(CM) Innova-Li watercooled case-mod!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-05 17:05
Zal ik je wat vertellen? Ik had echt geen flauw idee dat ik met de heer A.P. Versteeg stond te lullen :*) Ik was die gene met de knal oranje jas die wat vragen had over de 3,5" Baybus op CDrom mech.
Enfin ik was hooked, wil dus ook die super mooie Innovatek Fan-O-Matic. Alleen vraag ik me af waar je die vandaan hebt. Ik heb echt werkelijk waar compleet (voor zover ik weet) internet afgespeurd vandaag, maar kon nergens een shop vinden die ze verkoopt.
Dus, waar heb jij hem vandaan?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 29-11-2003 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64905

Ik heb zn casemod ook gezien super mooi :).
vooral dat alles zo goed is weggewerkt. Ik wilde ook nog met hem praten hij was ingesprek over zn werk en hoe het daar mee ging enzo.

[offtopic]

btw bart banaan ook @ hcc gezien op de overdose stand met zn cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

baquelappe schreef op 28 november 2003 @ 21:03:
Zal ik je wat vertellen? Ik had echt geen flauw idee dat ik met de heer A.P. Versteeg stond te lullen :*) Ik was die gene met de knal oranje jas die wat vragen had over de 3,5" Baybus op CDrom mech.
Enfin ik was hooked, wil dus ook die super mooie Innovatek Fan-O-Matic. Alleen vraag ik me af waar je die vandaan hebt. Ik heb echt werkelijkwaar compleet (voor zover ik weet) internet afgespeurd vandaag, maar kont nergens een shop vinden die ze verkoopt.

Dusch, waar heb jij hem vandaan?
Aangezien dat je geen mail hebt dan maar zo.

Alumunium RH-35 vier kanaals fan regelaar (zwart) (Tevens ook in Zilver)
Zwart aluminium fan regelaar 3,5".

Specificatie:

* 4 kanalen
* 13 Watt per kanaal
* 12V 10% DC input
* 12V PWM output naar de fans

Incl:

* Fan regelaar
* Splitter voor de voeding
* Aansluit schoeven
* Bevestigings schroeven

Kosten € 19.00 (FL 41.87)

Komt gewoon van http://www.oc-shop.com/

Ik heb m zelf ook vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-06 22:10

Demo

Probleemschietende Tovenaar

@$*)(#$@%)_*#@ toen ik in de trein naar huis zat bedacht ik me ineens dat ik de Innova-Li helemaal niet gezien had |:( :( Gelukkig hebben we de foto's nog, maar ik had 'm graag in het echt bekeken :/

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Andso schreef op 28 november 2003 @ 21:24:
[...]

Aangezien dat je geen mail hebt dan maar zo.

Alumunium RH-35 vier kanaals fan regelaar (zwart) (Tevens ook in Zilver)
Zwart aluminium fan regelaar 3,5".

Specificatie:

* 4 kanalen
* 13 Watt per kanaal
* 12V 10% DC input
* 12V PWM output naar de fans

Incl:

* Fan regelaar
* Splitter voor de voeding
* Aansluit schoeven
* Bevestigings schroeven

Kosten € 19.00 (FL 41.87)

Komt gewoon van http://www.oc-shop.com/

Ik heb m zelf ook vandaar
O+ hehehe, ik bedoelde die Innovatek Fan-O-Matic. Die is denk ik helaas wel iets duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 16:11
1e resultaat na Google:
http://www.watercooling.d...?cPath=36&products_id=205 €177,90

[ Voor 53% gewijzigd door uzuri op 28-11-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

baquelappe schreef op 28 november 2003 @ 21:29:
[...]

O+ hehehe, ik bedoelde die Innovatek Fan-O-Matic. Die is denk ik helaas wel iets duurder.
Ow whahaha Andso is niet echt wakker vandaag :Z sorry! Maar je hebt al een link nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
Hm, HCC heeft me niet veel goeds gedaan vandaag :)
Ik danku zeer! Moet toegeven, tis best vermoeiend zo'n dagje HCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28043

Topicstarter
Nogmaals voor de mensen die de andere bladzijde misschien niet meer lezen:

Jongens , zo veel complimenten en zo`n toffe dag op de HCC.
Ik heb bijna wel de heledag met Tweakers gepraat en LOL gehad, echt helemaal TOP.
Ik ben ook erg blij dat de mensen hem in real live nog mooier vinden dan op de foto. Ook hiervoor mijn dank aan alle mensen die ik vandaag heb gesproken op de beurs.
Ik ben er zondag vanaf 12uur weer paraat om gezellig met iedereen die het wil te praten over casemodden en om mijn case mod. te demonstreren.
Ik ging om 17.45 weg van de beurs en was om 20.15 pas weer thuis, echt super dik in de file gestaan. KL.TE

Nogmaals ik hoop dat de casemod aan iedereen zijn verwachtingen heeft voldaan die hem in het echt heeft gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Hij was zeker heel mooi :). Ik was die met die zwarte leren jas, grijs/zwart gestreept overhemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Anoniem: 28043 schreef op 28 november 2003 @ 21:45:
Nogmaals voor de mensen die de andere bladzijde misschien niet meer lezen:

Jongens , zo veel complimenten en zo`n toffe dag op de HCC.
Ik heb bijna wel de heledag met Tweakers gepraat en LOL gehad, echt helemaal TOP.
Ik ben ook erg blij dat de mensen hem in real live nog mooier vinden dan op de foto. Ook hiervoor mijn dank aan alle mensen die ik vandaag heb gesproken op de beurs.
Ik ben er zondag vanaf 12uur weer paraat om gezellig met iedereen die het wil te praten over casemodden en om mijn case mod. te demonstreren.
Ik ging om 17.45 weg van de beurs en was om 20.15 pas weer thuis, echt super dik in de file gestaan. KL.TE

Nogmaals ik hoop dat de casemod aan iedereen zijn verwachtingen heeft voldaan die hem in het echt heeft gezien.
Ok, dan kom ik zondag ook effe langs, ik MOET hem gewoon zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 11:31

JWR

Een hele mooie mod, in het echt zal hij er vast nog mooier uit zien!

Iedereen gaat naar de HCC zo wat en niemand maakt er foto's van? :?

Ik kan helaas niet naar de HCC ivm werk.
Maar daarom wil ik wel graag die PC bij daglicht zien :) .

[ Voor 19% gewijzigd door JWR op 28-11-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

JWR schreef op 28 november 2003 @ 22:50:

Iedereen gaat naar de HCC zo wat en niemand maakt er foto's van? :?
wel bij deze dan en foto van A.P. Versteeg met zijn Innova-Li case
kast is erg mooi zeker ook de elektrisch achter het Front klepje tevoorschijn komende 3,5" Fancontroller _/-\o_ die wil ik ook

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ralleman/waterkoeling/A%20.P.%20Versteeg.JPG
op de foto is goed te zien dat de fancontroller elektrisch naar buiten komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 11:31

JWR

Haeg schreef op 28 november 2003 @ 23:05:
[...]

kast is erg mooi zeker ook de elektrisch achter het Front klepje tevoorschijn komende 3,5" Fancontroller _/-\o_ die wil ik ook

[afbeelding]
Dankjewel! He eindelijk :D

Dat ziet er al mooier uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ik heb hem vanmiddag ook gezien op de HCC, maar ik vind dat van de onderste bak de schoeven niet zo mooi afgewerkt zijn...

Volgensmij stond meneer versteeg naast me toen ik dat zei O-)

ik geheel ontwetend dat hij het was :)..

edit:

De mach computer die er naast stond zei ik dat over, weet niet of die ook van hem was

afbeelding

[ Voor 28% gewijzigd door mimic op 28-11-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 22:05

Garrett

Watercooler

Helemaal blij :D rofl
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dikke332/tommie.jpg
"Goh wat krijg ik een hoop aandacht" ;)

Nogmaals _/-\o_ kastje, Versteeg :) :*)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
He, ik heb em nu op de beurs gezien en hij is echt uber, ik wil je ook nog ff hartelijk bedanken voor de mega vette epox casebadges! (jah, meervoud want ik mocht er zoveel meenemen als ik wou van meneer Versteeg :P )

edit

[ Voor 29% gewijzigd door Math2k op 29-11-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MiMiC schreef op 28 november 2003 @ 23:25:
Ik heb hem vanmiddag ook gezien op de HCC, maar ik vind dat van de onderste bak de schoeven niet zo mooi afgewerkt zijn...

Volgensmij stond meneer versteeg naast me toen ik dat zei O-)

ik geheel ontwetend dat hij het was :)..

edit:

De mach computer die er naast stond zei ik dat over, weet niet of die ook van hem was

afbeelding
die MACH2 is niet van mij, die van mij staat hier onder mijn burea 24/7 te draaien als server :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Math2k schreef op 29 november 2003 @ 00:02:
He, ik heb em nu op de beurs gezien en hij is echt uber, ik wil je ook nog ff hartelijk bedanken voor de mega vette epox casebadges! (jah, meervoud want ik mocht er zoveel meenemen als ik wou van meneer Versteeg :P )

edit
Dankje voor het compliment :D , ik weet dat ik al een ouwe zak ben maar zeg aljeblief geen meneer tegen me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 20-06 06:09

ReseTTim

Chocolate addicted

mmh dat van die baybus kan ik natuurlijk ook van jou gaan jatten >:) :)
misschien toch ffies in me kop houden :) ook al heb ik het opzich niet nodig zon baybus in me apple.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:52
ReseTTim schreef op 29 november 2003 @ 00:47:
misschien toch ffies in me kop houden :) ook al heb ik het opzich niet nodig zon baybus in me apple.
Nah kep nu zown snoertje van zalman :) geen baybus meer nodig..

Al me spulletjes zijn binnen en zal morgen effe topicje aanmaken met me nieuwe casemod naar hcc.. effe nog een paar papst scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Laatst online: 18-06 15:11

_WgV_

It's a magical world!

Anoniem: 28043 schreef op 29 november 2003 @ 00:31:
[...]

Dankje voor het compliment :D , ik weet dat ik al een ouwe zak ben maar zeg aljeblief geen meneer tegen me ;)
_/-\o_ _/-\o_
* _WgV_ krijgt steeds meer spijt dat ie niet @ de HCC zal zijn dit jaar...
Had deze case gerne irl gezien!

(ik had je ook iets jonger verwacht ;) , maar maakt natuurlijk niks uit allemaal :P )

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64905

Anoniem: 78922 schreef op 25 november 2003 @ 17:13:
Wat houdt die mod precies in voor het gerattel van die eheim 1048 O-)
heb ik ook gedaan, je haalt de pomp uit elkaar zodat je de rotor in de handen hebt. Dan haal je de schroef er af. Op de plek waar de schroef zat doe je dan teflontape, dan doe je de schroef er weer op en dan ratelt hij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46009

Anoniem: 28043 schreef op 29 november 2003 @ 00:30:
[...]

die MACH2 is niet van mij, die van mij staat hier onder mijn burea 24/7 te draaien als server :*)
Vanmiddag was je hem nog even ter plekke aan het overklokken (met name de video kaart, omdat er een paar gasten vonden dat ie niet hard genoeg ging...). Moest zelf helaas verder (geld uitgeven 8)7 maar ben benieuwd wat er voor score uit gerold is?

Overigens, in het echt is ie inderdaad nog veel mooier, qua afwerking de Rolls Royce onder de casemods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Garrett postte in Foto's van HCC Dagen 2003! ook nog een mooie foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/versteeg-innovali.jpg

Ik moet zeggen dat de HCC foto's met een beetje meer licht de kast al een stuk beter tot hun recht doen komen. Reden te meer om meer pics van deze kast te posten, met name detailfoto's.

update:

Op de Tweakers.net Frontpage is inmiddels het nieuws gepost van het HCC Dagen 2003 verslag door HWI alwaar ook deze mod vermeld wordt.:
Zoals sommige tweakers vorig jaar hebben gezien, kan Tom Versteeg een aardig potje casemodden. Hij is fervent bezoeker van ons forum en na een optreden op de T.net-stand vorig jaar, vereerde hij nu HWI met een kleine show. Hij demonstreerde zijn meesterlijke Innova-Li casemod die als behuizing dient voor een supersnel Pentium 4-systeem.
Plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/000078-061.jpg
De Innova-Li casemod van kunstenaar A.P. (Tom) Versteeg<+.>

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/000078-062.jpg
De Meester Casemodder (links) zelf was vrijdag en zondagmiddag aanwezig om uitleg te geven.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/000078-063.jpg
De twee systemen gebroederlijk naast elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/000078-064.jpg

update 2:

Je komt ook werkelijk overal plaatjes tegen van deze mod, deze keer uit het album van ReemF:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/innova-li-versteeg.jpg

NB: a.p.versteeg: houdt ivm harddiskplaatsing er wel rekening mee dat je lagers nu schuin inslijten en je deze dus nooit meer andersom of horizontaal moet ophangen. Zie: Harde Schijven: Preventief Onderhoud, Reviven, en Reanimatie

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 09-12-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 22:05

Garrett

Watercooler

Enige jammere van die foto is dat je door de flits niet meer ziet dat de ide-kabels UV-reactive zijn, maar ja... wel duidelijk verder

Ik zei al tegen Versteeg: voor 100 euro neem ik 'm zo mee ;)

Enne... hoezo "ouwe zak" Versteeg?
Zeker nooit op Xtreme gekeken :P (Oppainter, MrIcee....)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27881

Toevallig dat ik dit nu net zie.. :)
Leuke modjes: zoals bv de elektrisch achter het Front klepje tevoorschijn komende 3,5" Fancontroller - 4 Kanal doormiddel van een druk op het knopje dit gemaakt van een verbouwde CD-ROM speler.
Zit de laatste tijd aan iets dergelijks te denken alleen niet voor een 3,5" Fancontroller..maar voor de floppy drive :)

Ik ben ook een gelukkige eigenaar van een Lian Li PC-60..alleen die beige floppy drive daar moet ik duidelijk nog wat mee/aan doen. :P

Meer details over dit systeem zijn dan ook erg welkom

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 27881 op 29-11-2003 13:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45909

tsjah wat moet ik er van zeggen ? :D

we waren niet anders van je gewend Versteeg ;D

ik kom morgen (zondag) ff op de HCC lans om em te bekijken =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67877

Ik heb em vandaag gezien :D Hij is echt Uber!! Superveel strak afgewerkte details, en die automatische fanbus is natuurlijk erg tof! Watercooling is superstrak gemonteerd, en met die UV ccfl's, en UV vloeistof, gaf het een prachtig effect _/-\o_ Plexi randjes waren 1337, en de 'water'voeding ;) , was ook wel mooi :)

Echt, op en top Versteeg!! Jammer dat je er zelf niet bij was vandaag, khad wel is ff wat aan je willen vragen enzo ;) (ook handig, dat programma in windows dat je je fans helemaal uit kan zetten enzo :D top!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Math2k
  • Laatst online: 31-01-2021
Versteeg, (ik mag je geen men. versteeg noemen :P )
Ik had het gister al aan je gevraagt maar ben het al weer vergeten.... Waar heb je nou dat groene plexiglas vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Math2k schreef op 29 november 2003 @ 19:35:
Versteeg, (ik mag je geen men. versteeg noemen :P )
Ik had het gister al aan je gevraagt maar ben het al weer vergeten.... Waar heb je nou dat groene plexiglas vandaan gehaald?
heb ik via Aopen die ik goed ken en die hadden nog wat over van Cebit2003.
Ik denk dat je het kan halen bij elke grote plexiglas/groothandel.
Ik haal normaal alles bij ru-58 in denhaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 46009 schreef op 29 november 2003 @ 02:11:
[...]

Vanmiddag was je hem nog even ter plekke aan het overklokken (met name de video kaart, omdat er een paar gasten vonden dat ie niet hard genoeg ging...). Moest zelf helaas verder (geld uitgeven 8)7 maar ben benieuwd wat er voor score uit gerold is?

Overigens, in het echt is ie inderdaad nog veel mooier, qua afwerking de Rolls Royce onder de casemods!
Ik was niet echt aan het overclocken maar meer aan het demonstreren wat de VGA kaarten allemaal konden. ;)
Dankje voor het zeer dure(is een rolls toch wel) compliment. :D
Haeg schreef op 28 november 2003 @ 23:05:
[...]

[afbeelding]
thanks, hoor ik graag van een expert als jou. ;)
ik zal jouw hulp in de toekomst ook wel eens willen afkijken of kunnen gebruiken denk ik ;)
ReseTTim schreef op 29 november 2003 @ 00:47:
is geen jatten, ik zou het eerder een eer vinden als jij het ook gebruikt want dat betekent dat hij ook bij de grote jongens in de smaak valt. ;)
Anoniem: 45909 schreef op 29 november 2003 @ 16:47:
tsjah wat moet ik er van zeggen ? :D

we waren niet anders van je gewend Versteeg ;D

ik kom morgen (zondag) ff op de HCC lans om em te bekijken =]
dank je :D , ik sta weer klaar morgen vanaf een uur of half 1. ;) ik zie je dan wel.
Anoniem: 67877 schreef op 29 november 2003 @ 18:22:
Ik heb em vandaag gezien :D Hij is echt Uber!! Superveel strak afgewerkte details, en die automatische fanbus is natuurlijk erg tof! Watercooling is superstrak gemonteerd, en met die UV ccfl's, en UV vloeistof, gaf het een prachtig effect _/-\o_ Plexi randjes waren 1337, en de 'water'voeding ;) , was ook wel mooi :)

Echt, op en top Versteeg!! Jammer dat je er zelf niet bij was vandaag, khad wel is ff wat aan je willen vragen enzo ;) (ook handig, dat programma in windows dat je je fans helemaal uit kan zetten enzo :D top!)
toch niet te lang alles uitgezet hoop ik ;) , ik ben echt blij dat iedereen hem in het echt nog mooier vind als op de foto`s.

Ik heb dit keer iets proberen te maken met waterkoeling en daar zijn mij toch al heel veel mods in voor gegaan dus ook veel moeilijker om weer op te vallen en iedereen tevreden te maken.
Thanks for the compli :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59451

Oeh.. die foto's in het licht zijn echt geweldig! Fantastisch gewoon.. een kastje om trots op te zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

heb em op de HCC ff bekeken, damn, errug sweet, doe je weer goed A.P.!!

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twan1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
hij is inderdaad echt uber in het echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Prachtig!
Heb um vandaag gezien op de HCC! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Orion84 schreef op 30 november 2003 @ 15:44:
heb em op de HCC ff bekeken, damn, errug sweet, doe je weer goed A.P.!!
ik was er om 12.30(erg druk in de stad) en het stond alweer helemaal vol rond de case, gelukkig met allemaal toch wel tevreden mensen qwa mod, doet me goed.
Er was zelf een leuke dame vandaag die er alles over wilde weten en zelf ook aan de watercooling wilde gaan. Helemaal de perfecte vrouw:
1. computergek
2.gamegek
3.ook nog eens zelf aan het modden.
en er dan nog leuk uit zien ook. ;)

Ik ben blij dat ik weer wat voor inspiratie en het modding lust heb kunnen opwekken bij alle tweakers en ik hoop dit weer gauw terug te zien op got met leuke topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Erg mooie casemod versteeg, maar dat had ik al gezegd op de HCC (vrijdag)Jammer dat me p4 niet verder wil :(, maar toch bedankt voor de tips die je me gaf :)

[ Voor 21% gewijzigd door Av3ng3rtje op 30-11-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94438

zoooo heb hem ook even gezien...
alleen nog een vraagje.. hoe krijg je dat zo mooi afgewerkt boven op je kast..
(dat venstertje waar je je vloeistof van je waterkoeling kan zien.)
het zat er zo strak in de kast.. neem aan dat dat niet standaard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Ik heb het wonder ook vandaag mogen aanschouwen. Top afgewerkt !
Wat enorm was dat stealthed baybus :)

Top mister versteeg ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 94438 schreef op 30 november 2003 @ 21:08:
zoooo heb hem ook even gezien...
alleen nog een vraagje.. hoe krijg je dat zo mooi afgewerkt boven op je kast..
(dat venstertje waar je je vloeistof van je waterkoeling kan zien.)
het zat er zo strak in de kast.. neem aan dat dat niet standaard is?
nee is niet standaard, ik heb die er zelf ingezaagd met een figuurzaag en dan maar vijlen en schuren. ;)
Anoniem: 67363 schreef op 30 november 2003 @ 21:42:
Ik heb het wonder ook vandaag mogen aanschouwen. Top afgewerkt !
Wat enorm was dat stealthed baybus :)

Top mister versteeg ! ;)
thanks :o , ja hij is echt niet te zien als je niet weet waar hij zit. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 30-11-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 28043 schreef op 30 november 2003 @ 19:28:
[...]

ik was er om 12.30(erg druk in de stad) en het stond alweer helemaal vol rond de case, gelukkig met allemaal toch wel tevreden mensen qwa mod, doet me goed.
Er was zelf een leuke dame vandaag die er alles over wilde weten en zelf ook aan de watercooling wilde gaan. Helemaal de perfecte vrouw:
1. computergek
2.gamegek

Ik ben blij dat ik weer wat voor inspiratie en het modding lust heb kunnen opwekken bij alle tweakers en ik hoop dit weer gauw terug te zien op got met leuke topics.
:o ;) :D

ik vind em super! erg mooi, dat gekleurde plexi en dat reservoirtje he ;) ga inderdaad gauw zelf iets moois proberen te maken!
anyway, well done! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73850

[...]

1. computergek
2.gamegek

Heb vandaag ook nog ff met je geluld, zoals waarschijnlijk nog een paar honderd/duizend anderen. Het wordt eentonig, maar petje af voor deze mod. Had al gezegd dat ik je vorige mod erg vet vond, maar deze is (bijna) net zo gaaf! Face it: door zulke projectjes kom je bekend te staan als (één van) dé casemod goeroe(s). _/-\o_ ( En eigenlijk is dat al zo)

Ik had nog verteld dat ik een AMD 2500+ had gekocht en dat ik die (uiteraard) wil gaan overklokken. En jij zei nog dat die multipliers gelockt zijn. Maar nu wil het dat ik ook een vriedin heb met een leuke pc, met daarin ook een 2500+. Daar weet ik zeker van dat ie niet gelockt is, dus kan ik die altijd ff omruilen! :+ Toch handig zo'n vriendin ;)

Oja, nog bedankt voor je uitleg over het fabriceren van je fancontroller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95813

Ik heb je kast op de hcc gezien, en net zoals de andere een meesterlijke kast zo'n mooi ding heb ik nog nooit gezien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Anoniem: 28043 schreef op 29 november 2003 @ 21:32:
is geen jatten, ik zou het eerder een eer vinden als jij het ook gebruikt want dat betekent dat hij ook bij de grote jongens in de smaak valt. ;)
kheb nog zon baybusje liggen maar ik kan geen fanz plaatsen in me apple case. en die erin zitten zijn er 3 namelijk 1x 12cm die op de radiator zit en 2 in de voeding :)
en een voedings fan via zon baybus regelen vind ik niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 21:19
bredend schreef op 26 november 2003 @ 18:18:
Ik vin hem (vergeleken met sommige reactie's hier) niet zo super bijzonder :X krijg ik nu een ban? ;)

Het enige dat ik echt bijzonder vind, is de ophanging van de pomp en voeding, dat heb ik namelijk nog niet eerder gezien. Ook de glow aan de voorkant lijkt me redelijk moeilijk om GOED te maken. Vooral de afwerking.

Voor de rest is het tamelijk premod, en de 'compositie' is ook niet echt logisch. Onder de videokaart zit namelijk een grote lege ruimte.
Ik heb hem zaterdag in het echt gezien, en ff goed kunnen kijken (met mn handen natuurlijk ;) )
Wat me opviel was dat de afwerking eigenlijk compleet was. Vooral de details zijn gewoon goed aangepakt. Duidelijk dat je daar veel tijd in heb gestoken!

Toch, als ik van een afstand keek (of dus op foto's) 'mis' ik nog steeds 'iets'.

over dat premod: ik vind dat je een casemod helemaal naar je eigen wens moet inrichten, en de kans dat daar voorgebakken dingen voor bestaan is natuurlijk klein. (je past de vraag toch niet aan, aan het aanbod?)
Maar omdat dit een showcase is doe je natuurlijk de mooiste snufjes erin, en als het ook nog eens op andermans kosten is....

Uiteindelijk moet ik zeggen dat hij netjes past in de exponentièle groei van je casemods!

[ Voor 21% gewijzigd door bredend op 30-11-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ik ben zelf niet @ de HCC geweest, maar ik moet zeggen dat je weer een über creatie hebt gemaakt! persoonlijk vindt ik em minder mooi als de prom-li (PC-76) maar dat is geheel persoonlijk. deze case heeft de versteeg look, en dat wil natuurlijk iets zeggen :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom,

Nogmaals, ik vind de afwerking echt super. Ter vergelijk: ik zag in die Mach2 bijvoorbeeld nog platte IDE kabels, dat kan natuurlijk echt niet :+

Nog 2 vraagjes:

- Hoe bevestig jij het window eigenlijk. Schroeven in het acryl (?) of met boutjes/moertjes? Heb zelf al een paar keer een barst in het plexiglas gekregen (acryl was me te duur).

- Die spiegel op de bodem van de kast, is dat inderdaad een normaal stuk spiegelglas dat je op maat maakt of is het ander materiaal? En hoe bewerk je dat, zagen of snijden met een glassnijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Erg mooie mod, geeft me weer inspiratie :)

offtopic:
A.p.versteeg was jij laatst bij computerland in leiden op bezoek?
Mijn collega heeft toen met iemand met iemand staan praten die werkte bij Epox en maakte casemods voor presentaties of iets dergelijks, het ging ook even over Lian li kasten.
Het gesprek begon over het beveiligen van wifi netwerken dacht ik.
Was jij dat niet toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Frieda schreef op 30 november 2003 @ 22:01:
[...]

:o ;) :D

ik vind em super! erg mooi, dat gekleurde plexi en dat reservoirtje he ;) ga inderdaad gauw zelf iets moois proberen te maken!
anyway, well done! _/-\o_
je weet me mail adres als je ergens mee zit, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:18
Erug mooie mod.
Had em bijna gemist op de hcc, stonden op t punt weg te gaan toen ineens Tim, Oeloe eno aan kwamen :) dus maar ff gevraagd :P

zeer strak gedaan, maar 1 ding viel me wel op, die videokaart heeft maar aan 1 kant geheugen?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Mithril schreef op 01 december 2003 @ 18:08:
Erug mooie mod.
Had em bijna gemist op de hcc, stonden op t punt weg te gaan toen ineens Tim, Oeloe eno aan kwamen :) dus maar ff gevraagd :P

zeer strak gedaan, maar 1 ding viel me wel op, die videokaart heeft maar aan 1 kant geheugen?
Hij zal wel aan beide kanten geheugenchips hebben, maar volgens Innovatek is het voldoende als je 1 kant van de kaart koelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 46009 schreef op 01 december 2003 @ 00:37:
Tom,

Nogmaals, ik vind de afwerking echt super. Ter vergelijk: ik zag in die Mach2 bijvoorbeeld nog platte IDE kabels, dat kan natuurlijk echt niet :+

Nog 2 vraagjes:

- Hoe bevestig jij het window eigenlijk. Schroeven in het acryl (?) of met boutjes/moertjes? Heb zelf al een paar keer een barst in het plexiglas gekregen (acryl was me te duur).

- Die spiegel op de bodem van de kast, is dat inderdaad een normaal stuk spiegelglas dat je op maat maakt of is het ander materiaal? En hoe bewerk je dat, zagen of snijden met een glassnijder?
Ik heb het window dit keer bevestigt met de orginele Lian-Li fan connectors, die zwarte plastic dingen waar je een fan mee vast zet aan het alu frame/bodywork.
Normaal doe ik dit altijd met zwate dubbelzijdige autotape, waar ze ook spoilers mee vast zetten op bv de achterruit/klep.

De spiegel onderin is ook van plexiglas, dus mooi op maat zaagbaar/vijlbaar/boorbaar. ;)
Lord_Mithril schreef op 01 december 2003 @ 18:08:
Erug mooie mod.

klopt, dit is een 128mb versie, deze is met handpicked 2,2ns geheugen wat ik al op 1100MHz heb gehad. >:) De core draait op 550 met de watercooling, dit alles zonder voltmod. of ook maar iets veranderd aan de kaart. Golden Sample he :P

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 01-12-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:39
ik heb de kast gelikt op de hcc :p hoe werk je de kabels zo weg man aplausje waard

je nieuwe naam wat mij betreft HANS ''VERSTEEG'' KAZAN

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 09:03

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

damn versteeg... DIE kast is echt zo mega vet..
ik heb nu spijt van dat ik een chieftec case heb :'(
waarom heb je eigenlijk groen gebruikt en geen blauw, rood of iets anders?
en waar kan je dat reservoir vandaan halen? of is het selfmade?
en waarvoor zijn die leds op de geheugenbanken?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86363

mydogisgone schreef op 02 december 2003 @ 21:13:
en waarvoor zijn die leds op de geheugenbanken?
Die geven de geheugenactiviteit weer, puur voor de versiering dus :) Zie: Corsair TwinX1024-4000Pro

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1065519696.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 86363 op 02-12-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86363

mydogisgone schreef op 02 december 2003 @ 21:13:
en waar kan je dat reservoir vandaan halen? of is het selfmade?
Het bovenste reservoir is een Fass-O-Matic extern reservoir. Dat zichtbare reservoir is van Eheim (Pricewatch linkje).

Afbeeldingslocatie: http://www.watercooling.de/catalog/images/pumpe06-2.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 86363 op 02-12-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

Gipsy King schreef op 02 december 2003 @ 19:56:
ik heb de kast gelikt op de hcc :p hoe werk je de kabels zo weg man aplausje waard

je nieuwe naam wat mij betreft HANS ''VERSTEEG'' KAZAN

>:)
idd mooie kast pierre d8 nog even dat hij het zo na kon maken maar ik weet zeker dat hij daar de vaste hand niet voor heeft en namaken is altijd een stuk makkelijker als zelf verzinnen hier is de heer versteeg sterk in als iemands ieds orgineels verzint is hij het wel en wij jatten het weer want beter goed gejat als slecht verzonnen }) O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 09:03

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

hoezo zitten er 2 reservoirs in??? :P tell me :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mydogisgone schreef op 03 december 2003 @ 00:56:
hoezo zitten er 2 reservoirs in??? :P tell me :)
looks/sponsor en 1x om bij te vullen en 1x als hoogste punt in mijn case op het ontluchten te vergemakkelijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Laatst online: 00:19
hmm, nu was ik al voorzichtig aan het kijken naar een nieuwe case, maar het is nu al wel duidelijk dat het een lian wordt (die sponsors krijgen dus waar voor hun geld ;) ).

Alhoewel ik een kast als dit bij lange na niet zal halen ga ik dan toch mijn best doen.

Het is toch een mooie kast, ook nog in het echt (aanraken!). Helaas vonden de maten op de hcc dat geld uitgeven belangrijker was dan ff een kwartiertje bij jou kast blijven staan. :(

Al heb ik wel meteen het mooiste voorbeeld van watercooling kunnen showen, had een auto monteur bij me die er toch echt van uit ging dat watercooling alleen bij auto's/motoren voorkwam. Duidelijk dus van niet, hij stond hier wel even van te kijken. haha :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-06 00:08
khep hem oowk gezien :D vet man oowk je fanregelaar in cd bay :P
die vapo was geloof ik -25 kan die nog kouder of wat is z'n idle temp :P

CongratZ en Keep modding tot de volgende hcc .. leuke stand had je naast die Hcc/Msi- Chicks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
G4E-PARAD0X schreef op 03 december 2003 @ 14:44:
khep hem oowk gezien :D vet man oowk je fanregelaar in cd bay :P
die vapo was geloof ik -25 kan die nog kouder of wat is z'n idle temp :P

CongratZ en Keep modding tot de volgende hcc .. leuke stand had je naast die Hcc/Msi- Chicks :P
vapo is mach2 ;) en stand was niet van mij maar van hardware info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
  • Laatst online: 19-11-2019
Ik heb ffies wat vraagjes voor m'neer versteeg :P
1. Je hebt dus de groene plexi laten oplichten door groeneCCFLs erboven te hangen?

2. Waar heb je die groene plexi vandaan?

3. Waar is je voeding en kabels o_O... Ik kan geen molexjes vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 21:31

VisionMaster

Security!

@ a.p.versteeg
Hoe lang ben je nu eigenlijk bezig geweest met dit systeem zo te modden tot dit kwijlende resultaat?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Laatst online: 03-01 20:45
Dat heeft ie ook al gezegt, namelijk 150 uur ;)
Ik ben dit jaar niet naar de HCC geweest *schaam schaam*, maar ga de volgende keer zeker wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Spiegel van plexiglas hoe heb je dat precies gedaan dan? Aangezien ik ook nog steeds zoiets wil maken in m'n oude case (en ik heb nog plexiglas zat)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Heej Tom misschien een domme vraag maar wat is het volgende wat je wil (word gevraagd te ) doen want je hebt nu alles wel gehad he ;)

Mach II ...
Prometia etc ..
WC .....
Prom icm WC etc ...

Zit er voorlopig nog iets anders aan te komen maar dan geheel vernieuwd denk aan chieftec-antec- etc ;)
Of de kyrotherm van het werk verbouwen ;) :P ( tijdje geleden van chris gehoord ;) :P )

Je mods zijn echt uber en er moet echt wat gebeuren wil je iets "lelijks" maken ... ghehehe ;)

Maar waar ik eigenlijk een beetje op wacht is een keer eens Geen Lian Li kast maar een gewone basic case die bewerkt word.
Niet dat ik Lian Li niet mooi vind maar je ziet ze gewoon veels te veel zelfde verhaal met de VW golfjes ;) :P 8)7

Kijk een Lian Li kast is al cool dan krijg je de volgende verhoudingen :

Lian Li = Standaard Cool -> Uber
Chieftec (Basic) = Standaard Geinig (voldoende) -> Uber _/-\o_

Daar zit een veel groter verschil tussen :) en is volgens mij ook een veel grotere uitdaging en we weten allemaal dat jij dat ook in iets moois kan omtoveren :)

Zoals ze op Xtreme altijd zeggen :P :

Just my $ 0.02 _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 03-12-2003 20:26 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89895

@ A.P. Versteeg:

Allereerst mijn complimenten, wederom een prachtige mod. :9~

Zijn dat speciale "neon" slangen of zit er UV-reactive vloeistof in?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 89895 op 03-12-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

SmokeyTheBandit schreef op 03 december 2003 @ 20:23:
[...]
Lian Li = Standaard Cool -> Uber
Chieftec (Basic) = Standaard Geinig (voldoende) -> Uber _/-\o_

Daar zit een veel groter verschil tussen :) en is volgens mij ook een veel grotere uitdaging en we weten allemaal dat jij dat ook in iets moois kan omtoveren :)

Zoals ze op Xtreme altijd zeggen :P :

Just my $ 0.02 _/-\o_
Uhm, zou het niet Uber zijn als je een no-name cheap-ass lame kastje kan Uber-issen? :Y)
Dan kom je in de buurt van de 1337 case-modder status van de TS. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

VisionMaster schreef op 04 december 2003 @ 01:57:
[...]

Uhm, zou het niet Uber zijn als je een no-name cheap-ass lame kastje kan Uber-issen? :Y)
Dan kom je in de buurt van de 1337 case-modder status van de TS. _/-\o_
Nog een betere vergelijking idd :D :) >:)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 89895 schreef op 03 december 2003 @ 22:45:
@ A.P. Versteeg:

Allereerst mijn complimenten, wederom een prachtige mod. :9~

Zijn dat speciale "neon" slangen of zit er UV-reactive vloeistof in?
Het zijn clear slangen van Innovatek, ik heb demiwater gebruikt en op kleur gebracht met geel en blauw UV vloeistof. Eerst helemaal afvullen met helder demiwater en dan met een breinaald of sate stokje in de UV vloeistof dopen en dan in het demiwater, dit doe ik zo langzaam zodat ik precies de kleur krijg die ik wil en er niet per ongeluk teveel in doe. Met teveel UV vloeistof werkt het niet meer. ;) Als je dan ook nog een groene kleur wil wanneer de UV ccfl uit staat kan je een lichtgevende stift/marker leeg spoelen in het demiwater. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Acht applaus voor het wegwerken van je kabels, zoals al eerder gezegd. Zelf ben ik pas een middag bezig geweest met tie's en mesh, en alhoewel het er nu enigzins georganiseerd uit ziet, is het nog steeds 1 grote kabelboel daarbinnen.

Ik heb dezelfde kast als jij (in de standaard uitvoering dan he), heb je nog tips misschien voor het wegwerken van de kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 19:19
Gefeliciteerd, het meest coole vind ik nog steeds het wegwerken van alle kabelzooi bij uw mods _/-\o_

Nieuwe kasten zouden maar eens geredesigned moeten worden en overal al stekkers ingebouwd moeten hebben op de meest voordehandliggende plaatsen. Al die nieuwe soorten kasten tegenwoordig , maar allemaal nog 1 dikke shit met al die kabels. :r

Enne, doe es een Antec/Chieftec kast aub :+ , dan kan ik als fan van Antec, Chieftec de foto ervan als poster op mijn kamer hangen :+

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ik ben ook bezig met me kabels weg te werken aleen heb ik helaas gen tom versteeg handjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jarno schreef op 04 december 2003 @ 09:41:
Acht applaus voor het wegwerken van je kabels, zoals al eerder gezegd. Zelf ben ik pas een middag bezig geweest met tie's en mesh, en alhoewel het er nu enigzins georganiseerd uit ziet, is het nog steeds 1 grote kabelboel daarbinnen.

Ik heb dezelfde kast als jij (in de standaard uitvoering dan he), heb je nog tips misschien voor het wegwerken van de kabels?
achter de backplate van het moederbord langs, en gewoon netjes/strak weg werken achter en tussen cd/dvd door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

Deze casemod is echt heel geil :P :P :9~ :9~ :9~ Alleen jammer dat ik hem niet gezien heb op de HCC ik had te weinig tijd om alle zalen te bekijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

pierre en i konden de stand van hardwareinfo niet vinden op de plattegrond (zowel de papieren als die van in de zaal zelf) hoe kwam dat versteeg ik d8 eerst al dat je er gewoon niet was tot pierre ineens zei kijk hardware info en ik de 100m onder de 10sec. liep _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 05 december 2003 @ 07:57:
pierre en i konden de stand van hardwareinfo niet vinden op de plattegrond (zowel de papieren als die van in de zaal zelf) hoe kwam dat versteeg ik d8 eerst al dat je er gewoon niet was tot pierre ineens zei kijk hardware info en ik de 100m onder de 10sec. liep _/-\o_
stond dacht ik als HWI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78922

Heb je nog foto's kunnen maken van dat Rad van de Eheim pompje, dat ervoor zorgt die ie niet zo rateld?? Ben ik wel zeer benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 78922 schreef op 05 december 2003 @ 13:37:
Heb je nog foto's kunnen maken van dat Rad van de Eheim pompje, dat ervoor zorgt die ie niet zo rateld?? Ben ik wel zeer benieuwd naar
er komen nog veel meer foto`s aan, en ook van dat rad. ;)
deze foto zijn niet door mij gemaakt en met een profesioneel foto toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik trouwens vragen waar de pomp zit?

Ik zie em niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Anoniem: 89895 schreef op 06 december 2003 @ 00:00:
Mag ik trouwens vragen waar de pomp zit?
Ik zie em niet. 8)7
er zit een eheim 1048 in. deze zit net achter het reservoir ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Anoniem: 28043 schreef op 05 december 2003 @ 18:38:
[...]

er komen nog veel meer foto`s aan, en ook van dat rad. ;)
deze foto zijn niet door mij gemaakt en met een profesioneel foto toestel.
ook fotos met licht he :P

wel even je trukendoos goed bekijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[...]
1. computergek
2.gamegek
A.P. Versteeg heeft de komende weken geen tijd voor z'n kassies... druk druk druk

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

1. computergek
2.gamegek
ja was een mooie meid :) :P heb heel ffies met haar gepraat :) weet jij nou eigenlijk wie ze is en heeft ze nog wat gegevens achtergelaten?

btw foto's maken door een fotograaf is echt stoer heb ik ook gehad met me koffermod :P :) kwam zo'n man met 2 paraplu's en een mooie digicam thuis :)
zijn mooie foto's geworden die hij genomen heeft en heb ze later na een mailtje nog op hi-res formaat (1300 x 1900) gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Laatst online: 10-01 21:45

AB2ND

Vonkenboer

Hey AP Versteeg

je mods blijven mooi maar het is eigenlijk elke keer wel meer van hetzelfde heb je er wel eens aan gedacht om eens een compleet andere mod te maken bijvoorbeeld een custom build case?

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52220

Ik schaam me eigenlijk voor die topic die ik enkele minuten geleden geopend heb over mn eigen mod... alleen een raam :P

Mooi man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ReseTTim schreef op 06 december 2003 @ 12:51:
[...]

ja was een mooie meid :) :P heb heel ffies met haar gepraat :) weet jij nou eigenlijk wie ze is en heeft ze nog wat gegevens achtergelaten?
haha! goed voor mn ego, naar de HCC! ik ga volgend jaar weer! :D

ik dacht al dat jij het was trouwens met je apple mod, maar besefte me toen ik wegliep dat ik niet eens naar je nick had gevraagd! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Frieda schreef op 06 december 2003 @ 17:21:
haha! goed voor mn ego, naar de HCC! ik ga volgend jaar weer! :D
ik dacht al dat jij het was trouwens met je apple mod, maar besefte me toen ik wegliep dat ik niet eens naar je nick had gevraagd! :o
ah dus jij bent die dame? ben benieuwd naar je case :) waar je het overhad @ hcc.
tss niet eens vragen naar me nick :X je zou me moeten herkennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ik heb een movie van mijn uv/prom case 7mb maar heb geen upload space :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
ReseTTim schreef op 06 december 2003 @ 18:33:
[...]

ah dus jij bent die dame? ben benieuwd naar je case :) waar je het overhad @ hcc.
tss niet eens vragen naar me nick :X je zou me moeten herkennen ;)
die case.. jah je kan er doorheen kijken en that´s it eigenlijk! :D moet eerst spullen vergaren, en vooral geld.. denk niet dat ik em binnen die 2-3 maanden afkrijg.. hehe.. maar komt tzt zeker nog wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReseTTim schreef op 06 december 2003 @ 02:33:
[...]
er zit een eheim 1048 in. deze zit net achter het reservoir ;)
Aha, die pomp kan (meen ik) direct in het reservoir gestoken worden he in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 89895 schreef op 07 december 2003 @ 12:37:
[...]

Aha, die pomp kan (meen ik) direct in het reservoir gestoken worden he in dit geval?
Yep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Gekke vraag, maar ik bedenk me even iets ... Zou een water gekoelde kast op zijn kop vervoerd kunnen worden zonder te lekken? En tot in hoevere zijn er breekbare onderdelen in bijvoorbeeld de CaseMod van Versteeg aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54742

VisionMaster schreef op 07 december 2003 @ 14:06:
Gekke vraag, maar ik bedenk me even iets ... Zou een water gekoelde kast op zijn kop vervoerd kunnen worden zonder te lekken? En tot in hoevere zijn er breekbare onderdelen in bijvoorbeeld de CaseMod van Versteeg aanwezig?
kan gewoon, je stelt een wc set samen, je wilt uiteraard alles luchtdicht hebben zonder dat iets o.i.d. kan gaan lekken. Onderste boven is dus geen probleem.
En over breekbare onderdelen; hangt af hoe goed hij/zij alles bevestigd heeft.
Maar meestal in principe kan onderste boven , diagonaal :P gewoon zonder dat iets breekt of beschadigd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
VisionMaster schreef op 07 december 2003 @ 14:06:
Alles zit goed vast en is water en lucht dicht, het opste kop vervoerem is dus geen probleem.
Alleen is de case onderkant sterker dan de case bovenkant en is er dus opstekop eerder kans op schade. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik vragen waar jij al die AC Ryan spullen (voeding deksel enzo) gehaald hebt?
En die soort van "splitter" bij de SATA-schijven, hoe zit dat precies?

Echt een topper, ik neem die case als voorbeeld voor me volgende mod dat kan ik wel zeggen, maar kun jij misschien vertellen hoe de verbindingen lopen?
Dus van waar naar waar precies?
Bedankt.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 89895 op 08-12-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
>:) >:) Nieuwe foto`s in de opening beschikbaar met betere detail foto`s. >:) >:)
.
.
Anoniem: 89895 schreef op 07 december 2003 @ 18:00:
Mag ik vragen waar jij al die AC Ryan spullen (voeding deksel enzo) gehaald hebt?
En die soort van "splitter" bij de SATA-schijven, hoe zit dat precies?

Echt een topper, ik neem die case als voorbeeld voor me volgende mod dat kan ik wel zeggen, maar kun jij misschien vertellen hoe de verbindingen lopen?
Dus van waar naar waar precies?
Bedankt.
De AC Ryan spullen heb ik van de Importeur zelf maar als je info wil over waar het tekoop is kan je het misschien vinden op www.nygl.com

over die S-ATA splitter, ik neem aan dat je de powercable bedoelt, deze heb ik zelf gemaakt zodat er ook een aftakking is voor de VGA card. ;) Homemade dus.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 28043 op 08-12-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Coole nieuw foto's ;)
Vraagie over dat Corsair geheugen, daar zitten led-jes op ... ik neem aan dat je die niet zelf er op gefrutseld hebt? En wat doet dat eigenlijk?
Nog iets over die 2 FAN op de achterkant van de kast onder de voeding ... de bovenste heeft een extra 'ring' er op, is dat een UV ccfl voor op een fan die normaal te koop is of is dat een eigenfabrikaat?
Nog een vraagje aan de Uber-Modder ... heb je bewust de keuze gemaakt zoals deze er nu voor staat met de waterflow volgorde van je componenten ... uit het hoofdje ... CPU => NB => Geforce

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.