Prince of Persia : The Sands of Time

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Rrright, wat rook jij :? ;)

Ik heb een keer een uur tegen die 'normale' gastjes gevochten, maar ze gingen niet dood.
Water drinken is best wel uit den boze, aangezien ze naar me toe transporten als ik er heen ren, als ik dan op 'E' druk dan pakt m'n ventje z'n zwaardje en rent op dichtbijzijndste enemie af :X. Het moet kunnen lijkt me, maar het is zo fucking moeilijk :X.

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 02-12-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 21:44:
Als je bij dat level bent, in het begin dat je eerst van pilaar naar pilaar moet springen, daarna naar beneden moet glijden en van daaruit een soort muur-muur-muur sprong moet maken, dit lukt me niet :S
had ik ook ff moeite mee... ik wilde tevaak op spatie drukken maar je moet gewoon op spatie drukken als je tegen de muur aan bent.. dan is het een eitje..

btw net die vader gekillt in 2 pogingen was wel redelijk moeilijk.
gewoon eerst derest killen en VAAK zuipen :P. veel blocks gebruiken ,vooral bij de daddy, nadat je blockte gelijk over-hem-heen-spring-slag doen en dat aantal keer herhalen.
als ze alle 4 om je heen staan en je lig op de grond ben je ten dode opgeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Switch schreef op 02 december 2003 @ 22:30:
Rrright, wat rook jij :? ;)

Ik heb een keer een uur tegen die 'normale' gastjes gevochten, maar ze gingen niet dood.
Water drinken is best wel uit den boze, aangezien ze naar me toe transporten als ik er heen ren, als ik dan op 'E' druk dan pakt m'n ventje z'n zwaardje en rent op dichtbijzijndste enemie af :X. Het moet kunnen lijkt me, maar het is zo fucking moeilijk :X.
Water drinken doe je dan ook niet met 'E', maar met je rechtermuisknop ;)

Maar je moet het eigenlijk zonder water drinken doen, want de pogingen die ik heb gedaan om water te drinken liepen allemaal bar slecht af. Als je eraan begint moet je dus minimaal de helft van je health over hebben.

Je gaat eerst op de rode ventjes af, daar jump je overheen en hak je neer, vervolgens slurp je ze op met je dolk en druk je opzij en spatie zodat je een ontwijkingsmove doet, want ik heb maar al te vaak gehad dat ik net werd neergeslagen als ik net klaar was met opzuigen.

Daarna dus de blauwe ventjes, je pa moet je zoveel mogelijk proberen ontwijken. Bij deze ventjes werkte het beste om één of twee keer te meppen en om vervolgens even een paar meter weg te rennen, zodat zij mis slaan en jij wat meer vrij baan hebt. Wat je ook kan proberen is om naar een muur te rennen en via zo'n wallbounce (richting muur rennen en als je dan tegen de muur aanloopt via spatie tegen de ventjes aanbeuken) enkele blauwe op de grond te krijgen. Als dat lukt moet je ze zo snel mogelijk absorberen met je dolk, want het is irritant als ze weer herrijzen, want dan kan je opnieuw beginnen.

Na veel ontwijk, geabsorbeerd en gemept te hebben heb je alleen nog je pa over en als je die een beetje goed timed is die niet zo moeilijk. Ik kreeg 'm vrij makkelijk dood door echt continue achter elkaar over hem heen te springen en 'm dus in z'n rug te meppen. Dit kan vrij lang duren, maar je moet gewoon zo lang mogelijk doorgaan.

Hierna wordt het trouwens allemaal een stuk makkelijker, tot 38% (waar ik nu zit) krijg je in iedergeval niet meer dit soort moeilijke gevechten :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 22:36:
[...]

had ik ook ff moeite mee... ik wilde tevaak op spatie drukken maar je moet gewoon op spatie drukken als je tegen de muur aan bent.. dan is het een eitje..
Achjah in 1x goed, hardstikke bedankt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 02 december 2003 @ 21:16:
[...]

Daar heb je dus 3x niets aan, zeker niet als je met weinig health het gevecht begint.

En water drinken heeft ook geen nut, die gasten teleporten naar het water en slachten je meteen af.

K*tspel, dat is wat ik momenteel denk nadat ik wel dertig keer een stuk opnieuw heb geprobeerd. Dat kan nooit de bedoeling zijn...

Ik was dus al blij dat ik die klote boobytraps voorbij was, nou bijt ik me continu stuk op dat gevecht. En na een keer of dertig gaf ik het maar op en stopte ermee. Gevolg: kan ik wéér van vooraf aan beginnen en al die boobytraps ontwijken.

Ja, mooi niet dus...

Heeft iemand een savegame van als 'ie pa net verslagen heeft? Ik heb echt geen zin om nog eens een keer me door al die boobytraps enzo heen te worstelen om dan vervolgens wéér bij dat klote-gevecht uit te komen...
pffff.. heb je mooi niets aan, hoort hem....

ik blijf erbij, water drinken tijdens vechten kan, je moet het alleen goed "plannen/timen" verder op in het spel (zit nu op 52% lukt het idd bijna niet meer)

wall "jump" tijdens gevecht (zodat je met zwaard recht op ze af springt werkt ook, wat ook wil hebben is om ze heen draaien en ze "off guard pakken, wat ook wil helpen is met je rug naar ze toe staan, dan lijkt het of dat ze je niet zien aan komen.

die rooie zijn super simpel, jump over ze heen en sla maar raak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk spel imo
vette moves / gevechten
heb t nu een uur of 2 gespeeld denk ik en zit rond de 30-40%

over die vader en het water drinken
holster eerst eens je wapen (c), ren dan naar dat water zorg ervoor dat je like 2-3 meter van een net-geteleporteerd ventje water drinkt, zodat ie niet naast je teleport
drink water... ventje dichtbij... doe paar stappe verder / ga naar andere kant... zuip maar door :>

kzit nu zelf bij dat je een behoorlijk stuk naar boven moet waar je ook ineens door like 10 vogels aangevallen word (die gerust door de 'muur' vliegen - noclip?), dat booby-trap stukje ervoor kostte me wat rewinds waardoor ik bij een jump-foutje tijdens het naar beneden sliden niet meer kon rewinden...

'no that didnt happen'

die opmerkingen worden wel vrij irritant tbh :P
vooral als je om iets lomps dood gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 00:30:
leuk spel imo
vette moves / gevechten
heb t nu een uur of 2 gespeeld denk ik en zit rond de 30-40%

over die vader en het water drinken
holster eerst eens je wapen (c), ren dan naar dat water zorg ervoor dat je like 2-3 meter van een net-geteleporteerd ventje water drinkt, zodat ie niet naast je teleport
drink water... ventje dichtbij... doe paar stappe verder / ga naar andere kant... zuip maar door :>

kzit nu zelf bij dat je een behoorlijk stuk naar boven moet waar je ook ineens door like 10 vogels aangevallen word (die gerust door de 'muur' vliegen - noclip?), dat booby-trap stukje ervoor kostte me wat rewinds waardoor ik bij een jump-foutje tijdens het naar beneden sliden niet meer kon rewinden...

'no that didnt happen'

die opmerkingen worden wel vrij irritant tbh :P
vooral als je om iets lomps dood gaat :P
straks krijg je ook vleermuizen die door watervallen kunnen enzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik trouwens ook een beetje gaar vond is dat ik een tijd geen rewinds gebruikte in dat soort van pakhuis zeg maar omdat je als je alles vol hebt nieuwe abillity zou krijgen
ik bijna vol, komt er kleine cut-scene... zijn daarna die rechter dingetjes ineens op 1 na weer helemaal leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Zooooo daar ben ik dan na een dag lang in mn holletje gezeten te hebben en PoP4 eens te spelen.... uitgespeeld helaas... :)

Allemachtig dit is toch na Prince of Persia 3D een flinke opknapper! (vind ik :P)
Verhaal: TOP
Gameplay: Heftig 8)
Graphics: W000T!

En ook nog es een leuke dosis humor :D

"Sure, I know where the baths are... I'll just ask one of the Sand Creatures!
"excuse me do you know where the baths are?" "yeah sure" "No thanx, I used to be a bath attendant" ofzo :P weehehe kpleurde bijna ravijn in van het lachen :P

Hou erg van screenshots maken tijdens het gamen,.. dusseeh heb dr een paar :P
KLIKBAAR @ 1600x1200x32

Maar als het vriendinnetje van mn char weg is....... dan gaat ie toch ineens op andere dingen over.... :o

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/paaldanser.JPG

Liev! O+

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/slapen.JPG

Hmm ja gewoon mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/natuur.JPG

FREEEEDOOOOM :D

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/vrijheid.JPG

Niet vallen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/hoog.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Gehaktbal op 03-12-2003 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Is dat niet dat HDR effect waar Half Life 2 het over had? zijn ze toch niet de eerste ;) (dat licht effect bedoel ik)

[ Voor 15% gewijzigd door FoggyFreek op 03-12-2003 01:28 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
FoggyFreek schreef op 03 december 2003 @ 01:28:
Is dat niet dat HDR effect waar Half Life 2 het over had? zijn ze toch niet de eerste ;) (dat licht effect bedoel ik)
Ik heb niet zo veel verstand van de techniek van half-life 2, maar het licht is iig zo statisch als de pest in het spel.. jammer puntje... maar maakt het gemaakte licht er niet minder mooi om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al op ruim 90%, maar ik hoor van een vriend dat in deze game Prince 1, Prince 2 en Prince 3D verstopt zitten...

Iemand ze al tegen gekomen, of iemand die me kan vertellen waar ik ze kan vinden?

Verder, BRUUT spel, draait als een zonnetje op mijn systeem (AMD2600+, Radeon 9700@9700Pro)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 10:12:
Zit al op ruim 90%, maar ik hoor van een vriend dat in deze game Prince 1, Prince 2 en Prince 3D verstopt zitten...

Iemand ze al tegen gekomen, of iemand die me kan vertellen waar ik ze kan vinden?

Verder, BRUUT spel, draait als een zonnetje op mijn systeem (AMD2600+, Radeon 9700@9700Pro)!
Als je hem hebt uitgespeelt krijg je deel 1 ... deel 2 weet ik niet

Owja ik snap eindelijk hoe je dat met muur naar muur gespring moet doen wooohooo :9~ eindelijk :) Tis eigelijk gigantisch makkelijk 8)7

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 03 december 2003 @ 10:18:
[...]

Owja ik snap eindelijk hoe je dat met muur naar muur gespring moet doen wooohooo :9~ eindelijk :) Tis eigelijk gigantisch makkelijk 8)7
deel 2 schijnt in de buurt te zitten van waar je je 2e zwaard vandaan haalt. (XBOX dan) en over 3D heeft iemand in een FAQ gezegd:
What on earth do you want to play this one for? BLECH! ICK! Leave it
buried, my friend. Leave it buried. (Apologies to the people who worked on
this game; I know you worked hard, but even you have to admit it was awful).
Toch schijnt hij er wel in te zitten en ik wil graag weten waar.

Overigens, de walljumps naar boven gaan makkellijk alleen het gedeelte dat je ze naar beneden moet doen heb ik een kleine 30 keer over kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
grrr... stomme @%$^@$%@$%@^^ klote camera standpunten...

meestal gaat het goed maar in sommige gevechten verpsringt de camare steeds em dus ook de besturing waardoor je afgeslacht wordt.... grrrrr !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[mini review PC versie]

Graphics: 9
Zeer mooie graphics. De architectuur is simpelweg geweldig. De gebouwen en omgevingen zijn prachtig uitgewerkt en leiden niet af, maar voegen juist iets toe aan de sfeer.
Geluid: 8
Ook het geluid is prachtig. Helaas is er soms gewoonweg een beetje te weinig geluid, maar overall is het echt prachtig. Wederom voegt ook het geluid veel toe aan de sfeer.
Gameplay: 8
De prins laat zich geweldig besturen. De gevechten zijn werkelijk subliem, alles gaat perfect vloeiend in elkaar over, en de speciaal moves zijn super. Ook buiten het vechten om kan de prins een hoop trucjes waarmee hij zo zou kunnen meespelen in the Matrix. Het speelt echt heerlijk.
Totaalcijfer: 8.5

Zijn er dan helemaal geen minpuntjes aan deze game? Jawel, toch wel. Soms zijn de puzzels moeilijk op te lossen, waar moet je heen en wat meot je doen. De reden hiervan is vrijwel altijd de camera. Hoewel de camera vaak goed staat is de camera soms heel erg slecht, en dan kun je hem ook niet verschuiven. Dit is voor mij het enige puntje om deze game van een 9.5 af te houden (ik geef nooit een 10).

Om kort te zijn: geluid en graphics zijn super, het speelt lekker, hij is lang genoeg, de puzzels zijn uitdagend en de gevechten tof. Een aanradertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:50:
[mini review PC versie]

Graphics: 9
Zeer mooie graphics. De architectuur is simpelweg geweldig. De gebouwen en omgevingen zijn prachtig uitgewerkt en leiden niet af, maar voegen juist iets toe aan de sfeer.
Geluid: 8
Ook het geluid is prachtig. Helaas is er soms gewoonweg een beetje te weinig geluid, maar overall is het echt prachtig. Wederom voegt ook het geluid veel toe aan de sfeer.
Gameplay: 8
De prins laat zich geweldig besturen. De gevechten zijn werkelijk subliem, alles gaat perfect vloeiend in elkaar over, en de speciaal moves zijn super. Ook buiten het vechten om kan de prins een hoop trucjes waarmee hij zo zou kunnen meespelen in the Matrix. Het speelt echt heerlijk.
Totaalcijfer: 8.5

Zijn er dan helemaal geen minpuntjes aan deze game? Jawel, toch wel. Soms zijn de puzzels moeilijk op te lossen, waar moet je heen en wat meot je doen. De reden hiervan is vrijwel altijd de camera. Hoewel de camera vaak goed staat is de camera soms heel erg slecht, en dan kun je hem ook niet verschuiven. Dit is voor mij het enige puntje om deze game van een 9.5 af te houden (ik geef nooit een 10).

Om kort te zijn: geluid en graphics zijn super, het speelt lekker, hij is lang genoeg, de puzzels zijn uitdagend en de gevechten tof. Een aanradertje!
Ben het hier helemaal mee eens :)

Zit nu vast ( nouja vast kom niet verder met zoveel soldaten tegen me ) in de ''barak van de soldaten ( is best ver in het spel nadat je je 2de zwaard hebt gekregen en na het gevecht erna :) )

Daar wordt ook meteen een nieuwe soldaat geintroduceerd met een gigantisch zwaard .. die een gigantisch bereik heeft ... het zijn gewoon teveel soldaten daar. hoe kom ik daar voorbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Woeiiiiiiiiiiiiii, eindelijk die vader verslagen :D.

Ik heb gewoon een uur op z'n vriendjes zitten inhakken, op een geven moment was er niemand meer :? Alleen die dikzak :+ Toen ik hem nu wel sloeg, zag ik wél zo'n gele gloed iets. Eerst dus niet :)

Dus: Voordat je begint, gewoon eerst zolang mogelijk z'n vriendjes wegmeppen :). En zorgen dat de prinses niet doodgaat (Dom wijf |:().

Ik vindt btw de lip sync niet zo goed, maarja, ik ben dan gewend aan die van KotoR, en die is echt meesterlijk _O_. Topspel, hoewel er wel wat bugs/camerabugs in zitten, zoals een camera die zichzelf neerzet achter een pilaar ofzo :P :D.

17% :Y) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 03 december 2003 @ 14:54:
[...]

Ben het hier helemaal mee eens :)

Zit nu vast ( nouja vast kom niet verder met zoveel soldaten tegen me ) in de ''barak van de soldaten ( is best ver in het spel nadat je je 2de zwaard hebt gekregen en na het gevecht erna :) )

Daar wordt ook meteen een nieuwe soldaat geintroduceerd met een gigantisch zwaard .. die een gigantisch bereik heeft ... het zijn gewoon teveel soldaten daar. hoe kom ik daar voorbij ?
bij de gene met zon halbert moet je een walljump gebruiken dan zijn ze gelijk op de grond en dan 'e'-en. gast met zwaard moet je veel blocken en gewoon op in meppen.
bij allebei moet je niet die "over-hem-heen-spring-slag" doen.

ik ben nu op 52% :). ik vind het echt een klasse spel.. alles goed.. graphics subliem (vooral buiten levels .. prachtig) .. t speelt heerlijk.. moves zijn mooi... goede puzzels.. makkelijke besturing.. alleen camara soms irritant maar dat is altijd moeilijk goed te maken in 3d games zoals deze. maar daar stoor ik me bijna nooit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:15:
[...]

bij de gene met zon halbert moet je een walljump gebruiken dan zijn ze gelijk op de grond en dan 'e'-en. gast met zwaard moet je veel blocken en gewoon op in meppen.
bij allebei moet je niet die "over-hem-heen-spring-slag" doen.

ik ben nu op 52% :). ik vind het echt een klasse spel.. alles goed.. graphics subliem (vooral buiten levels .. prachtig) .. t speelt heerlijk.. moves zijn mooi... goede puzzels.. makkelijke besturing.. alleen camara soms irritant maar dat is altijd moeilijk goed te maken in 3d games zoals deze. maar daar stoor ik me bijna nooit aan.
Hmmz dat stuk was idd niet zo moeilijk :*) Maar ik vind het echt een meesterlijk spel :) Blijft echt boeie dit spel en de levels super mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

Jouw mening kan ik helaas niet delen. Het geluid vind ik helemaal niet zo super goed en al helemaal de afstelling van het geluid niet. Zelfs als ik dat gepraat van die mensen op z'n hardst zet en de rest heel zacht, blijven die stemmen echt gewoon veeel te zacht. Daar komt bij dat omgevinggeluiden etc. ook slecht op elkaar zijn afgestemd.

En die camera is echt ontzettend slecht, op sommige momenten, waar je de camera echt gewoon MOET draaien kan het niet en op andere momenten dat je echt niet hoeft te draaien, kun je zoveel om die gast heendraaien wat je maar wilt.

Graphics zijn dan wel weer aardig goed, maar waar ik het meest over te spreken ben, zijn de laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Maxow schreef op 03 december 2003 @ 16:43:
[...]

Jouw mening kan ik helaas niet delen. Het geluid vind ik helemaal niet zo super goed en al helemaal de afstelling van het geluid niet. Zelfs als ik dat gepraat van die mensen op z'n hardst zet en de rest heel zacht, blijven die stemmen echt gewoon veeel te zacht. Daar komt bij dat omgevinggeluiden etc. ook slecht op elkaar zijn afgestemd.

En die camera is echt ontzettend slecht, op sommige momenten, waar je de camera echt gewoon MOET draaien kan het niet en op andere momenten dat je echt niet hoeft te draaien, kun je zoveel om die gast heendraaien wat je maar wilt.

Graphics zijn dan wel weer aardig goed, maar waar ik het meest over te spreken ben, zijn de laadtijden.
camera vergt erg wat oefening ja
Wat betrefd het geluid, ik hoop iig dat je EAX aan hebt gezet? ;)
Sowieso brengt dat echt sfeer aan de game.
Enkel is het denk ik een kwestie van bugs dat et geluid soms hard klinkt alsof je naast iemand staat en soms te zacht of doorloopt terwijl je aan het drinken bent bijvoorbeeld (erg knap met je smoel vol water praten :P)

Moet wel zeggen dat de stemmen (als ze het goed doen) geweldig galmen door de ruimtes.. EAX voegt echt wat toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Timocos schreef op 03 december 2003 @ 10:18:
[...]

uitgespeeld, aftiteling laten gaan...... niets?

[ Voor 4% gewijzigd door Gehaktbal op 03-12-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

Uiteraard heb ik EAX aan ;) , dat geeft soms idd wel een extra dimensie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:26
Gehaktbal schreef op 03 december 2003 @ 16:58:
[...]

uitgespeeld, aftiteling laten gaan...... niets?
Hier hetzelfde, misschien iets over het hoofd gezien wat in eerste instantie niet is opgevallen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
CerielTjuh schreef op 03 december 2003 @ 17:55:
[...]

Hier hetzelfde, misschien iets over het hoofd gezien wat in eerste instantie niet is opgevallen ofzo?
ik zit een beetje te surfen, tis de unlock manier voor de PS2/Gamecube en Xbox.
Zelfs de unlock manier voor PoP2 klopt niet...
Klopt geen reet van :(

Wat ik wel vernam van een site is dat er een level verborgen zit wat ze opnieuw inelkaar gezet hebben van de ouwe prince of persia (deel 1 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Echt vet man, kheb hem gisteren gekocht bij de MediaMarkt voor €43,-!
Installeren een eitje, kreeg alleen die CD's er weer met moeite uit :( !

Dit is echt echt een bruut platformspel voor de PC _/-\o_ ! Die prins beweegd vloeiend en is weer flink lenig! Vooral dat swoooosh geluid als je op Q drukt om een overall beeld te krijgen! Hoe maak je trouwens screenshots want ik heb het geprobeerd met Fraps (trouwens ik haal gemiddeld 41 fps bij alles voluit, Club3dRadeon9700) maar dat lukt niet. Ik heb al wel gemerkt dat het beeld als je om de prins heendraait aan 1 kant beetje blurry terwijl de rest scherp is, maar ja wat geeft dat als het verhaal maar goed is!

"I'll tell u a tale that none has heard before!"

[ Voor 25% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 03-12-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

Print Screen? :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Misschien moet je al die "secrect's" in zovere je daarover spreken kan :) halen voor pop2 :? (dan bedoel ik die ruimtes waar je water drinkt en je levens balk word verlengt met een klein stukkie), ben nu op 53% en heb nu 3 van die ruimtes "gevonden".

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 03-12-2003 19:17 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Calvin&Hobbes schreef op 03 december 2003 @ 18:50:
Echt vet man, kheb hem gisteren gekocht bij de MediaMarkt voor €43,-!
Installeren een eitje, kreeg alleen die CD's er weer met moeite uit :( !

Dit is echt echt een bruut platformspel voor de PC _/-\o_ ! Die prins beweegd vloeiend en is weer flink lenig! Vooral dat swoooosh geluid als je op Q drukt om een overall beeld te krijgen! Hoe maak je trouwens screenshots want ik heb het geprobeerd met Fraps (trouwens ik haal gemiddeld 41 fps bij alles voluit, Club3dRadeon9700) maar dat lukt niet. Ik heb al wel gemerkt dat het beeld als je om de prins heendraait aan 1 kant beetje blurry terwijl de rest scherp is, maar ja wat geeft dat als het verhaal maar goed is!

"I'll tell u a tale that none has heard before!"
Screenshot: Gewoon op printscreen rammen :P
Komt in de install-dir te staan als bitmap.. let op, vreet geheugen bij hoge resoluties, bij 1600x1200x32 kost et me 7 mb per Screenshot... xit nu op de 600 mb oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Printscreen! :? En ik maar denken dat D3D niet geprintscreend kon worden!

Nou hier dan wat ingame pics, wel een beetje foggy als ik het zo bekijk, maar wel BRUUT :9~ !

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534672

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534674

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=534675

Zit trouwens vast bij dat walljumpen bij dat beeld om die dolk te pakken te krijgen, vreselijk irritant is dat zeg, kheb nu al zere vingers gekregen, denk toch zo'n gamepad koop dat speel t wel zo lekker met dit soort games.

[ Voor 20% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 03-12-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
heu verkeerde knop ingedrukt :o

[ Voor 149% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 03-12-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Calvin&Hobbes schreef op 03 december 2003 @ 21:07:
Zit trouwens vast bij dat walljumpen bij dat beeld om die dolk te pakken te krijgen, vreselijk irritant is dat zeg, kheb nu al zere vingers gekregen, denk toch zo'n gamepad koop dat speel t wel zo lekker met dit soort games.
Makkie :) Die move moet je nog een heel tijdje gebruiken ook ;) Gewoon op Spatie drukken als ons prinsje nét met z'n voeten op de muur komt, en zo een tijdje verder gaan :). Als je eenmaal die dolk hebt, is het spel zo veel keer vetter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik zit nu aan 92%, maar ik durf niet verder te gaan, hij blijft maar kleren uit treken :X 8)7

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ok, dit spel heb ik net geinstalleerd en het is maar goed dat ik em niet legaal heb. Ben ik de enige die de besturing van de prins zo waanzinnig irritant vindt? Ik bedoel, als je naar voren wil lopen, loopt ie een hele andere kant op, van de camera af meestal. Ga je opzij dat is dat een combinatie van strafen en draaien met de camera.

Net zo irritant kutspel als Rayman 3D als ze die besturing niet es fixxen.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Switch schreef op 03 december 2003 @ 21:22:
[...]

Makkie :) Die move moet je nog een heel tijdje gebruiken ook ;) Gewoon op Spatie drukken als ons prinsje nét met z'n voeten op de muur komt, en zo een tijdje verder gaan :). Als je eenmaal die dolk hebt, is het spel zo veel keer vetter ;).
Hehe na een uur eindelijk gelukt, voor het indrukken van de spatiebalk is echt timing nodig maar dan gaat het ook van hop hop hop (volgens mij 1/8 maat)

De game gaat wel vloeiend over op de filmpjes en vice versa (dat heb ik vaak anders meegemaakt) En ik maar neeeee roepen als ie die dagger erin steek |:( , die eigenwijze snotaap van een prins, wie vertrouwt er nou zo'n lelijke man met een staf, het is sinterklaas niet !

Tja de camerapositie is soms niet echt handig, maar je krijgt er wel de mooiste views mee! Bovendien maakt het voor de gameplay niet zoveel uit want die neemt het niet zo nauw met afstanden, je kan gewoon zo'n Matrix muurloopje doen terwijl je niet eens dichtbij de muur staat.

En die vechtscene's zijn echt :9~ Net al die zandmensjes afgeslagen, het is net dansen, dus loop je net als ik, als een gek op de knopjes rammen dan ziet er nog steeds vet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, net uitgespeeld, kan niet anders zeggen dan dat dit een geweldige en waardige opvolger is van Prince of Persia...

Ga hem denk ik binnenkort nog eens spelen.

Alleen erg jammer dat er dus geen PoP1, PoP2 en PoP3D in verborgen zitten zoals bij de XBOX versie. (PS2 heeft alleen PoP1 d8 ik) Of ik moet iets over het hoofd hebben gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Thanatos_ schreef op 03 december 2003 @ 21:39:
Ok, dit spel heb ik net geinstalleerd en het is maar goed dat ik em niet legaal heb. Ben ik de enige die de besturing van de prins zo waanzinnig irritant vindt? Ik bedoel, als je naar voren wil lopen, loopt ie een hele andere kant op, van de camera af meestal. Ga je opzij dat is dat een combinatie van strafen en draaien met de camera.

Net zo irritant kutspel als Rayman 3D als ze die besturing niet es fixxen.
Welkom in de mooie en wondere wereld van de platform games.... Dit is de standaard besturing voor zo'n beetje iedere platform van enige betekenis op de consoles, en sinds kort dus ook op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld :)

op 3 echte rot stukken na, is de game best makkelijk

btw, Prince of persia 1 unlocken is niet op de pc iig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jippie, net uitgespeeld! Heel erg terecht spel, dikke 8!

Die camera geeft soms wel moeilijkheden maar je krijgt er wel een veel rijkere gameplay voor terug (vooral met gevechten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 23:40:
btw, Prince of persia 1 unlocken is niet op de pc iig :/
klinkt ook wel meer dan logisch, bij xbox versies etc (waar DVD gebruikt wordt) is nog veel meer ruimte over voor alle andere Prince of Persia titels.
Al moet ik zeggen dak mot kotsten van PoP3D... jakkesbasta.. lelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 23:25:
[...]

Welkom in de mooie en wondere wereld van de platform games.... Dit is de standaard besturing voor zo'n beetje iedere platform van enige betekenis op de consoles, en sinds kort dus ook op PC.
Wat jammer dat alle Tomb Raiders dan niet zo gemaakt zijn, dan was ik er misschien gewend. btw, kun je voorbeelden geven van andere spellen die ook zo zijn (op de PC) behalve alle Ubisoft spellen?

Maar, misschien heeft iemand tips om hieraan te kunnen wennen? Ik wil het spel wel spelen, maar als het spel mijn besturing niet snapt...

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

_Thanatos_ schreef op 04 december 2003 @ 00:51:
[...]

Wat jammer dat alle Tomb Raiders dan niet zo gemaakt zijn, dan was ik er misschien gewend. btw, kun je voorbeelden geven van andere spellen die ook zo zijn (op de PC) behalve alle Ubisoft spellen?

Maar, misschien heeft iemand tips om hieraan te kunnen wennen? Ik wil het spel wel spelen, maar als het spel mijn besturing niet snapt...
Had ik ook eerst last van (en nu nog steeds een beetje) maar als jij met je muis beweegt en dus daardoor de camera draait dan veranderen je pijltjes ook :), als jij naar voren ingedrukt houdt en je beweegt met je muis 180 graden is die naar voren ingedrukt in een keer naar 8eren :). Best wel heel erg irri in het begin maar went vanzelf.

Enige waar ik af en toe helemaal gek van word is het feit dat die camera niet door een muur heen gaat, op zich wel goed maar als ik in een kleine kamer sta en ik wil overzicht om een sprong te maken en die k*t camera draait nauwelijks en langzaam mee en ik heb daarna nog geen overicht dan heb ik af en toe zin om het spel heel snel te uninstallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Thanatos_ schreef op 04 december 2003 @ 00:51:
[...]

Je zegt het zelf al... Ubisoft is momenteel (naar mijn weten) de enige die deze controls in PC Games bouwt.

Om aan de besturing te wennen...

Tja, ik zou zeggen download Project64 en ga op zoek naar de Mario64 game, als je mario leuk vind en je gaat ermee aan de gang, dan wen je vanzelf aan de controls én de soms vage camera standpunten.

En verder heeft mijn voorganger ook al verteld dat de controls met de camera meedraaien, dus het is niet zo dat je drectional keys WASD per definitie UP/LEFT/DOWN/RIGHT zijn. Echt, je went hier echt zo snel aan, vooral als je de game leuk vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Heeft iemand al ervaring met het aansluiten van een gamepad zoals de logitech dual action, want dat wil niet altijd lukken hoor ik, (voordat ik zo'n ding aanschaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Damn wat een gaaf spel :D Hij is (of ik vind hem ;)) al vanaf het begin lekker lastig maar de moves zijn echt kwijlend goed :).

Enige minpuntje is de camera maar dat is een kleintje en daar wen je aan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Gehaktbal schreef op 04 december 2003 @ 00:48:
[...]

klinkt ook wel meer dan logisch, bij xbox versies etc (waar DVD gebruikt wordt) is nog veel meer ruimte over voor alle andere Prince of Persia titels.
Al moet ik zeggen dak mot kotsten van PoP3D... jakkesbasta.. lelijk :P
Beetje onzin, vooral 1 en 2 zijn hardstikke klein in data..
en zit 3D er ook in dan? Wat een misbaksel is dat zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Huh? Dat vind ik dan wel weer erg jammer. Ik had PoP 1 heel graag nog een keertje gespeelt (en uit mijn hoofd was dat 700 kb, de kans dat je die niet ergens bij kan proppen lijkt me erg klein).

edit:
Prince_of_Persia.rar = 301 kb :X

[ Voor 12% gewijzigd door IceStorm op 04-12-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren gekocht en 's-avonds geïnstalleerd.

Man ! wat is dat een wreed spel zeg!

Na 1, 2 en 3(D) gespeelt te hebben vind ik dit echt eentje die in het lijstje mag plaatsnemen.

Mijn vriendin moest me letterlijk tot stoppen manen omdat ik maar verder wilde spelen omdat het zo verslavend is.
Tja en om mijn vriendin nou te laten wachten :P

Vandaag weer verder spelen .... Woei kan niet wachten tot ik straks weer thuis ben. _/-\o_

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan me pop2 helemaal niet herinneren, was dat gewoon zelfde idee als pop1 of pas later uitgebracht en weer met een totale remake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

bAdmuTs schreef op 04 december 2003 @ 01:08:
[...]

Had ik ook eerst last van (en nu nog steeds een beetje) maar als jij met je muis beweegt en dus daardoor de camera draait dan veranderen je pijltjes ook :), als jij naar voren ingedrukt houdt en je beweegt met je muis 180 graden is die naar voren ingedrukt in een keer naar 8eren :). Best wel heel erg irri in het begin maar went vanzelf.

Enige waar ik af en toe helemaal gek van word is het feit dat die camera niet door een muur heen gaat, op zich wel goed maar als ik in een kleine kamer sta en ik wil overzicht om een sprong te maken en die k*t camera draait nauwelijks en langzaam mee en ik heb daarna nog geen overicht dan heb ik af en toe zin om het spel heel snel te uninstallen :(
Dan switch je toch gewoon ff op first-persion view? (F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 11:25:
Huh? Dat vind ik dan wel weer erg jammer. Ik had PoP 1 heel graag nog een keertje gespeelt (en uit mijn hoofd was dat 700 kb, de kans dat je die niet ergens bij kan proppen lijkt me erg klein).

edit:
Prince_of_Persia.rar = 301 kb :X
Ik denk gewoon dat ze dachten: het wordt te groot als we ALLES er in doen, dus laten we ALLES er uit.... :X

Mjah er schijnt dus wel een total-remake van een Pop1 level te zijn.... laten we hopen dat die er wel in zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
pas op, hij is verslavend, heeft mij ook een week geleden een uur gekost voordak er vnaf kon blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ik vind de gevechten maar knap lastig, als je 1x op de grond raakt ben je gewoon dood omdat er dan 4 man op je in gaat hakken.... bah :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 14:21:
Hmm, ik vind de gevechten maar knap lastig, als je 1x op de grond raakt ben je gewoon dood omdat er dan 4 man op je in gaat hakken.... bah :P.
Je kan als je op de grond ligt ook verdedigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 14:21:
op de grond kan je ook blocken.. en je moet gewoon opstaan en gelijk met spatie weg rollen.. maar met 4 man om je heen is da meestal niet te doen :)

ik ben nu op 81% bij de tower of dawn dan ga je daar omhoog en dan komen er super veel van die gastjes.. ik overleef t nog wel net maar die vrouw gaat steeds dood :'( echt bijna niet te doen.. haste zou wel handig zijn daar maar de uitleg hoe je dat moet doen kwam 1 keer heel ff op beeld terwijl ik aangevallen werd.. ja daar heb je wat aan.
weet iemand toevallig hoe je "haste" kan doen. (ik weet wel dat het al je power tanks kost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 08-09 10:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu op 65% van het spel. het is een zeer cool spel dat de moeite waard is. alleen hoe kan je welke special nou gebruiken dat halvemaantje is voor monsters in steen te veranderen en de andere specials hoe gebruik je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 14:39:
ik ben nu op 65% van het spel. het is een zeer cool spel dat de moeite waard is. alleen hoe kan je welke special nou gebruiken dat halvemaantje is voor monsters in steen te veranderen en de andere specials hoe gebruik je die?
Die rondjes zijn om de tijd te beïnvloeden, die maantjes ernaast zijn om ventjes te verstenen, veel meer specials heb je volgens mij niet :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 14:34:
[...]

op de grond kan je ook blocken.. en je moet gewoon opstaan en gelijk met spatie weg rollen.. maar met 4 man om je heen is da meestal niet te doen :)

ik ben nu op 81% bij de tower of dawn dan ga je daar omhoog en dan komen er super veel van die gastjes.. ik overleef t nog wel net maar die vrouw gaat steeds dood :'( echt bijna niet te doen.. haste zou wel handig zijn daar maar de uitleg hoe je dat moet doen kwam 1 keer heel ff op beeld terwijl ik aangevallen werd.. ja daar heb je wat aan.
weet iemand toevallig hoe je "haste" kan doen. (ik weet wel dat het al je power tanks kost)
Eerst de rechtermuisknop indrukken en vasthouden, dan op R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

Ik vindt zeer moooi spel.. Zit nu pas in level 1 ofzo maja :P zeer goedd gelukt :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het gewoon te kut spelen met die vervelende camera views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

vet ik kan dit spel nog uit mijn hoofd uitspelen!! haha.... helemaal naar links voor het wapen. en dan weer naar rechts lopen haha

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn zit in level 2 volgens mij, zit bij een groot beeld van een man moet je via ze hand op ze schouders terecht komen dat lukt me nog wel maar dan moet je via de muur heen en weer op zijn hoofd terecht komen, om een speciale zwaard ofzo te pakken maar dat is me toch moeilijk.(nog niet gelukt)
echt moeilijke game volgens mij maar ja hebt pas 2% :P
maar je moet wel ff wennen aan die camera view maar ziet er zeker gaaf uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Ik zit trouewns nu ergens vast.. bij 33%.. ik heb net zoon blok door een gat geduuwt maar ik weet nu niet meer wat ik verder moet doen!!?!! iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit weer op een verveldn stuk

als je eerst zon hendel moet ronddraaien gaat er zon deurtje open en komen er wat monsters
als je die verslagen hebt... dan spring je tegen zon steen en ga je aan 4 buizen zwaaien

als je bij de laatste buis bent zit er nog 1 boven maar daar kun je niet bij en naar voren springen heeft ook geen zin want dan val je op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:34:
ik zit weer op een verveldn stuk

als je eerst zon hendel moet ronddraaien gaat er zon deurtje open en komen er wat monsters
als je die verslagen hebt... dan spring je tegen zon steen en ga je aan 4 buizen zwaaien

als je bij de laatste buis bent zit er nog 1 boven maar daar kun je niet bij en naar voren springen heeft ook geen zin want dan val je op de grond
vertel ff erbij op hoeveel procent je zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Damn, ik vind dat eerste grote gevecht echt super lastig hoor. Ik krijg hooguit 8 van die rooien dood en daar houdt het meestal bij op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Ok iik weet hoe je prince op persia 1 kan unlocken voor de PS2 (werkt helaas niet op PC)..

als je net je 2e zwaardje hebt gekregen (waarmee je door muren kan rammen) kom je daarna in een " oud gedeelte'" zoals ze het noemen.. aan het einde heb je weer zoon ronddraaiswitch.. als je die 90 graden draait... dan opent zich een deur.. maaaaaar.. als je em nog 90 graden verder draait dan wijst hij op een muur...
rag drie keer met dat zwaardje van je op die muur en de muur gaat kapot... loop door het gat heen.. en.. tadzaaaaaam _/-\o_

ik heb nog wel een vraagje aan jullie.. hoe doe je die mega freeze ookalweer??

[ Voor 9% gewijzigd door siemenz op 04-12-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
siemenz schreef op 04 december 2003 @ 15:33:
Ik zit trouewns nu ergens vast.. bij 33%.. ik heb net zoon blok door een gat geduuwt maar ik weet nu niet meer wat ik verder moet doen!!?!! iemand een idee?
Terug de 'hindernisbaan' nemen (deur naast de plek waar je dat blok in hebt gepleurt) als je dant weer terug bent in de ouwe baths zegmaar kan je daar het blok gebruiken om bij de trap te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteDog schreef op 04 december 2003 @ 15:06:
[...]

Eerst de rechtermuisknop indrukken en vasthouden, dan op R.
thnxs nu kwam ik verder.. dat scheelt enorm..
ik heb het spel nu uitgespeeld :) wel mooi einde. super spel maar ik wil meer :'( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

ARGH, ik krijg voor het eerst in jaren neigingen om te gaan cheaten. Bah, ik ben nu gewoon 3 uur bezig met dat gevecht, ik zal wel iets fout doen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Icestorm, is dat in die kamer beneden waar dat bed in het midden staat?
Zo ja, ik had er ook problemen mee...
Ik heb het als volgt opgelost:
Zit je low on HP, doe dan zo'n "Flip over enemy-move" oid,
ren dan naar 1 van de 2 fonteintjes aan de zijkant van de kamer,
en recover zoveel mogelijk health.
Daarna weer verder rammen :)

en JA! ik heb een nieuwe videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste gevechten moet je gewoon veel blocken (vooral latere gevechten) en bij meeste ventjes gewoon leap jump doen en bij de blauw zoveel mogelijke wall jumps. verder soms ff wegrennen en zoveel mogelijk water zuipen (laat je maar neer slaan) en dan met spatie wegrollen.
zo enorm moelijk is het niet.. ik heb alleen het gevecht met vader 2 keer moeten doen en gevecht bij elevator van de tower of dawn 3 keer (3e keer gebruikte ik haste aanval hielp enorm)
beklimmen van die toren was wel vet level (ook omdat je niet kon terugspoelen en mooi uitzicht :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Wordt ik dan echt zo oud dat het me niet lukt? Ik ben echt blij als ik 3 man afmaak voordat ik dood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 19:47:
Wordt ik dan echt zo oud dat het me niet lukt? Ik ben echt blij als ik 3 man afmaak voordat ik dood ben.
Te oud ben je niet, ben een jaar ouder dan jij en mij lukt het ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow uitgespeeld :*)

Echt een geniaal spel!!

Vooral naar het einde toe is het spel errug mooi!!

En de prinses ziet er in het laatste filmpje erruh :> uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Laatst online: 09-07 18:50
Nou, ik zit ook vast nu... en niet eens bij lastige mannetjes, maar in een vierkante tuin met vier palmbomen in het midden. Buiten is het nacht en in het midden van het plateau is een soort knop!?

Boven me hangt zo'n vlaggenstok, maar daar kan ik niet bij.... via de palmbomen op de ruine springen lukt ook al niet!

Any ideas?

/edit
Oh haha heb het al :)

[ Voor 6% gewijzigd door Undertaker2 op 04-12-2003 20:53 ]

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25

Wildfire

Joy to the world!

IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 17:47:
ARGH, ik krijg voor het eerst in jaren neigingen om te gaan cheaten. Bah, ik ben nu gewoon 3 uur bezig met dat gevecht, ik zal wel iets fout doen :X.
Ik weet precies hoe je je voelt... moet nu tegen pa vechten. Mooi niet dus... ben al een uur of twee bezig geweest, maar dat schoot dus niet op.

Zijn er trouwens al cheats dan?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Als ze gevoel voor stijl hebben dan is het 'megahit' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25

Wildfire

Joy to the world!

IceStorm schreef op 04 december 2003 @ 21:28:
Als ze gevoel voor stijl hebben dan is het 'megahit' :+
En dan in-game SHIFT-T, SHIFT-W en SHIFT-L...

Ah, de nostalgie... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Help ik zit hier vast! Hoe kom ik daar boven?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=537171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wildfire schreef op 04 december 2003 @ 20:56:
[...]

Ik weet precies hoe je je voelt... moet nu tegen pa vechten. Mooi niet dus... ben al een uur of twee bezig geweest, maar dat schoot dus niet op.

Zijn er trouwens al cheats dan?
Nog steeds? Gewoon vader in het begin negeren en z'n companions doden, duurt misschien tijdje, maar moet genoeg :). Zorg dat je meer dan helft heb van je health iig.. Als je al meteen met die pa begint slaan krijgt 'ie namelijk geen damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 04 december 2003 @ 21:39:

[afbeelding]
niet via daar in elk geval.. ik kan niet goed zien waar je ben maar ik denk dat er aan de andere kant van de kamer een stok is waar je op moet springen ofzoiets. geef is een screen van andere kant kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:06:
[...]

niet via daar in elk geval.. ik kan niet goed zien waar je ben maar ik denk dat er aan de andere kant van de kamer een stok is waar je op moet springen ofzoiets. geef is een screen van andere kant kamer.
Hey thanx het is gelukt! Had die stok helemaal niet gezien! (echt 2 uur in die kamer rondgelopen, dacht dat je via het bed moest springen ofzo)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=537275

Heb trouwens die Logitech Dual Action aangesloten en dat werkt perfect, kzit nu op de TV aansluiting te spelen echt vet! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als in je TV-out en dan PoP op je TV via je PC?
Probeerde ik laatst ook een keer en het is echt mooier ja :), had het nog nooit eerder geprobeert maar het ziet er op een of andere manier scherper uit ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Calvin&Hobbes schreef op 04 december 2003 @ 22:22:
[...]

Heb trouwens die Logitech Dual Action aangesloten en dat werkt perfect, kzit nu op de TV aansluiting te spelen echt vet! :9~
Mooi! Hij speelt dus wel lekker met PoP ?
Hoorde ook verhalen dat hij er niet mee zou werken.

Ik krijg mijne zaterdag pas. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 10-09 14:21

Blauw

De Schreeuw

Ik heb een probleempje waar ik naar enig zoeken in de readme en hier op got nog steeds niet uitkom.

De game draait namelijk behoorlijk haperig, en dit is volgens mijn specs (P4, @ 2.6 gig, Radeon 9800pro) toch niet nodig in 1024? Vooral in de filmpjes zitten kleine schokjes. Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen? Met Cod en NFS:U doet ie wel wat ie moet doen :)

Oja, catalyst versie 3.8 en DirectX 9b geinstalleerd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Blauw op 04-12-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 04 december 2003 @ 22:50:
Ik heb een probleempje waar ik naar enig zoeken in de readme en hier op got nog steeds niet uitkom.

De game draait namelijk behoorlijk haperig, en dit is volgens mijn specs (P4, @ 2.6 gig, Radeon 9800pro) toch niet nodig in 1024? Vooral in de filmpjes zitten kleine schokjes. Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen? Met Cod en NFS:U doet ie wel wat ie moet doen :)

Radeon :/

hoor het vaker dat Radeon niet zo lekker werkt met games zoals je ze zelf al opnoemde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:52:
[...]

Radeon :/

hoor het vaker dat Radeon niet zo lekker werkt met games zoals je ze zelf al opnoemde
Ik heb met XP3200+ en R9700 geen probs!
Wat ik je wel aan kan raden is 3.7 te installeren, dat hielp voor mij 'grote tijd'! :+
verder draai ik et dan ook nog es op 1600x1200x32 met alles op High en EAX en al die shit activated.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes

De game draait namelijk behoorlijk haperig
Zowel CoD en PoP doen het bij mij goed, heb je ook de laatste patch van Ati gedownload voor CoD:

http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=callduty
En hoe zit het met je virtueel geheugen?
Schijf defragmenteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Laatst online: 09-07 18:50
Nou, nu zit ik toch echt vast... ik ben in een soort badhuis met in het midden een save punt. Ik heb de twee hendels al naar beneden gehaald en het blok (zoals je in het filmpje ziet) in dat gat geduwd, teruggelopen en via de ladder het "sand" gepakt. Nu ben ik weer in dat badhuis en er zit iets achter die gebarste muur...

Iemand?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Undertaker2 schreef op 04 december 2003 @ 23:34:
Nou, nu zit ik toch echt vast... ik ben in een soort badhuis met in het midden een save punt. Ik heb de twee hendels al naar beneden gehaald en het blok (zoals je in het filmpje ziet) in dat gat geduwd, teruggelopen en via de ladder het "sand" gepakt. Nu ben ik weer in dat badhuis en er zit iets achter die gebarste muur...

Iemand?
je moet niet alleen via de ladder het sand pakken
als je weer terug bent gegaan naar waar je dat blok naar binnen heb geduwt moet je de ladder op. (doormiddel van die steen die je gebruikt hebt) als je dan direct na de ladder links gaat, en dan door het gat in het hekwerk gaat kan je zo via de muur naar de andere kant van de kamer komen, eenmaal daar aangekomen kan je een trap omhoog vinden naar de ouwe ruimte. (waar je begint in jouw geval begon) daar eventjes naar de andere kant van die verbdieping komen, zwaard pakken, en daarmee de muur aan gort slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58

Ik draai met een xp 2000+ 9800pro op 1600x1200x32 alles op high??? Geen enkel probleem. Misschien omdat ik catalyst versie 3.7 gebruik. Daarmee zijn mijn problemen met nfs underground en call of duty ook mee opgelost. 3.8 & 3.9 zijn gewoon nog niet goed. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Calvin&Hobbes schreef op 04 december 2003 @ 21:39:

[afbeelding]
Je hoeft niet naar boven, zit een geheime gang 8er een van de kasten :)

kan je catalyst 3.7 btw nog gewoon van de officiele site downloaden?

[ Voor 11% gewijzigd door Wussie op 05-12-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
De game zelf ziet er leuk uit maar ik vind de besturing nog al brak. Ik speel dus op de P.C
Sturen met je pijltjes en camera view met de muis. Ze hadden beter kunnen doen pijltjes naar voor/achter en strafe links/rechts en met de muis draaien.

Daarnaast vind ik vechten ook niet echt super moeilijk. Veel slayen en je verslaat iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of de Logitech Dual Action gamepad wordt ondersteund door dit spel? Ik heb dit spel een tijdje gespeeld met de toetsenbord, maar het voelt gewoon niet goed aan. Ben ook meer een console gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, niet goed gelezen. Heb het antwoord al gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Ziet er best vet uit - hoewel niet revolutionair - maar de besturing is gewoonweg walgelijk. Welke apendrol krijgt het in z'n hoofd om camera's niet te laten meezoomen met objecten? Als je nu tegen een muur staat in de hoek, bijv. omdat vijanden je cornered hebben, blijft je camera maar tegen de muur aanbotsen zodat je die vijanden moet bevechten terwijl je ze niet ziet. Heel erg slecht. Waarom hebben ze de besturing nou niet gewoon gemaakt als in elke fatsoenlijke third-person FPS? :(

Verder is het zwaar belachelijk dat je niet regelmatig kunt saven. Het is natuurlijk zo dat autosave een goed systeem is. Je vermijdt daarmee dat mensen voor elke procent health die ze kwijtraken meteen gaan loaden. Als je een stuk teruggeworpen wordt, speel je veel voorzichtiger en beleef je er meer plezier aan. Er zijn echter grenzen.

Sommige kamers, vooral wat verder in het spel, zijn zo ingewikkeld dat je er soms een uur of meer over doet. Als je dan doodgaat moet je weer helemaal terug (die Dagger of Time Rewind is een slap en inadequaat alternatief voor quicksaven). Het is misschien éen keer niet zo erg, maar als je tien keer dezelfde kutkamer moet doen is dat echt enorm frustrerend. Vooral aangezien je in sommige moeilijkere kamers nogal makkelijk in éen keer doodklettert is dat gewoon belachelijk.

Verder dus een mooi, gaaf spel, alleen jammer van die frustrerende besturing en het kansloze save-systeem.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste