Het kunnen searchen binnen een topic is wat ons betreft een heilige graal en als dat zou kunnen zouden we zeker een andere policywijziging doorgevoerd hebben.Shunt schreef op 27 november 2003 @ 18:42:
[...]
mischien eens gedacht aan een nieuwe search ?
of een intopic search
een forum van een oc site had die ook ik zal ffe zoeken of ik de link nog heb
maar daar mee kon je in een topic gewoon zoeken
daar waren de topics ook een stuk of 60 tot 70 pages dik
Geloof me, dit staat zeer hoog in het verzoeklijstje voor de updates in React, maar vooralsnog is er nog geen sprake van
Zoveel kleiner is VB niet dan PMG of OH. En zoals ik al zei, in een minder druk forum zakken topics minder snel weg, je kunt niet tegelijk beweren dat er geen reactie komt doordat het forum te klein is en anderzijds doordat de topic te snel wegzakt.over dat suc6 in andere fora
ga eens bij de stats kijken hoeveel mensen er hier dagelijks (in de root van dit topic kijken als dat natuurlijk mogelijk is) en bij doc of pmg
zoals ik al zij in de periode dat dit gedaan was is het stil geweest rond om de rest van vb
Sowieso waren de topics die dicht gingen al over de 500 posts (toegegeven muv de Radeon topic deel 69), dus nog los van de vraag of grote topics am sich gewenst zijn waren die al overrijp, en ik lees toch wel redelijk concensus hier mbt een maximum van 500 posts per topicik vind het dan ook zeer kwalijk dat om dat er niet ge reageerd werd in een topic alles maar dicht gegooit word

Dat is in het verleden eens zo geweest ja, maar ondertussen zijn we ambitieus genoeg om te denken dat het mogelijk is om ook kleine topics te hebben van een goed niveau. Het modden van de grote topics is qua quantiteit niet zo moeilijk, maar je moet per topic helemaal in de sfeer zitten. Het is daarom per topic vergelijkbaar met anders per subforum.Help!!!! schreef op 27 november 2003 @ 19:39:
[...]
Natuurlijk heeft een groot topic nadelen maar als user vind ik het een heerlijk plekje wat ook meestal van goed niveau is zoals het TFT gamen topic en verder ook wat ruimte laat om zaken in iets breder kader te bespreken.
Ook vraag ik me af wat er zo moeilijk is om de grote topics te modden. Ze gaan niet elke dag zo snel.
Als er een hoop kleine topics zijn dan is jullie klacht waarschijnlijk dat het zoveel topics zijn en dat het niveau niet hoog genoeg is.
Maar goed, het niet kunnen searchen is een zwaarder wegende argument. Je zag dat er flink wat nOOb topics kwamen en mensen dan naar deel x of x+1 verwezen werden van topics met bij elkaar duizenden posts. Dan kun je het ze nauwelijks kwalijk nemen dat ze dan maar een loze topic openen.
Tnx, we doen ons best- ik ben ervan overtuigd dat we op termijn iets vinden hierin dat voor iedereen in ieder geval bruikbaar isOndanks de bovenstaande kritiek wil ik jullie ook een hard onder de riem steken in die zin dat ik vind dat wat er gemod wordt iha ook goed gebeurt.
In deze specifieke beslissing mbt de grote topics kan me echter niet vinden.
Alleen als ze die hele grote topic in z'n geheel doorlazen. Ik ben de eerste om te stellen dat nieuwe gebruikers de FAQ dienen door te lezen en op zoek moeten gaan, maar dit kun je echt niet vragen.The_Sukkel schreef op 27 november 2003 @ 20:16:
Erg jammer dat zo'n grote topic als TFT-schermen is dichtgegooid.
Ik geef toe dat ik me af en toe ergerde aan figuren die het topic vervuilden met loze opmerkingen ("regulars" zouden met het bekende handje kunnen helpen zulke loze bijdragen aan te geven bij de mods), maar veel belangrijker dan die minimale ergernis was de schat aan info en de hoeveelheid nuttige discussie's waar iedereen wat van kan leren.
Tja, kwestie van binnen de op dat moment geldende regels consequent zijn. Het werkte alleen niet zo, vandaar dat we het veranderd hebben.Het eerste dat ik altijd deed als ik op GoT aankwam, was het checken of er weer iets nieuws stond in het grote TFT-topic. Helaas kan dat nu niet meer... Ik heb het gevoel dat we van het ene uiterste in het andere uiterste vervallen.
Eerst mag er bijna geen enkele topic over TFT's geopend worden buiten het grote TFT-topic om. Nu mag je niets meer in een grote TFT-topic posten.
Het nadeel daarvan is dat je eigenlijk naar de situatie toegaat die je tot gisteren had, alle regulars zitten zo in de grote topics dat ze niet of nauwelijks naar de kleine topicjes eromheen kijken, wat dan ook funest is voor het niveau van die topics.Is het niet mogelijk om zowel een groot topic te laten bestaan (voor de regulars die elkaar hebben gevonden en het leuk vinden om zo'n groot topic vol te lullen met allerlei wetenswaardigheden en discussies over TFT's in het algemeen) en kleine TFT-topics voor mensen die buiten zo'n groot topic om een specifieke vraag willen stellen of onderwerp willen aansnijden?
Oslik blyat! Oslik!