Prince of Persia : The Sands of Time

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 3.218 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20

Bosmonster

*zucht*

Je kunt ook wel een zwaard pakken aan het eind.. maar je kunt er niks mee (zijn geen vijanden).. Tis gewoon een geinig extraatje. Je kunt bovenlangs weer terug naar het begin. Verder zit er nog een kamer met een foto van de developers.

Niks bijzonders, maar gewoon leuk... verwacht geen hele PoP1 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Bosmonster schreef op 10 februari 2004 @ 10:09:
Je kunt ook wel een zwaard pakken aan het eind.. maar je kunt er niks mee (zijn geen vijanden).. Tis gewoon een geinig extraatje. Je kunt bovenlangs weer terug naar het begin. Verder zit er nog een kamer met een foto van de developers.

Niks bijzonders, maar gewoon leuk... verwacht geen hele PoP1 ofzo.
PoP 1 + 2 (orginele versie) zitten toch wel in de console versies?? :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 09-05 14:50
ik heb net "atop the birdcage" gesaved, maar nu zit ik vast. ik heb bijna geen leven meer en helemaal geen zand. als ik de scarabs heb gedood in de kamer met 2 kooien, en aan die hendel ga hangen, ben ik af als ik me laat vallen. kan ook nergens water vinden. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
laat maar, heb het laatste stuk gewoon opnieuw gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Eindelijk, mijn Cube versie is 'in da houz'. Ff gespeeld net, maaruh, toppertje! Kan ik pas echt zeggen na het helemaal gespeeld te hebben, maar de demo was al goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Byte_Me schreef op 18 februari 2004 @ 09:25:
laat maar, heb het laatste stuk gewoon opnieuw gespeeld
Zitten een paar van die situaties in het spel. Waar je een beetje health verliest als je ergens vanaf moet springen oid. Dan ben je de lul als je geen health meer hebt op die locatie.

Ongeveer net zo lullig als dat je in een gevecht terechtkomt met nauwelijks health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

He ik zit nu net vast :X (zelfs nog in het begin van het spel) heb er zelf nog niet lang naar gekeken maar vragen is wel fijn. Ben nu in een kamer, waar 2 pijlen dus horizontaal boven elkaar hangen. Dus ik slinger op die onderste, maar hoe kom ik dan op die bovenste :? Via de muur? 8)

Edit: Laat maar ;) , het was via de muur ja :9

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 18-02-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik ben bij "meet you at the baths" bij dat stukje waar je balancerend op een muur vogels moet killen. is er een truukje voor? blokken werkt kennelijk niet op een muur, dus je kunt weinig tegen ze doen. met haste lukt het ook al niet... tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Byte_Me schreef op 20 februari 2004 @ 11:06:
ik ben bij "meet you at the baths" bij dat stukje waar je balancerend op een muur vogels moet killen. is er een truukje voor? blokken werkt kennelijk niet op een muur, dus je kunt weinig tegen ze doen. met haste lukt het ook al niet... tips?
Wat bij mij werkte was:

blokken (je flikkert van de muur maar houdt hem wel vast aan de rand)
klim er weer op
mep de vogel

Omslachtig, maar zo werkte het wel :) Het was een kutstukje iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:09
Ik zit nu op 93 % , en na wat geklim en geklauter , kom ik bij een cirkelvormige rand waar je aan kan hangen. Aan de binnenkant zit beneden een knop. Ik kan dus op die rand aan de buitenkant hangen en staan en aan de binnenkant hangen. Maar aan beide kanten als ik er aan hang val ik naar beneden... Ik weet echt neit waar ik heen moet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je moet "Wall Jumpend" naar beneden dan haal je het zonder te pletter te vallen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:09
Muppet schreef op 23 februari 2004 @ 17:20:
Je moet "Wall Jumpend" naar beneden dan haal je het zonder te pletter te vallen.
maar hoe wall jumped je naar beneden dan :? Heb van alles geprobeerd, maar hijvalt steeds te pletter ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ik zit evrvelend vast in die grote bibliotheek! Ik ga eerst nog ff proberen het te vinden, tot nu toe het moeilijkste stukje. Zowieso, ik ga wel over die 10 uur heen hoor, ik gok 12-15 uur of zo. Ik ben ook wel een paar keer ten onder gegaan, vooral op sommige stukjes, als je op de grond ligt, dan krijg je geen tijd om op te staan, als er 3 om je heen staan, meppen ze je echt helemaal verrot!

Wel erg goed spel zeg. Ik kijk zelf niet naar die tussenstukjes, een soort hint-systeem, uiteindelijk is alles achteraf simpel, maar niet alles is even simpel toch. Ok, moeilijkheids graad is niet extreem hoog, maar ook nu weer niet zo dat mijn moeder er ook makkelijk doorheen komt zal ik maar zeggen. Ik speel hem op de Cube, spel er vervelend goed geoptimalisseerd, alles loopt strak, zelfs als je midden door wat extreme licht-situaties wandelt. Ik heb nog geen haperende frame gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

als je op de grond ligt, dan krijg je geen tijd om op te staan, als er 3 om je heen staan, meppen ze je echt helemaal verrot!
Dat lees ik vaker maar daar heb ik absoluut geen problemen mee dus. Gewoon blocken en het juiste moment afwachten om op te staan en direct weer blocken.
Termi schreef op 24 februari 2004 @ 12:31:
[...]

maar hoe wall jumped je naar beneden dan :? Heb van alles geprobeerd, maar hijvalt steeds te pletter ;(.
Naar tegenovergestelde muur springen en weer terug etc.. afhankelijk van de afstand tussen de muren zul je omhoog of naar beneden gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 24-02-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 24 februari 2004 @ 13:36:[...]Dat lees ik vaker maar daar heb ik absoluut geen problemen mee dus. Gewoon blocken en het juiste moment afwachten om op te staan en direct weer blocken.
Blokken ja, maar alleen die gasten met die GROTE zwaarden die slaan je alsnog op je kanus :)! Met de rest klopt het ja, kwam ik ook pas later achter.

Ik ben inmiddels al uit de bieb, het was iets dat ik ineens zag (something to do with mirrors :) allerlaatste stukje). Als je het eenmaal ziet (maar da's altijd he?) dan is het erg koekie!

Ik moet zeggen, dat stukje in de gevangenis vond ik qua platforming echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107023

Kun je ff zeggen hoe het werkt in die bibliotheek...Ik ben er helemaal gek van... +/- 65 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk stukje, of wil je de hele mikmak in 1 keer. Ik hoop da'k dat nog weet namelijk :)! Sta je nog beneden, of heb je je al enigszins omhoog gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Goddamn @ gevencht tegen pa... zet er dan een Savepoint bij ofzo... Dat gore camerastandpunt naait me waar ik bij sta, dat verandert zodat ik achter een gordijn sta ofzo, die gasten blijven komen... ARHG! Doe ff normaal. Ik walljump me de ziekte om die blauwen te slopen maar ze blijven komen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op 27 februari 2004 @ 11:23:
Goddamn @ gevencht tegen pa... zet er dan een Savepoint bij ofzo... Dat gore camerastandpunt naait me waar ik bij sta, dat verandert zodat ik achter een gordijn sta ofzo, die gasten blijven komen... ARHG! Doe ff normaal. Ik walljump me de ziekte om die blauwen te slopen maar ze blijven komen...
R-button = block, erg handig! Speel het dan op de binnenplaats, zonder walljumps, ik heb geen walljump gebruikt in gevechten! Wacht tot ze aanvallen, block zo nodig, daarna zijn ze vaak kwetsbaar.

Savepoint? Als je dood gaat, begin je gewoon weer aan het gevecht.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja weet ik, maar als je vet vaak doodgaat, dan heb je ff geen zin meer (of je pleurt uit frustratie je cube uit :P ) en dan wil ik niet dat hele end weer moeten lopen... Maarja, nu moet ik wel :(

EDIT: Thnx voor R-Button tip... moet je dan attacken VOORDAT zij aanvallen, als ze aanstalten maken zeg maar, of NADAT ze gemept hebben...?

[ Voor 27% gewijzigd door Willybubba op 27-02-2004 11:36 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Willybubba schreef op 27 februari 2004 @ 11:35:
Ja weet ik, maar als je vet vaak doodgaat, dan heb je ff geen zin meer (of je pleurt uit frustratie je cube uit :P ) en dan wil ik niet dat hele end weer moeten lopen... Maarja, nu moet ik wel :(

EDIT: Thnx voor R-Button tip... moet je dan attacken VOORDAT zij aanvallen, als ze aanstalten maken zeg maar, of NADAT ze gemept hebben...?
Direct nadat ze gemept hebben val jezelf aan. Dan blijven meppen en ze doen niks terug.

Verder gewoon heel veel gebruik maken van je rewind-functie (ik deed het bijna bij iedere keer dat ik geraakt werd, je krijgt toch weer een rewind terug voor iedere kill).

Verder is de jump-attack in het begin erg nuttig. Dus over ze heen springen en dan direct van achter aanvallen. Zijn ze in 1x dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel wegspringen ook, dat + blocken en als een vijand ligt, meteen dagger gebruiken, als je je op een andere vijand richt, dan wordt dat erg moeilijk aka bijna onmogelijk. Veel je dagger gebruiken op die blauwe gasten en ik dacht dat je in deze omgeving veel ruimte hebt, maak er gebruik van.

Voor af nadat zij meppen, dat ligt aan je timing. Zeker voor het onzekere nemen = eerst blocken, ik kreeg het wel voor elkaar ze te meppen voordat zij mij raakten, maar als er meer om je heen staan, blocken en zoveel mogelijk je camera bijwerken tot een goed moment. Block niet loslaten voordat je een goed overzicht hebt, vooral in latere stukjes.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-02-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
dat wisselende camerastandpunt kan inderdaad super irritant zijn. wat ik meestal doe als ik er last van heb is zelf het standpunt veranderen. als je hem dan zet op kijken van boven heb je goed overzicht, en de controls veranderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op 27 februari 2004 @ 11:45:
dat wisselende camerastandpunt kan inderdaad super irritant zijn. wat ik meestal doe als ik er last van heb is zelf het standpunt veranderen. als je hem dan zet op kijken van boven heb je goed overzicht, en de controls veranderen niet.
Een paar keer gehad met walljumpen (bij platformstukjes, dan moet je het een keer overdoen, omdat je ff niet weet waar je nu bent). In gevechten, blocken en camera bijstellen, daarna loslaten op een goed moment.

Wat ook werkt, en je hebt de Cube versie toch? Z-toets, oftewel, 1st person view indrukken en loslaten, op de meeste momenten sta je dan weer goed, of vaste camera standen of bepaalde stukjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Er zijn van die stukjes dat je door een deur rent ofzo (met naarboven want je loopt rechtvooruit). Dan switcht je camera ineens naar de andere kant van die deur en als je dan naar boven ingedrukt houdt loop je net zo hard weer naarbuiten :P

Wazige besturing soms inderdaad.. maar nooit echt storend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Had ik idd ook een keer met een jump naar een stuk rots. Klim je heel naar boven, veel werk. Ben je bovenaan, hangt aan dat platform. Ik druk op A en doe naar boven want ik wil meteen doorlopen. Dan switcht de camera en dus springt ie meteen van die rots af weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
o ja, als je ruimte hebt in gevechten, veel achteruit lopen. dan voorkom je dat je ingeloten wordt en staan ze altijd voor je. lekker hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103500

Tjonge tjonge, net op 10% van het spel en zit nu al vast, het is in die grote ronde zaal, met die grote straal. Je kijkt naar beneden maar dat is te diep, aan de overkant is een soort eilandje maar daar kan ik niet opkomen.

Iemand een tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Aan de muur zit een schakelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, die schakelaar zie ik maar heb al van alles geprobeerd. Is er een speciale toetscombi die ik moet gebruiken. Heb zelf al r-ctrl en W gebruikt, zoals je gebruikt om een voorwerp te verplaatsen, maar ook dit helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Yo, wat een toppertje...en dat voor 45 euro... :)
Ik heb de Cube versie, vet, maar op 3% van het spel moet je daar zo tussen 2 muren omhoog springen.. echt onmogelijk bijna. Heb het zeker wel al 100 keer geprobeerd en het ging slechts 1 keer... Heeft er iemand een tip... ? Dan kom je in een grote zaal.. waar er constant vijanden toestromen... wat moet je dan doen? Ze blijven komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met tussen muren springen, gewoon timen, op 'A' drukken voordat 'ie de muur raakt, anders donder je.

Vijanden blijven nooit oneindig komen, ergens in de achtergrond laadt een savepoint zichzelf op, als je alle vijanden hebt, dan is het savepoint vol, of andersom, hoe je het ook wilt zien :).
Anoniem: 103500 schreef op 28 februari 2004 @ 13:12:
Ja, die schakelaar zie ik maar heb al van alles geprobeerd. Is er een speciale toetscombi die ik moet gebruiken. Heb zelf al r-ctrl en W gebruikt, zoals je gebruikt om een voorwerp te verplaatsen, maar ook dit helpt niet.
Bedoel je die ronde ruimte met in het midden twee schakelaars? Kijk maar wat er gebeurt als je eraan draait. Ik heb de Cube versie, daar is gewoon een trigger voor 'use', geen idee wat de PC knoppen ervoor zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 28-02-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-03 23:44
Anoniem: 86074 schreef op 28 februari 2004 @ 16:05:
Bedoel je die ronde ruimte met in het midden twee schakelaars? Kijk maar wat er gebeurt als je eraan draait. Ik heb de Cube versie, daar is gewoon een trigger voor 'use', geen idee wat de PC knoppen ervoor zijn.
Volgens mij is het probleem dat ie niet weet bij die twee schakelaars komt. :)

@ boerkoekoek: Als je die ruimte binnen komt, is aan de rechterkant een trekschakelaar. Ga er recht voor staan, druk op de rechter muisknop (ingedrukt houden) om de schakelaar vast te pakken, en loop naar achteren. Dan schuift er een brug open naar het 'eiland'. Zodra je de schakelaar los laat schuift die brug weer snel in, dus je moet snel zijn en een flinke sprong maken, om in het midden te komen!

[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 28-02-2004 17:36 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allemaal bedankt_/-\o_ , dat ik daar zelf niet op gekomen ben, ja hoor dus gewoon trekken aan die schakelaar, pfffffff. Het eilandje op en puzzelen maar. Ben alweer een aantal lveltjes verder , echt een mega VET spel........ :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:07
kuuut...ik geprobeerd mn geforce 2 te omzeilen met 3d analyzer, lijkt het allemaal goed te gaan. krijg je dit
---------------------------
Prince of Persia : Sands of Time
The game ended unexpectedly.
Please see Readme.txt file for technical support.
OK

tis nie eerlijk 8)7

edit: aha, data3.cab van cd 2 is corrupt. that figures }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 01-03-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107707

Ik ben nu bij het stuk dat je je pa tegenkomt en nog een paar van die zandmannetjes. Ik heb het echt 100x geprobeerd, maar ik krijg al die kereltjes niet dood. Telkens als ik ze doodmaak en ook nog hun zand absorbeer met mijn dolk komen ze toch weer terug. Het blijven er steeds 4 :'(

Zou dit een bug kunnen zijn? Of is mijn dolk niet scherp genoeg ofzo??? Het is toch genoeg om ze te killen en dan met je dolk in ze te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 13:17
Anoniem: 107707 schreef op 02 maart 2004 @ 17:38:
Ik ben nu bij het stuk dat je je pa tegenkomt en nog een paar van die zandmannetjes. Ik heb het echt 100x geprobeerd, maar ik krijg al die kereltjes niet dood. Telkens als ik ze doodmaak en ook nog hun zand absorbeer met mijn dolk komen ze toch weer terug. Het blijven er steeds 4 :'(

Zou dit een bug kunnen zijn? Of is mijn dolk niet scherp genoeg ofzo??? Het is toch genoeg om ze te killen en dan met je dolk in ze te steken?
Als je ze met je dolk prikt, komen ze niet meer terug.
Het kan wel zijn dat er tijdens het gevecht nog een aantal bijkomen, maar dit zijn nieuwe en dat houdt een keer op.

Ik heb over dat stuk ook erg lang gedaan overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door maikel op 02-03-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107707

Ik heb het net even nog een keer geprobeerd, maar het lijkt wel of er ontelbaar nieuwe bijkomen. een rode neemt weer de plaats in van een blauwe. Ik heb misschien wel 12 mannetjes gekilled. Steeds blijf ik tegen 4 man vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
^^ 12 is nog niks :D De gevechten duren idd te lang , maar er komt ooit een einde aan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Exe-cuter schreef op 02 maart 2004 @ 18:31:
^^ 12 is nog niks :D De gevechten duren idd te lang , maar er komt ooit een einde aan hoor
De gevechten zijn eerder te kort als je net "on a roll bent"", muurjumpen, rug tot rug springen, insta freeze etc. dan is het echt zo voorbij! :'(
Maar goed als ik me goed herinner dan is er een waterbron daar aanwezig waar je jezelf op kan frissen tussen het vechten door! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 13:17
Calvin&Hobbes schreef op 02 maart 2004 @ 19:46:
[...]

De gevechten zijn eerder te kort als je net "on a roll bent"", muurjumpen, rug tot rug springen, insta freeze etc. dan is het echt zo voorbij! :'(
Maar goed als ik me goed herinner dan is er een waterbron daar aanwezig waar je jezelf op kan frissen tussen het vechten door! ;)
Yep, die is er. Helemaal achterin bij de fontein.
Die had ik eigenlijk pas nodig toen alleen die pa nog over was. Overigens was die pa niet zo erg moeilijk, gewoon wachten tot ie wil gaan slaan, dan kun je om 'm heen rennen en met je zwaard in z'n rug prikken.
Niet echt netjes, maar wel effectief. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09-05 14:09

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb een probleem.

*MSS SPOILER ALERT*

Als je net voor de 2de keer een zwaard vindt, dus vlak na die grote puzzel met al het licht (in de bieb denk ik) Dan moet je aan de hendel trekken om de deur open te doen. Daarachter komt een stuk waar je moet vechten, en terug een platform stuk, waar het meisje aan een hendel trekt en het middelste van de kamer omhoog doet terwijl jij erop staat.

Het probleem is nu dat ik net gesaved heb, en ik heb mss 1mm leven over, en bovenaan de puzzle moet je swingen aan die bars, maar als je naar het volgende platform wilt, heb je geen andere keus dan een minimum aan leven te verliezen, en dat heb ik net niet. Er is ook geen water in de buurt dus ik hoop dat iemand iets weet ;(

Ik heb namelijk altijd over dezelfde save gespeeld, en heb geen zin om het spel terug opnieuw te beginnen ;(

/*MSS SPOILER ALERT*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gevechten te lang? Dan ben je echt niet veel gewend hoor! Ik vind het wel lekker, en je moet gewoon weten hoe je het beste kan aanvallen en verdedigen. Anders lig je snel om ja, die periode heb ik ook gehad, maar dan ligt het niet aan het spel hoor, dan doe je zelf iets fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

-ETz-Memphis Z schreef op 03 maart 2004 @ 01:36:

Het probleem is nu dat ik net gesaved heb, en ik heb mss 1mm leven over, en bovenaan de puzzle moet je swingen aan die bars, maar als je naar het volgende platform wilt, heb je geen andere keus dan een minimum aan leven te verliezen, en dat heb ik net niet. Er is ook geen water in de buurt dus ik hoop dat iemand iets weet ;(
als je op spacie duwt net vordat je de grond raakt ga je rollen enzo de smak opvangen, succes.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Exe-cuter schreef op 02 maart 2004 @ 18:31:
Na wat oefenen stellen die gevechten echt niks meer voor.
Je vliegt er zo doorheen.
Maar het geeft wel een goed gevoel als de combos lukken.

Vooral blokken en dan meteen zan pakken.

Ik heb het trouwens uitgespeeld in 2:58, aardig snel dacht ik zo.
Maar het kan nog wel sneller.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09-05 14:09

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

laatmeerin schreef op 03 maart 2004 @ 07:28:
[...]

als je op spacie duwt net vordat je de grond raakt ga je rollen enzo de smak opvangen, succes.
TNX!! _/-\o_

Ben weer een stukje verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ik heb m nu aan de praat met 3d analyze, maar is het echt alleen maar mogelijk om in windowed mode goed te kunnen spelen? heb met full screen zo'n wit 'raster' over het beeld lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Southern Sun schreef op 03 maart 2004 @ 20:27:
ik heb m nu aan de praat met 3d analyze, maar is het echt alleen maar mogelijk om in windowed mode goed te kunnen spelen? heb met full screen zo'n wit 'raster' over het beeld lopen
Dat had ik ook met 2D analyzer.

Ja kan dat rooster wel weghalen door met de resolutie te gaan schuiven.
Als je b.v. van 1024x768 naar 64x480 zet.
Naar beneden zegmaar.
Gewoon van de hoogst mogelijke resolutie naar een van de laagste.

En verder alles op laag zetten.

Dat rollen btw gaan veel makkelijker als je de rechter muis knop gebruikt.
Gewoon ingedrukt houden en dan in de richting drukken naar waar je valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
nja alles staat al op zn laagst :P ik leer er wel mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik ben vandaag ook maar eens begonnen,
snap er alleen al niet meer van wanneer je voor het eerst die 3 ronddraaiende palen tegenkomt en moet ontwijken.
iemand tips? :X

die besturing is trouwens ook gruwelijk wennen :/

ben er al uit.

hoe kan ik screenshots maken in POP? met de gewone knop lukt dat voor geen meter :X

[ Voor 23% gewijzigd door Gekkenhuis op 09-03-2004 16:40 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

iemand nog tips om van muur tot muur te springen? :X
ben nou bij dat hoofd om die dolk te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 19-03 16:33

Engineer

Software

.

[ Voor 144% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maikeltje/Screenshot0002.JPG

wat moet ik hier ivn doen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Ren langs de muur en van die muur afspringen zoe tegen die ladder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
en als dat niet in 1 keer lukt nog even een tussensprong tegen de andere muur :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

rofl. zo lekker om dat allemaal te lezen, ik ga dit spel echt kopen :D. Ging em eerst voor de Gamecube halen, maar keb toch maar geen cube gehaald. Dan maar pc versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor de mensen die hem nog niet hebben, hem graag willen hebben en het budgettitel topic niet lezen.... --> Op Play.com is ie maar € 15,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:10
IceStorm schreef op 09 maart 2004 @ 22:41:
Voor de mensen die hem nog niet hebben, hem graag willen hebben en het budgettitel topic niet lezen.... --> Op Play.com is ie maar € 15,- ;)
Wat dus £10 is en je hebt ook een Creditcard nodig, vooral dat laatste is zeker niet onbelangrijk :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:23
IceStorm schreef op 09 maart 2004 @ 22:41:
Als ik op play.com kijk is ie toch echt wel £17,99 wat dus neerkomt op een ruime €25 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49383

Mensen,

Op 1 of andere manier krijg ik het spel niet aan de praat. Na het dubbelklikken van het icoon... zwart scherm...

Specs:
======
- athlon 2600+
- Asus Radeon 9600XT

Drivers:
======
- Ati Catalyst 4.3 drivers
- DirectX 9.0b

Ik begrijp niet wat het probleem kon zijn en kon ook nix vinden op de knowlegde base van Ati + Ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Misschien ff proberen met AA en AF uit (Als dat niet reeds het geval is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
DeX schreef op 09 maart 2004 @ 21:20:
Ren langs de muur en van die muur afspringen zoe tegen die ladder aan.
Als je gewoon langs de muur rent heb je niet genoeg hoogte. Naar de andere muur springen haal je niet, dat is te ver.

Wat je wél moet doen? Als ik het me goed herinner staat een klein stukje terug een kist tegen de muur. Klim daar op en ren vanaf daar langs de muur naar de ladder. Dan heb je wél genoeg hoogte om de ladder vast te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71991

ik zit nu op 62% en kom maar niet verder...

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/joostmiddelkoop/pop2.jpg

ik moet dus tegen die muur met de witte knop opspringen en dan weer terugspringen naar het touw, maar als ik terug spring haal ik touw nooit :'(

enig idee hoe ik het moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

LaborGardens schreef op 09 maart 2004 @ 23:20:
Als ik op play.com kijk is ie toch echt wel £17,99 wat dus neerkomt op een ruime €25 :?
Klopt, was blijkbaar een actie. Ik heb hem zaterdag in de bus gekregen (voor £ 9.99 = € 15,-). Jammer van de verhoging :)

Maar het blijft een gaaf spel natuurlijK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:10
Anoniem: 71991 schreef op 15 maart 2004 @ 17:23:
ik zit nu op 62% en kom maar niet verder...

[afbeelding]

ik moet dus tegen die muur met de witte knop opspringen en dan weer terugspringen naar het touw, maar als ik terug spring haal ik touw nooit :'(

enig idee hoe ik het moet doen?
Hoger in je touw gaan zitten en goed timen, veel meer kan je niet doen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Makkelijk uit te spelen , maar je moet erop komen :)
---> Net voor je springt even slomotion opzetten. Zie je wel dat het lukt ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ging juist heel laag in mn touw hangen, bijna onderin dus. Had hem eigenlijk in 1 keer. Je moet btw die gele knop ook bespringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71991

harstikke bedankt allemaal!! _/-\o_

met dat slowmotion is het gelukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dat touw is het enige waar ik jullie voor moest vragen.

Verder is het spel supercool!
Dit jaar komt volgens mij een nieuwe versie van PoP.

Gaat net zo rulen hoop ik

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49383

Mensen,

Ik zit vast bij een level. Jammer genoeg kan ik geen printscreen maken. Maar het speelt zich buiten af met vogels. Dit is ook de eerste keer dat je kan balanceren over een smalle balk. Je moet hier over allemaal balken lopen waarna je een schakelaar over haalt om een hele grote deur te openen die heel langzaam naar beneden gaat. Hier precies achter zit het einde van het level. Als jet het level start zijn er verschillende stangen waar je aan kunt slingeren maar je kunt via daar nergens heen.

Ik weet geen oplossing hiervoor,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Anoniem: 49383 schreef op 02 april 2004 @ 21:50:
Mensen,

Ik zit vast bij een level. Jammer genoeg kan ik geen printscreen maken. Maar het speelt zich buiten af met vogels. Dit is ook de eerste keer dat je kan balanceren over een smalle balk. Je moet hier over allemaal balken lopen waarna je een schakelaar over haalt om een hele grote deur te openen die heel langzaam naar beneden gaat. Hier precies achter zit het einde van het level. Als jet het level start zijn er verschillende stangen waar je aan kunt slingeren maar je kunt via daar nergens heen.

Ik weet geen oplossing hiervoor,
In die ruimte zijn verschillende schakelaars (twee geloof ik), die de boel verbouwen. (De indeling van de rekken tussen de muren verandert). Uiteindelijk is het de bedoeling dat je dat grote hek omhoog doet, vervolgens snel omloopt en omhoog klimt, en dan met een 'wall run' over dat hek rennen, voordat het helemaal naar beneden is. Zo kom je bij de exit.

Denk eraan dat je ook over die smalle balken kunt lopen, en verder springen naar de volgende balk/het volgende platform.

[ Voor 7% gewijzigd door Maniakje op 03-04-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:53
Kreeg dit linkje dus ik ga hier ff verder. Ik speel zelf de xbox versie, ik word echt vreselijk ziek dat al die gasten blijven respawnen, wanneer gaan ze eindelijk dood, moet daar nog iets speciaals voor gedaan worden ofzo ? Ik kan wel bijven vechten, heb net een half uur gewoon lopen afslachten, maar ze blijven maar komen O_o (me rent ook veel weg, duurt het wat langer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

diabyte schreef op 12 april 2004 @ 22:20:
Kreeg dit linkje dus ik ga hier ff verder. Ik speel zelf de xbox versie, ik word echt vreselijk ziek dat al die gasten blijven respawnen, wanneer gaan ze eindelijk dood, moet daar nog iets speciaals voor gedaan worden ofzo ? Ik kan wel bijven vechten, heb net een half uur gewoon lopen afslachten, maar ze blijven maar komen O_o (me rent ook veel weg, duurt het wat langer :P)
Je moet wel de 'Sands of Time' uit ze halen door ze te prikken met de dagger als ze op de grond liggen. Anders blijven ze gewoon leven :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
D³ schreef op 12 april 2004 @ 22:22:
[...]
Je moet wel de 'Sands of Time' uit ze halen door ze te prikken met de dagger als ze op de grond liggen. Anders blijven ze gewoon leven :)
Dat doet ie toch, anders respawnen ze niet maar staan ze gewoon op. :)

@ truStie: Gewoon doorgaan, nadat je ze een aantal keer doodgeprikt hebt (en hun zand gepakt), stoppen ze met respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:53
Mja dan maar blijven proberen, poeh de vriendjes van de pa van de prins zijn niet echt lievertjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Half uur? denk toch dat ie idd die post van D3 maar s moet aannemen!! Duurt soms idd lang! Tip pak eerst die stomme blauwe ventjes!!! met "walltorpedo's" heb je ze in 1 klap neer, ff sands of time terugnemen, en weg issie! Soms is t btw ook vet irri als je ff niet oplet en je hebt bv 2-3 blauwe ventjes, en je bent 1x neergemaaid, en je bent omsingeld, dan kan t wel s zo zijn dat je dan nooit meer de kans krijgt om op te staan! maar gelukkig kun je nog timecheaten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Nog een vraagje, had geen behoefte om daaraan een klein topic aan te maken in ander forum!

Maar in bepaalde levels, waar er water is icm met zonlicht uit de vensters ontstaat er een hele grote gloed over t water Vel geel, en met een dikke Glow er in, wat soms erg kan storen tijdens gevechten.

Specs van m'n pc --> http://www.tweakers.net/gallery/74791/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16275

IceStorm schreef op 15 maart 2004 @ 17:27:
[...]

Klopt, was blijkbaar een actie. Ik heb hem zaterdag in de bus gekregen (voor £ 9.99 = € 15,-). Jammer van de verhoging :)

Maar het blijft een gaaf spel natuurlijK.
34.99 voor de PS2 bij www.gameorder.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
HyperTrophy schreef op 13 april 2004 @ 11:34:
Nog een vraagje, had geen behoefte om daaraan een klein topic aan te maken in ander forum!

Maar in bepaalde levels, waar er water is icm met zonlicht uit de vensters ontstaat er een hele grote gloed over t water Vel geel, en met een dikke Glow er in, wat soms erg kan storen tijdens gevechten.

Specs van m'n pc --> http://www.tweakers.net/gallery/74791/sys
Heb je 'water effects' uitgezet?...
ik weet niet meer precies waar dat te vinden is, maar bij mij heeft het destijds wel geholpen ...

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 09:20
hebben jullie het allemaal nog steeds over dit spel?
pff..
hehe.. maar oke tis wel een super spel! :)

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 23:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 80154 schreef op 28 november 2003 @ 14:56:
'tis toch echt niet zo heel lastig ;p

Je rent naar de rechtermuur en als je daar bent houd je de rechtermuisknop in; hierdoor ren je een stukje omhoog, wanneer je dan op je '0-punt' hangt, moet je naar links drukken en op spatie ( springen ). dan spring je enigsinds omhoog tegen de linkermuur aan, zogauw je deze raakt druk je naar rechts en weer op spatie, dit blijf je herhalen tot je boven bent!

Moet wel gaan lukken denk ik zo :D
Ben toch wel benieuwd wat mensen hier voor knoppenindeling voor gebruiken op de PC, want ik krijg dit stuk echt NIET voor elkaar. Nou vind ik de bediening en die camera sowiezo al bagger, maar goed :X Het spel is qua gameplay en graphics/sound meesterlijk, maar de bediening blijft een ergenis.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Exirion schreef op 19 mei 2004 @ 21:15:
Ben toch wel benieuwd wat mensen hier voor knoppenindeling voor gebruiken op de PC, want ik krijg dit stuk echt NIET voor elkaar. Nou vind ik de bediening en die camera sowiezo al bagger, maar goed :X Het spel is qua gameplay en graphics/sound meesterlijk, maar de bediening blijft een ergenis.
Ik heb gewoon de standaard controls aangehouden, gaat prima. Het is voornamelijk een kwestie van wennen. Ok, de camera is niet briljant maar duidelijk wel werkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

IceStorm schreef op 19 mei 2004 @ 21:22:
Ik heb gewoon de standaard controls aangehouden, gaat prima. Het is voornamelijk een kwestie van wennen. Ok, de camera is niet briljant maar duidelijk wel werkbaar ;)
En jij bent ook bovenaan dat standbeeld gekomen met dat gespring? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Exirion schreef op 19 mei 2004 @ 22:39:
En jij bent ook bovenaan dat standbeeld gekomen met dat gespring? ;)
Ja hoor ;) Maar toegegeven, dat is een frustrerend stukje. Je moet even de juiste feel krijgen voor het springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

IceStorm schreef op 20 mei 2004 @ 01:06:
Ja hoor ;) Maar toegegeven, dat is een frustrerend stukje. Je moet even de juiste feel krijgen voor het springen.
Ik word er echt doodziek van. Bij mij doet geen enkele knop ook maar IETS als ik eindelijk tegen de muur zit die tegenover de zijkant van het beeld hangt. Je zou met 'jump' weer naar de andere kant moeten kunnen springen, maar met cursorstoetsen of zonder: er gebeurt niks als ik jump. Hij valt gewoon weer op de grond zodat je opnieuw kunt beginnen tegen de muur op te lopen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Allez nu , zo moeilijk is het toch niet ? Naarmate het spel vorderd zal je de controls wel helemaal gewoon worden :)
Alleen bij het gedeelte op de stalactieten durfde ik nog wel eens de verkeerde kant uitspringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Inmiddels is PoP SoT al voor 19,95 te koop bij Intertoys, dus wie 'm nog niet heeft: koop 'm :P
Ze zijn wel snel met afprijzen...

edit:
ik ben overigens nogsteeds niet voorbij dat rotstuk in het spel, maar heb amper meer gespeeld wegens andere acitivteiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 00:03

Woohooo

Smilie, James Smilie

Jullie weten allemaal die grote kamer waar je die spiegels moet verplaatsen, om dat licht op dat symbool in het midden te laten schijnen...

Ik heb voor walthtought gezocht, en een paar gevonden. Ze zeggen allemaal dat je licht op die crystal moet schijnen, en zo gaat het licht onder die crystal weer verder. Dat licht komt op een spiegel terecht, die je 90 graden moet draaien, naar de andere kant van die hal. Er staat in die walkthroughs steeds dat er dan platformen uit de muur komen daar, maar die verschijnen niet, hoe is dit mogelijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62513

Ik kan de eindbaas vreemd genoeg niet verslaan. Hij schijnt een eitje te zijn, maar volgens mij gaat er bij mij iets mis. Ik heb al iets van 15 van die hologrambazen achterelkaar verslagen (steeds op afstand blijven en dan toeslaan, goed te doen), maar er gebeurt niets. Hooguit dat de man in de gordijnen steeds iets verder naar voren komt en mijn pc op een gegeven moment vastloopt (kan ook de hitte zijn ;-). In walkthroughs zie ik staan dat je maar drie van die holograms hoeft te verslaan.

Wat doe ik fout?

-----
Athlon 1900
Ti 4200
Windows 98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nadat je de 3e hologram hebt verslagen moet je hem zelf slaan.
Dan knalt hij achteruit door het hekje.
Daarna moet hem nog een paar keer slaan en dan heb je gewonnen.

En voor Woohooo:
Je moet eerst Farah door een scheur in de muur laten kruipen, op de onderste verdieping. Die zit precies tegenover de ingang achter een verschuifbare spiegel. Als ze dan boven zit dan gaat ze aan een hendel hangen en gaat de boekenkast open. heirdoor komt er zo'n zon op de muur.

[ Voor 49% gewijzigd door Vanitas op 01-08-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 08:03

kingfriko

100 % BULLY

hahahaha !!!
ik word helemaal gek , ben nou al de hele avond bezig met dat gedeelte "death of a sandking" ja idd met die vader enz.
heb op pagina 7 van dit topic al gelezen hoe jullie het hebben gedaan , maar dat doe ik nou al een een paar uur maar ik kan hem dus niet raken :)
Alles geprobeerd : over hem heen springen en slaan , tegen de muur springen dan over hem heen en slaan , en afweren en dan slaan .
Ik kan nog wel een paar uur zo doorgaan maar ik weet zeker dat hij elke stoot afweert , ik kan hem gewoon niet raken .
Heb hem maar even uitgezet , elke walkthrough al gelezen maar daar staat ook dat hij heel makkelijk moet zijn , ik zal wel weer wat verkeerd doen :)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

verkeerd topic sry

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 126974 op 15-03-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

[rml][ PC/PS2/Xbox/GC] Prince of Persia: Warrior Within[/rml]

Maar vooruit, tipje, leer blokken. Op zich is mevrouw niet echt lastig maar zonder te blokken en je slagen goed te timen wordt je afgeslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3828

Ik zit nu op 83% en ik kom niet verder.

Ik ben nu bij een kamer aangekomen waar je een lichtstraal om moet lijden over 8 pilaren.
7 stuks krijg ik voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zoek het eens op in een Walktrough :?

http://www.gamefaqs.com bijvoorbeeld :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Anoniem: 3828 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:49:

Ik ben nu bij een kamer aangekomen waar je een lichtstraal om moet lijden over 8 pilaren.
Wat ook wil helpen is goed naar de grond kijken naar 'schuifsporen'. Bij iedere pilaar is als het goed is een spoor te zien waar je de pilaar naar toe moet schuiven. Moet je die pilaren in die hele grote kamer verschuiven of het kleinere kamertje? Weet even niet welke kamer op 83% komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Westlake op 21-11-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 23:21

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 3828 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:49:

Er ziijn 2 gevallen..1 met een klein kamertje en een energiestraal (om een zwaard) En een grotere die later komt. Welke bedoel je..

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 13:12

tazzman

a real boardmonkey

Even stof van het topic blazen.. ;)

Ik heb PoP:Sands of Time aangeschaft (complete PoP Trilogy) en beleef er weer veel plezier aan. Alleen nu heb ik laatst een Logitech Rumblepad 2 gekocht, want PoP met muis en keyboard vond ik zelf niet zo prettig spelen.

Alles prima en wel, Rumblepad2 werkt prima met Sands of Time alleen ... als ik met de gamepad vooruit wil lopen, dan beweegt het ventje zich altijd in "walk mode". Terwijl met keyboard, hij zich altijd beweegt in "run mode" .

Iemand enig idee hoe ik via de Rumblepad gewoon het kereltje kan laten rennen? Ik weet het, het lijkt te simpel voor woorden maar ik krijg het even niet voor elkaar gebakken :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Heb toevallig vorige week de game weer geinstalleerd en met mijn X360 controller wilde dat ook niet lukken. Speel nu dan ook maar gewoon met muis/toetsenbord, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 13:12

tazzman

a real boardmonkey

Ik ben er nu wel uit hoe het wel kan:

Afbeeldingslocatie: http://static.howstuffworks.com/gif/productImages/9/9/00000111499-LogitechRumblepad2vibrationfeedbackgamepad-large.jpeg

Ik had eerst de "digi-pad" (4-way-knop-geval links boven in) gebruikt voor de movements. Dat leek mij het makkelijkste aangezien ik op mijn keyboard ook gewoon WASD gebruikte. Alleen daarmee wilde dat figuur dus niet rennen.

Ik gebruik nu de linker analoge stick voor de movements, de rechter analoge stick voor de camera en dat werkt wel. Met de analoge stick rent het figuurtje dus wel zoals het hoort. :)

Tis niet 100% zoals ik het wil maar ben nu een paar levels verder en begin er al aan te wennen. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste