Garrett schreef op 12 december 2003 @ 00:36:
Wat ik vooral erg knap vind is dat de uit de bovenkant en de zijkap bepaalde stukken zijn weggezaagd (klopt toch?) zonder dat het aluminium is gaan "golven/kreukelen", aangezien het daar nogal gevoelig voor is

klopt, met de hand en een figuurzaag(ijzerzaagje erin) gedaan, ook het reservoir gat waar je een foto van kan zien.
mydogisgone schreef op 12 december 2003 @ 01:20:
[...]
hoe heb jij trouwens dat plexi tussen het frontpanel en de case gemaakt? en hoe heb je daar de verlichting gemonteerd zodat het helemaal rondom oplicht?
en hoe heb je de voeding gemonteerd? gewoon op die plaat er onder of aan dat plexi er achter? en heb jij bij de koeler voor aan ook uv reactive koelers gebruikt? en daarom heen gewoon een groene ccfl? of een uv ccfl?
en hoe heb jij die ombouw om de 5,25 inch rekken heen gebouwd?
want dat ziet er ook DONDERS strak uit
die kast is gewoon één en al STRAK!
trouwens heb nog steeds niet van je te horen gekregen of ik hem na mag maken in het blauw
eerste, jemaakt toch zeker gewoon wat je zelf mooi vind om te maken

ik vind het in iedergeval helemaal niet erg.
De voeding hangt gewoon op de orginele schroeven aan de plexi plaat vast.
Die ombouw is gewoon van alu wat ik op maat heb gezaagt en gevouwen zoals ik het mooi vond staan. Gewoon een kwestie van een model maken van karton en als die goed past maak je hem na van het materiaal wat jij mooi vind.
In het front zitten UV reactive fans met UV ccfl van AC-Ryan.
Over de front verlichting en rand vertel ik niks omdat dit nog een vervolg gaat krijgen.

Wereldwijd