Ja, ik! Ik heb hem gister gekocht. Dus als ik wat verder ben, laat ik het wel weten.JeroenB schreef op 24 maart 2004 @ 12:58:
Is iemand Sword of Mana aan het spelen? Ik lees er zowel goede als slechte dingen over, dus ik twijfel nog. Aan de andere kant duurt Fire Emblem nog erg lang, misschien moet ik die dan maar bestellen. Of desnoods toch dan maar aan de Golden Sun 1/2
Ik heb Metroid: Zero Mission ontdekt. Echt een gaaf spel.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Nope, hijs volgens mij zelfs nog niet uitgebracht. De enigste Dungeons and Dragons spel dat je kan kopen is Eye of the Beholder. EotB is een grappig spel voor DnD liefhebbers, alleen voor de echte fans.mca2 schreef op 25 maart 2004 @ 00:44:
Even tussen door, heeft iemand Baldurs Gate al gespeeld op de GBA? Of sterker nog, heeft iemand heb ueberhaupt al in de winkels gezien?
Edit: Metroid Zero Mission is te kort. En het einde viel me eigenlijk ook tegen. Overal werd verteld dat de link tussen Metroid en Metroid Prime eindelijk boven water kwam. Ik merkte er geen ene drol van en het was gewoon te kort. Ok, het is metroid dus het is heerlijk om te spelen. Maar hij viel gewoon een klein beetje tegen.
Metroid Fusion daar in tegen, het verhaal is niet denderend maar de omgeving is gewoon geweldig. Ook te kort (in vergelijking met Super Metroid) maar ik heb me er zeer mee vermaakt. Beide zijn het top metroid spelen maar toch missen ze nog dingen.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 10:55 ]
Graag! Ik lees er namelijk nogal uiteenlopende meningen over. Voornamelijk zeggen veel mensen die het niet zo goed vinden dat het een stuk minder is dan Secret of Mana, maar opzich zegt dat niets over hoe het spel op zichzelf is (iets kan minder zijn dan een fenomenaal spel en toch erg goed zijn).addictive schreef op 20 april 2004 @ 10:26:
Ja, ik! Ik heb hem gister gekocht. Dus als ik wat verder ben, laat ik het wel weten.
Kheb hem vanmorgen in de trein voor het eerst opgestart.JeroenB schreef op 20 april 2004 @ 11:21:
[...]
Graag! Ik lees er namelijk nogal uiteenlopende meningen over. Voornamelijk zeggen veel mensen die het niet zo goed vinden dat het een stuk minder is dan Secret of Mana, maar opzich zegt dat niets over hoe het spel op zichzelf is (iets kan minder zijn dan een fenomenaal spel en toch erg goed zijn).
Is wel een leuk begin in een bekende wereld
Denk tot nu toe wel dat een minder goed spel is dan SoM, maar wat wil je ook, dat was een van de beste spellen die is uitgebracht (naar mijn mening). Maar kheb nu nog maar 41 mins gespeeld, dus eigenlijk alleen de intro meegemaakt.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
ik heb nu een klein urtje gespeeld. Ik heb SoM nooit gespeeld, maar vind het tot nu toe wel leuk. Alhoewel ik Golden Sun leuker vind.Freezer schreef op 20 april 2004 @ 11:58:
[...]
Kheb hem vanmorgen in de trein voor het eerst opgestart.
Is wel een leuk begin in een bekende wereld(als je SoM hebt gespeeld that is)
Denk tot nu toe wel dat een minder goed spel is dan SoM, maar wat wil je ook, dat was een van de beste spellen die is uitgebracht (naar mijn mening). Maar kheb nu nog maar 41 mins gespeeld, dus eigenlijk alleen de intro meegemaakt.
Jullie horen nog van me
Mensen ik heb een vraagje over de GBA SP.
Ik heb er net 1 gehaalt en het is een zeer leuk ding alleen heb ik een probleem (misschien).
Kan het kloppen dat als de batterij bijna op is dat dan het geluid weg gaat vallen etc? Ik had hem niet opgeladen en begon zo effe te spelen maar telkens valt het geluid weg als ik op knopjes druk. Dit komt waarschijnlijk door een te zwakke batterij (zit nu in de oplader) of is het een ander probleem?
Ik heb er net 1 gehaalt en het is een zeer leuk ding alleen heb ik een probleem (misschien).
Kan het kloppen dat als de batterij bijna op is dat dan het geluid weg gaat vallen etc? Ik had hem niet opgeladen en begon zo effe te spelen maar telkens valt het geluid weg als ik op knopjes druk. Dit komt waarschijnlijk door een te zwakke batterij (zit nu in de oplader) of is het een ander probleem?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
ik was een beetje aan het rondsurfen en toen kwam ik een afterburner voor de gba tegen. Nu ben ik wel geintresseerd in zo'n ding, maar ik zie hem nergens tekoop staan. weet iemand hoe/wat/waarom ....??
wel zag ik hem ergens op een duitse site, maar daar kost hij 70 euro.
Verwijderd
www.lik-sang.com ding kost je 3 tientjesVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 19:51:
ik was een beetje aan het rondsurfen en toen kwam ik een afterburner voor de gba tegen. Nu ben ik wel geintresseerd in zo'n ding, maar ik zie hem nergens tekoop staan. weet iemand hoe/wat/waarom ....??
het lijkt me erg sterk, zoniet onmogelijk, dat het komt door een zwakke batterij. Zelf heb ik er ook geen last van. Denk dat je ff terug moet naar de winkel en je probleem moet voorleggen. Ze zijn dan verplicht je bga sp te vervangen door een goed werkend exemplaar.schnumi schreef op 24 april 2004 @ 11:56:
Mensen ik heb een vraagje over de GBA SP.
Ben idd gisteren terug gegaan en heb een nieuwe meegekregen en die werkt perfect.
Echt een superapparaat zeg, heb toenet 2 uur achter mekaar mario & luigi superstar zitten spelen echt lachen.
Nu nog golden sun, zelda en advance wars erbij halen en ik kom de vakantie wel door.
Echt een superapparaat zeg, heb toenet 2 uur achter mekaar mario & luigi superstar zitten spelen echt lachen.
Nu nog golden sun, zelda en advance wars erbij halen en ik kom de vakantie wel door.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik zei het tochschnumi schreef op 25 april 2004 @ 11:10:
Ben idd gisteren terug gegaan en heb een nieuwe meegekregen en die werkt perfect.![]()
Echt een superapparaat zeg, heb toenet 2 uur achter mekaar mario & luigi superstar zitten spelen echt lachen.![]()
de mensen achter afterburner zijn er mee gekapt dus de productie is gestopt
maar als je nog een afterburner wil kopen kijk dan maar op www.gbashop.nl
dat is een nederlandse online winkel gevestigt in tilburg ( NB)
Verwijderd
Het is toch onzinnig om nog geld te stoppen in een afterburner?kenny89 schreef op 27 april 2004 @ 19:52:
de mensen achter afterburner zijn er mee gekapt dus de productie is gestopt
Verkoop je oude GBA, leg er wat bij en koop een GBA SP, vaak ben je nog goedkoper uit ook!
Een GBA is mooier, kleiner, gaat langer op batterijen en heeft een beter beeld dan de afterburner. Ook loop je nog het risico dat je de GBA sloopt bij het inbouwen.
Als die afterburner nou 5 euro was, dan was het de moeite waard om te proberen. Maar anders

Ja, van het weekend ga ik'em halen denk ik. Ik wilde eigenlijk eerst nog Golden Sun spelen, maar overal verkopen ze alleen nog deel 2, terwijl ik eerst deel 1 zou willen spelen. Dus dan maar Sword of Mana eerst, hopen dat ik daar doorheen kom voordat Fire Emblem uitkomt (pff, zwaar zeg, het leven van een GBA'eraddictive schreef op 27 april 2004 @ 19:19:
dus je gaat hem ook kopen?
Golden Sun 1 is ook super! Heb ik geleend van m'n neefje, echt mooi gemaakt!JeroenB schreef op 27 april 2004 @ 22:00:
[...]
Ja, van het weekend ga ik'em halen denk ik. Ik wilde eigenlijk eerst nog Golden Sun spelen, maar overal verkopen ze alleen nog deel 2, terwijl ik eerst deel 1 zou willen spelen. Dus dan maar Sword of Mana eerst, hopen dat ik daar doorheen kom voordat Fire Emblem uitkomt (pff, zwaar zeg, het leven van een GBA'er)
Het is echt aan te raden GS1 eerst te spelen. Al is het niet voor het overzetten van stats, items en Djinns dan is het wel voor het verhaalJeroenB schreef op 27 april 2004 @ 22:00:
[...]
Ja, van het weekend ga ik'em halen denk ik. Ik wilde eigenlijk eerst nog Golden Sun spelen, maar overal verkopen ze alleen nog deel 2, terwijl ik eerst deel 1 zou willen spelen. Dus dan maar Sword of Mana eerst, hopen dat ik daar doorheen kom voordat Fire Emblem uitkomt (pff, zwaar zeg, het leven van een GBA'er)
Bier, Whiskey en Metal!!
dat wild hij ook gaan doen, maar hij zegt dat alleen GS2 nog verkocht word. Daarom koopt hij eerst SoM. Lezen is ook een vak....Lord_Mithril schreef op 27 april 2004 @ 22:11:
[...]
Het is echt aan te raden GS1 eerst te spelen. Al is het niet voor het overzetten van stats, items en Djinns dan is het wel voor het verhaal
Volgens mij wilde Lord_Mithril voornamelijk beamen wat ik zei in plaats van dat hij dacht me ander advies te geven.
Maar in ieder geval allebei bedankt voor de tip dat dit een goed plan is
Wel vreemd vind ik dat GS1 ook op veel plaatsen helemaal niet meer wordt genoemd: play.com bijv. heeft hem helemaal niet meer in de catalogus staan, ook niet bij "out of stock" ofzo. Volgens mij is'ie inmiddels echt "out-of-print"
Maar in ieder geval allebei bedankt voor de tip dat dit een goed plan is
JupJeroenB schreef op 28 april 2004 @ 00:23:
Volgens mij wilde Lord_Mithril voornamelijk beamen wat ik zei in plaats van dat hij dacht me ander advies te geven.
Maar in ieder geval allebei bedankt voor de tip dat dit een goed plan isWel vreemd vind ik dat GS1 ook op veel plaatsen helemaal niet meer wordt genoemd: play.com bijv. heeft hem helemaal niet meer in de catalogus staan, ook niet bij "out of stock" ofzo. Volgens mij is'ie inmiddels echt "out-of-print"
vanwege het zinnetje "Ik wilde eigenlijk eerst nog Golden Sun spelen" dat 'wilde' vond ik te eng staan
Fire Emblem is trouwens ook erg leuk, SoM moet ik nog ff zoeken maar al wel gezien dat dat geen turnbased fighting heeft (vind ik wat minder.. turnbased owned)
Bier, Whiskey en Metal!!
Turnbased is erg gaaf ja. Inmiddels heb ik trouwens 187 missies compleet met FFTA en vind het eigenlijk wel leuk genoeg om stug nog een tijdje door te spelenLord_Mithril schreef op 28 april 2004 @ 00:36:
Fire Emblem is trouwens ook erg leuk, SoM moet ik nog ff zoeken maar al wel gezien dat dat geen turnbased fighting heeft (vind ik wat minder.. turnbased owned)
Wat ik me daar trouwens nog over afvraag: ik heb nu het probleem dat ik meer missie items heb dan ik bij me mag hebben en ik dingen moet weggooien. Eerst gaan dingen als Jerky en Ore eruit aangezien ik die toch wel weer krijg, maar geldt dat voor alle items? Want ik ben een beetje bang dat ik iets weggooi waardoor ik nooit meer de 300 kan halen achteraf
Wat me wel opviel is dat sommige missies opnieuw verschijnen (met zo'n "Completed!"-tekentje eronder), waarschijnlijk is dat zodat je alsnog die items kunt verzamelen (maar het blijft link hehe).
Fire Emblem zou ik dolgraag willen spelen maar hij verschijnt pas ergens in september
SoM probeer ik denk ik toch maar ook al is het niet turnbased. GS1 en Fire Emblem heb ik niet en ik vond Zelda op de SNES bijv. ook erg geslaagd (daar lijkt het op de screenshots en filmpjes nogal op).
Ik heb van iemand gehoord dat Fire Emblem erg kort is. Hij heeft de japanse versie als import gekocht, en had hem zo uit! Dat lijkt me echt een nadeel, want ik vind dat een rpg lang moet duren
maarja...
Oke, sorry Lord-Mithril dan had ik je verkeerd begrepen.
Of Fire Emblem kort is weet ik nog niet maar het speelt iig heel snel.addictive schreef op 28 april 2004 @ 17:26:
Ik heb van iemand gehoord dat Fire Emblem erg kort is. Hij heeft de japanse versie als import gekocht, en had hem zo uit! Dat lijkt me echt een nadeel, want ik vind dat een rpg lang moet durenmaarja...
Het is (zoals eerder al gezegt werd) erg te vergelijken met Advance Wars. Je hebt gewoon een verhaal, dat word verteld. Je ziet chars praten enzo dan gebeurt er wat en dan mag je ff vechten en daarna weer wat gelul. Je moet er van houden.
Atm ben ik ongeveer 3 minuten bezig met verhaal en 15 tot 30 met gevecht (@ 13x (extra missie)) met mischien net 6 uur game time.
Meer een spel voor de loze tussen uren ofzo.. ff 2 battles en dan weer wat anders
Bier, Whiskey en Metal!!
Trouwens nog ff m'n mening over Sword of Mana na een paar uurtjes spelen:
Het is een top-game met een vet verhaal, maar niet echt geweldig om in de trein of zo te spelen, aangezien je niet altijd en overal kan saven. Je moet je telkens haasten om nog op tijd bij zo'n save-point te komen,voordat je op je eindstation bent
Je kunt het beter thuis op de tv spelen (mbv een gamecube), net zoals vroeger op de SNES.
Het is een top-game met een vet verhaal, maar niet echt geweldig om in de trein of zo te spelen, aangezien je niet altijd en overal kan saven. Je moet je telkens haasten om nog op tijd bij zo'n save-point te komen,voordat je op je eindstation bent
Je kunt het beter thuis op de tv spelen (mbv een gamecube), net zoals vroeger op de SNES.
aha, dus jij vind het ook al leuk, ik zei het toch!Freezer schreef op 28 april 2004 @ 19:04:
Trouwens nog ff m'n mening over Sword of Mana na een paar uurtjes spelen:
Tuurlijk is het een leuk spel....het is tenslotte van Squaresoft...euh ik bedoel Square-Enix.
Vandaag zat ik wel ff in de shit. Was al 5 mins aan het zoeken naar een savepoint en de laatste 30 seconden had ik er eentje gevonden
Was ik ff blij, want anders had ik nog een heel stuk over moeten doen.
Vandaag zat ik wel ff in de shit. Was al 5 mins aan het zoeken naar een savepoint en de laatste 30 seconden had ik er eentje gevonden
dat lijkt me inderdaad best lastig ja. Anders klap je je sp dicht >> in je tas >> en op school/werk verder gamen
Der zit toch niet voor niets een sleep-functie op?? Try it, of wil dat niet met dat spel oid?
Ik heb het net geprobeerd en dat zit er idd niet op bij dit spel
, misschien als je 10 minuten niets doet ofzo dat het dan automatisch gaat. Gewoon licht en geluid uit en dichtklappen is natuurlijk ook een optie
Ik heb het net geprobeerd en dat zit er idd niet op bij dit spel
Verwijderd
Vandaag op de rommelmarkt metroid zero mission gekocht voor 15e.
Damn wat een lekkere game zeg 100x leuker dan fusion.
dat zeker, maar dan kun je de gba dus niet ff aan de kant leggen om iets anders te gaan doen, want dan ga je dood......iig een grote kans.
wel waar, je hoeft maar ff op 'start' te duwen, dan zit je in het ring-menu... simpelFreezer schreef op 01 mei 2004 @ 11:59:
[...]
dat zeker, maar dan kun je de gba dus niet ff aan de kant leggen om iets anders te gaan doen, want dan ga je dood......iig een grote kans.
Ik heb hem nu ver uit, Dark-Lord is verslagen, het spel is echt mega!
Verwijderd
Die GBA van mij heeft me 15 euro gekost. Ik vind het zelf leuk om zoiets om te bouwen en de vormgeving van die SP staat me niet zo aan. Daarom is het voor mij alles behalve onzinnigVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 20:09:
[...]
Het is toch onzinnig om nog geld te stoppen in een afterburner?
Verkoop je oude GBA, leg er wat bij en koop een GBA SP, vaak ben je nog goedkoper uit ook!
Een GBA is mooier, kleiner, gaat langer op batterijen en heeft een beter beeld dan de afterburner. Ook loop je nog het risico dat je de GBA sloopt bij het inbouwen.
Als die afterburner nou 5 euro was, dan was het de moeite waard om te proberen. Maar anders
vormgeving van de sp staat je niet aan? Waarom dat niet? Hij is toch veel fijner dan de gewone, mooier, kleiner, en als je even niet speelt klap je hem gewoon dicht; super handig! (imho)Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 13:53:
[...]
Die GBA van mij heeft me 15 euro gekost. Ik vind het zelf leuk om zoiets om te bouwen en de vormgeving van die SP staat me niet zo aan. Daarom is het voor mij alles behalve onzinnig
Ik heb SoM nu uitgespeeld, en ik vond hem veel te makkelijK! De 'bazen' had ik in een paar slagen af, dus er was niet veel aan. Hoe ver zijn jullie?
van de nintendo sitePERSBERICHT
7 Mei 2004 - Twintig jaar na de lancering van de originele Famicom in Japan - later uitgebracht als Nintendo Entertainment System (NES) in Europa - zal deze klassieke console een comeback maken! Nintendo lanceert de Game Boy Advance SP "Classic NES Edition", samen met acht originele NES Classics voor de Game Boy Advance op 9 juli 2004 in Europa.
De acht NES Classics die worden uitgegeven:
1. Super Mario Bros. - Ontwikkelaar: Nintendo
2. Donkey Kong - Ontwikkelaar: Nintendo
3. Ice Climber - Ontwikkelaar: Nintendo
4. Excitebike - Ontwikkelaar: Nintendo
5. The Legend of Zelda - Ontwikkelaar: Nintendo
6. Pac-Man - Ontwikkelaar: Namco
7. Xevious - Ontwikkelaar: Namco
8. Bomberman - Ontwikkelaar: Hudson
De Game Boy Advance SP "Classic NES Edition" wordt op 9 juli in Europa gelanceerd voor ongeveer 134,95 Euro, dezelfde aantrekkelijke prijs als de "standaard" editie van de Game Boy Advance SP. De NES Classics gaan per stuk ongeveer 19,95 Euro kosten.
EINDE PERSBERICHT
yay, hij komt
-Xbox Gamertag: Dbongers
euhm, dat is allang bekend... kijk maar eens op www.lik-sang.com wordt 'ie allang verkocht
ja, maar nintendo bevestigd dus dat ie hier ook gewoon in de winkels komt, en de spellen ook, dat ie bestond wist ik ook weladdictive schreef op 08 mei 2004 @ 15:06:
euhm, dat is allang bekend... kijk maar eens op www.lik-sang.com wordt 'ie allang verkocht
-Xbox Gamertag: Dbongers
Lucky bastard!!!Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 19:59:
Vandaag op de rommelmarkt metroid zero mission gekocht voor 15e.
Overkopen voor 20 euro
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Vind ik prima voor 20e excl mag je hem best overkopen, heb hem alweer uitgespeeld (kort spel zeg was er in 6 uurtjes mee klaar en ben niet het type voor 100% runs)
Mail me maar ff op silverbolt(apenstaartje)ct.utwente.nl
Oké, net naar de winkel geweest, en 2 nieuwe spellen gekocht. Namelijk:
-Tekken Advance (€ 19,95)
-Mario Kart: Super Circuit (€ 49,95)
Beide spellen zijn erg leuk!
Ik zie nu toevallig op de E3 site van Nintendo dat zij iets hebben uitgehaald met de GBA/GBA-SP wat Sony binnenkort met de PSP wil gaan doen: films om mee te nemen!
Zie alhier.
Videopaks die binnenkort beschikbaar worden:
Pokémon GBA Video: Johto Photo Finish
Pokémon GBA Video: For Ho-Oh the Bells Toll
All Grown Up: Volume 1
Dora the Explorer: Volume 1
Fairly OddParents: Volume 1
Fairly OddParents: Volume 2
Sonic X: Volume 1
Sonic X: Volume 2
Teenage Mutant Ninja Turtles Vol. 1
The Adventures of Jimmy Neutron Boy Genius
Codename: Kids Next Door Vol. 1
SpongeBob SquarePants: Volume 1
SpongeBob SquarePants: Volume 2
Cartoon Network Collection Volume 1
Strawberry Shortcake: Vol. 1
Op zich grappig dus, maar wel heel erg op de kinderen gericht. Dat terwijl Sony volgens mij ook films e.d. wil gaan doen (niet alleen korte TV afleveringen).
Zie alhier.
Op zich grappig dus, maar wel heel erg op de kinderen gericht. Dat terwijl Sony volgens mij ook films e.d. wil gaan doen (niet alleen korte TV afleveringen).
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
En als je echt slim bent koop je gewoon een GBA Movie player bij lik-sang en zet je al je eigen divx spul op een CF card en speel je die af met die player die 40e kost.cailin_coilleach schreef op 23 mei 2004 @ 14:40:
Ik zie nu toevallig op de E3 site van Nintendo dat zij iets hebben uitgehaald met de GBA/GBA-SP wat Sony binnenkort met de PSP wil gaan doen: films om mee te nemen!
Zie alhier.
Die losse carts gaan 20e /stuk kosten en kun je niet beschrijven/herrschrijven.
Dat begrijp ik, maar er is wel degelijk nog een belangrijk verschil: die player bij Lik-Sang zal absoluut niet bekend worden bij de mainstream mensen, terwijl die Nintendo producten dus wel degelijk aandacht zullen gaan krijgen...
Heb net bij Nedgame Zelda: LTTP, Golden Sun 1 besteld.
Kan ik weer vooruit moet ook nog M&L: Superstar uitspelen dus.
dat is waar. En daar ligt dus ook de kracht van Nintendo! Ze verkopen gewoon goed.cailin_coilleach schreef op 24 mei 2004 @ 09:51:
Dat begrijp ik, maar er is wel degelijk nog een belangrijk verschil: die player bij Lik-Sang zal absoluut niet bekend worden bij de mainstream mensen, terwijl die Nintendo producten dus wel degelijk aandacht zullen gaan krijgen...
Dat was dus absoluut niet het punt van mijn post...dat is waar. En daar ligt dus ook de kracht van Nintendo! Ze verkopen gewoon goed.
Mijn punt was niet dat Nintendo o-zo-fantastisch is, maar het feit dat er voor de GBA zo veel leuke gadgets zijn die voor het mainstream publiek altijd onbekend zullen blijven... Dus... Niets ter meerdere glorie van Nintendo in dit geval (ook al hebben zij natuurlijk X aantal zaken die in hun voordeel spreken
Iemand al tekenfilms op de GBA gezien? Lijkt mij wel grappig.
En hoe zit dat met de nieuwe zelda op de GBA?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ja, lijkt mij ook erg vet. Las er net iets over in de [N] Gamer. 45 minuten full screen video op 1 casette... vet!Rakkerzero schreef op 27 mei 2004 @ 13:35:
Iemand al tekenfilms op de GBA gezien? Lijkt mij wel grappig.
Dat vindt ik dus schandalig al die Mario games blijven gewoon wreed duur terwijl Mario Kart toch al bijna 3 jaar lang op de markt is!addictive schreef op 22 mei 2004 @ 13:24:
Oké, net naar de winkel geweest, en 2 nieuwe spellen gekocht. Namelijk:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Dat ligt niet aan nintendo denk ik, maar aan de winkels. die laten vaak de prijs hetzelfde, ookal heeft nintendo het afgeprijsd, omdat ze dan natuurlijk veeel meer winst krijgenDarkM schreef op 28 mei 2004 @ 10:53:
[...]
Dat vindt ik dus schandalig al die Mario games blijven gewoon wreed duur terwijl Mario Kart toch al bijna 3 jaar lang op de markt is!
Ik heb MK al in meerdere winkels voor 20 e gezien
Zou inderdaad ook aan de winkels kunnen liggen, maar je zou toch op z'n minst verwachten dat shops al Nedgame en Dim+ wel weten hoeveel ze ervoor kunnen vragen en niet gewoon na 3 jaar nog steeds de prijs van 45 euro hanteren
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Hier wat pics van:
Legend of Zelda: Minish Cap

Info vindt je hier op google.
Ik vraag me af waarom een titel als deze nog niet wordt besproken in dit topic.

Info vindt je hier op google.
Ik vraag me af waarom een titel als deze nog niet wordt besproken in dit topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 28-05-2004 12:00 ]
Nog niet bedoel je denk ik? Of vind je het er zo slecht uitzienRakkerzero schreef op 28 mei 2004 @ 11:16:
[...]
Ik vraag me af waarom een titel als deze nog wordt besproken in dit topic.
Maar inderdaad! Er is zoveel te doen geweest over Wind Waker en de volgende titel van Zelda op de Gamecube zal ook wel weer omstreden worden, terwijl deze er gewoon uitziet iets in de richting van Lttp - een game die door velen wordt gezien als 1 van de beste games ooit (door mij ook). Oftewel: Ik kan niet wachten!
Al moet ik wel zeggen dat ik de oorspronkelijke stijl, die wat ingetogener was, zoals in LttP, er veel mooier uitzien dan de filmpjes die ik hiervan heb gezien. Maargoed, gelukkig zijn de graphics in Zelda games van minder groot belang
[ Voor 17% gewijzigd door JeroenB op 28-05-2004 11:41 ]
Eindelijk iemand die het snapt.JeroenB schreef op 28 mei 2004 @ 11:40:
[...]
Al moet ik wel zeggen dat ik de oorspronkelijke stijl, die wat ingetogener was, zoals in LttP, er veel mooier uitzien dan de filmpjes die ik hiervan heb gezien. Maargoed, gelukkig zijn de graphics in Zelda games van minder groot belang
Gameplay boven graphics, en niet omgekeerd.
Bij Zelda en alle andere titels.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Dat doen ze omdat de nieuwprijs die nintendo vraagt voor de games nog steeds rond de 35-40e inkoop is dus in de winkels blijven de mario games duur, ik wil zelf nog heel graag mario DX voor de gameboy color maar die is ook overal nog 39eDarkM schreef op 28 mei 2004 @ 11:01:
Zou inderdaad ook aan de winkels kunnen liggen, maar je zou toch op z'n minst verwachten dat shops al Nedgame en Dim+ wel weten hoeveel ze ervoor kunnen vragen en niet gewoon na 3 jaar nog steeds de prijs van 45 euro hanteren
Ik kan niet wachten tot het minish cap uitkomt. Koop hem dan direct.
Mwaah, ik zag net dat er al meer dan 1500 spellen voor GBA zijn gereleased.
De wat oudere spellen download ik wel als rom. Daar ga ik geen geld meer aan uitgeven.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:04:
Dat doen ze omdat de nieuwprijs die nintendo vraagt voor de games nog steeds rond de 35-40e inkoop is dus in de winkels blijven de mario games duur, ik wil zelf nog heel graag mario DX voor de gameboy color maar die is ook overal nog 39e
Mwaah, ik zag net dat er al meer dan 1500 spellen voor GBA zijn gereleased.
[ Voor 88% gewijzigd door Zeror op 28-05-2004 12:46 ]
weet iemand waar boktai: the sun is in your hands goedkoop te krijgen is? tis namelijk released in EU
Ik heb hem zien liggen bij Intertoys en Marskramer. verder heb ik er eigenlijk niet op gelet.kenny89 schreef op 29 mei 2004 @ 12:23:
weet iemand waar boktai: the sun is in your hands goedkoop te krijgen is? tis namelijk released in EU
Ik heb gister Boktai gekocht!
Ik was bij de Bart Smit geweest, de Free Record Shop en E-Plaza maar nog nergens verkochten ze hem. Dus ik de V&D in, en daar verkochten ze hem wel!! Ik natuurlijk super blij
Het is een erg leuk spel, uv sensor is ook grappig.
Ik heb er overigens €49,95 voor betaald (gelukkig was die dag net m'n salaris overgemaakt dus kon ik weer vanalles kopen
)
Ik heb er overigens €49,95 voor betaald (gelukkig was die dag net m'n salaris overgemaakt dus kon ik weer vanalles kopen
Goddamn, Mario versus Donkey Kong is moeilijk!
Tenminste, de eerste keer dat je de levels speelt. Daarna is het best wel makkelijk. Ik heb het nu een paar dagen en ben al in de laatste wereld.
Ik heb ook SpongeBob cartoons op mijn gba, die zijn erg leuk, maar je ziet wel goed de beeldcompressie en het geluid is niet altijd even goed.
Tenminste, de eerste keer dat je de levels speelt. Daarna is het best wel makkelijk. Ik heb het nu een paar dagen en ben al in de laatste wereld.
Ik heb ook SpongeBob cartoons op mijn gba, die zijn erg leuk, maar je ziet wel goed de beeldcompressie en het geluid is niet altijd even goed.
Gedaan met die movie player van Lik-Sang neem ik aan? Dus niet die van nintendo zelf he?daFubar schreef op 29 mei 2004 @ 15:22:
Heb gister ook nog Metroid Zero Mission gekocht. De eerste Metroid die ik speel, is wel erg gaaf zeg!
Zijn de GBA sponge bob cartoons al te koop hierzo ? of te bestellen ? ik heb er ook over gehoord, maar ik heb ook geen idee wat voor prijs ze vragen... 1 - 2 afleveringen op zo'n kaartje ? (meer / minder ?) want als het duur is, koopt niemand ze toch ? om nu 1 aflevering, 20x te gaan kijken.....
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Er gaat 45 minuten op 1 cart dus zeg 2 afleveringen en daar vragen ze $30 voor in amerika dus reken maar op 15-20 euro.Yohann!s schreef op 02 juni 2004 @ 23:11:
Zijn de GBA sponge bob cartoons al te koop hierzo ? of te bestellen ? ik heb er ook over gehoord, maar ik heb ook geen idee wat voor prijs ze vragen... 1 - 2 afleveringen op zo'n kaartje ? (meer / minder ?) want als het duur is, koopt niemand ze toch ? om nu 1 aflevering, 20x te gaan kijken.....
Tip aan allen koop een gba movie player + een 256mb CF card
Verwijderd
Op de Spongebob series voor de Gba (jahaa, ik heb ze
) staan 4 afleveringen, alleen zijn er 2 exact hetzelfde...let daar dus goed op! Maar ja hebt nu ook series als Fairly Odd Parents, en Sony X dus kijk ff een beetje rond voor je overhaaste aankopen maakt. Daarbij, en XGFlash kaart is daarbij ook heel handig
als je er nou ook bij zou zetten waar je ze gekocht hebtVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 10:22:
Op de Spongebob series voor de Gba (jahaa, ik heb ze) staan 4 afleveringen, alleen zijn er 2 exact hetzelfde...let daar dus goed op! Maar ja hebt nu ook series als Fairly Odd Parents, en Sony X dus kijk ff een beetje rond voor je overhaaste aankopen maakt. Daarbij, en XGFlash kaart is daarbij ook heel handig
en hoe duur het wasaddictive schreef op 03 juni 2004 @ 10:23:
[...]
als je er nou ook bij zou zetten waar je ze gekocht hebt
Verwijderd
Wie zegt dat ik ze gekocht heb?addictive schreef op 03 juni 2004 @ 10:23:
[...]
als je er nou ook bij zou zetten waar je ze gekocht hebt
Nee zonder dollen, check hier voor de link
Dit een een greep uit hun aanbod:
SpongeBob SquarePants, The Fairly OddParents, All Grown Up!, Jimmy Neutron, Dora the Explorer, Sonic X, Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu-Gi-Oh!, Codename: Kids Next Door, Cartoon Network Collection, Strawberry Shortcake and Dragon Ball GT ®.
Veel plezier ermee
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 10:34 ]
www.link.naar.een.site.com??Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 10:31:
[...]
Wie zegt dat ik ze gekocht heb?![]()
Nee zonder dollen, check hier voor de link
Dit een een greep uit hun aanbod:
SpongeBob SquarePants, The Fairly OddParents, All Grown Up!, Jimmy Neutron, Dora the Explorer, Sonic X, Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu-Gi-Oh!, Codename: Kids Next Door, Cartoon Network Collection, Strawberry Shortcake and Dragon Ball GT ®.
Veel plezier ermee
Ik vind die ook al vreemd.

Stiekem link aangepast
kun je nu op zo'n flashcard (XG-flash / flash2advance) ook filmpjes zetten ? of alleen ROMs / zelf gemaakte games / backups enz enz. want nu ben ik beetje verward met de nieuwe filmpjes die komen zegmaar (ala sponge bob e.d.) maar bij lik-snag is er een movie player, maar die werken weer met flash-kaartjes....
dus op flashkaartjes --> filmpjes ?
xg-flash / flash2advance --> roms/backup/e.d.
of kunnen op die xg-flash / flash2advance OOK filmpjes op worden gezet... wie helpt mij hier mee.... ik ben verward
of kunnen op die xg-flash / flash2advance OOK filmpjes op worden gezet... wie helpt mij hier mee.... ik ben verward
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 03-06-2004 21:52 ]
Nou zou ik maar oppassen, als je eenmaal begint dan wil je de hele serie spelen.addictive schreef op 02 juni 2004 @ 11:24:
Heb gister ook nog Metroid Zero Mission gekocht. De eerste Metroid die ik speel, is wel erg gaaf zeg!![]()
hehehe, oké, dan zal ik maar stoppenVanitas schreef op 03 juni 2004 @ 22:23:
[...]
Nou zou ik maar oppassen, als je eenmaal begint dan wil je de hele serie spelen.
Verwijderd
Een flashcard van 256Mb, is ong. 32MB (let op de B's!!), een movie player heeft Memorysticks met wel 256MB (nogmaals let op deYohann!s schreef op 03 juni 2004 @ 21:51:
kun je nu op zo'n flashcard (XG-flash / flash2advance) ook filmpjes zetten ? of alleen ROMs / zelf gemaakte games / backups enz enz. want nu ben ik beetje verward met de nieuwe filmpjes die komen zegmaar (ala sponge bob e.d.) maar bij lik-snag is er een movie player, maar die werken weer met flash-kaartjes....
Verwijderd
hejjj wie weet er hoe je je savegame van mariokart kan wissen op GBA??
wil weer opnieuw beginnen namelijk
ik neem aan, dat je toch niet kan zeggen 256Mb (flash) 32MB = 45min, dus...Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 22:26:
[...]
Een flashcard van 256Mb, is ong. 32MB (let op de B's!!), een movie player heeft Memorysticks met wel 256MB (nogmaals let op de, waardoor een movie player beter geschikt is voor films dan een flashcard. Maar met je flashcard is het wel mogelijk tot ong. maximaal 45 minuten film erop te zetten, zoals de spongebob afleveringen. Mocht je vragen hebben kun je het altijd vragen
256 / 32 = 8 , 8x45min = 360min.... het klopt vast niet wat ik zeg
Verwijderd
Het hangt allemaal af van de beeldkwaliteit die je neemt...met de allerhoogst past er misschien 10 minuten op ofzo, met de allerlaagste misschien 3 uur ofzo...weet het echt niet...
dat staat in de handleiding, het was in ieder geval een bepaalde knoppen combinatieVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 23:10:
hejjj wie weet er hoe je je savegame van mariokart kan wissen op GBA??
Ik zou maar niet stoppen, want het is zo'n coole serie.
heheheRakkerzero schreef op 04 juni 2004 @ 09:23:
[...]
Ik zou maar niet stoppen, want het is zo'n coole serie.
Maar misschien kun jij me helpen, ik kom namelijk niet verder
Verwijderd
Hangt helemaal van de kwaliteit af, ik had een 128 mb CF card voor mijn movie player en daar ging ongeveer 60-70 minuten op (2-3 afleveringen van futurama of anders tekenfilm).Yohann!s schreef op 03 juni 2004 @ 23:18:
[...]
ik neem aan, dat je toch niet kan zeggen 256Mb (flash) 32MB = 45min, dus...
256 / 32 = 8 , 8x45min = 360min.... het klopt vast niet wat ik zegmaar hoeveel min, past er dan WEL op een 256MB kaart ? (niet de flash/rom geval)
Nu moet ik erbij zeggen dat er nog wel wat meer minuten op te persen zijn als ik eens wat meer met virtuadub ga voor converteren om hem nog kleinere te maken zodat de software van de movie player nog kleinenere bestanden eruit kan persen.
dus als ik een 256mb CF card koop + GBA movie player, moet ik dus zegma 2uur kunnen "filmp" kijken... dus een divx film, zou er oppassen..... dan word dat wel intressant voor in de treinVerwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 09:50:
[...]
Hangt helemaal van de kwaliteit af, ik had een 128 mb CF card voor mijn movie player en daar ging ongeveer 60-70 minuten op (2-3 afleveringen van futurama of anders tekenfilm).
Nu moet ik erbij zeggen dat er nog wel wat meer minuten op te persen zijn als ik eens wat meer met virtuadub ga voor converteren om hem nog kleinere te maken zodat de software van de movie player nog kleinenere bestanden eruit kan persen.
Verwijderd
Dat is ook de reden dat ik hem gekocht heb.Yohann!s schreef op 04 juni 2004 @ 12:01:
[...]
dus als ik een 256mb CF card koop + GBA movie player, moet ik dus zegma 2uur kunnen "filmp" kijken... dus een divx film, zou er oppassen..... dan word dat wel intressant voor in de trein
Ik weet nog niet presies hoeveel er op een 256mb card kan omdat de mijne in bestelling staat maar nog niet binnen is bij de winkel
mag ik weten welke GBA movie player jij hebt gekocht
en waar ? (lik-sang) neem ik aan ? en de kaartjes, kun je toch ook gewoon in de winkel halen (media markt enz) ?
Verwijderd
De player heb ik bij lik-sang vandaan deze:Yohann!s schreef op 04 juni 2004 @ 14:45:
mag ik weten welke GBA movie player jij hebt gekochten waar ? (lik-sang) neem ik aan ? en de kaartjes, kun je toch ook gewoon in de winkel halen (media markt enz) ?
http://www.lik-sang.com/i...ory=246&products_id=3983&
En het 256mb CF kaartje komt bij een lokale camera winkel weg die een aanbieding hadden, maar elk merk CF card past erin zelfs tot 2 Gb kaartjes aan toe.
En om films over te zetten gebruik ik een card reader die dingen kosten je ook maar 10-15e.
Ik ben opziek naar een nieuwe RPG, met real-time gevechten.
Twijfel tussen Link to the Past, Swords of Mana of Boktai.
Ik weet dat Link to the past een must-have is, daar gaat mijn keuze eigenlijk naar uit, maar die anderen zijn ook interessant.
Iemand een idtje of tipje??
Ik weet dat Link to the past een must-have is, daar gaat mijn keuze eigenlijk naar uit, maar die anderen zijn ook interessant.
Uhh, alledrieBinz schreef op 04 juni 2004 @ 16:26:
Ik ben opzoek naar een nieuwe RPG, met real-time gevechten.
kickje iemand?addictive schreef op 04 juni 2004 @ 09:37:
[...]
hehehe
Maar misschien kun jij me helpen, ik kom namelijk niet verderAan het plafond loopt een soort rails, ik kan springen naar een soort klem, en dan zou ik moeten kunnen bewegen over de rails. Ik heb alles geprobeerd denk ik
maar het lukt niet
HELP!!11
Verwijderd
Nou mijn 256mb CF card was gister binnen, met wat experimenteren heb ik er nu bijna 120 minuten op gekregen dus een beetje film zou wel moeten lukken als ik de geluidskwaliteit nog ietjes terug breng
Ik ga hopelijk vandaag een GBA SP aanschaffen, alleen zit ik nu te twijfelen of ik Mario&Luigi: Superstar Saga of Mario Advance 4 erbij koop.
Welke raden jullie mij aan?
Welke van de 2 is het leukste om met 2 gba's te spelen?
Ik las ook dat Donkey Kong Country 2 eraan zit te komen!
Ik las ook dat Donkey Kong Country 2 eraan zit te komen!
Ligt er een beetje aan wat je leuk vind, M&L:SS is niet echt een platformgame terwijl MA4 zo ongeveer het ultieme platformgame ooit is! De vraag is dus: houd je van klassieke platformers?Skillz schreef op 09 juni 2004 @ 08:08:
Ik ga hopelijk vandaag een GBA SP aanschaffen, alleen zit ik nu te twijfelen of ik Mario&Luigi: Superstar Saga of Mario Advance 4 erbij koop.
Met twee spelers heb ik geen idee, MA4 zal sowieso alleen de klassieke Super Mario Bros. hebben als multiplayer game, van M&L:SS weet ik eigenlijk niet eens of'ie wel een multiplayer optie heeft.
Dit topic is gesloten.