Switch schreef op 02 december 2003 @ 22:30:
Rrright, wat rook jij
Ik heb een keer een uur tegen die 'normale' gastjes gevochten, maar ze gingen niet dood.
Water drinken is best wel uit den boze, aangezien ze naar me toe transporten als ik er heen ren, als ik dan op 'E' druk dan pakt m'n ventje z'n zwaardje en rent op dichtbijzijndste enemie af

. Het moet kunnen lijkt me, maar het is zo fucking moeilijk

.
Water drinken doe je dan ook niet met 'E', maar met je rechtermuisknop
Maar je moet het eigenlijk zonder water drinken doen, want de pogingen die ik heb gedaan om water te drinken liepen allemaal bar slecht af. Als je eraan begint moet je dus minimaal de helft van je health over hebben.
Je gaat eerst op de rode ventjes af, daar jump je overheen en hak je neer, vervolgens slurp je ze op met je dolk en druk je opzij en spatie zodat je een ontwijkingsmove doet, want ik heb maar al te vaak gehad dat ik net werd neergeslagen als ik net klaar was met opzuigen.
Daarna dus de blauwe ventjes, je pa moet je zoveel mogelijk proberen ontwijken. Bij deze ventjes werkte het beste om één of twee keer te meppen en om vervolgens even een paar meter weg te rennen, zodat zij mis slaan en jij wat meer vrij baan hebt. Wat je ook kan proberen is om naar een muur te rennen en via zo'n wallbounce (richting muur rennen en als je dan tegen de muur aanloopt via spatie tegen de ventjes aanbeuken) enkele blauwe op de grond te krijgen. Als dat lukt moet je ze zo snel mogelijk absorberen met je dolk, want het is irritant als ze weer herrijzen, want dan kan je opnieuw beginnen.
Na veel ontwijk, geabsorbeerd en gemept te hebben heb je alleen nog je pa over en als je die een beetje goed timed is die niet zo moeilijk. Ik kreeg 'm vrij makkelijk dood door echt continue achter elkaar over hem heen te springen en 'm dus in z'n rug te meppen. Dit kan vrij lang duren, maar je moet gewoon zo lang mogelijk doorgaan.
Hierna wordt het trouwens allemaal een stuk makkelijker, tot 38% (waar ik nu zit) krijg je in iedergeval niet meer dit soort moeilijke gevechten
The devil is in the details.