Allereerst: Niet om te zeiken, maar het valt me ineens op. Bij de eerste denk je nog: whatever. Maar op een gegeven moment zie je het te vaak: erg botte sluitmessages.
Oh, het zijn trouwens niet mijn eigen topics en ik snap dat ze dicht zijn, dus de bekende Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! gaat niet op
(hiermee ook meteen de eerste te zijn die de url spammed
)
Topic: Animated gif naar mpeg of avi
Sluitmessage:
Sluitmessage:

Moet dat nou? Ik snap dat het vechten tegen de bierkaai is, maar tel tot tien voordat je zo'n sluitmessage doet. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit bij meerdere users veel kwaad bloed zet. (Niet bij mij, ik vind het wel lachwekkend/interessant).
En om meteen een potentiele dooddoener onderuit te halen: Ja, de mods doen heel erg goed werk
Mijn respect daarvoor, je moet het maar aandurven. Maar ook al gaat het 99,999% van de tijd goed, dit zijn wel dingen die gewoon zonde zijn: ik bedoel, het hoeft niet zo en is makkelijk anders te doen (1,2,3,..,10).
Voor de rest geen vraag of discussiestelling (hiermee subtiel implicerend dat de mods mogen racen om dit topic zo bot en zo snel mogelijk dicht te trappen), maar een licht kritische blik mag toch wel af en toe
Verder, keep up tha good work
Oh, het zijn trouwens niet mijn eigen topics en ik snap dat ze dicht zijn, dus de bekende Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! gaat niet op
Topic: Animated gif naar mpeg of avi
Sluitmessage:downunder|IA schreef op 25 november 2003 @ 15:53:
Is het mogelijk om met wat handige software een animated gif om te zetten in mpeg of avi?
Topic: Wie naar de HCC?Ik met de Innova-Li
Sluitmessage:
Topic: Blair Witch Project.Merely schreef op 25 november 2003 @ 12:07:
[Anders word dit de laatste casemod die ik nog op tweakers laat zien]
Oke
Sluitmessage:
En zo kom je er wel meer tegenSteffie schreef op 25 november 2003 @ 00:03:
Ja doe ff normaal. Anders schop je een onwijs oud topic met een compleet nutteloze mededeling. Ga even gauw de algemene policy en richtlijnen NSTM lezen.
Moet dat nou? Ik snap dat het vechten tegen de bierkaai is, maar tel tot tien voordat je zo'n sluitmessage doet. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit bij meerdere users veel kwaad bloed zet. (Niet bij mij, ik vind het wel lachwekkend/interessant).
En om meteen een potentiele dooddoener onderuit te halen: Ja, de mods doen heel erg goed werk
Mijn respect daarvoor, je moet het maar aandurven. Maar ook al gaat het 99,999% van de tijd goed, dit zijn wel dingen die gewoon zonde zijn: ik bedoel, het hoeft niet zo en is makkelijk anders te doen (1,2,3,..,10).
Voor de rest geen vraag of discussiestelling (hiermee subtiel implicerend dat de mods mogen racen om dit topic zo bot en zo snel mogelijk dicht te trappen), maar een licht kritische blik mag toch wel af en toe
Verder, keep up tha good work
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!