Jou mening, prima
[...]
De feedbacktopic was ruim voordat die 'mededeling' er kwam geopend. De totale gebrek aan feedback was juist de druppel die voor ons duidelijk maakte dat er iets grondigs moest veranderen.
Als je kijkt naar sommige andere suggesties (inderdaad de constructief bewoorde), zul je merken dat we absoluut we luisteren en dat sommige discussieonderwerpen gaan terugkomen, maar dan in nieuwe vorm. Je kunt je alvast op een nieuwe [discussie]3dfx topic verheugen (wiens startpost fenomenaal gaat zijn) en er komt meer. Als je zelf eens constructiever meedacht aan manieren om de dingen waar jij over wilt discussieren in een vorm te gieten die door de (nieuwe) beugel kunnen, in plaats van star er koppig te zijn, zou je je kunnen verzekeren van een stuk meer positieve aandacht.
Geef jezelf ff een OW voor uitlokking tot flamen

Zeggen dat ik niet constructief ben, is in mijn beleving complete onzin en onderhevig aan jou interpretatie. Moderaten is jou taak, daar heb je zelf voor gekozen en hoe jij een topic wilt vind ik allemaal prima. Ik (als gebruiker) wil bepaalde informatie hebben en die is mij afgenomen. Daar reageer ik op. Als dat niet mag vind ik dat ook best, maar breng het verhaal dan niet als zijnde "democratie" Doorgaans ben ik nog steeds iemand die lang op tweakers zit en die doorgaans redelijke input levert. Je mag me star en koppig noemen hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. De TFT topic is dood en de informatievoorziening daarmee ook. De enige topic waar ik me nog meebezig hou op VB is
Tegenstrijdige recensies Samsung 172X (zeg maar wat hier niet contructief aan is) de rest vind ik niet zo interessant, omdat er inhoudelijk vrij weinig informatie uitkomt
Ik weet niet hoe jij een forum leest, maar ik ga niet alle topics doorlezen, de stickie topics staan er meestal ook al tijden, die ervaar ik doorgaans ook niet als direct nuttig. De feedbacktopic over de grote topics heb ik niet gezien, waarschijnlijk omdat ik het druk had met de TFT topic
Ik kan me het gevoel wel voorstellen, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er gewoon een groot aantal mensen niet blij zijn, wat jullie ook zeggen.
[...]
Je hebt bot zitten flamen tegen Mr. Dude. Daar was de OW dreigement voor en niets anders. We willen graag je feedback horen, maar doe ons, je mede-VB regulars en vooral jezelf een plezier en wees constructief, ga niet op de man zitten spelen en wees beleefd

Ik vond het nogal meevallen hoor, zoveel heb ik niet gezegd en ik reageerde opzich keurig op wat hij zei. Ik zal wel kijken hoe de grotere topics weer te voorschijn komen. Ik hoop ook de TFT topic want die was nuttig in mijn beleving.
Maargoed, laten we er maar over ophouden, ik heb geen zin in gezeik en jij volgens mij ook niet.