Prince of Persia : The Sands of Time

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Tot nu toe moet ik zeggen dat het spel me goed bevalt. Eerst vond ik het nog wel minder in verband met de camera. Maar nu ik daar een beetje aan gewend bent zie je de coole kant van de game. De mooie moves, graphics en puzzels.

[ Voor 72% gewijzigd door Jackazz op 28-11-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:32
MaRc0 schreef op 28 november 2003 @ 16:55:
[...]
Het is vooral timing en op de goede knoppen drukken (duh :P) bij dit stuk. Je moet doormiddel van rechtermuisknop een beginnetje maken met dat heen en weer jumpen. Als je dan van rechts naar links wilt springen moet je naar rechts drukken en dan springen, dan zet ie rechts af en jump je dus naar links. Doe je het andersom, dan val je inderdaad.

Als het echt niet lukt moet je je savegame maar even uploaden, dan speel ik wel even voor je door tot de volgende savepunt :)
Thx zal nog 1 x proberen :) en idd wat Dildo zegt dan mis je wat ... is wel waar maar als je er al een half uur of langer over doet zoals ik wordt het toch wel frusty

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens het is gewoon mario sunshine

om boven op dat standbeeld te komen moet je dus walljumpen

het is heel simpel loop tegen de rechter muur omhoog
net voordat je een achtewaardse begint te doen
stuur je de prins weg van de muur en druk je op de springknop als je dit goed doet
zal de prins naar de linker muur springen op het moment dat hijde linker muur raakt probeert hij grip op de muur te krijgen

dit ziet eruit alsof hij zichzelf afzet van de muur dit is het moment om de prins
van de muur weg te sturen naar de rechte muur en daarnaar op de spring knop te drukken

herhaal dit tot je boven bent

onthoud timing is a must

hope this helps

veel geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

gvd, iemand enig idee hoe ik langs die rare puzzel kom, met die rods die je in het goede gat moet steken (nee geen pr0n film 8)7 )

Ik heb geen idee :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:37

Maxow

Hidden Sound System

Ik heb hem al uitgepuzzeld, maar omdat jij het bent.. ;)

Je moet eerst de onderste 2 in de goeie gaten van dat wazige apparaat doen door te draaien en in hoogte te veranderen met die hendels en als je goed gedraaid staat, en zo'n platform achtig ding oplicht, moet je er op gaan staan. Als je de onderste 2 hebt gehad, dan moet je de allerbovenste doen, en daarna die daaronder. Zodra je ze allemaal hebt gedaan moet je goed draaien zodat alle vormen op de juiste manier in de 'sleutelgaten' gaan. Veel succes ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Maxow op 28-11-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Damian schreef op 28 november 2003 @ 23:10:
gvd, iemand enig idee hoe ik langs die rare puzzel kom, met die rods die je in het goede gat moet steken (nee geen pr0n film 8)7 )

Ik heb geen idee :D
het is niet te hopen dat jij ooit nog van plan bent om een adventure te gaan spelen. no offence maar dit was toch echt geen moeilijke puzzel?

nou goed, zie uitleg hierboven... :)

Wat ik overigens wel jammer vind aan het spel is dat het nogal repetitief is. Met andere woorden, het bestaat voornamelijk uit hack & slash (ok en block), beetje getimed jumpen en een "puzzel" oplossen... getting really old, really fast... Maargoed, wat verwacht je nog meer in een game...

t'Is ook een beetje kort denk ik, avondje spelen, ben nu op 40%... tja, nog een avondje doorzakken en dan alweer tijd voor een mod ofzo? Of wachten op deel 18? ;)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Heb uhm ook maar es ff geinstalleerd en wat me meteen opvalt is de ontbrekende support voor 1280*1024, erg jammer dat er nog steeds spellen zijn die niet aan 17" TFT bezitters denken.

Verders speelt het wel vetjes tot nu toe.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Misschien spoiler:
Dat gevecht tegen je pa (na die savegame van 14%) en zijn helpertjes vind ik toch wel vrij onmogelijk. Die rode ventjes krijg je nog wel dood, want daar kan je overheen jumpen en hakken, maar die blauwe slaan je op de grond als je dat probeert en je pa weert je slag gewoon altijd af als je eindelijk eens over hem heen bent gejumpt.

En daarbij moet je ook nog op die dame letten die je 'helpt'. Je kan niet eens rustig even wat drinken achterin, want dan staan die ventjes alweer op je in te hakken...

Iemand een goede tip om het wat langer uit te houden? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:59
dat vind ik wel een flinke spoiler ja.....(het zij vergeven)

Weet iemand hoe ik mijn logitech dual action gamepad werkend krijg in PoP?? Bij gamepad in het aptions menu reageert ie niet :O

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

MaRc0 schreef op 29 november 2003 @ 09:50:
Misschien spoiler:
Dat gevecht tegen je pa (na die savegame van 14%) en zijn helpertjes vind ik toch wel vrij onmogelijk. Die rode ventjes krijg je nog wel dood, want daar kan je overheen jumpen en hakken, maar die blauwe slaan je op de grond als je dat probeert en je pa weert je slag gewoon altijd af als je eindelijk eens over hem heen bent gejumpt.

En daarbij moet je ook nog op die dame letten die je 'helpt'. Je kan niet eens rustig even wat drinken achterin, want dan staan die ventjes alweer op je in te hakken...

Daar zit ik nu ook jah, erg klote stuk, heb al 3 keer het gevecht aangegaan met die lui, maar het is gewoon bijna niet te doen.

vanavond nog maar weer een keer proberen...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 29 november 2003 @ 09:50:
Misschien spoiler:

Dat is toch niet je pa maar die Magier? (zie sikje)

Ik heb ook de grootste moeite met dat gevecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 12:01:
[...]

Dat is toch niet je pa maar die Magier? (zie sikje)

Ik heb ook de grootste moeite met dat gevecht....
Dat zeg ik toch ook :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
deze valt echt wel mee hoor

maar ff geripts van een walkthrough. Succes ermee! Het is ECHT wel te doen...!

oplossing:

This
is the first time you ever have to fight Blues, and by that, I mean soldiers
garbed in Blue. I suppose you could say they belong to the Prince's former
army rather than the Sultan's former army, so they're much stronger than any
other creature you've met. You cannot vault over them unless they are hunched
over, in which case it's pointless to vault anyway. They will knock you down
if you try to do so. Instead, concentrate on taking out the reds first, and
then deal with the Blues and your father later.

For dealing with Blues, the best tactic is to combo them and give yourself
some space, then move to some of the pillars or a wall in the room. Use the
Wall Launch (A+X) to knock them down. Sometimes they will block, but most
of the time you can knock 'em down. Sometimes you might get lucky and knock
down two or three of them. In any case, collect them when you can, but if
you see anyone winding up, kick 'em or hit 'em first otherwise they'll take
a good chunk of health off you and most likely interrupt your sand collecting.

When it's just down to you and your father, don't bother attacking him head on.
He's probably the most annoying creature in the game, but he's easy. He's the
only Blue you can vault on, so vault over and over and over again. Eventually,
he will go down and you can gather him up. The first piece of clothing goes
from our trusty hero. Time to save!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Nou ik kom voor geen meter voorbij dat stuk ( met die muur :( ) Dus zou iemand hem voor me willen halen ??

http://www.angelfire.com/alt2/timocoz/Save0.SAV

Daar kan je mijn savegame ff downen :) ( het was maar 1 file die ik online moest zetten he ?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de graphics, ze zijn veel te foggy. Ik zie bijna niks, heb alle opties geprobeerd maar tot nu toe is niks gelukt. Ik heb een club3d radeon 9700. Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 12:08
Mijn setup: AMD 2600+ 2* 256 DDR 333, ATI Radeon 9800 PRO
800*600, loopt schokkerig, om de paar sec blijft ie zeg maar .1 sec hangen.
Besturing is echt super irritant, waarom nou niet gewoon straffe met a & d en niet draaien met die camera.
'T ziet er verder wel allemaal errug goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17
Phydomir schreef op 29 november 2003 @ 06:54:
Heb uhm ook maar es ff geinstalleerd en wat me meteen opvalt is de ontbrekende support voor 1280*1024, erg jammer dat er nog steeds spellen zijn die niet aan 17" TFT bezitters denken.

Verders speelt het wel vetjes tot nu toe.
TFT is toch ook 4:3 :)

1280*960 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Timocos schreef op 29 november 2003 @ 13:47:
Nou ik kom voor geen meter voorbij dat stuk ( met die muur :( ) Dus zou iemand hem voor me willen halen ??

http://www.angelfire.com/alt2/timocoz/Save0.SAV

Daar kan je mijn savegame ff downen :) ( het was maar 1 file die ik online moest zetten he ?? )
Hier staat je savegame vanaf het volgende savepunt. Het is alleen jammer dat je het behalen van de dagger en je eerste gevecht hebt moeten missen :P
DutchCommando schreef op 29 november 2003 @ 22:04:
[...]

TFT is toch ook 4:3 :)

1280*960 dus :)
Maar bij 17" of grotere TFT's is de aanbevolen resolutie niet voor niks 1280x1024, als je daar net vanaf gaat wijken ziet het er toch minder mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
MaRc0 schreef op 29 november 2003 @ 22:24:
[...]
Hier staat je savegame vanaf het volgende savepunt. Het is alleen jammer dat je het behalen van de dagger en je eerste gevecht hebt moeten missen :P
Hartelijk bedankt :) hopelijk kom ik nu wel verder en zitten er niet meer van die irritante stukjes in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 29 november 2003 @ 12:12:
[...]
Dat zeg ik toch ook :? :P
Jij zei het gevecht tegen je pa, het is tegen die magier volgens mij, nevermind :P.

Ik kom nogsteeds niet verder bij 'dat gevecht' :(....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 11:49:
[...]

Jij zei het gevecht tegen je pa, het is tegen die magier volgens mij, nevermind :P.

Ik kom nogsteeds niet verder bij 'dat gevecht' :(....
Dit staat er in de walkthrough:
Instead, concentrate on taking out the reds first, and then deal with the Blues and your father later.

Om ervoorbij te komen kan je dus eens kijken naar die walkthrough: party42 in "Prince of Persia : The Sands of Time" :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 30-11-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'oh, ok thx alot, ik ga het nu proberen :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel sinds gisteren ook, ik vind het echt een mooi spel...

Mooie graphics en die landscape en 1st person view zijn ook we leuk..

Ik kan me nog herinneren dat Prince of Persia 3D een grote flop was..

Denk dat deze het toch wel wat beter gaat doen..

Kortom, een boeiende game met mooie graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
MaRc0 schreef op 30 november 2003 @ 11:52:
[...]
Dit staat er in de walkthrough:
Instead, concentrate on taking out the reds first, and then deal with the Blues and your father later.

Om ervoorbij te komen kan je dus eens kijken naar die walkthrough: party42 in "Prince of Persia : The Sands of Time" :)
dank voor de credits... :)

Als je doet zoals het er staat is het echt niet moeilijk. Daarnaast, probeer gewoon die Wall Rebound. Daar heb je iedereen zo mee neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Zou iemand mij plzz willen uitleggen hoe met springen van muur naar muur kan .. en plz dan ook precies de knoppen enzo ... want snap er nog steeds geen ruk van ... heb al die andere posts erover gelezen maar kom er echt niet uit ... want nu is er weer een stukje met een stuk muur ... moet je via een stok tegen de muur aankomen en dan naar een stok boven springen via de muur.

Plzz :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik snap niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden (dat walljumpen enzo) is gewoon standaard platform meuk (vind ik dan :)), enige wat wel pittig is zijn soms gevechten en af en toe een puzzel. Voor de rest een meesterlijke game :D
Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:14:
Iedereen is weer goed in een ander soort spel. Ipv commentaar te leveren, had je hem ook kunnen helpen met wall jumpen, als je er toch zo goed in bent :). Ik heb het spel nog niet, ff wachten op de Cube release volgend jaar :)!
True, maar wat kan ik nog toevoegen aan wat er al gezegd is ;)

edit: enige wat ik kan zeggen is druk op het moment dat je de muur raakt na een sprong op spatie en hij springt naar de andere muur toe enz enz.

[ Voor 58% gewijzigd door bAdmuTs op 30-11-2003 18:27 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen is weer goed in een ander soort spel. Ipv commentaar te leveren, had je hem ook kunnen helpen met wall jumpen, als je er toch zo goed in bent :). Ik heb het spel nog niet, ff wachten op de Cube release volgend jaar :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
bAdmuTs schreef op 30 november 2003 @ 18:00:
Ik snap niet wat jullie er zo moeilijk aan vinden (dat walljumpen enzo) is gewoon standaard platform meuk (vind ik dan :)), enige wat wel pittig is zijn soms gevechten en af en toe een puzzel. Voor de rest een meesterlijke game :D

[...]

True, maar wat kan ik nog toevoegen aan wat er al gezegd is ;)

edit: enige wat ik kan zeggen is druk op het moment dat je de muur raakt na een sprong op spatie en hij springt naar de andere muur toe enz enz.
Maar andere zeggen weer dat je ook pijltjestoets moet gebruiken ... 8)7 Wordt er gek van ...

Wie kan het plzzz helemaal in stappen uitleggen met de knoppen die je nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Waar je vooral op moet letten is dat je je camera goed positioneert bij dat soort jumps.
Bij dat stuk waar je vanaf de stok tegen de muur springt en dan vervolgens moet afzetten om die stok erboven te komen doe ik het als volgt:

Je hangt aan de onderste stok waar je even gaat zwieren doormiddel van je rechtermuisknop. Als je dan kan jumpen druk je dus op Space en kom je tegen de muur aan. Dan is het een kwestie van goed timen met de camera achter je. Je moet dan op het goede moment op S (naar achteren dus) en Space drukken zodat je naar achteren jumpt en die stok erboven pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

MaRc0 schreef op 29 november 2003 @ 22:24:
[...]

[...]
Maar bij 17" of grotere TFT's is de aanbevolen resolutie niet voor niks 1280x1024, als je daar net vanaf gaat wijken ziet het er toch minder mooi uit.
idd. ik KAN mijn tft niet eens 1280*960 zetten...

en tft is 5:4 verhouding (17")

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 30-11-2003 20:12 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
:( Leuk en aardig allemaal,

[quote]Your videocard « NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.[/quote]

Maar hier kom ik ook niet mee verder :(
K moe dus een nieuwe videokaart kope al wil ik dit spel spelen... Mijn handje zegt "DAAAAAG UBISOFT" :x Of is er hier een of andere enge fix voor? :x

LEZEN!!!
Mjah geen popsot 4 me dus :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Wussie op 30-11-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WuSSiE schreef op 30 november 2003 @ 23:13:
:( Leuk en aardig allemaal,

[...]

Maar hier kom ik ook niet mee verder :(
K moe dus een nieuwe videokaart kope al wil ik dit spel spelen... Mijn handje zegt "DAAAAAG UBISOFT" :x Of is er hier een of andere enge fix voor? :x

LEZEN!!!
Mjah geen popsot 4 me dus :'(
geforce 2 mx400 is idd wel erg laag :/

ik vind het een puik spel, beter dan pop 3d en ik moiet zeggen dat ik ff aan de movement +camera moest wennen, maar als je het eenmaal doorhebt speeld het zekers wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:49
what the fuck1!!!! ik ben nu bij iets van 10% ofzo dat je beneden komt in die grote zaal. heb je een stuk of 5 ventjes afgemaakt, en komen er daarna gewoon weer vrolijk 5 bij! weet je TYFUS HARD ik daar wordt afgeranseld!!!!!!!!! terwijl ik wel die dagger gebruik om ze "echt" af te maken :S :S :S :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

CyberTijn schreef op 01 december 2003 @ 00:29:
what the fuck1!!!! ik ben nu bij iets van 10% ofzo dat je beneden komt in die grote zaal. heb je een stuk of 5 ventjes afgemaakt, en komen er daarna gewoon weer vrolijk 5 bij! weet je TYFUS HARD ik daar wordt afgeranseld!!!!!!!!! terwijl ik wel die dagger gebruik om ze "echt" af te maken :S :S :S :S
Lol en daarna komen er weer 5 en daarna weer ;) :P

(je moet zorgen dat je af en toe een beetje water drinkt, gewoon hard naar de andere kant sprinten en weer trug en vlug drinken)

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 01-12-2003 00:32 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 17:49
bAdmuTs schreef op 01 december 2003 @ 00:31:
[...]

Lol en daarna komen er weer 5 en daarna weer ;) :P

(je moet zorgen dat je af en toe een beetje water drinkt, gewoon hard naar de andere kant sprinten en weer trug en vlug drinken)
pfoeh eindelijk gelukt, viel niet mee zeg! het woord "k*nk*r-hoer!!" is hier meerdere malen door de kamer gevlogen, wat een irritant stukkie zeg.

verder wel leuk spel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 14:37:
Ik heb een probleem met de graphics, ze zijn veel te foggy. Ik zie bijna niks, heb alle opties geprobeerd maar tot nu toe is niks gelukt. Ik heb een club3d radeon 9700. Weet iemand hoe dit probleem te verhelpen?
dat heb ik ook !

echt gewoon alles is grijs, en je ziet nog een heeel klein beetje, als je de settings van high afhaalt naar normal doet hij het weer aardig maar dat vind ik geen oplossing. ik wil alles op high spelen :\

iemand een id/oplossing?

keb ook een club3d 9700pro, met omega 2.4.74

is er iemand waarbij hij wel normaal draait op een radeon9700pro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

CommanderKeen schreef op 01 december 2003 @ 09:17:
[...]

dat heb ik ook !

echt gewoon alles is grijs, en je ziet nog een heeel klein beetje, als je de settings van high afhaalt naar normal doet hij het weer aardig maar dat vind ik geen oplossing. ik wil alles op high spelen :\

iemand een id/oplossing?

Zie het forum : http://forums.ubi.com/mes...?name=popgeneral&id=zzvuc

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CommanderKeen schreef op 01 december 2003 @ 09:17:
[...]

Ik draai hem perfect met een 9700pro (weliswaar er naar geklokt.)

Wel heb ik af en toe van die vage onscherpe beelden.Eerlijk gezegd denk ik dat het part of the game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb mijn eigen probleem niet kunnen dus vandaar hier nog een post:

Heb een Radeon 8500 LE 64 MB, die nieuwste ATI drivers onder XP.
Ook directx9 opnieuw geinstalleerd. Spel installeert zonder problemen,
maar ingame veel knipperende textures, zo erg dat het niet te spelen is.
Bij andere spellen geen probleem (LOTR ROTK, GTA VC etc.).

Iemand een oplossing ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zit nu op 40% en eindelijk wordt ie een beetje moeilijker. Het begin kun je echt achter elkaar doorlopen zowat als je dit soort games vaker hebt gespeeld. Ik speel de PS2 versie trouwens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 09:57:
[...]

Wel heb ik af en toe van die vage onscherpe beelden.Eerlijk gezegd denk ik dat het part of the game is.
ehe part of the game :D

serieus mijn beeld is zo goed als grijs met ergens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag het ingame beeld

welke CATALYST gebruik je? of omega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

nou bij mij draaitie ook echt perfect...
en mijn systeem is neit echt super

amd 1333
512 mb ram
ati radeon 9500

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
CommanderKeen schreef op 01 december 2003 @ 11:37:
[...]
welke detonator gebruik je? of omega?
hij praat over een 9700pro. dan lijkt het me dat hij geen detonator of omega drivers gebruikt...

Overigens gebruik 45.33 WDM 2.13 zonder veel problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Weet iemand de release date van de GameCube versie?? :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Op mijn laptop heb ik een Geforce 420 GO. Nu crashed bij mij POP ook, heeft dit te maken met de Geforce 4 MX? Zeflde chip oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
WasBak schreef op 01 december 2003 @ 12:42:
Op mijn laptop heb ik een Geforce 420 GO. Nu crashed bij mij POP ook, heeft dit te maken met de Geforce 4 MX? Zeflde chip oid?
De Geforce 420 GO is inderdaad de mobiele versie van de Geforce 4 MX, dus ik denk dat je pech hebt. Alhoewel je het hebt over crashen, gebeurt dat als je het spel op probeert te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
MaRc0 schreef op 01 december 2003 @ 12:44:
[...]
De Geforce 420 GO is inderdaad de mobiele versie van de Geforce 4 MX, dus ik denk dat je pech hebt. Alhoewel je het hebt over crashen, gebeurt dat als je het spel op probeert te starten?
Hij start wel gewoon op, maar dan krijg je het prince of persia logo te zien, daarna krijg een bsod en moet ik mijn laptop opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
party42 schreef op 01 december 2003 @ 12:33:
[...]

hij praat over een 9700pro. dan lijkt het me dat hij geen detonator of omega drivers gebruikt...

Overigens gebruik 45.33 WDM 2.13 zonder veel problemen...
eheh doh was net wakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
btw op dat ubi forum wordt dus ook geen zinvolle reactie/oplossing gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom op een moment niet verder... je bent dan op een punt dat je eerst 3 palen stringt, den heb je de keuze OF doorspringen, maar dan kun je de volgende paal niet vastpakken want die is veeeeeeeel te kort, en hje hebt de mogelijkheid om op een klein stukje steen te springen... maar vanuit daar kunje ook niet verder.... ieamand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
welke level?

ik verwijs overigens graag naar de walkthrough:
http://db.gamefaqs.com/co.../prince_of_persia_sot.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Gewéldig spel :) Ben nu op 10%, vindt die puzzels wel verdomd moeilijk hoor :P. Soms zit ik wel een half uur in zo'n kamer. Maarja, dat is juist de uitdaging :).

Zo rond kerst is btw wel hét top-spel seizoen, vooral dit jaar: Knight of the Old Republic, XIII en nu PoP :7. Erg cool. Ga hem denk ik kopen voor op de Gamecube :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het op de PC, deze tuturial is voor de xbox.... maar dat kon jij natuurlijk niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
grappig volgens mij is de PC versie nl EXACT hetzelfde als de XBox versie. Met andere woorden, het werkt gewoon hoor. Gewoon ff lezen...

Maargoed, welk level bedoel je? Ik ben zelf op 87% dus wellicht ben ik er al voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Switch schreef op 01 december 2003 @ 14:41:
Gewéldig spel :) Ben nu op 10%, vindt die puzzels wel verdomd moeilijk hoor :P. Soms zit ik wel een half uur in zo'n kamer. Maarja, dat is juist de uitdaging :).
Meen je dat echt? Ik zit nu op 42 % ongeveer en heb het spel echt in een keer doorgelopen tot nu toe. Voor mij mag de uitdaging wel wat groter. Jammer dat er geen moeilijkheidsgraad in zit. Het puzzel / ontdekelement vind ik wat te klein en het vech element wat te groot eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Woej zit nu bij die prinses in die grote hal met die monsters .. best lastig ... heb maar tot de helft leven en dan nog die monsters afmaken .. echt lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 14:19:
ik kom op een moment niet verder... je bent dan op een punt dat je eerst 3 palen stringt, den heb je de keuze OF doorspringen, maar dan kun je de volgende paal niet vastpakken want die is veeeeeeeel te kort, en hje hebt de mogelijkheid om op een klein stukje steen te springen... maar vanuit daar kunje ook niet verder.... ieamand een idee??
Volgens mij weet ik waar je zit.....als je op dat kleine stukje steen springt, kan je aan dat stuk gaan hangen, en dan zo hangend het hoekje om, dan hou je je namelijk nog vast aan een stuk uit de muur.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em zelf nog niet (gespeeld) maar vind het toch wel erg leuk om te horen dat het een geweldig spel is. Heb op een 1Mhz (XT) monochroom bakje mijn ogen uitgekeken op de prachtige realistische bewegingen van de eerst Prince. Na wat kutversies nu dan toch een goede :) leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 15:51:
Ik heb em zelf nog niet (gespeeld) maar vind het toch wel erg leuk om te horen dat het een geweldig spel is.
Dat hangt er vanaf op welk platform je het speelt. Op de PS2 zijn er meer ( en betere imho) van dit soort spellen. Verder dan gewoon "goed" komt het niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Bor_de_Wollef schreef op 01 december 2003 @ 14:54:
[...]
Meen je dat echt? Ik zit nu op 42 % ongeveer en heb het spel echt in een keer doorgelopen tot nu toe. Voor mij mag de uitdaging wel wat groter. Jammer dat er geen moeilijkheidsgraad in zit. Het puzzel / ontdekelement vind ik wat te klein en het vech element wat te groot eigenlijk.
ben het helemaal met je eens. hoewel, na ongeveer de helft van het spel zitten er wat meer puzzels in (lichtstralen etc). Dank wordt het wel leuker!
Timocos schreef op 01 december 2003 @ 15:05:
Woej zit nu bij die prinses in die grote hal met die monsters .. best lastig ... heb maar tot de helft leven en dan nog die monsters afmaken .. echt lastig :)
over het algemeen vind ik dat de wall-rebound erg praktisch werkt. Ik zat ook leven na leven te verspillen om al die monsters te verslaan maar met de wallrebound (op de blues dan) heb je ze zo.

Op de reds kun je die "jump over" doen (weet niet hoe het heet). ik had ze in ieder geval zo verslagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undeclinable schreef op 01 december 2003 @ 15:30:
[...]

Volgens mij weet ik waar je zit.....als je op dat kleine stukje steen springt, kan je aan dat stuk gaan hangen, en dan zo hangend het hoekje om, dan hou je je namelijk nog vast aan een stuk uit de muur.
he bedankt man..

ik ben nu bij dat gedeelde waar je met de prinses en je pa en nog wat grote monsters zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:19:
[...]

he bedankt man..

ik ben nu bij dat gedeelde waar je met de prinses en je pa en nog wat grote monsters zit...
als je een beetje moeite hebt met je pa: (spoiler)

als ie aanvalt, blokken, daarna slaan, dan weer blokken (of springen, of achteruit lopen) dan weer slaan, herhaal dit 4x ofzo dan gaat ie neer, gelijk dagger gebruiken en klaar.

Die blauwe ventjes kan je neit overheen springen en slaan (ze slaan je uit de lucht), die rooie wel.

nog een tip, ga regelmatig water drinken aan het einde van die kamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Bedankt voor de spoilers jongens :z. Hier kom ik voorlopig dus ook niet meer..

Anyway, ja, ik vindt de puzzels vrij moeilijk en lang, soms zijn ze gewoon beetje ingewikkeld. In het algemeen ligt (voor mij dan) de moeilijksheid graad erg hoog in dit spel. De gevechten vindt ik juist weer vrij makkelijk (Nog geen een keer doodgegaan in zo'n gevecht :Y). Wordt vast wel moeilijker :(). Ga vooral dood bij moeilijke jumps en nieuwe truucjes enzo.

Trouwens, krijgt m'n Dagger nog meer abbilities dan Stop, Slow Motion en Rewind? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat met die pa nu gehaald.. zit nu op da stuk waar de prinses met je meegaat waar je eerst aan zon hendel moet ronddraaien en dan gaar er zon deur los met tig monsters weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 01 december 2003 @ 18:39:
Bedankt voor de spoilers jongens :z. Hier kom ik voorlopig dus ook niet meer..

Anyway, ja, ik vindt de puzzels vrij moeilijk en lang, soms zijn ze gewoon beetje ingewikkeld. In het algemeen ligt (voor mij dan) de moeilijksheid graad erg hoog in dit spel. De gevechten vindt ik juist weer vrij makkelijk (Nog geen een keer doodgegaan in zo'n gevecht :Y). Wordt vast wel moeilijker :(). Ga vooral dood bij moeilijke jumps en nieuwe truucjes enzo.

Trouwens, krijgt m'n Dagger nog meer abbilities dan Stop, Slow Motion en Rewind? :).
spoilers zijn in het zwart (althans die van mij) :P dus aan jouw de keuze of je ze leest

en ja je dagger krijgt nog wat abilitie(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat met die rewind is echt vet gedaan

en dat ie steeds een ilusie in de toekost krijgt is ook lache

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Afbeeldingslocatie: http://www.ispmonitor.be/files/pop.png

Had net paps gekilld en was wat ventjes aan het bashen samen met dat lekkerrrr wijfie :'(

[ Voor 5% gewijzigd door WhiteDog op 01-12-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel zit ik vast bij 24%.

Hier moet je doormiddel van een kratje zown soort liftdign omhoog zien te krijgen zodat je ergens bij kan. Maar je hebt 2 kratjes nodig, omdat je twee van die liffies omhoog moet zien te krijgen. Ik krijg er dus maar een omhoog maar die andere niet. Ik zie nog wel op een plateau boven een deur een krat liggen, maar daar kan ik voor geen mogelijkheid bij :?

Iemand enig idee hoe ik hier verder kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 13:17:
Momenteel zit ik vast bij 24%.

Hier moet je doormiddel van een kratje zown soort liftdign omhoog zien te krijgen zodat je ergens bij kan. Maar je hebt 2 kratjes nodig, omdat je twee van die liffies omhoog moet zien te krijgen. Ik krijg er dus maar een omhoog maar die andere niet. Ik zie nog wel op een plateau boven een deur een krat liggen, maar daar kan ik voor geen mogelijkheid bij :?

Iemand enig idee hoe ik hier verder kom?
Is dat in die soort opslagruimte ?? Met al die kratten ?? Ergens achter een stapel kratten aan de linkerkant ( als je naar de grote deur kijkt die nog dicht is ) staat een krat nog die je kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu een aantal keren gespeeld maar ik stop telkens weer omdat ik echt gek word van die vervelende camera.

In open ruimtes gaat het goed. Maar zodra je dicht bij een muur zit is het gewoon verschrikkelijk irritant.

Verder moet ik zeggen dat ik het er allemaal erg mooi uit vind zien en dat je erg vette moves kunt maken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 02 december 2003 @ 13:23:
[...]

Is dat in die soort opslagruimte ?? Met al die kratten ?? Ergens achter een stapel kratten aan de linkerkant ( als je naar de grote deur kijkt die nog dicht is ) staat een krat nog die je kan gebruiken :)
verdomd, nu zie ik um ook :D

thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 09:57:
[...]

Ik heb een 9800 pro. Ik vindt het beeld ook nog al redelijk vaag en onscherp, maar ik denk inderdaad dat het een part of the game is.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu echt bij een gaar stuk. Tis vlak voorbij die grote zandloper.

Eerst krijg je 5 minuten bs gelul tussen die prins en die prinses. Dan moet je 5 minuten een trap aflopen en dan kom je in een kamer waarbij elk gat je ook inloopt, je telkens weer op dezelfde plek terugkomt. En die prinses maar roepen " I'm Here".. duidelijk het slechtste stuk van het spel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
da's echt een makkelijk stuk joh

je moet gewoon het geluid hier wat harder doen... Alleen bij bepaalde deuren hoor je iets wat je bij de andere niet hoort. Doe je dit goed dan ben je in 3 stappen boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 15:00:
ik ben nu echt bij een gaar stuk. Tis vlak voorbij die grote zandloper.

Eerst krijg je 5 minuten bs gelul tussen die prins en die prinses. Dan moet je 5 minuten een trap aflopen en dan kom je in een kamer waarbij elk gat je ook inloopt, je telkens weer op dezelfde plek terugkomt. En die prinses maar roepen " I'm Here".. duidelijk het slechtste stuk van het spel 8)7
Bij de goede deur HOOR je heel duidelijk water druppelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 15:12
Ik heb vandaag een Logitech® Dual Action™ Gamepad besteld... hopelijk speelt PoP lekker hiermee. :)
Donderdag of vrijdag ook maar eens beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 02-12-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Thijs© schreef op 29 november 2003 @ 10:07:
dat vind ik wel een flinke spoiler ja.....(het zij vergeven)

Weet iemand hoe ik mijn logitech dual action gamepad werkend krijg in PoP?? Bij gamepad in het aptions menu reageert ie niet :O
iemand al deze gamepad werkend gekregen in PoP
Wou hem vandaag gaan kopen alleen hij was uitverkocht( , nog wel speciaal voor dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 02 december 2003 @ 16:44:
Ik heb vandaag een Logitech® Dual Action™ Gamepad besteld... hopelijk speelt PoP lekker hiermee. :)
Misschien is het nuttiger om pas te posten als je het getest hebt. Deze info helpt ons niet te bepalen of het een PoP-waardige gamepad is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 17:12:
[...]

Misschien is het nuttiger om pas te posten als je het getest hebt. Deze info helpt ons niet te bepalen of het een PoP-waardige gamepad is :)
Het is ook niet mijn bedoeling om jullie te vertellen of het een "PoP-waardige gamepad" (stomme term trouwens) is.

En wat is nuttig.... jou reply ?

[ Voor 7% gewijzigd door M@NIC op 02-12-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
M@NIC schreef op 02 december 2003 @ 16:44:
Cool kwist niet dat zulke gamepads ook voor de PC beschikbaar waren, ik neem aan dat het een playstation pad look a like is? Als dat zo is dan wil ik hem zeker ook, helaas verkopen ze bij mij in de buurt alleen die draadloze van logitech.

By the way, rumours are dat PoP al vandaag in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:23

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Calvin&Hobbes schreef op 02 december 2003 @ 19:21:
By the way, rumours are dat PoP al vandaag in de winkels ligt?
Ik durf eigenlijk te zweren dat ik afgelopen zaterdag al de pc-versie in handen heb gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Waar komt die walktrough vandaan?

wil em ok wel effe gebrfuiken^^

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
IceStorm schreef op 02 december 2003 @ 19:23:
[...]

Ik durf eigenlijk te zweren dat ik afgelopen zaterdag al de pc-versie in handen heb gehad?
Waar dan?? :9~ (en voor welke prijs?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertus schreef op 02 december 2003 @ 19:28:

Probeer Google eens?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
[...]

Cool kwist niet dat zulke gamepads ook voor de PC beschikbaar waren, ik neem aan dat het een playstation pad look a like is? Als dat zo is dan wil ik hem zeker ook, helaas verkopen ze bij mij in de buurt alleen die draadloze van logitech.
Dat is inderdaad de Playstation controller, maar dan voor de PC. Maar dat was ook wel af te leiden uit de naam ;)
Bertus schreef op 02 december 2003 @ 19:28:

GameFAQs.com heeft er momenteel al drie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
soz voor 2 snelle replies, maare, hoe kan je jezelf laten vallen

dus niet met spatie+achteruit maar gewoon loslaten?

ik kan het niet vinden heur....:/

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Bertus schreef op 02 december 2003 @ 19:40:
soz voor 2 snelle replies, maare, hoe kan je jezelf laten vallen

dus niet met spatie+achteruit maar gewoon loslaten?

ik kan het niet vinden heur....:/
Gewoon C drukken, dat is de knop voor jezelf laten zakken/vallen, wapen weg doen en nog wat andere dingetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:23

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Calvin&Hobbes schreef op 02 december 2003 @ 19:29:
Waar dan?? :9~ (en voor welke prijs?)
Ja das lastig, ik ben namelijk Sinterklaas inkopen weten doen (in combinatie met mijn favoriete sport, budgetbakhunten :P).
In mijn hoofd heb ik hem bij E-Plaze of Bart Smit (iig een 'gewone' winkel) in mijn handen gehad en ik weet bijna zeker dat ik gekeken heb of het de pc versie was.

Maar bind me er niet op vast aub ;). Maar ik heb wel gestaan van 'damn, jammer dat ik nou even geen geld heb' zeg maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
[...]

Jup, een Playstation clone... om het zo maar te zeggen.
Hij zou erg fijn moeten spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 20:04 . Reden: Je weet dat het zo niet hoort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gebruik ik die Haste op de pc? Ik krijg met geen mogelijkheid die Haste ability aan....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 02 december 2003 @ 19:54:
[...]

Jup, een Playstation clone... om het zo maar te zeggen.
Hij zou erg fijn moeten spelen.
thrustmaster heeft ook draadloze gamepads en :9 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 19:56:
Hoe gebruik ik die Haste op de pc? Ik krijg met geen mogelijkheid die Haste ability aan....?
je moet sowieso al je sand tanks vol hebben en ook alle halve maantjes.

daarna kun je op R plus rechter muisknop. dan doet 'ie ut

heb net Prince uitgespeeld. Die haste heb je maar 1 x nodig eigenlijk gedurende de game. Maargoed. Echt een coole game zeg. Wel kort maar erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is op dit moment echt al overal te krijgen, Dixons, Intertoys (Waar ik hem zelf vandaan heb 44.99), Bart Smit, E-Plaza, Mediamarkt noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
SPOILER (14%)
Ik ben nu bij die vader, maar die gast is écht onmogelijk, z'n vriendjes zijn ook echt, té veel. Oneindig ofzo? Van die vader krijg ik maar nauwelijks levens van af :|

Lees net het bericht van Nosfer@tu, even proberen :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 02-12-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Switch schreef op 02 december 2003 @ 21:09:
SPOILER (14%)
Ik ben nu bij die vader, maar die gast is écht onmogelijk, z'n vriendjes zijn ook echt, té veel. Oneindig ofzo? Van die vader krijg ik maar nauwelijks levens van af :|

eerst alle rooie ventjes afmaken zodat je beetje zand heb en dan met die freeze move alle blauwe, en constant dicht bij het water blijven. die vader steeds over heen springen en in de lucht in zn rug slaan, achter elkaar.. dat is best simpel, mij raakte ie helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:39

Wildfire

Joy to the world!

Switch schreef op 02 december 2003 @ 21:09:
SPOILER (14%)

Daar heb je dus 3x niets aan, zeker niet als je met weinig health het gevecht begint.

En water drinken heeft ook geen nut, die gasten teleporten naar het water en slachten je meteen af.

K*tspel, dat is wat ik momenteel denk nadat ik wel dertig keer een stuk opnieuw heb geprobeerd. Dat kan nooit de bedoeling zijn...

Ik was dus al blij dat ik die klote boobytraps voorbij was, nou bijt ik me continu stuk op dat gevecht. En na een keer of dertig gaf ik het maar op en stopte ermee. Gevolg: kan ik wéér van vooraf aan beginnen en al die boobytraps ontwijken.

Ja, mooi niet dus...

Heeft iemand een savegame van als 'ie pa net verslagen heeft? Ik heb echt geen zin om nog eens een keer me door al die boobytraps enzo heen te worstelen om dan vervolgens wéér bij dat klote-gevecht uit te komen...

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 02-12-2003 21:23 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij dat level bent, in het begin dat je eerst van pilaar naar pilaar moet springen, daarna naar beneden moet glijden en van daaruit een soort muur-muur-muur sprong moet maken, dit lukt me niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:39

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 21:44:
Als je bij dat level bent, in het begin dat je eerst van pilaar naar pilaar moet springen, daarna naar beneden moet glijden en van daaruit een soort muur-muur-muur sprong moet maken, dit lukt me niet :S
Je bedoelt bij dat grote beeld? Da's erg simpel hoor. Gewoon wat van die Matrix-moves toepassen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Die vader is gewoon onmogelijk :r Als iemand nog goede tips heeft, graag. De tips die ik tot nu toe ontvangen heb, hebben wel geholpen, maar krijg hem echt niet dood :| En zeker niet met z'n 'vriendjes' erbij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

oO die heb ik in 1x gehaald je moet gewoon op de juiste moment rewinden en die vader met rust laten totdat je de rest hebt genaaid ^^ en af en toe water drinken helpt wel...gewoon zwaard opbergen snel erheen rollen - drinken - weg rennen - zwaard pakken de rest ownen :P

The first casualty in war is always the truth...

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste