Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #7

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Steenvoorde schreef op 08 december 2003 @ 13:59:
Maar ben ik nu een van de eesrte die geupgrade wordt ofzow?

Een ander nadeel van de upgrade is trouwens wel dat het 2 dagen kan duren, is allemaal afhankelijk van hoe snel ze bij BBned zijn...
Dat is niet de upgrade zoals die in september aangekondigd is. Het heeft hier mee te maken:
Niels Raijer @ demon.nl.support
Wel heeft bbned vanmorgen migraties gedaan van NRP's naar de 10K. Het
was de bedoeling dat alleen nog niet opgeleverde lijnen verhuisd zouden
gaan worden, maar je raadt het al: er zijn ook lijnen gemigreerd die
al werkend waren. Het wordt nog vanochtend opgelost.

en dit als aanvulling:

Je hebt kennelijk ooit een snelheidsupgrade aangevraagd, waardoor je bbned
ordernummer is veranderd, en je vanmorgen gemigreerd bent, terwijl dat
niet had gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-09-2024
fnc schreef op 08 december 2003 @ 15:08:
[...]

Dat is niet de upgrade zoals die in september aangekondigd is. Het heeft hier mee te maken:
Niels Raijer @ demon.nl.support
Wel heeft bbned vanmorgen migraties gedaan van NRP's naar de 10K. Het
was de bedoeling dat alleen nog niet opgeleverde lijnen verhuisd zouden
gaan worden, maar je raadt het al: er zijn ook lijnen gemigreerd die
al werkend waren. Het wordt nog vanochtend opgelost.

en dit als aanvulling:

Je hebt kennelijk ooit een snelheidsupgrade aangevraagd, waardoor je bbned
ordernummer is veranderd, en je vanmorgen gemigreerd bent, terwijl dat
niet had gemoeten.
Klopt, heb afgelopen lente een upgrade gedaan van 1 naar 2 Mb. De verbinding werkt nu al een klein uurtje weer en inderdaad, géén snelheidsupgrade. :(

Maar ben ik nu gemigreerd naar die 10K, of hebben ze het weer ongedaan gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Heeft iedereen die geen ip-adres had , er nu wel 1?

Want ik zie dat er bij veel mensen het probleem is opgelost.
Bij mij dus nog steeds niet!

Als het morgen nog steeds niet opgelost is ga ik maar weer eens bellen !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanochtend heb ik demon, alles leuk aangesloten maar ik vind het het zelfde als @home, bagger en niet werkend.

Modem: zyxel prestige (originele firmware)

Ik krijg geen ipadres toegewezen als ik mezelf aansluit. Dat lijkt me iig niet de bedoeling. Maar ik zag al dat hier meer mensen dat probleem hebben, waardoor komt dat eigenlijk? Ook vind ik de demon support niet echt geweldig, ze weten gewoon niet wat ze moetten doen met de klant, ik moest die gast sturen en ideén geven ipv dat zij vooruit denken.

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 827 meter.

Leuke 1e indruk hoor :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 21:14 . Reden: afstand naar telefooncentrale ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 21:14:
Sinds vanochtend heb ik demon, alles leuk aangesloten maar ik vind het het zelfde als @home, bagger en niet werkend.

Modem: zyxel prestige (originele firmware)

Ik krijg geen ipadres toegewezen als ik mezelf aansluit. Dat lijkt me iig niet de bedoeling. Maar ik zag al dat hier meer mensen dat probleem hebben, waardoor komt dat eigenlijk? Ook vind ik de demon support niet echt geweldig, ze weten gewoon niet wat ze moetten doen met de klant, ik moest die gast sturen en ideén geven ipv dat zij vooruit denken.

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 827 meter.

Leuke 1e indruk hoor :(
Demon heeft idd te maken met groeistuipen. Ze krijgen gewoon veel te veel aanstroom van nieuwe klanten wat je merkt in de kwaliteit van het product en de dienstverlening.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik vrij weinig merk van de problemen. Alleen vanavond is het weer vrij moeilijk een connectie met supernews te krijgen. Binaries downloaden gaat prima want die programma's blijven het gewoon proberen als er even geen poort vrij is maar een beetje normaal in tekstgroepen lezen is er vanavond niet bij.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Marzman schreef op 08 december 2003 @ 21:22:
[...]

Demon heeft idd te maken met groeistuipen. Ze krijgen gewoon veel te veel aanstroom van nieuwe klanten wat je merkt in de kwaliteit van het product en de dienstverlening.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik vrij weinig merk van de problemen. Alleen vanavond is het weer vrij moeilijk een connectie met supernews te krijgen. Binaries downloaden gaat prima want die programma's blijven het gewoon proberen als er even geen poort vrij is maar een beetje normaal in tekstgroepen lezen is er vanavond niet bij.
Ik vroeg me iets af : Is die nieuwsserver ook te bekijken/beschikbaar voor mensen die niet van Demon lid zijn :? Zou wel tof zijn :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

nero355 schreef op 08 december 2003 @ 22:27:
[...]

Ik vroeg me iets af : Is die nieuwsserver ook te bekijken/beschikbaar voor mensen die niet van Demon lid zijn :? Zou wel tof zijn :D
Ja ze zijn te bekijken door een proef abbo op supernews te nemen...
(dat is dus de news server voor demon)

Echter met je demon account kun je er alleen op komen via je demon verbinding, niet via andere verbindingen. En bij demon zit je op max 3 connecties van 512mbit/s (als ik het goed heb)

opmerking:

Ik zag kort geleden bij supernews de mogelijkheid tot proefabbo, weet echter niets van de voorwaarden enzovoorts. De normale prijs per maand per data hoeveelheid is echter vrij prijzig.

[ Voor 16% gewijzigd door Duur! op 08-12-2003 22:31 ]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 08 december 2003 @ 22:27:
[...]

Ik bekijk ze meestal via newszilla van xs4all, nooit geen connectie probleem :)
Je moet wel nog ergens een account vandaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 00:20:

[...]

Ik bekijk ze meestal via newszilla van xs4all, nooit geen connectie probleem :)
Je moet wel nog ergens een account vandaan halen
Je haalt twee dingen door elkaar... Nero335 wou waarschijnlijk alleen kijken wat de kwaliteit van Supernews is, meer niet. Hij wou dus waarschijnlijk niet gewoon met nieuwsgroepen bezig zijn.

Voor Newszilla van Xs4all heb je geen account nodig mits je zin hebt om met IPv6 aan de gang te gaan. Vooralsnog heeft Xs4all gratis toegang ingesteld voor eenieder die via IPv6 binnenkomt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik haal 463.0 Conn/min met een 2048/1024 lijntje. Is dit niet aan de lage kant of valt dat mee?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Gisteren gezien dat veel mensen zijn aangesloten dus ik vol goede moed naar huis na het werk. Maar nee hoor verbinding doet het bij mijn nog steeds niet :(

Weer die dhcp server die hij niet kan vinden gvd......

Weet iemand wanneer ze weer een migratie doen voor "nieuwe" klanten ??
Het is nu 2 weken geleden dat ze me geaccepteerd hebben dus misschien moet ik nog gewoon een weekie wachten ( en wat is dat moeilijk zeg.. )

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 08 december 2003 @ 13:20:
Ok mensen.... Ik heb eindelijk ook verbinding. Ik ging net ff kijken en toen zag ik dat ik een IP-adres had met 82.XXX. :*) Het heeft allemaal verschrikkelijk lang geduurd, maar nu is het dan toch zover.

Down: 219.2 KByte/sec
Up:75.5 KByte/sec
Connection:463.0 Conn/min

Edit: Nu heb ik nog een 5 poorts hub staan. Weet iemand waar ik precies kan vinden hoe ik mijn zyXEL in router modus moet zetten en zo moet instellen dat mijn laptop ook gebruik kan maken van Internet?
Nou en dan nu maar hopen dat het vanavond bij mij ook werkt, het zou ondertussen al wel 5 keer opgelost zijn maar ze kennen het gewoon niet bij BBned, amateurs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op 08 december 2003 @ 20:32:
Heeft iedereen die geen ip-adres had , er nu wel 1?

Want ik zie dat er bij veel mensen het probleem is opgelost.
Bij mij dus nog steeds niet!

Als het morgen nog steeds niet opgelost is ga ik maar weer eens bellen !
Ik heb ook nog IP, maar mijn lijn is nog niet officieel opgeleverd :( (wel als 2 weken dsl lampje)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
jagermeister1 schreef op 09 december 2003 @ 08:15:
Ik haal 463.0 Conn/min met een 2048/1024 lijntje. Is dit niet aan de lage kant of valt dat mee?
IK haal er zo'n 1000, ligt aan verschillende dingen je brouwser, virusscanner, firewall, snelheid van je pc e.d.

Ik merkt dat ik snel boven de 1000 uitkom als ik me virusscanner uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op 09 december 2003 @ 08:25:
Gisteren gezien dat veel mensen zijn aangesloten dus ik vol goede moed naar huis na het werk. Maar nee hoor verbinding doet het bij mijn nog steeds niet :(

Het is nu 2 weken geleden dat ze me geaccepteerd hebben dus misschien moet ik nog gewoon een weekie wachten ( en wat is dat moeilijk zeg.. )
Ik heb precies het zelfde probleem hier in Rotterdam. Ook al 2wk opgeleverd maar nog steeds geen IP. Net nog ff met de helpdesk gesproken, bbnet is bezig voor me en ik word voor 17:30 terug gebeld.

Week 3 gaat nu in ik verwacht echt een oplossing, nu! :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Terrestra schreef op 09 december 2003 @ 08:25:

Over het algemeen duurt het ongeveer 8 dagen na Geaccepteerd.
Vanmiddag ga ik mijn derde aanvraag aansluiten, die hebben het modem inmiddels ontvangen, staan precies 8 dagen op Geaccepteerd.
Zelf heb ik de indruk dat het een tijdje niet opschoot met de nieuwe verbindingen,
maar nu lijkt het weer sneller te gaan.
Dit gezien mijn 4e aanvraag ineens wel heel snel op Geaccepteerd kwam te staan,
terwijl aanvraag 3 en 4 een verschil van 3 weken tussenzat. 8)7
Maarre, weet je zeker dat je alles goed hebt aangesloten e.d.
Het valt me wel op, dat hier en daar mensen hun verbinding niet aan de gang krijgen,
waarbij achteraf blijkt dat het probleem niet bij Demon/BBNed lag, maar bij hunzelf.
Donderdag ga ik aanvraag nummer 4 aansluiten, zal jullie op de hoogte houden,
die staat dan ook 8 dagen op Geaccepteerd. :)
Toch denk ik wel dat er problemen met het toekennen van nieuwe IP's kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door cjdijk op 09-12-2003 10:30 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Chutney schreef op 09 december 2003 @ 09:25:
[...]

IK haal er zo'n 1000, ligt aan verschillende dingen je brouwser, virusscanner, firewall, snelheid van je pc e.d.

Ik merkt dat ik snel boven de 1000 uitkom als ik me virusscanner uitzet
Mja..Firewall heb ik uitgezet. Virusscanner staat wel aan. Modem is overigens als router geconfigureerd en hangt achter een hub. Misschien dat dat het euvel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
jagermeister1 schreef op 09 december 2003 @ 10:40:
[...]

Mja..Firewall heb ik uitgezet. Virusscanner staat wel aan. Modem is overigens als router geconfigureerd en hangt achter een hub. Misschien dat dat het euvel is.
Ik zelf maak ook gebruik van een router, de Vigor 2600. Hier zijn mijn resultaten mocht je er wat aan hebben.

offtopic:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Dec 9 2003 om 10:48:54 UTC+0100)

Download : 218.2 KByte/sec
Upload : 92.1 KByte/sec
Connection : 993.0 Conn/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Weet iemand hoe het eigenlijk zit met het faktureren bij Demon. Ik heb inmiddels bijna 1,5 maand een werkende en opgeleverde aansluiting, maar er nog steeds geen geld afgeschreven door Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jagermeister of demonfreak wat is jullie klantnummer dan weet ik ongeveer wanneer ik aan de beurt ben, na 10 weken wil ik ook wel eens aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ordernummer bedoel ik duh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
cjdijk schreef op 09 december 2003 @ 10:28:
[...]

Het valt me wel op, dat hier en daar mensen hun verbinding niet aan de gang krijgen,
waarbij achteraf blijkt dat het probleem niet bij Demon/BBNed lag, maar bij hunzelf.
Donderdag ga ik aanvraag nummer 4 aansluiten, zal jullie op de hoogte houden,
die staat dan ook 8 dagen op Geaccepteerd. :)
Toch denk ik wel dat er problemen met het toekennen van nieuwe IP's kunnen zijn.
Alles is goed aangesloten , pwr /sys/ dsl en 100mb ethernet , lampjes branden.
Echter niet het meeste rechtse lampje op de modem ( voor dhcp ?? )
Kan mij modem gewoon via telnet aan en alle instellingen staan er juist in.

Ik woon in de omgeving van eindhoven, 24nov geaccp. Heeft iemand die rond deze tijd ook is geaccepteerd nu al toegang tot het internet ??

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10

s3n

Gaat weer heerlijk :(
En ondetussen blijf ik maa teveel geld betalen voor mn abbotje :(

https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html
Herziene planning upgrades

9 december 2003
Verdere mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades

Volgend op eerdere berichten willen wij het volgende mededelen: Onze partner bbned heeft aangegeven dat het uitvoeren van de aangekondigde upgrades helaas niet, zoals gepland, in december zal kunnen plaatsvinden.

Dit besluit is genomen op basis van zorgvuldige overwegingen en in overleg met Demon. bbned werkt aan een vernieuwde versie van haar geautomatiseerde upgrade proces, waardoor grote aantallen upgrades kunnen worden verwerkt zonder langdurig verlies van de verbinding en met minimale uitval. Bovendien heeft bbned na diepgaand onderzoek besloten dat de capaciteit op de verschillende apparatuur verder moet worden uitgebreid, zodat het toegenomen bandbreedtegebruik niet tot performanceproblemen zal leiden. Dit houdt onder andere in dat meerdere klanten verplaatst zullen worden van de huidige apparatuur naar nieuwe apparatuur met meer capaciteit.

De nieuwe planning is dat de upgrades van lijnen die via bbned zijn aangesloten tussen 1 februari en 31 maart 2004 zullen plaatsvinden. Hoewel we ons realiseren dat veel klanten met smart op de inlossing van de belofte wachten is er gekozen voor een realistische en naar verwachting haalbare planning.

De planning voor DSL Express lijnen die via BaByXL zijn aangesloten blijft ongewijzigd.

Hieronder een overzicht van de nieuwe planning per klantgroep:

Demon DSL Express klanten via bbned: uitvoering upgrades tussen 1 februari en 31 maart 2004.

Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste twee weken december.

Demon DSL Metro klanten via BaByXL: uitvoering upgrades voor 31 januari 2004

Demon DSL Metro klanten via Versatel: uitvoering upgrades voor 31 januari 2004

Demon DSL Express klanten via Versatel: uitvoering upgrades voor 31 januari 2004

De snelheidsupgrades zijn niet van toepassing op DSL Business Express lijnen.

Toelichting voor klanten met Demon DSL Metro via BaByXL of Versatel en Demon DSL Express via Versatel:

Via BaByXL:
Demon DSL Metro 768/256 lijnen worden geupgrade naar 1024/512, de nieuwe prijs wordt Euro 39,- inclusief BTW per maand.

Via Versatel:
Demon DSL Metro 768/128 lijnen worden geupgrade naar 1536/256, de nieuwe prijs wordt Euro 39,- inclusief BTW per maand.
Demon DSL Express 512/128 lijnen worden geupgrade naar 1536/256, de prijs blijft Euro 39,- per maand.

Aan deze planning kunnen geen rechten worden ontleend. Er zijn verschillende elementen die voor vertraging kunnen zorgen. Demon en haar partners streven ernaar om de upgrades volgens planning uit te voeren. Voorwaarden gesteld in eerdere berichten blijven van toepassing.

Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FongWan schreef op 08 december 2003 @ 13:59:
[...]

Ik heb namelijk chello classic nu (bij mijn ouders thuis) maar ik zit nu op kamers en ben alleen in het weekend thuis dus ik wil overstappen op ASDL want dat is gewoon voordeliger. Zit nu alleen te twijfelen tussen Demon en Speedlinq ... en of ik een 512/256 of 1024/512 abbo moet nemen ...
Wat voor gebruiker ben je?
Light, vooral online kunnen zijn voor oa mail/(text)usenet, irc/instant message,www surfen ---> 512/256
Normaal, als light maar: veel www, 1-3 pc's online,online gaming, streamingmedia, copyrighted materiaal downloaden ---> 1024/512 of 2028/1024
Heavy, als normaal, maar extreem veel copyrighted materiaal downloaden ---> 8/1
Dus ik denk dat ik aan 15GB voldoende heb. Maar ik wil wel een vergelijking kunnen maken tussen de abbo's in de zin prijs/kwaliteit verhouding en dan speelt in mijn ogen dingen als richtlijnen van de FUP ook mee.
512/256 voor 19euro is goed qua prijs, zou me (nog) geen zorgen maken over de misbruik van de fup.
/off-topic
Ik moet trouwens ook gaan uitzoeken welke routers ik kan kopen die ook een printeraansluiting hebben zodat ik mijn printer ook op het netwerk kan aansluiten zonder dat ik mijn pc aan hoef te zetten. Weet een van jullie welke routers ik kan gebruiken bij Demon :?
Apple Airport Extreme, Vigor heb ik probleemloos op Demon aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha tegen die tijd dat ze de upgrade doorvoeren is mijn contract al afgelopen denk ik.. (23 oktober 2004) kan ik eindelijk na een echte dsl provider toegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

cjdijk schreef op 09 december 2003 @ 10:28:
[...]
Over het algemeen duurt het ongeveer 8 dagen na Geaccepteerd.
Vanmiddag ga ik mijn derde aanvraag aansluiten, die hebben het modem inmiddels ontvangen, staan precies 8 dagen op Geaccepteerd.
Zelf heb ik de indruk dat het een tijdje niet opschoot met de nieuwe verbindingen,
maar nu lijkt het weer sneller te gaan.
Dit gezien mijn 4e aanvraag ineens wel heel snel op Geaccepteerd kwam te staan,
terwijl aanvraag 3 en 4 een verschil van 3 weken tussenzat. 8)7
Is 4 dagen goed genoeg? :)

27-11-2003 Ingediend
05-12-2003 Verzonden
05-12-2003 Bevestigd
09-12-2003 Geaccepteerd

Lijkt me dat ze weer op volle snelheid zitten ondertussen. Volgens het begeleidend mailtje moet alles nu binnen 3 weken rond en opgeleverd zijn, maar dat zal wel standaardmail zijn.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht met smart op mijn upgrade, heb gelukkig BabyXL dus over ong. 2 weken hoop ik eindelijk is van 8 mbit te genieten aangezien ik nu al bijna 2.5 maand teveel betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Zonder de bedoeling om statusbericht te spelen:
code:
1
2
3
4
30-11-2003  Ingediend. 
08-12-2003  Verzonden. 
08-12-2003  Bevestigd. 
09-12-2003  Geaccepteerd.

Het lijkt er dus inderdaad op dat de machine in volle toeren is.

Ik vraag me alleen nog steeds af hoe de keuze tussen bbned en babyxl wordt bepaald?

Ze hebben zoveel problemen met bbned en toch worden de meeste via bbned aangesloten? Een provisie kwestie misschien?

Ik hoop iig dat ik strax zonder probs online zit en dat ik zonder al te veel problemen een ip krijg welke VAST BLIJFT! Anders moet ik telkens mn provider de DNS laten updaten (en ik draai zelf primairy :X hopen dat dat goed gaat....)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
s3n schreef op 09 december 2003 @ 11:52:
Gaat weer heerlijk :(
En ondetussen blijf ik maa teveel geld betalen voor mn abbotje :(

https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html

[...]
Is zeker balen, ook omdat er staat dat babyxl klanten wel eind december geupgrade worden... Zelf ben ik ook BBNed klant, een of ander gebaar van Demon naar ons toe zou leuk zijn, ook al zijn ze daar niet toe verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
dolby schreef op 09 december 2003 @ 11:59:
Light, vooral online kunnen zijn voor oa mail/(text)usenet, irc/instant message,www surfen ---> 512/256
Normaal, als light maar: veel www, 1-3 pc's online,online gaming, streamingmedia, copyrighted materiaal downloaden ---> 1024/512 of 2028/1024

512/256 voor 19euro is goed qua prijs, zou me (nog) geen zorgen maken over de misbruik van de fup.
Mag ik hier nog aan toevoegen: als je de aansluitkosten van €75,- geen probleem vindt dan is 512/256 inderdaad een heel mooie dienst. Voor mijzelf vind ik (op dit moment) 1024/512 (heb nu 512/256) wat overdreven, omdat je toch niet gaat zitten wachten op al die 'linux iso's' die je binnentrekt.... ook niet met 1024 download. Upload heb je alleen in specifieke gevallen hard nodig (webserver, enthousiaste P2P'er, VPN etc.).

Ook voor CD-images is 512 snel zat. Je zet gewoon een download PC'tje s'nachts aan, toch? :)

FUP heb ik geen last van, al stroomt dat 40GB schijfje wel verdraaid hard vol 8)7

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Lizard schreef op 09 december 2003 @ 12:24:
[...]

Is zeker balen, ook omdat er staat dat babyxl klanten wel eind december geupgrade worden... Zelf ben ik ook BBNed klant, een of ander gebaar van Demon naar ons toe zou leuk zijn, ook al zijn ze daar niet toe verplicht.
Klote ! Nou kan Demon hier niks aan doen, maar ik ben et er niet mee eens dat ik nog even 3 maanden 10 euro teveel kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
rig0r schreef op 09 december 2003 @ 13:11:
[...]

Klote ! Nou kan Demon hier niks aan doen, maar ik ben et er niet mee eens dat ik nog even 3 maanden 10 euro teveel kan betalen.
Dat gepraat over ''te'' veel betalen, vind dat 't nu wel over mag zijn :O. Je bent destijds toch ook akkoord gegaan voor een X bedrag je huidige dienst?

Ik snap ook wel dat je liever sneller wilt en zo snelmogelijk geüpgrade wilt worden, dûh wie niet, maar als het nu ff niet gaat. Wat heb je dan liever een connectie die snel is maar er constant uitklapt of een wat slomere connectie die 24/7 aan kan blijven. tja..tis maar wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Lol, iedereen die in eerdere topics hard liep te mekkeren omdat ze geen BBned-verbinding hadden zullen dat nu niet zo'n ramp vinden :D

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Roeligan schreef op 09 december 2003 @ 12:11:
Ik vraag me alleen nog steeds af hoe de keuze tussen bbned en babyxl wordt bepaald?
Niet met een, voor de klant begrijpelijke logica iig.. Ik heb 2 jaar op BabyXL gezeten.. en in de email die ik kreeg waarin ik las dat mn lijn was opgelevert, staat dat ik op BBNed ga overschakelen..
Wel balen.. ik hoop niet dat ik het zelfde gezeik ga krijgen als de rest. |:( Ik heb al genoeg gezeik gehad met mn ouwe provider Scarlet, maar das een ander verhaal :-X

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 11:26:
Jagermeister of demonfreak wat is jullie klantnummer dan weet ik ongeveer wanneer ik aan de beurt ben, na 10 weken wil ik ook wel eens aangesloten worden.
17304 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Chutney schreef op 09 december 2003 @ 13:42:
[...]

Dat gepraat over ''te'' veel betalen, vind dat 't nu wel over mag zijn :O. Je bent destijds toch ook akkoord gegaan voor een X bedrag je huidige dienst?

Ik snap ook wel dat je liever sneller wilt en zo snelmogelijk geüpgrade wilt worden, dûh wie niet, maar als het nu ff niet gaat. Wat heb je dan liever een connectie die snel is maar er constant uitklapt of een wat slomere connectie die 24/7 aan kan blijven. tja..tis maar wat je wilt.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik 65 euro betaal voor 2048/1024 terwijl er al velen zijn die 65 euro betalen voor 8192/1024, dat is gewoon niet fair van demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

De homepages liggen er ook vaak uit trouwens..
Zowsel met http als ftp.. als ik er nu heen ftp krijg ik dit te zien "Connection failed (No route to Host)"

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

rig0r schreef op 09 december 2003 @ 14:38:
[...]

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik 65 euro betaal voor 2048/1024 terwijl er al velen zijn die 65 euro betalen voor 8192/1024, dat is gewoon niet fair van demon.
Nee, niet fair van bbnet.

Ik vraag me eigenlijk steeds meer af of bbnet een betrouwbare partner is voor Demon.
Zowel de upgrades als de beloofde concurrerende prijzen lijken vooralsnog een zeepbel te zijn. En natuurlijk de stabiliteit...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zijn er nog mensen die af en toe last hebben van disconnects? Demon zegt dat het waarschijnlijk aan m'n kabels hier ligt, maar dat lijkt me sterk (waren al gloednieuwe kabels). Of anders m'n splitter of de telefoonlijn zelf. Maar toch, lijkt me erg sterk. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik in het begin last had van disconnects, dat is zo ongeveer tegelijkertijd begonnen met de overbelastingsproblemen van de NRP's.

Zelf zit ik op NRP 12. Zo af en toe (voor zover ik opmerk één of twee keer per dag) valt de verbinding een korte tijd weg, het modem blijft gewoon on-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
rig0r schreef op 09 december 2003 @ 14:38:
[...]

Dat ligt aan bbned niet aan demon.
BBned zal wel het hogere,oude tarief berekenen aan demon voor jouw "oude" verbinding, "nieuwe" verbindingen gaan volgens het nieuwe bbned tarief.
Wildfire schreef op 09 december 2003 @ 14:57:
Zijn er nog mensen die af en toe last hebben van disconnects? Demon zegt dat het waarschijnlijk aan m'n kabels hier ligt, maar dat lijkt me sterk (waren al gloednieuwe kabels). Of anders m'n splitter of de telefoonlijn zelf. Maar toch, lijkt me erg sterk. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik in het begin last had van disconnects, dat is zo ongeveer tegelijkertijd begonnen met de overbelastingsproblemen van de NRP's.

Zelf zit ik op NRP 12. Zo af en toe (voor zover ik opmerk één of twee keer per dag) valt de verbinding een korte tijd weg, het modem blijft gewoon on-line.
Wat versta je onder valt weg? je kunt helemaal niets meer? (www,mail,irc etc)
Is het op vaste tijden?
Hoelang duurt het? is modem gewoon standaard of in router mode?
Hier geen problemen.

[ Voor 50% gewijzigd door dolby op 09-12-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

dolby schreef op 09 december 2003 @ 15:01:

[...]

Wat versta je onder valt weg? je kunt helemaal niets meer? (www,mail,irc etc)
Niets werkt meer... maar het modem blijft gewoon on-line, tenminste het DSL-lampje blijft gewoon branden.
Is het op vaste tijden?
Nee, variabel.
Hoelang duurt het?
Hooguit twee minuten.
is modem gewoon standaard of in router mode?
Standaard, bridged dus. Nieuwste firmware (GT-3) zat er bij ontvangst al in.

Ik heb nu m'n router er tussenuit gehaald om uit te sluiten dat die het probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

dolby schreef op 09 december 2003 @ 11:59:
[...]

[...]

[...]

Apple Airport Extreme, Vigor heb ik probleemloos op Demon aangesloten
tnx for je reactie, tja ik zit een beetje tussen light en normaal in ... de ene maand download ik meer dan de andere ... maar zoals ik al zei denk dat ik gemiddeld 15GB traffic heb en zo nu en dan een uitschieter als 35GB. Dus dan zou een 512/256 abbo wel genoeg moeten zijn.

Die Apple Airport Extreme, Vigor hoeveel aansluitingen heeft ie voor kabels en hoeveel wireless aansluitingen kan ie aan? Heb je misschien een linkje naar de producent?
Tweeke schreef op 09 december 2003 @ 12:42:
[...]
Mag ik hier nog aan toevoegen: als je de aansluitkosten van €75,- geen probleem vindt dan is 512/256 inderdaad een heel mooie dienst. Voor mijzelf vind ik (op dit moment) 1024/512 (heb nu 512/256) wat overdreven, omdat je toch niet gaat zitten wachten op al die 'linux iso's' die je binnentrekt.... ook niet met 1024 download. Upload heb je alleen in specifieke gevallen hard nodig (webserver, enthousiaste P2P'er, VPN etc.).

Ook voor CD-images is 512 snel zat. Je zet gewoon een download PC'tje s'nachts aan, toch? :)

FUP heb ik geen last van, al stroomt dat 40GB schijfje wel verdraaid hard vol 8)7
Dus ik kan aannemen dat jij gemiddeld op een traffic van rond de 25GB per maand zit ?

Als dat het geval is dan ga ik lekker voor de 512/256 abbo want die eenmalige kosten van €75,- en de kosten van de ethernet modem van 100,- (normaal €190,-) neem ik dan op de koop toe. Ik neem aan dat ze die ZyXEL modem ermee bedoelen.

Ik heb nog een paar vragen hopelijk kunnen jullie me hier een antwoord op geven.

Afbeeldingslocatie: http://got.chen.nl/Various/ADSL-Netwerk.gif

Zo ga ik het aansluiten.

Nu mijn vragen:

1) Gaat dit werken?
2) Welke router raden jullie mij aan, moeten 4 pc aan kunnen hangen (kabels) Windows als OS, printer (paralelle poort voor een HP720C) en wireless ?
3) Vanuit de splitter naar de ZyXEL modem, worden die met elkaar verbonden door een UTP CAT5 kabel?
4) Thuis hebben we zo een doorschakel box om gesprekken naar andere verdiepingen door te kunnen schakelen. Als ik het netwerk zoals in bovenstaand plaatje ga aansluiten. Werkt het doorschakelen dan nog?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
FongWan schreef op 09 december 2003 @ 15:59:
Nu mijn vragen:

1) Gaat dit werken?
Ja.
2) Welke router raden jullie mij aan, moeten 4 pc aan kunnen hangen (kabels), printer (paralelle poort voor een HP720C) en wireless ?
Een willekeurige $router. Ik heb goede ervaringen met een Sitecom en zag dat ze ook iets hebben met USB-aansluiting voor je printer.
3) Vanuit de splitter naar de ZyXEL modem, worden die met elkaar verbonden door een UTP CAT5 kabel?
Nee. Gewone telefoonkabel, 4-aderig.
4) Thuis hebben we zo een doorschakel box om gesprekken naar andere verdiepingen door te kunnen schakelen. Als ik het netwerk zoals in bovenstaand plaatje ga aansluiten. Werkt het doorschakelen dan nog?
Ja, waarom niet? Je verandert toch niets in je telefooninfrastructuur behalve dat er een spilitter vóór komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Bij mij hikt ie ook nog steeds. Ik heb nu zeker een aantal weken, en het is gewoon irritant dat de verbinding niet stabiel is.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Ikzelf zit ook op NRP 12 maar ik heb tot nu toe misschien twee keer een disconnect gehad (sinds half oktober). Verder heb ik nergens problemen mee, terwijl er toch bijna 24/7 een PC aan hangt, welke regelmatig data ophaalt.

[ Voor 6% gewijzigd door ToriHino op 09-12-2003 16:36 ]

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Laatst online: 13-09 12:51
Rare gasten bij BBned, waren ze in september de eerste met de mededeling om te verhogen. Doen ze het pas in 2004.

KPN heeft dan al twee keer een upgrade uitgevoerd.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 10:47
Nog even voor de duidelijkheid: ik heb net een abonnement bij Demon aangevraagd. Heb ik dan wel gelijk de nieuwe snelheid? Ik ben wel zoiets in dit topic tegengekomen, maar ik wil het graag zeker weten...

Toevoeging:
voor de duidelijkheid, ik heb de FAQ aan het begin van dit topic wel gelezen maar ik wil echt een bevestiging van iemand die de nieuwe snelheid al heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door posttoast op 09-12-2003 16:51 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Terrestra schreef op 09 december 2003 @ 11:42:
[...]

Alles is goed aangesloten , pwr /sys/ dsl en 100mb ethernet , lampjes branden.
Echter niet het meeste rechtse lampje op de modem ( voor dhcp ?? )
Kan mij modem gewoon via telnet aan en alle instellingen staan er juist in.

Ik woon in de omgeving van eindhoven, 24nov geaccp. Heeft iemand die rond deze tijd ook is geaccepteerd nu al toegang tot het internet ??
Drie ledjes gaan achtereenvolgens branden.
1.Pwr 2.Sys 3.DSL
Als je een PC aansluit gaat 10 of 100M branden.
Bij internet verkeer gaat PPPoE/Act knipperen. :)
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 11:26:
Zojuist mijn 3e aanvraag aangesloten (24148). :)
Acht dagen op Geaccepteerd vandaag.
Netwerkkaart in de pc gedaan.
Splitter tussen telefoonlijn.
Modem aansluiten en aanzetten.
Pc aanzetten, bij internetopties "alleen kiezen bij geen netwerkverbinding",
dus standaard telefoon inbel icoontje laten staan.
Bij internet explorer www.startpagina.nl intikken.
Kom ik op www.demon.nl mac registratie pagina.
Systeemnaam en paswoord intikken.
15 minuten wachten.
De hele boel uit/aanzetten.
Gaan met die banaan.
Simpel. :)
Vincent Bovelander schreef op 09 december 2003 @ 16:45:
Nog even voor de duidelijkheid: ik heb net een abonnement bij Demon aangevraagd. Heb ik dan wel gelijk de nieuwe snelheid? Ik ben wel zoiets in dit topic tegengekomen, maar ik wil het graag zeker weten...

Toevoeging:
voor de duidelijkheid, ik heb de FAQ aan het begin van dit topic wel gelezen maar ik wil echt een bevestiging van iemand die de nieuwe snelheid al heeft.
Als je in september 2003 of later hebt aangevraagd heb je net als ik direct de dubbele snelheid.
De juiste bedragen met bijhorende snelheden staan in de openingspost.
In augustus of eerder betaalde je dus 99 euro voor 8192/512. :X

[ Voor 21% gewijzigd door cjdijk op 09-12-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Ik heb het ondertussen wel een beetje gehad met chello en mijn vader gelukkig ook :D Ik volg dit topic nu al een tijdje omdat Demon toch wel interessant is maar is Demon nog wel goed? De laatste tijd hoor ik dat steeds meer mensen klachten hebben over ip adressen die niet toegewezen worden, snelheden die laag liggen of verbindingen die elke paar minuten even uitvallen... Krijgt Demon toch nog een positiever oordeel of kan ik beter even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Fidai schreef op 09 december 2003 @ 16:56:
Ik heb het ondertussen wel een beetje gehad met chello en mijn vader gelukkig ook :D Ik volg dit topic nu al een tijdje omdat Demon toch wel interessant is maar is Demon nog wel goed? De laatste tijd hoor ik dat steeds meer mensen klachten hebben over ip adressen die niet toegewezen worden, snelheden die laag liggen of verbindingen die elke paar minuten even uitvallen... Krijgt Demon toch nog een positiever oordeel of kan ik beter even wachten?
Neuh, zelf heb ik 1 nacht last gehad van disconnects in de 2 maanden dat ik bij Demon zit.
Over het algemeen komt het door het misbruiken van een modem als router.
Zelf heb ik een losse router (zonder ingebouwd modem) en het Zyxel modem in bridge (standaard) mode.
Werkt perfect, geen enkel probleem.
Geldt ook voor die andere aanvragen die ik heb gedaan voor familie en vrienden.
Mijn 4e aanvraag ga ik donderdag aansluiten.
Het is even wat langzamer geweesd, dus het tempo van opleveren,
maar dat is nu weer terug op het snelle nivo, misschien zelfs nog sneller dan voorheen. :)
Met name dus omdat de 4e aanvraag 3 weken later is ingediend dan mijn 3e aanvraag,
terwijl tussen status Geaccepteerd slecht 2 dagen verschil tussenzit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 10:47
cjdijk schreef op 09 december 2003 @ 17:04:
[...]

Neuh, zelf heb ik 1 nacht last gehad van disconnects in de 2 maanden dat ik bij Demon zit.
Over het algemeen komt het door het misbruiken van een modem als router.
Zelf heb ik een losse router (zonder ingebouwd modem) en het Zyxel modem in bridge (standaard) mode.
Werkt perfect, geen enkel probleem.
Geldt ook voor die andere aanvragen die ik heb gedaan voor familie en vrienden.
Mijn 4e aanvraag ga ik donderdag aansluiten.
Het is even wat langzamer geweesd, dus het tempo van opleveren,
maar dat is nu weer terug op het snelle nivo, misschien zelfs nog sneller dan voorheen. :)
Met name dus omdat de 4e aanvraag 3 weken later is ingediend dan mijn 3e aanvraag,
terwijl tussen status Geaccepteerd slecht 2 dagen verschil tussenzit. :)
Misbruiken? Als dat ding een routerfunctie heeft moet dat toch gewoon werken?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Vincent Bovelander schreef op 09 december 2003 @ 17:07:
[...]

Misbruiken? Als dat ding een routerfunctie heeft moet dat toch gewoon werken?
Naja, ik bedoel als je Zyxel Prestige 650 intikt in google
zie je overal staan dat het een modem is.
Als je echte Draytek Vigor 2600 intikt, zie je router staan.
Dat een Zyxel door wat settings te wijzigen ook als eenvoudige router kan werken,
dat is wel leuk voor een beetje internetten,
maar als je hem serieus wilt gaan gebruiken kan je er niet zoveel van verwachten.
Hoe kan een modempje van 75 euro nu dezelfde kwaliteit hebben
dan een router met ingebouwd modem van 190 euro.
Maja, zal wel aan mij liggen.
Als je dan toch een switch nodig hebt, koop dan gelijk een router met ingebouwde switch.
Kost iets meer, maar daar heb je wel veel gemak van als je meer doet dan alleen internetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

cjdijk schreef op 09 december 2003 @ 17:23:
[...]
Naja, ik bedoel als je Zyxel Prestige 650 intikt in google
zie je overal staan dat het een modem is.
Als je echte Draytek Vigor 2600 intikt, zie je router staan.
[...] knip
Elk adsl-"modem" is een router. De term modem wordt alleen gebruikt omdat dit duidelijker is voor consumenten. Net zoals een isdn-modem, zo'n ding bestaat ook niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb het nu helemaal gehad met Demon!

Ik denk dat ik een aktiegroep in het leven ga roepen i.s.m. de consumentenbond

Het volgende is er aan de hand:

Bestaande (trouwe) klanten betalen bij Demon meer voor een mindere lijn dan nieuwe klanten!

Ik betaal nu al een tijd ruim 10 euro per maand meer voor een mindere lijn (65 euro voor 2048/512) terwijl nieuwe klanten (55 euro voor 2048/1024) betalen

Opzich niet zo'n probleem aangezien we geupgrade zouden worden in december naar een hogere verbinding..... Maar dat is nu afgeblazen en verzet naar MAART 2004!

Dat houdt in dat ik dus ruim een half jaar meer moet betalen! (60 Euro) dat is een hoop geld voor een student! En kan je een hoop leuke dingen mee doen!

Aangezien Demon contract breuk pleegt door geen upgrade/downgrade mogelijkheid meer te bieden zou je er zo onderuit kunnen ook is mijn contract van een jaar al afgelopen.

Misschien ben ik een mierenneuker maar ik pik het dus niet meer! Ik ben van plan om samen met de consumenetenbond een aktiegroep in het leven te roepen zodat we met terugwerkende kracht ons TE veel betaalde geld terug krijgen!

Alleen wil ik weten of er meer mensen zijn die hier aan mee willen gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:52:

Bestaande (trouwe) klanten betalen bij Demon meer voor een mindere lijn dan nieuwe klanten!

Ik betaal nu al een tijd ruim 10 euro per maand meer voor een mindere lijn (65 euro voor 2048/512) terwijl nieuwe klanten (55 euro voor 2048/1024) betalen

Opzich niet zo'n probleem aangezien we geupgrade zouden worden in december naar een hogere verbinding..... Maar dat is nu afgeblazen en verzet naar MAART 2004!

Dat houdt in dat ik dus ruim een half jaar meer moet betalen! (60 Euro) dat is een hoop geld voor een student! En kan je een hoop leuke dingen mee doen!

Aangezien Demon contract breuk pleegt door geen upgrade/downgrade mogelijkheid meer te bieden zou je er zo onderuit kunnen ook is mijn contract van een jaar al afgelopen.

Misschien ben ik een mierenneuker maar ik pik het dus niet meer! Ik ben van plan om samen met de consumenetenbond een aktiegroep in het leven te roepen zodat we met terugwerkende kracht ons TE veel betaalde geld terug krijgen!

Ik vind het toch zeikerig overkomen. Ja je bent "gedupeerd", maar ik denk dat Demon er echt weinig aan kan doen. Het ligt voor het grootste deel aan BBNed die een INDICATIE gaf van wanneer de upgrades uitgevoerd zouden worden. Als Demon ook de upgrade van de BabyXL verbindingen zou tegenhouden, dan denk ik dat je bij Demon aan de goede deur bent qua klachten. Maar ik denk dat je toch ff alles in perspectief moet zien.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op 09 december 2003 @ 13:42:
[...]

Dat is natuurlijk volstrekte onzin...ik ben toentertijd idd akkoord gegaan met een x-bedrag voor m'n 7800/512 llijn. Als jij nu hetzelfde abonnement afsluit(cistron maxx in mijn geval), dan krijg jij niet alleen een hogere upload, maar betaal je daar ook nog eens een stuk minder voor...en dat is met geen mogelijkheid recht te praten....ik heb dit nu een maand of vier aangekeken, keurig iedere keer op bericht gewacht zonder te zeiken, maar eens is het genoeg....ik wacht nog even de reaktie van Cistron af(komt morgen), en als ik per januari nog steeds de volle mep moet betalen zeg ik subiet op....de snelheidsverhoging kan wat mij betreft nog wel even wachten, maar de maandprijs moet omlaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
Net terug van mijn werk en jaja ik kan erop. Het was het wachten wel waard....
download 822k/b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Even chillen en rustig blijven. Demon pleegt contractbreuk noch misbruik of wat dan ook.

Jij hebt een contract waarin staat dat jij voor dienst X bedrag Y betaalt. Wat nieuwe klanten krijgen heb jij geen bal mee te maken, want jij staat onder een oud contract. Dat ze jou een hogere snelheid bieden is pure coulantie, hoeven ze absoluut niet te doen. Je hebt niets te klagen en niets te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het op zich een goed idee is, maar alleen moet je niet bij je provider zijn....Demon(cistron in mijn geval) is ook aan handen en voeten gebonden....

maak er een mekkergroep tegen bbned van en ik doe mee....vind het belachelijk dat ik nu al maanden meer betaal voor minder snelheid dan nieuwe abonnees....ik trek bij deze maand de grens.....geen prijsverlaging betekent een klant minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Eigenlijk vind ik dat ze je een prijsverlaging moeten geven, geen snelheidsverhoging.
Want die plotselinge massale verhogingen heeft de stabiliteit van BBNed geen goed gedaan.
Al moet ik wel zeggen dat ikzelf daar geen last van heb gehad, en zelf dus wel direct bij aanvraag de verhoogde snelheid heb.

Maar aan de andere kant, je hebt voor die lagere snelheid getekend, en moet blij zijn dat je verhoogd gaat worden.
Maar ik ben wel met je eens dat het verzetten van die datum erg storend is,
vooral nu KPN in januari in verhouding goedkoper gaat worden,
als je dat vergelijkt met jouw abbonnement.

Ik wens je veel succes met je aktie, al is die niet voor mij van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online

Onzin, je bent toch zelf akkoord gegaan met de overeenkomst?
Dat er een prijswijziging is voor nieuwe abonnees, verandert niets aan jouw overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Jongens, ik wordt helemaal krokie-jokie..... 8)7 8)7
Na lang wachten en ellenlang geduld te hebben, en een paar testjes gedaan op
Speedtest.NL is het mooi te zien om bovenaan de lijst te staan als de enige in
Winschoten die gebruik maakt van Speedtest/Demon 8mbit :P :P

DEMON _/-\o_ _/-\o_

zie anders ook hier
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eddykui/extra/speedtest.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Snowwie op 09-12-2003 18:26 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmm, nou moeten jullie niet meteen de custumerservice nummer platbellen, maar een vriend van me die samen met mij in het begin van DSLExpress de 2mbit versie heeft aangevraagd, die betaalt volgens hem inmiddels ook maar 55 euro per maand, en ik had sneaky die upgrade aangevraagd, dus ik betaal nog steeds 65 euro, maar dan voor de 8mbit/1mbit. :P
Zou vaag zijn dat de rest nog wel gewoon 65 euro betaalt voor de 2 mbit, maar mocht dat zo zijn, dan valt er idd gewoon niks te klagen, aangezien je een contract hebt voor die prijs. Overigens zou ik ook rustig die 65 hebben doorbetaald voor de 2mbit, ik ben wel geheel tevreden over de diensten van demon als een van de personen van de eerste batch dslexpress gebruikers. Ik kan me voorstellen dat nieuwe gebruikers meer reden tot klagen hebben, gezien de problemen met nrp's ed, maar ook dat kan demon niet geheel verweten worden.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Snowwie schreef op 09 december 2003 @ 18:23:
Jongens, ik wordt helemaal krokie-jokie..... 8)7 8)7
Na lang wachten en ellenlang geduld te hebben, en een paar testjes gedaan op
Speedtest.NL is het mooi te zien om bovenaan de lijst te staan als de enige in
Winschoten die gebruik maakt van Speedtest/Demon 8mbit :P :P

DEMON _/-\o_ _/-\o_

zie anders ook hier
[afbeelding]
Cool, alleen je upload is anders niet zo geweldig...218 om 91 hier. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk het is niet dat ik ontevreden ben.....

En ook niet dat ik onder mijn contract uit wil ofzo......

MAAR Ik ben een jaar abbonee dus dat is het einde van mijn contract m.a.w. vind ik dat het contract verlengd mag worden indien ik dan het nieuwe contract krijg.

En ik vind dat iedereen een beetje raar der over praat.... Tuurlijk als je meer betaald voor exact hetzelfde produkt is dat raar.

Maar goed ik zal het voorleggen aan De Consumenetenbond en kijken wat die ervan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:03
eindelijk ben ik ook aangesloten.... modem erin en gelijk internet :-)

gelijk ff een tracertje gedaan, jullie weten wel waarom en ik zie bij de 1e stap die 10k router staan. nou heb ik er dacht ik wel eens wat over gelezen in de afgelopen 250 berichten, maar ik kan het ff niet meer vinden waar die 10k voor staat.

weet iemand welke nrp dit zou kunnen zijn?

een tevreden gebruiker via bbned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 16:32

boesOne

meuh

d_marf schreef op 09 december 2003 @ 20:51:
gelijk ff een tracertje gedaan, jullie weten wel waarom en ik zie bij de 1e stap die 10k router staan. nou heb ik er dacht ik wel eens wat over gelezen in de afgelopen 250 berichten, maar ik kan het ff niet meer vinden waar die 10k voor staat.

weet iemand welke nrp dit zou kunnen zijn?

een tevreden gebruiker via bbned :)
Das de 10K nrp.. een nieuwe cisco router..
Voorlopig geen probs voor jou !

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

-boesOne- schreef op 09 december 2003 @ 21:13:
[...]

Das de 10K nrp.. een nieuwe cisco router..
Voorlopig geen probs voor jou !
Daar zit ik ook op zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff zitten lezen en ik vraag me nu af hoe ik kan zie of ik bij BBnet of BaByXL aangesloten zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
curry684 schreef op 09 december 2003 @ 17:59:
[...]

Even chillen en rustig blijven. Demon pleegt contractbreuk noch misbruik of wat dan ook.

Jij hebt een contract waarin staat dat jij voor dienst X bedrag Y betaalt. Wat nieuwe klanten krijgen heb jij geen bal mee te maken, want jij staat onder een oud contract. Dat ze jou een hogere snelheid bieden is pure coulantie, hoeven ze absoluut niet te doen. Je hebt niets te klagen en niets te eisen.
Dat kan wel wezen, maar het is wel jammer dat babyxl wel gewoon eind december omhoog gaat met de snelheid. Trek dan 1 lijn! Het had ook niet leuk geweest als bbned de enige was die ging verdubbelen en dat men abo's via babyxl niet ging verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 13:39
Wat maakt het jou uit of andere klanten in snelheid omhoog gaan? Wordt je zelf toch niet minder van? Liever een deel van de klanten tevreden dan helemaal niemand zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humz ik weet niet of je weleens gewerkt hebt hoor maaruh........... Als je een bedrijf hebt hou je graag ALLE klanten tevreden en het liefste de BESTAANDE klanten

Maar goed ik las al dat het niet aan Demon lag maar aan BBNed tocht vraag ik me af of BBned ook de prijzen uitmaakt of dat Demon dat doet?

Zou bv BBned iid meer rekenen voor een oude lijn dan voor een nieuwe lijn? En is hierdoor dus het prijsverschil (65 voor 2048/512 en 55 voor 2048/1024) ook aan BBned te wijten?

Anders ben ik nl de verkeerde aan het beschuldigen en dat wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Pc123 schreef op 09 december 2003 @ 22:10:
Wat maakt het jou uit of andere klanten in snelheid omhoog gaan? Wordt je zelf toch niet minder van? Liever een deel van de klanten tevreden dan helemaal niemand zou ik zeggen!
Niks wanneer ik dezelfde prijs betaal :) Ik blijf bij mijn mening dat wanneer je een verhoging aankondigt met daarbij nieuwe prijzen, je deze voor iedereen op HETZELFDE tijdstip doorvoert en niet wanneer je eenmaal een verhoging hebt.
Maar ik zal eens een rekening bekijken hoe het precies zit en desnoods bezwaar maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Wokschotel schreef op 09 december 2003 @ 16:04:

Nee. Gewone telefoonkabel, 4-aderig.
Ok tnx, dus een gewone telefoonkabel vanuit de spitter naar de ZyXEL modem. Hoe zit het met de kabel vanuit de modem naar de router, dat is neem ik aan wel een UTP CAT5 kabel toch ?

Want dan dump ik die ZyXEL modem gewoon in de meterkast en dan gebruik ik gewoon de UTP kabel die vanuit mijn chello modem naar mijn comp gaat. De chello modem staat namelijk ook in de meterkast. Hoef ik geen extra kabels te trekken.

Voordat mensen gaan vragen of dat niet onhandig is omdat ik ook chello heb, ik ben dus van plan om chello op te zeggen en ADSL van Demon te nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door FongWan op 09-12-2003 22:31 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

FongWan schreef op 09 december 2003 @ 22:25:
[...]

Ok tnx, dus een gewone telefoonkabel vanuit de spitter naar de ZyXEL modem. Hoe zit het met de kabel vanuit de modem naar de router, dat is neem ik aan wel een UTP CAT5 kabel toch ?
Yep, gewoon CAT5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 13:39
Remco20 schreef op 09 december 2003 @ 22:24:
[...]

Niks wanneer ik dezelfde prijs betaal :) Ik blijf bij mijn mening dat wanneer je een verhoging aankondigt met daarbij nieuwe prijzen, je deze voor iedereen op HETZELFDE tijdstip doorvoert en niet wanneer je eenmaal een verhoging hebt.
Maar ik zal eens een rekening bekijken hoe het precies zit en desnoods bezwaar maken....
Het is natuurlijk netter om iedereen tegelijk te verhogen maar als er bij BBNed zware vertraging is dan is er best wat voor te zeggen om het bij BabyXL gewoon door te laten gaan. Scheelt Demon weer een groep ontevreden klanten. Klagen helpt toch niet, ze staan in hun recht, je hebt getekend voor de originele snelheid en de rest mag je alleen maar blij mee zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Pc123 op 09-12-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok voor de mensen die teveel betalen en voor de anderen die hun een miereneuker vinden,vergelijk het met het volgende.

Ga er van uit dat kees, piet en jan een T-Mobile contract hebben die hebben ze afgesloten voor een x bedrag.
Nu komt klaas die neemt hetzelfde abbo maar voor 5 euro minder in de maand,dan is het T-mobile zijn plicht om de contracten voor iedereen met DAT abbo gelijk te zetten in de vorm van restitutie of op een andere manier welke dan ook!!

Dit geld dus ook voor de mensen die 65 euro euro betalen voor een 2mbit lijn bij demon,demon hoort of een upgrade door te laten voeren als dit mogelijk is,is dat niet het geval dan horen zij voor die maanden dat dat niet kan alke maand 10 euro in mindering te brengen bij die mensen heel simpel.
Voor de mensen die geen upgrade willen moeten ze het contract van die persoon aanpassen.

Volgens de consumentenbond en de wet zeggen hun.
Kan het niet zo zijn dan dat er voor een abonnement van wat dan ook 2 verschillende maandbedragen worden berekend voor ieder die dit abbo hebben tellen dezelfde prijzen geen uitzondering mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 22:56:
Nu komt klaas die neemt hetzelfde abbo maar voor 5 euro minder in de maand,dan is het T-mobile zijn plicht om de contracten voor iedereen met DAT abbo gelijk te zetten in de vorm van restitutie of op een andere manier welke dan ook!!
Nee dat moet T-mobile niet. Ik zou niet weten waarom? :?
Voor de mensen die geen upgrade willen moeten ze het contract van die persoon aanpassen.
Je gebruikt het woord 'moeten' wel erg liberaal he?
Volgens de consumentenbond en de wet zeggen hun.
Kan het niet zo zijn dan dat er voor een abonnement van wat dan ook 2 verschillende maandbedragen worden berekend voor ieder die dit abbo hebben tellen dezelfde prijzen geen uitzondering mogelijk!
Honderden uitzonderingen mogelijk. Als ik morgen naar T-mobile ga en ik sluit een 2 jarig abonnement af krijg ik de aansluitkosten gratis (of zo). Pietje heeft deze vorige maand nog wel betaald. Mag Pietje nu klagen? Nee want hij heeft vorige maand een contract afgesloten. Als soortement van wervingsactie worden nieuwe gebruikers nu op nieuwe snelheden aangesloten, en de bestaande gebruikers worden later gemigreerd. Pech, had je maar langer moeten wachten.

Het enige wat de wet voorschrijft is dat een contract bindend is voor beide partijen. Ergo je mag blij zijn dat ze de snelheden verhogen of de prijzen verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff over mijn aanvraag er staat nog steeds geaccepteerd en dat de modem onderweg is,ik kan trace doen daar staat dat die in bestelling is op 6 december maar toen heb ik hem ook al gekregen????

Hoort dat zo lang daar te blijven staan of ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 doet t-mobile wel
2 moeten ach ja je kunt het lezen zoals je wil :)
3 Ik heb het over abbo kosten niet over aansluitkosten.Als abbo kosten tussentijds wijzigen bij bijvoorbeeld T-mobile ten nadele van jou dan blijf jij onder de oude voorwaarden abonnee,maar gaat dit ten gunste van jou dus zelfde abbo maar 3 euro in de maand goedkoper dan passen ze deze AUTOmatisch voor je aan :)
klantenservice 0800-7111.

Dit telt in de wet voor elk bedrijf die abonnementen verkoopt

adsl providers telefoon abbo's en nog veel meer :)

Bel consumenten bond!! :)

Trouwens jij zegt dat een contract bindend is en dat is ook zo maar er zijn uitzonderingen waarop je dat Contract dus kunt laten ontbinden bijvoorbeeld als het ten nadele is van jou omdat jij meer moet betalen dan een ander voor hetzelfde abbo.Dit zijn voorwaarden die ook door de wet ondersteund worden en ook in de voorwaarden van een bedrijf vermeld dienen te worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb 8 weken moeten wachten tot de oplevering van mijn ADSL 512/256 lijn. |:(

Na aanmelding kreeg ik een mailtje dat het 4-6 weken zou duren. Heb aanvraag 17226

Maargoed, ik heb het gelukkig eindelijk, iemand nog meer zo lang moeten wachten? :O

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=551886

[ Voor 42% gewijzigd door weppe op 09-12-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nu 10 weken ordernummer in de 21000 er zijn mensen met ordernummers in de 24000 die het al hebben :(

Geduld is een schone zaak!!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik geloof je best dat t-mobile het doet, maar dat 1 bedrijf het doet betekent niet dat ieder bedrijf het moet :Y)
Dit telt in de wet voor elk bedrijf die abonnementen verkoopt

adsl providers telefoon abbo's en nog veel meer :)
Wijs artikel maar aan in het wetboek, want het is onzin. Het zou wat zijn als ik als bedrijf een produkt niet aan klant A voor bedrag X kan verkopen en een maandje later aan klant B voor een lager bedrag. Er is echt geen enkele wettelijke grond waarop jij kunt eisen dezelfde kosten doorberekend te krijgen dan een andere klant.

Of het rechtvaardig is is een 2e, maar ik zie zelf geen probleem in voorrang voor nieuwe klanten en bestaande klanten nog steeds binnen een half jaar erna. Dat is heel netjes en de Consumentenbond zal met deze 'misstand' absoluut niets doen, gaat gewoon nergens over. Demon zou het graag doen als hun 3e partij het uberhaupt technisch kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
weppe schreef op 09 december 2003 @ 23:10:
Ik heb 8 weken moeten wachten tot de oplevering van mijn ADSL 512/256 lijn. |:(
Na aanmelding kreeg ik een mailtje dat het 4-6 weken zou duren. Heb aanvraag 17226
Maargoed, ik heb het gelukkig eindelijk, iemand nog meer zo lang moeten wachten? :O
[afbeelding]
Och je bent niet de enige :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eddykui/extra/demon.jpg

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

OK dan lekker kut om het maar plat te zeggen
nieuws: BBned krijgt snelheidsverhoging niet op tijd voor elkaar

We kunnen nog langer wachten op de verhoging... ik weet wel dat mijn klachtenbrief ASAP de deur uitgaat... Ik betaal nu al paar maanden meer dan anderen voor hetzelfde abonnement en dit terwijl ik zelfs al langer klant ben (je zou toch zeggen dat je die klanten wilt blijven behouden in de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 23:04:Trouwens jij zegt dat een contract bindend is en dat is ook zo maar er zijn uitzonderingen waarop je dat Contract dus kunt laten ontbinden bijvoorbeeld als het ten nadele is van jou omdat jij meer moet betalen dan een ander voor hetzelfde abbo.Dit zijn voorwaarden die ook door de wet ondersteund worden en ook in de voorwaarden van een bedrijf vermeld dienen te worden.
Klok klepel hoe ging het ook al weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
n00bs schreef op 10 december 2003 @ 00:02:
OK dan lekker kut om het maar plat te zeggen
nieuws: BBned krijgt snelheidsverhoging niet op tijd voor elkaar

We kunnen nog langer wachten op de verhoging... ik weet wel dat mijn klachtenbrief ASAP de deur uitgaat... Ik betaal nu al paar maanden meer dan anderen voor hetzelfde abonnement en dit terwijl ik zelfs al langer klant ben (je zou toch zeggen dat je die klanten wilt blijven behouden in de toekomst)
Het is zuur ik weet het (Zelf ben ik ook BBNed Demon gebruiker) en wacht ook op de upgrades. Het probleem is dat je een jaarcontract bent aangegaan en dat er gratis updates binnen die periode komen is meegenomen, maar Demon is tot niets verplicht. Je staat juridisch helaas erg zwak. Pas na het eerste jaar kunnen we gaan klagen, hoe jammer dit ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Lizard schreef op 10 december 2003 @ 00:25:
[...]

Het is zuur ik weet het (Zelf ben ik ook BBNed Demon gebruiker) en wacht ook op de upgrades. Het probleem is dat je een jaarcontract bent aangegaan en dat er gratis updates binnen die periode komen is meegenomen, maar Demon is tot niets verplicht. Je staat juridisch helaas erg zwak. Pas na het eerste jaar kunnen we gaan klagen, hoe jammer dit ook is.
Mooi. Ik ben namelijk al zo ongeveer een jaar klant bij die lui. Tot nu toe nog niks te klagen eigenlijk (zit op NRP 01, dus ik draai lekker door), maar nieuwe klanten krijgen mijn abbo voor de helft van wat ik nu betaal. Er gaat dus een nette brief richting Demon dat ik vanaf januari tijdelijk minder wens te betalen, totdat deze snelheidsverhoging er door is.

Op zich is het logisch: je gaat een jaarcontract aan, dus binnen dat jaar mag je niet klagen. Maar het is erg vreemd dat ze wel nieuwe klanten al een dubbele snelheid danwel een zelfde abbo voor de helft van het geld kunnen bieden en dat voor bestaande klanten deze mogelijkheden al maandenlang worden opgeschoven. En waarom?

Enerzijds marketing: met de hoge snelheid voor een lage prijs werf je veel klanten.
Anderszijds kun je je bestaande klanten nog een tijd lang het dubbele laten betalen, want ze vallen namelijk nog onder hun jaarcontract.

En als het om de snelheidsverhoging gaat wordt dus de voorkeur gegeven aan nieuwe klanten en niet aan de trouwe abonnee.

Gelukkig ben ik verder over de kwaliteit en service van Demon/bbned heel tevreden, anders zou het wel heel zuur zijn.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Dames, heren, zullen we verder gaan in deel 8? Het gaat hard zo :)
Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.