Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #7

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb 'n heel maf probleem. Vandaag een aparte router gekocht en geinstalleerd. Werkt prima, alles doet het, maar als ik naar een bepaalde site ga (forum.fok.nl) kom ik op de 404-pagina van Demon. Mijn internet-history en files deleten maakt niet uit. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Op geen manier kom ik meer op het forum van Fokzine... (er ZIJN ergere dingen, zoals niet meer op GoT kunnen komen, maar goed) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
hoe ziet die Demon 404 melding er dan uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

EmBee schreef op 03 december 2003 @ 19:01:
hoe ziet die Demon 404 melding er dan uit ?
Het is iets anders dan ik zei merk ik nu. Ik ging eerst rechtstreeks (via een favorite) naar een bepaalde thread. Dan krijg je een standaard 404 (in de Demon-stijl, dus net als dat jij hierheen gaat: http://www.demon.nl/bestaatniet.htm bijvoorbeeld.

Als ik gewoon http://forum.fok.nl in m'n browser intyp krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/demonerror.jpg

Oftewel, m'n browser lijkt forum.fok.nl te vervangen door www.demon.nl. Lijkt een vaag cache-probleem, maar aan mijn cache lijkt het niet te liggen... :?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:28:
13-11-2003 Ingediend.
22-11-2003 Verzonden.
22-11-2003 Bevestigd.

Mijn statuspagina is na 22-11 dus niet meer gewijzigd, heeft iemand enig idee hoelang dit nog kan duren?

Op mijn mail van 2 december 2003 kreeg ik het volgende antwoord.

"Ik kan u geen uitsluitsel geven. Als alles in orde is wordt de lijn opgeleverd, en anders kan hij nog steeds afgewezen worden. Hoe dan ook, u zult eerst deze aanvraag moeten afwachten."

Wij kunnen, ivm met werk, niet zonder internet en ik wil toch wel heel graag van @Home af.
Heb precies hetzelfde op mijn statuspagina staan. ook bij mij is het de 22ste bevestigd en ik heb ook nog niks ontvangen of gehoord verder. je bent dus niet de enige dus nog maar eventjes afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:19:
[...]

Heb precies hetzelfde op mijn statuspagina staan. ook bij mij is het de 22ste bevestigd en ik heb ook nog niks ontvangen of gehoord verder. je bent dus niet de enige dus nog maar eventjes afwachten...
Heb vandaag nog gebeld met Demon, als je de helpdesk belt hoor je ook als eerste dat ze erg druk zijn met nieuwe aansluitingen. Als je een vergelijking wilt, dit staat op mijn status-pagina:

03-11 ingediend
11-11 verzonden
11-11 bevestigd
16-11 geaccepteerd
30-11 opgeleverd

Niet dat het veel zegt, maar het is wel 'n recente vergelijking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

spaceboy schreef op 03 december 2003 @ 19:25:
[...]

Heb vandaag nog gebeld met Demon, als je de helpdesk belt hoor je ook als eerste dat ze erg druk zijn met nieuwe aansluitingen. Als je een vergelijking wilt, dit staat op mijn status-pagina:
Heb even geluisterd en idd ze zijn bezig met het opleveren van vele klanten als ik dat bericht mag geloven.

Zijn er al mensen die eerst geen IP kregen van de DHCP server en nu wel?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
spaceboy schreef op 03 december 2003 @ 19:17:
[...]

Het is iets anders dan ik zei merk ik nu. Ik ging eerst rechtstreeks (via een favorite) naar een bepaalde thread. Dan krijg je een standaard 404 (in de Demon-stijl, dus net als dat jij hierheen gaat: http://www.demon.nl/bestaatniet.htm bijvoorbeeld.

Als ik gewoon http://forum.fok.nl in m'n browser intyp krijg ik dit:

Oftewel, m'n browser lijkt forum.fok.nl te vervangen door www.demon.nl. Lijkt een vaag cache-probleem, maar aan mijn cache lijkt het niet te liggen... :?
Mac adres van router doorgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dolby schreef op 03 december 2003 @ 20:01:
[...]

Mac adres van router doorgegeven?
Ja, dat moest inderdaad. Heb ik gedaan (anders zou niets werken). Want echt ALLES werkt prima, forum.fok.nl is het enige wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

spaceboy schreef op 03 december 2003 @ 20:06:
[...]

Ja, dat moest inderdaad. Heb ik gedaan (anders zou niets werken). Want echt ALLES werkt prima, forum.fok.nl is het enige wat niet werkt.
En als je er via www.fok.nl naar toe gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
[...]

gebruik je wel demon's dns servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Vandaag ff Demon gebeld. Werd wel een beetje boos nu.

Ben nog steeds Metro klant voor 768 / 128 voor 45 euri p/m :(

"Ja meneer, ik mag er niks over zeggen. Ook niet wat voor verandering er gaat komen. Ik mag u alleen zeggen dat het zeeer binnenkort is dat de Metro klanten ook verandering gaan merken."

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:43:
Hoe zit het nu eigelijk met die nrp's ik zat eerst op nrp16 en nu krijg ik iets heel anders bbned-demon-10k-01.router.nl.demon.net zijn dit nieuwe routers ofzo
Yep, waar je eerst via een Cisco 6400 (nrp) gerouteerd werd loopt het verkeer nu over een Cisco 10000 (10k).
Het maakt dacht ik niet zo heel veel uit, alleen kan de 10k een stuk meer verkeer afhandelen zonder dat de processorload te hoog wordt.
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:28:
13-11-2003 Ingediend.
22-11-2003 Verzonden.
22-11-2003 Bevestigd.

Mijn statuspagina is na 22-11 dus niet meer gewijzigd, heeft iemand enig idee hoelang dit nog kan duren?
14-11-2003 Ingediend.
22-11-2003 Verzonden.
22-11-2003 Bevestigd.
02-12-2003 Geaccepteerd.

Ofwel het kan maar zo morgen gefixt zijn.
Aangezien we met zijn allen hier de bedrijfsprocessen van Demon, Bbned en Tiscali niet kennen kan het net zo goed nog 2 weken duren.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

dolby schreef op 03 december 2003 @ 20:11:
[...]

gebruik je wel demon's dns servers?
Ik zou juist zeggen... probeer eens andere DNS servers. Bijv.

Tiscali:
DNS1: 195.241.48.33
DNS2: 195.241.49.33

XS4All
DNS1: 194.109.6.66
DNS2: 194.109.99

Of je nu wel of niet een router gebruikt voer deze op je PC/Laptop even in als DNS servers. Mocht je XP/2000 gebruiken ga dan even naar :
Start -> Run, type CMD, in het DOS scherm typ je vervolgens "IPCONFIG /FLUSHDNS" <enter>

Probeer dan even naar de sites te gaan en kijk of het dan wel werkt. Laat maar weten anders zoeken we even verder ;)

[ Voor 4% gewijzigd door rally op 03-12-2003 20:23 ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:46
[...]

werkt het wel als je via http://213.239.154.61 gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Kunnen we nou weer even ophouden met die statusmeldingen? Danq :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Als ik op die link klik kom ik ook op de site van Demon. Ook als ik via www.fok.nl naar het forum ga kom ik op de site van Demon. Echt heel vaag. Ik zal binnenkort Windows XP weer 's opnieuw installeren, wellicht helpt dat... Tenzij iemand hier nog 'n goed idee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

spaceboy schreef op 03 december 2003 @ 22:07:
[...]
Tenzij iemand hier nog 'n goed idee heeft.
Zie 3 Post's hierboven.

Ik gaf daar de tip om even lokaal DNS servers toe te voegen en die van Demon te omzeilen. Ik heb nl. bijna hetzelfde probleem gehad (maar dan met www.microsoft.com).
Andere DNS servers in de router gezet en toen werkte alles wel perfect.
Na ongeveer 3 weken alles weer op volautomatisch gezet en toen werkte alles wel weer naar behoren. Erg vreemd allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door rally op 03-12-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 17:21

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

[...]

Als ik op die link klik kom ik ook op de site van Demon. Ook als ik via www.fok.nl naar het forum ga kom ik op de site van Demon. Echt heel vaag. Ik zal binnenkort Windows XP weer 's opnieuw installeren, wellicht helpt dat... Tenzij iemand hier nog 'n goed idee heeft.
mac adres nogmaals opgeven... en router/ bridge ff restarten. Dat heeft hier goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb ik ook gehad nadat ik de 1e keer mijn macadres registreerde, volgende dag na dns-refresh van demon was het over toen werkte alles weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Mensen ff een vraagie over die FUP van Demon heeft iemand daar ervaringen mee. Weet iemand wat je dan ongeveer kan downloaden. Want ik had bij HccNet ook FUP en kreeg plots een boete van €214,- omdat ik 47 gb /mnd had gedwonload. Dit was 15gb teveel. Oftwel max lag rond de 32 gb. Is dat bij Demon anders (lees: Beter)

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 14 dagen NRP ellende ,geen verbinding geen IP adres krijgen werkt het eindelijk weer :)
Zit nu op de nieuwe 10k router en heb een nieuw IP adres gehad en nu maar hopen dat het allemaal blijft werken..

Had bijna account opgezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk na 6 weken een bevestiging gekregen.Weet iemand hoe lang het duurt voor je linesync lampje blijft branden.
Want op mijn oude speedtouch blijft die knipperen en vraag me niet om iets in te stellen,weet er echt niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Mensen ff een vraagie over die FUP van Demon heeft iemand daar ervaringen mee. Weet iemand wat je dan ongeveer kan downloaden. Want ik had bij HccNet ook FUP en kreeg plots een boete van €214,- omdat ik 47 gb /mnd had gedwonload. Dit was 15gb teveel. Oftwel max lag rond de 32 gb. Is dat bij Demon anders (lees: Beter)

Thx
Lees het topic gewoon ff door. Als het goed is kun je zonder gezeur 150gb per maand downloaden...

@Droop: prop forum.fok.nl 213.239.154.61 eens in je hosts-file. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mawlana op 03-12-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 22:41:
Vandaag eindelijk na 6 weken een bevestiging gekregen.Weet iemand hoe lang het duurt voor je linesync lampje blijft branden.
Want op mijn oude speedtouch blijft die knipperen en vraag me niet om iets in te stellen,weet er echt niks van.
Kijk effe op www.wintervorst.com. Daar vind je een goede uitleg over hoe je die Speedtouch kunt gebruiken voor Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan krijg alleen bij bridge geen forwarding erin rest wil allemaal wel,raaar :?

Maar nu nog iemand die weet hoelang na bevestiging de linesync erop komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dat varieert. Na bevestiging moet je eerst nog 'geaccepteerd' te zien krijgen. Om van bevestigd naar geaccepteerd te gaan kan snel gaan of heeeeel lang duren. Heeeel lang is dan een week of 6 a 7. Na geaccepteerd duurt het in de meeste gevallen slechts een dag of 5, maar dan nog ben je er niet. Ik heb al een week of 2 linesync, maar nog geen IP dus.....

Afwachten en hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dat gaat zeker snel. Maaruh....ik zou je statuspost ff verwijderen voordat de boze Korakal er aankomt. Zie een aantal posts terug ;)

[ Voor 79% gewijzigd door jagermeister op 04-12-2003 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Smooth2k, hoe heb je dat geflikt? Ingediend -> Bevestigd heeft je maar 2 dagen gekost. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update voor de mensen die nogal gezeur hebben gehad met hun DSL lijn de afgelopen 1 a 2 weken.

Zoals aangekondigd is Demon bezig met de voorbereiding voor de snelheidsupgrade. Helaas is dit voor de 1e batch niet geheel probleemloos verlopen. Tijdens de migratie naar nieuwe NRP's is er bij ca. 600 aansluitingen wat fout gegaan en die mensen zaten dus vrolijk zonder ADSL verbinding. Simpel gezegd kwam het erop neer dat je modem/router wel een DHCP verzoek indiende maar dat dat dan gebeurde op een NRP die al vol zat i.p.v. op de NRP waar ze naartoe verhuisd zouden moeten zijn.
BBNED heeft hiervoor aanpassingen moeten verrichten en die zouden vandaag danwel in de loop van morgen rond moeten zijn. Voor een deel is dit vandaag dus al gebeurd.

Het heeft 7 dagen heen en weer bellen gekost, waarbij steeds weer gezegd werd "morgen zou het opgelost moeten zijn", om eindelijk duidelijkheid te krijgen (moest een nieuwe aansluiting opleveren) maar vooruit.

Er volgen nog meer migraties dus een herhaling is helaas niet uitgesloten maar laten we hopen dat ze ervan geleerd hebben.

Overigens zou dit de mensen die nu al op de verhoogde snelheid zitten niet mogen treffen. Het betreft volgens Demon uitsluitend de mensen die een snelheidsverhoging krijgen en, als je pech hebt, een nieuwe oplevering (zoals ik dus gemerkt heb).

Je doet er overigens wel verstandig aan om even contact op te nemen met Demon als dit je treft omdat je in ieder geval bekend staat als probleemgeval. Geen idee ofdat het ook goed komt als je niet belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 04 december 2003 @ 00:24:
Dat gaat zeker snel. Maaruh....ik zou je statuspost ff verwijderen voordat de boze Korakal er aankomt. Zie een aantal posts terug ;)
Ik bedoelde dit niet als statuspost, vandaar ook die quote daarboven. Na m'n pech hebben ze me gematst denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op 04 december 2003 @ 00:25:
Smooth2k, hoe heb je dat geflikt? Ingediend -> Bevestigd heeft je maar 2 dagen gekost. :o
Staat in het verhaal wat ik erboven quote
Korte versie is dat ik een formulier kon invullen waarmee ik de week wachten kon overslaan. Dit omdat ik al twee maanden voor niets had gewacht (uitzondering dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 00:52:
[...]

Staat in het verhaal wat ik erboven quote
Korte versie is dat ik een formulier kon invullen waarmee ik de week wachten kon overslaan. Dit omdat ik al twee maanden voor niets had gewacht (uitzondering dus)
Ik dacht dat je iemand anders had gequote. :+
Ben iig blij voor je! :) Wel jammer dat niet iedereen aan kan geven of ie wil afzien van dat herroepingsrecht... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

cjdijk schreef op 02 december 2003 @ 11:30:
Aanvraag nummer 3 (voor mij dan) ga ik vanmiddag aansluiten,
leen mijn Alcatel uit aan die mensen.
Ben benieuwd of het al werkt, denk het niet, staat pas sinds maandag op geaccepteerd,
maar heeft wel 3 weken op Bevestigd gestaan, dus misschien ook wel. :)

Aanvraag nummer 4 is zaterdag de 22ste aangevraagd en staat nog niet op Bevestigd :?
Is dat tegenwoordig ook standaard, dus dat de afkoelperiode langer dan 7 dagen duurt :X
Toch vind ik het wel opvallen dat het lijkt alsof alles zo lang mogelijk gerekt wordt.
Maja, ik zal het wel mis hebben, misschien is er gewoon iets aan de hand bij nummer 4,
want ze zijn pas afgelopen vrijdag naar dat nieuwe adres verhuisd,
de telefoon deed het pas gisteren, als het fout was, had ik toch wel iets gezien op "Mijn DSL Express" 8)7
Ik neem mijn eigen woorden terug.
Mij 4e aanvraag stond pas na 10 dagen op Bevestigd, maar tussen Bevestigd en Geaccepteerd zat maar 1 DAG, erg snel dus. :)
Mijn 3e aanvraag is 2 weken voor mijn 4e ingediend, en staat 1 dag langer op Geaccepteerd.
Op een gegeven moment denk je redelijk het aantal dagen tussen de verschillende status wisselingen te kennen,
krijg je dit soort vreemde sprongen, helemaal geen touw aan vast te knopen. :?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op 04 december 2003 @ 05:27:
[...]
Ik neem mijn eigen woorden terug.
Mij 4e aanvraag stond pas na 10 dagen op Bevestigd, maar tussen Bevestigd en Geaccepteerd zat maar 1 DAG, erg snel dus. :)
Mijn 3e aanvraag is 2 weken voor mijn 4e ingediend, en staat 1 dag langer op Geaccepteerd.
Op een gegeven moment denk je redelijk het aantal dagen tussen de verschillende status wisselingen te kennen,
krijg je dit soort vreemde sprongen, helemaal geen touw aan vast te knopen. :?
Zou het misschien niet zo kunnen zijn dat het verloop van een aanvraag gewoon helemaal niet exact te voorspellen valt, omdat er wellicht teveel onberekenbare factoren meespelen waar Demon of BBned geen vat op hebben? Ik denk dat als de exacte datum zo makkelijk te bereken was, Demon dat wel gedaan zou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Demon internet + Scarlet (www.scarlet.nl)

Mogelijk of niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik denk dat ze moeite hebben met lezen...

De verbinding die bij mijn kennisen niet werkte doet het sinds gister avond. Die kregen toen opeens een ip-adres.
Dus ik ben weer helemaal van de storingen af.. gelukkig :)

[ Voor 29% gewijzigd door Racemol op 04-12-2003 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:26

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Als iedereen zijn doorlooptijden netjes invult op http://tilbo.demon.nl maken jullie een gelukkig mens van mij :*)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Wokschotel schreef op 04 december 2003 @ 09:37:
Als iedereen zijn doorlooptijden netjes invult op http://tilbo.demon.nl maken jullie een gelukkig mens van mij :*)
Ook maar ff gedaan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

TheGuest schreef op 04 december 2003 @ 08:58:
Demon internet + Scarlet (www.scarlet.nl)

Mogelijk of niet mogelijk?
En daarmee bedoel je? :?

Ik zit nu bij Scarlet.. hopeloos.. hun internet werkt lekker maar bij de administratie is echt een zootje (doet me weer terugdenken aan Chello/UPC :'( )

Ik heb 14 oktober volgens hun regels een aangetekende brief verstuurd met daarin mijn opzegging.. dus ik verwachtte per 1 december afgesloten te zijn.
Ik zit dus nu nog steeds met Scarlet |:(
Heb ze eergisteren gebelt.. kreeg zo'n uitzendbureau knulletje aan de lijn (vraagt 4 keer om m'n telefoonnummer en naam :'( ) Vertelt ie mij dat volgens KPNs track &trace de aangetekende brief wel is ontvangen maar nooit is gelezen, of ik even weer een aangetekende brief a 5 euro wil versturen :X Na tijdje onderhandelen hem kunnen overtuigen dat ie dit keer wel vergoed gaat worden EN dat ik direkt wordt afgesloten als de brief is gelezen..
We blijven hopen...

Dus als ik jou was en je wilt zeker zijn dat je op tijd wordt afgesloten, dan zou ik maar de opzeggingsbrief komen brengen en op hun bureau leggen (en persoonlijk voor hun uitpakken, openvouwen enz.)
Wat baal ik van dit soort bedrijven..
Wokschotel schreef op 04 december 2003 @ 09:37:
Waar vul ik dat in? Moet ik je dat mailen?

[ Voor 14% gewijzigd door YoG op 04-12-2003 10:09 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op 04 december 2003 @ 09:18:
[...]

Ik denk dat ze moeite hebben met lezen...

De verbinding die bij mijn kennisen niet werkte doet het sinds gister avond. Die kregen toen opeens een ip-adres.
Dus ik ben weer helemaal van de storingen af.. gelukkig :)
Ik heb gisteravond weer gebeld, na 3 kwartier te hebben moeten wachten heb ik verteld dat ik al sinds vorige week zondag nog geen verbinding heb en dat dit al bekend is bij hun. eindelijk iemand die wat behulpzamer was en na weer eventjes in de wacht gestaan te hebben kwam die terug, en zei dat ze kontakt gingen opnemen met BBned en dat hij me later op de avond zou terugbellen.
rond 20:15 belde hij inderdaad terug en vertelde dat er morgen over overmorgen (donderdag of vrijdag dus) na gekeken zou worden en dat het dan zou moeten werken.

Jammer dat het anderhalve week duurt voordat er eens actie ondernomen wordt en dat je er ook nog eens zelf voor moet bellen, als ik niet had gebeld dan had men er misschien/waarschijnlijk helemaal niet naar gekeken, nee echt een minpuntje voor Demon en BBned wat mij betreft en de complimenten aan de medewerker van gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 20:53

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Vraagje: Wat is beter

1. splitter dicht bij het modem laten met orginele kabel en die 2 samen verhuizen naar andere plek in huis

2. kabel tussen splitter en modem verlengen (6 meter) en dan modem alleen verhuizen naar andere plek in huis

Ik heb een 8192/1024 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Speedy_Gonzalez schreef op 04 december 2003 @ 12:37:

1. splitter dicht bij het modem laten met orginele kabel en die 2 samen verhuizen naar andere plek in huis

2. kabel tussen splitter en modem verlengen (6 meter) en dan modem alleen verhuizen naar andere plek in huis

De splitter zo dicht mogelijk bij het ISRA punt houden en dan alleen de modem kabel verlengen is het beste van de 2 opties die je voorsteld.

Wat je niet voorsteld maar wel veel beter is:
Modem en splitter zo dicht mogelijk bij het ISRA punt aansluiten en dan 6 meter UTP vanaf de modem naar die andere plek in het huis. Zo heb je nl. het minste signaalverlies op je DSL verbinding.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het bij fors scheelde op de download snelheid. (van 6800 naar 7616... da's ruim 10% verbetering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Wokschotel schreef op 03 december 2003 @ 08:33:
Iemand nog goede ideeën voor de startpost? :)
Klopt dit stukje uit de startpost wel?
Dat kan als je het modem in router-modus zet en er een switch op aansluit. De switch is nodig omdat het Zyxel-modem maar 1 lan-poort heeft. Het Zyxel-modem wordt door Demon standaard in bridge-mode geleverd, waardoor je bijvoorbeeld makkelijk een router op het modem kan aansluiten. Het omschakelen tussen bridge en router-mode kun je doen via het menu van het modem dat op bovenstaande wijze bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:56
Ik heb net even gezocht enzo, maar iets is me nog niet helemaal duidelijk. Ik had @Home en daarvoor had ik een hub, zodat zowel m'n broertje als ik tegelijk op internet konden. We hadden een extra IP adres aangevraagd, dus dat was geen probleem.

Nu heb ik dus Demon ADSL. M'n pa heeft nu ook een laptop waarmee ie op internet wilt. Dus er moeten nu in totaal 3 mensen op internet. Echter gaat dat niet lukken met alleen een hub. Ik weet dat je de modem kan 'tweaken' zodat het een router is, maar is dit handig? Ik wil namelijk ook bestanden kunnen delen. Van wat ik heb begrepen heb ik de volgende opties:

• modem 'tweaken' als router en dan met de hub aansluiten en hopen dat het werkt :p
• een aparte router kopen, die tevens dient als switcht etc, zodat ik mooi niks aan de modem hoef te veranderen + ik eindelijk full duplex netwerk heb (de hub die ik heb is nogal brak)
• router + modem kopen (lijkt me alleen wel duur en weet niet 100% zeker of dat wel werkt... scheelt me echt wel weer ruimte in de meterkast ;))

Wat is nou het beste? Ik zit nu sterk te denken aan optie 2, want ik heb echt een hekel aan die hub en heb het liefst gewoon een aparte router (zodat ik ook evt dingen als firewall enzo kan instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Wokschotel schreef op 03 december 2003 @ 08:33:
Iemand nog goede ideeën voor de startpost? :)
Alle door BBNed goedgekeurde modems vind je op http://www.bbned.nl/downloads/cpe_matrix.xls
Linkje werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Thijs schreef op 04 december 2003 @ 13:37:
• een aparte router kopen, die tevens dient als switcht etc, zodat ik mooi niks aan de modem hoef te veranderen + ik eindelijk full duplex netwerk heb (de hub die ik heb is nogal brak)

Wat is nou het beste? Ik zit nu sterk te denken aan optie 2, want ik heb echt een hekel aan die hub en heb het liefst gewoon een aparte router (zodat ik ook evt dingen als firewall enzo kan instellen).
Een aparte router (met 4 port switch) kopen is de meest handige en flexibele oplossing. Je kunt zelfs die HUB er nog aan hangen als je wil ;)

Die Zyxel is inderdaad te configureren als router, maar zoals je in dit topic kunt zien hebben veel mensen daar problemen mee (verlies van de verbinding, "klapperen" van de verbinding etc).

Oplossing drie is een beetje overbodig... je hebt al een Modem, en een losse (wireless) router is goedkoper.
Een Linksys BEFW11S4 kost bij de routershop € 66,-- excl BTW en ben je nog eens voorbereid om wireless te gaan werken ook (handig voor de laptop van je vader ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Nasty Nate schreef op 04 december 2003 @ 13:14:
[...]

Klopt dit stukje uit de startpost wel?

[...]
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 21:36
Damn ik sta al sinds 8-11 op bevestigd. Duurt dit vaker zolang? Bij de aanvraag voor m'n ouders werkte het binnen 21 dagen.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21:56
rally schreef op 04 december 2003 @ 13:53:
[...]

Een aparte router (met 4 port switch) kopen is de meest handige en flexibele oplossing. Je kunt zelfs die HUB er nog aan hangen als je wil ;)

Die Zyxel is inderdaad te configureren als router, maar zoals je in dit topic kunt zien hebben veel mensen daar problemen mee (verlies van de verbinding, "klapperen" van de verbinding etc).

Oplossing drie is een beetje overbodig... je hebt al een Modem, en een losse (wireless) router is goedkoper.
Een Linksys BEFW11S4 kost bij de routershop € 66,-- excl BTW en ben je nog eens voorbereid om wireless te gaan werken ook (handig voor de laptop van je vader ;) )
k, cool.. heb het topic wel beetje gecheckt, maar was me niet eens opgevallen dat mensen daar problemen mee hadden. Nu is de keuze voor mij dus erg snel gemaakt. :p Ik ga meteen naar de stad om ff een router te kopen. :p (Wireless is wel cool, maar pa heeft echt dikke notebook die je niet zo snel ff meeneemt, dus dat neem ik maar niet. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 3 uur te gaan, ik ben benieuwd of Demon het lukt om zelfs binnen 72 uur niet te reageren op een (overigens vriendelijk) mailtje naar support. Wat een slechte helpdesk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 00:41:
Even een update voor de mensen die nogal gezeur hebben gehad met hun DSL lijn de afgelopen 1 a 2 weken.

Zoals aangekondigd is Demon bezig met de voorbereiding voor de snelheidsupgrade. Helaas is dit voor de 1e batch niet geheel probleemloos verlopen. Tijdens de migratie naar nieuwe NRP's is er bij ca. 600 aansluitingen wat fout gegaan en die mensen zaten dus vrolijk zonder ADSL verbinding. Simpel gezegd kwam het erop neer dat je modem/router wel een DHCP verzoek indiende maar dat dat dan gebeurde op een NRP die al vol zat i.p.v. op de NRP waar ze naartoe verhuisd zouden moeten zijn.
Weet je misschien wat de melding is wat deze mensen kregen? Was dit iets in de trend van: "Kan geen contact maken met de DHCP server. DHCP aanvraag verlopen"?
BBNED heeft hiervoor aanpassingen moeten verrichten en die zouden vandaag danwel in de loop van morgen rond moeten zijn. Voor een deel is dit vandaag dus al gebeurd.

Het heeft 7 dagen heen en weer bellen gekost, waarbij steeds weer gezegd werd "morgen zou het opgelost moeten zijn", om eindelijk duidelijkheid te krijgen (moest een nieuwe aansluiting opleveren) maar vooruit.

Er volgen nog meer migraties dus een herhaling is helaas niet uitgesloten maar laten we hopen dat ze ervan geleerd hebben.

Overigens zou dit de mensen die nu al op de verhoogde snelheid zitten niet mogen treffen. Het betreft volgens Demon uitsluitend de mensen die een snelheidsverhoging krijgen en, als je pech hebt, een nieuwe oplevering (zoals ik dus gemerkt heb).
Geldt dit ook voor mensen die al weken aan het wachten zijn en nog steeds officieel opgeleverde lijn hebben, maar wel het modem hebben ontvangen + linesync hebben?
Je doet er overigens wel verstandig aan om even contact op te nemen met Demon als dit je treft omdat je in ieder geval bekend staat als probleemgeval. Geen idee ofdat het ook goed komt als je niet belt.
Ik heb ze gebeld een de vriendelijke kerel op de helpdesk vond het idd wel erg lang duren (1 oktober aangevraagd). Hij kon me alleen niet helpen omdat mijn lijn nog niet was opgeleverd. Wanneer dat ging gebeuren kon hij nog steeds niet zeggen, het enige dat hij zei was dat het er naar uitziet dat ik binnen nu en een week opgeleverd ga worden (zijn onzekerheid in het antwoord voerde de boventoon). Of ik bij die klanten met DHCP problemen zit, merk ik indien de lijn is opgeleverd 8)7 Ik snap werkelijk niet dat ze van dit soort 'probleemgevallen' geen specialcase maken. Ik bedoel er zijn mensen die al 3 weken na de aanvraag een werkende lijn hebben en ik zit hier al een week of 9 (!!!!) te wachten zonder ook maar enige vorm van duidelijkheid te krijgen. Als het nog wat langer gaat duren, dan stuur ik mijn modem retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:06:
Nog 3 uur te gaan, ik ben benieuwd of Demon het lukt om zelfs binnen 72 uur niet te reageren op een (overigens vriendelijk) mailtje naar support. Wat een slechte helpdesk!
En ja hoor het is gelukt, leve de Demon-helpdesk! :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Dus in router modus kan je er een switch op aansluiten en in bridged mode kan je er een router op aansluiten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 18:37:
[...]
Draagt lekker bij zulke reacties, ze hebben het enorm druk om al die mailende en bellende mensen goed te kunnen helpen. De Demon helpdesk is echt een van de beste die ik ooit gehad heb, momenteel zijn ze door alle problemen die hoodzakelijk door BBned verzoorzaakt worden/zijn overbelast. Het is allemaal erg vervelend, maar denk dat Demon dat zelf ook vind, aangezien niet niet goed is voor het imago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[...]

Eerste keer dat je met een helpdesk te maken hebt ofzo? Ga maar es bezig met een @home of chello helpdesk vergeleken bij die is dit goddelijk.
Of probeer je Planet abo op te zeggen ... ook zo'n feest, ze krijgen het niet eens voor elkaar om een briefje te versturen naar mij de TD en de administratie, en daar hebben ze dan een kleine anderhalve maand de tijd voor gehad :/

[ Voor 27% gewijzigd door Thunder op 04-12-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Nasty Nate schreef op 04 december 2003 @ 18:55:
[...]

Dus in router modus kan je er een switch op aansluiten en in bridged mode kan je er een router op aansluiten? :)
Ja, dat is toch ook logisch :? .
Als je modem als modem gebruikt :) , moet er een router (met ingebouwde switch) achter hangen indien je meerdere apparaten wilt aansluiten aangezien ze toch een ip nodig hebben (die ze dan weer krijgen van de router)
Indien je modem als router gebruikt moet er een switch achter hangen om meerdere apparaten aan te sluiten aangezien de modem maar 1 poort heeft. Hier sluit je je switch op aan om meerder aan te kunnen sluiten.
Wat klopt er volgens jouw nu niet aan die bewering uit de startpost? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder schreef op 04 december 2003 @ 18:56:
[...]

Eerste keer dat je met een helpdesk te maken hebt ofzo? Ga maar es bezig met een @home of chello helpdesk vergeleken bij die is dit goddelijk.
Ja, ik heb ervaringen met slechte helpdesks en dacht bij Demon dus een betere gevonden te hebben. De kwaliteit van een helpdesk wordt mijns inziens bepaald door een combinatie van snelheid en kwaliteit. Op mijn vorige mail kreeg ik (na 2,5 dag) een prutsantwoord. Nu krijg ik na 3 dagen al helemaal geen antwoord meer.

Voor wat betreft dit "bijdraagt" aan dit forum: het lijkt me dat (potentiële) nieuwe gebruikers ook willen weten waar ze voor kiezen? En daar hoort een helpdesk ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
rally schreef op 04 december 2003 @ 13:53:
[...]

Wat is eigenlijks het voordeel van die 4 port switch erin?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Flat_erik schreef op 04 december 2003 @ 19:07:
[...]
Wat is eigenlijks het voordeel van die 4 port switch erin?
Hoe wil je anders meerdere apparaten aansluiten op inet of netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Korakal schreef op 03 december 2003 @ 20:26:
Kunnen we nou weer even ophouden met die statusmeldingen? Danq :Y)
^^^ Even aandacht voor het volgende, ik heb weer tig replies mogen trashen. Dank u.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 04 december 2003 @ 16:46:
[...]
Weet je misschien wat de melding is wat deze mensen kregen? Was dit iets in de trend van: "Kan geen contact maken met de DHCP server. DHCP aanvraag verlopen"?

Klopt, dat was dus juist het probleem. Wel netjes een DSL link maar geen IP adres. Het was inderdaad onmogelijk om een IP via DHCP te verkrijgen. Dit kwam dus doordat de server waar je je aanvraag bij deed fysiek al vol staat. De bedoeling was ook dat die aansluiting verhuist was naar een andere server.

[...]
Geldt dit ook voor mensen die al weken aan het wachten zijn en nog steeds officieel opgeleverde lijn hebben, maar wel het modem hebben ontvangen + linesync hebben?

Dit speelde juist met een lijn die net opgeleverd was. De enigsten die buiten schot zouden (moeten) blijven zijn de mensen die op dit moment al een werkende lijn hebben waarop de snelheids verdubbeling eigenlijk al is uitgevoerd (aanvragen na 15 september meen ik)

[...]
Ik heb ze gebeld een de vriendelijke kerel op de helpdesk vond het idd wel erg lang duren (1 oktober aangevraagd). Hij kon me alleen niet helpen omdat mijn lijn nog niet was opgeleverd. Wanneer dat ging gebeuren kon hij nog steeds niet zeggen, het enige dat hij zei was dat het er naar uitziet dat ik binnen nu en een week opgeleverd ga worden (zijn onzekerheid in het antwoord voerde de boventoon). Of ik bij die klanten met DHCP problemen zit, merk ik indien de lijn is opgeleverd 8)7 Ik snap werkelijk niet dat ze van dit soort 'probleemgevallen' geen specialcase maken. Ik bedoel er zijn mensen die al 3 weken na de aanvraag een werkende lijn hebben en ik zit hier al een week of 9 (!!!!) te wachten zonder ook maar enige vorm van duidelijkheid te krijgen. Als het nog wat langer gaat duren, dan stuur ik mijn modem retour.
In 9 van de 10 gevallen werkt je lijn al op het moment dat je je modem in huis krijgt. Als het inderdaad zo is dat je nog steeds geen tijdelijk IP adres krijgt dan acht ik de kans best aanwezig dat jij bij die probleemgevallen hoort. Probleem is alleen dat jouw lijn officieel nog niet is opgeleverd en je dus moet wachten totdat dit wel het geval is. Je kunt natuurlijk even zinspelen op de problemen die ontstaan zijn door de snelheidsverdubbeling en vragen ofdat ze even willen nakijken of je niet toevallig op een van de probleem servers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:08:
[...]

Ik heb gisteravond weer gebeld, na 3 kwartier te hebben moeten wachten heb ik verteld dat ik al sinds vorige week zondag nog geen verbinding heb en dat dit al bekend is bij hun. eindelijk iemand die wat behulpzamer was en na weer eventjes in de wacht gestaan te hebben kwam die terug, en zei dat ze kontakt gingen opnemen met BBned en dat hij me later op de avond zou terugbellen.
rond 20:15 belde hij inderdaad terug en vertelde dat er morgen over overmorgen (donderdag of vrijdag dus) na gekeken zou worden en dat het dan zou moeten werken.

Jammer dat het anderhalve week duurt voordat er eens actie ondernomen wordt en dat je er ook nog eens zelf voor moet bellen, als ik niet had gebeld dan had men er misschien/waarschijnlijk helemaal niet naar gekeken, nee echt een minpuntje voor Demon en BBned wat mij betreft en de complimenten aan de medewerker van gisteravond.
Het probleem is dus dat het ontzettend lastig is om te lokaliseren wie er nu allemaal problemen hebben. Als ze dat wisten dan zou het inderdaad sneller opgelost kunnen zijn (mits BBNED een beetje meewerkt).

Als het goed is zouden alle (bekende) storingen vanaf gisteravond/vandaag opgelost moeten zijn wat zich vertaald in het feit dat je weer een IP adres toegewezen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:06:
lol heb eergister mailtje gestuurd kreeg binnen 24 uur netjes bericht terug. volgens mij mogen ze jouw niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_Gonzalez schreef op 04 december 2003 @ 12:37:

Beroepshalve heb ik regelmatig met ADSL aansluitingen te maken en het advies dat ik gekregen heb van een (zakelijke) ISP is ook om de afstand tussen ISRA punt en modem/router te beperken tot maximaal 2 meter.
Een grotere afstand kan zeker werken maar gaat altijd ten koste van de kwaliteit/snelheid van je lijn en kan in extreme gevallen er zelfs voor zorgen dat het helemaal niet werkt. Hou de afstand dus zo kort mogelijk en ga vanaf je modem/router met een UTP kabel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Normaal gesproken reageren ze sneller hoor maar door de storing die onstaan is bij de migratie voor de snelheidsverdubbeling hebben ze het echt nogal druk gehad (ik heb herhaaldelijk 15 tot 45 minuten in de wacht gestaan) dus ik kan me voorstellen dat het wat langer heeft geduurd.
Toen mijn lijn net opgeleverd was werd ik binnen 2 minuten te woord gestaan en op e-mail krijg ik meestal binnen een dag een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 13:25
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 19:02:
[...]

Ja, ik heb ervaringen met slechte helpdesks en dacht bij Demon dus een betere gevonden te hebben. De kwaliteit van een helpdesk wordt mijns inziens bepaald door een combinatie van snelheid en kwaliteit. Op mijn vorige mail kreeg ik (na 2,5 dag) een prutsantwoord. Nu krijg ik na 3 dagen al helemaal geen antwoord meer.

Voor wat betreft dit "bijdraagt" aan dit forum: het lijkt me dat (potentiële) nieuwe gebruikers ook willen weten waar ze voor kiezen? En daar hoort een helpdesk ook bij.
Voor dit soort dingen geld altijd de regel: een beller is sneller...Mails sturen naar een helpdesk (welke dan ook) is altijd langzamer als bellen. Helpdesk medewerkers doen veel meer voor je als je ze netjes persoonlijk gesproken hebt als wanneer ze een mailtje krijgen. Bijkomend voordeel is dat je dan ook meteen de naam hebt van degene die je probleem behandeld (daarom ook altijd de naam van de medewerker opschrijven), dat weet je met mail dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 21:28

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 00:05:
[...]

Als het goed is zouden alle (bekende) storingen vanaf gisteravond/vandaag opgelost moeten zijn wat zich vertaald in het feit dat je weer een IP adres toegewezen krijgt.
Lijn vanaf zondag opgeleverd maar nog steeds geen ip...... :-(

Eric

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net in m'n eMule statistieken te kijken en zag daar 'Max Downloadrate' op 812.01 kB/s staan.. Ik zat al te hopen dat mijn (2mbit) lijn aan de beurt was geweest voor 'migratie' maar hij's nu niet sneller meer dan 2 mbit.. Misschien een test van Demon?

Iemand anders dit gezien en dezelfde teleurstelling meegemaakt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

23-10 ingediend
23-11 opgeleverd
24-11 gebeld dat ie het niet deed, lag aan de NRP problemen
25-11 weer gebeld, nog steeds NRP problemen
26-11 weer gebeld, al mijn instellingen staan goed, waarschijnlijk een foutje van BBned. Ik zou binnen 5 werkdagen teruggebeld worden
1-12 inderdaad teruggebeld, waarschijnlijk was mijn modem kapot. Waarom ze dat nu pas denken weet ik niet... Snel van mn werk naar huis en nog net voor 6 uur de modem op het postkantoor bezorgd.
2-12: track en trace: in bestelling
3-12: nog steeds in bestelling (raar: niemand thuis bij Demon?) dus gebeld met TPG a 0,45 per minuut. (9 minuten, dus 10 gulden.....)
Foutje in track en trace :( , modem was 2-12 afgegeven bij Demon. Demon gebeld, want er was beloofd dat er meteen een andere teruggestuurd zou worden, en ik had niks gehoord. Modem was inderdaad verstuurd volgens de helpdesk. Ik was vergeten het track en trace nummer te vragen, dus gemaild met de helpdesk en het t'n't nummer gekregen...
Nummer ingevuld op de TPG site.....:

Heeft de PTT het in KAMPEN! ter bestelling aangeboden op 4-12!

Ik woon in Groningen stelletje onbenullen! Zit een sticker op de doos met barcode, postcode en normaal leesbaar adres!

Doet iedereen zijn best, sturen die sukkels het naar de verkeerde plaats!
Laatste status: is nu weer in Amsterdam ter verzending aangeboden.... :( :(

Bovendien willen ze mijn post alleen maar bewaren op een vestiging die van 9 tot 5 open is, niet op zaterdag, geen koopavond.
Dus als de postbode mij morgen niet thuis treft kan ik tot maandagavond wachten....
2 weken na oplevering dus nog geen verbinding, maar de helpdesk bij Demon is een verademing, je krijgt antwoord en ze doen wat ze beloven.

* riffey#4 hoopt dat de postbode hem vandaag een gepast verjaardagskadootje bezorgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 00:05:
[...]

Het probleem is dus dat het ontzettend lastig is om te lokaliseren wie er nu allemaal problemen hebben. Als ze dat wisten dan zou het inderdaad sneller opgelost kunnen zijn (mits BBNED een beetje meewerkt).

gisteravond nog geen ip adres, vandaag rond 16:00 uur thuis en ga het wederom proberen en daarna bellen als het niet werkt, of zijn ze met sinterklaas eerder dicht bij demon?
ik zit nu een beetje te hopen dat er binnenkort een prijswijziging of een wijziging in de voorwaarden komt, dan kan ik opzeggen, want anders ben ik echt bang een jaar zonder adsl te zitten omdat demon/bbned hun zaakjes niet op orde hebben, sorry maar zo noem ik het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

riffey#4 schreef op 05 december 2003 @ 01:55:
23-10 ingediend
....
* riffey#4 hoopt dat de postbode hem vandaag een gepast verjaardagskadootje bezorgt...
Zou je ALSJEBLIEFT! willen stoppen met die status meldingen :r

Het heeft helemaal geen zin dit te melden in dit topic. Als je zo graag wil vertellen waar je in het aansluitproces zit open dan een nieuw topic.

Het topic vervuilt zo op deze manier. Dank voor de medewerking _/-\o_

P.S. Wellicht handig om even je post te modereren en die status meldingen weg te halen, kun je nl. een OW voor krijgen (officiele waarschuwing). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 01:47:
Ik zat net in m'n eMule statistieken te kijken en zag daar 'Max Downloadrate' op 812.01 kB/s staan.. Ik zat al te hopen dat mijn (2mbit) lijn aan de beurt was geweest voor 'migratie' maar hij's nu niet sneller meer dan 2 mbit.. Misschien een test van Demon?

Iemand anders dit gezien en dezelfde teleurstelling meegemaakt? :p
Ooit opgevallen dat IE voor bestandjes onder de 1KB ook nog wel eens transfersnelheden van enkele Mb/sec meldt? Dit zijn gewoon afrondingsfouten op kleine files of kleine blokken :z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Of probeer je Planet abo op te zeggen ... ook zo'n feest, ze krijgen het niet eens voor elkaar om een briefje te versturen naar mij de TD en de administratie, en daar hebben ze dan een kleine anderhalve maand de tijd voor gehad :/
Goddelijk??? |:(

Heb de afgelopen 2 weken 3 maal moeten bellen en steeds was de wachttijd meer dan 3 kwartier! Goddelijk? pffffffffffff :r

Dan maar via e-mail geprobeerd. Duurt 4 dagen voor je antwoord krijgt! Op mijn vraag van afgelopen maandag is ook nog niet gereageerd! Goddelijk? kom op zeg :r

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 09:40:
[...]

Goddelijk??? |:(

Heb de afgelopen 2 weken 3 maal moeten bellen en steeds was de wachttijd meer dan 3 kwartier! Goddelijk? pffffffffffff :r

Dan maar via e-mail geprobeerd. Duurt 4 dagen voor je antwoord krijgt! Op mijn vraag van afgelopen maandag is ook nog niet gereageerd! Goddelijk? kom op zeg :r
Gister stuurde ik nog een mailtje om 17.51 en kreeg antwoord om 17.59....

Ben het wel eens met de bovenste reply, hopelijk blijft het zo..dan is 't goed:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
[...]

idd, administratie is zelfs bij xs4all een ramp, na 6-7weken pas een antwoord op een email :r
Ik weet dat Sander van Demon hier weleens komt en ik wil hem en de rest van het Demon team toch bedanken voor het goede optreden mbt het bbned probleem.
De communicatie naar de abonnees via vooral demon.nl.support was/is heel goed.
Hoewel ik en 7 andere personen die dankzij mij lid zijn geworden geen problemen hebben gehad, neem ik mijn petje ervoor af hoe dit probleem is getackled _/-\o_
Blijft er dan niets te wensen? nou ehm :o wat uitbreidingen in het selfservice menu ofzo, spamfilter opties, Demon kennende zijn ze daarmee bezig, en wat echt fijn zou zijn: inbel mogelijkheid bij het adsl abo. zoals mogelijk bij de meeste KPN dsl providers.

[ Voor 3% gewijzigd door dolby op 05-12-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

dolby schreef op 05 december 2003 @ 10:14:
[...]

idd, administratie is zelfs bij xs4all een ramp, na 6-7weken pas een antwoord op een email :r
Ik weet dat Sander van Demon hier weleens komt en ik wil hem en de rest van het Demon team toch bedanken voor het goede optreden mbt het bbned probleem.
De communicatie naar de abonnees via vooral demon.nl.support was/is heel goed.
Hoewel ik en 7 andere personen die dankzij mij lid zijn geworden geen problemen hebben gehad, neem ik mijn petje ervoor af hoe dit probleem is getackled _/-\o_
Blijft er dan niets te wensen? nou ehm :o wat uitbreidingen in het selfservice menu ofzo, spamfilter opties, Demon kennende zijn ze daarmee bezig, en wat echt fijn zou zijn: inbel mogelijkheid bij het adsl abo.
Die inbel mogelijkheid is er wel, alleen zit dat niet bij je adsl abbo inbegrepen.
Zou ik ook erg fijn vinden als dat er gratis bij zou kunnen.
Nu moet je daar een extra abbo bijnemen en bijbetalen.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
cjdijk schreef op 05 december 2003 @ 10:28:
[...]

Die inbel mogelijkheid is er wel, alleen zit dat niet bij je adsl abbo inbegrepen.
Zou ik ook erg fijn vinden als dat er gratis bij zou kunnen.
Nu moet je daar een extra abbo bijnemen en bijbetalen.
Kan je eigenlijk als je het inbelabbo er bij neemt wel met dezelfde systeemnaam dit abbo afsluiten of moet dat weer via een andere naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
mlevd schreef op 05 december 2003 @ 10:39:
[...]

Kan je eigenlijk als je het inbelabbo er bij neemt wel met dezelfde systeemnaam dit abbo afsluiten of moet dat weer via een andere naam?
Ik denk dat je echt wel een andere systeemnaam moet hebben :D
Leuke oplossing zou zijn voor de adsl abo's iets met dhcp, maar ik weet niet of dat zomaar geregeld kan worden met Demon's systeem opzet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op 05 december 2003 @ 09:26:
[...]

Ooit opgevallen dat IE voor bestandjes onder de 1KB ook nog wel eens transfersnelheden van enkele Mb/sec meldt? Dit zijn gewoon afrondingsfouten op kleine files of kleine blokken :z
Ja dat is me wel 's opgevallen alleen heb ik het daar niet over.. (misschien zie je ook wel eMule staan i.p.v. IE als je even goed leest)
eMule houdt hele nauwkeurige statistieken bij van de snelheid waarmee 'ie download.. Als daar Max +800kB staat dan heeft 'ie daar mee gedownload (i.p.v. de normale 150kB waar 'ie maanden niet bovenuit is gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
[...]

Ik zie je niet meer in dit topic, dus ik neem aan dat je probleem is opgelost. Misschien is het handig om even te vermelden of het opgelost is, en dan vooral hoe. Dan heeft de rest er ook nog wat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 12:03:
[...]
Ja dat is me wel 's opgevallen alleen heb ik het daar niet over.. (misschien zie je ook wel eMule staan i.p.v. IE als je even goed leest)
Spare me your sarcasm, als je goed had gelezen zag je het woordje 'ook' in die zin staan.

Ik ben programmeur en heb diverse internetapplicaties geschreven, en daarmee ook speedmonitors. Feit is dat ieder algoritme timeframes gebruikt om gewogen gemiddeldes te kunnen geven, inherent nadeel daarvan is dat je erg gevoelig bent voor afrondingsfouten op kleine files en blokken. eMule maakt deze fouten ook.

Ik zeg niet dat je niet een keer per ongeluk op een 8mbit lijn gestaan kunt hebben, ik zeg dat het tig keer waarschijnlijker een standaard afrondprobleem betreft.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Vreemd dit,
De Demon helpdesk mailt me dat ik al van hun internet heb via BBNed.
Maar als ik IPconfig doe zie ik toch echt dat ik nog op de lijn van m'n oude provider (Scarlet) zit

Dit zegt Demon
Dan denk ik toch echt niet dat Scarlet nog op de lijn zit. Helemaal als zij via BabyXL werken en u nu inderdaad via ons BBNED heeft. Wilt u Scarlet a.u.b. bellen en vragen op welke lijn zij zitten? en of zij misschien u alleen factureren maar niet de DSL nog leveren? Want uw lijn via ons is actief, dit zou moeten werken.
En dit zegt mijn IPconfig:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: adsl.scarlet-internet.nl
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 213.204.207.26
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 213.204.207.1

En Traceroute begint met nodes
1 cust-01-CF1-gw.adsl.scarlet-internet.nl [213.204.207.1]
2 ge-0-0-0-5.babyxl.jun-1.intx.sc-network.nl [213.204.200.129]

etc..

:?
wie heeft er nou gelijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

24-11-2003 Geaccepteerd.
29-11-2003 Modem binnen.
05-12-2003 Dsl LED aan + lijn werkt.

Krijg alleen nog maar een ip door (systeemnaam.demon.nl resolven werkt dus niet).
Maar dat zal binnenkort ook wel weer opgelost zijn.
Ik ben overigens via BBned aangesloten (BabyXL was wel leverbaar op de centrale) dus die zal nog steeds de voorkeur krijgen denk ik ?
Alles werkt daarintegen (nog) perfect geen disconnects of wat dan ook (NRP-21) maar dit is dan ook de eerste dag dus dat zegt nog niks :)

--edit
Je kan de modem bereiken met een router door de router in te stellen op WAN :
ip : 192.168.1.33
sub : 255.255.255.0
gate : 192.168.1.1

Daarna je router weer op dhcp als je klaar bent en je kan weer inetten.
(Deze instellingen gaan er wel vanuit dat je modem default staat geconfigged en je je router op de wan een statisch ip kan geven).

--edit 2
Je kan met die instellingen je modem bereiken op ip 192.168.1.1 (gewoon invullen in je random browser).
Default login name : admin
Default password : 1234

[ Voor 37% gewijzigd door GekkeR op 05-12-2003 13:22 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Sinds een paar dagen geleden heb ik ook een Demon 8-2/1 abo. Ik ben best tevreden over de snelheid, maar heb nog 2 kleine vraagjes, die ik volgens mij nog niet eerder tegen gekomen ben.

- De setup is momenteel als volgt; modem -> router -> switch -> pc's. Modem is dus bridge. Ik kan echter de modem via telnet niet bereiken vanaf 1 van de pc's. Waarschijnlijk omdat deze in een ander subnet zit? Is de enige manier waarop ik die bereiken kan dan via die kabel die ik op een com1 aan kan sluiten, om deze te configureren?
- De upstream is prima, maar de downstream laat vaak wel iets te wensen over. Zou dit ermee te maken kunnen hebben dat we thuis een blikseminslag beveiliger hebben hangen in de kabel voor deze bij NT1 aankomt? Dat het signaal hierdoor verzwakt raakt? Want dan haal ik 'm er tussen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zijn er al mensen waarbij het probleem met het verkrijgen van een IP-adres via de DHCP is opgelost? Bij mij nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:52
Heb ook nog steeds geen IP-adres: vorige week donderdag modem binnengekregen, afgelopen dinsdag officieel opgeleverd. Woensdag helpdesk gebeld en heb een ticketnummer gekregen en BBNed zou het binnen 3 tot 5 werkdagen opgelost hebben. Begin wel erg te balen: 5 september appartement gekregen en eerste anderhalve maand vergeefs geprobeerd mijn Wanadoo BB Premium verhuisd te krijgen. Daarna Demon aangevraagd en zit al sinds 16 oktober op internet te w88. Komt er nog bij dat ik binnenkort op straat gekegeld wordt en internet dus heel hard nodig heb. Ik hoop dat Sinterklaasje vandaag nog voor mij gaat rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag willen weten wat de ervaringen zijn met Demon en Fast XS

beiden hebben een 8192 - 1024 abo waarin Fast XS 5,05 € goedkoper is per maand.. de speedtest zegt dat demon in apeldoorn 600 Kb/s haalt maar over Fast XS staat niks vermeld...

tevens ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat het aangesloten is in de praktijk.

ps. hoe zijn de nieuwsgroepen van deze aanbieders???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:26

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 13:52:
ik zou graag willen weten wat de ervaringen zijn met Demon en Fast XS

beiden hebben een 8192 - 1024 abo waarin Fast XS 5,05 € goedkoper is per maand.. de speedtest zegt dat demon in apeldoorn 600 Kb/s haalt maar over Fast XS staat niks vermeld...

tevens ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat het aangesloten is in de praktijk.

ps. hoe zijn de nieuwsgroepen van deze aanbieders???
Lees de startpost, lees het topic.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 19:55
Hahaha, die tweakertjes toch

alles had gisteren nog maximaal moeten werken en dit alles voor een dubbeltje :O :X 8)7

maargoed, al die problemen zijn natuurlijk te verwachten met die massale aanmeldingen
ging indertijd met ISDN precies hetzelfde

toen werd bekend dat Demon de beste ping had en goede service bood
er ontstond een volksverhuizing en het was een tijdje ff kut
maar dat trok vanzelf weer bij

trouwens wel schandalig dat providers hun administratie niet op orde hebben en je niet normaal kan opzeggen
dit is daarom ook de rede dat ik altijd per acceptgiro de abo kosten ( + acceptgirokosten) overmaak naar Chello
want als ze dadelijk mijn schriftelijke opzegging hebben verprutst mogen ze het zelf uitzoeken, dan zit ik lekker in Afrika :7

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titanicfanatic schreef op 05 december 2003 @ 13:47:
Heb ook nog steeds geen IP-adres: vorige week donderdag modem binnengekregen, afgelopen dinsdag officieel opgeleverd. Woensdag helpdesk gebeld en heb een ticketnummer gekregen en BBNed zou het binnen 3 tot 5 werkdagen opgelost hebben. Begin wel erg te balen: 5 september appartement gekregen en eerste anderhalve maand vergeefs geprobeerd mijn Wanadoo BB Premium verhuisd te krijgen. Daarna Demon aangevraagd en zit al sinds 16 oktober op internet te w88. Komt er nog bij dat ik binnenkort op straat gekegeld wordt en internet dus heel hard nodig heb. Ik hoop dat Sinterklaasje vandaag nog voor mij gaat rijden!
tegen mij hebben ze 10 dagen geleden al gezegd 3 tot 5 werkdagen, toen ik hier de 5e werkdag een mailtje over stuurde ontving ik een antwoord van een teamleider die beweerde dat dit niet gezegd kon zijn tegen mij (dus ik stond te liegen). maar goed, woensdag j.l. is tegen mij gezegd dat het voor het einde vanvandaag zou werken... ik ben dus benieuwd maar ik verwacht er niks meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Titanicfanatic schreef op 05 december 2003 @ 13:47:
Ik heb mijn schoen gezet, ook wel wat gekregen, alleen de veters hebben ze eruit gehaald. Dus nog geen IP en geen officiële oplevering. Ik heb vannacht na weg geweest te zijn met een paar vrienden en iets teveel gedronken te hebben een ietwat minder aardig mailtje naar Demon gestuurd |:( Heb niet gescholden ofzo, maar de toon was toch een stuk minder vriendelijk dan voorheen. Nog geen reactie gehad, maar ik betwijfel of ze wel gaan reageren op dat mailtje.

Maar kom op nou zeg.... Ik ga straks het 10de (!!!!) weekend in zonder internet. Dan is het toch niet meer dan normaal dat ik pissed off ben? Als je nou een optie had om de order te annuleren, dan had ik dat gedaan. Ik ben nu eenmaal met ze in zee gegaan en kom nu het eerste jaar niet meer van ze af. Als ik van te voren had geweten dat het zo lang zou duren......

Ik begrijp ook nog steeds niet dat het bij mensen die later aangevraagd hebben allemaal veel sneller gaat. Op zo'n probleemgeval zoals ik had ik allang een (after)salesmanager gezet om het z.s.p.m. op te lossen, maar ook dat gebeurd niet. Iedereen die hier de service van Demon de hemel in prijst heeft gewoon geluk gehad, want ik heb van die service nog niks gezien! Ik bedoel...de linesync is er, dus wat is nou het probleem? 8)7

edit:
Misschien zijn hier wel wat Demon medewerkers die iets voor me kunnen betekenen. Zou ik zeer waarderen.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 05-12-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44
jagermeister1 schreef op 05 december 2003 @ 14:28:
[...]

Ik heb mijn schoen gezet, ook wel wat gekregen, alleen de veters hebben ze eruit gehaald. Dus nog geen IP en geen officiële oplevering. Ik heb vannacht na weg geweest te zijn met een paar vrienden en iets teveel gedronken te hebben een ietwat minder aardig mailtje naar Demon gestuurd |:( Heb niet gescholden ofzo, maar de toon was toch een stuk minder vriendelijk dan voorheen. Nog geen reactie gehad, maar ik betwijfel of ze wel gaan reageren op dat mailtje.

Maar kom op nou zeg.... Ik ga straks het 10de (!!!!) weekend in zonder internet. Dan is het toch niet meer dan normaal dat ik pissed off ben? Als je nou een optie had om de order te annuleren, dan had ik dat gedaan. Ik ben nu eenmaal met ze in zee gegaan en kom nu het eerste jaar niet meer van ze af. Als ik van te voren had geweten dat het zo lang zou duren......

Ik begrijp ook nog steeds niet dat het bij mensen die later aangevraagd hebben allemaal veel sneller gaat. Op zo'n probleemgeval zoals ik had ik allang een (after)salesmanager gezet om het z.s.p.m. op te lossen, maar ook dat gebeurd niet. Iedereen die hier de service van Demon de hemel in prijst heeft gewoon geluk gehad, want ik heb van die service nog niks gezien! Ik bedoel...de linesync is er, dus wat is nou het probleem? 8)7

edit:
Misschien zijn hier wel wat Demon medewerkers die iets voor me kunnen betekenen. Zou ik zeer waarderen.
Heb precies hetzelfde probleem. Ben al opgeleverd maar nog steeds geen IP als ik thuis ben om half5 zo dan ga ik maar eens bellen als het nog niet is opgelost.....
Ok wacht dan wat korten dan 10 weken, maar als je opgeleverd ben en het werkt niet dan is wachten gewoon erg lang.......

Maar ja laten we hopen dat ze aan het einde van de dag alles hebben opgelost |:(

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff simpele vraag, sorry maar om nu die hele thread door te lezen :)

Ik heb nu KPN Budget aangevraagd, wanneer kan ik nu Demon gaan aanvragen?
- Zodra ik signaal heb op de telefoonlijn of
- Zodra de eerste rekening van KPN is geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Reken er maar niet op. Wordt gewoon weer een weekend zonder Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:16:
ff simpele vraag, sorry maar om nu die hele thread door te lezen :)

Zodra je signaal hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 15:16:
Ik heb op zaterdag m'n aansluiting aangevraagd, en op dezelfde dag de aanvraag bij Demon ingediend. Dat kan, omdat ze een verplichte afkoelperiode hebben van 7 dagen voordat ze het naar de leverancier doorsturen.
En KPN kan meestal wel in die periode de aansluiting realiseren.

Het enige dat je dus nodig hebt is het telefoonnummer en het adres, je hoeft niet te wachten op de eerste rekening.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
jagermeister1 schreef op 05 december 2003 @ 15:17:
Reken er maar niet op. Wordt gewoon weer een weekend zonder Internet.
Zit met hetzelfde probleem, krijg geen ip nummer ( dhcp not found )
Lijn is nog niet iopgeleverd maar toch ik wil internetten :)

Nu merk je pas als je zonder internet zit dat je het echt mist...

Misschien heb ik wel geluk en kom ik vanavond thuis en alles doet het.....achja geloof ook nog in sinterklaas dus alles is mogelijk.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Terrestra schreef op 05 december 2003 @ 15:30:
[...]

Misschien heb ik wel geluk en kom ik vanavond thuis en alles doet het.....achja geloof ook nog in sinterklaas dus alles is mogelijk.
Dit hoop ik nu al de hele week.
Maar ook hier geen ipadres , vind het niet netjes van demon om hier geen melding op de status pagina te zetten.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 weken geleden opgeleverd te zijn ook nog steeds geen IP-adres. Om 15:00 een !UUR! in de wacht gestaan voordat ik te horen kreeg dat waarschijnlijk de router/modem kapot is... maar volgens mij is dat niet zo. Mede omdat Demon vorige week toegaf dat de fout bij hun lag.

Hebben alle mensen hierboven die ook geen IP-adres krijgen al een ander modem geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvhaarst schreef op 05 december 2003 @ 15:24:
[...]

Ik heb op zaterdag m'n aansluiting aangevraagd, en op dezelfde dag de aanvraag bij Demon ingediend. Dat kan, omdat ze een verplichte afkoelperiode hebben van 7 dagen voordat ze het naar de leverancier doorsturen.
En KPN kan meestal wel in die periode de aansluiting realiseren.

Het enige dat je dus nodig hebt is het telefoonnummer en het adres, je hoeft niet te wachten op de eerste rekening.
Adres weet ik :) Telefoonnr nog niet, ik heb het Online aangevraagd.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.