Toon posts:

VB-feedback

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wolvie
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23-04-2017

Wolvie

Ik betaal mijn eigen internet

Modbreak:

*snip*

Er is al gevraagd je prive-vetes elders uit te vechten. Kappen en wel nu!

De eerstvolgende die hier loopt te flamen (dit geldt dus voor Wolvie, Mr Dude en We Are Borg, maar ook voor een willekeurige andere die zich niet in kan houden) krijgt een OW aan z'n broek :o

En wat is er mis met NU antwoord? Ze knikkeren de grote topics NU ook dicht... Gelijke monniken, gelijke kappen...

Geen idee, maar van mij wel. Gezien de strekking van je post kan het als flaimen worden gezien. Overigens is deze discussie gebaseerd op meningen. Degene die de mening van de ander dom vind (gezien de smilie), mag wel eens bij zichzelf te raden gaan

[Voor 112% gewijzigd door dion_b op 06-12-2003 16:44]

Vragen zijn niet dom, maar de antwoorden die erop gegeven worden (maar er zijn grenzen :P)

• euss
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 30-04-2005
En wat is er mis met NU antwoord? Ze knikkeren de grote topics NU ook dicht... Gelijke monniken, gelijke kappen...
Een topic sluiten is heel wat anders als feedback geven van intern overleg in drukke decembertijden waarbij er gewoon weinig tijd is. Om dezelfde reden ligt bijvoorbeeld de CME retour feedback nl ook stil.

} Zoek! { irc://irc.tweakers.net/#hardewaren, hét hardwarekanaal

• Courage
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2008

Courage

The cowardly dog

Grote topic zijn inderdaad een hel om te modereren. Maar wat imo de belangrijkste rede is om die dingen niet toe te staan, is de relatief kleine toevoeging aan het forum. Leg mij nu eens uit wat voor zin het heeft om lekker over die kaarten te babbelen, like 'morgen ga ik er ook een halen :P ', 'die van mij komt maandag binnen :7 ', of 'waar is die te koop :? ' ?

Natuurlijk staat er ook nuttige informatie in, maar die content kan heel goed geplaatst worden op een andere manier. In zo'n groot topic lijkt het gewoon meer een babbelbox dan een bron van informatie. En daar is niemand mee geholpen, en is het forum gewoon helemaal niet voor bedoeld.

Wat betreft feedback in dit topic : er wordt echt wel bijgelezen en verder over gebabbeld, neem dat maar van mij aan. Wellicht in het crewforum of @IRC/ICQ, het komt allemaal goed. En vergeet gewoon niet dat jullie hier elke dag aktief zijn, maar niet hoeven te modereren, wat gewoon meer tijd vereist dan aktief bezig zijn hier als user.

[Voor 9% gewijzigd door Courage op 05-12-2003 15:52]

• We Are Borg
  • Laatst online: 10:43
-

[Voor 213% gewijzigd door We Are Borg op 08-12-2003 15:05]

• The_Sukkel
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09-07 00:21

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Courage schreef op 05 december 2003 @ 15:51:
Grote topic zijn inderdaad een hel om te modereren. Maar wat imo de belangrijkste rede is om die dingen niet toe te staan, is de relatief kleine toevoeging aan het forum. Leg mij nu eens uit wat voor zin het heeft om lekker over die kaarten te babbelen, like 'morgen ga ik er ook een halen :P ', 'die van mij komt maandag binnen :7 ', of 'waar is die te koop :? ' ?

Natuurlijk staat er ook nuttige informatie in, maar die content kan heel goed geplaatst worden op een andere manier. In zo'n groot topic lijkt het gewoon meer een babbelbox dan een bron van informatie. En daar is niemand mee geholpen, en is het forum gewoon helemaal niet voor bedoeld.

Wat betreft feedback in dit topic : er wordt echt wel bijgelezen en verder over gebabbeld, neem dat maar van mij aan. Wellicht in het crewforum of @IRC/ICQ, het komt allemaal goed. En vergeet gewoon niet dat jullie hier elke dag aktief zijn, maar niet hoeven te modereren, wat gewoon meer tijd vereist dan aktief bezig zijn hier als user.
Opmerkingen als: 'morgen ga ik er ook een halen :P ', 'die van mij komt maandag binnen :7 ', of 'waar is die te koop :? 'kan ik ook missen als kiespijn. Daar moeten wij (als regulars) ook beter op letten. Toch gooi je zo het kind met het badwater weg. Wat nu met alle welgemeende reviews? Alle discussies over actuele modellen? Discussies over kleurechtheid versus snelheid? Dit soort algemene (en naar mijn mening hoogwaardige) discussies worden nu ook in klap "geslachtofferd samen met de lege hulzen.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• We Are Borg
Mr dude schreef op 05 december 2003 @ 18:12:
[...]

<font color=blue>*snip*</font>
-

<font color=blue>Modbreak:

Pot en ketel. Gebruik dan zelf een topicreport ipv zo te posten

*snip*</font>

[Voor 185% gewijzigd door We Are Borg op 08-12-2003 15:47]

• Courage
  • Laatst online: 25-11-2008

Courage

The cowardly dog

The_Sukkel schreef op 05 december 2003 @ 16:19:
Toch gooi je zo het kind met het badwater weg. Wat nu met alle welgemeende reviews? Alle discussies over actuele modellen? Discussies over kleurechtheid versus snelheid? Dit soort algemene (en naar mijn mening hoogwaardige) discussies worden nu ook in klap "geslachtofferd samen met de lege hulzen.
Dat is helemaal waar. Ik denk dat veel users het voor de rest verpest hebben op dat gebied. De zaken die jij noemt zouden zeker zeer nuttig kunnen zijn, misschien moet we dat dan op read-only (ofwel sticky) laten zetten door de mods ?

• We Are Borg
-

[Voor 192% gewijzigd door We Are Borg op 08-12-2003 15:06]

• Remy
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 25-09 13:18

Remy

Moderator Devschuur® / General Chat

I usually get 100% accuracy

Mr dude en We Are Borg, kunnen jullie je prive vetes ook prive uitvechten en niet hier in dit topic, en sowieso niet op GoT? Het staat zo kinderachtig namelijk. Gebruik daarvoor icq/mail/irc/weetikwat om gezellig te kemphanen etc. Dank jullie wel.

LinkedIn
Emailmarketingweb.com
Twitter

• BalusC
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mr dude, wil je je aub gedeisd houden? Dit is een feedbacktopic en geen flamewartopic. Je werd al eerder op je taalgebruik gewezen. Praat zo serieus mogelijk en gebruik bij voorkeur geen bold, hoofdletters, uitroeptekenoverschotten, etcetera. Dank je :)

Mail me als je hier op wil reageren, mijn adres weet je te vinden ;)

Verder wil ik hier even op inhaken:
euss en courage hebben hem al gequoted dus op zijn minst 2 modjes heeft hem gelezen.
euss heeft geen Global Modrechten, hij kan dus niet buiten CME modden en Courage is een ex-mod, hij heeft dus allang geen rechten meer :)

En nu weer ontopic.

[Voor 11% gewijzigd door BalusC op 05-12-2003 22:48]

• Gold Leader
  • Laatst online: 27-10-2010

Gold Leader

Powered By Gold Squadron

Courage schreef op 05 december 2003 @ 19:14
misschien moet we dat dan op read-only (ofwel sticky) laten zetten door de mods ?
idd dat is een buitengewoon idee! Dat doen ze bij 3dfxzone.it ook, een topic waarin veel gebeurd en goed in overlegd wordt, wordt als een "Sticky Topic" hevat, good shot there Courage ;)

Dat is geen slecht id zeg, maar ja wat is dan het eind limiet van die zo genoemde "Sticky Topics", gaat dat ook maar tot de 500 replies of tot de 500+ :? Dan noem ik 750 als voorbeeld.....

Ach ja het is terminste een idee van vooruitgang, dat hoop ik :/ , want ruzie zoeken is niet leuk en daar schieten we allemaal niets mee op. Gewoon netjes overleggen met zijn allen dat is het beste, anders kan het zo naar overkomen voor een ander. :'(
Hiermee bedoel ik te zeggen, is dat ik ook respect voor een ander heb, die kunnen ook aan goede idee'en komen. ;)

Nou met een hoop van een zegen is dit een stap in de goede richting. :D

May The Force Be With You...Always

Ben Kenobi. (8>

_/-\o_ 3dfx 4-Ever _/-\o_

[Voor 22% gewijzigd door Gold Leader op 06-12-2003 04:04]

Dual OpteronDP 2380 C2, 4x 4GB PC2-6400 ECC Reg, Pine XFX HD 4870 XXXE 1GB / EVGA GTX 295 RE 1.72GB Supermico IPMI 2.0 card, AXP 2700+, EPoX EP-8K3A+, 3x 512MB PC3200 Kingston Hyper-X @ PC-2700, 3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB Rev.A 2500, SB Audigy2 Platinum

• Pollewob
  • Niet online
Als eerste excuses voor het lange wegblijven uit dit topic. HCC / Sint zijn daar vooral debet aan geweest, maar dan nog.

Ok, de reacties zijn denk ik voor een deel gebaseerd op het schrikeffect. Er zijn dingen flink veranderd, en dat is minder makkelijk dan dat dingen hetzelfde blijven (al zijn de meeste aagedragen argumenten zeker goed en het overwegen waard).

Daarom denk ik dat de situatie zoals die nu is eerst tijd nodig heeft om te wennen en te kijken hoe het loopt (de crew kan vanalles willen maar als het vanaf userzijde niet blijkt te werken hang je). Dus eerst een periode (week/maand whatever) aankijken en dan tegen die tijd evalueren wat er verbeterd moet worden.

Nu gelijk (een deel van) de 'Grote Topics' heropen zorgt ervoor dat we nooit goed het resultaat van de nu genomen maatregelen kunnen ondervinden. Als de 'normale' kleine, 1 onderwerp topics een beetje lopen kan er altijd gekeken worden of er begeleidene / nieuws grotere topics nodig / gewenst zijn (zoals dion_b hier al duidelijk maakt).

• Mojo
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 23:01

Mojo

The Power Within

Pollewob schreef op 06 december 2003 @ 14:33:
Als eerste excuses voor het lange wegblijven uit dit topic. HCC / Sint zijn daar vooral debet aan geweest, maar dan nog.

Ok, de reacties zijn denk ik voor een deel gebaseerd op het schrikeffect. Er zijn dingen flink veranderd, en dat is minder makkelijk dan dat dingen hetzelfde blijven (al zijn de meeste aagedragen argumenten zeker goed en het overwegen waard).

Daarom denk ik dat de situatie zoals die nu is eerst tijd nodig heeft om te wennen en te kijken hoe het loopt (de crew kan vanalles willen maar als het vanaf userzijde niet blijkt te werken hang je). Dus eerst een periode (week/maand whatever) aankijken en dan tegen die tijd evalueren wat er verbeterd moet worden.

Nu gelijk (een deel van) de 'Grote Topics' heropen zorgt ervoor dat we nooit goed het resultaat van de nu genomen maatregelen kunnen ondervinden. Als de 'normale' kleine, 1 onderwerp topics een beetje lopen kan er altijd gekeken worden of er begeleidene / nieuws grotere topics nodig / gewenst zijn (zoals dion_b hier al duidelijk maakt).
Ok, dit is dus een kwestie van tijd. Maar over het 3dfx topic heb je het nog niet gehad, wat doen we daarmee. Jullie zeggen zelf al, dat het erg goed ging daar, precies wat jullie wilden (aldus dion_b) Mag er dan een nieuw topic worden aangemaakt. Ik denk namelijk dat het 3dfx topic niet als een groot topic beschouwd mag worden, hoewel er ook gediscussieert wordt. Ik denk juist dat het 3dfx topic een klein topic is, dat erg uit de kluiten gegroeid is. Verder denk ik ook, dat het 3dfx topic precies is wat nú de bedoeling is. Het lijkt mij eigenlijk zo een [discussie] topic oid. Zie maar wat het wordt, ik en daarmee niet alleen Sokje, maar ook Gold_leader, Vinnie, Hedskes, Voodoo_man, qrazi , Nitrox_Infinity en alle anderen zijn het allen hier blindelings over eens, dat dit topic verder moet kunnen, op welke manier dan ook.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Mr dude
  • Laatst online: 06-12-2003
*snip*

Modbreak:

Nog totaal los van wat een ander doet hoor je je zelf aan de regels te houden. Als je vindt dat een ander over de schreef gegaan is, dien je dat door middel van een topicreport aan te geven. Zo gaan lopen posten werkt alleen averechts :/

[Voor 80% gewijzigd door dion_b op 06-12-2003 16:30]

• star-saber
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 08:08
offtopic en ook wel weer ontopic

er komt weer wat leven in V&B

misschien nutteloze post :?

FFXIV on PS4

• We Are Borg
-

[Voor 196% gewijzigd door We Are Borg op 08-12-2003 15:06]

• Pollewob
  • Niet online
Het idee opzich vinden we prima, de inhoud ook. Alleen willen we er nog even mee wachten, tot de veranderingen van vorige week wat meer ingeburgerd zijn. Dan zal het voor de users ook makkelijker zijn zich aan de regels van dat topc te houden :)

Een opzet maken en mailen kan je al doen als je wilt, posten nog even niet.

• We Are Borg
-

[Voor 177% gewijzigd door We Are Borg op 08-12-2003 15:08]

• The_Sukkel
  • Laatst online: 09-07 00:21

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Wat je nu ziet is dat de user-reviews en discussies totaal ontbreken omdat er nergens een plek voor is. Ik zie niet in waarom er nog gewacht moet worden totdat het "schrikeffect" weg is. Zo'n review/discussie-topic ontbreekt nu gewoon en daar verandert niets aan als je langer wacht...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• Gold Leader
  • Laatst online: 27-10-2010

Gold Leader

Powered By Gold Squadron

Ja ach dan kan het 3dfx 4-Ever topic ook aan de slag, echt fout bezig zijn we niet geweest, meestal ontopic geweest en oke het gebeurd nou wel eens dat iemand effe offtopic gaat, maar goed dat kan wel eens gebeuren en dat gebeurd echt overal.

NitroX Infinity, Voodoo-Man, Vinnie, Sokje, Hedskes, Qrazi en Gold_Leader ikke dus zijn zeker op voorbereid om ontopic bezig te blijven en toch vind ik het soms een schandaal dat alles zo moeilijk moet hiero. Van dit soort gedoe worden gewoon klanten helaas weg gejaagt en ja net als altijd "Klant blijft Koning" is een bekende gezegde wat ook letterlijk en figuurlijk niet meer zo vaakk tot zijn recht komt...jammer hoor :'(

Maar ja ik heb het soms hier wel gezien, er gebeurd voor mijn gevoel niet veel meer hiero, en ja was het maar anders , maar ja dat vinden de meesten wel zo.......

[Voor 13% gewijzigd door Gold Leader op 07-12-2003 02:34]

Dual OpteronDP 2380 C2, 4x 4GB PC2-6400 ECC Reg, Pine XFX HD 4870 XXXE 1GB / EVGA GTX 295 RE 1.72GB Supermico IPMI 2.0 card, AXP 2700+, EPoX EP-8K3A+, 3x 512MB PC3200 Kingston Hyper-X @ PC-2700, 3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB Rev.A 2500, SB Audigy2 Platinum

• Mojo

Mojo

The Power Within

Pollewob schreef op 06 december 2003 @ 22:34:
Het idee opzich vinden we prima, de inhoud ook. Alleen willen we er nog even mee wachten, tot de veranderingen van vorige week wat meer ingeburgerd zijn. Dan zal het voor de users ook makkelijker zijn zich aan de regels van dat topc te houden :)

Een opzet maken en mailen kan je al doen als je wilt, posten nog even niet.
Geldt dit dan ook voor het 3dfx topic, zo ja kan je NitroX_infinity even inlichten? Hij is al lang bezig met de nieuwe startpost namelijk en die is veel belovend. Zijn email is: markhuizing-at-home-punt-nl

offtopic:
Vette Avatar, :Y) hoewel ik meer een Porsche fan ben.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Wolvie

Wolvie

Met enige stijgende verbazing zit ik de hele boel weer te lezen. Ik realiseer me goed dat ik misschien niet altijd de "perfecte" bewoordingen kies, maar ik ben wel iemand, die naar eer en geweten reageert, zelfs op mensen waar ik het niet mee eens ben. Het zou zomaar kunnen dat mensen zich aangevallen voelen aan het onderstaande en dat is niet mij bedoeling, maar die de schoen past, trekke hem aan zullen we maar zeggen ;)

Waarom wordt er een feedbacktopic geopend als het feitelijk een mededeling is?

Ik zit de reacties te lezen van de moderators, mijn overal indruk is dat met de feedback ongeveer hetzelfde gebeurd als wat ik met toiletpapier doe (dit is als grapje bedoelt) De reden dat ik dit denk is dat er ontopic feitelijk niet gereageerd wordt, maar wel gedreigt wordt met OW's e.d. (bijvoorbeeld naar mij) terwijl ik volgens mij opzich niet al te beroerd reageer en gewoon argumenten weerleg.
De reactie dat wij eventueel via mail zouden moeten communiceren vind ik raar, want wat is het nut van het forum nog dan? Het is toch juist de bedoeling dat wij "un public" reageren en dingen ter discussie stellen?

Oh, als laatste opmerking naar de moderators:
Als jullie de indruk hebben dat ik de bedoeling heb om te flaimen, stuur dan gewoon de OW. Volgens mij heb ik gezien mijn reacties en motivaties allang laten zien, dat ik gewoon serieus op dingen inga.

Vragen zijn niet dom, maar de antwoorden die erop gegeven worden (maar er zijn grenzen :P)

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 25-09 10:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wolvie schreef op 08 december 2003 @ 13:01:
Met enige stijgende verbazing zit ik de hele boel weer te lezen. Ik realiseer me goed dat ik misschien niet altijd de "perfecte" bewoordingen kies, maar ik ben wel iemand, die naar eer en geweten reageert, zelfs op mensen waar ik het niet mee eens ben. Het zou zomaar kunnen dat mensen zich aangevallen voelen aan het onderstaande en dat is niet mij bedoeling, maar die de schoen past, trekke hem aan zullen we maar zeggen ;)
Jij en Mr. Dude waren bezig een priveflamewar uit te vechten, daar hebben we geen behoefte aan. Jij was lomp, hij was lomp en jullie waren beiden offtopic.
Waarom wordt er een feedbacktopic geopend als het feitelijk een mededeling is?
De feedbacktopic was ruim voordat die 'mededeling' er kwam geopend. De totale gebrek aan feedback was juist de druppel die voor ons duidelijk maakte dat er iets grondigs moest veranderen.

Als je kijkt naar sommige andere suggesties (inderdaad de constructief bewoorde), zul je merken dat we absoluut we luisteren en dat sommige discussieonderwerpen gaan terugkomen, maar dan in nieuwe vorm. Je kunt je alvast op een nieuwe [discussie]3dfx topic verheugen (wiens startpost fenomenaal gaat zijn) en er komt meer. Als je zelf eens constructiever meedacht aan manieren om de dingen waar jij over wilt discussieren in een vorm te gieten die door de (nieuwe) beugel kunnen, in plaats van star er koppig te zijn, zou je je kunnen verzekeren van een stuk meer positieve aandacht.
Ik zit de reacties te lezen van de moderators, mijn overal indruk is dat met de feedback ongeveer hetzelfde gebeurd als wat ik met toiletpapier doe (dit is als grapje bedoelt) De reden dat ik dit denk is dat er ontopic feitelijk niet gereageerd wordt, maar wel gedreigt wordt met OW's e.d. (bijvoorbeeld naar mij) terwijl ik volgens mij opzich niet al te beroerd reageer en gewoon argumenten weerleg.
De reactie dat wij eventueel via mail zouden moeten communiceren vind ik raar, want wat is het nut van het forum nog dan? Het is toch juist de bedoeling dat wij "un public" reageren en dingen ter discussie stellen?

Oh, als laatste opmerking naar de moderators:
Als jullie de indruk hebben dat ik de bedoeling heb om te flaimen, stuur dan gewoon de OW. Volgens mij heb ik gezien mijn reacties en motivaties allang laten zien, dat ik gewoon serieus op dingen inga.
Je hebt bot zitten flamen tegen Mr. Dude. Daar was de OW dreigement voor en niets anders. We willen graag je feedback horen, maar doe ons, je mede-VB regulars en vooral jezelf een plezier en wees constructief, ga niet op de man zitten spelen en wees beleefd :z

Soittakaa Paranoid!

• Mojo

Mojo

The Power Within

[quote]sokje schreef op 07 december 2003 @ 10:41:
[...]

Geldt dit dan ook voor het 3dfx topic, zo ja kan je NitroX_infinity even inlichten? Hij is al lang bezig met de nieuwe startpost namelijk en die is veel belovend. Zijn email is: markhuizing-at-home-punt-nl

[offtopic]Vette Avatar, :Y) hoewel ik meer een Porsche fan ben.[/offtopic][/quote]
Dan wil ik bij dezen ook even onder de aandacht brengen, aangezien ik hier nog geen reactie over heb gehad.

Laat maar dan :Y) Alleen wist ik het niet :X

[Voor 6% gewijzigd door Mojo op 09-12-2003 17:45]

• NitroX infinity
  • Nu online
sokje schreef op 09 december 2003 @ 14:34:
[...]

Dan wil ik bij dezen ook even onder de aandacht brengen, aangezien ik hier nog geen reactie over heb gehad.
Pollewob en ik hebben al gemaild. Hij heeft het topic al gezien en het is als ik me niet vergis, goedgekeurd. Moest alleen nog wachten met het posten ervan.

Mijn blog; Floating Points

• Wolvie

Wolvie

dion_b schreef op 09 december 2003 @ 00:37:
[...]

Jij en Mr. Dude waren bezig een priveflamewar uit te vechten, daar hebben we geen behoefte aan. Jij was lomp, hij was lomp en jullie waren beiden offtopic.
Jou mening, prima
[...]

De feedbacktopic was ruim voordat die 'mededeling' er kwam geopend. De totale gebrek aan feedback was juist de druppel die voor ons duidelijk maakte dat er iets grondigs moest veranderen.

Als je kijkt naar sommige andere suggesties (inderdaad de constructief bewoorde), zul je merken dat we absoluut we luisteren en dat sommige discussieonderwerpen gaan terugkomen, maar dan in nieuwe vorm. Je kunt je alvast op een nieuwe [discussie]3dfx topic verheugen (wiens startpost fenomenaal gaat zijn) en er komt meer. Als je zelf eens constructiever meedacht aan manieren om de dingen waar jij over wilt discussieren in een vorm te gieten die door de (nieuwe) beugel kunnen, in plaats van star er koppig te zijn, zou je je kunnen verzekeren van een stuk meer positieve aandacht.
Geef jezelf ff een OW voor uitlokking tot flamen ;) Zeggen dat ik niet constructief ben, is in mijn beleving complete onzin en onderhevig aan jou interpretatie. Moderaten is jou taak, daar heb je zelf voor gekozen en hoe jij een topic wilt vind ik allemaal prima. Ik (als gebruiker) wil bepaalde informatie hebben en die is mij afgenomen. Daar reageer ik op. Als dat niet mag vind ik dat ook best, maar breng het verhaal dan niet als zijnde "democratie" Doorgaans ben ik nog steeds iemand die lang op tweakers zit en die doorgaans redelijke input levert. Je mag me star en koppig noemen hoor, ik ben het gewoon niet met je eens. De TFT topic is dood en de informatievoorziening daarmee ook. De enige topic waar ik me nog meebezig hou op VB is Tegenstrijdige recensies Samsung 172X (zeg maar wat hier niet contructief aan is) de rest vind ik niet zo interessant, omdat er inhoudelijk vrij weinig informatie uitkomt

Ik weet niet hoe jij een forum leest, maar ik ga niet alle topics doorlezen, de stickie topics staan er meestal ook al tijden, die ervaar ik doorgaans ook niet als direct nuttig. De feedbacktopic over de grote topics heb ik niet gezien, waarschijnlijk omdat ik het druk had met de TFT topic :*)
Ik kan me het gevoel wel voorstellen, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er gewoon een groot aantal mensen niet blij zijn, wat jullie ook zeggen.
[...]

Je hebt bot zitten flamen tegen Mr. Dude. Daar was de OW dreigement voor en niets anders. We willen graag je feedback horen, maar doe ons, je mede-VB regulars en vooral jezelf een plezier en wees constructief, ga niet op de man zitten spelen en wees beleefd :z
Ik vond het nogal meevallen hoor, zoveel heb ik niet gezegd en ik reageerde opzich keurig op wat hij zei. Ik zal wel kijken hoe de grotere topics weer te voorschijn komen. Ik hoop ook de TFT topic want die was nuttig in mijn beleving.

Maargoed, laten we er maar over ophouden, ik heb geen zin in gezeik en jij volgens mij ook niet.

• Sponge
  • Laatst online: 30-08 14:37

Sponge

Serious Game Developer

Ik lees nu al een tijd mee met dit topic, heb echter niet veel te zeggen :)

Ik kwam in dit forum voor het grote TFT topic, en zo nu en dan 3dfx topic (als ik 'em weer eens bovenaan zag :)). Elke dag kom ik terug in dit forum.. om te kijken of het TFT topic weer open is, zodat ik weer heerlijk kan lezen over de laatste TFT nieuwtjes, ervaringen van mensen lezen e.d. MAar wat zie ik? Een rij topics over video kaarten, en niets over TFT's met -duidelijke- titels. (imo) Ik mis het TFT topic echt :(. De ervaringen van mensen post men niet zomaar in een nieuw topic, ik zie het verdwijnen van het TFT topic ook als een groot verlies.

Echter, er zijn ook topics zoals de radeons topics die gewoon al bij een deel XX zijn, deze zijn dan ook super groot. Bij het TFT topic is het gewoon anders :)

Naja, 2 cents van een V&B lurker en zo nu en dan poster.. :)

Canon 80D | 70-200/F4 L IS | 24-105/F4 L IS | 60/F2.8 Macro | 50/F1.8 MK II | Mijn projecten - games, likeur, windmolens, etc...

• We Are Borg
Wolvie schreef op 08 december 2003 @ 13:01:

Ik zit de reacties te lezen van de moderators, mijn overal indruk is dat met de feedback ongeveer hetzelfde gebeurd als wat ik met toiletpapier doe (dit is als grapje bedoelt)
Ik denk dat je gelijk hebt ;). Komt er nog reactie op de genoemde argumenten? Zijn genoeg users die tijd in hun posts hebben gestoken en nog geen antwoord hebben gehad. Mijn teksten heb ik al weg gehaald want waren blijkbaar te uitgebreid ofzo. Reactie daarop bleef helemaal uit :/. Kortom, actie van V&B crew is nu afgelopen m.b.t. feedback terug naar de users?

[Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 13-12-2003 00:40]

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 25-09 10:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sponge schreef op 10 december 2003 @ 15:33:
Ik lees nu al een tijd mee met dit topic, heb echter niet veel te zeggen :)

Ik kwam in dit forum voor het grote TFT topic, en zo nu en dan 3dfx topic (als ik 'em weer eens bovenaan zag :)). Elke dag kom ik terug in dit forum.. om te kijken of het TFT topic weer open is, zodat ik weer heerlijk kan lezen over de laatste TFT nieuwtjes, ervaringen van mensen lezen e.d. MAar wat zie ik? Een rij topics over video kaarten, en niets over TFT's met -duidelijke- titels. (imo) Ik mis het TFT topic echt :(. De ervaringen van mensen post men niet zomaar in een nieuw topic, ik zie het verdwijnen van het TFT topic ook als een groot verlies.

Echter, er zijn ook topics zoals de radeons topics die gewoon al bij een deel XX zijn, deze zijn dan ook super groot. Bij het TFT topic is het gewoon anders :)

Naja, 2 cents van een V&B lurker en zo nu en dan poster.. :)
Een endje hierboven had ik het al over de TFT topic.

Allereerst voorop: 'grote topics' die dicht gegaan zijn, gaan NIET meer in ongewijzigde vorm open. Punt

Maar juist omdat in die TFT topic wel degelijk nuttige zaken besproken werden, kunnen die onderwerpen absoluut in nieuwe topics terugkomen. Er liepen eigenlijk drie aparte discussies door elkaar. Voor het gemak geeft ik ze als titels weer:

- [discussie]TFT nieuws en reviews
- Welke TFT moet ik nemen?
- [ervaringen]TFT-merk-x-model-y

Er is plaats in V&B voor die eerste, de tweede (a la 'Wat kan ik hieraan upgraden?' in OH- mensen stellen vragen met hun eisen en (ervarings)deskundigen geven advies) en meerdere van de derde - die laatsten mits degene die ze opent ZELF ervaring heeft.

Hoeveel voorgekauwder moet je het hebben, open zo'n topic die ik hierboven noem met een fatsoenlijke startpost en je hebt je zin :z

Soittakaa Paranoid!

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 25-09 23:56
Blaast stof af van dit topic... :+

Vraag in LA:
mprkooij schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:14:
Beste Tweakers,

Mag ik een ervaringen & discussie topic plaatsen over de nieuwe 34" 21:9 schermen van LG? Heb ik hier speciaal toestemming voor nodig of kan ik dit zomaar plaatsen ?

Ik wil namelijk graag met alle medetweakers die interesse hebben in dit product meningen & ervaringen delen :9~

En dan heb ik het over deze schermen:

http://www.lg.com/nl/moni.../technical-specifications

&

http://www.lg.com/nl/monitoren/lg-34UM65-P-ips-monitor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
* Suicyder neemt aanloopje en schopt topic naar 2018

Eerder deze week zag ik het topic m.b.t. 21:9 monitoren nog voorbijkomen, deze lijkt nu verdwenen (ook via posthistorie niet te vinden), vermoed verwijderd.

Mag ik vragen waar het topic heen is en waarom hij verwijderd is? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:52
Suicyder schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:38:
* Suicyder neemt aanloopje en schopt topic naar 2018

Eerder deze week zag ik het topic m.b.t. 21:9 monitoren nog voorbijkomen, deze lijkt nu verdwenen (ook via posthistorie niet te vinden), vermoed verwijderd.

Mag ik vragen waar het topic heen is en waarom hij verwijderd is? :)
\[Ervaring/Discussie] Het 21:9 Ultrawide topic
Staat bij de oudere topics

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Excuses in dat geval, blijkbaar blind *pakt stok er maar weer bij*
Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee