Ik heb ook last van haperingen in 1024. Mijn specs P4 2.53, Radeon 9500@9700 ook met catalyst 3.8 en DirectX 9b. Ga nu 3.7 eens proberen. Nooit last gehad met andere games als bijvoorbeeld Max Payne II.Jozzz schreef op 04 december 2003 @ 22:50:
Ik heb een probleempje waar ik naar enig zoeken in de readme en hier op got nog steeds niet uitkom.
De game draait namelijk behoorlijk haperig, en dit is volgens mijn specs (P4, @ 2.6 gig, Radeon 9800pro) toch niet nodig in 1024? Vooral in de filmpjes zitten kleine schokjes. Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen? Met Cod en NFS:U doet ie wel wat ie moet doen
Oja, catalyst versie 3.8 en DirectX 9b geinstalleerd
Verwijderd
Snap niet wat zo mooi aan deze game is ...... geluid is matig .... gameplay ook veel van hetzelfde....... beetje over-hyped.
offtopic:
het maakt geen flikker uit welk MX kaart je hebt of wel? anders ga ik het ook proberen te installeren op die van me broer
het maakt geen flikker uit welk MX kaart je hebt of wel? anders ga ik het ook proberen te installeren op die van me broer
Bij alle Geforce MX kaarten ontbreken dezelfde opties die nodig zijn om het spel te spelen, dus het maakt niet uit of het een Geforce 2 MX of 4 MX isSYQ schreef op 05 december 2003 @ 18:15:
offtopic:
The devil is in the details.
wilde gisteren nog een geforce3 kopen voor de p3-866, maar dat zal ie vast niet trekken
hmm tnx, k weet genoeg
hmm tnx, k weet genoeg
Ik heb hier een P3 866 Mhz met een Radeon 9500 Pro en het werkt vrijwel perfect met alles op High en een resolutie van 1024x768. Een Geforce 3 is een stukje slomer dan mijn R9500 Pro, maar het moet denk ik toch wel te doen zijn hoorSYQ schreef op 05 december 2003 @ 18:19:
wilde gisteren nog een geforce3 kopen voor de p3-866, maar dat zal ie vast niet trekken
hmm tnx, k weet genoeg
The devil is in the details.
hmm, en ik maar altijd denken dat een MX het maximale is voor een p3-866. nogmaals tnx, ff een duikje nemen in de pricewatch
Waarom zitten verdedigen en drinken onder dezelfde knop 
Dit is zeer irri als je in gevecht bent en een slokje wilt nemen
Moet ook nog steeds wennen aan de camera.
Maar verders is Pop: TSoT een superspel...

Moet ook nog steeds wennen aan de camera.
Maar verders is Pop: TSoT een superspel...
Ik zit nu bij dat stuk dat hij tegen zijn vader moet vechten en het spel wordt steeds lomper.
Steeds moet je hetzelfde filmpje bekijken omdat de makers nooit van "ingame filmpjes skippen" hebben gehoord
Leuk en handig gedaan die camera
grote kans dat je naar het verkeerde ventje toespringt. Ik weet niet welke debiel zo'n besturing heeft bedacht maar hij dacht zeker dat PC mensen ook met een xbox controller of whatever in hun handen zitten 
Iig ben ik maar ff gekapt na 80k keer proberen en 80k keer het (lelijke) filmpje kijken
Ik moet toegeven dat het vechten nu moeilijker is, maar ja, je moet het ook doen met brakke controls
P.S dan heb ik het nog eens niet gehad over het saven. Handig dat je maar bij bepaalde punten kan saven (ok dat is nog misschien wel logisch) maar de ingame checkpoints wat voor je onthouden wordt, kunnen niet gesaved worden. Dus eerst een heel level doen, dan vechten tegen die pa, lukt niet, stoppen, weer heel de level doen. yes echt motiverend op het dan te blijven spelen
Steeds moet je hetzelfde filmpje bekijken omdat de makers nooit van "ingame filmpjes skippen" hebben gehoord

Leuk en handig gedaan die camera

Iig ben ik maar ff gekapt na 80k keer proberen en 80k keer het (lelijke) filmpje kijken

Ik moet toegeven dat het vechten nu moeilijker is, maar ja, je moet het ook doen met brakke controls
P.S dan heb ik het nog eens niet gehad over het saven. Handig dat je maar bij bepaalde punten kan saven (ok dat is nog misschien wel logisch) maar de ingame checkpoints wat voor je onthouden wordt, kunnen niet gesaved worden. Dus eerst een heel level doen, dan vechten tegen die pa, lukt niet, stoppen, weer heel de level doen. yes echt motiverend op het dan te blijven spelen
[ Voor 28% gewijzigd door Rody op 05-12-2003 19:43 ]
Doh vandaar kzit de hele tijd op dieknop te rammen maar hij drinkt maar niet!martijn007 schreef op 05 december 2003 @ 19:22:
Waarom zitten verdedigen en drinken onder dezelfde knop
...

Heb net de eerste puzzel opgelost! Heu, deed er wel 20 min over (incl. aan dat ding trekken om die brug uit te laten rollen en snel erover heen te lopen) en die vent maar schreeuwen "No!! your doing it all wrong, think ahead, u moron"
Dit gebeurt er als je verkeerd springt, enige wat ik kon doen is me laten vallen je kon namelijk niet over de ballustrade klimmen.
By the way op zo'n gamepad kan je geen knop mappen aan de shift key om langzaam te lopen om te verkomen dat je gespiked wordt. Om langzaam te lopen moet je de directional indicator al naar gelang hard of zacht indrukken!
[ Voor 23% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 05-12-2003 22:50 ]
ik merk dat heel veel mensen problemen hebben met het vechten tegen vaders?
Ik had em (eerlijk waar) zonder 1 keer echt dood te gaan gewoon voorbij gespeeld. Had eigenlijk nergens moeite mee in het spel (jammer dat er dus geen difficulty level aanwezig is..
)
Ik had em (eerlijk waar) zonder 1 keer echt dood te gaan gewoon voorbij gespeeld. Had eigenlijk nergens moeite mee in het spel (jammer dat er dus geen difficulty level aanwezig is..
Verwijderd
radeon 9700 pro hiero... draait als een zonnetjeVerwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:52:
[...]
Radeon
hoor het vaker dat Radeon niet zo lekker werkt met games zoals je ze zelf al opnoemde
ik heb het eerst twee uur geprobeert, en ik kon er écht niet langskomen, ik heb het toen maar ff opgegeven. 'savonds heb ik het nog eens geprobeert, en toen kon ik er zonder enige vorm van moeite langskomenGehaktbal schreef op 06 december 2003 @ 01:12:
ik merk dat heel veel mensen problemen hebben met het vechten tegen vaders?
Ik had em (eerlijk waar) zonder 1 keer echt dood te gaan gewoon voorbij gespeeld. Had eigenlijk nergens moeite mee in het spel (jammer dat er dus geen difficulty level aanwezig is..)
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dat lukt mij dus nietWhiteDog schreef op 04 december 2003 @ 15:06:
[...]
Eerst de rechtermuisknop indrukken en vasthouden, dan op R.

Zit dus nu ook in de ronddraaiende kamer en ik red et wel maar dat domme wicht red et elke keer niet, ze hadden haar daar beter weer door een crack heen kunnen laten kruipen want ik word hier helemaal gek van

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Oeh! Lekkere game hoor, en die moves zijn erg vet! 
Speelt super met m'n nieuwe Logitech Dual Action Gamepad, maar helaas herkent hij sommige knoppen niet.
Naja... jammer dan!
Speelt super met m'n nieuwe Logitech Dual Action Gamepad, maar helaas herkent hij sommige knoppen niet.
Naja... jammer dan!
Verwijderd
Draai het spel perfect met mijn Radeon 9800Pro, op 1600*1200 dus qua performace zit het wel goed met mijn Ati kaartje en de 3.9 drivers, kom alleen niet verder
Ik zit vast op ongev. 33%
Ik zit samen met mijn partner in de Soldiers Messhall.

Nu heb ik geprobeert snel naar boven te klimmen om te zorgen dat de monster niet meer respawnen. Alleen als dat gelukt is kom ik niet meer naar beneden. En dan gaat het meiske meestal dood.
Iemand een tip?
Ik zit samen met mijn partner in de Soldiers Messhall.
Nu heb ik geprobeert snel naar boven te klimmen om te zorgen dat de monster niet meer respawnen. Alleen als dat gelukt is kom ik niet meer naar beneden. En dan gaat het meiske meestal dood.
Iemand een tip?
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Ja eerst zorgen dat je iedereen dood hebt voordat je naar boven gaat want je komt niet meer naar beneden
Ben er net voorbij en zit nu op de brug te meppen.
There is no art to find the minds construction in the face
Ah ik was in de veronderstelling dat ze bleven respawnen behalve als je met je dagger de zandloper vuld 
My mistake....het is gelukt. Ben nu op de brug.
My mistake....het is gelukt. Ben nu op de brug.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Leuk spel maar betwijfel of ik hem uit ga spelen, ik zit nu tussen de 90 en 95% maar dankzij de vage besturing, vreemde cameraposities en het ontbreken van de mogeljikheid om de tijd iets terug te draaien, is het laatste stuk mij te irritant.
Ik ben die toren aan het beklimmen en ik donder iets te vaak ergens vanaf (of spring net mis oid) zodat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen, geen zin aan, en ik heb doe moves nu wel gezien, ik heb ze het hele spel door al gedaan, begint nu te vervelen.
Jammer was wel een leuk spel eigenlijk.
Ik ben die toren aan het beklimmen en ik donder iets te vaak ergens vanaf (of spring net mis oid) zodat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen, geen zin aan, en ik heb doe moves nu wel gezien, ik heb ze het hele spel door al gedaan, begint nu te vervelen.
Jammer was wel een leuk spel eigenlijk.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Heb ik ook, niet alle knoppen worden herkend: 9 ,10 en de D-pad kan je niet programmeren maar die heb je ook niet nodig hoor, ikzelf gebruik gewoon de linkerjoystick om te lopen, het is even wennen maar het speelt zoveel beter met z'n pad. Vergeet vooral niet om de Q en F te programmeren want dan heb je de beste controle over het cameragedoe met je gamepad.M@NIC schreef op 06 december 2003 @ 17:41:
Oeh! Lekkere game hoor, en die moves zijn erg vet!
Naja... jammer dan!
Ik zit trouwens vat op 33% net zoals die gast hierboven, iemand any bright ideas hoe je in leven blijft. Je kan trouwens niet over deze gasten jumpen zodat je ze in de rug kan steken vond ik namelijk supermanier om je vijanden te verslaan.
Klinkt allemaal weer zeer goed.
Kheb alle PoP's van voor tot achter en terug gespeeld, machtig mooi.
Prince of Persia 1 was zeer verslavend en zeer spannend, maar Prince of Persia 2 vonnik nog 10 keer beter, deels dankzij de zeer geweldige muziek, bezorgde me echt de rillingen. Geweldige scene's verhaal, etc.
Was ook nog een of andere onofficiele Prince of Persia 4D, PoP1 met nieuwe levels, grappige toevoeging aan de collectie.
Bij PoP3D schijn ik een van de weinige te zijn die 'm lang zo slecht nog niet vind. Ok, besturing is was kl*te maar de sfeer is 100% goed en de storyline zat ook goed in elkaar. Helaas krijg ik 't met geen mogelijkheid aan de gang onder Windows 2000
En deze klinkt weer als een echt toppertje, ga'k zeker binnenkort eens halen
Dankzij dit topic ben ik wel overtuigd
Kheb alle PoP's van voor tot achter en terug gespeeld, machtig mooi.
Prince of Persia 1 was zeer verslavend en zeer spannend, maar Prince of Persia 2 vonnik nog 10 keer beter, deels dankzij de zeer geweldige muziek, bezorgde me echt de rillingen. Geweldige scene's verhaal, etc.
Was ook nog een of andere onofficiele Prince of Persia 4D, PoP1 met nieuwe levels, grappige toevoeging aan de collectie.
Bij PoP3D schijn ik een van de weinige te zijn die 'm lang zo slecht nog niet vind. Ok, besturing is was kl*te maar de sfeer is 100% goed en de storyline zat ook goed in elkaar. Helaas krijg ik 't met geen mogelijkheid aan de gang onder Windows 2000
En deze klinkt weer als een echt toppertje, ga'k zeker binnenkort eens halen
Tja
Ik heb nu al wel 50x geprobeerd pa te verslaan, maar mooi niet dus... 
Nog irritanter is dat de checkpoints niet gesaved worden, waardoor ik dus elke keer weer helemaal vanaf het begin van de savegame op weg moet om bij dat gevecht met m'n pa aan te komen... bloedirritant...
Echt niemand een savegame voor me zodat ik _uiteindelijk_ verder kan in het spel?
Nog irritanter is dat de checkpoints niet gesaved worden, waardoor ik dus elke keer weer helemaal vanaf het begin van de savegame op weg moet om bij dat gevecht met m'n pa aan te komen... bloedirritant...
Echt niemand een savegame voor me zodat ik _uiteindelijk_ verder kan in het spel?
leuk, zit nu op een stuk in de zoo waar ik weinig leven heb..
word dus om de haverklap door die muts neegeschoten

Maar verder erg cool spel, vette moves, coole effects
Ownage game 
Ik wou dat er een soort combat mode in zit als game type
gewoon om alleen maar te vechten, dat ownt namelijk
word dus om de haverklap door die muts neegeschoten

Maar verder erg cool spel, vette moves, coole effects
Ik wou dat er een soort combat mode in zit als game type
Bier, Whiskey en Metal!!
idd overheen springen wil neit bij die blauwe jokers. Wat wel effectief is om bij een muur te staan en dan richting de muur te springen, dan vlieg je of recht op hem af en dan ligt ie, daarna direct et dolk afmaken, of je vliegt over hem heen en je kan hem backstabben om daarna wederom met de dolk af te maken uiteraard. Takes some getting used to, maar je zal het nog nodig hebben verderop in het spel.Calvin&Hobbes schreef op 06 december 2003 @ 23:38:
[...]
Heb ik ook, niet alle knoppen worden herkend: 9 ,10 en de D-pad kan je niet programmeren maar die heb je ook niet nodig hoor, ikzelf gebruik gewoon de linkerjoystick om te lopen, het is even wennen maar het speelt zoveel beter met z'n pad. Vergeet vooral niet om de Q en F te programmeren want dan heb je de beste controle over het cameragedoe met je gamepad.
Ik zit trouwens vat op 33% net zoals die gast hierboven, iemand any bright ideas hoe je in leven blijft. Je kan trouwens niet over deze gasten jumpen zodat je ze in de rug kan steken vond ik namelijk supermanier om je vijanden te verslaan.
[afbeelding]
[edit] ps spel is toch veslavender dan ik dacht heb het zojuist uitgespeeld
[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 07-12-2003 00:34 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Kep weer eens een vreemd probleem.
De gesprekken letterlijk ingame (dingen als "oops sorry" als ze je raakt) hoor ik wel maar het vertellen, en de gesprekken in de ingame movies hoor ik niet
Jah, heel even in het begin maar daarna niet meer..
baal ik best wel aangezien ik wel t verhaal wil horen 
Specs
Sound is onboard, Nforce 2 soundstorm..
Meer mensen hier last van ?
De gesprekken letterlijk ingame (dingen als "oops sorry" als ze je raakt) hoor ik wel maar het vertellen, en de gesprekken in de ingame movies hoor ik niet
Jah, heel even in het begin maar daarna niet meer..

Specs
Sound is onboard, Nforce 2 soundstorm..
Meer mensen hier last van ?
[ Voor 28% gewijzigd door LordMithril op 07-12-2003 01:19 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Bah, ik ben nu voor het eerst op een echt moelijk stuk.
Je vader samen met een paar van die blauwe kerels... aargh... ik krijg ze maar niet dood.
Je vader samen met een paar van die blauwe kerels... aargh... ik krijg ze maar niet dood.

Gefeliciteerd. Je bent nu bij het stuk aangekomen waar veel mensen zich op stuk bijten... inclusief ondergetekende...M@NIC schreef op 07 december 2003 @ 03:00:
Bah, ik ben nu voor het eerst op een echt moelijk stuk.
Het lullige is dus als je het spel afsluit onder het mom van dat je het later nog eens probeert, dat je weer helemaal bij het begin vanaf je savegame moet beginnen... en da's dus ontzettend k*t!
heeft er iemand toevallig een save game ofzo van dat stuk dat je in z;n soort lift zit... en dan zegt dat vrouwtje "NOT everything is an trap you know" en dan blijkt het dus wel een val te zijn want er komen allemaal van die wezens.... (op ongeveer 80%) want daar kom ik dus echt niet voor bij
Als dit spel gewoon de controls en camera van een Max payne 2 of Splinter Cell had, was het geniaal. Nu irriteer ik me vooral, dus laat dan maar mooi zitten.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Heb ik bijna die Vader en die blauwe minkukels verslagen, steken en slaan ze even snel die vrouw dood, jippie jee hoor!!
dit is inderdaad veruit het rottigste gevecht. Goeie tip is om in ieder geval zo ver mogelijk bij het vrouwtje vandaan te staan. Zij gaat erg snel dood.dark4ever schreef op 07 december 2003 @ 11:29:
heeft er iemand toevallig een save game ofzo van dat stuk dat je in z;n soort lift zit... en dan zegt dat vrouwtje "NOT everything is an trap you know" en dan blijkt het dus wel een val te zijn want er komen allemaal van die wezens.... (op ongeveer 80%) want daar kom ik dus echt niet voor bij
De eerste mannetjes kun je makkelijk aan met de jump-over (oid). Zorg hierbij dat je al je zanddingetjes en maantjes vol krijgt.
Zo gauw je omringt wordt door alleen maar blauwtjes gebruik je haste (r + rechtermuisknop). Nu kun je zo'n 10 seconden lang alle blauwtjes weg krijgen. Als de haste is afgelopen moet je nog een paar mannetjes doodmaken...
Maargoed, zo heb ik 'em gehaald iig...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Hey thnx het is me gelukt! Ik heb wel eerst alle tafels/stoelen stukgeslagen zodat ik wat ruimte had, ze zetten je namelijk wel heel snel klem met z'n 3'en en achter je een tafel zodat je geen kant op kan (je kan niet over ze heen)Flagg schreef op 07 december 2003 @ 00:33:
[...]
idd overheen springen wil neit bij die blauwe jokers. Wat wel effectief is om bij een muur te staan en dan richting de muur te springen, dan vlieg je of recht op hem af en dan ligt ie, daarna direct et dolk afmaken, of je vliegt over hem heen en je kan hem backstabben om daarna wederom met de dolk af te maken uiteraard. Takes some getting used to, maar je zal het nog nodig hebben verderop in het spel.
[edit] ps spel is toch veslavender dan ik dacht heb het zojuist uitgespeeld
Wel vet gebruik gemaakt van de muur en de ballustrade om achter ze langs te komen! En freeze is echt een uitkomst!
ATTENTIE!
Ik heb maar gelijk alle savegames gedaan!
2%
5%
7%
10%
12%
14%(1)
14%(2)
14%(3)
17%
19%
21%
24%(1)
24%(2)
24%(3)
28%(1)
28%(2)
33%(1)
33%(2)
33%(3)
33%(4)
43%(1)
43%(2)
46%(1)
46%(2)
46%(3)
50%
52%
55%
57%
60%(1)
60%(2)
62%(1)
62%(2)
65%(1)
65%(2)
65%(3)
69%(1)
69%(2)
69%(3)
71%
75%
79%
81%(1)
81%(2)
83%
90%
93%
95%(1)
95%(2)
98%
Let erop, dit zijn MIJN savegames, ik garrandeer je dus ook niet dat ik evenveel levens heb als jij of evenlange levensbalk heb als jij. Ik ben vast een paar levensfontijnen misgelopen.
De (1) (2) 3, etc. staan voor verschillende savegames op hetzelfde percentage, waarb hij kan dat je net een stukje verder bent gesaved dan de andere. Maar het kan ook dat het gewoon exact etzelfde savepunt is maar dan met meer levens
Ik heb maar gelijk alle savegames gedaan!
2%
5%
7%
10%
12%
14%(1)
14%(2)
14%(3)
17%
19%
21%
24%(1)
24%(2)
24%(3)
28%(1)
28%(2)
33%(1)
33%(2)
33%(3)
33%(4)
43%(1)
43%(2)
46%(1)
46%(2)
46%(3)
50%
52%
55%
57%
60%(1)
60%(2)
62%(1)
62%(2)
65%(1)
65%(2)
65%(3)
69%(1)
69%(2)
69%(3)
71%
75%
79%
81%(1)
81%(2)
83%
90%
93%
95%(1)
95%(2)
98%
Let erop, dit zijn MIJN savegames, ik garrandeer je dus ook niet dat ik evenveel levens heb als jij of evenlange levensbalk heb als jij. Ik ben vast een paar levensfontijnen misgelopen.
De (1) (2) 3, etc. staan voor verschillende savegames op hetzelfde percentage, waarb hij kan dat je net een stukje verder bent gesaved dan de andere. Maar het kan ook dat het gewoon exact etzelfde savepunt is maar dan met meer levens
[ Voor 100% gewijzigd door Gehaktbal op 07-12-2003 15:05 ]
Ik zit nu hier vast
Ik moet naar beneden via de linker muur, maar het afzetten tegen de muur lukt niet. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet.

Ps. dit is 50%

Ps. dit is 50%
Jeetje, voor zover ik kan zien ziet dit spel er echt supermooi uit. Mooier dan andere games die rond deze tijd uitkomen, of niet?
Verwijderd
Mr. David,
Je moet met je richtingsknoppen van de muur wegdrukken naar de kant waar je naar toe wilt. Doe dit een aantal keer tot dat je op de grond bent.
Loop daarna als een gek naar de linkerkant en wallwalk omhoog tegen het houten gebouw op en spring op het laatste moment van het gebouw af richting de stok.
Je hangt nu veilig aan de stok en je kan rustig verder swingen naar waar je naar toe wilt.
Je moet met je richtingsknoppen van de muur wegdrukken naar de kant waar je naar toe wilt. Doe dit een aantal keer tot dat je op de grond bent.
Loop daarna als een gek naar de linkerkant en wallwalk omhoog tegen het houten gebouw op en spring op het laatste moment van het gebouw af richting de stok.
Je hangt nu veilig aan de stok en je kan rustig verder swingen naar waar je naar toe wilt.
Als je alle halve maantjes vol hebt wat kan je dan xtra, tenminste ik gebruik nu alleen 6 x freeze en natuurlijk rewind maar je zou toch meer krachten krijgen?
[ Voor 16% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 07-12-2003 18:33 ]
Heb hem nu voor de 2de keer uitgespeeld, mijn eerste savegame is gemaakt om 13:05 en mijn laatste om 19:15. 
Binnen 6 uur is dus makkelijk te doen aangezien ik niet zo'n die hard gamer ben.
De enige "kracht" die ik trouwens gebruikt heb is de tijd terugzetten, dat freeze, haste (en meer?) heb ik nooit gebruikt....
Binnen 6 uur is dus makkelijk te doen aangezien ik niet zo'n die hard gamer ben.
De enige "kracht" die ik trouwens gebruikt heb is de tijd terugzetten, dat freeze, haste (en meer?) heb ik nooit gebruikt....
[ Voor 30% gewijzigd door Flagg op 07-12-2003 19:28 ]
Verwijderd
Kvind ut een zware kutgame.
Controls zijn goed, behalve dan dat je camera het soms opeens nodig vind te draaien, de camera is ongeveer je grootste tegenstander. Dat wijf is helemaal annoying die schiet mij meer dood dan andere, en ze gaat steeds tussen 4 mannetjes instaan dat ze dood gaat. Het enige dat goed is zijn de moves, en de graphics.. leuk geprobeerd maar voor mij is het ergernis gehalte net iets te hoog..
en ik vergeet bijna het geluid, de stem van dat wijf is veeel te zacht net als van de prince zelf, het verhaal doet ut zo goed als niet(die stem) en soms is het geluid opeen weer keihard
(nforce onboard geluidskaart)
Controls zijn goed, behalve dan dat je camera het soms opeens nodig vind te draaien, de camera is ongeveer je grootste tegenstander. Dat wijf is helemaal annoying die schiet mij meer dood dan andere, en ze gaat steeds tussen 4 mannetjes instaan dat ze dood gaat. Het enige dat goed is zijn de moves, en de graphics.. leuk geprobeerd maar voor mij is het ergernis gehalte net iets te hoog..
en ik vergeet bijna het geluid, de stem van dat wijf is veeel te zacht net als van de prince zelf, het verhaal doet ut zo goed als niet(die stem) en soms is het geluid opeen weer keihard

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 20:04 ]
Ik heb net de ps2 versie uitgespeeld. Absoluut een top game maar met 2 grote zwakheden:
1 - Veel te kort (ik had hem in een paar uur uit)
2 - Veel te makkelijk (de game doorgelopen en maar 2 puzzels overnieuw hoeven te doen).
2 - Veel te makkelijk (de game doorgelopen en maar 2 puzzels overnieuw hoeven te doen).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
1 - Tja, dat hebben meer games tegenwoordig...Bor_de_Wollef schreef op 07 december 2003 @ 20:30:
Ik heb net de ps2 versie uitgespeeld. Absoluut een top game maar met 2 grote zwakheden:
2 - Tja, ik denk dat dat een reactie was op het eerdere geklooi in PoP 3D, waarbij je na 50 keer een level doorlopen nog niet wist wat je moest doen...
Ben nu op 33%, sinds ik die vader heb gehad zijn alle gevechten easy.
Verwijderd
Vraagje, stel je hebt zon stok waar je aan zit te draaien, en er is nergens ene voor je, achter je, of schuin ergens, maar enkel vlak boven je, how the hell raak je daar dan op?
Als ik begrijp wat je bedoelt moet je denk ik tegen een muur springen en er dan weer vandaan springen naar de stok boven jeVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 00:34:
Vraagje, stel je hebt zon stok waar je aan zit te draaien, en er is nergens ene voor je, achter je, of schuin ergens, maar enkel vlak boven je, how the hell raak je daar dan op?
Jep als jij degene voor je kan pakken zal je waarschijnlijk tegen die muur moeten springen en dan weer van de muur af springen om die hogere balk te pakken (denk ik, ben er volgens mij nog niet geweest namelijk)Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 00:45:
Ik zit dus hier he:
[afbeelding]
En ik vraag me dus af hoe ik op die tweede (of derde) kom:
[afbeelding]
Bedoel jij het zo?
[afbeelding]
Ik val namelijk telkens naar beneden
Verwijderd
Kun je niet via het hout langs de muur daar naartoe lopen of hangend daar naartoe gaan?Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 00:49:
Ik kan me echt niet afduwen, val dan te pletter en mag die scene opnieuw doen
Verwijderd
Daarvoor is het boordje niet breed genoeg, zelf niet om aan te hangen, denk ik. Het lukt in elk geval niet 
Ook wel dom dat je dan je dagger verliest, kun je niet meer terug in tijd
Ook wel dom dat je dan je dagger verliest, kun je niet meer terug in tijd
jump naar de ander, kant, weer jump, weer jump, etc totdat je op de grond komt. Deze zakt dan weg en moet je als een idioot naar links rennen, vervolgens moet je met de special action tegen een muurtje oplopen en daarop klimmen. Met die grond ging bij mij in 1 keer goed maar dat was meer geluk, je kan altijd nog rewind doen.Mr.David schreef op 07 december 2003 @ 17:57:
Ik zit nu hier vastIk moet naar beneden via de linker muur, maar het afzetten tegen de muur lukt niet. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet.
[afbeelding]
Ps. dit is 50%
Ik zit nu op 52% en gaat wel aardig
Die pa was moeilijk maar niet zo moeilijke als het gevecht bij/op de brug. De pa is wel irritanter omdat je constant dat geile ingame filmpje krijg te zien.
Die lange gasten of die iets dikkere ventjes met die grote zwaarden moet je zeker niet aanvallen door over hen heen te springen. Het beste is tegen de muur op te springen en dan een turbo attack te doen. Ventje ligt knock out en ff opzuigen met je dagger
Ook een tip is veel je dagger te gebruiken zodat ze in steen veranderen.
niet een kwestie van juiste timing om weer terug te springen?Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 00:49:
Ik kan me echt niet afduwen, val dan te pletter en mag die scene opnieuw doen
[ Voor 16% gewijzigd door Rody op 08-12-2003 11:55 ]
ik ben daar inderdaad al geweest.. spring gewoon tegen de muur en dan weer afzetten.. kwestie van timing.. ga niet als een bezetene op die springtoets rammen:)Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 00:45:
Ik zit dus hier he:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedoel jij het zo?
[afbeelding]
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Die chick roept mij, maar ik weet niet hoe ik beneden kom.

Ik ben vandaag met het spel begonnen en ik was over de graphics erg verrast ondanks dat
het erg goed uitziet draait het ook nog eens erg goed. ik draai em hier op een gf3ti500 en het draaid perfect.
het erg goed uitziet draait het ook nog eens erg goed. ik draai em hier op een gf3ti500 en het draaid perfect.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
beste mensen ik lees dat iedereen het allemaal makkelijk vind enzo
maare ik kom dus echt niet voorbij die PA (op 14 % ofzo), ikke maar rammen op die vent. En steeds blokt hij het. Ik probeer die ventjes rond om hem te killen maar die blijven ook steeds bij komen.
Hoe hebben jullie dat voor mekaar gekregen? Ik kan die vent ook niet 'freezen' omdat ik hem niet kan raken.
Heb al naar guids zitten zoeken maar staat ook alleen maar bullshit in, schiet ik ook niets mee op.
Help mij
Hoe hebben jullie dat voor mekaar gekregen? Ik kan die vent ook niet 'freezen' omdat ik hem niet kan raken.
Heb al naar guids zitten zoeken maar staat ook alleen maar bullshit in, schiet ik ook niets mee op.
Help mij
Rollen over de grond om hem heen zodat je hem van achter kan raken. Over de andere mannetjes heen.Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 15:25:
beste mensen ik lees dat iedereen het allemaal makkelijk vind enzomaare ik kom dus echt niet voorbij die PA (op 14 % ofzo), ikke maar rammen op die vent. En steeds blokt hij het. Ik probeer die ventjes rond om hem te killen maar die blijven ook steeds bij komen.
Help mij
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De pa kun je pas raken als alle andere mannetjes dood zijn, dus eerst daar op focussen
.
Heb net dat stukkie gehaald en je moet gewoon vanaf de 1ste naar de 2de balk springen, daar tegen de muur op springen en dan weer van de muur af naar de 3de balk toe en dan omdraaien en naar de 4de balk toe, weer omdraaien en naar de 5de balk toe en dan gewoon naar het platform springen. Let wel op dat bovenaan nmy's staan en zodra je daar dood gaat moet je die speigel puzzel en dat leuke stukkje weer opnieuw doenVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 00:45:
Ik zit dus hier he:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedoel jij het zo?
[afbeelding]

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 08-12-2003 15:43 ]
Verwijderd
Maare die ventjes BLIJVEN komen...?IceStorm schreef op 08 december 2003 @ 15:41:
De pa kun je pas raken als alle andere mannetjes dood zijn, dus eerst daar op focussen.
Valt wel mee, dit is nog niks vergeleken met sommige battle's straks, ze stoppen vanzelf met komen. Gewoon veel blokken en probeer zoveel mogelijk water te drinken
Verwijderd
Waar haal jij water vandaan in die zaal daaro?bAdmuTs schreef op 08 december 2003 @ 15:44:
[...]
Valt wel mee, dit is nog niks vergeleken met sommige battle's straks, ze stoppen vanzelf met komen. Gewoon veel blokken en probeer zoveel mogelijk water te drinken
Aan de ene kant is een soort van plasje/watertje met een platformpje/eilandje (ofzoiets) in het midden. Andere kant als het goed is alleen muur.Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 15:45:
[...]
Waar haal jij water vandaan in die zaal daaro?
edit: je kan in principe alles wat vloeibaar/water is drinken in pop
edit2: wel eerst met c je wapen wegstoppen anders drinkt ie niet
[ Voor 27% gewijzigd door bAdmuTs op 08-12-2003 15:48 ]
Tip voor iedereen die vast zit bij de knokpartij op de brug:
REN VOOR JE LEVEN, niet blijven wachten en knokken, maar gewoon doorlopen naar de kamer, links, waar zo'n draaiding zit. Je vriendin wordt er dan heen geteleporteerd (zo zag het er in elk geval uit) en de monsters komen de kamer niet in
REN VOOR JE LEVEN, niet blijven wachten en knokken, maar gewoon doorlopen naar de kamer, links, waar zo'n draaiding zit. Je vriendin wordt er dan heen geteleporteerd (zo zag het er in elk geval uit) en de monsters komen de kamer niet in
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Ik hakte ze gewoon allemaal in elkaar.Righteye schreef op 08 december 2003 @ 15:54:
Tip voor iedereen die vast zit bij de knokpartij op de brug:
Verwijderd
Misschien stomme vraag, maar kun je me misschien helpen met hoe je in godsnaam je van die muur kan afstotenbAdmuTs schreef op 08 december 2003 @ 15:42:
[...]
Heb net dat stukkie gehaald en je moet gewoon vanaf de 1ste naar de 2de balk springen, daar tegen de muur op springen en dan weer van de muur af naar de 3de balk toe en dan omdraaien en naar de 4de balk toe, weer omdraaien en naar de 5de balk toe en dan gewoon naar het platform springen. Let wel op dat bovenaan nmy's staan en zodra je daar dood gaat moet je die speigel puzzel en dat leuke stukkje weer opnieuw doen

Als ik spring naar die muur, en gelijk welke knoppen ik duw (heb het al 'tig keer geprobeerd) dan slier ik van die muur af
Verwijderd
Naar de overkant springen, en dan naar rechts, je hebt daar n ladder, via die ladder naar beneden, en je kunt je dan afduwen en zo naar beneden raken.Mr.David schreef op 08 december 2003 @ 14:25:
Die chick roept mij, maar ik weet niet hoe ik beneden kom.![]()
[afbeelding]
Het is "gewoon" een kwestie van timen, je moet zodra je de muur raakt op de spring knop drukken, 1x is genoeg. Het is hetzelfde als walljumping (je hebt dit al aardig wat keren moeten doen anders was je nu niet zoverVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:09:
[...]
Misschien stomme vraag, maar kun je me misschien helpen met hoe je in godsnaam je van die muur kan afstoten
Als ik spring naar die muur, en gelijk welke knoppen ik duw (heb het al 'tig keer geprobeerd) dan slier ik van die muur af
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 08-12-2003 16:14 ]
Verwijderd
Ja, maar bij walljumping hang je voorheen niet aan n stok 
Moet ik ook me rechtermuis blijven inhouden?
Dus, spatie zodat ik van die balk spring en dan? ^^
Echt gek dat deze dus totaal niet lukt
Wow, nevermind, nu ik er op lette, zo echt van maar eenmaal op die jump te duwen, lukt het me gewoon
Best easy achteraf bekeken
Even verder uitspelen nu
Wow, nevermind, nu ik er op lette, zo echt van maar eenmaal op die jump te duwen, lukt het me gewoon

Best easy achteraf bekeken

Even verder uitspelen nu
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 16:30 ]
Zwaaien en dan spatie (spring je dus van de balk af) en dan zodra je de muur raakt weer spatie (spring je weer van de muur af), voor de rest hebbie geen knoppen nodig.Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:17:
Ja, maar bij walljumping hang je voorheen niet aan n stok
Je zal et straks nog moeilijk gaan krijgen want dit is nog easy vergeleken met de jumps en shit die straks nog komen
dagger |
[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 08-12-2003 16:31 ]
Ik ben er al voorbij, maar wat jij zegt klopt niet. tenminste ik heb 't anders gedaan.Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 16:12:
[...]
Naar de overkant springen, en dan naar rechts, je hebt daar n ladder, via die ladder naar beneden, en je kunt je dan afduwen en zo naar beneden raken.
in iedergeval bedankt.
Ik zit nu in grote ruimte met water en touwen met wateremmertjes.
nog al kut daarzo omdat ik na die hakmolen niet weet waar ik heen moet. ik duw dat blok weg, dood de bats en ben aan het slingeren met de touw
nog al kut daarzo omdat ik na die hakmolen niet weet waar ik heen moet. ik duw dat blok weg, dood de bats en ben aan het slingeren met de touw
Zo uitgespeeld, echt een meesterlijk spel. Alleen jmmr dat de eind battle in tegenstelling tot de rest veels te makkelijk is
Verwijderd
Ja, ook uitgespeeld, wa gesukkeld bij enkele moves maja, goed dat je niet alles overnieuw moest doen 
Dat laatste gevecht vond ik ook niet bijzonder moeilijk
Naja, great game, echt waar, zeker de moeite.
Soms is die camera wat minder aangenaam, en het valt redelijk 'vlug' uit te spelen, maar toppie spel
Dat laatste gevecht vond ik ook niet bijzonder moeilijk

Naja, great game, echt waar, zeker de moeite.
Soms is die camera wat minder aangenaam, en het valt redelijk 'vlug' uit te spelen, maar toppie spel
PA is hel makkeljik (als je het weetVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 15:25:
beste mensen ik lees dat iedereen het allemaal makkelijk vind enzomaare ik kom dus echt niet voorbij die PA (op 14 % ofzo), ikke maar rammen op die vent. En steeds blokt hij het. Ik probeer die ventjes rond om hem te killen maar die blijven ook steeds bij komen.
Help mij
het gaat aardig langzaam, zit pas 65%. Best leuk spel maar als je eenmaal de kneepjes weet dan loop je er aardig door heen
Hmmz zit nu op ongeveer 58%. Zit nu in een soort badhuis ( net na die watervallen en vallende houten planken ) maar snap totaal niet wat ik hier moet doen .. ben al zover dat ik aan het touw precies in het midden van de ''kamer'' hang maar dan
Snap niet wat ik moet doen en waar ik heen moet ... kan iemand mij dit uitleggen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dat badhuis vond ik ook klote, ik kwam vast te zitten omdat ik niet doorhad dat het touw waar ik aan hing uit een gat hing, oftewel, ik moest gewoon omhoog klimmen
.
Aardig spel, maar hij gaat er nu na 14% echt vanaf. Omdat je niet tussentijds kunt saven moet ik nu weer al die stomme velden doorlopen, ook de besturing is echt enorm bagger. Jammer had graag verder gespeeld, maar ik wil gewoon zo nu en dan ff een half uurtje spelen en dan hall je dus het eind van 1 story niet
En ik snap juist totaal niet hoe ik bij dat touw komIceStorm schreef op 08 december 2003 @ 19:04:
Dat badhuis vond ik ook klote, ik kwam vast te zitten omdat ik niet doorhad dat het touw waar ik aan hing uit een gat hing, oftewel, ik moest gewoon omhoog klimmen.
Niet doen, dat is echt zondeWaslijn schreef op 08 december 2003 @ 19:06:
Aardig spel, maar hij gaat er nu na 14% echt vanaf. Omdat je niet tussentijds kunt saven moet ik nu weer al die stomme velden doorlopen, ook de besturing is echt enorm bagger. Jammer had graag verder gespeeld, maar ik wil gewoon zo nu en dan ff een half uurtje spelen en dan hall je dus het eind van 1 story niet
Neem dan even een trainer voor dat ene stukje
Vraagje, ik kan m'n resolutie nie hoger zetten dan 1024*768
hebben meer mensen last van dit probleem?
kep net nieuwe monitor, iiyama vision master 1403 dus die moet dat met gemak trekken (trek nfs:u @ 1280*960 @ full details), oplossingen hiervoor??
spel is wel gaaaaaaaaaf enzo ;D
hebben meer mensen last van dit probleem?
kep net nieuwe monitor, iiyama vision master 1403 dus die moet dat met gemak trekken (trek nfs:u @ 1280*960 @ full details), oplossingen hiervoor??
spel is wel gaaaaaaaaaf enzo ;D
Ik krijg m'n toetsen niet ingesteld. Als ik op een van de toetsen dubbelklik vult ie daar 'Slider(+)' in. Zo ook als ik op 'enter' druk.
Hoe kan ik m'n toetsen fatsoenlijk instellen?
niet dubbel klikkenmaikel schreef op 08 december 2003 @ 20:02:
Ik krijg m'n toetsen niet ingesteld. Als ik op een van de toetsen dubbelklik vult ie daar 'Slider(+)' in. Zo ook als ik op 'enter' druk.
k las niet goed

wel ownage spel btw.. vechten gaat echt heerlijk
[ Voor 18% gewijzigd door LordMithril op 08-12-2003 20:12 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
yeah ik zit op 55% bij de watervallen, moet alleen stoppen met het maken van screenies want m'n schijf raakt zo vol!
"Oh u have been waiting here, I thought u were talking about that other bath!"
"Stop talking to urself"
"Oh u have been waiting here, I thought u were talking about that other bath!"
"Stop talking to urself"
[ Voor 23% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 08-12-2003 23:21 ]
leuk stuk datCalvin&Hobbes schreef op 08 december 2003 @ 20:42:
yeah ik zit op 55% bij de watervallen, moet alleen stoppen met het maken van screenies want m'n schijf raakt zo vol!![]()
[afbeelding]
zeker als ie in zichzelf gaat praten
Bier, Whiskey en Metal!!
Whehehe dat was melig .. daarvoor ook al ... dat van seeing you by the bathsLord_Mithril schreef op 08 december 2003 @ 20:47:
[...]
leuk stuk dat
zeker als ie in zichzelf gaat praten
Gruwelijk, dat gevecht in die lift ging me wel redelijk af maar die 'puzzel' daarna snap ik voor geen meter
. Misschien dat ik iets over het hoofd zie maar de logica ontgaat me totaal.
Zit ook geen logica in volgens mij, je moet gewoon de volgorde onthoudenIceStorm schreef op 08 december 2003 @ 22:40:
Gruwelijk, dat gevecht in die lift ging me wel redelijk af maar die 'puzzel' daarna snap ik voor geen meter. Misschien dat ik iets over het hoofd zie maar de logica ontgaat me totaal.
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 08-12-2003 22:44 ]
Was dat nou voor crapbAdmuTs schreef op 08 december 2003 @ 22:44:
Zit ook geen logica in volgens mij, je moet gewoon de volgorde onthouden
Verwijderd
Weet iemand waar ik de patch om hem op een GF4 MX te kunnen spelen kan downloaden? Ik heb namelijk gelezen op Duitse forums dat er die zou zijn/komen...Maar kom daar niet verder.
Galspuimode /on
Dit is namelijk zo'n kutstreek van Nvidia. Beetje zorgen dat wij geen spellen kunnen spelen zodat we een nieuwe kaart moeten kopen
.....en dan komen met een of ander vaag "je kaart moet vertex shaders bla bla bla" smoesje. Ben hier best pissed over. GF4 MX is nog snel zat voor mij! Maarja.....die ontwikkelaars zullen wel flink gespekt zijn door Nvidia om de GF4 MX buiten te sluiten.
Galspuimode /off
Any info or help would be greatly appreciated
.
Galspuimode /on
Dit is namelijk zo'n kutstreek van Nvidia. Beetje zorgen dat wij geen spellen kunnen spelen zodat we een nieuwe kaart moeten kopen
Galspuimode /off
Any info or help would be greatly appreciated
"Not everything is a trap you know"
WURG!
Ik heb dat stuk inmiddels 10 keer geprobeert maar elkekeer gaat die muts weer dood..
Moet wel zeggen, het vechten gaat me steed beter af
krijg al hele leuke combo's voor elkaar
WURG!
Ik heb dat stuk inmiddels 10 keer geprobeert maar elkekeer gaat die muts weer dood..
Moet wel zeggen, het vechten gaat me steed beter af
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik zit nu ook bij dat stuk, en de neiging om te uninstallen begint erg aanwezig te zijn.Lord_Mithril schreef op 08 december 2003 @ 23:22:
"Not everything is a trap you know"
WURG!
Moet wel zeggen, het vechten gaat me steed beter afkrijg al hele leuke combo's voor elkaar
Tot zo ver is het echt een mooi spel. Goede sfeer, mooie graphics en de stunts van de prince zijn echt leuk gedaan. Alleen wanneer leren developers nou dat je alleen een "sidekick" moet hebben in een spel wanneer de A.I daarvan enigzins wat kan.
Het merendeel van het spel kom ik redelijk soepel doorheen, zo af en toe beetje moeite doen voor de gevechten, maar niets bijzonders. Maar als ik een stuk voor de 1000ste keer opnieuw moet laden (de lift b.v.) omdat die domme doos nieteens wegrent als 3 zombies op haar hoofd te meppen, dan begin ik redelijk op het spel te schelden. Is het nou echt zo moelijk om haar een A.I routine te geven die het principe "wegrennen" omvat?
Ik dacht dat de tijden van "Superfly Johnsen" A.I voorbij waren.

Afgezien van dat stukje frustratie, niets meer dan lof voor dit spel. Een waardige opvolger voor Prince of Persia.
Trouwens wel een beetje jammer dat al de tegenstanders van die zombie's zijn, ik vond de mensen in het eerste level een stuk leuker om tegen te vechten
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 00:59 ]
WOEI ben er voorbij... die puzzel daarna is nog erger 
Maar die is me ook gelukt, beetje logica.. al zit je heel snel van "WTF :?"
En wat een extreem lekker zwaardje krijg je daarna
omfg gevechten gaan ineens 3keer zo snel
Maar die is me ook gelukt, beetje logica.. al zit je heel snel van "WTF :?"
En wat een extreem lekker zwaardje krijg je daarna
Bier, Whiskey en Metal!!
Dat had ik dus ookmaikel schreef op 08 december 2003 @ 20:02:
Verwijderd
Die puzzel met dat licht en die spiegels is best nog makkelijk en ben hem vanbuiten gaan beginnen kennen 
Na het zoveel keer gedaan te hebben
Voor de ingang staat nog een lege spiegel die zo gedraaid staat - / -
Die moet je rechts in de straal zetten zodat het licht op de pilaar aan de overkant van de zaal komt te staan.
Als het licht op die pilaar komt, dan gaat ie dat licht daar sturen naar de andere pilaren, je gaat dan naar de achterzijde van de ruimte en daar moet je die twee spiegels min of meer van plaats verwisselen.
Diegen die dichts bij die pilaar stond moet je voor dat blok met die zon op schuiven, en die ander voor die pilaar zodat ie daar lcht van krijgt en kan doorsturen naar die voor die zon, die vervolgens het licht op die zon laat schijnen. Welke dan opgloeit en daarna is het krachtveld verdwenen

Die moet je rechts in de straal zetten zodat het licht op de pilaar aan de overkant van de zaal komt te staan.
Als het licht op die pilaar komt, dan gaat ie dat licht daar sturen naar de andere pilaren, je gaat dan naar de achterzijde van de ruimte en daar moet je die twee spiegels min of meer van plaats verwisselen.
Diegen die dichts bij die pilaar stond moet je voor dat blok met die zon op schuiven, en die ander voor die pilaar zodat ie daar lcht van krijgt en kan doorsturen naar die voor die zon, die vervolgens het licht op die zon laat schijnen. Welke dan opgloeit en daarna is het krachtveld verdwenen
die bedoelde ik nietVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 07:55:
Die puzzel met dat licht en die spiegels is best nog makkelijk en ben hem vanbuiten gaan beginnen kennen
ik bedoelde die met al die deurtjes die je ervoor hebt
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik had het inmiddels ook al gevonden ja.Animal Mother schreef op 09 december 2003 @ 07:23:
[...]
Dat had ik dus ookVolgens mij komt het door een joystick oid die je nog aangesloten hebt. Toen ik m'n USB joystick eruit haalde kon ik alles gewoon instellen.

Thnx anyway!