Ik heb hem net ook maar ff besteld bij Play.com (PC). Is daar maar 25 pond dus scheelt weer 15 euro ofzo 
Iemand deze al gespeeld met een 5900XT? Loopt dat een beetje?
Nee, helemaal kut. Je kunt beter een Geforce 2 kopenBosmonster schreef op 19 januari 2004 @ 12:12:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hmm.. daar heb ik er toevallig nog een van liggen.. die der maar ff indoen..Exirion schreef op 19 januari 2004 @ 18:31:
[...]
Nee, helemaal kut. Je kunt beter een Geforce 2 kopen
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Maniakje op 24-01-2004 13:02 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ja, als je iemand wilt mailen moet je mij hebben. Ik beheer die site.TheRitz schreef op 24 januari 2004 @ 01:06:
Heej Maniakje... ik probeer mijn GamerTag net toe te voegen op gamertags.wormweb.nl maar dat lopt niet helemaal lekker (ik zou al toegevoegd zijn?). Enig idee of ik iemand kan mailen daarover? Beetje offtopic maar wel zo leuk als ik daar ook tussen kom te staan....
[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 25-01-2004 19:48 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ik denk het niet... Er staat bij die foutmeldingen dat je videokaart niet ondersteund wordt. Dus helaas.Vanitas schreef op 25 januari 2004 @ 19:46:
Ik krijg deze foutmelding:
-------------------------
Your videocard « NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 » is not supported.
---------------------------------------------------
Is er misschien nog een manier zodat ik het wel kan spelen??
[ Voor 38% gewijzigd door smallboy op 26-01-2004 08:14 ]
Ik heb gezocht maar ik vind er niks over.evaarties schreef op 26 januari 2004 @ 08:48:
In dit topic staat ergens een manier om wel met die kaart te spelen... even zoeken met ?limit=999.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
There is no art to find the minds construction in the face
Je moet volgens mij minimaal een Geforce 3 of hoger hebbenVanitas schreef op 25 januari 2004 @ 19:46:
Ik heb gister PoP van een vriend van me geleend, heel leuk natuurlijk.
Dus ik installeren, maar hij doet het niet.
Ik krijg deze foutmelding:-------------------------
Your videocard « NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
---------------------------------------------------
Ik heb dan ook al een aardig oude computer:
AMD Athlon 1 gHz
32 Mb NVIDIA GeForce 2 MX 400
512 Mb ram
Is er misschien nog een manier zodat ik het wel kan spelen??
Ik heb nog gezocht voor een patch oid maar ik kon niks vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door Apocrypha op 26-01-2004 14:31 ]
Thnx!!!
Volgens mij werkt het spel niet met een Geforce 2 MX, en niet met een Geforce 4 MX. Voor de rest maakt het niet uit.Apocrypha schreef op 26 januari 2004 @ 14:25:
Je moet volgens mij minimaal een Geforce 3 of hoger hebben
Ik heb dat 3D Analyzer programma gebruik en hij draait!!Maniakje schreef op 27 januari 2004 @ 11:35:
[...]
Volgens mij werkt het spel niet met een Geforce 2 MX, en niet met een Geforce 4 MX. Voor de rest maakt het niet uit.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 15:31 ]
probeer es de drivers van de creative. Should helpVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 15:16:
Tijdens het gewoon lopen door gangen heb ik om de paar stappen een kleine hapering van het beeld. Ook tijdens filmpjes schokt het filmpje en het geluid schokt ook soms. Iemand hier een oplossing voor:
1800+
512 MB Geheugen
Geforce TI 4200 8x AGP (53.05)
Soundblaster Live.
Heb de standaard windows xp drivers voor de geluidskaart omdat bij de creative drivers het geluid niet alleen schokt maar ook gaat kraken e.d.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Heb de laatste drivers van creative er opgehad, maar zo gezegd leveren die dus nog meer problemen op ook bij andere games. En die alternatieve drivers ondersteunen toch nog geen eax e.d. Misschien dat je me kan vertellen welke drivers jij precies hebt?TepelStreeltje schreef op 28 januari 2004 @ 16:28:
[...]
probeer es de drivers van de creative. Should help
ik heb ze der ook op staan en werkt perfect.
je kan altijd nog die alternatieve drivers gebruiken, (staan in de Faq) als het nog niet werkt.
apart...Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 18:27:
[...]
Heb de laatste drivers van creative er opgehad, maar zo gezegd leveren die dus nog meer problemen op ook bij andere games. En die alternatieve drivers ondersteunen toch nog geen eax e.d. Misschien dat je me kan vertellen welke drivers jij precies hebt?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| ------------- Sound Devices ------------- Description: SB Live! Audio [DF80] Default Sound Playback: Yes Default Voice Playback: Yes Hardware ID: PCI\VEN_1102&DEV_0002&SUBSYS_80611102&REV_07 Manufacturer ID: 1 Product ID: 100 Type: WDM Driver Name: ctaud2k.sys Driver Version: 5.12.0001.0244 (English) Driver Attributes: Final Retail WHQL Logo'd: Yes Date and Size: 3/22/2002 11:09:40, 835636 bytes Other Files: Driver Provider: Creative HW Accel Level: Full Cap Flags: 0xF5F Min/Max Sample Rate: 4000, 191999 Static/Strm HW Mix Bufs: 32, 31 Static/Strm HW 3D Bufs: 32, 31 HW Memory: 0 Voice Management: Yes EAX(tm) 2.0 Listen/Src: Yes, Yes I3DL2(tm) Listen/Src: No, No Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No Registry: OK Sound Test Result: Not run --------------------- Sound Capture Devices --------------------- Description: SB Live! Audio [DF80] Default Sound Capture: Yes Default Voice Capture: Yes Driver Name: ctaud2k.sys Driver Version: 5.12.0001.0244 (English) Driver Attributes: Final Retail Date and Size: 3/22/2002 11:09:40, 835636 bytes Cap Flags: 0x41 Format Flags: 0xFFF |
[ Voor 65% gewijzigd door TepelStreeltje op 28-01-2004 19:18 ]
Battle.net Spud#2543
Het maffe is dat ik gewoon de standaard Windows XP drivers voor m'n Live gebruik en nooit problemen heb. Laatst had ik een keer de Livedriverpack erop gezet omdat ik dan wat meer kan instellen, maar toen bleek dat als ik een bepaalde signaal op 10% zet, er al niks meer te horen is. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik nog een originele SB Live uit 1998 heb, maar ik vind dit toch wel slordige 'bugs'.TepelStreeltje schreef op 28 januari 2004 @ 19:10:
ik gebruik Het Livedriverpack. en heb nergens last mee, met geen enkel spel of appie of wat dan ook.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Die versie die jij nu noemt heb ik ook geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Alhoewel het nu niet erger is dan met de standaard windows drivers. Maar het spel hapert nog steeds qua video en audio. Tijdens het spelen en tijdens de filmpjes. Iemand raad?TepelStreeltje schreef op 28 januari 2004 @ 19:10:
[...]
apart...
ik gebruik Het Livedriverpack. en heb nergens last mee, met geen enkel spel of appie of wat dan ook.
ik kan je nu ff niet de precize specs geven, maar ik zal ff kijken of ik linkie van vinden voor je.
urg, xie net dat de search geen moer oplevert op die site...
ik heb ooit gezocht op het type nummer van die kaart.
staat op de kaart zelf, en daarmee zoeken op de site zou moetne werken.
ik heb de 5.1live! platinum ofzo...
ik heb dit net uit men DXdiag geraapt
.......
verder, de exe die ik gebruik om em te installen is een file van 25.305 KB en heet LiveDrvPack.
ik vond ergens versie 80.0.0.3, meer kan ik je der niet over vertellen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 00:12 ]
Verwijderd
Maar zelfs in 800x600 met alles op het laagst loopt het nog niet fijn. Beetje vreemd.Bosmonster schreef op 29 januari 2004 @ 09:47:
Heb je je de audio-settings niet te hoog staan? Geen 3D audio enzo, want de Live! is nogal een ramp als het om performance gaat.
Upgraden naar een Audigy2 wil ook wel helpen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 13:53 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Chillmeister op 02-02-2004 09:44 ]
[ Voor 10% gewijzigd door DeX op 05-02-2004 02:00 ]
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 20:16 ]
Post eens een screenshot.. want de enige pegels die ik me kan herinneren waren retesimpel. Gewoon van pegel naar pegel.Maniakje schreef op 07 februari 2004 @ 20:01:
Ik zit vast in The Baths, bij dat stuk waar je aan die ijspegels moet hangen. Ik kom maar niet op de tweede pegel. De eerste is makkelijk.. vanaf de muur er naar toe springen, vanaf de pegel op de twee instortende platforms, maar dan moet ik weer naar een ijspegel springen, maar ik vlieg gewoon steeds de diepte in.
Is er soms nog ergens een verborgen platformpje ofzo?
HaaiVerwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 22:07:
Contact zoeken met UbiSoft zelf kan in Nederland via een duur € 0,70 /minuut nummer, en vooral niet on-line. Uit zeer principiële overwegingen weiger ik mij scheel te betalen aan support op een product die de fabrikant feitelijk gewoon verplicht is te geven. Ik vind een betaalnummer dan ook geen support, maar een vorm van geldklopperij. Trouwens, duidelijk is nu wel dat ik gewoon twee slechte CD's in handen heb gehad, blijkbaar een brakke partij, ik wacht dus wel even af totdat ze die brakke partij uit de handel hebben gehaald.
Eerst heb je het over de PoP 1 secret en daarna geef je een toetsencombinatie met PC-toetsen. Er zat toch helemaal geen PoP 1 in de PC-versie ?Bosmonster schreef op 07 februari 2004 @ 23:24:
Het bonuslevel is ook erg leuk trouwens. Het eerste level van PoP 1 in de engine van SoTMet nog een kamertje met wat zut van de developers. Niet echt een spoiler, want het is geen cheat ofzo, gewoon leuk om te zien. Weet niet of die al gepost was, maar hier dan nog maar even:
Begin een nieuwe game. Hier start je op een balkon. Blijf hier staan en ga niet naar binnen, maar doe de volgende combinatie (met strandaard toetsen):
Hou X ingedrukt en doe snel achter elkaar: spatie, linker muis, E, C, E, spatie, linker muis, C
Weer een kwartiertje extra lol voor je geld
Het gaat om het platform achteraan op deze shot:Bosmonster schreef op 07 februari 2004 @ 23:24:
[...]
Post eens een screenshot.. want de enige pegels die ik me kan herinneren waren retesimpel. Gewoon van pegel naar pegel.
Je moet naar de andere kant van die brug rennen en dan via de muur naar links jumpen. Je probeert dus naar de verkeerde pegel te springen, of in ieder geval, dat denk ikManiakje schreef op 08 februari 2004 @ 13:43:
[...]
Het gaat om het platform achteraan op deze shot:
[afbeelding]
Het lijkt mij dat ik gewoon naar die pegel moet springen die links van het platform hangt...
[afbeelding]
... maar dat krijg ik niet voor elkaar
Heb het echt al 20x geprobeerd...
Dit is de eerste keer dat ik langer dan 5 minuten vast zit.
The devil is in the details.
Zit er dus wel, want ik heb hem net zitten spelenExe-cuter schreef op 08 februari 2004 @ 12:51:
[...]
Eerst heb je het over de PoP 1 secret en daarna geef je een toetsencombinatie met PC-toetsen. Er zat toch helemaal geen PoP 1 in de PC-versie ?![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 08-02-2004 16:01 ]
Bosmonster schreef op 08 februari 2004 @ 15:54:
Zit er dus wel, want ik heb hem net zitten spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe krijg je de 3d versie van de originele spel? zijn het ook alle levels van spel 1? ik gok van niet, maar die wil ik zekers eens spelen, aangegzien ik nog level 1 helemaal uit mijn hoofd kenBosmonster schreef op 08 februari 2004 @ 15:54:
[...]
Zit er dus wel, want ik heb hem net zitten spelen
[afbeelding]
[afbeelding]
@Maniakje
Je springt inderdaad naar de verkeerde pegel denk ik. Ik ben hier in 1x langs gerend allemaal zonder het een enkele keer over te doen. Gewoon via de muur naar die andere pegel springen.
Probeer eens een paar posts terug: Bosmonster in "Prince of Persia : The Sands of Time"Chillmeister schreef op 09 februari 2004 @ 12:34:
[...]
hoe krijg je de 3d versie van de originele spel? zijn het ook alle levels van spel 1? ik gok van niet, maar die wil ik zekers eens spelen, aangegzien ik nog level 1 helemaal uit mijn hoofd ken
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
thx. Jammer dat het gastie niet blond haar krijgt in de remake van PoP1, beetje nostalgieBosmonster schreef op 09 februari 2004 @ 13:51:
[...]
Probeer eens een paar posts terug: Bosmonster in "Prince of Persia : The Sands of Time"
[ Voor 31% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 09-02-2004 18:42 ]
't is alleen maar het eerste level hoor.Bernaar schreef op 09 februari 2004 @ 18:20:
Hmmm, ik had 'm er net afgegooit, maar nu ga ik hem zeker wel weer installeren. Ik geloof niet dat deze vraag al langs is gekomen dus:
Zijn het ongeveer dezelfde levels en werkt het vechten etc hetzelfde als in de originele PoP? Krijg je ook met zo'n dikke gast te maken en met je spiegelbeeld?
Owww jammer!!! Ze hadden wel het hele spel mogen doen. Dat was leuk geweest!
PoP 1 + 2 (orginele versie) zitten toch wel in de console versies??Bosmonster schreef op 10 februari 2004 @ 10:09:
Je kunt ook wel een zwaard pakken aan het eind.. maar je kunt er niks mee (zijn geen vijanden).. Tis gewoon een geinig extraatje. Je kunt bovenlangs weer terug naar het begin. Verder zit er nog een kamer met een foto van de developers.
Niks bijzonders, maar gewoon leuk... verwacht geen hele PoP1 ofzo.
Verwijderd
Zitten een paar van die situaties in het spel. Waar je een beetje health verliest als je ergens vanaf moet springen oid. Dan ben je de lul als je geen health meer hebt op die locatie.Byte_Me schreef op 18 februari 2004 @ 09:25:
laat maar, heb het laatste stuk gewoon opnieuw gespeeld
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 16:48 ]
Wat bij mij werkte was:Byte_Me schreef op 20 februari 2004 @ 11:06:
ik ben bij "meet you at the baths" bij dat stukje waar je balancerend op een muur vogels moet killen. is er een truukje voor? blokken werkt kennelijk niet op een muur, dus je kunt weinig tegen ze doen. met haste lukt het ook al niet... tips?
maar hoe wall jumped je naar beneden danMuppet schreef op 23 februari 2004 @ 17:20:
Je moet "Wall Jumpend" naar beneden dan haal je het zonder te pletter te vallen.
Verwijderd
Dat lees ik vaker maar daar heb ik absoluut geen problemen mee dus. Gewoon blocken en het juiste moment afwachten om op te staan en direct weer blocken.als je op de grond ligt, dan krijg je geen tijd om op te staan, als er 3 om je heen staan, meppen ze je echt helemaal verrot!
Naar tegenovergestelde muur springen en weer terug etc.. afhankelijk van de afstand tussen de muren zul je omhoog of naar beneden gaan.Termi schreef op 24 februari 2004 @ 12:31:
[...]
maar hoe wall jumped je naar beneden danHeb van alles geprobeerd, maar hijvalt steeds te pletter
.
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 24-02-2004 13:42 ]
Verwijderd
Blokken ja, maar alleen die gasten met die GROTE zwaarden die slaan je alsnog op je kanus :)! Met de rest klopt het ja, kwam ik ook pas later achter.Bosmonster schreef op 24 februari 2004 @ 13:36:[...]Dat lees ik vaker maar daar heb ik absoluut geen problemen mee dus. Gewoon blocken en het juiste moment afwachten om op te staan en direct weer blocken.
Verwijderd
Verwijderd
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
R-button = block, erg handig! Speel het dan op de binnenplaats, zonder walljumps, ik heb geen walljump gebruikt in gevechten! Wacht tot ze aanvallen, block zo nodig, daarna zijn ze vaak kwetsbaar.Willybubba schreef op 27 februari 2004 @ 11:23:
Goddamn @ gevencht tegen pa... zet er dan een Savepoint bij ofzo... Dat gore camerastandpunt naait me waar ik bij sta, dat verandert zodat ik achter een gordijn sta ofzo, die gasten blijven komen... ARHG! Doe ff normaal. Ik walljump me de ziekte om die blauwen te slopen maar ze blijven komen...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 11:31 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Willybubba op 27-02-2004 11:36 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Direct nadat ze gemept hebben val jezelf aan. Dan blijven meppen en ze doen niks terug.Willybubba schreef op 27 februari 2004 @ 11:35:
Ja weet ik, maar als je vet vaak doodgaat, dan heb je ff geen zin meer (of je pleurt uit frustratie je cube uit) en dan wil ik niet dat hele end weer moeten lopen... Maarja, nu moet ik wel
EDIT: Thnx voor R-Button tip... moet je dan attacken VOORDAT zij aanvallen, als ze aanstalten maken zeg maar, of NADAT ze gemept hebben...?
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 11:46 ]
Verwijderd
Een paar keer gehad met walljumpen (bij platformstukjes, dan moet je het een keer overdoen, omdat je ff niet weet waar je nu bent). In gevechten, blocken en camera bijstellen, daarna loslaten op een goed moment.Byte_Me schreef op 27 februari 2004 @ 11:45:
dat wisselende camerastandpunt kan inderdaad super irritant zijn. wat ik meestal doe als ik er last van heb is zelf het standpunt veranderen. als je hem dan zet op kijken van boven heb je goed overzicht, en de controls veranderen niet.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je die ronde ruimte met in het midden twee schakelaars? Kijk maar wat er gebeurt als je eraan draait. Ik heb de Cube versie, daar is gewoon een trigger voor 'use', geen idee wat de PC knoppen ervoor zijn.Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 13:12:
Ja, die schakelaar zie ik maar heb al van alles geprobeerd. Is er een speciale toetscombi die ik moet gebruiken. Heb zelf al r-ctrl en W gebruikt, zoals je gebruikt om een voorwerp te verplaatsen, maar ook dit helpt niet.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 16:11 ]
Volgens mij is het probleem dat ie niet weet bij die twee schakelaars komt.Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 16:05:
Bedoel je die ronde ruimte met in het midden twee schakelaars? Kijk maar wat er gebeurt als je eraan draait. Ik heb de Cube versie, daar is gewoon een trigger voor 'use', geen idee wat de PC knoppen ervoor zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 28-02-2004 17:36 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 01-03-2004 17:25 ]
Verwijderd
Als je ze met je dolk prikt, komen ze niet meer terug.Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 17:38:
Ik ben nu bij het stuk dat je je pa tegenkomt en nog een paar van die zandmannetjes. Ik heb het echt 100x geprobeerd, maar ik krijg al die kereltjes niet dood. Telkens als ik ze doodmaak en ook nog hun zand absorbeer met mijn dolk komen ze toch weer terug. Het blijven er steeds 4
Zou dit een bug kunnen zijn? Of is mijn dolk niet scherp genoeg ofzo??? Het is toch genoeg om ze te killen en dan met je dolk in ze te steken?
[ Voor 5% gewijzigd door maikel op 02-03-2004 17:47 ]
Verwijderd
De gevechten zijn eerder te kort als je net "on a roll bent"", muurjumpen, rug tot rug springen, insta freeze etc. dan is het echt zo voorbij!Exe-cuter schreef op 02 maart 2004 @ 18:31:
^^ 12 is nog niksDe gevechten duren idd te lang , maar er komt ooit een einde aan hoor
Yep, die is er. Helemaal achterin bij de fontein.Calvin&Hobbes schreef op 02 maart 2004 @ 19:46:
[...]
De gevechten zijn eerder te kort als je net "on a roll bent"", muurjumpen, rug tot rug springen, insta freeze etc. dan is het echt zo voorbij!![]()
Maar goed als ik me goed herinner dan is er een waterbron daar aanwezig waar je jezelf op kan frissen tussen het vechten door!
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq