende tegen

dit is de juiste:

L + R + left + B in het zwarte scherm + logo in Golden Sun

best maf dat het gewoon fout staat in het boekje 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

iemand hier al f-zero gp legends gespeeld?

master spelletje en ik ben weer helemaal in to the gba :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 06 juli 2004 @ 10:53:
ik ben weer helemaal in to the gba :)
Hier nog één 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero schreef op 05 juli 2004 @ 16:47:
[...]

geen idee.
Weer een mailtje terug.
Hij beweert dat het een Kirby red diamond uit 1993 van HAL LABORATORY INC is.
Nu weet ik hetr ook niet meer :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
lol het is een gba spel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Edit:
Sorry dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Kid Buu op 06-07-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

ps de nieuwe kirby is ook dreamy :)

leuke game hoor

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:36
Heeft iemand nog een aanrader voor een goede shoot-'m-up? Daarmee bedoel ik dus van die oldschool games zoals R-type en Gradius.

Binnenkort op vakantie en ik zoek nog een leuk spel. Niet te diepgaand, gewoon lekkere actie.
op reviews via google kom ik alleen maar op spellen uit met een slechte beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het enige spel dat ik kan verzinnen die een shoot-m-up is, is Iridion 3d.
Die lijkt het sort spellen dat jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Vandaag mijn Classic GBA SP binnen die een collega heeft meegenomen uit de states (€80) :) Ding ziet er echt goed uit. Nu nog kijken hoe hij speelt, maar dat zal geen al te groot probleem zijn :)

Ik ben weer helemaal into retro, zeker als ik naar het apparaat kijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

80 euro voor een sp is best goedkoop, en dan te bedenken dat ik een tribal heb gekocht voor 135 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mooier dan zo'n tribal:

Afbeeldingslocatie: http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/8/0,1311,i=81104,00.jpg
Banana SP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Dan geef ik toch de voorkeur aan een tribal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat zit er nu nog niet op een gba? je hebt tegenwoordig zoveel kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik vind het op zich wel leuk al die verschillende kleuren, voor elk wat wils :)

Heeft iemand trouwens al DBZ: Supersonic Warriors gespeeld? Ik vond het wel een aardig spel, alleen je hebt geen echte special movies zoals bijv. in een Street Fighter. Elke character heeft zijn eigen superaanval en een punch/kick knop en dat is het.

De story modes zijn wel leuk, ik geloof dat er in totaal zo'n 15 zijn en ze lopen anders af dan in de serie wanneer je met de bad guys speelt.

Alleen heb ik wel het gevoel dat elke battle hetzelfde wordt, maar dan met een andere superaanval telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ik vandaag ineens een brief uit Thailand in m'n brievenbus. Ik snapte er niks van, er is helemaal niks onderweg naar mij uit Thailand voor zover ik weet. Dus ik heel nieuwsgierig de envelop openscheuren... en daar zat in... jaja... Kirby - Red Diamond! Hiermee kunnen we dus alle speculaties achter ons laten, het spel bestaat wel degelijk.

Of nou ja... "bestaat" is misschien een te groot woord :P

Het is absoluut geen officieel Nintendo-product. Dat zie je al meteen aan het doosje dat zo te zien met een soort van kleurenprinter op slap karton is gedrukt. Het voelt absoluut niet aan zoals een echte GBA-verpakking. De (gefotokopieerde) "instruction booklet" bevat allemaal plaatjes en screenshots uit "Nightmare in Dreamland". (de recente remake van Kirby's nes-spel). Inclusief een (vrij negatieve 8)7 ) recensie van dat spel. De cartridge zelf voelt heel licht en met rafelige randjes. Goedkoop plastic denk ik? Er zit ook geen schroefje in zoals bij andere GBA-cartridges, het is gewoon aan elkaar gelijmd. En er staat ook op dat het van "Nintondo" afkomstig is :p

Als je het spelletje dan vervolgens opstart krijg je eerst een scherm te zien met een plaatje van Kirby waar bij staat: "Red Diamond - Kibby'sstar". Dan druk je op start en komt er een volgend plaatje waarop een echt ongelooflijk slecht lijkende Kirby te zien is. Echt alsof een peuter met MSpaint aan de slag is gegaan. Druk je nog een keer op start, dan begint het spel pas echt, en blijkt het een rechtstreekse port van Kirby's NES-spel te zijn. NIET de GBA-remake, maar echt het NES-spel, met 8bit graphics (inclusief slowdown en sprite-flicker) en 8bit geluid.

Onze vriend van Marktplaats is dus alleen maar een tussenhandelaar van een piraat uit thailand. Opzich wel jammer dat het alleen maar een port is. Ik had het leuker gevonden als het Adventure Island was geweest met Kirby-sprites ofzoiets ;) Die verkoper heeft gezegd dat ik m'n geld terug kan krijgen als ik niet tevreden ben. Maar ik denk dat ik hem toch maar gewoon bewaar, vind het wel grappig om te hebben als curiositeit :p. Bovendien heb ik het NES-spel nog nooit gehad. Met de gameboyplayer en digitale Hori-controller komt dit aardig dicht in de buurt. :)

Edit:
Hm, nu ik het op de GBplayer heb gezien is het eigenlijk ook nog een vrij slechte port. Graphics zijn een beetje schokkerig en zien er gecomprimeerd uit. Maar ik ben erachter gekomen dat je door L+R in te drukken een menu krijgt waarin je ook kunt kiezen voor een "UNSCALED" display... dan ziet het er wel mooi uit, maar past niet alles op het scherm :p

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

doh dat klinkt wel erg als de standaard nes-emulator die bij pogoshell zit (zo'n shell voor een flashcard), die hebben ze dan gewoon op een cartridge geprogrammeerd :)

kijk maar uit want ik heb slechte ervaringen met nep-cartriges en savegames, ik raak zelf wel 's savegames kwijt

trouwens niet dat je die bij Kirby zo hard nodig hebt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Digital-DNA op 10-07-2004 00:39 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

zijn er al pics bekend van GBA 2 of niet?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.