In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
een tip is dat je niet helemaal aan het uiteinde hangt van het touw en dan zwaait maar ongeveer een kwart lengte van het touw omhoog klimtbAdmuTs schreef op 09 december 2003 @ 13:51:
Je moet via 3 andere touwen daar komen, weet ff niet meer hoe maar iig via 3 touwen er heen zwaaien.
Thx zal het zo proberenbAdmuTs schreef op 09 december 2003 @ 13:51:
Je moet via 3 andere touwen daar komen, weet ff niet meer hoe maar iig via 3 touwen er heen zwaaien.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Daarnaast is en blijft dat drinken tijdens het vechten kut. plus nog dat, dat wijf wordt geslacht als het met mij goed gaat en andersom.
Handig is ook de enviroment en dat je dan door die camera (de polio camera, nog nooit meegemaakt op deze maner) heel je zicht wordt geblokkeerd.
jaja was weer lekker ergenis na 80 keer die toren doen.
[ Voor 35% gewijzigd door Rody op 09-12-2003 16:28 ]
hehe je moet ook niet drinken tijdens t vechtenRody schreef op 09 december 2003 @ 16:24:
ik zit nu in de toren met dat rond draaiende plateau. Eerst moet je constant wachten totdat je boven bent dan kan je pas vechten, handig!
Daarnaast is en blijft dat drinken tijdens het vechten kut. plus nog dat, dat wijf wordt geslacht als het met mij goed gaat en andersom.
Handig is ook de enviroment en dat je dan door die camera (de polio camera, nog nooit meegemaakt op deze maner) heel je zicht wordt geblokkeerd.
jaja was weer lekker ergenis na 80 keer die toren doen.
Heb em net uitgespeeld, die laatste is makkelijk
Bier, Whiskey en Metal!!
Niet helemaal mee eens
Nooit nodig gehadIceStorm schreef op 09 december 2003 @ 17:11:
[...]
Niet helemaal mee eensBijna alle gevechten bestaan uit 'golven' mannetjes, tussen elke golf door kun je meestal zonder problemen wat drinken (en met wat timen kan het ook midden in een gevecht).
Heb de gevechten altijd zonder drinken gedaan
Zeker die met die lift aangezien die meid anders hopeloos word afgehakt

Btw tijd op laatste savegame 6.01 +5 minuten (ruim genomen
maat van me deed er 13 uur over

Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Wat zei ze dan eigenlijk?
My loveVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:30:
In de intro van het hoofdstuk 'What did you call me?' zegt Farah iets tegen the Prince, maar had het niet verstaan =)
Wat zei ze dan eigenlijk?
Nee niet tegen jou
Bier, Whiskey en Metal!!
Ver van wijf: wijf gaat dood
dicht bij wijf: wijf gaat dood
Wijf verdedigen: iedereen spawned bij wijf, wijf gaat dood
en bij het plateau zijn geen golven mannetjes
ver van wijf en af en toe checken of er niks engs in de buurt staatRody schreef op 09 december 2003 @ 18:13:
wat is de beste positie om je om te stellen bij het gevecht.
Ver van wijf: wijf gaat dood
dicht bij wijf: wijf gaat dood
Wijf verdedigen: iedereen spawned bij wijf, wijf gaat dood
en bij het plateau zijn geen golven mannetjesHet drinken is geen probleem meer omdat ik amper wordt geraakt maar dat wijf wel steeds.
Oh en het helpt om heel veel je dagger te gebruiken.. met name om ff die wezen in slomo te zetten dat ze niks kunnen doen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd

Verwijderd
Vrij makkelijk.
Ik had alleen moeite met een paar puzzles en wat gevechten die ik al inging met weinig health.
Maar ook deze waren niet echt een struikelblok.
Eindbaas veels te easy

Maar ik vond het al met al wel een goed spel hoor
Echt de oude POP1 style, maar dan in een luxe jas.
Dat kon je van POP3D op de 1 of andere manier niet zeggen.
Dat was gewoon een flop, deze niet.
Ik denk dat pop3D de echt pop sfeer niet goed kon waarmaken.
De sfeer is gewoon voelbaar in pop:sot
En hoelang deed jij erover? (tijd staat in laatste save game.. das direct voor de eindbaasVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:21:
Uitgespeeld
Vrij makkelijk.
Ik had alleen moeite met een paar puzzles en wat gevechten die ik al inging met weinig health.
Maar ook deze waren niet echt een struikelblok.
Eindbaas veels te easyIk had em direct door en hij heeft me nauwelijks aangeraakt.
Maar ik vond het al met al wel een goed spel hoor
Echt de oude POP1 style, maar dan in een luxe jas.
Dat kon je van POP3D op de 1 of andere manier niet zeggen.
Dat was gewoon een flop, deze niet.
Ik denk dat pop3D de echt pop sfeer niet goed kon waarmaken.
De sfeer is gewoon voelbaar in pop:sot
Bier, Whiskey en Metal!!
net ff een rotstukkie gehad met van die ijsschotsen.. want ik had geen zand meer
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
gebalanceerd:
optimale kwaliteit:
Nu had ik dat water bijna gemist in gebalanceerd maar in optimale kwaliteit lijkt het weer radioactief!
[high pitched tone] "I'm afraid, what if I get in trouble?"
[ Voor 8% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 09-12-2003 22:37 ]
Kleine opmerking over het verhaal (bevat spoilers dus zwart):
De prins vertelt de prinses het verhaal zoals het zich volgens hem heeft afgespeelt (toch |
IceStorm schreef op 09 december 2003 @ 22:08:
Zo, na 7 uur, 28 min (+5 voor de eindbaas) ben ik klaar. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig spel is, een waardige opvolger en een geschikte kandidaat voor een decemberkado
Kleine opmerking over het verhaal (bevat spoilers dus zwart):
De prins vertelt de prinses het verhaal zoals het zich volgens hem heeft afgespeelt (toch ). Waarom 'schrikt' de prinses dan pas van het woord 'kakulupia' (aub niet gaan bitchen over de spelling
) als de prins weggaat en niet veel eerder als de prins vertelt dat zij het in de tombe heeft genoemd? Of ben ik dan aan het mierenneuken
?
Dat had ik idd ook al opgemerkt Bugje in het verhaal |
Ik wil trouwens nog steeds een fight only optie erin hebben.
Er zijn maar weinig games waar het vechten zo enorm lekker en vloeiend gaat
[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 09-12-2003 22:13 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja dat is echt knap, zeker de 'jump-moves' zijn echt heerlijk vloeiend. Ik hoop ook dat ze lekker doorgaan met dit soort games makenLord_Mithril schreef op 09 december 2003 @ 22:10:
Ik wil trouwens nog steeds een fight only optie erin hebben.
Er zijn maar weinig games waar het vechten zo enorm lekker en vloeiend gaat
Verwijderd
dat stukje dat je je zwaard(en) ineens ff kwijt bent liep ik eerst rond met een zwaard die je niet zag maar wel kon gebruiken om op enemies in te raggen... alleen de dolk werkte dan niet
toen ik m eenmaal geholsterd had kon ik m ook niet meer terug krijgen... bugje dus
ook vond ik die kamer met die poorten wat vaag, ik nam steeds maar de kamer waar je dat water gedoe uit hoorde en waar je haar ook vanuit hoort schreeuwe... maar moest er like 5 x door lopen voor ik bij het volgende stukje kwam zeg maar...
goed spel idd maar wat ik heel erg mis zijn van die stukjes waarbij echt het level onder je wegvalt en dat je dus wel door MOET en niet terug kan...
ja ze zitten er wel in maar met maten... vaak is t level gaat wel kapot maar je hebt er geen last van (gewoon voor de sfeer zeg maar) en je kan altijd nog rewinden...
met prince1 had je van die stukjes dat je al springend keihard moest door rennen zodat je nog NET precies ff al bukkend onder de poort door kon... dat komt hierin zelden of niet voor...
en ik mis ook iets van nieuwe features als ik hem heb uitgespeeld... nee... ik krijg credits te zien en daarna gewoon weer same old main menu ;p
+ Graphics zijn fenomenaal
+ Geluid en muziek zijn zeer goed , vooral bij de slomotion
+ Besturing is simpel , maar toch veelzijdig
+ Verhaal is wel goed
+ Behoorlijke (her)speelbaarheid
+ Gevechten gaan steeds vlotter en leuker
+ Save systeem
- De gevechten zijn té eentonig en duren gewoon veel te lang (enige reden waarom ik soms ophield met het spel)
- De dialogen worden te stil weergegeven waardoor ik de helft niet hoor
- Super lineair
- Slechts 1 wapen
- Kleine bug met grote ergernis
Van mij krijgt het een 75% (de gevechten waren echt een domper op de fun , zelfs naar het einde toe toen het leuker werd. )
Bugs : Ik heb een keer 45min zitten zoeken naar een puzzel , bleek dat de princes vastzat in de muur. Na een nieuwe load stond ze opeens wél op de juiste plaats. Nadat ik 1x doodging bij de eindbaas kwam ik terug , maar geen tovenaar te zien.
Heeft iemand de savegame van net voor je pop1 kan spelen ? (of kan je me vertellen bij hoeveel % het ongeveer is
ik ben nu bij die ruimte met verschillende gangen maar welke gang moet ik in?
Ik ben ze al 1 voor 1 af gegaan door naar boven te rennen maar over zat een dichteinde met een crack die ik niet kapot kon slaan.
Elke keer als je een ingang in gaat, en er dus weer uit komt, zijn de ingang vlak ernaast een stuk verder. zo kan je doorblijven gaan volgens mij
SimpelRody schreef op 10 december 2003 @ 16:15:
yes eindelijk dat plateau gehaald
ik ben nu bij die ruimte met verschillende gangen maar welke gang moet ik in?
Ik ben ze al 1 voor 1 af gegaan door naar boven te rennen maar over zat een dichteinde met een crack die ik niet kapot kon slaan.
Elke keer als je een ingang in gaat, en er dus weer uit komt, zijn de ingang vlak ernaast een stuk verder. zo kan je doorblijven gaan volgens mij
Er is 1 ingang die je niet naar het begin transporteerd maar 2 opzij..
En er zit een klein beetje logica in..
als het je nu nog niet lukt post ik de oplossing wel in zo'n spoiler block
Bier, Whiskey en Metal!!
aha ok, daar had ik niet opgeletLord_Mithril schreef op 10 december 2003 @ 16:18:
[...]
Simpel![]()
Er is 1 ingang die je niet naar het begin transporteerd maar 2 opzij..
En er zit een klein beetje logica in..
als het je nu nog niet lukt post ik de oplossing wel in zo'n spoiler block
Weet iemand hoeveel health je maximaal krijgt want die blauwe meter van mij loopt nu tot ongeveer 60% van mijn beeldscherm breedte?
"Look a crack!"
"Wait lets see whats around that corridor!"
"uhoh.."
[ Voor 9% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 10-12-2003 20:50 ]
Ik heb gloof ik 6 van de livefountain's gevonden en dat word een aardig stuk van je beeldschermCalvin&Hobbes schreef op 10 december 2003 @ 18:56:
Woei! kheb net 75% gehaald, die bath scene is vrij irritant (heel veel zandmonstertjes) zo jammer dat je pas water ontdekt als je ze allemaal hebt verslagen![]()
Weet iemand hoeveel health je maximaal krijgt want die blauwe meter van mij loopt nu tot ongeveer 60% van mijn beeldscherm breedte?
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 10-12-2003 19:00 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik zit nu geloof ik op 93% bij dat kasteel. Ik kom na helemaal omhoog klimmen bij een ronde kasteel toren die helemaal in goort is. Volgens mij moet ik daar springend naar beneden gaan want onderin zit een switch
Iig is het best een lastig stukje.
[ Voor 57% gewijzigd door Rody op 10-12-2003 19:23 ]
het zit ongeveer rond de 30/40% waar je in de kamer staat met de deuren haaks op elkaar maar je de lever in 3 standen kan zetten van deur af waar je binnenkomt (binnenkomst deur open) van deur af waar je uit moet (uitgang open) en naar deur toe waar je binnenkomt als het goed is moet je dan tegenover de binnekomst deur een muur kapot kunnen slaan (heb het zelf ook nog niet geprobeerd, hoorde ook dat het alleen bij de ps2 mogelijk was) ga het nu maar ff testenExe-cuter schreef op 10 december 2003 @ 14:21:
Heeft iemand de savegame van net voor je pop1 kan spelen ? (of kan je me vertellen bij hoeveel % het ongeveer is
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
En dan is er een andere ingang die je niet transporteerd.
plons plons
En dan is er nog een ingang ...
plons plons ...
Die secret-fontijnen vullen eerst je health bij en dan hoor je nog een ting en wordt je healthbar enkele cm groter.Rody schreef op 10 december 2003 @ 19:22:
is het niet zo dat die speciale fontain gewoon heel je health vult en volgens mij breidt hij niet uit.
Ik zit nu geloof ik op 93% bij dat kasteel. Ik kom na helemaal omhoog klimmen bij een ronde kasteel toren die helemaal in goort is. Volgens mij moet ik daar springend naar beneden gaan want onderin zit een switch
Iig is het best een lastig stukje.
Om je helemaal te healen bij gewoon water --> De knop in blijven drukken zodat je ventje blijft drinken
(en inderdaad, jammer van de camera/besturing, 't had een mooi spel kunnen zijn

[ Voor 12% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 10-12-2003 21:30 ]
_-= Erikje =-_ schreef op 10 december 2003 @ 21:29:
hmm, ik zit vast bij 33% als je na die boomstammen met spijkertjes en heel veel walljumps in een kamer uitkomt waar je 3 knoppen in moet duwen en dan zo'n draaiding draaien, dan gaat het water weg, dan aan allebei de kanten van de kamer wat jumps naar buizen moet maken en aan 2 hendels moet gaan hangen en gaat er een soort poortje omhoog, daarna zie ik niets wat ik nog kan doen?
En dan... dan kun je een vierkant beton blok door het poortje duwen |
leuk, goed en sterk einde.
[ Voor 7% gewijzigd door Rody op 10-12-2003 22:37 ]
Best voorspelbaar einde eigenlijk..Rody schreef op 10 december 2003 @ 22:37:
Ik heb het ook uitgespeeld. 9 uur 33
leuk, goed en sterk einde.
had alleen gehoopt dat die meid het ook nog wist
maare pop1 is ook te spelen? cool.. als iemand ff t precieze savegame aanwijst
ok ik weet nu waar.. Zodra je het eerste nieuwe zwaard hebt is het na dat ondergrondse stuk.
Ik hoor ook een 3de deur.. ik zie aan de textures waar hij zit maar ik kan er niet bij
[ Voor 22% gewijzigd door LordMithril op 10-12-2003 23:57 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Maar het is gewoon heerlijk neergezet en speelt lekker weg. Ik heb hem gisteren besteld bij Play.com, zo'n spel hoor je gewoon te kopen.
Ik vind het alleen erg jammer dat ze er geen mooie special edition van gemaakt hadden, een box met pure nostalgie had me wel wat geleken
Zit enkel bij de console versies heb ik vernomenLord_Mithril schreef op 10 december 2003 @ 23:40:
[...]
Best voorspelbaar einde eigenlijk..
had alleen gehoopt dat die meid het ook nog wist
maare pop1 is ook te spelen? cool.. als iemand ff t precieze savegame aanwijst
ok ik weet nu waar.. Zodra je het eerste nieuwe zwaard hebt is het na dat ondergrondse stuk.
Ik hoor ook een 3de deur.. ik zie aan de textures waar hij zit maar ik kan er niet bij

ik zit op dit punt vast en op 2e plaatje lijkt het het logischt om die dingen aan de muur te pakken om een platform lager te komen .... maar dat lukt niet?
hallo
maarrrrrr mijn spel flikkert er dus uit zodra je iets rechts vh screen bent
[ Voor 98% gewijzigd door SYQ op 11-12-2003 14:50 ]
zelf niet geprobeerd dus als het je spel verneukt me dont careNO IT DOESN'T!
STEPS TO RUN PRINCE OF PERSIA WITH A GF4 MX (copy the links and put in the address bar of your internet browser)
1.)Download 3D Analyzer at:
http://www.tommti-systems...hefile_3danalyzer-v23.rar
2.)Once downloaded... set your settings for this program to look like:
http://server4.uploadit.o...20with%20a%20gf4%20mx.JPG
3.)push the "select" button and select the location of you "PrinceOfPersia.exe" and hit ok in that dialog
4.)Click the "Run" button
5.)When Prince of Persia loads start a new game
6.)When in loads to the next menu with the options button click that then click the graphics button
7.)When you see the the Gamma and screensize bars look right below that... you will see an option called special effects...
turn that off and change any othe options you like... have fun playing the game
8.)after you exit the game click the "Save batch file!" button in the 3D Analyzer program
9.)save this to the location (other than start menu) where you shortcut for Prince of Persia is and delete that shortcut
10.)from now on you can click on that new file to run the game!
11.)HAVE FUN!
TIPS:
~now don't ever move the location of the 3D Analyze program unless you want to set it all back up again
~don't set your settings too high in the graphics options in POP unless your syetem hauls! (start low... you can always move it
higher later)
~NEVER turn on the special effects in POP
~don't mess with the options in 3D Analyzer unless you want to totally mess up your computer or know EXACTLY what your
doing
~KILL AS MANY SAND CREATURES IN POP AS YOU CAN
ja, precies waar jij die screen hebt genomen zit ik vast. iets verder moet je met een touw 2 knoppen indrukken. Als je valt ben je dood, door de spikes die op de grond liggen!Calvin&Hobbes schreef op 09 december 2003 @ 21:42:
Als ik alles op optimale kwaliteit zet i.p.v. gebalanceerd in je 3d-tabblad van ati catalyst 3.9 dan gebeurt er iets heel vreemds met het water:
gebalanceerd:
[afbeelding]
optimale kwaliteit:
[afbeelding]
Nu had ik dat water bijna gemist in gebalanceerd maar in optimale kwaliteit lijkt het weer radioactief!
[high pitched tone] "I'm afraid, what if I get in trouble?"
Nou, ik heb dus geprobeerd eerst gewoon van dat touw op die knoppen te springen en dan weer terug naar het touw te springen, alleen mis ik dan het touw iedere keer. Ik heb ook geprobeerd die knoppen te raken met je zwaard, maar dat lukte ook niet.
kan iemand ff laten ZIEN en/of vertellen hoe het moet, want mij lukt het niet en het is zo'n masterlijk spel! waarom doet de prince stukjes kleren van hem uit?
[ Voor 4% gewijzigd door Stranglem op 11-12-2003 17:10 ]
Leven en laten leven!
Waarom hij zijn kleren zo opvallend uitdoet op bepaalde punten is me ook een raadsel. Wsl gewoon omdat ze kapot zijn ofzow.
[ Voor 17% gewijzigd door Exe-cuter op 11-12-2003 17:40 ]
maar het werkt wel.SYQ schreef op 11 december 2003 @ 15:31:
potverdikkie, haal ik voor jan lul een nieuwe videokaart
[...]
zelf niet geprobeerd dus als het je spel verneukt me dont care
thnxsExe-cuter schreef op 11 december 2003 @ 17:39:
Dat is het punt waar ik bijna een walkthrough heb gebruikt. Ik heb maar 1 magisch woord hiervoor waarmee het mij 3x achterelkaar is gelukt : Zet Slowmotion aan net voor je van het touw springt , raak de knop aan en doe een backjump werkt bij mij nagenoeg perfect (alhoewel het touw-gedeelte toch te moeilijk is imo)
Waarom hij zijn kleren zo opvallend uitdoet op bepaalde punten is me ook een raadsel. Wsl gewoon omdat ze kapot zijn ofzow.
het is gelukt.
wel raar dat het alleen bij slowmotion lukt. Waarschijnlijk heb je een soort boost ofzo tijdens slow motion. (waarschijnlijk ook bij battles, dus)
Leven en laten leven!
Verwijderd
mijn pc heeft
os Windows xp pro
amd 1800xp std (1533mhz)
asus Geforce 4 4600 ti
512 mb ddr
266 fsp asus mobo en creatice geluidskaart
wrom stottert het dan heb al geprobeert op 800x600 te spelen en dan alsnog stottert het
heb in het spel en onder windows de vsync uitgezet maar k weet niet wat er aan de hand is
iemand suggestie
Weet iemand hoe ik hier op kan komen? Ik heb 't kistje nodig wat er op ligt

Daar hoef je niet eens op ...Animal Mother schreef op 11 december 2003 @ 20:09:
Ik ziet nu ook vast
[afbeelding]
Beneden staan er 2 kratten die je moet gebruiken
zowiezo dat rebounden gaat wel vaak mis maar bij dat touw is 't bij mij altijd nog goed gegaan
edit: (dit is dus ter reactie op n paar posts uit de vorige pagina, nie goed gekeken
[ Voor 24% gewijzigd door Wussie op 11-12-2003 20:19 ]
Argh, die had ik niet eens gezien!Timocos schreef op 11 december 2003 @ 20:10:
Daar hoef je niet eens op ...
Beneden staan er 2 kratten die je moet gebruiken
Thanks
Lol ! Ik ben dan toch niet de enige die dacht dat je die krat nodig hadAnimal Mother schreef op 11 december 2003 @ 20:09:
Ik ziet nu ook vast
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-12-2003 17:42 ]
Als je dat superzwaardje hebt op het eind dan is het echt knalluh! Vooral als je via de muur springt en dan direct je dagger gebruikt (dan veranderen ze gelijk in zand) of je kan eerst blokken en dan direct stabben. En mega freeze is ook supercool! (wel alle zandtankjes vol (rechtermuisknop en R ingedrukt houden))
[ Voor 12% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-12-2003 16:13 ]
Ben je hier al langs? Ik ben nu bijna klaar. Ik heb nu nog 1 spiegel en een kristal gevonden nadat ik door 3 muren hakte. Je moet nog aan zon hendel gaan hangen en er komt een vloertje tevoorschijn. Ik heb alleen geen idee wat ik met die laatste spiegel aan moet...Mr.David schreef op 08 december 2003 @ 14:25:
Die chick roept mij, maar ik weet niet hoe ik beneden kom.![]()
[afbeelding]
Iemand tips ?
-ding naar je toe trekken
-snel langs allerlei vallen
-je staat samen met dat mens bij een dichte deur
-hoop acrobatiek om die deur te openen
-vechten
-ding naar je toe tr....
leoaq.fm // Jeune Loop
Yep zat ik ook eerst vast, maar goed die vloer schuift dus niet voor niets uit, dus als je daarover heen loopt kom je twee spiegels tegen, die heb je als het goed is al eerder verschoven, de eerste spiegel die je tegenkomt schuif je weer aan de kant, dan loop je door naar de laatste spiegel en die schuif je op de plek van de eerste spiegel, het licht wordt nu de andere kant op weerkaatst, loop je terug over de uitschuifbare vloer, voorbij de 1e muur die je neergehakt hebt zit nog een spiegel die schuif je naar buiten om de straal op te vangen en tadaaa!! ( je mag dus gewoon de eerder gemaakte opstelling weer opbreken)
Leokennis, je vergeet dat er ook puzzel elementen in het spel zitten zoals dit lichtspel! Hoewel ik ermee eens ben dat ze wel wat meer moeilijkere puzzels met logica erin mogen stoppen maar voor de rest is het best een gevarieerd spel. Maar als je Quake speelt dan is het ook schieten, schuilen, deur openen, schieten etc..
[ Voor 24% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-12-2003 17:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
hmmz, ik ben het al een paar uur aan het spelen en echt heel leuk spel. MAAR mijn computer reboot spontaan af en toe terwijl ik midden in het spel zit. Mijn computer doet dit normaal nooit en nu is het al de 2de keer terwijl ik ik POPSOT (Prince Of Persia Sands Of Time
2e Vraag:
Ben nu bij het stuk dat ik voor het eerts samen vecht met de prinses en heb 4 zandtankjes. Ik moet steeds lui die vallen op de grond met mijn dagger in zand veranderen, maar af en toe als ik wat knoppen in druk en wat combo's maak dan veranderen ze soms ook IN het gevecht ineens in zand. Hoe doe ik dat? DAt gaat wat sneller namelijk dan eerst doden en dan daggeren
[ Voor 40% gewijzigd door Sneak[3G] op 12-12-2003 21:17 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Dit gebeurt als je tijdens het gevecht met je dagger steekt en je minstens 1 van die witte sikkeltjes vol hebt. dit kost dan ook 1 zon sikkeltje.Sneak[3G] schreef op 12 december 2003 @ 21:09:
2e Vraag:
Ben nu bij het stuk dat ik voor het eerts samen vecht met de prinses en heb 4 zandtankjes. Ik moet steeds lui die vallen op de grond met mijn dagger in zand veranderen, maar af en toe als ik wat knoppen in druk en wat combo's maak dan veranderen ze soms ook IN het gevecht ineens in zand. Hoe doe ik dat? DAt gaat wat sneller namelijk dan eerst doden en dan daggeren
en Taz, daar heb ik ook meer pogingen voor nodig gehad dan me lief is. Bij mij hielp het om juist niet teveel te kijken maar puur op ritme op mn spatie te duwen. Succes!
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
1 tap op R = Slowmotion
R inhouden = Rewind
Ik heb idd ook gehad dat hij de vijand kan neersteken terwijl die rechtstaat. Mss toch iets met die muur-combo
Ja dat had ik ook toen ik op die knoppen zat te rammen, toch maar even opgezocht in het boekje:Sneak[3G] schreef op 12 december 2003 @ 21:09:
maar af en toe als ik wat knoppen in druk en wat combo's maak dan veranderen ze soms ook IN het gevecht ineens in zand. Hoe doe ik dat? DAt gaat wat sneller namelijk dan eerst doden en dan daggeren
"Houd de rechtermuisknop ingedrukt om te blokkeren, op het moment dat de vijand toeslaat druk je op de E toets (use dagger) om de vijand direct uit te schakelen en zand te pakken." Ofwel zodra zo'n zandmannetje zijn wapen opheft om je neerte slaan moet je met je dagger zijn buik opzoeken, ook wel logisch want zodra zo'n mannetje je aanvalt ontstaat er een opening in zijn verdediging!
[ Voor 22% gewijzigd door PROximity op 13-12-2003 01:55 ]
Maar als het spel langer was geweest had je lopen klagen dat hij saai was enzoPROximity schreef op 13 december 2003 @ 01:39:
Ik vind het spel leuk voor op een console of iets dergelijks, maar niet voor deze prijzen. Ik heb het spel ongeveer twee weken geleden in 2 dagen uitgespeeld in 7 uur en 4 minuten! Niet echt die 40 euro?? waardig, omdat het eigenlijk enkel singleplayer is, niets customs dus wanneer je het uit hebt heb je het spel ook wel gezien. Tenminste... vanaf het moment dat ik het spel heb uitgespeeld heb ik er ook nooit meer naar omgekeken. Nee.. geef mij maar een spel met een langere houdbaarheidsdatum. Ik ben in het spel nergens tegenaan gelopen en amper dood gegaan... Een uitdaging van niks.
Beetje zelfde idee als Max Payne. Erg leuk spel, leuk verhaal, speelt lekker weg en daarom ben je er zo doorheen.
Overigens had ik em binnen 6 uur uit
Bier, Whiskey en Metal!!
(Damn steeds vaker gaat ie op REBOOT)
ik heb de 43.45 drivers en BSOD zegt : driver_irq_non_or_less_equal , maar niets over nvidia drivers ofzo.. Zou het hetgeluid kunnen zijn?Sneak[3G] schreef op 13 december 2003 @ 13:33:
hmmz, ik ben het al een paar uur aan het spelen en echt heel leuk spel. MAAR mijn computer reboot spontaan af en toe terwijl ik midden in het spel zit. Mijn computer doet dit normaal nooit en nu is het al de 2de keer terwijl ik ik POPSOT (Prince Of Persia Sands Of Time ) aan het spelen ben. Heeft Iemand hier ook last van?
(Damn steeds vaker gaat ie op REBOOT)
Probeer gewoon eerst andere videokaartdrivers, want daar ligt het toch vaak aan.Sneak[3G] schreef op 13 december 2003 @ 15:22:
[...]
ik heb de 43.45 drivers en BSOD zegt : driver_irq_non_or_less_equal , maar niets over nvidia drivers ofzo.. Zou het hetgeluid kunnen zijn?
Die error is denk ik trouwens eerder IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
The devil is in the details.
neen, DRIVERL_NOT_LESS_OR_EQUAL is de foutmelding.MaRc0 schreef op 13 december 2003 @ 15:24:
[...]
Probeer gewoon eerst andere videokaartdrivers, want daar ligt het toch vaak aan.
Die error is denk ik trouwens eerder IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Jouw versie heb ik ook heel vaak gehad, maar dat lag aan het geheugen
Het spel deed het alleen bij de baths (33%) , ik zit nu op 81 % en heb sindsdien geen foutmeldingen meer gehad. Het kan ook zijn dat ik ALT TAB heb gebruikt (wat afgeraden wordt in de readme) en dat daardoor het spel (en/of een savegame) instabiel is geworden. Maar nu doet ie het al 5 uur lang prima!
Videokaart: Sapphire Radeon 9600 non-pro 128 MB
Driver info: Catalyst 03.6
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
wtf moet ik hier doen?
je hoort farara wel telkens zeggen van ik ben hier. zie haar ook nergens.
oops heb hem al gehaald maar die zou ik niet zonder walktrhought hebben gehaald denk ik, alle puzzels vond ik nog wel te doen maar die met die deuren zijn toch wel supe irritant, ben nu @90% met een nieuwe zwaardje, ik denk trouwens dat fara op het einde door gaat of iets dergelijks.
wel een super spel trouwens, die graphics zijn echt
en die vecht scenes zijn ook super.
nog ff een tipje: meestal als er grote gevechten zijn is er altijd wel ergens een fonteintje, als je rechtermuisknop ingedrukt houdt dan blijf je jezelf voltanken
[ Voor 62% gewijzigd door Valkyre op 14-12-2003 07:00 ]
Bij 1 van die deuren hoor je elke keer water lopen. Dat is de deur waar je in moet. |
Alstu
There is no art to find the minds construction in the face
Waar moet ik nou naar toe springen?
klik
[edit]
Ik heb 't al, ik sprong steeds te vroeg
[ Voor 11% gewijzigd door Animal Mother op 14-12-2003 11:31 ]
[quote]
Naar het volgende touwtje,rechts van het plaatje, (zorg wel dat op 1/4 hoogte van het touw zit) dan weer zwaaien naar het volgende touwtje en dan zwaai je zo naar de zandwolk!
Ja, ik had 't alAnimal Mother schreef op 14 december 2003 @ 11:17:
quote]
Naar het volgende touwtje,rechts van het plaatje, (zorg wel dat op 1/4 hoogte van het touw zit) dan weer zwaaien naar het volgende touwtje en dan zwaai je zo naar de zandwolk!
Verwijderd

Ik geraak wel naast dat hoofd daar aan de linkerkant, maar dan moet je van muur tot muur springen ofzo
En dat lukt me dus niet
Edit :
Aha, gelukt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 13:35 ]
ook jammer dat ze hem vergeet
[ Voor 101% gewijzigd door Valkyre op 14-12-2003 14:01 ]
Ik ben niet zo'n gamer en moet het nog even doen met een GF2 kaart. Bij de eisen staat minimaal GF3, en geen GF4MX (die eigenlijk een opgepompte GF2 is), dus ik vrees dat ik het spel echt niet zal kunnen spelen zonder upgrade?
Ik overwoog 'm gisteren te kopen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[ Voor 7% gewijzigd door Sneak[3G] op 14-12-2003 16:05 ]
PoP 3D is gewoon klote en zou ik ook niet spelen (hoewel, hij ligt voor 4 euro in een budgetbak
via de muur tegen dat hang ding aanspringen zodat de deur vd 'kooi' opengaat . . .
allemaal leuk en aardig, maar als k m via 'c' laat vallen op de grond ga ik dood !
Heb nl amper health !
| Hardcore - Terror |
Zwak van de kamer met 7 deuren ben ik maar 10 mee bezig geweest!!!Gohan-san schreef op 14 december 2003 @ 06:28:
damn heb net een paar uur gespeeld van 44% naar 87% ofzo, maar dan ben ik bij de hourglass dan waai je weg zegmaar en dan kom je in een kamer waar 7 deuren zijn maar telkens om kom je weer in de begin deur uit?
wtf moet ik hier doen?
je hoort farara wel telkens zeggen van ik ben hier. zie haar ook nergens.
oops heb hem al gehaald maar die zou ik niet zonder walktrhought hebben gehaald denk ik, alle puzzels vond ik nog wel te doen maar die met die deuren zijn toch wel supe irritant, ben nu @90% met een nieuwe zwaardje, ik denk trouwens dat fara op het einde door gaat of iets dergelijks.
wel een super spel trouwens, die graphics zijn echt.
en die vecht scenes zijn ook super.
nog ff een tipje: meestal als er grote gevechten zijn is er altijd wel ergens een fonteintje, als je rechtermuisknop ingedrukt houdt dan blijf je jezelf voltanken
Kan iemand mij helpen met die spiegels??
Mijn zwaart is net afgepakt en nu moet je met die spiegels gaan schruiven, ik kom daar niet uit.
Ik ben er uit gelukt hehehehehe
[ Voor 11% gewijzigd door Smattie op 14-12-2003 18:49 ]
Je kan het altijd proberen maar ik denk niet dat het lekker loopt!!Exirion schreef op 14 december 2003 @ 15:53:
Het ziet er allemaal meesterlijk mooi gemaakt uit zeg
Ik ben niet zo'n gamer en moet het nog even doen met een GF2 kaart. Bij de eisen staat minimaal GF3, en geen GF4MX (die eigenlijk een opgepompte GF2 is), dus ik vrees dat ik het spel echt niet zal kunnen spelen zonder upgrade?![]()
Ik overwoog 'm gisteren te kopen.
De g2 en g4mx zijn dx7 kaarten en dit spel heeft minimaal een dx8 kaart nodig volgens mijSmattie schreef op 14 december 2003 @ 18:44:
[...]
Je kan het altijd proberen maar ik denk niet dat het lekker loopt!!
Exirion, je zou een r9600(pro of xt) kunnen overwegen.. Niet al te duur, wel dx 9, redelijke performance.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Kijk en daarom heb je visioenen!Exe-cuter schreef op 14 december 2003 @ 19:45:
Ja IceStorm , maar ik wist eerst niet dat je ook die lampen "van de 8-hoek" kon gebruiken.
Check dit effe. kwil niet mierenneuken maar je wordt gewoon zwaar genept met de belichting in deze game! Echter mij maakt dat niet veel uit als het er maar vet uit ziet!
Edit :
We proberen het zelfs al veel langer duidelijk te maken zie ik nu
[ Voor 14% gewijzigd door Exe-cuter op 14-12-2003 20:43 ]